W

w.blog.hu

Tóta W. Árpád kommentál, szemtelenkedik, valamint permanens fogadóórát tart.
Régi cikkarchívum



Kommentelés - házirend

Wblog @ Facebook

Engedjétek hozzám

Kis heti hírlap 4-10 éveseknek.


Foglalod a kurvanyádat

A mozdonyhorgony
Úgy remélte, ezzel bekerül a Rekordok Könyvébe. De legalább a Jackassbe.

Elnöki pornó
Nagy baj, ha az elnök ribanc.

Nem jó a nemzetnek egyedül
Szuverén ország is lehet borzalmas hely.

Szent szar
A húsvéti alkotmány: szentséggyalázás.

A pedofilok védőszentje
A deviancia fincsi, de csak ha papok csinálják.

A gólkirály beszéde
Angela, te náci ribanc!

Győz a szittya förgeteg
Kuss, mi így szállunk le a bicikliről.

Együtt sikerülni fog
Bizonyítsuk gyalázkodással, hogy Magyarország szabad!

Kompország vitorlát bont
A finom kritikát meg lehet állítani, a brutálisat nem.

Foglalod a kurvanyádat
Nem ti vagytok a nemzet, sem a nemzeti oldal.

Utolsó kommentek

  • Brown094: Ha pénzt vesztett egy átverés miatt, vagy megadta adatait egy csalónak, akkor is visszakaphatja el... (2021.10.21. 23:05) Tribuszerné visszanéz
  • szódabár: Hát te sem vagy a tolerancia bajnoka. Hehehe. Felőlem mindenki azt csinál amit akar, nálunk a menó... (2020.12.26. 11:50) Isten fasza
  • Tahó Sandokan: Közben elkészült, bitangfinom. (2020.11.09. 15:20) Ajándék erős gyomorhoz
  • Tahó Sandokan: Nem számítottál kommentre, ugye Worluk? Tegnap jutottunk hozzá ehhez a szürke gombához (egy gombá... (2020.11.09. 14:43) Ajándék erős gyomorhoz
  • Reactor: Bírom az ilyen mérhetetlenül idióta hozzáállást...a falu élhetetlen közösség, mert ott nincs TESZK... (2020.06.26. 14:47) Vackor néni busza
  • Utolsó 20

Kockázatok és mellékhatások

2007.07.19. 16:24 Tóta W. Árpád

Az Erste reklámjában megénekelt bácsi, aki büszkén újságolja, hogy nem képes eldönteni, hova menjen nyaralni, de azt már tudja, hogy miből – na ennek kellene kötelezően bekarikázni a fejét, és kiírni, nem apró betűvel: SZERENCSÉTLEN HÜLYE. Mint mindenki, aki effélékre hitelt vesz fel.

Vagy az is működne, ha az ilyen bácsikat mindig Medgyessy Péter játszaná.


Címkék: reklám cikkajánló

412 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://w.blog.hu/api/trackback/id/tr40121242

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Vagdalthús 2007.11.21. 10:53:27

Vagdalthúst a füledbeA kéretlen reklámmal való zaklatás egyik legidegesítőbb formája, ha telefonon halmoznak el fantastzikus ajánlatokkal. Az utóbbi időben előszeretettel alkalmazzák ezt a módszert bankok is ügyfeleik elidegenítésére. Független üzletköt..…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nem láttam, de van némi fogalmam Bhutánról. Nagyon idilli, egy baj van: az embereknek még csak esélyük sincs a választásra. Azért a jelenlegi nyugati civilizáció döntően a népakarat terméke, nem egy filozófus, vagy valami titkos összeesküvés, stb. eredménye.

Persze sok szempontból zsákutca, de amíg az emberek többsége magától nem "ébred rá" az igazságra, addig hiába pampogunk.
Egyébként az sem igaz, hogy nincs fejlődés; van, csak lassú, és sok áldozattal jár. Saját kárán okul a nép, de okul. Nem kell siettetni, mert annak semmi értelme. Már annyian próbálták megváltani a világot, de csak több generáció-váltás után lett fejlődés.
Pedig vannak az emberi együttélésnek bizonyos alapvető szabályai, melynek megkérdőjelezése a társadalom alapvető létjogosultságát vonja kétségbe. A társadalom ugyanis maga a rend. A rend pedig az, hogy vannak mindenre érvenyes szabályok. Igen is kell, hogy létezzen egy abszolút mérce (melyet nem kell vallási-egyházi értelemben venni). A minden relativizáló világnak nincs jövője.
A reklámok azért nem elenyésző következmények. Mondhatni korunk és rendszerünk szimbóluma. A dekadencia indikátora.
"kukacka · www.kukacka.blog.hu 2007.07.23. 00:09:07
Nem láttam, de van némi fogalmam Bhutánról. Nagyon idilli, egy baj van: az embereknek még csak esélyük sincs a választásra. Azért a jelenlegi nyugati civilizáció döntően a népakarat terméke, nem egy filozófus, vagy valami titkos összeesküvés, stb. eredménye.

