W

w.blog.hu

Tóta W. Árpád kommentál, szemtelenkedik, valamint permanens fogadóórát tart.
Régi cikkarchívum



Kommentelés - házirend

Wblog @ Facebook

Engedjétek hozzám

Kis heti hírlap 4-10 éveseknek.


Foglalod a kurvanyádat

A mozdonyhorgony
Úgy remélte, ezzel bekerül a Rekordok Könyvébe. De legalább a Jackassbe.

Elnöki pornó
Nagy baj, ha az elnök ribanc.

Nem jó a nemzetnek egyedül
Szuverén ország is lehet borzalmas hely.

Szent szar
A húsvéti alkotmány: szentséggyalázás.

A pedofilok védőszentje
A deviancia fincsi, de csak ha papok csinálják.

A gólkirály beszéde
Angela, te náci ribanc!

Győz a szittya förgeteg
Kuss, mi így szállunk le a bicikliről.

Együtt sikerülni fog
Bizonyítsuk gyalázkodással, hogy Magyarország szabad!

Kompország vitorlát bont
A finom kritikát meg lehet állítani, a brutálisat nem.

Foglalod a kurvanyádat
Nem ti vagytok a nemzet, sem a nemzeti oldal.

Utolsó kommentek

  • Brown094: Ha pénzt vesztett egy átverés miatt, vagy megadta adatait egy csalónak, akkor is visszakaphatja el... (2021.10.21. 23:05) Tribuszerné visszanéz
  • szódabár: Hát te sem vagy a tolerancia bajnoka. Hehehe. Felőlem mindenki azt csinál amit akar, nálunk a menó... (2020.12.26. 11:50) Isten fasza
  • Tahó Sandokan: Közben elkészült, bitangfinom. (2020.11.09. 15:20) Ajándék erős gyomorhoz
  • Tahó Sandokan: Nem számítottál kommentre, ugye Worluk? Tegnap jutottunk hozzá ehhez a szürke gombához (egy gombá... (2020.11.09. 14:43) Ajándék erős gyomorhoz
  • Reactor: Bírom az ilyen mérhetetlenül idióta hozzáállást...a falu élhetetlen közösség, mert ott nincs TESZK... (2020.06.26. 14:47) Vackor néni busza
  • Utolsó 20

Tavaszi álom

2007.01.15. 13:43 Tóta W. Árpád

Nem csak az MSZP népszerűsége esik, hanem a pártoké általában - védekezik Lendvai Ildikó. A tromfból az hallatszik ki, hogy nincs miért aggódni, a politika egészében ciki, ezen belül ők csak egy picit jobban. A helyében ettõl nem nyugodnék meg.


Címkék: reform zavargás cikkajánló

287 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://w.blog.hu/api/trackback/id/tr1128439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dark future,

Köszönöm, hogy pártbérencnek neveztél, tőled elismerés.

PS: ja, a cikk teljesen jó.
hhh (ex kaarmeenhetki)

abban teljesen egyetértek Veled, hogy ez az álláspont, amit fentebb vázoltam és amire reagáltál, szélsőségesen negatív esetek kivédésére alkalmas. Szerencsére nem ilyen éles a helyzet, mondhatni, erről itt szó nincs, ezt a 'kisebbik rossz' szópár ellen-mellett hoztam fel, nyilván nem lehet ilyen sarkosan gondolkodni.
azert egyezzunk meg, hogy magyarorszagon van egy olyan szelsojobb is amelyik sem a zsidokat nem akarja kiuzni sem a szkita Jezust nem akarja behozni. es szerintem egyre tobben vannak ezek kozt, meg akkor is ha baltol worlukon keresztul a jobbig minden oldal vagy kihagyja oket a felsorolasbol vagy diszkreditalni probalja oket. ebredjunk mar fel, ezek nem azert szelsojobbosok mert utaljak a ciganyokat. azert azok mert termeszetuk szerint nem birjak a tehetetlenseget. tenni akarnak valamit, mert ami most van az nekik nem jon be.

ha lenne alternativa akkor csendben lennenek, de hat ahogy W. is leirja. ilyen nincs.
Ez a Dr. Stein post helyén van itten? 16:54:17 Ritkán szoktam moderálást reklamálni, de mintha ez itt simán csak eltévedt volna...
Irbisz!
A fenéket! Azok a lúzerek akik azért szavaznak a nagy pártok valamelyikére mert hisznek nekik.
„Kár, hogy a kettős leléptetést nem ismeri az alkotmány...”

Van benne igazság, csak akkor ki kormányoz ... :-O
Álmodtam egy világot magamnak:
Miniszterek:Lendvai,Szili,Dávid,Béki,Pelcz-
né,Schmidt,Vadai,Horváth Á.;;
Államtitkárok:"Mónika",Szulák,Kiszel,Dundi-
ka,Kelemen A.,..stb.
Mondom álmodtam,de már ébren vagyok.
"Shadow82"14:24:04.-és Újfalu?Az piskóta?
"Benedek"16:42:16.-nyugiiiii!
17:04:45.-rosszul is érzi most magát,ne félj.
"Dr Stein"16:54:17.-nálad erősebb idegzetűek is jutottak ideg osztályra,mert Matulát olvastak.
Végül egy kérdés:remélhető-e egy erdész tavaszra aki hazazavar mindenkit(az"Egy parizán naplója"nyomán)?
molaris!
Ilyen rémálmot a legrosszabb ellenségeimnek se kívánnék...
"bazalt"-gyors is volt az ébredés!
Szerintem valamit tenni akaró politikusok csak kissebb településeken vannak. Olyan emberek mondják ezt akik ott laknak. Elmondásuk szerint a pártállástól sokkal fontosabb az, hogy mit tettek. Országos politikában vagy a parlamentben akkor a fegyelem, hogy egy-egy ember tevékenysége elvész a ködben. De ez a nagyvárosokra is ugyanúgy érvényes. Számomra pl. a frakció fegyelem is nevetséges. Ezzel az erővel lehetne öt tagú is a perlament. 1 MSZP, 1 FIDESZ, 1 SZDSZ, 1 KDNP, 1 MDF. Úgyis egyformán szavaznak. Persze tudom ezt bővebben ki kellene fejtenem, de már unom az egészet. Már sörözés közben sem beszélünk politikáról, csak ha valami extra történik.
Azon gondolkodom, hogy vajon hanyan olvassuk Arpinak ezt a cikkjet, vajon hanyan vagyunk, akik nagyjabol ugyanezt gondoljuk, minusz iroi vena.

Attol tartok, kevesen.
Attol tartok, az emberek nagy resze vagy abszolut kozombos, vagy szelsosegesen hisz az egyik oldal feltetlen igazsagaban es a masik feltetlen piszkossagaban.

Es amig ilyen nagy a vakok aranya az orszagban, addig mi itt kozepen keveset tudunk tenni.
azt szögezzük le:
pillanatnyilag az én nem szavazásom és az érvénytelen voksok kb ugyanannyira voltak hatásosak-vagyis semennyire.
pillanatnyilag nincs "kabbe" kocka
(bazalt, légyszives olvasd el mégegyszer 2007.01.15. 17:35:02 )
...
az is érdekes, hogy Árpád elemzése ellen lényegileg nem tiltakozott senki;)
Amikor fél évvel a választ´sok után ilyen a helyezet, akkor mit lehet csinálni?
És tulajdonképpen az öszödi beszéd után viselkedésükkel kik támogatták jobban a kormányt? a csendes többség, vagy a tüntetök?
cozumel:
statisztikai alapon be kéne tévednie ide a vak híveknek is.
tézé: szerintem egyébként sokan gondolkodnak így. a legkülöbözöbb emberektöl hallottam mostanában Árpiéhoz hasonló diagnosztikát.
Ez az a pont, ahol lassan már mindenki leszerepelt: gyf hazudott, ov nem hiteles, kóka bulvár lett, dávid meg befeküd a schmuknak. és elfogyott a lap. még 3,5 évig itt verjük a gombokat, vagy mi lesz???
vagy az utcán, ha,.....
Ha a többséget is érinteni fogja a megszorítás.
De csak akkor.
Ameddig van még mit vesztenie az embernek, addig behúzza fülét, farkát, és legfeljebb ilyen blogokban, meg a haverokkal a kocsmában pofázik a történtekről.
Kevés az az embercsoport akiben a valódi tenni akarás is előtőr.
Talán mi itt igen de ez tényleg kevés.

Szóval igaz az a mondás, hogy csak az képes bármire, aki már mindenét elveszítette.


"Én távolmaradással demonstrálnék-demonstráltam. Még mindig úgy érzem, hogy egy szándékosan érvénytelenített szavazat összefirkálni, ilyesmi) nem megoldás, illetve tiszteletlenség (nem jó szó, de jobb nem jut az eszembe) azokkal szemben, akik szavaznak és komolyan gondolják."

Nem ugyanaz. Ha tömegesen találnak áthúzott lapokat (esetleg pár szavas kommenttel ellátva), annak már üzenetértéke lenne. Igen, kommenttel ellátva. A szavazás lebonyolítói ugyanis viszik az ilyen jellegű híreket, nem maradna titokban a különvélemény (persze csak akkor nem, ha ez a fajta véleménynyilvánítás szervezett formában, tömegesen jelentkezne). Érdemes lenne rá összehozni egy civil kezdeményezést 2010-ben.

Egyébbként ez a demokratikus társadalom egy olyan gép, hogy amit Te beleteszel az jön ki belőle.
"cozumel:
statisztikai alapon be kéne tévednie ide a vak híveknek is."

Ket lehetseges reakciojuk lenne:
1. Elkezdenek boszen vedeni a sajat igazukat
2. Elgondolkodnanak Arpi cikken

Szerinted? :-)
dark future!

Szerintem + többet érek el a szándékosan rontott szavazással, mint a távolmaradással. Különben is olyan jó elmenni szavazni :)))))((((
Én + szívesen élek a szavazati jogommal, de nincs kire, és így fejezem ki a tiltakozásomat a gyatra kínálatra.
Mindamellett, hogy ez egy nagyon komoly dolog, és én is teljesen komolyan gondolom- és ténylegesen nagyon el lehet itt keseredni, kéremszépen: kezdünk egy föld alatti mozgalomhoz hasonlítani... :)
tézé,

„Szerintem + többet érek el a szándékosan rontott szavazással, mint a távolmaradással.”

szerintem dark future is ugyanezt írta ... :-)
tézé,

most mondd, meg hát nincs a szavazásnak egy emelkedett patetikus hangulata..? Oké, már vissza is vettem az idealizmusból, de ezt nem hagyhattam ki.
Mi lenne, ha fehér kocka és távolmaradás helyett a kispártokra szavaznánk?
Papírforma szerint tavasszal a választásokon 48 párt indult. Az egyiket kiválasztjuk és csakazértis bejuttatjuk a parlamentbe. Mondjuk a Panellakók Polgári Pártot csak mert hülye neve van. Vagy valamelyik roma pártot, hogy a legfelsőbb szinten foglalkozhassanak a cigánykérdéssel. :) Ne csak messziről osszák az észt, hanem testközelből.
Azt, ha nem szavazunk kidumálják, de ha másra szavazunk nem szajkózhatják hogy a zemberek elfordultak a politikától, meg hogy nem tudnak választani (fehér kocka), hanem érezhetnék, hogy bárkire szavazunk inkább, csak rájuk nem.
Molaris:
Milyen Újfalu? Milyen piskóta?
mavo!

Igazad van. Nem figyeltem eléggé.
Bütyök: Kétfarkú kutya párt?
hhh: Azert nem tiltakozott senki, mert valszeg Tota dáböljút nem olvassa sem a turulalsógatyás sem az MSZMP csecsén nevelt kisnyugdijas. Az elemzese pedig egyreszt nyilvanvalo, masreszt sajnalatosan rovid es feluletes.

Elorevetitenem, hogy en athuztam a szavazocetlimet, listan kapott tolem az MDF egy batorito szavazatot "hatha" gondolatmenettel.

Minden partrol lehetne odakat zengeni, hogy mit hol ront el napmintnap, az indexen parszor osszefoglaltam. Reszemrol ugy erzem, hogy a Fidesz az aki a legkreativabb, ha hibazasrol van szo, az MSZP pedig brillirozik, ha a kisemberbol kell kisajtolni meg ket fillerket, hogy az uj kormanyzati negyedbe 17%-al zoldebb gyeptegla kerulhessen. A reformokban pedig elegge felve tudnek bizni, de nem bizom mert egyelore abbol all a reform, hogy tobb penzert, kevesebb szolgaltatas. Ha egy esszeru merteknel megallnak, es racionalizalnak, akkor lehet belole valami, erre en adok 1% eselyt. Joval valoszinubb, hogy a mostani ineffektiv rendszer marad, es a masfelszer annyi penz ellenere max 5%-os hatekonysagnovekedes lesz.

Kokemenyen meg kellene szuntetni a korhazak keretrendszeret, a MAV, BKV es a Posta gyalazatosan ineffektiv, elvtarsak, ideje lenne fejeket vagdosni. Aba Botondot max takaritonak szabadna megtartani a BKV-nal. A posta pedig annyira draga, hogy egy 70000 Ft erteku csomag szallitasa 3-4000 Ft-ba kerul. En kocsival ennyi penzbol elviszem 250 km-re. A posta dolga elvileg az lenne, hogy olcsobban vigye el az arut A-bol B-be, mint az aki feladja. Raadasul mar volt olyan csomag, amit elkevertek, es sz@rtak fizetni erte.

Kismillio tennivalo van. Am ki torodik vele? Ah senki... a fidesz elvan a naggyulesekkel, az adossagaval, es nem nyujt meg veletlenul sem alternativat. Az MSZP osszevissza dolgozik, a fidesz meg azt sem teszi. Az SZDSZ pedig jo alkeszkent dulongel ide-oda, hogy belehanyhasson az emberek penztarcajaba. Az MDF ahogy Tota W bacsi allitotta, egyszeruen statikus, passziv, ha csinalna egy alternativ, atfogo programot - kis tulzassal a jelenleginel jobbat egy kemenyebb este egy jo uveg vodka tarsasagaban ossze lehetne csapni - akkor az MDF egybol 15%-20%-ra ugrana. Merthogy programja joszerivel csak az SZDSZ-nek volt a valasztasokkor, de az o programjukkal sem dicsekednek el Ruandanal jobban mukodo demokraciakban.

Ez van. Akinek nem tetszik a politika az kenytelen nokbe, TV adokba, vagy internetbe fojtani a lelkesedeset. Es valljuk be, jobb valasztas, mint egy aszaltnarancs es egy piros kocka moge bujo dzsungelharcos seggrepacsijat nezni.
Butyok: nalunk Erden nem lehetett mast valasztani: MSZP, Fidesz, MDF, SZDSZ, MIEP, MKP.

Ezert a Ketfarku Kutya bolcs tanacsara leadtam ervenytelen szavazatomat, meg ra is irtam, hogy ne is soroljanak egyikhez sem, mert egyik sem tetszik.

Kellene az az "egyik sem" rublika. Ha errol tartananak nepszavazast (asszem nem lehet) meg en is alairnam.
Teze, asszem legkozelebb mar jobban fogom csinalni, viszek extranagy filcet, es a szavazatszamlalo bizottsag orra elott huzom at a lapot, es dobom be. Hatha par embert magammal viszek ezzel a nema kampannyal :)
mavo · mavo.blog.hu 2007.01.15. 18:15:07
"„Kár, hogy a kettős leléptetést nem ismeri az alkotmány...”
Van benne igazság, csak akkor ki kormányoz ... :-O "

Akkor jöhetne az, hogy:

a./ új választás, amin bárki indulhat, aki még soha NEM volt képviselő (csak egyéni képviselők lennének, listák nem),

b./ pártok, területi képviselet és Országgyűlés helyett szakmai képviselőtestületek.

No akkor a b./-ről egy kicsit bővebben:
-- pártok nem lennének
-- Országgyűlés sem, a szó jelenlegi értelmében
-- terülarányos (pontosabban lakosságarányos) képviselet sem lenne.

Mi lenne akkor? Négyszintű rendszer:

-- Erős helyi önkormányzatok jelentős pénzeszközökkel, a helyi testületekben egyénileg megválasztott képviselőkkel (egy lista lenne településenként, x db ajánlószelvénnyel lehetne rá felkerülni, minden szavazólistán ott lenne a név, a fénykép és a foglalkozás, és lehetne több képviselőre is szavazni),

-- Régiós tanácsok (Budapest külön régió lenne), szintén saját pénzeszközökkel, a tanács tagjait ugyanúgy választanák, mint az önkormy.képviselőket, viszont előírás lenne a diploma és egy világnyelv ismerete.

-- Országgyűlés, SZAKTERÜLETENKÉNTI listákkal (kb. mint most a minisztériumok), egy-egy területen 6-10 képviselővel + elnök (elnök az, aki a legtöbb szavazatot kapja). A listákra jelölni azt lehetne, aki szakirányú diplomával rendelkezik, beszél egy világnyelven, és legalább öt év szakmai gyakorlata van az adott területen, viszont nem múlt még el 65 éves.

-- Erős államelnök, megfelelő jogkörökkel, szintén közvetlenül megválasztva + az "elnök emberei", akiket az elnök hoz.

Mindez kombinálva igen erős transzparenciával (néhány nemzetbiztonságot veszélyeztető titkot kivéve minden nyilvános és szinte azonnal hozzáférhető lenne az interneten).

Álom ez?


Szép ez az egyetértés itt.
Árpád! Ha nem olyan nagy titok, nagyjából mennyien olvassuk a blogodat? Biztos kapsz statisztikákat.
Új arcok, netán új párt a honi politikában. Tényleg jó lenne... De mi alapján ikszel a választópógár? Ígéretek, esetleg politikai előélet, mondjuk utóbbi az új arcoknál kilőve, tehát az ikszet az ígéretek (program) alapján fogja oda tenni aki elmegy és újarcra/pártra szavaz. De biztos azt fogja majd csinálni amivel kampányolt? Lesz elég szakértő embere?
Dark: en gondolkodtam ezen a civil kezdemenyezesen, es szivesen raknek ki plakatokat, hogy "huzza at!" vagy "ha nincs kire szavaznia, irja ra a velemenyet a valasztekrol!"

Lenne visszhangja szerintem, csak az a baj, hogy mire 2010 lesz, nem lesz penzem papirra ;-D
Egy fecske nem csinál nyarat!
Még dolgozni kell rajta. Nem baj, van még 3 évünk.
Max a hozzá szólók száma érdekelne.
Pedig a Liberáliis Roma Unió Párt érdi :)
Yeaaah Daikini, veeeeeeeeeeeeeeeeegre...udvozlegy a klubban:)))
OFF
tézé
Hozzászólók száma szerintem nincs több 200-nál. Ami bizonyos értelemben jó, másrészt nem.
ON
Jah tuti, onkorminal volt vagy 310 millio part, szervezet, golfklub. Ebbol 308 millio roma. Az is egy vicc, hogy a ciganysag egy szerencsetlen egyseges partot nem tud osszehozni maganak, ami oket, mint kissebbseget kepviseli. Es ez nekem is rossz, mert akkor folyamatosan nyifognak, hogy nekik mennyire szar, meg hogy mar a segely sem er annyit, mint 4 eve.
Persze a föntebb felvázolt rendszeren van még mit csiszolni, vitaindítónak szántam.

Pl. jó lenne erős biztosítékokat is beépíteni, hogy nehogy úgy járjunk, mint ezzel:

"- Mit gondol, a Fidesznek párttá kell majd szervezõdnie?
- Szerintem semmiképpen. A fiataloknak elegük van a hierarchikus szervezetekbõl. Ha a választásokon csak pártok indulhatnak - amit helytelenítenék -, akkor kényszerûségbõl talán létre fogunk hozni egy választási pártot, amit azonban a választások után sürgõsen feloszlatunk."

No ki mondta ezt?

Igen, Orbán Viktor.
1989-ben. Két évtized nagy idő...


Thanks portuguese, vegre egy kisforum, ahol nem 3000 elvakult gyurcsista vagy orbanista pap ugrik nekem. Itthon vagyok! :)
Ahol lehet fehér kockára szavazni, ott van következménye?
Sztem inkább olyanon agyaljatok ami ér is valamit, amit nem lehet valami szar dumával az asztalról lesöpörni. Mert hiába szavazol a fehér kockára, csak azt éred el, hogy a droidok döntik el a választást.
Rakjatok helyre ha nem jól gondolom, mert nem vagyok túltájékozott ez ügyben (meg más ügybe sem).
DF: :DDD

Ez igen kemeny anyag, ugy latszik fekete feherben anno tul nagyot sozott a hekus Viki fejere a gumibottal.

Az a baj Orbannal, hogy ahogy sikerult megborotvalkoznia rogton selyemfiu lett, es egybol ugy gondolta, hogy onnantol o mar felisten. En is igy gondoltam, amikor eloszor borotvalkoztam, de akkor en csak 17 eves voltam :D
oké, látom dark future beindult
Vigyel puskat, es mindenki vadasszon le egy droidot? ;)

Nezd nekem tele a tokom az utlezaros sarokbavizelos forradalmarokkal, azzal is, hogy atszellemult arccal osszanak nekem propaganda anyagot. Az, ha van kinn egy-egy jol megfogalmazott plakat, es az ervenytelenek joval meghaladjak a szokasos 1.5%-ot, akkor mar megerte. A mi elkepzelesunknel pacifistabb, de egyben demokratikusabb nincsen. A valasztast igyis ugyis szocialisan zoknik fogjak eldonteni. Azonban lenne hangja azoknak is, akik nem akarnak ripacsokra szavazni. Lehet, hogy ez egy szerencsetlen suttogas, de tobb, mint a semmi, es kibontakozhat egy olyan ut, amelyik igenis tudja, hogy van aki nem zombi, es vevo egy jo (egyaltalan letezo) valasztasi programra.
Daikini!

És lehet, hogyha elég % sorakozik fel az ügy mögé, és az + is jelenik a szavazatok összeszámlálásakor, akkor talán egy értelmes milliárdos azt mondja: pártot nekik!
De elgondolkodtató, hogy még önkormányzati szinten sem tud a lakosság de még a civil szervezetek sem valós beleszólást elérni, pedig az aztán igazán az ő életükről szól.
Lásd Verók és bandája, nagymező utcai mélygarázsos fakivágás.
"Daikini 2007.01.15. 20:01:45
Ez igen kemeny anyag, ugy latszik fekete feherben anno tul nagyot sozott a hekus Viki fejere a gumibottal."

Közben megtaláltam a forrást is: HVG interjú, 1989.aug.26.
„a./ új választás, amin bárki indulhat, aki még soha NEM volt képviselő”

Ingatom a fejem, nagyon ingatom.

Azért, mert a többség fasz, nem kellene mindegyiküket válogatás nélkül kihajítani ...
"Azonban lenne hangja azoknak is, akik nem akarnak ripacsokra szavazni."
Ezt értem én, de azt vezesd le nekem, hogy mi fog változni.
Én nem bánom mutatóba maradhat egy pár belőlük, de kasztrálni kellene őket, mert még a végén elszaporodnának.
Egyreszt egy 5%-os ervenytelen nem 5%-ot jelent, hanem joval tobbet. Mindig dilemmazom, hogy mennyi ertelmes ember lehet Magyarorszagon, aki nem vesz fel hitelt azert, mert megigertek neki, hogy majd a felet elengedik, meg amugyis csokkentik az adot.

Szerintem 30% tuti van aki kepes megfogalmazni sajat gondolatot. Ha nem tobb.

Az onkormanyzati valasztasokon egyszeru volt az algoritmus: ha a telepules 1000 fo felett volt, akkor szinte biztos, hogy valamelyik part altal tamogatott jelolt lett a nyero, a kissebb telepulesen viszont ismerik Kovacs Belat, aki mar a téeszben is bizonyitott.

Nalunk a polgarmester, es a kihivoi le se tojta a nepet, egyszer sem jott el sem hozzank, sem nyilvanos rendezvenyt nem tartott, hogy megis mik az elkepzelesei. Bealltak a narancs kor, vagy a voros negyszog ele, es bamban mutattak, mit hozott helyre rajtuk a fogorvos 3 hete. Partok alltak mogottuk ures kezekkel. Az emberek szavaztak, es droidgyozelem.
Butyok: Mondjuk a The Sun megirja 2014-ben, hogy a magyar valasztok tizenx szazaleka nyiltan fityiszt mutatott a valaszteknak. Sot ha jol csinaljuk, meg Nigeriaban is hir lesz. :)
Én ezt 2010 ben akarom olvasni!
en mult oktoberben, de ne legyunk tellhetetlenek :)
Én + fel akarok ébredni, hisz ez csak egy rossz álom.
Szóljatok ám az ébresztőkor...!
"Shadoww"19:25:25.-Pécsújfalu,ott már a"megmázsáltat" választották meg.Persze volt már előélete is.Nuuu..?
Egyebkent fel eve jart nalunk egy erdelyi rokonunk, akivel megosztottam az otletem az ervenytelen szavazasrol. Azt mondta, hogy Causescu alatt ok is ezt csinaltak, bementek a szavazofulkebe, es uresen bedobtak. Mindegy volt, de jobban ereztek magukat.
dark future 2007.01.15. 14:48:28

Mwuhahaha. Én Mszp-s? Rotfl. Barom.

TWÁ: cikk ott van, gratula. Valamelyik nap erről beszélgettünk itt éppen. Nincs értelmes politika itt Mo-n.

Asszem én is intézem lassan azt az Írországot... :(

BTW. A Magyar Nemzetet megvette az MSzp, vagymiva'? :D
Daikini 2007.01.15. 19:58:52

Dai orulok, hogy jol erzed itt magad, nezd engem jobboldali meg katolikus meg no letemre meg nem kezdett itt ki senki, elfogadtak es hajlandok hulyulni is meg vitatkozni is es persze beszelgetni...jo hogy te is tarsultal te igazan ide valo vagy majd olvasom a te kommentjeid...jo magam sok okosat nem mondok polirozom a gazdankat mint egy jo Lukrecia:)))a ciber sicc de szeretem olvasgatni a vitakat kommenteket sok okos gondolat elhangzik...
...az ervenytelen szavazatot meg En is idonkent alkalmazom, ha a papam varosunk ombuszmanja ugy iteli h szavazni nem kell senki re csak ki kell menni O a szaktanacsado epp egy onkormanyzatin a jo multkor tettuk ezt de sajnos nem tudom kovetni mert mi allandoan valasztunk...

jo ejt majd holnap elolvaslak benneteket:)))
Politikus :-)

Egy kisváros polgármestere gondol egyet és ellátogat a kollégájához, a szomszéd város első emberéhez. Látja, hogy jól megy a dolga, a háza előtt vadiúj Passat, de a házikó is rendben van, inkább villa az. Kérdezi is:
- Hát ez meg hogy jött így össze?
- Látod ott azt a sportcsarnokot?
- Igen!?
- 30%! - dörzsöli a zsebét kacsintva.
Egy év múlva viszont ő megy a szomszéd városba polgármester társát viszontlátogatni. Ahogy meglátja, hol él, szeme-szája tátva marad. A kocsibejárón hatalmas luxusautók, és mögötte egy kisebb kastély magasodik. Ilyen gazdagságról még ő is csak álmodhat. Nem tudja hát megállni:
- De jól megy... Hogy csinálod?
- Látod ott azt a hidat?
- Nem!
Emberünk a zsebére mutat: - 100%!!!
Hahahaha:) MN? Mi a baj a cikkel?:) Sztem egy ilyen pártnak lenne létjogosultsága, de pont Áder-el az élen?;)

Persze, válaszhatsz a "semleges" jobboldali pártra, egy Áderel az élen;)

Aztán beolvadnak?

Hangosan mondom vazze, mielőtt letámadtok, ez csak az egyik forgatókönyv.
Kedves Árpád!
Jó kis cikk(izés) ez. Milyen kár, hogy gyapjas birkák vagyunk és mindig arra bólogatunk, ahonnét kolompolnak. Ehhez a "politikához" nem értek, de nem is kell, mert ez nem is az. De azt gondolom: ehhez a "politikához" azok sem értenek, akik magukat "politikusnak" igyekeznek beállítani.
Egyáltalán van valaki Magyarországon, aki valóban érti, hogy mi folyik itt? Vagy csak tapogatózik egy sötét szobában, aztán ha megfog valamit, akkor máris kimondja, hogy : na ez az, megyvagy!
Amúgy meg lehet menni a követségekre, de csak huncutul néznek ránk, ha egyszerű becsületes emberek vagyunk. Ha terroristák vagy nehéz bűnözők lennénk..., az már döfi. Azok kellenek. Vagy tán a hírek nem erről szólnak? (Ne értse senki félre.) Amikor azt hallom, hogy X országban X éve élő X terrorista X robbantást hajtott végre, akkor jogosan merül fel a kérdés: hát nem tudták, amikor állampolgárságot adtak neki, hogy kicsoda?
Na de az eredeti témáról:
Megérdemeljük mi ezt a vacak helyzetet. Manapság mindenki panaszkodik a kormányzó pártokra. De amikor felteszem a kérdést: kire tetszettek szavazni? Akkor mindenki lesüti a szemét és sunnyog. Akkor meg hogy is van ez? Hát így. Ez jár nekünk, aztán felhúz a láb és pipa!
Bütyök, volt a fehér kockáról már egy post, sok-sok érdekes ötlettel, hogy mi legyen ha nagy lesz a %; ez ni:
w.blog.hu/2006/11/28/blanco
Nem tudom hogy hányan emlékeztek arra, hogy az ősszel a rogán milyen kitüntetett programjának tekintette a szolgálati luxus autók feltűnő nélkülözését.
No, hát a hírek szerint a III. kerületben Tarlós 16 éve után tarolt a fidesz.
Mit gondoltok mi volt az első teendője az új polgármesternek Bús balázskának.
Október 25 -én!!!! 2 nappal az ismert zavargásokat követően az első testületi ülés első napirendi pontjaként előterjesztett és többségi frakciójával megszavaztatott 2db!!! full-full extrás Passatot, darabját 9.3 millió forintért, megfejelve azt egy 4 éves!!! lizing költséggel. A régi autót /4 éves/ pedig a tarlós megvette magának versenyeztetéses pályázat kizárásával.
Hát ez a fidesz!!!!!!
Tisztelt feherkocka hivok,
egy ilyen politikai morallal rendelkezo orszagban a feher kockan a jelenlegi polelit rohog. ezek akkor is ugyanugy kormanyoznak, ha csak 1 kibaszott szavazat miatt lesz ervenyes a nepszavazas.

Hir lehet abbol, hogy az emberek toke tele van a politikaval magyarorszagon - mer' mashol nincs? A jelenlegi parlamentet le lehetne redukalni a frakciovezetokre, akik majd szavaznak. talan akkor nem lesz akkora kupleraj a teremben, hogy a takaritok teleszednek 10 zsakot almacsutkaval meg szetszort fules magazinnal.
sot, maradhat a maszop meg a fidesz frakciovezeto, esetleg az mdfbol meg valaki, hogy legyen kinn rohogni. haha, hulye hal, setalni akarsz?!
az utanfutopartok abszolut feleslegesek. igy megsporoljuk 396(?) kepviselo jarandosagat, amellet hogy megmarad a jelenlegi hatekonysag. hajra.

egyebkent mit lehetne tenni? mindenki szervezkedjen, hogy az o teruleteert illetekes orszaggyulesi kepviselo menjen az francba ahelyett hogy a Viki vagy Fleto szekeret tolja?

Ennel basszus meg a hazafias nepfront is hatekonyabb volt, mert ott legalabb nem haboruzott a ket fel egymassal.

3 evet kellene varni a valtashoz, de kerem, mire valtunk majd? a politika nem kozlekedes. a bkv uzem. ott nem fejlesztenek, ok uzemeltetik a varos kozlekedeset - tehat nem kell kotelezoen erteniuk is hozza. ok megkerdezhetnek naluk okosabbatt.
a parlament mas tema, hogy is nezne ki az, ha a kormanyzok civil szervezetektol gyujtenek be otleteket a donteseikhez?

a politika nem palya a VEKE eleterzesnek. a politikahoz penz kell es befolyas. minden mast megvesznek.
penz nelkul nem lesz part, kampany, szavazok, nyeres, parlament.
itt 100 ember irkal rendszeresen. marciusi ifjaknak meg megtennenk, de ki lenne a tomeg? kik lennenek a szavazok? a jelek szerint a szavazok jelentos resze elegedett azzal, hogy azokat lehet valasztani, akiket.
nepszerusegi index ide/oda, nem volt necces a nepszavazas ervenyessege.

nagyon nagy valtozasnak kell itt lennie, hogy a bizonytalan droidokbol biztos igazakra szavazo legyen.

masreszt a politika olyan jatek, amit tisztesseges emberek sokaig nem birnak. eleg lenne egy het a cirkuszban, es a fizetett ellenaktivistak minden partfunkcionariusrok kideritenek, hogy drogozik, veri a feleseget, lovakkal hal.
egy "mezei" joszandeku allampolgar nem ellenfel ezeknek.

szoval a legjobb tenyleg kanada lenne vagy ausztralia, mert attol meg a bokor gyuri is eleg tavol van. csak kicsit nehez belemenni a biztonytalanba.
tézé:
Hát, azért a volt "alkalmazott"-ak sokszor megvehetik olcsóé' a volt munkahelyükön használt eszközöket. S akkor mi van?

Amúgy meg én még a politikusoktól se sajnálom ezeket a dolgokat.
Ha úgy vesszük, nekik munkaeszköz. Hogy is nézne ki, ha szakadt Skoda 500-al furikáznának?
Nem ez a lényeg. Legalábbis engem nem zavar. Rongyos pár milla nem számít. Pláne, amikor a másodvonalban százmilliókról, meg milliárdokról van szó.
Mások adóforintjait ne szórd csodaszarvas, csak a sajátodat.
És a politikusnak kellene példát mutatni a fedhetetlenségből és a mértékletességből.
Nekem tele a tököm a pénzszórással, miközben sok mindenre amire kellene nem jut/hat/.
Játszák a csekovics urakat a mi pénzünkből.
Kopjanak le.

tézé: rossz húrokat pengetsz, ez itt nem a "melyik párt lopott többet mikor és hogy?" bejegyzés. Kár lenne szétoffolni ezt a jó kis témát. Eddig olyan nagy volt az egyetértés hogy akár így is maradhatna, ha te is így akarod.
Végigolvasva a kommenteket, a mi van ha protest szavazatot vagy fehér kockát választunk x%-nyian kérdésre a lenne azért egy felvetésem.
Ha egy civil szervezet támogatná ezt a gondolatot és akár választókat is maga mögé állítana akár a civil szervezet megfizethetne egy hivatásos(jogász) politikust aki jó! pénzért folyamatosan a civil szervezet véleményét képviselné (az internet korában nem lehet gond tájékoztatni)és fényesítené a demokráciát! Szép ábránd tudom, de mekkora vicc lenne egy Veke szerű csapat a parlamentben! Mindegy, csak még egy kicsit élvezkedem ezen a gondolaton aztán fölébredek és lassan elmegyek aludni.
outsider:

Sajna az a helyzet, hogy

a, az internet a választók igen kis százalékához jut el
b, sajnos jó sokan szegfű vagy narancs között választanak, és ez nem teljesítmény, hanem a média és a politikusok által gerjesztett preferencia.
c, a média simán elsöpri a halk vonyítást, ha nem állítunk magunk mögé egy Csányi szintű figurát, aki ki tud fizetni két naponta 20 perc reklámidőt valamelyik (összes) országos csatornán.

Ez van, s most nem lelombozni akarom a jelenlevőket, csupán már egy jó ideje végiggondoltam a dolgokat, és én erre jutottam. Kell hozzá mecénás. Aki persze később benyújtja a számlát... A többit mindenkinek a saját fantáziájára bízom.

IMHO igaza van Árpádnak. Helyi, apró szinteken kell kiállnunk, szakmai oldalról. Más út nem nagyon van, ami nem ugyanoda vezet, ahol már ők vannak.

Vagy egy repülőjegy Dublinba... :D
Még nem tudni, mennyi az annyi - a kommentezőket tekintve?
outsider!

Nem OFFoltam, a pártok ígéretéről és a választók becsapásáról tettem egy példát. Teljesen mindegy, hogy melyik oldal. Ez is azt bizonyítja, hogy mekkora szar alakok, és ezek az esetek azok, amelyek megerősítenek abban, hogy el kell őket zavarni a halál f....ra!!!
Hisz hazudnak reggel délben és este, vagy ha egyáltalán kinyitják a szájukat.
Minden nap idegesítenek minket, kiállnak sajtó tájékoztatni, eszméket akarnak a szánkba adni, beférkőznek a családok közé, értékeket állítanak, majd levonulnak a színpadról és jót röhögnek rajtunk, netán még egymással együtt is söröznek.
Közben mindannyiunkat becsapnak.
Velük már nem lehet tovább együttműködni.
outsider!

"akár a civil szervezet megfizethetne egy hivatásos(jogász) politikust aki jó! pénzért folyamatosan a civil szervezet véleményét képviselné (az internet korában nem lehet gond tájékoztatni)és fényesítené a demokráciát! "
És honnan lenne minderre pénz?
Úgy havi 500-700 ezer.
megmondom mi lesz
márciusban újrakezdődnek a zavargások, ezúttal fegyverekkel, aminek az lesz a vége, hogy polgárháború tör ki
sok embert megölnek majd, éhség jön, és a harcok hosszan elhúzódnak, aminek eredményeképpen nem lesz se áram, se gáz, az ország pedig 2000 évet ugrik vissza az időben, káposztásmegyeren pedig a panelek közt megjelennek a jurták
az egymással szembenálló frakciók generációkon keresztül ölik majd egymást, de egy idő után már csak nyilazni lehet majd (mert puska se lesz), azt is jellemzően hátrafele
a külpolitikai nyomás miatt, a keresztény európa közepén végül összefog a 7 törzsi vezető, és vérszerződéssel pecsételik meg az "Új Magyarország" (szó szerint) programot
Cs-Sz-V: mindenben igazat adok, csak elalvás előtt kezdtem álmodni, egy Veke szerű képződmény a parlamentben. Azért lásd be hogy jó "hecc" lenne.
Mondj példát a helyi szintű szakmai dolgokra amivel lehet kezdeni valamit, mert a tétlenül ülés nem összegyeztethető az itt alakuló ... (a kipontozott helyre a szellemiség valamely nem patetikus szinonímája helyettesítendő:).

tézé: csak annyit jeleztem hogy a bejegyzés szempontjából lényegtelen épp melyik oldal hibázik. És igazad van pénz is kell hozzá, de pénzt is lehet álmodni... :)
Még ha nincs is nagy jelentősége, egy félórás olvasás után szeretném ma este Pascalt üdvözölni, aki egy reális, nyílvánvaló alternatíva hiányában tiszteletreméltó türelemmel megpróbál ebben a topicban esélyt adni a (még) "működőnek", anélkül, hogy dogmatikusan valami esetleges változást kizárna. Márahogyan azt én itten most ma este látom (kitugya, hogyan lesz holnap)... jólesett, igen.

Asztán meg: "általában azok lelkesednek leginkább az új ötletlekért, akik a régiekkel sem tudtak igazán mit kezdeni..." Bezony.

Dr. Stein, ezzel a Katze ist aus dem Sack (láttam elfutni)... és mindemellett aki Matulába keveredik, bizony megehetik a disznók. Emmár csak így van. Bocsáss meg, ha nem sajnállak. Viszont kívánok egy rekúperatív sich újra sammelnt. Az élet megy tovább, biztos érted...
Láttátok az atv-n most a Szilágyi Ákost? Olyan jó volt hallgatni...
outsider:
Éppen a VEKE-szerű képződményekről volt szó, mint alulról építkező, civil kezdeményezések... :)
Ja, jó lenne, mondjuk egy honvédelmi VEKE a Szekeres helyett, mehetne Aba után... :D
Meg akkor már egy Vidékfejlesztési/Közigazgatási VEKE, amelyik végre tető alá hozná a regionális átalakítást, értelmesen. Stb, stb... :)

Ki mihez ért? Én a szoftverekhez... :p Mehetek informatikai szakértőnek? :D
De persze az Informatikai tárcát is szívesen, meg minden... :p Jó kis VEKEpártfunkcionárius lenne belőlem... :D
Csoda-Szarvas, én a vashoz értek, adok a szoftverek mögé gépet, okosba. (kakóbiztosból is ügy lett... ;) )
Cs-Sz-V: látod milyen könnyű ráérzni az ízére? :D
Senkitöbbet kolléga: Pascal véleménye elgondolkodtat, csak a görbe tükör amit elénk tart az nem teljesen helyes. A tudás nem csak hatalom hanem felelősség és szolgálat kell hogy legyen különben nem különbözik a köznséges önzéstől. A dolgok ahogy ide jutottak nem eleve elrendeltetettek hanem tettek következményei. És ezeket a tetteket vezérelheti önzés de lehet szolgálat is. Nem ejt kétségbe hogy nálam intelligensebbek(akár jóval) a politikusaink, de ezt várom el az okosoktól. Ha pedig más általam (és a köz által) nem ismert oka van hogy ilyen sok rossz döntést hoztak azt nem kell figyelembe vennem mert hát ugye nem ismerem:).
Igen, nem rossz ez a Veke sem, sőt, tovább kéne vinni... V mint Veke, V mint Victory... Ott lehetne minden tűzfalon, karcolva, sprézve, ifjan maradt anarcho-nagymamák kötényén hímezve, odakarcolva a hatalom hasára mint Zorro Z-je. Vekelni, mint ige... mindenki tudná, mit jelent. End, internacionál...: brother, let's veke their ass off, yeah! S ha látná egy politikus, ide, vagy oda menet, mikor kiszáll A 8-ából, látná egy lakkozot kőkerítésen, karakánul odavézve (mert bár ott jobban nézne ki a jelenet, de kukás, gőzölgő sikátorba úgyse megy) elsápadna és bár titkolná, egy modern térfigyelő kamera simán venné, hogy... bizony... bele is remegett...

Nekem tetszik nagyon... bár most mennem kell alunni...

Szép estét.

riennevaplus:

Őőőő... Victoryt nem... tudodmiért. Ez olyan nagyon TudodKi-s... :D
Meg aztán, az a baj a Veke-vel, hogy egyrészt már foglalt, másrészt meg ejtsd ki angolosan. S megintcsak TudodKi.

Ááááá... országos összeesküvést lepleztem le, minnyá' jön értem az Agnus Dei meg a SZOCDEM (Szabadkőművesek Országos Cionista Demokratikus Esetleges Műegylete).

Megyek alunni'.
OFF: Itt minden második hozzászóló informatikus? Nagy tülekedés lenne az informatikai tárcáért, én is azt néztem ki magamnak :-)
Olvastam 1orahosszat,miket irogattatok.
Tenyleg nagy most az osszeborulas itt.
Mindenki 1etert abban,hogy minden part szar!
Akkor csakis uj part(ok) alapitasa,keleszti meg a tesztat,vagymi.
En ezt a szoke,voltorbantanacsadot nem birom,de szerintem jokor inditanak,jo helyen.Barmilyen atrendezodes jelenleg CSAK HASZNOS lehet.Szarabb nem lehet.

Amugy meglepodtem mennyien emlegettek ma Kanadat,Ausztraliat,es nem az allatvilaga miatt.:)
galileo, nem értek egyet, LEHET szarabb.
És tényleg mindenki meglehetősen szar. Megdöbbentően sikerült lerohasztani magunkat.
Azértmostmáazé... Mindenesetre W most végre télleg odacsapott. régen olvastam ilyen jót tőle, és amúgy meg most másoktól is, tényleg régen. Talán az Uj Páter féle Alkalmatlan volt ennyire jó, csak ugye azóta fejlődtek az események. Szal ezútal max respect. Mindenesetre Anr és Pascal kiegészítései is megfontolandóak.
Wonderland:tudtam,hogy jon 1 optimista,aki azt mondja:Dehogyisneeem!:)

Amugy tenyleg jo az irasa Arpinak,mert depressziot okoz.:)
Meg menjunkanagykoveccsegre erzest.:)
József Attila Holt vidék című verse jutott eszembe a végszóról, abból is a tanya és a parasztok leírása. Kivételesen nem olvastam végig a hozzászólásokat, most hiányolom az olyan cikkírókat, akik programot kínáltak, és jelzőfény kívántak lenni az ilyen sötét horizonton. Vagy valami ilyesmi. Minden jót.
Nekem a cikk egyfajta időjárásjelentésként jön be. Ma borús és egyáltalán kilástalan idő van, maradj otthon és nézd a tévét, vagy javits a demográfiai mutatón, ha van kivel.
De ettől nem süt ki a nap. Helyesen írta Árpi,hogy amíg pótcselekvésben kiélvezhetik kreatívitásuk és boldogságéhségük az emberek, addig nem lesz baj az időjárással.

Az mondanivaló érthető és világos, de hiányolok egy-két dolgot. Az, hogy idáig jutottunk, és a szabadesés törvényei szerinti sebességbe kapcsolt a politikai elit és morálja, azok kézzelfogható és igenis történelmileg tettenérhető ok-okozat szüleménye! Ez nem olyan létforma, ami veleszületik az emberrel, ahogy páran meg is fogalmazták itt.
Erre kellene választ és igen logikus, lekövethető választ adni, mielőtt bárki oda akarna lépni a pódiura, hogy idesüssetek, nálam a Bölcsek Köve!
Részemről példáúl semmi gond a jobb és baloldali felállásról. A semlegeségben nem hiszek. Annak olyan, ugye én előre megmondtam íze van. Persze kimondottan politikai értelemben.
Meglátásom szerint, az emeberek nem csak a pénzt, hanem a követendő ideológiát is, kéz a kézben elvárják fentről és "aggyák" is Nekik! Erről a függőségről, bizony csak önerővel lehet leszokni! Olyan, mint az alkoholizmus, kábszer...stb.
Ezért nincs egyetlen valamirevaló szakszervezet, vagy bármilyen érdekérvényesítő, szervezett tagság által legitimált erő Mo-on, a hatalommal szemben.
Erre nézve lesz próbatétel az elkövetkező pár év! Szerintem nehéz szülés lesz, de meg kell lennie!

A fehér kockával meg az a bajom, hogy egyszeri dolog! Akkor inkább tüntetnék.
Írta valaki, hogy milyen jópofa lenne a SUN-ban, hogy x% ilyen-olyan szavazat! Látom a kedves olvasót! "Te John! Jópofák ezek a magyarok! Szegénykéim azt hiszik ez most bejön nekik! Ne indítsunk be még egy TESCO-t?"

A megoldás a kezünkben van. Nem kell itt kitalálni semmi újat. "Verekedjük" ki a jussunk! Mindenki a saját portáján kezdje, azt majd szövetségre lépünk, szolidarizálunk, meg ilyenek. Talán, még gyűlőlni is elfelejtünk..


Nem történt semmi különös, csak Árpádunk nagyon érzékletesen jellemezte politikai pártjainkat. Hát ilyenek. (Bár nem sokan mondták, de biztosan magukban méricskélték azért, melyik párt seggébe hány centi lóf...t kívánt.) Nincs olyan érzésetek, hogy a mi választásra jogosult polgáraink tulajdonképpen nem szeretik a többpártrendszert? Sőt, kifejezetten utálják. (Ha eszembe jut, hogy ötven évvel ezelőtt sokan meghaltak, vagy megnyomorították az életüket azért, hogy ez bekövetkezzen, sírni tudnék...) A többség csak a saját kedvencét tartja elviselhetőnek, és legszívesebben megmondanák, milyen legyen a másik. (Ha emlékeztek, ilyen "többpártrendszer" volt az NDK-ban és Lengyelországban, és így működtették a bolsik az egyházakat is. Majd én megmondom, ki legyen pap, püspök, pártelnök, tag...) Egész egyszerűen nem vagyunk érettek a különböző politikai pártok elviselésére, ezért is követelik sokan a fehér kockát, meg az érvénytelen szavazatok módszerét. Ennek az is oka lehet, hogy a napi tapasztalatok szerint a pártok vezetői és tagjai biztosan hülyék és gazemberek, a szipatizánsai ("biztos pártválasztók!" meg többnyire. De azért csak agyalogjunk, mit lehetne csinálni. Amíg aztán csak eljön egy pillanat, amikor feláll egy ismeretlen pofa, megalakítja mondjuk az Alma Pártot, nem ismeri őket senki, de boldogan fellélegezünk, elzavarjuk az eddiegieket, és negyven százalékkal kormányra nyomjuk a baromarcúak következő ganitúráját. Ezt nevezik majd változásnak, és persze demokráciának. Menthetetlenek vagyunk...
edebácsi: ha az ismerőseimnek szóba hoztam bármilyen politikával kapcsolatos beszélgetés során hogy pártot kéne alapítani, szinte kivétel nélkül mindenki valami zsíros pozíciót akart magának kihasítani. Amíg így gondolkozunk addig télleg menthetetlennek tűnünk. Csak látnám ki neveli le a népeket erről a hülységről!
egyébként azért szeretek idejárni, mert abban azért tényleg meg tudok egyezni Árpáddal, h 1. nem sírni kell, hanem tenni vmit 2. a civilszféra fel tud lépni, lassan (VEKE, Védegylet) de ahhoz ugye idő, elhivatottság és lóvé kell. Belőlem mind3 hiányzik, persze akkor meg így járok, ilyenek kormányoznak.
egyébként azért szeretek idejárni, mert abban azért tényleg meg tudok egyezni Árpáddal, h 1. nem sírni kell, hanem tenni vmit 2. a civilszféra fel tud lépni, lassan (VEKE, Védegylet) de ahhoz ugye idő, elhivatottság és lóvé kell. Belőlem mind3 hiányzik, persze akkor meg így járok, ilyenek kormányoznak.
ez miért ment el 2x???
De wajjon miből gondolyátok, és te is Árpi,hogy ez olyan tipiqsan magyar dolog, és máshol annyiwal jobban mennek a dolgok? Olyan jól megfogja ez a cikk az aktuális helyzet abszurditását, ezt a "Zombik hajnala III"-at idéző zeitgeist-ot: hát az már nem láccik onnét, hogy mindenhol máshol is kb. ez megy (vagy még sokkal rosszabb), de legalábbis, hogy a világban történő folyamatok nem különállóak, hogy a hülyeség már globlizálódott (vagy mindig is az volt)?
Tudna walaki mondani egy országot, egy létező politikai rendszert, ahol nem feslett még fel a polgári demokrácia selyemkárpitja? Ahol számottewően nagyobb a választói aktivitás? Ahol becsületesebbek a politikusok? Ahol annyira jófej és bölcs mindenki, hogy kevésből, hátrányból is fejlődnek, és nem mások kárára megy a gyarapodás?
Az, hogy sok helyen a (az inkább kegyetlenségektől, kizsákmányolástól és elnyomástól, mint humánus epizódoktól hemzsegő történelmi események folyamán létrejött) jólét már egyre kevésbé fedi el a problémákat Európa gazdagabb szegleteiben is, az ma már otthonról is érzékelhető kell, hogy legyen.

A válság sokkal mélyebb, vagy, ti tényleg nem úgy érzitek?
Egyetértek azokkal, akik azt mondják, hogy ki kell vándorolni! Mivel azok, akiknek legalább valami kósza gondolatuk van arról, hogy mit kéne jobban csinálni úgysem érvényesülnek (mindig többen vannak, akik inkább lopni, meg ügyeskedni szeretnének, azok meg erőszakos fajta), ezért nincs is értelme ezen elmélkedni. Úgyis hiába.

Legalább lesz újra magyar emigráció. :) Csak kár, hogy látszólag demokrácia van, mert így nem lehet sehol politikai menedékjogot kérni (arra nem lehet hivatkozni, hogy üldöznek a hülyeségükkel?). De azért megoldható anélkül is a kérdés.
hogy mennyire törődik v. érdekli a nagypolitikát egy VEKE-hez hasonló szakmai civil szervezet mégoly alapos, adatokkal és szakmai elemzéssel megtámogatott érvelése, kiemelem az erről szóló mai index cikk utolsó részét:
"Cáfolatlan csönd lengi be
Összességében tehát megállapítható, hogy a 4-es metró projetktjét a VEKE tanulmányának megjelenése óta körülvevő méla csönd nem akar múlni, a civilek és az Index állításait pedig nem sikerült megcáfolni a metróépítőknek.

Nem bocsátkozott eddig a tanulmány és a metró elhibázott koncepciójának kommentálásába sem a főváros új közlekedésügyi vezetője, Hagyó Miklós főpolgármester-helyettes, illetve az új metrófelelős Becker László sem, de nem méltatta érdemi válaszra az Indexet sem a közlekedésfejlesztés felett a szakmai kontrolt ellátó Gazdasági és Közlekedési Minisztérium, ahogy az uniós pályáztatást koordináló Nemzeti Fejlesztési Ügynökség sem. Az idő pedig fogy, az uniós pályáztatásra való előkészítés áprilisban zárul le, addig kell döntenie a kormánynak, hogy végül honnan, miből, és hogy változatlan formában finanszírozza-e a 4-es metró projektjét.

Czuk Dorottya, a Főpolgármesteri Hivatal sajtófőnöke az Indexnek múlt csütörtökön azt mondta, a finanszírozás kérdéséről még mindig folynak a tárgyalások a fővárosi önkormányzat és a Pénzügyminisztérium között, a meccs pedig egyelőre nem dőlt el az uniós kohéziós alapból történő finanszírozás javára. Igaz, a főváros vezetése a kormányt inkább a projekt további hízlalására próbálja rávenni: ha már uniós finanszírozással épül a metró, a jelenleg hivatalos 340 milliárdos költségeken felül további felszíni beruházások is bekerüljenek a finanszírozási csomagba."

ha sikerül is bebizonyítani h. pazarló, szakmailag alkalmatlanul tervezett és megvalósítandó gigaprojektet finanszírozunk, akkor sincs a jelek szerint következmény, szakmai vita és cáfolat, ne adj isten korrigálás helyett hallgatás a válasz, a szakmai tervezet, és a felleősök alkalmatlanságát bizonyító tények az emberek túlnyomó részéhez sosem érnek el, így hatása is marginális:((

továbbá a szavazók egy jelentős része ha olvasná is pl. ezt a cikket, akkor is elvetné, mert összkapcsolná magában orbánnal, mert ő is ellenezte a 4-es metró ismert formájú megvalósítását, a szoclibek támadták is vele eleget elég hatásosan, nagy szög volt a 2002-es koporsójában az h. nem támmogatta ezt a projektet.

így már csak az önigazolás végett sem fogja rengeteg ember elismerni (fektéve h. olvasná a történetet :)))) azt h. a VEKE tanulmánya szakmailag megalapozott.

ennyit az illúzióról mire jó TÖMEGMÉRETEKBEN a szakmai civil szervezetk hatása nálunk.

egyre inkább igaznak látom Lem egyik szereplőjének megállapítását a demokráciáról, mely nem más mint tökfejek által megválasztott intrikusok uralkodása :p
Itt a mi régi-új (fradi)vezérünk, aki majd megold mindent.

Így kell profi szinten csontig segget nyalni. :)
www.youtube.com/watch?v=IZwikF52QFk

Amúgy a VEKE szóvivője már bent van a közlekedési (vagy melyik) bizottságban, uh a hülyeségnek, ha lassan is, de vége szakad.

Irbisz 2007.01.16. 14:13:02

Olyan mélyen, és akkora tömegben van a hülyeség jelen, h még 5-10 év kell, míg a civilszervezeteket ezek a hülye dilettánsok is komolyan veszik, majd, ahogy nyugaton, rájönnek, hogyan használhatnák ki őket, amolyan win-win szitu formájában. Szvsz a VEKE tagság hamarosan pluszszavazatokat fog érni, ha bekerül a politikusi CV-be, amiért cserébe az évi 5kilós tagsági elég szerény összeg. A VEKE-sek meg bekerülnek oda, ahová valók. A közlekedésfelügyeletbe/-szervezésbe/-stb.

Még több ilyen civilszervezetet!
A megoldási javaslatomhoz mit szóltok? (gyorskeresés: négyszintű)
Akik kockát írtak(sokan voltak,elolvastam az összes hsz.-t)négyzet helyett,hozzák ki az ellenőrzőjüket.Kapni fognak matekból egy egyest.
süti beállítások módosítása