Orbán, Schmitt, kakás csirke, vécénap. Egy hét gyerekeknek, Kinder-kapszulában.
Magyar Gyermek VII.
2010.11.19. 06:37 Tóta W. Árpád
Címkék: magyar gyermek
366 komment · 5 trackback
A bejegyzés trackback címe:
https://w.blog.hu/api/trackback/id/tr492458577
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Elsötétült Esztergom - fény nélkül a fidesz-apologéták 2010.11.24. 09:52:40
Esztergom egy részében kedd este nem kapcsolták be a közvilágítást, mert az önkormányzat csaknem 80 millió forintos adósságot halmozott fel a világítást szolgáltató TIVI Kft.-nél. A társasággal még Meggyes Tamás állapodott meg, majd a felhalmozódó tart...
Trackback: Krasznahorkai László és a bolond, bőgő magyarság 2010.11.23. 09:38:55
"Egyáltalán nem vagyok büszke arra, hogy magyar vagyok, Isten oda teremtett, azt a kenyeret ettem - mondja Krasznahorkai László , tarr béla barátja - Képtelen vagyok büszke lenni, hogy bolondok közé születtem, és hogy bolondok között éltem. Az én ...
Trackback: A jóslat: a gazdaságpolitikánk vagy beválik, vagy nem! 2010.11.19. 12:34:39
gazdasági meseAtyámfiai, képzeljétek újabb nagyszerű tehetségét villantotta meg az ország megmentője. Jós lett belőle!Ami azt illeti, gondolkodtam róla, hogy meg kellene kérdezni valami jövőbelátót, mégis kell-e idegeskednem a jövőm miatt, avagy nyugi,...
Trackback: Bál a Sándor-palotában 2010.11.19. 09:43:43
Végül is csak kiderült, hogy ki volt az, aki megpróbálta lejáratni a Magyar Köztársaság államfőjét, Schmitt Pált azzal, hogy egy helyesírási hibáktól hemzsegő alkotmánytervezetet tett elérhetővé az ország, a nép számára. Név szerint természetese...
Trackback: Bál a Sándor-palotában 2010.11.19. 09:43:01
Végül is csak kiderült, hogy ki volt az, aki megpróbálta lejáratni a Magyar Köztársaság államfőjét, Schmitt Pált azzal, hogy egy helyesírási hibáktól hemzsegő alkotmánytervezetet tett elérhetővé az ország, a nép számára. Név szerint természetese...
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
@Várúr: na jó, ez szép és bölcs válasz, de most pont nem az a kérdés, hogy egy ilyen kuriózum önmagában tetszetős-e vagy sem, hanem hogy miként lapátoljuk vissza a citromot a lóba, avagy "can't put the shit back in the horse", de lehet, hogy csak én látom úgy, hogy kenik erre, kenik arra, közben mind többen lesznek érintettek és így sárosak, végül már bűzleni fog az egész team, avagy istálló, és a vége úgyis az, hogy Incitatus a felelős
Ahhoz képest, hogy eddig a reform az ilyen szitokszó volt, most hirtelen lesz belőle száz is. Száz reformot, ezeret! :-)
www.origo.hu/uzletinegyed/hirek/20101123-adokonferencia-szaz-reformot-igert-matolcsy-gyorgy.html
Nyilván valódi egy se lesz köztük. Komolytalan emberek ezek.
www.origo.hu/uzletinegyed/hirek/20101123-adokonferencia-szaz-reformot-igert-matolcsy-gyorgy.html
Nyilván valódi egy se lesz köztük. Komolytalan emberek ezek.
@a szív fészkei: "Mostantól kezdve minden másképp volt." :-)
ugye, milyen érdekes, hogy amíg Horn "élt", addig nem jöttek elő ezzel? És még az is kiderülhet, hogy Kádár voltaképp mélyen vallásos volt, és a nemzeti együttműködés rendszerét építette már akkor. :-)
ugye, milyen érdekes, hogy amíg Horn "élt", addig nem jöttek elő ezzel? És még az is kiderülhet, hogy Kádár voltaképp mélyen vallásos volt, és a nemzeti együttműködés rendszerét építette már akkor. :-)
@xsasha: "a memetikai részek nem hogy segítették, de éppen hogy rontották az érthetőségét a szövegemnek"
Előzményként egy anekdota (állítólag megtörtént).
Az idős Einteint megkérdezték a kvantummechanikáról. Azt válaszolta, hogy igaz, hiszen tisztán fizika és matematika, be is tudja bizonyítani, de NEM ÉRTI!
Így vagy te a legtöbb dologgal. Bocs a személyeskedésért, de a rólad kialakult kép remélem érdekel (pl. ezért találták fel a tükröt... szép sikert ért el).
Volt egy csörténk annó a korrelációról. Az arról győzött meg, hogy okos és szorgalmas fiú vagy, megtanultad az tananyagot, de NEM ÉRTED!
[Ellentétben velem, aki nem lettem matematikus --pedig sokat oktatták nekem-- mivel nem igazán érdekelt.]
Én kevesebbet tudok (tárgyszerűen pl), de a korreláció esete tipikusan mutatja, hogy én értem a dolgot és ha szükségem lesz rá, akkor előveszek egy könyvet és használom, te pedig megtanultad, lehet hogy fejből is vágod, mechanikusan használni is tudod, de mivel 'csak' a lényegét nem érted, sokra nem mehetsz vele.
Ne érts félre ez a korreláció izé csak egy megfogható példa. Sok-sok szöveged olvasásával alakult ki ez a kép, és ezen konkrét példát ezek alátámasztják, bizonyítják, ezért hoztam fel.
Ha meg ezt képes lennél belátni (nem fogod), akkor beláthatnád, hogy a világképeddel súlyos gondok vannak. Ez megmagyarázza a problémákat a vitáidban.
Előzményként egy anekdota (állítólag megtörtént).
Az idős Einteint megkérdezték a kvantummechanikáról. Azt válaszolta, hogy igaz, hiszen tisztán fizika és matematika, be is tudja bizonyítani, de NEM ÉRTI!
Így vagy te a legtöbb dologgal. Bocs a személyeskedésért, de a rólad kialakult kép remélem érdekel (pl. ezért találták fel a tükröt... szép sikert ért el).
Volt egy csörténk annó a korrelációról. Az arról győzött meg, hogy okos és szorgalmas fiú vagy, megtanultad az tananyagot, de NEM ÉRTED!
[Ellentétben velem, aki nem lettem matematikus --pedig sokat oktatták nekem-- mivel nem igazán érdekelt.]
Én kevesebbet tudok (tárgyszerűen pl), de a korreláció esete tipikusan mutatja, hogy én értem a dolgot és ha szükségem lesz rá, akkor előveszek egy könyvet és használom, te pedig megtanultad, lehet hogy fejből is vágod, mechanikusan használni is tudod, de mivel 'csak' a lényegét nem érted, sokra nem mehetsz vele.
Ne érts félre ez a korreláció izé csak egy megfogható példa. Sok-sok szöveged olvasásával alakult ki ez a kép, és ezen konkrét példát ezek alátámasztják, bizonyítják, ezért hoztam fel.
Ha meg ezt képes lennél belátni (nem fogod), akkor beláthatnád, hogy a világképeddel súlyos gondok vannak. Ez megmagyarázza a problémákat a vitáidban.
@xsasha:
Kedves Szasa,
Én is elolvastam az (esetünkben egyelőre elsődleges forrásnak számító) HVG-cikket, aminek te a leadjét idézed.
Abban egyrészt a püspököt idézik, ahogy olyan dolgokra reagál, amelyek a Schmitt-féle javaslatban is megtalálhatók.
Ezenkívül ez is ott olvasható:
"A katolikus főpap – egyébként épp az államfői hivatal kérésére megfogalmazott – gondolatainak a jelek szerint nem volt foganatja."
Tehát az EH felkérte a püspököt, hogy mondjon véleményt valamiről. A mondott vélemény pedig az SP-javaslatban lévő dolgokra reagál.
Mindezeket szerintem kézenfekvő úgy összegezni, hogy a püspök a javaslatról (esetleg annak egy korábbi, még vadabb véltozatáról) mondott véleményt.
Összehangolt hazugság-akcióról írni ebben az esetben (számomra legalábbis) légbőlkapottnak tűnik.
A köteles beszéd esetében pedig (szerintem) más történt:
Ha valaki egy nyilatkozatában az elsősorban érzelmekre ható hívószavakat használ, annak a nyilatkozatát könnyű úgy félreértelmezni (akár szándékosan is), hogy a reakció sem a nyilatkozat tartalmára irányul, hanem érzelmi alapú.
Így sikerült Kövér László egy teljesen ártatlan mondatát fenyegetővé ferdíteni.
Hasonlók még: a "Szent Korona = svájcisapka", vagy hogy Horn Gábor elküldte volna a pics@ba Gyurcsányt.
Én ezt a technikát sokkal többször vélem felfedezni a Fidesz-sajtó munkásságában, mint máshol, de lehet hogy elfogult vagyok.
Kedves Szasa,
Én is elolvastam az (esetünkben egyelőre elsődleges forrásnak számító) HVG-cikket, aminek te a leadjét idézed.
Abban egyrészt a püspököt idézik, ahogy olyan dolgokra reagál, amelyek a Schmitt-féle javaslatban is megtalálhatók.
Ezenkívül ez is ott olvasható:
"A katolikus főpap – egyébként épp az államfői hivatal kérésére megfogalmazott – gondolatainak a jelek szerint nem volt foganatja."
Tehát az EH felkérte a püspököt, hogy mondjon véleményt valamiről. A mondott vélemény pedig az SP-javaslatban lévő dolgokra reagál.
Mindezeket szerintem kézenfekvő úgy összegezni, hogy a püspök a javaslatról (esetleg annak egy korábbi, még vadabb véltozatáról) mondott véleményt.
Összehangolt hazugság-akcióról írni ebben az esetben (számomra legalábbis) légbőlkapottnak tűnik.
A köteles beszéd esetében pedig (szerintem) más történt:
Ha valaki egy nyilatkozatában az elsősorban érzelmekre ható hívószavakat használ, annak a nyilatkozatát könnyű úgy félreértelmezni (akár szándékosan is), hogy a reakció sem a nyilatkozat tartalmára irányul, hanem érzelmi alapú.
Így sikerült Kövér László egy teljesen ártatlan mondatát fenyegetővé ferdíteni.
Hasonlók még: a "Szent Korona = svájcisapka", vagy hogy Horn Gábor elküldte volna a pics@ba Gyurcsányt.
Én ezt a technikát sokkal többször vélem felfedezni a Fidesz-sajtó munkásságában, mint máshol, de lehet hogy elfogult vagyok.
@xsasha:
"Pontosan látható, hogy a hvg.hu nem azt írta, amit az origo, az index és a többi portál is azonosan értelmezett. Statisztikai ismereteim szerint hogy mindenki azonosan értelmezze hamisan a hvg.hu-n megjelent szöveget, elég kicsi."
Mint a viccben:
"Mi az, hogy valaki rossz irányba megy az autópályán? Hiszen mindenki szembejön!"
Az fel se merült benned xsasha, hogy te értelmezel félre (ki tudja milyen okból) egy hírt?
De tegyük fel, hogy igazad van, és a püspök nem a "dolgozatra" reagált, hanem bármi másra.
Akkor hol van a KE helyreigazítási kérelme vagy ellenkező tartalmú nyilatkozata? Hát a püspöké? Hát valamelyik egyéb nemzetkonzultáltató szervezeté?
Statisztikai és egyéb ismereteim alapján a hír igaz, csak neked ezt (ismeretlen okból)fájdalmas elfogadni, és küzdesz, mint malac a jégen.
"Pontosan látható, hogy a hvg.hu nem azt írta, amit az origo, az index és a többi portál is azonosan értelmezett. Statisztikai ismereteim szerint hogy mindenki azonosan értelmezze hamisan a hvg.hu-n megjelent szöveget, elég kicsi."
Mint a viccben:
"Mi az, hogy valaki rossz irányba megy az autópályán? Hiszen mindenki szembejön!"
Az fel se merült benned xsasha, hogy te értelmezel félre (ki tudja milyen okból) egy hírt?
De tegyük fel, hogy igazad van, és a püspök nem a "dolgozatra" reagált, hanem bármi másra.
Akkor hol van a KE helyreigazítási kérelme vagy ellenkező tartalmú nyilatkozata? Hát a püspöké? Hát valamelyik egyéb nemzetkonzultáltató szervezeté?
Statisztikai és egyéb ismereteim alapján a hír igaz, csak neked ezt (ismeretlen okból)fájdalmas elfogadni, és küzdesz, mint malac a jégen.
@szerénységem: Tényleg, milyen okos vagy /amúgy is)! Ha már kádári rezsimet építünk Orbánra szabva, utólag fazonírozzuk kicsit hozzá illőbbnek a nagy elődöt! A jó királyt, aki megtért a papok kebelébe, akit a szemét karvaly zsidó Fekete meg a pufajkás úgy megvezetett, holott az öreg szíve csöpögő vajpuha jóság volt amúgy. (sok tanújelét adta 56 után) Áááááááááá.
Csak ebben az a feneség, ha olyan megvezethető segghülye volt már, hogy egy zsidó bankár így elbánt vele, miért maradt a hatalomban szenilemliként? (Grósz már későn pucolta el Németh Miklós csillagporos csabakirályfis útjából ezek szerint)
Ha nem volt debil és mindent átlátott, akkor meg csak ő adhatott engedélyt hitelt felvenni (mert ha nem, a Fekete ugrálhatott volna naphosszat, akkor se nem adósunk el könyékig) és akkor micsoda ocsmányság halottakra kenni az ő sarát is.
Okos volt vagy ennyire hülye az ország vezetőjeként? A jó király nem figyel a tanácsaadóira, milyen emberek és mit miért mondanak neki???? (most fejeztem be Salman Rushdie könyvét, ami két fejedelem - európai és mogul hindusztáni) mentalitását boncolja. Időpont a setét középkor, Amerika felfedezésének táján.
Mindkét esetben vannak tanácsadók körülöttük, na ja, DE A VÉGSŐ SZÓT MINDIG minden körülmény mérlegelésével a FEJEDELEM MONDJA KI. És nem csinál úgy, mint a banántolvaj majmok: jaj én ott se voltam!
Ez nagyon szánalmasan átlátszó praktikája a gyáva szaroknak. Na most a kedvenc Kádár-idol ez volt-e vagy se? Orbán is arra játszik, hogy ha nem jön be a száz reformot, ezeret trükkje, akkor utálják csak érte Matocsyt, aki megvezette sunyin? Ha fényes siker jövel el, akkor az persze az ő zseniális - mint mindenben - előrelátásnak gyümölcse...
Istenem, nevetséges, de tényleg. Még hogy államférfiú... :-DDDDDDDDDDDD
Csak ebben az a feneség, ha olyan megvezethető segghülye volt már, hogy egy zsidó bankár így elbánt vele, miért maradt a hatalomban szenilemliként? (Grósz már későn pucolta el Németh Miklós csillagporos csabakirályfis útjából ezek szerint)
Ha nem volt debil és mindent átlátott, akkor meg csak ő adhatott engedélyt hitelt felvenni (mert ha nem, a Fekete ugrálhatott volna naphosszat, akkor se nem adósunk el könyékig) és akkor micsoda ocsmányság halottakra kenni az ő sarát is.
Okos volt vagy ennyire hülye az ország vezetőjeként? A jó király nem figyel a tanácsaadóira, milyen emberek és mit miért mondanak neki???? (most fejeztem be Salman Rushdie könyvét, ami két fejedelem - európai és mogul hindusztáni) mentalitását boncolja. Időpont a setét középkor, Amerika felfedezésének táján.
Mindkét esetben vannak tanácsadók körülöttük, na ja, DE A VÉGSŐ SZÓT MINDIG minden körülmény mérlegelésével a FEJEDELEM MONDJA KI. És nem csinál úgy, mint a banántolvaj majmok: jaj én ott se voltam!
Ez nagyon szánalmasan átlátszó praktikája a gyáva szaroknak. Na most a kedvenc Kádár-idol ez volt-e vagy se? Orbán is arra játszik, hogy ha nem jön be a száz reformot, ezeret trükkje, akkor utálják csak érte Matocsyt, aki megvezette sunyin? Ha fényes siker jövel el, akkor az persze az ő zseniális - mint mindenben - előrelátásnak gyümölcse...
Istenem, nevetséges, de tényleg. Még hogy államférfiú... :-DDDDDDDDDDDD
@a szív fészkei: Egyébként van ám igény a történelem átírására országszerte, itt is bukkannak fel időről-időre olyan népek, akik szerint az nem is úgy volt, hanem másképp. Ebben a jobboldal élen járt mindig, bár vannak a baloldalon is nagy átírók, lényegesen kevesebben. Illetve átszivárognak jobbra szépen, észrevétlenül. :-)
Az átírás ugye azoknak jön a legjobban, akiknek finoman szólva is, hát, nem egyenes vonalú a mozgása a politikai színtéren. Össze kell hát fésülni a szálakat.
Elég nehéz ugyan az ellenzéki kerekasztal két szemben lévő oldalán üldögélő Orbán és Pozsgay mozgását koordinálni, de nem lehetetlen. :-D
Az átírás ugye azoknak jön a legjobban, akiknek finoman szólva is, hát, nem egyenes vonalú a mozgása a politikai színtéren. Össze kell hát fésülni a szálakat.
Elég nehéz ugyan az ellenzéki kerekasztal két szemben lévő oldalán üldögélő Orbán és Pozsgay mozgását koordinálni, de nem lehetetlen. :-D
@xsasha: "Most is arra van szükség"
- talán akkor kilábalnánk a kakaóból. De egy 200 milliós ország hadserege ellen 56-ban nem sikerült.
Most éppen szeretett Ovid söpreti le a padlásokról a nyugdij-morzsákat, a maradékot meg viszi a 16%-os szja. A milliárdosoktól is, persze.
- talán akkor kilábalnánk a kakaóból. De egy 200 milliós ország hadserege ellen 56-ban nem sikerült.
Most éppen szeretett Ovid söpreti le a padlásokról a nyugdij-morzsákat, a maradékot meg viszi a 16%-os szja. A milliárdosoktól is, persze.
@almodhi:
Kövér László:
"Tehát, hogyha így gondoljuk, akkor menjünk le a pincébe, keressünk egy jó erős kötelet, meg egy viszonylag erős gerendát és szöget, és kössük fel magunkat! Csak én azt szeretném kérni azoktól, akik ezt próbálják önökkel elhitetni, évek óta ezt próbálják sulykolni az önök fejébe, hogy legalább járjanak elő jó példával. És ha ők már mind végeztek, akkor mi meg mégiscsak gondolkodjunk el azon, hátha nélkülük többre mennénk."
Javaslom a mondottak elemzését, különösen az utolsó mondatét. Ami nyilvánvalóan teljesen ártatlan, és Gyurcsány csak teknikázott, of course.
Kövér László:
"Tehát, hogyha így gondoljuk, akkor menjünk le a pincébe, keressünk egy jó erős kötelet, meg egy viszonylag erős gerendát és szöget, és kössük fel magunkat! Csak én azt szeretném kérni azoktól, akik ezt próbálják önökkel elhitetni, évek óta ezt próbálják sulykolni az önök fejébe, hogy legalább járjanak elő jó példával. És ha ők már mind végeztek, akkor mi meg mégiscsak gondolkodjunk el azon, hátha nélkülük többre mennénk."
Javaslom a mondottak elemzését, különösen az utolsó mondatét. Ami nyilvánvalóan teljesen ártatlan, és Gyurcsány csak teknikázott, of course.
www.vg.hu/gazdasag/gazdasagpolitika/matolcsy-megerositette-csak-ket-nyugdijpiller-marad-333975 Magyar Gyermek ebből mit ért meg? (az én gyermekem annyit, hogy elcsórták eddig négy évi pénzét és hol a vége?) Itt M. beszél a számlán vezetett és visszaadandó összegekről?!
Ez a pénz ugye felfoghatatlan az átlag embereknek, akik a hagyói nokiásdoboz-mértékegységgel mérnek és azon nagyon ki tudtak akadni. És ezen?? Hány lakás épülne ebből a vagyonból? 10 milliósból 300 ezer?
Ezt ők a választásokra készülve ígérték? És ezért erre kaptak felhatalmazást? Ha nem és mégis meglépték, az micsoda? (és még itt őszödöznek rendületlenül a hard fanok)
Ha a mocsok manyupos hazardírozók rég eljátszották szegény béna megvezetett emberek hozzájuk kötelezően befizetett pénzét (amit meg kell menteni tehát), akkor honnan ez a hatalmas összeg? Mégsem tőzsdézték el mind egy szálig?
Akkor ki hazudik? Vagy ez nem hazugság, hogy megvédjük a Zemberek Pénzét (a soha vissza nem adásig), ha nem is kell mitől védeni? Én is valakinek a magyar túlkoros gyermeke lennék de nem értek semmit. Illetve amit igen, az... Nemzetietlen nagyon.
Ez a pénz ugye felfoghatatlan az átlag embereknek, akik a hagyói nokiásdoboz-mértékegységgel mérnek és azon nagyon ki tudtak akadni. És ezen?? Hány lakás épülne ebből a vagyonból? 10 milliósból 300 ezer?
Ezt ők a választásokra készülve ígérték? És ezért erre kaptak felhatalmazást? Ha nem és mégis meglépték, az micsoda? (és még itt őszödöznek rendületlenül a hard fanok)
Ha a mocsok manyupos hazardírozók rég eljátszották szegény béna megvezetett emberek hozzájuk kötelezően befizetett pénzét (amit meg kell menteni tehát), akkor honnan ez a hatalmas összeg? Mégsem tőzsdézték el mind egy szálig?
Akkor ki hazudik? Vagy ez nem hazugság, hogy megvédjük a Zemberek Pénzét (a soha vissza nem adásig), ha nem is kell mitől védeni? Én is valakinek a magyar túlkoros gyermeke lennék de nem értek semmit. Illetve amit igen, az... Nemzetietlen nagyon.
@xsasha:
Elolvastam. Sajnos.
Felénk ez efféle félreértelmezési kísérletet nevezik (előre megfontolt szándékból elkövetett) verbális ámokfutásnak.
Erre az a jellemző, hogy olyan kényszerek vezérlik, melyeknek a célja-irányultsága pont nem a vita nyugvópontra juttatása, sokkal inkább a vitatársak hergelése. A téma fenntartása mindaddig, míg azok ezt a vitahelyzetnek látszó izédet megunva tovább nem állnak.
Ezt a megjegyzést természetesen azonnal visszavonom, amennyiben az érintettek (KEH-vagy esetleg maga az emberek embere, esetleg a püspök úr, netán lánglelkű pártmédia...stb.) köréből származó reklamáció, hiv. nyilatkozat, állásfoglalás, stb. alátámasztaná a te ide festegetett - médiásan összeesküvős - rémképedet.
Elolvastam. Sajnos.
Felénk ez efféle félreértelmezési kísérletet nevezik (előre megfontolt szándékból elkövetett) verbális ámokfutásnak.
Erre az a jellemző, hogy olyan kényszerek vezérlik, melyeknek a célja-irányultsága pont nem a vita nyugvópontra juttatása, sokkal inkább a vitatársak hergelése. A téma fenntartása mindaddig, míg azok ezt a vitahelyzetnek látszó izédet megunva tovább nem állnak.
Ezt a megjegyzést természetesen azonnal visszavonom, amennyiben az érintettek (KEH-vagy esetleg maga az emberek embere, esetleg a püspök úr, netán lánglelkű pártmédia...stb.) köréből származó reklamáció, hiv. nyilatkozat, állásfoglalás, stb. alátámasztaná a te ide festegetett - médiásan összeesküvős - rémképedet.
@eMeL: Nagyon megy neked ez a nyelvőrködés, szómágiázás. Ez is jó lett. Nem akarsz szegény erőlködő elnökéknek besegíteni a fogalmazásnál? De olyanok legyenek azért szövegben, hogy "érzelemerősítő forraszték" vagy mifene!!!
@a szív fészkei:
Ajánlanám mindenki figyelmébe:
zaizenjotaro.wordpress.com/2007/08/25/miert-es-hogyan-trollkodjunk-how-to-guide-es-essze-egyben/
Ajánlanám mindenki figyelmébe:
zaizenjotaro.wordpress.com/2007/08/25/miert-es-hogyan-trollkodjunk-how-to-guide-es-essze-egyben/
@xsasha: "úgy emlékszem, hogy ez az ember a nyilvánosság kizárása mellett beszélt saját csapatának vezetőivel"
Ez igaz.
Talán nem mondott igazat?
No, és Ovi mondott ilyesmit saját zárt köreiben?
(Vigyázz, a ballibsi sajtó azt kiszimatolta volna!)
Ez igaz.
Talán nem mondott igazat?
No, és Ovi mondott ilyesmit saját zárt köreiben?
(Vigyázz, a ballibsi sajtó azt kiszimatolta volna!)
@a szív fészkei: Ugye, gazdaságilag pont ugyanez megy - hitelből éldegélni, amíg lehet, nem gondolva a jövőre. Matolcsy hű tanítványa Feketének, csak sokkal tehetségtelenebb. Valamint ma már nincs kétpólusú világrendszer, ahol el lehetett játszani a legvidámabb barakkot.
Nem vagyunk ezzel egyedül egyébként, sőt, azt gondolom, hogy az EU perifériája is hasonló gondokkal küzd. Úgy értem, a régebbi tagországok.
Azt megfigyelte valaki, hogy milyen országokkal van baj? Szinte sosem a protestáns etika uralta, északi országokkal, hanem a déliekkel, akik többnyire katolikusok, (esetleg görög-ortodox) de semmiképp sem a weberi attitűdöt preferálják.
Portugál, görög, spanyol, ír problémák, vagy a lakosság vagy a kormány költ túl. Vagy mindkettő, mint nálunk.
Ami viszont egyedülálló kies hazánkban, hogy máshol nem akarják forradalomnak meg a nép akaratának beállítani, amit csinálnak. Valamint nem folytatják az osztogatást, se adócsökkentés, se minimálbér-növelés, se korkedvezményes nyugdíj formájában. Nem épít az állam stadiont, miegyebet.
Hanem először is visszafogja a költést, és igyekszik takarékosságra inteni/szorítani a lakosságot is, amelynek persze ez nem tetszik. De ilyenkor nem a népszerűséget nézik, lásd Írország - fel is oszlatják a Parlamentet. Nálunk elképzelhető volt egy percig is, hogy Gyurcsány belemegy válság közepén az Ogy feloszlatásába? Teljesen kizárt, inkább belepusztult volna. Orbán dettó.
Nem vagyunk ezzel egyedül egyébként, sőt, azt gondolom, hogy az EU perifériája is hasonló gondokkal küzd. Úgy értem, a régebbi tagországok.
Azt megfigyelte valaki, hogy milyen országokkal van baj? Szinte sosem a protestáns etika uralta, északi országokkal, hanem a déliekkel, akik többnyire katolikusok, (esetleg görög-ortodox) de semmiképp sem a weberi attitűdöt preferálják.
Portugál, görög, spanyol, ír problémák, vagy a lakosság vagy a kormány költ túl. Vagy mindkettő, mint nálunk.
Ami viszont egyedülálló kies hazánkban, hogy máshol nem akarják forradalomnak meg a nép akaratának beállítani, amit csinálnak. Valamint nem folytatják az osztogatást, se adócsökkentés, se minimálbér-növelés, se korkedvezményes nyugdíj formájában. Nem épít az állam stadiont, miegyebet.
Hanem először is visszafogja a költést, és igyekszik takarékosságra inteni/szorítani a lakosságot is, amelynek persze ez nem tetszik. De ilyenkor nem a népszerűséget nézik, lásd Írország - fel is oszlatják a Parlamentet. Nálunk elképzelhető volt egy percig is, hogy Gyurcsány belemegy válság közepén az Ogy feloszlatásába? Teljesen kizárt, inkább belepusztult volna. Orbán dettó.
@almodhi:
Persze, hogy kézenfekvő úgy összegezni. Ezért is fogalmazták így. De nyilván te is ismered a különbséget a kézenfekvő és az igazság koncepciója között. Csak hogy aktuális legyek, kézenfekvő a zsidókat hibáztatni mindenért. Attól még nem igaz.
Így sikerült? :-) Nem, az nem így sikerült.
"Mi csináltuk meg a "köteles akciót is". Semmi kétség: ami elhangzik, az képileg erőteljes, sőt durva, de nem agresszív, és nem fenyegető. Kövér nem akar akasztani. De amit mond, az - egy kis rossz szándékkal - ellene fordítható. Még kiforgatni se nagyon kell, csak kihasználni a benne rejlő lehetőségeket (...) És összerakjuk. Fölhozatjuk még aznap reggel az egy szem kazettát, ami van, lejátsszuk a sajtónak. Szili Kati félig oldalra hajtott fejjel, sírós hangon mondja el, hogy ez milyen borzasztó. Nagyszombaton Lendvai Ildikó még a Fidesznek kézbesít mindenfajta leveleket, és elindítjuk azt az SMS-kampányt, amelynek a vége a köteles tüntetés" - mondja Gyurcsány Ferenc."
Ez idézet Debreczeni: Gyurcsány Ferenc c. könyvéből. De idézhettem volna a december 5. népszavazáshoz kapcsolódó 23 millió románozáshoz kapcsolódó büszkélkedését a propagandára. Sajnos több érvem nincs erre.
A hvg.hu cikke egyértelmű, szándékos manipuláció. Ha a püspök a nyilvánosságra került dokumentumot véleményezte volna, a cikk pont annyira nem kegyelmezett volna, mint az index cikke.
De nem akarlak meggyőzni, csupán felhívom a figyelmed egy eshetőségre. Egy következő esetben azt gondolom, hogy ezáltal magadtól is szemet fognak szúrni az ilyen furcsaságok. Majd idővel gyanút fogsz talán, hogy ez mégsem a véletlen.
Én 2002 óta írtam össze ezeket a véletleneket, pontosabban 2001 ősze óta. Aztán megszűnt a Korridor, és téptem a hajam, hogy miért nem gyűjtöttem ki egy dokumentumba. De belátom, feleslegesen aggódtam, ezeket a technikákat azóta is minden adandó alkalommal bevetik.
Persze, hogy kézenfekvő úgy összegezni. Ezért is fogalmazták így. De nyilván te is ismered a különbséget a kézenfekvő és az igazság koncepciója között. Csak hogy aktuális legyek, kézenfekvő a zsidókat hibáztatni mindenért. Attól még nem igaz.
Így sikerült? :-) Nem, az nem így sikerült.
"Mi csináltuk meg a "köteles akciót is". Semmi kétség: ami elhangzik, az képileg erőteljes, sőt durva, de nem agresszív, és nem fenyegető. Kövér nem akar akasztani. De amit mond, az - egy kis rossz szándékkal - ellene fordítható. Még kiforgatni se nagyon kell, csak kihasználni a benne rejlő lehetőségeket (...) És összerakjuk. Fölhozatjuk még aznap reggel az egy szem kazettát, ami van, lejátsszuk a sajtónak. Szili Kati félig oldalra hajtott fejjel, sírós hangon mondja el, hogy ez milyen borzasztó. Nagyszombaton Lendvai Ildikó még a Fidesznek kézbesít mindenfajta leveleket, és elindítjuk azt az SMS-kampányt, amelynek a vége a köteles tüntetés" - mondja Gyurcsány Ferenc."
Ez idézet Debreczeni: Gyurcsány Ferenc c. könyvéből. De idézhettem volna a december 5. népszavazáshoz kapcsolódó 23 millió románozáshoz kapcsolódó büszkélkedését a propagandára. Sajnos több érvem nincs erre.
A hvg.hu cikke egyértelmű, szándékos manipuláció. Ha a püspök a nyilvánosságra került dokumentumot véleményezte volna, a cikk pont annyira nem kegyelmezett volna, mint az index cikke.
De nem akarlak meggyőzni, csupán felhívom a figyelmed egy eshetőségre. Egy következő esetben azt gondolom, hogy ezáltal magadtól is szemet fognak szúrni az ilyen furcsaságok. Majd idővel gyanút fogsz talán, hogy ez mégsem a véletlen.
Én 2002 óta írtam össze ezeket a véletleneket, pontosabban 2001 ősze óta. Aztán megszűnt a Korridor, és téptem a hajam, hogy miért nem gyűjtöttem ki egy dokumentumba. De belátom, feleslegesen aggódtam, ezeket a technikákat azóta is minden adandó alkalommal bevetik.
@pounderstibbons:
Nézd, felmerült bennem, hogy én értelmezem félre. Azért is közöltem itt többször is pontosan a hvg.hu szövegét. Kérlek, téged is, hogy értelmezd nekem helyesen ezt, jobb, ha kiderül, hogy tévedtem.
A helyreigazítási kérelmet nem tudom, hogyan gondolod. Mit kellett volna kérniük benne? Úgy gondolom, hogy akkor röhöghettünk volna igazán, ha elkezdik magyarázni, hogy a püspök ekkor figyelmeztetett és általánosan, a dokumentum meg utána született... Úgy érzem, ez öngól lenne.
Megjegyzem, haloványan rémlik még, amikor Orbánék helyreigazítást követeltek egy hasonló helyzetben, ami további két hétre témát szolgáltatott, és még az én arcom is égett, hogy mennyire berántották magukat a csőbe. De még utána is magyaráztak. És megint. Az volt a gödör mélye, a 2002-es választások után.
Nézd, felmerült bennem, hogy én értelmezem félre. Azért is közöltem itt többször is pontosan a hvg.hu szövegét. Kérlek, téged is, hogy értelmezd nekem helyesen ezt, jobb, ha kiderül, hogy tévedtem.
A helyreigazítási kérelmet nem tudom, hogyan gondolod. Mit kellett volna kérniük benne? Úgy gondolom, hogy akkor röhöghettünk volna igazán, ha elkezdik magyarázni, hogy a püspök ekkor figyelmeztetett és általánosan, a dokumentum meg utána született... Úgy érzem, ez öngól lenne.
Megjegyzem, haloványan rémlik még, amikor Orbánék helyreigazítást követeltek egy hasonló helyzetben, ami további két hétre témát szolgáltatott, és még az én arcom is égett, hogy mennyire berántották magukat a csőbe. De még utána is magyaráztak. És megint. Az volt a gödör mélye, a 2002-es választások után.
@huba: holnap nem lesz, de később igen, főleg ha végre kiderül valami konkrét. nagyon érdekes kezd lenni arra a helyzet.
@Tóta W. Árpád: Látod-látod, foglalkozhatnál Izrael politikájával is, vajon miért épp Észak-Korea érdekel ennyire?
Egyik is, másik is válsággóc, egyik Közel-Kelet, másik Távol-Kelet, egyik atomhatalom, másik is atomhatalom, vajon miért a két Korea érdekel ennyire? Közelebb van? Több a magyar koreai? Budapesten van a világ második legnagyobb, Európa legnagyobb buddhista szentélye? Há mi közünk hozzá? :)
Látod, mindenkinek megvan a maga heppje, hóbortja, rögeszméje, vesszőparipája. Van, aki meg őrült.
Egyik is, másik is válsággóc, egyik Közel-Kelet, másik Távol-Kelet, egyik atomhatalom, másik is atomhatalom, vajon miért a két Korea érdekel ennyire? Közelebb van? Több a magyar koreai? Budapesten van a világ második legnagyobb, Európa legnagyobb buddhista szentélye? Há mi közünk hozzá? :)
Látod, mindenkinek megvan a maga heppje, hóbortja, rögeszméje, vesszőparipája. Van, aki meg őrült.
@vakapad:
Nem tudom, lehet hogy nekem túl magas az ingerküszöbön, de én nem éreztem különösen fenyegetőnek Kövért (akit egyébként kártékony gazembernek tartok) ezzel a szöveggel. Magamnak valahogy így fordítottam le: "azok, akik szerint nem lehet csinálni semmit, mert a külső körülmények nem engedik, azok ne akadályozzanak folyton a cselevés lehetetlenségének ismétlésével, hanem hallgassanak el, és hagyjanak minket dolgozni."
Persze Kövérnek egyáltalán nem volt igaza, de az már más tészta; szerintem nyugodtan mondhat ilyeneket.
Emlékszel, volt egy másik hasonló eset, amikor néhány dísznáci arról értekezett hogy milyen gyors és fájdalommentes is volt gázkamrában meghalni, akkor egy túlélő azt találta mondani (teljesen jogosan) hogy hát akkor tessenek csak kipróbálni... Ebből meg 'odaát' lett nagy (mű)felháborodás, pedig ez tökéletes riposzt volt.
Nem kell mindig megsértődni. Vissza kell pofázni. :-)
Nem tudom, lehet hogy nekem túl magas az ingerküszöbön, de én nem éreztem különösen fenyegetőnek Kövért (akit egyébként kártékony gazembernek tartok) ezzel a szöveggel. Magamnak valahogy így fordítottam le: "azok, akik szerint nem lehet csinálni semmit, mert a külső körülmények nem engedik, azok ne akadályozzanak folyton a cselevés lehetetlenségének ismétlésével, hanem hallgassanak el, és hagyjanak minket dolgozni."
Persze Kövérnek egyáltalán nem volt igaza, de az már más tészta; szerintem nyugodtan mondhat ilyeneket.
Emlékszel, volt egy másik hasonló eset, amikor néhány dísznáci arról értekezett hogy milyen gyors és fájdalommentes is volt gázkamrában meghalni, akkor egy túlélő azt találta mondani (teljesen jogosan) hogy hát akkor tessenek csak kipróbálni... Ebből meg 'odaát' lett nagy (mű)felháborodás, pedig ez tökéletes riposzt volt.
Nem kell mindig megsértődni. Vissza kell pofázni. :-)
@szerénységem: Írek? Nagyon szerettek költeni, élvezték és élveznék... megszívják?
A megvezetett és dróton rángatott - tudod ki mozgatják a kinti cikkírókat ;-)) innen - FT cikke a manyup-einstandról: www.otvenentul.hu/penzugyek/42650
A megvezetett és dróton rángatott - tudod ki mozgatják a kinti cikkírókat ;-)) innen - FT cikke a manyup-einstandról: www.otvenentul.hu/penzugyek/42650
@Tóta W. Árpád: a kerdes, hogy a del mikor un bele abba hogy nem lo vissza.
hihetetlen mivel jar egy utodlas!
igaz a sunshine policynek is vege lett nem reg.
hihetetlen mivel jar egy utodlas!
igaz a sunshine policynek is vege lett nem reg.
@xsasha:
1., A híradóban bejelentik, hogy néhány órán át volt elérhető a dokumentum.
2., A hirszerzo.hu lehozza, hogy ez hazugság, mert több mint 3 hete ott lóg a parlamenti honlapon.
4., Több portál lehozza, hogy egy püspök már korábban felhívta a figyelmet a dokumentumra.
3., Ezeknek ellentmondó reakció a KE, híradó, püspök, vagy egyéb fél részéről: semmi.
Te viszont ebből kiolvasod, hogy vélhetően egy szó sem igaz az egészből, mert a Gyurcsány már hazudott.
Plusz még valahogy a zsidókat is sikerült belekeverned.
Gondolom szerinted az Észak-koreai ágyúszó is az ő saruk.
1., A híradóban bejelentik, hogy néhány órán át volt elérhető a dokumentum.
2., A hirszerzo.hu lehozza, hogy ez hazugság, mert több mint 3 hete ott lóg a parlamenti honlapon.
4., Több portál lehozza, hogy egy püspök már korábban felhívta a figyelmet a dokumentumra.
3., Ezeknek ellentmondó reakció a KE, híradó, püspök, vagy egyéb fél részéről: semmi.
Te viszont ebből kiolvasod, hogy vélhetően egy szó sem igaz az egészből, mert a Gyurcsány már hazudott.
Plusz még valahogy a zsidókat is sikerült belekeverned.
Gondolom szerinted az Észak-koreai ágyúszó is az ő saruk.
@Tóta W. Árpád: És erről? Hadd hörögjenek4 :_)
"A kormány szintén zöld jelzést adott Semjén Zsolt (KDNP) azon javaslatának, amely a katolikus egyház támogatását 5,3 milliárd forinttal emeli - mondván, az elmúlt években nem kapta meg az egyház a neki járó támogatást."
Hát persze. Szegények.
"A kormány szintén zöld jelzést adott Semjén Zsolt (KDNP) azon javaslatának, amely a katolikus egyház támogatását 5,3 milliárd forinttal emeli - mondván, az elmúlt években nem kapta meg az egyház a neki járó támogatást."
Hát persze. Szegények.
@vakapad: Na de kinek a tanácsára teknikázott e köteles, (amúgy eredetiben csupán a szónok csipkefinom lelkét sejtető disztingvált) beszéddel a mindenbe álnokságot vivő Gyurcsány?
Ja, bingo: az izraeli Ron Weber sátánfajzatra hallgatott, aki a szóferdítés mestere ugye, mint marketinges spindoktor. Erre a sötétben bújkálóra, aki szavakból ilyen csapdákat épít szolíd és tisztességesen kommunikáló jobbosoknak, mint amire már szentasszonyanyánk Morvay művésznő is kritálylogikával rámutatott www.168ora.hu/itthon/morvai-elszamolast-kovetel-volgyesitol-53451.html
Ha ez a mondatnáciember nincs (aki lehet, hogy gojozik is felforgató tevékenysége közepette), akkor ez csak 1 db szép kövéri gondolatfuvallat marad, aminek elvtársi körben szánták; egy jómagyarember lelkének empatikus felsejlése. :-DD Vagy mifene.
Ja, bingo: az izraeli Ron Weber sátánfajzatra hallgatott, aki a szóferdítés mestere ugye, mint marketinges spindoktor. Erre a sötétben bújkálóra, aki szavakból ilyen csapdákat épít szolíd és tisztességesen kommunikáló jobbosoknak, mint amire már szentasszonyanyánk Morvay művésznő is kritálylogikával rámutatott www.168ora.hu/itthon/morvai-elszamolast-kovetel-volgyesitol-53451.html
Ha ez a mondatnáciember nincs (aki lehet, hogy gojozik is felforgató tevékenysége közepette), akkor ez csak 1 db szép kövéri gondolatfuvallat marad, aminek elvtársi körben szánták; egy jómagyarember lelkének empatikus felsejlése. :-DD Vagy mifene.
@a szív fészkei: ""érzelemerősítő forraszték" vagy mifene!!!"
Én genetikailag képtelen vagyok... ekkora baromságokat kitalálni ;)
Én genetikailag képtelen vagyok... ekkora baromságokat kitalálni ;)
@szerénységem: "Gyurcsány belemegy válság közepén az Ogy feloszlatásába? Teljesen kizárt, inkább belepusztult volna. Orbán dettó."
Azért az jó kérdés, hogy csak a hatalomhoz ragaszkodott gyurcsány, vagy megsejtve (nem nagy tudomány) ovi alkalmatlanságát inkább mentette az országot ezzel?
Vigyázat! A világ igazi kérdései nem könnyen megválaszolhatók! Sőt, az egyszerű válaszok nagy valószínűséggel alapból hibásak.
Azért az jó kérdés, hogy csak a hatalomhoz ragaszkodott gyurcsány, vagy megsejtve (nem nagy tudomány) ovi alkalmatlanságát inkább mentette az országot ezzel?
Vigyázat! A világ igazi kérdései nem könnyen megválaszolhatók! Sőt, az egyszerű válaszok nagy valószínűséggel alapból hibásak.
@anyátok: A GYurcsány azon a dzsemborin - amin Ungáry óh, irgalom atyja!! anyázott - azt mondta, hogy effektív puccskísérlet volt az a kiszivárogtatás. Tudják ki csinálta abból a zárt körből, de nem mondják már meg, mert minek.
Egyszerre óra perckor motoros futárok vitték szana-szét minden fontos médiumnak a szöveget szeptember 16-án vasárnap. Kora délután, hírek előtt. Bemondták mindenhol, tévék bemutatták, és este már 7-8 körül - ott mentünk el előtte hazafelé mit sem sejtve akkor még - teli volt a Kossuth tér. Spontán. Ez kérlek "ballibsi sajtó kiszimatolja"-alapon nem megy Orbánnal.
Aki már nyáron!! Tusnádfürdőn vizionált egy szeptemberi nagygyűlést a hazug kormány ellen. HAZUGON a hangsúly. index.hu/belfold/fidesz0722/ Gyurcsány ugye májusban őszödözött.
Egyszerre óra perckor motoros futárok vitték szana-szét minden fontos médiumnak a szöveget szeptember 16-án vasárnap. Kora délután, hírek előtt. Bemondták mindenhol, tévék bemutatták, és este már 7-8 körül - ott mentünk el előtte hazafelé mit sem sejtve akkor még - teli volt a Kossuth tér. Spontán. Ez kérlek "ballibsi sajtó kiszimatolja"-alapon nem megy Orbánnal.
Aki már nyáron!! Tusnádfürdőn vizionált egy szeptemberi nagygyűlést a hazug kormány ellen. HAZUGON a hangsúly. index.hu/belfold/fidesz0722/ Gyurcsány ugye májusban őszödözött.
@huba: Észak tüzérsége eléri Szöult (nem láttam, honnan lőttek, lehet, hogy ezt is akarták demózni), Dél tüzérsége nem éri el Phenjant. Nem nagyon van kártyájuk.
@eMeL:
először is: "érzelemROKONÍTÓ forraszték"
ne tessék ferdíteni.
másrészt: nem kitalálták, hanem egy 1848-as Kossuth-beszédből loptak:
(Nyilván kiadták a névtelen Schmitt-samesznak, hogy keressen míves magyar szavakat. Hát még ha a samesz értette is volna, hogy mit olvas... talán az alkotmány-javaslatba is más kerül...)
"Igenis, tekintetes rendek, erős meggyőződésem, hogy dinasztiánk jövendője a birodalom különbféle népeinek egy szívben-lélekben egyesüléséhez van csatolva, ezen egyesülést nemzetiségeik respektálása mellett csak az alkotmányosság érzelemrokonító forrasztéka teremtheti meg. Büró és bajonett nyomorú kapocs."
Bővebben: galamus.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=37314:az-erzelemrokonito-forrasztek&catid=68:cssandorklara&Itemid=105
először is: "érzelemROKONÍTÓ forraszték"
ne tessék ferdíteni.
másrészt: nem kitalálták, hanem egy 1848-as Kossuth-beszédből loptak:
(Nyilván kiadták a névtelen Schmitt-samesznak, hogy keressen míves magyar szavakat. Hát még ha a samesz értette is volna, hogy mit olvas... talán az alkotmány-javaslatba is más kerül...)
"Igenis, tekintetes rendek, erős meggyőződésem, hogy dinasztiánk jövendője a birodalom különbféle népeinek egy szívben-lélekben egyesüléséhez van csatolva, ezen egyesülést nemzetiségeik respektálása mellett csak az alkotmányosság érzelemrokonító forrasztéka teremtheti meg. Büró és bajonett nyomorú kapocs."
Bővebben: galamus.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=37314:az-erzelemrokonito-forrasztek&catid=68:cssandorklara&Itemid=105
index.hu/gazdasag/magyar/2010/11/24/a_fidesz_tenyleg_elveszi_a_nyugdijakat/
Huszár c6 sakk. Na most ha volna váltópárt, akkor annak kábé egy órán belül kellene jeleznie, hogy ez vissza lesz csinálva.
Huszár c6 sakk. Na most ha volna váltópárt, akkor annak kábé egy órán belül kellene jeleznie, hogy ez vissza lesz csinálva.
No, most kezdődik a tánc! :-)
Elveszíti jogosultságát az állami nyugdíjra az, aki úgy dönt, hogy magánnyugdíjpénztári tag marad. Ezt a kormányülés után mondta a nemzetgazdasági miniszter. Matolcsy György hozzátette: ebben az esetben az érintett 2012. január 1-jén visszakapja a 14 hónapnyi, jelenleg visszatartott tagdíjbefizetését, de a magánpénztárban gyűjtött pénzét az állam a továbbiakban nem garantálja. Emellett szabadon rendelkezhet munkavállalói nyugdíjjárulékáról, az a 24 százalék viszont, amit a munkaadója fizet utána, nem kerül a számlájára.
Na ez az igazi lopás. Rákosi elvtárs megnyalná a tíz ujját.
Elveszíti jogosultságát az állami nyugdíjra az, aki úgy dönt, hogy magánnyugdíjpénztári tag marad. Ezt a kormányülés után mondta a nemzetgazdasági miniszter. Matolcsy György hozzátette: ebben az esetben az érintett 2012. január 1-jén visszakapja a 14 hónapnyi, jelenleg visszatartott tagdíjbefizetését, de a magánpénztárban gyűjtött pénzét az állam a továbbiakban nem garantálja. Emellett szabadon rendelkezhet munkavállalói nyugdíjjárulékáról, az a 24 százalék viszont, amit a munkaadója fizet utána, nem kerül a számlájára.
Na ez az igazi lopás. Rákosi elvtárs megnyalná a tíz ujját.
@eMeL: Visszamenőleg már okosabbak vagyunk. :-) De nem, azért nem ilyen áldozatkész Ferenc, ő hatalmon akart maradni. Mindenáron. De legalább a felhalmozott szar egy jó részét eltakarították. Most jön a második felhalmozás kora. :-)
@Tóta W. Árpád: pontosan ezert volt szukseg a 98% vegkielegites adora, hogy azon keresztul kicsinaljak az alkotmanybirosagot mielott ezt meglepik. ugyes!
@Cobra Commander: Már nincs is ott közvilágítás. Együtt gyújtják a gyertyákat, ez forraszt is. hirszerzo.hu/belfold/20101124_esztergom_kozvilagitas_fizeteskeptelenseg
@almodhi: Nem egészen. Egy német történelemtudós Schmidt Mária meghívására - előadást tartott itt és azt hiszem akkor mondta, hogy mily humánus eljárás volt ez, nem szenvedtették sokáig a kiírtandókat. Akkor erre valaki - túlélő - az ÉS vitaoldalán azt írta, hogy hajrá, ki lehet próbálni, mennyire kellemes volt ez. Mire Sch. Mária kiborult, hogy miazmá, hogy őt gázkamrákba küldik az olvasók???
@szerénységem: Ez nem őszödpozitív. Ez nem hazugság. Ez a zemberek védelme. De jó nektek, hogy ilyen hős lovagotok van! ez már majdnem a Grál. (neki teli is a kehely, az tény)
@Tóta W. Árpád:
szóltam időben. váltópártnak egyelőre a ft jelentkezett be, gondoljátok meg proletárok!
szóltam időben. váltópártnak egyelőre a ft jelentkezett be, gondoljátok meg proletárok!
@hacsaturján: @Tóta W. Árpád:
Na hát ez az. Hack Péternek üzenném, nem kéne egy évet várni, ahogy valamelyik nap egy interjúban tervezte. Lehet holnap indulni. Sőt ma.
Na hát ez az. Hack Péternek üzenném, nem kéne egy évet várni, ahogy valamelyik nap egy interjúban tervezte. Lehet holnap indulni. Sőt ma.
@Tóta W. Árpád:
En mar hetek ota ezt mondom, hogy ki kell allni, es azt mondani, hogy vissza lesz csinalva, aki marad a maganban az karpotolva lesz mindenert.
En mar hetek ota ezt mondom, hogy ki kell allni, es azt mondani, hogy vissza lesz csinalva, aki marad a maganban az karpotolva lesz mindenert.
@Várúr:
Derága ingatlantulaj!
Van jobb javaslatom! Unokabátyám Triznyai Döme többszörösen kiváló, előbb a szakma ifjú, majd csak úgy jelző nélküli mestere díszműbádogos és aranykoszorús nyúltenyésztő. Azonkívül istenáldotta tehetségű tarokkozó (főleg a Paskievics-tarokkot kedveli) és az eperpálinkája is minimum kétszerannyi nyelven beszél, mit beszél! szónokol, nagyeposzt ihlik! mint ahányon snittpaja gagyog. És a helyesírása is egészen korrekt.
Na őt kéne megválasztani, ő volna ez igazi kuriózum.
Derága ingatlantulaj!
Van jobb javaslatom! Unokabátyám Triznyai Döme többszörösen kiváló, előbb a szakma ifjú, majd csak úgy jelző nélküli mestere díszműbádogos és aranykoszorús nyúltenyésztő. Azonkívül istenáldotta tehetségű tarokkozó (főleg a Paskievics-tarokkot kedveli) és az eperpálinkája is minimum kétszerannyi nyelven beszél, mit beszél! szónokol, nagyeposzt ihlik! mint ahányon snittpaja gagyog. És a helyesírása is egészen korrekt.
Na őt kéne megválasztani, ő volna ez igazi kuriózum.
Forrás: kozigazgatas.magyarorszag.hu/intezmenyek/450021
"A Kormány feladatai a következők:
1. védi az alkotmányos rendet, védi és biztosítja a természetes személyek, a jogi személyek és a jogi személyiséggel nem rendelkező szervezetek jogait;"
Alkotmányos rend: Éppen felszámolja
védi és biztosítja a természetes személyek, a jogi személyek és a jogi személyiséggel nem rendelkező szervezetek jogait: Éppen támadja, nemhogy a jogokat, de mindent, ami védhetné ezeket a jogokat.
Magyarán szólva -mivel nemhogy tenné a dolgát, de inkább ellene cselekszik- a kormány ettől kezdve illegitim.
(szakmabeli hasonlattal, a kormány jelenleg azokra a kártevő programokra hasonlít, amit víruskeresőnek hirdet a "fejlesztője". Mikor rájött az ember, hogy mit is töltött le éppen, akkor már csak abban reménykedhet, hogy "csak" felbukkan néha, és baszogatja, hogy fizessen, ahelyett, hogy valóban elkezdene kárt tenni. Nekünk már ez a remény sincs meg.)
Nem vagyok egy militáns vadmarha, de a történelemórákról tudom, hogy ez a forradalom ideje.
És itt érhető tetten a baloldal, és a középre sorolható erők balfaszsága!
Ettől sokkal kisebb dolgokra tudott az összes fideszes díszfasz kétpofára óbégatni minden médiumon, hogy "talicskával tolják...", ezeknek meg egy kiadós beszólásra se futja 3x10^12Ft hallatán. A jobboldal röhögve csinál katrinát akár egy üres mokkáskanálban is, ezek a balfékek meg még azt is elnézik, hogy a szél egy országot visz el a fejük felett. És akkor jön itt nekem egy xsasha, hogy magyarázzon a mocskos ballibsi média trükközéséről.
be kell sz.rni!
"A Kormány feladatai a következők:
1. védi az alkotmányos rendet, védi és biztosítja a természetes személyek, a jogi személyek és a jogi személyiséggel nem rendelkező szervezetek jogait;"
Alkotmányos rend: Éppen felszámolja
védi és biztosítja a természetes személyek, a jogi személyek és a jogi személyiséggel nem rendelkező szervezetek jogait: Éppen támadja, nemhogy a jogokat, de mindent, ami védhetné ezeket a jogokat.
Magyarán szólva -mivel nemhogy tenné a dolgát, de inkább ellene cselekszik- a kormány ettől kezdve illegitim.
(szakmabeli hasonlattal, a kormány jelenleg azokra a kártevő programokra hasonlít, amit víruskeresőnek hirdet a "fejlesztője". Mikor rájött az ember, hogy mit is töltött le éppen, akkor már csak abban reménykedhet, hogy "csak" felbukkan néha, és baszogatja, hogy fizessen, ahelyett, hogy valóban elkezdene kárt tenni. Nekünk már ez a remény sincs meg.)
Nem vagyok egy militáns vadmarha, de a történelemórákról tudom, hogy ez a forradalom ideje.
És itt érhető tetten a baloldal, és a középre sorolható erők balfaszsága!
Ettől sokkal kisebb dolgokra tudott az összes fideszes díszfasz kétpofára óbégatni minden médiumon, hogy "talicskával tolják...", ezeknek meg egy kiadós beszólásra se futja 3x10^12Ft hallatán. A jobboldal röhögve csinál katrinát akár egy üres mokkáskanálban is, ezek a balfékek meg még azt is elnézik, hogy a szél egy országot visz el a fejük felett. És akkor jön itt nekem egy xsasha, hogy magyarázzon a mocskos ballibsi média trükközéséről.
be kell sz.rni!
@almodhi:
Lehet. Csak az a probléma, hogy ha én valakihez odamegyek, és azt mondom neki:
Tudod mit, öreg? Ahelyett, hogy életuntra hülyítenél itt minket, kösd fel magad a hasonszőrűekkel együtt, és akkor végre jó világ lesz minálunk nélkületek!
, akkor ő rögtön arra gondolna, hogy milyen gyér humorom is van nekem, mígugyanakkor Kövérről nem az a hír járja, hogy viccelődős ember.
Lehet. Csak az a probléma, hogy ha én valakihez odamegyek, és azt mondom neki:
Tudod mit, öreg? Ahelyett, hogy életuntra hülyítenél itt minket, kösd fel magad a hasonszőrűekkel együtt, és akkor végre jó világ lesz minálunk nélkületek!
, akkor ő rögtön arra gondolna, hogy milyen gyér humorom is van nekem, mígugyanakkor Kövérről nem az a hír járja, hogy viccelődős ember.
@szerénységem:
Hát igen. Gyurcsány valóban hatalmon akart maradni. Ugyanis voltak elképzelései, amit csak onnan lehet megvalósítani. És Orbán is hatalomra akart kerülni, mert neki is vannak elképzelései. És bizony ez minden igazi politikusra jellemző, és én nem egészen értem, hogy ezt vajon miafenéért tekintik valami negatív tulajdonságnak kies hazánkban (bár ahogy itten a gazdagokat is rühellik, mégiscsak lehet valami őseredeti magyar létjogosultsága - talán Árpád apánk nem is akart hatalmon maradni, vagy mi).
Egyébként javaslom, hogy Hack Páterrel, a Szcientológiai Egyház diakónusával tessen visszafogott módon példálózni egy Tóta W. blogban.
Hát igen. Gyurcsány valóban hatalmon akart maradni. Ugyanis voltak elképzelései, amit csak onnan lehet megvalósítani. És Orbán is hatalomra akart kerülni, mert neki is vannak elképzelései. És bizony ez minden igazi politikusra jellemző, és én nem egészen értem, hogy ezt vajon miafenéért tekintik valami negatív tulajdonságnak kies hazánkban (bár ahogy itten a gazdagokat is rühellik, mégiscsak lehet valami őseredeti magyar létjogosultsága - talán Árpád apánk nem is akart hatalmon maradni, vagy mi).
Egyébként javaslom, hogy Hack Páterrel, a Szcientológiai Egyház diakónusával tessen visszafogott módon példálózni egy Tóta W. blogban.
@Tóta W. Árpád: Én nem bánom, de kérném az eddigi állami befizetéseim, jegybaki kamattal a magánnyugdíjpénztári számlmára történő átutalását! Plusz a 14 havi lenyúlást(a megfelelő banki kamattal).
Aztán esetleg hagyjuk békén egymást kedves állami nyugdíjintézet!
Aztán esetleg hagyjuk békén egymást kedves állami nyugdíjintézet!
@Tóta W. Árpád:
Én eztet írtam akkoron:
"vakapad 2010.11.02. 20:58:13
Az nem szabad, hogy bárkit zavarjon, ha a másik másképp látja a dolgokat. És persze nyugodtan tegyen mindenki úgy, ahogy itten érvel, ezek lépjenek vissza az államiba, azok meg maradjanak a magánban. Fentiekből kifolyólag a vitájuk hülyeség (és persze Tóta W. se arról írt, hogy melyik a jobb).
Egyetlen egyet nem szeretnék: ha a kormány valamely módszerrel/módszerekkel ellehetetlenítené a maradást azoknál is, akik maradni akarnak, mert az nagyon becstelen játék lenne."
Jól le is szúrtak (persze a "becstelen" jelző miatt is), hogy mit huhogok én itten, de mostanra kiderült, hogy nem huhogó voltam, hanem naiv, mert nem vettem biztosra, ami bekövetkezett. Noha tapasztalataim alapján nyugodtan vehettem volna.
Én eztet írtam akkoron:
"vakapad 2010.11.02. 20:58:13
Az nem szabad, hogy bárkit zavarjon, ha a másik másképp látja a dolgokat. És persze nyugodtan tegyen mindenki úgy, ahogy itten érvel, ezek lépjenek vissza az államiba, azok meg maradjanak a magánban. Fentiekből kifolyólag a vitájuk hülyeség (és persze Tóta W. se arról írt, hogy melyik a jobb).
Egyetlen egyet nem szeretnék: ha a kormány valamely módszerrel/módszerekkel ellehetetlenítené a maradást azoknál is, akik maradni akarnak, mert az nagyon becstelen játék lenne."
Jól le is szúrtak (persze a "becstelen" jelző miatt is), hogy mit huhogok én itten, de mostanra kiderült, hogy nem huhogó voltam, hanem naiv, mert nem vettem biztosra, ami bekövetkezett. Noha tapasztalataim alapján nyugodtan vehettem volna.
@vakapad: 1. Nem kéne állandóan őrizni-védeni, ha Gyurcsányt megemlítjük nem egészen pozitív kontextusban. Ez kb. a droid-kategória. Még ha intelligensebb kiadásban is.
2. Ha esetleg felocsúdsz Ferenc folyamatos pátyolgatásából (esküszöm, Klára asszony nem félti ennyire hites urát), akkor utánanéznél Hack Péternek? A Hit Gyüli mióta egyenlő a szcivel? Ugyan már... Ennél többet várt a szakvezetés... :-)
3. Ki nem szarja le, melyik törvényes egyház tagja egyébként, ha értelemesen beszél? Semjénnel se az a baj, hogy katkó, hanem hogy ostoba seggnyaló.
2. Ha esetleg felocsúdsz Ferenc folyamatos pátyolgatásából (esküszöm, Klára asszony nem félti ennyire hites urát), akkor utánanéznél Hack Péternek? A Hit Gyüli mióta egyenlő a szcivel? Ugyan már... Ennél többet várt a szakvezetés... :-)
3. Ki nem szarja le, melyik törvényes egyház tagja egyébként, ha értelemesen beszél? Semjénnel se az a baj, hogy katkó, hanem hogy ostoba seggnyaló.
Mond csak TWA, a magányugdíj einstand nem üti meg az ingerküszöböd?
Vagy a III. VH kell kitörjön, hogy felkeltse az érdeklődésed?
Én úgy érzem kb. 1960 óta ez a legnagyobb disznóság, amit a magyar nép ellen elkövettek.
Segítség, visszajöttek a KOMMUNISTÁK!
Vagy a III. VH kell kitörjön, hogy felkeltse az érdeklődésed?
Én úgy érzem kb. 1960 óta ez a legnagyobb disznóság, amit a magyar nép ellen elkövettek.
Segítség, visszajöttek a KOMMUNISTÁK!
Egyébként faszomat érdekli a szentkorona, meg az egyéb baromság!
A nyugdíjamról van szó, amit VISSZAMENŐLEG akar törölni egy köcsögökből álló, állítólag az én érdekeimet képviselő valami, amit kormánynak hívnak.
Erre, a kommunista bagázsra kár volt az elmúlt 20 évet beáldozni.
A nyugdíjamról van szó, amit VISSZAMENŐLEG akar törölni egy köcsögökből álló, állítólag az én érdekeimet képviselő valami, amit kormánynak hívnak.
Erre, a kommunista bagázsra kár volt az elmúlt 20 évet beáldozni.
@Tóta W. Árpád: Nagyon ideje lenne, hogy létrejöjjön egy Demokratikus Koalíció, vagy valami hasonló nevű izé, ami összefog MINDEN ellenzéki erőt.
Az én szememben eljött az a pillanat, amikortól az emberek tisztességét egy szimpla bináris rendszerben lehet meghatározni. Fideszista vagy kiáll ellene.
Magát jobboldalinak valló ember számára a tulajdonhoz való jog szent és sérthetetlen. Demokratikus embernek a felosztó-kirívó nyugdíj elve egyértelmű. Aki ma befizet és tesz a társadalomért arról öreg korában gondoskodik a társadalom. Nem használja ki, nem rabolja ki azokat, akik megtették a kötelességüket a közösségért. Vagyis a fidesz oldalán csak neo-kripto-rejtett kommunisták és buta emberek állhatnak ezután.
Ha meg valamilyen politikai erő vagy szerveződés (akár LMP vagy szakszervezet, gittegylet vagy bélyeggűjtő klub, jobbik vagy szocialista párt) nem áll be egy Demokratikus Koalícióba (akármilyen indokot előhúzva), akkor az a szememben azt jelenti, hogy asszisztál a vállalhatatlan hatalomnak, annak támogatója.
Árpi, ideje lesz venned egy stencilgépet, hogy szamizdatot készíthess, ha eljő a pillanat ;)
Az én szememben eljött az a pillanat, amikortól az emberek tisztességét egy szimpla bináris rendszerben lehet meghatározni. Fideszista vagy kiáll ellene.
Magát jobboldalinak valló ember számára a tulajdonhoz való jog szent és sérthetetlen. Demokratikus embernek a felosztó-kirívó nyugdíj elve egyértelmű. Aki ma befizet és tesz a társadalomért arról öreg korában gondoskodik a társadalom. Nem használja ki, nem rabolja ki azokat, akik megtették a kötelességüket a közösségért. Vagyis a fidesz oldalán csak neo-kripto-rejtett kommunisták és buta emberek állhatnak ezután.
Ha meg valamilyen politikai erő vagy szerveződés (akár LMP vagy szakszervezet, gittegylet vagy bélyeggűjtő klub, jobbik vagy szocialista párt) nem áll be egy Demokratikus Koalícióba (akármilyen indokot előhúzva), akkor az a szememben azt jelenti, hogy asszisztál a vállalhatatlan hatalomnak, annak támogatója.
Árpi, ideje lesz venned egy stencilgépet, hogy szamizdatot készíthess, ha eljő a pillanat ;)
@trurl: Már volt szó róla, hogy az a mai átlagkeresettel számolva, mai pénzben 40 év alatt 35-40 millió forint. Abból én elleszek öregkoromban, nyugi. :-) Már amennyi jut nekem, átlag magyar embernek években.
@eMeL:
"Árpi, ideje lesz venned egy stencilgépet, hogy szamizdatot készíthess, ha eljő a pillanat"
A kétharmad után azonnal eljött a pillanat. Optimista ember vagyok, de nagyon jól ismerem a Fidesz politikáját és tudom, hogy 2*2 mindig 5 lesz. S nem csalás, nem ámítás, csak egyszerűen ilyen a számításuk. Végigvisznek mindent, amit akarnak. Az SZDSZ ott viaskodott a szocialistákkal és nem tudta helyretenni az egészségügyet! Most majd mindent szépen elrendeznek.
Egy itt a lényeg: senkinek, semmiről gondolkodni nem kell. Sokan viszont tényleg nem szeretnek gondolkodni egyáltalán. Ők a gondoskodó államot szeretik. Nekik az a jó, amikor mindig megmondja valaki a tutit.
"Árpi, ideje lesz venned egy stencilgépet, hogy szamizdatot készíthess, ha eljő a pillanat"
A kétharmad után azonnal eljött a pillanat. Optimista ember vagyok, de nagyon jól ismerem a Fidesz politikáját és tudom, hogy 2*2 mindig 5 lesz. S nem csalás, nem ámítás, csak egyszerűen ilyen a számításuk. Végigvisznek mindent, amit akarnak. Az SZDSZ ott viaskodott a szocialistákkal és nem tudta helyretenni az egészségügyet! Most majd mindent szépen elrendeznek.
Egy itt a lényeg: senkinek, semmiről gondolkodni nem kell. Sokan viszont tényleg nem szeretnek gondolkodni egyáltalán. Ők a gondoskodó államot szeretik. Nekik az a jó, amikor mindig megmondja valaki a tutit.
@szerénységem:
Ha jól olvastam, amit írtam, én általában a politikusokról beszéltem, és azt mondtam, hogy a politikust nem valami elegáns azért utálni, mert hatalmon szeretne lenni. Persze lehet azért utálni a mérnököt, mert tervezni akar, a péket, mert sütni akar, meg úgy általában Gyurcsányt, és idegesnek lenni attól, ha én meg nem utálom, ez mindenkinek szíve joga. Egyébként ha Gyurcsány "védelme" droid kategória, akkor vállalom, pedig tudom, hogy sokkal nagyvonalúbb felülről szemlélődni, és higgadtan, kissé megvetve az alantiakat, nem védeni senkit, mert azok a felül lebegés álláspontja szerint úgyis mind védhetetlenek. Egytől egyig.
Hack Péterről azért írtam, amit írtam (eleve vesztes helyzet ugyan magyarázkodni, ám mivel ezek szerint érthetetlenül írok, kénytelen vagyok vele), mert Tóta W. nem különösebben híve az egyházaknak. Lehet, hogy Hack a Hit Gyülekezetének tagja és nem a Szientológusoknak (ennyire vagyok ösmerős a témában, sajnálom, hogy eltévesztettem), de a fentiektől totálisan függetlenül: értelmesen beszél, de nem értek vele egyet. Széplelkek (és ez most nem gúny, hanem egyfajta attitűd jellemzése) nem valók politikusnak.
Ha jól olvastam, amit írtam, én általában a politikusokról beszéltem, és azt mondtam, hogy a politikust nem valami elegáns azért utálni, mert hatalmon szeretne lenni. Persze lehet azért utálni a mérnököt, mert tervezni akar, a péket, mert sütni akar, meg úgy általában Gyurcsányt, és idegesnek lenni attól, ha én meg nem utálom, ez mindenkinek szíve joga. Egyébként ha Gyurcsány "védelme" droid kategória, akkor vállalom, pedig tudom, hogy sokkal nagyvonalúbb felülről szemlélődni, és higgadtan, kissé megvetve az alantiakat, nem védeni senkit, mert azok a felül lebegés álláspontja szerint úgyis mind védhetetlenek. Egytől egyig.
Hack Péterről azért írtam, amit írtam (eleve vesztes helyzet ugyan magyarázkodni, ám mivel ezek szerint érthetetlenül írok, kénytelen vagyok vele), mert Tóta W. nem különösebben híve az egyházaknak. Lehet, hogy Hack a Hit Gyülekezetének tagja és nem a Szientológusoknak (ennyire vagyok ösmerős a témában, sajnálom, hogy eltévesztettem), de a fentiektől totálisan függetlenül: értelmesen beszél, de nem értek vele egyet. Széplelkek (és ez most nem gúny, hanem egyfajta attitűd jellemzése) nem valók politikusnak.
@vakapad: "nem különösebben híve az egyházaknak"
ez igaz, de ettől még nincs egyenlőségjel a HGY és a szcientológusok vagy a HGY és a katolikusok között. a szcientológia sokkal súlyosabb mindegyiknél.
ez igaz, de ettől még nincs egyenlőségjel a HGY és a szcientológusok vagy a HGY és a katolikusok között. a szcientológia sokkal súlyosabb mindegyiknél.
@vakapad:
"nem huhogó voltam, hanem naiv, mert nem vettem biztosra, ami bekövetkezett"
Bizony, bizony. Csak a szokásos naivitás:)
Pedig a realitás már akkor is ez volt:
"UrsaMajor 2010.11.02. 19:06:20
@poszt:
"Én megtartom" (mármint a mnyp-t)
Kétlem.
Hacsak nem "lássuk uramisten mire megyünk ketten" játékot akarsz játszani, akkor oda fogod adni. Timur és csapata van olyan ügyes, hogy olyan játékszabályokat fognak hozni, hogy még meg is köszönöd, hogy méltóztattak ellopikálni."
"nem huhogó voltam, hanem naiv, mert nem vettem biztosra, ami bekövetkezett"
Bizony, bizony. Csak a szokásos naivitás:)
Pedig a realitás már akkor is ez volt:
"UrsaMajor 2010.11.02. 19:06:20
@poszt:
"Én megtartom" (mármint a mnyp-t)
Kétlem.
Hacsak nem "lássuk uramisten mire megyünk ketten" játékot akarsz játszani, akkor oda fogod adni. Timur és csapata van olyan ügyes, hogy olyan játékszabályokat fognak hozni, hogy még meg is köszönöd, hogy méltóztattak ellopikálni."
@Tóta W. Árpád:
"Na most ha volna váltópárt, akkor annak kábé egy órán belül kellene jeleznie, hogy ez vissza lesz csinálva."
Nincs és nem lesz váltópárt. Ez marad 20 évig. Ragozhatjuk, és most utálhat engem érte nagyon (engem lehet, valakit muszáj!), de igazából, ténylegesen semmit nem tehet már senki. Olvasta, mi lesz az MTI-vel. Hát most csodálkozik ezen a nyugdíjügyön?
(de utál most engem, de utál, pedig csak a tényeket mondom, rossz ezt leírva látni.., ha előbb olvasom a Magyar Gyermeket, mondtam volna itt, hogy lehet szavazni bárhová, de el kell menni és nem a Fideszre! persze nem Önnek, akik otthon maradtak.)
"Na most ha volna váltópárt, akkor annak kábé egy órán belül kellene jeleznie, hogy ez vissza lesz csinálva."
Nincs és nem lesz váltópárt. Ez marad 20 évig. Ragozhatjuk, és most utálhat engem érte nagyon (engem lehet, valakit muszáj!), de igazából, ténylegesen semmit nem tehet már senki. Olvasta, mi lesz az MTI-vel. Hát most csodálkozik ezen a nyugdíjügyön?
(de utál most engem, de utál, pedig csak a tényeket mondom, rossz ezt leírva látni.., ha előbb olvasom a Magyar Gyermeket, mondtam volna itt, hogy lehet szavazni bárhová, de el kell menni és nem a Fideszre! persze nem Önnek, akik otthon maradtak.)
Na, Árpi, kíváncsi vagyok, hogy hogy fogod elmagyarázni egy gyereknek, hogy valaki nem része egy közösségnek, mégis fizetnie kell. Annyira a része vagyok, hogy fizessek érte, annyira nem, hogy kapjak is tőle.
vastagbor.blog.hu/2010/11/24/tuzforro_pite_magannyugdij_ugyben
Ezt igazából nekem is elmagyarázhatná valaki.
vastagbor.blog.hu/2010/11/24/tuzforro_pite_magannyugdij_ugyben
Ezt igazából nekem is elmagyarázhatná valaki.
@almodhi: Ja bocs, kicsit olyannak olvastam, mintha csak egy urban legend lenne. Most nem ugrik be annak a profnak a neve, de nagy port vert fel.
Az meg hogy Schmidt Marcsi vendégeként mondhatta ezt a faszi, külön pikáns kissé, mit mondjak. Na mindegy. Gyönyörű tudomány a történelem.
Az meg hogy Schmidt Marcsi vendégeként mondhatta ezt a faszi, külön pikáns kissé, mit mondjak. Na mindegy. Gyönyörű tudomány a történelem.
@Lóhering a fattyúlovag: :-DDDDDDDDDDDD Isten hozott, végre röhögtem egy jót, köszönöm! Még ilyet, ha kérhetem.
@vakapad: Melyiknek van azok közül humora? (a dakota és góbé próbálkozásokon túl, azokat honnan nyúlhatták? Ha már érzelmi forrasztékozást is Kossuthtól, mint valaki írta. Legalább arra utaltak volna, hogy K. apánk is ezt mondá vagy így.)
A brüsszeli elfekvőbe küldött Áder koporsóárus fejűnek? Deutsch Kistudjaminevű Tamásnak, Mikolának, Pelcznének? Rajtuk lehet röhögni, de velük és sutkáikon? Bástya elvtárs hozzájuk képest a vicc géniusza, mert ő legalább érti habár nem szereti...
A brüsszeli elfekvőbe küldött Áder koporsóárus fejűnek? Deutsch Kistudjaminevű Tamásnak, Mikolának, Pelcznének? Rajtuk lehet röhögni, de velük és sutkáikon? Bástya elvtárs hozzájuk képest a vicc géniusza, mert ő legalább érti habár nem szereti...
@vakapad: Mi van Hackkal? Scis is, nemcsak Németh Sándor híve?
[...]"A szintén jelen lévő Hack Péter, a Hit Gyülekezete dunaújvárosi pásztora, volt SZDSZ-es" innen:hvg.hu/itthon/20090514_kosa_Lajos_mikola_hazassag_fidesz_hetek
[...]"A szintén jelen lévő Hack Péter, a Hit Gyülekezete dunaújvárosi pásztora, volt SZDSZ-es" innen:hvg.hu/itthon/20090514_kosa_Lajos_mikola_hazassag_fidesz_hetek
@szerénységem: Azért a sci az kemény. Odébb a katolikus egyház és egyéb tűréshatáron, olvashatod itt a blogot róluk meg a módszereikről.
Ne scisek csináljanak ellenpártot, könyörgöm.
Ne scisek csináljanak ellenpártot, könyörgöm.
@vakapad: Én meg úgy gondolom, hogy a hatalom akarása és a miniszteriális funkció két különböző dolog. Az egyik öncélú, a másik a közt szolgálni kívánó. Bocs, de amióta Bajnaiék egy éve megmutatta azt, hogy egyébként lehet tevékenykedni, mégpedig jól és hatékonyan a köz érdekében kormányon, anélkül, hogy attól rettegjen valaki, hogy jaj, mi lesz, ha elveszítem a székem, és pláne, mi lesz, ha jön a vízözön utánam, nos azóta nekem ne hápogjon senki, hogy széplelkeknek nem való a politika.
S Hit Gyülit meg keverni a Szcivel, hát, az meg a szezont a faszommal. Az egyik egy feltehetően alkotmányellenesen működő pszichoterrorista maffia, a másik meg egy (ugyan nekem vicces külső látványelemekkel, de) mégiscsak törvényesen, az embereket lelkileg nem megnyomorító, hanem inkább egy (számomra túl konzervatív és kissé szemellenzős módon, de mégis) társadalmi szempontból a helyes úton tartó közösség. A pénzügyeiket én is szívesen átnézetném egy független könyvelővel, de feltehetően kevesebb hibát találnék benne, mint a szcinél, és legyünk őszinték a nagy egyházaknál is. Már tettem utalást fentebb a katkók több mint 5 milliárddal való kistafírozására az én adómból (vagy a magánnyugdíjpénztári számlámról??).
Ja, és nagyon fontos: a HGy egy fillér állami támogatást nem kap. Bezony. (Asszem a csarnokuk felépítéséhez kaptak egyedül valamennyit.)
A nagy egyházak rengeteget kaptak és kapnak, milliárdokat, és egy fillérrel nem kell elszámolniuk soha, senki fiának.
S Hit Gyülit meg keverni a Szcivel, hát, az meg a szezont a faszommal. Az egyik egy feltehetően alkotmányellenesen működő pszichoterrorista maffia, a másik meg egy (ugyan nekem vicces külső látványelemekkel, de) mégiscsak törvényesen, az embereket lelkileg nem megnyomorító, hanem inkább egy (számomra túl konzervatív és kissé szemellenzős módon, de mégis) társadalmi szempontból a helyes úton tartó közösség. A pénzügyeiket én is szívesen átnézetném egy független könyvelővel, de feltehetően kevesebb hibát találnék benne, mint a szcinél, és legyünk őszinték a nagy egyházaknál is. Már tettem utalást fentebb a katkók több mint 5 milliárddal való kistafírozására az én adómból (vagy a magánnyugdíjpénztári számlámról??).
Ja, és nagyon fontos: a HGy egy fillér állami támogatást nem kap. Bezony. (Asszem a csarnokuk felépítéséhez kaptak egyedül valamennyit.)
A nagy egyházak rengeteget kaptak és kapnak, milliárdokat, és egy fillérrel nem kell elszámolniuk soha, senki fiának.
@eMeL:
Tulajdonképpen nem örvendek én valami nagy népszerűségnek seholse. Oka egyszerű, meg szoktam próbálni megvédeni agyurcsányt. Jellegzetessége ezen védelmi próbálkozásoknak, hogy sohasem én hozakodom elő vele, hanem általában elhangzik egy mondat, rá nézve mindig dehonesztáló, mintegy mellékesen, amiben a szokásos közhelyek szerepelnek, hiszen azok már a nép lelkébe ivódtak, és számításaim szerint úgy húsz év múlva népmesékké nemesednek. Na ekkor jövök én, és mondok valamit, hogy az nem egészen úgy van. Ilyenkor a reakció nem az, hogy debizony úgy van ezért, meg azért, meg amazért, hanem egy furcsa nézés, hogy mit védem én már megint. Némi idegesség is tapasztalható, hogy hát már szabadon rugdosni se lehet őtet helyeslő pillantásokkal követett nagy egyetértés közepette?
Mindezt azért kapcsolnám a hozzászólásodhoz, mert a következőket írtad:
"Ha meg valamilyen politikai erő vagy szerveződés (akár LMP vagy szakszervezet, gittegylet vagy bélyeggűjtő klub, jobbik vagy szocialista párt) nem áll be egy Demokratikus Koalícióba (akármilyen indokot előhúzva), akkor az a szememben azt jelenti, hogy asszisztál a vállalhatatlan hatalomnak, annak támogatója."
Jelenleg egyetlen ilyen koalíciószerűség szerveződik, mégpedig Gyurcsány kezdeményezésére. Na most, a szomorú helyzet az, hogy más ilyet nem is fog, meg nem is tud kezdeményezni, a Gyurcsányéhoz meg nem csatlakozik senki (az ismert okokból). Mindenki a saját kis szemétdombjáról próbálja megvívni a csatát az elefánttal, amelynek egyetlen dolga az egyenkénti eltaposás. Ebből következően, mivel az egyetlen potenciális ellenfél ki van kapcsolva (én meg elég kevesen vagyok a helyzet megváltoztatásához), nyugodtan felkészülhetünk egy hosszú időszakra, aminek a végén a FIDESZ saját nagyságába fog belebukni. De én azt már nem érem meg.
Tulajdonképpen nem örvendek én valami nagy népszerűségnek seholse. Oka egyszerű, meg szoktam próbálni megvédeni agyurcsányt. Jellegzetessége ezen védelmi próbálkozásoknak, hogy sohasem én hozakodom elő vele, hanem általában elhangzik egy mondat, rá nézve mindig dehonesztáló, mintegy mellékesen, amiben a szokásos közhelyek szerepelnek, hiszen azok már a nép lelkébe ivódtak, és számításaim szerint úgy húsz év múlva népmesékké nemesednek. Na ekkor jövök én, és mondok valamit, hogy az nem egészen úgy van. Ilyenkor a reakció nem az, hogy debizony úgy van ezért, meg azért, meg amazért, hanem egy furcsa nézés, hogy mit védem én már megint. Némi idegesség is tapasztalható, hogy hát már szabadon rugdosni se lehet őtet helyeslő pillantásokkal követett nagy egyetértés közepette?
Mindezt azért kapcsolnám a hozzászólásodhoz, mert a következőket írtad:
"Ha meg valamilyen politikai erő vagy szerveződés (akár LMP vagy szakszervezet, gittegylet vagy bélyeggűjtő klub, jobbik vagy szocialista párt) nem áll be egy Demokratikus Koalícióba (akármilyen indokot előhúzva), akkor az a szememben azt jelenti, hogy asszisztál a vállalhatatlan hatalomnak, annak támogatója."
Jelenleg egyetlen ilyen koalíciószerűség szerveződik, mégpedig Gyurcsány kezdeményezésére. Na most, a szomorú helyzet az, hogy más ilyet nem is fog, meg nem is tud kezdeményezni, a Gyurcsányéhoz meg nem csatlakozik senki (az ismert okokból). Mindenki a saját kis szemétdombjáról próbálja megvívni a csatát az elefánttal, amelynek egyetlen dolga az egyenkénti eltaposás. Ebből következően, mivel az egyetlen potenciális ellenfél ki van kapcsolva (én meg elég kevesen vagyok a helyzet megváltoztatásához), nyugodtan felkészülhetünk egy hosszú időszakra, aminek a végén a FIDESZ saját nagyságába fog belebukni. De én azt már nem érem meg.
malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.11.24. 22:04:56
Nyugdíjas ügyekben persze lehet haragudni Orbánékra is, de mi lenne, ha egyszer a még mindig kavaró ferencre gerjednétek rá, aki annyira szétverte a pártját, h még 1/3-a sincs, de még csak annyi tekintélye sem, h megannyi kormánypárti hiba után is a fasorban sincs.
Ferenc makacssága nemcsak a 2/3-ot tette lehetővé, hanem azt is, h a saját pártja esély nélkül lépjen fel bármilyen - akár jó - cél érdekében.
A Fidesz lett a jelenlegi nyugdíjasok pártja (az ő érdekük az államosítás), de ki lesz a leendő nyugdíjasok pártja?
Térfélcsere várható?
Ferenc makacssága nemcsak a 2/3-ot tette lehetővé, hanem azt is, h a saját pártja esély nélkül lépjen fel bármilyen - akár jó - cél érdekében.
A Fidesz lett a jelenlegi nyugdíjasok pártja (az ő érdekük az államosítás), de ki lesz a leendő nyugdíjasok pártja?
Térfélcsere várható?
@Tóta W. Árpád:
:-)
Igen, jól látod.
De mivel nincs bástya a táblán, a parasztok meg hátrafelé nem tudnak ütni, ezt sakk mattnak hívják azt hiszem.
Vagy látsz parasztot, amelyik be tud lépni az alapvonalra, és átváltozni?
:-)
Igen, jól látod.
De mivel nincs bástya a táblán, a parasztok meg hátrafelé nem tudnak ütni, ezt sakk mattnak hívják azt hiszem.
Vagy látsz parasztot, amelyik be tud lépni az alapvonalra, és átváltozni?
@Tóta W. Árpád:
Egy dolgot még mondanék: az, hogy Ön meglátta a lehetőséget a Magyar Gyermekben, az óriási! Az összes, most nagyon hangos ellenzéki újságíró el fog fáradni, bele fog ebbe az egészbe betegedni, hogy azt KELL írni, ami ki lesz adva. De Önnek a Magyar Gyermekben ott a lehetősége megmutatni mindent, ami az ország és még azon is túl.
Valójában újra kell értelmezni az egész láthatót és tartani kell a hitet azokban, akik majd akarnak valamit. A majd, olyan jövő idő, ami akkorra lesz érvényes, amikorra a most magyar gyermekek felnőnek. Látom Önben az erőt.
(Nem sértődök meg, ha minden hozzászólásomat nem rak be, hiszen olvassa és ami Önnek szól, nem másnak. Ha van tehetséges kollégája, ideje csatlakozniuk. Gazda Albert szerintem ilyen.)
Egy dolgot még mondanék: az, hogy Ön meglátta a lehetőséget a Magyar Gyermekben, az óriási! Az összes, most nagyon hangos ellenzéki újságíró el fog fáradni, bele fog ebbe az egészbe betegedni, hogy azt KELL írni, ami ki lesz adva. De Önnek a Magyar Gyermekben ott a lehetősége megmutatni mindent, ami az ország és még azon is túl.
Valójában újra kell értelmezni az egész láthatót és tartani kell a hitet azokban, akik majd akarnak valamit. A majd, olyan jövő idő, ami akkorra lesz érvényes, amikorra a most magyar gyermekek felnőnek. Látom Önben az erőt.
(Nem sértődök meg, ha minden hozzászólásomat nem rak be, hiszen olvassa és ami Önnek szól, nem másnak. Ha van tehetséges kollégája, ideje csatlakozniuk. Gazda Albert szerintem ilyen.)
@UrsaMajor:
"Én megtartom" (mármint a mnyp-t)"
Az újságíró sem isten, hogy előre lássa a történéseket. Akkor úgy tűnt, lesz választás. Ma az van, hogy nincs. Kár hergelődni. A mai álláspont szerint muszáj maradni az államiban, különben elvesznek az évek és elveszik az összes eddig befizetett forint.
Ha nem jól látom, szóljon rám, Árpád!
"Én megtartom" (mármint a mnyp-t)"
Az újságíró sem isten, hogy előre lássa a történéseket. Akkor úgy tűnt, lesz választás. Ma az van, hogy nincs. Kár hergelődni. A mai álláspont szerint muszáj maradni az államiban, különben elvesznek az évek és elveszik az összes eddig befizetett forint.
Ha nem jól látom, szóljon rám, Árpád!
@vakapad: Nos, ebben egyetértettünk, és -értünk ma is. A becstelen elég szoft jelző volt. Nevezzük nyugodtan őket tolvaj gazembereknek. Az a becsületes jelzőjük.
@knausz: "Egy itt a lényeg: senkinek, semmiről gondolkodni nem kell. Sokan viszont tényleg nem szeretnek gondolkodni"
pontosan erről van szó.
De most már olyanok is belekezdenek ebbe a fárasztó tevékenységbe, akik eddig rühellették, mint Jónás a prófétaságot.
(Ez most Babits).
pontosan erről van szó.
De most már olyanok is belekezdenek ebbe a fárasztó tevékenységbe, akik eddig rühellették, mint Jónás a prófétaságot.
(Ez most Babits).
@malacz69 rettegéselemző: Right. Ez jó. Ki a leendő nyugdíjasok pártja? Ott a pont.
Különben látogassatok el a Vastagbőrre, hú, mi van ott, már vagy 1300 hozzászólással...
Különben látogassatok el a Vastagbőrre, hú, mi van ott, már vagy 1300 hozzászólással...
@szerénységem: Amíg a netet nem gyűrik az izzadt, mindent vivő markukba, addig lehet itt is pörgetni a hozzászólásokat. Egyszer belebuknak,Vakapáddl szemben énhiszem, hogy megérem. Már csak azértis kurva jó egészsgében.
Hisze a Kis gömböc című mese eszmei mondanivalójában. Nekünk még volt olyan, hogy eszmei mondanivaló kibontása. :-DDD Na, az lesz pedig.
Hisze a Kis gömböc című mese eszmei mondanivalójában. Nekünk még volt olyan, hogy eszmei mondanivaló kibontása. :-DDD Na, az lesz pedig.
@vakapad:
"a politikust nem valami elegáns azért utálni, mert hatalmon szeretne lenni."
pedig politikus és diktátor közt igenis van némi különbség...
"a politikust nem valami elegáns azért utálni, mert hatalmon szeretne lenni."
pedig politikus és diktátor közt igenis van némi különbség...
@vakapad:
nincsen itt maga egyedül, csakhát nem elegen. mondhatni, itt vagyok én például még egy embernek, ámbátor már a naivitásomat is lekűzdöttem.
nincsen itt maga egyedül, csakhát nem elegen. mondhatni, itt vagyok én például még egy embernek, ámbátor már a naivitásomat is lekűzdöttem.
@a szív fészkei:
szerény számításaim szerint kommunikációs ütleg szempontjábul eddig a legtöbbet a führertül loptak, bár a dakota mondások antológiáját télleg nem olvastam.
szerény számításaim szerint kommunikációs ütleg szempontjábul eddig a legtöbbet a führertül loptak, bár a dakota mondások antológiáját télleg nem olvastam.
@a szív fészkei:
"Egyszer belebuknak,Vakapáddl szemben énhiszem, hogy megérem."
Én nem hiszem. Ezt már most senki nem tudja visszacsinálni.
Sok értelmiségi baloldali személyiség beszélgetett a tévében arról, hogy majd élnek a vétójoggal. Tessék, most éljenek! Kíváncsian figyelem, ahogyan csinálják. El fognak tűnni a képernyőről és nem látták át.
Nem fikázom őket, de csak néhány polgári körös gyűlésen ott lettek volna, mint én, látták volna, hogy nem kukoricáznak!
Az értelmiségi emberben az a legnagyobb baj, hogy elméleti. A gyakorlat meg valami egészen más.
"Egyszer belebuknak,Vakapáddl szemben énhiszem, hogy megérem."
Én nem hiszem. Ezt már most senki nem tudja visszacsinálni.
Sok értelmiségi baloldali személyiség beszélgetett a tévében arról, hogy majd élnek a vétójoggal. Tessék, most éljenek! Kíváncsian figyelem, ahogyan csinálják. El fognak tűnni a képernyőről és nem látták át.
Nem fikázom őket, de csak néhány polgári körös gyűlésen ott lettek volna, mint én, látták volna, hogy nem kukoricáznak!
Az értelmiségi emberben az a legnagyobb baj, hogy elméleti. A gyakorlat meg valami egészen más.
@eMeL: GyF megalapította a Dem. Koal. Platformot:))Pont arról beszél részletesen a múlt heti 168-ban, amiről itt te:))
@hacsaturján: Csak tiszta forrásból, igazad van. Jóember itt levezeti, mit és honnan szemelgettek a szorgos méhecskék. www.nepszava.com/index.php?topic=1&page=4743
@malacz69 rettegéselemző:
"Nyugdíjas ügyekben persze lehet haragudni Orbánékra is, de mi lenne, ha egyszer a még mindig kavaró ferencre gerjednétek rá, aki annyira szétverte a pártját, h még 1/3-a sincs, de még csak annyi tekintélye sem, h megannyi kormánypárti hiba után is a fasorban sincs."
Ferenc makacssága nemcsak a 2/3-ot tette lehetővé, hanem azt is, h a saját pártja esély nélkül lépjen fel bármilyen - akár jó - cél érdekében.
Sőt, haragudjunk Kádár Jánosra, aki tevékenységével aláásta a jó kis egypártrendszerünket.
Meg Antallra, aki annyira ellenszenvesen kormányzott, hogy az visszahozta a komcsikat és helyzetbe a libsiket, akik annyira idiótán csinálták, hogy jöhetett Orbán, aki annyira hülye volt, hogy jöhetett Medgyessy, aki miatt aztán Gyurcsány...
De ebből tényleg csak Gyurcsányt lehet kiemelni.
"Nyugdíjas ügyekben persze lehet haragudni Orbánékra is, de mi lenne, ha egyszer a még mindig kavaró ferencre gerjednétek rá, aki annyira szétverte a pártját, h még 1/3-a sincs, de még csak annyi tekintélye sem, h megannyi kormánypárti hiba után is a fasorban sincs."
Ferenc makacssága nemcsak a 2/3-ot tette lehetővé, hanem azt is, h a saját pártja esély nélkül lépjen fel bármilyen - akár jó - cél érdekében.
Sőt, haragudjunk Kádár Jánosra, aki tevékenységével aláásta a jó kis egypártrendszerünket.
Meg Antallra, aki annyira ellenszenvesen kormányzott, hogy az visszahozta a komcsikat és helyzetbe a libsiket, akik annyira idiótán csinálták, hogy jöhetett Orbán, aki annyira hülye volt, hogy jöhetett Medgyessy, aki miatt aztán Gyurcsány...
De ebből tényleg csak Gyurcsányt lehet kiemelni.
malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.11.25. 14:04:17
@Lord_Valdez:
"Na, Árpi, kíváncsi vagyok, hogy hogy fogod elmagyarázni egy gyereknek, hogy valaki nem része egy közösségnek, mégis fizetnie kell."
Amit a munkáltató fizet utánam (24%-ot) azt én fizetem, vagy ő? Ez itt a kérdés.
Ha én, igazad van; de ha nem én, akkor nem biztos, h vemhes - és ezzel nem mentegetni akarom a menthetetlent.
"Na, Árpi, kíváncsi vagyok, hogy hogy fogod elmagyarázni egy gyereknek, hogy valaki nem része egy közösségnek, mégis fizetnie kell."
Amit a munkáltató fizet utánam (24%-ot) azt én fizetem, vagy ő? Ez itt a kérdés.
Ha én, igazad van; de ha nem én, akkor nem biztos, h vemhes - és ezzel nem mentegetni akarom a menthetetlent.
Kedves Árpád. Én egy kis óvodás gyerek vagyok és azt szeretném kérdezni, hogy miért van az, hogyha egy állam "bajba kerül" akkor kölcsönöket vesz fel, ha egy bank vagy a bankrendszer bajba kerül akkor meg vissza nem fizetendő segítséget nyújtanak neki.
Válaszodat előre is köszönöm az egész óvoda nevében. :)
Válaszodat előre is köszönöm az egész óvoda nevében. :)
@malacz69 rettegéselemző:
"Amit a munkáltató fizet utánam (24%-ot) azt én fizetem, vagy ő? Ez itt a kérdés."
Sem-sem, vagy is-is.
A munkáltató fizeti, de utánad, a te béred alapján. Vagyis ha te nem lennél, ez a befizetés sem lenne.
Azt inkább lehet mondani, hogy te fizeted (hisz ehhez csak az kellene, hogy a jogszabály ne a munkáltatóra terhelje, hanem egy "bruttósítás" után a bruttó munkabéredre, amibők te fizeted. Azt viszont nem lehet mondani, hogy a munkáltató fizeti, akár vagy, akár nem vagy.
@endike:
"bankrendszer bajba kerül akkor meg vissza nem fizetendő segítséget nyújtanak neki"
Már ahol. Pl. az USA-ban voltak olyan bankok, amik részben állami tulajdonba kerültek. És ezen rész eladásával a válság után az állam nagyon jól keresett.
Mellesleg Magyarországon egyetlen bankot sem kellett kisegíteni.
"Amit a munkáltató fizet utánam (24%-ot) azt én fizetem, vagy ő? Ez itt a kérdés."
Sem-sem, vagy is-is.
A munkáltató fizeti, de utánad, a te béred alapján. Vagyis ha te nem lennél, ez a befizetés sem lenne.
Azt inkább lehet mondani, hogy te fizeted (hisz ehhez csak az kellene, hogy a jogszabály ne a munkáltatóra terhelje, hanem egy "bruttósítás" után a bruttó munkabéredre, amibők te fizeted. Azt viszont nem lehet mondani, hogy a munkáltató fizeti, akár vagy, akár nem vagy.
@endike:
"bankrendszer bajba kerül akkor meg vissza nem fizetendő segítséget nyújtanak neki"
Már ahol. Pl. az USA-ban voltak olyan bankok, amik részben állami tulajdonba kerültek. És ezen rész eladásával a válság után az állam nagyon jól keresett.
Mellesleg Magyarországon egyetlen bankot sem kellett kisegíteni.
@a szív fészkei:
oh, a publicista által felhozott irományban még nem szerepelt a "nemzeti ügyek/felemelkedés kormánya" c. szöszögés sem.:))), bár előfordulhat, hogy az "én jézus munkáját jöttem befejezni" kijelentésre már többen fölkapnák a fejüket.
oh, a publicista által felhozott irományban még nem szerepelt a "nemzeti ügyek/felemelkedés kormánya" c. szöszögés sem.:))), bár előfordulhat, hogy az "én jézus munkáját jöttem befejezni" kijelentésre már többen fölkapnák a fejüket.
Esztergomi anziksz: index.hu/belfold/2010/11/25/csodeljaras_indult_esztergomban/
Mintaváros mintagazdálkodása.
Mintaváros mintagazdálkodása.
Az utolsó 100 komment: