W

w.blog.hu

Tóta W. Árpád kommentál, szemtelenkedik, valamint permanens fogadóórát tart.
Régi cikkarchívum



Kommentelés - házirend

Wblog @ Facebook

Engedjétek hozzám

Kis heti hírlap 4-10 éveseknek.


Foglalod a kurvanyádat

A mozdonyhorgony
Úgy remélte, ezzel bekerül a Rekordok Könyvébe. De legalább a Jackassbe.

Elnöki pornó
Nagy baj, ha az elnök ribanc.

Nem jó a nemzetnek egyedül
Szuverén ország is lehet borzalmas hely.

Szent szar
A húsvéti alkotmány: szentséggyalázás.

A pedofilok védőszentje
A deviancia fincsi, de csak ha papok csinálják.

A gólkirály beszéde
Angela, te náci ribanc!

Győz a szittya förgeteg
Kuss, mi így szállunk le a bicikliről.

Együtt sikerülni fog
Bizonyítsuk gyalázkodással, hogy Magyarország szabad!

Kompország vitorlát bont
A finom kritikát meg lehet állítani, a brutálisat nem.

Foglalod a kurvanyádat
Nem ti vagytok a nemzet, sem a nemzeti oldal.

Utolsó kommentek

  • Brown094: Ha pénzt vesztett egy átverés miatt, vagy megadta adatait egy csalónak, akkor is visszakaphatja el... (2021.10.21. 23:05) Tribuszerné visszanéz
  • szódabár: Hát te sem vagy a tolerancia bajnoka. Hehehe. Felőlem mindenki azt csinál amit akar, nálunk a menó... (2020.12.26. 11:50) Isten fasza
  • Tahó Sandokan: Közben elkészült, bitangfinom. (2020.11.09. 15:20) Ajándék erős gyomorhoz
  • Tahó Sandokan: Nem számítottál kommentre, ugye Worluk? Tegnap jutottunk hozzá ehhez a szürke gombához (egy gombá... (2020.11.09. 14:43) Ajándék erős gyomorhoz
  • Reactor: Bírom az ilyen mérhetetlenül idióta hozzáállást...a falu élhetetlen közösség, mert ott nincs TESZK... (2020.06.26. 14:47) Vackor néni busza
  • Utolsó 20

Lehet más a korrupció

2011.06.10. 07:00 Tóta W. Árpád

A Tesco vállalat mindössze kilencven éve foglalkozik kiskereskedelemmel, így kevés fogalmuk van arról, hogy hova érdemes új áruházat építeni, mekkorát, és kell-e egyáltalán. Bizonytalanságukat azzal próbálják leplezni, hogy a forgalmukra mutogatnak, mondván, hogy a magyarok náluk költik a legtöbbet, úgyhogy biztos jól csinálnak valamit. Pedig a nagy büdöst. Fingjuk nincs semmiről, óriási szerencse, hogy segít nekik gondolkodni az LMP. Odaül melléjük, átkarolja a vállukat, és atyaian elmagyarázza, miért volna hülyeség új üzletet nyitni.
 
Ők ugyanis kiszámolták, hogy nem kell több „pláza”, így is túl sok van. Hanem az a jó, ha sok külön kis bolt - kisbót - van. Itt máris megmutatkozik a szakértelem, amennyiben pláza alatt általában egy fedett sétálóutcát értünk, egy csomó butikkal egymás mellett, szóval ott a bolt nem megszűnik, hanem összeköltözik a többivel, azért, hogy a kedves vásárló egy körben megvehessen mindent. A környékbeli kisboltok másik fele viszont a „pláza” vagy a hipermarket megjelenésekor várhatóan csődbe megy, amit mindenáron meg kell akadályozni. Elvégre az állam vagy az LMP jobban tudja, melyik kereskedelmi forma a helyes, mint azok a milliók, akik oda járnak ennivalóért.
 
Miért is mennek csődbe a kisboltok? – kérdezheti az ideológiailag képzetlen állampolgár. Hát mert az emberek nyilván a „plázába” mennek, ha van olyan. De vajon miért teszik ezt? Ilyen gonoszok lennének? Direkt bojkottálják a szomszédot, amint megjelenik a multi? Miféle teremtmények ezek az emberek, akik tönkreteszik a kisboltokat? Sárkányfog-vetemény ez, vagy mi a szar?
 
Valóban, a vásárlói szokások azt mutatják, hogy a jó öreg hentesbácsi lehúzhatja a rolót, ha megnyílik a közelében a hipermarket. Mégpedig azért, mert a fent említett ideológiailag képzetlen nép nem értékeli annyira a miliőt, hogy ugyanazért a cupákért kétszáz forinttal többet fizessen. Olcsóbban viszont a hentesnek nem jön ki – hoppá, máris az optimális üzemméretnél vagyunk. Na ez az a paraméter, amit Szabó Rebeka és az LMP jobban tud, mint holmi multik. 
 
Azt ők rendre elismerik, hogy a hipermarket olcsóbban adja az áruját, tehát a vásárlóknak tulajdonképpen áldás a jelenlétük. Ezzel le is lehetne zárni a vitát, ha az volna a cél, hogy az emberek jobban éljenek, vásárlóerő-paritáson. Csakhogy az LMP számára van ennél fontosabb: az ideológia. 
 
Ideológiának persze túlzás nevezni ezt a konfúz újbalos picsogást, de a csapásirány azért benne van: ami globalizáció, az fuj. Annak ellent kell tartani, korlátozni kell, meg kell őrizni a globalizáció előtti világot. Plusz Facebook. Ehhez a rég lejárt hippidumához elképzelnek egy közönséget, olyan százezreket, akik még nem fogták fel, hogy a globalizáció nem opcionális, és aki tagadja, az felkenődik a szélvédőre.
 

Ebben csak az a különös, hogy miért állnának meg a kiskereskedelemnél. Az óriási méretek ugyanis már rég megjelentek egyéb iparágakban, ilyen például az autógyártás. Hejh, azok a régi szép idők, amikor minden nagyobb városban volt két-három manufaktúra! Azok a csodás Daimlerek, Studebakerek és Horchok! És azok a barátságos bőrdíszművesek, bognárok meg esztergályosok, akiknek munkát adtak! De szép is volna! Főleg akkor volna szép, ha nekem és esetleg Schiffer Andrásnak volna egy-egy Hispano-Suizánk, a többiek meg mehetnének konflissal. Ha viszont minden családnak autó kéne, hát akkor alighanem be kell látni, hogy ez a kézműves módszer nem lesz elég. Csődbe is mentek a fenti legendás márkák mind. Az olcsó tömegtermelők tették őket tönkre; valamint azok a prémiumfogyasztók, akik rájöttek, hogy a pénzükért kapnak ezeknél jobbat máshol, például ha hozatnak külföldről.

A legkisebb se számít

Az LMP, amelyet sok tévesen liberálisnak tartanak, a legbrutálisabb kommunista kényszerítéssel él, amikor korlátozni akarja a hatékonyabb kiskereskedelmet. Erőszakossága nemcsak a beruházókat, az új boltokat tervező láncokat sújtja, hanem azokat az embereket, akik alig várják az új áruházat, hogy a kevés pénzükből több parizert, homokozólapátot és nyúlhúst vehessenek. Ráadásul a szolidaritásra kényszerítő intézkedés nem éppen a legelesettebbek támogatását szolgálja, hanem pont azt, hogy a munkanélküli, az óvónő meg a buszsofőr kénytelen legyen a helyi maszeknál hagyni a pénzét. Szóval még baloldaliságnak is hülyeség. Viszont semmivel sem elegánsabb vagy hasznosabb, mint a bibliából levezetni a vasárnapi üzemszünetet.

