W

w.blog.hu

Tóta W. Árpád kommentál, szemtelenkedik, valamint permanens fogadóórát tart.
Régi cikkarchívum



Kommentelés - házirend

Wblog @ Facebook

Engedjétek hozzám

Kis heti hírlap 4-10 éveseknek.


Foglalod a kurvanyádat

A mozdonyhorgony
Úgy remélte, ezzel bekerül a Rekordok Könyvébe. De legalább a Jackassbe.

Elnöki pornó
Nagy baj, ha az elnök ribanc.

Nem jó a nemzetnek egyedül
Szuverén ország is lehet borzalmas hely.

Szent szar
A húsvéti alkotmány: szentséggyalázás.

A pedofilok védőszentje
A deviancia fincsi, de csak ha papok csinálják.

A gólkirály beszéde
Angela, te náci ribanc!

Győz a szittya förgeteg
Kuss, mi így szállunk le a bicikliről.

Együtt sikerülni fog
Bizonyítsuk gyalázkodással, hogy Magyarország szabad!

Kompország vitorlát bont
A finom kritikát meg lehet állítani, a brutálisat nem.

Foglalod a kurvanyádat
Nem ti vagytok a nemzet, sem a nemzeti oldal.

Utolsó kommentek

  • Brown094: Ha pénzt vesztett egy átverés miatt, vagy megadta adatait egy csalónak, akkor is visszakaphatja el... (2021.10.21. 23:05) Tribuszerné visszanéz
  • szódabár: Hát te sem vagy a tolerancia bajnoka. Hehehe. Felőlem mindenki azt csinál amit akar, nálunk a menó... (2020.12.26. 11:50) Isten fasza
  • Tahó Sandokan: Közben elkészült, bitangfinom. (2020.11.09. 15:20) Ajándék erős gyomorhoz
  • Tahó Sandokan: Nem számítottál kommentre, ugye Worluk? Tegnap jutottunk hozzá ehhez a szürke gombához (egy gombá... (2020.11.09. 14:43) Ajándék erős gyomorhoz
  • Reactor: Bírom az ilyen mérhetetlenül idióta hozzáállást...a falu élhetetlen közösség, mert ott nincs TESZK... (2020.06.26. 14:47) Vackor néni busza
  • Utolsó 20

Lesznek egy testté

2011.01.20. 08:45 Tóta W. Árpád

Nem volt Waterloo a tegnapi EP-ülés, Orbán nem égett porig, de nem is győzhetett. A médiatörvény ügyében ugyanis letette a fegyvert. A szuverenitás hangoztatásából, a nemzeti dacból mára oda jutott, hogy az Európai Bizottság fog nekünk törvényt írni. Ami nekik nem tetszik, azt a Fidesz „vita nélkül” kihúzza a szövegből. A hamvas, ma született magyar cenzúra az európai csizmák alatt nyöszörög.

Isten vezesse a bizottság tollát.

A visszavonulás nem sikerült hibátlanra, és nem azért, mert Schulz és Cohn-Bendit kihasználta az alkalmat egy kis Marseillaise-gajdolásra. Hanem azért, mert Orbán válaszaiból ismét kiderült, még mindig elhiszi, hogy a belpiacon sikeres cinikus hazudozás odakint is működik. Pedig már rájöhetett volna, hogy minden szavát ellenőrzik.

Az az érvelés, hogy az ő baszkurálása a magyarok szabadságszeretetét meg történelmi érdemeit vonja kétségbe, helyben megbukott, egy percet sem élt. Itt Magyarországon is egyre kevesebben veszik be, hogy Orbánt cinkelni hazaárulás lenne, Strasbourgban meg konkrétan senki se eszi meg ezt a bullshitet, de még fel is háborodik, ha meg akarják vele etetni.

Ennél szögletesebbet is belehazudott a magyar miniszterelnök az ülésterembe. „Mi a Facebookon nyertük meg a választásokat”, ilyet szól. Ebből ugye annyi igaz, hogy már van neki Facebook-oldala, ami egyébként lemaradt a sajtószabadság-fanklub mögött. De még fel is meri tenni a kérdést: ugyan, kis buták, hogyan képzelitek, hogy az internetet szabályozni lehet? És közben a törvényben ott virít a blogok regisztrációjának és fenyegetésének nedves vágya. Ezek kérészéletű szóvirágok. Elég baj az, ha a hatalom hazudik reggel, délben és este, de még ennél is cikibb, ha a reggeli hazugságával már délre lebukik.

Azt képzeli, hogy ha ő megmondja, mennyit führerezik és ducézik őt „a magyar újságokban” büntetlenül, akkor a budapesti nagykövetségek, tudósítók és érdeklődő külföldiek nem futtatnak le egy keresést erre. Azt hiszi, nem veszik észre, hogy ilyesmi évek óta el se hangzott. Azt hiszi, odakint nem tudják, hogy a print és az online média kapott fél év egérutat, és épp az EU-elnökség végeztével kezdenék őket büntetni. Azon lamentál, hogy a „magyar politikai kultúrában” lehazaárulózzák a más véleményen lévőket, és eszébe sem jut, hogy aki valaha olvasott magyar lapokat, az tudja, hogy ez pont az ő zsebében lakó sajtó specialitása egy évtizede.

Siralmas énnékem

Nem örömhír ez semmiképp, mert nemzetközi meccsen akkor is a magyaroknak drukkolunk, ha a válogatott tagjairól amúgy megvan a véleményünk. Az EU-elnökség ilyen színtér, ott nekünk az az érdekünk, hogy a magyar kormány jól szerepeljen, szimpatikussá tegye Magyarországot. Ezzel a tempóval ez rohadtul nehéz lesz.

Orbán Viktor eddig két jól elkülöníthető személy volt. Idehaza a legblődebb hazugságoktól se riadt vissza, azokat sosem ismerte be, hozzábutult Szijjártó Péterhez, minden kinyilatkoztatásában benne volt, hogy azért, mert csak. A külföldön tartózkodó Orbán Viktor ezzel szemben olyan figura volt az elmúlt években, akire bármikor szívesen rábíznám az országot, de akár még a háztartást is. Ahogy felszállt a repülő, elméje kitisztult, a kétszerkettő újra négy lett, masszív reformokat ígért és prudens pénzügyeket, fölöslegesen nem korlátozott szabadságot és modern világnézetet. A kormányzás és az EU-elnökség rákényszerítette Jekyllt és Hyde-ot, hogy lejátsszák a meccset. Csak egy maradhat, és odakint csak az épeszűnek van esélye. A gumicsizmás változatot bedarálták volna, az épeszű meg nem akar ilyen médiaszabályozást, mert tudja, hogy többet veszít vele, mint amit nyer. Látszik a szövegeken, milyen csikorogva viseli, hogy egyszerre kellene megfelelnie a hazai közönségnek és a nemzetközi elitnek.

A happy end az lesz, ha a hosszú idő után újra megkezdett külföldi tanulmányok képesek maradandóan megváltoztatni a világképét, fél év kezelés után meggyógyul, és nem csúszik vissza a pszichózisba, ami itthon úrrá lett rajta. A terápia lényege, hogy a konfliktust nem úszhatja meg. Ennek eszköze éppen a média és az internet, amiről pont most mondta, hogy nem lehet kontrollálni. Legyen közkincs magyarul minden, amit odakint mond, és angolul, amit idehaza. Orbán Viktor itthon már régóta nem interpellálható. Ahova elmegy, ott nem merik kérdezni, ahol mernék, oda nem megy. Kínos kérdések százait görgeti maga előtt, és kiemelt célja, hogy ezeket örökre megúszhassa. A magyar elnökséggel esélyt kaptunk, hogy Európa segítsen ezt megoldani. Orbán Viktor gyógyulása most már nemcsak magyar, de európai érdek is.



Címkék: orbán fidesz európa nemzeti egyuttmukodes rendszere

1122 komment · 17 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://w.blog.hu/api/trackback/id/tr812599471

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Lájkoltam Orbán Viktort 2011.02.01. 13:21:53

Lájkoltam Orbán Viktor facebook oldalát és beírtam a következő üzenetet: "Kérdezni szeretném Orbán Viktortól, mint kormányfőtől, illetve az ő itteni képviselőitől, szóvivőitől, hogy milyen feltételek mentén lát lehetőséget az Egymillióan a Mag...

Trackback: Lesznek egy testté 2011.01.20. 16:37:52

Nem volt Waterloo a tegnapi EP-ülés, Orbán nem égett porig, de nem is győzhetett. A médiatörvény ügyében ugyanis letette a fegyvert.

Trackback: Bukás, vagy siker? Mit nevezne a bal oldal sikernek ha nem ezt? 2011.01.20. 15:31:13

 Orbán kiállt, az Európai parlament elé és megtörtént az ami amitől a baloldali értelmiség a legjobban rettegett. Orbán szépen helyt állt, erőt mutatott, voltak érvei és egy erős vezető látszatát keltette nem csak magyarországi szavazói szemében, ...

Trackback: Hamis hang 2011.01.20. 15:20:03

„Les verts et moi personellement, nous aimons la Hongrie.” Azaz: „A Zöldek és jómagam is szeretjük Magyarországot.” Ezt mondta Cohn-Bendit. És vagyunk még pár millióan, aki hasonlóan érzünk. Vagyunk még, akik szeretjük...

Trackback: Orbánt barátjáról? 2011.01.20. 14:30:29

Szerdán lezajlott a magyar EU-elnökség programjának vitája, az Európai Parlamentben azonban szinte kizárólag a médiatörvénnyel foglalkoztak.  A leghevesebb kritikával Daniel Cohn-Bendit, a zöldek vezetője illette Orbánt: elmondta, a rendszerváltás...

Trackback: Egy sértetlen disznó nyílt levele 2011.01.20. 12:03:46

Miniszterelnök úr!Feltételezem, hogy Ön ma az Európai Parlamentben egész Magyarországot óhajtotta képviselni, ahogy hazánk választott kormányfőjeként ez illendő volna. Ennek ellenére meg kell kérnem, hogy ne nyilatkozzon a nevemben!Gondolok itt arra, h...

Trackback: Fülke forradalomtól a facebook forradalomig, avagy a Orbán Viktor és a web2.0 2011.01.20. 10:49:59

Örömmel hallottam miniszterelnökünktől az Európai Parlamentben az alábbi kijelentést: Ki gondolhatja, hogy az internet korszakában lehet a vélemények szabad áramlását korlátozni? Meg vagyok döbbenve, önök mennyire a múltban élnek. Mi a Facebook-on nyer...

Trackback: EU népesség 2011.01.20. 10:37:19

Magyarország soros EU-elnökségével kapcsolatban sokféle véleményt leírtak már. Saját vélemény helyett álljon itt egy animált térkép arról, hogyan viszonyul hazánk népessége az EU össznépességéhez.  

Trackback: Szavazatok külföldről: Kövér megerősítette Semjén lázálmát 2011.01.20. 10:29:24

Miközben Strassbourgban a miniszterelnök magyarázta a bizonyítványát a médiatörvénnyel kapcsolatban, Kövér László házelnök egyértelművé tette a Fidesz szándékát: a kormányzó pártkonglomerátum a következő választások számára kedvező eredményét a határon...

Trackback: Az európai csicskalángos 2011.01.20. 10:25:49

Orbán első felszólalása a 6 hónapos elnökség terveiről.A válaszok finoman szólva is elkerülték a meghirdetett cselekvéstervet.  Mindenki elmondta, hogy mennyire támogatja Orbán terveit, ellenben...Ja, a médiatörvény. Az ellenzői azért beszéltek ró...

Trackback: Tüntetés a magyar sajtószabadságért 1. fotók 2011.01.20. 09:41:13

10 - 15 - 20 ezer fő vett körülbelül részt a Parlament előtti  2011. január 14-i, sajtószabadságért való tüntetésen. Gondolom köztük számos blogger is figyelte a történteket és levonja belőle a kellő tanulságokat.  Amennyiben  a 2002-es ...

Trackback: Keveseknek adatik meg 2011.01.20. 09:35:33

Bizonyára önök is ismerik azt az érzést, amikor ülnek a tévé, pontosabban a tévévetélkedő előtt, és kenik-vágják a válaszokat, miközben szerencsétlen versenyző a stúdióban gyöngyöző homlokkal képtelen még arra a kérdésre is választ adni, hogy az ismert...

Trackback: Lesznek egy testté 2011.01.20. 09:09:01

A külföldön tartózkodó Orbán Viktor olyan figura volt az elmúlt években, akire bármikor szívesen rábíznám az országot, de akár még a háztartást is.

Trackback: Orbán az EP-ben: az erő vele volt 2011.01.20. 09:04:00

A beszéd arról szólt, hogy idehaza úgy adja el a Strasbourgban kötött kompromisszumot, mintha valójában semmiféle engedményt nem tett volna. Mert Orbán itthon nem bölcsnek, hanem erősnek akar látszani. (Fotó: Index) Ahogyan az várható volt, tegnap...

Trackback: Attól függ honnan nézzük! Demokrácia 1. 2011.01.20. 09:03:51

 A kétharmad diszkrét és demokratikus bája.

Trackback: Béna kacsa? 2011.01.20. 08:51:50

Zajos és érzelmi kirohanásokban bővelkedő ülés zajlik éppen az Európai Parlamentben, ahol ma kezdődött az új elnökséget adó Magyarország regnálása.(via)Orbánt támadja szinte mindenki, a médiatörvény, az Alkotmánybíróság jogkörének csorbítása, az a...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@anyátok: írtam Kroes-nek! téged is szervezni akarlak, hahahaha kell kis forr a dalom delem és jól odacsapni, olyan aljas ügyvédi szarkeverés van a szövegben, hogy aki lefordítja meg fog bolondulni, vagy annyi hivatkozást kell beleillesztenie, hogy --- bár ezek tapasztalt rókák... a navra megérdemelne egy tüzes vasat a seggébe mint II. Edward ezért a szarért, a törpét meg kiállítanám, hogy angolul zengje el ugyanazt ami a levélben van, élőben és az egész eurovízió nyilvánossága előtt, én most írtam tele "track changes"-sel az egész scripturát ebből derül ki igazándiból, hogy milyen szemetek... a droidok meg zabálják, mint égi mannát, és már mondják amit ...hát ez gennyes

kis kairói izét kéne csinyányi pestiesen, vidéken meg kivinni a teheneket is az utcára mert azok vannak a Lázár meg a navra szintjén

látom te is szereted schxaschát, hát nem akármi, de mitől beteg?
@Pantagruel: Furtwaengler egy nagyon büszke német volt, és joggal! te is tudod, egy ilyen szintű intellektusnak, aki -bár én ateista vagyok SIC- forródróton van a Mindenhatóval az egy hatalmas szellemi kielégülés lehetett, hogy még ezek is "térdre rogynak" mikor a IX-dik harmadik tétele megszólal, a nyomorékok és hősi halott jelöltek, mind, az ember ilyen...te ezt tudod nagyon jól... és -ismétlem- meg kellene érteni az ő történelmi frusztráltságukat, Julius Caesar óta (vagy korábban) mindig feladni valamit ami igazándibúúúúúl az övék? mi lenne a világgal nélkülük? elmentünk kirándulni a a valamelyik "Stein"-re Saxóniában, már volt saxónian tolmácsunk a német tolmácshoz... és vegyes csoport voltunk magyar német, végigcsináltuk a napot, a Stein tetején néztük Saxoniát de egyszer csak odajött az idegenvezető, csomagoljunk, menni kell... nem értettük de mentünk, és a busz -valami IFA- ment mint az őrült, az erdőben ungon berken, amíg oda nem ért egy bizonyos tölgyfához, ami mögül kilépett egy idősebb házaspár hegymászónak öltözve -mi már el is felejtettük, ott raktuk ki őket reggel- és akkor megértettem percre pontosan érkeztünk ők is mi is és rend volt, bennem mozgott a sör de megértettem valamit, na így meg lehet szervezni egy életet, mindenki elégedett és sokat röhögtünk... a teutonok nélkül a történelem nagyon szegény lenne
Szegény xsasha: hirszerzo.hu/belfold/20110131_orban_antiszemitizmus#rss

Még jó, hogy Orbán mindent megold. A többi meg csak réved:"[...]A magyarok és a zsidók együttélését illetően Orbán Viktor arról beszélt, hogy a zsidó közösség Magyarországon vitális és aktív, ami jó, de "nem téveszthetjük szem elől, hogy sok zsidó még mindig a múltban él a holokauszt tragédiája miatt". "Nagyon aktív társasági életük van, de még mindig nem lehet azt mondani, hogy új kulturális hidak épülnek. Sokan érdekeltek ebben és dolgoznak ezen, de a történelem az történelem. Tisztelnünk kell, érzékenyeknek és óvatosnak kell lennünk. Jó kapcsolataink vannak a közösséggel, de tudnunk kell, hogy a zsidók ellen inkább jobboldali elnyomás érvényesült, ezért ők természetszerűen liberálisok és a baloldal felé hajlanak. Időbe fog telni, amire az emberek nem a múltba, hanem előre tekintenek majd" - tette hozzá."
@anyátok: Imádlak! :-)) Ja, én meg szoktam nézni a gugliban, mert én nem jártam egyháziba, latinul se - apám erről való véleményét már írtam, tehát ő is imádna anyátok, tuti - hogy ne írjak böszmeséget.

Na de javítani rosszul és mérvadóan, azt már az a kategória, amikor Radnótit megvádolta azzal, hogy számára csak térkép volt e táj. (oké, azért elnézést két, amikor kicsit helyből neki futottam .)
jav., mert kapok a kozmopolita pofámra mingyá: latinul se tudok, az már, elnézést kért
@a szív fészkei: "de még mindig nem lehet azt mondani, hogy új kulturális hidak épülnek"

jah, de ez nem antiszemitizmus (vagy antimagyarizmus) kérdése - ez szimpla gefirofóbia :)
@Rodeo36: Kaffogó szerint nem volt nővel még. La donna e mobile - te biztosan ezt is tudod. :-DD
Itt a tüneményes Jarmusch-filmrészlet, a Nigth on Earth-ből Beningivel - imádom - amikor meggyónja taxisként a padrenak: www.youtube.com/watch?v=p9YI7wUFl0w&feature=related , hogy első szerelme a sütőtök volt.

Jarmusch nagyon tud.De nem láttam minden moziját sajnos.
@a szív fészkei: ja, Abbado vezényel, valahol Némethonban, Pavarotti nem sokakra mondta, hogy tiszteli, Björling első helyen, Arayza a talán az egy és felediken de amikor MDM meghalt, akkor nagyon meggyászolta
@Rodeo36: @Pantagruel: Majd a gekkó legyőz benne ezt. Akkor ez kezelési céllal épül? Na legalább tudom. :-))
@anyátok: ma este utólag elolvasva a napi termést, sikítok: ilyen nincs, valaki veszi a bátorságot és az egyik legismertebb latin jelmondatot híbásan (méghozzá sokkal súlyosabb hibára) kijavítja? Uramatyám, hova süllyed még a nívó, az elején itt még olyan izgalmas volt...
Ma csak folyamatosan kénytelen voltam átugrani a szememmel a kommenteket, amíg végre valami értelmeshez értem... Estére legalább emelkedett a színvonal a jóvoltotokból.
Tulajdonképpen végképp nem értem ezt a kitartó válaszolgatásotokat némely nívón aluli kommentekre, nem beszélve a színvonaltalan zsidózásról, cigányozásról, magyarozásról, hogy ki ne hagyjam az értelmiség szidalmazását...
@Anyátok!, nagyon élveztem a hozzászólásaitokat. Az egyházi iskolákról sokat tudnék én is mesélni a múltban is és a jelenben is.
Tulajdonképpen csak bizonyos érettség, tapasztalat és tudás szintjén lenne érdemes vitázni. Pl. Rodeóval nagyon sok mindenben nem értek egyet, sokszor bevallom nem is értem mindig a tudományos hasonlatait, mégis értékesnek és élvezetesnek találom a kommentjeit, vagy a vele való parázs vitáitokat. Ennyit a mairól.
@anyátok: pontosan. Egyetértünk. Egészen addig nekem sincs bajom velük.
@anyátok: pont így vagyok Wagnerral. Érdekes volt ezeket a zenés kommentjeiteket olvasni.
@a szív fészkei: ja, Abbado vezényel, valahol Némethonban, Pavarotti nem sokakra mondta, hogy tiszteli, Björling első helyen, Arayza a talán az egy és felediken de amikor MDM meghalt, akkor nagyon meggyászolta
@Pantagruel: orbánviktornak ez mostanában az egyik leggusztustalanabbul képmutató szövege. Vitán felül nagy ebben a viktor! Úgyis mint az ötös számú tagkönyv tulajdonosának puszipajtása.
Különösen érdekes ilyenkor a metakommunikációját figyelni: abban még nagyon gyenge ugyanis. Én ilyenkor roppant jól szórakozom - akárcsak a soros elnökségi nyitón a tetemre hívásakor...
@Pantagruel: ez volt eddig a legjobb fordulatod: valóban: ez antimagyarizmus. És ezt még csak föl se fogják, az az édes benne.
@anyátok: a pardőz manszikát is csak bizonyos kor felett értik, ne feledd.. Akárcsak a latin jelmondatokat....
@elinor52: pusszantlak, kérdezz! mondom, ha tudom, nem vagyok irodalmár, mint annak idején Bach, akinek fiatalkorában Reger leütött egy cisz moll septimakkordot, és utána abból Bach csinált ott azonnal egy hármas fugát orgonán, és Reger azt mondta neki: egész jó fiam hahah

ha értjük egymást... próbáljuk meg... örömömre szolgálna veled
@Rodeo36: figyelj: zöldfülűeknek ne írj ilyeneket, hogy "mint a mellékelt ábra mutittya", mert egyáltalán nem veszi a lapot, és kijavít, mint az elütésedet (nem navegare, hanem navigare: haha, nyilvánvalő elütés..) Szóval nézd meg, kiknek és mit idézel, helyesebben utalsz valami köztudottra... A végén mindet kijavítják ám! Nagggyon fontos!
@elinor52: szerinted is egy 20-on éves szűzkislány a schxascha cunci? vagy csak annak akar mutatkozni?
@Rodeo36: kedves, hogy azt hiszed, ha kérdezlek, te válaszolsz és akkor én megértem, hahaha...
Legalábbis ami a fizikát illeti...
Habár olvastam Heisenberget, de azt is csak filozofice és mondhatni intuitíve fogtam föl...
Ez a Reger egész jó idézet, nem tudnád itt is alkalmazni, és csak az "egész jók"ra reagálni? Mert rohadt fárasztó volt a tegnap esti-ma délelőttit végigolvasni...
Vagy mindegy a partner, grafomán vagy, mert irigylésre méltóan fosod itt a szót, akárcsak a szív fészkei (akinek különben imádom a nicknevét!).
@Rodeo36: Te kiről beszélsz?
Nem vagyok benne ebben a személyeskedésben, ez az egyik, ami nem tetszik. Inkább negligálnám.
@elinor52: én nem tudom 100 másodpercnél tovább hallgatni a kappanhangú rikácsolását, elönt a röhej meg az epe és szeretném kibelezni, mint ő a gyesznót
@Rodeo36: tökéletesen igazad van. Itt kezdődik a cenzúra: majd ők megmondják, mi a releváns, nehogy már szegény, buta, kis állampolgárnak kelljen eldöntenie!
Tulajdonképpen ezért tartják Szijjártó Eszes Pétert is. Ő megmondja nekünk, mi pedig isszuk szavait.
@Rodeo36: néha muszáj ám mazochistának lenni, nem elég elolvasni nagyszerű beszédeit: kihagynád a fantasztikus hangsúlyokat és mimikát? Egy államférfi áll előtted, dülleszti ki mellét, ereszti ki (próbálja legalábbis) hangját, szavait tömegek isszák, és tebenned illllyen istenkáromló gondolatok buzognak-e föl?
Noch dazu még le is írod?
Káromolod az istent?
Június 30-ig, mi?
Aztán betojsz, mi?
Addig vagy csak bátor.
Eltaláltam?
Július elsején már a küszöb alatt kúszol be.
@Rodeo36: vájjá-vájjáá csak, gyoorsan kiszámolom, mennyi az a 100 másodperc...
Kis türelem..
Még egy kicsi...
Van egy logarléced?
Mér kell neked mindig ilyen túl magas színvonalon írnod? Gondojjá néha a szegény kis művészlélek, mesterember lányokra...
@elinor52: valami volt benne, nem grafomán hahaha Stella Artois, a schxascha féléket nem lehet elviselni enélkül és a zene meg még éteribb, mikor én is ki tudom vágni a magas ciszt hahahaha kedvenc karmester barátom mondta volt, hogy most ne énekeld a zenekari basszust az O Hauptwoll- korál hallgatása közben (mármint nem a kórus basszusát, mert a zenekari mélyebb... de némi Stella után van kivágom pontosan a magas E-t a tenor magas C-je felett egy terccel... nem kell elhinned, mivel -sajnos- nincs abszolút hallásom, egy templom orgonájának javítása közben, egy olyan éjszakán amikor egy tokaji borozós este után voltunk, ő benn az orgonában én a templomban, hajnali három valahol a Pilisben, és én meg ott "kántáltam" mindenfélét, és akkor azt kérdezi mit akarsz elérni? hát a Nagy C-t a basszusból, ne hülyéskedj már alatta vagy egy quarttal... a tokaji, nem az aszú hanem az igazi tokaji az lendületet ad hahahaha egészségedre
@a szív fészkei: tényleg kapsz a kozmopolita pofádra(ba), ahogy tetszik. Hát nem tudod kiguglizni? Mosmé kellet elárulni, hogy nem tucc latinul? Meg nem jártá egyháziba? Aki kijavítja, az tud, nem? Csak a biztos tudás birtokában lehet ilyen szépet leírni.
Magyarozás, zsidózás, cigányozás után most jöhet a latinozás!
@elinor52: ha te ismered a logarlécet akkor helyben vagyunk, ellopták a nagy Faber Castell-emet, mai egyetemisták nézik, mint egy marslakót, pedig gyorsabb mint a zsebibaba Texas hahahaha
@elinor52: megsúgom, ne mondd meg senkinek, van egy .... valaki aki véd, és még soha senki nem tudott bántani, az utolsó pillanatban mindig a támadó ellen fordul... a rendőr meg jó barát bárhol, a... szóval nem bánt, tudod én ezt a hangtipust hívom hízott kappannak vágás előtt, a barátom a milánói scalából kibaszná mint macskát szarni, ő ott karmester és korrepetitor, Tiborc mondta: szegény magyar hazám és összeborultak Bánkkal....
@Rodeo36: igyad inkább a Stella Artois-t (apropó fizetnek neked a reklámért? Akkor nekem is kéne...)
@elinor52: nem fizetnek érte, az igazi a 18 fokos fekete Hatüey lenne vagy a Cabeza de Lobo Negra de 21 grado, dehát ezek itt nincsenek... meg kell elégednem a Stella-val
@Rodeo36: tényleg nem tudlak követni szerény kis szűkös szemhatáromról, haha...
@elinor52: ezek fincsi sörök a Carib térségből amit a franciák megvettek mint lisence-t és be vannak rúgva tőle hahahah
@elinor52: a törpe nedvei után nem vágyom és hangja taszajt, az artikulációja meg rosszabb mint egy selejtes bohóc, a gesztusai meg egy hisztérikus skizofrén jelei hahahaha szerencsétlen
@elinor52: a törpe nedvei után nem vágyom és hangja taszajt, az artikulációja meg rosszabb mint egy selejtes bohóc, a gesztusai meg egy hisztérikus skizofrén jelei hahahaha szerencsétlen
@Rodeo36: tágul a pia-látóköröm...
@Rodeo36: Nos. Nem mondom, hogy nem. Nem nem.
@elinor52: az jó.ha tágul... egészségedre nézz utána a roggyantott 33 cl-es Cuca-nak, az is fincsi rostonsült garnélarák mellé
@elinor52: Ezt a mérvadót én lakmuszpapírnak használom. Amire ő ugrik a színvonalas kommentjeiben, az a Achilles-sarok jobberéknél.

Mondom tök komolyan kijelentette, hogy - zsidóztunk persze, épp anyátokat basztatta napokon át a goj szóért, abból levezette minden zsidó rasszizmusát - Radnóti is milyen má, hisz neki is csak térkép e táj... Akkor - #:-( = anyámborogass - sikollyal nekiestem. Retirált, de azóta is mérvet ad minden máshoz. Istenien lehet röhögni rajta és az ő mérvjén... Anyátokban egy karizmatikus oltárszent lakozik és mindig végtelen türelemmel odafordul a kis böszme felé és okítja.

Én is tanulni járok ide; a fent említett böszit szánom, iszonyú hemungjai lehetnek, tényleg. Viszont neki - ill. a róla feltételezett ténynek - köszönhetően a férjemmel felváltva sírva röhögünk Beningin meg a Lolán, aki annyira kis raffinált és szép.... Legalább eszembe jutott megkeresni.
@elinor52: :-DDDD De a lényeg, hogy tényleg elbasztuk.
@elinor52: A Szijjártó olyan mint a TASZ (nem a mostani magyar szervezet, hanem a russzkij). H ő mond valamit, annak az ellenkezőjét kell érteni és máris el vagy jól irányítva.
@Rodeo36: Valaha - én a reáliákhoz segghülye - tudtam logarléccel számolni, az építész nagyapám adta és tanított meg. De ma már én is a szépen pillogókat szaporítanám, ha lenne.

Evvan.

)Az az Achilles- sarok,- megint elütöttem, Manszika, pardőz...)
@elinor52: Hol restarurátorkodsz? Én három múzeumot végig tangóztam érettségi után - nem vettek föl a Képzőre meg a bölcsészre, oda csak másodjára - restaurátor-gyakornokként, de nem sok érzékiségem, főleg türelmem volt hozzá sajna. Szépmű, Történeti, Nemzeti nyögte bús hadamat...

Érdekes volt beleszagolni, de istentelenül türelemjáték, le a kalappal!
@Rodeo36: Sárazsadányban már nem Orbánné termeli nagy rössel a tokajert- volt, amikor az egész termése ihatatlan lett - ahogy mesélik - de a kedvéért átírták a minősítési izét, vagy mit.

Látod, szalonnamária szereti Wagnert, Orbánné Tokajt (megszerezni), lesz még nektek közös nevezőtök... :-DDD

Na ma már nem őrködök tovább, szegény haza, remélem elviseli valahogy. :-))
@a szív fészkei: Imádom azt a filmet...
Nézd, ha valaki azt mondja, hogy ő mérvadó, ő fingja a passzátszelet, ezt még orcapirulás nélkül le is írja, ott számomra vége. Nem szánok rá időt. Így is kénytelen vagyok max. annyit foglalkozni vele, amennyiben ti folyamatosan reaáltok rá. Tótawé meg remekül szórakozik a kis házi cirkuszán szerintem! (Akárcsak te a férjeddel. Ő nem ír, csak röhög? Enyém csak röhög...)
Abszolút megértem viszont a te szórakoztató lakmuszpapír-használatodat is. De én nem vagyok olyan stramm, sikítani tudok az emberi butaságtól és hozzá a mérhetetlen önbizalomtól. (Plusz műveletlenség, értelmiségellenesség, fogalmak tisztázatlansága, stb. Persze én nem is vagyok szigorúan véve értelmiségi restaurátorként - egy újságíró inkább az.)
Viszont nem felejtem el, hogy ezek orbánviktoron szocializálódott politikai szemléletű egyének, valahol a vesztes választási gimnazista tömeggyűlések színvonalán, (2002) még ha ma már nem is mindenki ért egyet közülük orbánviktorral. De a szocializáció, az eredendő bűn már megtörtént, ez süvít az összes magabiztos, csepp kétely nélküli kommentből.
@a szív fészkei: légy nyugodt, azonnal vettem a lapot, hogy a szovjet hírügynökség, lévén 52-es...
Lassan az MTI is ott tart, ahol anno a TASZ. Nyilván olvasod a Galamusban a folyamatos MTI-szemlézést, rendkívül tanulságos.
@a szív fészkei: személyeset máskor, máshol, ha nem haragszol, itt csak ennyit. Ez csak egy része az életemnek, vagy pályámnak, vagy hogyishijják.
@a szív fészkei: izé, mit basztunk el? Nem vágom, már olyan korán van még...
@a szív fészkei: vigyázz, vigyázz mit ütsz el, mert a helyesírás-ellenőr vigyázza léptedet, pajtás!
@a szív fészkei: hát ezt kikérem magamnak, Wagner esetén GBS, és Anna Russel az akik tudják, hahahaha nekem a fingom sincs rokonságban szanomáliával és főnökével
@a szív fészkei: én ismerem tokajt, szegény orbányné hahahaha ő még csak nem is olyan, hogy lehetne belőle egy Medici Katalin hahahah csak... a negyedik boszorka a Macbeth második mocsári jelenetéből hahahahaha
@elinor52: kedvesem, tudnod kell, tengermélyen tisztelem a kétkezieket és az olyanokat ajókinek a csoda megértéséhez valamint annak visszaimádkozásához van türelme, ecsetje és szeme, a tudását nem is említve... nahát az valami, én tanultam sok mindent kedves barátom, 40 évvel idősebb mint én, már bizonyosan a hadak útját járja, minden déli harangszónál a többiek felnéztek rá, én új voltam, csak furcsa volt, és akkor mondta, fél másodpercet sietett, és az élet ment tovább, nem tudtam mi ez? hát volt neki egy randa Schaffhausenje, amivel az Egyetem Eötvös ingáját hasonlította össze és mindig ő győzött... a Schaffhausen, lemezlaktos volt, igenám, de... ha kezébe adtál egy darab lemezt abból a rózsától a Rolls Rozce ajtajáig mindent méretre ki tudott kalapálni, egy nagy acél rönkre és egy kalapácsra volt szüksége meg a Jani bácsira... az én Istenem áldja meg bárhol adja is egyszerűségét, a IIVH előtt bejárta europát mint inas, és elvállalt mindent hogy megéljen és utána már -pár év múltán- már hívták mindenfelé, amit lemezlakatosként és mechanikusként tudni lehetett azt tudta és nemvolt felvágós, de büszke... joggal te tudod mi ez, az ecset szőre és hány szőr és hogyan meg a szemed...Michelangelo-s amint mondják a Római Pápának, Atyám ez egyszerű, csak a felesleges márványt kell leválasztani a szikláról, a szobor ott csücsül benne, és a Pápa elbattyogott, és!!!! kifizette
Az eredeti Tótawé-íráshoz egy mai hír a sajtószabadságos(_nem szabadságos) mellé: "Levélben fordult Olli Rehn, az Európai Unió gazdasági és pénzügyekért felelős biztosa a magyar kormányhoz - tudta meg pontosan meg nem nevezett forrásból a Világgazdaság: a levélben a biztos többek között arra kéri a kabinetet, hogy mihamarabb közölje vele azokat a tartós és konkrét reformlépéseket, amelyek jelzik, hogy a kormány továbbra is elkötelezett a Gazdasági és Pénzügyi Tanács (Ecofin) ajánlásainak betartása mellett. Ezekre a lépésekre azért is szükség lenne, mivel a bizottság olyan "költségvetési fejleményekre" lett figyelmes, amelyek lehetséges, hogy "nem egyeznek meg" az uniós ajánlásokkal:" Hm. Megint jól megszervezték a szocik az Unióban. Fű alatt csak szervezik a külföldet. Hogy ezeknek micsoda potenciáljuk van! Hogy akkor miért nem nyertek választást? Hát direkte! Ne nekik kelljen már a reformokat meglépni, nem?
Dajcstomi és Szíjjártó Okosan Néző Péter kommunikációs sziporkáit várom már nagyon újra ez ügyben...
Mivel ez az írás a sajtószabadság témakörével foglalkozik, ezért csak annyit:
Solt Ottilia: született Budapesten, 1944. január 7- én.
Meghalt Budapesten, 1997. február 1-jén.
Élt 53 évet.
@elinor52: Persze, van amikor én is ignorálom és nem válaszolok, mert nincsenek acélsodronyból nekem se az idegeim, sőt! Még a nagy, az etalon, a röhögés maga, Hofi Géza is belehalt abba a 2002-es Testnevelési előtt elmondott beszédbe. Megnézte, felhúzta magát és másnapra annyi. Hogy mekkora űrt hagyott, azt nap, mint nap tapasztalhatjuk.

Szóval az isteni tehetség és irónia sem véd meg mindenkor ettől a bornírt baromkodástól sajna. De ezen a szinten tényleg átváltok szánalom - írtam szegénykének párszor, - mert annyi görcs lehet benne (ideálja is egy nagy ökölbeszorultság, ami bököd mindenkire egy ujjal vádlón, de a többi négy maga felé mutat), hogy így polírozza magát éjjel-nappal. Biztos más nem mond neki szépeket.

Akikre hivatkozik - Andorka (tanított), Mérő és Popper - szintén mély megértéssel mutatnának rá a kisszerű rossz dolgaira, amíg meg nem unnák. Andorka nagyon jófej pasi volt, ahogy visszaemlékszem.
Szóval még kiugróbb a kehéje ezekkel összevetve, mert a lényükből semmit nem tanult szegény.
@Rodeo36: Amennyit én tudok Medici Katalinról, az azért nem szívmelengető. A sértett hiúság - bármilyen szellemi formátum is amúgy - borzalmas dolgokra képes.
@elinor52: Dolgozott ismerősünk az MTI-ben, állandóan arra készültek, hogy mi lesz, ha... Nem érte meglepetésként ott egyiket sem, hogy ez lett a cégből.

Kell keresni alternatív forrásokat és ébernek kell maradni, nem beszopni semmit. Jót tesz az agynak. Minden rosszban meg kell nézni a benne rejlő jót - ez is olyan, mint Schmitt hejje sírása: csak értük olyan szar, hogy stimuláljon a figyelemre :-DDDD.
@elinor52: Ezt az egészet en bloc valahol. "Én elszabtam, te elszabtad, ő elszabta, mi elszabtuk, most már aztán szabhatjuk" - énekelte Hofi, biztos emlékszel.

Hát ja.
@a szív fészkei: persze, én is jól emlékszem Andorkára. Mérei sok más szempontból is etalon.
Amikor meghallottam a rossz hírt Hofi felől, nekem is az volt az első gondolatom. Mint később kiderült, másoknak is. Annyit az egyháziról, hogy ofő kijelentette az egyik gyerekem jónevű egyházi iskolájában, hogy kimenni - később persze a Kossuth-térre is, aki nem volt, ki "lett" kérdezve, hogy nem magyar-e, azután már nem sokáig járt oda... Akkor ez még új volt. Azóta? phhh
Lájkoltam Orbán Viktor facebook oldalát és beírtam a következő üzenetet: "Kérdezni szeretném Orbán Viktortól, mint kormányfőtől, illetve az ő itteni képviselőitől, szóvivőitől, hogy milyen feltételek mentén lát lehetőséget az Egymillióan a Magyar Sajtószabadságért mozgalommal való érdemi tárgyalásra, vagy minimum a követeléseink érdemi figyelembe vételére?"

Ennek az oka Fokel Robert felvetése és annak esetleges megoldási lehetősége. Amiről a vita itt olvasható. Természetesen ezzel egyidejüleg az EMS facebook oldalon is felraktam erről egy értesítést és vitalehetőséget.

Ezért a tettemért való ledorongolásra számítok mindkét oldalról. Jelzem, nem áll szándékomban az EMS csoport nevében tárgyalni, nem is vagyok erre felhatalmazva, de mint önálló egyéniségek kapcsolódási pontja az eredményeink is önálló kezdeményezések halmazából rakódik össze. Egy kezdeményezést, puhatolózást, mivel Fokel Robert, Orbán Viktor oldaláról, állítása szerint ki van tiltva, bárki megtehet, így akár én is.

Továbbá jeleztem ott, hogy jelenleg nem áll szándékunkban sem párttá, sem semmilyen hivatalosan is bejegyzett szervezetté alakulni. Viszont ennek ellenére is egy szervezet vagyunk. Akikkel egyeztetni, tárgyalni lehet, ha nem is az eddig megszokott hagyományos formákban.

Példa: A Hadkötelezettséget Ellenzők Ligája sem volt hivatalosan bejegyezve sehol sem. Számlaszámunk, adószámunk sem volt. Még is sok mindent elértünk. Mint ahogyan egy egyház működéséhez sem kell hivatalos bejegyzés egy társadalmi szervezethez sem kötelező. A hivatalos bejegyzés, csak max előnyökkel jár (1%, adójóváírás stb), de nem feltétele a működésnek.

Most várjuk a választ, vagy a felvetés elhallgatását, ami valószínűbb.
@a szív fészkei: na ja. Ha így idézed, akkor persze rögtön veszem a lapot...
Persze magam részéről nem basztam el, ez mindig megnyugtat (legalább ez). Körülnézek, meg az elmúlt huszonegy évre vissza, az tuti, hogy részemről mindent megtettem, már a 70-es évektől, legalább tiszta a lelkiismeretem ez ügyben.
@a szív fészkei: Nézz csak örül@IGe: amikor a Ligában szervezkedtetek, akkor még induló demokráciának lehetett tartani azt, amiben éltünk. Hálával tartozom neked is, hogy fiaim már nem lettek katonák, a legidősebbnél még rezgett a léc, az a korosztály volt, de szerencsére nem kellett megtapasztalnia a katonaság fantasztikus nép- és nemzetnevelő intézményét (ld. Boross Péter, Hende Csaba).
Kíváncsi leszek a reakciókra. Ne reménykedj, hogy agyonhallgatás lesz, kapsz majd a fejedre. Persze a hivatalosok részéről lehetséges... Elvégre Neelie Kroes levelét is megpróbálták nem nyilvánosságra hozni, és hát ismerjük a dörgést...
De hogy ezért lájkolnod kellett orbánviktort... Nagy ár...

elinor52 (törölt) 2011.02.01. 13:32:28

@elinor52: bocs, az előbb nem töröltem a hozzászólásom elejét...

elinor52 (törölt) 2011.02.01. 13:33:27

@a szív fészkei: nap mint nap tapasztaljuk a bőrünkön, hogy a sértett hiúság mi mindenre képes, és persze hatalmas mozgatórugó...
@elinor52: "Persze én nem is vagyok szigorúan véve értelmiségi restaurátorként - egy újságíró inkább az.)"
Nekem a diploma - akármilyen magas színvonalú - nem jelenti automatikusan, hogy valaki értelmiségi.Lehet kiváló szakember, de az értelmiségi léthet több kell:)) Pl. BZS lehet, hogy kiváló újságíró, de hogy értelmiségi lenne, azt vitatom:))

elinor52 (törölt) 2011.02.01. 19:33:08

@orica: ejnye-bejnye: hát BZs nem tesz eleget és láthatóan a közért? Nem aggódik érte? Nem hívja fel a figyelmet a visszásságokra az élete árán is itt e kis lángoktól ölelt Magyarhonban, vagy mi? Hát nem ez az igazi értelmiségi ismérve?
@IGe: Fölkel Róbert a neve. Nomen est omen ez is. :-DD
@orica: Ember-e???? Nálam az is már kétséges régóta.
@elinor52: Meg a szlovák rendszám. Azzal is példát mutatott, hogy a sátánfattyat hogy kell kicsinálni. Ezt szent harc volt, vagy ha nem, akkor mi az?????
@a szív fészkei:
szerintem valós, próbálkoznak, lesz herce-hurca,

amíg van vagy lehet csinálni, ellenséget, addig nem kell a valós problémákkal foglalkozni és tömhetik a zsebüket, egyébként is ezeknek a valós problémája egyre gazdagabbnak lenni és minél tovább, a többi mellékes, a kigyúrt cgánykanok munka nélkül és nagy lopott -adómentes- jövedelemmel is a törpe érdeke, amíg a zsellérek és rabszolgák dolgoznak minimálbéren addig nekik jó...
@a szív fészkei: már régóta mondom, egy 3 hónapos országos sztrájkkal térdre lehet kényszeríteni, mindenkit nem börtönözhet be, vagy ha igen akkor neki rossz, be kell vonulni a börtönbe, és senki se dolgozzon... csak hát van e a népnek vér a pucájában?
@anyátok: Miért is ne másszanak bele?
Majd ha kizárod a pénzembereket a politikából, akkor esetleg megvitathatjuk a kérdést.
@a szív fészkei:
De hisz éppen erről beszéltem! Csak megerősítettél, hogy jól értem Orbánt. Hiszen én is azt mondtam, hogy egyes náciknak a zsidó leninfiúk ölték meg rokonaikat, más zsidókkal meg hungaristák tették ugyanezt. Amíg ezek gyűlölettel mérgezik a társadalmat és a bosszú az egyetlen való motiváció, nem tudnak a szolidaritás részévé válni, kifejezetten akadályozzák a társadalom közösséggé alakulását. A zsidó Rákosi nem egy családot tett tönkre vagy pusztított el, és hungarista seggfejek tették ugyanezt sok zsidóval. Amíg ezeket a sebeket valakik napról napra felszakítják, addig az ország betegen fog vergődni. Aki viszont képes előre nézni, az építeni tudja a társadalmat, és ezeket az államnak is támogatnia kell.
@xsasha: A keresztényeket mint legfőbb bűnelkövetőket ,meg az iszlamistákat miért nem említed????
@xsasha: A keresztényeket mint legfőbb bűnelkövetőket ,meg az iszlamistákat miért nem említed????
@rebur:
Hogy kerülnek ide az iszlamisták?
Egyébként meg nem használtam vallási megkülönböztetést.
@a szív fészkei:
Nekem kurvára mind1, kivel kezded. De akkor szövegelj a papokról és a politikáról bármit is, ha ezzel végeztél.
@xsasha: Görögkeleti Sztálin meg válogatás nélkül mindenkit gyilkolt,zsidót, nácit,kommunistát.A kereszténység nevében évszázadokig indítottak háborúkat az iszlám világ ellen.Nagyon is megkülönböztettél vallásokat kiemelve a zsidókat.Mintha minden probléma velük kezdődne és érne véget.
@xsasha: Görögkeleti Sztálin meg válogatás nélkül mindenkit gyilkolt,zsidót, nácit,kommunistát.A kereszténység nevében évszázadokig indítottak háborúkat az iszlám világ ellen.Nagyon is megkülönböztettél vallásokat kiemelve a zsidókat.Mintha minden probléma velük kezdődne és érne véget.
@rebur:
Kedves rebur!
Magyarországról beszéltem. A zsidó itt nem vallást jelentett, mert elég nehéz a lenin-fiukat zsidó vallásúaknak nevezni.
Elég felelőtlen dolog beleszólnod úgy egy beszélgetésbe, hogy fogalmad sincs az előzményeiről.
@xsasha: "Miért is ne másszanak bele?
Majd ha kizárod a pénzembereket a politikából, akkor esetleg megvitathatjuk a kérdést."

Benne vagyok, de akkor szálljanak ki az egyházakból is,
@rebur: "Mintha minden probléma velük kezdődne és érne véget."

Vannak olyanok, akiknek igen, minden probléma.
@anyátok:

Rendben. Hogy akarsz hozzáfogni?
@anyátok:
A náciknak minden probléma a zsidókkal kezdődik. A zsidóknak minden probléma a nácikkal kezdődik.
@anyátok: majd ha egyszer a napi politika és az anyagi érdekek leépülnek a történelemről, és nem lesz holló kamu, kommu, libsy, bolsy, mensy, és egyáltalán seggbe lehet rúgni akárkit, mint a kis Gellért fiút, aki jobb híján Hágában 56-ot hág a nagydoktorijáért, remélem sohasem kapja meg, ezek a dolgok semmit sem oldanak meg csak lelki betegek foglalkoznak ezzel meg akinek nincs megélhetési gondja...

nem gondolod, hogy van egy réteg -olyan 33%-a népességnek- akik ebből jól el vannak más híján és ezt használja ki a törpe és a narancsingesek, einstandolják a mindennapokat tőlük

es.hu/2011-01-26_a-rossz-kormanyzas-ara
@xsasha: A Te az előzményedben így kategorizáltál,jellemeztél magyar embereket,hogy hogy "zsidó lenin fiúk".Miből gondolod úgy,hogy ha nem vallási alapon hanem faji alapon különböztetsz meg diszkriminatívan egy kisebbséget akkor helyesebben,Krisztusnak tetszőbben fogalmazol.Valóban nem ismerem eléggé az előzményeket de a Te megismeréséhez ennyi pontosan elég volt.
@xsasha: A náciknak bármilyen célpont megfelel ami "más"nem olyan mint ők.
@rebur:
Nyilván. A másik megismeréséhez mindig elég "ennyi". A nácik is ezt mondják.

Mi az, hogy megkülönböztetek diszkriminatív módon? De hisz a zsidók különböztetik meg magukat. Engem baromira nem érdekel, ki zsidó, ki hottentotta, amíg viselkedése rendben van. Azt viszont tapasztalom, hogy két mélyen, lélekben gyűlölő társadalmi csoport van ma hazánkban - a hungaristák által megtizedelt zsidók, és a zsidók által megtizedelt antiszemiták, egyszerűbben nácik. Mind a két csoportot hergelik, és tépdesik sebeiket, mert ez nagyon megéri egyes érdekcsoportoknak. És ez egy súlyos probléma, amit csak az Orbán-féle megoldásokkal látok letompítani.
@rebur:
A zsidóknak bármilyen célpont megfelel, ami másképp látja mint ők, és esetleg bírálni meri a zsidókat.

Ebben az esetben ez a célpont rögtön nácivá válik. Míg a te példádban azonnal lezsidózzák az illetőt.
Te vallási ,faji alapon különböztetsz,ítélsz meg embereket,ha ezt zsidóként teszed akkor is náci vagy.A náci ismérve a gyűlölködés,faji vagy vallási alapon a bűnbak keresés,általánosítás.Minden náci embertelen de nem minden náci zsidó.
süti beállítások módosítása