W

w.blog.hu

Tóta W. Árpád kommentál, szemtelenkedik, valamint permanens fogadóórát tart.
Régi cikkarchívum



Kommentelés - házirend

Wblog @ Facebook

Engedjétek hozzám

Kis heti hírlap 4-10 éveseknek.


Foglalod a kurvanyádat

A mozdonyhorgony
Úgy remélte, ezzel bekerül a Rekordok Könyvébe. De legalább a Jackassbe.

Elnöki pornó
Nagy baj, ha az elnök ribanc.

Nem jó a nemzetnek egyedül
Szuverén ország is lehet borzalmas hely.

Szent szar
A húsvéti alkotmány: szentséggyalázás.

A pedofilok védőszentje
A deviancia fincsi, de csak ha papok csinálják.

A gólkirály beszéde
Angela, te náci ribanc!

Győz a szittya förgeteg
Kuss, mi így szállunk le a bicikliről.

Együtt sikerülni fog
Bizonyítsuk gyalázkodással, hogy Magyarország szabad!

Kompország vitorlát bont
A finom kritikát meg lehet állítani, a brutálisat nem.

Foglalod a kurvanyádat
Nem ti vagytok a nemzet, sem a nemzeti oldal.

Utolsó kommentek

  • Brown094: Ha pénzt vesztett egy átverés miatt, vagy megadta adatait egy csalónak, akkor is visszakaphatja el... (2021.10.21. 23:05) Tribuszerné visszanéz
  • szódabár: Hát te sem vagy a tolerancia bajnoka. Hehehe. Felőlem mindenki azt csinál amit akar, nálunk a menó... (2020.12.26. 11:50) Isten fasza
  • Tahó Sandokan: Közben elkészült, bitangfinom. (2020.11.09. 15:20) Ajándék erős gyomorhoz
  • Tahó Sandokan: Nem számítottál kommentre, ugye Worluk? Tegnap jutottunk hozzá ehhez a szürke gombához (egy gombá... (2020.11.09. 14:43) Ajándék erős gyomorhoz
  • Reactor: Bírom az ilyen mérhetetlenül idióta hozzáállást...a falu élhetetlen közösség, mert ott nincs TESZK... (2020.06.26. 14:47) Vackor néni busza
  • Utolsó 20

A Szlovákabb Magyarországért Mozgalom

2009.07.08. 21:30 Tóta W. Árpád

A világ arra való, hogy az okos nemzetek más kárán tanulhassanak. Ha tudjuk, mit és hogyan kúrnak el más országok, akkor azt nekünk már nem kell kipróbálni. De a magyar embert nem annyira érdekli a közvetlen szomszédaink sorsa sem, mint a magyar celebvilág pillanatnyi áleseményei, múlandó rezdülései; és a celebvilágba vastagon beleértjük a belpolitika akciójeleneteit. Így aztán elkövetünk olyan hibákat, amiknek eredménye az orrunk előtt hever.

Pedig a lényeg eljut hozzánk: feltételezem, a szupersuttyó szlovák nyelvtörvényről, a homályos, nyilvánvalóan eltussolt magyarverésekről értesül a többség valahogyan. És nemcsak a gárdista meg a nyilas van tőle felháborodva, hanem minden jó érzésű magyar, ebben speciel megvan a nemzeti egyetértés: hogy aki egy nemzeti kisebbség megalázásával szerez szavazatot, az nem kultúrember, nem demokrata, és legjobban tenné az Európai Unió, ha lebombázná. A legeslegjobban persze a szélsőjobb dühöng és kardcsörtet, sőt programja is van: erőt mutatni. El kell kapni Ficót valami brüsszeli fogadáson, utánamenni a vécébe, és jól megagyalni, belenyomni a fejét a piszoárba, és szavát venni, hogy hagyja békén a magyarokat. Csak az a probléma, hogy ez a Fico egy nagy drabális ember, és lehet, hogy nem hagyná magát.

Az valamiért nem áll össze, hogy Szlovákia pont azért követ el ilyen szégyenletes bunkóságokat, mert ott hatalomra, kormányba jutottak a fasiszták. Az kívülről így néz ki. Szavazataikat merő sovinizmussal, hetvenkedéssel, szlovákoskodással szerezték, ezzel is próbálják megtartani. Fico nem hülye, ezért nem engedte a kőbunkó Slota kőbunkó csapatát a fontos műszerek közelébe. A gazdaságirányítást megtartotta magának – a "neolib" Dzurinda eredményeire építve –, a fasisztáknak pedig szimbolikus területeket engedett át: odaadta a hülyegyereknek a magyarokat, hogy szadizhassa őket. Ennek kiváló eszköze az oktatási és kulturális tárca, de igazából a fasiszta bármelyik szektorban feltalálja magát, hogy a bűnbakjainak keresztbe tegyen. Azért, mert magyarok, mert melegek, cigányok, egyebek.

Zengő ércz és pengő czimbalom

Van pár százezer szlovák, aki a magyarokat zsigerből gyűlöli – és ehhez már nemcsak a fasiszták, hanem az ott mérsékeltnek számító pártok is hozzájárultak a szlovák nacionalizmus újrateremtésével, félrenézéseikkel, történelmi sérelmek gondos ápolásával és tenyésztésével. A trianoni dühkultúra és revansizmus megvan náluk is, csak ők pont a Trianon előtti idők miatt zabosak, amikor mi nyomtuk el őket. Például a mi töretlenül ünnepelt hősünk, Kossuth Lajos. (Érdekes, hogy Trianon után jórészt a csehekkel osztoztak egy országon, de a csehgyűlölet mégsem lett olyan adu, mint a magyarkártya. A csehekkel ki lehetett jönni.)

Ezek a szavazók ugyan nem esznek több kenyeret attól, hogy a telekszomszédjuk nem beszélhet az anyanyelvén az orvosnál, de nemcsak kenyérrel él az ember, hanem kárörömmel és irigységgel is. Vannak, akik egy kicsit boldogabbak lesznek a más nyomorúságától. Van, aki zsidózik és a zsidókra keni minden baját, meg van, aki magyarozik; a primitív mechanizmus ugyanaz. Akik a nemzetiségükön kívül más identitást és örömöt nem találtak az életben, azok bőven megelégszenek azzal, hogy a magyaroktól, zsidóktól, egyebektől maximális távolságot tartanak. Vagyis gyűlölik őket.

A szlovák főfasiszta, azon túl, hogy a szlovákiai magyarok életét megkeserítette, egyetlen eredményt mondhat magáénak ebben a ciklusban: mocskosul megszedte magát, gyakorlatilag nyíltan tolvajlással. A szavazói jólétére nem volt befolyása, a válságkezeléshez nem tudott hozzátenni szart se, de legalább Slota vett magának hajót, limuzint, repülőgépet, ahogy közép-afrikai diktátorok szoktak harácsolni. Lehet, hogy ez lesz a veszte: a miniszterelnöknek nyilván ugyanúgy terhes ez a fasiszta seggfej, mint Torgyán volt Orbán Viktornak.

Sovány mérleg. Pedig ők voltak a legnemzetibbek, még a nevük is az: Szlovák Nemzeti Párt. Ezért szavazott rájuk az a seregnyi retardált perverz, akinek elég annyit mondani: nemzet, és már el is élvez, nincs több kérdése. Kár, mert ha lenne, hamar kiderülne, hogy mire elég nagyon szlováknak, nagyon magyarnak, nagyon hutunak lenni önmagában. Semmire azon kívül, hogy a világ maradéka beszámíthatatlan büdös bunkóként azonosítsa őket, általuk az egész nemzetet, és az okosabbak felismerhessék a hibát, amit ők majd nem követnek el.

Szlovákiáról még:
Titkos féreg
A hiéna enni kér
Akiért a harag szól



Címkék: jobbik külpol

293 komment · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://w.blog.hu/api/trackback/id/tr521235105

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Havi Fricska 2009.07.10. 10:17:37

A Mount Everest akadálymentesítéséért küzd az LMPA magyar-nepáli kapcsolatok felpörgetését és a Mount Everest akadálymentesítését tűzte ki célul a Lehet Más a Politika, miközben a kerékpározás népszerűsítéséért is tenni próbálnak.A párt választm…

Trackback: Mandiner 2009.07.08. 23:10:01

Slota: a magyar újfasizmus háborúba sodorhatja EurópátA szlovák nyelvtörvényről kérdezték az SNS elnökét, aki válaszában Európát veszélyeztető magyar revizionizmust és újfasizmust vizionált.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szlovákia abból a szempontból szerencsésebb, hogy ott a reformok okozta társadalmi dühöt lehetett a magyarellenességbe kanalizálni, míg nálunk úgy igazán nincs kit ütni, ha leépítik az államszocializmusból visszamaradt juttatásokat, vagy bevezetik a vizitdíjat. Baló György autója nem elég. Kit üssünk meg? Levente Pétert? Vagy lehet, hogy nálunk cigányozó miniszterek lesznek majd.
@mistinguett:

"Erdélyben meg, amire szintén hivatkozol, húsz százalék alatt volt a magyarok száma."

Ennek nézz utána, mert nem pontos az infód, pláne ha az 1920-as évet vesszük. De ma már más van. És abban meg meg igazad van, ma a mai helyzettel kell foglalkozni, különös tekintettel a jövőre, no meg az ottlakókra.
Ez utóbbit persze a blogodból szűrtem le:-)
@anyátok:
"Téma" van, megint "téma" van.
Nem hinném hogy valaki attól "jó zsidó", ha mártiromságra adva a fejét blogokban provokál álneveken, majd reagál is a saját bejegyzéseire.
Kavarva a szart (maga körül).
Az emberek agyát, bármilyen meglepő, még mindig nem öntötte el a sárga epe, nem akarnak zsidókat öldösni.
Idióta provokációk ellenére sem.
Nem vezessen már minden téma ide!
Elmebaj ha valaki állandóan ezt a nótát fújja.

Őszintén szólva, a Dohány utcai incidenssel kapcsolatban is szkeptikus vagyok...
@0x1D:
"Pl a szlovákok esetén a teljes alsó határvonal és főleg Pozsony, mely jelenleg a fővárosuk. Pozsonyban tudtom szerint 20% alatt volt a szlovákok aránya Trianon előtt."

Szerintem tévedni tetszik. Pozsony inkább német és szlovák nemzetiségű volt a középkorban. Azért lett főváros egy időben, mert Mohácstól az volt a legészakibb város a duna mentén. Az egyetlen jelentős szempont a törököktől való távolsága volt, és nem a húde magyarsága.
@anyátok:

"Izráelben viszont pocsék kereskedők, de zseniális földművesek, és remek katonák - hja, kérem, ott az a trendi."
Anyaaa!?
Mitől lennének pocsék kereskedők?
Hirtelenjében nem tudom, hogy magyarországi ékszer- és virágimport hány százaléka származik Izraelből. (a vízágyút hagyjuk!:-)Mindenesetre nem kevés.
Továbbá nem nehéz zseniális földműves és remek katona benyomását kelteni ott, ahol és akiknek az USA grátisz dollármilliárdokat és hadászati csúcstechnológiát biztosít. A palesztínok ugyan zavaró tényezők abban a képletben, amelyben Közel-Keleten szokásos kiszámolni a demokráciát, de talán csak megtalálják a megoldóképletet, amely kölcsönösen kielégíti a feleket és az egyenlet két oldala azonosságot mutat.
@Doktor Kotász:
Tévedésben tetszik lenni. Pozsony magyar város volt a középkorban és muhi utáni betelepülők zöme még be is olvadt a magyar tömbbe. Még a legkedvezőbb (szlovákok számára) etnikai becslésű térképen is a Pozsonyi vonal a várossal egyetemben döntően magyarlaktaként szerepel.
A mohácsi vész utáni betelepülések tolták el az ország etnikai arányait ennyire.
(Függetlenül attól hogy mennyire divatos hiba a jelenlegi állapotokat visszavetíteni a múltba.)
Emellett nem véletlen volt a minimális követelésben benne később Kassával és Nyitrával egyetemben trianon után.
Azt meg meg sem merem említeni hogy a szász és sváb lakosság nem szláv, akkor se ha s-el kezdődik a nevük. :]

Etnika dolgokról csak annyit, hogy tudtommal a szepességet mo.n először a kabarok lakták be így azaz északi terület is, "magyarlakta volt" függetlenül attól hogy trianonra már egységes lengyel-szlovák képet mutatott.
@mavo: Pontosan. Okkal, de nem JOGGAL, mert ugyan zsidók, de nem "A" zsidók. Én speciel pont ezért nem szoktam soha "mocskoszsidózni".
Ugyanakkor nem lehet nem észrevenni, hogy ezen etnikum számos prominensei (Kohn Béla, Rosenfeld Mátyás, szdsz,stb.) hogy-hogy nem, feltűnő hungarofóbiában szenvednek - ami önmagában még nem is lenne olyan túlságosan nagy probléma, ha ez nem jelenne meg a különböző destruktív tevékenységeikben. Sajnálatos, hogy nem maradt meg szinte semmi a dualizmus korabeli, de még a két VH között is létező magyarországi polgári/konzervatív zsidóságból - de ez hosszú történet.

A lényeg, amit mondani akartam az, hogy amíg a magyarországi zsidózásnak van némi REÁLIS alapja, addig a szlovák soviniszták magyarellenességének nincs.

(ugyanígy a cigányozással is csak fals logikával lehet összemosni a tótok magyarfóbiáját, ugyanis a legkevésbé sem jellemző felvidéki nemzettársainkra az, ami a magyarországi roma etnikum tevékeny számú képviselőjére annál inkább, és ami miatt sokunk ellenszenvvel viseltet irántuk...)
@ZOLDMANO: De csak azért tetszik szkeptikusnak lenni, mert egy zsidót vertek. Ugyanígy szkeptikusak a cigányveréseknél, -öléseknél.

Akkor bezzeg senki nem volt ezen az oldalon szkeptikus, amikor megerőszakoltak és megöltek egy fehér magyar kislányt. Akkor bezzeg mindenki tudni vélte az elkövető etnikai hovatartozását. Sőt - még miután meglett a sápadtarcú elkövető -, akkor is tudni vélték, hogy "nem követhette el egyedül a tettét", hogy "bűnbak a valódi elkövetők helyett", hogy "nincsenek is valódi bizonyítékok ellene, hanem úgy verték ki belőle a vallomását".

Akkor sem lenne itt senki szkeptikus, amikor Szlovákiában vernének meg egy magyart. Mindenki biztos volna benne, hogy egy magyart Szlovákiában csakis egy ... verhet meg.

Szánalmas.

Tessenek Gordon Alportot olvasni.
@ZOLDMANO: De csak azért tetszik szkeptikusnak lenni, mert egy zsidót vertek.

Ugyanígy szkeptikusak lennének ezen az oldalon, ha cigányverésről, -ölésről volna szó. Vagy dehogy is volnának szkeptikusak: biztosak lennének benne, hogy az elkövető is rézbőrű.

Amikor arról van szó, hogy egy fehér magyar kislányt megerőszakoltak és megöltek - akkor ezen az oldalon persze senki sem "szkeptikus". Mindenki tudni véli az elkövető etnikai hovatartozását - sőt, ha megkerül a valódi sápadtarcú elkövető, akkor is tudni vélik, hogy nem követhette el egyedül. Vagy nincs is ellene bizonyíték, bemártották, bűnbak, úgy verték ki belőle a vallomását, stb.

Szánalmas. Tessenek Gordon Alportot olvasni. És megjegyezni, amit írt.
Mádly Zsolt egy mikrofonnal betörte szocialista képviselőtársának az orrát.

nol.hu/belfold/20090709-verre_ment_a_politikai_harc_foton

A Népszabadság nem volt eléggé tökös. Én a helyükben ezt a címet adtam volna a cikknek: "A jövő elkezdődött".
Michael Gahler, a Német Kereszténydemokrata Unió képviselője tökösen nyilatkozott:
az új törvény nem felel meg az európai normáknak, és a kisebbségi nyelvek hátrányos megkülönböztetéséhez vezet. Az új törvény alapján a kisebbségi nyelv használata akár bűncselekménynek is minősülhet, de mindenképpen abszurd helyzeteket eredményez. Például egy kizárólag magyar anyanyelvűeknek tartott kulturális rendezvényt is csak szlovákul lehetne megnyitni.

Robert Fico célzása a Duna túlsó partjáról fenyegető veszélyekre példa nélküli, és azt jelzi, hogy „Fico úr és az általa vezetett kormány mentális és politikai értelemben még nem érkezett meg Európába” - hangsúlyozta az Európai Parlament külügyi bizottságának alelnöke is.

Csak az a baj, h számít-e ez vkinek is?
Hová hallatszik el ez a hang?
Mert ha még a szlovák ellenzék mást gondolna, akkor hivatkozva erre a nyilatkozatra, ekézhetné ficóékat, de a szlovák ellenzék sem különb. Túl sok nekik az a közel 10%-os kisebbség ahhoz, h kihagyhassák a politikai óvoda homokozójából.

Az Európai Unióról meg egyre inkább kiderül, h egy vízfejű fasz emberjogi kérdésekben. Bezzeg, ha az uborka vagy a paradicsom szabványméretéről van szó, vagy a moslék malac általi etetéséről, akkor kurvára tudják osztani az észt.
Gratula.

Ps.:
Szándékosan nem térek ki a poszt áthallásaira, ami vmivel kevésbé erőltetett, mint a múltkori buzivonulás vs. gárdademonstráció, de azt azért furcsállom, és történelmietlennek tartom, h 160 évvel ezelőtti értékrendet hasonlítunk össze maival. A maga korában kell megtenni az összehasonlítást.

Ma, Magyarországon jóval rendezettebb a kisebbságek helyzete, mint szlovákiában. A magyar kormányban nincs, és nem is lesz soviniszta, fasiszta, félnáci erő, mint slotáék.
@ugocsanoncoronat:

én láttam. melyik típusra teccik gondolni?
@dr. Sigmund Fraud:

sztem ez a kiépített beteg Kossuth kultuszból ered és a torz államszemléletünkből.
Hallom, az EU nem nagyon akaródzik rámozdulni a szlovák nyelvtörvényre, ami amúgy a legnyilvánvalóbb lábbal tiprása az európai normáknak. Persze van több magyarázat: A franciák eleve nem akarnak hallani olyan kifejezést, hogy „nemzeti kisebbség”, állítólag törlik is a szótárból. A németekkel is törököt fogtunk, stb.

Ez mind érthető, és akár próbálkozhatunk IS tovább tisztázni: Mi a különbség a történelmi, őshonos kisebbségek és a migránsok, bevándorlók között: Előbbinek abban kéne segíteni, hogy kultúrális örökségét megőrizze, utóbbinak abban, hogy beilleszkedhessen. Vagy esetleg hátra is dőlhetnénk azzal, hogy „mi megtettünk mindent”. Gyanítom azonban, hogy ennek az európai közönynek van mégegy faktora, amivel nem merünk, nem akarunk szembenézni.

Magyarországnak a rendszerváltás során, és egy darabig utána is, komoly presztízse volt. Kezdtük a „gulyáskommunizmussal”, ami egyfajta „profitorientált szocializmust” jelentett. Nem volt elhanyagolható a magyar külpolitika, melynek elismertsége pont húzs éve, ahatárnyitásnál csúcsosodott. Aztán jött a példamutató, békés rendszerváltás, majd némi tökölődés után a Bokros-csomag.

Az elkövetkezendő években szívós, kemény munkával, de sikeresen dolgoztuk le minden előnyünket: 1998-tól az állami szintre emelt tökös-mákos szomszédsági politika megütközést keltett, a szélsőjobboldal (bocsánat: a nemzeti radikalizmus) parlamentbe jutásával együtt, mely nyilvánvaló háttér-együttműködést is feltételezett az akkori kormányzattal. Aztán jött a szavazat-újraszámlálási káosz, aztán a sokéves gazdaságpolitikai elkúrás... 2006-ig két vonatkozásban sikerült megőrizni Magyarországnak az ázsióját külföldön: Szinte az egyetlen káeurópai ország maradt, ahol nem volt még előrehozott választás, ami egyfajta politika stabilitás, kiszámíthatóságot jelent. Másrészt továbbra is, minden probléma ellenére is, Magyarország és Budapest maradt káeurópában a „béke szigete”. Nos, ezt 2006. őszén sikerült kiszivárogtatással, hatósági tökléssel meg komoly ellenzéki támogatással a visszájára fordítani. Azóta Magyarország újra a hőzöngő forradalmi fészek, csak hát egészen más színezetben, mint ötven évvel korábban. És ami ebből kifejlődött: A fekete-egyenruhás Cirmoscica pszeudo-náci gárda, mely a Magyar Igazság érdekében még Szlovákiába is elmegy koszorúzni, megünnepelni ott, helyben annak az évfordulóját, hogy Szlovákia területeket vesztett Magyarország javára, a náci Németország szárnyai alatt.

Nos, ha én ajrópai politikus lennék valahonnan a Lajtán túlról, és hallanék a magyarok meg a szlovákok közötti nemzetiségi konfliktusról, biztos eszembe jutnának a fentiek. Meg az is, hogy Szlovákia, bár valóban kormányzati tényező egy elfogadhatatlan retorikájú törpepárt, azért gazdaságilag-politikailag sokkal stabilabb (hála az ottani ellenzék realitás-érzékének), az euró-övezet tagja, komoly befektetési célpont, és Slota ide vagy oda, a szlovák kommandósok válogatás nélkül verik a magyar és a szlovák nácikat. Azaz: Előbb a szlovákokat (Dunaszerdahely), hogy utána legyen erkölcsi alapjuk a magyar nácikkal szembeni brutalitáshoz.

Tehát szerintem Európa közönye nem kizárólag a saját érdekeiknek szól, hanem nekünk, Magyaroknak meg nekik, Szlovákoknak is. A magyarok nemzetiségi kérdésben hiteltelenek lettek, szemben a ’90-es évek elejével, de visszaidézve a Trianon-körüli hangulatot. „Ezek ot káeurópában mindig is acsarkodtak. Nem lehet igazságot tenni. Itt is nácik, ott is nácik, a darázsfészekbe inkább ne nyúlkáljunk bele, nem is igazán értjük, mi a baja a szlovákoknak a magyar nyelvvel, de biztos van rá okuk, a magyarok meg csak hőzöngjenek szokásuk szerint, majd csak lecsillapodnak.”

Ehhez kommentárként már csak annyit fűznék, Szlovákia kapcsán is: Egy ország megítélésébe nem csak a kormány teljesítménye-elkúrása számít, hanem az ellenzék viselkedése, együttműködési készsége, konstruktivitása – valamint viszonya a szélsőségekhez. Meg persze a mindenkori (múlt, jelen, jövő) kormány külpolitikája, szomszédsági rtorikája is.

Ebbe a bőnadrágba kell együtt belebújnia minden felelős politikai tényezőnek, mert egyedül nem megy. Persze, van még ennél lejjeb is, minden vonatkozásban: Lehet elérni még a jelenleginél is rosszabb megítélést, megalázottabb helyzetet. Csak utánozni kell 2010. után a Fico-Slota koalát, kiegészítve gazdaságpolitikai populizmussal, belpolitikai háborúval, és világpolitikai tökösmákossággal. Van még néhány kérdés, amiben elveszíthetjük hitelünket.