 
Épp ezért mégis logikus: ez telik tőlük, és nem több. Tudnak generálni halandzsa szöveget, amiben megjelenik a gonosz multi, és a nagy ötlet, hogy majd „a helyiek”, köztük a nyilván ellenérdekelt kereskedők eldöntik, kell-e oda „pláza”. Ez az ő világukban kereknek tűnik, és képesek azzal érvelni, hogy így adják a „közösség” kezébe a döntést. Ostoba komcsik! A helyiek eddig is döntöttek arról, kell-e nekik hipermarket: amelyik nem kellett, abban nem vásároltak. De miket is beszélek, hiszen az már kapitalizmus volna, ha rábíznánk az emberekre, hol veszik a felvágottat.
 
A Fidesz hozzájárulása kevésbé meglepő: ők nemcsak a parizerzabáló népet szarják le, hanem úgy általában mindent azon kívül, hogy itt is helyzetbe lehet hozni egy haveri kutyát. Nyílt titok, hogy a kormánynak nemcsak kedvenc napilapja, hirdetésszervezője és biztosítója van, hanem kedvenc közértje is. Ők szólalnak meg az MTV minden sonkariportjában, ők forgalmazzák a köztársasági elnök kedvenc borát, és ők azok, akiknél soha nincsen romlott áru a polcon. Igazán megérdemelnek egy testre szabott törvényt viszonzásul. Hiszen erre adtak az emberek felhatalmazást. És azok az emberek egyébként mind skizofrének, hiszen míg a velük egylényegű kormány a CBA-t tolja, addig ők mégis a Tescóban vásárolnak, ha tehetik. Hát szarjunk egy törvényt, hogy ne tehessék.
 
Egy jelentős reform máris lezajlott, csak alig vettük észre: a korrupció, az tényleg lehet más. Vajon ha törvénybe foglalják, akkor a korrupció válik legálissá, vagy a törvény lesz korrupt?

Teszkóról és egyebekről korábban:
Turulfarhát
Multiplayer
A Tesco-titok
Aldi: Az előkelő idegen

 



Címkék: fidesz hülyemagyar szocializmus lmp nemzeti egyuttmukodes rendszere

1546 komment · 19 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://w.blog.hu/api/trackback/id/tr352972243

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Nem lehet más semmi 2011.06.12. 23:48:00

Komoly gondok vannak ezzel a plázakérdéssel: összeveszett a tótavével a kettősmérce (vagy inkább csak szeretett volna a szerencsétlen...). Szegény vinszent meg szokás szerint csak fázik magában. Utóbbit meg lehet érteni: ők ugyanis tudnak írni, még i...

Trackback: Nem lehet más semmi 2011.06.12. 23:47:55

Komoly gondok vannak ezzel a plázakérdéssel: összeveszett a tótavével a kettősmérce (vagy inkább csak szeretett volna a szerencsétlen...). Szegény vinszent meg szokás szerint csak fázik magában. Utóbbit meg lehet érteni: ők ugyanis tudnak írni, még i...

Trackback: Angyalstop 2011.06.12. 15:52:01

  A kormány, ahelyett, hogy elfoglalna egy fiatalos, fogyasztói, jóléti, polgári politikai szalont, nem adja fel a szélsőbalról meg az abból továbbképzett széljobbról összekotorható szabadpiac-ellenes maradványok besöprését, teli torokból óbégat a...

Trackback: Magyar gabona, szlovák tej 2011.06.11. 20:20:22

Tóta W. Árpád azt írta, hogy a plázastop rosszat tesz a vásárlóknak és leginkább azoknak, a helyi kis- és közepesen nagy boltosoknak az érdekét szolgálja, akik helyett a pláza kis- és nagyboltjait választanák a vásárlók.A Kettősmérce blogon "Eon&q...

Trackback: örüjjünk h óccsó, amíg nem vagyunk kínaiak egy gyárban 2011.06.11. 04:12:35

  pár gondolat Tóta W Árpád w.blog.hu/2011/06/10/lehet_mas_a_korrupcio cikkéhez  Ha nagy multi vagyok, erőfölényemmel le tudom nyomni a felvásárlási árakat.köv.#1 elvileg olcsóbban tudnám adni a termékeimet. (ami pl a tescora, nagy átlag...

Trackback: Cégtársaink, Barátaink, Atyánkfiai 2011.06.10. 19:14:12

Itt a Vincenten már csinos gyűjteményünk van az orbáni állam saját zsebre történő törvénykezésének bizonyítékaiból. Egyszer majd talán lesz Wikipedia-szócikk a Lex Haverokból (bár ha ilyen ütemben teljesedik ki Magyarországon a sajtószabadság, akkor le...

Trackback: Művészek nyugdíja: tánc – mindhalálig! 2011.06.10. 13:43:39

Orbán Viktor miniszterelnök kedden azt mondta, a korkedvezményes nyugdíjak rendszerét át kell alakítani, s mindenkinek részt kell vállalnia – mondta a Blikknek Pongó Géza, a Független Rendőr Szakszervezet vezetője.  Így nemcsak a rendőrök, h...

Trackback: Az LMP mint gonosz törpe? 2011.06.10. 13:35:08

Sok mindenre bizton lehetett fogadni 2010-ben, hogy például a Fidesz nekimegy néhány dolognak, jónak-rossznak válogatás nélkül, hogy Gyurcsány nem fog tudni sokáig csücsülni a fenekén, és foszlik az MSZP, meg hogy a Jobbik újra előveszi a jól bevált ma...

Trackback: A kordonbontás nem a rendetlenség oldala? 2011.06.10. 13:32:40

Orbán Viktor szerint az ország nem tudja elfogadni, ha azok, akik felesküdtek a rendre, füstbombákat dobálnak, vízcsapokat törnek le, túllépik a törvény által megenged…

Trackback: Árpád, zabálhatsz plázában 2011.06.10. 12:45:06

 Szövegértési problémákkal küszködő Tótha W. hisztizik, hogy nem zabálhat a plázákban jövőre. Van egy jó hírem a számára: DE. Annyit vásárolhat jövőre is kedvenc Tesco-jában, amennyit csak akar. Az LMP javaslata ugyanis közel sem arról szól, ...

Trackback: Hová tűnt a politika? 2011.06.10. 11:14:20

A jobb oldalnak meg kurvára hiányzik, hogy ne agyatlan zombik sajátítsák ki a konzervatív címkét (és jelen pillanatban az országot is), személy szerint a “nekünk mohács kell” parafrázist én inkább a “nekünk Semjén kell”-re cseré...

Trackback: Ez nem volt kapitalizmus 2011.06.10. 11:00:33

Nem szeretem a 'kapitalizmus' szót, mert túl sok érzelem kötődik már hozzá. Ha használom, egyesek olyan hangosan kezdenek üvölteni, hogy nem hallják, mit mondok. Pedig nekem az a tapasztalatom, hogy jóakaratú emberek gyakran pontosan ugyanazt akarj...

Trackback: Kultúrharc a hipermarketek ellen 2011.06.10. 10:54:58

Egymásra talált az antiglob és a nemzeti-spirituális kultúrharcos: a Fidesz képviselője is támogatja az LMP "plázastop" javaslatát. Az elképzelés szerint 2012-től nemes egyszerűséggel betiltanák új bevásárlóközpontok és hipermarketek épí...

Trackback: Lehet más a korrupció 2011.06.10. 10:39:02

Ideológiának persze túlzás nevezni a konfúz újbalos picsogást, de a csapásirány azért benne van: ami globalizáció, az fuj.

Trackback: A CBA-lobbi újabb állomása 2011.06.10. 10:17:05

A hír: Jövőre jöhet a plázastop. (Ha elfogadják az LMP javaslatát, jövőre legfeljebb nyolcszáz négyzetméteres üzlethelyiségek épülhetnének – az egyik nagy nyertes a CBA üzletlánc lehet.) Egy mondatban: Néha már az az érzésem, hogy a CBA agres...

Trackback: Az árérzékenyekre nem érzékeny 2011.06.10. 10:16:44

A hír: Jövőre jöhet a plázastop. (A parlament fenntartható fejlődés bizottságának fideszes tagja, Bányai Gábor azt mondta, hogy a plázastop mellett kampányt kéne folytatni azért, hogy a vásárlókat visszacsalogassák a kisboltokba.) Egy mondatban: La...

Trackback: Fidesz-LMP koalíció a plázák ellen: vásároljunk drágábban! 2011.06.10. 10:11:45

Plázaépítési moratórium 2012-től: az LMP és a Fidesz ezzel éppen hogy bebetonozná azoknak a versenyelőnyét, akiktől meg akarnak védeni bennünket. De legalább nem dőzsöl tovább a magyar! (Fotó: origo) Az LMP egyik javaslatát felkarolva a Fidesz plázaé...

Trackback: Kövér feldúlta a szlovák-magyar viszonyt 2011.06.10. 09:07:41

Kövér szerint tankokkal is bevonulhattunk volna....

Trackback: Kövér feldúlta a szlovák-magyar viszonyt 2011.06.10. 09:07:41

Kövér szerint tankokkal is bevonulhattunk volna....

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@jaegtoer: Hát Ferit most elzavarták, egyelőre a saját pártjának kétharmada. Vicces nap volt ez, még mindig jókedvre tudnak deríteni ezek a fiúk/lányok.
Micoda tehetségtelen marhákkal vannak teli ezek is, édes jó istenem... :-)) De jobb, mint egy valóságsó, ammán egyszer biztos!
@jaegtoer: a brit tudósok nagyon zseniálisak: vállakozás és ki és miből fizette a vállalkozást, kinek volt rajta haszna, csak nem volt egyéni vállalkozó a fakalapácsával és vésőjével évi két kauriért amiért lehetett a piacon kapni egy negyed mózest? nagyon gazdaságos lehetett, ez volt az egyetlen ipar és tudomány valamint a mezőgazdaság amelynek nyoma fennmaradt és ekhn aton amen hotep váltás?

itt nem arról van szó, hogy te ragyogó kőfaragó vagy és imádod a kőfaragást hanem hogy annyit tudsz e vele keresni amiből 6 fős családod és a járulékok fenntarhatók becsületes adófizetés után

képzeld én is imádom azt amit éppen teszek de nem függök egy hisztérikus niemandtól aki hatalmi tébolyában még életében nem alkotott semmit viszont rengeteget rombolt és egyre többet

erre mon'tam nincs egy példád sem és nem is lehet

romokat épített husztnak romvárát

és most rikácsol a tetején

ja és én meg útálom mint a xart
@szorokin: Mint már sokszor írtam, én egy meleget nem ismerek IRL. Csak utálom ezt a nagy hisztit, amit körülöttük csapnak újabban a nagy magyar faj- és erkölcsvédők, az ő fenenagy heteróságukban. Amit nem kéne annyiszor hangsúlyozniuk, ha nem volna számukra annyira kétséges ugyebár.

A francnak nem mehetnek egyszer egy évben két órát a melegek - akik épp nem kirekeszteni akarnak, mint a drága Gárda, hanem csak ugyanolyan jogokat? És ez a kis brittudósos hír pont arról szól, hogy akit ez ennyire zavar, azt másért zavarja, nem a Bibliája miatt.
megtaláltam az új kedvenc hírömet:

hírt, a Nemzet éspéje, aki erre a legalkalmasabb, sőt erre született, maga a nyelv eleven méterrúdja monta meg a tutiit:

index.hu/belfold/2011/06/18/schmitt_pal_szerint_a_magyar_nyelv_bajban_van/
@jaegtoer: idézlek:
"Ahogy Viktor kivárta a sanszát, úgy a népességnek is ki kell várni a sajátját. még nem érett meg a helyzet semmire. "

hát ebben messzemenőleg nem értünk egyet

én a görög tűntetőkkel vagyok -szívvel lélekkel- a számokat mondjam?

tudod, legalábbis remélem

hát amíg ezek a számok érvényesek: a nemzetközi finánctőke saját profitja többszörösen meghaladja a Föld nevű sárgolyó teljes lakosságának profitját és ennek görbetükre van orbániában is 1998 ban ezt akarta -ne tagadd, ingyen akart élni demagógiából mert máshoz nem ért- meg is kapta a kurva anyját és dögöljön meg minél előbb annál egészségesebb 10 millió határon belűl élőnek

pont
Alföldi kiütéssel győzött: hirszerzo.hu/belfold/20110618_poszt_alfoldi_darabja_nyert Vidnyánszky meg nem bírja a kritikát, kicsit klónozzák magukban a nagy Vezírt, nem? róluk már csak dalárda és angyalkórus szó lhat hallelujázva? Megáll az eszem.@szorokin: ezt is lelőttem már. :-DD
@szorokin: Ha érdekel az abszurd (ami nem is az már tulképp), nézd meg a Pintér Béla Társulat Szutyok c. darabját, amivel taroltak most Pécsett.

Eszméletlenül jó.
@a szív fészkei:

érdekes ez a zavarós

azér kell burka/nikáb a nőkre h tudjanak bírni a hithű férfiak a gerjedelmeikkel

azér ne legyen melegfelvonulás, h a homofób (látens)melegek tudjanak bírni a gerjedelmeikkel..
@a szív fészkei:

húú pécs...
oda én mostanság nem fogok tudni eljutni/menni
:S

sajnálom. :(
@Rodeo36:

asszem nem is lehet nagyobb &/v nemesb cél, mint egy életen keresztül tanulmányozni, esetleg (de nem feltétlenül) bizonyítani, h a zsíroskenyér a zsíros oldalára esik.

éltemet a zsíroskenyerek esési tulajdonságainak szentelni...
@a szív fészkei: a Vidnyánszky-t megnéztem volna, mint Zrinyit amint kirohan

Alföldinek igaza van, nem tudnak gondolkodni ezért fáj nekik annyira ha valaki rá akarja kényszeríteni őket
@szorokin: ilyen "finomságokért" akadémiai rendes tagság is jár...tudod mint Nagy Nagy Nagy Pomádé: nékem minden kijár azért vagyok "kiráj"

persze akadémiája válogatja ki mit és hogyan kap érte

képzeld ha nem tud elugrani
@Rodeo36: @a szív fészkei:

apropó kiráj..

SP-nek egy MTA nyelvi intézetet és könyvtárat kellene létesítenie, természetesen ő lenne a névadó.

Magyar Tudományos Akadémia SP Nyelvi Intézete...
@szorokin: a fagyit elfelejtetted a Nemzet Nagy Nyelve elől?

most éppen visszanyal
@a szív fészkei:

az osztrák témához is van passsszentos:

amúgy, vitzes, mer nem is olvastam el, csak a címe [ Pincéjében őrizgette férje feldarabolt holttestét ] alapján láttam, h ez jó kis öszterrejhes hír, ...
és
mit áád istenn:"hogy Bécsben"..

heheeeheeeeeee

asszem verhetetlenek ebben a
zotthon-haza-család témakörben
a zosztrákok
@a szív fészkei: @Rodeo36:

a hagyomány, a hagyomány
a nemzeti hagyomááány...

a világörökség részevé kellene tenni az osztrák pincészeti hagyományokat.
(szokások/gyakorlat is vannak mán, ld busójárás)
@szorokin: hát... pincéje válogatja, meg mit pincézel benne... hunniában a megfagyott gyermek legendája korán beíndúlt a magyar filmiparban, szárított nyugdíjas, aszalt tűzoltó, a "halálra tanított leány" azaz hogyan legyen küretünk Dupla Axel helyett száraz jégen, parlamenti mókák és vídámságok össztánc és narancsfrakció a Sylfide-ben amint átlibbennek a jelenből a régmúltba és ottmaradnak, hogyan kapjunk jogi doktorátust skarlát helyett... vidám élet a mocsárban...
@szerénységem:

Arra gondoltam, hogy a parlamenti pártok 15-15 legismertebb alakjából össze lehetne-é állítani egy 15 fős stábot, amit pártszimpátiától függetlenül "minden" szavazó el tudna fogadni mint köztiszteletben álló, feddhetetlen embert, azaz politikust?
@Rodeo36:

bocsáss meg, csak vicceltem a brit tudósokkal...
Nem rabszolgák, hanem szabad emberek építették az egyiptomi nagy piramisokat – ezt támasztják alá az egyik egyiptomi régész által nemrég feltárt sírok a Gízában jelentette ki Egyiptom főrégésze a Reuters beszámolója szerint..
bővebben:
www.mno.hu/portal/687383

és még:
www.ekt.bme.hu/Nagylete/KikEpitettekAPiramisokat.pdf

De lehet, éppen annyira voltak szabadok, mint a plázaépítők...
@Rodeo36:

"_itt nem arról van szó, hogy te ragyogó kőfaragó vagy és imádod a kőfaragást hanem hogy annyit tudsz e vele keresni amiből 6 fős családod és a járulékok fenntarhatók becsületes adófizetés után

képzeld én is imádom azt amit éppen teszek de nem függök egy hisztérikus niemandtól aki hatalmi tébolyában még életében nem alkotott semmit viszont rengeteget rombolt és egyre többet_"

No a kirohanásaiddal szemben mint az elébb idézett szólásod nincs mit hozzáfűzni, legalábbis ellen érvet, cáfolatot nem.
Mindazonáltal megjegyzem, bárki is lenne jelenleg a kormányon hamar rájönne, merre lakik az Úristen. ezt elhiheted. Persze lehetne bohóckodni 3-500 forintos vizitdíjakkal, újabb adókkal miegyébbel.

Nem furcsa, hogy békén kell hagyni az iszonyúan széles kamatmarzsot, miközben bankadóznak? Úgy tűnik még így is megéri?
A Lajtán túl mennyi a kamatmarzs?
@jaegtoer:
nagyon fontos ismerni régi és sikeres kultúrák történetét, amelyek több ezer éven át fennmaradtak és üstökösként hasítottak bele az emberiség történetébe

de ennek van egy feltétele, az, hogy nem satírozzuk át a múltat hetente vagy évente a napi politikai ócskaságok igazolására

és ez folyik ma, mindenfelé, pontosan ezzel a céllal áldoznak milliárdokat ásatásokra, hogy megtalálják a csipkebokor bogyóit sűlve és a sóstengeri tekercseket cukrosan,
ma ez a kis pocsolya itt középeurópa közepén pontosan ezt teszi, agnoszkál és teljes a sikertelenség

ha a termeszek meg tudnának szólalni akkor kiröhögnék a mai magyar politikai vezetést, ott tudják, hogy jól kell táplálni a dolgozót mert anélkűl nincs királynő és boly szétesik egyébként nagy várakat képesek létrehozni

ugyanúgy a hódok amelyek 3 héttel ezelőtt egy egész várost mentettek meg a halálos olajszennyeződéstől a váraikkal amelyekben éltek de sajnos nem élték túl

szükség van áldozatokra és öszefogásra de az ami ma hunniában folyik az agyalágyúlt a legjobb esetben és mellékesen undorító

megjegyzésem kérdésedre: nem, nem lehet 16 becsületes politikust találni a a jelenleg élősködők között

pont
@Rodeo36:
Magyarországnak népessége van. A nemzet, mint olyan, megszűnt létezni. széthullott, erodálódott.
Ebből következően nem érett meg semmilyen helyzet semmire.

Mint Szerénységemnek is írtam w.blog.hu/2011/06/10/lehet_mas_a_korrupcio/fullcommentlist/1#c13779887
az ország képtelen 15-20 feddhetetlen politikust kiállítani kormányzásra, akik egyben értői és alkalmasak is egy-egy szakterület irányítására, és átalakítására. talán nem pont ugyanezekkel a szavakkal, de erre akartam kilyukadni.
@jaegtoer: nem is vártam... a szakmai analfabétizmus vicsorog kifelé a jelenlegi kormányzat intézkedéseiből és ha fennakadsz egy "kamatmarzs"-on -még példának sem jó- akkor egy ország élére kerűlt banda idiótizmusát véded

ha ezek nem voltak képesek 8+1 1/2 év alatt egy teljes struktúrális rendszert felállítani és azonnal megvalósítani 3 hónap alatt a 2/3-jukkal akkor selejtesek

én egy komplex rendszerről beszélek, ami nincs és várhatóan 12 éven belűl sem lesz, vagy soha de ezek maradni akarnak

egy Porsche-t nem lehet a lejtőn felfelé gyorsúlva tolni úgy, hogy a motor üresjáratban fogyasztja a benzint

remélem legalább akkor amikor a tükör előtt egyedűl állsz akkor nem dícséred ezeket...csak negatív amit hoznak romok: trója vagy huszt várának romjai

és a környező országokkal olyan viszonyuk van mint kutya a macskával
@jaegtoer: "csak" a ragozás téves: nem erodálódott hanem erodálták és erodálják

és pudvás
@jaegtoer: más:

egy ország "népessége" tud 15x jobban élni, mint a magyarok, nagyon hasonló körülmények között, kivéve, hogy jó vezetőik vannak nem a nemzet érdekes hanem a jólét és annak folyamatos fejlesztése, a társadalom szerkezete meg dinamikusan kell hogy változzon a lobogók lengetésétől nem leszek boldogabb különösen nem ha seggberúgnak ha nem tapsolok vagy esetleg fizetnek a klakk-ért
@Rodeo36:

"_és ha fennakadsz egy "kamatmarzs"-on -még példának sem jó_"

Pontosan kiváló példa, mert jól jellemzi valamennyi bagázs szakmai impotenciáját, akarom mondani inkompetenciáját, persze nem kiragadva a többi közül, hanem a rendszer egészét tekintve.

"_ha ezek nem voltak képesek(...)_"
nem vitatom, nagyon úgy tűnik szarságokra fecsérelik el a véges erőforrásokat (szellemieket-anyagiakat-emeberit), no nem a sajátjukat, hanem az országét.

"_én egy komplex rendszerről(...)_"
Igen. Mélyről indultunk, de úgy tűnik még mélyebbre is juthatunk...

"_remélem legalább akkor(...)_"
Nem tükrözök és trükközök. Egyszerűen arról van szó, próbálok szót érteni olyan emberekkel is, akik más szemszögből látják, netán Uramisten jobban értik a világot és a történteket mint én, de van egy olyan közös értékalap, amire építve van értelme a kimondott, illetve leírt szónak. kölcsönösen.

"_csak negatív amit hoznak(...)_"
Valóban, egyelőre több a rom, mint a szilárd alap.

"_és a környező országokkal(...)_"
Azért valljuk be, ezért a környező országok is megdolgoznak.
@jaegtoer:

ember küzdj! és bízva bízzál...

és boldogtalanúl, keservesen és hosszan éltek amíg meg nem haltak
@Rodeo36:

Igen. mindazonáltal szeretném hinni lesz Magyarország. Bár a szűkebb környezetemben szemlélve a munkavégzés színvonalát, inkább úgy látom hogy csak volt. Ami van, az agónia.
@jaegtoer:

ha(???) más országokban a bank és a biztosító meg a financier boldog a sokkal kisebb "marzs"-ával akkor azt miért teszi?

ha az illető műintézet tudja, hogy hol a korlát és hol a kátyú meg a mibe lehet kapaszkodni ha megcsúszik akkor .... na ugye

de ahol az állami intézkedés kimerűl abban, hogy: van kalapja nincs kalapja

akkor a műintézet is eztetetetetetet játtsza

és még bruhahahahaha is van
@jaegtoer: hát egeny, a begónia jobb lenne
@Rodeo36:

"_ember küzdj! (...)_"

Nos, akkor máris indulok... ha nem is küzdeni, de dolgozni... holnapra be kellene fejeznem egy 60-70 oldalas kézikönyvet elütések nélkül. Nincs ugyan határidő, előtte járok a kényszernek, de megnyugtató lenne ha készen lenne, és csak a fele van meg.
Szép napot. Most éppen hol süt rád a Nap?
@jaegtoer: hinni szabad csak nem egészséges

miért van az, hogy a holland, adán, a montcarlói, a svéd és a norvég miniszterelnököt vagy államfőt senki sem tudja megnevesíteni...a norvégot sem...és jól élnek? mialatt a világ röhög brasiliától a fülöpszigeteking makaótól a yellowknife-ig ha elhangzik: orbánviktoranagymagyarhőscincér???

kell ez nekünk?
@jaegtoer: most éppen nem süt...

jó munkát

és a finomabbikból ne a karcosból
@Rodeo36:

köszönöm. a finomabbikra is sor kerül, ha végeztem.
@jaegtoer: "Viktornak ugye nem azért drukkolok, mert beszorult a nyelvem, hanem azért mert amit el lehetett szabni, az bizony el lett szabva."

Ezzel csak annyi a gond, hogy ha a nagy vezír rossz irányba viszi a karavánt, akkor először szólnak neki. Aztán többen kiabálnak is. De a végén, amikor már a szakadék felé vágtázik, akkor --az értelmesebb népek legalábbis-- zsákbavarják és otthagyják a pusztában. Aztán jó irányba fordítják a szekérrudat és mennek tovább.

Orbánnak már nem lehet drukkolni. Ugyanis a céljai nem esnek egybe a többség érdekével. (Nem, nem a rövidtávú "megélhetési szavazó" akiről szólok. A nagybetűs NEMZET-ről!)

Szóval vagy képes felvenni a XXI. század ritmusát és hasznosan kamatoztatni képességeit (vagy inkább potenciálját), vagy MINÉL HAMARABB bukjon meg, mert minden nappal triplán vesztünk. Elvész a nap. Aztán kell egy másik, hogy a károkat megtérítsük, meg mégegy, hogy bepótoljuk az elvesztegetett napot. És akkor még mindig csak EGYHELYBEN topogtunk!!!
@jaegtoer: "egyelőre nem zavar a demokrácia állapota. az eredmények érdekelnek."

Eredmények nincsenek!
A demokrácia is leépül (ez ovi számára "eredmény" lehet ugyan, mert ha marad a demokrácia hamarabb kipenderítik 'érdemei elismerése mellett').

De sajna az én 'hitem' szerint a demokrácia és a szabadság hozza meg a "népnek" a jólétet. Orbán a nyomort hozza el (minden jel erre mutat!)
@eMeL: Ha ő megbukik, ahhoz azért még lesznek talpnyaloncai, hogy végtelenített üzemmódban sirassák, áthazudják a tetteit, szentté balzsamozzák és ezt az átfestett múmiát tolják a következő kormány/fő/ elé akadályul. Mert ha ő OV első szám egyes személy nem hozhatott "nemzeti nagylétet" (melynek hős temetője, mint tudjuk, Mohács), akkor inkább ne hozzon senki! Neki a "Minél rosszabb, annál jobb!" a jelszava. Ha nem így lenne, már rég kifelé nézegethetnénk a slamasztikából, mert nem feküdt volna minden de minden próbálkozás elé zum trucc, csak, mert...

Hisz épeszű indoka erre nem volt, mert pont azokat lépegeti sokkal durvábban és szétszórtabban, amiket 8 évig vadul ekézett.
A demokráciát meg le sürgősen kell bontania, mert aztán ezeket még valakik az orra alá dörgölnék. Nagyon lenézi a népét, az már igaz.
@jaegtoer: "Nem furcsa, hogy békén kell hagyni az iszonyúan széles kamatmarzsot, miközben bankadóznak?"

Na ebben egyetérthetünk ;)

A magyar gazdaságot tönkreteszi a költségvetési hiány (ami elszívja a befektetések elől a pénzt, megemeli az alapkamatot) és a bankok eszetlen hitelezése, kivéve érdemi beruházásokat, vállalkozások finanszírozását.

A kitermelhetetlen banki költségek lehetetlenné teszik nem hogy 1 millió de pár tízezer munkahely megteremtését is!
Orbán meg kiegyezett a bankokkal, annyit lopnak amennyit akarnak, csak fizessék a játékai költségét.

Az eurot is azért nem akarják bevezetni, mert kihúzná a talajt a bankok "játéka" alól.
Meggyőződésem, hogy bár vannak hátulütői az idő előtti euro bevezetésnek, ezen a működésképtelen csődtömegen többet javítana (merthogy a saját monetáris politikánkkal inkább ártunk magunknak, mint kihasználnánk az előnyeit).

De a pár tucat felsorolható teendő közül ovika csapata legfeljebb egy féltucatot vett elő, és azokon is inkább csak rontott!
Tessék, íme az OV-nál hangyányit sikeresebb focisták, akik már eddig is hülyére keresték magukat: www.borsonline.hu/news.php?dzsudzsak-balazshoz-dol-a-le-&op&hid=43015

Kicsit még elrugdalóznak Dagesztántól Angiláig, oké, fiatalok, aztán lehet is hazahívni őket miniszterelnöknek, hisz ők is "fociöltözőkben" tanultak mindent, mint a mi Nemzeti Nagyun, aki erre a legbüszkébb.

És mivel azért kurvakeményen hajtottak, hogy idáig elérjenek talán tényleg tudnak dógozni is; plusz meg kellett tanulniuk csapatban játszani, nem csak folyton Honthy, Hannáskodni, sőt mellőzve néha kispadon ülni, stb. Tárgyalni, másokra odafigyelni, nemzetközi bandába beilleszkedni, pénzzel bánni - szóval gyüjjenek haza országvezetni, ha kedvük szottyanna rá, ennél a mai kocsmánál ők se csinálnának nagyobb gebaszt!
@a szív fészkei: képzeld el mennyire nélkülözték egy igazi fociszakértő instrukcióit? a Nagy Pomádé Klub Alcsúti Részlegének Főhercelője nem tudott nekik semmit sem tanácsolni...

most hol lennének a nagyértékű tanácsai után?

a Győr II-ben kizárva a UEFA-ból 2 évre?
@szorokin: ennyire szerette? be is sózta?
@Rodeo36: Hát ja. Még ahhoz se érthet nagyon. :-DD

Na, ez is tanulságos kronologice, ha megnézzük, mióta is van vicsorgászat, bűzbomba-dobálás, balhé, cirkusz az aljasabbik végéből a Pride-on... Mit tesz isten, épp 2007-től :-( Minő véttelenek vagynak, nemde???elofolyoirat.blog.hu/2011/06/18/most_te_jossz_a_budapest_pride_uzenete_2011_ben?utm_source=ketrec&utm_medium=link&utm_campaign=index
@a szív fészkei: egy valamit nem értek, vannak még egyedek akik "biznak" hogy bármi jó lesz? mivel indokolják? csak nem azzal, hogy nem mernek tükör elé állni?
@Rodeo36: A tükörben is az ő csodaszép világító orczáját látják a maguké helyett, hát ennyire reménytelenek: vakbuzgó hívők.

Én soha politikusban ilyen ájult kritikátlansággal nem bírtam hinni, mindig gyanakodtam. ez valami agybaj, ne engem kérdezz, én soha nem értetem ezt egyik oldalon se.
ez valamiféle betegség, önfeladás, miegyéb... Jó lenn, ha nem kapnák el már többen, sőt felgyógyulnának belőle mielőbb!
értettem - adózzunk a másik géniusz megagigász előtt is, egy kis helyesírási biccenéssel. Most osztotta az a kevés eszét Széphalmon. Kazinczy grillcsirkeként pörög a mauzóleumjában.
@a szív fészkei: dó'ga nincs, unatkozik, hát "tösz" valamit... de ez nem csak a begolyósodott tollára igaz, a tömjén, ha nem a környező országokban kelt undort akkor vadászik ahelyett, hogy British Colombiában grizzly medvére vadászna bugylibicskával? a többiek elmehetnének homokozni a vidnyánszkyfőhiszti rendezésében kisvár, nagyvár, megvár, lekvár toccs című össznépi népies színjátékban

mennyivel könnyebben menne, magára hagynák az országot hátha a lovak maguktól elvinnék vidámabb mezőkre?
@Rodeo36:

fontos a hagyományos nemzeti páclé.
ez is a nemzeti pincekultúra fontos és elengedhetetlen alapeleme.
Cicabogaraim: Kun Béla onokájának esete zuglói Papcsákkal a "Polgárosodás Modernkori Kutatóközpont" felállításánál :-DDDDDDD Röhög a vakbél. hvg.hu/itthon/20110304_nepszava_kadar_janos_kun_miklos_papcsak
"A héten megnyílt az ország ötödik City SPAR szupermarketje - tájékoztatta lapunkat a SPAR Magyarország.

A SPAR Magyarország Kft. 2006 végén egy új üzlettípust hozott létre - a City SPAR szupermarketet. A 2007-es tesztév során a két első budapesti City SPAR rendkívül népszerű volt a vásárlók körében, s a cégcsoport 2009-ben további két ilyen típusú üzletet nyitott a fővárosban és Szegeden. A koncepciót folytatva a vállalat most Budapest XI. kerületében, a Bartók Béla úton nyitotta meg legújabb City SPAR egységét.

Az üzlet kínálata jelentősen megváltozott - a SPAR áruházlánc egyik erősségét jelentő frissáruválaszték tovább bővült, kiegészült a félkész, és az azonnal fogyasztható élelmiszerekkel. Az áruház polcain megtalálhatók a sajátmárkás termékek, valamint a vállalat saját Húsüzeméből származó húsáruk"

Jaj. bocs. Ez egy kicsit hosszura sikerült.
Az Lmp. politikusok is mehetnek a vadi új áruházba vásárolni.
Ja. és a kisbótos is:), hogy aztán a "guszta, friss" terméket, esetleg drágábban eladja.
:))
@jaegtoer: Kizárt. Túl régóta vannak ott, vagy épp ellenkezőleg, semmit nem mutattak eddig. Viszont politikán kívüliekből simán.
@a szív fészkei:

ja az király ill karaj :D

itten ee: vertocsa.blog.hu/2011/06/17/shitburger
lecsaptam rá, hozzá is szóltam

azóta ezt összekombináltam a zombígyár-whopper-reklámcsatornával:
addict.blog.hu/2011/06/19/neznel_reklamot_ha_fizetnenek_erte#comment-form

így e [ bekopizom, mer büsske vok rájja ]:

zsííííír,

desznyózsíííroskenyééér tévé kéne ide nekünk magyaroknak, mangalicazsírral, természetesen.

ámerikába meg a világba mindenhova köllene egy
szarburger csatorna, h ökotudatosabban táplálkozzon a világ népe:
vertocsa.blog.hu/2011/06/17/shitburger?utm_source=ketrec&utm_medium=link&utm_campaign=index

zombiemberek a fenntartható fejlődés és az őkotudatosságért.

gyűjts szelektíven szemetet
és nézzél shitburger csatornát, zombujj, csorogjon a nyálad, mer mán nem bírod rendesen becsukni, se
és csócccsssájjj soksok ökotudatos szarburgert
!!!!!!

és így maradjon fenn az emberiség sok-sok-sok 100 000 éveken át.
virágozzék.

azúj aranykor jövel:
international shitburger channel broadcasting
& shitburger fastfoodin service franchisin'
@a szív fészkei: satírozzák a múltat, naponta többféleképpen, szegény múlt ha tudná már bele is szédűlt vó'na, a birkák meg hallgatják, vagy már azt sem? Püspökladányban el sem mentek szavazni...

most még azt várom, hogy valamelyik bölcs kiderítse, hogy Mathias Rex túlképpen libsibolsikommenyista agitátor volt a szabadkőmívesek megbízásából és összejátszott Nagy Katalin-nal na nem a szentpétervarival, nem hanem a szomszéd szakácsnőjével aki a hoztam is meg nem című kőleves mesében van... hát nem tudományos? és milyen édibédi

60 milla
@szerénységem:
te még emlékszel a BÁMEXBUMFÉRT-ra? na ez lehetne a mai magyar fővállalkozás

olyan jellemző
@Rodeo36: Az még hagyján:
www.origo.hu/uzletinegyed/hirek/20110620-szabad-utat-nyitna-az-offshoreugyleteknek-rogan-antal-javaslata.html
Ha még valakinek lenne kétsége, hogy ez más kurzus, mint a többi, nem, nem más. Megjegyzem, Bajnaiék szigorítottak rajta 2010. január 1-jén, de most úgy fest, elfogytak az offshore-lovagok. Hülye Simor, várhatott volna egy kicsit... :-DDD
Nyilván Lázárank és a többieknek kell egy egérút, másképp nehéz lesz menekülni... :-)
@szerénységem: Hódmezővásárhely első asszonya ne mehessen többé Svájcba cipőért havonta?!! Ha valaki, akkor a csipásmacskeszemű Rogán - újra wannabe agyonsztárolt apuka - tudhatja, hogy egy kis felséggel nagyon nem jó dacolni, mert puffan a méregdrága táska a férji buksin esetleg... Szegény Lázárt ettől is meg kell óvni. :-DDD Szoliodaritás is van a világon.

Ezek pünktlich ugyanolyanok, csak sokkal mohóbbak ugyanakkor bicsaknyitogatóan szemforgatóbbak. Ennyi a difi. Pénzben nem is kevés.
@a szív fészkei: kis feleséggel - aki lehet a mezőváros felsége is persze, ha már a demokráciának annyi...
Hoffmann Rózsabimbó mehet a levesbe betűtésztának! :-DD (az is oktatás, összeolvasni) Idézet innen: varanus.blog.hu/2011/06/20/hoffmann_es_a_zsarolasi_potencial
Egyszerű pénzbeszedés vagy nagyszabású népegészségügyi misszió?
A Lázár János által tervezett élelmiszer-ipari szabályozás - egykori nevén hamburgeradó - céljai érthetők, a megvalósítás mikéntje viszont zavaros és komoly buktatókat rejt magában."

www.fn.hu/belfold/20110619/erdemes_hamburgert_chipset_adoztatni/

Szerintem meg egyszerűen nevetséges.

"só- vagy cukoradó"
hm. ez meg röhej.
:)
Kultúránk Kína felé: index.hu/belfold/2011/06/20/ismeretlen_szupercsapattal_vezetjuk_meg_kinat/

Mostantól ez lesz a képzőművészeti kánon - vö. Füttyös kalauznő - vagy Kínának ez is jó? ez már a röhejnél is odább van.
persze abban igaza van, hogy az lmp csak a populizmusra hajt, de nem tudom a szerző a természetes monopóliumokról hallott e mar?
na ezen felhúztam magam.

comment.blog.hu/2011/06/20/kovacs_aron_lofaszozasat_gorog_zita_allasa_banta#comment-form

a címben benne a lényeg

kik csinálták: szerencsejáték zrt. & királytévé felelős hímtagjai.

mit üzenek nekikk ?
azt h: lófasz.
@szorokin: Kovács Áron tényleg már mindennek a legaljább alja. Sunyi és undorító. Az volt ez előtt a szellemesnek se nevezhető poén előtt is, überidegrángató. Pont arra a kanálisra való.

Szerintem a csaj örüljön, hogy nem kell vegyülnie ezekkel többet.
Görög Zitus előtt még uszkve félévszázad modellkedés lehet, csak ne csüggedjen. Hazánk némileg túlérett leánya se hagyja még abba friss üde 80 évesként ;- )www.glamouronline.hu/divathirek/meg-mindig-aktiv-a-80-eves-szupermodell-4436.html
Hitelmennyország újra beindul az off-shore mennyországgal együtt: www.vg.hu/gazdasag/gazdasagpolitika/ujabb-nagyosszegu-hitelt-kap-magyarorszag-351536 Haverok újra nyújtogathatják kis tiszta kezecskéjüket falusi turizmus és egyéb hajde nagyon megtámogatandók után.
@a szív fészkei:

írtam is h együtt a Szerencsejáté Zrt-vel és királytévé felelős hímtagjaival (és a többiekkel, h nekik is legyen má vmi joú)
mennnyenek el a Gellértbe qrvázni,
a faszok tartsanak össze, jutalmazzák meg egymást.
@a szív fészkei:

én addig nem nyugszok meg amíg nem adják át SP nyelvi intézeteit, intézményeit.

hircsarda.blog.hu/2011/06/20/a_magyar_nyelv_szerint_schmitt_pal_bajban_van?utm_source=ketrec&utm_medium=link&utm_campaign=index

tomtom, kicsit béna poén, de kijár neki.
Gyerünk, Tóta, nem az fingváryt kell olvasni a románhírlapban, hanem az öreg Stanislaw bácsit!
www.origo.hu/uzletinegyed/hirek/20110617-gorog-adossagvalsag-a-lehman-panikhoz-hasonlo-kovetkezmenyei-lehetnek-az-allamcsodnek.html

Íme amitől a leginkább tartanunk kell.

Ha beüt a görögök csődje, egy újabb válság jön ránk, amit már nem biztos, hogy túlélnénk.
Még nagyobb kockázati felár, még nehezebb hitelhez jutás és még gyengébb export. Mindezt túlélhetnénk, ha egészségesebb lenne a gazdaság, tűrőképesebbek a polgárok.

De orbán az elb*szott vágyálmait kergetve KIVÉREZETI mind az embereket, mind a gazdaságot. Egy komoly mélyütést (pl. a görögök bedőlését, az eu zóna mélyrepülését) már nem tudjuk túlélni!

Na ha valamit nemzetvesztésnek vagy hazaárulásnak lehet nevezni, akkor ez az.
Megvan aki a nemzetére RONT! Sőt sárbatiporja és sz*rbafolytja!
@eMeL: Na erre hajtunk: www.nana.hu/sztarok/pletyka/meztelenul-mondtak-ki-a-boldogitot-108800.html Gyökér még akad, az lehet ünnepi szopogatnivaló - Magyarország, így szeretlek!

E fényes nász után imádnak majd szaporodni a népek enyi gondoskodó szeretetben fürdőzve index.hu/belfold/budapest/2011/06/20/bolcsode/ . Millió munkahely a holdban, és mint már ezerszer írtam, ott csak 15 ezer forint egy telek. Nem tudom, mi bajod van Orbánnal????
skiccpajasodás ütötte fel fejét, bocs: ennyi

Cizellált skiccesen megvédett mondatokkal lehet majd anyázni(úgy megvédi, hogy a másikat a fal adja a magyar nyelvnek), ha valami nem tecc mégsem ennyi jó mellett - szerintem tényleg sajtból van a hóóóód.
Facebookról: "Drukkoljunk Hoffmann Rózsának
Politikus
Sorsdöntő lépésre szánta el magát a néplélek-esztergálás nagyasszonya, a kis emberpalánták hangyaszorgalmú kertésze, mikor úgy döntött, lemond felelősségteljes Hivataláról!

Szívből üdvözöljük Államtitkár Asszony ezen elhatározását, hisz jól tudjuk, az út, amely ténykedésének első helyes döntéséig vezetett, ezer tévedhetetlenül rossz döntéssel volt kikövezve. De még nem dőlt el semmi, a Főnök még nem bólintott rá! Nehéz pillanatok ezek. Még visszakozhat! Még lebegtet!

Biztassuk tehát, drukkoljunk neki a Jövő Generációi nevében: csak most nem elgyengülni, drága dr. Hoffmann Rózsa! (részletek elrejtése)
Politikai nézetek
Egyéb
Kedvenc idézetek
Lemond?
Na ne mond!
Csak lebegtet? Na ne már!
Doktor Harrach még mögötte áll!

Pápuszi, kártékony hivatalnok!
Kár volt a reformod kiagyalnod -
hamvába holt, elvetélt!
A nép egyszerű gyermekét
oktassa más szépre, jóra -
ereszd magad szélnek, Rózsa!

Likes and Interests
Kedvelt oldalak
Vajon lehet-e több rajongója ennek a szép almának, mint Orbán Viktornak?, HírCsárda, 1 millióan a Csillámfaszlámákért, Nevezzük át Tarlós Istvánt"
@eMeL:

huhognak, sokan

index.hu/gazdasag/vilag/2011/06/17/europai_multik_aggodnak_az_euroert/
+
index.hu/gazdasag/vilag/2011/06/20/ot_even_belul_vege_az_euronak/
+
index.hu/gazdasag/vilag/2011/06/20/az_egesz_vilagra_atterjedhet_az_euroovezeti_valsag/

asszem jogosan, mer szar az egész rencer. alapjaiban az.
túl merev.

folyamatosan azt tapasztalom/tam, h folyamatosan tarthatatlanok a kritériumok...

szóval (ÉN SZEM. VÉLEMÉNYEM)
szerintem az egész rencer (pl kritériumrencerrrr) úgy szar, ahogy van

minek ragaszkodni olyan feltételekhez, melyek gyakorlatilag tarthatatlanok.

és nemcsak mo, és görögo. és port. spanyolo. ról beszélek....

..pfff
@szorokin: "minek ragaszkodni olyan feltételekhez, melyek gyakorlatilag tarthatatlanok"

Az az euroövezet gondja jelenleg.
Mi nemhogy az EU elképzeléseinek nem felelünk meg, hanem az egész világénak sem.

A pénzpiacok meg jelenleg nem nagyon várnak el mást mint a zeu.

Persze lehetünk kistigris is, aki lesz*rja mit gondolnak róla, mert TELJESÍT. De sajnos nemhogy többet, de kevesebbet tudunk nyújtani, mint korábban.
Ennél "rugalmasabb" a világban nincs, mint ami nálunk történik. Mégsem jutunk vele sehová.
Részemről szívesebben venném, ha a németek gazdasági "merevsége" lenne inkább a cél ;)
@eMeL:

"A pénzpiacok meg jelenleg nem nagyon várnak el mást mint a zeu."

a pénzpiacok is tarthatatlant várnak el.

fura módon azok az államokban mennek jól a dolgok, az esetek többségében, ahol
LESZARJÁK azt, h ki mit vár el.
/ IMF, Világbank, "pénzpiacok" lila ködje /

főpéldám:Kína.
(környékünkön: csehek eléggé elkergették anno az IMF/Világbankot, és
akárhogy is nézem folyamatosan jobb helyzetben vannak, mint pl mi)

amúgy nem arról beszéltem, h a magyaroknak mit kellene csinálnia (pl h nem kellene erőltetni az euróbevezetést, azaz az ehhez szükséges kritériumok mielőbbi teljesítését)

hanem arról, h az egész euró, a kritériumrendszerrel, DEF SZERINT, azaz KONSTRUKCIÓJA MIATT/OKÁN elcseszett, phoss-szar-hányadék.

ha szerinted a "nem EU-ai" "pénzpiacok"
"nem nagyon várnak el mást mint a zeu."

akkó lécci írd meg nekem, h mi a f.szt vár el az EU ?

- tudtommal nem tudja az EU h mit akar, azaz, h kit és meddig kellene megmenteni; - folyamatosan azt látom, h aktuálpolitika megy (értsd: épp így vagy úgy, ahogy éppen alakul),
semmilyen egységes irányt nem látok.

az egységesítést, azaz a közös eu-pénzpolitikát elég sokan és elég keményen elutasítják.
azaz,
ha ez marad, elege lesz az északiaknak, és hasad/széthullik az euróövezet.azaz a jelenlegi euró bukik
..
hozzátenném, h ez a
2. opció: maradnak a tarthatatlan hülye kritériumok, és kihullanak az országok belőle
+
én pedig beszéltem a másik (legyen 1-es)
1. opció-ról:
a hülye kritériumokon változtatunk,
és nem hullik pénzügyi régiókra &/v államokra szét ...

te látsz 3. utat ?
ha igen mit ?
@a szív fészkei: @Rodeo36:

"_Én ezt látom, te meg mást. Nekem Orbán sajnos nagyon is kiismerhető._"

"_tükör elé állni_"

Erre én ezt mutatom:

malacnews.freeblog.hu/archives/2011/06/19/Sok_kicsi/#11419785
@Rodeo36:

"_"csak" a ragozás téves: nem erodálódott hanem erodálták és erodálják_"

Igen. csakhogy ez számos térségben így van, és mégsem annyira sikeres, mint itt.

Tehát a közegen is múlik. Először nézzünk "magunkba". Aztán jöhetnek a külső bűnösök. De mindenek előtt az ok itt, az országon belül van.
index.hu/kulfold/2011/06/21/tizmillio_euros_vesztegetessel_vadoljak_hernadi_zsoltot_horvatorszagban/

Hat nem er meg testverek kozott is 500 mrd-ot, hogy a 2. szamu korrupt oligarchanknak ne fojon a feje?
@szorokin: "LESZARJÁK azt, h ki mit vár el. IMF, Világbank, "pénzpiacok" lila ködje... főpéldám:Kína"

Hát ez nagyon nagy félregondolás ;)
Kína a horribilis készpént tartalékaival persze hogy nem keresi a hitelezők kegyeit.
Mintha a Microsoft vagy a Google lenne a példa, hogy lám-lám nem keresi a bankok kegyeit. Minek?

"(környékünkön: csehek eléggé elkergették anno az IMF/Világbankot, és
akárhogy is nézem folyamatosan jobb helyzetben vannak, mint pl mi)"

Hát valahogy ők a "jól teljesítők" közé tartozik inkább.
Ha egy pénzember 'ezen a tájon' képzeli el befektetni a pénzét, akkor ott "egy kicsit" jobban érzi a német fillinget a pénze biztonsága mellé.

Az hogy az EU vergődik nem igazán kérdéses. Az hogy nehezen találja ki mit is csináljon és szerkezete alapján a megvalósítás (érdekütközések) még nehezebb lesz sem vita alap szerintem.
De az kérdéses: ki ha ők nem? Mi ha az nem?

Szerinted ezzel az országgal (még ha a tömegek elfogadnák is az indiai/kínai/vietnámi viszonyokat, ami ugye nonszensz), képesek lennénk "versenyezni" velük?
Mi a lehetőségünk: kelet vagy nyugat?

Orbán persze a keletet szeretné, ahol ő a despota nagyvezír, és minden úgy történik, ahogy akarja.
Persze ez csak addig megy, míg nem jön egy erőszakosabb, vadabb és eltökéltebb, aki egyszerűen lelövi mint a kutyát és elfoglalja a "trónját". Persze ezt nem tudja elképzelni, de olyan viszonyokat teremt, ahol lehet ilyen hatalomátvétel.
Személy szerint megérdemelné!
Csak az ország másik 10 millió polgára szenvedi ezt meg, de nagyon!
@szorokin: Homályosak a gondolataid (a probléma összetettségéből csak szeleteket veszel észre).

"a pénzpiacok is tarthatatlant várnak el"
Meg gyakran a főnököd (vagy a törvényhozóid) is hülyék, tarthatatlant kívánnak, de ettől még az marad az objektív valóság, ami.

"fura módon azok az államokban mennek jól a dolgok, az esetek többségében, ahol LESZARJÁK azt, h ki mit vár el."

Részint a szabályok alkotója (időtlen idők óta) nem nagyon tartja be a szabályokat. Másrész a gazdasági ereje, technológiai szintje, katonai potenciállja, a dollár "világpénz" mivolta, a tőkekoncentráció mértéke, a tőke menekülési célja stb. nem vonható kétségbe.
"Kissé" mások az usa és mo. lehetőségei.
@eMeL:

"Homályosak a gondolataid (a probléma összetettségéből csak szeleteket veszel észre)."

bölcs vagy.

legyen a neved eztán bölcs bagoly.

egyszerre látod a téridőt, a múltat s jövendőt, minde(n)t a maga tökéletességében és egységében érzékelsz

ommmmmm.
@eMeL:

om mani padme hum.
om mani padme hum.
om mani padem hum.

zzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzz
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzz
zzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzz

om mani padme hum.
om m..
jó poszt és sok komment a vastagbőrön
az új magyar rabszolga-/köz- munkáról

zero érdekes összefüggést, ill magyarázatot adott a rendvédelmisek nyugdíjának eltörlésére:

"
Az apró mozaikok lassan összeállnak:
Azért ragaszkodik a 47 ezer rendvédelmi nyugdíjas visszahívásához, mert belőlük lesznek a közmunkások munkafelügyelői. Nélkülük nem lehet elindítani a programot, mivel nem lennének, akik a több százezres közmunkástömeget irányítanák, felügyelnék. Viszont ha nem indul be ez a közmunkaprogram, akkor nem teljesül a Fidesz "sajátságos" munkaprogramja, illetve a kiadáscsökkentés sem teljesülni. Olyan mint egy dominósor, és az első bábuk az 57 év alatti nyugdíjas rendvédelmisek." "

vastagbor.blog.hu/2011/06/21/valoban_minden_kepzeletet_felolmul#comment-form
"A kétezer tonna, kilónként 275 forintos állami cukrot a CBA-ban és a Coopban lehet majd megvenni."

index.hu/gazdasag/magyar/2011/06/24/lesz_ketezer_tonna_olcso_cukor/
Azért mostanában a Tóta w-blogok kb. utolsó ezer kommentjei nagyjából öt ember unalmas privátcseteléseiből állnak. Basszus, ez nagyságrendekkel rosszabb, amint amikor minden második hozzászólás malacz69-től vagy xsashától érkezett. Ötlet?
Ugyan régi a poszt, de még idefér:
inforadio.hu/hir/tudositoink/hir-442717
"Alapvetően a hipermarketek miatt emelkednek folyamatosan az élelmiszerárak Franciaországban - egyebek mellett ez a következtetés vonható le a francia ár és árrés figyelő intézet által készített jelentésből. A dokumentumból az is kiderül, hogy a nagyáruházakban akkor is emelkednek, vagy legalábbis stabilan maradnak az árak, amikor termelői oldalon azok csökkenése tapasztalható."

Ennyit arról hogy mit tud nyújtani "hatékonyságban" a Tesco és tsai a 90 vagy akárhány évükkel.
És a magyar rögvalóság:
hetivalasz.hu/uzlet/ipari-gyarmatositas-39065/

"Hiába drágultak ugyanakkor 2010 második fele óta az alapanyagok, a kiskereskedelmi árakban megjelenő többlet alig jut el a gyártókhoz és termelőkhöz - derül ki a szakértői véleményekből, amit a lapunk által megkérdezett beszállítók is alátámasztottak. Továbbra is képtelenek érvényesíteni jogos költségeiket és áremelési igényeiket a kereskedelmi láncokkal szemben, ezért minden eddigi intézkedés ellenére romlik a helyzetük. Hiába emelték fogyasztói áraikat a hazai és nemzetközi áruházláncok, az idei ártárgyalásokon elérték, hogy kevesebbet kelljen fizetniük a beszállítóiknak."

"A másik visszásság az egyenlőtlen feltételek, melyeket a kereskedelmi láncok támasztanak egyes termékek gyártói között. Míg ugyanis a magyar gyártó nettó árára a visszatérítési jogcímeken keresztül olykor akár 40-50 százalékos árrés is rájön, a külföldről behozott árura mindössze 4-5 százalék nyereséget tesz rá az áruház. Ezzel a drágább beszerzésű terméket is alacsonyabb - olykor dömpingáron - tudja adni, ezzel szorítva a hazai beszállítókat további árcsökkentésre. "
süti beállítások módosítása