Ahmadinezsád minden bizonnyal úgy gondolja, a holokauszt környékén kell megmarkolni a zsidók tökét. Az iráni elnök azt hiszi, a nyugati világ azért szimpatizál a zsidókkal - és nem például vele -, mert szegényeket ki akarták irtani.
Ezért aztán egymást követik a holokausztot kétségbe vonó húzásai. Szánalmas butaság mindegyik.
Kezdte a holokauszt-karikatúra-pályázattal, amivel a Mohamed-rajzokra akart válaszolni a félkegyelmű. Nem jött be: a zsidók nem kezdtek utcai őrjöngésbe, nem égettek zászlót, nem gyújtottak fel követséget. Csak a kontraszt rajzolódott ki, vastag tussal.
Aztán odacsődítette Teheránba a világ nácijait holokauszt-konferencia címén. Szépen mutatott a díszes társaságban. Madarat tolláról.
Most pedig azt sütötte ki az elnök úr főtanácsadója, hogy Adolf Hitler zsidó volt.
Némi homályos, családfa-témájú célozgatáson túl - tudvalevő amúgy, hogy a Führer igyekezett eltüntetni a családfáját, mivel azon hemzsegtek a retardáltak és lelkibetegek; ám jegyezzük meg, hogy ő maga a legkevésbé sem volt retardált, ám lelkileg egészséges sem -, arra jutott a nagyokos, hogy Hitler zsidó származását az ő veszett antiszemitizmusa egyenesen alátámasztja. Kompenzált, naná.
Vagy netán direkte kiszámolta a ravasz zsidaja, hogy ha most elgázosít pár milliót, továbbá elveszti a háborút ügyesen, akkor majd utána létrejöhet Izrael állam, a nyugati értelmiség pedig a zsidók pártját fogja örök időkig. Logikus.
Az a gyanús, ami nem gyanús, beteg rendszerekben már csak így van ez. Viszont akkor épp ennyi joggal állapítom meg, és közlöm itt először, exkluzíve: Mahmúd Ahmadinezsád zsidó. Csak túlkompenzál. Tudjuk: ha egy zsidó hülye, akkor nagyon.
Mellesleg, gyöngéd jóindulattal elárulom, nem a holokauszt miatt szeretjük a zsidókat. Hanem azért, mert az antiszemiták mind ilyen hajmeresztően, elkeserítően, emberi lényhez méltatlanul ostobák.
Sálom, mein Führer!
2007.01.03. 08:00 Tóta W. Árpád
Címkék: lapszemle reich külpol
528 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://w.blog.hu/api/trackback/id/tr2825615
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
én nem csalodtam. alig remélem, hogy a zsido téma valaha lefut.
a magyaroknàl europàban (feltéve ha a részleg aki itt hadovàzik reprezentativ) nagyobb kötsögök csak a lengyelek. minél vallàsosabb, annàl antiszemitàbb. antiszemitàk zsidok nélkül. mert biza lengyelorszàgban alig él több zsido mint pàr szàz.
hallelujah! dicsértessék a katolikus egyhàz!
a magyaroknàl europàban (feltéve ha a részleg aki itt hadovàzik reprezentativ) nagyobb kötsögök csak a lengyelek. minél vallàsosabb, annàl antiszemitàbb. antiszemitàk zsidok nélkül. mert biza lengyelorszàgban alig él több zsido mint pàr szàz.
hallelujah! dicsértessék a katolikus egyhàz!
egyébként az utolso zsidolincselés lengyelorszàgban történt 1946-ban! a "kielcei pogrom".
de.wikipedia.org/wiki/Pogrom_von_Kielce
de.wikipedia.org/wiki/Pogrom_von_Kielce
okay. megtalàltam.
xuf 2007.01.03. 21:57:44
felhàborito, hogy ilyesmi létezik magyarorszàgon.
atavism pure.
xuf 2007.01.03. 21:57:44
felhàborito, hogy ilyesmi létezik magyarorszàgon.
atavism pure.
xuf: a villamoson kiszúrják a nagy orrod és göndör hajad? járj lovon és te leszel a kajszar:-)
de milyen egyéb jellegzetességeid lehetnek? csak nem pucéran ülsz fel a 4-6ra? :-)
de milyen egyéb jellegzetességeid lehetnek? csak nem pucéran ülsz fel a 4-6ra? :-)
Ecet: Nekem mondta a "doki". Hát erre gondoltam, melyszerint az antiszemitizmushoz nem is kellenek a zsidók. Elképesztő ez a szeretem/utálom féle megközelítés. Egyébként is utálom a leegyszerúsítéseket/általánosításokat.
Az összekötés poén volt, vszeg szar.
P.s.: Találtam egy gyönyörű szót: "megérdemeletlenül ...". Na ezért érdemes élni!
Az összekötés poén volt, vszeg szar.
P.s.: Találtam egy gyönyörű szót: "megérdemeletlenül ...". Na ezért érdemes élni!
dr. de chite: Akit még nem zsidóztak le ebben az országban, az vagy barlanglakó, vagy gyorsan vegye fel a hitet és metéltessen.
uram bocsà' én is az egyszerüség embere vagyok. mentségemre szolgàljon, hogy csak nagyrabecsülésböl :)
azt gondolom, hogy minek a bö szo, ha kevésböl is megérti a közönség a magvat.
az alàbbit majd jol szétszedik holnap, mert nem teljesen igaz:
"a magyaroknàl europàban (feltéve ha a részleg aki itt hadovàzik reprezentativ) nagyobb kötsögök csak a lengyelek."
azé' ki is javitom sebtiben "a magyaroknàl közép-kelet europàban (..)"- heh
azt gondolom, hogy minek a bö szo, ha kevésböl is megérti a közönség a magvat.
az alàbbit majd jol szétszedik holnap, mert nem teljesen igaz:
"a magyaroknàl europàban (feltéve ha a részleg aki itt hadovàzik reprezentativ) nagyobb kötsögök csak a lengyelek."
azé' ki is javitom sebtiben "a magyaroknàl közép-kelet europàban (..)"- heh
Ecet: Male. Ne reménykedj, az előbőr megvan hibátlanul. Nálam:). Ettől még simán lezsidóztak, zömösen kikeresztelkedett versenyzők. "Nincs randább egy antiszemita zsidónál". off megyek hunyni.
osi 2007.01.04. 03:15:28
kivàncsi voltam, hogy van e neandertàli honfi, aki képes egy nöt lezsidozni. azért kérdeztelek.
az antiszemita zsido fenomén nagyon érdekelne elsö tollbol. hàlàs lennék ha erröl irnàl valamit priviben.
legjobb üdvözletem
UFF & ZOFF
kivàncsi voltam, hogy van e neandertàli honfi, aki képes egy nöt lezsidozni. azért kérdeztelek.
az antiszemita zsido fenomén nagyon érdekelne elsö tollbol. hàlàs lennék ha erröl irnàl valamit priviben.
legjobb üdvözletem
UFF & ZOFF
galileo 2007.01.03. 23:04:23: "Azt,hogy a kultura egyenlo a vallassal sohasem mondtam,nagyon jol tudod."
Nem, csak amíg én végig az európai kultúráról írtam, meg a főleg görög-római eredetéről, addig te végig a zsidó-keresztény vallási szövegekkel jöttél (mózesi törvények, stb), és a görög-római bálványimádást szóltad le, mintha a görög-római kultúra csak a vallásukból állt volna. Úgyhogy egészen világosan látható, hogy a fenti egyenlőséget nem mondtad ugyan ki, de végig úgy érveltél, mintha azt tekintenéd alapelvnek.
Nem, csak amíg én végig az európai kultúráról írtam, meg a főleg görög-római eredetéről, addig te végig a zsidó-keresztény vallási szövegekkel jöttél (mózesi törvények, stb), és a görög-római bálványimádást szóltad le, mintha a görög-római kultúra csak a vallásukból állt volna. Úgyhogy egészen világosan látható, hogy a fenti egyenlőséget nem mondtad ugyan ki, de végig úgy érveltél, mintha azt tekintenéd alapelvnek.
nahát...szépen elkalandoztunk az eredeti blogbejegyzéstől.
Mellesleg az senkit sem irritál, hogy 2007-ben valaki sárga csillagot rajzolgat élő politikusok képére? Az én érzékenységemet valahogy sérti. Az ilyen tipusú megjelölés történelmi sebeket tép fel. Szerintem ez az egyik legdurvább zsidózás.
De ugye milyen könnyű néhány ezer kilóméterre lévő arab lúzerekre pingálgatni?
nézzünk már szét inkább itthon.
Mellesleg az senkit sem irritál, hogy 2007-ben valaki sárga csillagot rajzolgat élő politikusok képére? Az én érzékenységemet valahogy sérti. Az ilyen tipusú megjelölés történelmi sebeket tép fel. Szerintem ez az egyik legdurvább zsidózás.
De ugye milyen könnyű néhány ezer kilóméterre lévő arab lúzerekre pingálgatni?
nézzünk már szét inkább itthon.
| nincs mit bizonyítanom, "betettem a
| kérdőjelet"
ROTFL. Tudod ez önmagában azt feltételezi (legalábbis a formális logika szerint), hogy te _valósnak_ értékeled a kérdésben megfogalmazott állításokat. Én azt kértem, hogy ezeket bizonyítsd. Miért lenne _minden_ megengedve Izraelnek? S egyáltalán ki által van megengedve? He?
| Izraelnek miért van ennyi minden
| megengedve? valamint: miért részesül
| ennyi "segélyben"?
Mert az ő léte, és relatív stabilitása más országok _ÉRDEKÉBEN_ áll.
Ha nem állna, ne aggódj, már régen Palesztína sorsára jutott volna.
De most pontosan kiről is beszélünk? Melyik donorországról a sok közül?
| mi az oka anak, hogy ma az
| egyetemsiták 10%-a a jobbikra
| voksolna(nem tudok linkkel szolgálni).
| Mert valami oka van.
