W

w.blog.hu

Tóta W. Árpád kommentál, szemtelenkedik, valamint permanens fogadóórát tart.
Régi cikkarchívum



Kommentelés - házirend

Wblog @ Facebook

Engedjétek hozzám

Kis heti hírlap 4-10 éveseknek.


Foglalod a kurvanyádat

A mozdonyhorgony
Úgy remélte, ezzel bekerül a Rekordok Könyvébe. De legalább a Jackassbe.

Elnöki pornó
Nagy baj, ha az elnök ribanc.

Nem jó a nemzetnek egyedül
Szuverén ország is lehet borzalmas hely.

Szent szar
A húsvéti alkotmány: szentséggyalázás.

A pedofilok védőszentje
A deviancia fincsi, de csak ha papok csinálják.

A gólkirály beszéde
Angela, te náci ribanc!

Győz a szittya förgeteg
Kuss, mi így szállunk le a bicikliről.

Együtt sikerülni fog
Bizonyítsuk gyalázkodással, hogy Magyarország szabad!

Kompország vitorlát bont
A finom kritikát meg lehet állítani, a brutálisat nem.

Foglalod a kurvanyádat
Nem ti vagytok a nemzet, sem a nemzeti oldal.

Utolsó kommentek

  • Brown094: Ha pénzt vesztett egy átverés miatt, vagy megadta adatait egy csalónak, akkor is visszakaphatja el... (2021.10.21. 23:05) Tribuszerné visszanéz
  • szódabár: Hát te sem vagy a tolerancia bajnoka. Hehehe. Felőlem mindenki azt csinál amit akar, nálunk a menó... (2020.12.26. 11:50) Isten fasza
  • Tahó Sandokan: Közben elkészült, bitangfinom. (2020.11.09. 15:20) Ajándék erős gyomorhoz
  • Tahó Sandokan: Nem számítottál kommentre, ugye Worluk? Tegnap jutottunk hozzá ehhez a szürke gombához (egy gombá... (2020.11.09. 14:43) Ajándék erős gyomorhoz
  • Reactor: Bírom az ilyen mérhetetlenül idióta hozzáállást...a falu élhetetlen közösség, mert ott nincs TESZK... (2020.06.26. 14:47) Vackor néni busza
  • Utolsó 20

Erőltetett menet

2009.09.07. 05:40 Tóta W. Árpád

Delacroix: A Szabadság a barikádokra vezeti a népet


Jól van, hülyék, megmutattátok, ez a ti országotok is, nemcsak a ratyiké. Nem sikerült ugyan szétkergetni őket és agyonverni közülük, amennyit lehet, de láthatta a világ, hogy ettől csak a hadiállapotszerű rendőri erődemonstráció tartja vissza a magyarok krémjét, és ha a pórázt levennék, a vadállatok embert ölnének. Hősiességüket látványosan bizonyították, amikor csoportosan megvertek egy magányos lányt. Hát, ez a cigánybűnözésnek is a legalja.

A melegfelvonulást a rendőri méltóság napjával kellett összeszervezni ahhoz, hogy legalább a CNN-breaking szintű atrocitásokat elkerüljük. Jövőre, ha Orbán Viktor visszaállította a katonai díszszemlét – amit helyesen tesz –, azzal lesz érdemes együtt rendezni. Egy kamion buzi, egy tank.

Habár ehhez már nincs elég tankunk.

Az egy érdekes feladvány lesz egyébként, és már csak egy évet kell aludni addig. A felvonulást betiltani nagyon ciki Európában, ha viszont vér folyik, az még nagyobb ciki. Ha pedig minden erővel az ártatlanok védelmére kelnek, akkor kiváltják a kislányverő fasiszták dühét, és a minősítést: buzibarát Fidesz. Az a súlyos kérdés, lesz-e erejük leszarni őket. Sőt szembefordulni velük, és megetetni velük a saját szarukat. Hogy megvan-e még a két pofon a tarsolyban.

Egy, csak egy legény

Egyetlen első vonalbeli politikus jelent meg a menetben, egynek volt csak bátorsága állást foglalni arról, hogy a vérszomjas tálibok és a békében sétáló melegek közül melyiknek van igaza. Sajnos ez pont Gyurcsány Ferenc volt.

Gyurcsánynak amúgy szokása a fasisztákkal szemben összeverődő akármilyen tömegre rátelepedni, ezt tette a Hollán Ernő utcai tüntetésen is. Ekkor lehet fintorogni, hogy árt az ügynek egy ilyen címeres gazember jelenléte, csak hát az a helyzet, hogy ezekben a helyzetekben a hazudós, elkúrós, pofátlan Gyurcsány mellett egy csomó hely üresen marad. Nem tudna ő se ártani az ügynek, sem elvonni a figyelmet, ha ott masírozna vele Orbán Viktor, Sólyom „Chicken” László, vagy legalább az a Retkes izéke, vagy a józan ész nevében Pálinkás József MTA-elnök, nem is beszélve a médiasztárokról. Kit érdekelne Gyurcsány, ha ott lenne Győzike? (És miért is ne lenne ott? A kislányverő brigantik neki is ellenségei.)

Nem, nem konkrétan a melegek miatt kellene kimenniük, hanem a melegjogok lakmuszpapírsága miatt. A szabadságjogok Európán, illetve a Nyugaton belül is eltérnek, van, ahol az abortusz is tiltott, és van olyan ország, ahol az eutanázia is szabad. A homoszexuálisok viszont fontos határkövet jelölnek ki a tolerancia fejlődésében: olyan kisebbség, akik nem ártanak senkinek*. Nincs meggyilkolt magzat, eldobott élet, nem sérülnek az állati jogok, és nem ölik meg leánygyermeküket, ha az kitér a hitéből. Egyszerűen csak vannak, és a liberalizmus klasszikus elvét kérik számon: hogy valóban ott végződik-e a szabadságunk, ahol a másik ember orra kezdődik. Vagy még mindig teljesen ártalmatlan szubkultúrákat minősítünk undinak, erkölcstelennek a saját ízlésünk szerint, és megtiltjuk, mert csak, esetleg mert isten aszonta? Ez messze nem csak a homoszexuálisokról szól, hanem a könnyűdrogokról, a krisnásokról, az ateistákról és a neoprotestánsokról, és mindenkiről, akit a házmesterlelkű, egyszokású hülyemagyar deviánsnak bélyegez.

De csak Gyurcsány volt ott. A magyar politika főszereplői közül csak ő mondott véleményt erről a kérdésről, éspedig azt, hogy a másoknak nem ártó szubkultúrák nyilvánossága helyeslendő és megvédendő. A többiek pont nem értek rá. Vidéki művházakban haknizni ráérnek bezzeg, szóval valójában csak nem tudtak még dönteni a szinglihordák és a fasiszta hordák között. Pedig egyszerű.

Gyurcsány Ferencet azonban kinézik maguk közül a buzik is. Megjelenése nem szerzett örömöt, beszóltak, ferdén néztek, talán a tervezettnél hamarabb is lépett le. Bántják, megalázzák szegényt. Még ha egyedül ő vállalja fel a liberalizmust, a Nyugatot és a haladást, akkor sincs esélye a visszatérésre évekig. Jól teszi, ha meghúzza magát egy időre. De amit képviselni próbált – most és miniszterelnöksége alatt –, az nem válik okafogyottá attól, hogy ő személy szerint mit kúrt el. Attól sem, hogy az SZDSZ kipurcant. Azt valakinek fel kell vállalnia, mert túl sokan vannak az alapjáraton békés szubkultúrák ahhoz, hogy párt, szószóló, képviselet nélkül maradjanak.

Egy asszony illata

Ha közelebbről megnézzük a képeket, Gyurcsány nem egyedül ment oda. Nem is biztos, hogy ő volt a főszereplő. Vele együtt demonstrált felesége, aki mindazt a szépet és jót megtestesíti, amit Gyurcsány próbált. Azt a habitust, köztársaság- és társadalomfelfogást, amelyben nyugodtan ünnepelhet a krisnás, a meleg, a zsidó, a katolikus, és mindezek rácsodálkoznak az évezredekig fel nem ismert tényre, hogy egész jól elférnek egymás mellett.

Sőt ezekben a témákban éppoly szenvedélyes tud lenni, mint a férje, és megvan a magához való esze, hogy megfogalmazza hatásosan. Egy jófej, liberális anyuka, az talán kihúzhatná a semmiből a magyar baloldalt. És ő legalább nem deklarálta, hogy nem vállalja.

Az MSZP igazi haláltánca Gyurcsány elzavarásával kezdődött: akkor a párt nemcsak a közgyűlöletnek örvendő, elhasznált vezetőtől szabadult meg, de a hálózaton kívülről értelmezhető arculattól is. Mert elkúrta ugyan, és elkúrta az elkúrás kijavítását is, és személyét romba döntötte az őszödi beszéd botránya, de legalább volt valami a fejében arról, milyennek képzeli Magyarországot, és ez látszott is. A maradék MSZP-nek nincs semmije, miközben az SZDSZ standja is megüresedett. A műsorhoz ugyanaz a férfi kell. Vagy legalábbis egy olyan. De még jobb lenne egy nő. 

 

* Nem, nem a buziktól kevesebb a fehér ember. Erről szó se essék. Ld. itt.



Címkék: mszp fidesz gyurcsány zavargás melegek jobbik magyarland

743 komment · 10 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://w.blog.hu/api/trackback/id/tr961365121

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Fartúró vakteszt 18+ 2009.09.09. 14:18:08

 Szinte hihetetlen milyen mértékű indulatokat képes kiváltani - az emberek egy részében - maroknyi meleg békés vonulgatása. Úgy vélem nyugodtan nevezhetjük békés vonulgatásnak, hisz idén nyoma sem volt az eddig megszokott - állítólag máshol t...

Trackback: Az Én pride-om 2009.09.08. 12:03:24

Igen, kint voltam. Vagyis mégse. Kint is voltam meg nem is. Ok akár lehetett volna a felvonulásra, de a körülmények és a budapesti pride mikéntje ezt nem teszi lehetővé. A gay pride ahogy a nevében is van egy vidám ünnep kéne hogy legyen. Nem az. Nag...

Trackback: Melyik pár reklámozza a szexualitását? 2009.09.07. 18:47:51

Rendszeresen elhangzik, hogy a melegek "propagandát" folytatnak nemiségük mellett. S ahelyett, hogy szépen csöndben meghúzodnának, reklámozzák a szexualitásukat. Kérdésem a következő, mi a különbség a két kapcsolat "reklámozása" köz...

Trackback: Mindenki más 2009.09.07. 11:11:22

Valamilyen tekintetben mindenki más, mint a többiek. Másképpen öltözködünk, más szokásokat követünk, másban hiszünk, mások a gondolataink és még sorolhatnám tovább, hiszen mindannyian egyediek vagyunk. Belső indíttatásból gyakran törekszünk is arra, ho...

Trackback: Cinkos aki néma? 2009.09.07. 09:32:47

Szeptember 5.-én megkezdődött a szokásos őszi tüntetési szezon. Az utóbbi években megszokott csapat csinálta most is a balhét. Az egyszerűség kedvéért hívjuk őket ultramagyaroknak.Ismertetőjelük, hogy nagyon keresztények, nagyon magyarok, és a magyar p...

Trackback: Melegfelvonulás, hideg fejjel 2009.09.07. 09:28:46

A tavalyihoz hasonlóan idén is "beépültem" a melegfelvonulás résztvevői közé - őszinte leszek: nem más céllal, mint hogy bemutassam a sok "deviáns köcsögöt" akik miatt egy fél városnak kell szenvednie ezen a szép, napfényes szombati...

Trackback: Melegek és szabadság 2009.09.07. 09:21:51

Nem kellett volna odamenni.Nem kellett volna odamenni és megtámadni olyanokat, akik senkinek nem ártanak. Nem kellett volna odamenni, és nem lett volna szükség rendőrökre, kordonra, és talán úgy nézhettünk volna ki, mint valami civilizált ország.Ironik...

Trackback: Menet után 2009.09.07. 07:02:57

Hazaértünk a Meleg Méltóség Menetéről, ahol többen is voltunk a Sárdobáló közösségéből, még többen voltak Sárdobáló-közeli emberek. Most olvashatják élménybeszámolónkat szavakban és képekben, melyeket Horváth Andor Márton készített - szintén ő követte ...

Trackback: Gyurcsány nem nyilatkozik, de válaszol 2009.09.07. 07:02:42

(A melegtüntetésről szóló teljes beszámolónkat itt olvashatja.) Bevallom, nem örültem neki, hogy Gyurcsány Ferenc megjelent a Meleg Méltóság Menetén. Ennek egyenes következménye lett például, hogy a tömeg jelentős részének az ő nyomában kellett vonulni...

Trackback: 2009.09.07. 05:54:26

A Tudózsidó hírolvasója

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@eMeL: tavaly április, Hollán Ernő utca, ellentüntetés ("nácik" elleni). Nem volt bejelentve, kint volt a rendőrség, mégsem oszlatta fel őket.
@amergin: Szerintem összetévesztesz valakivel. A PC nem más, mint az orwelli újbeszél prototípusa. Nem kövér, hanem testsúly terén kihívásokkal küzd. Ééérted...

"Akkor a szöveg úgy lenne pc, hogy vannak a cigányságon belül olyan családok, olyan közösségek, melyek bűnözésre szocializálják tagjaikat.

Ahogy vannak a sápadtarcú magyar, (szlovák, cseh, stb.) társadalmon belül is olyan közösségek, melyek a bűnözésre szocializálják tagjaikat."

Akkor mondjuk így, csak az arányt se kend el kérlek! Mert a cigányságon belül arányaiban ez sokszorosan felülmúlja bármely más etnikumon belüli arányokat. És nem csak itt - MINDEN országban, ahol a cigányság észrevehetően jelen van.

"Amúgy a Morvais-kiszólás (cionisták = értsd: zsidók) arra vonatkozott, hogy a doktornő alig leplezetten a "zsidók" szinonímájaként használja a cionisták kifejezést."

Értem. Akkor is a kurvanyját, ha semmit sem tett, mert csak. Mert nincs rajta sapka, ugye?

Imádom ezt a rejtett antiszemita közbeszédesdit... Jó reggelt kívánok! - zsidózott Gipsz Jakab. Ha akarod bebizonyítom BÁRMELY hazai írásról, hogy rejtetten antiszemita.
Komolyan.

Ha már vicc, Lengyelország és átkos: mi a lengyel szendvics? Két szelet kenyér között egy húsjegy.
@hölgyválasz: egy hölgy sosem káromkodik és viccből se trágárkodik alpári poénokkal!:) Az esélylatolgatás végeredményével viszont egyetértek!;)

@forgó hangszóró: szerintem is, Németh Miklós már kiment a divatból, nem túl trendi! Szóval nem kellene őt kapacitálni.
@egyittlakó: Akkor jöjjön a bizonyítás.

1."A fasizmus ideológiájának középpontjába a kulturálisan vagy biológiailag meghatározott faj áll."

kulturálisan: liberálisok
biológiailag: cigányság

2. "A fasizmus második jellemvonása az antiliberalizmus, az antiparlamentarizmus és a demokráciaellenesség. "

antiliberalizmus: az egyén szabadságjogainak súlyos korlátozása abban az esetben, ha radjobbos (de nem náci!). Rasszista alapú pozitív diszkrimináció, számos esetben a kutatói szabadság korlátozása érvényes, elmarasztaló, nemzetközi bírósági határozat dacára is, szólásszabadság korlátozása (pl. tudjukmelyik.info elleni hadjárat), stb.

antiparlamentarizmus: a parlament feje felett való átnyúlás pl. IMF szerződés kapcsán (amely erőteljesen korlátozza a
kormány mozgásterét pl.), stb.

demokráciaellenesség: mindent alárendelni az egyéni politikai túlélésnek, és szétlopni, amit csak lehet, a népet kihagyni a lehető legtöbb döntéshozatali lehetőségből, négyévente egyszeri ikszelőgéppé csökkenteni a szerepüket a "demokráciában". Kettős mérce nyílt alkalmazása, stb.

3. "A fasizmus ideológiájában számtalan irracionális elem, mítosz található"

Megszorítás, Öszödi "Igazságbeszéd", Nem-lesz-gázáremelés, szlovák terroristák, Magyarok Nyulai, fasiszta/náciveszély, neoliberális gazdaságpolitika, stb.

4. "A fasizmus kulcsszavai az erőszak, a rend utáni vágy, az állandó ellenségkeresés, valamint a tömegek folyamatos mozgósítása."
Beépített/civil rendőrök, ügynökök hergelte tömegek, Szabó Albert (izraeli kettős állampolgár), Bácsfi Diána (apja aktív állományú BM-es), Magyarok Nyulai, mint erőszakot generáló, központilag megbízott/létrehozott bajkeverők, rendpártiság hangoztatása, ÉS mindeközben a rendőrség lezüllesztése, ellehetetlenítése és a cigánysággal való kivételezés (gyilkossággal alapos okkal gyanúsított romák [konkrétan ismert a bűnösségük, csak nem ért véget az eljárás] szabadlábon, pofont lekeverő nemcigányok börtönben, stb.), azaz erőszak gerjesztése központilag.

Rendben, az állandó mozgósítás kimerül antifasisztarasszistanáci tüntik szervezésében, chartázásban.
@malac69:

"az életszínvonalra igencsak jellemző BigMac indexben 3 év alatt 48 percről majdnem kereken 60 percre estünk vissza"

(Nem feledve, hogy magánbeszélgetésünk fonalát hol hagytuk el; Ti., hogy vállaltan homofób és kirekesztő vagyol)

A fenteik azért legalább 3 kérdést fölvetnek:

1., Mióta mérik az életszívonalat BIGMAC indexben?
2., Mennyire elfogadható minda módszer, mind a tényadat egy kapitalista-, multiellenes egyén részére?
3., A Bigmeket hogyan kell enni? Két iskolát ismerek:
a., kétpofára, átharapva szezámmagtól alapsütiitg,
b., felső két réteg (inkább salátás) különválasztás általi elfogyasztása, majd az alsó régiók (inkább szószos) későbbi magunkévá tétele?

Leginkább a harmadikra várok választ.
@Egregor: figyelek, figyelek, de egy kukkot se értek belőle, hogy ezt most kinek és főleg minek írod?????
@egyittlakó:

"Vagyis a vezérednek nem sikerült szétveretni az MDF-et, ez a te problémád. Ezt nem bírjátok megemészteni."

Na ne kacagtass!
A fidesznek még a kislábujját sem kellett mozdítania.
Szétverte azt Dávid I., önerőből!

@Letícia-Charlotte in SBp:

Letícia, Letícia....

Káromkodó, trágár, alpári lennék?
Nocsak...
@huba:

Ne bassz föl, b+!

A tanár nem annyit dolgozik, amennyi a kötelező órája. Ne legyél már ennyire idióta!

Hallottál már a kismillió adminisztrációról, az 5-6 órás értekezletekről, dolgozatjavításokról, dolgozat készítésről, nyomtatásról, sokszorosításról, szülői értekezletekről, fogadóórákról, továbbképzésekről hétvégén, pályázatírásról, osztályteremfestésről, osztálykirándulásról, stb....

A kurva élet, h egy értelmes ember ilyen ostoba tud lenni.
Kabbe, és gyere dolgozni 100ezerért, meg ismerkedj az infláció és a reálbér fogalmával, akkor tán nem hasonlítasz össze egy 2009-es nettót egy 2001-es nettóval natúrban.

Ha nincs fingod sem a tanári munkáról, akkor inkább maradj szépen csendben, de még inkább kurvára azt kívánom neked, h villámgyorsan helyezkedj el a pályán min. 5 évre, aztán megbeszéljük....

Huhhhh, most aztán nagyon lejárattad magad a szememben... Gyakorlatilag nullára.

Lefogadom, h te azon a szinten vagy, aki azt hiszi, a tanárnak pont addig tart a nyári szünet, mint a gyereknek...

Fogalmad sincs, h 2 héttel tovább megyünk dolgozni (jún. 30-ig), és már aug. 17-én kezdtünk. Semmit nem tudsz, bazmeg, a világon semmit...
@Lord Kilburn:

Most nincs kedvem értelmesen, felkúrta az agyam egy idióta, meg látok itt egy másikat is, aki jobban tenné ha kint lakna...

Bocs,

üdv.
Ha valaki saját egyéni érdekében NBH lehallgatási anyagokat használ fel, akkor ott TÖRVÉNYTELENSÉG van (ráadásul két oldalról: az ővéről és az NBH részéről is). Aki ezek után bármit mellébeszél, vagy a TÖRVÉNYTELENSÉGET védelmébe veszi pártérdekeket lebegtetve, az jó esetben félkegyelmű, rossz esetben tisztességtelen gazember.
@Lord Kilburn: "De tudod mit, a Jobbik/Magyar Gárda nincs egyedül. Ott van például a Slovenská Pospolitost. Ők sem fasiszták. Dzurinda, Csáky, Fico, ők mind fasiszták. Jan Slota, na ő szintén nem fasiszta. Nem fasiszta még Corneliu Vadim Tudor, Vojislav Seselj meg Tomiszlav Nikolics, ja meg Jörg Haider sem volt kicsit sem fasiszta, csak hogy a környéken maradjak. Bezzeg Wolfgang Schüssel, vagy Alfred Gusenbauer, a nagy-nagy osztrák fasiszták" - :D:D:D Ez beszarás! Neked humoristának kéne menned, és úgy löknöd a sódert!
@Letícia-Charlotte in SBp: Nézd, vannak, akik így gondolkodnak: mondd el 5-10 mondatban, a többi rizsa. Kiváló! Csak akkor kéretik az ilyen embereknek leszokni arról a szemét szokásról, hogy a tömör írásokat sztereotipizálásnak, és demagóg jelszavasdinak titulálják.

hiszen világos ez a fajta retorikai taktika:
1. kényszerítsd a másikat a lehető legtömörebb beszédre
2. magyarázz bele a tömör beszédbe mindenféle, a másik állításait kifacsaró dolgot
3. ha az kifejtené, jelentsd ki, hogy csak rizsázik.

Elég jól működik azoknál, akik nem ismerik ezeket a fogásokat, de azért ne nézzük már egymást kispályásnak, jó?
@amergin: jók ezek a pletykák. Csak azt nem értem, a tényvalóság miért sikkad el folyton? Pl. Dobrev "Politikusnő" Klára családja zsidóktól elkobzott villában mereszti a valagát a mai napig, mintha jogosan volna az övék. És nem a nácik einstandolták.

Szóval ez az igazi antiszemitizmus: nagyban hangoztatni, mennyire filoszemiták vagyunk, de közben röhögve dőzsölni a zsidóktól ellopott ingatlanunkban...
Hát csaknem nyugszom le...

Huba, te tényleg olyan buta vagy, h azt gondolod, egy gép mellett állni, és nyomkodni egy gombot, vagy szgépen dolgozni 1 órát az pont ugyanolyan megterhelő, mint bemenni 30 félidióta gyerek közé, és tanítani őket matekra, történelemre, fizikára, etc, miközben 3 percenként vkit fegyelmezned kell, h egyáltalán eljuttasd a szavad és a gondolataid hozzájuk?

Hát én össze tudom hasonlítani, mondhatom.

Ha 1 órát tanítok az legalább annyira lefáraszt, mintha mondjuk permetezek 2 órát, vagy szüretelek 3 órát, vagy bármi más fizikai meló. De azt is merem mondani, h 45 perc számítógépes munka is feleannyira sem fárasztó, mint az intenzív jelenlét és munka egy tanórán.

Nagyjából le kéne szarnom, ha vki ilyen hülyeségeket ír a tanári pályáról, de hátha van itt néhány értelmes ember, aki fogékony az igazságra...

Naja, a színész meg 25 munkaviszony után, 48 évesen nyugdíjba mehet. Ezen gondolkodtál már, miért?

A sebész szerinted miért nem műt naponta 8 órát folyamatosan?

Krizsó is csak 40 percet dolgozik naponta,hiszen csak annyi a műsorideje, nemde?

Kurva jó a logikád:
tanári munka= tartja az órát,

riporteri munka=riportot készít

a te logkikád szerint még 1 órát sem dolgozik némelyik riporter, s még a napkeltések is legfeljebb csak 3-at.

Ész megáll, komolyan...
@hölgyválasz: nem, csak szóltam, mert a bugyi, meg stb. emlegetése ahhoz közeli...Okosabb vagy te annál szerintem, hogy megértesd a mszp leány-nőegylet belterjességét, s hangsúlyozom, a mondanivalóval egyetértettem!:)

@Egregor: én nem nézlek kispályásnak...csak sok beszédnek sok az alja - ja, ez egy közhely, sztereotípia, meg demagóg is...ó bocsi!;)
@huba: én is tanítottam és @malac69 zsákutcakutató és botrányfotós:-sal értek egyet. Iszonyúan fárasztó meló és hogy a kötelező óraszám ugyan 22, de ahhoz fel kell készülni és rengeteg olyan teendője van a tanárnak, ami járulékos és időrabló. Szerintem menjél el tanítani, és ha egy hónap után nem bolondulsz meg a semmittevéstől, talán lehetne mit vitatkozni, mert addig fogalmad sincs, miről beszélsz.
@tulok ex betonputtó:

Dikk, de ügyesen csúsztatol, te hétpróbás!

"Ti., hogy vállaltan homofób és kirekesztő vagyol"

Pontosan: toleráns homofób, akit taszít a homoszexualitás jelensége, aki ezt a szexust alacsonyabb rendűnek és természetellenesnek tartja, mint a heteroszexualitást, de semmilyen formában nem zaklatja a buzgárokat, és nem tartózkodik attól sem, hogy homár személlyel kapcsolatba (nem olyanba, te átokfajzat!) kerüljön, s aki nem akarja, hogy a homoszexuális (főleg ffi) párnak azonos jogai legyenek a hetero párokkal.

Namost, ha te ezt tömörítve úgy írod le, h homofób és kirekesztő, akkor az szíved joga, de kétségtelenül rosszindulatú zanzásítás.

Erről sztem lemaradtál:
w.blog.hu/2009/09/07/eroltetett_menet_9/fullcommentlist/1#c7047347

Ideje: 2009.09.11. 18:19

"1. Mióta mérik az életszívonalat BIGMAC indexben?"

Nem mondtam, h ebben mérik, azt mondtam, h JELLEMZI az életszínvonalat. Vágod a finom diffit?

2. Nem kapitalista és multiellenes vagyok, hanem kontrollálatlan vadkapitalizmus, és a multikat aránytalan előnybe hozó és tartó törvénykezés ellen vagyok.

3. A BigMac-et úgy kell enni, h vodkával le kell darálni turmixgéppel, és nagy kortyokban, lehetőleg nyelés nélkül a gyomorba juttatni egy nagynyomású kompresszorral.

Üdv.
@Letícia-Charlotte in SBp: egyittlakó hülyeségnek titulálta az állításomat. Fogtam a transindex.ro oldalon található összeállítást a fasizmusról (nehogy az lehessen a vád, hogy fasiszta oldalról szedem össze), és az ott olvasható négy pontról mutattam meg, hogy maga a nyers valóság idehaza.
@Lord Kilburn: ejnye, hiszen van még számos más párt is hazánkban, nem csak a Parlamenti négyek (ötök). Ráadásul se az MDF, se a Fidesz regnálása idején nem volt divat október 23-án, békésen emlékező/tüntető emberek véresre verése. A kordonozás sem volt divat. Vagy terrorizmussal való fenyegetés (apropó, ez bőven kimeríti a rémhírkeltés fogalmát, sőt, akár a terrorizmus vádpontját is, hiszen erőszakkal fenyegetni, félelmet kelteni a civil lakosságban önös politikai célból bezony terrorizmus a javából). Vagy szélsőjobbosnak látszó szervezetek gründolása. Vagy a saját rendőrpalotába való lövöldözés.

Tehát az MDF nem igazán tekinthető fasisztának, ahogy a Fidesz is csak legfeljebb fasisztoid volt, de még ez sem biztos. Ha a négy pontból kettő nem teljesül, akkor ott nem igazán van szó fasizmusról.

Ironizálj, amennyit akarsz, támogasd a fasisztákat, szíved joga. Csak aztán ne sírjon a szád, ha valaki ezt szóvá teszi.
@malac69 zsákutcakutató és botrányfotós: Na igen, aki azt hiszi, tanítani leányálom, annak tényleg ajánlom akár a közoktatást, akár a felsőoktatást. Nincs is annál szívderítőbb, mint amikor olyanoknak próbálsz egyetemi szintű anyagot egyetemen leadni, akik két évtizede még érettségiig sem jutottak volna el az elégtelen tudásanyaguk miatt. Ott nem a fegyelmezéssel van a baj, hanem az visz el rengeteg plusz energiát, hogy ráadásul másfél órába bezsúfolva mind a gimnáziumi anyag, mind a felsőoktatási anyag benne legyen.

Annyiban igazuk van, hogy a tanári pálya jobb, mint hambit sütni a mekiben. De csak mert van némi mozgástered. Kivéve ott, ahol napi szinten retteghetsz, mikor jönnek be segílyesék megrendszabályozni téged, csak mert a büdös, tetves, késsel rohangáló hhh purgyéjukra rá mertél szólni, ne késelje meg az osztálytársát.
@hölgyválasz: "Na ne kacagtass!
A fidesznek még a kislábujját sem kellett mozdítania."

Kb. húsz éve figyelem ezt a szektát és annak főpapját. Ahhoz, hogy bizonyos folyamatokat megérthess, le kellene vakarnod magadról a narancssárga szemüveget.
@malac69 zsákutcalakó és prof:
"Ha 1 órát tanítok az legalább annyira lefáraszt, mintha mondjuk permetezek 2 órát, vagy szüretelek 3 órát, vagy bármi más fizikai meló. "

Jézusom... te tanítasz, sün elvtárs?
Úristen. És még le is fáraszt a munkád? Hát nem csodálom... Nehéz úgy tanítani, hogy nem tudunk helyesen írni (vagy gondolkodni). Szegény gyerekek.
@Egregor: Anélkül, hogy igazságot akarnák tenni (nem is követtem, miről beszéltek), de idevág:

Exupéry: "...nem akkor van kész, amikor már nincs mit hozzátenni, hanem amikor már nincs mit elvenni belőle."
@Egregor: "Akkor jöjjön a bizonyítás.

1."A fasizmus ideológiájának középpontjába a kulturálisan vagy biológiailag meghatározott faj áll.

kulturálisan: liberálisok
biológiailag: cigányság"

Inkább ne akarj bizonyítani semmit. Szerinted a liberálisok egy faj? Anyám... nem is olvasom tovább, mert neked aligha van kettővel több osztályod, mint a vonatnak. :-)
@egyittlakó:

Kisgyerek! Amúgy nem állok veled szóba, mert egy idétlen kis maszopnyik provokátor vagy, valódi tudás és érvek nélkül, de azt mégiscsak kikérem magamnak, h egy ekkora lúzer ibióta oktasson helyesírásból abban a blogban, ahol kevesen írnak precízebben, mint én. Ha tudod még fokozni a szánalmasságot, hát tedd azt! Én nem gátollak meg benne.

Most pedig hess vissza, te szánalomhalmaz, a helyedre! Otthonod nálam a scroll gomb...
@Letícia-Charlotte in SBp:

"csak szóltam, mert a bugyi, meg stb. emlegetése..."

Kérem belinkelni a mondatot, ahol a
"bugyi" szót szerepeltettem!!?!?!!

Na gyerünk! Most!

Na ugye.

Vagy a "Triumph" márkanév neked egyet jelent a "bugyival"?
Arról már nem is beszélve, hogy a "triumphirátusnak" - amiről én írtam - pláne semmi köze hozzá, nota bene, még egy pushappal megfejelve sem!
@egyittlakó:

Jobban tetted volna, ha azt a 20 évet inkább a sajátjaid megfigyelésére szenteled...
Igazán méltányos időtartam az adatgyűjtéshez, simán rittyenthetnél belőle egy többkötetes Ki-Kicsoda, Honnan és Mennyit című antológiát...

Ja, és kontaktlencséből még nem árulnak narancssárgát.
Tanárság ügyben, mindazokkal egyetértek akik Malackával egyetértenek!:)

@Egregor:

Sógorom is tudna regélni előadótermek éjsötétségéről... :)
@Egregor: Ez az, amit sosem fogok tenni: fasisztákra szavazni. Mert demokrata vagyok. Az, hogy a Te világképed teljesen kifordult magából, hogy fasisztának nevezel minden demokratát, a fasisztát meg … nem is tudom, biztos liberálisnak, mint ahogyan egyébként erre már fentebb (@Lord Kilburn: ) rávilágítottam, a Te problémád.

A Magyar Gárda egy fasiszta párt félkatonai alakulata, ahogyan fasiszta a Slovenská Pospolitost, meg a Szlovák Nemzeti Párt. Liberális Magyarországon pl. Göncz Árpád és Kuncze Gábor, meg talán még az SZDSZ és az LMP, Szlovákiában meg pl. Rudolf Chmel és az ANO. Ja, igen: Alojz Hlinát egy liberális polgárjogi aktivistának tartom. Te biztosan egy fasisztának.

„Ráadásul se az MDF, se a Fidesz regnálása idején nem volt divat október 23-án, békésen emlékező/tüntető emberek véresre verése. A kordonozás sem volt divat. Vagy terrorizmussal való fenyegetés (apropó, ez bőven kimeríti a rémhírkeltés fogalmát, sőt, akár a terrorizmus vádpontját is, hiszen erőszakkal fenyegetni, félelmet kelteni a civil lakosságban önös politikai célból bezony terrorizmus a javából). Vagy szélsőjobbosnak látszó szervezetek gründolása. Vagy a saját rendőrpalotába való lövöldözés. Tehát az MDF nem igazán tekinthető fasisztának, ahogy a Fidesz is csak legfeljebb fasisztoid volt, de még ez sem biztos.”

Újra csak gratulálni tudok, Egregor! Szeretném kiegészíteni újabb veretes igazságaidat. Tehát, ami a fenti idézetből kimaradt: A romák ellen elkövetett gyilkos merényletsorozat kormánypártok általi megszervezése. Az őszödi beszéd előre megfontolt szándékkal történő elmondása, majd kiszivárogtatása. A baloldali ügynök Sólyom László köztársasági elnökké választása úgy, hogy a jobboldal elhiggye, valójában az ő jelöltjük (ez olyan jól sikerült, hogy még Sólyom László sem tudja, milyen oldali, azért van mindig úgy megszeppenve). Szlovákiában Jan Slota kormányba emelése (állítólag Gyurcsány írja Jan Slota magyarellenes kirohanásait, ezt még nem hallottad?). A betyársereg, Budaházy György és Toroczkai László gründolása, hogy aztán szövetséget köthessenek Szegeden a Jobbikkal.

El is érkeztünk a lényeghez: Hiszen a Jobbik mögött is az MSZP áll, bakker! Vona Gábor valójában Ficsor Ádám, álruhában! Neked még nem tűnt fel, hogy sosem szerepelnek egyszerre hírműsorokban?! Nem voltál képes felismerni Dósa István gárdakapitányban Suchmann Tamást? Hát ezt már egyébként a Kövér László is megmondta, ő meg aztán nagyon otthon van ezekben a kérdésekben! A gárdisták meg tulajdonképpen a szabadságon lévő In-Kal Securitysek, military népviseletben. Morvai Krisztina meg nem is létező személy, hanem a transzvesztita Baló Gyuri nőnek öltözve, kicsit kisminkelve.

Kéretik ezeket a tényeket is beépíteni világképedbe, csak hogy egyre teljesebb legyen!
erőltetett menet jellegű dobozolás. szépen vagyunk, mondhatom!
@hölgyválasz:

"Káromkodó, trágár, alpári lennék?"

Khm, khm:)

@Egregor:

"röhögve dőzsölni a zsidóktól ellopott ingatlanunkban... "

Tényleg ők lopták, vagy csak hazudsz?
@malac69 zsákutcalakó és tanító bácsi:
"Amúgy nem állok veled szóba, mert egy idétlen kis maszopnyik provokátor vagy..."

Ejnye-bejnye malac bácsi, hát szabad ezt? A tanítók elfogulatlan, kiegyensúlyozott emberek, lelkiviláguk nyugodt. Indulatokkal nem lehet oktatni. Lazíts. Egyébként hogy a fenébe van időd tanítani, amikor folyton itt lógsz a neten?
@huba:
Próbáltál már egy egész délelőttön át előadni? A saját hangját megútálja az ember!
@Tóta W. Árpád: Köszönöm a tanulmányt. Szerintem engem igazol. Lehet hogy diszkriminál/diszkriminált a magyar jog, de a homoszexualitást direkt nem bünteti/büntette. Mint ahogy az angol jog alapján Turingot az ötvenes években bíróság ítélte el, homoszexuális volta miatt (nem tevékenységért, hanem amiatt, aminek vallotta magát).

Az általad idézett tanulmány szerint a magyar jog a homoszexuális erőszakot büntette ("természet elleni fajtalanság"), a homoszexualitásra való kényszerítést büntette ("szemérem elleni erőszak"), a 18 éven aluli, azonos nemű személlyel való szexuális kapcsolatot büntette ("megrontás"), más ide tartozó tevékenységet nem.

Bocs, de máskor Te is olvasd el, amit belinkelsz :-)
@hölgyválasz: ó, pardon,igazad van!!! A "belterjes kis bulijukat" a pushap után bugyijuknak olvastam...sorry, bocsesz. Mea culpa.
@anyátok: fogalma sincs miről beszél...:)
@hölgyválasz: @Letícia-Charlotte in SBp: Hölgyeim, ezt a bugyi témát hogyan tudtátok idekeverni, hát komolyanmondom. Várom a folytatást. :)
@Lord Kilburn: nők egymást közt!:DD Oszt bevallom, nem tudok olvasni, a pushap melltartó után azt hittem jön a Triumph alsó!:DD Jóvanna, jóvanna, én meg szőke is vagyok (barna melírrel), így oks?:) És nem lesz folytatás!:D
Ezt a hozzászólásomat

"@Tóta W. Árpád: „(az mdf másik liga, ők nem a keresztény kurzus meg a nacionalizmus meg OV ellen helyezkednek, hanem a néppártui hülyeség ellen.)”

Azért nagyon kíváncsi lennék, mi a véleményed egy esetleges MDF-SZPE (Szabadelvű Polgári Egyesület) választási szövetségről, ahogy szintén a Népszabadságban Magyar Bálint írta: nol.hu/belfold/20090515-polgari_kozep__vagy_bonszaigigaszok_harca_ anno.
Sándor Klára DK-hoz mérhető nőci, talán ő sincs még annyira lejáratódva. Vagy egy Bokros-Dávid-Herényi-Sándor-Kuncze-Magyar nevekkel felálló szabadelvű-konzervatív, polgári párt hülyeség?"

megismételném. Hátha megjött a kedve Árpinak a válaszhoz. Ha már úgyis csak ezzel az új, Aldis írással jött ki. :)
@Lord Kilburn: elvi kifogásom nem lenne. gyakorlati annál inkább. Magyar Bálint vastagon benne volt az szdsz elkúrásában.

de ennél is nagyobb gondom van. Dávid Ibolyának (és a PC-nek) kurva sok munkába került, és kerül, hogy az MDF-et az "antalli örökségtől", kereszténykedő giccsjobbos pártból hardcore kapitalista, gazdasági jobbos, fisk. konz. párttá alakítsa. Ez nem megy egyszerűen, lévén hogy kb DI-n és Herényin kívül nem érti senki se a pártban, mi van itt, és mit keres ott Bokros.

Na most ha ehhez még a nyakába veszi az SZDSZ-ből maradt absniclit, az már túl sok lesz a magyaráznivalóból. Ezeknek az embereknek semmiféle vonzerejük nincs, csak taszítóerejük (cf. Bokros). Jó esetben ismeretlenek (Sándor K.).

Én, ha MDF lennék, akkor a Bajnai-kormány kurzusát vállalnám fel kábé cakk-pakk, ugyanis annak nem lesz gazdája a választások után.
@Lord Kilburn: Magyar (János) Bálint mit akar? Ki áll vele szóba? Már azok se, akik miatt kiszippanttyúzta az OM-t a sulineten keresztül....
@Letícia-Charlotte in SBp:

@Lord Kilburn:

Hát ezen most jót nevettem!:DDDDDD

Okés Letícia, van ilyen, ha villámként olvasok, az én szemem is félre-félrelát:)

Buli-bugyi.... Hmmmm...Bár ezt még pl. soha...:)
Azért Freud véleményére kíváncsi lennék, te kis hamis!:))))
@Tóta W. Árpád:

Én meg ha az MDF elnöke lennék, fogadnék egy vérprofi ügyvédet!
Aztán jöhet bármilyen kurzus...
@Tóta W. Árpád: Szerintem meg a maradék SZDSZ – MDF egymásra találása egy nagyon racionális lépés lenne. Gondolj bele: az MDF-nek van vezetősége, de szinte már nincs alattuk párt, vidéki képviselet, mindenki otthagyta Ibolyáékat, és elment a Fideszbe, vagy visszavonult. Az SZDSZ-nek meg nincs vezetése, viszont megvan a párt (még talán).

Gazdaságpolitikai kérdésekben már rég nem látok különbséget a két párt között. Ideológiailag igen, de libsi létemre a Dávid-Herényi konzervativizmus már elég régen elfogadható számomra. Ahogy írod: „kereszténykedő giccsjobbos pártból hardcore kapitalista, gazdasági jobbos, fisk. konz. párttá” váltak. A fisk. konz. helyett akár neolib.-et is írhattál volna. :) Kovásznak ott van Bokros, aki mindkét párt számára elfogadható (most nem a legutóbbi idők kisstílű vitáira gondolok).

Az egyértelmű, hogy nem a Kóka-Fodor-Retkes triumvirátus fogja élettel megtölteni ezt az esetleg létrejövő új formációt, de pl. Kuncze, ha reaktivizálná magát – márpedig egy ilyen esetben érdemes lenne – sokat hozhatna nekik. Göncz Árpád sem mutatna rosszul, mondjuk a tablókép hátterében. És hosszan lehetne mazsolázgatni. A PC munkáját lehet, hogy éppen ez tenné befejezetté.

Biztosan olvastad Magyar írását (nol.hu/belfold/20090515-polgari_kozep__vagy_bonszaigigaszok_harca_), szerintem nagyon sok benne az áthallás a fentebb elemzett, friss Dávid írással (Álomvilágok harca).

A Bajnai-kormány kurzusát meg szerintem fel fogja vállalni végül az MSZP. Ha van egy csöpp eszük. Akár Bajnai folytatásával, akár nélküle.
@Tóta W. Árpád:

Sándor Klára pontosan azt a mentalitást hozza nőben, amitől megutálták a népek az szdsz-t. Amit Retkes mond: "szerethetővé kell tenni a pártot", az nem sikerülhet még egy másik pártban sem Sándor Klárával. Nála még Ungár Klára is sokkalta jobb arc, még ha leszbika is.

Vagy John Emese, de tulajdonképpen bármelyik nő, de hogy Sándor Klára?

Erre az ötletre csak azt tudom mondani, hajrá, gyerünk, élre vele! Innen nézve könnyű préda...
@hölgyválasz: Hát ebbe - már mint Freudba - ne menjünk bele...:DDDD
@hölgyválasz: Nehéz eldönteni, hol jobb: buliban, vagy bugyiban, de talán mégse annyira... :-))
@hölgyválasz: @Letícia-Charlotte in SBp: Hát, Hölgyek, bevallom, egyre nehezebb a politikára koncentrálnom! :)
@Lord Kilburn:

Bocsi,hogy beleszólok

"Vagy egy Bokros-Dávid-Herényi-Sándor-Kuncze-Magyar nevekkel felálló szabadelvű-konzervatív, polgári párt hülyeség?"
Igen!
Kinek hiányozna még 1 2-3%-os pártocska?

De játszunk,
1 sz koalició-szabadelvű-konzervativ(baloldali)+jobbik
2.Szabadelv.konzerv + a széthullott Mszp valamelyik darabkája(mondjuk a gyf
LKBP formációja+jobbik

LKBP=Lopós Kapitalisták Baloldali Pártja

3sz. LKBP+MDFSZDSZ(maradék)+jobbik

Lordom,1 párthoz,pénz és támogató tömegek szükségeltetnek.Emmeg nuku!A SzKP-nak.
SZKP=SzabadelvűKonzervativ(baloldali-kapitalista)Párt
Ez kemény lesz.

4 sz.LKBP+MLKBP max 15%,oszt ki nem szarja le őket,ennyivel(%)?

MLKBHP=MaradékLiberálisokkKonzervativok
BaloldaliPártja.
Lové van baloldalon,tömeg?Hát?
@Tóta W. Árpád: Utóirat az utolsó (politikai jellegű) kommentemhez:

Ha ez az új politikai formáció (MDF-SZPE) esetleg magához tudna vonzani egy olyan széles értelmiségi holdudvart, amit leginkább Bauer Tamás – Tölgyessy Péter (általam mélyen tisztelt) két szélső értékkel tudnék lefesteni, hát az a párt tuti számíthatna a szavazatomra.
@Shore: van egy ilyen:
jobbik.net/index.php?q=node/1091/print

Tudom, hogy nem fogod elfogadni, ezért lásd a további találatokat lentebb.

hu.wikipedia.org/wiki/Apr%C3%B3_Antal

www.lakatospal.hu/index.php?page=archive&id=309

illetve:
"Vendégségben Apróéknál

A Sebestyén család már soha nem kaphatja vissza a villáját

2007. május 24. 0:02

Magyar Nemzet

A villát, ahol ma a magyarországi miniszterelnök lakik, Sebestyén Aladár, a Weiss Manfréd Művek egyik igazgatója építtette 1936-ban, Grünwald Rózával kötött frigyének 25. évfordulója alkalmából. Az első világháborúban tanúsított hősiességéért többszörösen kitüntetett Sebestyén Aladárt először zsidó származása miatt lakoltatták ki a saját házából, majd az ötvenes években államosítás címszóval a Rákosi-féle népi demokrácia tette rá kezét a vagyonára."
@hölgyválasz: Az a legsúlyosabb, hogy manapság eltolódtak a határok, sajnos, rossz irányba. Az átlag egyetemista szókincse leszűkült egy húsz évvel ezelőtti szakmunkáséra. A felsőoktatási intézményekben sok helyütt (főként term.tud. szakok) az első évfolyamok lényegében gimnáziumi anyagot tanulnak, mert az az érettségiig nem sajátították el.

Az alapvető humán műveltségről ne is beszéljünk. Az majdhogynem nincs.
@egyittlakó: Szándékosan vagy hülye?
A "faj" szó értelme egyértelmű: a II. VH. előtt azt jelentette, amit most kb. az etnikum/nemzetiség, keverve a biológiai rassz fogalmával. Azaz mindenütt használták az angol, német, magyar, zsidó, orosz, stb. faj szókapcsolatokat. Azért is volna bajos a II. VH. utáni fogalmi jelentést belemagyarázni, mert a biológusok már akkor is tisztában voltak azzal, hogy egy emberi faj van, és a fajelméletet valló emberek (volt ilyen az angoloknál is, nem is kevés. Az egész brit imperializmus korát az angol, mint legalább kulturálisan felsőbbrendű faj ideológiája hatotta át) is tudták, hogy biológiailag egy emberi faj van (mivel nemzőképes utódot tud bármely két rasszba tartozó ember világra hozni).

A klasszikus fasizmus is az etnikai/nemzetiségi értelemben használta a faj fogalmát.

Mivel a liberálisok magukat KULTURÁLIS és politikai értelemben is a legkiválóbb emberi csoportnak tartják, sőt, Fukuyama elhíresült állítása szerint a liberális demokráciával véget ér a történelem, tehát a liberalizmus az emberi társadalmi fejlődés csúcsa, lényegében felsőbbrendűnek tartják a saját politikai nézetüket az összes többihez képest, s magukra, mint az emberiség megváltóira (kivezetni a szellemi sötétségből az emberiséget, stb.) is tekintenek.

Így tehát kulturális (rendben, ÉS politikai) értelemben a liberálisok übermenschnek tekintik magukat.
@Lord Kilburn: Ejnye, Kilburn, hát azt hiszed, csúsztatásokra alapozott állításaid mögül nem lóg ki a lóláb? Egyáltalán nem bizonyítottad sem te sem más, hogy a Jobbik fasiszta volna. A MG nem lehet félkatonai, mivel nem teljesíti hozzá a feltételek egyik legfontosabbikát, ami miatt az úttörőké és a cserkészeké sem félkatonai szervezet.

Ráadásul ex cathedra kijelented, hogy minden más párt demokrata, holott a nyilvánvalóan fasiszta, fasisztoid és rasszista/faji alapú politikát folytató pártok nem lehetnek demokraták.

Szóval hamis állításokra alapozol. Öreg hiba.

"A romák ellen elkövetett gyilkos merényletsorozat kormánypártok általi megszervezése. "

A merényletsorozatoknál tudjuk, hogy az NBH minimum súlyos szakmai hibákat követett el, és azok irracionális volta miatt (pl. akkor abbahagyni a megfigyelést, amikor éppen fegyvert akarnak vásárolni a célszemélyek, stb.), továbbá mert nem bűnözőket, hanem szinte minden esetben integrálódott, dolgos, mélyszegénységben élő, vagy éppen külsőre egyáltalán nem roma jellegű embereket öltek meg, illetve az egyéb zavaros tényezők miatt a legvalószínűtlenebb éppen a kormány verziója.

Két változat lehet a befutó:
1. uzsorás befenyítés (rokon kivégzésével motiválni fizetésre az adósokat)
2. szlovák titkosszolgálati akció (több szempontból is nagyon jól jön nekik, és minden gyilkosság a szlovák határhoz viszonylag közel történt).

Mindenesetre roma résztvevő nélkül nem lehetett volna célpontokat kiválasztani cigánysoron. Aki ennek az ellenkezőjét állítja, az életében nem látott még fényképen sem putritelepet.

"Az őszödi beszéd előre megfontolt szándékkal történő elmondása, majd kiszivárogtatása."

Persze, bizonyosan Gyurcsány volt az, és szándékos PR-fogás volt az egész.

A többire inkább nem írok semmit. Nem volna értelme.
@eMeL: Ez is egy módszer. Csak akkor kéretik elfelejteni a "demagógia" "sztereotípia" "jelszavasdi" és hasonló jelzőket.

Ráadásul Exupéry az élet igazságaira értette tudtommal és nem politikai közbeszédre. Ez utóbbi ugyanis lényegében mindig hazugság, vagy ha szent igazság, akkor az oka büdös.
@malac69 zsákutcakutató és botrányfotós:
szia Malac!

nekem az "oktatói" tevékenységem kicsit szerencsésebb volt, mert magán-tanítványaim voltak, tehát tényleg rajtam (meg rajtuk) múlott az eredményesség...

de ha hozzád mondjuk beraknak (valamelyik osztályodba) kötelezően "kérlelhetetlenül!" jogvédendő egyedeket, akkor bizonyára a feladataid megsokszorozód(ná)nak.
@Egregor: A tegnapi EP ülésen Martin Schulz, a szocialisták és demokraták frakcióvezetője fasisztának nevezte a Jobbikot. Miután az elnöklő Jerzy Buzek belefojtotta a szót Morvai Krisztikébe, „túl hosszú” felkiáltással, bár másoknál elnézte az időtúllépést. (Mekkora fasiszta ez a Buzek! Meg ez a Schulz, aki az európai szocialista pártok képviselője!) Borítékolom neked, hogy az EU harmadik legnagyobb, liberális frakciójának vezetője, Guy Verhofstadt sem találna jobb jelzőt a fasisztánál a Jobbik megjelölésére. De Daniel Cohn-Bendit, a negyedik, zöld frakcióvezető sem. Sőt, szerintem Wilfried Martens (az EPP elnöke) véleménye sem esne túlságosan távol a fent felsorolt úriemberekétől.

Tudom, hogy ezek nem bizonyítékok, de azért fontosnak tartottam leírni. Persze élvezettel olvasom további szerecsenmosdatásaidat.

„El is érkeztünk a lényeghez: Hiszen a Jobbik mögött is az MSZP áll, bakker! Vona Gábor valójában Ficsor Ádám, álruhában! Neked még nem tűnt fel, hogy sosem szerepelnek egyszerre hírműsorokban?! Nem voltál képes felismerni Dósa István gárdakapitányban Suchmann Tamást? Hát ezt már egyébként a Kövér László is megmondta, ő meg aztán nagyon otthon van ezekben a kérdésekben! A gárdisták meg tulajdonképpen a szabadságon lévő In-Kal Securitysek, military népviseletben. Morvai Krisztina meg nem is létező személy, hanem a transzvesztita Baló Gyuri nőnek öltözve, kicsit kisminkelve.”

Legalább erre a bekezdésre igazán reagálhattál volna! (A Kövér Lacis részre gondolok.) Kövér László megmondta: a Jobbik mögött az MSZP áll. Beleröhögés nélkül végigmondta, állítólag. Annyi – már ne haragudj –, de számomra a szélsőjobboldali kultúrkörbe tartozó hiedelmet felsoroltál, hogy nem értem, ezt miért nem veszed komolyan. Kövér László minden titkok tudora, ha titkosszolgálatokról és összeesküvés elméletekről van szó!

Amikor azt írod, hogy az MSZP szélsőjobboldali szervezeteket gründol (szerinted), nem a Budaházy – Toroczkai – betyárseregre gondolsz? Hiszen ők a Jobbik szövetségesei!

Ja, még valami: Ha Te magadtól nem látod a lényegi különbséget a Magyar Gárda meg a cserkészek között, én meg sem próbálkozom az elmagyarázgatásával.
@Tóta W. Árpád:
@Letícia-Charlotte in SBp:
@6.Lenin:
@malac69 zsákutcakutató és botrányfotós:
Olvastátok ezt?
index.hu/belfold/2009/09/16/az_szdsz_jovoje/
Konkrétabban:
„Kunczéék igyekeznek civil szervezeteket is maguk köré gyűjteni. Esetleg keresik majd az együttműködést az MDF-fel is, ennek lehetőségét Magyar Bálint már májusban felvetette egy cikkében. ("A kölcsönös elutasítottság viszont messze az MDF és az SZDSZ támogatói között a legkisebb, ráadásul a másik párt elfogadottsága is magas" – írta a Népszabadságban.)”
Hát ezt a cikket én is idéztem fentebb! Tényleg érdemes összehasonlítani a korábban szintén szereplő Dávid írással. Azt hiszem, a tegnap esti hozzászólásaimban valamire nagyon ráéreztem. ;) :)

Egyébként, Lenin, a hozzászólásodat nem is igazán értettem. Szerintem egy, az MDF és az SZDSZ romjain épülő, szabadelvű, fiskális konzervatív, antipopulista/antidemagóg, polgári centrumpárt akár 10%-ra is számíthatna tavasszal. Bokros meg fénysebességgel átülhetne a liberális frakcióba az EP-ben. Ismerve föderalista nézeteit, nagyon gáz, hogy a torykkal közösködik. A maradék MDF-eseknek meg, ha le tudták nyelni Bokrost, Kuncze sem fog megakadni a torkukon. Magyar Bálint kicsit húzósabb, ez igaz. De Magyar egyébként intelligens politikus. Lengyel Zoltánhoz viszonyítva meg kifejezetten főnyeremény. :)
@Lord Kilburn: "Magyar Bálint már májusban felvetette egy cikkében"
Piha.
w.blog.hu/2009/03/03/szovetseg_a_nemzetert

De én még mindig nem vágom, mit nyerne Dávid Ibolya azzal, ha bevenné a buliba ezeket a hétpróbás, lejáratott, veszélyes manipulátorokat. Neki a szavazók kellenek, nem a Magyar Bálint meg a Horn Gábor.
@forgó hangszóró:

Évek óta vannak hh-s, és hhh-s tanítványaim, ha mondanak neked ezek a rövidítések vmit. És hát a hhh (halmozottan hátrányos helyzet) bizony etnikumhoz jelentős mértékben köthető fogalom, tehát nem mondom, van gondom, és nem az, h nincs condom a polcokon...

Deviszontám, idén új osztályom van, és érdekesen fog alakulni, mert van benne három mélymagyar antimindenféle tudatú, és két roma identitású. Mindegyiken látszik, ugyanis a mélymagyarságnak jellegzetes az öltözete (ld: agyzaj.blog.hu/2009/05/24/iskola_a_hataron_remake ), a másik meg evidens.

Szóval így vagyunk mi itt, egy megyeszékhelyen, 80% bejáróssal (!!!), egy megyei irányítású, óriás intézményben (TISZK=Térségi Integrált Szakképző).

Szép az élet, és ma is éppen 7 órám volt zsinórban, ezen a héten másodszor. (Ezt csak az tudja, milyen, aki csinálta már.) Aztán délután a maszek, h tudd fizetni a számlákat meg a lakáshitelt úgy, h ne halj éhen. Bezony ám! És még sokat tudnék mesélni, de túl teregetős és terjengős nem szívesen lennék...

Üdv.
@Tóta W. Árpád:
Pont.

...és még kéne neki az is, h lemossa magáról a vádat, miszerint törvénytelenül juthatott csak hozzá az NBH cédéje... ...és ebben a törvénytelenségben vérszövetség köri össze a maszoppal...

...és egyébként nem törvényellenes az, ha törvényes eszközökkel bárkivel szemben terhelő/lejárató adatokat gyűjtök, hogy azt ellene egy kampányban használjam.... és ezt teszik is a pártok... és mindengyik!
ezt már átbeszéltük, malacka. az őszödi beszéd se törvényesen került ki, de azért nem baj, hogy megismertük. ja és lehet, hogy törvényes, ha a stumpf meg a tombor terhelőket gyűjtet DI-ról egy magánkémszervezettel, de hogy mennyire erkölcsös, azt meg majd mindenki eldönti magának.
@malac69 zsákutcakutató és botrányfotós:

Elolvastam amit belinkeltél:)
Ne idegelj, nem lehetsz ennyire vaskapalos. Tisztára visszakerültem az időben 30 évet, csak akkor az iskola párttitkára még nem Magyar Bálintot okolta a léha öltözködésünkért. (A 37,4 cm-es dekoltázsért pedig a fél karod odaadtam volna annó:)

@Egregor:

A villa története ismert volt számomra is, pusztán a "zsidóktól ellopott ingatlanunk" kitételt kérdőjeleztem meg. Ez ugyanis azt sugallja, hogy az ingatlan jelenlegi tulajdonosa lopta el a zsidóktól. Pedig nem.
Abban meg van valami báj, hogy a nemzeti szocialisták felháborodnak azon, hogy a hozzájuk elég hasonló hatalomgyakorlást folytató kommunisták elvették a zsidók vagyonát.
Bár ha belegondolok, ez még akár érthető is, hisz (valószínűleg) zsidók vették el a zsidótól, és nem egy igazmagyarember. Ez pedig felháborító.
@Tóta W. Árpád:

STOP!
Honnan tudjuk, h az őszödi nem törvényesen jött ki?????

Vsz egy párttag, aki ott volt, felvette, később kiadta. Egyesek szerint Jánosi Gy. volt, mert azt gondolta, h ez a beszéd jól előkészíti a megszorításokat... Tévedett, nem jött be.
Tehát, miért állítod, h az őszödi "szenvedélyes igazságbeszéd" törvénytelenül jött ki? Miért?

Árpi, legalább mi ne nézzük egymást lükének! Tudod jól, h a kampány nincs negatív kampány nélkül, annak pedig az is része, h a személyt támadod, az ő hitelességét próbálod aláásni. Nincs ezzel baj, a politika kemény dolog.

A törvényes adatgyűjtésbe sok minden beletartozhat. Pl.:
milyen cégekben, milyen érdekeltségei vannak? Kikkel tart baráti kapcsolatokat? Azok mely üzleti/politikai érdekkörökhöz kapcsolhatók? Vagyonbevallás hitelességének utánajárni. Stb...

Sztem bizonyos szempontból, és bizonyos határig jó a negatív kampány, mert tisztító ereje van a közéletre nézve. És ráadásul önszabályozó is, hiszen az elmúlt 20 év bizonyította, h aki túl gyakran és túl erősen használja, az bukhat miatta.

Azt meg ne csináljuk (persze kölcsönösen), h hol az erkölcsöt, hol a jogot helyezzük magasabb polcra, aszerint, h az érdekünket hogyan szolgálja jobban az aktuális vitában!

Üdv.
@malac69 zsákutcakutató és botrányfotós:
malacka, nem akartalak igy felbaszni!

ezzel szemben meg kell hogy mondjam hogy igenis zavar a tanarok sirasa (mindenki sirasa zavar, nem csak a tanaroke!).

1, nekem volt kb 30 tanarom altalanos iskolaban es gimnaziumban osszesen. talan ha 4-5 volt olyan akire szivesen rabiznam a gyerekeim oktatasat! a tobbi csapnivalo volt. a 30-bol talan ha 3 keszult az orakra a tobbi 27 az oraadason kivul nem csinalt semmit a mit munkanak neveznek.

2, szavaidbol ugy tunik hogy nem elvezetes szamodra a munkad. ha ehhez hozza adjuk hogy keves a fizetes es szerinted sokat is kell dolgozni akkor miert csinalod? csak kell benne lenni valami jonak is. az egyik szerintem akkor is az hogy nem veszi el annyi idodet mint egy atlagos melo: 8 ora x 5 nap x 52 het = kb 2000 ora egy evben.

3, tevedsz malacka, mert egy sebesz igen gyakran operal 8 orat naponta (de hogy tobb mint 20-at egy heten az biztos) es akkor meg nem emlitettem, hogy legalabb het egyszer ugyelnek ami + 16 ora, vagy hetvegen + 24.

mint minden a vilagon ez is kompromisszum kerdese. ha az elonyei nem kompenzaljak a hartanyait akkor ne csinald! bocs hogy felbasztam az agyadat!
@Lord Kilburn:

"Egyébként, Lenin, a hozzászólásodat nem is igazán értettem. Szerintem egy, az MDF és az SZDSZ romjain épülő, szabadelvű, fiskális konzervatív, antipopulista/antidemagóg, polgári centrumpárt akár 10%-ra is számíthatna tavasszal."

Annyi hitgyülis nincs(10%),de szerintem az 5% is csoda lenne.

OK! Nem 5,de 10% lesz.

ÉS?????
Erről irtam,nincs mögöttük tömeg,akkor meg mire mennek?Nem lesz hatalmas MSZP,akinek szüksége lenne 1 nyelvre(mérleg),örülni fognak,ha össze tudnak hozni 1 komolyabb frakciót.

A fidesznek lesz,vagy egyedül,vagy külső támogatással 2/3.
A többi kicsi meg,ha összefog se rúg labdába.Igy már érted?
Lehet álmodozni,Bokrossal.Szerintem ő elérte a célját a többi nem fogja érdekelni.
@Lord Kilburn: hú de jó kis elemzés volt, köszi! Hogy ez a Kuncze is milyen ökör! Magyar Bácival nyomulni?? Meg hogy - sokatmondó, hogy vágyuk "500 miller összegyűn nékik a sponsorokból! Há' mán micsoda???":D

Ezek most azt hiszik, hogy lejt menetbe, a béka alól buli lesz másnak a pénzmosodájuk??? Kacagnom kell!

És ez a szerencsétlen Fodor Gabriella...nem tudja, mit csináljon! és vár 2014-ig?? Mire?? Ó, úgy sajnálom szegényt (a fenét, a hülyéje:D), de sose tudta, kicsoda, micsoda is önmaga, és ez ide vezet! Az sztoriban szegény Tölgyessy is csak elképedve nézhette és hallgathatta, hogy kínjában most őt nézte ki az eszének!:DD

Mondjuk Ungár Klára lesz olyan tökös csaj, hogy mindig lesz pénze, ha pártja nem is, de egy olyan férfi világban, ahol a díványnak is jut szerepe a politikai karrierosztásnál, így a pártfunkciókból megint kimarad...:DD

Retkes meg egy ámokfutó, és nem is értem Pető megjegyzését, hacsaknem: nem egy hitközségbe járnak.

Szóval összegezve: a szadesz szétesett (hihihihahahaha:D), egy vasuk se sincsen, és csak remélem, telik majd arra, hogy Hunvaldnak és szadeszos társaiknak vigyenek néha bablevest, és legyen energiájuk Magyar Bálintot megvigasztalni, miközben a kakaóbiztos klaviatúránál mélabúsan majszolja a vajas kalácsot, amit exDemszkyné Hodosán Róza elébe tesz...:)
@malac69 zsákutcakutató és botrányfotós: nem könnyű az életed aranymalac, nagyon nem!:( És nem lesz könnyebb, azt is elárulhatom!:(((
@malac69 zsákutcakutató és botrányfotós: malacka, ne idegeljé, hogy lett volna törvényes??? Senki se járult tudtommal hozzá, hogy kiadják így, hangszerelve!!! A jegyzőkönyv kedvéért max. megkérdezhették, de zárt ülésről hozták ki, illetve adták ki. Nem jogszerű, beláthatod!

Jánosinak - ha ő volt az aki, de nem tudjuk - ezzel kapcsolatos nyilatkozata és gyanúba keverése jelentette a roppant tehetséges zsenijével a selyemzsinórt. Kerek a világ...:)
@huba:
Szeretem a munkámat, csak azért vagyok még a pályán. Nagyon is szeretem!!!

És a rántotthúst is nagyon szeretem, de mégsem enném úgy, h reggeli, ebéd, vacsora mindig csak rántotthús.

Egy vmit sajna le kell szögezni: a középiskolai tanításban a tantárgyak nem egyenrangúak (egyik érettségi tárgy, a másik nem), tanítási nehézségük nem egyforma (matek, kémia, fizika vs. ének, tesi, vizuális kultúra).

Már rég úgy kéne lennie, h más a kötelező óraszáma egy tesisnek, rajztanárnak, mint egy matekosnak vagy magyartanárnak.

Még vmi: minden pályát lehet takaréklángon művelni, és full tűzzel.
Az a jó, ha lelkesen. Ez azt jelenti, h el akarok érni vmit, ami pedig csak úgy megy, ha sok dolgozatot íratsz, ami pedig iszonytatóan sok háttérmunka, de ha nincs doga, nincs tanulás, és akkor nincs hatékonyság sem.

Namostan, a matek érettségi tárgy és nehéz. Intenzív az óra, a számonkérés, a háttéranyagok összegyűjtése, stb...

De ha mondjuk rajztanár lennék, vagy ének... ...sosem derülne ki, ha nem tanítottam meg vmit, sosem szívnám meg, ha elpofáznék egy órát erről-arról, tótaw blogról...

Ne induljunk ki link tanárokból, a lógos föcitanciból, vagy a jópofizó tesitanárból... pls.
@Letícia-Charlotte in SBp:

Sajnos még most sem értem, h pontosan melyik törvényt szegték meg. Ez szimpla pártbelügy, h szivárogtattak, tehát a párt alapszabályába lehetett gebasz, de az nem törvény... ...sztem.

Te mire gondolsz, mi az a törvényi passzus, ami megszegődött? Esetleg paragrafus szerint?

Ps.: Köszke a szolidaritást, megérdemlem:-))
@malac69 zsákutcakutató és botrányfotós:
"három mélymagyar antimindenféle tudatú, "
ha nem törit tanítasz, talán kevésbé fognak "nemzeti" alapon hozzáböfögni.
persze, ha a matematikát igyekeznéd a fejükbe juttatni, hát akkor esetleg "Neumann, takarodj!" színvonalú elmevonaglásokkal próbálnák fűszerezgetni mindennapjaidat...

a másik két delikvens meg vagy nagyon, vagy semennyire sem fogja magát csípkedni (pardon, értsük feltételes módban... még mielőtt túl rasszistának tűnnék...

üdv!
@Letícia-Charlotte in SBp:
ha menet közben a kalács ára és/vagy áfája fel nem megy...
@malac69 eltévedt zsákutcalakó:
"STOP!
Honnan tudjuk, h az őszödi nem törvényesen jött ki?????

Vsz egy párttag, aki ott volt, felvette, később kiadta."

És akkor az úgy törvényes? Ej, te sün...
Elmondom neked, hogy is volt. Az biztos, hogy felvették a beszédet. Kérdés, hogy hol? Ha a hangtechnika kábelezve volt, akkor csak a helyszínen regisztrálhatta a csóka. Akkor viszont belső ember volt, a megrendelő pedig a régi pártelit lehetett.
Ha viszont drótnélküli mikrofonokat használtak, akkor dilettánsok voltak a szervezők, mert jó antenna rendszerrel és kiváló vevővel akár egy közeli településről is vehették az anyagot.
Szerintem, a keményvonalas maszop csoport nem akart reformokat, hanem 2010-ben szerette volna Orbán vezér nyakába sózni a mostani feladatokat, hogy az saját magát buktassa meg a megszorításokkal, de akkor alaposan.
Van egy olyan érzésem, hogy a felvételt árulták is. Amikor a narancsfejűekhez került, azok sunyi módon nem azonnal jöttek elő vele (tehát átverték a népet), hanem megpróbáltak úgy időzíteni, hogy az 56-os forradalom 50-ik évfordulóján úgymond "igazi forradalmat" hajtsanak végre az utcai zavargásokkal. Szerencsére, a tévé "ostromával" nem tudtak átjárni a hatóságok eszén: a Parlament végig biztosítva volt, oda nem törhetett be a csürhe.
@huba: Valóban kevésnek tűnik a tanárok munkája azoknak, akik csak az iskolapad egyik oldaláról látták azt. Kezdjük a 2 óra kötelező, fizetés nélküli túlmunkával. Ez, ugyebár, minden európai joggal ellentétes, hiszen a fizetés nélküli munka rabszolgamunkát jelent (még a lesittelt rabok is kapnak fizetést). Ott van az órákra való készülés (normális tanárnál), a dolgozatjavítások, stb. Mindez kb. 2x-esére növeli a munkaidőt, aminek csak a felét fizetik ki.

Vagy szerinted keveset dolgozik az az óvónő, aki reggel fél hétkor kezd és este öt után adja le a "műszakot", napközben 20 4-6 éves kölyökre vigyáz (akik közül kettő-három garantáltan vásott gazember), szó szerint kitörli a s*ggüket, mert azt még nem tanították meg nekik a drága szüleik (tisztelet a kivételnek), és ha egy haja szála is görbül bármelyiknek, akkor az óvónőt veszik elő?

Próbáltál már akár csak 5 gyerekre is vigyázni?

És akkor emellé jön még az iskolai felkészítés, és/vagy csak szimpla matematikai, stb. nevelés, programok, stb.
Mindezt havi bruttó 120-ért.

Ja, igen, van nyári szünetük. Feltéve, ha nem kell bent ügyelniük.

De legalább ritka az, hogy felbőszült cigány szülők összeverik, leköpdösik őket.
@Shore: Aha, tehát szerinted az államosítás nem lopás volt. Kiváló! Bizonyosan megkapta az eredeti tulajdonos a megfelelő ellenértéket, és az állam kárpótolta, amiért szükség volt a tulajdona kisajátítására.

És nem pedig internálta a Hortobágyra, hogy 4 nm-en lakjon ötödmagával, igaz?

Egyébként nem azon háborognak a széljobboldalon (is), hogy nem egy "igazmagyarnak" lett a villa kiutalva, hanem azon, hogy az őket nácizó, fasisztázó, rasszistázó, magukat filoszemitának beállító szarháziak pontosan ugyanazt csinálták, mint a valódi nácik, és az ok is ugyanaz volt: nem megfelelő származás. Csak míg a nácik ezt biológiai értelemben használták, a kommunisták társadalmi értelemben.
Mindkettőről pontosan ugyanúgy tehet a "bűnös".

Nem tudom, látod-e ezt az alapvető disszonanciát?
@Lord Kilburn: Ja, értem, ha tehát az internacionalisták vezetője fasisztának nevez egy magyar pártot, jó sztálinista szokások szerint (ő rendelte el, hogy a nemzetszocializmus szót lehetőleg kerülni kell a szocializmus része miatt), hűen nagy tanítójuk szelleméhez, akkor igaza is van.
És vélhetőleg a hasonmódon internacionalista liberálisok, akiknek a mostani gazdasági és szociális válság is köszönhető, mérvadó abban a kérdésben, ki a fasiszta.

Tudod mit? Szerintem meg Martin Schultz egy pedofil, saját lányának gyereket csináló, szadista állat.

Én mondtam, tehát igaz lesz. Tadamm.

(ha nem értenéd: k-ra mindegy, ki mit mond. Tudja-e bizonyítani, vagy sem, ez itt a lényeg. Eddig még senki, egyetlen bizonyítékot sem tudott a Jobbik állítólagos fasizmusára, nácizmusára, antiszemitizmusára, vagy rasszizmusára hozni).

"Legalább erre a bekezdésre igazán reagálhattál volna! (A Kövér Lacis részre gondolok.) Kövér László megmondta: a Jobbik mögött az MSZP áll. Beleröhögés nélkül végigmondta, állítólag. Annyi – már ne haragudj –, de számomra a szélsőjobboldali kultúrkörbe tartozó hiedelmet felsoroltál, hogy nem értem, ezt miért nem veszed komolyan. Kövér László minden titkok tudora, ha titkosszolgálatokról és összeesküvés elméletekről van szó!"

Kövér László, exMSzMP-s elvtárs kb. annyira hiteles, mint az átlag parlamenti politikus: akkor is hazudik, ha csak levegőt vesz.

És mivel a Fidesz az Egy Párt Mind Felett elvet vallja, igyekezvén megvalósítani a monoplurális demokráciát (értsd: egypártrendszer, ami többpártrendszernek van álcázva), minden párt, amelyik jobbos és velük konkurál, persze, hogy Az Ellenség Gaz Műve.

"Amikor azt írod, hogy az MSZP szélsőjobboldali szervezeteket gründol (szerinted), nem a Budaházy – Toroczkai – betyárseregre gondolsz? Hiszen ők a Jobbik szövetségesei!"

Szeretem a hülyéskedést, de a hülyéket már annyira nem. Szabó Albert, Bácsfi Diána, Magyarok Nyulai.
Ezek a kormány(koalíció) művei.

"Ja, még valami: Ha Te magadtól nem látod a lényegi különbséget a Magyar Gárda meg a cserkészek között, én meg sem próbálkozom az elmagyarázgatásával."

Nézzük csak: a legfőbb különbség, hogy a cserkészet inkább gyerekekből áll (bár komoly felnőtt állományuk is van). Sir Baden-Powell részben a keresztényi erkölcsi nevelés, részben a szocializáció, részben a katonaságra való felkészítés miatt hozta létre a cserkészetet. (ezt másolták le kedvenc internacionalistáink az úttörőmozgalommal, aminek céljai ugyanezek voltak, persze, kommunista erkölcs szerepelt a keresztény helyett).

Ahogy a cserkészet Magyarországon, úgy a Magyar Gárda sem követett el egyetlen bűncselekményt sem, mivel a "félelemkeltő (népi/pincér, kinek hogy tetszik) ruházat, felvonulás" vádját bármelyik egyenruhás csoportra rá lehet húzni, a rendőrségtől a mentősökön át egészen a postásokig (már ha ez utóbbiak valaha is vonulgatnak).

Azért is hangzott el ez a képtelen vád, mert semmi mást nem tudtak felhozni ellenük, még egy használt papírzsepi eldobását sem.
@Tóta W. Árpád: Kicsit fura hogy a szerző maga offolja szét a posztot... Ha válaszolnál az én idevágó hozzászólásomra pls, és nem csak az Orbán/Magyar/Dávid hívószavakat tartalmazó beírásokra...!
@Tóta W. Árpád: „Neki a szavazók kellenek, nem a Magyar Bálint meg a Horn Gábor.”

Éppen ezt mondom én is. Kókát, Fodort, Retkest, stb. le kell építeni, el kell felejteni. De szerintem egy liberális szavazónak az MDF még mindig konzervatív. Mérsékelt, antipopulista, a centrum felé húzó, de mégiscsak konzervatív. Kuncze Gábor meg az utolsó hiteles, és ha úgy tetszik, OV-hoz, GyF-hez és DI-hoz hasonlóan karizmatikus vezetője volt az SZDSZ-nek. Sok olyan volt SZDSZ szavazót ismerek, akik pl. valójában Kuncze szavazók voltak. Szóval, ha az MDF szerezni szeretne az állandósuló 5%-hoz még 2, de inkább 5%-ot, az SZDSZ volt táborából, ahhoz Kuncze esszenciális feltétel. Magyar Bálint meg Kunczéhoz kapcsolt áru, ahogy most kinéz a helyzet.
@Tóta W. Árpád: Az idézett írásodról meg lemaradtam. Pedig azelőtt is olvastalak, mielőtt kommentezni kezdtem volna.

Politikai éleslátásod meg jóstehetséged felől sosem volt egyébként kétségem. :P
Vagy Magyar Bálint tanácsadója lehetsz. :)

Még valami: Dávid Ibolya írásáról (Álomvilágok harca), úgy emlékszem, elismerően nyilatkoztál. Magyar Bálint írása (Polgári közép, vagy bonsai gigászok harca?) ugyanaz, pepitában. Az bizonyára ábránd, hogy ez az új formáció (MDF-SZPE) a Bauer Tamástól Tölgyessy Péterig terjedő értelmiségi tábort is maga mögé tudná állítani, de egy emblematikus liberális politikus (Kuncze Gábor) nélkül végképp nem lenne rá semmi esély.
@6.Lenin: Azt értem, hogy jövő tavasszal 1000%, hogy nyer a Fidesz, de szerintem egyáltalán nem mindegy, milyen erős, az meg főleg nem mindegy, milyen minőségű ellenzéke lesz. Ehhez pl. mit szólsz:

Fidesz: 50% (Egyedül kormányoz, nagy-nagy jobboldali néppárt, de nincs meg a kétharmad.)
MSZP: 25% (A legnagyobb ellenzéki párt, ellenzékben visszatalál baloldali-(populista) hangjához, ahogy egy váltó néppártnak (tömegpártnak) egyébként illik.)
MDF-SZPE: 10% (A kisebbik ellenzéki, könyörtelenül antipopulista, demagógiaölő liberális-mérsékelten konzervatív értelmiségi centrumpárt.)
Jobbik: 10% (A fasiszta, elitellenes, akit mindenki utál. Na jó, a Fidesz nem annyira. Parlamentbe kerülése után, a gazdasági válság elmúltával úgyis kipukkan, ahogy testvérpártjai szoktak.)
Egyéb: 5%.

Szerintem ez egy reális forgatókönyv lehetne.
@Egregor: csúsztatás
azt a bizonyos 2 órát is fizetik, uis a tanárok munkaideje is heti 40 óra, csak ebből most 2-vel több lett nevesítve, hogy mivel is kell eltölteni.
Bár én nem vagyok tanár (tényleg minden tiszteletem, mert én sem tudnám ezt csinálni!), de van a családban, baráti körben bőven. Tudom, hogy sok a dolguk, de azért azt is látom, hogy nem több, mint annak, aki a versenyszférában gürcöl, akár mezei alkalmazottként, akár főnökként. És könnyen lehet, hogy 2 kitűnő diplomával titkárnői munkát végez napi 10-12 órában és szó szerint könnyes szemekkel könyörög nyáron a 2. hét szabiért. Ja és nettóban lehet, hogy 10%-kal többet kap, mint te, de csak a mimimállal van bejelentve. Mindenkinek a saját baja fáj a legjobban, de azért nem árt nyitott szemmel járni a világban.
@Egregor:

"Aha, tehát szerinted az államosítás nem lopás volt. "

Bár túl sok értelme nincs ezt folytatni, de arra azért kíváncsi lennék, hogy ezt hol írtam.
Én nem vagyok szocialista, sem nemzeti, sem nemzet nélküli összetételben, úgy hogy részemről az államosítás==lopás.

Egy dolgot pedig nagyon fontos még a nemz. szocialistáknak is felfogni: apák=/=fiúk.
Ha ezt nem fogadjuk el, akkor csuda dolgokat lehetne találni náluk is.
@Egregor: Miután lefasisztáztad az egész magyar politikai elitet, simán számítottam rá, hogy le fogod sztálinistázni a komplett európai baloldalt (szegény Tony Blair, ha ezt olvasná! :D). Meg azok a szemét, európai liberálisok! Tőled kellett megtudnom, hogy valójában ők állnak a válság mögött, nem az Egyesült Államok kormányának és bankrendszerének ingatlanhitelezési gyakorlata!

Ha jól érzékelem, Kövér László nálad már kommunista lett, pedig nemrég még fasisztoid volt (de erre, meg a Fideszes részre reagáljon inkább pl. malac69, ha akar).

„Szeretem a hülyéskedést, de a hülyéket már annyira nem. Szabó Albert, Bácsfi Diána, Magyarok Nyulai.
Ezek a kormány(koalíció) művei.”

Szeretem a hülyéskedést, de a hülyéket már annyira nem. Budaházy György, Toroczkai László, Magyar Gárda.
Ezek a kormány(koalíció) művei. Punktum. :D

Egregor, Te egy menthetetlen fasiszta vagy! Üzeni ezt egy menthetetlen liberális. Kettőnk között az a különbség, hogy Te ezt valamiért váltig tagadod. TWÁ erről is írhatna majd egyet, ha ráér.

Addig is megyek, megalakítom az Anarchista Gárdát, baloldali barátom meg majd megalakítja a Magyar Kommunista Gárdát. Egy cigány ismerősöm Magyar Cigányok Gárdájában gondolkodik. Felvesszük majd a bakancsot, meg az egyenruhát, és alakzatba rendeződve nézünk majd egymással farkasszemet. Szigorúan fegyver nélkül, nehogy félkatonainak lehessen nevezni bennünket. A cserkészeket meg meghívjuk nézőnek, hogy tanuljanak a felnőttektől, hogy láthassák, milyen is az a szebb jövő. Szabadidőnkben meg majd irtjuk a parlagfüvet.

Addig is kitartás, bajtársam! Szebb jövőt!
@Lord Kilburn:

"MDF-SZPE: 10% " max 6-7%-ot meg tudnak venni maguk,vagy külső segitséggel,de ez most lényegtelen,mert nem fognak pénzt tólni beléjük,hiszen semmi esélyük a kormányzati részvételhez.Szerintem,ha be is jutnak,inkább a következő választásra készülnek majd,ha egyátalán lesznek még,mint párt.

"Jobbik: 10%" Ez szerintem több lesz.Nagy az igény az elszámoltatásra.A párt megitélésében tévedsz,mint sokan mások is,a támogatók döntő tőbbsége biztosan nem az,aminek sokan szeretnék láttatni.
Az,hogy hosszútávon kipukkan,valószinű,ha sikerül a szart eltakaritaniuk.

Több 5%-os párt bejutása nem valószinü.
Nincsenek igazi "arcok",lóvéról nem is beszélve.
Ha Gyurcsán belép a kampányba,lesz 2 drb 10% körüli szoci formáció,úgy,hogy a maradék liberálisok hozzájuk csapódnak(GyF-hez).A hátterükre szükség van(a lóvéra.Az pediglen van.)
Az MDF-re nincs szüksége senkinek,most nem tud semmit tenni a Fidesz ellen.Pukk!Esetleg valamelyik szoci formáció befogadja őket.

A mai magyar politikában 2 "arc" van,GyF és OV.
Gyula meg a Tót Ottó,nincs már.
Meg van 1 nagy "igény".
Ők fognak dönteni.
Vannak még álmok,de ezek bolhafing kategória,nem durran, meg az illat sem számottevő.Elszállnak,nyomtalanúl.

Szerintem meg ez a valószinű forg.könyv.
"Ne induljunk ki link tanárokból, a lógos föcitanciból, vagy a jópofizó tesitanárból... pls"

én is szívesen lennék a zelte celebszakos tornatancsija

22.media.tumblr.com/tumblr_kolvq743ZV1qzxzwwo1_500.jpg
@6.Lenin: Meglátjuk. Én nem lennék ilyen szigorú, az "arc" jelző osztogatásával. Szerintem Kuncze Gábor is "arc". Bokros Lajos is "arc". Dávid Ibolya, bár némileg megkopott az utóbbi időben, az egyetlen női "arc" a magyar politikai elitben.
@malac69 zsákutcakutató és botrányfotós: Ptk. 80. §. Ennyi.:)

@forgó hangszóró: ja, ó szegény!:DD Eszik helyette másnapos zsemlét, az óccsó!:)
@stalien: mindenki, aki csórikázza a tanárokat 2 nap után kipurcanna, ha tanítana...szóval a többségnek fogalma se sincs, mit jelent tanítani....De az is igaz, hogy azt se, hogy jól tanítani...nekem nagyon jó ált . iskolás matek-kémia szakos tanárom volt, egy életre példát adott....keveseknek van ilyen, de épp ezért tudom,, hogy ez mit jelent, miatta lettem - először - én is az.
@Lord Kilburn:

Nálam az "arc",aki képes tömegeket megmozditani.
Az általad felsoroltak max 100 embert tudnának lázbahozni.Ennyi 1 kocsmában sok,de a politikában "K" kevés.

Talán nem is véletlen,hogy a Te arcaid már éppen készülnek, az októberi ködben,mint az a bizonyos szürke.
Malacka, a Te nevedet - a válaszfunkcióban - ezúttal valahogy nem vette be, na nem a gyomrom, csak a rendszer, fog. sincs miért!:)

@Letícia-Charlotte in SBp:

" @malac69 zsákutcakutató és botrányfotós: Ptk. 80. §. Ennyi.:)"

Letícia, lehet itt hivatkozni paragrafusokra, már ha pl. nem amolyan "beleegyező" törvényszegésről van szó...
Akkor afelett jótékonyan el is lehet siklani...

Mert ha állítjuk, törvénytelen cselekedet volt, ez esetben nyomozati vonzata is illett volna lenni, vagy nem?

Ha meg nyomoztak, 3 év kevés volt rá?
Hol a tettes/tettesek?

Akkoriban voltak olyan hangok, hogy szándékosan szivárogtattak a szocik...
Gyurcsány reakcióiból - amiben az ad hoc támadásra, túl felkészültnek látszott - s az azóta beállt nagy-nagy csend ekörül, is ezt az elméletet látszik alátámasztani...

Naja, talán kínos lehetne, ha kiderülne, ez is megrendelésre, előre kitervelt szándékkal és módon ment...?
Tetézve az önmaguk előtti blamázst is ama kényszeredett felismeréssel, hogy jééé, hát minő malőr, az ország nagyobb hányada valahogy mégsem tud beájulni az ilyenfajta "retorikai csúcsteljesítménytől"...?
@hölgyválasz: szerintem sokan beájultak, főleg akik ott voltak, és meg is sértődtek rögtön, azért került ez ki. Hisz kinek az érdeke volt legjobban Gyurcsány megbuktatni??? Meg vagyok győződve, nem a Fidesznek, mert annak igazából fogalma se lehetett, mi folyik legbelül. Szóval valaki ott komolyan megsértődött, hogy nem kapott tőle leosztást, és azt hitte így okos dolog bosszút állni. És ráadásul GYFnek teljesen igaza volt!!! Mert maszatolás folyt éjjel nappal, ami egy üzleti világból átkerült politikusnak iszonyú lehetett: semmit se tehet, ami józan és normális út, még ha fáj is. Egy ilyen temperamentumú és akaratú embernek az, hogy maradjon nyugton, és amit tehetne is, azt is sunnyogja el és legyen hálás azoknak, akik odatették, sőt, még tejeljen, na ez nem ment! Jellemző a királycsinálók észbeli képességeire, nem mérték fel jól GYFt, akik odatették!! Ez fojtott szelep robbant fel B.öszödön, mert az igazság fájt nagyon valakiknek...

Hogy ki lehet ő?? Bukott ember lehet, mert vagy
a) felmérte, maszopnak annyi, s ezzel még annyi esélye sem lesz a leosztásra kerülni, azaz dögöljön meg a szomszéd tehene, vagy
b) nagyon hülye (amiből van ott is bőven), ha nem mérte fel, nemcsak GYFnek árt vele, sőt még esetleg remélte, hogy még hasznot is akart ebből húzni...

A §-ról: malacka kedvéért tettem be, és nem is biztos, hogy jó tényállás, mert nem ismerem a részleteket.

Megjegyzem, a jog csak ott segít, ahol normálisak az életviszonyok, és egy zsinórmértéket ad, sőt azért lett belőle jog, mert az az elfogadott normális norma, szabály. Amikor már elmérgesedett a helyzet és nincs rá szabály, ott a jogot is mögötte a fene!:) Ott esetleg segít a mediáció, meg az idő...
@Letícia-Charlotte in SBp:

"És ráadásul GYFnek teljesen igaza volt!!! Mert maszatolás folyt éjjel nappal, ami egy üzleti világból átkerült politikusnak iszonyú lehetett: semmit se tehet, ami józan és normális út,"

Hú,ez nagyon kemény!
Ha kicsit utánna néznél,ennek az embernek a politikai és üzleti karrierjének, az valóban iszonyú.
Pocegödörben kotorászni,hát az tényleg az.
Egyetlen embernek lehetett érdeke az öszödi kiszivárogtatása,GyF-nek.
Az MSZP 1 beszari banda,soha senki belülről nem merné megbuktatni a górét,csak azok,akik oda tették.
Látom nem ismered a "szocializmus a gyakorlatban" sztorit és annak hosszútávú mellékhatásait.

Rossz ötlet volt nyilvánosságra hozni,talán ez van legközelebb az igazsághoz.
Szerintem.(á la liidiiia)
@6.Lenin: "Az MSZP 1 beszari banda,soha senki belülről nem merné megbuktatni a górét,csak azok,akik oda tették."

Ahhoz képest elég sűrűn váltották a vezetőiket. Lehet, hogy téged meglep, de sokszor több jelölt közül választhattak. Gondoltad volna? (Nem mintha hasra lennék esve a választéktól.) Talán a fidesznél másképp van? Esetleg az egy demokratikus párt? Esetleg fel tudnád sorolni Orbán vezér kihívóit az utóbbi 20 évben?
@6.Lenin: "Nálam az "arc",aki képes tömegeket megmozditani."

Értem. Jó kommunista lehettél. Rákosi, Lenin, Sztálin, Kádár, Kim Ir Szen, Pol pot, Csauseszku, Castro, Mao stb. mind ilyen arcok voltak. A legújabb ilyen arc, aki tömegeket mozgat, éppen a hőn imádott vezéred. Gratulálok. A párttal, a néppel egy az utunk, a jelszavunk munka és béke.
@egyittlakó:

Szerintem olvasgass néha,hogyan történtek ezek a dolgok a politikában.
Igen,jó a névsor:Vodkás Gyuszi,Útelágazásos Péter,Öszödi Táltos,Libás Szmájli G.

Az Öszödi Táltost 1. nap megválasszák 2. nap kirúgják majdnem ugyanannyi %-al.
Önszántukból gondolom.
Vicces fiú vagy Te egyittlakó!

Hát persze,ez a Barackos Csoki is kijött a gettóból és azt mondta,elnök akarok lenni.Aztán mert sokat sirdogált,meg éjszaka bepisilt,azt mondták,na jól van,legyél,jó emberek a jueszások.

2009.09.21. 19:3

Én arról irtam,ki képes megmozgatni tömegeket és nem arról,hogy milyen célból.
Miért hagytad ki Hitlert,Obamát?

Szerinted Kóka,Dávid I. vagy akár Kuncze,képes lenne százezreket az utcára vinni?GyF és OV igen!

"Értem. Jó kommunista lehettél."

Most is az vagyok és kapitalista és meleg és liberális cigány.Konzervativ templomkerülő jehovista.
Más nem,mert a pöcsömet nem engedtem babrálni,de ezen kivűl semmi gondom velük.

Egyittlakó,demokrácia van!!
Nem tudtad?
B+!
teljesen hihetetlen, hogy ezt bunozo sopredek Gyurcsanyt es feleseget (ugyanolyan bunozo) meg mindig veded. Ezek ilyen penzert szuletett irasok?
ugye, milyen idegesítő, hogy nem mindenki ugyanazt gondolja? LOL.
"Ez messze nem csak a homoszexuálisokról szól, hanem a könnyűdrogokról, a krisnásokról, az ateistákról és a neoprotestánsokról, és mindenkiről, akit a házmesterlelkű, egyszokású hülyemagyar deviánsnak bélyegez."

Meg a hagyományőrzésről. A betyárkodásról, a betyárkópéságról:

Jáger Jóska

Jáger Jóska nagy huncut vót,
Míg ezen a világon vót,
Felöltözött jány ruhába,
Pipi-piros rokolyába.

Végigsétált a piacon,
A piacon mint kisasszony,
Bémegyen a szílső bótba,
Válogat a viganókba.

– Válogasson a kisasszony,
Ne siessen olyan nagyon!
– Sietek én, görög uram,
Sokfelé van az én útam. –

A szegedi akasztófa,
Márványkőből van kirakva,
Míg a töve ki se száradt,
Jáger Jóska rajtaszáradt.

Mezőtúr (Jász-Nagykun-Szolnok)

Kálmány Lajos: Alföldi népballadák. (Szerkesztette Ortutay Gyula). Bp. 1954., 160.

mek.niif.hu/06200/06204/html/manepbal00305.html
Jáger Jóska

Jáger Jóska érdekes figurája népköltészetünknek: női ruhában rabolt ki egy boltot, és nyilván ez a különlegessége tartotta meg alakját emlékezetben. Mindössze annyit tudunk még róla, hogy nyíri betyár volt.

Női ruhában rabló betyárról néhány múlt század eleji feljegyzés is tanúskodik. Irodalmi és történeti párhuzamai szerteágazók.

mek.niif.hu/06200/06204/html/manepbal00304.html
süti beállítások módosítása