W

w.blog.hu

Tóta W. Árpád kommentál, szemtelenkedik, valamint permanens fogadóórát tart.
Régi cikkarchívum



Kommentelés - házirend

Wblog @ Facebook

Engedjétek hozzám

Kis heti hírlap 4-10 éveseknek.


Foglalod a kurvanyádat

A mozdonyhorgony
Úgy remélte, ezzel bekerül a Rekordok Könyvébe. De legalább a Jackassbe.

Elnöki pornó
Nagy baj, ha az elnök ribanc.

Nem jó a nemzetnek egyedül
Szuverén ország is lehet borzalmas hely.

Szent szar
A húsvéti alkotmány: szentséggyalázás.

A pedofilok védőszentje
A deviancia fincsi, de csak ha papok csinálják.

A gólkirály beszéde
Angela, te náci ribanc!

Győz a szittya förgeteg
Kuss, mi így szállunk le a bicikliről.

Együtt sikerülni fog
Bizonyítsuk gyalázkodással, hogy Magyarország szabad!

Kompország vitorlát bont
A finom kritikát meg lehet állítani, a brutálisat nem.

Foglalod a kurvanyádat
Nem ti vagytok a nemzet, sem a nemzeti oldal.

Utolsó kommentek

  • Brown094: Ha pénzt vesztett egy átverés miatt, vagy megadta adatait egy csalónak, akkor is visszakaphatja el... (2021.10.21. 23:05) Tribuszerné visszanéz
  • szódabár: Hát te sem vagy a tolerancia bajnoka. Hehehe. Felőlem mindenki azt csinál amit akar, nálunk a menó... (2020.12.26. 11:50) Isten fasza
  • Tahó Sandokan: Közben elkészült, bitangfinom. (2020.11.09. 15:20) Ajándék erős gyomorhoz
  • Tahó Sandokan: Nem számítottál kommentre, ugye Worluk? Tegnap jutottunk hozzá ehhez a szürke gombához (egy gombá... (2020.11.09. 14:43) Ajándék erős gyomorhoz
  • Reactor: Bírom az ilyen mérhetetlenül idióta hozzáállást...a falu élhetetlen közösség, mert ott nincs TESZK... (2020.06.26. 14:47) Vackor néni busza
  • Utolsó 20

Igény, az volna rá

2008.12.17. 06:14 Tóta W. Árpád

 

Na, kuss lesz a bakancsoknak. Fasizálódni tilos. Pedig a gárda jó dolog.

 

Szorosan kapcsolódik: Challengeland



Címkék: történelem reform cikkajánló jobbik cigányság

504 komment · 5 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://w.blog.hu/api/trackback/id/tr85827452

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: MALAC NEWS 2009.07.05. 18:00:28

Ágyúval verébre Újabban úgy vagyok vele, hogy bármennyit nézek közéleti műsorokat a televízióban, olvasok híreket a neten, járkálok blogokba mások véleményének kifürkészése érdekében, csak nem világosodom meg. Viszont épp ellenkezőleg, egyre kaotikusab…

Trackback: Kötöttségek nélkül 2009.07.03. 14:11:22

Gárda Tanár úr Egy demokratikus társadalomban a közösség számára hasznosnak ítélhető cél sem valósítható meg a demokrácia értékrendjét sértő eszközökkel. részlet a Magyar Gárda feloszlatását kimondó ítélet szóbeli indoklásából Egyik állandó kommentelőmtő…

Trackback: Kitalátor 2009.02.10. 12:47:17

Kérem a következőt!Izgalmasabb, mint a számlalottó. Lehet tippelni, hogy hol és ki lesz az álliberálisok által elembertelenített, bűneik következményei alól rasszista módon, pusztán származási alapon felmentett "szent tehenek" következő áldozata…

Pingback: Igény, az volna rá « Szabadtér 2008.12.19. 22:08:59

[...]szerző közéleti blogjáról vettük át. köszönet érte! http://w.blog.hu/2008/12/17/az_eroszak_vege_1 Kategóriák:[...]

Trackback: Konzervatórium 2008.12.17. 13:49:54

A bukásFeloszlatták végre! Az egyesületet, ami ugyan csak álca, és egyáltalán: működik? De a probléma megoldásához nem kerültünk közelebb, mert az nem a Magyar Gárda. A probléma továbbra is az állam szétrohadása, az, hogy az ország egyes területein már ni…

Trackback: GayBears Blog 2008.12.17. 10:22:13

Gárda egyesület vagy mozgalom?Tegnap a fővárosi bíróság elsőfokú ítélete feloszlatásra ítélte a Magyar Gárda Egyesületet, mely döntés nem vonatkozik a Magyar Gárda Mozgalomra. Ami azt illeti nem is tudtam hogy több Magyar Gárda is létezik. Aztán arra gond…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nimzo, te aztán rohadtul értesz hozzá. Igazi, velős jobbikos hozzászólás volt. Szeretnék emlékeztetni utolsó véleményemre, miért is alakult meg valójában a Magyar Gárda.
Kakastollas, horthysta csendőrséget nem akarsz esetleg?
Ilyen típusú szerveződést nem engedélyeznek sehol Európában, már csak megfélemlítő, félfasiszta jellege miatt sem. Nem kell ide óriási ideológia.
A Magyar Gárda a Jobbik Magyarországért Mozgalom tagjaiból verbuválódott, nem kell itt mellébeszélni. Alapítója az a Vona Gábor, aki porig rombolná a neki nem tetsző kereskedelmi tévéket. Aki ezekkel az eszmékkel azonosul, az szeresse őket, aki pedig nem, az ítélje el Magyar Gárdástul ezt az egész förmedvényt.
Olvastam itt egy véleményben, hogy a gárda tagjai menjenek a polgárőrők közzé és szivesen fogadják őket...stb..
van sok intelligens és okos hozzászólás okfejtésekkel, törvények idézgetése, a labda ide-oda dobálása.
Nagyon könnyen és frappánsan lehet válaszolni azoknak, akik még nem éltek teljesen testközelben a cigányokkal. :Tessék velük élni testközelben akár egy fél évig.
Az a magyar ember vagy felakassza magát...stb, de örökre elmegy a kedve még az élettől is.( sor továbbgondolását rábízom mindenkire) Többet nem fog hozzászólni, ha ilyen vitát olvas.Amikor azt mondjuk, hogy vannak közöttük kivételek, akkor azt bezzeg senki nem tudja(de nem is érti),hogy azok a kivételek egyszerüen ki vannak közösítve. Miért? Mert azok DOLGOZNAK ÉS CSAK!!!! A MUNKÁJUK UTÁN KAPOTT FIZETÉSBŐL ÉLNEK.
Visszatérve a gárda-polgárőrség-re.
Belegondoltatok abba, hogy amikor pl. a polgőrség (mondjuk, hogy benne a gárdából kilépett önkéntesekkel) megfog egy tolvajt, betörőt...stb-t, akko az álatlában milyen származású???Nem hiszem, hogy ez vita tárgya lehetne. Igenám, de most jön a java.
Akit megfog, annak a családja bosszút esküszik ezek ellen és ártatlant kiált.
Napokon belül bosszúhadjárat indul a polgárőrség tagjai ellen. Akik között ott vannak a gárdából toborzott önkéntesek is. A gondolat folytatását rátok bizom. Csak ki kell meni az utcára. Itt kell élni a Földön. Ebben az országban.Nem kelleneke a tudomyányos, filozófikus körmondatok, okfejtések. Nézzetek szembe a szürke hétköznapjainkban a valósággal. Kétszáz Ft-ért leütik az öregembereket az utca kellős közepén és kirablják, megölik a szüleinket, kirabolják a gyerekeinket az iskolában, verik a tanárokat....nem kell sorolnom ugye?De ki ne mondd, mert rögtön rasszistát kiált.Ennyi erővel akkor az itt minden betű amit eddig olvastunk itt egymástól, az mind rasszista?Nem uraim nem.
Valahol azt olvastam, hogy a TV székház rombolóit és ezeket össze kellene zárni had társalogjanak egymással.
Nem fűztem hozzá kommentet. Lejjebb azt olvastam, hogy a roma gyerekeket be kellene iskolázni és ameddig az egyetemi évek után a szakosítót is ki nem járták, nem kellene visszaengedni őket a volt környezetbe.Nem irtm erre sem kommentet, de nagyon bólogattam.Ui.:szórom a fejemre a hamut.Szükséges?
T. nimzo!

Tökkéletesen igazad van. NEKÜNK, MAGYAROKNAK nem kell félni a Gárdától. Nem is azért jött létre, hogy MI féljünk tőle.
T. nimzo!

Tökkéletesen igazad van. NEKÜNK, MAGYAROKNAK nem kell félni a Gárdától. Nem is azért jött létre, hogy MI féljünk tőle.
T. FAQ!

Az In-Kal nem egy darab szervezet, hanem olyan, mint a Sector Hungary 1992 Zrt.; Hope Plusz Kft.; Cordon-Team Kft.; Reál Véd Vagyonvédelmi és Szolgáltató Kft.; Kiskunság Biztonságszolgálat Kft.; CIVIL Biztonsági Szolgálat Rt.; ERGOKOMP Kft.; Berta Biztonsági Szolgálat Kft.; Bod Reflex '98 Szolgáltató Kft.; E-S Mérnökiroda Kft.; Point Vagyonvédelmi Kft.; Hungaro Force & Security Kft.; Top-Cop Security Vagyonvédelmi Zrt.; Special Service Team Kft.; PAJZS 07 Zrt.; Jánosik és Társai Force Kft.; BERTA Biztonsági Szolgálat Kft.; Őrház Objektumvédelmi Bt.; Sárvári Security Kft.; Védelem Holding Biztonságtechnikai Kft.; Védelem 2003 Kft.; Progrespol Biztonsági és Szolgáltató Kft.; RAV 87. Kft.; ÁRGUS-SZEM Biztonsági és Magánnyomozó Kft.; ARMADA SECURITY Kft.; HÁROM TESTŐR Kft, amelyekkel az őrző-védő feladatokat tekintve a rendőrség kapcsolatban áll. Van egy olyan érzésem, hogy az állandó In-Kal emlegetésben található némi célzatosság, tekintve, hogy "köztudott" (hehe), az egy komcsilibsibolsi cég. Fenti okból a többit célszerű nem is említeni. Nem akarnám azt írni, hogy a hozzá nem értők átverése érdekében, lehet az egyszerű infóhiány is.

Arról viszont még nem hallottam, hogy a Magyar Gárda őrző-védő feladatokat látna el (hacsak a pollenérzékenyekét nem, mert a masírozás sokkal inkább más kategória).

Cigánykérdés egyébként valóban van, és amíg ezt a liberális oldal tudomásul nem veszi, addig a terep a Gárdáé. Pont.
Kedves Bio!

Először is mindenjókat Neked!:-)

Természetesen, látom én is a különbséget a szekszárdi Bartina zárt alakú, vidám vonulgatása és a MG faddi masírozása között, de éppenséggel nem hiszem, hogy jogilag definiálva van, h milyen öltözetben lehet zárt alakban vonulni, vagy sem, és lehet-e lépést tartani, vagy sem.
Mellesleg szvsz télleg inkább néptáncruhára hajaz a MG style, mint büdösnáci fekete rigókra.

"A Magyar Gárda egy részének az IQ -ja igenis az átlag alatt van"

A magyar társadalom egy részének az IQ-ja igenis az átlag alatt van.

Érted? Én az _egészeket_ (nem egy részüket) vetem össze.
Érdemes lenne egy IQ teszten átküldeni a gárda összes tagját, és sztem meglepődnél, h mennyivel jobb, mint a magyar átlag, ami jól definiált teszt esetén éppen 100-as.

"Csürhe és csürhe között is van különbség."

Szvsz a MG a széljobbon a legkevésbé csürhe csürhe, ennél csak katasztrófábbak vannak azon a tájon, mint pl. a télleg agyament nyírségi nemzetőrség a hungarista fazonjával, vagy a furafazonú gójmocisok...

Ne feledd, ha nagyon csürhék lennének, és nagyon IQ lightok, akkor már rég belekeveredtek volna vmiféle erőszakba, egyértelmű törvénysértésbe. Ilyenről én nem tudok. Te igen?
Nekem a jóízlésemet sértették meg erősen egynéhány kijelentésükkel és ezzel itt ni:

malacnews.freeblog.hu/archives/2008/10/26/Magyar_Garda_a_gyurcsanyi_uton/

Üdv.
Pista!
- Más a vélemény, más a tény. Az első szubjektív, a másik objektív. Az, hogy hogyan viszonyulsz egy tényhez, hogyan magyarázod az ismét szubjektív.
- Tény: a csendőrség a m.kir.BM. alá tartozó közbiztonságért felelős szervezet volt. Az már a Te véleményed, hogy rosszabb egy belügyi rendfenntartó szerv, mint egy párthadsereg /ma mg, a múltban pl. nykp-hm/.
- Horthy. Gondolom sokaknak fáj még ma is, hogy népünk bölcs vezére az ő kormányzósága idején állami vendégszeretetet élvezett, és ez megbocsájthatatlan. Eddig a szubjektív.
Objektív: nemcsak Rákosit, a kommunistákat sittelték le, hanem Szálasit, a nyilasokat is.
/45 után egy banda, ugyanabban a házban/
- Végül: kezdek rájönni, hogy a "reális érzékenység" súlyos pszichiátriai probléma.
Az mg félelmet kelt, Te is azt csinálod!
Az mg ostobaságokat mond, Te is azt teszed!
K. vakapad

"Arról viszont még nem hallottam, hogy a Magyar Gárda őrző-védő feladatokat látna el (hacsak a pollenérzékenyekét nem, mert a masírozás sokkal inkább más kategória)."

Annak hogy lát-e (látott-e) el ilyen feladatokat, per pillanat nincs is jelentősége, ugyanis most épp arra kényszerítették hogy struktúrát (és esetleg tevékenységet is) váltson.
Technikailag szerinted mi akadálya van annak hogy a Gárda egy minimális költségvetésű örző-védő cég mögé (mellé) bújjon? Jelképes fillérekért embereket védjen meg?
Szerintem semmi, ugyanakkor máris felveheted az "őrző-védők" hosszú listájára.

FAQ:

"A legalizáció ebben az esetben csak egyszerű papírmunka."

A jobbikosok, ha azt akarták volna, csinálhattak volna a 2005/133. tv szerinti személy- és vagyonvédelmi tevékenységet folytató gazdasági társaságot (akár non-profit társaságot is), de nem tették.

Ahhoz ugyanis:

1. hatósági engedélyt kellene szerezniük;
2. szakmai normáknak kellene megfelelniük: tagjaiknak a személy- és vagyonvédelem terén megfelelő állami képesítésekkel kellene rendelkezni;
3. felelősségbiztosítás, kötelező kamarai tagság kell és még sok minden. (egyebekben ld itt: net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A0500133.TV&kif=vagyonv%E9delmi#xcel )

Na most egy hugyosokból álló civil tömegmozgalom ezt a szintet egyrészt szakmailag nem tudja hozni, másrészt Vona a saját irányítása alatt álló párthadsereget akar és a legkevésbé sem szeretné, ha gerillái fölött a rendőrségnek hatósági engedélyezési, ellenőrzési jogköre lenne.

Vona számára tehát nem racionális megoldás, hogy álcaként egy nonprofit vagyonvédelmi kft-t hozzon létre, mert annak a keretei között sokkal nehézkesebb lenne egy kritikus helyzetben puccsot végrehajtani hivatott gerillamozgalmat gründolni, mint a totális illegalitásban, korlátok és ellenőrzés nélkül.

Fura egy alak vagy te Piresa, mert ez a hugyos dumád ugyan min alapszik?

Láttál gárdistát hugyozni a Kossuth téren?
Végeztél közöttük IQ tesztet?

A gárdisták alkalmatlanok vmire, de bezzeg a szélsőséges nézeteket valló Kolompár "bűnöző" Orbán alkalmas a cigányok érdekvédelmére?
Azon mi a rákér' nem problémázol, kedves Piresa?

Közlöm veled, h életem folyamán több ilyen-olyan vagyonőrrel volt szerencsém találkozni, beszélni, s gárdistát is ismerek néhányat. Semmivel sem rosszabb képességűek agyilag, mint a te kedvenc In-kalosaid, akiket ismerünk jól veres et. drágaranyos fiacskája kapcsán, amint épp törvényt szegnek. Azt a törvényt, amire baromira tudsz te itt untig hivatkozni.

De továbbra sem mutattál rá azokra a tényekre, amik azt igazolják, h a MG erőszakszervezetként lépett fel.

Továbbra sem ismered be, h bizony-bizony mégsem állami monopolium az "erőszakszex" - ahogy azt kókapuma mondá vala, és ahogy azt kezdetben te is állítottad, mert akkor az In-kal emberei közalkalmazottak lennének.... ...de nem azok, bakker!

Aztán itt van az, h ez a rohadtszemét gárda kötődik a jobbikhoz, de bezzeg az piszkosul nem baj, h az In-kal meg ezer szállal a maszopokhoz. Most vagy az én látásom kettős, vagy a te mércéd...

Ne handabandázz öreg, hanem tényeket mondj!

Az ilyen "hugyosok", "gerillái" csak hangulatkeltő betétdallamok egy ostoba slágerből.

Aztán itt van ez tőled:
"A széplelkek, pl.a ferge zsuzsa féle hugyagyú szociáldemagógok ellen való fellépés a média felelőssége elsősorban."

Hát ecsém, az eddigi megnyilvánulásaid alapján Ferge Zsuzsa nagyságrendekkel nagyobb koponya és hozzáértőbb, mint te, ráadásul a mondatod második fele újból a diktatórikus hajlamaid hozza felszínre, midőn te úgy gondolod, h a médiának meg lehet mondani, h mit tegyen, mi a felelőssége.

Minél többet írsz, annál szerényebben kéne, kezdünk eligazodni rajtad... ... csendesedj, higgadj sztem;-)

bye
Mire is ítélték Pinket a "gárdája" miatt (is)?
Tear down the wall- Dőljön (le)a fal!
Ilyenkor van idő újra meghallgatni.
Figyeljük meg a poszt linkjét:

w.blog.hu/2008/12/17/az_eroszak_vege_1

Ahamm, az erőszak vége...

irónia... ...értem...

Vecsés: egy MG alapító tagot úgy rabol ki 4 roma, hogy - miután a nyitott ajtón nem a kilincs által, hanem kettétöréssel jutnak át - véresre verik a koponyáját (akár bele is halhatott volna), eközben magyarságában gyalázzák, s mindezt úgy, h otthon a család. (A gyerek azóta sem mer otthon éjszakázni.)

Nincs cigánybűnözés... a word is aláhúzza egybeírva... ja, naja...

Honnan ez a bátorság?
Mi lenne, ha 4 átlag magyar hasonlóan járt volna el egy OCÖ prominensnél, miközben cigányságában gyalázzák?

Hol a sajtó? Hol vannak a "Tégy az erőszak ellen!" mozgalom élharcosai.

És ez messze nem az első eset, amikor kimutatható, h a bűncselekmény elkövetése közben a romák rasszista módon léptek fel a magyar áldozattal szemben. (Már az olaszliszkai esetnél is elhangzott ez-az a "tétlen" tömeg szájából...)

Kénytelen vagyok levenni az átmeneti jókívánságot.... sajnos... nincs elég békesség bennem:-(
Greetings from Piresia 2008.12.20. 21:34:15

"Vona számára tehát nem racionális megoldás, hogy álcaként egy nonprofit vagyonvédelmi kft-t hozzon létre, mert annak a keretei között sokkal nehézkesebb lenne egy kritikus helyzetben puccsot végrehajtani hivatott gerillamozgalmat gründolni, mint a totális illegalitásban, korlátok és ellenőrzés nélkül."

Miért gondolod hogy puccsot akarnak végrehajtani?
Ha tényleg puccsot akarnak végrehajtani, akkor meg tökmindegy hogy van-e fedőcég vagy nincs, a háttérben (kft-től függetlenül) azt szerveznek amit akarnak. A kft úgyis csak azért kellene nekik papíron hogy néhány ember (tehát nem az egész gárda!) hivatalosan "védhessen", miközben a gárda alapítvány tagjai meg épp arra sétálnak majd, mint civilek. Pont olyan egyenruhában, amelyet a bíróság még elfogadhatónak tart, maximálisan jogkövető polgároktól elvárhatóan.
Az sem kizárt hogy a történetnek nem is lesz folytatása és a kezdeményezés végleg eltűnik a süllyesztőben. Most derül ki hogy a "hugyosok" bírósági felkérésre tudnak-e továbbfejlődni.
Árpi, hétfői témajavaslat (ha még dolgozol):
index.hu/politika/belfold/fidszt1221/

Ha nem, akkor akár meg is vitathatjuk itt. :-)

Erre várt az a tetü Gaskó. Menjenek a pi.. bánatba Fideszestől. Kíváncsi vagyok, hogy a közvetlen párthívek most is bólogatnak-e majd hevesen?

Szijjártó meg kérhetne magának egy új fejet karácsonyra, a mostani seggalakú helyett.

Ha most már föltesszük magunknak azon kardinális kérdést, hogy létezik-e cigánybűnözés Magyarországon (Lengyelországban, Franciaországban, Olaszországban, stb.), bizonnyal okunk van azt válaszolni, hogy igen, létezik. Ha pediglen az igenlő válasz után föltesszük azon kérdéseket is, hogy létezik-e magyarbűnözés, szlovákbűnözés, avagy zsidóbűnözés a fentebbi országokban, a válaszunk felette sajnálatos módon, bárhogyan is szeretnénk indentitásunktól függően egyiket vagy másikat tagadni, ismételten csak igen. Mindegyik létezik.

Mivel pedig a rendszerváltás óta tilos a bűnözők etnikumát számon tartani, ha valaki azzal állna elő, hogy valamelyik fentebbi csoport bűnözőinek száma az adott országban elfoglalt számarányukhoz képest ennyi, vagy annyi, esetleg amannyi, és ehhez nem jelöl meg valamennyire is komolyan vehető forrást, akkor logikailag kötelező kijelentenünk, hogy az illető hagymázos képzelgések rabja. Természetesen nem tagadván azon lehetőséget, hogy el is találhatja a számarányt, mégse javaslom azon vitát, mely találgatásokon alapszik. Akkor inkább lottózzunk.
"Igény az volna rá?
Az igény nem a MG re passzol. Az MG egy marhaság.
1. Soha semmilyen prolémát sem tud megoldani (sajna ez van).
2. Sem képzettsége, sem lehetőségei nincsenek (ha az igény oldalról nézzük, az első "szolgálunk és védünk" eset után bekaszliznák az egész csapatot) - mert beépülés útján megfelelő információval rendelkeznek a hatóságok (ez minden hasonló szervezetnél így szokott lenni).
Akkor meg minek is? Cirkusznak, meg hogy dumáljunk itt hülyeségeket?
Felejtős ez a dolog, ki kell találni valami jobbat.

Gondolom mindenki látta annak idején a "Hét mesterlövész" című műalkotást.
A recept adott. Akinek gondja van a rablókkal, rosszfiúkkal, felfogad hét ukrán és/vagy orosz afganisztáni ejtőernyős veteránt, hogy fejlett probléma megoldó képességével kizárólag mediátori tevékenységet fejtsen ki az adott településen. A siker nem olcsó, de garantált, és a következő 20 évben a békés egymás mellett élés lesz a program a faluban, a családok a pókercsatákban fognak maximum izmolni, a helyi kocsmáros nagy örömére, és ha jut rá a segélyből akkor a hetedik sört is kikérik így karácsony táján.

Ébresztő föl, hülyeségeket abbahagyni, menetelésnek vége )))).

Greetings from Piresia 2008.12.20. 21:34:15

Muhaha egy vagyonőrvizsga fegyvertartásival kb 120-ban megvan, durván 5 nap, és jó ha ott kell lenni. kiskomám. Te itt hablatyolsz a szakmaiságról, a leírásod alapján maximum játékpisztolyt foghattál valaha.
Nálunk ez családi ügy 4 generácíó óta..
Anyám az In-kalnál szolgálja az állul blankolt brigádot, fegyverrel. Megjegyzem, havonta teljesen törvényesen dolgozik kb 320 órát, és még sosem volt ellenőrzés... vajon miért?
Én pedig deszantoltam pár évet, tudom, hogy kell megölni valakit, és valszeg sok ezer ember van még ebben az országban aki bekötött szemmel összerak egy AK-t...

Itt minden a pénzről szól, nem a szakmaiságról. Ékes a példa a rendőrség. 99% nem a szakmai szeretetből válassza a pályát, hanem azért mert nincs jobb, vagy mert még mindig jobb, mint egy gyárban rohadni.

Szóval a Ló egy kicsit magas, ahonnan szemléled a parasztokat, de majd egyszer rájössz, hogy az idealizált kis világod virtuális, a vezetők pedig szart se érnek...

/Malaccal ellentétben Én úgy gondolom, hogy se jobb se bal oldalon nincs alternatíva. /

Továbbra is fenntartom azon álláspontomat, hogy HA a kedves rendőrségünk FELE annyi energiát fordítana a szélsőségesnek kikiáltott emberkék hajkurászására, és ezen energiáit inkább a AZ ADÓT BEFIZETŐ ÁLLAMPOLGÁROK védelmére fordítaná, akkor LEHET hogy érezném azt, hogy TALÁN fontos vagyok. Mi több az ÁLLAM SZOLGÁLTAT!

De addig amíg egy betörés miatt ki sem megy a helyszínre, csak ha azt mondod, hogy agyon is csaptad mind a négy elkövetőt, addig nekem ne magyarázzon itt senki a jog és vagyonvédelemről, meg az egyenlő bánásmódról.

Itt basszus valami akkor működik ha az EGYÉN arról gondoskodik! Ami közösségi az nem működik. Vagyis karácsonyra vadászpuskát és roti kölyköt kérj a Jézuskától, mert nemsokára hasznát veszed.

"Árpi, hétfői témajavaslat (ha még dolgozol): index.hu/politika/belfold/fidszt1221/"

közvetlenül karácsony előtt? az nem olyan izgalmas; és nem is volna olyan árpádos

különben (érdekes?) mióta nem volt keresztényes cikk... (a lelkészes postot leszámítva) már fél éve? több mint fél éve? vagy csak elkerülte a figyelmemet?

pedig mi minden történt időközben (s fog történni jövőre!!) vatikáni vonalon!... öröm nézni -- egyúttal persze szomorú a kreacionista fundamentalistákra nézve; de hát ez van.

Boldog Karácsonyt Mindenkinek!
Greetings from Piresia,

jut eszembe: az EU-ban sincs cigánykérdés? Kiváncsi vagyok, az olaszok mit gondolnak erről. És azok az országok, amelyeknek már van némi tapasztalata a bevándoroltak felzárkóztatásával...

Nem hiszem, Hogy Vona puccsot akarna csinálni. Ezek a gárdisták ugyanis erre alkalmatlanok. Túlreagálod a dolgot, és szerintem a kijelentéseid a MG ellen izgatnak... :) hiszen nem követtek el törvénytelenséget, hoppacsek. Csak félni lehet tőlük, a... ööö... kiknek is? Te puccsot vizionálsz, ami fasság; a magyar (hmm... hát, egy része) zsidók az Árpád-sávtól fosnak, ami megint túldimenzionált, ezen az alapon a magyar államtól is lehet fosni, hiszen az jogutód, a jelképpel szemben... A cigányok meg jájongánák, elkiáltják, hogy ők félnek, aha, de Cigány Gárdát nem hoztak létre, hogy megfékezzék saját garázdáikat, holott ha ilyen volna, a MG érdeklődés hiányában valszeg összezuhanna.

Áááá, lófaszt, kollega, nem pusztán underklasszisokról van szó, hanem egy olyan csoportról, amely közösséggé alakul és közben ezt a többséggel szembeni szolidaritásérzet maximális csökkenésével idézik elő; miközben az állam lassan elhal, és nem képes megakadályozni sem a szegregációt, sem az etnikai alapú konfliktusokat.

Nem arról van szó, hogy Vona magánhadsereget akar, hanem arról, hogy problema van, amit a kossuthtéri húgyosok meg akarnak valahogyan oldani, ha már a parlamenti húgyosok ezügyben nem tettek semmit, a símaszkos húgyosok ugye, kevesen vannak, pedig mehetnének ám símaszkban viperázni Olaszliszkára, mér, csak Pesten szabad nekik tömeget oszlatni?!?! Oszt oszlathatnák a liszkai húgyosokat, símaszkban, kitűző nélkül, baszki, semmivel nem lenne törvénysértőbb, mint amikor Pesten léptek fel ugyanígy.

Húgyos hajnalt!

P.
"aki fél ruháktól vagy jelszavaktól az elmebeteg"

Vagy csak megjárt már egy-két népirtást nem gondolod? SZerintem minden normális ember fél az egyenruhától meg a jelszavaktól, mert azok sokaknak egy olyan kollektív tudatot juttatnak eszébe, melyben az egyéneknek lecsökken a feleőségérzetük és a józan eszük, hisz egy nagy csoport részei, mindenki más is azt teszi amit ők, legyen az bármely őrültség, tehát őket is kisebb felelőség terheli. Így működünk, ha számodra ez nem világos, akkor te vagy ha nem is elmebeteg, de kissé tájékozatlan.
Klacus

Nagyjából egyetértve az elmondottakkal, azért akad egy megjegyzésem erre:

"Malaccal ellentétben Én úgy gondolom, hogy se jobb se bal oldalon nincs alternatíva."

Én sem látok megoldást egyik oldalon sem, deviszont ha napok óta hasmenésem van, és úszok a fosban, akkor szívesen felcserélném már az emésztésem végstációját egy jól megformázott székletre...
Magyarul a demokrácia nekem nem arról szól, h kiválasztom a legjobb alternatívát, hanem kiválasztom a legkevésbé rosszat.

Üdv., Áldott Karácsonyt!

Vakapad

Fura dolgokat beszélsz. Fogalomzavaros szvsz
A cigánybűnözést úgy értelmezed, h az nem más, mint azon bűnesetek összessége, amit cigányok követnek el.
Holott ezt egyáltalán nem így értik azok, akik nem rasszista céllal használják ezt a fogalmat. Cigánybűnözés alatt azokat a bűncselekményfajtákat értik, amik kifejezetten, vagy szinte kizárólag cigány elkövetőkre jellemzőek.
Ilyenek: terménylopás, fémlopás, illegális erdőirtás, csoportosan elkövetett önbíráskodás, stb...

Az csak egy ballibbancs agyament toposz, h a cigánybűnözés szó használata rasszista, mert azt fejezi ki, h minden cigány bűnöző.

Ráadásul nem értem, h mire jó ez a lottózós szöveg? Kár elvitatni az emberek mindennapi tapasztalatát. Kiszeretkezett kevés hozzászólás lenne itt, ha mindent alá kéne támasztani tudományos tényekkel, nem gondolod?

Üdv., Áldott Karácsonyt!
Na ugye, megmondtam... (ld. fentebb!)

A Jobbik népszerűsége 3%-on(!!!), már megelőzi az opportunista, álellenzéki, tétován vergődő szdsz-t, amelyiknek hova-tova csak 2%-a van!
És b+, ezt a Szonda Ittas mérte, nem Stumpfék!
(A Szonda áll legközelebb a maszophoz, ez tény. Remélem, nem azért hozták ki ezt az eredményt, h ferkónak okot és lehetőséget adjanak egy újabb figyelemelterelő magyar kártyázásra, vagy valami hasonló fasisztaveszély vizionálásra.***)

Ez a közvélemény kutatási eredmény vmit elmond azért a ballibbancs cigánypolitika sikerességéről, és arról is, h nem a bíróságnak kell feloszlatni egy szervezetet, hanem a létrejöttének okait kell felszámolni, magyarul megerősíteni az adóforintjainkból fenntartott, állami rendőrséget, és kőkeményen fellépni a bűncselekmények összes fajtája ellen.

Például időszerű lenne eltörölni azt az agyatlan törvényt, amely 20.000ft-ig szabálysértésként kezeli a lopást, mert így a rendőrségen a bejelentés annyi, mintha a holnapi időjárásról tennénk bejelentést. Meghallgatják, oszt annyi.

Ps.: *** Azért nincs kétségem, feri ismét figyelemelterelésre készül, s sztem ezt a mostani közvéleménykutatást is erre használja majd fel, ahelyett, h újragondolná a romapolitikáját, és a Kolompár "eltaposó" Orbánhoz fűződő viszonyát.

szenzor.freeblog.hu/archives/2008/12/11/A_szeretet_jegyeben/#comment-8306803

(Spoilerben a nyilatkozás!)
Malacka

Most mit mondjak erre ?

Kellemes Karácsonyi Ünnepeket
Kívánok, Neked és az egész Családodnak.
Továbbá mindenkinek aki itt megfordul.

Az IQ kérdésben én is a nagy egész alapján fogalmaztam meg az ominózus mondatomat.

A "legkevésbé csürhe csürhe" csak enyhítő fogalmazás, bár elfogadom.
Mint ahogy azt is, hogy éles helyzetben sem feltétlenül egy maxIQ akadémikust szeretnék a jobbomon látni az utcai harcban.
Fegyelmezett erők léteztek már többször is a történelemben, melyek nem az intelligencia hányadosuk alapján támadtak, cselekedtek, hanem a vezérlő szint utasításai alapján. Hogy aki uralja az erőt (nem Jedi!), az saját elismert személye révén tudja megtenni, vagy tökéletesen tisztelt hierarchia révén, az már teljesen mindegy.
Hogy a hétvégi lajbisok közül mennyi az, aki valójában képtelen erőt (erőszakot)felmutatni, és mennyi az a fegyelmezett fogcsikorgató aki megtenné, de még nem jött el az ideje, azt megint csak az idő dönthette volna el.
Volt egy operett csapat, mely legálisan ténykedett, és mely tegyük hozzá, azért bármikor komolyabban radikalizálódhatott volna, mint ahogy meg is fogja tenni, most már illegálisan.
Sajnálni továbbra sem sajnálom őket, mert összességükben taszítottak. Viszont, ha felénk eldurvul a közvetlen helyzet (együttélés), akkor speciel egy pillanatig sem fog érdekelni, mennyire leszek náci, fajgyűlölő stb., és hogy legálisan, vagy nem, de megkeresem a szövetségeseimet, hogy a helyen ahol születtem, ahol élek, ahol a szeretteim élnek, megtartsam az alapvető élethez való jogainkat. Lassan de erre ébred az ország, csak az a baj, hogy a legtöbb helyen beleköltözik a politika a problémába. Lassan rá kellene ébredni, hogy fellépni a normálisan élni kívánó magyar állampolgárok jogaiért, az nem a jobb-vagy baloldal privilégiuma, mint ahogyan nem tönkretevője az integrációnak, vagy a cigány kultúrának sem.
RE: Pantagruel · torzskocsma.blog.hu 2008.12.22. 00:17:51

"közvetlenül karácsony előtt? az nem olyan izgalmas; és nem is volna olyan árpádos"

Pedig elég jó téma lenne. Jellemző a fidesz elképesztő amatőrizmusára és a szokásos korlátolt, buta stratégiájára. Most, hogy Gaskóék kib*sztak a fél országgal, elég jó ötlet volt részükről nyíltan a sztrájkolók mellé állni. Baromarcúak és önsorsrontók. Nem bírják befogni a pofájukat 2010-ig, mindenbe muszáj beleugatniuk.

A hackereknek meg (kivételesen) respect:
index.hu/tech/biztonsag/hack081222/

Greetings from Piresia 2008.12.18. 18:35:43

"Na abból meg kösz, már volt egy, kb 70 éve kezdődött Németországban. Kezdetben az is csak ilyen kis masírozgatás volt. Csak hát aztán kicsit elharapódzott, ugyebár."

„… Fontos tanulság, hogy azért harapózott el, mert a nép rendre vágyott, amit végül már nem a hitelüket vesztett állami szervektől várt, hanem az állampárttá formálódni készülő fegyveres szervezetekkel rendelkező náciktól. Érdemes Speer visszaemlékezéseit elolvasni, abban egész szemléletesen le van írva, milyen várakozással tekintett a nép a hatalomra kerülő nácikra - végső soron a weimarizálódott, tehetetlenkedő állam gyengekezűsége és mozdulatlanságba merevedése miatt. …”

Talán a Speer visszaemlékezésekből kimaradt, hogy a társadalom különböző csoportjai miért is vágytak akkoriban annyira a rendre:

1. 1928-33 között gazdasági világválság söpört végig a világban és ennek kezelése eredménytelen volt az említett időszakban - ugyanúgy, ahogy most.
2. Ugyanúgy nem működtek megfelelően (egyáltalán, vagy hibásan, hiányosan és felelőség nélkül) az akkori demokratikus intézményrendszerek (országgyűlés,állami-, önkormányzati szervek, jogintézmények, kormányzati rendvédelmi szervezetek, stb.), mint nálunk, napjainkban.
3. Németország I. Világháborús vereségének - mint veszteség - okként való felhasználása a hatalom megszerzéséhez - mint nálunk most Trianon, ami valós és súlyos vesztesség, de nem lehet ok; sem a szélsőjobb hatalomra jutásához, sem egy a környező országokkal szembeni konfliktushoz.
4. A német junkerek és a nagytőke pénzügyi-gazdasági-politikai támogatása a szakszervezetek és a baloldal ellen, azok megrendszabályozására és a hatalomban való részesedésért (ez utóbbiról kiderült, téves elképzelése volt az akkori német uralkodó osztálynak - Hitler őket is „rendre” tanította!). Mintha erre is jelek mutatkoznának idehaza.
5. A „rend megteremtésében” jelentős szerepet kapott 1933-tól a német fegyverkezés és a közmunkaprogram keretében kiépített német autópálya rendszer, amit amerikai és európai pénzkölcsönökből finanszíroztak!

Nem csak Speer, hanem az emberek történelmi emlékezete is rövid.
A rend megteremtését ígérő német szélsőjobb így jutott 1928-tól így jutott a parlamentbe:
- 1928.-ban a német parlamenti választásokon: az NSDAP 2,6%-ot, a jobboldal összesen 39,6%-ot, Németország Kommunista Pártja 10,6%-ot, a baloldal összesen 40%-ot szerzett,
-1932. novemberi választások eredményei: NSDAP 33,1%, jobboldal összesen 46,7%, Németország Kommunista Pártja 16,9%, a baloldal összesen 37,3%
És így folytatta a parlamentbe kerülve:
-1933. január 30. Hindenburg Hitlert nevezi ki kancellárnak,
-1933. február vége, a Reischtag felgyújtása, amivel a kommunistákat vádolták meg,
-1933. március, felhatalmazási törvény, amely lehetővé tette a parlamenti törvényhozás helyett, a rendeleti úton való kormányzást,
1933 március, megnyílnak az első koncentrációs táborok, és ezek között Dachau, ahova elsőként a német parlamenti ellenzéket (szociáldemokratákat, kommunistákat, szakszervezetieket) internálták.
A továbbiak talán már ismertebbek…

Sajnos van rá esély és a demokrácia jelenlegi „játékszabályai” is megengedik, hogy 2010-ben, ezek a szélsőséges erők (Magyar Szociális Zöld Párt, a Jobbik és „leányvállalatai” a Magyar Gárda különböző elnevezésű csoportjai, stb.), bejuthassanak a magyar parlamentbe! Ugyanúgy ahogyan a múltban is, hangzatos és ígéretes nevekkel (Adolf Hitler pártjának a NSDAP-nak a magyar fordítás szerinti neve: Nemzetiszocialista Német Munkáspárt), a nehéz megélhetési körülményeket, a társadalom igazságérzetét irritáló belpolitikai hibákat és a megosztottságot felhasználva először a parlamentbe jutás a cél. Onnan „legfeljebb” csak a történelem ismétli önmagát - mint annyiszor!

"Volt egy operett csapat, mely legálisan ténykedett, és mely tegyük hozzá, azért bármikor komolyabban radikalizálódhatott volna, mint ahogy meg is fogja tenni, most már illegálisan."

Tudod, ennek az a logikája, ha azt mondom (és elismétlem 100-szor) a gyereknek, h te fiam rossz vagy, egy elvetemült gazfickó, aki semmire sem viszi majd az életben, azzal épp abba az irányba taszajtom, amelyik - dacoskodása és a velem szemben érzett negatív érzelmei miatt - épp azt a tulajdonságot erősíti, amitől fenyítő szavaim óvnák őt.

Ehelyett le kéne vele ülni, és elbeszélgetni, mitől olyan "rossz", mire lenne szüksége, mi a problémája, mitől feszült, mitől lázad, mit nehéz elviselnie, hogyan segíthetnénk neki, h más legyen, h jobban tudjon tolerálni minket, és mi is őt.

Szóval azt próbálom kimakogni, h a hatalom azonnali rasszistázása, fasisztázása, nácizása már a kezdeti szakaszban megakadályozta, h a MG ne radikalizálódjon. Épp az radikalizálja, h a hatalom, miközben semmit nem tesz a megalakulás kiváltó okainak felszámolásáért, s csak az egyik felet (cigányság) tekinti tárgyalásra méltó partnernak, aközben még keményebben is lép fel velük szemben, mint a tényleges bűnözőkkel szemben.
Emlékezetes példa, amikor Galgagyörkön a sértett család többször hívta a rendőröket, s azok nem mentek ki, a bíróság pedig nem foglalkozott érdemben a sérelmükre történt önkényes tulajdonsértéssel, de amikor a gárda megjelent, h kimenekítse őket a terrorból, akkor azonnal nagy erőkkel vonultak ki.
No egy ilyen eset rendesen radikalizál.

Amikor a kirekesztés ellen küzdők kirekesztenek valakit/valakiket, akik nekik szubjektíve nem tetszenek (mert éppenséggel törvényt nem sértettek, tehát ez nem lehet indok), akkor a kirekesztettek evidens módon radikalizálódnak.

Mai napig kérdés, h lett-e volna tv-ostrom, ha a tv vezetői nem zárkóztak volna el mereven az oda érkező tömegek minden kérésétől. Sztem meg lehetett volna oldani békésen is, de ez hosszú mese lenne, és offtopic is...

Üdv. Áldott Karácsonyt!
uddly 2008.12.17. 23:00:05
"ténylegesen csak operett-hadseregünk van,"
igaz!

"pedig igazi kéne."
minek?

" a jobboldal azért nem lépne be, mert az NG-t álcázott Munkásőrségnek, a baloldal pedig azért nem, mert SS-alakulatnak tartaná."
annal inkabb kene egy neutralis szervezet.

"sokkal reálisabb megoldás lehetne a hivatásos hadsereg NATO által megkövetelt minimális szintre való csökkentése (mivel ezzel a hadsereggel nem tudjuk megvédeni magunkat; növelni nem tudjuk, mert nincs rá pénz; akkor minek bohóckodunk ezzel a szükséges mértéken túl egyátalán),"
jol hagzik. szvsz mar alatta vagyunk a nato minimalis igenynek!!!
akkor ez is inkabb penzt vinne mint hozna...

"mivel Magyarországnak érdemi külpolitikája sincs, a KüM költségvetését is le kellene szorítani a nagykövetségek fenntartására,"
ez a legnagyobb tetel....

"meg némi repi-pénzt hagyni a miniszternek, a szlovák kritikák miatt mondjuk fodrászra."
ez aranyos!
:)
"ahol a szeretteim élnek, megtartsam az alapvető élethez való jogainkat. Lassan de erre ébred az ország, csak az a baj, hogy a legtöbb helyen beleköltözik a politika a problémába."

A politika adja az ideológiai hátteret mindenhez. Ha tetszik ha nem. Mondok egy jó példát, itt vannak a környezetvédők. Zöldeknek hívják őket, ott a Green Peace amit hát lássuk be nem a gyáriparosok tartanak fent. A Green Peace is sok illegális dolgot tesz, mivel vannak radikális szárnyaik. Mégse tiltja be a kutya se. Pedig politikai alapon /környezetpolitika/ ideológia mentén tesznek néha durva dolgokat.

Ha nem lenne kettős mérce, akkor a Magyar Gárdát ugyanúgy nem oszlathatták volna fel, ahogy a Green Peacet se. Azért mert a nagymamám nem szereti a cigányokat, és anyám se szereti őket, tradicionális okokból Én sem szeretem őket. Attól még nem vagyok náci. Én nem mondom azt, hogy csak a halott cigány a jó cigány, ahogy a Jobbik se mondja.

Lehet hogy gondolja, node azért mert azt feltételezzük, hogy azt gondolja attól még ne oszlassunk már fel semmit.

Kedves Malac: Nem értelek félre, de a posztjaidat olvasva bennem az a kép alakult ki rólad, hogy Jobb oldali fan vagy. A fos és a szar közötti választás igen jól leírja a napi politikát.

Békés Karácsonyt mindenkinek!
Nem, nem hiszem, hogy idén még szeretnék dolgozni, sőt szabadságon vagyok. A sztrájk pedig megoldódott nélkülem. Különben is, Gaskóra lövöldözni, annak nincs sok sportértéke. Melesleg ugyanazokat a köröket futjuk régóta, én meg nem szeretem újraírni ugynazt.
w.blog.hu/2007/09/03/nem_a_haverom_a_kalauz
"Melesleg ugyanazokat a köröket futjuk régóta, én meg nem szeretem újraírni ugynazt."

Újdonságértéke nem is Gaskóéknak van, hanem hogy nyíltan melléjük állt a fidesz. A jobbfaszok...
"ott a Green Peace amit hát lássuk be nem a gyáriparosok tartanak fent"

Olvastam valahol, hogy a GP ma már leginkább kommunikációs-pénzgyűjtő vállalkozás.

Milliárdos (dollárban?) a költségvetése...
hogy is mondták a Szökevény c. filmben? (a nyomozó a gyógyszergyár bevételeit meglátva)
'ekkora összegért már ölnek is.'

Másrészt meg olyan összeesküvés elméletek is elhangzottak, hogy pl. az olajipari lobby is pénzeli őket és ezért csak az atomerőművek ellen mennek (a gázturbinásakat pl. közönnyel veszik)
Klacus

"A politika adja az ideológiai hátteret mindenhez."

A dolgozz, tartsd rendben a portádat, viselkedj egy hivatalban, vagy nyilvános helyen, úgy ahogy a többi ott tartózkodó 20-30-40 ember. Hogy gondoskodj a gyerekeidről, ha már megcsináltad őket, hogy nem dicséretes elvenni azt amire szükségünk van, mert az úgy könnyebb stb. Ezeket a napi politikai harcoknak, politikai irányoknak érintetlenül kellene hagyni, védelmét biztosítani, de jelenleg a fasisztázás, nácizás, kommunistázás elnyom mindent, valós problémákat fed el, és valótlanokat generál, közben mívelőiknek ( kivéve a szorgalmas hülyéket) csupán hatalmi érdekeik fenntartása a lényeg.

Malacka

Vagyon igazság szavaidban, de nálam a kép árnyaltabb.
Egyrészről a MG tárgyalóképessége, kompromisszumos (már-már politikai) potenciálja, valahol a TV székházhoz vonuló tömegével egyenértékű. A cigányság detto.
Azaz az irányt már megszabták a körülmények, és ezen nem a mindenkori kormány tárgyalásos politikája változtat, hanem a mindenkori politikai elittnek a körülmények megváltoztatására, a többség számára elfogadott alapok rögzítésére tett sikeres erőfeszítései. Ha a szociális kártya, melynek része a cigányság, végre kikerül a politika kisded játékai közül, és oldaltól független (illetve elfogadott) korrekt játékszabályok között kezdik játszani, akkor az ilyen MG -k vitorlájából is eltűnik a szél.
Vannak tárgyalás képtelen helyzetek, ahol nonszensz dolgokat követelhet az egyik fél, oly módon, hogy tudatában sincs annak mit tesz, illetve tárgyalási helyzetbe hozni néhány "partnert", egyenértékű annak elfogadásával.
A TV székház ellen vonuló tömeggel beszélni ( akik közül sokan hitték, hogy történelmet írnak, és visszatért 1848 szelleme) pedig csak egyoldalú beszélgetést lehetett volna folytatni, mert a tömeg ott követelt, és sok jószándékú ember mellett, sok kevésbé jó szándékú is megjelent, akiknek a hangja mindig nagyobb, mint a többinek.

"h lett-e volna tv-ostrom, ha a tv vezetői nem zárkóztak volna el mereven az oda érkező tömegek minden kérésétől"
Nem tudhatom, de az az érzésem, hogy a tömeget ott elragadta valamiféle egység hipnózis, amit nagyon sok másik ember figyelt a TV képernyőjén keresztül szörnyülködve. Amit ott tettek az legalább annyira megbocsáthatatlan, mint védtelen járókelőt verni tüntetés közben. Másképp alakult volna?
Hogyan? Beveszik magukat a székházba, és onnan csapnak ki időnként, vagy amikor csökken a hév egyszerűen tovább állnak, vagy esetleg megalapítják az új Magyar Forradalmi Kormányzatot ?
Sok mindent elhiszek, csak azt nem, hogy egyszerűen lecsengett volna az ügy.

A MG -t betiltani hülyeség volt, szerintem is korlátozni kellett volna őket inkább ( ha lett volna mód rá). De azért az IQ "ami lehet, hogy magasabb, mint az társadalmunkban", tehetett volna valamit az ügyben, hogy a nevetséges, taszító dolgokat elhagyva, szélesebb pártoló bázist hozzon létre, de az az érzésem, hogy akkor kezdett volna igazán félelmetessé válni a gárda sokak számára.

Greetings from Piresia 2008.12.20. 02:11:33

"Nem olvastam, de rendészeti és gazdasági szempontból miért lenne cigánykérdés?"

akkor olvasd el!

www.fn.hu/hetilap/20061121/ungvary_krisztian_mi_kis/
Greetings from Piresia 2008.12.20. 02:11:33
" Óriási tartalékok vannak a közbevételekben ... hogy a 2008-ban 210 mrd-t kitevő 13. havi nyugdíj élvezzen-e elsődleges preferenciát vagy az állam klasszikus funkciója, a tulajdon védelme, a közrend biztosítása?"
nem jo a pelda a 13. nyugdij kell az adossagokra...

"egy sereg olyan értelmetlen költségvetési kiadás [van], aminek a megnyirbálásával pillanatok alatt meg lehetne duplázni a rendőrség 2008-ban 210 mrd-os költségvetését: ott vannak a kamurokkantak évi 627 mrd-ért, a legnagyobb részt a gyerekcsinálásból élő underclasst államilag szaporító családi pótlék évi 370 mrd-ért, a munkakerülő-höbőrgő Gaskó-maffia évi 160 mrd Ft-ért, az underclassnak juttatott szociális segélyek stb."
azt hiszem viccelsz.
1) nem lehet elvenni toluk mert akkor is elleni akarnak es meg a mostatinnal is tobbet lopnanak. tobb rendor meg nem lesz, akkor se ha megfizeted.
2)olyat mondja minek van realis eselye megvalosulni.
3) gasko pillanatnyilag sikerrel elterelte a figyelmet a szar menetrendrol, es erdekes modon a tehervonatok mentek, ott nem volt sztrajk, csak aveszteseges mav reszeken.

mert azt mindenki tudja, hogy rendbe kell rakni az orszagot, meg javitani az adomoralon, stb. de hogy hogy arra nincs valasz sose!

"A széplelkek, pl.a ferge zsuzsa féle"
ot ne bantsd o legalabb tudja mirol beszel szemben a politikusokkal.

"Tökmindegy. Ha a legnagyobb következetesség mellett is csak 100:1 az arány, az is tökmindegy.
Ezt hívják diszkrimináció-mentességnek. "
dehogy! demokraciaban mar 51-49 nel elojonne, hogy ok a tobbsegi elkovetok...
es itt ennel nagyobbrol van szo, kivetel meg erositi a szabalyt
Kedves Bio74!

"a MG tárgyalóképessége (...)valahol a TV székházhoz vonuló tömegével egyenértékű. A cigányság detto."

Nem értek egyet! A tv-ostrom elkövetői köztörvényes bűncselekményt követtek el, valószínűleg pszichés mentőkörülményekkel, amit az adott szituáció hozott létre, de mégiscsak garázdaság és egyéb bűncselekmények róhatók fel nekik. Azt sem hinném, h a B-közép szint lenne jellemző a MG tagjaira.

Nem szeretnék hamis látszatot kelteni, mert nekem is sok bajom van a gárdával (gyerekavatás, egyes jelképek, katonai jelleg, egyes vezetők egyes megszólalásai), de tisztázni kéne, h ebben az országban a jog diktál-é, avagy szubjektív/politikai alapú ítéletekkel (félelemkeltőek, stb...) operálhat a független magyar bíróság.

A kormányzat pedig igenis kettős mércét alkalmaz MG ügyben, mert az OCÖ-t abszolút tárgyalópartnernek tekinti, a MG-t pedig nem. Indokaim:
- Az OCÖ és annak politikája legalább annyi emberben kelt félelmet, mint a MG;
- Az OCÖ vezetője, kolompár orbán, büntetett előéletű és jelenleg is eljárás alatt álló, "eltaposást" emlegető vezetője legalább annyira, ha nem jobban, szélsőséges, mint Vona Gábor;
- Az OCÖ tagsága, választott tisztségviselői, semmivel sem intelligensebbek, tisztességesebb adófizetői az országnak, mint a MG tagjai és választott tisztségviselői;
- Az OCÖ legalább annyi szálon kapcsolódik a politikához, mint a MG. Egyértelműnek látszik, h az OCÖ az mszp roma etnikumú fiókszervezete.

Mindezek után egy tisztességes kormánynak két lehetősége van:
vagy mindkettő szervezettel képes tárgyalni, vagy egyikkel sem.

tv székház ostroma...
Nem tudok róla, h mikor "Gyűlt a tömeg és a harag nőtt, Egy hazug világ szilánkokra tört", akkor akadt volna egy potens ember, aki - figyelembe véve az események rendkívüliségét - próbált volna higgasztólag fellépni, a tömeget és annak vezetőit tárgyalásra bírni. Még egy túszejtő, potenciális gyilkossal is tárgyalnak, de itt nagyon úgy tűnik, meg sem próbálták. Miért???

"a tömeget ott elragadta valamiféle egység hipnózis, amit nagyon sok másik ember figyelt a TV képernyőjén keresztül szörnyülködve. Amit ott tettek az legalább annyira megbocsáthatatlan, mint védtelen járókelőt verni tüntetés közben."

Látszólag igazad van, hisz a rendőrök és a tv-ostrom elkövetői is valamilyen szinten hipnotikus állapotban agyatlankodtak, de mégsem értek egyet maradéktalanul, ugyanis a rend őreinek brutalitása mindig súlyosabban esik latba, mint az egyszerű polgáré. A rendőr a törvény őre, aki "szolgál és véd", ezért az ő brutalitása, agyi elszállása sokkal jobban kiveri (nálam) a biztosítékot, mint a képzetlen, szimpla állampolgáré.

"A MG -t betiltani hülyeség volt, szerintem is korlátozni kellett volna őket inkább"

Egyetértek. Vona meg is köszönte (egy tv-interjúban) a bíróság ítéletét, mondván, ennél jobb reklám nekik nem is lehetne, tömeges belépésre számít az elkövetkezendő időkben...
A jobbik 3%-on áll, de szvsz további protest szavazókra számíthat (főleg jobbközépről), akiknek tökelege van a jelenlegi komplett (impotens) elitből, mert nem érzik, h róluk, az ő érdekükben folyna az országos politika. Vsz egy ciklus esélyt meg fog kapni a Jobbik, és nagy kérdés, h úgy jár-e, mint a miép, vagy egy stabil párt lesz a parlamentben, és konszolidálódik, mint az osztrákoknál Haider pártja.
Fenntartom: a kirekesztés radikalizál, a partnernak tekintés ( még ha az unszimpatikus is) konszolidál.

Korlátozás szempontjából meg a legjobb, ha nem a törvényeket piszkálják folyton a kis bárándyval az élen, hanem a MG létrejöttének és mozgatórugóinak kiváltó okait próbálnák orvosolni. Az utóbbi időben léptek ez ügyben (fémtolvajlás kapcsán a felvásárlás szigorítása, segélyezési politika), de alaposan megkéstek vele. Ugyanakkor nagy hiba, h egyetlen önbíráskodás kapcsán sem emelték fel a szavukat (Olaszliszka, Nyírkáta, Mezőfalva), pedig tudjuk, ferkó igencsak meg tud hatódni, ha tragédia történik...

És akkor mostantól karácsonyi pausába rakom magam, egyre nagyobb lelkifurdalással írok politikáról, ahogy közeleg a Szenteste.

Üdv., és újra csak Áldott Karácsonyt!
@klacus:
klacus 2008.12.22. 19:06:45
" ott a Green Peace amit hát lássuk be nem a gyáriparosok tartanak fent."

ezt rosszul tudod, amonopoliumok penzelik es tartjak fenn, ok is kontrollaljak.
@Karesz (Charlie): Az "igazi kéne" kijelentésen én is gondolkodtam, hogy leírjam-e, mert:
1. Azért a történelem általában azt mutatja, hogy erős hadsereg nélkül a nemzeti érdekek érvényesítése nehézkesebb, még békében is.
2. Erős kételyeim vannak, hogy egy ellenünk irányuló támadás esetén a NATO tényleg megvédene minket
3. De: ha a realiást nézzük, esélyünk nincs erős hadsereg felállítására, se pénz, se szándék, és ha ezek még meg is lennének, a szlovákok egyből rinyálnának, hogy mindez ellenük irányul, és erős külpolitika nélkül ezt a többi ország még el is hinné.

A független nemzeti gárda viszont nem lehet megoldás, és nemcsak azért, mert egy ilyen átpolizizált társadalomban, mint most a mienk, úgyis mindenki automatikusan besorolná valamelyik politikai erő alá, hanem azért sem, mert egy tényleges támadás esetén náluk nem jöhet be a svájci, vagy afganisztáni gerilla-harcmodor, az Alföldön nehéz elbújni, ugyanis.

Továbbra is azt mondom ezért, hogy a megoldás a rendőrség megerősítése lehet, akár úgy is, hogy a polgárőrségekből önkormányzati rendőrséget csinálunk. Ez az erő főleg a belbiztonságot erősíthetné, meg segíthetne a katasztrófa elhárításban, az impotens Polgári Védelem helyett, és esetleg egy külső támadásnál besegíthetne a hadseregnek is, hogy legalább jelképes ellenállást tudjunk nyújtani két napig, egyfelől a mundér becsületéért, másfelől hátha a NATO mégis ideér.

Ehhez viszont jelentős költségvetési átcsoportosítások kellenének. Jó, jó, a korábbi javaslataimat poénból írtam, de szerintem - és ez egy kicsit off lesz - mindenre lehetne pénzt találni, ha végre valaki megszüntetné azt a helyzetet, hogy a költségvetés kiadási oldalán levő pénz 10-20 %-át nyúlják le, különböző korrupciós technikákkal.

És hogy a végére megint előjöjjek a másik vesszőparipámmal: ha ezt a helyzetet sem tudjuk kezelni, akkor megint csak egy erős Unióban bízhatunk, aki majd megoldja helyettünk. Nekem meggyőződésem, hogy Magyarország egyetlen esélye ez erős Unió, az elmúlt 20 év fényesen bebizonyította, hogy ilyen elittel önerőből nem jutunk semmire. Ha pedig az Unió is beszarna, ami sajnos sanszos, akkor megszoptuk, és csak azért imádkozhatunk, hogy megint német gyarmat legyünk és ne orosz. Bocs, elkalandoztam.
@lapi: Támogatom az indítványodat, de sajnos nem én vagyok a bíró...
Viszont a általad idézett urak és hölgyek vádlottként idézését is egy másik perben, aminek a tárgya: előre megfontolt, bűnszövetségben elkövetett parasztvakítás, közpénzek elsikkasztása, a politikai giccs uralomra juttatása, az alkotmányos rend és a jogállam paródiájának napi gyakorlattá tétele...

Szóval egy kis "nünbergi-per" igazán szükséges lenne, ha már 90-ben elmaradt...

ÁLDOTT KARÁCSONYT MINDENKINEK!!!

(Óvjátok a lelketeket, mer a Karácsonyfa-faragáskor a naphoz nem illő szavak hagyhatják el szátokat...)
@Duddly:
jokat irkaltal. felelosen gondolkodol.

sajnos sok mindenben igazad van.
"1. Azért a történelem általában azt mutatja, hogy erős hadsereg nélkül a nemzeti érdekek érvényesítése nehézkesebb, még békében is."
igaz ez ha svedekre, búrokra stb gondolsz.

de volt-e eros hadseregunk Matyas ota?
nem tudtuk-e ervenyesiteni nemzeti erdekeinket a ÍHabsburg monarchian belul?

"2. Erős kételyeim vannak, hogy egy ellenünk irányuló támadás esetén a NATO tényleg megvédene minket"
majd hulyek lennenek holland amerikai stb embereleteket aldozni ertunk. 56-ban sem jottek, eztan se fognak. az a szerencse hogy nincs tamado szandek jelenleg...

"3. ha a realiást nézzük, esélyünk nincs erős hadsereg felállítására, se pénz, se szándék, és ha ezek még meg is lennének, a szlovákok egyből rinyálnának,"
igy igaz es a romanok is rinyalnanak de meg szerbek ukranok is.

"egy ilyen átpolizizált társadalomban, mint most a mienk, úgyis mindenki automatikusan besorolná valamelyik politikai erő alá,"
az a baj hogy ezt adottsagnak veszed, tenni kell ellene, elobb utobb megszunik.

"náluk nem jöhet be a svájci, vagy afganisztáni gerilla-harcmodor, az Alföldön nehéz elbújni, ugyanis."
de ha visszallitjuk a Tisza artereket, mocsarakat akkor mar nem oly lehetetlen.

" a megoldás a rendőrség megerősítése lehet,"
nincs ra politikai szandek.

"Ehhez viszont jelentős költségvetési átcsoportosítások kellenének."
pontosan.
"mindenre lehetne pénzt találni,"
ez igaz de a legnehezebb a kiosztott penzt visszavenni...

"a költségvetés kiadási oldalán levő pénz 10-20 %-át nyúlják le, különböző korrupciós technikákkal."
szerintem van az 30% is. de nem latok eselyt a korrupcio megszuntetesere, mert hogyan?

most is amnesztia van az offshoreosoknak ahelyett hogy a vagyonvizsgalatokat terjesztenek ki, es megcsak felhaborodas sincs, bezzeg ha a buzik masiroznak, vagy megdobaljak oket.

"ha ezt a helyzetet sem tudjuk kezelni, akkor megint csak egy erős Unióban bízhatunk,"
hat bizni eppen lehet, de aaz unio gyenge... foleg az uj csatlakozok erdekervenyesitesei lehetosegeit tekintve...

"az elmúlt 20 év fényesen bebizonyította, hogy ilyen elittel önerőből nem jutunk semmire."
igaz de honnan veszunk masikat?

"és csak azért imádkozhatunk, hogy megint német gyarmat legyünk és ne orosz. "
ez mar megvan.

udv karesz
Season's greetings mindenkinek. idén már nem nagyon leszek gépnél, terveim szerint. úgyhogy buék is.
szia, boka+buék+minden jókat, és egy general nagy köszönet :-)
Szerintem ha lenne egy neutrális gárda, az a legjobb dolog lenne jó vezetők kezében, és a legrosszabb rossz vezetők kezében.

Ugyanis annyian lépnének be.

Lsd. A Hullám (Die Welle), még ha annak libbencs is a vége. Ki ne akarna egy olyan szervezetet, akik segítenek a járni sem nagyon tudó öregeknek körvásárlást tartani? Ahol lehet rendes emberekkel találkozni? Ahol lehet valami közös célért dolgozni? Ahol vannak csinos lányok/fiúk? Ezek nem politikai kérdések. Meg persze árvíz, szükséghelyzetek. De könyörgöm, menjetek le mondjuk az Ormánságba, a KSH-ba, vagy nem is, csak a nyugati aluljáróba; vagy igazából bárhova: Mo.-on mindenhol 365 napos szükséghelyzet van.

A politikusaink is szerintem sejtik, hogy egy ilyen szervezet nekik a halálukat okozná, hiszen újra egymás mellett lapátolná a szart az a két jóember, akit az elmúlt húsz év politikai baromsága vadított meg.

És már ismét nem az lenne a fontos, hogy gyurcsány vagy orbán, senkit sem érdekelne, hogy a lapátot jobbról vagy balról fogja meg valaki, az viszont mindenkit, hogy megfogja-e.

Egy ilyen környezetben nem lehetne megcsinálni -még rendszerváltás címszó alatt sem-, hogy a közös munkánkat hagyjuk eladni/tönkretenni, mint ahogyan azt láthattuk az elmúlt másfél évtizedben.

Szóval ilyen áldásra fentről ne is várjatok, mert annál szörnyűbb tragédia, hogy tömegek felejtsék el az értelmetlen ellentétek folyamatos kiélezését - számukra nem létezik. Így érthető az is, hogy betiltják még a MG-t is, holott az soha nem vált volna ezzé.

Én is mindenkinek kellemes ünnepeket kívánok.
@Tóta W. Árpád: Pedig nagyon vártunk volna egy karácsonyi posztot. Olyan Szűzmáriásat. Magára hagyod az olvasóidat, enyje, Árpi, enyje.
A MAGYARGÁRDA kulturált és szervezett megerősödése "Zorrója" lenne a fekete és nyakkendős maffiának.A munkásőrség is erre jött volna létre,de egy gittegylet volt,velem együtt!Bocsáss meg kedves Magyar NÉPEM! Gárda komolyodj meg!
@Laci bátyó: Te Egy Nagyokos vagy. Ésszerü értelmes vitát tégy az asztalra.
Ja! ezt remélem berakod éjfél előtt, Árpi, mert idén legalább ötvenszer akartam belinkelni, de még a "Klasszikusok popritmusban" posztnál is elfelejtettem, pedig nagyon odavágott.

Szóval azért vannak ennek a Jókai Mór nevű fazonnak nagyon aktuális cuccai - általános és középiskolában kötelezővé kellene tenni a "Forradalmi és csataképek" című, a forradalom után született, visszaemlékező jellegű novellagyűjteményét (sokáig, érthető okokból, kiadatlan volt).

Nem tudom, olvastad-e. Ha még nem, akkor sürgősen pótold, lehetőleg még a héten, elsősorban a Gyémántos Miniszter és a Szenttamási György novellákat ajánlom.

Jókai Mór olyan szinten húzza le a keresztvizet a magyar forradalomról (1848-49-ről), hogy ha ma születne ilyen írás a szerzőt a jobboldal egységesen magyargyűlölőként, hazugként, a tényeket nem ismerőként/szándékosan elferdítőként bélyegezné meg.

Szóval Forradalmi és csataképek, Jókai Mór:
mek.niif.hu/00700/00799/html/index.htm
Szóval Jókai, aki az események alkalmával ott volt a belső körben, megírta, hogyan csináltunk mi magyarok etnikai tisztogatásokat, hogyan provokáltuk mi a békés, környező nemzeteket, hogy milyen korruptak is voltak a forradalom vezetői... Brrr... Belegondolni is rossz, milyen publicisztikát írna ma a műről a Magyar Nemzet vagy a Magyar Hírlap.
De álljon itt a könyvből néhány jellegzetes idézet!

A gyémántos miniszter.

"A miniszter beletekinte a fiókjába, s azzal felordíta oly hangon, mintha harminc cserépkorsót csaptak volna egyszerre a falhoz.
– Ki járt itt?
Mind odanéztek. Legalábbis azt hitték, hogy valaki egy puskaporos minát rejtett el a miniszter íróasztalába.
– Ki járt itten? – kérdé újra sztentorral, s öklével a fiókra mutatott.
A társaság kővé válva nézett rá, s a generális úr éppen úgy kezdé magát érzeni, mint mikor Zólyomban először meghallotta az ágyúzást.
– Akarom tudni, hogy ki járt itt.
– Megvesztél, cimborám? Mit kiabálsz? ki bántott? – szólala fel végre a pecsétőr. – Én is jártam ott, és más is, odatetted a szivarokat.
– Engem megloptak.
– Lehetetlen.
– Két százas volt itt fölül, most nincs.
– Valamikor pipára gyújthattál vele. – Ez a magas, szatirikus ifjú észrevétele volt, első és utolsó ez estén.
– De nem vicc ez, hallja az úr, mert ez komoly dolog!
– De ugyan, Laci, legyen eszed, ne csinálj belőle skandalumot. Azért a rongyos kétszáz forintért.
– De én akarom tudni, hogy engemet ki lopott meg. Az én házamnál tolvaj van. Az én házamnál az ország kincsei vannak. Én semmiért sem vagyok felelős.
– De hát mi szükséged van erre a lármára?
– Nekem szükségem van erre a lármára. Az én házamnál az országnak több milliót érő kincsei vannak. Én akarom tudni, hogy kitől őrizkedjem.
De már ennyi skandalum mégis több volt, mint amennyit egy táblabíróból csinált generális gyomra elbír.
– Ejnye, ilyen adta-vette – káromkodék mindig magasodó hangon, míg végre oly dörgéssé vált irtózatos szava, mintha tízezer ember beszélt volna egy gégéből – Hát kinek néz az úr minket? Tolvajok vagyunk mi? Erre-amarra, szedte-vette! Köszönje meg az úr, hogy lealázzuk magunkat a társaságába, nem hogy még itt bennünket dehonesztáljon, mert ha itt volna a kardom, mindjárt karmonádlinak aprítanám, aki cigánypecsenyéje van! Azért, hogy én a státus pénzét elkártyázom, nem loptam én még senki fiától egy garast sem, hallja az úr. Ha policájminiszter úr meglopatja magát, van kopója elég, szagláltassa ki a tolvajt, de becsületes embereket ugyan ne derogáljon, mert ha azt nem nézném, hogy Debrecenben vagyunk, ahelyett, hogy mi megyünk el innét, az úr menne most ki az ablakon, veszedelem terringette!

Szólt és két széket két csapással összetörött, egy ökölütéssel a kártyaasztalt kettéhasította, a bundáját felvette, annak egy legyintésével az egész puncs-szervizet leverte az asztalról, a kettős ajtónak egyik szárnyát kivette sarkából, egy írnokot ledobott a lépcsőn, s ekként szörnyű erejének tanújeleit hagyva mindenütt, hangos káromkodással eltávozott, s hazáig valamennyi cívist felmorgott az álmából.

A többi assessorok meghunyászkodva előkeresék téli kaputjaikat, s egyenként elosongatának. Legutoljára előbújt az ágy alól Hetveni úr is, hová a csata folyama alatt egy eléggé bölcs rückgängige Bewegungot csinált, s megilletődve nyújtá kezét a háborgó miniszternek, mondván:
– Miniszter úr! Énrám csak nem gyanakszik ön? Hisz arról meg lehet győződve, hogy én öntől nem lopok.
– Jól van, jól, csak eredj.
– Hát kineveztess holnap őrnagynak.
– Hová a pokolba? nincs üres hely.
– Szabadcsapathoz?
– Van mindenütt.
– A bihari oláhok ellen még nincs.
– Hisz azok senkit sem bántanak.
– Majd bántanak, ha én odamegyek.
– Jól van no. Kineveztetlek, csak vigyen a ménkű!"

"Hetveni úr meghallá, hogy a magyar kormány a békülni kész románok lefegyverzésével foglalkozik Abrudbányán, s rögtön sietett oda hivatlanul, kéretlenül, az alku pontjaiba beavatkozandó.
Még eddig amerre járt, a legjámborabb oláhok közt, kik soha a magyarra egy rossz tekintetet nem vetettek, mindenütt sarcot vetett a békés falvakra. Tudta, hogy az oláh pórnők arany- és ezüstpénzeket viselnek felfűzve. És gyűjte aranyat és ezüstöt.
Most úgy hivé, itt az idő Abrudbányára jönni, hol hite szerint sok aranynak kell lakni, – miután az oláhok leteszik a fegyvert. Azelőtt nem igen volt passziója őket meglátogatni.
A románok nagy része eközben már megadta magát, s fegyvereit a békekövet kezeibe tevé, ki erős szavakkal ígérte nekik a múltak feledését és közbocsánatot, ha ezentúl békében maradnak.
A békülés legszebb folyamában érkezék meg Hetveni úr éhes csapatjával s saját kincsszomjával, s megállítja az alkudozásokat.
Követelései botrányosak voltak.
Magyar vagyok, nem akarom azokat leírni.
Elég annyit mondanom, hogy azokat saját békekövetünk undorral utasítá vissza.
A gerillavezér azonban nem volt az az ember, ki szép szavakra hallgatni szokott.
Fegyvereseit azonnal csatarendbe állítá, bevezette a fegyverlerakás színhelyére, s a fegyvertelen oláhok közé lövetett vele! Ha egy századdal később mondaná el valaki e tényt, azt felelnők rá, nem, az nem igaz, ily alávaló tett magyartól nem származhatott soha! De emlékezetünk még nagyon élénk, s amik ezután következtek, sokkal inkább el vannak terjedve, mint hogy valamit el lehetne belőlük titkolni.
E galád megrohanásra, mintha a föld okádná ki a harcosokat, ezrei és ezrei támadtak elő a fegyveres románoknak a körülfekvő bérceken, kik gyanúsan várták a békülés kimenetelét, s még nem tevék le a fegyvert, s most bosszúra lobbanva fogták körül a gerilla-sereget, mint egyetlen jelszóra, kürtök rivalltak mindenfelé s vérengző ordítás.
A békekövet még csillapítani akarta őket, de azt mint árulót darabokra tépték, s a gerillákat beűzték a városba.
Ha katona lett volna, ha magyar lett volna, utolsó csepp vérig védte volna a szerencsétlen várost, melyre vészt, pusztulást idéze, de nyomorú korcs volt a silány, s meg sem állapodva futott serege előtt, meg sem állapodva, hátra sem nézve, hanem karddal vagdalva azokat, kik előtte akartak szaladni.
Csak egy csapat nem futott el, csak egy csapat állt ki a fenyegetett város védelmére, a komor, hallgatag ifjú kis serege.
Kétszer nyomta vissza a százszor nagyobb túlerőt, míg végre az oláhok elfoglaltak ágyúit.
– Ne hagyjuk ágyúinkat, fiúk! – kiálta megvillantva véres kardját az ifjú hős, s elszántan a küzdő tömegbe rohant. Még egyszer elverte őket ágyúiról, tért hagytak körüle s csapatja körül a visszaszórt oláhok, s azután fölülről a hegytetőről kövekkel hajigálták őket agyon.
Így esett el korunk egyik legszebb tehetsége, kiben oly forró szív, oly magas ésszel volt párosulva – hozzá és seregéhez nem méltó csatában, ágyúit és becsületét védve.
Ez ifjú hős – Vasvári Pál."
Brühühüh. Úgy látom, az idén már nem fog bekerülni az előző hozzászólásom. Pedig tök jó volt.
Pálinkás boldog új évet. (Kurvaszar év lesz!) Hétfőn kezdünk. Vagy lehet, hogy kedden, mert hétfőnként szokott lenni publicisztikánk.
"Jókai Mór olyan szinten húzza le a keresztvizet a magyar forradalomról (1848-49-ről), hogy ha ma születne ilyen írás a szerzőt a jobboldal egységesen magyargyűlölőként, hazugként, a tényeket nem ismerőként/szándékosan elferdítőként bélyegezné meg."

Tévedni tetszik. A VALÓDI magyar jobboldal nem forradalompárti, hanem épp ellenkezőleg:)

Ld.
monarchista.blogspot.com/2008_03_01_archive.html#1455245390626509117
www.geocities.com/ultradextra/1848.html
@Tóta W. Árpád:
"Kurvaszar év lesz!"

Mármint milyen szempontból?
hát, ha munkanélküliség és költsévetési córesz szempontjából szar lesz, akkor jó eséllyel mondható úgy általában szarnak. legfeljebb annyi jó történhet, hogy a szocik belátják, a reform vagy bukásból a bukás már megvan, akkor akár lehet csinálni reformot is. de nincsenek illúzióim.
"Jókai Mór olyan szinten húzza le a keresztvizet a magyar forradalomról (1848-49-ről), hogy ha ma születne ilyen írás a szerzőt a jobboldal egységesen magyargyűlölőként, hazugként, a tényeket nem ismerőként/szándékosan elferdítőként bélyegezné meg."

Ami a 48-as eseménysorozatból értékelhető és előremutató volt, az az ún. áprilisi törvények elfogadását és megvédését illetve ennek a kísérletét jelenti. Ez a reformer nemesség és a nádor alkuja volt az uralkodóval, ebben a randalírozó pesti csőcseléknek és a Petőfi vezette falusi bunkóknak semmilyen érdemük nincsen. Az áprilisi törvényekben semmilyen forradalmi elem nincs, mert az LEGÁLIS, parlamentáris eljárás keretében lett elfogadva az országgyűlés tagjainak érvényes mandátuma alapján Pozsonyban.

Ami 48-ban forradalmi esemény volt, az Pesthez köthető és lényegében a Petőfi vezette márciusi ifjak randalírozásában merül ki. Rájuk az országnak akkor sem volt semmi szüksége, ugyanúgy, ahogy ma sincs, ők annak a kornak ugyanolyan gyújtogató, fosztogató, vandál lumpenei voltak mint 2006-nak a Kossuth téri hugyosok és a kődobáló nyilashuligánok vagy mint 56-ban a nov 4-e után is randalírozó bp-i géppuskás lumpenproli csőcselék, Mansfeld stb.

A mai magyar parlamenti jobboldal is igazából ennek a fosztogató szélsőbalos csürhének vált a szellemi örökösévé a 2002-es vereség után, különösen pl. 2007-ben, amikor népszavazást tartott "feltámadjon-e Kádár János?" címmel. (De még ezzel is érintetlenül hagyva a beszari, populista, inkompetens Gyurcsány-kormány egyébként 100%-os felelősségét az ország permanens válságáért.)

Egy polgári konzervatív, kapitalista jobboldal a fenti történelmi elődökkel természetesen semmiféle eszmei közösségben nem állhat, legfeljebb az utódok debilitását kihasználva azoknak alkalmi szövetségese lehet, de azt is szigorúan csak addig, amíg vissza nem zavarja őket a csatornába, ahonnan előmásztak :)
Suum Cuique · magyarkodo.blog.hu 2009.01.03. 08:06:45

Nagyon jó forrás!

Egyben jelzi, hogy amit Petőfi, a hugyosok vezére a szabadságharcot vívó hadseregben művelt, az még mai viszonyok között is vlszg katonai bűncselekmény, nemhogy 48/49-ben, amikor már az első függelemsértés után úgy kellett volna agyonlőni mint a szart, mert nem volt idő a tökölésre.

Ebből is látszik, hogy a ma forradalmárként tisztelt és követett randalírozó hugyos pszichopaták még ágyutölteléknek se valók, mert még a csatatéren is többet ártanak, mint használnak, pedig ott azért lenne mód a haza szolgálatára.

Ideális példaképek a parlamenti jobboldalnak, gondolom, a kádári kommunista népiességnek is nagy idoljai lehettek. :)
Karesz (Charlie) 2008.12.23. 11:11:22

Én úgy gondolom, hogy Mo-n cigánykérdésről akkor lehet majd beszélni, amikor a cigányság szavazatait már nem tudják felszívni a nagypártok, mert a cigányság egy etnikai alapú politikai egységfrontba tömörül. Ez az állapot egyébként bármikor bekövetkezhet, ha a cigányság vezető rétegei úgy döntenek - attól a ponttól pedig már valóban nem csak rendészeti és szociális kérdésről beszélhetünk.

Érdekes lapja lesz majd a történelemkönyveknek, amikor pár évtized múlva a magyar ajkú kelet-szlovákiai és északkelet-magyarországi cigányság politikai egységfrontban követeli az addigra koszovóvá züllött térség függetlenségét, ahol megszűnt az államhatalom és rablóbandák meg maffia-klánok veszik át az irányítást.

Akkor majd az aktuális Slota és Mikola kart karba öltve fognak küzdeni országaik területi integritásáért és történelmi csúcsra jut a magyar-szlovák viszony :)
Greetings from Piresia: Nyomás Pezenhoffer Antalt olvasni:

mek.oszk.hu/04200/04245/

:-)

Amúgy meg a cigánybombát jó lenne megállítani (pl. magyarkodo.blog.hu/2008/11/24/a_tarsadalom_es_gazdasagpolitikarol), vagy ha abból indulunk ki, hogy úgyse lehet, legalább proaktívan avatkozzunk be, hogy legalább ne ránk dőljön a fa.
Azt írja Móra Ferenc
"A napokban lapozgattam Pezenhoffer Antal nagy egyke-könyvét, s abból megtanultam, hogy az egyke a protestantizmus bűne, s hogy az országot a katolicizmus menti meg az elnéptelenedéstől. Hát Kovács Alajos, a hivatalos statisztikus, mit mond? Először a végét nézem meg a cikknek.

A társadalmi mozgalmaknak állandóan felszínen kell tartaniok ezt a kérdést, az államnak pedig minden intézkedésébe bele kell vinnie a fajvédelem és fajfenntartás gondolatát, egyrészt kedvezésekkel és kitüntetésekkel, másrészt háttérbeszorítással és büntetéssel kell küzdenie a jövő magyar nemzedék megfogyasztására irányuló minden kísérlet ellen.

Hát ezt aláírja minden rendes ember. Amelyik országba az egyke beleesett, az halálos nyavalyába esett. Amelyik országban az egykét megállítani nem tudják, annak a neve mellé a végzet már odaírta a deleaturt. Erről nem lehet disputálni, mert ez kétszerkettő. Hogy mit kellene vagy mit lehet ellene tenni, abba mindenkinek kötelessége beleadni az eszét. Elkezdem a cikket az elején olvasni.

- Be kell vinni a köztudatba azt, hogy aki csak egy vagy két gyermeket nevel fel, az a nemzet iránt tartozó kötelességét nem teljesítette..."
T. Tóta W.!

Értem én a nagy reformpártiságot. Nagyonis (rajtam csattan főleg a nemreform). Egyetlenegy dolgot viszont hiányolok, mégpedig azt, hogy valaki mondja már meg, mégpedig nem Csaba László szerűen („a kiadásokat kell csökkenteni”), hogy tulajdonképpen mik is azok a konkrét lépések, amik ezekhez szükségesek. Gyurcsány múlt évi előadásából ismerjük, hogy mik a kiadások, mennyit lehet azokból beszedni, és ez mely rétegek milyen életszínvonal csökkenésével járna. Utóbbi azért szükséges, mert a számok mögött emberek vannak, éspedig nem csak én, akinek ez igencsak jól jönne, hanem mások is, akikről Ferge Zsuzsa szokott tanulmányt írni, meg nyilatkozni.

A másik, amiről említést kell tennem az a reformintézkedések végrehajthatósága. Már többször megírtam (és még meg is fogom, van itthon borsó, tömérdek), hogy Gyurcsány hozta az MSZP szavazatokat, beterjesztették a több-biztosítós törvényt, és el is fogadta a Parlament. Ezután, foszlány emlékeim szerint, jött a népszavazás, és annak elsöprő ereje, aminek ismeretében Orbán Viktor nyilvánosan (még egyszer a figyelmetlenebbeknek: nyilvánosan!) megígérte, hogy ha nem vonják vissza, úgy söpri el egy újabb népszavazással, hogy attól koldul az MSZP (az SZDSZ nem, ők elegánsan kiléptek, mikor látták, hogy ebből baj lesz, ürügyként használva Horváth Ágnes menesztését, ők nem is reformáltak semmit, „agyurcsányvoltegyedül, tanítónénikérem”). Fentiek miatt szeretném megismerni a Tóta W.-féle taktikát, ami sikerre vezethet. Ehhez még megjegyzendő, hogy a FIDESZ az utóbbi időben igen aktívan jelentgette ki, hogy a nép megsarcolásához nem járul hozzá, sőt, minden erővel meg fogja akadályozni, és egyértelműen Gaskó mellé álltak a sztrájk ügyében is. Szóval hogyan kellene?
Greetings from Piresia!

Ja, például milyen szemetek voltunk, amiért elő mertük adni a Bánk bánt.

A hajdúkról hallottál? Az igazi csőcselék volt, valószínűleg a Balkánról. Ennek ellenére nem bánod, hogy Bocskai megnyerte velük a szabadságharcot, nem?
@Tóta W. Árpád: Új év? Milyen új év? Még a szar is a tavalyi...
@Greetings from Piresia:
Minél többször olvasom ezeket a rendkívüli éleslátással írt sorokat, annál jobban megerősödik bennem, h a történelemről és a mai magyar politikáról az elefántcsonttoronyból szertenéző _urológusok_ tudnak legtöbbet...
vakapad: ebben mind igazad van, ferge zsuzsával és a népszavazással mint az elkúrás mozzanatával együt; csakhogy a helyzet változott. alsó hangon 50-100 ezer új munkanélkülivel számolunk. ez a szokásos aktív-inaktív transzfert kissé meg fogja viselni, rossz esetben spirálisan. erről a következő cikkben, holnap vagy kedden.
Még egy gondolat.

Olvastátok a Pokolbéli szövetség című (egyébként jó) könyvet?

Abban egy rabló, fosztogató, gyermekgyilkos lengyel terrorista hősként van beállítva csak azért, mert a nácik idején vandálkodott.

Akkor ő csőcselék vagy bátor partizán?

Tényleg, mi a véleményetek a második világháborús partizánokról? Azoktól kérdezem, akik szerint a 48-asok meg az 56-osok szélsőbalos/szélsőjobbos csürhe volt.
"Orbán Viktor nyilvánosan megígérte, hogy ha nem vonják vissza, úgy söpri el egy újabb népszavazással, hogy attól koldul az MSZP"

Pont ez a lényeg! Orbán most azt hiszi, hogy mivel sikerre vitt egy lüke népszavazást, ezért az egy állandó eszközzé vált a kezében, amit ezentúl akárhányszor akármi ellen bevethet.
Hát kurvára nem. Az nem megy, hogy minden évben tartunk egy népszavazást, hogy XY politikai tömörülés pillanatnyi érdekeit elősegítsük, és ha a többség ezt nem is tudja, de biztosan nem fog elmenni minden évben szavazni, mivel az emberek érdeklődése a politika iránt igen csak véges. Pláne manapság.
És az a baj, hogy kormányék sem mernek semmibe belefogni, mert félnek a következő népszavazási kudarctól, aminek egyébként semmi esélye.
Ezért alkalmatlanok, mert félnek.
ez off ugyan, de most volt az m1-en a Pingvinek vándorlása. Megnéztem. Őszintén elcsodálkoztam azokon a debil amerikai jobbosokon, akik ebben a családi és morális értékek tükrét látták. Hát ezek a pingvinek nincsenek is összeházasodva! És különben is évente új párt választanak egy Woodstock-szerű fesztiválon.
@Tóta W. Árpád: A film zseniális, és igaz, amit mondasz, de pont ez a film volt az is, amit a debil amerikai liberálisok azért kritizáltak, mert "mér nincs benne meleg pingvin!"
Őrület. :)
én úgy emlékszem, aztán volt vmi másik film, amiben benne voltak a meleg pingvinek.

de ez a film majdnem nézhetetlen, mégpedig a nyálas, szörnyű, romanticizáló narráció miatt, majdnem elhánytam magam.
@Tóta W. Árpád: Ezzel az elhányom magam szöveggel kompenzálod a könnyeidet...?

Amúgy a NY-i állatkertben rögzítettek egy olyan jelenetet, hogy egy fiú császárpingvin dugni próbál egy másik fiú császárpingvint.
Ez volt a liberális ellenérv és bizonyíték, az más kérdés, hogy önmagában az állatkert, mint olyan: perverzió.
T. Travis!

Elolvastam:
"És az a baj, hogy kormányék sem mernek semmibe belefogni, mert félnek a következő népszavazási kudarctól, aminek egyébként semmi esélye.
Ezért alkalmatlanok, mert félnek."

Ebből ugyebár az következik, hogy többen nem ismerik itten vagy a népszavazás végeredményét és részvételi számait, vagy az Alkotmánybíróság döntési szokásait, vagy az Albert házaspárt, így aztán könnyen gondolhatják azt, hogy a "következő népszavazási kudarcnak semmi esélye". Na most ez a mondat számomra inkább szomorú, mint röhejes. Pedig utóbbi is lehetne.
Akkor lehet, hogy összekevertem valamivel. De határozottam emlékszem, hogy Bayerék mennyire rötyögtek a meleg pingvineken az echoTV-n.
Amúgy ez a film Oscar-t is kapott, tehát mégis csak lehet valamiféle társadalmi vonatkozása.
BÚÉK!

Aztán vissza a lőrés-árokba, nekem speciálisan jól kezdődik a 2009-dik évem, egyre mélyebben hiszek II. Gyurcsány Ferencnek a jobbító szándékában, már lelkiszemeim előtt lebeg a megcsinált Magyarország, sőt drámai feszültséget érzékelek, nehogy leálljon a gázszívárgás, mert ameddig szívárog, addig biztos nyomja az orosz, de lehet hogy csak a gázcsere-telepen állok sorban ebben a kellemes téli zimankóban és 900 milliárdnyi forintot spejzoltam be a rosszabb időkre.
Szar lesz, nem lesz, én azért
Boldog Új Esztendőt Kívánok mindenkinek, hogy a lehetőségekhez képest mindenki a legjobban jöjjön ki 2009 -ből is.

"De mindezeket a világnak tudni nem szabad. A nemzetnek ideálok kellenek, fényes alakok, eszményi emberek. Az nem fontos, hogy az a Duna-parti szobor nem egyezik az ő formáival. A köztudatban annak a szoboralaknak, annak a fenséges Petőfinek kell élnie.”

Azé, itt el lehet vonatkoztatni Petőfitől, és akár napjaink egy-két emberét be lehet illeszteni (huh, ne adj isten politikusét). És az MG -től elvonatkoztatva, mondhatom erre is van igény, és mindig vannak akiknek a bőr az orcáján, és a gőg az agyukon elég vastag hozzá, hogy már életükben elfogadják a haza megmentője, az igaz magyar, stb. címeket, és a velejáró agyilag itt-ott zokni honfitársak odaadó csodálatát.
@Tóta W. Árpád:

"Kurvaszar év lesz!"

Erre sajnos frankón rá is játszik a világ. Mindenhonnét az ömlik, hogy válság, visszaesés, leépítés. Teljesen eluralkodott a negatív hangulat, és ez csak újabb visszaeséseket és leépítéseket generál. Most még az sem mer költeni, akinek lenne miből (mármint a cégek, mert a hazai állampolgárok azok egyelőre költenek ész nélkül, legalábbis én ezt tapasztalom).

Remélem, Obama azzal kezdi majd, hogy megfingatja egy kicsit azokat, akik generálták a krízist és/vagy szép kussban aszisztáltak hozzá (pl. a nemzetközi hitelminősítőket). Sajnos a szép kövér internacionalista elkúrásnak nem feltétlenül azok a vesztesei, akik a haszonélvezői is voltak anno, hanem elkenődik egyenletesen a szar, mindenki megkapja a saját adagját. Az elkúrások már csak ilyenek...

Viszont -- a negatív hangulat további fokozódásának elkerülése végett -- jó lenne már azon ötletelni, hogy most akkor hogyan tovább. Én egyelőre csak annyit látok, hogy sok-sok pénzt belenyomtak a tátongó lukakba, de ettől még alapvetően semmi nem változott. Az ilyen jellegű válságokból tudomásom szerint kétféleképp lehet kimászni: vagy állami megrendelésekkel és infrastruktúrafejlesztéssel, vagy egy frankó kis háborúval. Remélhetőleg nem ez utóbbi lesz a nagy megoldás...

suum cuique

kösz a velős megmondást!

Avagy: Shukran - mondja majd unokám, a kis Musztafa.

Jó csávó vagy.

Üdv,

P., de nem Pezenhoffer...
Nem tudom, miért (he-he, már hogyne tudnám), de nekem erről a pingvines lamentálásról - két okból is - mindig a Ferencsik képe villan be...
Aki megfejti, miért, vendégem egy vacsorára a Grönland étteremben. A menü: pinot noirban pácolt, resztelt pingvin püspökfalat;-)
vakapad: "Fentiek miatt szeretném megismerni a Tóta W.-féle taktikát, ami sikerre vezethet."

en ujra probalkoznek a helyukben. az emberek is valtoztak es a helyzet is valtozott. meg egy elbukott probalkozasnak is van "nepnevelo" hatasa.
"vagy egy frankó kis háborúval. Remélhetőleg nem ez utóbbi lesz a nagy megoldás... "

az már megvolt/van, és nem nagyon vált be.
malac, biztos azert mert ferencsik is farturo toszkanini kozeli ismerose...
Nem lokális csatározásokra gondoltam, hanem a gazdaságot ténylegesen felpörgető, nagyobb kiterjedésű (US-(GB)-Izrael vs. Irán-Szíria-Palesztina-Afganinsztán-Irak-Egyiptom stb.) háborúra. Bár Irak után és Obamával ennek tényleg kicsi az esélye, de esetleg felvetődhet az üzletember fejekben odaát, mint válságkezelő megoldás...

totál le vannak kötve Afganisztánban és Irakban. nincs ilyesmire erejük. EU-nak semmi sincs. ki háborúzna? legfeljebb légicsapások, tomahawkok, ilyesmi. ez a clintoni harcmód. (azt most kizárhatónak tartom, hogy más kezdeményezne hagyományos háborút.)
Irán és az iráni atom kérdése továbbra is nyitott, aztán ott vannak a szélsőséges palesztin szervezetek, épp most reaktiválták magukat, a tálibok is köszönik, megvannak. Egy nagyobb volumenű hadiipari megrendelés meg úgy hiányzik az amerikai/európai cégeknek, mint egy falat kenyér.

Persze a olajárcsökkenés miatt a ruszkiknak is. Nem lennék meglepve, ha cirillbetűs fegyverekkel bővülne mostanában a közel-keleti fegyverarzenál. A posztszovjet államokkal sincs még minden lejátszva, Ukrajna mondjuk nagyobb falat mint Grúzia, de középtávon semmi sem kizárható.

dark future: "Egy nagyobb volumenű hadiipari megrendelés meg úgy hiányzik az amerikai/európai cégeknek, mint egy falat kenyér. "

igen, de ebbol a penzbol ugyanugy rendelhetnenek hidakat es autoutat is. az pont ugy porget, es meg meg is marad; nem robban fel.
ja, es total lokalis a hatasa, sem a munkasokat sem a sodert sem az aszfaltot nem fogjak kinabol hozni.
"További akadály lehet Irán befolyása, a Hamász legnagyobb támogatója ugyanis nem engedheti meg magának, hogy egy olyan szervezet, amelyet hosszú évek óta pénzzel és fegyverekkel támogat, teljesen megsemmisüljön. Ha ez mégis megtörténik, Irán lépéskényszerben lesz, így a Hezbollah támadást indíthat észak felől és kétfrontos harcba kergetheti Izraelt. Ebben az esetben valószínű, hogy az eddig csendben várakozó Szíria is belép a harcokba. A fejlemények pedig érdemben megváltoztathatják Barack Obama közel-keleti stratégiáját is."

Ezt nem én mondom, hanem az index szakértője. (index.hu/politika/kulfold/gaza0105/)

Ezt a cikket kár lett volna kihagynom. Ötös!!!
Huba

Egyfelől eltaláltad..., másfelől viszont a karmesterek meglehetősen pingvin divat szerint öltöznek

Üdv.
Árpád még írogat 2-3 évig, és utána már csak linkelgetni kell majd az előző posztokat. Maximum a neveket, helyszíneket kell néha kicserélni...
A Gárda rossz dolog, a gárdisták egytől-egyig agresszív faszkalapok,hipp-hipp-hurrá, hogy feloszlatták ezt a fasiszta bagázst.

Akik gárdulni akarnak, azok egy politikailag semleges, tisztán a rendvédelem és rendfenntartás iránt elkötelezett egyesületben tegyék. Vagy legyenek hobbi hadgyakorlatozók, arra is vannak egyesületek.

Ebben a tekintetben én baromira antiliberális vagyok, és nem tudok egyetérteni Árpi baromi liberális nézeteivel. Fasizálódni tilos, fasisztákat orrba gyűrjük, holokauszt-tagadókat is orrba gyűrjük, a holokauszt-igenlőket pedig még inkább - és őket még le is ültetjük.

Kész, ennyi, lehet hülyézni. A demokrácia ellenségeinek nincsen demokrácia, mert az a demokrácia vége.

És a Fidesznek is ideje volna, hogy értsen a focihoz.
Nagy erőket nem vetnék be, de egy tegnapi hírt belinkelek gondolatfrissítőnek:

hg.hu/blog/7335-zsidok-es-muszlimok-egyutt-tiltakoznak-a-tolerancia-jeruzsalemi-muzeuma-ellen

Békét Mindenkinek...

...és végre egy kis jobb időt:-)
@Naiv Gyermek:
A franciák szépen robbantgatták a sineket a náci vonatok előtt a szent gloire végett - nem is a deportáltakat védeni.
Nálunk Padányi Miklósék felrobbantották a Gömbös-szobrot (miáltal adtak egy pofont a ...).
Ezek biztosan nem voltak köztörvényesek.
@anyátok:
Pardon. Padányi Mihály.
Nna szerintem ezt a kormány megint lebaszta. Vagy a Fideszes bíró? Ez a nagy demokráécía? Hol van most Horn Gábor? Én nem csippoantom a szélsőségeket, de a gárda még nagyon messze van attól. Aki nem hiszi, az húzzon át a szlovákokhoz, vagy le a szerbekhez, és kaphat ízelítőt a nacionalista hozzáállásból.

MEgint balhé lesz, de szerintem a kormányzat a tűzzel a játszik.... Nem az antidemokratikus 3 maréknyi hülye miatt, hanem a félig nyomorba döntött ország nem igazán toleráns lakói miatt. Minnél erőszakosabban lép fel a jobbik ellen, annál nagyobb lesz a szimpátia feléjük. Lehet, hogy ez a cél? Tényleg ennyire gyökerek?
Szerintem a fiúk arra hajtanak hogy a jobbik ne 18 hanem 38% -ot érjen el.

Eddig jó.
arpad, a linkek kovetese mar bonyolult dolog. copy/paste-elni kellett volna a regi cikket. es nem is cool egy regi cikkhez commentet irni.
@amergin: az a mdf ibolya volt, aki nem értett a focihoz.
@kovácske: Ezzel én tökéletesen tisztában vagyok. De a Fidesz sem ért a focihoz. Legalább 11 éve. Egy bizonyos részéhez legalábbis semmiképpen sem.
@kovácske:
Tévedsz, a polgári kormány egyik minisztere nem értett a focihoz. Az igazságügy-minisztere. Érted, igazságügy.
Árpád, te mindig olyan rendes vagy a magamfajta hülyékkel, ugyan sorolnád már föl nekem, mit tettek konkrétan a fingó oroszlánnal kidekorált iráni és egyéb nemzetiségek, ami bűncselekmény?
süti beállítások módosítása