10%. Aham. Ez érdekes adat. Esetleg támaszd alá némi statisztikával, ha kérhetem. Olyat én is tudok mondani, hogy a CsodaSzarvasVadász(tm) Liberális-Felforgató-Népnemzeti-
Munkás-Paraszt-Technokrata Pártra meg az össz népesség 33.33%-a voksol_na_. Már ha lenne ilyen... :p
Amúgy meg, hogy ki kire szavaz_na_ az magánügy. Sok külső- és belső hatás eredője. Ha valakinek addig jut az értelmi képessége, hogy a populista ki- és beszólásokat nézi a valóságnak, és végrehajthatónak, akkor egy populista jelszavakat zászlajára tűző pártra fog szavazni. Ennyi. (Ha meg valaki tudatos állampolgár, és veszi a fáradságot kicsit bővebben tájékozódni a pártlapokon/honlapokon túl is, akkor értelemszerűen más preferenciák szerint fog voksolni.)
| kérdőjelet"
ROTFL. Tudod ez önmagában azt feltételezi (legalábbis a formális logika szerint), hogy te _valósnak_ értékeled a kérdésben megfogalmazott állításokat. Én azt kértem, hogy ezeket bizonyítsd. Miért lenne _minden_ megengedve Izraelnek? S egyáltalán ki által van megengedve? He?
| Izraelnek miért van ennyi minden
| megengedve? valamint: miért részesül
| ennyi "segélyben"?
Mert az ő léte, és relatív stabilitása más országok _ÉRDEKÉBEN_ áll.
Ha nem állna, ne aggódj, már régen Palesztína sorsára jutott volna.
De most pontosan kiről is beszélünk? Melyik donorországról a sok közül?
| mi az oka anak, hogy ma az
| egyetemsiták 10%-a a jobbikra
| voksolna(nem tudok linkkel szolgálni).
| Mert valami oka van.
10%. Aham. Ez érdekes adat. Esetleg támaszd alá némi statisztikával, ha kérhetem. Olyat én is tudok mondani, hogy a CsodaSzarvasVadász(tm) Liberális-Felforgató-Népnemzeti-
Munkás-Paraszt-Technokrata Pártra meg az össz népesség 33.33%-a voksol_na_. Már ha lenne ilyen... :p
Amúgy meg, hogy ki kire szavaz_na_ az magánügy. Sok külső- és belső hatás eredője. Ha valakinek addig jut az értelmi képessége, hogy a populista ki- és beszólásokat nézi a valóságnak, és végrehajthatónak, akkor egy populista jelszavakat zászlajára tűző pártra fog szavazni. Ennyi. (Ha meg valaki tudatos állampolgár, és veszi a fáradságot kicsit bővebben tájékozódni a pártlapokon/honlapokon túl is, akkor értelemszerűen más preferenciák szerint fog voksolni.)
engem nem. ellenkezöleg. ebböl a human speciesböl nem lehet akkora majmot csinàlni ami zavarnà az érzékeny lelkem.
galileo 2007.01.03. 23:27:51
"Egy hulye beszolasra nemkell egybol ugrani,kardoskodni.Europaban,vagymiben vagyunk nem?"
öszintén. beszélnél akàr öt percet is antiszemitàkkal élöben? valoban azt hiszed, ha elég jol argumentàlsz meggyözöd öket? az antiszemita ideologia 2000 éve virul logika nélkül. az antiszemitizmus az hit.
le a kalappal az eröfeszitésed elött.
"Egy hulye beszolasra nemkell egybol ugrani,kardoskodni.Europaban,vagymiben vagyunk nem?"
öszintén. beszélnél akàr öt percet is antiszemitàkkal élöben? valoban azt hiszed, ha elég jol argumentàlsz meggyözöd öket? az antiszemita ideologia 2000 éve virul logika nélkül. az antiszemitizmus az hit.
le a kalappal az eröfeszitésed elött.
icsep:
Nem csak a hitgyüli a forrás, más is, fentebb említettem őket. Nem tudom pontosan a rabbik miért jelentek meg, és együtt akartak-e igazán működni, csak kapiskálom: valszeg a zsidóság sokszínűségét reprezentálják csak, meg azt, hogy Erec (tudod, ez az ősi földet, tkp. Izraelt jelenti) nem minden zsidónak egyformán fontos. Aztán azt is bizonyítja, hogy bármennyire régi a judaizmus, mégis csak irányzatokra bomlik napjainkban. Ezt hajlamosak vagyunk értetlenül furcsállni, de csak gondoljunk a kereszténységre, mi mindenen különböznek és acsarognak a felekezetek. Hazai zsidó különbözőségek is vannak, például csak Oberlander Baruchot és követőit említeném. Nagy az Isten (Jahve) állatkertje! Egyébként egyre kristályosodó magánvéleményem szerint ezek a Teheránba látogató rabbik egyszerűen provokálni akarták a mainstream zsidóságot, meg a a világot is persze. Azokkal a hozzászólókkal meg nem lehet mit kezdeni, akik tényeket "nem hisznek", csak azért, mert nem fér bele az antiszemitizmusuk vagy filoszemitizmusuk egyszerű világába. Ilyen egyébként a hazai pártok fanjainak többsége, elhessegetik azt, ami nekik nem tetszik, és a lehetetlenségek kategóriájába sorolják. Sajnos. Ezek - ahogy szokták mondani - a szemüknek sem hisznek...
Nem csak a hitgyüli a forrás, más is, fentebb említettem őket. Nem tudom pontosan a rabbik miért jelentek meg, és együtt akartak-e igazán működni, csak kapiskálom: valszeg a zsidóság sokszínűségét reprezentálják csak, meg azt, hogy Erec (tudod, ez az ősi földet, tkp. Izraelt jelenti) nem minden zsidónak egyformán fontos. Aztán azt is bizonyítja, hogy bármennyire régi a judaizmus, mégis csak irányzatokra bomlik napjainkban. Ezt hajlamosak vagyunk értetlenül furcsállni, de csak gondoljunk a kereszténységre, mi mindenen különböznek és acsarognak a felekezetek. Hazai zsidó különbözőségek is vannak, például csak Oberlander Baruchot és követőit említeném. Nagy az Isten (Jahve) állatkertje! Egyébként egyre kristályosodó magánvéleményem szerint ezek a Teheránba látogató rabbik egyszerűen provokálni akarták a mainstream zsidóságot, meg a a világot is persze. Azokkal a hozzászólókkal meg nem lehet mit kezdeni, akik tényeket "nem hisznek", csak azért, mert nem fér bele az antiszemitizmusuk vagy filoszemitizmusuk egyszerű világába. Ilyen egyébként a hazai pártok fanjainak többsége, elhessegetik azt, ami nekik nem tetszik, és a lehetetlenségek kategóriájába sorolják. Sajnos. Ezek - ahogy szokták mondani - a szemüknek sem hisznek...
ecet: itt kezdődnek a gondok. amikor valakire lehet sárga csillagot rajzolni - szerinted. akkor te döntöd el, hogy kire igen...és kire nem?
kaarmeenhetki 2007.01.04. 09:43:42
Egy ostoba antiszemita képmására sárga csillagot rajzolni, az hogy is mondjam, olyan izé, olyan hogyishívják, ami tudod, az a micsoda, asszem a bakosba is benne van, mindenesetere az a dolog, ami hogy tulajdonképpen ...
... na, segíts mán ...
Egy ostoba antiszemita képmására sárga csillagot rajzolni, az hogy is mondjam, olyan izé, olyan hogyishívják, ami tudod, az a micsoda, asszem a bakosba is benne van, mindenesetere az a dolog, ami hogy tulajdonképpen ...
... na, segíts mán ...
osi: szerintem mindenki lelki zsidóvá vállik attól a pillanattól kezdve, amikor sajat szabad akaratabol Krisztus kovetove vallik.
Ne keverd ossze nem kerszteny lesz, meg vallasos eletet el, meg temploba jar...ehhez nem kell a templomnak meg a kornyeken se megjelenni...
...krisztust kovetni annyit jelent, h azt az utat jarni amit O is magara vallat szabadakaratabol annak idejen. Igy oltatik a vad szoloto a nemes tokebe es a gorog is a magyar is a szerb is es mind a tobbi nemzet lélekben izraelitává vállik...
...ezert lehet mindenkit olyan konnyen lezsidózni,es nem az elõbõr miatt!!!
Ne keverd ossze nem kerszteny lesz, meg vallasos eletet el, meg temploba jar...ehhez nem kell a templomnak meg a kornyeken se megjelenni...
...krisztust kovetni annyit jelent, h azt az utat jarni amit O is magara vallat szabadakaratabol annak idejen. Igy oltatik a vad szoloto a nemes tokebe es a gorog is a magyar is a szerb is es mind a tobbi nemzet lélekben izraelitává vállik...
...ezert lehet mindenkit olyan konnyen lezsidózni,es nem az elõbõr miatt!!!
kaarmeenhetki 2007.01.04. 12:45:51
én nem fecsérelek gondolatot a lehet és nem lehetre. nem akarok az irgalmas szent-mittoménki szerepében tetszelegni. nem vagyok politikus, nem kell diplomatikusan fogalmaznom: ez az ember egy udorito kreatura, potenciàlis gyilkos. bevallom a legszivesebben rugatnàm az összes, a beszédei alkalmàval ujjongo mosatlan csöcselékkel hàtulrol farba.
én nem fecsérelek gondolatot a lehet és nem lehetre. nem akarok az irgalmas szent-mittoménki szerepében tetszelegni. nem vagyok politikus, nem kell diplomatikusan fogalmaznom: ez az ember egy udorito kreatura, potenciàlis gyilkos. bevallom a legszivesebben rugatnàm az összes, a beszédei alkalmàval ujjongo mosatlan csöcselékkel hàtulrol farba.
„Egyébként egyre kristályosodó magánvéleményem szerint ezek a Teheránba látogató rabbik egyszerűen provokálni akarták a mainstream zsidóságot, meg a a világot is persze.”
Részben érthető.
Reklámblokk eleje.