Persze sok szempontból zsákutca, de amíg az emberek többsége magától nem "ébred rá" az igazságra, addig hiába pampogunk.
Egyébként az sem igaz, hogy nincs fejlődés; van, csak lassú, és sok áldozattal jár. Saját kárán okul a nép, de okul. Nem kell siettetni, mert annak semmi értelme. Már annyian próbálták megváltani a világot, de csak több generáció-váltás után lett fejlődés."

Úgy gondolom nem beszélhetünk valódi népakaratról azaz demokráciáról. Nincs valódi választás és az emberek többsége manipulálva van valódi irányba. A demokrácia akkor műkedne igazán ha itt minden nagykorú állampolgárnak lennének bizonyos ideológiaiá stb. De ott tartunk, hogy nincsen felelősségérzet. Jogot korlátlan módon osztunk feltétel nélkül. Oszthatnánk pisztolyt is mindenki kezébe, meglátnánk mi lenne belőle. A szabadság nem jog, hanem kötelesség, csak el tetszett felejteni. Nyilvánvalóan fel kell világosítani a népet, viszont ez nem megy úgy, hogy közben arról beszélünk, hogy teljesen természetes és normális az, hogy buta emberek manipulálják még butább embertársaikat. Nem mehet ez így, amig ezt jogosnak és helyénvalónak tartjuk.
A hibás jelenségek elleni küzdelem során csaknem mindig számolni kell az ellenkező előjelű túlzásokkal is. Viszont ezek időlegesek.
loller:

és ha jól értelmezlek, ennek az abszolút mércének pedig te vagy az egyedüli és kizárólagos letéteményese.

namármost akkor mihez kezdesz, ha én meg azt mondom, hogy én fogom megmondani mindenkinek, neked is, hogy mit nézzen (tegyen, gondoljon)? az már egyből nem tetszene annyira, ugye?
Meg mellesleg szerinted mi a fontosabb? Hogy legyen a bhutániaknak is mcdonalds? Vagy talán így is jobb és boldogabb életük van? Miből gondoljuk, hogy a mi világunk és társadalmunk jobb, mint övék? Nekünk kéne magunkba nézni mikor a válások mértéke az egekbe szökik, a gyermekek szülő nélkül nőnek fel, a tv-ben az idiotizmust hirdetik, az iskolában droidokat nevelnek.

Olyan jó lenne ha lenne legalább egy Székelyföld méretű ország itt Európában, olyasmi mint Bhután.
talán nem ártana a bhutániakat is megkérdezni, hogy szeretnének-e megdonelct. vagy nemis. döntsük el mi, hogy mi kell nekik! mi úgyis olyan jól tudjuk, ne terheljük szegényeket ilyen gondokkal!
"gravy_t 2007.07.23. 00:16:42
loller:

és ha jól értelmezlek, ennek az abszolút mércének pedig te vagy az egyedüli és kizárólagos letéteményese.

namármost akkor mihez kezdesz, ha én meg azt mondom, hogy én fogom megmondani mindenkinek, neked is, hogy mit nézzen (tegyen, gondoljon)? az már egyből nem tetszene annyira, ugye?"

Ismerem ezt a liberális retorikát, hogy bármire amit mondok elő lehet venni azt a szöveget, hogy "MÉÉÉ?! MEE TE ASZONOD?"
Nem, nem azért. Mondhatná akárki.
Vannak bizonyos dolgok, amikről konszenzus van. Pl, hogy a gyilkosság, pedofília stb. az rossz. Remélem arról is konszenzus van, hogy a hülyeség rossz.

Egy csomó olyan dolog van, amik már sokkal születésem előtt is alapvetőek voltak és függetlenek az egyénektől. Ezek létjogosultsága éppen maga a társadalom, az hogy működik. A társadalom maga a rend.
A hangsúly ott van, hogy következmény a reklám és a mónikasó. Ha ezeket korlátozzák, akkor az csak tüneti kezelés, a betegség maga nem múlik el: egyfajta struccpolitika.

Ha valóban volna abszolút mérce, a kertévék mind bebuktak volna mára.

Egyébként pedig kicsit túlzónak tartom a televízió jelentőségének értékelését. Azért az emberek többsége még mindig nem a tévét tartja legfőbb referenciának. Szórakozás. Többnyire ennyi.
"kukacka · www.kukacka.blog.hu 2007.07.23. 00:20:43
A hangsúly ott van, hogy következmény a reklám és a mónikasó. Ha ezeket korlátozzák, akkor az csak tüneti kezelés, a betegség maga nem múlik el: egyfajta struccpolitika.

Ha valóban volna abszolút mérce, a kertévék mind bebuktak volna mára.

Egyébként pedig kicsit túlzónak tartom a televízió jelentőségének értékelését. Azért az emberek többsége még mindig nem a tévét tartja legfőbb referenciának. Szórakozás. Többnyire ennyi."

Abszolút mércék ettől függetlenül léteznek, csak nincsenek nyilvánvalóvá téve. Sőt épp ellenkezőleg. Alkotmányunk alapelvnek tekinti a demokráciát, azaz, hogy az van amit a nép akar. Magyarul az alapelv az, hogy nincs alapelv. Éppen ezért hanyatlik a nyugati civilizáció.

Igen, ez önmagában valóban csak tüneti kezelés lenne, és önmagában nem is elég. Viszont a legtöbb ember ezáltal kissé magába szállna.
loller:
hát ilyen jót nem röhögtem napok óta! tényleg leliberálisoztál?!?! :D hát ez jó!

persze persze, általános értékek satöbbi. de azért azt nehéz lenne eldönteni, hogy ki a hülye és ki nem, nem gondolod?

ez a társadalom maga a rend meg már eléggé elszállt érvelés szerintem. inkább arról mondj pár szót, hogy a gyakorlatban hogy nézne ki a reklámok szabályozása álmaid államában.
"gravy_t 2007.07.23. 00:25:42
loller:
hát ilyen jót nem röhögtem napok óta! tényleg leliberálisoztál?!?! :D hát ez jó!

persze persze, általános értékek satöbbi. de azért azt nehéz lenne eldönteni, hogy ki a hülye és ki nem, nem gondolod?

ez a társadalom maga a rend meg már eléggé elszállt érvelés szerintem. inkább arról mondj pár szót, hogy a gyakorlatban hogy nézne ki a reklámok szabályozása álmaid államában."

Hát ha nem tartod magad liberálisnak akkor úgy, viszont ez a fajta érvelés elsősorban rájuk jellemző.

Hülye talán az, akinek nincsen saját elvei, befolyásolható, gyenge akaratú, becstelen, nem tudja mit akar, frusztrációit agresszióban éri ki. Kábé.

Szerintem a televízió és az utcai táblareklám felesleges. Nem kész érveket sorakoztat fel, hanem az érzelmekre hat. Éppen ezért ez manipuláció, amiről már Hitler óta tudjuk, hogy szemétség.
Úgy gondolom, hogy lennének bizonyos lapok, amik termékismertetéssel foglalkoznának, kritizálnának, ajánlanának (ellenőrizetten objektív módon). Ezek a lapok ingyenesek lennének persze. Ha valakit érdekel valami hát utánanéz.
szerintem értékeket az államnak kell(ene) felmutatnia és közvetítenie a "nép" felé, nem a médiá(k)nak.

a kereskedelmi televíziózás per definíció alkalmatlan olyan értékközvetítésre, amelyet szerintem itt mindnyájan kívánatosnak tartanánk. fontos lenne ezért, hogy ésszerű keretek közt szabályozzák a reklámozást. pl. gyermekműsorok alatt ne lehessen reklám, vacsoraidőben ne adhassanak betét/pelenka/stb-reklámot.
lorrerkid: hát ez az, hogy egyre kevesebb dolgogról van konszenzus. Persze a jog, a törvények szabályozzák az életünket, gyilkosság és kocsifeltörés esetére. de pont az ilyen kérdésekben, hogy lehet-e házas emberként félrelépni vagy fiatalkorúakat molesztálni, nincs szabály. Ezeken a pontokon kezdődik a moralizálás, ha tetszik a jobb és baloldal, a fehér és a kreolbőrűek stb. vitája...nincs ége, ezt lásd
ez a tájékoztató lap jól hangzik, én pl régóta hiányolom az olyan tévéműsorokat, amelyek utánamennének reklámokban elhangzott állításoknak, és tesztelnék azokat. de persze az ilyen műsor maga is reklám lenne így vagy úgy.

akkor azt mondd meg, a "lakosság" honnan szerezne tudomást ezekről a tájékoztató újságokról?
És persze akkor nem lenne tévé sem, mert reklámok híjján, iszonyat pénzeket kellene kifizetnünk előfizetési díjként, amiből fenntartható minőségi csatornákat lehetne futtatni. Az internet dettó.
gravy: nincs állam, az állam
mi magunk vagyunk, mindannyian.
"gravy_t 2007.07.23. 00:32:18
szerintem értékeket az államnak kell(ene) felmutatnia és közvetítenie a "nép" felé, nem a médiá(k)nak.

a kereskedelmi televíziózás per definíció alkalmatlan olyan értékközvetítésre, amelyet szerintem itt mindnyájan kívánatosnak tartanánk. fontos lenne ezért, hogy ésszerű keretek közt szabályozzák a reklámozást. pl. gyermekműsorok alatt ne lehessen reklám, vacsoraidőben ne adhassanak betét/pelenka/stb-reklámot."


Igen épp erről beszéltem. Kell a rend, a szabályozás, mer különben csak hülyébbek leszünk.


"mose 2007.07.23. 00:35:01
lorrerkid: hát ez az, hogy egyre kevesebb dolgogról van konszenzus. Persze a jog, a törvények szabályozzák az életünket, gyilkosság és kocsifeltörés esetére. de pont az ilyen kérdésekben, hogy lehet-e házas emberként félrelépni vagy fiatalkorúakat molesztálni, nincs szabály. Ezeken a pontokon kezdődik a moralizálás, ha tetszik a jobb és baloldal, a fehér és a kreolbőrűek stb. vitája...nincs ége, ezt lásd"

Igen a vége ott van, hogy ki tud nagyobb pénzt ölni a kampányba, ki tudja jobban átbaszni az embereket aztán végül a parlamentben megszavaztatni az elveit. Ez a demokrácia.
én nem tiltanám sem a televíziós, sem az óriásplakátos reklámot, viszont szigorúbb felügyelet alá vonnám őket. pl. hogy az óriásplakátok esztétikusak legyenek. a tv-reklámokkal kapcs-ban már írtam példát.
gravy_t 2007.07.23. 00:35:33

Juszt Laci próbálkozott ilyen műsorral. Iszonyat.
mose 2007.07.23. 00:36:55

nem jól tudod, ugyanis az állam én vagyok! :D
"gravy_t 2007.07.23. 00:35:33
ez a tájékoztató lap jól hangzik, én pl régóta hiányolom az olyan tévéműsorokat, amelyek utánamennének reklámokban elhangzott állításoknak, és tesztelnék azokat. de persze az ilyen műsor maga is reklám lenne így vagy úgy.

akkor azt mondd meg, a "lakosság" honnan szerezne tudomást ezekről a tájékoztató újságokról?"


Pl. ki lennének téve a több helyen ahol sok ember megfordul (aluljáró, busz- és metrómegálló) és persze csakúgy kéretlen ne lehessen bedobni a postaládába.


"kukacka · www.kukacka.blog.hu 2007.07.23. 00:35:39
És persze akkor nem lenne tévé sem, mert reklámok híjján, iszonyat pénzeket kellene kifizetnünk előfizetési díjként, amiből fenntartható minőségi csatornákat lehetne futtatni. Az internet dettó."

A kereskedelmi tv nem létszükséglet. A közszolgálati tv-t kéne színvonalassá tenni. De ez így sehogy sem oké.


Mellesleg valaki írta, hogy a nép tanul a saját kárán. Ez a legkevésbé sem igaz. Ha így lenne trianon után nem engednék be az országba a bevándorlókat. Mert trianonból is mi a tanúság? Beengedtük a románokat nagy számban erdélybe, többségbe kerültek, majd egy pillanatban leszakították a területet.
kukacka · 2007.07.23. 00:37:50

igen, volt szerencsém látni néhányat laci próbálkozásaiból :S

de pl egy közszolgálati tévén nyugodtan mehetne egy műsor, ahol megkérdeznek szakembereket (nem hanna suralt), meg kipróbálnak ezt-azt, meghívják a gyártót, esetleg a reklám készítőjét stb.
Az ilyen izlés, meg esztétikum dolgok mind relatív fogalmak. Mi alapján döntenél? Én speciel utálom Picassót.
kukacka: miért mondod, h a juszt műsora iszonyat? egy probléma kapcsán megszólaltatják az érintetteket. Akkor is, ha gyakorta kínos beszélnie, reagálnia pl valamelyik minisztérium érintett oszt.vezetőjének stb. Mondj még egy műsort, amelyik hasonlóval próbálkozik?
"gravy_t 2007.07.23. 00:37:44
én nem tiltanám sem a televíziós, sem az óriásplakátos reklámot, viszont szigorúbb felügyelet alá vonnám őket. pl. hogy az óriásplakátok esztétikusak legyenek. a tv-reklámokkal kapcs-ban már írtam példát."

Én nem tartom okénak, hogy az ember mikor szórakozni akar vagy sétálni az utcán millióegy módon próbálnak eladni nekem valamit! Fel kéne hagynunk ezzel a pénzközpontú szemlélettel.
Mindenhol bank áll és marketingcenter miközben a korházak meg az iskolák lerohadnak. Tényleg megőrült itt a világ.
"kukacka · www.kukacka.blog.hu 2007.07.23. 00:43:31
Az ilyen izlés, meg esztétikum dolgok mind relatív fogalmak. Mi alapján döntenél? Én speciel utálom Picassót."

Én meg legszívesebben lehúznám az egész avantgard, modern meg posztmodern irányzatot a wc-n...
nade ha kiteszik az utcán, az nem óriásplakátozás??? :P

olyan úgysem lesz sosem, hogy nincs kertévé, inkább a közszolgálati médiá(ka)t kellene megerősíteni, hogy ellensúlyozni tudják. úgy hallottam, ez pl. horvátországban egész jól sikerült. (forrást nem tudok, egy beszélgetésben mondta vki)
"A kereskedelmi tv nem létszükséglet. A közszolgálati tv-t kéne színvonalassá tenni. De ez így sehogy sem oké."

A cucializmusban valami ilyesmi próbálkozás volt. Nézte is mindenki vadul a német-osztrák műholdasat, meg a csempészett Rambo-filmeket, a szexfilmekről nem is szólva.
loller most komolyan, ha mindent lehúznánk a vécén, amit eddig felsoroltál, tényleg nem maradna sokminden.

az óriásplakátok tényleg elrondíthatják a várost, ezért is kéne szigorúbban szabályozni őket.

kukacka · 2007.07.23. 00:43:31
választanál helyi testületet pl fél évre/egy évre, akik döntenének ízlésileg. ha nem tetszene, amit csinálnak, leváltanád őket.

mose 2007.07.23. 00:44:09
sztem kukacka csak a termékösszehasonlítós részére gondolt a műsornak. a tv ügyvédje többi része nekem speciel tetszik.
"gravy_t 2007.07.23. 00:47:50
nade ha kiteszik az utcán, az nem óriásplakátozás??? :P"

Hát azt nem verik a pofámba. Nincs nem tudok olyan irányba nézni a horizonton, hogy ne próbáljanak eladni valamit.


kukacka: Egyébként a német-osztrák filmek szerintem jóval színvonalasabbak, mint a hollywood. Azt le lehetne adni a közszolgálatin este 8kor. Mennyivel és nyugisabb lenne reklámok nélkül!
Lollerkid, és szerinted én mint a Pina Alakú Nyalóka gyártója, nem kenném meg kurvamód a Tájékoztató Lapot, hogy címlapon hozzák, milyen kurvajó a nyalókám?

és hogy ellenőriznéd, ugye? nekik ízlik.
off:

ha már valamit, akkor én a villanyoszlopokat tiltanám be, azok rondítják el igazán a város- és faluképet. ha a belvárosban el tud menni a drót a föld alatt, máshol miért nem? hogy éjjel is lássunk, ahhoz pedig lennének szép kovácsoltvas lámpaoszlopok.
az emberek kis csoportja "vezető" és nagyrésze "vezetett" típus. ez mindig így volt, lesz, változtatni nem lehet, a többség nem is igényel mást. Mindenkor egy szűk "elit" - lett légyen az bármilyen- mondta meg a többségnek, hogy mi a jó
"gravy_t 2007.07.23. 00:52:56
loller most komolyan, ha mindent lehúznánk a vécén, amit eddig felsoroltál, tényleg nem maradna sokminden.

az óriásplakátok tényleg elrondíthatják a várost, ezért is kéne szigorúbban szabályozni őket."

Jó a modern "művészetek" az az egyéni véleményem volt...:) Szerintem ritka szar és valahogy mindig kötődnek azok a művészek a lázadó/szocialista/anarchista/kommunista/erősen liberális vonalhoz, lsd. Picasso.

Az óriásplakátokat ki kéne vágni. Találjanak más bevételt, de én had sétáljak már nyugodtan a városban reklám nélkül.
jaj istenem, filmeket is mázsálunk? baszki, nem elég mérés, hogy hányan nézik meg? neked tényleg az Aczél et rendszere lenne a megfelelő, ottan lehetett ilyen szubjektív, ízlésbeli alapon "rendet teremteni".
"mose 2007.07.23. 00:55:54
az emberek kis csoportja "vezető" és nagyrésze "vezetett" típus. ez mindig így volt, lesz, változtatni nem lehet, a többség nem is igényel mást. Mindenkor egy szűk "elit" - lett légyen az bármilyen- mondta meg a többségnek, hogy mi a jó"

Ez így van, csak régen legalább nem hazudták, hogy a mi döntséünk valójában a te döntésed.

Ajánlom figyelmedbe ezt a cikket: lollerkid.fw.hu
általánosságban elmondható, hogy bármiféle tiltásból sosem fog semmi jó kisülni. mert előbb-utóbb lesz szépen cenzúra, meg ízlésrendőrség is. mert ha már az óriásplakát nem lesz, akkor valami okos kitalálja majd, hogy ne legyen újsághirdetés se stb.
Tóta W. Árpád · www.worluk.hu/ 2007.07.23. 00:54:00

szerintem lollerkid betiltaná a megkenést is (bocs, lollerkid, nem hagyhattam ki)
"Tóta W. Árpád · www.worluk.hu/ 2007.07.23. 00:54:00
Lollerkid, és szerinted én mint a Pina Alakú Nyalóka gyártója, nem kenném meg kurvamód a Tájékoztató Lapot, hogy címlapon hozzák, milyen kurvajó a nyalókám?

és hogy ellenőriznéd, ugye? nekik ízlik."

A teljes nyilvánosság meg a rend. Ez elég elrettentő erő lehet.


"Tóta W. Árpád · www.worluk.hu/ 2007.07.23. 00:56:22
jaj istenem, filmeket is mázsálunk? baszki, nem elég mérés, hogy hányan nézik meg? neked tényleg az Aczél et rendszere lenne a megfelelő, ottan lehetett ilyen szubjektív, ízlésbeli alapon "rendet teremteni"."

Mér szerinted jelenleg nem döntenek valakik arról, hogy milyen film menjen a tv-ben? Nomeg országonként is különböző. Pl. Németországban ahol van rendes filmipar ott bizonyára sokan nézik meg a helyi filmeket pl. ott van a Napola, amiről emlékszem te is jó kritikát írtál.
Tóta: ezzel sokan, sokhelyen próbálkoztak. ez lenne itthon is a közszolgálat dolga. Ahová akkor is megy pénz, ha jó és akkor is, ha rossz, vagyis nem a hírdetőktől függ
Lollerkid 2007.07.23. 00:56:16
oké, de ha nem lett volna picasso, mert betiltják, akkor most a te világképed annyival szegényebb lenne.
"gravy_t 2007.07.23. 00:58:45
általánosságban elmondható, hogy bármiféle tiltásból sosem fog semmi jó kisülni. mert előbb-utóbb lesz szépen cenzúra, meg ízlésrendőrség is. mert ha már az óriásplakát nem lesz, akkor valami okos kitalálja majd, hogy ne legyen újsághirdetés se stb."


Egyelőre ott tartunk, hogy csinálni kéne valamit ezzel a helyzettet.


"gravy_t 2007.07.23. 00:59:42
Tóta W. Árpád · www.worluk.hu/ 2007.07.23. 00:54:00

szerintem lollerkid betiltaná a megkenést is (bocs, lollerkid, nem hagyhattam ki)"


Az elvileg most is tiltott, csak végre kéne hajtani keményen.
"gravy_t 2007.07.23. 01:01:42
Lollerkid 2007.07.23. 00:56:16
oké, de ha nem lett volna picasso, mert betiltják, akkor most a te világképed annyival szegényebb lenne."

Én nem mondtam, hogy tiltani kéne, csak azt, hogy személy szerint szarnak tartom.
"Mér szerinted jelenleg nem döntenek valakik arról, hogy milyen film menjen a tv-ben?"

De. Minden egyes tévé szerkesztői. Aztán az AGB igazolja őket, vagy nem. (Inkább a mérést kellene pontosítani.)

Meg kéne értened, hogy _van_ egyéni döntés, ilyen pl az, hogy megnézem-e a Mortal Kombatot. Tudomásul kell vennünk, hogy sokaknak ez jó szórakozás. Hadd csinálják. Ahelyett úgyse fog Tarkovszkijt nézni. Szerintem egyébként te sem.

Egyébként nemcsak a Napoláról, hanem az összes új Bavaria-filmről jót írtam.

szerintem kezdetnek bőven elég lenne, ha az ortt helyett egy valóban működő testületet hoznának létre, és a médiatörvénybe pedig belefoglalnák ennek a testületnek a szerepét és jogosultságait. például hogy adhasson ki kötelező irányelveket, és szabadabban dönthessen a büntetések mértéke és milyensége felől.
mose 2007.07.23. 00:44:09

"miért mondod, h a juszt műsora iszonyat?"

Nos, nem a témákkal van a baj, hanem a stílussal. Sokszor eleve az a kiindulás, hogy a cégek, hivatalok csakis gecik lehetnek, a vevők/ügyfelek meg csupa szent szerencsétlen. Agresszív rányomulós, beintek neked stílus: valahogy emlékeztet a mónikasóra. :))
Nem éppen az értelem szolgálatában, inkább az érzelem, afféle "Lámpavasra velük!" népérzet megtestesítése/kiszolgálása.
Ezé nem teccik.

Egyébként a fogyasztóvédelem is rohamosan fejlődik, csak nem olyan látványosan. És a hivatalokban is lassan érezhető az ügyfél-központúvá válás, csak ez sem túl katartikus erővel.
loller: fogd már fel, hogy nincs egy általad berendezett világ! többen vagyunk, több akarattal és tetszésindex-szel!vagy társasjátékozol vagy el lehet költözni
hosszú távon pedig be kéne már ismerni végre, hogy a xx-xxi. században a média vált a negyedik hatalmi ággá. ennek megfelelően kellene hozzáállni. meg kell szervezni a képviseletét és intézményesíteni (a mostaninál sokkal jobban) a viszonyát a másik három hatalmi ággal. egy modern társadalomban a hatalmi ágaknak kiegyensúlyozottnak kell lenniük és együtt kell működniük, nem pedig megpróbálni a másik ág(ak)at lenyomni.
remélem, jókor szólok, hogy a média mint hatalmi ág irtó sebesen demokratizálódik ebben a pillanatban is.
A nyolcvanas években egyébként nem a minőségi német filmek kedvéért borította be tányérerdő a házakat.
:))
kukacka: nem lehet, h itt mi most mindannyian leképezzük kicsibe, amit nagyban is játszunk! semmi sem jó, az sem, amit elvileg még akár szerethetnénk is? lehet, h a világ tényleg jóval egyszerűbb és csak azt kéne megnézni, ki, mikor volt utoljára nővel/férfivel? úgy igazán! aztán körbekérdezni, h miért qurva régen?
hát igen, a parlament helyett úgy látom, ma már inkább a média vette át a népképviselet és a többi hatalmi ág ellenőrzésének szerepét, ezért fontos, hogy tisztázzuk a helyét a világban. jó dolog, hogy demokratizálódik, de ahogy nő a szerepe, vállaljon kicsit nagyobb felelősséget is.
bazeg. vállaljon nagyobb felelősséget? "A" Média? miért ki az elnöke?

TI vagytok a média!
láttátok az index új honlapját?
"mose 2007.07.23. 01:06:23
loller: fogd már fel, hogy nincs egy általad berendezett világ! többen vagyunk, több akarattal és tetszésindex-szel!vagy társasjátékozol vagy el lehet költözni"

Igazából az ilyenek esetében mint te, az is csoda, hogy élsz és nem lázadtál fel a szülői tiltás ellen, hogy nem szabad belenyúlni a konnektorba. Mert ha valamit nem szabad, egyből sipákolni kell, hogy DE MÉÉÉ?
gravy: vagy minden hatalmi ág szerepét tisztázzuk és helyrerakjuk egyidőben vagy egyikét sem. Semmi gond sincs azzal, ha a média is népképviselet, a gond az, hogy gyakorta nem jut elég infohoz, így kreál egyet vagy félinfokból tájékoztat - félre
mose 2007.07.23. 01:14:20

Hát, egyesek már bebizonyították, hogy az egész világot és történéseit még mindig vissza lehet vezetni az ősi primitív ösztönökre. Pénz, siker, hatalom: ki lesz sikeresebb a génjei terjesztésében (bár ezt már orvosilag sikerült szeparálni). Az erősebb kutya baszik logikája dominál még a mai világban is.
Ennyit a többezer éves kulturáról. Bocs.
loller: "Igazából az ilyenek esetében mint te, az is csoda, hogy élsz és nem lázadtál fel a szülői tiltás ellen, hogy nem szabad belenyúlni a konnektorba. Mert ha valamit nem szabad, egyből sipákolni kell, hogy DE MÉÉÉ?"

az se baj, ha értelmetlen, amit írsz, a lényeg h megteheted - ilyen ez a világ! elférsz benne
Új dizájn lesz az indexnek? Ideje volt. Elég uncsi volt már. Meg túl konzervatív.
:))
Tóta W. Árpád · www.worluk.hu/ 2007.07.23. 01:18:08

hát figy, ha már egyszer hatalmi ág, akkor úgy dukálna, hogy ne csak önnön fényében tündököljön, hanem felelősségezzen is kicsinykét.

azt is mondták régebben, hogy a parlament mi vagyunk, aztán annak se lett jó vége
mose 2007.07.23. 01:21:25

ezért is lehet ez csak hosszú távon megvalósítható. mert ahhoz, hogy a médiát bevegyék negyediknek, nem elég a médiatörvény módosításaelég alapos rendezkedés kell - alkotmánymódosítás, médiák együttműködése, hogy egységesen léphessenek fel, médiák törvényi függetlenítése a pártoktól et cetera.

off:
igen, új lett az index, de amikor én néztem meg, egy fake, poénos oldal jött be, frenetikus főcímekkel és animációkkal, le is mentettem. megosztanám, de nem ismerek ilyenre szolgáló oldalakat.
gravy_t:

- a média hatalmát a fogyasztói adják. de ez a kisebb dolog.

- az, hogy ti vagytok a média, arra utal, hogy a nyilvánosság ma szinte mindenkinek elérhető, ha képes nyitni egy blogot, vagy legalább egy topikot. semmilyen vélemény vagy tény nem szupresszálható teljesen. plusz ld Totalcar Népítélet, Homár, meg a többi.
blog, népítélet - oké

de azért ismerd el, hogy a tv2, a zertéel meg az indeksz az nem "a nép"
Ejnye, Árpi, egyre hátrébb csúszol a címoldalon! Már csak a webisztánt tudtad beelőzni. A végén már szinte láthatatlan lesz a linked.
:))
az az old media. de ha most fel akarnám sorolni, hány témát szednek össze "az internetről", akkor elég hosszú lista lenne. ha te fogsz hurokkal egy ufonautát, fel tudod tenni a youtube-ra, és másnap a nyakadon lesz az RTL, sőt a CNN is. ha előbb érnek oda, mint a CIA.
nem tudja minden egyes ember befolyásolni a médiát, ezáltal gyakorolva népképviseletet. ha ez annyira megvalósítható lenne, akkor ugyanúgy lehetne akár elektronikus szavazás, ahol a törvényeket az emberek szavaznák meg valós időben, de ez már igencsak sci-fi
kukacka: most abc-rendben vannak, a felette lévő ajánlókban pörögnek majd az indexes blogok. de nekem ehhez amúgy nem fűződik anyagi érdekem.
"elektronikus szavazás, ahol a törvényeket az emberek szavaznák meg valós időben, de ez már igencsak sci-fi"

ez nem technikailag necces, hanem a képviseleti/közvetlen demokrácia vitájához tartozik.

na de most már dolgozom, az őstermelőkről fogok írni.
igen, de a műsorok nagy részét nem az általam fogott ufós videók adják. az úgy nem televízió, hanem csak egy nagy kereskedelmi youtube lenne.

bármiféle értékközvetítést egy közvetlenül az emberek által működtetett média nem képes végezni.
TWÁ: hát bezony, jól kell tudni nevet választani. Első hely: a művelt alkoholista. Javaslat: Atóta W. blog.
:)
Tóta W. Árpád · www.worluk.hu/ 2007.07.23. 01:45:51

inkább az a baj, hogy 1280x1024-es felbontásnál is csak görgetés után érhetők el a blogok.

és mit vétettek szegény őstermelők, hogy szájadra veszed őket? :)

ebbe a demokráciás irányba meg én se akarnék elmenni, csak így adta magát példának.
gravy_t 2007.07.23. 01:35:32

Nyiss egy blogot, oda felteheted kedvenc képeidet!
:))
kukacka · 2007.07.23. 01:52:45

persze, hogy mindenki lealázzon a kommentjeivel, kösz nem :) eleget kapok a kommentjeim miatt
Tóta W. Árpád · www.worluk.hu/ 2007.07.23. 01:54:23

javaslom az "agrárwoodstock" kifejezés felhasználását a cikkedben. (az egyik fiatal humoristától hallottam a fábrisóban.) :D
én nem lopok a fábrisótól, lopnak azok eleget.
kukacka · www.kukacka.blog.hu 2007.07.23. 01:52:45

asszem sikerült megoldanom, tehát az új külsőt bejelentő idióta index-honlap (nem én csináltam, ez jött be, amikor beírtam, hogy www.index.hu)

docs.google.com/View?docid=dfgspk2f_6dxt73v
jóvan akkor lopd el a bödőcs tibortól, ne a fábritól, de kukacoskodó lettél :))
www.youtube.com/watch?v=GcjLGGUFGCU
Árpád az azért érdekes, hogy akkor felháborodsz ha a fidesz kinevezi magát nemzetnek viszont a médiát (amibe te is beletartozol) nem szerényekdsz népnek nevezni.
thnx akkor én leveszem

'kor további jó munkát, jójcakát, jó szurkolást!
Lollerkid, sztem te hülyéskedsz.

a médiát valóban midnenki alakíthatja. webkettő vaze.
A webet talán igen, de a tv meg az írótt média?
olvass vissza, már végigdumáltuk ezt.
Ez is valami új szolgáltatás? Éjnek évadján anyázás a szerzővel kettesben.
:)
szerző küldené a parasztokat a picsába, ha hagynátok :)

amúgy meg ez a szolgáltatás a kezdetektől van, csak mindig mások bagolykodnak velem itt.
"gravy_t 2007.07.23. 01:44:56
nem tudja minden egyes ember befolyásolni a médiát, ezáltal gyakorolva népképviseletet. ha ez annyira megvalósítható lenne, akkor ugyanúgy lehetne akár elektronikus szavazás, ahol a törvényeket az emberek szavaznák meg valós időben, de ez már igencsak sci-fi"

Az vicces lenne... aztán ilyen gamerek lennének a miniszterelnökök...
Ja, aztán elszállna az országgyűlés szervere és lőn anarchia.
Vagy be lehetne zárni a való világot a virtuális javára.
Érdekes jövőkép, kész mátrix.
A tegnapi menetre gondoltam.
:)

Egyébként végre hüsi van, lehet szunyálni. Egy heti lemaradásom van, úgyhogy további kellemes parasztozást!
Egyébként mi is a baj a parasztokkal? Reakciósak mi?
ez már a holnapi nap menüje, ne torkoskodj.
Régi, de sztem jó lecke azzal kapcsolatban, hogy "tiltsuk be a reklámokat!"

1) Bulizol, megtetszik vki. Odamész hozzá, és aszondod: "Isteni vagyok az ágyban!". Ez a DIRECT MARKETING.

2) Bulizol néhányadmagaddal, megtetszik vki; egyikőtök odamegy hozzá, és ezt mondja: "Az a pasi/csajszi isteni az ágyban!". Ez az ADVERTISING.

3) Bulin vagy, látsz egy jó akárkit. Odamész hozzá és elkéred a telefonszámát. Másnap felhívod, és azt mondod neki: "Isteni vagyok az ágyban!". Ez a TELEMARKETING.

4) Bulizol, meglátsz egy vonzó figurát. Felismered, odamész hozzá és felfrissíted az emlékezetét: "Emlékszel, milyen isteni vagyok az ágyban?". Ez a COSTUMER RELATIONSHIP MANAGEMENT.

5) Bulizol, látsz egy jó nőt/pasit. Felállsz, megigazítod a ruhádat, odamész hozzá, sört rendelsz neki / megigazítod a nyakkendőjét / kinyitod az ajtót, amikor kimegy, rágyújtasz, aztán odanyújtod neki, miközben ezt mondod: "Isteni vagyok az ágyban!". Mindez a PUBLIC RELATIONSHIP.

6) Bulizol, látsz egy jó nőt/pasit. Ő odajön, és azt mondja neked: "Hallom, isteni vagy az ágyban!". Ez a márkanév hatalma: a BRANDING.

7) Bulin vagy, és vki odajön azzal, hogy: "Isteni vagy az ágyban!". Ez a COSTUMER SATISFACTION.
Pantagruel, a saját írás sokkalta jobb volt :-), másrészt customer.
Az :), de ez körlevél, hiába: s éljen a konyhaangol! :D
"Pantagruel 2007.07.23. 11:24:51"

Ez nagyon aranyos, kár, hogy a televízió reklámokról illetve az óriásplakátokról volt főleg szó...

Meg ide sorolnám az idiótán villodzó csörömpölő flash reklámokat a neten...
Ez a reklám kiszűrés megoldott. Asszem a kínaiak meghekkeltek 1 ausztrál műholdas tv csatornát (talán valamilyen Sky...-t)
Amikor jött az eredeti reklám, beadták a sajátjukat.
Ja, persze árulták az előfizetést, az eredeti 4edéért.
váááá a Medgyessy Péteres résznél lefordultam a székről:D
süti beállítások módosítása