Hajrá Magyarország, Szebb jövőt, Magyarok!
@jaegtoer:
"Mitől lennének pocsék kereskedők?"

Hogy mitől, azt nem tudom, de tény, hogy majdnem olyan jól bánnak a vásárlóval, mint a Tescósok.
A multik üzletkötői, persze, profik. De a sarki kisboltok rémesek voltak.
@pipacsaripacspapucs: "A franciák eleve nem akarnak hallani olyan kifejezést, hogy „nemzeti kisebbség”, állítólag törlik is a szótárból" Ez pontosan így van. Franciaországban semmilyen hivatalos dokumentumban nem szerepelhet, hogy bárki bármilyen kisebbség lenne. Francia. Pont. Ez egyrészt fasza, mert azt sugallja, hogy nem számít, ki a hetediziglen született francia, és ki nem, másrészt nem annyira fasza, mert megnehezíti bizonyos problémák kezelését. Ott ez a döntés született, lehet támadni meg védeni is, de szerintem nem az a lényeg, hogy mit minek hívunk.
@Doktor Kotász: ...No meg Bécshez való közelsége okán...
@amergin:
T: margarin, ez fááááájjjj!
@sün!malac69 a fegyelmezett renitens: Azért arra baromira kiváncsi leszek, hogy ha a Fidesznek önmagában nem lesz kétharmada, a Jobbikkal viszont lenne, akkor milyen kétharmados törvényeket visznek majd át a parlamenten; (vö. még: 1998-2002: "Az ellenzék úgy szavaz, ahogy akar").

Azt a kérdést fel sem merem tenni, hogy mi lenne akkor, ha ne adj Isten a Fidesznek nem lenne meg egyedül az abszolút többsége - kiket választanának: a Jobbikot vagy, khm... az elkúrókat. Vagy esetleg kisebbségi kormányzás vagy új választások. De ez utóbbiak valószínűtlenek.
.


Tóta W. Árpád

"a világ maradéka beszámíthatatlan büdös bunkóként azonosítsa őket, általuk az egész nemzetet"

Ez nem túl européer megközelítés. Jörg Haideren is könnyen túllépett a világ, és ma már ilyesmin meglepődni vicc.
A gazdasági szalonképesség mindent überel!
Szlovákia esetében ez az egyik legolcsóbb európai munkabért, elfogadható törvényi szabályozást, tehát rendet jelent. Sok-sok összeszerelőüzemmel, egyre kevesebb pénzből vegetáló oktatással. Lényeg hogy a szlovák kormány nem aggódik, az összeszerelésből állítólag hosszú távon is jól megtalálják majd a számításukat a kedves szavazók.

A Jobbik eredményeihez gratulálok!
Örülnék, ha a Gárda folytatná a harcot, a közbiztonság nagy kincs, amire jó ha többen is vigyáznak. Nem hatékony elképzelés -főleg ilyen válságos időkben- arról álmodozni, hogy több pénzt, több erőforrást allokáljanak a rendőrségnek. Amit persze adóforintokból, népnyúzással fizettetnek meg, tovább erodálva versenyképességünket. Ennél sokkal józanabb lenne a Gárdához hasonló civil kezdeményezéssel erősíteni. Mivel a legtöbb civil mozgalom már csírájában meghal, ezért a Gárda (mint példamutató kivétel) különösen értékes eredmény lehetne az egész ország számára, de a jelenlegi rezsim ezt sajnos nem támogatja.
Félő hogy a Fidesz sem fogja.


.
Ezt kapjátok ki, arcok!

Fél év eltiltást kapott a Nemzetközi Férfi Teniszszövetségtől (ATP) egy 19 éves ausztrál teniszező, mert rasszista megjegyzést tett ellenfelére egy tornán.

A korábbi junior ausztrál bajnok, Brydan Kleinnek emellett 10 ezer dollár pénzbüntetést kell megfizetnie és részt kell vennie egy terápián is.

Brydan Klein még júniusban, egy angliai nemzetközi tornán tett megjegyzést ellenfelére, a dél-afrikai Raven Klaasen-ra.

* * * A fiatal ausztrál _kaffernak_ nevezte a színesbőrű teniszezőt. * * *

---------

LOL, bazzeg, a rasszista sértés: kaffer.
10.000 dolcsi, fél év eltiltás, nevelőtábor....
De tényleg, ez lesz nálunk is???
@amergin:

Sztem a következő választásnak féle végeredménye lehet:
1. Győz a Fidesz 50%+1 képviselő feletti eredménnyel, és még a Jobbikkal együtt sem lesz 2/3;

2. Győz a Fidesz, és csakis a Jobbikkal van meg a 2/3, de azzal együtt megvan;

3. Jobbik nélkül is megvan a 2/3.

Mivel az 1. kevéssé valószínű, a 2. meg nagyon nem lenne jó, ezért mindenki szavazzon a Fideszre, h egyedül legyen meg orbánéknak a 2/3!
@amergin:

"A jövő elkezdődött" ! (hmm)

video.mon.hu/video/44042/nagy-magyarorszag-polos-lanyt-vertek-meg-

„Itt nem magyar-cigány konfliktus áll a háttérben, de látensen ez is tetten érhető” „Az iskola a demokrácia gyakorlóterepe” – idézett egy kutatót a polgármester, majd elmondta: szerinte az eset azt jelzi, hogy Magyarországon ma ilyen a demokrácia.
@sün!malac69 a fegyelmezett renitens:

Ne haragudj meg, jogosan büntették meg!
Először is, egy teniszező az valami példakép féle, nem fogadható el ilyen megnyilvánulás.
Továbbá, ha ausztrál őslakos volt akire megjegyzést tett, akkor gondold már végig: az a föld az övék volt, a fehérek akik ott élnek, többségükben betelepített fegyencek leszármazottjai. Hogy jön egy fegyencgyerek ahhoz, hogy kafferorozzon?
Ugyanúgy igaz ez, ha (afrikai) négerre mondta ugyanezt.
Azonban, ha a mi kis magyarországi 1M létszámú kissebbségünkre gondolok, akkor jelzőket sem találok...
@sün!malac69 a fegyelmezett renitens:
Szia malacka!
A kaffer az egyik legdurvább etnikai típusú sértés angol nyelvterületen. Még a búr időkből való, eleinte hitetlent jelentett, aztán szépen átalakult _niggerezéssé_. Az apartheidnek meg vége, szóval irány az a terápia Mr. Klein!

Egyszóval itt nem az Attenborough-féle Kaffer bivalyról van szó, mer' az meg nekem tesó, ugye. :)
@Seqoia (ex hoggrip):
Ola!
"Örülnék, ha a Gárda folytatná a harcot, a közbiztonság nagy kincs"

Tényleg világítsa már meg valaki nekem, hogy a kettő között (Gárda, közbiztonság) milyen összefüggést kell értenünk? Illetve a hogyanra méginkább kiváncsi lennék. Köszönöm.
@tulok ex betonputtó:

Hát esztet nem tudtam.:o)) THX

Akkor valóban durva volt a csávó, az meg télleg nem a teniszpályára való.... hanem a focira;-))

Máskülönben ezért hülyeség a PC, mert simán csinálhatsz egy szóból sértő szót, csak soxor kell alkalmazni adekvátan és megfelelő hangsúllyal, máris hozzákapcsoltad a pejoratív tartalmat.

Üdv.
@amergin: ha jól sejtem gordon w. allport-ra gondoltál 2L-lel. the naure of prejudice (a comprehensive and penetrating study of the origin and nature of prejudice) (1954) / Az előítélet (1977 és 1999 Budapest, Osiris kiadó).
szívesen olvasnám, ha hozzáférhető lenne. ahhoz képest, hogy állítólag ez volt a legnagyobb hatású műve, még a neten is alig levadászható - no nem a szöveg, csak a borító képe. tudsz esetleg egy eladó példányt?

ON: rég esett meg már velem, hogy a kommnetek gondolatébresztőbbek (és szórakoztatóbbak is) voltak, mint árpi cikke. kezd visszatérni az emberiségbe (magyarságba) vetett hitem.

miért van az, hogy kétféle véleményt olvasok mindenütt a magyarországi szélsőjobbikkal kapcsolatban: 1)"a cigányok ellopják az uborkát, ezért a cigányokat rendre kéne tanítani, mindet, tisztelet a kivételnek, de azok nem számítanak, mindet jól a helyére kell rakni, és elvenni a gyerek után adott pénztámogatást, helyette adóengedménnyel támogatni" - ez eddig egy ostoba náci általánosítás plusz egy cseppet sem náci, hanem racionális gazdasági javaslat. 2) "az egy náci általánosítás, hogy a cigányok (kollektíven) bűnözők és ezért ne tegyen senki semmit, vagy esetleg szórjunk ki még egy kis pénzt ugyanolyan értelmetlenül, mint eddig továbbá nem lehet a most 6 gyereket nevelők munkanélküliekkel megcsinálni, hogy holnaptól se pénz s munka (ahogy eddig se volt mit dolgozni a zsákfaluban), ezért ne vezessük be a pénztámogatás helyett adókedvezmény elvét pl. jövő decemberi hatálybalépéssel az azután születő gyerekekre se, hanem a világ végéig buzdítsuk a nagycsaládos modellre a dolgozók pénzéből azokat, akik nem találnak munkát és ezért ráérnek nagycsaládot tartani." -ez meg ugye egy racionális ellenvélemény a buta rasszista általánosítással szemben, plusz egy gazdaságilag és jogilag is tarthatatlan buta érv, ami egyenesen vezet az államcsődbe.
miért nem lehet ezeket az összenőtt féligazságokat szétszedni és összerakni belőle egy értelmes egészet (amit nem fejtek ki, mert már így is elég hosszúra sikerült hozzászólás lett belőle, az értelmesebb és az etikusabb közös halmazok közös metszetére bízom a megfejtést.) vagy ilyen nincs is?
@sün!malac69 a fegyelmezett renitens:
pedig az egyes a legvaloszinubb
ha nagy bajt latnak, a szocik elmennek szevazni
nekik meg a 2/3 nagy baj
@sün!malac69 a fegyelmezett renitens:
gyere ki amerikaba
mondjuk feketesegguzzel le valakit/ niggert mar le sem merek irni/
10 perc es sitten vagy ha mas is hallja
par ora mulva kiengednek de mehetsz a birosagra
@sün!malac69 a fegyelmezett renitens: de a 2-es pontodat további két részre lehet bontani:
2. A) a Jobbikkal lesz meg a 2/3, koalícióban
2. B) a Jobbikkal lesz meg a 2/3, fontosabb szavazásoknál, külső támogatással

ezen két lehetőség között is óriási különbség van
@sün!malac69 a fegyelmezett renitens: erre nem is lehet mit mondani, szánalom...
viszont ezzel kapcsolatban felmnerült bennem, hogy miért csak az etnikai alapú sértéseket veszik ennyire komolyan
pl. a Bundesligában elég komoly büntetésre számíthatnak azok a klubok, amelyeknek a szurkolói rasszista megnyilvánulást tesznek, pl. "huhognak" az ellenfél fekete játékosát a majomhoz hasonlítva ezzel
csakhogy nem is egyszer volt példa rá, hogy a Oliver Kahnt, a Bayern kapusát is huhogva gúnyolták (amúgy Kahn mozgását/habitusát ismerve nagyon ült a poén :)), sőt, még banánt is dobtak be neki - a szövetség viszont nem tett semmit.
Akkor hogy is van ez? A fehér Oliver Kahn érzékenysége nem számít, csak a fekete Okebono Akechukwu-é ???
@ZOLDMANO: jaja, igaz, csak enyhe a büntetés,fel kellett volna akasztani!
Ma még csak kafferozgat a náczija, de ha nem fékezzük meg csírájában az ordas eszméjét, holnap már népírtani fog!
HITLER IS ÍGY KEZDTE!!!
A heti kötelező letudva, nem szólhat a főnök. A "hogyan írjunk semmit egy egész oldalon keresztül úgy, hogy közben azért burkoltan fasisztázunk" iskolapéldája. Köszönjük! Burkoltan, mert ugyan explicit módon északi szomszédaink a hunyók, de ne legyünk oly naivak, hogy azt hisszük, Árpika miattuk ragadott "tollat".
@sün!malac69 maszatoló:
"mindenki szavazzon a Fideszre, h egyedül legyen meg orbánéknak a 2/3!"

Máskor ne zabálj gombát, bár írásaidból kiindulva sokszor szerepel az asztalodon.
@Viktus: "Megszüntették a nyomozást..."

Szerinted ez mit jelent mo-on?
Nálunk még jogszolgáltatást sem képes adni a hatóság, nem hogy igazságszolgáltatást!
.


@tulok ex betonputtó:

"Tényleg világítsa már meg valaki nekem, hogy a kettő között (Gárda, közbiztonság) milyen összefüggést kell értenünk? Illetve a hogyanra méginkább kiváncsi lennék. Köszönöm."

Szevasz!
Készséggel elmagyarázom.
:)

Van egyszer az a régi találmány, hogy a lumpenek valamiért félnek az egyenruhától és ez jó.
Másodszor, pont ahogy a szervezett bűnözés jóval hatékonyabb a szervezetlennél, egy Gárda, mivel nagy számú szimpatizáns és tag alkotná, akik egymásra minden bajban számíthatnak, szintén hatékony eszköz a bűnmegelőzésben. Gondolj arra, hogy mivel többen "járőröznek" ezért jó eséllyel lesz sok tanú, ha balhét látnak. Az egybehangzó tanúvallomásokat pedig a bűnözők és ügyvédeik nagyon nem szeretik.
Harmadszor: Mari néni is jobban teszi, ha a szomszéd Gárdistának szól (aki ennek nagyon örül), amikor lopják az uborkát, mert mire a rendőr kiér, már csak a jegyzőkönyv felvételére lesz lehetőség, aminek sok haszna nincs. Ezt felismerve egyébként a kisebb súlyú bűncselekmények ma már nem részei a statisztikáknak. (Nincs feljelentés)
Ha Mari néni szimplán egy nem Gárdista szomszédjának szól, azzal csak azt éri el, hogy ketten hívják majd remegő kézzel a rendőrt. (ketten együtt is kevesen vannak még ahhoz hogy ne féljenek. Nem összemérhető azzal, amikor tömegek is készek segíteni.)
Negyedszer: A polgárőrségről a mainstream azt állapította meg, hogy jót tesz a közbinztonságnak.
Ha ezt elfogadod, akkor értelemszerűen már csak annyi a dolgod, hogy a Gárdát egy a polgárőrségnél (jóval) sikeresebb, szervezetnek tételezed fel, és megvan a mainstream legalizáció.
Arról már régebben írtam, hogy egy alapítvány (Gárdatagok sokasága) és egy őrző-védő kft. szimbiózisa jelentené nekik az elfogadható jogi keretet.


.
@kovácske: Az, két l-lel - csak a gépem kurva öreg, és az "l" betű is be van ragadva a billentyűzeten, és csak egy l-et adott nekem. Nem figyeltem, bocsesz.

Könyvtárban megvan, szerintem onlány antikváriumokban is érdemes próbálkozni. Megérne már egy újrakiadást.
A Magyar-Cigány bűnözésről:

Ahogy a Cigánybűnözés is jól körvonalazható, létezik Magyarbűnözés is. (legtipikusabb esete talán az adócsalás, amihez nyilván szükségeltetik némi munkavégzés is, hogy legyen miből csalni, ezért a cigányság nagy része ebből a körből kihullik. Aki viszont nem hullik ki, az úgyanúgy szereti a minimálbért, mint a magyar)
A Cigánybűnözést tehát úgy korrekt vizsgálni, hogy a hasonló helyzetűeket mérjük össze. Szegénységben élő munkanélkülit a másik szegény munkanélkülivel.
Az eredmény akkor lenne a cigányság számára kellemetlen, ha az derülne ki: A magyar szegény munkanélküli bűnözők aránya a nem bűnözőkhöz képest kisebb, mint a cigányoknál.
Természetesen minden olyan cigány (vagy nem cigány) kezdeményezést amely a Magyarbűnözést meggátolni, leleplezni igyekszik, maximálisan támogatok!
A Cigánygárda párhuzamos felvonulása például az MVM és BKV ellen sokunk szimpátiáját nyerné el.
Azt sajnos nem várhatjuk el egyik csoporttól sem, hogy maga ellen menjen, ezért összefogást csak egy másik összefogással, célirányosan lehetséges ellensúlyozni.
Jó példa erre a sajtó és a politikus bűnözők párharca. Mi szükség a sajtóra, amikor ott van nekünk a politikailag függetlennek titulált rendőrség, ügyészség, bíróság? Na mi?
A cigánybűnözés megszüntetésének egyik valóban jó módja lenne a cigányság anyagi helyzetének szintre hozása. (Ez megy már néhány évtizede segélyekkel, az eredmény minősíthetetlen.)
Ráadásul egy nagy baj is van ezzel, elég drága móka. A népesség közel 7%-a cigány, ennek 3/4-e munkanélküli.
Ha csak 20.000 Ft-ot számolsz egy fő etetésére (amitől még nem valósul meg az anyagi "felemelés"), az évente 130 mrd forint, és ez még csak létminimum, ennyit már most is simán megkapnak, tehát ennél jóval több pénz kell!
Van aztán még gond, ilyen például hogy cigánylakta vidéken, nincs értelme üzemet telepíteni, mert nem lehet feltölteni a létszámot, a dolgozók hamar ráunnak a mindennapos, fárasztó igénybevételre.
És ez még csak a jéghegy csúcsa. Az igazán elkeserítő a jövő. Létszámuk minden évben 2%-al nő, mikozben a nem cigány kb. ugyanennyivel fogy.
A már szerencsétlenül szocializált, de még fiatal cigányok, akik elvileg azért még változhatnának, valamiért megint csak nem partnerek a saját fejlődésükben.
Megoldás itt gyakorlatilag a születés utáni kiemelésük lenne a környezetükből. Hová? Kihez? Ja és nem is adnák.
Elég jól látszik, hogy a project kezd nagyon költséges lenni, mivel egyetlen járható útnak a pénz feneketlen kútba dobálása látszik.
Ennek legnagyobb vesztese pedig nem a cigányság lesz, nekik nem nagyon van lejjebb.
@sün!malac69 a fegyelmezett renitens:
"mindenki szavazzon a Fideszre, h egyedül legyen meg orbánéknak a 2/3!"

Örömmel olvastam a mai Indexben, hogy imádott Vezérünk szerint befellegzett a kétpártrenszernek.

Goethe erről így nyilatkozott:
"Semmi sem olyan visszataszító, mint a többség amely nem áll másból, mint néhány életerős vezérből, vagyis gazfickóból,akik minden helyzetet a maguk hasznára tudnak fordítani, a gyengékből, akik alkalmazkodnak hozzájuk, és a tömegből, amely utánuk totyog, miközben a leghaványabb sejtelme sincs arról, hogy mit is akar."

Hát ez a Goethe... hogy mit meg nem enges magának!
Előbbi Goethe-idézetem off volt, de nem tudtam ellenállni neki.
Egyébként TWÁ-nak most igaza van, ebben egyet kellene értenie minden mélyebb és kevésbbé mély magyarnak.
@sün!malac69 a fegyelmezett renitens: "Mivel az 1. kevéssé valószínű, a 2. meg nagyon nem lenne jó, ezért mindenki szavazzon a Fideszre, h egyedül legyen meg orbánéknak a 2/3!"

hat malac, ezt viktor vem mondhatta volna szebben...
@sün!malac69 a fegyelmezett renitens:

index.hu/belfold/2009/07/11/orban_szerint_befellegzett_a_ketpartrendszernek/

"Orbán szerint befellegzett a kétpártrendszernek"

ezt maskepp egypartrendszernek hivjak!
@Seqoia (ex hoggrip):

Aham, értem. Szóval azért kell gárda, hogy félelmet keltsen. Illetve akkor lenne hatékony a rendszer, ha minden Mari nénire jutna legalább két gárdatag. (Egy még ugye remeg.) Esetleg Mari néni a kapujára - a Vigyázz, harapós kutya! és a Riasztó a biztonsági szolgálathoz bekötve tábla mellé - kirakhatná a _Gárda jön hamar!_ feliratot is.

A kép tisztul, már csak pár dolog homályos:
Mi a túrót csinál(na) ez a gyorsvonuló kötelék Mari néni házában? (Már azon kívül, hogy személyleírást ad?) Körbeállhatja, megverheti, vagyon agyon is lőheti-e a _lumpent_?
Mari néni akkor is hívhatná a gárdát, ha néhány _lumpen_ a háza előtt beszélget az utcán?
Én - bár nem vagyok Mari néni - igénybe vehetem a gárda szolgáltatásait? Például, ha azt látom, hogy Mari néni adót csal, tehát tőlem lop. Ilyen esetekben hogyan kell eljárnia a gárdának?
Mi van akkor, ha egy gárdista maga csal adót. Ráhívom maga-magára, és köteles öntestét körbeállnia?

Végül komolyan elhisszük (elhiszed), hogy ez a waffen-ss - zenebohóc tagozat hatékonyan tud működni, illetve ennek elngedhetetlen eleme-e a Mocskos zsidó, büdös _lumpen_ szóösszetétel?
Mert a neighburhood watching-ot már feltalálták máshol, de ott nem feltétel a náculás.
@Puncilover: na, és a sajátunkat felsőfokon ismernők?
@wladyslawsky: "sőt, még banánt is dobtak be neki - a szövetség viszont nem tett semmit.
Akkor hogy is van ez? A fehér Oliver Kahn érzékenysége nem számít, csak a fekete Okebono Akechukwu-é ???"

Kahn érzékenysége? Ne röhögtess, inkább a magad érzékenységét látom az esetben, gondolom te is fehér vagy, hihihi...
Talán fekete közönség előtt igaz lehetne, amit felhoztál.
A zEU mit szól? Esetleg? Bántsa a szlovák nyelvtv. valakinek a fülét, szemét? Vagy agyilag most mindenki Barroso 2.0?

És ha a zEU no comment, akkor másokon - Európán kívül - mit reklamál? Mehet vissza szén és acélba, és akkor csak arról bszélünk.

Haider hatalomba lovagolásakor még volt vmi halvány kísérlet a zEUs orr felhúzására. Slota már nem verte le a lécet. Remélem, a szlovákok adják a következő (nyelvi) esélyegyenlőségi biztost! Mi meg a költségvetésit...
@tulok ex betonputtó:

"Szóval azért kell gárda, hogy félelmet keltsen."

Természetes, hogy a bűnöző fél, ha veszélyben érzi magát. Mondhatjuk erre azt is, hogy ez így nagyon nem jó, minek ijesztgetjük szegényt. Van elég baja.

"Illetve akkor lenne hatékony a rendszer, ha minden Mari nénire jutna legalább két gárdatag. (Egy még ugye remeg.)"

A legtöbb Mari nénire jutna. (Nem egyszerre kell mindenhol megjelenniük.)
Oszd el a rendőrség létszámát a népességgel! Parányi számot kapsz. (Egyébként a rendőr sem egyedül jár.)

"Mi a túrót csinál(na) ez a gyorsvonuló kötelék Mari néni házában? (Már azon kívül, hogy személyleírást ad?) Körbeállhatja, megverheti, vagyon agyon is lőheti-e a _lumpent_?"

Bőven elég ha megjelenik. Szerencsés esetben (lévén helyi lakosok) talán ismerik is az elkövetőt. Ha gyakran összefutnak, akkor előbb-utóbb egész biztosan ismerősként fognak rátekinteni.
Verésről nem lehet szó, hiszen az törvénybe ütközik. Ahogy a rendőrök mondják, menekülés közben azért eleshet.

"Mari néni akkor is hívhatná a gárdát, ha néhány _lumpen_ a háza előtt beszélget az utcán?"

Ha veszélyben érzi magát miért ne? Logikusan véggiggonolva valószínüleg telefonon arra lesz kérve, hogy amint beteszik a lábukat a házba, eresszen meg két újabb hívást, egyet a Gárdának, egyet a rendőrnek.
Dupla biztonság.

"Én - bár nem vagyok Mari néni - igénybe vehetem a gárda szolgáltatásait? Például, ha azt látom, hogy Mari néni adót csal, tehát tőlem lop. Ilyen esetekben hogyan kell eljárnia a gárdának?"

Gazdasági ügyekben lassú nyomozás van. (APEH)
Nincs sok értelme gyors, külső segítséget kérni.
Itt tehetsz bejelentést ilyen ügyekben, akár névtelenül is.

www.apeh.hu/kapcsolat/kozerd_090616.html

"Végül komolyan elhisszük (elhiszed), hogy ez a waffen-ss - zenebohóc tagozat hatékonyan tud működni, illetve ennek elngedhetetlen eleme-e a Mocskos zsidó, büdös _lumpen_ szóösszetétel?"

Miért ne működhetne hatékonyan, épp hogy igen jó esélyei vannak erre.

"Mert a neighburhood watching-ot már feltalálták máshol, de ott nem feltétel a náculás."

Ha tudod hatékonyan működtetni itthon is, akkor rajta! Az sem tilos.
Egyébként a náculás is egyfajta marketing, a félrevezetés ma már bevett munkamódszer, egyfajta piaci kihívás.
Miért ne használhatná a Gárda is?
Ne csak elméletben legyünk liberálisok!
@wladyslawsky: a hörrtévé, szokásához, lényegéhez és céljához hűen, természetesen hazudik. az "olasz gárda" = polgárőrség, pártmilíciához semmi köze.
orulunkvincent.blog.hu/2009/07/04/a_hirtv_es_az_olasz_nemzeti_garda
Érdemes az olasz gárdás link ( orulunkvincent.blog.hu/2009/07/04/a_hirtv_es_az_olasz_nemzeti_garda ) első hozzászólását is elolvasni, azt sajnos nem tudom hogy igaz-e, még az is lehet, hogy beépített HírTV-s:
:)

"A polgárőrségek, amik ezentúl legálisak Olaszországban - hihi "ronda" - nak nevezik olaszul, őrjáratot jelent - nem a cigányok ellen jönnek létre, hanem az elsősorban az illegális bevándorlók által elkövetett bűncselekmények megakadályozására. Olaszországban az illegális bevándorlók között vannak ugyan cigányok, de a többségük nem az.
És még egy. Olaszországi tudósítóm azt jelentette, hogy a rondák-ra azért van szükség, mert a rendőrség egyszerűen képtelen a bűn üldözésére, hiszen még benzinre sincs pénzük. Tetszik érteni? Olaszországban sincs..."
.


A Zsidókról

Ennek a csoportnak kár nekimenni, főleg Magyarországról. Marketing célokra mint írtam azért elég jó.
Többségük ugyanolyan munkás, mint a lakótelepi szomszédja, nem fogja érteni hogy mi lehet vele a baj, mikor sosem kap meghívót semmilyen páholyba.
Nem tehetnek ők arról, hogy a jelenlegi FED elnök (helikpoter Börni) zsidó, de még arról sem, hogy a sokat bírált Greenspan (az elődje) szintén zsidó. Ráadásul Greenspan magyar zsidó család sarja. A Jobbik úgysem tud velük mit kezdeni, jobb a békesség.

Ugyanakkor érdekes, hogy egyesek miért büntethetik például a holocausttagadást.
Ismert tény, hogy a plutokrácia több ma is emlegetett ikonja zsidó. (De pl. a jó eszű JP Morgan úgy rémlik nem zsidó volt)
Joggal alakult ki sok emberben az a kép, hogy őt gyakran félretájékoztatják, ha fontos kérdésekről van szó.
Az 1907-es bankválság sem arról volt híres, hogy korrekt lett volna a tájékoztatás.
Miért ne élhetne valaki a gyanúperrel, hogy mind a holdraszállás, mind a holocaust esetében ha nem is egészében, de több részletben át van verve. Főleg ha megnézi az Apollo 11-es landolásáról készült videot és az LM lábairól készült fotókat a landolás után. (A holdraszállás téma érdekes poszt lehetne.)
Ettől még nem biztos hogy jól sejti, de miért kell ezért megbüntetni?


.
Seqoia: "Van egyszer az a régi találmány, hogy a lumpenek valamiért félnek az egyenruhától és ez jó."

Hát itt az utcánkban a lumpenek (a NEM cigány lumpenek) egyáltalán nem félnek, sőt, a Rendőrség épülete előtt isznak és verekednek minden nap (reggel 6:00-22:00-ig, addig van nyitva a kisbolt).

"A polgárőrségről a mainstream azt állapította meg, hogy jót tesz a közbinztonságnak."

A Polgárőrség nem rasszista csoport, jogai és kötelességei vannak, hiteles fenntartója, stb. Nem Párt-csürhe.

"...ahogy a szervezett bűnözés jóval hatékonyabb a szervezetlennél, egy Gárda, mivel nagy számú szimpatizáns és tag alkotná, akik egymásra minden bajban számíthatnak, szintén hatékony eszköz a bűnmegelőzésben."

Te miről beszélsz? Milyen szervezett bűnözésről? A kukoricalopásokról? Láttál te már "szervezett" bűnözöt (maffiózót)? A MG-tagok ellenük? Ne röhögtess, most vacsiztam!

"Arról már régebben írtam, hogy egy alapítvány (Gárdatagok sokasága) és egy őrző-védő kft. szimbiózisa jelentené nekik az elfogadható jogi keretet."

Aha. Még fegyverük is legyen legálisan.

Összefoglalom: fegyverezzünk fel és szabad bejárást engedjünk a magántulajdonba egy náci lumpencsapatnak, egy pár százalékos párt magánhadseregének. Azaz "junta" legyen MO-on. 2009-ben.

Eszem-faszom...
@fénydublőr:

-A szervezett bűnözés hatékonyabb a szervezetlennél.
-A szervezett bűnmegelőzés szintén.

Hol következik ebből, hogy (bármelyik) szervezett tevékenységet nem lehet a szervezetlen ellen (kukoricalopás) is felhasználni?
A többire nem reagálnék, mert szemmel láthatóan csekély mértékben érted amiről írok.
@Seqoia (ex hoggrip):
Hát akkor tán ezt kéne a zászlóra írniuk: _Marketing-nácik vagyunk._
Seqoia: "-A szervezett bűnözés hatékonyabb a szervezetlennél.
-A szervezett bűnmegelőzés szintén."

Igen, tipikus játék a szavakkal. Ezért nem lehet veletek vitatkozni. Csúsztatások, kinyilatkoztatások.
Ki beszél itt szervezett bűnözésről? Egyszercsak előhoztad, a kukoricalopás megoldása helyett, s utána azt gomolygatod tovább. Ott áll felfegyverezve 1000 "magyar", és lesi a szervezett tyúktolvaj-gyereket? Vagy hogy? Nem inkább az oktatást, a munkalehetőségeket kéne csiszolgatni? Most, hogy megegyeztetek, hogy Magyarország a magyaroké, most ettől lesz vízcsap az elitkórházban (mert most nincs, csak, hogy tudd)?

"Hol következik ebből, hogy (bármelyik) szervezett tevékenységet nem lehet a szervezetlen ellen (kukoricalopás) is felhasználni?"

Hol következik mindebből, hogy 32 éves munkanélküli rokkantnyugdíjas rendőrverő nácikkal, bármilyen gúnyába teszed is, lehet?

"A többire nem reagálnék, mert szemmel láthatóan csekély mértékben érted amiről írok."

Nagyon is értem, idézlek: "Miért ne élhetne valaki a gyanúperrel, hogy mind a holdraszállás, mind a holocaust esetében ha nem is egészében, de több részletben át van verve. "

'44 szilveszterén is biztos több részletben át lett verve az a pár ezer ártatlan, köztük nők, gyerekek, akit belelőtte(te)k a Dunába. Buli disznólábat dugni az emlékcipőkbe, mi?

S végül: "...komolyan elhisszük (elhiszed), hogy ez a waffen-ss - zenebohóc tagozat hatékonyan tud működni, illetve ennek elngedhetetlen eleme-e a Mocskos zsidó, büdös _lumpen_ szóösszetétel?" - kérdi Tulok.

"Miért ne működhetne hatékonyan, épp hogy igen jó esélyei vannak erre." -mondod.

Erről beszélek, a rasszista felhangot meg sem hallod, nem is kéred ki, nem is reagálsz a felvetésére.

Évtizedekbe tellett, mire megértettem, hogyan alakulhatott ki a hitleri birodalom, el sem tudtam képzelni, mi vezet embereket más emberek szervezett kiírtásához. Most meg - immár 11 éve - élő egyenesben látom a folyamatot.

Én kérek elnézést Magyarország nevében a világtól.
Nos, a hörrtévé nem hazudott, csak "NEM BONTOTTA KI AZ IGAZSÁG MINDEN RÉSZLETÉT" :))

Több jel is utal rá, hogy az bizony sokkal inkább egy "gárda" lesz (olyan, mint amilyen a MG szeretne lenni majd egyszer), mintsem hogy a mi "heti két estén sétálunk egy kört a faluban, oszt beülünk a kocsmába" polgárőrségünk, hívják bárminek is:

- Roberto Maroni belügyminiszter, a nacionalista Északi Liga elnöke volt a kezdeményezője a megalakulásnak
- ő már korábban (1996) létrehozott egy zöldinges regionális gárdát "Padániai Nemzeti Gárda" néven
- az olasz társadalom immunrendszere egészségesebb, mint a magyaré, ezért ott már korábban is létrejöttek önkéntes alakulatok (csúnyábban: utcai bandák), akik nem ritkán jól elbántak a derék cigányokkal. a fenti szervezet létrehozásának célja nyilván többek között ezen bandák ténykedésének kiváltása - ők ezentúl majd hivatalos keretek közt teszik ugyanazt
- "hivatalosan" ideológiamentes lesz a szervezet, de teljesen nyilvánvaló, hogy az oda belépők nem liberálisok vagy kommunisták lesznek, hanem (szélső)jobboldaliak, fasizmussal szimpatizálók. a dolog jellegéből adódóan...
- zsidó szervezetek aggtodalmat váltott ki a "polgárőrség" létrehozása (valószínűleg az általam fentebb leírtak és ahhoz hasonló okok miatt)
Egyébként meg tökmindegy mindek hívjuk, igenis szükség lenne egy önkéntes gárda-féleségre
Simicskó István (akkor honvédelmi államtitkár, asszem) még 2001-ben tett javaslatot nemzeti gárda létrehozására.
Ha a Fidesznek lesz egy kis esze, létre fogja hozni Simicskó tervét, és beintegrálja magában a MG tagjait, további tagokat toboroz, támogatja és felügyeli őket.
bezony, bezony, így lehet eljutni egy hülye nyelvtörvénytől egészen oliver khanig (batu kánig is lehetne, csakhogy terjedelem, ugyi), ettől függetlenül egy kis cigányozás azért obligát, valamint az egypártrendszer kitörésének bejelentése, miközben a kígyótojásból ímmár kikelt a sárkányfog vetemény és szárba szökkent, érdekes, erről már az öreg johann wolfgangon kívül kazinczy is értekezett hajdanán, mégis a lumpenség ismérvévé vált, hogy alkalmasint fordítva ül fel a dakota lóra, hogy aztán a hopp után az erőteljes kopp következzen és ehhez semmi köze mari néni uborkájának, amely nem a parlagfű miatt görbül, meg még sok egyébb másnak sincs köze, a guardian például nem tudja helyesen idézni a metélt farkincát, lehet hogy ottan is van erre valami nyelvtörvény, szóval a világ csak ámul és bámul, miközben sic itur ad astra! fel barátim a better magyarland megbonthatatlan..... fogjanak meg!....fogjanak meg! (megfogják)
Seqoia: "Miért ne élhetne valaki a gyanúperrel, hogy mind a holdraszállás, mind a holocaust esetében ha nem is egészében, de több részletben át van verve. "

Ja. Nekem meggyőződésem, hogy a Föld nem is gömb alakú, hanem lapos és a Nap forog körülötte. Csak a büdös kommunisták hazudják az ellenkezőjét. Azt is gyanítom, hogy a férfiak is szülhetnének gyereket , de a tudósok átverik a népeket és csak a nők esetében ismerik el eme tényt. Továbbá, azt is hiszem, hogy Jézus magyar volt, de a New York - Tel-Aviv lobbi egy hatalmas összeesküvés által zsidónak nyilvánította. Ez nyilvánvalóan nagy igazságtalanság, hiszen a magyar az első népcsoport, aki beszélni kezdett, miután lemászott a fáról.

Seqoia, remélem, azt nem kétled, hogy Magyarisztán Európában van, a Lipótot pedig bezárták.
@fénydublőr: "Évtizedekbe tellett, mire megértettem, hogyan alakulhatott ki a hitleri birodalom, el sem tudtam képzelni, mi vezet embereket más emberek szervezett kiírtásához."

Todd Strasser írta a Hullámot, ami erről szól illetve ott van még Merle: Mesterségem a halál c könyve, stb. Ez a kialakulásos rész elég sok embert foglalkoztatott.

@Seqoia (ex hoggrip): nem feltétlen kell büntetni. Azt kell elérni, hogy az átlagember ne a csordaszellemnek higgyen, hanem mondjuk elmenjen pár történészhez és megkérdezze ezt. Aztán már az tagadja aki akarja, csak éppen hülyének fogják nézni.
@eMeL:
Arra Árpi blogja alkalmatlan. Korábban volt pár hasonló fejtegetés, más témában is. Az ahhoz hozzászólók zöme azt se értette mi volt leírva, egyszerűen ugrált a megszokott táborbéli toposzokkal és jelmondatokkal.
Ha megnézed a blogíró maga sem törekedik már hasonlóra. Talán másfél éve nem.
@fénydublőr:

"Ott áll felfegyverezve 1000 "magyar", és lesi a szervezett tyúktolvaj-gyereket? Vagy hogy?"

Szervezetten (is!) járnak terményt betakarítani, szüretelni, fémezni de nem a saját földjükre.
Ott csúsztatsz, amikor a profi gengszterekkel hozod kapcsolatba őket, akik ellen sajnos a rendőrség is csak botladozik. Nekem az különös, hogy ki (és miért) érti ezt félre. Vagy nagyon hülye az illető?

"Nem inkább az oktatást, a munkalehetőségeket kéne csiszolgatni?"

De. Tegyük fizetőssé az oktatást, mert attól minőségi lesz, és telepítsünk nekik könnyű (nagyon könnyű!) betanított munkát havi 30.000-ért. Pénz van.

"'44 szilveszterén is biztos több részletben át lett verve az a pár ezer ártatlan, köztük nők, gyerekek, akit belelőtte(te)k a Dunába."

Jogod van bármit, hangsúlyozom: bármit nem elhinni, de attól még ne legyél büntethető!
Ilyen lenne egy szabad, demokrata világ, ha nem csak szavakban az.

"Erről beszélek, a rasszista felhangot meg sem hallod"

Nem azt ecsetelem, hogy ez milyen zseniális marketingfogás? A rasszista felhang miatt.
Próbálj meg pártot alapítani és csak egy picikét ismertté tenni!
Esetleg céget alapítani, aminek az összes többi ősellenfele lesz.
Meddig maradsz életképes fillérekből? Csak akkor van esélyed, ha a pénzt átgondolt innovációval pótlod.
Figyeld meg mennyire nem eladható ma az antifasiszta vonal. Amelett, hogy ugyanakkora kabaré (lásd magad) mint a fasiszta. Mindkettő az emberek hiszékenységére, tudatlanságára, a megfélemlítésre épít.
USA-ban régen a kommunista volt ilyen, a pici gyerekeket azzal ijesztgették, hogy jönnek.
Obamáról meg újabban szavazni szoktak hogy szocialista-e.

"mi vezet embereket más emberek szervezett kiírtásához"

Például ezen már csak kacagni lehet.
Egyenesen világméretű apokalipszis lesz a Gárdából. Hogy tudsz nyugodtan aludni ezektől a veszélyes rokkantnyugíjasoktól?
(Talán még emlékszel, hogy pár sorral feljebb még veszélytelennek állítottad be őket. Most meg gyilkolnak?)
Csúsztatások, hazugságok. A szokásos liberális maszlag.

Ami szerintem inkább rémisztő, hogy valakik ténylegesen is gyilkoltak azért, hogy a Jobbikot és az egész országot lejárassák. Csak nem jött be. Még. Meddig mennek el?
Ezt a feltételezést (mármint hogy nem "fasiszta" gyilkolt) gondolom kikéred magadnak.
@tulok ex betonputtó:

"Hát akkor tán ezt kéne a zászlóra írniuk: _Marketing-nácik vagyunk._"

Ki hinné el nekik? Ha mégis, akkor meg annyi a hűséges szavazóknak.
Ilyet még a legrosszabb mosóporra sem írnak.
:)
.


A pénz és politika kapcsolatáról


Lassan ideje lenne megérteni a kapitalizmus egyik legfontosabb velejáróját (ha úgy tetszik árát):
A siker érdekében minden eszköz bevethető, ha azt törvény nem tiltja és a fogyasztók is megkajálják (már ha egyáltalán tudnak róla).

Ennek legfrisebb példája ez:

kitekinto.hu/europa/2009/07/08/rekord_osszeg_unios_birsag/

A helyzet megértésében legnagyobb lemaradást -szokás szerint- a szabad, demokrata érzületű embereknél látok.
Mint tudjuk, a Jobbik is egy induló üzlet.
Nem nekünk, hanem azoknak, akik felváltják az MSZP-s, SZDSZ-es honatyákat.
Milyen eszközöket vethetnek be a cél érdekében?
Lehetnek például fasiszták, ha van rá piaci igény?
Esetleg az igényeket kellene valahogy kordában tartani? (Szüntessük meg az igénytelen TV műsorokat, a Nép legkitartóbb oktatóját?)
Kiálthatsz-e fasizmust ok nélkül, ezáltal kelthetsz-e félelmet, ha az neked szavazatot hoz?
A piac már régen megadta a választ. Bármit tehetsz, amit törvény nem tilt!

Minél több kisemmizett, átvert ember él a világban, annál nehezebb kordában tartani a radikalizálódásukat.
Az orvos, aki azzal nyugtatja a beteget hogy minden a legnagyobb rendben, nehezen fogja tudni megmagyarázni, hogy mégsincs rendben, éspedig azért, mert a beteg hülye volt, amiért hitt az orvosnak.
Nem szerencsés, de a kapitalizmus lényegét megértve teljesen normális, hogy az orvosok szaros néhány milliárdért milyen sokáig képesek hazudni.
Ezek az átvert emberek a regnáló hatalom szavát kontraindikátorként fogják fel. Ha azt mondod nekik, hogy a fasizmus rossz, akkor ők abból azt hallják, hogy a fasizmus jó. Ez egy védekező reflex, hiszen ezt tanították meg nekik legutóbb.

2007-ben úgy tűnt a kapitalizmus virágkorát éli, hiszen rengeteg új, még hitelezetlen (szűz) fogyasztó csatlakozott a rendszerhez, és 4 milliárd még most is csak tátott szájjal várja a "tőkét", ám néhány hónap alatt kártyavárként omlott össze sokak biztonságosnak hitt jövője.
Ne legyenek kétségeink, a kapitalizmus meg lesz mentve. Ha kell, hiperinflációval, ha kell háborúkkal, de a rendszert bármilyen áron meg fogják menteni.
Hasonlóan vergődött a kommunizmus is, de ott volt egy jobban prosperáló rendszer a kirakatban, ami azonnal átvehette a helyét.
A baj az, hogy most nincs ilyen. Ebből sokan arra következtetnek, hogy akkor feltehetően ez lesz a legjobb rendszer.

Van-e a Jobbiknak elképzelése a gazdaságról?
Nem gondolnám, hogy van, amit tudok azok között talán a multik kedvezményeinek elvétele életképes.
Az csak városi legenda, hogy emiatt el fognak menni innen.
Nem teszik, ehelyett a béreken, a beszállítóknak kifizetett számlákon veszik vissza (akár fillérre pontosan, ha úgy akarják) azt a pénzt.
Ez még így is kedvező az egész rendszer számára, hiszen a költségvetés egyenlegét lehet így javítani anélkül, hogy adóemelést kellene eszközölni. A kiadásokon pedig faragni kell, a sokadik IMF hitelhez nem lenne szerencsés eljutni.

Hogyan harcoljon a Jobbik ellen az, akiben félelmet keltettek?

A legbölcsebb út ha nem tesz semmit. Minden hír, publicisztika, blogbejegyzés ingyenreklám, amit saját zsebből nem tudna kifizetni, de a kontraindikátor hatás miatt erősíti támogatottságukat.
Ez a hatás egyetlen úton szüntethető meg, ha csökken az elégedetlenkedők száma. Jót tehet az is, ha esetleg transzparensebbé válnak az állam ügyei (ez egyébként nagyon sok államellenes liberális érvet iktatna ki, sajnos ehhez törvényeket kellene módosítani, azaz nem túl valószínű hogy a közeljövőben lesz ilyen) Hűtene a kedélyeken még az a viszonylag olcsó és egyszerű megoldás, hogy néhány Zuschlaghoz hasonló idióta 1-2 nagyobb kaliberű beáldozható politikussal kézen fogva börtönbe kerülne. (Felfüggesztett sajnos nem jó, az a gyakorlatban azt jelenti: megúszta)
Utóbbi ügyben ma egyetlen párt lehet illetékes, és ez a Jobbik. A Fidesznek kevésbé jók az esélyei.
A gazdasági elégedetlenség megszűnése kapcsán nagy kérdés a jövőre nézve, hogy hihetünk-e az inszolvencia indexekre kötött fogadások mögött rejlő esetleges piaci realitásérzéknek és valóban lesz-e őszi vérengzés, vagy csak egy újabb bankárkamu készülődik.
Mivel erre még nem tudjuk a választ, ezért azt is nehéz megmondani hogy erősebb lesz-e a Jobbik vagy gyengébb a 2010-es parlamenti választásokon.
Szerencsétlen esetben (csődhullám) sokat fog még erősödni.


.
Hát én még a múltkor, amikor elolvastam a cikket, azt hittem, hogy ez a cikk a szlovákiai magyarbaszogatásról szól.

Erre kiderül, hogy ennek apropóján agitálnak egyesek, hogy miért is jó, ha egy pártnak katonai szárnya van, mint valami dél-amerikai katinai juntában 30 éve.

A Magyar Gárdának nem az volt a feladata, hogy fegyveres testületté fejlődjenek, hanem az, hogy publicitást kapjon a Jobbik, és bejussanak a parlamentbe. Még fél évig lebegtetik ezt a témát, hogy be vagyunk tiltva, de akkor is parádézunk, jobra át, vigyázz, zászlónak tisztelegk, stb, azt majd szépen elfekszik ez a délutános csoportfoglalkozás, mint a polgári körök.

Ez egyenlőre csak egy katonazenekar, és nem is kell, hogy több legyen belőle.
egyittlakó

"Nekem meggyőződésem, hogy a Föld nem is gömb alakú"

Helyes droid, így tovább!


Peptid

"nem feltétlen kell büntetni. Azt kell elérni, hogy az átlagember ne a csordaszellemnek higgyen,"

Ezt kellene!
Úgy fest a helyzet, hogy ez egy elég nehezen kiírtható valami.
A csordaképzés pedig a legjobb üzlet (És nemcsak a politikában!)


Doktor Kotász

"agitálnak egyesek, hogy miért is jó, ha egy pártnak katonai szárnya van, mint valami dél-amerikai katinai juntában 30 éve."

Ez félelemkeltő mondat. Békés, a rendőrséget kiegészítő mozgalmak is léteznek.

"A Magyar Gárdának nem az volt a feladata, hogy fegyveres testületté fejlődjenek"

Akkor viszont (szerinted) nem kell tőlük félni, vagy de? Hiszen ezek szerint már többen is úgy látjuk, hogy ez csak marketing, meglebegtetve azt az elméleti lehetőséget, hogy fegyveres testület.

", hanem az, hogy publicitást kapjon a Jobbik, és bejussanak a parlamentbe."

Tehát működik a terv.

"Még fél évig lebegtetik ezt a témát, hogy be vagyunk tiltva, de akkor is parádézunk, jobra át, vigyázz, zászlónak tisztelegk, stb, azt majd szépen elfekszik ez a délutános csoportfoglalkozás, mint a polgári körök."

Ennek is van esélye. Ha Mari néni csalódni fog, mert neki nem ezt ígérték, akkor értelemszerűen elhal a kezdeményezés.
Volt félelem, nincs félelem.
A kérdés továbbra is az:
Szabad-e ballib kampánycélokból megtiltani a Gárdát, testre szabott törvényeket hozni ellene?
Visszaélés-e ez? A törvényhozás választási kampány alá rendelése?
Na megszületett a nagy-nagy eredmény!! Retkessel fog tisztulni a szadesz!!! Aki bocsánatot kért a magyar néptől...most akkor ők nem magyarok, vagy mi van?? Segítsetek, mert tökhomályban vagyok!:))
A transzparenciáról

Bemelegítésnek érdemes megnézni ezt a videot. A jó munkásember semmilyen kérdésre nem hajlandó válaszolni...
:)

www.youtube.com/watch?v=cJqM2tFOxLQ

Azóta szóba került a FED auditja:

www.house.gov/apps/list/press/tx14_paul/audit.shtml

de nem hiszem hogy lesz belőle valami, mivel nyilvánvalóan azonnal be kellene zárni, hiszen a tevékenysége mögött nincs fedezet, közel 1200 mrd dollárral hízott a mérlege. (az egyik oldalon 0 értékű kötvényekből van neki bőven.)
Mivel magánjegybank, ezért ezt simán megteheti. A lényeg hogy semmi közünk hozzá.

Régi kedvencem a CDS piacok szabványosítása úgy tűnik megakad a bankok ellenállásán, nekik jó volt (lesz) a régi bevált, átláthatatlan rendszer, holott pontosan tudják, hogy az elszámolóház a partnerkockázatokat (így a biztosítások árát) csökkentené.
Érdemes azon is elgondolkodni ez alapján, hogy kik a CDS-ek kötelezettségvállalói és kikre sózzák rá a CDS-ekkel kombinált kötvényeket.

A jelenlegi válság legfontosabb eredménye lehetne a kapitalizmus finomítása a transzparencia növelésével. (Nem a kapitalizmus lebontása!)
Különös tekintettel a pénzügyi szektorra.
Egészen abszurd továbbá, hogy államal kötött üzleteket üzleti titkokként lehet kezelni.
Aki az állammal szeretne üzletelni, az vállalja a transzparenciát is. Ha nem, akkor nincs üzlet!
Problémás továbbá az offshore pénzmenekítés is, ez kedvelt eszköze a korrupciós pénzek bújtatásának is. (Könnyíti a korrupciót)

Egy biztos, a bonuszok kifizetésénél továbbra sincs fontosabb dolog a bankok, biztosítók számára, az minden áldozatot megér, és kerül amibe kerül. Mindegy milyen helyzetben van a cég.
Erre szokás azt reagálni, (pl. Chikán Attila) hogy ez nem akkora összeg a világ összvagyonához képest, ezért nincs is jelentősége, csak jól hangzik.
Attilánk (többedmagával) a helyzetet alaposan félreérti. Nem a bonusz összegének nagyságával van baj, ez csak a Zemberek számára irritálóan nagy szám, hanem azzal, hogy a bonusz-ra pályázás sokat árt a hosszabb távú érdekeknek pl. részvényesek, öngondoskodó nyugdíjasok, tehát a vállalatok életbenmaradásában érdekelt idióták számára. Azt nem kezdem el magyarázni hogy erre miért nem jó válasz az, hogy akkor minden megtakarítás áramoljon biztonságos államkötvényekbe...
Sokkal jobb ma felvenni akár kockázatos ügyletek eredményeként a biztos bonuszt, mint arra gondolni hogy mi lesz holnapután. Lehet hogy ki is rúgják addigra az illetőt. Nem is érdemes hát túl hosszú távra tervezni.
És tényleg nem, a bonuszért kardoskodók érve megérthető. A minél magasabb bonuszocskáért kötött felelőtlen ügyletek a bonusznál nagyságrendekkel magasabb veszteséggel járnak a kialakuló rendszerkockázatok miatt, de ezt természetesen nem a bonuszt felvevők (károkozók) fizetik. Nekik már ehhez semmi közük.

Ahogy Grayson mondja: My time is up.


.
@Seqoia (ex hoggrip):
Szóval a napokban ment az euronews nevű Eu-s hírtévében egy hosszabb, mintegy félórás összeállítás a Jobbikról és a MG-ról.
Azt tudtam meg belőle, hogy
- Mohácsi Viktória nagyon jól beszél angolul, pedig cigány
- Morvai Krisztina is, de ő szőkébb :-)
viszont utóbbi arckifejezése olyan volt, mint aki becsinált, de momentán nincs nála tartalék alsónemű
- A dokfilm a MG-t egyáltalán nem valami kedélyes hagyományőrző, netán "katonazenekar" típusú társaságnak mutatta be, hanem olyannak, amilyen az SA lehetett a harmincas évek elején. (A hasonlóságot fokozta, hogy a sapkájuk tök olyan.)

Az egészből nekem az jött le, hogy ha ezt a filmet egy nyugati néző látja, az ugrik be neki, hogy a magyarok "náculnak", hogy ezt a nem túl szellemes szót használjam.

Nyugaton ez egyszerűen nem szalonképes. Nem tudom, mit nem lehet ezen érteni.
Ezek semmitől nem riadnak vissza:

www.hirszerzo.hu/cikk.uj_elnokkel_folytatja_utjat_a_semmibe_az_szdsz.115497.html

"Kóka János hasonlóan nagyvonalú volt egykori riválisával szemben: szerinte jobb lett volna, ha Fodor Gábor tavaly szeptemberben mond le, amikor – idézzük Kókát – "Fodor Gábor a szakértői kormány létrehozása ürügyén vissza akarta vinni az SZDSZ-t a koalícióba". Kóka Fodor Gábor neki címzett kijelentéseire az MTI-nek úgy reagált, hogy szerinte elég lett volna, ha a távozó elnök annyit mond: lemondok, mert elnökségem alatt tönkrement az SZDSZ.

A helyzetet tovább élezi, hogy az SZDSZ Retkes Attilát támogató tagjai körében egy olyan kampányvideó terjed, amely SS-egyenruhában ábrázolja Kóka Jánost."
@alasehir:

"Nyugaton ez egyszerűen nem szalonképes. Nem tudom, mit nem lehet ezen érteni."

Dehogynem. Beállítás kérdése az egész.

A balhét egyébként az alábbi módszerrel lehet a legjobban fokozni:

www.hirszerzo.hu/cikk.orfk_buncselekmeny_egy_feloszlatott_szervezet_vezeteseben_reszt_venni_a_rendorseg_fellep_ellene.115491.html
@Seqoia (ex hoggrip): A holdraszállás-szkeptikusokról nem sokkal jobb a véleményem, mint a Holokauszt-szkeptikusokról. Azt hiszem viszont, hogy mindkét esetre nézve tökéletesen adekvátnak tekinthető Buzz Aldrin reakciója:

www.youtube.com/watch?v=-ez-NpFVwQw
@alasehir: tán jobban tudják, kívülről látják, így ők objektívebbek...Én hiszek nekik és ég a képem, holott nincs közöm az MG-ez....:((

@Seqoia (ex hoggrip): szépen vagyunk...a két majom - fodor és kóka - jobb ha elhúznak, mint szabad madár!!! Szégyen mindkettő, az egyik egy idióta, örök életében identitását kereső, de meg nem találó lúzer, a másik meg egy véletlenül meggazdagodott yuppie, esze és stratégiája nulla, mert görcsösen akar lenni valaki, így sose lesz, csak tán míg pénze van. Ez azonban szerintem apad, mert egyébként minek kellene neki egy nímand párt nímand elnöki és frakcióvezetői posztja??? Szóval két megalomán vihara egy pohár vízben. Büszkék lehetnek magukra....
Teljesen egyetértek azzal a nézőponttal, hogy ez nyugaton nem szalonképes. Leginkább azért nem, mert a "nyugat" polgárai jobbára előre szeretnek menni, nem vissza a múltba, hogy még hármat belerúghassanak a már haldokló szomszédba.
Tudom, naív vagyok, hogyha az aranykort várom, amikor majd az emberi önzőség eltűnik, és felfogjuk: attól nekünk nem lesz jobb, hogy másnak rosszabb. Közgazdaságból kölcsönzött kifejezéssel élve: pareto hatékony változtatásokon kéne gondolkodni. Fiatalként azt gondolom: tojok a magyargárdára, tojok Slotára (és ezalatt persze nem a határon túli magyarok problémáira tojok, nem érdekel egy haldokló, leáldozott párt próbálkozása, hogy tűzközelben maradjon. Egész egyszerűen azt szeretném, és remélem hogy rajtam kívül sokan így gondolják: menjünk előre.És azt szeretném, hogy az ország ahol élek ne csak a múlttal foglalkozzon. Ezzel az attitűddel lehet, hogy a magyarság is könnyebben boldogulna, függetlenül attól, hogy milyen politikai döntések mely ország határai közé szorították.
@amergin: ez egy gyönyörű pillanat, az egész emberi progresszió pirosbetűs ünnepe.

viszont éppen az ilyen virtigli igazságosztások helyeslése szüli gárdaszellemet.
Kőbunkó ember nem tudja mocskosul megszedni magát. Kicsit jobban alá kellett volna merülni a témában, ha már imigyen példálózva mutogatunk kimondatlanul. Például sokat beszélgetni nem nacionalista szlovákokkal.
Nálam ezúttal a stílus nem viszi el a cikket, masszív alapok nélkül inkább felszínes fröcsögés marad. Talán legközelebb több idő jut az alapozásra. Szükség is lenne rá, jelen esetben pl. a párhuzam jobban ülne, ha érzékelnénk a különbségeket is.
@Doktor Kotász:
"azt majd szépen elfekszik ez a délutános csoportfoglalkozás, mint a polgári körök"

ezzel, ha így van, csak két baj volna:
1) addig is előmozdítja és bátorítja a buzik meglincselését, a cigányok agyonlövését, valamint az olyan (jóérzésű ember számára akkor is sértő, sőt, időnként félelmet keltő, ha nem érti magára) szónoklatok elszaporodását, amikben lebűnözőznek, leidegeneznek, le-takarodjanak az országbóloznak, lemocskosoznak embereket, akik erre nem szolgáltak rá. ez már magában legalább olyan zavaró, mint a graffiti, a nyílt utcán heverő ürülékhalmok (lásd még kulturált állattartás) és a tömegközlekedésből jobbára csak a tömeget megvalósító bkv állapota együttvéve.
2) ha a szélsőséges jobboldalt az öntudatos hazaszeretők tömegétől meg lehetne különböztetni és a szűkebb/tágabb környezetéért tevő emberek legalább annyian lennének, mint a nagygyűlésekre járók, akkor nagyítóval kéne keresni az utcán a szemetet és a kutyaszart, akkor délutánonként és hétvégente mindenütt gereblyéző, füvet ültető, saját társasházának falát vakoló-festő, utcai padokat festő, a bliccelőre rászóló és a szotyolahéjat szétszóróra rászóló emberekbe botlanánk mindenhol és még az is beleférne, hogy az utcában lakók felváltva vigyáznák egymás házát a betörőktől és nem a vizitdíj ellen, hanem a köztéri takarítás éves százmilliós díját elvégzett munka nélkül haverok cégének utaló önkormányzat ellen tüntetnének nem évente egyszer, hanem hetente kétszer. és ez valakinek meg kell tennie, ha nem akar mindenki ebben a ganédombban élni élete végéig, és ha a MG ahelyett, hogy megtenné ezt, amire szükség lenne, inkább náci propagandát folytat, aztán szép csendben feledésbe merül, akkor nem csak hasznos dolgot nem csinált, de még ártott is egy csomót a magyaroknak.

nekem már elegem van a deep-low-magyarságból. nem lehetne inkább egy kis high-magyarságot kérni?
csak annyit amennyi a kínai étkezdésben van, akit saját szmemmel láttam kezében festékkel, ecsettel, ahogy a boltja mellett a falon eltünteti a vandál graffitiket, pedig ezért senki nem fizet neki. csak éppen ebben a kínaiban több a magyar hazafiság és polgári öntudat, mint többezer árpádsávos zászlóval vonuló semmittevő hőzöngőben.
@geszvat: "Kőbunkó ember nem tudja mocskosul megszedni magát."

már miért ne tudná? hány példa kell torgyántól czinege lajosig? azt pedig, hogy kőbunkó, a nyilatkozataiból biztonsággal megállapíthatjuk.
@sün!malac69 a fegyelmezett renitens: ma reggel elolvastam, teljesen igazad van, szerintem is: lsd:@Letícia-Charlotte in SBp: :)
@ZOLDMANO: Valóban jogos a büntetés. Lehet tanulni az ausztrál tenisz szövetségtöl, csak a hülye nem látja ezt.
Szolgálati közlemény:
A "Látjátok, feleim"-et kommentálni lehet-e és hol?
@Tóta W. Árpád: Nos, erre Salvor Hardin egyik mondását lehetne idézni, (egy olyan személyét tehát, akinek a kilétéről a Jobbikosok/gárdisták túlnyomó többségének fogalma sincsen): "Az erőszak a gyengék legvégső menedéke".

Viszont nem ártana a Jobbikot/a Gárdát amolyan salvor hardini módszerekkel megrendszabályozni.
*****************
agitálnak egyesek, hogy miért is jó, ha egy pártnak katonai szárnya van, mint valami dél-amerikai katinai juntában 30 éve.
Doktor Kotász

***********
Ez félelemkeltő mondat. Békés, a rendőrséget kiegészítő mozgalmak is léteznek.
Seqoia (ex hoggrip):
****************

Szarok én arra, hogy mennyire félelemkeltő szerinted ez a mondat.
A Magyar Gárdára nincs szükség, a normális demokrácia működtetésbe nem tartozik bele, hogy hülyegyerekek masírozósdit játszanak. Mert, ha csak jobbra át, balra át, akkor nettó hülyegyerekek, de ha meg komolyan kell venni a csoportos foglalkozásaikat, akkor nettó sutyerák idegbetegek, gonosz tervekkel, akiket alaposan szájba kell baszni, hogy tudják merre van a hány méter.
A Magyar Gárdának nem az volt a feladata, hogy fegyveres testületté fejlődjenek
Doktor Kotász

****************************

Akkor viszont (szerinted) nem kell tőlük félni, vagy de? Hiszen ezek szerint már többen is úgy látjuk, hogy ez csak marketing, meglebegtetve azt az elméleti lehetőséget, hogy fegyveres testület.
Seqoia (ex hoggrip)

********************

A Magyar Gárdának az volt a feladata, hogy publicitást adjon a Jobbiknak.
Ettől függetlenül, a sok hülyegyereknek, aki belépett, az a vágyálma, hogy bitófákat rögtönözzenek a villanyoszlopokból.

Ezektől nem félni kell, hanem felrugni őket, mint a büdösbogarat, és rátaposni a gigájukra, ha nagyon megszeretnék mondani, hogy mit is csináljak, és ehhez bármiféle erőszakot helyeznek kilátásba.

Hasonlatosak az általuk kritizált bűnöző cigányokhoz.
A Morvai Krisztikéjük meg úgy viselkedik, mint egy kihipózott cigányasszony, amikor a rendőri brutalitásról nyilatkozik a garázda, csirkelopáson tettenért fiacskája védelmében a mikrofonba.
Még fél évig lebegtetik ezt a témát, hogy be vagyunk tiltva, de akkor is parádézunk, jobra át, vigyázz, zászlónak tisztelegk, stb, azt majd szépen elfekszik ez a délutános csoportfoglalkozás, mint a polgári körök.
Doktor Kotász

*************************

Ennek is van esélye. Ha Mari néni csalódni fog, mert neki nem ezt ígérték, akkor értelemszerűen elhal a kezdeményezés.
Volt félelem, nincs félelem.
A kérdés továbbra is az:
Szabad-e ballib kampánycélokból megtiltani a Gárdát, testre szabott törvényeket hozni ellene?
Visszaélés-e ez? A törvényhozás választási kampány alá rendelése?
Seqoia (ex hoggrip)

****************************

Látszik, hogy nem érted, hogy egy SA-szerű formációnak nincs helye egy demokratikus tásadalomban.
A Jobbik is csak a választásokra hozta létre, és tökéletesen tisztában vannak azzal, hogy nem lehet hosszabb távon fenntartani ezt a katonazenekart.
Nekik is veszélyes, ha önnálló életet kezd majd élni az egyenlőre irányítható, és felügyelhető szakkörük.

Mert Magyar Ödönke majd egy idő után nem elégszik meg annyival, hogy két gárdagyűlés között titokban és csendben bajuszkát rajzoljon a Hitler bácsinak a kifestőkönyvében. Mert, ha összegyűlik egy szép kollekció, akkor csinálnak belőle egy tárlatot a transzparenseken.

És onnantól kezdve már külön utakat fognak járni.

Éppen ezért Vonáék széttárják a parlamentbe jutás után a karjukat, hogy sajnos a csúnya bíróság betiltotta ezt a formációt, és még mielőtt hazamennétek, szépen megköszönöm nektek az eddigi fáradozásaitokat, és várjatok türelmesen otthon, mert majd kitalálunk nektek valamit. Azt szépen elműlik az egész történet.
@kovácske:

Rossz irányba tetszik magyarázni, illetve teljes értetlenkedéssel fogadja azt, amit leírtam.
Nem lehet kommentelni az szdsz-es cikket...

Ez mekkora duma már: "A Jobbik pedig eleve nem is érti az egyszeregyet, nem is akarja érteni, ő tesi szakos."
:-)))
@Tóta W. Árpád:
Köszi, de az ért "szolgálati", hogy ne tessen kitenni az üzimet.

Megy is oda a komment.
@Seqoia (ex hoggrip): "Helyes droid, így tovább!"

Csak ennyit tudtál felhozni? Ez gyenge.
@csodagyerek: csodagyerek 2009.07.09. 11:22:01
"Ezzel Slotáék annyit érnek el, hogy az ottani magyarok Pozsony helyett Pest felé orientálódnak..."

ez a cel!
ha megtehetnek minden magyart atzsuppolnananak a hataron azonnal.
TWÁ: "(Érdekes, hogy Trianon után jórészt a csehekkel osztoztak egy országon, de a csehgyűlölet mégsem lett olyan adu, mint a magyarkártya. A csehekkel ki lehetett jönni.)"

-- Nana. Azért a magyargyűlöletnek lehetnek ám más mozgatói is: pl. bűntudat, és annak elnyomni akarása.

Rengeteg magyart üldöztek el, tettek földönfutóvá.
Hány cseh-vel tették meg ugyanezt?
@Doktor Kotász: nem.

ui. nem az a bajom a mg.-val, h. választási kamu, hanem, hogy táplál egy elfelejtésre méltó igényt(gyűlölködés, összemosás), miközben kiüresít egy másikat, amelynek épp masírozás- és szónoklatmentes cselekvésre lenne szüksége (mindenki a saját, meg a szomszéd háza táját seperje).
@kovácske:
Mondom vazze, hogy rossz helyre magyarázol! Ennyire nem lehetsz értetlen!
Mondom, hogy nem érted miről beszélek!
A Magyar Gárda szerintem is káros. Karlengetős hülyegyerekek gittegylete, akik azt hiszik, hogy majd ők lesznek azok, akik jól megmondják a többi embernek, hogy mit is kell csinálni, mi a jó, mi a rossz. Ha pedig hülyegyerekek kezébe fegyver kerül, akkor abból csúnya balesetek születnek, tehát ideje korán kell jól szájba verni őket egy feloszlatással, és ha azt nem veszik a súlyához mérten komolyan, akkor gumibottal, kardlappal.

Ezt az egészet simán lelehetett volna rendezni 2 hét alatt, és nem napolgatni a pereket két évig. Ez itt kérem egy SA szerű izé, és volt egy 4 igenes népszavazás 89-ben, hogy pártoknak nem lehet katonai szervezete. Szóval ez itt törvénybe van iktatva, és vita helye nincs. Nem kellett volna olyanokkal foglalkozni, hogy ezek most izgatnak meg félelemkeltenek, meg uszítanak, hanem szimplán ránézni, és azt mondani. Ezeknek itt egyenruhájuk van, ezek itt masíroznak, ezek itt jobra át, balra át, meg díszmenet, meg zászlónak tisztelegj, meg esketés, meg felavatást játszanak, tehát katonák, csak még puskájuk nincs, de szeretnének. Katonásdi szervezeteket meg nem lehet alapítani, mert az állami monopólium, nem párti, tehát betiltva, és akinek ez nem tetszik, mehet a dutyiba.
Nem ez történt sajnos, hanem felhízlalták a parlamenti küszöb felé a jobbikot az állandó publicitással, amit a sajtótól kaptak.
@anyátok: Normális ember nem kap pénzt munkáért, ha mégis akkor
1: nem ember (hanem gondolom zsidó)
2: nem munka. Természetesen a munka fogalmát aktuálisan határozzuk meg úgy hogy abba ne tartozzon bele az adott tevékenység.

LoL
A helyzet a vadkeleten változatlan...
süti beállítások módosítása