W

w.blog.hu

Tóta W. Árpád kommentál, szemtelenkedik, valamint permanens fogadóórát tart.
Régi cikkarchívum



Kommentelés - házirend

Wblog @ Facebook

Engedjétek hozzám

Kis heti hírlap 4-10 éveseknek.


Foglalod a kurvanyádat

A mozdonyhorgony
Úgy remélte, ezzel bekerül a Rekordok Könyvébe. De legalább a Jackassbe.

Elnöki pornó
Nagy baj, ha az elnök ribanc.

Nem jó a nemzetnek egyedül
Szuverén ország is lehet borzalmas hely.

Szent szar
A húsvéti alkotmány: szentséggyalázás.

A pedofilok védőszentje
A deviancia fincsi, de csak ha papok csinálják.

A gólkirály beszéde
Angela, te náci ribanc!

Győz a szittya förgeteg
Kuss, mi így szállunk le a bicikliről.

Együtt sikerülni fog
Bizonyítsuk gyalázkodással, hogy Magyarország szabad!

Kompország vitorlát bont
A finom kritikát meg lehet állítani, a brutálisat nem.

Foglalod a kurvanyádat
Nem ti vagytok a nemzet, sem a nemzeti oldal.

Utolsó kommentek

  • Brown094: Ha pénzt vesztett egy átverés miatt, vagy megadta adatait egy csalónak, akkor is visszakaphatja el... (2021.10.21. 23:05) Tribuszerné visszanéz
  • szódabár: Hát te sem vagy a tolerancia bajnoka. Hehehe. Felőlem mindenki azt csinál amit akar, nálunk a menó... (2020.12.26. 11:50) Isten fasza
  • Tahó Sandokan: Közben elkészült, bitangfinom. (2020.11.09. 15:20) Ajándék erős gyomorhoz
  • Tahó Sandokan: Nem számítottál kommentre, ugye Worluk? Tegnap jutottunk hozzá ehhez a szürke gombához (egy gombá... (2020.11.09. 14:43) Ajándék erős gyomorhoz
  • Reactor: Bírom az ilyen mérhetetlenül idióta hozzáállást...a falu élhetetlen közösség, mert ott nincs TESZK... (2020.06.26. 14:47) Vackor néni busza
  • Utolsó 20

Hé, paraszt!

2007.11.18. 07:44 Tóta W. Árpád

 

A Takarékszövetkezet a vidék bankja. Kik is élnek vidéken? Ja, hát parasztok.

 



Címkék: reklám cikkajánló

369 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://w.blog.hu/api/trackback/id/tr37232758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bizony qrvaélet, nem ismerik, csak azt az árpádsávot csak azt tudnám feledni.
Üdv Pelikán
ez a reklám igénytelen (sok mással együtt). nem a vidéket jellemzi, hanem a készítőjét

Na erről beszélek. Dőlj hátra oszt röhögj egy jót a tudatlan állattyán.... :-DDD
Igen mint ahogy az árpádsávos beszólás az Árpit jellemzi
Pelikán et.:
Ha árpádsávoznak, hát tegyék. Ha másba nem tudnak belekötni, szerinted mit kellene tenniük? Tudod:van rajt sapka, vagy nincs, füstszűrős cigi van nála vagy ~len.
Valamibe bele kell horgolni, mer az jó!
Írta volna azt, hogy kinyílott a kék osztiga a zsebében??
Tudod ezzel nyíltan antiszemitának nevezte az egész vidéket. Ez nem jópofaság az árpi se annak szánta.
Hogy értsd pontosan mire gondoltam:
"Gusztos Péter (SZDSZ) azt hangsúlyozta: az árpádsávos zászló alatt olyan politikai szubkultúra jelenik meg, melynek egyik jellemzője az antiszemita beütés. Mint mondta, pártja szerint az árpádsávos zászló egyértelmű „antiszemita kód”. Ezt a tényt a Fidesz és a KDNP politikusain kívül majd mindenki tudja - tette hozzá

Ujhelyi István, az Önkormányzati és Területfejlesztési Minisztérium államtitkára arra hívta fel a figyelmet, hogy a nemzetközi sajtó március 15-e után az árpádsávos zászlót egy napon emlegette a huligánokkal."
C_PRESS március 21
Tudod az Árpi okos gyerek és tudja mit ír.
Üdv Pelikán
Okosnak okos, ezt senki nem vitatja, az meg hogy egy köcsög -direkt, vagy az PR miatt, nem tudom - az is biztos.
Tudod a gusztustalannal is az a bajom, hogy csak addig liberális amíg az ő eszméi vannak felül. Ha vki tiltakozik, mert szerinte nem úgy kellen csinálni a dolgokat ahogy most megy, egyből előjön belőle a náci. Mi az, hogy nem ismerem el az ő elveit, na majd jól lenyomatom a torkodon egy rendőrrel.....
Egyébként ismered ugye?
Mondja bátyám, van itt a faluban antiszemitizmus?
Az nincs, de igény lenne rá...
Carnivora 2007.11.18. 21:29:09

"Cicából meg akár még lehet az új Kiszel Tünde, vagy Kelemen Annácska is :D"

Feltéve, de nem megengedve; Cicáról miért gondoljátok, hogy nőnemű? - Most eltekintve attól, h. többen megdugnátok itt. - A Lordok ritkán azok. Persze, ha KT-t, v. KA-t elnézem (nem) semmiben sem lehetek biztos.

Pelikán et. 2007.11.18. 21:49:46

Mióta mérvedó Gusztustalan vagy Újhülye ilyen kérdésekben? :D
T. Qrvaélet!
Ez a ma délutáni vitában is megfigyelhető volt. Többen vitatták az egyház jogát a vélemény nyilvánításra. Nagyon liberálisok amíg az ő véleményükről van szó, de más az kussoljon.
Üdv Pelikán
tulok72 2007.11.18. 22:02:09

Igaz vigyázni kell a mai világban lehet transzfeszcica :D
Hülyeségen kívül:
a vidék-és én most a falukat értem rajta, többnyire jobboldali beállítottságú.(legalábbis a környék)
Ez igaz, de hogy antiszemita lenne nem egészen értem, merthogy szemiták (nem zsidózok) nem éppen a falukban élnek többnyire az is biztos-és így nincs kit szidni személyesen (csak az az igazi, ha tudjuk kit b....tunk, nem csak úgy bele a levegőbe...)
Itt inkább cigányozni szokás, de azt se nagyon mert a mieink (akik itt élnek), jó munkásemberek (from sándor), tehát mindenki lesza.....ja, hogy sötét a bőrük, vagy sem.
Qrvaélet!
Teljesen igazad van, de ez náluk nem számít. Van egy belvárosi dogma jobboldal=náci, vidék=jobboldal, vidék=náci így megy ez feléjük. Én, ha az alap elveimet nézem liberális vagyok, de ezt félve írom le elnézve, hogy mit művelnek ezek libelarizmuws címén.
A szólásszabadságot kell védeni velük szemben lásd gyűlölet törvény.
Üdv Pelikán
itt nálunk minden fordítva van. a szocialista nem szociális, a liberális a legnagyobb cenzor, stb.
Szia Fuxos!
Merre jártál, nem is tudod miről maradtál le.
Üdv Pelikán
Akkor legyünk nácik, hátha jobb lesz....(folytatva a gondolatmenetet
Pelikán: hát nem irigyellek, ezeket a fa....kat felvállalni tényleg nehéz, ha nem lehetetlen.
fuxos: Mifene...
:-)
Nem baj, majd bepótolom. Te merre őrzöd a gátat? Pesten vagy a vidéken. Ha vidéken, akkor volnának kérdéseim.
Kutyaszar:suks
tehénszar:rulez
Vidéken fuxos várom a kérdésed.
Üdv Pelikán
Ez a negyedik Kimaradás Spriccparti. A mulatság lényege: két pornós térdelve várja a színpadon, hogy a belépőt kiperkált férfiközönség nagy tömeg előtt a szájába élvezzen. A helyszín ezúttal a Dohány utcai Candy Shop Night Club. Az est házigazdája a kétszeres pornó Oscarral jutalmazott Alexa Diamond és a párjával nemrég szakító Tommyboy. Körülbelül 250 vendég jelent meg. A rendezvényen várható volt profi pornóforgatás, leszbi jelenet és tömeges ejakuláció. Kovi pedig mindeközben rendületlenül forgat.

-

Igen a pöstiek tudnak élni. :D:D:D
carnivora:
tudod szerintem pesten az a baj, hogy túl sokan vannak, és mindenki beleolvad a tömegbe. Nagy baromságot kell csinálni,vagy extrém hülyének kell lenni, hogy kitűnj, mint egyéniség.
Nekem erre nincs szükségem, mert itt mindenki név szerint ismer tudja ki vagyok, nem kell az identitásomat keresgélni...
Persze ez csak az én elméletem..
Pelikán:

Egyszer, még csikó koromban kimentem egy közeli faluba diszkóba. Kb. 15 perc után vagy 10-en akartak megverni, pedig senkihez egy szót nem szóltam, nőkre rá sem néztem, epp hogy rendeltem egy kőbányait. Azóta sem tudom megérteni a logikát a következő összefüggésben. Ha valaki nem a mi falunkban született, akkor mi azt jogosan üthetjük ököllel fejbe, taposhatjuk meg a bordáit. Miért????? Komoly a kérdés nem viccelek.
fuxosbömis 2007.11.18. 22:37:32

Mondjuk az esetedben érthető amekkora tirpák vagy engem még semmilyen discoba nem akartak megverni mondjuk az tény nem sűrűn járok, mert rühellem a töcitöcit ... :D
Kedves Fuxos!
Igazából nem tudom a választ, de szerintem nem mindenütt van így. Én is hallottam, hogy vannak falvak ahol így mennek a dolgok, de magam nem tapasztaltam, pedig én is sok felé jártam.
Szerintem ez valami hagyomány féle lehet amit aztán időnként komolyan vesznek.
Persze vannak szomszéd falvak akik rivalizálnak és ebből néha komoly balhé is van, de szerintem ez úgy általában a vidékre nem jellemző.
Üdv Pelikán
Carnivora:

Köszi, ezt is dícséretnek veszem.
lehet, hogy túl sok bömi, vagy túl sok fux volt nálad :-)
"Hülyeségeket [beszél] az egyház, és semmi közük a Bibliához" (Carnivora)

Semmi közük a Bibliához, wehehe... Milyen árnyalt véleménye van az elvtársnak. Hiába, ezt teszi az illuminált állapot.

Én nem foglaltam állást arról, hogy az egyház által forrásnak tartott és lépten-nyomon idézett Biblia szövegéhez az mennyire hű valójában; mindössze azt a tényt idéztem fel, hogy hivatalosan a Bibliát tartják kulturális gyökérzetüknek, arra hivatkoznak mindig. Erre mondtam, hogy a "hozzá tartozó Biblia".

Viszlát józanon: R. P.
Carnivora a qrvaélet-be, nem kéne szegény fuxost éjnek évadján ily csúnyán helyben hagyni, még azt hiszi megint falusi diszkóban van.
Őt inkább a bagi telepre vágnám be fuxustól egyedül éjszaka :D
Buta elvtárs proli a legrosszabb fajtából :D
Carnivora!
Nem tudom, te biztos régebb óta ismered én még kezdő vagyok itt, de ahogy elnézem az is maradok, szerintem kiteszik a szűröm rövidesen.
Azért, hogy mondjuk tényleg tirpák, fel téve, de nem megengedve, attól, még nem kell azt mondani rá, hogy tirpák. A magyar nyelv számtalan egyéb szalonképes fordulatot kínál.
Na ennyi mára Üdv Pelikán
Kedves Pelikán et.!
Kivártam egy kicsit, mert azt gondoltam, hogy párhuzamban írunk egymás mellett.

Pelikán et. 2007.11.18. 19:07:22
Írod:"2001-ben nem volt verseny mindenki sírt rít, a vegyépszer építette az autópályát 1,2 milliárd/KM."

Az ár nem stimmel. Jóval drágábban épít(t)ette

"Aztán jött a verseny és hirtelen 2,3 milliárd/km lett az autópálya ára, most éppen 3milliárdért építi"
Melyik szakaszt is?

"az a strabag akit 2006-ban véletlenül hírbehoztak, hogy a szdsz pénzelte,"
Szegény hülye SzDSz, ha annyi pénze van, hogy a Strabagot pénzelje, miért nincs 80%-a a parlamentben?

"A hornék által épített M5-öt a csillag kilóméterenként 10milliárdért vásárolta vissza,"
M5 BP-Kemét 80Km, BP-KKFH 120 Km, Bp-Szeged 180Km. Akkor most Csillag (hol van már) 800Mrd, 1200Mrd, 1800Mrd forintot költött a visszavásárlásra. (Lehetne kérdés az Okosabb vagy, mint egy 5.-kes? műsorban)

Pelikán et. 2007.11.18. 19:21:18
Tehát elismered, hogy az egyház pol propagandát folytat. OK.
Tudod nálunk (BP közeli vidék) az történt, hogy a református pap Fidesz támogatással elindult a polgármesteri székért - prédikált is rendesen- ma a testület úgy néz ki, hogy a pm, mint az ezelőtt is mszp-s (bár az Ő-i beszéd után nem merte felvállalni, ezért "függetlenként" indult), a testület többi tagja jobboldali, de a papnak esélye sem volt, pedig _tényleg_ híres a templomunk.
Mert az emberek itt sem hülyék.

Pelikán et. 2007.11.18. 19:36:34
Írod: Hogy értsd pontosan mire gondoltam: "Gusztos Péter (SZDSZ) azt hangsúlyozta: az árpádsávos zászló alatt olyan politikai szubkultúra jelenik meg, melynek egyik jellemzője az antiszemita beütés."

Igen, egyet értek ezzel a kijelentéssel.

"Mint mondta, pártja szerint az árpádsávos zászló egyértelmű „antiszemita kód”."
Nem, nem értek egyet ezzel a kijelentéssel.

"Ujhelyi István, az Önkormányzati és Területfejlesztési Minisztérium államtitkára arra hívta fel a figyelmet, hogy a nemzetközi sajtó március 15-e után az árpádsávos zászlót egy napon emlegette a huligánokkal."

Igen, ez így volt.

2007.11.18. 21:49:46
Írtad:"Tudod ezzel nyíltan antiszemitának nevezte az egész vidéket."
Ez így, ahogy van, nem igaz.
Tisztelettel: tulok72
Carnivora 2007.11.18. 22:04:22

"vigyázni kell a mai világban lehet transzfeszcica"

Na, a transzfeszcicát tessék sürgősen levédetni. :)
Pelikán et. 2007.11.18. 23:10:37

Nem tesz ki senkit Árpi bár van egy ilyen molaris nevű ürge , akit nem ártana :D meg ezt a fuxost is :D
fuxosbömis 2007.11.18. 22:37:32
Írod:" ... közeli faluba diszkóba. Kb. 15 perc után vagy 10-en akartak megverni,..., rendeltem egy kőbányait."
Falusi diszkóba' vitéz kőbányit rendelni?
Na itt szúrtad el.:)
Kedves Tulok!
Nem az szdsz pénzelte a strabagot hanem fordítva véltetlen lemaradt a t szdszt. Bár, ha akartad volna így is megérted.
A csillag összesen 45km vett meg, hogy is egy furcsa összetételben:
"Ha mindezt a jelenre diszkontáljuk, a végösszeg 2293,2 millió euró, azaz mintegy 600 milliárd forint." a
Részletek a mai NAPI Gazdaságban.(Napionline) számolgass csak.
Az MSZP-nek is van pap képviselője. Csak úgy mondom.
Amúgy az emberek mindenütt hülyék úgy általában függetlenül attól, hogy papot választanak képviselőnek vagy sem, mutatja ezt az is, hogy egy tiszta fideszes testület élére mszp polgármestert választottak, csak, hogy megszivassák gondolom, ennyit a népi bölcsességről.
"A sorrend nem, a tétek viszont változtak az M6/M60-as autópálya két szakaszának építésére kiírt pályázat második, immár végérvényes ajánlattételében. A Strabag vezette Mecsek Konzorcium tette a legkedvezőbb ajánlatot, e cég 266 milliárd forintért építené meg az M6-os Szekszárd-Bóly és az M60-as Bóly és Pécs közötti (az 58-as főútig vezető), összesen 79 kilométernyi szakaszát," (origo) számolj csak 3,36 milliárd/km.
Ha szerinted az, hogy kinyílik a zsebükben az árpádsáv,nem azt jelenti a sok árpádsávos hiszti után, hogy ezek a vidékiek bizony fasiszták akkor te kicsit, nagyon elfogult vagy.
Ennyi mára Üdv Pelikán
Pelikán et. 2007.11.18. 23:46:45
Kedves Pelikán et.!

"Nem az szdsz pénzelte a strabagot hanem fordítva véltetlen lemaradt a t szdszt. Bár, ha akartad volna így is megérted."
Per se értettem én, ezt tudd be a kuncogási potenciálnak. :)

Idézed: "Ha mindezt a jelenre diszkontáljuk, a végösszeg 2293,2 millió euró, azaz mintegy 600 milliárd forint.";
de tovább már nem olvasol:
"Ezt részben ellensúlyozza, hogy a cég nyereségének 40 százaléka visszacsorog az államkincstárba, ehhez jönnek az adók és járulékok."

Idézed:" A Strabag vezette Mecsek Konzorcium tette a legkedvezőbb ajánlatot, e cég 266 milliárd forintért építené meg az M6-os Szekszárd-Bóly és az M60-as Bóly és Pécs közötti (az 58-as főútig vezető), összesen 79 kilométernyi szakaszát,..."

És megint csak nem olvasol tovább:

..., illetve ezért az összegért 25 éven át üzemeltetné is azt. A Strabag vezette konzorcium mérsékelt ajánlatán, hiszen az előző körben még 300 milliárd forintról szólt a vállalása. Csökkentett az összegen - az árajánlat alapján - most is a második helyen szereplő M6-M60 Mecsek Konzorcium, amelynek tagjai között van egyebek között a Bilfinger, az osztrák Porr, a francia Vinci Concessions és a Vinci SA. A konzorcium az előző körben még 370 milliárdért vállalta volna a beruházást, most viszont már "csak" 286 milliárdot ajánlott"

Üdv:
tulok72
Mi köze ennek az egésznek Máriához a szerncsétlen "ki épített több drágább " autópálya kérdéshez?
Aki vallásos úgy is az marad aki meg nem az még lehet az....
A hülye politikai pártok meg először a saját támogatásukról számoljanak el ami a "MI ADÓNKBÓL"megy.Már ha köztetek adózik valaki egyáltalán......A Tóta W."alaki" meg jobb lenne ha leérettségizne!:)
Mateahos 2007.11.19. 00:12:53

Nem itt csak te adózol mi meg a Kóka villát járunk el építeni :D:D:D
Mateahos 2007.11.19. 00:12:53
Kedves Mateahos!
Valóban kicsinyt elrugaszkodtunk.

Írod: "Aki vallásos úgy is az marad aki meg nem az még lehet az...."
Ez is egy állláspont.

"A hülye politikai pártok meg először a saját támogatásukról számoljanak el ami a "MI ADÓNKBÓL"megy."
Igen.

"Már ha köztetek adózik valaki egyáltalán..."
Szerencsére igen, nem is keveset.
Üdv:
tulok72

Carnivora 2007.11.19. 00:16:09
Igen, ez szellemeseb volt. :)
szellemesebb két bé mondták az iskolában

Igazad van tulok72!

Kicsit morcos vagyok mostanában az adózás dolog egy nagy hülyeség mivel a hajléktalanok is adóznak a kannás bor után is...(Mea culpa)Na mindegy könnyen el lehet rugaszkodni egy témától és általában oda jukadunk ki kinek melyik "oldallal" mi a baja.Még is csak emberek vagyunk.
Probálok több közhelyet nem írni.:)
nem lett ez a reklám egy kicsit túlreagálva árpi? nyilvánvalóan sztereotípiák szerepelnek benne, de mégha lejárt szavatosságúak is, akkor is felesleges ennyire komolyan venni. vacaknak vacak mondjuk, dehát istenem, nagyjából mindegyik reklám az. ennyi erővel előkaparhatnád a kinder pingvi reklámból a nagymamát ("inkább próbáld ezzel nagyi!"), mert nem minden nagymama süt ám finomságot, és nem minden nagymama kövér, ráadásul ősz haja van, csattokkal összefogva. egy reklámban pont elfér ez. ha mondjuk lenne zsidós reklám zsidóval, az meg biztos pajeszos lenne, kalapos, és nagyorrú, csak hogy tudjuk miről van szó.
mellesleg te reklámot csinálsz egy rossz reklámnak. ennyire direktbe nem kéne provokálni az "árpádsávok kinyílását", megvagyunk azok nélkül is, köszi. valaki csinált egy szar reklámot, slussz. és még ostoba is, hát igen.
na és? mit keres ez itt?
hogyhogy mit keres? ez a blog eygben cikkarchívum is, és én már évek óta írok a Kreatívba. abban pedig reklámokról van szó. jókról, rosszakról.
Nyugodalmas jó éjszakát mindenkinek! gergely írta, még kora délután a Vak órásmester-t. Sztem itt Dawkins címén az Isteni téveszme lesz körbejárva.
Ez a reklám persze szar, de csak nagyjából annyira és olyan módon szar, mint 1,000 magyar reklámból 999. Túlliheged, Árpád, nem sértődik meg ezen senki. El ne felejtsd valahogy, ebben az országban temérdek olyan embert találsz, aki szerint Lagzi Lajcsi és a hozzá hasonlók "mulatós", "lakodalmas" stb. "zenéje" roppant jó. Ez a fenti löket ugyanaz reklámban, mint amit a fenti "művészek" művelnek "zene" ill. "szórakoztatás" címszó alatt. Ilyen értelemben ez egy nagyon ügyes reklám: pont hogy eltalálta a szintet.
Mateahos 2007.11.19. 01:05:12

Kedves Mateahos! (És mindenki más is)
Tessenek elkezdeni adód fizetni! Felemelő érzés, de tényleg. Meg jegyet venni a békávé-n, meg a vonaton, ha jön a zellenőr felmutatni a jegyet, meg számlát kérni mindenről.
off:

UP-nak egyre kevésbé tetszik ez a Gyurcsány-féle szoci bandérium:
index.hu/velemeny/eheti/zutyu0711/

Nekem se.
na hát ezt a gondolatmenetet azért tudnám továbbfűzni. szóval a hatalom paranoiája tény, de az is, hogy a tiltakozási kultúra is változott az idők során. Bogád kolléga Krassó oldalán sem dobált Molotov-koktélt, nem szervezett szabotázst, és legindulatosabb pillanataiban sem gondolkodott vérontásban. Sem a Charta tüntetői. A taxisblokád leginkább, de az se volt hm fasisztoid, sőt a szó szoros értelmében erőszakos sem.
Cselekvő típusú, jobbító válaszom pedig az, hogy a megfigyelést kell erősíteni, nem a gyanakvást.
Viszont olyan sem fordult még elő, hogy újságírókat vittek volna be (olyan már igen, hogy profi fényképezőgépet törtek össze futballhuligánnak nézve a fotóst). A sajtóigazolvány ilyenkor nem elég bizonyíték arra, hogy az illető nem fog kockakövet dobálni? Legközelebb mire lehet így számítani?

Az addig ok, hogy pl. vízágyús attack közben nem lehet válogatni, és kap belőle időnként a sajtómunkás is. Aki nem bírja a stresszt, az ne tudósítson az utcáról.

Node őrszobára bevitel előtt azért csak el kellene gondolkodni azon, hogy X.Y. újságíró ugyanúgy a munkáját végzi ott, mint Gipsz Jakab kommandós, nemde?

A másik dolog amire UP célozgat, hogy a sok tiltakozó akciónak azért bizonyára valamiféle oka is van, nem egyszerre hülyült meg több száz ember. Ráadásul most a híradások szerint mégcsak nem is rongáltak. Pofázásért meg utoljára talán '88-ban vitték be Orbán Viktort, azóta ilyenről nem nagyon hallani.

Az meg egyszerűen tény, hogy a rendőrség/ügyészség/bíróság házatáján valami rohad és bűzlik egy ideje. Az Energol ügy végkifejlete nálam pl. kinyomta a biztosítékot, nem tudom, ti hogy vagytok vele.

Árpi baszki!
Még jó, hogy télen nem használók ventillátort, mer’ a hétvégén jól belebrunyáltál az enyimébe ezzel a dumával:
„a vallás egy eszme. vannak állításai. ilyen pl h egy szűz zsidónő megszülte isten fiát, aki engem megváltott. nos, ez szerintem estimesének elmegy, de aki komolyan veszi, azt legyen szabad ugyanazzal a svunggal kiröhögnöm, mint aki az alsónadrágokat lopkodó éjjeli törpökben hisz.

Pedig én úgy szerettelek volna tolerálni, meg figyelni a lényegedre, mer’ szerintem fontos a másik nézettel való párbeszéd, de tesó, te csak nem tudsz leszokni arról, hogy rászarj a keresztre. Még, ha legalább igazságos volnál, és mondjuk azt is kiböknéd ecce-ecce, hogy az is elég röhejes balfaxság, hogy mormogó pajeszosok körülkéselnek egy szerencsétlen üvöltő csecsemőt, csakmerazúgy kóser. Vazze, te nem ateista vagy, hanem egy antikeresztes háborút folytató krisztofóbiás zsoldoskatona, és a legnemesebb komcsihagyományokat eleveníted fel. (Ld. Jancsónál, mikor az ifjonc komcsik megzavarják a körmenetet, máskor meg belekötnek a kispapokba.) A maga módján egy idő után ez is röhejes ám Árpikám, mer’ esse jobb, mint a kurczinfo, mer’ aki téged szeret, még azt fogja hinni imádatában, hogy meg kell köpködnie a csuhásokat, ha igazán a fanod akar lenni…
Szóval el vagyok keseredve miattad, pedig már úgy bizakodtam… Az is lehet, hogy ez csak egy időnként bedobott cumi, amit jól beszoptam, de akkósekéne, mer’ én kedvelném ezt a kis senkiházi Adyt, akitől azé’ mást hallottam az istenesekben. Azt írta omgwtf, hogy tolerancia kéne… Kár, hogy személy szerint nem neked címezte. Ne utáld már annyira a deltoid két átlóját maga a síkidom nélkül, mer’ vagyunk még egy páran, akik készen állunk a párbeszédre, de Adyval együtt féljük és szeretjük az Isten... Mi most akkor nagyon debilek vagyunk itt az Endrével, mer' valljuk a szűzen fogant fennvalóságát?
Üdv. m69
"nagyon debilek vagyunk itt az Endrével, mer' valljuk a szűzen fogant fennvalóságát?"

miért pont azt? annyi szép mese van még, miért épp ezt választod?

mellesleg a zsidó vallás nem kevésbé vicces mesékből áll, ebben igazad van, össze is írom egyszer. eleve jehova mekkora egy köcsög már. igazi faszfej.
Árpi!
Én azérám kedvellek, mer' legalébb neked humososságod is van. Üdv.:)
Ps. Rossz hír: Hétfő reggelente számíthatsz rám egy kicsit hosszabbal. Jaaa és nézz be hozzám a blogba, mer' szerintem jó ötletem volt (fridesen szólva) a hétvégén, miközben a gyerekeim lükeségeit nyesegettem, merénám apci is vagyok, nemcsak hapci imádó (Tudod, a törpös hasonlatod...)
Árpád, ha valaki lezsidózna, most már lesz mit belinkelni válaszként. De ha igazán tökös (hehe, hát ezt nem bírom kikerülni) legény vagy, akkor írj ilyen szépeket az egyetlen igaz prófétáról is, tegyél be hozzá kutyás képet. Mi meg szépen végigélvezzük, ahogy utána rátalálsz az egyetlen igaz hitre. Az ajatollahoknak messzire ér a kezük...
index.hu/velemeny/eheti/zutyu0711/

úgy szeretném, ha egyszer Árpád is ilyen értelmeseket írna. Valami valósághoz közelit-közelebbit, mint mostanában. Hisz annyi konkrét, kézzelfogható dolog van mostanában...
Tartok tőle, hogy az U.P. féle, fentebb belinkelt felháborodás is "meg lesz magyarázva" az mtv-s rajzfilmsorozatban.
Miért ne?
Ha ilyen szépen mennek tovább a dolgok, fok még TWÁ mozgalmi dalszövegeket is írni. Az "igen,igen,igen" helyett.
semmi hasonló nem lesz a sorozatban. amit lassan befejezek, bár ma például nem sokat haladtam, basszameg.
most látom, ezt már belinkelték...
"cselekvő tipusú jobbító válasz" Árpitól pedig: a megfigyelés.
Nomost diktatúrákban ezzel IS próblkoznak.
Nálunk is, Romániában is egész sok embert megfigyeltek anno. Az jobb volt? Hatásos? Megfigyeljük, ki LEHET kődobálásra HAJLAMOS? Vagymi?
***
Árpád, te tulságosan megengedő hajlamú vagy ezzel a rezsimmel kapcsolatban.
Renben, beszoptad a propagandájukat, merthogy hiszel a reformokban, amiknek, legalábbis a beigért hatásait messze nem láthatjuk sehol - lásd legújabb angol minősítés.
Tudod, Jézus és bandája annyival volt profibb, hogy ők üdvözülést igértek, amit még senkinek sem sikerült ellenőrizni, tehát nem számonkérhetőek.
De ezek itt igen. Én mostmár lassan azt is elhiszem, hogy "Feri csak jót akar", de nem tud!!! 5 év után -azért az nagy idő- már meg lehetne nekik köszönni erőfeszítéseiket, és elküldeni őket a p*csába...
(érzem, mindjárt engem is oszlatni fegnak, mert a gépem előtt csoportosulok)

Carnivora:

"Buta elvtárs proli a legrosszabb fajtából :D"
"Nem tesz ki senkit Árpi bár van egy ilyen molaris nevű ürge , akit nem ártana :D meg ezt a fuxost is :D"

Na itt van. Megindult a népnemzeti cimkézés és kirekesztés. :-))))))))

Tulok72:

"Falusi diszkóba' vitéz kőbányit rendelni?
Na itt szúrtad el.:)"

Az esetnek már huszonvalahány éve...abban az időben még nem igazán volt más.
"hiszel a reformokban, amiknek, legalábbis a beigért hatásait messze nem láthatjuk sehol"

sajnos amiben én hiszek, azzal nem is nagyon próbálkozik senki.

mindenesetre erősen várom a navracsics programját, amit decemberre ígért. meg vagyok győzhető. de ne tessék ám hülyére venni!
Tóta...:

"mindenesetre erősen várom a navracsics programját, amit decemberre ígért. meg vagyok győzhető. de ne tessék ám hülyére venni!"

A remény hal meg utoljára. A szokásos lesz.....mindenkinek majd ígérnek valamit, és ha visszakérdezel, akkor kishitűnek meg hasonlóknak titulának. Navracsics nem egy nagy ész. Olvasd el a figyelőben adott intervjút...elég kiábrándító.
jóindulatú vagyok. biztos benne lesz, hogy hány közalkalmazottat kell kirúgni, meg ilyesmik. azért nagyon vad mesékkel nem jöhetnek elő, azt már midnenki tudja, hogy gáz van.
Szia Árpi!

Elnézést, hogy rögtön az elején másra tereltem a szót (sikeresen), és kicsit vallásozni kezdtünk. Ezt írtad nekem válaszként:
"ED: nemtom, feltűnt-e, de a vallás egy eszme. vannak állításai. ilyen pl h egy szűz zsidónő megszülte isten fiát, aki engem megváltott. nos, ez szerintem estimesének elmegy, de aki komolyan veszi, azt legyen szabad ugyanazzal a svunggal kiröhögnöm, mint aki az alsónadrágokat lopkodó éjjeli törpökben hisz."
Keveset kommentelek, és még kevesebbszer igazolom a véleményem azzal, hogy nekem papírom van arról, hogy értek a valláshoz, mert rk. hittanári diplomát szereztem egykoron, vagyis elvileg taníthatom, mit kell hinni és mit kell tenni, ha vallásosnak (hívőnek) akarsz látszani. Téged is taníthatnálak, azt hiszem.
Tehát, hogy kérdésedre válaszolja, sok minden feltűnt már nekem a vallással kapcsolatban. Főleg az, hogy sem mellette, sem ellene érvelni nem lehet másként, csak hitből. Ezt az állításomat természetesen filozófiailag bizonyítani is tudom, de tartok tőle, hogy Te, aki "túl vagy Aquinóin" (gondolom, gyorsolvasással, mint Woody Allen a Háború és békén [Oroszországról szól]), mérsékelten érdeklődnél eziránt.
A keresztények természetesen, visszatérve a zsidó nő és Isten közös gyermekére és a megváltásra, meg tudják mondani azt is, miért zsidó nő, miért Isten gyermeke és miért megváltás. De a megértéshez és a színvonalas beszélgetéshez több kell, mint a "puszta szöveg". Csak egy példa: valaki írta itt nagy tekintéllyel, hogy Jézusnak testvérei voltak. És láss csodát, a magyar fordítás tényleg ír ilyet, hogy Jézust várják kint anyja és testvérei. De nem kiderül, hogy a görög eredeti unokatestvért is jelent, és a szintén görög Septuaginta is így használja? Ez persze csak egy példa a rengetegből, hogy mi mindent tudunk/nem tudunk elsőre jól megérteni belőle.
Mivel nyilvánvalóan értelmes ember vagy, ezért csodálkozom mindig, hogy ezt az egyébként fontos témát ilyen lekezelően és félvállról kezeled. De legalább mulatságos lenne, hogy röhöghessek a hülyeségeiden, de csak sírni tudok.

Ed
RE: Tóta W. Árpád · www.worluk.hu/ 2007.11.19. 08:59:17
"vad mesékkel nem jöhetnek elő"

??? Lenne rá egy üveg borom, királyfi!
"kiröhögnöm, mint aki az alsónadrágokat lopkodó éjjeli törpökben hisz."

Én is. Ugyanis azok nem törpök. Azok a manók.
Tóta.....

"jóindulatú vagyok. biztos benne lesz, hogy hány közalkalmazottat kell kirúgni, meg ilyesmik. azért nagyon vad mesékkel nem jöhetnek elő, azt már midnenki tudja, hogy gáz van."

Vad mesékkel fognak előállni....ők tudnak kormányozni.:-))))) A közalkalmazottak leépítését már most is elkezdhetnék. A zömük az önkormányzati szervezeteknél dolgozik, és ott ők vannak a nyeregbe. Úgyszintén önkormányzati szinten, már rég hozzákezdhettek volna a korrupció felszámolásához.....tovább nem sorolom.:-))))
fuxosbömis 2007.11.19. 09:11:31

A kirúgott cimbiknek az önkormányzatoknál létrehoznak közhaszontalan társaságokat ahova tucatjával mentik át ezeket a jó öreg semmirekellő pajtikat ...
Epokit

Igen, én is meg szoktam kérdezni, hogy eredetiben olvassák-e a Bibliát, mert hát a fordítások (Mária is "fiatal asszony" volt, nem pedig "szűz") meg a szájhagyomány meg az évszázadok meg minden, és a válasz az, hogy a fordítók kezét mindig isten vezette. Akkor viszont a fordítási hibák is neki róhatók fel, nem?
mobo 2007.11.19. 09:24:36

A római katolikus egyház nem a Bilbiára épül, hanem az egyház által megteremtett dogmákra.
Hát igen ez van. Több parasztot kíván a marketingszakma. De nem lesz. Ez is csak azért ilyen feltűnő mert ebbe a porcelánboltba még nem látogatott be az elefánt. A fiatalokat/nyugdíasokat/"átlagembereket" stb. ugyanilyen hülyén mutatják be a reklámok. Nemtom kik csinálják ezeket, de mintha szatyorban nőttek volna fel. Lehet a monitor mögül sokminden nem látszik.
Carnivora
Ebben a kérdésben nem látok különbséget a "szimpla" hívő gyülekezetek és az egyházak tagjai között.
A Biblia egyik "erőssége" talán éppen az, hogy olyan hosszú, bonyolult, sokféle fordítása van, inhomogén, ezért aztán mindeni kedvére magyarázhatja és kisajátíthatja.
Gyakorló agyalágyultként, csak erős fej biccentésekkel tudok helyeselni, mint anyám függetlenített hüvelyi fertőzése, nosza városi jankók agyaljatok még, vezessétek be minden tanyára a szélessávút, de nyomvonalaiban a parlagfűveket legeltetőket majd az állástalanok soraiból, mint tökre gyúrókat kiemelve mint az első magyar gépesített hadosztályt bevetjük a" Szabadítsátok ki Horváth Ágnest a koalíció fogságából", dráma hét felvonásban népi műdaljáték, főbb szerepekben, a véleményemet deformáló hitközösség urbánusi tagjaiban szaporodó csoroszja, na de ez mind duma Ne vess paraszt, ha jön, de úgy nézem ez inkább mén.
Nekem van kereszt a nyakamban. Vegyem le?
mobo 2007.11.19. 09:32:18

Jah csak semmiféle fordítási különbségből nem adódhatnak olyan apróságok, mint pl. inkvizíció :P:)
RE: Carnivora 2007.11.19. 09:45:05
mobo 2007.11.19. 09:32:18

Elírás is lehet. Pl:
Ne ölj! ...helyett:
Ne! Ölj!

:-)
Már megint a vallás...
Bármiről folyik is a vita, vagy kilyukadunk a vallásnál, vagy a politikánál...
Az átlag ember hitének amúgy kevés köze van a szűznemzéshez, vagy a szent előbőrhöz. Mondom: szerintem!
Egy okos ember egyszer azt mondta, hogy lehet bármilyen egyszerű is egy ember, minimum egyszer élete során eszébe jut elgondolkodni azon, hogy miről is szól ez az egész Élet, Világmindenség, meg Minden... Nem kellene feltétlenül leszólni azokat, akik a mi véleményünktől eltérő eredményre jutnak. Mondom ezt mindkét (három, négy, sok) oldalnak!!! (három felkiáltójel: biztos jele az elmebajnak)

Specien lem gondolkodsz valami komolyabb témán, Árpi? Ahogy már máskor is írtam Neked: vannak olyan témák az országban (világban), amik sokkal több figyelmet érdemelnek. Pl: az ENERGOL. Vagy az olajügy aktái...
De persze a te dolgod, hogy miről írsz. Csak éppen nem csak az vagy, amit megeszel, hanem az is, amit kiadsz! És szerintem több is van benned :)
servitor 2007.11.19. 10:03:04

Az tényleg siralmas, hogy senkinek nincs elég vér a pucájában kiteregetni pl. az olajügy eltitkolt/titkosított részleteit... Sok apró "viharabiliben" cikk, blog, stb...
Lehet vitatkozni a vallás/politika/akrámi témakörben a végtelenségig, előre biztos nem visz semmit.
De kitől várjuk a tájékoztatást, ha nem várható azoktól, akiknek ez a választott feladatuk? Végülis ez is egyfajta cenzúra :)
Csak arról írok, amiről akarok...
(csak poén! Nem gondolom, hogy pont kicsiny országunk vadliberálisa cenzúrázna...)
Egyszer végre felülemelkedhetne az egyéni érdeken a közérdek, meg az igazság feltárásának az igénye (hú, de naív/idealista stb vagyok, valaki kövezzen már meg)...
A reklámokhoz még annyit, hogy nekem az emesések a legcukibbak, különösen a görkoris. én a pasi helyébe biztos felvenném gyakornoknak, mint Monika Lewinskyt Clinton, adnék neki egy kis zúgot, aztán időnként megkeresném. Egyszer nekem is ajánlottak egy hasonló állást, de nem felelt meg a végzettségemnek:)
"(Mária is "fiatal asszony" volt, nem pedig "szűz")" Csak érdekességképp: németül a szűz Jungfrau, szó szerinti fordításban fiatalasszony. De ez mégsem fiatalasszonyt jelent, mert saját fülecskémmel hallottam egy riportot egy német csatornán, amiben egy 30 év feletti szűz férfiról volt szó és őt is lejungfrauzták.
Kedves Tóta! Bár nagyon OFF ez a párhuzamos hit-vallás-Isten szál, de mivel ölég jól tartja magát több száz hozzászólás után is, nem állom meg hogy. Szóval valamiről azt állítanod, hogy NINCS, csak azért, mert TE MÉG NEM TAPASZTALTAD, elég irracionálisnak hangzik a számomra. Tudod, hőmérővel elég nehéz időt mérni, és száz évvel ezelőttig még az atomi részecskék sem léteztek... Nem félsz attól, hogy egyszer MINDENKI sírva fog röhögni az olyan hozzáállású embereken, mint amilyen Te is vagy?! I mean "hiszem, ha látom". Gyerekkoromban kedvencem volt a Carl Sagan féle Cosmos sorozat, amelynek egyik részében primán lemodellezte, hogy egy kétdimenziós létforma (ha létezne) mit tapasztalna a létezése síkján áthaladó térbeli testből: semmi mást, csak egy változó szélességű valamit, amivel nem tudna mit kezdeni, azt pedig végképp' képtelen lenne felfogni, hogy mi az a három dimenzió... Vagyis kb. úgy viselkedne, mint ahogy Te a felettünk lévő szinttel: TAGADOD, mert képtelen vagy felfogni, ráadásul sajnálatos módon eddig nem volt szerencséd VALAMIT megtapasztalni, érezni MINDebből. Akinek viszont igen, az szerinted csak elmebeteg lehet. Egy valamit azért érdemes lenne egyszer végig gondolnod: ha elfogadod a "parapszihológiai" történések - telekinézis, prekogníció, stb. (amúgy bizonyítottan létező jelenségek) - bármelyikét, vagy ha valaha hallgattál a megérzéseidre, illetve bármilyen epizódját az életednek "sors-szerűnek" érezted, akkor csak a MINDENT, vagy SEMMIT elvét alkalmazhatod. Nem a Szent Előbőrre gondolok persze, de igen ostoba húzás lenne a részedről a "fürdővizzel együtt a gyereket is kiönteni". Mert nem biztos, hogy több milliárd ember téved a lélekkel, szellemekkel, karmával, felsőbb lényekkel kapcsolatban. Ha a fizika és matematika által bizonyított a felsőbb dimenziók léte (márpedig az), akkor hogyan állíthaná bárki, hogy ott nincs a létezésnek egy a csökött háromdimenziós agyunk által kevéssé felfogható formája?! Korrekt, logikus választ várok.
"mindenesetre erősen várom a navracsics programját, amit decemberre ígért. meg vagyok győzhető..." (TWÁ)

Na, ez a kettős mérce. A most hatalmon lévőknek sem volt programja, mielőtt megválasztották őket, mégsem volt ez feltétele annak, hogy aztán reformáljanak, kormányozzanak. De a mostani ellenzéktől ez valami miatt el van várva. Mondom, akkora kettős mérce van itt, hogy kilóg a monitorból.

Másrészt: Medgyessyén kívül (aki egy balfasz volt, ugye) nincs még egy olyan kormány a rendszerváltás óta, amely ún. "programjának" százmilliárdos nagyságrendű tételeit szó szerint úgy hajtotta volna végre, ahogy az meg vala írva nála. Tehát az elvárás felemlegetése a mostani kormányzás minősítésével összefüggésben politológiai értelemben is ésszerűtlen. És álszent.
Republik
A kormánynak kell programot adni, nem az ellenzéknek. Ráadásul ezt a kormány fizetett alkalmazottakkal teheti meg (köztisztviselők). Majd, ha választás lesz (lehetőleg előre hozva, mint a kertbű a zöccséget) na akkor kell a programot kérni. Menetben nem ez az ellenzék dolga, hanem a kritika, módosító javaslatok, illetve önálló törvényjavaslatok, csak azzal meg az a baj, hogy olyan, mint mikor gépelsz 20 oldalt, aztán mentés nélkül bezársz, mer' kidob a windows. Ki szeret pocsékba dolgozni?
Na ennyit erről, meg annyit, hogy Feri az első, aki az ellenkező irányba indult, mint amit ígért... Megyó úriember volt, de keményebben kellett volna behajtania, amit be kell...
Megyó úriember volt, rá is faragott. Mi is.
A parasztok is.
Mi is a parasztokra.
öreganyátok
Nem ment egy kicsit agyadra a klimax?:)
Mi nem arra faragtunk rá, hogy Megyó úriember vala, hanem arra, hogy a pajesz-szadesz ahelyett, hogy mondta volna lojális jótanácskánt Péternek, hogy " Petikém, szedjük má be rendesen az szjá-t, a tb-t, és nézzünk már utána ennek a sok áfavisszaigénylésnek!" Vénnyanyi, azé' az érdekes, hogy most ugyanazok a szakemberek meg tudták csinálni, hogy a tb-nek pl. 30 milliárd többlete legyen, és hogy az autópályák 30%-kal kevesebbért épülnek. Miért nem tették meg anno? Hát azér' mer' nekik ez a jókedvesúriember Petike nem konveniált, inkább kellett neki a mániás deprssziós személyiségzavaros. (Ezt még egyszer hosszabban kifejtem...)
Pá mami, és bocs, ha elvetettem a szópower súlykot:)
Szvsz csak idióták vitatkoznak arról, vajon melyik szar finomabb...

A reklámhoz...

A csúcs reklám mégis csak a Provident uzsorás csapaté. Néz ki a direkt balf@sz fejű, agyhalott és jön a nagy kérdés: elromlott és nincs pénze újra?

Belőllem mindig kitör a válasz: Hát menj el dolgozni te gyökér, ne kölcsöt vegyél fel 300%-ra. És a reklámban ahogy örül a birkafejű hogy átb@szták...

Valahogy bizonyos pénzintézeteknél természetesnek látszik, hogy hülyének nézik a kuncsaftot. Lehet hogy agyára ment a trend a pr csapatnak, de ami aggasztóbbnak látszik, lehet hogy tényleg ennyi barom van.

Lásd: rajfajzen-hülyecsalád bankba megy, v. a másik erszte-ökör aki boldogan nyaralni megy kölcsönből.

Hogy hol él több pejoratíve paraszt, arról lehetne vitatkozni. Mindenesetre egy fuxos bömös trendikopasz tahó tökéletes péda arra hogy a városban is lakhat paraszt. Csak nem olyan...
Ez az urban-über-paraszt kategória.

Nem rossz, de magam is vidéki lennék, tudom hogy gondolkoznak a vidékiek, ugyhogy most kár megvédni őket kedves Árpád. Mi itt felsőszarosvégen már réges régen megszoktuk, hogy a városi urinépek (semmivel sem vagyunk különbek ;) ) büdös parasztnak néznek minket, és hát már nem is csinálunk belőle ügyet. Inkább jót röhögünk a hülyeségükön (ők meg azt hiszik azon röhögünk, mert poénos, de igazából rajtuk) aztán továbbmegyünk. Évtizedek alatt ebben nevelkedtünk, miért bosszantana fel? Ahogy Matula mondta: az ű dolguk...
krtek:

"Mindenesetre egy fuxos bömös trendikopasz tahó tökéletes péda arra hogy a városban is lakhat paraszt. Csak nem olyan..."

Sosem tagadtam. Egyszeri munkásszülők jámbor parasztgyermekeként születtem. Aztán kinőtem magam...először vidéki utána pedig pesti iparbáró lettem.
Apám véleménye a mai falusi népségről: ezek nem hanem parasztok, hanem rinyálós kurvák, nem elég hogy eltartod őket, hanem még tele is sírják a füledet.

Traktor sucks.
BMW rulez
Fuxi:
Nemtom dráda faterod milyen munkásember volt és hogy ki a fészkes francot tartott v. tart el vidéken simply melósként (rajtad kívül), de hidd el pont annyi báró és csóró van vidéken is, meg Pesten is. Műmájer is.

Pest csak annyiban különbözik hogy több birka jut egy négyzetméterre. Van aki ezt szereti, de van aki rühelli.

A Pesti azt mondja eltartja a vidéket, a vidéki meg azt, hogy gond esetén nem a vidéki ember fog éhendögleni...

Na végre!!! Itten lehet zsidózni, parasztozni!!!
Amúgy: a PARASZTNAK sokkal több esze van a gazdasághoz, mint az itteni szájberberhősöknek...
Ez nyilván nem igaz. :-D
Mármint a blog, amiről szólna...
süti beállítások módosítása