De Mohamed-ügyben szerintem nem és nem és nem. De nincs kedvem még egyszer leírni, ott van a blogomban megírva szépen, akit érdekel elolvassa.
Reklámblokk vége.
Részben érthető.
Reklámblokk eleje.
De Mohamed-ügyben szerintem nem és nem és nem. De nincs kedvem még egyszer leírni, ott van a blogomban megírva szépen, akit érdekel elolvassa.
Reklámblokk vége.
mavo:
röviden irok a tegnapi hitler/atombomba ügyhöz amit reklamàltàl. ha valaki nem érti az ö baja.
még mielött a hozzàszolàsomat hibàkra- ellentmondàsokra- hiànyossàgokra bevizsgàlod, még mielött megmondod, hogy az amik nem különbek mint saddam vagy dzsingisz khàn leszögezem:
_az amerikaiak érdeme, hogy megynyerték NEKÜNK a hàborut_. ha dolfi a gyöztes nem irna worluk blogjàba olyan aki nyulszàjjal született.
-jaa, jaaa, tudom: nem egyedül nyerték meg a hàborut, tudom a bombàt azé’ nem kellet volna ledobni, meg az usa mosmà' egészen màs mint azelött volt, de én az 'azelöttröl' irok anélkül, hogy bagagtelliziàlnàm a mostant.
röviden irok a tegnapi hitler/atombomba ügyhöz amit reklamàltàl. ha valaki nem érti az ö baja.
még mielött a hozzàszolàsomat hibàkra- ellentmondàsokra- hiànyossàgokra bevizsgàlod, még mielött megmondod, hogy az amik nem különbek mint saddam vagy dzsingisz khàn leszögezem:
_az amerikaiak érdeme, hogy megynyerték NEKÜNK a hàborut_. ha dolfi a gyöztes nem irna worluk blogjàba olyan aki nyulszàjjal született.
-jaa, jaaa, tudom: nem egyedül nyerték meg a hàborut, tudom a bombàt azé’ nem kellet volna ledobni, meg az usa mosmà' egészen màs mint azelött volt, de én az 'azelöttröl' irok anélkül, hogy bagagtelliziàlnàm a mostant.
www.fn.hu/index.php?action=nyomtat&id=3&cid=148900&layout=no&id=3
Olvasd csak el, vadász.
Olvasd csak el, vadász.
osi,
„Találtam egy gyönyörű szót: "megérdemeletlenül ...". Na ezért érdemes élni!”
Dagad a keblem!
PS: kollégámmal mi is jót röhögtünk rajta, ezért nem bírtam nem betenni. :-)
„Találtam egy gyönyörű szót: "megérdemeletlenül ...". Na ezért érdemes élni!”
Dagad a keblem!
PS: kollégámmal mi is jót röhögtünk rajta, ezért nem bírtam nem betenni. :-)
a soah remseget nem szabad elfelejteni, de emlekezzunk neha a palesztin menekulttaborokra is..es arra, hogy az uldozottbol is lehet uldozo
meg olyasmiva is valhat mint Hitler volt egykoron vallastol fuggetlenul
meg olyasmiva is valhat mint Hitler volt egykoron vallastol fuggetlenul
zahar,
ez most "Húha!", vagy "He-he..."?
Mer akkor vagy így vk kisebbségi, vagy úgy...
És qrvára nem mindegy...
p.
ez most "Húha!", vagy "He-he..."?
Mer akkor vagy így vk kisebbségi, vagy úgy...
És qrvára nem mindegy...
p.
"az amerikaiak érdeme, hogy megynyerték NEKÜNK a hàborut"
hat igen, igy is fel lehet fogni. Mindenesetre magyarorszag elvesztette a haborut :) emlekeim szerint.
Az mindenesetre oromteli, hogy lenyomtak a nemeteket.
olyat is olvastam itt, hogy ha valakit lebombaznak, akkor mindegy neki, hogy atom, vagy gyujtobomba...
hat ha mindegy lenne, akkor nem menne most a nagy izgalom iran atombombai miatt, ami e topiknak az egyik vonala.
az, hogy az amcsik jo vagy rossz fejek, es melyik oldalon allnak, es hogy a japanok mit csinaltak mandzsuriaban, nem valtoztat a TENYEN, hogy egyedul az AMCSIK HASZNALTAK ATOMBOMBAT emberek ellen, civilek ellen. Nem iran, vagy irak, vagy barki mas...
szamoljuk csak ossze, hany mas nemzetbeli embert oltek meg iraniak, es hanyat amerikaiak, utana frocsogjunk iran ellen.
hat igen, igy is fel lehet fogni. Mindenesetre magyarorszag elvesztette a haborut :) emlekeim szerint.
Az mindenesetre oromteli, hogy lenyomtak a nemeteket.
olyat is olvastam itt, hogy ha valakit lebombaznak, akkor mindegy neki, hogy atom, vagy gyujtobomba...
hat ha mindegy lenne, akkor nem menne most a nagy izgalom iran atombombai miatt, ami e topiknak az egyik vonala.
az, hogy az amcsik jo vagy rossz fejek, es melyik oldalon allnak, es hogy a japanok mit csinaltak mandzsuriaban, nem valtoztat a TENYEN, hogy egyedul az AMCSIK HASZNALTAK ATOMBOMBAT emberek ellen, civilek ellen. Nem iran, vagy irak, vagy barki mas...
szamoljuk csak ossze, hany mas nemzetbeli embert oltek meg iraniak, es hanyat amerikaiak, utana frocsogjunk iran ellen.
de ahogy az USA hirtelen kamu indokkal lerohanta Afganisztant, majd ujabb kamu indokkal a kozeli Irakot, majd celba vette irant, nyilanvalo, hogy Irannak egyetlen lehetosege, hogy beallit egy olyan onvedelmi fegyvert, ami mindent uberel...
vagy hagyja magat lerohanni...
ezzel nem igazolni szeretnem az atombomba jogossagat, csak ez a nagy helyzet, iran bekemenyit, Thanks to the USA.
vagy hagyja magat lerohanni...
ezzel nem igazolni szeretnem az atombomba jogossagat, csak ez a nagy helyzet, iran bekemenyit, Thanks to the USA.
haha, történetesen erről is írtam már egysze régen :)
index.hu/velemeny/jegyzet/fegyverbe/
egyébként az usa érdeme nem Hitler legyőzése, hanem h az orosz megállt Európa felénél.
index.hu/velemeny/jegyzet/fegyverbe/
egyébként az usa érdeme nem Hitler legyőzése, hanem h az orosz megállt Európa felénél.
Alf
Volnál olyan kedves felsorolni azokat az országokat is, amelyek az USA II. vh.-s helyzetével azonos szituációban NEM használták volna fel az atombombát?
És jó lenne némi bizonyíték is a feltételezés mellé.
Volnál olyan kedves felsorolni azokat az országokat is, amelyek az USA II. vh.-s helyzetével azonos szituációban NEM használták volna fel az atombombát?
És jó lenne némi bizonyíték is a feltételezés mellé.
Sírhatnánk:örményekért,tuszikért,dakotákért
illírekért,dákokért,stb.
"potuquese"13:27:51-rövid,tömör és majdnem igaz."Bunker"keresztyénség nincs.
"büdös .."14:11:11.-azért a frrás objektivitásával szemben vannak fenntartásaim.
"Alf"17:09:01.-"...egyedül az amcsik használtak atombombát emberek ellen,CIVILEK ellen."És ez itt a lényeg,mutassátok már meg mikor vert meg amerika egyedül HADSEREGET.
illírekért,dákokért,stb.
"potuquese"13:27:51-rövid,tömör és majdnem igaz."Bunker"keresztyénség nincs.
"büdös .."14:11:11.-azért a frrás objektivitásával szemben vannak fenntartásaim.
"Alf"17:09:01.-"...egyedül az amcsik használtak atombombát emberek ellen,CIVILEK ellen."És ez itt a lényeg,mutassátok már meg mikor vert meg amerika egyedül HADSEREGET.
büdös:
no comment, amit gondolok erről, már leírtam. Amúgy meg, imho nagy statisztikai hibának kellett ott lennie, hogyha kihoztak egy ekkora szélsőjobbos előretörést. Már csak azért is, mert az egyetemisták már szavazóképesek, így az országos vagy önkormányzati választásokon is meg kellett volna látszódnia.
Alf:
Hja, basszus, van fogalmad arról, hogy Japánban hány ember halt volna meg, ha nem vetik be az atomot?
Ráadásként, tényleg, mondj egy országot, aki a II. VH végén azt mondja, hogy inkább még 3 éven keresztül áldozom fel az embereimet, meg az ellenségét, vagy itt ez az új csodafegyver...
Szerinted? Szerintem te is kiadtad volna a parancsot. Én biztosan.
no comment, amit gondolok erről, már leírtam. Amúgy meg, imho nagy statisztikai hibának kellett ott lennie, hogyha kihoztak egy ekkora szélsőjobbos előretörést. Már csak azért is, mert az egyetemisták már szavazóképesek, így az országos vagy önkormányzati választásokon is meg kellett volna látszódnia.
Alf:
Hja, basszus, van fogalmad arról, hogy Japánban hány ember halt volna meg, ha nem vetik be az atomot?
Ráadásként, tényleg, mondj egy országot, aki a II. VH végén azt mondja, hogy inkább még 3 éven keresztül áldozom fel az embereimet, meg az ellenségét, vagy itt ez az új csodafegyver...
Szerinted? Szerintem te is kiadtad volna a parancsot. Én biztosan.
molaris:
miért is fontos, hogy az amcsik mikor nyertek egyedül háborút? he?
A háborút nem tökösségre játszák, hanem győzelemre. Ha ehhez szövetségesekre van szükség, akkor arra van.
Magyarország mikor nyert egyedül háborút? Szerintem nem nagyon volt olyan...
Ez egy értelmetlen kérdés, szerintem.
miért is fontos, hogy az amcsik mikor nyertek egyedül háborút? he?
A háborút nem tökösségre játszák, hanem győzelemre. Ha ehhez szövetségesekre van szükség, akkor arra van.
Magyarország mikor nyert egyedül háborút? Szerintem nem nagyon volt olyan...
Ez egy értelmetlen kérdés, szerintem.
boldogvagyok 2007.01.04. 17:59:12 :
hat ha ilyen talalgatasokba mennek bele, eleg nagy hulyeseget csinalnek...
fogalmam sincs.
es mire varsz bizonyitekot?
a ledobott bombakra?
vagy a te feltetelezesedet kellene megcfoljam bizonyitekokkal, miszerint mindenki mas is felhasznalta volna?
inkabb reszedrol lenne jo valami bizonyitek....
hat ha ilyen talalgatasokba mennek bele, eleg nagy hulyeseget csinalnek...
fogalmam sincs.
es mire varsz bizonyitekot?
a ledobott bombakra?
vagy a te feltetelezesedet kellene megcfoljam bizonyitekokkal, miszerint mindenki mas is felhasznalta volna?
inkabb reszedrol lenne jo valami bizonyitek....
Alf 2007.01.04. 17:16:18
"hat igen, igy is fel lehet fogni. (...)magyarorszag elvesztette a haborut :) emlekeim szerint."
- hamàr szörthasogatunk lehetne àm kiegésziteni a mondatot azzal amire nem emléxel. magyarorszàg _két_ hàborut vesztett el, mindkét alkalommal mint agresszor. tehetségtelen politikànak hagyomànya van magyarlandban.
tudom. el fogod mesélni, hogy ez azé' volt igy mert ... meghogy quasi màsképp nem is lehetett csinàlni, meg különben is a németek annakidején ... meg, hogy ecetera meg citera.
- "az amerikaiak érdeme, hogy megynyerték NEKÜNK a hàborut"
*NEKÜNK EUROPAIAKNAK*
"hat igen, igy is fel lehet fogni. (...)magyarorszag elvesztette a haborut :) emlekeim szerint."
- hamàr szörthasogatunk lehetne àm kiegésziteni a mondatot azzal amire nem emléxel. magyarorszàg _két_ hàborut vesztett el, mindkét alkalommal mint agresszor. tehetségtelen politikànak hagyomànya van magyarlandban.
tudom. el fogod mesélni, hogy ez azé' volt igy mert ... meghogy quasi màsképp nem is lehetett csinàlni, meg különben is a németek annakidején ... meg, hogy ecetera meg citera.
- "az amerikaiak érdeme, hogy megynyerték NEKÜNK a hàborut"
*NEKÜNK EUROPAIAKNAK*
ecet, mavo, ezzel tényleg nehéz vitatkozni. Nem is szeretnék, úgyhogy elfogadom, hogy én vagyok túlérzékeny.
Egyébiránt nem látok sok különbséget, ha az általatok hülyének, vagy antiszemitának tartott embert sárga csillaggal szivesen megjelölitek, illetve ha az alsóbbrendűnek vagy szemitának tartott embert mások sárga csillaggal megjelölik. Lényegileg ugyanaz. Itéletet alkottok, aztán mondtok, és bélyegeztek.
Az, hogy szerintetek antiszemita, még nem jogosítana fel a sárga csillagnak a használatára.
Számomra ez egy olyan, a viszonylag közeli multból erős történelmi töltéssel rendelkező nyomasztó jelkép, amit még viccből, vagy tréfából sem szeretnék látni.
Ugyanúgy, mint mondjuk horogkeresztet Ariel Sharonon.
-
A témáról csak annyit: örülök, hogy szóbakerült az atom, és örülök, hogy sokan elég józanul gondolkoznak ebben a kérdésben. Elfogadom, hogy a 2. VH mielőbbi befejezéséhez meg kellett törni a japánok fanatikus ellenállását. De egy ilyen fegyvert civil, katonailag jelentéktelen városok ellen bevetni barbárság.
És hogy szándékos barbárság volt, azt mi sem bizonyítja jobban, minthogy egyszerre KÉT város ellen vetették be.
Nem kisebb baj, hogy Amerikának (és a többieknek) van atomja, mintha Iránnak lenne.
Ha egyszer valaki majd elkezdi ledobálni őket, akkor úgyis mindannyian megszívtuk.
Egyébiránt nem látok sok különbséget, ha az általatok hülyének, vagy antiszemitának tartott embert sárga csillaggal szivesen megjelölitek, illetve ha az alsóbbrendűnek vagy szemitának tartott embert mások sárga csillaggal megjelölik. Lényegileg ugyanaz. Itéletet alkottok, aztán mondtok, és bélyegeztek.
Az, hogy szerintetek antiszemita, még nem jogosítana fel a sárga csillagnak a használatára.
Számomra ez egy olyan, a viszonylag közeli multból erős történelmi töltéssel rendelkező nyomasztó jelkép, amit még viccből, vagy tréfából sem szeretnék látni.
Ugyanúgy, mint mondjuk horogkeresztet Ariel Sharonon.
-
A témáról csak annyit: örülök, hogy szóbakerült az atom, és örülök, hogy sokan elég józanul gondolkoznak ebben a kérdésben. Elfogadom, hogy a 2. VH mielőbbi befejezéséhez meg kellett törni a japánok fanatikus ellenállását. De egy ilyen fegyvert civil, katonailag jelentéktelen városok ellen bevetni barbárság.
És hogy szándékos barbárság volt, azt mi sem bizonyítja jobban, minthogy egyszerre KÉT város ellen vetették be.
Nem kisebb baj, hogy Amerikának (és a többieknek) van atomja, mintha Iránnak lenne.
Ha egyszer valaki majd elkezdi ledobálni őket, akkor úgyis mindannyian megszívtuk.
különben is. ez a diszkurzus groteszk. naponta gyerekek ezrei halnak éhen afrikàban, elolvad az északi sark jege, elfogyott a söröm. ennek a desasternak az àrnékàban ne kivànja tölem senki, hogy azzal törödjek jo e a mérgestörpe perzsaführernek davidcsillagot rajzolni a jakojàra.
hm.Ennyit arról hogy a zsidósággal azért nem foglalkozol mert marginális téma:)
Azt hogy Hitler zsidó volt és ennek kiderülését elkerülendő tette harckocsigyakorlótereppé gyermekkora helyszínét Ausztria anektálása után nem Ahmadinezsád sütötte ki:)ilyen hangsúlyozóm TÉZISek már korábban is voltak felállítva nállánál sokkal objektívebb történészek szerint.Mondjuk hogy ez igaz e vagy sem vagy hogy Hitler tényleg meleg volt e vagy sem(és ennek leplezésére mészárolták le a fél SA-t)az szerintem totál lényegtelen Hitler megitélésében.Aki a holocaustot tagadja arról írni sem érdemes,bár a holocaus tagadást büntetnek nyilvánítani szerintem bűntény.Ezen az alapon ha valaki tagadja a Tatárjárást akkor vagyonelkobzást alkalmazhatnánk vele szemben,vagyis lehülyézni valakit vagy nem szóbaállni vele mert tagadja a holocaustot az rendben de emiat büntetni az már nagyon gáz.itt idézném twa-t:Mellesleg, gyöngéd jóindulattal elárulom, nem a holokauszt miatt szeretjük a zsidókat. Hanem azért, mert az antiszemiták mind ilyen hajmeresztően, elkeserítően, emberi lényhez méltatlanul ostobák
hm erre anyit hogy sok ember pont azért nem szereti a zsidókat és azért nem tanul a holocaustból mert erőszakkal akarják lenyomni az emberek torkán a rengeteg giccses filmmel,média agyonszerepeltetéssel.Tehát bár elitélem a holocaustot és undorító féreg dolog volt,de az hogy ennek a katasztrófának az agyonhangsúlyozásával tereli el egy ország az enyhén hitlerkompatibilis politikáját az azért fura.Holocaustból pont azt kellett volna megtanulnia a zsidóságnak hogy ha pl Izrael tankokkal torol meg menekültfalvakban terroristákat(lásd még Klaus-lyoni mászáros-Barby a Mateltől,ugye milyen vicces a történelem?),akkor elvárnám hogy a magyarországi zsidó hitközsség ez ellen hangosan tiltakozzon,és hogy a sajtó se egy siralmas arab antiszemitával bénázzon(már ha engedi a független liberális média mint pl index az igazság pátoszos lovagját ezt a témát elfogulatlanabbul megközelíteni).Az a legszomorúbb az egészeben hogy ez az erőszekos-bűntudat ébresztés és ébrentartás pont azt a hatást éri el az átlagemberekben ami ellen fel akar állítólag lépni,és nem arra tanítja meg az embereket hogy hova vezethet az idegengyűlölet hanem egy rosszúlértelmezet országimázzsá avanzsálták le több mint 6millió ember lemészárlását.
Kár
Azt hogy Hitler zsidó volt és ennek kiderülését elkerülendő tette harckocsigyakorlótereppé gyermekkora helyszínét Ausztria anektálása után nem Ahmadinezsád sütötte ki:)ilyen hangsúlyozóm TÉZISek már korábban is voltak felállítva nállánál sokkal objektívebb történészek szerint.Mondjuk hogy ez igaz e vagy sem vagy hogy Hitler tényleg meleg volt e vagy sem(és ennek leplezésére mészárolták le a fél SA-t)az szerintem totál lényegtelen Hitler megitélésében.Aki a holocaustot tagadja arról írni sem érdemes,bár a holocaus tagadást büntetnek nyilvánítani szerintem bűntény.Ezen az alapon ha valaki tagadja a Tatárjárást akkor vagyonelkobzást alkalmazhatnánk vele szemben,vagyis lehülyézni valakit vagy nem szóbaállni vele mert tagadja a holocaustot az rendben de emiat büntetni az már nagyon gáz.itt idézném twa-t:Mellesleg, gyöngéd jóindulattal elárulom, nem a holokauszt miatt szeretjük a zsidókat. Hanem azért, mert az antiszemiták mind ilyen hajmeresztően, elkeserítően, emberi lényhez méltatlanul ostobák
hm erre anyit hogy sok ember pont azért nem szereti a zsidókat és azért nem tanul a holocaustból mert erőszakkal akarják lenyomni az emberek torkán a rengeteg giccses filmmel,média agyonszerepeltetéssel.Tehát bár elitélem a holocaustot és undorító féreg dolog volt,de az hogy ennek a katasztrófának az agyonhangsúlyozásával tereli el egy ország az enyhén hitlerkompatibilis politikáját az azért fura.Holocaustból pont azt kellett volna megtanulnia a zsidóságnak hogy ha pl Izrael tankokkal torol meg menekültfalvakban terroristákat(lásd még Klaus-lyoni mászáros-Barby a Mateltől,ugye milyen vicces a történelem?),akkor elvárnám hogy a magyarországi zsidó hitközsség ez ellen hangosan tiltakozzon,és hogy a sajtó se egy siralmas arab antiszemitával bénázzon(már ha engedi a független liberális média mint pl index az igazság pátoszos lovagját ezt a témát elfogulatlanabbul megközelíteni).Az a legszomorúbb az egészeben hogy ez az erőszekos-bűntudat ébresztés és ébrentartás pont azt a hatást éri el az átlagemberekben ami ellen fel akar állítólag lépni,és nem arra tanítja meg az embereket hogy hova vezethet az idegengyűlölet hanem egy rosszúlértelmezet országimázzsá avanzsálták le több mint 6millió ember lemészárlását.
Kár
Lábjegyzetben megjegyzem:Mellesleg, gyöngéd jóindulattal elárulom, nem a holokauszt miatt szeretjük a zsidókat. Hanem azért, mert az antiszemiták mind ilyen hajmeresztően, elkeserítően, emberi lényhez méltatlanul ostobák
Ezzel például tényleg egyetértek TWA-val
Bár megkérném hogy válaszoljon emelett arra a kérdésemre ,hogy ha egy kelet-közép európai nagy város(hívjuk mondjuk Budapestnek)a főrabbija azt állítja hogí ha a magyar kutúráról leszednénk a zsidót akkor nem maradna más csak a fütyülős barack meg a bőgatya az:
1:mennyit használ a zsidóságnak,illetve mennyit árt vagy használ az antiszemitizmusnak?
2:egy ilyen ember vajon hajmeresztően, elkeserítően, emberi lényhez méltatlanul ostoba -e vagy sem?
3.van-e képed erről az emberről árpádsávos darutollas szerelésben?
!:vajon miért nem volt ezen felháborodva az ilyen diszkriminatív akkordokra oly szenzitív zsidó hitközség meg a liberális sajtó?
Ezzel például tényleg egyetértek TWA-val
Bár megkérném hogy válaszoljon emelett arra a kérdésemre ,hogy ha egy kelet-közép európai nagy város(hívjuk mondjuk Budapestnek)a főrabbija azt állítja hogí ha a magyar kutúráról leszednénk a zsidót akkor nem maradna más csak a fütyülős barack meg a bőgatya az:
1:mennyit használ a zsidóságnak,illetve mennyit árt vagy használ az antiszemitizmusnak?
2:egy ilyen ember vajon hajmeresztően, elkeserítően, emberi lényhez méltatlanul ostoba -e vagy sem?
3.van-e képed erről az emberről árpádsávos darutollas szerelésben?
!:vajon miért nem volt ezen felháborodva az ilyen diszkriminatív akkordokra oly szenzitív zsidó hitközség meg a liberális sajtó?
kaarmeenhetki:
Azért annak nézz utána, mi is volt Hirosimában és Nagasakiban, amiért érdemes volt bombázni. Nem csupán civil lakosság, úgyhogy ne kever a szezont a fazonnal.
Lehet mesterségesen súlyosbítani az akkori dolgokat, de minek?
Amúgy meg előbb-utóbb ki _kellett_ próbálja vki, hogy hogyan működik az atomfegyver. Ha nem ott és akkor, akkor később bármelyik birtokló fél leteszteli. Tiszta sor.
Ennyit a barbárságról.
Staghorn: "!:" megjegyzésre. Azért én itt a püspököktől, papoktól ennél durvább kijelentéseket is hallottam már. A magyar kultúra erősen alapoz a zsidó-keresztény értékrendre. Mi ebben a meglepő? Azok az apró eltérések fájnak, ami a zsidó és keresztény között van?
Azért annak nézz utána, mi is volt Hirosimában és Nagasakiban, amiért érdemes volt bombázni. Nem csupán civil lakosság, úgyhogy ne kever a szezont a fazonnal.
Lehet mesterségesen súlyosbítani az akkori dolgokat, de minek?
Amúgy meg előbb-utóbb ki _kellett_ próbálja vki, hogy hogyan működik az atomfegyver. Ha nem ott és akkor, akkor később bármelyik birtokló fél leteszteli. Tiszta sor.
Ennyit a barbárságról.
Staghorn: "!:" megjegyzésre. Azért én itt a püspököktől, papoktól ennél durvább kijelentéseket is hallottam már. A magyar kultúra erősen alapoz a zsidó-keresztény értékrendre. Mi ebben a meglepő? Azok az apró eltérések fájnak, ami a zsidó és keresztény között van?
kaarmeenhetki,
„Ugyanúgy, mint mondjuk horogkeresztet Ariel Sharonon”
Kurvára nem.
Ha sharon folyton ok nélkül nácizna, esküszöm, megszavaznám neki a vaskeresztet, de addig ízléstelenség.
Ha ellenben egy fasz rendületlenül zsidózik, az meg kapjon csak sárga csillagot, megérdemli, nem a jómunkásember pécézte ki magának önkényesen, hanem ő kezdett kajabálni.
„Ugyanúgy, mint mondjuk horogkeresztet Ariel Sharonon”
Kurvára nem.
Ha sharon folyton ok nélkül nácizna, esküszöm, megszavaznám neki a vaskeresztet, de addig ízléstelenség.
Ha ellenben egy fasz rendületlenül zsidózik, az meg kapjon csak sárga csillagot, megérdemli, nem a jómunkásember pécézte ki magának önkényesen, hanem ő kezdett kajabálni.
"Cso..Sza::Va.."06:35:09.-megerősíteném a kérdést ami"staghorn" feltett.+ egy:hol,melyik püspöktől hallod a vadabb dolgokat?Figyelmedbe ajánlom:"molaris"01,03 13:47:01.-et,mert mégegyszer le nem írom.
Üdv:mollaris
Üdv:mollaris
molaris 2007.01.03. 18:05:45
"ecet"16:38:53.-ha rajtatok múlna már Svájc is le lenne tarolva,csak a sajtfejűek nem engedik.Különben meg ugorj le a Telly-be vegyél két jó hideg Müllerbrau-t,rádfér."
te valamit haboltàl itt svàjcrol, sajtfejüekröl, meg "letarolàs"-rol, sörröl meg Telliröl. elsö làtàsra zavaros a zucc. elolvastam mégegyszer. màsodikra is zavaros.
kérlek vilàgitsd meg ezt az ügyet. hamà' itt vagy, hamà' a fàradsàgod fizetve van, mi neked az a pàr sorocska amit ràm forditsz? hm?
"ecet"16:38:53.-ha rajtatok múlna már Svájc is le lenne tarolva,csak a sajtfejűek nem engedik.Különben meg ugorj le a Telly-be vegyél két jó hideg Müllerbrau-t,rádfér."
te valamit haboltàl itt svàjcrol, sajtfejüekröl, meg "letarolàs"-rol, sörröl meg Telliröl. elsö làtàsra zavaros a zucc. elolvastam mégegyszer. màsodikra is zavaros.
kérlek vilàgitsd meg ezt az ügyet. hamà' itt vagy, hamà' a fàradsàgod fizetve van, mi neked az a pàr sorocska amit ràm forditsz? hm?
"ecet"-egyszer már kifejtettem,nem tartalak vitapartnernek.Ráadásul eme komm.-re is volt már reagálásod.Nos csak annyit akartam jelezni,hogy az alföldi,magyar suttyó is kijut Svájcba és megdöbbenve hallgatja a"rég"kikerültek történeteit,hogy miként döntenek romba az újak mindent amit Ők vérkeservesen kivívtak.Pofán csapott,hogy ma már a messziről szóló sem dumálhat a levegőbe?Bizony,ez így működik.Amikor felszáradtál a fürdetés után,picinykét gondolkozz el miért rühelli itthon is a jónép a stílusod.Én ott csak két hideg sört javasoltam,de mint leszűröm Te többet ittál.Ezután már nem reagálok semmire ami Tőled származik.
Üdv:mollaris
Üdv:mollaris
ha mar kisse eltertunk a tematol, akkor fel lehetne tenni a kerdest: vajon a zsidok hogyan viszonyulnak a mas vallasokhoz, elfogadjak illetve befogadjak-e oket barataik koze vagy eppen csaladtagkent??
ezt a kerdest mostanaban ritkabban tesszuk fel
ezt a kerdest mostanaban ritkabban tesszuk fel
molaris 2007.01.05. 09:19:11
"Ezután már nem reagálok semmire ami Tőled származik"
Ez igéret vagy fenyegetés? :))
nagyon köszönöm, hogy a teljesen érthetö felhàborodottsàgod ellenére eddig szàntàl ràm valamelyest az értékes idödböl.
mégyszer nagyon, nagyon köszönöm, hogy ilyen josàgos vagy hozzàm.
"Ezután már nem reagálok semmire ami Tőled származik"
Ez igéret vagy fenyegetés? :))
nagyon köszönöm, hogy a teljesen érthetö felhàborodottsàgod ellenére eddig szàntàl ràm valamelyest az értékes idödböl.
mégyszer nagyon, nagyon köszönöm, hogy ilyen josàgos vagy hozzàm.
staghorn:
Ezt a példátlan baromságot nem főrabbi mondta, ne sértegessük a rabbikat, ennyire elvetemült barom biztosan nem akad köztük. Az inkriminált mondat szerzője ugyan tényleg zsidó (a megélhetési zsidók közül), és a zsidók körében is nagy felháborodást keltő kijelentés után elég hamar távozott Kanadába. A nevét nem írom le, mert még ezt sem érdemli. És újságíró amúgy...
Ezt a példátlan baromságot nem főrabbi mondta, ne sértegessük a rabbikat, ennyire elvetemült barom biztosan nem akad köztük. Az inkriminált mondat szerzője ugyan tényleg zsidó (a megélhetési zsidók közül), és a zsidók körében is nagy felháborodást keltő kijelentés után elég hamar távozott Kanadába. A nevét nem írom le, mert még ezt sem érdemli. És újságíró amúgy...
molaris:
Ezt egy pap mondotta volt a szülőhelyem templomában:
"A kereszténység nélkül még mindig hontalan, büdöslábú pásztorok lennénk."
Amúgy meg lépten-nyomon hangoztatják, hogy a sötétség, és a káosz vár ránk a fenenagy vallásuk nélkül. Elárulom, szép csendesen, hogy a kereszténység nélkül is van kultúra. Meg lehet nézni a kínai, távol-keletieket. Semmivel sem rosszabb, mint a keresztény. Sőt.
No mindegy, elbaszott kompletten az egész nagy vallás-háború, A-tól Z-ig. (Mind fizikai, mind verbális értelemben véve a háborút)
Eljöhetne végre a józan ész korszaka, amikor nem az határozza meg az emberek egymáshoz való viszonyát, hogy a másik milyen vallású, hanem az, hogy mit tesz, vagy mit nem tesz. De mindegy, ez egy csúnya mellékszál lenne a saját kis agyamból, ami nem tartozik ide.
Ezt egy pap mondotta volt a szülőhelyem templomában:
"A kereszténység nélkül még mindig hontalan, büdöslábú pásztorok lennénk."
Amúgy meg lépten-nyomon hangoztatják, hogy a sötétség, és a káosz vár ránk a fenenagy vallásuk nélkül. Elárulom, szép csendesen, hogy a kereszténység nélkül is van kultúra. Meg lehet nézni a kínai, távol-keletieket. Semmivel sem rosszabb, mint a keresztény. Sőt.
No mindegy, elbaszott kompletten az egész nagy vallás-háború, A-tól Z-ig. (Mind fizikai, mind verbális értelemben véve a háborút)
Eljöhetne végre a józan ész korszaka, amikor nem az határozza meg az emberek egymáshoz való viszonyát, hogy a másik milyen vallású, hanem az, hogy mit tesz, vagy mit nem tesz. De mindegy, ez egy csúnya mellékszál lenne a saját kis agyamból, ami nem tartozik ide.
"edebácsi"-igazad van,mert a MAZSIHISZ tisztségviselője mondta.DE ÍGY JOBB?
"Cso..Sza..Va.."-ja barátom szét kell választani a búzát at ocsútól."Ez a mi munkánk és nem is kevés."(by J.A.)
"Cso..Sza..Va.."-ja barátom szét kell választani a búzát at ocsútól."Ez a mi munkánk és nem is kevés."(by J.A.)
molaris,
érdekel, hogy van az, hogy ha egy semita mond sértő baromságot a magyarokról, az skandalum és évtized múlva is emlegetik, miközben ezrével tudnék idézni magyarok pökte sértő baromságot a semitákról.
Csak kérdem, tudod, mielőtt.
érdekel, hogy van az, hogy ha egy semita mond sértő baromságot a magyarokról, az skandalum és évtized múlva is emlegetik, miközben ezrével tudnék idézni magyarok pökte sértő baromságot a semitákról.
Csak kérdem, tudod, mielőtt.
mavo:
"A mi kutyánk kölyke mindig szobatiszta"... Tudod, hogy van ez... :D
Amúgy meg ilyesmin vitatkozik szerintem felesleges. Inkább meg kellene valahogy teremteni az értelmes párbeszéd lehetőségét.
Szerintem.
Kezdetnek elég lenne, ha egyik oldal sem (a sok közül) hangoztatná, hogy nála van az utlimatív igazság. :)
Minnyá' kiveszem a biliből a kezem, de olyan jó meleg... :p
"A mi kutyánk kölyke mindig szobatiszta"... Tudod, hogy van ez... :D
Amúgy meg ilyesmin vitatkozik szerintem felesleges. Inkább meg kellene valahogy teremteni az értelmes párbeszéd lehetőségét.
Szerintem.
Kezdetnek elég lenne, ha egyik oldal sem (a sok közül) hangoztatná, hogy nála van az utlimatív igazság. :)
Minnyá' kiveszem a biliből a kezem, de olyan jó meleg... :p
"mavo"-mikor mondtam ÉN olyat ami sértő rájuk?A barmok meg bőgnek,mert nékik ez adatott.Isten ezt a népet választotta,és tudtommal még nem vonta vissza a szavát,bármennyi bűnt is követtek el ellene.
"Cso..Sza..Va.."-mondtam én ellent?Sőt!!!
"Cso..Sza..Va.."-mondtam én ellent?Sőt!!!
molaris:
nem mondtál. :)
Az itteni post-ok nagy része válasz egy bejegyzésre, aztán meg továbbgondolkodás (vagy nem gondolkodás, de az más tészta), az enyém se kivétel. :D
nem mondtál. :)
Az itteni post-ok nagy része válasz egy bejegyzésre, aztán meg továbbgondolkodás (vagy nem gondolkodás, de az más tészta), az enyém se kivétel. :D
molaris,
köszönöm, hogy következetesen félreértetted, amit írtam, jól esett.
„Isten ezt a népet választotta,és tudtommal még nem vonta vissza a szavát,bármennyi bűnt is követtek el ellene.”
Galaktikus muhaha.
A bibsik azt mondják, hogy.
köszönöm, hogy következetesen félreértetted, amit írtam, jól esett.
„Isten ezt a népet választotta,és tudtommal még nem vonta vissza a szavát,bármennyi bűnt is követtek el ellene.”
Galaktikus muhaha.
A bibsik azt mondják, hogy.
"mavo"-nu most ezt én nem értem.Mert nem a bipsik mondják,hanem a Biblia írja.Egy halmozottan bűnöző családból eredeztetik a választott nép(jó,tudom ezt csak a hívők fogadják el:Isten előtt nincs érdemünk,csak a bűnünk).Nem a rómaiak és nem a korabeli nagytanács feszíttette Jézust a keresztre,hanem az ÉN bűnöm.Ezt legalább olyan nehéz elképzelni,mint a másik vitánkban a fizikai dolgokat.A kreacionitásnak mintegy"mellék terméke"a predestinatio.És visszatérve a bűnös családhoz,bizony innen számazunk mi is.Nos mivel a puding próbája az evés,így ez a vita is majd akkor dől el mikor mi is"színről,színre"látásra jutunk,de akkor már sokaknak késő.
...és mindez nem galaktikus,és nem muhaha.
"Rossz szemmel nézed tán,hogy én jó vagyok."/Mt.20,15/b./
...és mindez nem galaktikus,és nem muhaha.
"Rossz szemmel nézed tán,hogy én jó vagyok."/Mt.20,15/b./
„nem a bipsik mondják,hanem a Biblia írja”
Muhaha, a Bibliát egy halom bibsi írta, a kélgyó meg bele lett harapódva a saját farkincájába.
„A kreacionitásnak mintegy"mellék terméke"a predestinatio”
Na, ezt a kérdést most így azé ne, pláne, hogy ha a genezis okozata a predesztináció, akkor a Jóisten nem is olyan jó, mert így neki köszönhető a bűnbeesés is, ami miatt szívat bennünket, de majd egy tudós kálvinista elmondja a mit miértet.
Muhaha, a Bibliát egy halom bibsi írta, a kélgyó meg bele lett harapódva a saját farkincájába.
„A kreacionitásnak mintegy"mellék terméke"a predestinatio”
Na, ezt a kérdést most így azé ne, pláne, hogy ha a genezis okozata a predesztináció, akkor a Jóisten nem is olyan jó, mert így neki köszönhető a bűnbeesés is, ami miatt szívat bennünket, de majd egy tudós kálvinista elmondja a mit miértet.
"mavo"-mint kálvinista mondom,bizony a Bibliát nem"bipsik"írták,hanem az Úr elhívott szolgái.És bizony,predestináto,mert"általa és reá nézve teremtetett a világ".Szóval lehet piszkatúrázni.
mavo, bocs, nem akarlak izelgetni, de remesen alultajekozott vagy. azt irod:
"Nem biza, a szefárd zsidókat példul igen nagy becsben tartották, kormányzati funkciókat kaptak, estébé; rem. akit érdekel, utánanézhet, volt némi kis birodalmi német ezmegaz Palesztinában, talán az is közrejátszik a mostanban.
Ja, még askenázik: na, ők aztán ráfaragtak a reconquistával, de piszkosul."
a szefardi zsidok speciel Spanyolorszagban eltek, es termeszetesen ok faragtak ra a reconquistara, amihez az askenaziak semmi kozuk nem volt, ok ugyanis Nemetorszagban, Eszak-Franciaorszagban, Angliaban, majd kesobb Lengyelorszagban, Csehorszagban, meg nalunk eltek. Az askenaziak pl. a kereszteshadjaratokra szoktak rafaragni, amik gyakran az europai zsido kozossegek felkoncolasaval kezdodtek az Urjezus neveben.
es az is nagy tevedes, hogy a zsidoknak olyan fasza volt a kozepkorban muszlim uralom alatt elni. Az arabok is uldoztek oket rendesen, uralkodoik pedig reszben azert valasztottak zsido penzugyminisztereket meg mas hivatalnokokat, mert oket egyszerubb volt a csocseleknek odadobni, a Bokros-csomag-jellegu esemenysorok levezenylese utan.
alulinformaltsag -- ez az egyik legnagyobb problema, mielott valaki elkezd szenvedelyesen irni ezt vagy azt a zsidokrol, erdemes utananezni nehany dolognak, pl. hogy mit is jelent a "szefardi" meg az "askenazi" szo.
"Nem biza, a szefárd zsidókat példul igen nagy becsben tartották, kormányzati funkciókat kaptak, estébé; rem. akit érdekel, utánanézhet, volt némi kis birodalmi német ezmegaz Palesztinában, talán az is közrejátszik a mostanban.
Ja, még askenázik: na, ők aztán ráfaragtak a reconquistával, de piszkosul."
a szefardi zsidok speciel Spanyolorszagban eltek, es termeszetesen ok faragtak ra a reconquistara, amihez az askenaziak semmi kozuk nem volt, ok ugyanis Nemetorszagban, Eszak-Franciaorszagban, Angliaban, majd kesobb Lengyelorszagban, Csehorszagban, meg nalunk eltek. Az askenaziak pl. a kereszteshadjaratokra szoktak rafaragni, amik gyakran az europai zsido kozossegek felkoncolasaval kezdodtek az Urjezus neveben.
es az is nagy tevedes, hogy a zsidoknak olyan fasza volt a kozepkorban muszlim uralom alatt elni. Az arabok is uldoztek oket rendesen, uralkodoik pedig reszben azert valasztottak zsido penzugyminisztereket meg mas hivatalnokokat, mert oket egyszerubb volt a csocseleknek odadobni, a Bokros-csomag-jellegu esemenysorok levezenylese utan.
alulinformaltsag -- ez az egyik legnagyobb problema, mielott valaki elkezd szenvedelyesen irni ezt vagy azt a zsidokrol, erdemes utananezni nehany dolognak, pl. hogy mit is jelent a "szefardi" meg az "askenazi" szo.
gumicsizma fiam,
tök jó, amit írtál, de.
1. az askenázi szó elírás, of course szefárd akart lenni. Persze durva elírás, de elírás, biztosan az Úr fenyítő szándokkal íratott velem marhaságot.
2. hm, én egy bibsi könyvét olvastam ez ügyben, szerinte volt fasza szefárd száraztalpúnak lenni ottan, gondolom, ő végképp rémesen alulinformált a témában.
3. utánanéztem évekkel ezelőtt, melyik honnan, úgyhogy kösz, elvagyok ilyen ostobán is.
Csonka család!
tök jó, amit írtál, de.
1. az askenázi szó elírás, of course szefárd akart lenni. Persze durva elírás, de elírás, biztosan az Úr fenyítő szándokkal íratott velem marhaságot.
2. hm, én egy bibsi könyvét olvastam ez ügyben, szerinte volt fasza szefárd száraztalpúnak lenni ottan, gondolom, ő végképp rémesen alulinformált a témában.
3. utánanéztem évekkel ezelőtt, melyik honnan, úgyhogy kösz, elvagyok ilyen ostobán is.
Csonka család!
Úgy tűnik, a dolgok valahogyan mindig egyszerűen kezdődnek, majd bojtosodnak, aztán beleszálasodnak egy komplikáltságba, amiből aztán az ember megint valami egyszerűbbe vágyik, és allzu könnyelműen odaadja magát _A magyarázatnak_, amit pillanatnyi, korlátolt figyelmének olvasó-nagyítója randomszart neki éppen a kauzalitás kusza térképéről. Ugye. Én, ha elfogna néha már a vágy, kúrálom magam egy kis vanendonli Spenglerrel, aki nem az Oswald, hanem csak annak nickfia és végtelenül hatásos annak gyógyításában, hogy a dolgok azér vannak, mert az előttük levő őket odatojta. Üdítő néha látni, hogy mindez komplikáltabb és elfogadni is aztán az ebből következő veretes kiismerhetetlenséget. Még megjegyezném, hogy természetesen okos Spenglernek se hiszek, de kedvelem, mert újra és újra megmenekít egy szimpli magyarázattól, egy bóvlitól, s amit, néha, ha saját okosságától berúgott, pálcáról lő és hazavisz az ember a kauzalitás búcsújából.
Hát ha más is bírja, tehát ilyet kíván, annak egy kis Irán, spengleriesen, így: www.atimes.com/atimes/Middle_East/HK21Ak01.html
vagy így:
www.atimes.com/atimes/Middle_East/HJ24Ak01.html
Vagy ha esik kint az eső, és semmi alapvető létgond éppen nincsen, unatkozó gurméknak az összes:
www.atimes.com/atimes/others/spengler.html
Hát ha más is bírja, tehát ilyet kíván, annak egy kis Irán, spengleriesen, így: www.atimes.com/atimes/Middle_East/HK21Ak01.html
vagy így:
www.atimes.com/atimes/Middle_East/HJ24Ak01.html
Vagy ha esik kint az eső, és semmi alapvető létgond éppen nincsen, unatkozó gurméknak az összes:
www.atimes.com/atimes/others/spengler.html
CsoSzaV:Vadász 2007.01.05. 06:35:09
tökmindegy, hogy hány hajógyár volt Nagaszakiban illetve Hiroshimában. Ha nem muszáj, nem kellett volna civileket irtani.
Annyi szigeten harcoltak arrafelé: ledobhatták volna úgy, hogy minimális legyen a civil áldozat, de a japán vezérkar lássa (mint ahogy rögtön belátta): sakkmatt.
Nem tudom, te hol élsz (van-e 10km-es körzetedben esetleg bármilyen szempontból stratégiainak minősíthető objektum, ha úgy tetszik, ojjektum) de az én szememben semmilyen hajógyár megsemmisítése nem legitimál egy ilyen tömegmészárlást.
És hogy megtette volna más? Hogy "ki kellett próbálni"? Ez is egy indok?
Ha ezt komolyan gondoltad, az nagyon szomorú.
mavo 2007.01.05. 07:19:26 : itt szivesen látsz sárga csillagot, ott meg nem szivesen látsz horogkeresztet. tiszta sor, megértettem. töklogikus. gyönyörködj.
tökmindegy, hogy hány hajógyár volt Nagaszakiban illetve Hiroshimában. Ha nem muszáj, nem kellett volna civileket irtani.
Annyi szigeten harcoltak arrafelé: ledobhatták volna úgy, hogy minimális legyen a civil áldozat, de a japán vezérkar lássa (mint ahogy rögtön belátta): sakkmatt.
Nem tudom, te hol élsz (van-e 10km-es körzetedben esetleg bármilyen szempontból stratégiainak minősíthető objektum, ha úgy tetszik, ojjektum) de az én szememben semmilyen hajógyár megsemmisítése nem legitimál egy ilyen tömegmészárlást.
És hogy megtette volna más? Hogy "ki kellett próbálni"? Ez is egy indok?
Ha ezt komolyan gondoltad, az nagyon szomorú.
mavo 2007.01.05. 07:19:26 : itt szivesen látsz sárga csillagot, ott meg nem szivesen látsz horogkeresztet. tiszta sor, megértettem. töklogikus. gyönyörködj.
mavo:
(1) mondtam, hogy ne izelgetesnek vedd, nem kell mindenen megsertodni. nagyon sok pontatlan informacio hangzott itt mar el, a te elirasodat pont azert peceztem ki, mert konnyen es roviden elintezheto. Mas magasreptu vitakba nem latom ertelmet, hogy beleszoljak, csak jelezni szeretnem, hogy gyakran feluletes tudas vagy szimpla targyi tevedesek vannak a megszolalasok mogott. Es amit nem ismerunk, azt hajlamosak vagyunk demonizalni. Mielott valaki leir egy olyan mondatot, hogy "a zsidok azt gondoljak, hogy..." nezzen alaposan utana, hogy mirol is beszel (pl. milyen zsidokrol), es ha ehhez nincsen turelme, akkor inkabb ne irjon le ilyen mondatot. Mondom, ne vedd szemelyesnek.
(2) Egyebkent abbol, hogy a szerzo bibsi, nem kovetkezik, hogy nem lehet alulinformalt. de az is lehet, hogy nem annyira megbizhato a memoriad, mint gondolod. Nezz utana pl. Maimonides eletrajzanak (aki talan a leghiresebb szefardi volt a kozepkorban), hogy lasd, milyen fasza volt neki.
(3) a szefardi az tenyleg szefardi. igy mondjak heberul, es a szakirodalomban is gyakrabban hasznaljak igy. a "szefard" is jo, elterjedt hasznalat, de az utolso muhahad ettol meg az ongol kategoriaba tartozik.
riennavaplus: koszi szepen, baromi erdekes.
(1) mondtam, hogy ne izelgetesnek vedd, nem kell mindenen megsertodni. nagyon sok pontatlan informacio hangzott itt mar el, a te elirasodat pont azert peceztem ki, mert konnyen es roviden elintezheto. Mas magasreptu vitakba nem latom ertelmet, hogy beleszoljak, csak jelezni szeretnem, hogy gyakran feluletes tudas vagy szimpla targyi tevedesek vannak a megszolalasok mogott. Es amit nem ismerunk, azt hajlamosak vagyunk demonizalni. Mielott valaki leir egy olyan mondatot, hogy "a zsidok azt gondoljak, hogy..." nezzen alaposan utana, hogy mirol is beszel (pl. milyen zsidokrol), es ha ehhez nincsen turelme, akkor inkabb ne irjon le ilyen mondatot. Mondom, ne vedd szemelyesnek.
(2) Egyebkent abbol, hogy a szerzo bibsi, nem kovetkezik, hogy nem lehet alulinformalt. de az is lehet, hogy nem annyira megbizhato a memoriad, mint gondolod. Nezz utana pl. Maimonides eletrajzanak (aki talan a leghiresebb szefardi volt a kozepkorban), hogy lasd, milyen fasza volt neki.
(3) a szefardi az tenyleg szefardi. igy mondjak heberul, es a szakirodalomban is gyakrabban hasznaljak igy. a "szefard" is jo, elterjedt hasznalat, de az utolso muhahad ettol meg az ongol kategoriaba tartozik.
riennavaplus: koszi szepen, baromi erdekes.
gumilófasz,
1. muhaha, nem akartalak izélni, csak bedobtam a bombasztikus „remesen alultajekozott vagy” nembaszogatóst.
Tulajdonképpen meg is kell köszönnöm, ezért megteszem: köszönöm, hogy tudatlan fasznak neveztél, és anyám még mindig kurva.
2. én basztam el, nem írtam le olyan mondatot, amit nekem tulajdonítasz, de bocs, az én kurva anyámat.
3. szarom le. Hóóóóóótkurvazsidó forrásom BASZOTT í betűt mögébaszni, de ő köcsög, buzi és antiszemia náci, ergo szard le, de hogy anyám kurva, az tuti.
Asszem, megbeszéltük.
1. muhaha, nem akartalak izélni, csak bedobtam a bombasztikus „remesen alultajekozott vagy” nembaszogatóst.
Tulajdonképpen meg is kell köszönnöm, ezért megteszem: köszönöm, hogy tudatlan fasznak neveztél, és anyám még mindig kurva.
2. én basztam el, nem írtam le olyan mondatot, amit nekem tulajdonítasz, de bocs, az én kurva anyámat.
3. szarom le. Hóóóóóótkurvazsidó forrásom BASZOTT í betűt mögébaszni, de ő köcsög, buzi és antiszemia náci, ergo szard le, de hogy anyám kurva, az tuti.
Asszem, megbeszéltük.
hábazmeg, a hülye fejemmel bibsi ódalt néztem, köcsög vagyok, megérdemlem
na, nekik is a lyókurvaannyuket, bazmeg szefárdoznak az ORTODOX szefárdI
helyett
buzik
PS: szarom le, héberül mi
már ha, nem tudok ivritű, de még szndékom se, ergo messze vagyok a szinttől, az alulbaszottág átka
igaz, a 11400 kontra 182 NEKEM ütős, lásd a kétmilliárd légy esetét
megyek baszni anyámat, ne szólj kíméletesen se
na, nekik is a lyókurvaannyuket, bazmeg szefárdoznak az ORTODOX szefárdI
helyett
buzik
PS: szarom le, héberül mi
már ha, nem tudok ivritű, de még szndékom se, ergo messze vagyok a szinttől, az alulbaszottág átka
igaz, a 11400 kontra 182 NEKEM ütős, lásd a kétmilliárd légy esetét
megyek baszni anyámat, ne szólj kíméletesen se
Sephard: 14 000 Sephardi: 361 000 -- a tobbit nem nagyon ertem, ugyhogy kimeletesen se szolok hozza.
Magyarul (anyanyelvem) szefárd.
Platónt sem fogom Plátónak hívni, remélem, megértesz.
Amúgy meg kár a flém. Bunkó voltál, ez ugrasztott, de az már elmúlt.
Békesség.
Platónt sem fogom Plátónak hívni, remélem, megértesz.
Amúgy meg kár a flém. Bunkó voltál, ez ugrasztott, de az már elmúlt.
Békesség.
A bunkosagot illetoen a sajat hazad tajan sepregess elosszor, komam. Aki muhahazik, az ne csodalkozzon, ha beszolnak neki.
Egyebkent egy pillanatig nem gondoltam, hogy tudatlan fasz vagy.
Ja, es kulon koszonom, hogy nem zsidoztal le. Meg duhodben se. Le a kalappal.
tema lezarva. bekesseg neked is.
Egyebkent egy pillanatig nem gondoltam, hogy tudatlan fasz vagy.
Ja, es kulon koszonom, hogy nem zsidoztal le. Meg duhodben se. Le a kalappal.
tema lezarva. bekesseg neked is.
„Egyebkent egy pillanatig nem gondoltam, hogy tudatlan fasz vagy.”
„mavo, bocs, nem akarlak izelgetni, de remesen alultajekozott vagy”
Muhaha.
„Ja, es kulon koszonom, hogy nem zsidoztal le. Meg duhodben se. Le a kalappal.”
Külön ezért megkapod tőlem mavo arany keresztekkel és ragyásra cifrázott gyémántokkal kivert hülyfasz érdemrendjét.
Bály.
„mavo, bocs, nem akarlak izelgetni, de remesen alultajekozott vagy”
Muhaha.
„Ja, es kulon koszonom, hogy nem zsidoztal le. Meg duhodben se. Le a kalappal.”
Külön ezért megkapod tőlem mavo arany keresztekkel és ragyásra cifrázott gyémántokkal kivert hülyfasz érdemrendjét.
Bály.
Nem minden zsidó cionista, és nem minden cionista zsidó. A cionistákkal van a probléma, nem ahmedinezsáddal.
Zsidó Rabbi Izrael állam megszűntetését javasolja.
youtube.com/watch?v=6RjnvQHWyLE
Zsidó Rabbi a holokauszt konferencián, nem zaklatták nem égették el!!!
youtube.com/watch?v=nF0J_Q8bdtw
Ja ők az öngyűlölő zsidók, (self-hating jews). Nekem nem úgy tűnik.
Zsidó Rabbi Izrael állam megszűntetését javasolja.
youtube.com/watch?v=6RjnvQHWyLE
Zsidó Rabbi a holokauszt konferencián, nem zaklatták nem égették el!!!
youtube.com/watch?v=nF0J_Q8bdtw
Ja ők az öngyűlölő zsidók, (self-hating jews). Nekem nem úgy tűnik.
Ha annyira szeretik az eusok a zsidokat akkor mért oda rakták öket ahol a legtöbben utálják öket? a faxt nincs bennük méltoság senkinek se kellenek a zsidok ha annyira szeretik öket akkor mért nem europában adtak nekik földeket? vagy Amerikában.Mi közük van nekik az arab félszigethez semmi ... Az arabok büszék hogy muszlimok ha valaki azt mondja rájuk hogy te arab ,te muszlim akkor ezt az arab dicséretnek veszi de a zsidok nem azok máris perelni akarnak ...
Nemrég néztem valamelyik sport adást ahol Eu-s országok vehettek rész nah köztük volt izrael pff kikérem magamnak XDDD
malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.10.05. 17:49:04
Na bazzzz, mire ideértem 517 komment. Abban már mindent leírtak, ami a poszthoz való, így hát csak egy formai megjegyzés:
nálam a megosztás jelképe benne van a szövegben. Ez így csúnya. Beeeee!
Amúgy meg szerintem Mahmúd Ahmadinezsád nem Holokauszt tagadó, hanem éppen ellenkezőleg: igenlő.
De hová tűnt az a blogger, akit letartóztattak, mert megírta a blogjában a "zigazságot", miszerint főirán eredendően sémita, ahogy szegről-végről Vona is
nálam a megosztás jelképe benne van a szövegben. Ez így csúnya. Beeeee!
Amúgy meg szerintem Mahmúd Ahmadinezsád nem Holokauszt tagadó, hanem éppen ellenkezőleg: igenlő.
De hová tűnt az a blogger, akit letartóztattak, mert megírta a blogjában a "zigazságot", miszerint főirán eredendően sémita, ahogy szegről-végről Vona is
@Tóta W. Árpád: jot rohogtem rajta, sajnos felek hogy nem igaz. a moszad mar biztos szetkurtolte volna ha igy lenne.
@sharif(szürkeláb):
"mért nem europában adtak nekik földeket? vagy Amerikában.Mi közük van nekik az arab stb.?"
sharif, Te lóláb, hát mit keresne egy zsidó állam Európában, sőtpláne Amerikában? Életük elmúlt 5000 évét - az utolsó néhányezer kivételével - ott, az Igéret Földjén, Erec Izráelben nyomták le.
Naná, hogy utálják őket, hiszen van némi jogcímük arra a kis darab földre.
"mért nem europában adtak nekik földeket? vagy Amerikában.Mi közük van nekik az arab stb.?"
sharif, Te lóláb, hát mit keresne egy zsidó állam Európában, sőtpláne Amerikában? Életük elmúlt 5000 évét - az utolsó néhányezer kivételével - ott, az Igéret Földjén, Erec Izráelben nyomták le.
Naná, hogy utálják őket, hiszen van némi jogcímük arra a kis darab földre.
egyszer ugy 25 eve a 80-as evek kozepen volt egy film a teveben. a tortenet szerint valami vilagkatasztrofa utan kipusztultak a ferfiak es egy csupa noi tarsadalom jott letre, ahol valami klonozassal + mestersege megtermekenyitessel szaparodtak a nok.
egyszer csak elokerult 3 ferfi hogy honnan arra mar nem elmlekszem. ezeket a ferfiakat borotnbe akartak csukni vagy ki akartak vegezni, hogy megkimeljek a tiszta noi tarsadalmat a ferfi mocsoktol.
a legferfiellenesebb a noi tarsadalom vezere volt. no errol a fovezer norol derult ki a film vegere, hogy valojaban ferfi, csak nonek alcazta magat felelembol.
kar hogy nem emlekszem a film cimere. kurva jokat lehetett rohogni rajta.
egyszer csak elokerult 3 ferfi hogy honnan arra mar nem elmlekszem. ezeket a ferfiakat borotnbe akartak csukni vagy ki akartak vegezni, hogy megkimeljek a tiszta noi tarsadalmat a ferfi mocsoktol.
a legferfiellenesebb a noi tarsadalom vezere volt. no errol a fovezer norol derult ki a film vegere, hogy valojaban ferfi, csak nonek alcazta magat felelembol.
kar hogy nem emlekszem a film cimere. kurva jokat lehetett rohogni rajta.
@behin: Istenem! Ajvé! A Próféta beszél belőled!
Csak még annyit, hogy asszem Kissinger mondta egy konferencián:
"Én nem értem, hogy az arabok és a zsidók miért nem képesek leülni, és jó keresztények módjára megbeszélni ezt a kérdést?!"
Csak még annyit, hogy asszem Kissinger mondta egy konferencián:
"Én nem értem, hogy az arabok és a zsidók miért nem képesek leülni, és jó keresztények módjára megbeszélni ezt a kérdést?!"
@ecet: Joseph Heller mondta, ha jól emlékszem: "Ha valaha is elfelejtenéd, milyen zsidónak lenni, egy keresztény majd az eszedbe juttatja!"
Az utolsó 100 komment: