Juhé! Nem lesz Magyarországon foci-eb, se fölösleges stadionok, se huligánok!
Hurrá, buktunk!
2007.04.23. 10:00 Tóta W. Árpád
Címkék: cikkajánló hülyemagyar
520 komment · 1 trackback
A bejegyzés trackback címe:
https://w.blog.hu/api/trackback/id/tr862216
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Universe Today 2007.04.23. 18:21:09
Egy elbukott foci EB margójára
Az, hogy miért nem különösebben gond a foci EB elbukása, azt Tóta W. elég jól összefoglalta, szokása szerint. Ezt a véleményt még nagyon jól megtámogatja egy plakát szövege, amit útközben láttam:
HAJRÁ LÚZEREK, MUTASSÁTOK…
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Mit honnan tudok? A könyv csak poén, bár lehet, hogy bestseller lenne. :))
Ilyen blog izém meg nekem is van.
Csinálj te is magadnak! Akkor megismerheted a működését. Ingyen van. Kb. 5 perc.
Ilyen blog izém meg nekem is van.
Csinálj te is magadnak! Akkor megismerheted a működését. Ingyen van. Kb. 5 perc.
Halihó Sztrovacsekok!
A foci már rég nem az ami hajdanán volt. Az egész világon a pénzcsinálás, bunda, korrupció és pénzmosoda melegágya. Aki azt remélte, hogy a velejéig romlott magyar foci feltámadása az EB megrendezésétől függ, jobb ha megnézeti magát orvossal. Egyébként az osztrákok már megszívták velünk, most a horvátok voltak soron. Vajh ki akar még velünk egy sportprodzsektben társulni? Ha meg a sportdiplomatáinkat nézzük, akkor nem tudom, hogy sírva röhögjünk vagy röhögve sírjunk. Egyébként meg mondjon nekem valaki egy intézményt, társulást vagy gittegyletet kis hazánkban, amelyet rátermett, ütőképes emberek irányítanak!? Nnna?
A foci már rég nem az ami hajdanán volt. Az egész világon a pénzcsinálás, bunda, korrupció és pénzmosoda melegágya. Aki azt remélte, hogy a velejéig romlott magyar foci feltámadása az EB megrendezésétől függ, jobb ha megnézeti magát orvossal. Egyébként az osztrákok már megszívták velünk, most a horvátok voltak soron. Vajh ki akar még velünk egy sportprodzsektben társulni? Ha meg a sportdiplomatáinkat nézzük, akkor nem tudom, hogy sírva röhögjünk vagy röhögve sírjunk. Egyébként meg mondjon nekem valaki egy intézményt, társulást vagy gittegyletet kis hazánkban, amelyet rátermett, ütőképes emberek irányítanak!? Nnna?
ivangorcsev 2007.04.24. 01:31:04
Fidesz? MSZP? Elég sikeresek. És dől nekik a lé. Most a párt és nem az ország irányításáról van szó.
:))
Fidesz? MSZP? Elég sikeresek. És dől nekik a lé. Most a párt és nem az ország irányításáról van szó.
:))
Halihó kukacka!
Na jó, a politikusok mindig sikeresek voltak, noha a multban egyet-kettőt felaggattak. Ez a veszély ma már nem fenyegeti őket. Legalább is nálunk nem.
Na jó, a politikusok mindig sikeresek voltak, noha a multban egyet-kettőt felaggattak. Ez a veszély ma már nem fenyegeti őket. Legalább is nálunk nem.
Meg ha már ilyen rejtői neved van: nem érdekes, hogy már Rejtő is ilyen remek korrupciós, átverős sztorikat írt? Három testőr Afrikában?
Csak ott mindig győzött az igazság.
Csak ott mindig győzött az igazság.
RE: gloire 2007.04.24. 01:09:30
"Ezt komolyan mondod, hogy kimoderálják?
Vagy csak kitörlik slussz-pássz?"
Mármint nem innét, máshová írtam. :-)
"Ezt komolyan mondod, hogy kimoderálják?
Vagy csak kitörlik slussz-pássz?"
Mármint nem innét, máshová írtam. :-)
Minden kormány bepróbálkozik ezzel a foci, olimpia izével. A bunkók vevő erre. Ha nem jön be, szét lehet tárni a kezeket, mi megpróbáltuk és eltenni a voksokat meg a pályázati pénzeket. Ha bejön, akkor ott a nagy kasza, lehet lopni. Szerintetek nincs lejátszva, hogy ki mit épít, miből és hogyan? Ki milyen tisztséget kap? Kinek mihez lesz hozzáférése? A bunkóbbja meg még most is azon nyafizik, hogy ő szereti a focit. Hát akkor focizzon! Meg, hogy közösségi élmény. Baszki, szervezz közösséget magad köré és nem marad el az élmény se! Ne már állami pénzen hesegessük el a magányosságodat. Foci, tévé, lottó. Ez kell és tiéd a white trash.
neantropus 2007.04.24. 07:09:44
Minden kormány bepróbálkozik ezzel a foci, olimpia izével. A bunkók vevő erre.
Szerintem meg inkább a naivak akik a "merjünk nagyot álmodni" -t is elhiszik. Először szerintem egy kicsit kéne álmodni, amit aztán elejétől a végéig megcsinálunk, na aztán jöhet a nagy.
Különben meg hadd jegyezzem meg: ugyan kedvelem Tóta Dubja cikkeit, de a focihoz való hozzáállását nem fogtam. Én tőle a 'Panem et circenses' kategóriába való besorolást vártam volna el...
Minden kormány bepróbálkozik ezzel a foci, olimpia izével. A bunkók vevő erre.
Szerintem meg inkább a naivak akik a "merjünk nagyot álmodni" -t is elhiszik. Először szerintem egy kicsit kéne álmodni, amit aztán elejétől a végéig megcsinálunk, na aztán jöhet a nagy.
Különben meg hadd jegyezzem meg: ugyan kedvelem Tóta Dubja cikkeit, de a focihoz való hozzáállását nem fogtam. Én tőle a 'Panem et circenses' kategóriába való besorolást vártam volna el...
Én sem szeretem a focit. Ezt szögezzük le. Már szerintem jó tíz éve meccset se láttam közelről, viszont a sarki éjjel-nappaliban vásárolt disznópörkölő öngyújtómon is valami néger faszi rúgja a bőrt. Kerály.
Magyarán átlagos magyar szaktekintéj'nek számítok.
Viszont van más sport, amit szeretek, ezzel nincs is gond.
Azonban az ország jelen állapotában egy ilyen igazzy világverseny felér egy öntökönlövéssel. Célzottan. Akkurátusan bal herén lőnénk magunkat. Csak úgy.
Lehet szeretni a focit. Tök jó. Lehet szeretni a magyar focit? Hömpf. Lehet álmodni magyar foci EB-ről. Tök jó. Meg lehet-e rendezni itt? Ahol nincs értelmes vasút, nincs értelmes busz, metró kevés, stadion kevés, út kevés? Hjam. Építsünk. Nosza. Van megszorítás, mer' konvergencia. S ebben a helyzetben mindenoldali felfekvéses politikusaink aszongyák' vegyünk fel _még_hitelt_, hogy rendezzünk sporteseményt. Hörrr, rotfl, meg ilyenek. Tényleg el kell érnünk a 10%-os adósság-küszöböt? Nem elég utolsónak lenni, legyünk az utolsó utániak? Vagymi?
Ez gáz.
Amúgy TWÁ-t meg tudom érteni, hogy nem igazán drukkol ilyen sporteseménynek. Miért is tenné? Nem mindenki szereti a sportot nézni. Ez van. Nem mindenki szeret gereblyézni se.
Aki meg azt írta, hogy nem férfi a férfi foci nélkül, annak innen üzenem, hogy ledugom a torkán a sörösüvegemet. Itt nyugszik a fehér trikómon a sörhasam tetején egy távirányító szomszédságában. Bazzeg.
Magyarán átlagos magyar szaktekintéj'nek számítok.
Viszont van más sport, amit szeretek, ezzel nincs is gond.
Azonban az ország jelen állapotában egy ilyen igazzy világverseny felér egy öntökönlövéssel. Célzottan. Akkurátusan bal herén lőnénk magunkat. Csak úgy.
Lehet szeretni a focit. Tök jó. Lehet szeretni a magyar focit? Hömpf. Lehet álmodni magyar foci EB-ről. Tök jó. Meg lehet-e rendezni itt? Ahol nincs értelmes vasút, nincs értelmes busz, metró kevés, stadion kevés, út kevés? Hjam. Építsünk. Nosza. Van megszorítás, mer' konvergencia. S ebben a helyzetben mindenoldali felfekvéses politikusaink aszongyák' vegyünk fel _még_hitelt_, hogy rendezzünk sporteseményt. Hörrr, rotfl, meg ilyenek. Tényleg el kell érnünk a 10%-os adósság-küszöböt? Nem elég utolsónak lenni, legyünk az utolsó utániak? Vagymi?
Ez gáz.
Amúgy TWÁ-t meg tudom érteni, hogy nem igazán drukkol ilyen sporteseménynek. Miért is tenné? Nem mindenki szereti a sportot nézni. Ez van. Nem mindenki szeret gereblyézni se.
Aki meg azt írta, hogy nem férfi a férfi foci nélkül, annak innen üzenem, hogy ledugom a torkán a sörösüvegemet. Itt nyugszik a fehér trikómon a sörhasam tetején egy távirányító szomszédságában. Bazzeg.
Ebből is látszik, mennyire veszik nemzetközi szinten komolyan a magyar sportot,minden sportágban megyünk lefelé.A sportorvosi háttér nulla, ld. úszó VB.Most a súlyemelő EB-n a kokszbotránytól beszart magyarok olyan eredményeket értek el, mint én ifistaként.A többbiek persze bátran kokszolnak továbbra is jobb orvosi háttérrel.Az olimpiai ezüstös Krutzler Eszter ott 69 kilóban érte el "sikerét", most 53 kilóban-gyermekszülés után!-futottak még.Ugye milyen érdekes?Egy úszó EB-n is öt évig tököltünk, hogy hol legyen.Aztán nagy nehezen kiástak egy gödröt, azt is nagy nehézségek árán, mert három fáért verte a nyálát pár barom.A medence lassan két éve ott rohad, nem lehet rá vásznat húzni, mert nincs építési engedély.Szép mi?Most hallottam arádióban, hogy az olimpia-hívő magyar élsportolók, művészek, közéletiek továbbra is kiállnak a 2002- as rendezés mellett, mondván, hogy a foci pályázat is bizonyította, a kis országoknak is va esélyük nagy rendezvény megtartására/Ukrajna,Lengyelország mint kicsi/.an pofájuk ilyen hülyeséget beszélni.Ha még egyszer meglátom a tévében a negédes olimpiai reklámot, belelövök a készülékbe.Vagy a prominensek dobják rá össze azt a cca.2000 milliárdocskát.Térjünk már magunkhoz! A 0-12 sem elég.Tele van a tököm vele.
Elfelejtettem.A Gyurcsány-okok faszságát ki kéne hagyni. mert 1999-ben Orbánal is vesztettünk, de ezért eszembe sem jutott, jut őt okolni, sem nekem, sem a maszopszadesznek.Ennyi a különbség a derék jobb-bal között.
Én se bánom, hogy nem lesz itt foci EB. Nincs szükségünk még egy akkora égésre, mint a tavalyi úszó EB kapcsán.
Ami pedig az ország-reklámot illeti, nekem a nyaralásnál sose volt mérvadó, hogy egy országnak van-e Forma-1-e, olimpiája, VB-je, űrhajósa, atomrakétája. Túl vannak ezek misztifikálva.
Ami pedig az ország-reklámot illeti, nekem a nyaralásnál sose volt mérvadó, hogy egy országnak van-e Forma-1-e, olimpiája, VB-je, űrhajósa, atomrakétája. Túl vannak ezek misztifikálva.
Az olimpiát mégis hogyan képzelik ide? Külön pályázik a fideszes Smitt Pál és külön a BOM? És mi a ráknak reklámoznak nekem (!) olyan dolgot, ami leghamarabb csak 13 év múlva lesz releváns?
Pofám leszakad. Úgy látszik egyesek képesek még az országot is tönkretenni, csakhogy a saját egójukat fényezzék, meg persze, hogy jó nagyot akasszanak.
Le a BOM-mal!!!!!!!!!
Le a BOM-mal!!!!!!!!!
Az, hogy egy focit néző ember örül a gólnak, az az ő dolga. Én meg számítógépes játékban szoktam örülni, ha sikerül valakit lelőnöm. Pedig ahhoz sem fűződik anyagi érdekem. Sőt, néha kibicelés közben is szoktam örülni.
De ez mindegy is.
Szerintem legyen Magyarországon legalább 10 db, minimum 30 ezres befogadóképességű stadion. Sőt, legyen inkább 100, minden megyébe 5-öt. Ezen kívül adjunk a focistáknak igen tisztességes alapfizetést, pl. 10 millió forintot havonta. Rendes érdekeltségi rendszert: pl. bajnokságon rúgott gólért 1 millió, a másodikért már 2 millió és így tovább. Kapusnak szintén, védésenként (ami nélküle gól lett volna) brutális összeget. Hátvédeket is valahogy jutalmazni, kívülállóként ezt most nem tudom konkrétan elképzelni, hogy hogyan, de valahogy biztosan lehet. Ha ez megvalósulna, akkor a játékosok pitiznének, hogy 1-1 csapatba bekerülhessenek, lehetne közülük válogatni, a selejtet ki lehetne szórni.
És még egyszer: stadionokat százával. Az mindenképpen kell a focihoz, szerintem.
Egy nagyon fontos szabályt kell csak betartani a fentiek mellett: mindehhez egyetlen forint állami támogatást sem szabad nyújtani. Egyet sem. És akkor tőlem mehet. Sőt, lehet hogy elkezdenék focizni...
De ez mindegy is.
Szerintem legyen Magyarországon legalább 10 db, minimum 30 ezres befogadóképességű stadion. Sőt, legyen inkább 100, minden megyébe 5-öt. Ezen kívül adjunk a focistáknak igen tisztességes alapfizetést, pl. 10 millió forintot havonta. Rendes érdekeltségi rendszert: pl. bajnokságon rúgott gólért 1 millió, a másodikért már 2 millió és így tovább. Kapusnak szintén, védésenként (ami nélküle gól lett volna) brutális összeget. Hátvédeket is valahogy jutalmazni, kívülállóként ezt most nem tudom konkrétan elképzelni, hogy hogyan, de valahogy biztosan lehet. Ha ez megvalósulna, akkor a játékosok pitiznének, hogy 1-1 csapatba bekerülhessenek, lehetne közülük válogatni, a selejtet ki lehetne szórni.
És még egyszer: stadionokat százával. Az mindenképpen kell a focihoz, szerintem.
Egy nagyon fontos szabályt kell csak betartani a fentiek mellett: mindehhez egyetlen forint állami támogatást sem szabad nyújtani. Egyet sem. És akkor tőlem mehet. Sőt, lehet hogy elkezdenék focizni...
My name is BOM...
Érdemes megnézni a tisztségviselők, és a cégük neveit... Nekik semmi se lehet drága. S ők profitálhatnak is a rendezésből. Az más kérdés, hogy rajtuk kívül kevesen.
budapestiolimpia.hu/?page_id=2
Érdemes megnézni a tisztségviselők, és a cégük neveit... Nekik semmi se lehet drága. S ők profitálhatnak is a rendezésből. Az más kérdés, hogy rajtuk kívül kevesen.
budapestiolimpia.hu/?page_id=2
Szóval az biztos, hogy vannak máshol is pofátlan állam-lehúzó, támogatásért könyörgő projektek, de olyan pofátlan nincs, akik azt mondanák, h akkor dolgozunk majd rendesen, ha lesz soksok állami támogatás. Ezek a focisták.
De könyörgöm....kinek kell a magyar foci? Mivel vevő lenne rá, az a baj, h még így is túl jól megélnek. Ugye amikor Ronaldot megvette a Real, 2 nap alatt megvolt az ára a világon eladott Ronaldo mezekből. Most ugyanezt Jovánczaival....
Ezzel a posttal egy baj van, h elkésett egy kicsit....
De könyörgöm....kinek kell a magyar foci? Mivel vevő lenne rá, az a baj, h még így is túl jól megélnek. Ugye amikor Ronaldot megvette a Real, 2 nap alatt megvolt az ára a világon eladott Ronaldo mezekből. Most ugyanezt Jovánczaival....
Ezzel a posttal egy baj van, h elkésett egy kicsit....
Akkor egy jó passzért a szomszédba fogunk járni, főleg a gólpassz lészen belöle, de bizám, kedvemre való amikor egy falábú olyan átlépős csellel akarodzik antifubalista hulliganizmus ellen szónokolni, én csak azt nem értem miért kell ilyen ünneprontónak lennije, ha nem ért a focihoz, mármint a labda rúgásához, mert minden pénzt megér, ha bent a hálóban a gól, dehát ezek a szrmagyarok ezt is elnézték.
Naki:
Ez az. Stadiont minden faluba. Meg legyne kórház is, meg posta is, és követeljük, hogy a máv legalább három utassal indítson szerelvényt a legutolsó tanyára is. Te fizeted. A többiek csak használják. Jó legy így?
Zsanett: szerintem most jó kis gólpasszt adtunk az Ukránoknak. Már nem azér'...
Ez az. Stadiont minden faluba. Meg legyne kórház is, meg posta is, és követeljük, hogy a máv legalább három utassal indítson szerelvényt a legutolsó tanyára is. Te fizeted. A többiek csak használják. Jó legy így?
Zsanett: szerintem most jó kis gólpasszt adtunk az Ukránoknak. Már nem azér'...
Jó lenne már,ha valaki szólna ennek a Szalay Bereviczy-nek,meg a bandájának,hogy ébredjenek fel és rángassák ki a kezüket a biliből!
Rendezzenek öttusa EB-t,max vívó VB-t.Ez a mi súlycsoportunk!
Rendezzenek öttusa EB-t,max vívó VB-t.Ez a mi súlycsoportunk!
Majd ha levetkezzük az elnemmúlt negyven év baromi jófejségét- mármint alsó és középosztályon,- ameddig megy a kilopom a szemed mentalitás, mert a tetéjétől jó nem várható, az alja meg el van foglalva a pihenéssel, addig a nagyon gazdag ruszinkák meg kipolitizálták az ebet a szánkból, mert hiába van 100 nagyon gazdag világviszonylatba csórók mint a lukas zsebem, a politikát is csak ülve nézik. Hazafiasságból elégtelenek. Ennyit a jópasszról.
Tóta W. Árpád · www.worluk.hu/ 2007.04.23. 23:53:13
Európa lelkével most már megvárjuk Sarkozy megválasztását. Holnap nem lesz blog, mert korán be kell fáradnom a külügyminisztériumba (de nem európa lelke miatt). A héten valamikor, vsz pénteken, hitről és spiritualitásról elmélkedünk.
hát, sejtettem, hogy ebből előbb utóbb ez lesz...
szerintem Tóta lesz a Vatikáni Nagykövet.
Európa lelkével most már megvárjuk Sarkozy megválasztását. Holnap nem lesz blog, mert korán be kell fáradnom a külügyminisztériumba (de nem európa lelke miatt). A héten valamikor, vsz pénteken, hitről és spiritualitásról elmélkedünk.
hát, sejtettem, hogy ebből előbb utóbb ez lesz...
szerintem Tóta lesz a Vatikáni Nagykövet.
Tóta W. Árpád · www.worluk.hu/ 2007.04.23. 23:53:13
Európa lelkével most már megvárjuk Sarkozy megválasztását. Holnap nem lesz blog, mert korán be kell fáradnom a külügyminisztériumba (de nem európa lelke miatt). A héten valamikor, vsz pénteken, hitről és spiritualitásról elmélkedünk.
hát, sejtettem, hogy ebből előbb utóbb ez lesz...
szerintem Tóta lesz a Vatikáni Nagykövet.
Európa lelkével most már megvárjuk Sarkozy megválasztását. Holnap nem lesz blog, mert korán be kell fáradnom a külügyminisztériumba (de nem európa lelke miatt). A héten valamikor, vsz pénteken, hitről és spiritualitásról elmélkedünk.
hát, sejtettem, hogy ebből előbb utóbb ez lesz...
szerintem Tóta lesz a Vatikáni Nagykövet.
Kíváncsi leszek a pénteki postra. Valami alternatíva nem ártana már, mert a katkók egyre elborultabbak: index.hu/politika/kulfold/ab5565/
Ugy osszesegeben egyetertek, a jelenlegi magyarosch korulmenyek kozepette jo, hogy nem lesz nalunk eb.
Azert a cikkben van a szokasos TotaW feelingbol (kurvaraatlatomazegeszetdevalojabanfingomsincsadologrol), szal aki esetleg szereti a focit es mondjuk kint volt a nemet foci vb-n (vagy akar anno egy telthazas nepstadion meccsen), annak nem nehez belatnia, hogy egy tv-s kozvetites nem ugyanaz.
Szerintem a foci jo buli, persze nem Mo-n.
Azert a cikkben van a szokasos TotaW feelingbol (kurvaraatlatomazegeszetdevalojabanfingomsincsadologrol), szal aki esetleg szereti a focit es mondjuk kint volt a nemet foci vb-n (vagy akar anno egy telthazas nepstadion meccsen), annak nem nehez belatnia, hogy egy tv-s kozvetites nem ugyanaz.
Szerintem a foci jo buli, persze nem Mo-n.
Lizardking:
Az üzenetet arra értettem,hogy a cikkben szerintem mögöttes tartalom van,amit sokan nem látnak.
Az országban nagyon rossz a helyzet,amit a foci -illetve a nemléte - is jól mutat. Sokan vannak,akik szeretik - én is - de a magyartól hányok,mert egy nagy rakás sz.r. Pénzmosás,semmi több. Angliában és úgy általában nyugaton a foci nemcsak a játékról,hanem sportszeretetről,üzletről és fanatizmusról is szól.
Én azt gondolom -nem kell velem egyetrérteni természetesen,ha te másként látod -, hogy addig,amíg ilyen a helyzetünk, addig igen is bőven elég az, ha leülsz a tv elé és úgy élvezed a profi focit. Nincs szükség EB, VB rendezésre pályázni,mert nincs csapatunk,aki partiban lehetne azért,amiről szerintem egy EB vagy VB szól,vagyis képtelenek lennénk kivívni európa figyelmét a pályán. Magyarul a többiek csak randalírozni jönnének,mert már a csoportkörben elvéreznénk házigazdaként. És erre tényleg semmi szükségünk. TWÁ szerintem ezt írta meg ironikusan fogalmazva.Azért gondolom,mert több írását elolvastam és mindig ilyen a hengvétele.
Nekem sokszor elég a tv is, bár három alkalommal ki is mentem fapadossal 1-1 hétvégén,hogy élőben láthassam pl. Henry-t játszani. Pótolhatatlan élmény (sajnos azért,mert nem magyar meccsen voltam). Ha lehetőségetek van rá, menjetek ki ti is néha (nem drága, mert jeggyel együtt 20e egy nap,ha a meccs után vissza is jöttök,én így csináltam 2x is.)
És nagyon örülök,hogy sokan ilyen kulturáltan írtok,végre nem anyázik senki itt az utolsó harmadban).
Sziasztok.
Az üzenetet arra értettem,hogy a cikkben szerintem mögöttes tartalom van,amit sokan nem látnak.
Az országban nagyon rossz a helyzet,amit a foci -illetve a nemléte - is jól mutat. Sokan vannak,akik szeretik - én is - de a magyartól hányok,mert egy nagy rakás sz.r. Pénzmosás,semmi több. Angliában és úgy általában nyugaton a foci nemcsak a játékról,hanem sportszeretetről,üzletről és fanatizmusról is szól.
Én azt gondolom -nem kell velem egyetrérteni természetesen,ha te másként látod -, hogy addig,amíg ilyen a helyzetünk, addig igen is bőven elég az, ha leülsz a tv elé és úgy élvezed a profi focit. Nincs szükség EB, VB rendezésre pályázni,mert nincs csapatunk,aki partiban lehetne azért,amiről szerintem egy EB vagy VB szól,vagyis képtelenek lennénk kivívni európa figyelmét a pályán. Magyarul a többiek csak randalírozni jönnének,mert már a csoportkörben elvéreznénk házigazdaként. És erre tényleg semmi szükségünk. TWÁ szerintem ezt írta meg ironikusan fogalmazva.Azért gondolom,mert több írását elolvastam és mindig ilyen a hengvétele.
Nekem sokszor elég a tv is, bár három alkalommal ki is mentem fapadossal 1-1 hétvégén,hogy élőben láthassam pl. Henry-t játszani. Pótolhatatlan élmény (sajnos azért,mert nem magyar meccsen voltam). Ha lehetőségetek van rá, menjetek ki ti is néha (nem drága, mert jeggyel együtt 20e egy nap,ha a meccs után vissza is jöttök,én így csináltam 2x is.)
És nagyon örülök,hogy sokan ilyen kulturáltan írtok,végre nem anyázik senki itt az utolsó harmadban).
Sziasztok.
Árpikát a tankok meg a repcsik érdeklik, arra legalább sosem költöttünk el több százmilliót. (Nyilván nem focizta végig a nyári szünetet sosem, mert a kétballábas kis hülyegyereket kiközösítették a bunkó Détári-imádók. Ehelyett otthon olvasott, meg C64-ezet, így fejlődött ki a magyar értelmiség alapköve, a liberális megmondóember.) Egyébként sok mindenben egyet szoktam vele érteni, de ez most nem az.
Nincs EB? Ez van,nem kell sírni miatta. Azért a reptéren vörös fejjel üvöltő Mészöly miatt már megérte belefeccölni párszáz millát,azt a "mosom kezeimet" mentalitást azért megtartottuk. A horvátokat nagyon sajnálom. A 20. század talán legnagyobb történelmi tanulsága,hogy aki a Magyarok mellé áll az belebukik.
Szereetm amikor az index.hu pártatlan:
"A melegházasságok ellen ágált Angelo Amato érsek, a Vatikán második legbefolyásosabb embere."
Ágált baszki.
na mindegy. Kissé meg vagyok bántva, h senki sem komentelte a észölyös videot, amit belinkeltem. A végét nézzétek, amikor sír. Szegény.
"A melegházasságok ellen ágált Angelo Amato érsek, a Vatikán második legbefolyásosabb embere."
Ágált baszki.
na mindegy. Kissé meg vagyok bántva, h senki sem komentelte a észölyös videot, amit belinkeltem. A végét nézzétek, amikor sír. Szegény.
Orbán azt mondta az olimpiai pályázati ötleténél 2001-ben, hogy merjünk nagyot álmodni.No de ekkorát?Az álomfejtők meg menjenek a levesbe.
da2 · billrothharom.blogspot.com/ 2007.04.24. 13:27:56
---------
Ilyenek ezek az érsekek. Bizonyos kérdésekben tökéletesen kiszámíthatóak a reakcióik. Talán azért van ez, mert folyamatosan butítják magukat valami agyhalottaknak való mesével. Pénteken kiderül.
---------
Ilyenek ezek az érsekek. Bizonyos kérdésekben tökéletesen kiszámíthatóak a reakcióik. Talán azért van ez, mert folyamatosan butítják magukat valami agyhalottaknak való mesével. Pénteken kiderül.
da2,
Én végignéztem, és megsajnáltam. Tényleg akarta. Tényleg megalázottnak érezte magát, és akik kimentek ellentüntetni a reptérre azok tényleg faszok voltak.
("Ágált": miért foglakozik egy érsek a melegek házasságával? Maguk a boldog házasulandók nyilván leszarják, hogy az érsek mit gondol.
Azok viszont, akik még hallgatnak az érsekre, azok isten szent nevében avatkoznak ezután is bele más emberek magánéletébe.
Az index ennél sokkal kissebb ostobaságért elküld bárkit a picsába, és ez így van jól...)
Én végignéztem, és megsajnáltam. Tényleg akarta. Tényleg megalázottnak érezte magát, és akik kimentek ellentüntetni a reptérre azok tényleg faszok voltak.
("Ágált": miért foglakozik egy érsek a melegek házasságával? Maguk a boldog házasulandók nyilván leszarják, hogy az érsek mit gondol.
Azok viszont, akik még hallgatnak az érsekre, azok isten szent nevében avatkoznak ezután is bele más emberek magánéletébe.
Az index ennél sokkal kissebb ostobaságért elküld bárkit a picsába, és ez így van jól...)
aki szereti a focit, az mellette lesz és szomorkodik, hogy nem láthatja élőben a sztárokat. aki a realitásoknak él, az örül, hogy nem növi fel a gaz a sportesemény után haszontalanná vált stadionokat.
ám a legviccesebb az, hogy lehetett előre tudni az ellenzék reakcióját:
most, hogy bukta lett, természetesen a feri a hibás.
ha gyűztünk volna:
"köszönjük puskás öcsi bácsi"
s persze ezzel párhuzamosan:
"jajj, mennyibe fog ez nekünk kerülni, biztos megint megszorítás lesz a vége, te jó ég, meneküljünk!"
szarházi szíjártó ebből él.
ám a legviccesebb az, hogy lehetett előre tudni az ellenzék reakcióját:
most, hogy bukta lett, természetesen a feri a hibás.
ha gyűztünk volna:
"köszönjük puskás öcsi bácsi"
s persze ezzel párhuzamosan:
"jajj, mennyibe fog ez nekünk kerülni, biztos megint megszorítás lesz a vége, te jó ég, meneküljünk!"
szarházi szíjártó ebből él.
"Őszinte csodálkozással nézek mindenkire, aki egy gól miatt örömujjong, ordibál, ugrabugrál. Azt értem, hogy a gólt rúgó illető örül, meg a csapattársai is örülnek, de speciel a drukker az égvilágon semmit se tett azért a gólért, neki ahhoz köze nem volt, előnye nem származik belőle."
Árpád, futottál már maratont? Ha nem , akkor remélem nem is tudod élvezni a teljesítményüket. Gondolom, a 200 pillangót sem nézed, hisz nem valószínű, hogy akár 50 métert le tudnál pillangózni. Nem hiszem, hogy élvezed Oscar Peterson vagy James Brown teljesítményét, hacsak nem zongorázol-énekelsz-táncolsz úgy, mint ők. Komolyan mondom, ilyen ökörséget rég olvastam, remélem, első indulatból írtad (iróniának nem hiszem, hogy volna képed nevezni ezt a gondolatkísérletet).
Árpád, futottál már maratont? Ha nem , akkor remélem nem is tudod élvezni a teljesítményüket. Gondolom, a 200 pillangót sem nézed, hisz nem valószínű, hogy akár 50 métert le tudnál pillangózni. Nem hiszem, hogy élvezed Oscar Peterson vagy James Brown teljesítményét, hacsak nem zongorázol-énekelsz-táncolsz úgy, mint ők. Komolyan mondom, ilyen ökörséget rég olvastam, remélem, első indulatból írtad (iróniának nem hiszem, hogy volna képed nevezni ezt a gondolatkísérletet).
Nem rajongok a fociért, de bajom sincs vele, mint sporttal, sem a szurkolókkal (=/= baromarcú törő-zúzó agyahagyott).
Viszont az én adómból ne támogassák se a futballt, se az EB-t: majd ha kitermeli az EB költségét a hazai foci, akkor lehet.
Nyújtsanak a "fiúk" (Hofi után szabadon) olyan teljesítményt, hogy azt el lehessen adni, akkor lesz létjogosultsága a dolognak. Jelenleg persze hogy nem termel egy fillért sem, sőt, ilyen színvonal mellett. Érdekes módon nyugaton a futballklubok prosperáló vállalkozások, nem pedig állami pénznyeldék.
Hagyni kellene az egész "profi" focit megdögleni, és akkor 4-5 év múlva van rá sansz, hogy a gyerekek/fiatalok nem a pénzért mennek focizni, nem megélhetési focisták lesznek, hanem azért, mert szeretik és tudják csinálni.
Szerintem a magyar futballnak ez az egyetlen esélye, hogy valaha legyen belőle vmi.
Nem ám foci EB államilag! Akkor már inkább nyomják a tömegsportba.
...és akkor 4-5 év múlva lesz rá sansz, hogy a gyerekek/fiatalok a pénzért mennek focizni és megélhetési focisták lesznek, akik pontosan tudják, hogy a forintot a forintos labdáért adják, és ha olyan nincs, akkor forint sincs.
Mi meg majd lemegyünk a térre/strandra/tornaterembe, és mi majd azért focizunk, mert szeretjük. Mi majd élvezni fogjuk, fizetünk a teremért és örülünk neki, ők meg majd jól csinálják, fizetnek nekik érte, és a nézők örülnek neki.
Mi meg majd lemegyünk a térre/strandra/tornaterembe, és mi majd azért focizunk, mert szeretjük. Mi majd élvezni fogjuk, fizetünk a teremért és örülünk neki, ők meg majd jól csinálják, fizetnek nekik érte, és a nézők örülnek neki.
Nézegettem az [index] címlapját, és mit látok! A fociról szóló blog van a blogok kiemelt helyén (pirossal), a Magyarland pedig becsúszott a Cukiság és a Subba közé. Darwin.
Aki azt irja, hogy minek kellett osszedobni egy ilyen hosszu anyagot, annak ott van csak igaza, hogy ez egy politikai dontes volt, meghozza ket szinten.
1. Az EU-nak szuksege van Ukrajnara az oroszokkal szemben. Ne gondoljuk mar, hogy az EU valami fair play szervezet, megvannak a sajat politikai celjaik. Az EB ehhez egy eszkoz.
2. Felesleges itt azon vitatkozni, hogy ki mit epitett (volna) meg, hol milyen a foci szinvonala stb. a palyazatunk hibaja az volt, hogy nem kentunk meg eleg donteshozot (meg a korrupcioban is hulyek vagyunk). Blatterrol amugy is koztudott, hogy egy gengszter, Platini meg barmekkora focista is volt, nem mas, mint a szobakutyaja. Anno rossz lora tettunk a megvalasztasakor, es emiatt egy politikai testuletben szoba sem jottunk.
Csak azokat sajnalom, akik elhittek, hogy ez egy szakmai munka es gurcoltek a palyazattal (kiveve persze, ha csokos haverok kopipasztaztak ossze meglevo anyagokbol jo penzert).
1. Az EU-nak szuksege van Ukrajnara az oroszokkal szemben. Ne gondoljuk mar, hogy az EU valami fair play szervezet, megvannak a sajat politikai celjaik. Az EB ehhez egy eszkoz.
2. Felesleges itt azon vitatkozni, hogy ki mit epitett (volna) meg, hol milyen a foci szinvonala stb. a palyazatunk hibaja az volt, hogy nem kentunk meg eleg donteshozot (meg a korrupcioban is hulyek vagyunk). Blatterrol amugy is koztudott, hogy egy gengszter, Platini meg barmekkora focista is volt, nem mas, mint a szobakutyaja. Anno rossz lora tettunk a megvalasztasakor, es emiatt egy politikai testuletben szoba sem jottunk.
Csak azokat sajnalom, akik elhittek, hogy ez egy szakmai munka es gurcoltek a palyazattal (kiveve persze, ha csokos haverok kopipasztaztak ossze meglevo anyagokbol jo penzert).
én szeretam a focit (nem a Magyarországon játszott vállfaját), de nagyon mérges vagyok a pályázat miatt:
1. Évek óta ismert, hogy 2008-ban Ausiztria rendez. Mennyi esélye volt, hogy 4 év múlva is itt lesz.
2. Aki azért sajnálkozik, mert a döntéshozók nem olvastak át 13000 oldalt, az nem normális.
3. A tavalyi úszó EB is majdnem bukott, gondolják azt nem tudják odakint?
4. Aki diplomáciailag annyira gyenge, hogy egy nyílt verseny esetén TV-ben elkötelezi magát az egyik jelölt mellett az ne csodálkozzon.
5. És végül: lehet, hogy gazdaságilag megérte volna, de jó lett volna az nekünk, hogy a saját EB-nken, a hazánkban gyalogolnak bele a talajba? Olyan sorsolás nincs amivel mi továbbjuthatnánk, mert
a: nem hívhatjuk meg Malawit és Vanuatut, lévén nem európaiak
b: a többi ország kvalifikáció útján jut be, tehát Feröer szigetek se lett volna itt
Jobb ez így
1. Évek óta ismert, hogy 2008-ban Ausiztria rendez. Mennyi esélye volt, hogy 4 év múlva is itt lesz.
2. Aki azért sajnálkozik, mert a döntéshozók nem olvastak át 13000 oldalt, az nem normális.
3. A tavalyi úszó EB is majdnem bukott, gondolják azt nem tudják odakint?
4. Aki diplomáciailag annyira gyenge, hogy egy nyílt verseny esetén TV-ben elkötelezi magát az egyik jelölt mellett az ne csodálkozzon.
5. És végül: lehet, hogy gazdaságilag megérte volna, de jó lett volna az nekünk, hogy a saját EB-nken, a hazánkban gyalogolnak bele a talajba? Olyan sorsolás nincs amivel mi továbbjuthatnánk, mert
a: nem hívhatjuk meg Malawit és Vanuatut, lévén nem európaiak
b: a többi ország kvalifikáció útján jut be, tehát Feröer szigetek se lett volna itt
Jobb ez így
ja
6. bebetonozta volna azt a garnitúrát, aki ezt a csodálatos játékot itthon tönkrevágta. Mészöly, Tornyi és a többi gerinctelen alak teli pofából ordított volna állami pénzért az "utánpótlásnevelésre"
6. bebetonozta volna azt a garnitúrát, aki ezt a csodálatos játékot itthon tönkrevágta. Mészöly, Tornyi és a többi gerinctelen alak teli pofából ordított volna állami pénzért az "utánpótlásnevelésre"
da2:
Miért minek nevezed azt a szennyet, amit van képe ennek a római seggfejnek a világ képébe nyomni?
"A hittani kongregáció vezetője szerint az abortusz és az eutanázia terrorizmus, a sajtó meg hazudik, amikor nem védtelen emberek mészárlásáról, hanem terhességmegszakításról ír."
Meg gyakorlatilag a gonosz szolgájának a melegeket?
Szimplán egy féreg. Ennyi. Ha már az állítólagos "szeretet vallása"-nak él, lehetne benne egy csöpp tisztelet az emberek iránt. De nincs. S ez igaz kompletten az egész bagázsra.
Bocs, de az ágál még a legenyhébb szó, amit le lehet írni erről az agyrémről, amit ezek művelnek.
Miért minek nevezed azt a szennyet, amit van képe ennek a római seggfejnek a világ képébe nyomni?
"A hittani kongregáció vezetője szerint az abortusz és az eutanázia terrorizmus, a sajtó meg hazudik, amikor nem védtelen emberek mészárlásáról, hanem terhességmegszakításról ír."
Meg gyakorlatilag a gonosz szolgájának a melegeket?
Szimplán egy féreg. Ennyi. Ha már az állítólagos "szeretet vallása"-nak él, lehetne benne egy csöpp tisztelet az emberek iránt. De nincs. S ez igaz kompletten az egész bagázsra.
Bocs, de az ágál még a legenyhébb szó, amit le lehet írni erről az agyrémről, amit ezek művelnek.
Szerintem is jobb hogy nem nyertünk, mert a mostani mlsz és köre minden csak nem demokratikus, meg nem is érdemektük volna meg.
Viszont találtam valamit ami reflektál Tóta w focielleneségére, felháborító:
viharabiliben.freeblog.hu/archives/2007/04/24/Tota_W_meg_a_foci/
Viszont találtam valamit ami reflektál Tóta w focielleneségére, felháborító:
viharabiliben.freeblog.hu/archives/2007/04/24/Tota_W_meg_a_foci/
Jobb vagy nem jobb, ez van. Megint megmutattuk mit tudunk, a delegaciot transzparensekkel varni. De tudom en, a Gyurcsany miatt van, mert ha lefizette volna a birakat az adozo nep penzebol akkor lett volna esely, de nem tette, mert inkabb a sajat zsebebe tomte azt.
Csoda-Szarvas-Vadász 2007.04.24. 18:35:45
--------
Az abortusz technikailag valóban a gyilkosság egyik formája. Az eutanázia pedig lényegében más által végrehajtott öngyilkosság, technikailag. Mindkettő mellett és ellen lehet érvelni, elég jól. De a püspöknek abban mindenképpen igaza van, amikor a saját szemszögéből gyilkosságnak nevezi az abortuszt. Lévén az.
--------
Az abortusz technikailag valóban a gyilkosság egyik formája. Az eutanázia pedig lényegében más által végrehajtott öngyilkosság, technikailag. Mindkettő mellett és ellen lehet érvelni, elég jól. De a püspöknek abban mindenképpen igaza van, amikor a saját szemszögéből gyilkosságnak nevezi az abortuszt. Lévén az.
kiszeramérabávatag · forabettertirpakbokretas.blogspot.com 2007.04.24. 18:43:44
A nok nagy szazaleka nem ezt gondolja. Az viszont igaz, hogy az abourtuszok nagy szazaleka elkerulheto lenne, ha a fiatalok nagy resze nem ugrana bele mindenki agyaba, vagy legalabb vedekeznenek. Mind ketten. En nem vagyok abortusz parti, de vannak esetek mikor elkerulhetettlen.
A nok nagy szazaleka nem ezt gondolja. Az viszont igaz, hogy az abourtuszok nagy szazaleka elkerulheto lenne, ha a fiatalok nagy resze nem ugrana bele mindenki agyaba, vagy legalabb vedekeznenek. Mind ketten. En nem vagyok abortusz parti, de vannak esetek mikor elkerulhetettlen.
A nok nagy szazaleka nem ezt gondolja.
--------
Technikailag ez teljesen mindegy. Az. Az embrio egy ember, csak kicsi. A nők nagy része (megjegyzem, hogy a világnak ezen a fertályán és manapság) azt gondolja, hogy mindenkinek jobb, ha nem születik meg a gyerek. Ebben igazuk lehet, én ezt nem akarnám vitatni. Főleg azért, mert nem vagyok nő, és így nem érzem úgy, hogy osztottak nekem lapot.
De azt kár lenne tagadni, hogy valójában gyilkosságról van szó, és hogy azok a nők, akik nem ezt gondolják, csak azért nem gondolják ezt, mert erre gondolni kellemetlen. Felveti ugyanis azt a kérdést, hogy ők akkor gonoszak-e, valamint azt is, hogy lehet-e más célok érdekében ölni. Ezek kellemetlen kérdések, nem csodálom, hogy kerülik még a feltevését is. Lehet jó érveket találni rá. Mindkét oldalról.
De tagadni azt, hogy technikailag gyilkosságról van szó, minden tudománnyal és filozófiai gondolkodással ellentétes.
--------
Technikailag ez teljesen mindegy. Az. Az embrio egy ember, csak kicsi. A nők nagy része (megjegyzem, hogy a világnak ezen a fertályán és manapság) azt gondolja, hogy mindenkinek jobb, ha nem születik meg a gyerek. Ebben igazuk lehet, én ezt nem akarnám vitatni. Főleg azért, mert nem vagyok nő, és így nem érzem úgy, hogy osztottak nekem lapot.
De azt kár lenne tagadni, hogy valójában gyilkosságról van szó, és hogy azok a nők, akik nem ezt gondolják, csak azért nem gondolják ezt, mert erre gondolni kellemetlen. Felveti ugyanis azt a kérdést, hogy ők akkor gonoszak-e, valamint azt is, hogy lehet-e más célok érdekében ölni. Ezek kellemetlen kérdések, nem csodálom, hogy kerülik még a feltevését is. Lehet jó érveket találni rá. Mindkét oldalról.
De tagadni azt, hogy technikailag gyilkosságról van szó, minden tudománnyal és filozófiai gondolkodással ellentétes.
Nem is az abortusz itt a fincsi mócsing, hanem a jó kis homofóbia. Pláne úgy, hogy a pápa jelenleg az a faszi, aki a pedofil ügyek eltussolásában tevékenyen közreműködött, sőt parancsot adott rá.
Hát a katolikus egyháznak bőven van szégyenkeznivalója manapság, ezt is kár lenne vitatni. Én addig totál megértem, hogy azt gondolják, hogy a híveiknek ezt is ezt lehet, azt meg azt meg nem lehet. Ott akadok el, amikor mindenkire akarják vonatkoztatni, kötelezővé tenni meg ilyenek. De hát a szemben álló nézetrendszerek esetében már csak így megy ez. Némi tolerancia nem ártana mindkét oldalon.
kiszeramérabávatag · forabettertirpakbokretas.blogspot.com 2007.04.24. 18:43:44
"De tagadni azt, hogy technikailag gyilkosságról van szó, minden tudománnyal és filozófiai gondolkodással ellentétes."
Valoban nem etikus egy elet felett iteletett hozni, hogy megmondom elhetsz e vagy sem. Akkor ertheto az abortusz ha egy not megeroszakoltak, vagy egy tini lanynal akit az apja ejtett teherbe? Ezert irtam, hogy elkerulhetettlen egyes esetekben. Merlegelni kell, donteni. Nekem nincs jogom beleszolni, hogyha valaki igy dont. Ettol meg mondhatom hogy etikus vagy sem. Ami pedig a bun reszet illetti, egyszer mindenkinek szembe kell neznie a buneivel, es bunhodni miattuk.
"De tagadni azt, hogy technikailag gyilkosságról van szó, minden tudománnyal és filozófiai gondolkodással ellentétes."
Valoban nem etikus egy elet felett iteletett hozni, hogy megmondom elhetsz e vagy sem. Akkor ertheto az abortusz ha egy not megeroszakoltak, vagy egy tini lanynal akit az apja ejtett teherbe? Ezert irtam, hogy elkerulhetettlen egyes esetekben. Merlegelni kell, donteni. Nekem nincs jogom beleszolni, hogyha valaki igy dont. Ettol meg mondhatom hogy etikus vagy sem. Ami pedig a bun reszet illetti, egyszer mindenkinek szembe kell neznie a buneivel, es bunhodni miattuk.
mit mindkét oldalról? tán kapacitálják a buzik a katolikusokat, hogy ők mit hogy csináljanak ágyon belül? nem. ez egyirányú.
Apropó pápa
ufonauta.freeblog.hu/files/hihi.gif
ufonauta.freeblog.hu/files/hihi.gif
Valoban nem etikus egy elet felett iteletett hozni, hogy megmondom elhetsz e vagy sem.
--------
Én még csak az etikát se keverném ide. Ilyen horderejű döntések esetében a meccset nem fair-play díjra játsszák. Mint már írtam, teljesen megértem, hogy vannak olyan szempontok, amikor egy nő [esetleg egy férfiaval közösen] úgy dönt, hogy irány az angyalcsináló. Csak azt akarnám leszögezni, hogy technikai értelemben valóban gyilkosságról van szó. És picit nagyobb horderejűről, mint amit a toalettkacsával csinálunk vagy a Morteinnel.
Érdekes, hogy abban a pillanatban, hogy a gyerek már kidugta a fejét az anyjából, senki sem vitatja, hogy gyilkosság történik, ha az anya mondjuk vízbe fojtja. A legalábbvalóbb gazemberségnek tartják. Ugyanakkor a terhesség 9. hetéig konszenzussal megy - tartalmilag - ugyanez.
--------
Én még csak az etikát se keverném ide. Ilyen horderejű döntések esetében a meccset nem fair-play díjra játsszák. Mint már írtam, teljesen megértem, hogy vannak olyan szempontok, amikor egy nő [esetleg egy férfiaval közösen] úgy dönt, hogy irány az angyalcsináló. Csak azt akarnám leszögezni, hogy technikai értelemben valóban gyilkosságról van szó. És picit nagyobb horderejűről, mint amit a toalettkacsával csinálunk vagy a Morteinnel.
Érdekes, hogy abban a pillanatban, hogy a gyerek már kidugta a fejét az anyjából, senki sem vitatja, hogy gyilkosság történik, ha az anya mondjuk vízbe fojtja. A legalábbvalóbb gazemberségnek tartják. Ugyanakkor a terhesség 9. hetéig konszenzussal megy - tartalmilag - ugyanez.
mit mindkét oldalról? tán kapacitálják a buzik a katolikusokat, hogy ők mit hogy csináljanak ágyon belül? nem. ez egyirányú.
--------
Igazad van. EZ egyirányú. Nem is erre gondoltam, hanem arra, hogy mindenki tanulhatna egy kis toleranciát, legalább a világnak azokon a részein, amelyeken elvileg adnak rá, hogy az érték.
--------
Igazad van. EZ egyirányú. Nem is erre gondoltam, hanem arra, hogy mindenki tanulhatna egy kis toleranciát, legalább a világnak azokon a részein, amelyeken elvileg adnak rá, hogy az érték.
Ez a konzervativ hozzaalas, hogy a ferfi ember csak not szerethet es forditva. Ha szeretik egymast, akkor mi a problema. Bun? Az embereknek kene egy kis empatia, hogy ne csak a sajat sorsukat, eletuket lassak. Csak bele kene gondolniuk, hogy hogyan erez a masik, hogy neki jol esik-e hogy azert, gyulolik, mert a sajat nemeben talalta meg a boldogsagot. Szeretet, nem? Ez lenne a lenyeg, nem az hogy masnak szurja e a szemet, kit erdekel. Ha az emberek kepesek lennenek csak egy percig is masok helyzetebe kepzelni magukat, akkor nem ott lennenk ahol.
mészöly sírt: láttam és NEM sajnáltam.
20 éva abból él, hogy észt oszt miközben a focink...
Vajon a világ miért nem figyel fel ezekre a zsenikre? Várhidi mágnestáblán bábuklat tologatott, pályán...
Szerintem ennek az egész garnitúrának el kell húzni, jöjjön egy tiszta levegő talán akkor lesz valami. Perzse garancia nincs.
Jót akart? Ha a futball profi, legyen az. Melyik cégnél lehet évtizedekig jó akarni és semmit sem teljesíteni?
20 éva abból él, hogy észt oszt miközben a focink...
Vajon a világ miért nem figyel fel ezekre a zsenikre? Várhidi mágnestáblán bábuklat tologatott, pályán...
Szerintem ennek az egész garnitúrának el kell húzni, jöjjön egy tiszta levegő talán akkor lesz valami. Perzse garancia nincs.
Jót akart? Ha a futball profi, legyen az. Melyik cégnél lehet évtizedekig jó akarni és semmit sem teljesíteni?
Azért a lengyeleknek örülhetnénk is egy kicsit,
polák venger dva bratanki...
T'87-es egyébként az első három pontban
leírta a lényeget: ezt lehetetlen volt megnyerni.
És ezt nyilván ha mi látjuk, akkor pl.
a Gyárfás ne látta volna?
Nem hülye az, egyáltalán.
De akkor mi a faszt zsezsegtek?
Kérdés, miért vezettek meg mindenkit?
A Mészöly egy jóindulatú barom, ő neki
biztos nem szóltak? Talán másnak sem.
De ők miben bízhattak vajon?
Ők tök hülyék lennének?
Igazából engem a foci része nem érdekel,
(bár szeretek, és elég jól is tudok focizni /woow!/)
inkább ez a megakavarás fog meg ami itt megy.
Lenyűgöző!
Még nem értem, hogy mi volt ez az egész,
várom, hogy valaki felnyissa a szemeimet!!
天
Lehet az abortuszról vitatkozni, nagyon okosok is lehetünk. Be kell ültetni a lányt a kocsiba és elvinni a korházba, majd haza vinni. Aztán, majd ha eszedbe jut a dolog, lehet gondolkodni rajta. Ennyire egyszerű ez.
Szegény Tóta W. csak egy dolgot nem tolerál: a katolikus egyházat, na de mit várjunk egy reformátustól?
Az azért érdekes, hogy a pápának eszébe sem jut „seggfejezni” „köcsögözni” az ateistákat. Miért van ez így? És miért van fordítva?
Ja, és a pápa miért ne oszthatná az észt saját belátása szerint, ha mi is megtehetjük?
Szegény Tóta W. csak egy dolgot nem tolerál: a katolikus egyházat, na de mit várjunk egy reformátustól?
Az azért érdekes, hogy a pápának eszébe sem jut „seggfejezni” „köcsögözni” az ateistákat. Miért van ez így? És miért van fordítva?
Ja, és a pápa miért ne oszthatná az észt saját belátása szerint, ha mi is megtehetjük?
hát a zindex ezt elkúrta! berakni árpi blogját a cukiság és a subba szar közé... ezt a böszmeséget:) árpi, reméjjük, ez nem fogja befojásolni a színvonalat:)
egyébként a kommentek többsége a nagy magyar depresszió- de sajnos nem alaptalanul. asszem egy eb rendezés most télleg odabaszott volna nekünk. elkúrt kurvaországnak ez most nem hijányzott vóna. de azér szar érzés, h ezt is elkúrtuk:(
egyébként a kommentek többsége a nagy magyar depresszió- de sajnos nem alaptalanul. asszem egy eb rendezés most télleg odabaszott volna nekünk. elkúrt kurvaországnak ez most nem hijányzott vóna. de azér szar érzés, h ezt is elkúrtuk:(
ok, persze, h nem azon mút, csak vicc vót. a cukiság télleg aranyos, a subba viszont egy hányingerjedelem mocsok fosadék szar, stb. bocs, ez off vót...
egyik sem kötelező olvasmány, meg ez se az, uccóval nem kell hörögni, mindenki magának szed a svédasztalról.
no, mint mondtam, Európa lelkével mindenképp megvárnám Sarkozyt. valamint most kiderült, hogy a külügyminisztérium épp e témában szervez konferenciát jövő héten, és ott bizonyára sok okosat mondanak majd erről izé... az európaiak. tehát célszerű ezt a bizonyára tartalmas eseményt is megvárnom.
OFF. Egyház.
Addig semmi sem fog változni, amíg néhány európai államfő/miniszterelnök egy ilyen nyilatkozat után ki nem áll, és nem mondja azt, hogy amíg a Vatikán bocsánatot nem kér, addig a párbeszéd szünetel. J. Ratzinger urat ezenkívül fel kellene világosítani arról is, hogy nem csak számtalan ateistát, vagy más felekezethez tartozót sért, hanem saját nyájához tartozókat is. Gondoljon már kicsit bele, hogy hány katolikus nő lehet, aki átesett már abortuszon, és hány meleg katolikus él ezen a bolygón.
Igazából nem szívesen írok a róm. kat. egyházról, mert nem elég erős hozzá a gyomrom...
Addig semmi sem fog változni, amíg néhány európai államfő/miniszterelnök egy ilyen nyilatkozat után ki nem áll, és nem mondja azt, hogy amíg a Vatikán bocsánatot nem kér, addig a párbeszéd szünetel. J. Ratzinger urat ezenkívül fel kellene világosítani arról is, hogy nem csak számtalan ateistát, vagy más felekezethez tartozót sért, hanem saját nyájához tartozókat is. Gondoljon már kicsit bele, hogy hány katolikus nő lehet, aki átesett már abortuszon, és hány meleg katolikus él ezen a bolygón.
Igazából nem szívesen írok a róm. kat. egyházról, mert nem elég erős hozzá a gyomrom...
az abortuszon van mit vitázni, mert az (a szabályozás) megváltoztatható, még ha én nem is szeretném. a homofóbia, az a durva. NB ez nem Ratzi volt most.
a helyzet ennyire nem egyszerű, bár tény, h ezek az üzenetek a nevezett tájakon népszerűbbek lehetnek, mint itt (de ott se a nők körében igazán).
erre szokták mondani, hogy az egyház nem a népszerűségi mutatóknak megfelelően alakítja a véleményét. eddig úgy látszik (nekem), hogy a jelenlegi admninisztráció élcsapat-típusú európai egyházat akar, tehát a többségről tényleg lemondtak, csak az igazán elhivatottakra tartanak igényt.
erre szokták mondani, hogy az egyház nem a népszerűségi mutatóknak megfelelően alakítja a véleményét. eddig úgy látszik (nekem), hogy a jelenlegi admninisztráció élcsapat-típusú európai egyházat akar, tehát a többségről tényleg lemondtak, csak az igazán elhivatottakra tartanak igényt.
Nem hülyék, tudják jól, hogy Európában ezzel nem lehet megszólítani. Viszont Afrika hatalmas, nagyrészt kiaknázatlan terep a számukra.
Persze, az abortuszról lehet vitázni, csak ez, amit ők alkalmaznak nem stílus. Bár meg lehet nézni mi a helyzet pl Írországban, ahol nők tízezereit kényszerítik évente egy brit utazásra... És tény, nem Benedek szájából hangzottak el az ominózus mondatok, viszont a Vatikán álláspontjaként jelentek meg. Tehát vagy egyetért velük, vagy szar főnök, akinek a beosztottjai csak úgy pofázhatnak, ahogy jólesik nekik.
Mondjuk az utóbbi sem kizárt. Nemrég lehetett olvasni, hogy a Vatikán jeruzsálemi nagykövete nem volt hajlandó elmenni a Yad Vasembe (remélem jól írom). Na, most nem hallottam azt, hogy Ratzinger azt mondta volna az illetőnek már másnap, hogy akkor vagy hazajössz onnan, de most azonnal, vagy elmész. Merthogy a diplomata az nem magát képviseli egy ilyen rendezvényen, hanem azt az államot, aki őt odaküldte...
Persze, az abortuszról lehet vitázni, csak ez, amit ők alkalmaznak nem stílus. Bár meg lehet nézni mi a helyzet pl Írországban, ahol nők tízezereit kényszerítik évente egy brit utazásra... És tény, nem Benedek szájából hangzottak el az ominózus mondatok, viszont a Vatikán álláspontjaként jelentek meg. Tehát vagy egyetért velük, vagy szar főnök, akinek a beosztottjai csak úgy pofázhatnak, ahogy jólesik nekik.
Mondjuk az utóbbi sem kizárt. Nemrég lehetett olvasni, hogy a Vatikán jeruzsálemi nagykövete nem volt hajlandó elmenni a Yad Vasembe (remélem jól írom). Na, most nem hallottam azt, hogy Ratzinger azt mondta volna az illetőnek már másnap, hogy akkor vagy hazajössz onnan, de most azonnal, vagy elmész. Merthogy a diplomata az nem magát képviseli egy ilyen rendezvényen, hanem azt az államot, aki őt odaküldte...
OFF.Fegyház.
Addig semmi sem fog változni, amíg néhány európai államfő/miniszterelnök egy ilyen nyilatkozat után ki nem áll, és nem mondja azt, hogy...
Ne félj! 2007.04.24. 21:57:39
"Az azért érdekes, hogy a pápának eszébe sem jut „seggfejezni” „köcsögözni” az ateistákat. Miért van ez így? És miért van fordítva?
Ja, és a pápa miért ne oszthatná az észt saját belátása szerint, ha mi is megtehetjük?"
Lol. Eszébe se jut, mi? Valóságos pokolra jutó valóságos ateisták. A gonosz előretörése. Hjam. Bazmeg. Olyan gonosz vagyok, hogy már a fülemből is gonoszság csorog fülzsír helyett. Kénkőszagú gázt eresztek, miután gonosz-bablevest eszek. Patáim éles csattogásától hangos a körút, amikor dolgozni indulok. Én a gonosz.
Ossza. Én annyit írtam, hogy ha már annak az elbaszott vallásnak az egyik főbazmege, akkor legalább ő tartsa magát hozzá. Amúgy meg kezdjen a saját háza táján sepregetni. Lehet, hogy utána nem olyan bicskanyitogatóak ezek a kijelentések. Bár ezek úgy is azok. Esetleg ha diplomatikusabban tépné a száját, mint az egyik állam egyik felsővezetőjétől elvárható lenne... Majd akkor... Ha már végre felcsillan benne a felismerés, hogy nem ő irányítja már a világot szerencsére.
Egyébként tőlem akár seggfejezhetne is. Jobb lenne, mint amit idehányt már megint.
Amúgy kedves Ne félj! Azt hiszem nem köcsögöztem le _minden_ katolikust. Tanulj meg olvasni, kisfiam.
"Az azért érdekes, hogy a pápának eszébe sem jut „seggfejezni” „köcsögözni” az ateistákat. Miért van ez így? És miért van fordítva?
Ja, és a pápa miért ne oszthatná az észt saját belátása szerint, ha mi is megtehetjük?"
Lol. Eszébe se jut, mi? Valóságos pokolra jutó valóságos ateisták. A gonosz előretörése. Hjam. Bazmeg. Olyan gonosz vagyok, hogy már a fülemből is gonoszság csorog fülzsír helyett. Kénkőszagú gázt eresztek, miután gonosz-bablevest eszek. Patáim éles csattogásától hangos a körút, amikor dolgozni indulok. Én a gonosz.
Ossza. Én annyit írtam, hogy ha már annak az elbaszott vallásnak az egyik főbazmege, akkor legalább ő tartsa magát hozzá. Amúgy meg kezdjen a saját háza táján sepregetni. Lehet, hogy utána nem olyan bicskanyitogatóak ezek a kijelentések. Bár ezek úgy is azok. Esetleg ha diplomatikusabban tépné a száját, mint az egyik állam egyik felsővezetőjétől elvárható lenne... Majd akkor... Ha már végre felcsillan benne a felismerés, hogy nem ő irányítja már a világot szerencsére.
Egyébként tőlem akár seggfejezhetne is. Jobb lenne, mint amit idehányt már megint.
Amúgy kedves Ne félj! Azt hiszem nem köcsögöztem le _minden_ katolikust. Tanulj meg olvasni, kisfiam.
Azt mondtad TWÁ, hogy nem írsz erről mert nem értesz hozzá. Ne rontsd el az emberek jó véleményét magadról, a cikkről süt hogy fingod nincs a témáról, de még utánanézni is basztál. Fogadd el, hogy mindenhez MÉG TE SEM érthetsz és hagyd a focit a sportújságírókra vagy olyanokra akik legalább tudják MIÉRT kergetik a labdát azok a barmok, mert ebben az egy cikkben annyi marhaságot olvastam amit egy éves politikai propagandában nem.
1. Mészlyöt én se sajnálom, hihetetlen ahogy sír, ez _tényleg_ azt hitte, h ez bejön.
2. Abortusz:
a.ugye mindenki számára nyilvánvaló, h egy 9 hónapos gyereket nem ütünk agyon baltával, ha nem kel, mert épp nincs férj, nem attól van akitől szerettem volna, Fekete Pákótól nem kell gyerek. b.Nyilván senkis em mondja, h egy szedercsíra (4sejt) elvesztése ua. mint egy 9 hónapos gyermeké
c. csak az a baj, h nem tudjuk, hogy hol a határ
d. az élet végén, amíg nem vagyunk 100% biztosa abban, h meghalt, nem temetünk.
e. ergo az élet elején is meg kellene adni, azt, h nem tudjuk, EZÉRT nem nyiffantjuk ki szerencsétlent
2. a homofóbia: a pápát, és annyi más katolikust nem az izgatja, h akkor most Steiner Kristóf kivel, hogy elölrőlhátulról.
1. rossz katolikusok :)
2. ne házasodjanak, éljenek együtt, de ne. A házasság szent dolog az egyház szerint, egyesülés stb. Ezt nézetünk szerint a melegek nem érik el. Nem könnyű melegnek lenni, de ettől se lesz könnyebb.
3. Plusz, akinek nem inge ne vegye magára. Nyilván ez csak az elenyésző számú pápahű meleg katolikusnak ooz gondot, másnak nem.
4. az index.hu nem pártatlan. Ha tegnap azt írta volna, h Demszky azt hazudta a szemünkbe, h az EU fizeti a metrot, akkor talán. De így: állította, lanygosan , PC-n. A KE-be büntetlenül bele lehet rúgni, sőt, meg is dcsérnek.
2. Abortusz:
a.ugye mindenki számára nyilvánvaló, h egy 9 hónapos gyereket nem ütünk agyon baltával, ha nem kel, mert épp nincs férj, nem attól van akitől szerettem volna, Fekete Pákótól nem kell gyerek. b.Nyilván senkis em mondja, h egy szedercsíra (4sejt) elvesztése ua. mint egy 9 hónapos gyermeké
c. csak az a baj, h nem tudjuk, hogy hol a határ
d. az élet végén, amíg nem vagyunk 100% biztosa abban, h meghalt, nem temetünk.
e. ergo az élet elején is meg kellene adni, azt, h nem tudjuk, EZÉRT nem nyiffantjuk ki szerencsétlent
2. a homofóbia: a pápát, és annyi más katolikust nem az izgatja, h akkor most Steiner Kristóf kivel, hogy elölrőlhátulról.
1. rossz katolikusok :)
2. ne házasodjanak, éljenek együtt, de ne. A házasság szent dolog az egyház szerint, egyesülés stb. Ezt nézetünk szerint a melegek nem érik el. Nem könnyű melegnek lenni, de ettől se lesz könnyebb.
3. Plusz, akinek nem inge ne vegye magára. Nyilván ez csak az elenyésző számú pápahű meleg katolikusnak ooz gondot, másnak nem.
4. az index.hu nem pártatlan. Ha tegnap azt írta volna, h Demszky azt hazudta a szemünkbe, h az EU fizeti a metrot, akkor talán. De így: állította, lanygosan , PC-n. A KE-be büntetlenül bele lehet rúgni, sőt, meg is dcsérnek.
Meghogy a nők mit gondolnak....
azért ugye nem kevés nőt kezelnek post abortus pszichikai problémákkal. Mert aztán mégis rájön.....
Érdekes ez a kettősség:
konzervatív: halálbünt: +
abortus: -
liberális: halálbünt: -
abortus: +
azért ugye nem kevés nőt kezelnek post abortus pszichikai problémákkal. Mert aztán mégis rájön.....
Érdekes ez a kettősség:
konzervatív: halálbünt: +
abortus: -
liberális: halálbünt: -
abortus: +
Ne érts félre Árpád, nem azt mondom hogy nekünk hűűűűdenagyon kellett volna ez az eb rendezés csak a hozzánemértős-belepofázás zavar. Ez pont olyan mint amikor arról írtál hogy a csontdebilektől el kéne venni a választójogot mert nem értenek hozzá. De te nyílván kivétel vagy, te bármibe belepofázhatsz, igazad lesz.
Off
Amúgy liberálisnak tartom magam, abortusz mehet halálbüntetés mehet. A keresztényekre meg sz.rok, miért kell nekik mindenbe belepofázni?!
Amúgy liberálisnak tartom magam, abortusz mehet halálbüntetés mehet. A keresztényekre meg sz.rok, miért kell nekik mindenbe belepofázni?!
da2: soha nem könnyű, az biztos. Pláne, hogy a nők sokkal jobb beleérző készséggel rendelkeznek. Természetes, hogy megviseli őket egy ilyen dolog.
Ám. Egy esetleges elcseszett gyerekvállalás egész életére tönkreteheti.
Ez az, amit a katolikusok egy csuklómozdulattal átugranak. Magyarán szarnak rá magasról, hogy a nőnek is egy élete van.
A melegekről: aham. Szent mi? Senki se beszélt itt templimi esküvőről. A polgári esküvő meg más. Az egy szerződés. Polgárjogi. Csókolom. Az államnak semmi köze hozzá.
S igen, elég nehéz meghatározni, hogy honnan számít a magzat emberi lénynek. Éppen ezért van az, hogy nem lehet terhesség-megszakítani, csak a legelején.
Amúgy meg vicces azok szájából hallanni ezt a szarrágást, akik egy olyan egyházhoz tartoznak, akik embereket kínoznak a mai napig (vö.: ördögűzés), meg embereket gyilkoltak évszázadokig. A szeretet, meg az élet szentsége nevében... Szerintem nyugodtan mehetnének inkább kapálni. Az jobban állna nekik.
A pokollal való fenyegetés meg nem más, mint egy gerinctelen lelki terror, semmivel sem jobb, mint amikor a részeg családfő hazamegy, és veréssel fenyegeti a gyereket, meg az asszonyt.
Ám. Egy esetleges elcseszett gyerekvállalás egész életére tönkreteheti.
Ez az, amit a katolikusok egy csuklómozdulattal átugranak. Magyarán szarnak rá magasról, hogy a nőnek is egy élete van.
A melegekről: aham. Szent mi? Senki se beszélt itt templimi esküvőről. A polgári esküvő meg más. Az egy szerződés. Polgárjogi. Csókolom. Az államnak semmi köze hozzá.
S igen, elég nehéz meghatározni, hogy honnan számít a magzat emberi lénynek. Éppen ezért van az, hogy nem lehet terhesség-megszakítani, csak a legelején.
Amúgy meg vicces azok szájából hallanni ezt a szarrágást, akik egy olyan egyházhoz tartoznak, akik embereket kínoznak a mai napig (vö.: ördögűzés), meg embereket gyilkoltak évszázadokig. A szeretet, meg az élet szentsége nevében... Szerintem nyugodtan mehetnének inkább kapálni. Az jobban állna nekik.
A pokollal való fenyegetés meg nem más, mint egy gerinctelen lelki terror, semmivel sem jobb, mint amikor a részeg családfő hazamegy, és veréssel fenyegeti a gyereket, meg az asszonyt.
A focink az úgy szar, ahogy van. A pályák helyére lehetne parkokat csinálni, több haszna lenne. Viszont a magyar jégkorong megérdemelne egy A csoportos VB-t pár éven belül. És nem azért, hogy odakerüljenek a rendező jogán, mert azt maguktól is elérik pár éven belül, ha így folytatják. A mostani hokisok egy része még szabadtéri pályákon nevelkedett, mégis tudnak valahogy játszani. Ebből is látszik, hogy nem pénz kellene a magyar fociba, hanem munka.
CsSzV:
"Ám. Egy esetleges elcseszett gyerekvállalás egész életére tönkreteheti."
Ja. De ugye az abortusz meg tönkretesz egy egész életet. És ha ez a logika, akkor 2 évesen mér nem lehet agyoncsapni azt a kutyakölykit? Mér?
"a nőnek is egy élete van."
lsd. fenn. A gyereknek is egy élete volt.
"Senki se beszélt itt templomi esküvőről. A polgári esküvő meg más. Az egy szerződés. Polgárjogi. "
Bocs. Dehogynem. ha figyelemsen hallgatod, szó van ám arról is. Tudod, mint arról, h miért nem áldozhat egy eleg, mér nem lehet pap, stb.
Az, h az állam mit ismer el, az egy értékválasztás. Azon magyar állampolgárok, akik nem a liberális hanem a katolikus ideológiát követik, úgy gondolják, h az állam ne tegyen egyenlőségjelet a melegházasság és egy hetero-házasság közé. Merthogy az államnak, nochdazu a nemzetnek több haszna van, (gyerek) az egyikből, mint a másikból.
"S igen, elég nehéz meghatározni, hogy honnan számít a magzat emberi lénynek. Éppen ezért van az, hogy nem lehet terhesség-megszakítani, csak a legelején."
Na. Ez logika? Dehát leírtam. Ha nem lehet, akkor csak a legelején? De mér?
"A pokollal való fenyegetés meg nem más, mint egy gerinctelen lelki terror"
Aki nem hisz benne, nem fél, akinek fontos a KE tanítása, az hisz benne de az hiszi a többit is. Nem bonyolult.
"Ám. Egy esetleges elcseszett gyerekvállalás egész életére tönkreteheti."
Ja. De ugye az abortusz meg tönkretesz egy egész életet. És ha ez a logika, akkor 2 évesen mér nem lehet agyoncsapni azt a kutyakölykit? Mér?
"a nőnek is egy élete van."
lsd. fenn. A gyereknek is egy élete volt.
"Senki se beszélt itt templomi esküvőről. A polgári esküvő meg más. Az egy szerződés. Polgárjogi. "
Bocs. Dehogynem. ha figyelemsen hallgatod, szó van ám arról is. Tudod, mint arról, h miért nem áldozhat egy eleg, mér nem lehet pap, stb.
Az, h az állam mit ismer el, az egy értékválasztás. Azon magyar állampolgárok, akik nem a liberális hanem a katolikus ideológiát követik, úgy gondolják, h az állam ne tegyen egyenlőségjelet a melegházasság és egy hetero-házasság közé. Merthogy az államnak, nochdazu a nemzetnek több haszna van, (gyerek) az egyikből, mint a másikból.
"S igen, elég nehéz meghatározni, hogy honnan számít a magzat emberi lénynek. Éppen ezért van az, hogy nem lehet terhesség-megszakítani, csak a legelején."
Na. Ez logika? Dehát leírtam. Ha nem lehet, akkor csak a legelején? De mér?
"A pokollal való fenyegetés meg nem más, mint egy gerinctelen lelki terror"
Aki nem hisz benne, nem fél, akinek fontos a KE tanítása, az hisz benne de az hiszi a többit is. Nem bonyolult.
da2:
"Na. Ez logika? Dehát leírtam. Ha nem lehet, akkor csak a legelején? De mér?"
Azért, mert ez van. S azért csak a legelején, mert akkor még nagyobb eséllyel nem kialakult emberről beszélünk. Tudod... biológia. Az ember kifejlődése osztódással.. meg ilyenek. De ezt pont neked magyarázzam? ROTFL.
"Aki nem hisz benne, nem fél, akinek fontos a KE tanítása, az hisz benne de az hiszi a többit is. Nem bonyolult."
Ahem. De aki meg információszegény, az meg megvezethető, és megfélemlíthető. Láttuk ezt az elmúlt századokban. Tényleg ilyen egyszerű?
Nézd. Ha én azt mondom, hogy minden katolikus hülye, és megvezetett idióta, és valójában a Nagy Cthulhu uralkodik, és minden egyéb vallás hívei majd az ő színe előtt fognak örök időkig sikítva kifakulni a valóság szövedékéből, akkor az milyen? Az bunkó. Hm? Ha ő mondja, hogy minden ateista, meg meleg a gonosz szolgája, az meg nem? Hogy is van ez?
Persze, lehet sajnálkozni a szekularizáció miatt. Nekik hivatali kötelességük is. Ez tény. Ám másképpen is lehet ám ezt kommunikálni. S még csodálkoznak, hogy az önérzettel rendelkező, liberálisabb, a múlt századokhoz képest jelentős többletinformációval rendelkező emberek egyre inkább elfordulnak a vallástól?
Biztos, hogy a hiba a mi készülékünkben van, és nem az övékében?
Az állam meg ne legyen vallásos. Már megpróbáltuk jó hosszú időn keresztül. Meg is lett az eredménye.
Azért érdekes, ha egy ember akarja meghatározni (vagy egy párt) az életet, akkor az diktatúra. Ha az egyház, akkor az úgy jó?! Érdekes felfogás.
"Na. Ez logika? Dehát leírtam. Ha nem lehet, akkor csak a legelején? De mér?"
Azért, mert ez van. S azért csak a legelején, mert akkor még nagyobb eséllyel nem kialakult emberről beszélünk. Tudod... biológia. Az ember kifejlődése osztódással.. meg ilyenek. De ezt pont neked magyarázzam? ROTFL.
"Aki nem hisz benne, nem fél, akinek fontos a KE tanítása, az hisz benne de az hiszi a többit is. Nem bonyolult."
Ahem. De aki meg információszegény, az meg megvezethető, és megfélemlíthető. Láttuk ezt az elmúlt századokban. Tényleg ilyen egyszerű?
Nézd. Ha én azt mondom, hogy minden katolikus hülye, és megvezetett idióta, és valójában a Nagy Cthulhu uralkodik, és minden egyéb vallás hívei majd az ő színe előtt fognak örök időkig sikítva kifakulni a valóság szövedékéből, akkor az milyen? Az bunkó. Hm? Ha ő mondja, hogy minden ateista, meg meleg a gonosz szolgája, az meg nem? Hogy is van ez?
Persze, lehet sajnálkozni a szekularizáció miatt. Nekik hivatali kötelességük is. Ez tény. Ám másképpen is lehet ám ezt kommunikálni. S még csodálkoznak, hogy az önérzettel rendelkező, liberálisabb, a múlt századokhoz képest jelentős többletinformációval rendelkező emberek egyre inkább elfordulnak a vallástól?
Biztos, hogy a hiba a mi készülékünkben van, és nem az övékében?
Az állam meg ne legyen vallásos. Már megpróbáltuk jó hosszú időn keresztül. Meg is lett az eredménye.
Azért érdekes, ha egy ember akarja meghatározni (vagy egy párt) az életet, akkor az diktatúra. Ha az egyház, akkor az úgy jó?! Érdekes felfogás.
1. ez nem biológia. A biológia fajokról beszél. Mi ha nem ember? Leguán? Mikortól? 567654 sejt még nem az, de 675447899 sejt már tuti az?
Logika.....
2. a szekularizáció azt jelenti, h nem az van amit a KE mond. Ezt mi is tudjuk, de...attól még a véleményét kifejtheti. EZ a vélemény. Utána szavazunk. Te így/én úgy. És meglátjuk.
3. a megvezetést a mai korban asszem a TV / áru nevű vallás végzi, nem a KE.
Logika.....
2. a szekularizáció azt jelenti, h nem az van amit a KE mond. Ezt mi is tudjuk, de...attól még a véleményét kifejtheti. EZ a vélemény. Utána szavazunk. Te így/én úgy. És meglátjuk.
3. a megvezetést a mai korban asszem a TV / áru nevű vallás végzi, nem a KE.
Csodaszar
Van már olyan, hogy méhen belüli műtét, tudod.
Egy embriót is meg lehet ma már adott esetben
műteni.
Szóval én egy ilyen műtétre gondoltam, hogy a
kisfiadnak esetleg az ici-pici kezecskéjét, azt
egyszerűen lecsippantani egy célszerszámmal,
mert az nem is igazi kéz még, csak olyan kezecske
vagy mi a fasz, valójában semmiség.
Lenne min gondolkodnod utána egy életen át.
Gyanítom te még egy ilyen példán sem érted,
hogy mennyire gáz ahogy gondolkodsz.
Van akinek a beteg édesanyja keseríti az életét.
Sterinted golyó, kötél, vagy szike?
Tipikus tucatcikk. Akit nem érdekel a foci, és nem ért a focihoz (nem baj, ha valakit nem érdekel a foci, és nem ért hozzá) az mind ilyet ír (ez sem baj, ha nem kell elolvasnom - de sajnos sokat elolvastam, köztük ezt is).
Azoknak, akik olyan hasonlatokkal védik a focit, mint: „zongorázni se tudsz, mégis megtapsolod az előadót”.
Az egyes szurkoló lelkében lejátszódó jelenségekről és a szurkolók csoportos viselkedéséről több polcnyi könyv jelent meg. Ezt az egész izét elég alaposan megvizsgálták már.
A dolog úgy áll, hogy a legtöbb sport esetében a sportoló teljesítményét értékeled.
A maratont futó előtt meghajolsz lélekben. Ha teljesítmény kifejtésének ideje nem túl hosszú, akkor bíztatod, mint egy súlyemelőt, vagy egy bokszolót. Azt hiszem ez is érthető. Ha azonban felnőtt emberként úgy viszonyulsz a focistához, ahogy egy kamasz lány a fiúcsapat énekeséhez, akkor tudhatod, hogy nem vagy normális: szurkoló vagy. És a szurkoló még ennél is tovább megy. A hisztis tini ugyanis még a realitások mezsgyéjének szélén áll. Isten neki a fiúcsapat bálványa, de mégiscsak önálló entitás. Maximum egyesülni szeretne vele, testben és lélekben. A focidrukker már odaát van. Ő egyes szám első személyben beszél. „Berúgtuk a gólt” – mondja a tévé előtt, sörrel a kezében. Ez hamistudatos állapot. A drukker személyes veszteségként éli meg, ha nincs stadion, meg EB. Mintha tőle személyesen vennénk el mindezt. Azt meg végképp nem érti, ha néha az orrára koppintanak és a szemébe mondják, hogy bocs, de nem fizetnék az elmebajod fenntartásáért, inkább költeném azt a pénzt a gyerekemre. Amelyik bolond megérti a saját kórképét, az már el is indult a gyógyulás, de legalábbis a betegség ellenőrzésének útján.
A szakirodalom a foci társadalmi szerepéről is ír. Miért kell a foci? Azon túl, hogy pompásan lehet lopni és csalni a foci körül, a focinak fontos szerepe van ott, ahol széles, semmire sem jó, frusztrált, kitörni képtelen rétegek élnek relative ostobaságban tartva. A mindenkori elit fél a tömegtől, ezért mindent megtesz, hogy a tömegnek legyen frusztrációs szelepe. A foci ez a szelep. A foci és a forradalom között van kapcsolat.
Az egyes szurkoló lelkében lejátszódó jelenségekről és a szurkolók csoportos viselkedéséről több polcnyi könyv jelent meg. Ezt az egész izét elég alaposan megvizsgálták már.
A dolog úgy áll, hogy a legtöbb sport esetében a sportoló teljesítményét értékeled.
A maratont futó előtt meghajolsz lélekben. Ha teljesítmény kifejtésének ideje nem túl hosszú, akkor bíztatod, mint egy súlyemelőt, vagy egy bokszolót. Azt hiszem ez is érthető. Ha azonban felnőtt emberként úgy viszonyulsz a focistához, ahogy egy kamasz lány a fiúcsapat énekeséhez, akkor tudhatod, hogy nem vagy normális: szurkoló vagy. És a szurkoló még ennél is tovább megy. A hisztis tini ugyanis még a realitások mezsgyéjének szélén áll. Isten neki a fiúcsapat bálványa, de mégiscsak önálló entitás. Maximum egyesülni szeretne vele, testben és lélekben. A focidrukker már odaát van. Ő egyes szám első személyben beszél. „Berúgtuk a gólt” – mondja a tévé előtt, sörrel a kezében. Ez hamistudatos állapot. A drukker személyes veszteségként éli meg, ha nincs stadion, meg EB. Mintha tőle személyesen vennénk el mindezt. Azt meg végképp nem érti, ha néha az orrára koppintanak és a szemébe mondják, hogy bocs, de nem fizetnék az elmebajod fenntartásáért, inkább költeném azt a pénzt a gyerekemre. Amelyik bolond megérti a saját kórképét, az már el is indult a gyógyulás, de legalábbis a betegség ellenőrzésének útján.
A szakirodalom a foci társadalmi szerepéről is ír. Miért kell a foci? Azon túl, hogy pompásan lehet lopni és csalni a foci körül, a focinak fontos szerepe van ott, ahol széles, semmire sem jó, frusztrált, kitörni képtelen rétegek élnek relative ostobaságban tartva. A mindenkori elit fél a tömegtől, ezért mindent megtesz, hogy a tömegnek legyen frusztrációs szelepe. A foci ez a szelep. A foci és a forradalom között van kapcsolat.
Miért kell a foci? Hogy a gyereked példaképnek választva egy sztárt megtanuljon focizni és hogy ne ilyen rendszergazda alkatú ember legyen belőle (mint tippem szerint Tótha is). Akik szeretik a focit általában az utcán fociznak is ergo egészségesebbek és nem pusztulnak bele a szívrohamba olyan nagy %ban mint a nem focizó társai. Jójó a beton pálya nem túl egészséges, én is tapasztalom hogy szétszedi a térdet de még mindig jobb mint az átlagember mozgásmentes élete. Ezért kellett volna Eb. Azért annyira nem sajnálom, Portugália is majdnem beégett vele akkor Mo-n mi lett volna?
Neantropus meg a footballhuligánokat veszi átlagszurkolónak amihez külön gratulálok, kb minthogy ha valakinek tetszik Brat Pitt még nem biztos hogy a sikítózó elmebeteg tinik között van (na, a te bnődnek is tetszik...vagy vmelyik másik jóképűsztár, mind1). A fusztrált tömegnek meg kifejezetten jó, hogy nem bandázással és drogokkal vezetik le az indulatokat, hanem sporttal, és esetleg megtanulnak csapatban dolgozni, kűzdeni. A foci tehát szerintem jó, az EB nem feltétlenül (itt). Funkcionális analfabéták kíméljenek.
Neantropus meg a footballhuligánokat veszi átlagszurkolónak amihez külön gratulálok, kb minthogy ha valakinek tetszik Brat Pitt még nem biztos hogy a sikítózó elmebeteg tinik között van (na, a te bnődnek is tetszik...vagy vmelyik másik jóképűsztár, mind1). A fusztrált tömegnek meg kifejezetten jó, hogy nem bandázással és drogokkal vezetik le az indulatokat, hanem sporttal, és esetleg megtanulnak csapatban dolgozni, kűzdeni. A foci tehát szerintem jó, az EB nem feltétlenül (itt). Funkcionális analfabéták kíméljenek.
neantropus 2007.04.26. 07:40:07
Az, hogy te csak akkor látsz futballszurkolót ha az MTV ostromát közvetítik, nem jelenti azt, hogy mind ilyen. Gondolom te vagy az aki a cigányokat is a mónika-show alapján ítélsz meg...gratulálok a szűklátókörűségedhez (függetlenül ahhoz, hogy amit írtál nagyrészt igaz, csak nem az teljes igazság, sőt, igen kis szelete)
Az, hogy te csak akkor látsz futballszurkolót ha az MTV ostromát közvetítik, nem jelenti azt, hogy mind ilyen. Gondolom te vagy az aki a cigányokat is a mónika-show alapján ítélsz meg...gratulálok a szűklátókörűségedhez (függetlenül ahhoz, hogy amit írtál nagyrészt igaz, csak nem az teljes igazság, sőt, igen kis szelete)
Joaquin.
Nem a sportolásról beszéltem.
Nem mondtam, hogy nem jó, hogy a tömegek nem bandáznak. Csak a foci társadalmi szerepéről beszéltem, minősítés nélkül.
Azt se mondtam, hogy minden drukker ott volt a tévé ostrománál, de ha figyeled a dél-amerikai híreket, akkor tudod, hogy ott a társadalom gyakorlatilag drukkerré vált és egy-egy csapat vesztése után nagyon nagy a baj.
Az átlagszurkoló motivációja pontosan ugyanolyan, mint a huligáné, csak az egyik még erőszakos is és balhés. Értsd amit írok: az azonosulás a lényeg.
Cigányokat nem a Mónika-show alapján ítélem meg, de azért az is igaz, hogy kevés elméleti fizikus veri meg a nőjét a kamerák előtt. És az elméleti fizikusok körében a cigányok száma a nullához közel van. van a valóság - ami néha fáj - és vannak a vélemények. Mint például a tiéd. A kettő között pedig van a szakadék.
Nem a sportolásról beszéltem.
Nem mondtam, hogy nem jó, hogy a tömegek nem bandáznak. Csak a foci társadalmi szerepéről beszéltem, minősítés nélkül.
Azt se mondtam, hogy minden drukker ott volt a tévé ostrománál, de ha figyeled a dél-amerikai híreket, akkor tudod, hogy ott a társadalom gyakorlatilag drukkerré vált és egy-egy csapat vesztése után nagyon nagy a baj.
Az átlagszurkoló motivációja pontosan ugyanolyan, mint a huligáné, csak az egyik még erőszakos is és balhés. Értsd amit írok: az azonosulás a lényeg.
Cigányokat nem a Mónika-show alapján ítélem meg, de azért az is igaz, hogy kevés elméleti fizikus veri meg a nőjét a kamerák előtt. És az elméleti fizikusok körében a cigányok száma a nullához közel van. van a valóság - ami néha fáj - és vannak a vélemények. Mint például a tiéd. A kettő között pedig van a szakadék.
Jut eszembe, ehhez az egész EB-dologhoz nem kevés önerő szükségeltetik. Azt ugye senki nem hiszi, hogy EU és magán pénzekből lett volna megépítve itt minden. Namármost, ha volt erre elkülöníthető közpénz - leánykori nevén: forrás - akkor én azt szeretném, ha azt legott az oktatásba tolnák bele. Mert annak, a focival ellentétben, lenne értelme. Kíváncsi lennék annak a szép kövér dokumentumnak - amit szintén én fizettem ki - azokra az oldalaira, ahol megnevezik a forrásokat. Nyilvános az? Annak kell lennie. Tótawé! Nem akarsz kicsit oknyomozni? Csak a te szakmád lenne idecsapni a számokat...
Az utolsó 100 komment: