A G8 körüli hülyéskedésről nem volt itt szó, de mindannyiunk szerencséjére nem csak én írok magyarul. Váncsa István egy okosbomba pontosságával leírta, amit le kell írni. Van benne egy apró belpolos oldalvágás, de remélem, felfogja mindenki, hogy nem az a lényeg. Hanem ez:
Amúgy a vizesnyolcasok teoretikusai senki által se választott világkormánynak nevezik a G8-csúcs részvevőit, bárha, mint mondtuk, ezeket a politikusokat nagyon is megválasztották. Akiket viszont csakugyan senki se választott és senki se bízott meg a földgolyó népeinek képviseletével, azok éppenséggel a vizesnyolcasok.
És ez:
Ők a földkerekség szellemi és erkölcsi felsőháza. Jelszavuk - another world is possible - fenntartás nélkül elfogadható. Nagyon is létezhet másik világ, hogy messzire ne menjünk, mi is egy olyanból jövünk éppen.
Vizuális köretnek a 902-es South Park-epizódot ajánlom. Pont az a címe, ami ennek a postnak.
Die Hippie, Die!
2007.06.18. 01:24 Tóta W. Árpád
Címkék: lapszemle és zavargás külpol
252 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://w.blog.hu/api/trackback/id/tr46100769
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
IdomitottFoka
Ne is törődj vele, te kis idomított(betanított)hiteles hsz-ó.
Most menj vissza csövet látni.
Abban az a jó, hogy oldalról nem zavarja meg a szemedet semmi.
Ne is törődj vele, te kis idomított(betanított)hiteles hsz-ó.
Most menj vissza csövet látni.
Abban az a jó, hogy oldalról nem zavarja meg a szemedet semmi.
A dolgok folyása egyre erősebben kezd emlékeztetni egyes filmekre. Mint pl. a "V mint vendetta" vagy Dredd bíró, vagy Star wars I-III. Egyik sem oszkárjelölt, de mindegyikben van egy közös irány. Ez pedig a következő:
- Van 1 hatalom.
- Még több hatalmat akar.
- Megoldásként háborút/zűrzavart/stb. csinál, a lényeg hogy az emberek b@sztassák (lehetőleg öljék) egymást.
- Természetesen minden médiában ezt tutulják: micsoda rendetlenség, fuj-fuj!
- Az egészet addig nyomatják, amíg jön valaki/valakik, akik "rendet" csinálnak, azaz aki olyan dolgot csinál ami nekik nem tetszik az eltűnik/meghal/börtönbe kerül/egyéb módokon ellehetetlenül.
- A média ezzel természetesen kiemelt szinten foglalkozik, ezzel is bizonyítva a "rendrakás" szükséges voltát.
- A végén aztán még tényleg eljutunk oda hogy ünneplés és fanfárok közepette kikiáltjuk a császárságot - persze abszolút demokratikusan (illetve putyinikusan). Remélem azért az a régi vicc nem tér vissza amiben Rákosi bemegy a moziba inkognitóban, aztán amikor a filmhíradóban elhangzik a neve, mindenki feláll és tapsolni kezd. Kivéve Rákosit, aztán egyszercsak valaki ad neki egy tockost, mondván: Tapsolj, kopasz, mert elvisznek!
- Van 1 hatalom.
- Még több hatalmat akar.
- Megoldásként háborút/zűrzavart/stb. csinál, a lényeg hogy az emberek b@sztassák (lehetőleg öljék) egymást.
- Természetesen minden médiában ezt tutulják: micsoda rendetlenség, fuj-fuj!
- Az egészet addig nyomatják, amíg jön valaki/valakik, akik "rendet" csinálnak, azaz aki olyan dolgot csinál ami nekik nem tetszik az eltűnik/meghal/börtönbe kerül/egyéb módokon ellehetetlenül.
- A média ezzel természetesen kiemelt szinten foglalkozik, ezzel is bizonyítva a "rendrakás" szükséges voltát.
- A végén aztán még tényleg eljutunk oda hogy ünneplés és fanfárok közepette kikiáltjuk a császárságot - persze abszolút demokratikusan (illetve putyinikusan). Remélem azért az a régi vicc nem tér vissza amiben Rákosi bemegy a moziba inkognitóban, aztán amikor a filmhíradóban elhangzik a neve, mindenki feláll és tapsolni kezd. Kivéve Rákosit, aztán egyszercsak valaki ad neki egy tockost, mondván: Tapsolj, kopasz, mert elvisznek!
Demagógnak lenni jó. Gondolatébresztő. Vitaindító. Provokatív. Ugye?
Tehát nem kell itt aggodalmaskodni. Húsz év múlva létrejön a Világállam(vállalat), az emberek csak eszperantóul beszélnek majd, a vallások megszűnnek, mindenkinek lesz saját autója, várható élettartamunk 500 évre emelkedik, megoldjuk a környezetszennyezést is, kurva nagy globális klíma-berendezést építünk, zoxigént állítunk elő bármiből, és nem is lesz szükség növényekre, csak múzeumokban lesznek, az élelmiszer meg szemétből készül majd, az emberi bőrszínről pedig népszavazással döntünk, mert mindenkinek beültetik. Aztán irány a Világűr!!!
Jó lesz nekünk.
Tehát nem kell itt aggodalmaskodni. Húsz év múlva létrejön a Világállam(vállalat), az emberek csak eszperantóul beszélnek majd, a vallások megszűnnek, mindenkinek lesz saját autója, várható élettartamunk 500 évre emelkedik, megoldjuk a környezetszennyezést is, kurva nagy globális klíma-berendezést építünk, zoxigént állítunk elő bármiből, és nem is lesz szükség növényekre, csak múzeumokban lesznek, az élelmiszer meg szemétből készül majd, az emberi bőrszínről pedig népszavazással döntünk, mert mindenkinek beültetik. Aztán irány a Világűr!!!
Jó lesz nekünk.
clinkers 2007.06.18. 11:44:44
Miért kell náciknak beleártakozni olyan előremutató, egyértelműen balos dolgokba, mint az antiglobalizmus? A náci csak náculjon, tapsoljon a G8-nak, az való neki.
Miért kell náciknak beleártakozni olyan előremutató, egyértelműen balos dolgokba, mint az antiglobalizmus? A náci csak náculjon, tapsoljon a G8-nak, az való neki.
Ezzel megmondtál mindent !Aki antiglobalista az balos, oszt kész.A náci meg globalista, oszt az is kész.
Olyan meg nincs is , hogy nem náci, nem is balos, de nem is globalista, hanem szimplán csak egy élhető és igazságos világban élni kívánó honpolgár, némi "mocskosúl átvagyunk verve" felismeréssel ?
Olyan meg nincs is , hogy nem náci, nem is balos, de nem is globalista, hanem szimplán csak egy élhető és igazságos világban élni kívánó honpolgár, némi "mocskosúl átvagyunk verve" felismeréssel ?
a nagy levin
remek. megigérem hogy előkapom az általános iskolás nyelvtankönyvemet. te pedig lehet hogy elemzed, de ezek szerint nem érted a wto egyezményeket.
remek. megigérem hogy előkapom az általános iskolás nyelvtankönyvemet. te pedig lehet hogy elemzed, de ezek szerint nem érted a wto egyezményeket.
clinkers 2007.06.18. 12:04:46
„szimplán csak egy élhető és igazságos világban élni kívánó honpolgár, némi »mocskosúl átvagyunk verve« felismeréssel?”
Tehát balos. De te nem vagy az, mert a világ összes nyűge és nyomorúsága közül pont Izraelt kiragadni súlyos aránytévesztés, amely jól körülhatárolható történelmi előzménnyel bír.
„szimplán csak egy élhető és igazságos világban élni kívánó honpolgár, némi »mocskosúl átvagyunk verve« felismeréssel?”
Tehát balos. De te nem vagy az, mert a világ összes nyűge és nyomorúsága közül pont Izraelt kiragadni súlyos aránytévesztés, amely jól körülhatárolható történelmi előzménnyel bír.
clinkers 2007.06.18. 12:04:46
„szimplán csak egy élhető és igazságos világban élni kívánó honpolgár, némi »mocskosúl átvagyunk verve« felismeréssel?”
Tehát balos. De te nem vagy az, mert a világ összes nyűge és nyomorúsága közül pont Izraelt kiragadni súlyos aránytévesztés, amely jól körülhatárolható történelmi előzménnyel bír.
„szimplán csak egy élhető és igazságos világban élni kívánó honpolgár, némi »mocskosúl átvagyunk verve« felismeréssel?”
Tehát balos. De te nem vagy az, mert a világ összes nyűge és nyomorúsága közül pont Izraelt kiragadni súlyos aránytévesztés, amely jól körülhatárolható történelmi előzménnyel bír.
mz412
Ne mondj ilyet nekik !Holnaptól a náci söpredék csápol majd a G8 ellen, a váncsa meg kapkodhat majd a blancoroller-ért átjavítgatni a agyamenését.
Ne mondj ilyet nekik !Holnaptól a náci söpredék csápol majd a G8 ellen, a váncsa meg kapkodhat majd a blancoroller-ért átjavítgatni a agyamenését.
Ouroboros
"jól körülhatárolható történelmi előzménnyel" - ühümm. Na persze. Pont ezeket a "jól körülhatárolható történelmi előzményeket" nem lehet kutatni.
"jól körülhatárolható történelmi előzménnyel" - ühümm. Na persze. Pont ezeket a "jól körülhatárolható történelmi előzményeket" nem lehet kutatni.
"Mivel fehér vagyok teccik a dolog, csak aztán jönnek, akik fehérebbek és közlik, hogy én csak egy ázsiai cigánypásztornépvagyok"
Nezd, ez hulyeseg.
Megis ki jon ellened? Ma - es mar jo ideje - az egykori gyarmatosito Europai hatalmak a legnagyobb liberalisok a vilagon. Nem veletlenul latnak minket gyengenek a Kozel-Keleten.
Nem kell felned hogy jon egy nagy "feher" naci hatalom es elnyom.
Ideje lenne vegre megnezni mi megy Afikaban, kokemeny nepirtas, faji alapon, es nem hogy nem vesz reszt benne feher ember, hanem minnel tavolabb van tole annal durvabb.
Nezd, ez hulyeseg.
Megis ki jon ellened? Ma - es mar jo ideje - az egykori gyarmatosito Europai hatalmak a legnagyobb liberalisok a vilagon. Nem veletlenul latnak minket gyengenek a Kozel-Keleten.
Nem kell felned hogy jon egy nagy "feher" naci hatalom es elnyom.
Ideje lenne vegre megnezni mi megy Afikaban, kokemeny nepirtas, faji alapon, es nem hogy nem vesz reszt benne feher ember, hanem minnel tavolabb van tole annal durvabb.
mz412 2007.06.18. 12:07:14
„ouroboros
a legtöbb náci antiglobalista. csak csekély logika kell hozzá hogy rájöjj miért”
Nekem nincs csekély se, úgyhogy nem értem. A G8 is egyfajta fasizmus, azt gondolnám én, fasiszta fasisztának nem vájja a szemét.
„ouroboros
a legtöbb náci antiglobalista. csak csekély logika kell hozzá hogy rájöjj miért”
Nekem nincs csekély se, úgyhogy nem értem. A G8 is egyfajta fasizmus, azt gondolnám én, fasiszta fasisztának nem vájja a szemét.
mz412 2007.06.18. 12:15:30
Nem értem. Nem lehet a náci Németország történetét kutatni? Az igaz (és szerintem hülyeség), hogy a „Mein kampf”-ot nem olvashatja az átlagember, de egyéb moratóriumról nem tudok.
Nem értem. Nem lehet a náci Németország történetét kutatni? Az igaz (és szerintem hülyeség), hogy a „Mein kampf”-ot nem olvashatja az átlagember, de egyéb moratóriumról nem tudok.
ouroboros
Ha az átlagember el akarja olvasni a mein kampf - ot, semmi nem áll az útjába. Még ki is adták magyarul. Aki akarta beszerezhette.
Ha az átlagember el akarja olvasni a mein kampf - ot, semmi nem áll az útjába. Még ki is adták magyarul. Aki akarta beszerezhette.
Ouroboros
Hoppá! A lecke fel lett adva neked! Bizony-bizony (félve pötyögöm ide), de elérkeztünk a történelmi revizionizmus igen rázós terepére. Hidd el ez nem csak zsidógyőlölő nácik közkedvelt elfoglaltsága. Sőt! www.ihr.org/
Hoppá! A lecke fel lett adva neked! Bizony-bizony (félve pötyögöm ide), de elérkeztünk a történelmi revizionizmus igen rázós terepére. Hidd el ez nem csak zsidógyőlölő nácik közkedvelt elfoglaltsága. Sőt! www.ihr.org/
IdomitottFoka
"Az is vicces (hihihi), hogy én látok csövet, a zsidózás az ezek szerint széleslátókör."
Állj ki egy térre és kezd el szidni Oroszországot. Másnap mondjuk Máltát.
Harmadnap meg akire most gondolsz.
Azt többet nem fogsz csövet( max a celládban)látni.
"Az is vicces (hihihi), hogy én látok csövet, a zsidózás az ezek szerint széleslátókör."
Állj ki egy térre és kezd el szidni Oroszországot. Másnap mondjuk Máltát.
Harmadnap meg akire most gondolsz.
Azt többet nem fogsz csövet( max a celládban)látni.
IdomitottFoka 2007.06.18. 12:23:46
„Még ki is adták magyarul.”
Ha jól tudom, teljes elmebeteg földim, Mónus Áron munkálkodott ezen, mög is baszták érte. Amivel nem értek egyet: nem titkolni kell a náci irodalmat, hanem kiröhögni, nyilvánosan megtaposni.
Amúgy nekem is megvan angolul, pdf-ben, de nem érdekelt annyira, hogy belenézzek.
„Még ki is adták magyarul.”
Ha jól tudom, teljes elmebeteg földim, Mónus Áron munkálkodott ezen, mög is baszták érte. Amivel nem értek egyet: nem titkolni kell a náci irodalmat, hanem kiröhögni, nyilvánosan megtaposni.
Amúgy nekem is megvan angolul, pdf-ben, de nem érdekelt annyira, hogy belenézzek.
mz412 2007.06.18. 12:25:04
Semmiféle lecke nem lett nekem föladva. Náci hagymázokról nem vitázok, utánuk se nézek, már a napi egy kuruzischer.beobachter-látogatás is inkább lefáraszt, mint megnevettet.
Semmiféle lecke nem lett nekem föladva. Náci hagymázokról nem vitázok, utánuk se nézek, már a napi egy kuruzischer.beobachter-látogatás is inkább lefáraszt, mint megnevettet.
Ouroboros
mégegyszer : www.geniebusters.org/915/04h_Cole.html
Nem, nem lehet kutatni. Az Institute For Historical Review-t felrobbantották, csak hogy egy példát ideírjak. Egy-két további példa pedig a fenti linken található.
mégegyszer : www.geniebusters.org/915/04h_Cole.html
Nem, nem lehet kutatni. Az Institute For Historical Review-t felrobbantották, csak hogy egy példát ideírjak. Egy-két további példa pedig a fenti linken található.
Ouroboros
Én elolvastam, és nem nagyon értek vele egyet ! De te hogy alkothatsz valamiről véleményt amibe még csak bele se néztél ?
Akkor mit akarsz te kiröhögni, megtaposni ? Eszem megáll !
Én elolvastam, és nem nagyon értek vele egyet ! De te hogy alkothatsz valamiről véleményt amibe még csak bele se néztél ?
Akkor mit akarsz te kiröhögni, megtaposni ? Eszem megáll !
clinkers
"Állj ki egy térre és kezd el szidni Oroszországot. Másnap mondjuk Máltát.
Harmadnap meg akire most gondolsz.
Azt többet nem fogsz csövet( max a celládban)látni. "
Lassú + gyenge a felfogásom. Ez miért magyarázza meg, hogy zsidózni nemhogy tahó dolog, de helyénvaló? Különben is, miért is szidnám én harmadnap a pinát?
"Állj ki egy térre és kezd el szidni Oroszországot. Másnap mondjuk Máltát.
Harmadnap meg akire most gondolsz.
Azt többet nem fogsz csövet( max a celládban)látni. "
Lassú + gyenge a felfogásom. Ez miért magyarázza meg, hogy zsidózni nemhogy tahó dolog, de helyénvaló? Különben is, miért is szidnám én harmadnap a pinát?
Mein Kampf?
Nincs meg, viszont olvastam.
Nem csak baromság, hanem unalmas is.
Akkor most le leszek tartóztatva?
Nincs meg, viszont olvastam.
Nem csak baromság, hanem unalmas is.
Akkor most le leszek tartóztatva?
mz412 2007.06.18. 12:32:03
Én sok mindent el tudok képzelni. Azt is akár, hogy a Holocaust hivatalos számai egy nagyságrenddel vannak eltolva a valóságtól.
Azt azonban egyik faszkalap revizionista sem fogja velem elhitetni, hogy őt csak az igazság iránti szenvedély fűti, és a szándékai a lehető legjobbak. Azt sem, hogy a náci Németország nem az ördög földi birodalma volt, mindenféle számtól függetlenül.
Felőlem azt mond minden náci, amit akar. Azt kutat, amit akar. Csak a globalizációkritikától maradjon távol, mert az nem nácinak való.
Én sok mindent el tudok képzelni. Azt is akár, hogy a Holocaust hivatalos számai egy nagyságrenddel vannak eltolva a valóságtól.
Azt azonban egyik faszkalap revizionista sem fogja velem elhitetni, hogy őt csak az igazság iránti szenvedély fűti, és a szándékai a lehető legjobbak. Azt sem, hogy a náci Németország nem az ördög földi birodalma volt, mindenféle számtól függetlenül.
Felőlem azt mond minden náci, amit akar. Azt kutat, amit akar. Csak a globalizációkritikától maradjon távol, mert az nem nácinak való.
Ouroboros
Nos ez az! Csak beállsz az antináci kórusba anélkül hogy fingod lenne mit is kántálsz! Dícséretes - de egy dolgot kurvára ne feledj : a "történelmet" mindig a győztesek írják (vagy hazudják)! Ja és nem vagyok náci!
Nos ez az! Csak beállsz az antináci kórusba anélkül hogy fingod lenne mit is kántálsz! Dícséretes - de egy dolgot kurvára ne feledj : a "történelmet" mindig a győztesek írják (vagy hazudják)! Ja és nem vagyok náci!
JulWCZar
Sötét fekete ember csinál sok-sok fekete gyerek, sötét fehér ember vesz sok-sok plazmatévé meg autó.
Mindkettő az erőforrásokról szól, és mi sem vagyunk tudatosabbak. Végső soron a mi rendünk is ugyanoda visz, csak talán jobban élvezzük az utazást.
Ha a hsz-ből neked az jött le, hogy én konkrétan attól félek, hogy idejönnek a nácik és elvisznek, akkor inkább hagyjuk a témát.
Sötét fekete ember csinál sok-sok fekete gyerek, sötét fehér ember vesz sok-sok plazmatévé meg autó.
Mindkettő az erőforrásokról szól, és mi sem vagyunk tudatosabbak. Végső soron a mi rendünk is ugyanoda visz, csak talán jobban élvezzük az utazást.
Ha a hsz-ből neked az jött le, hogy én konkrétan attól félek, hogy idejönnek a nácik és elvisznek, akkor inkább hagyjuk a témát.
Ouroboros
A legkomolyabb holokauszttagadást azok a zsidó szervezetek követték el, akik 98-ban 700 000 túlélő után nyújtották be a számlát Svájcnak.:)
Na persze Svájc fizetett is mint a katonatiszt, mert nem tehetett mást.
A legkomolyabb holokauszttagadást azok a zsidó szervezetek követték el, akik 98-ban 700 000 túlélő után nyújtották be a számlát Svájcnak.:)
Na persze Svájc fizetett is mint a katonatiszt, mert nem tehetett mást.
IdomitottFoka 2007.06.18. 12:37:38
„Különben is, miért is szidnám én harmadnap a pinát?”
;o))))))))))))
Gyanítom én, hogy arra akart itt sandán célozva lenni, hogy bezzeg Izraelt nem lehet szidni. Már miért ne lehetne? Szerintem Izrael jelenleg egy háborús bűnös, fasisztoid állam. Mondom én, pedig filoszemita vagyok amúgy, márcsak dacból is, mert a nácik legtöbbször antiszemiták.
„Különben is, miért is szidnám én harmadnap a pinát?”
;o))))))))))))
Gyanítom én, hogy arra akart itt sandán célozva lenni, hogy bezzeg Izraelt nem lehet szidni. Már miért ne lehetne? Szerintem Izrael jelenleg egy háborús bűnös, fasisztoid állam. Mondom én, pedig filoszemita vagyok amúgy, márcsak dacból is, mert a nácik legtöbbször antiszemiták.
ouroboros
Te azt szidsz akit akarsz, de Izrael államot nem lehet. Ők bármikor indíthatnak háborút tetszőleges állam ellen, bombázhatják szövetségesük hadihajóját (USS Liberty) vagy küvethetnek el gyilkosságokat idegen országok területén, egy biztos az ENSZ BT nem fogja elitélni, arról már nem is beszélve hogy ezért bármilyen retorzió vagy szankció érné.
Te azt szidsz akit akarsz, de Izrael államot nem lehet. Ők bármikor indíthatnak háborút tetszőleges állam ellen, bombázhatják szövetségesük hadihajóját (USS Liberty) vagy küvethetnek el gyilkosságokat idegen országok területén, egy biztos az ENSZ BT nem fogja elitélni, arról már nem is beszélve hogy ezért bármilyen retorzió vagy szankció érné.
De, lehet bírálni Izraelt, hogyne lehetne. Csak az a vicces, amikor valakinek valahogy mindig, mindenről a zsidók jutnak eszébe, mint Mórickának a kefélés. De nem antiszemita, ááááá, neeem.
Ja és a zsidő erkölcsiségben nem a Tóra hanem a Talmud irányadó. Én mint alacsonybbrendű goj (állat) kissé írtózok ettől a megközelítéstől.
A rasszizmus nagyon mocskos dolog, bárhonnan is jöjjön -nem igaz??
A rasszizmus nagyon mocskos dolog, bárhonnan is jöjjön -nem igaz??
mz412 2007.06.18. 12:53:22
Véletlenül igaz, amit leírsz, de ennek legfőbb oka az, hogy Izrael Amerika legmegbízhatóbb szövetségese a Közel-Keleten. Az ENSZ BT igenis számtalanszor elítélte (volna) Izraelt, csak az amerikai vétó akadályozta meg.
Ne félj, ha nem így lenne, hanem mondjuk a Venezuela-Kuba-tengelyben volna, már rég bombáznák.
Véletlenül igaz, amit leírsz, de ennek legfőbb oka az, hogy Izrael Amerika legmegbízhatóbb szövetségese a Közel-Keleten. Az ENSZ BT igenis számtalanszor elítélte (volna) Izraelt, csak az amerikai vétó akadályozta meg.
Ne félj, ha nem így lenne, hanem mondjuk a Venezuela-Kuba-tengelyben volna, már rég bombáznák.
mz412
Már most is Izraelt szidod, és elhiheted innen messzebbre hallatszik, mint bármelyik terünkről. Ha holnap már nem kommentelsz be, akkor gyanakodni kezdek. De ha mégse lesz semmi bajod, akkor -> mégiscsak lehet szidni Izraelt.
Már most is Izraelt szidod, és elhiheted innen messzebbre hallatszik, mint bármelyik terünkről. Ha holnap már nem kommentelsz be, akkor gyanakodni kezdek. De ha mégse lesz semmi bajod, akkor -> mégiscsak lehet szidni Izraelt.
"Én mint alacsonybbrendű goj (állat)"
Attól, mert pár hülye elborult magasabbrendűnek érzi magát a nemzsidóknál, az nem jelenti azt, hogy ab ovo minden zsidó így gondolkodik.
Amúgy meg a Semjén-féle csapágyasra forgatott szemű keresztények meg azt nézik le végletesen, akik nem osztják a tömjénfüstös marhaságaikat, a fundi iszlamisták meg egyenesen megtérítendőnek, ha az nem megy, kiírtandónak tekintenek minden nem muszlimot a földön, az nem csípi a kis szemed?
Attól, mert pár hülye elborult magasabbrendűnek érzi magát a nemzsidóknál, az nem jelenti azt, hogy ab ovo minden zsidó így gondolkodik.
Amúgy meg a Semjén-féle csapágyasra forgatott szemű keresztények meg azt nézik le végletesen, akik nem osztják a tömjénfüstös marhaságaikat, a fundi iszlamisták meg egyenesen megtérítendőnek, ha az nem megy, kiírtandónak tekintenek minden nem muszlimot a földön, az nem csípi a kis szemed?
Afrika kapcsán: eleve nem kellett volna oda európai embernek bemenni, de hamár bement, nem lett volna szabad kijönni. Egyik kedves barátom úgy fogalmazta meg, hogy az európai országok kivonulása kb. olyan volt, mintha ő azt mondaná a három gyerekének (négy, tizenkettő, és 18 évesek): "Na, fiaim, itt a kocsikulcs, itt a lakáskulcs, mindkettőtt a nevetekre írattam, és itt egy bankkártya, a számlán ötmillió forinttal. Én most elköltözöm a világ másik végére, havonta egyszer telefonálok, sok szerencsét!"
Az antiglobalizmus legnagyobb problémája, hogy igen gyorsan átcsap zsidózásba, pláne kishazánkban. Azon túl, hogy szerintem primitív és hülye általánosítás (csak egy egyszerű ellenvetés: a kínai vagy japán multikban hány zsidó lehet?), semmiképpen nem célravezető, csak lejáratásra és viszályszításra jó.
Vannak olyanok, akiknek mindegy miről van szó, a zsidókról van szó. Ha W. postolt volna egyet a lábbal hajtós Moszkvicsokról, pár baromnak akkor is a zsidók és Izrael jutott volna eszébe.
mz412 2007.06.18. 12:40:20
Egy utolsót még, aztán befejezem, mert gyümölcstelen.
„Csak beállsz az antináci kórusba anélkül hogy fingod lenne mit is kántálsz!”
Talán valamennyire sejtem, de ne menjünk bele büszkeségi kérdésekbe. Antifasisztának lenni pedig a XX. század után nem valamiféle elkötelezettség, egyszerűen EMBERI MINIMUM.
„Dícséretes - de egy dolgot kurvára ne feledj : a »történelmet« mindig a győztesek írják (vagy hazudják)!”
Ebben véletlenül igazad van. A történelem egy fikció, amelyet a győztes a saját önigazolására gyárttat. Ez esetben a győztes se volt olyan patyolat: ha jól tudom, az első haláltáborok angolok voltak a gyarmatbirodalom idején, kétségkívül az első (és számomra a legdühítőbb) holokausztot Amerika indította a saját földjén, jobban mondva éppen ennek a nagyon is nemsaját földnek az elrablását betetőzendő; hogy Hirosimáról és Drezdáról ne is beszéljünk.
A nácizmus ugyanakkor nem fikció, hanem létezett és létező valami, amire itt számos megnyilvánulás is ékes példa.
„Ja és nem vagyok náci!”
Általában aki nem az, annak eszébe sem jutna így bizonygatni. Engem eddig sikeresen meggyőztél, hogy az vagy.
„If it looks like a duck, walks like a duck, swims like a duck and quacks like a duck, then it is probably a duck.”
DIXI.
Egy utolsót még, aztán befejezem, mert gyümölcstelen.
„Csak beállsz az antináci kórusba anélkül hogy fingod lenne mit is kántálsz!”
Talán valamennyire sejtem, de ne menjünk bele büszkeségi kérdésekbe. Antifasisztának lenni pedig a XX. század után nem valamiféle elkötelezettség, egyszerűen EMBERI MINIMUM.
„Dícséretes - de egy dolgot kurvára ne feledj : a »történelmet« mindig a győztesek írják (vagy hazudják)!”
Ebben véletlenül igazad van. A történelem egy fikció, amelyet a győztes a saját önigazolására gyárttat. Ez esetben a győztes se volt olyan patyolat: ha jól tudom, az első haláltáborok angolok voltak a gyarmatbirodalom idején, kétségkívül az első (és számomra a legdühítőbb) holokausztot Amerika indította a saját földjén, jobban mondva éppen ennek a nagyon is nemsaját földnek az elrablását betetőzendő; hogy Hirosimáról és Drezdáról ne is beszéljünk.
A nácizmus ugyanakkor nem fikció, hanem létezett és létező valami, amire itt számos megnyilvánulás is ékes példa.
„Ja és nem vagyok náci!”
Általában aki nem az, annak eszébe sem jutna így bizonygatni. Engem eddig sikeresen meggyőztél, hogy az vagy.
„If it looks like a duck, walks like a duck, swims like a duck and quacks like a duck, then it is probably a duck.”
DIXI.
"Kedvenc neoliberális globalista irányuk arrafelé mutat, hogy az egész világ, beleértve
az amerikai Egyesült Államokat változzon Palesztinává egy kis uralkodó osztállyal,
nagy biztonsági gépezettel és szavazat nélküli elnyomott lakossággal.[és néma
sakkozókkal]. De adjuk ki járandóságukat egy sajtóban dolgozó úriember szerint.
Rosszabb soruk is lehetne. Az amerikai zsidóság egy hangosabb része inkább lágyan
bánik velük. A Haaretz US levelezője, Nitzan Horovitz ezt írja a mai lapban (2001
március 16.): "Az USA izraeli támogatói (AIPAC) erősebben meg nem alkuvó [ii],
mint bármelyik izraeli kormány, beleértve Sáronét is." Ez egy zsidó uralkodási
szervezet Jossi Beilin szerint, egy izraeli volt miniszter szerint, aki maga sem túl
liberális.
Miért gyűlölik a palesztinokat? A palesztinoknak gyökerei vannak, környezetükkel
összhangban élnek, szeretik falvaikat, ragaszkodnak országukhoz, tudnak zsidó
vezetés nélkül élni. Egy zsidó felsőbbrendűségi elv tönkre akarja tenni társadalmukat,
elvenni országukat, és rabszolgákká akarja változtatni őket, akik zsidó gyárakban
izzadnak. Ha Portnoy2001 ezt gondolja a palesztinokról, akkor miért gondolna mást
más gójokról? Egy jó bécsi pszichiáter betegnek nyilvánítaná és veszély forrásának
szomszédaira nézve. Olyan beteg, mint egy bigott Ku Klux Klan tag, de sokkal
befolyásosabb, mert a médiákat uralja."
Israel Samir
Amúgy fenntebb már küldtem egy-két linket, akit érdekel olvassa akit meg nem annak további kellemes szendergést!
az amerikai Egyesült Államokat változzon Palesztinává egy kis uralkodó osztállyal,
nagy biztonsági gépezettel és szavazat nélküli elnyomott lakossággal.[és néma
sakkozókkal]. De adjuk ki járandóságukat egy sajtóban dolgozó úriember szerint.
Rosszabb soruk is lehetne. Az amerikai zsidóság egy hangosabb része inkább lágyan
bánik velük. A Haaretz US levelezője, Nitzan Horovitz ezt írja a mai lapban (2001
március 16.): "Az USA izraeli támogatói (AIPAC) erősebben meg nem alkuvó [ii],
mint bármelyik izraeli kormány, beleértve Sáronét is." Ez egy zsidó uralkodási
szervezet Jossi Beilin szerint, egy izraeli volt miniszter szerint, aki maga sem túl
liberális.
Miért gyűlölik a palesztinokat? A palesztinoknak gyökerei vannak, környezetükkel
összhangban élnek, szeretik falvaikat, ragaszkodnak országukhoz, tudnak zsidó
vezetés nélkül élni. Egy zsidó felsőbbrendűségi elv tönkre akarja tenni társadalmukat,
elvenni országukat, és rabszolgákká akarja változtatni őket, akik zsidó gyárakban
izzadnak. Ha Portnoy2001 ezt gondolja a palesztinokról, akkor miért gondolna mást
más gójokról? Egy jó bécsi pszichiáter betegnek nyilvánítaná és veszély forrásának
szomszédaira nézve. Olyan beteg, mint egy bigott Ku Klux Klan tag, de sokkal
befolyásosabb, mert a médiákat uralja."
Israel Samir
Amúgy fenntebb már küldtem egy-két linket, akit érdekel olvassa akit meg nem annak további kellemes szendergést!
Bizonyára remek linkeket tudna bárki bevagdalni arról, hogy Xenu létező valaki volt, és a benned rejlő Thetánok mozgatnak.
Tudod, ha valaki a forgalommal szembe halad az autópályán, talán elgondolkodhatna azon, hogy nem mindenki más a hülye, hanem ő maga.
"Sötét fekete ember csinál sok-sok fekete gyerek, sötét fehér ember vesz sok-sok plazmatévé meg autó."
Jaj, jaj, bunos fogyaszto.
A plazmateveert es az autoert nem meszarolnak le artatlanokat. Es ha csak nem valami szaudi herceg vagy, akkor a vilag ezen felen becsuletesen tanulnod es dolgoznod kell hogy ezeket megszerezd, egyreszt betartva a torvenyeket civilizalt magatartast tanusitva, masreszt ezzel erdekelte teve magad a torvenyek masok altali betartasaban is.
Amig a fodbul' plazmateve lesz, az egy hosszu, idoigenyes, bonyolult folyamat, amely a globalis piacgazdasagban resztvevo civilizalt orszagokban zajlik le.
A globalis piacgazdasag egyebkent olyan mint az atomfegyverek voltak a hideghaboruban.
Sok majom hippi rinyal miatta, holott mindket dolog attol ov meg minket hogy fejlett ipari hatalmak ujra egymas torkanak ugorhassanak, mint azt tettek a II. VH-ban. Ez utobbi azzal, hogy kolcsonos fuggosegbe kerulnek az abban resztvevo orszagok. A kolcsonos megsemmisites helyebe (vagy melle) jon a kolcsonos fugges.
"Mindkettő az erőforrásokról szól, és mi sem vagyunk tudatosabbak. Végső soron a mi rendünk is ugyanoda visz, csak talán jobban élvezzük az utazást."
Hova? Vilagvege? Gaia halala? Ugyan mar. A mi rendunk oda visz, hogy szabad vagy, nem lonek agyon, nem irtjak ki a csaladod, es hogy e miatt biztonsag es kiszamithatosag miatt vannak akik hajlandoak rengeteget tanulni es dolgozni hogy fennmaradjon az emberi civilizacio es hogy a valaszokat a tudomany adja, ne valami dogma. Oke, fellengzosen hangzik, de konkretan az afrikai viszonyok kozott semmi nem maradna abbol ahova par ezer ev alatt felkuzdottuk magunkat.
Momentan a te joletedert felesleges buntudatot erezned Afrikaval kapcsolatban, nem zsakmanyolja oket ki senki, bar ha ekszerekkel kereskedsz akkor az mas teszta.
"
Ha a hsz-ből neked az jött le, hogy én konkrétan attól félek, hogy idejönnek a nácik és elvisznek, akkor inkább hagyjuk a témát."
Egyreszrol nem ertem mit akarsz mondani.
Mas reszrol az jott le hogy szerinted a mi helyzetunk nem jobb, ezert boldogoknak kene lenniuk az Afrika rosszabb sorsu reszen eloknek, sot, barki aki oket teszi felelosse, vagy kozbe akar avatkozni azon tul hogy zsakokat dobal ki egy C-130-asbol, az hudenagy rasszista, hiszen errol is mi tehetunk, meg hat szegenyeket az ag is huzza.
Holott szegenyek torzsi-faji alapon nyomjak vissza egymas fejet a pocsolyaba, attol fuggoen hogy ki eppen a nagyobb kakas a szemetdombon. Ebbol maguktol sosem fognak kikaszalodni.
Jaj, jaj, bunos fogyaszto.
A plazmateveert es az autoert nem meszarolnak le artatlanokat. Es ha csak nem valami szaudi herceg vagy, akkor a vilag ezen felen becsuletesen tanulnod es dolgoznod kell hogy ezeket megszerezd, egyreszt betartva a torvenyeket civilizalt magatartast tanusitva, masreszt ezzel erdekelte teve magad a torvenyek masok altali betartasaban is.
Amig a fodbul' plazmateve lesz, az egy hosszu, idoigenyes, bonyolult folyamat, amely a globalis piacgazdasagban resztvevo civilizalt orszagokban zajlik le.
A globalis piacgazdasag egyebkent olyan mint az atomfegyverek voltak a hideghaboruban.
Sok majom hippi rinyal miatta, holott mindket dolog attol ov meg minket hogy fejlett ipari hatalmak ujra egymas torkanak ugorhassanak, mint azt tettek a II. VH-ban. Ez utobbi azzal, hogy kolcsonos fuggosegbe kerulnek az abban resztvevo orszagok. A kolcsonos megsemmisites helyebe (vagy melle) jon a kolcsonos fugges.
"Mindkettő az erőforrásokról szól, és mi sem vagyunk tudatosabbak. Végső soron a mi rendünk is ugyanoda visz, csak talán jobban élvezzük az utazást."
Hova? Vilagvege? Gaia halala? Ugyan mar. A mi rendunk oda visz, hogy szabad vagy, nem lonek agyon, nem irtjak ki a csaladod, es hogy e miatt biztonsag es kiszamithatosag miatt vannak akik hajlandoak rengeteget tanulni es dolgozni hogy fennmaradjon az emberi civilizacio es hogy a valaszokat a tudomany adja, ne valami dogma. Oke, fellengzosen hangzik, de konkretan az afrikai viszonyok kozott semmi nem maradna abbol ahova par ezer ev alatt felkuzdottuk magunkat.
Momentan a te joletedert felesleges buntudatot erezned Afrikaval kapcsolatban, nem zsakmanyolja oket ki senki, bar ha ekszerekkel kereskedsz akkor az mas teszta.
"
Ha a hsz-ből neked az jött le, hogy én konkrétan attól félek, hogy idejönnek a nácik és elvisznek, akkor inkább hagyjuk a témát."
Egyreszrol nem ertem mit akarsz mondani.
Mas reszrol az jott le hogy szerinted a mi helyzetunk nem jobb, ezert boldogoknak kene lenniuk az Afrika rosszabb sorsu reszen eloknek, sot, barki aki oket teszi felelosse, vagy kozbe akar avatkozni azon tul hogy zsakokat dobal ki egy C-130-asbol, az hudenagy rasszista, hiszen errol is mi tehetunk, meg hat szegenyeket az ag is huzza.
Holott szegenyek torzsi-faji alapon nyomjak vissza egymas fejet a pocsolyaba, attol fuggoen hogy ki eppen a nagyobb kakas a szemetdombon. Ebbol maguktol sosem fognak kikaszalodni.
"Lófasz Hadnagy 2007.06.18. 13:10:46"
En is pontosan igy latom.
Apu tovabbra is utal neha penzt, de azt mindig az a gyerek szerzi meg aki a tobbit lezuzza.
Ha a masik ket gyereket kerdeznek meg, szerintem nem bannak ha hazamenne apu.
En is pontosan igy latom.
Apu tovabbra is utal neha penzt, de azt mindig az a gyerek szerzi meg aki a tobbit lezuzza.
Ha a masik ket gyereket kerdeznek meg, szerintem nem bannak ha hazamenne apu.
Na ja, amellett, hogy nem nagyon tudnának mit kezdeni a kocsival, a lakással, meg a bankkártyával, még egymásnak is esnének, hogy ki használja a bankkártyát és mit vegyen rajta.
Zsidózózók!
Nácizózók!
Fújjj!
JulWCZar:
A félelem oka nem az, hogy Gaia néni meghal, hanem ha eccerűen úgy gondolja, hogy már terhére vagyunk az ő profi kis ökológiai rendszerének, akkor ő csinál ki minket, és jöhetnek helyettünk a csótányok.
Nácizózók!
Fújjj!
JulWCZar:
A félelem oka nem az, hogy Gaia néni meghal, hanem ha eccerűen úgy gondolja, hogy már terhére vagyunk az ő profi kis ökológiai rendszerének, akkor ő csinál ki minket, és jöhetnek helyettünk a csótányok.
Egy kis okosság a témában Dürrenmatt bácsitól:
nincskegyelem.blog.hu/2007/01/26/igazsag_ugy
nincskegyelem.blog.hu/2007/01/26/igazsag_ugy
Én csak azt nem értem, miért nem fognak 8 hadihajót, találkoznak valahol kinn a nyílt tengeren, oszt kész. Akkor nem kell foglakozni a hippikkel, akik már rég kihaltak.
"Ezek nem tömegek. Ez egy törpe minoritás. Ezek a senki által nem választott senkik. Nemzetközi toborzással néhány ezer fő. Rendészeti kérdés." -w-
Mennyire tökéletesen ragadja meg a lényeget, ennyire még soha nem láttam lényegretörően megfogalmazni az anarchizmus mibenlétét. :)
"Nem fogok sose odamenni és rendőröket dobálni, de talán érdemes lenne a problémákra válaszokat keresni." Ezt teszi a G8 is okoska. És bár ők évente utalnak 60milliárdot afrikának, nektek csak az agitprop maradt, és anyagilag ugyanúgy szartok a kérdésekre, mint azok, akiknek az agitprop szól, a középosztálybeli nyugati jómódú gazdagék.
Az, hogy kimennek ablakot tördelni afrika nevében... hátnemtom... minimum gumilövedék sortűz. minimum. egy pillanatra sem kell velük finomkodni.
"Korten, Chomsky, Varga István vagy Bogár László." Jajj ne, egy újabb divatanarchista... Te is egyetemi keretek között tanultál arról, hogy elnyom az állam???? :)
"globáltőke-barátnak lenni." ügyes-ügyes, innen már csak egy lépés a zsidózás, kezdem megérteni miért értik meg egymást olyan jól a nácik és az anarchisták.
"te pedig lehet hogy elemzed, de ezek szerint nem érted a wto egyezményeket." egyértelmű, az anarchisták a világ gazdasági kérdéseinek a polihisztorai, és a világ problémáinak vértől duzzadó dobogó szívei, az anarchisták az elnyomott néprétegek simogató és felemelői.
Szerintem előzzük meg ezt az egészet azzal, hogy... és akkor most nem jött ki belőlem a "falhozállítós" rész, de majdnem.
mz421: te egy ritka nagy állat vagy. csak nem anarchista főszervezőhöz van szerencsém?
Mennyire tökéletesen ragadja meg a lényeget, ennyire még soha nem láttam lényegretörően megfogalmazni az anarchizmus mibenlétét. :)
"Nem fogok sose odamenni és rendőröket dobálni, de talán érdemes lenne a problémákra válaszokat keresni." Ezt teszi a G8 is okoska. És bár ők évente utalnak 60milliárdot afrikának, nektek csak az agitprop maradt, és anyagilag ugyanúgy szartok a kérdésekre, mint azok, akiknek az agitprop szól, a középosztálybeli nyugati jómódú gazdagék.
Az, hogy kimennek ablakot tördelni afrika nevében... hátnemtom... minimum gumilövedék sortűz. minimum. egy pillanatra sem kell velük finomkodni.
"Korten, Chomsky, Varga István vagy Bogár László." Jajj ne, egy újabb divatanarchista... Te is egyetemi keretek között tanultál arról, hogy elnyom az állam???? :)
"globáltőke-barátnak lenni." ügyes-ügyes, innen már csak egy lépés a zsidózás, kezdem megérteni miért értik meg egymást olyan jól a nácik és az anarchisták.
"te pedig lehet hogy elemzed, de ezek szerint nem érted a wto egyezményeket." egyértelmű, az anarchisták a világ gazdasági kérdéseinek a polihisztorai, és a világ problémáinak vértől duzzadó dobogó szívei, az anarchisták az elnyomott néprétegek simogató és felemelői.
Szerintem előzzük meg ezt az egészet azzal, hogy... és akkor most nem jött ki belőlem a "falhozállítós" rész, de majdnem.
mz421: te egy ritka nagy állat vagy. csak nem anarchista főszervezőhöz van szerencsém?
Ja télleg, meg az "én pici pónim" is egy lépésre van a globáltőkétől. Naés?
Minden kisebbség amelyik hangoskodik rendészeti kérdés mi? :)
Nem, a G8 nem a világ "bajaira" keres megoldást "okoska", hanem a világrend bajaira. Szerintem érdemes megkülönböztetni a kettőt.
A pézről meg csak annyit, amit Evita Peron mondott valami "nem jótékonykodni kell" jellegű dumával. Annak célja a lelkisimeret megnyugtatása meg a pr.
Mellékesen kicsit gondolkodj el mit mondott Putyin es akkor az amerikai befolyási övbe tartozó "világszervezetek" működése máris humorosabb képet ölt.
Minden kisebbség amelyik hangoskodik rendészeti kérdés mi? :)
Nem, a G8 nem a világ "bajaira" keres megoldást "okoska", hanem a világrend bajaira. Szerintem érdemes megkülönböztetni a kettőt.
A pézről meg csak annyit, amit Evita Peron mondott valami "nem jótékonykodni kell" jellegű dumával. Annak célja a lelkisimeret megnyugtatása meg a pr.
Mellékesen kicsit gondolkodj el mit mondott Putyin es akkor az amerikai befolyási övbe tartozó "világszervezetek" működése máris humorosabb képet ölt.
Mi természetesen a létező világok legjobbikában élünk. Ez nem is kérdés, már ha a liberális demokráciát értjük ezalatt.
Ezt belátni roppant egyszerű: általában nem a nyugati országokból menekülnek az emberek Kubába, hanem fordítva.
A kubai zászlókkal felvonuló, Chavezt éltető "antiglob" srácoknak tehát nyilván annyi agyuk van, ami épp a vonuláshoz elég. Hát nyilván ők fognak diktálni, persze. Idióták.
Ezt belátni roppant egyszerű: általában nem a nyugati országokból menekülnek az emberek Kubába, hanem fordítva.
A kubai zászlókkal felvonuló, Chavezt éltető "antiglob" srácoknak tehát nyilván annyi agyuk van, ami épp a vonuláshoz elég. Hát nyilván ők fognak diktálni, persze. Idióták.
Jahm, de nem jelenti azt, hogy az jó.
Mert ugye Kuba önmaga miatt nem volt része a világ kereskedelmének.
Mert ugye Kuba önmaga miatt nem volt része a világ kereskedelmének.
"A szociálisan érzékeny és nyíltan anti-imperialisztikus beállítottságú Jeff Cohen, média kritikus, az idén nyáron Venezuelában járva megerősítette más latin-amerikai megfigyelők véleményét, amely szerint a kormány politikai programjának megfelelően hatalmas pénzeket fektet be, figyelem! – a népbe, elsősorban a mindeddig lenézett, kizsigerelt kisemberbe. Amit Chavez XXI. századi szocializmusnak nevez – nem túl szerencsés módon ugyan vörösbe öltöztetve -, az tervszerű nemzetépítésben, a fojtogató nyomor, betegség és a tudatlanság felszámolásában nyilvánul meg és Cohen szerint valójában egy olyan átgondolt szerkezetű gazdasági rendszer, amely leginkább a svédekéhez hasonlítható.
Érthető módon Chavez ellenségei a svéd párhuzamról nem hajlandók tudomást venni, sőt azzal vádolják, Kubát másolja és „kommunista retorikával” nyeri meg a balga tömegeket. A retorika egyébként többeket talán érthetően irritál - Éljen soká a forradalom! –, a stílus, a személyi kultuszra emlékeztető jelek is lehetnek riasztóak, a szavak mögött azonban, és ez kell legyen a lényeg, a mindennapok során tapasztalható valódi, konkrétan pozitív eredmények, „forradalmi változások” sorakoznak. Tömegek számára soha nem remélt lehetőségek nyílnak. Életek válnak élhetővé.
Egy évtizeddel ezelőtt Venezuela lakosságának 60%-a volt szegény. A lemaradás behozatala nem történhet máról holnapra. A türelmetlenkedőknek és a kritikusoknak szem előtt kellene tartani, a nemzetépítés folyamat. Chavez azonban hatalmasakat lépett előre: a svéd szociális védőhálóhoz hasonlóan első terminusában mindenkinek ingyenes orvosi és kórházi ellátást biztosított – ami ne feledjük, évtizedek óta megvalósulatlan próbálkozás, csupán örök választási csali az Egyesült Államokban. Chavez tagadhatatlan érdeme a nyugdíjjogosultság kiterjesztése, az ingyenes felsőoktatás és felnőtt képzés bevezetése, az éhezés felszámolására tett lépésként dotált élelmiszerjuttatás, valamint az egyedülálló nők/anyák állami támogatása. ":)
Érthető módon Chavez ellenségei a svéd párhuzamról nem hajlandók tudomást venni, sőt azzal vádolják, Kubát másolja és „kommunista retorikával” nyeri meg a balga tömegeket. A retorika egyébként többeket talán érthetően irritál - Éljen soká a forradalom! –, a stílus, a személyi kultuszra emlékeztető jelek is lehetnek riasztóak, a szavak mögött azonban, és ez kell legyen a lényeg, a mindennapok során tapasztalható valódi, konkrétan pozitív eredmények, „forradalmi változások” sorakoznak. Tömegek számára soha nem remélt lehetőségek nyílnak. Életek válnak élhetővé.
Egy évtizeddel ezelőtt Venezuela lakosságának 60%-a volt szegény. A lemaradás behozatala nem történhet máról holnapra. A türelmetlenkedőknek és a kritikusoknak szem előtt kellene tartani, a nemzetépítés folyamat. Chavez azonban hatalmasakat lépett előre: a svéd szociális védőhálóhoz hasonlóan első terminusában mindenkinek ingyenes orvosi és kórházi ellátást biztosított – ami ne feledjük, évtizedek óta megvalósulatlan próbálkozás, csupán örök választási csali az Egyesült Államokban. Chavez tagadhatatlan érdeme a nyugdíjjogosultság kiterjesztése, az ingyenes felsőoktatás és felnőtt képzés bevezetése, az éhezés felszámolására tett lépésként dotált élelmiszerjuttatás, valamint az egyedülálló nők/anyák állami támogatása. ":)
naná hogy a létező világok legjobbikában élünk! és azon kell munkálkodni, hogy még jobb legyen, nem azon, hogy versenytársakat teremtsünk magunknak!
elefánt egyébként alap. :)
elefánt egyébként alap. :)
Kuba nem a szocializmus alatt/miatt lett egy monokulturás mezgaz. ország. A sorrend vhogy így nézett ki: 1.spanyol gyarmat, 2. amerikai félgyarmat, 3.Castro, forradalom, államosítás, 4.amerikai embargo (a kereskedelem 90%-a az USAval zajlott), 5.Szovjetunió mint támasz - ez volt az egyetlen lehetőség, a szocializmus meg kb. olyan mint a kereszténység felvétele Szt Istvánnak, együtt jár a know-how-val. Azt a végén beleragadtak, segítség nélkül.
Chávez fogas kérdés. A TV műsora gáz, de hát vhol a Gyurcsány-blog is az, mégis működik. Emlékezzünk, volt már puccsista tábornok, ült börtönben, aztán elnökválasztást nyert (demokratikusan), ellene is volt puccs, de egy hét múlva ismét hatalmon volt...
Az átlag venezuelai biztos nagyon jól jár, és úgy tűnik okosan használja fel a bőséges olajpénzt: iskolarendszer reformja (Kubából importált több ezer tanár), informatikai forradalom (saját számítógépgyártás, nyílt forráskódú szoftverekre való áttérés). Ezeknek a haszna megmarad Chavez után is. Persze mindemögött ott a kínai nyomulás, ami kiterjed egész Latin-Amerikára.
Szerintem nem rosszabb a latin-amerikai átlag elnöknél, csak vele többet foglalkozik a sajtó - szereti is, él is vele, meg az USA is kikiáltotta fő ellenségnek a jó ég tudja miért.
Jó lenne, ha többet tudnánk a térségről, tekintve, hogy Magyarország az észak-európai modell helyett inkább a latin-amerikai felé mozog mostanság.
Chávez fogas kérdés. A TV műsora gáz, de hát vhol a Gyurcsány-blog is az, mégis működik. Emlékezzünk, volt már puccsista tábornok, ült börtönben, aztán elnökválasztást nyert (demokratikusan), ellene is volt puccs, de egy hét múlva ismét hatalmon volt...
Az átlag venezuelai biztos nagyon jól jár, és úgy tűnik okosan használja fel a bőséges olajpénzt: iskolarendszer reformja (Kubából importált több ezer tanár), informatikai forradalom (saját számítógépgyártás, nyílt forráskódú szoftverekre való áttérés). Ezeknek a haszna megmarad Chavez után is. Persze mindemögött ott a kínai nyomulás, ami kiterjed egész Latin-Amerikára.
Szerintem nem rosszabb a latin-amerikai átlag elnöknél, csak vele többet foglalkozik a sajtó - szereti is, él is vele, meg az USA is kikiáltotta fő ellenségnek a jó ég tudja miért.
Jó lenne, ha többet tudnánk a térségről, tekintve, hogy Magyarország az észak-európai modell helyett inkább a latin-amerikai felé mozog mostanság.
"A palesztinoknak gyökerei vannak, környezetükkel összhangban élnek, szeretik falvaikat, ragaszkodnak országukhoz, tudnak zsidó vezetés nélkül élni"
Ez volt a nap vicce :) Lásd mi zajlik mostanság arrafelé.
Ez volt a nap vicce :) Lásd mi zajlik mostanság arrafelé.
Arpad megint sikerult a dolog demagog veget elkapnod. Gratulalok. A Vancsa iras is csak egy a dolog felszinet karcolgato ostoba duma.
Most olvasom a bodoky cikkét...Én nem is értem ezt a figurát. Régen még normális volt... :-) Mi történt vele? Betört néhány kirakatot vagy mi? Ráérzett az "ízére"?
Innen már csak egy lépés lesz, és őt választják az amnesty international hungary elnökének...
Innen már csak egy lépés lesz, és őt választják az amnesty international hungary elnökének...
"be kell látnunk hogy a világhatalmat gyakorló neolib szekta idén elérkezett a falhoz: az ENSZ klímajelentése után nehezen vonható kétségbe, hogy még a neolib egyedüli kedvezményezettjének bizonyult globális elit is rövid távon meg fogja szívni, ha nem reagál gyorsan a sokszínű globkrit által évek óta - úgy, ahogy - artikulált kihívásokra."
tejóisten...
tejóisten...
Hm, szvsz a Váncsa (és vele lustán egyetértve Tóta) itt ugyanolyan demagóg és felszínes, mint akikről ír. Pusztán egy hőzöngő radikális kisebbség alapján megítélni a globalizáció kritikáját több mint bűn: hiba.
Ez olyan, mintha azt mondanánk, hogy a demokrácia egy kalap fos, mert lám olyan selejtek lehetnek az élcsapatokban, mint pl. Baja meg Mikola, és ezzel a demokrácia egész kérdése le is vagyon tudva.
Ezzel csak annyit sikerül elérni, hogy ne kelljen mondani vagy állítani semmit a valódi kérdésről, meg lehessen úszni a valódi elemzést és csak egy széli jelenséget kelljen egy olcsó sercintéssel elintézni. Magyarán sunyi gyávaság.
Az Attac pl. nem egy beszívott hippi buziság, hanem egy valódi problémát állít a középpontba, hogy tudnillik az egyidejű hatalmas tőkemozgások állam- és régiószinten képesek destabilizálni a helyzetet, ami nem játék, hanem sokszor tömeges emberhalál, és aminek lehetséges olyan kereteket adni, ami megosztja a kockázatot és felelősséget.
Az sem hülyeség, hogy igenis vissza lehet élni az érdekérvényesítés terén gyengébben állók helyzetével és nyugodtan lehet náluk mindazt, amit az anyaországban nem: a környezeti katasztrófa előidézésétől kezdve az emberkísérletekig voltaképpen bármit (ezt pont mi ne tudnánk, akiknek csak ez teljes folyóját sikerült fertőtleníteni ciánnal?). Ebben pedig (hogy hoznak-e és milyen szabályozást, igenis van felelőssége a nemzetközi döntéshozó testületeknek).
Persze ez egy sokkal bonyolultabb kérdés, és több energiát is kéne belefektetni, mint egy csapat faszkalap kődobáló (jogos) lefaszkalapozásával elintézni az egészet. Azt ugyanis könnyű -- túlságosan is, épp annyira, mint pl. követ dobálni.
Ez olyan, mintha azt mondanánk, hogy a demokrácia egy kalap fos, mert lám olyan selejtek lehetnek az élcsapatokban, mint pl. Baja meg Mikola, és ezzel a demokrácia egész kérdése le is vagyon tudva.
Ezzel csak annyit sikerül elérni, hogy ne kelljen mondani vagy állítani semmit a valódi kérdésről, meg lehessen úszni a valódi elemzést és csak egy széli jelenséget kelljen egy olcsó sercintéssel elintézni. Magyarán sunyi gyávaság.
Az Attac pl. nem egy beszívott hippi buziság, hanem egy valódi problémát állít a középpontba, hogy tudnillik az egyidejű hatalmas tőkemozgások állam- és régiószinten képesek destabilizálni a helyzetet, ami nem játék, hanem sokszor tömeges emberhalál, és aminek lehetséges olyan kereteket adni, ami megosztja a kockázatot és felelősséget.
Az sem hülyeség, hogy igenis vissza lehet élni az érdekérvényesítés terén gyengébben állók helyzetével és nyugodtan lehet náluk mindazt, amit az anyaországban nem: a környezeti katasztrófa előidézésétől kezdve az emberkísérletekig voltaképpen bármit (ezt pont mi ne tudnánk, akiknek csak ez teljes folyóját sikerült fertőtleníteni ciánnal?). Ebben pedig (hogy hoznak-e és milyen szabályozást, igenis van felelőssége a nemzetközi döntéshozó testületeknek).
Persze ez egy sokkal bonyolultabb kérdés, és több energiát is kéne belefektetni, mint egy csapat faszkalap kődobáló (jogos) lefaszkalapozásával elintézni az egészet. Azt ugyanis könnyű -- túlságosan is, épp annyira, mint pl. követ dobálni.
nem értem ezt a világot
eddig aszitemm, jobboldali vagyok, de árpád nekem már szélsőjobb
nem értek én már semmit!
eddig aszitemm, jobboldali vagyok, de árpád nekem már szélsőjobb
nem értek én már semmit!
elég ambivalens gondolataim vannak a Váncsa cikkel kapcsolatban:
- egyrészt persze szánalmasnak tartom a rendőrökkel balhézzást minden ilyen eseményen, bár, szabadjon megjegyeznem, ez a '68-as nyár kis öröksége/hagyománya, és azért az ún. NAGY GENERÁCIÓ, de még annak korcs hazai utánérzése is nagy intenzitással koszorúzza saját szobrát (radikálisoknak: szopja a saját ...), itthon pl. éppen a heti hetesben.
- az, hogy kit választottak meg és kit nem, ugyanerre a kérdésre vezet engem: megválasztotta-e valaki a heti hetes menedzsmentjét, és ha nem, akkor honnan veszik a bátorságot, hogy kritizálják a megválasztott (ex-) miniszterelnököt? mi a legitimáció? a tévében lehet, de a réten, a G8 csúcs mellett nem lehet? a w.blog.hu-n lehet faszságokat írni, de Genfben vagy Oszakában nem? törpébb minoritás-e a nemzetközi vizesnyolcas horda az Index szerkesztősőégénél?
- visszatérve arra, hogy akik viszont a süppedő fotelekben vannak, azok megválasztott képviselői országaiknak:
az országaik választják, vagy a média előszelektál, és a fennmaradóból válogat az ország? nekem a média Győzikét, Mónikát, Claudiát, Csiszárt és Szovjet Józsefet is előszelektálja. Ebből lehet választani, vagy marad a bittorrent (ehe. marad). ezen az elven, a nem-szavazók (Magyarországon a jogosultak fele!) miért ne választhatná a politikai bittorrentet???
- egyrészt persze szánalmasnak tartom a rendőrökkel balhézzást minden ilyen eseményen, bár, szabadjon megjegyeznem, ez a '68-as nyár kis öröksége/hagyománya, és azért az ún. NAGY GENERÁCIÓ, de még annak korcs hazai utánérzése is nagy intenzitással koszorúzza saját szobrát (radikálisoknak: szopja a saját ...), itthon pl. éppen a heti hetesben.
- az, hogy kit választottak meg és kit nem, ugyanerre a kérdésre vezet engem: megválasztotta-e valaki a heti hetes menedzsmentjét, és ha nem, akkor honnan veszik a bátorságot, hogy kritizálják a megválasztott (ex-) miniszterelnököt? mi a legitimáció? a tévében lehet, de a réten, a G8 csúcs mellett nem lehet? a w.blog.hu-n lehet faszságokat írni, de Genfben vagy Oszakában nem? törpébb minoritás-e a nemzetközi vizesnyolcas horda az Index szerkesztősőégénél?
- visszatérve arra, hogy akik viszont a süppedő fotelekben vannak, azok megválasztott képviselői országaiknak:
az országaik választják, vagy a média előszelektál, és a fennmaradóból válogat az ország? nekem a média Győzikét, Mónikát, Claudiát, Csiszárt és Szovjet Józsefet is előszelektálja. Ebből lehet választani, vagy marad a bittorrent (ehe. marad). ezen az elven, a nem-szavazók (Magyarországon a jogosultak fele!) miért ne választhatná a politikai bittorrentet???
Váncsa pontosan azt állapítja meg, amit én is igyekszem megállapítani, amikor a liberális demokráciával szembeni rendszerkritika merül fel: hogy a kollektivista kísérletek nem váltak be.
megismétlem: nem a lib. demokráciákból menekülnek a tömegek a kolektivista rezsimekbe, hanem fordítva.
hogy kb merre gondolják ezek a buta hippik a jó irányt, azt nem nehéz megállapítani a jelképeikből. Castro, Chavez, és természetesen Che Guevara, a buta hippi mindenkori ismertetőjegye. teljesen normális reakció, hogy akkor első lépésben legyenek szívesek lemondani a lib. demokrácia áldásairól, és ne akarjanak a mekiben kajálni, légkondicionált autóban utazni. act locally, köcsögök.
megismétlem: nem a lib. demokráciákból menekülnek a tömegek a kolektivista rezsimekbe, hanem fordítva.
hogy kb merre gondolják ezek a buta hippik a jó irányt, azt nem nehéz megállapítani a jelképeikből. Castro, Chavez, és természetesen Che Guevara, a buta hippi mindenkori ismertetőjegye. teljesen normális reakció, hogy akkor első lépésben legyenek szívesek lemondani a lib. demokrácia áldásairól, és ne akarjanak a mekiben kajálni, légkondicionált autóban utazni. act locally, köcsögök.
"a nem-szavazók (Magyarországon a jogosultak fele!) miért ne választhatná a politikai bittorrentet???"
de nem választja. az anti-/alterglob mozgalmak elérhetők, megismerhetők, ha vkit érdekelnek.
de nem választja. az anti-/alterglob mozgalmak elérhetők, megismerhetők, ha vkit érdekelnek.
act locally, act locally... De más publikációidban éppen azokat köcsögözöd, akik azt hiszik, ellenszélben is fenn kellene tartani a helyi mezőgazdaságot, vagy azokat, akik nem hiszik, hogy az oktatásnak az a legjobb reformja, hogy betereljük gyárakba a gyerekeket, hogy hatékonyabban lehessen belőlük konzumidiótákat gyártani (ha a faluban nem méretgazdaságos McDonaldsot nyitni, majd a városban lesz az is a parasztjának, nehogy kimaradjon a jóból)
és adjunk nekik interaktív táblákat, forgalmazva by HP vagy más permanens tendergyőztes. és lőn világosság.
---
persze, a korszerű tudás fejlesztését én is fontosnak tartom, csak attól félek, az interaktív táblák inkább egy újabb közbeszerzési hekkelés, semmint egy koncepció része.
---
persze, a korszerű tudás fejlesztését én is fontosnak tartom, csak attól félek, az interaktív táblák inkább egy újabb közbeszerzési hekkelés, semmint egy koncepció része.
"de nem választja. az anti-/alterglob mozgalmak elérhetők, megismerhetők, ha vkit érdekelnek."
szerintem a tömegek számára nem, bár a tömeg azt sem tudják, ez a sok hippi mi a francot akar valójában. és, igazad van, ők maguk sem tudják, szerintem.
szerintem a tömegek számára nem, bár a tömeg azt sem tudják, ez a sok hippi mi a francot akar valójában. és, igazad van, ők maguk sem tudják, szerintem.
A Vancsa egy f@sz.....az ajánlgatott Bodoky nem különb tőle...pedig valamikor régen fasza cikkeket írt a mancsban.
Az antiglobalisták meg nyaljonak sót.
Az antiglobalisták meg nyaljonak sót.
Tóta,
A népek szarnak a lib. demokráciára. Egyetlen dolog érdekli őket: Minnél több cuccot megszerezni. A kommunizmus azért bukott meg, mert az alacsony gazdasági hatékonyságával, nem tudta kielégíteni a cuccok utáni növekvő éhséget.....sőt bizonyos helyeken, még az alapvető dolgokat sem tudta biztosítani.
A népek szarnak a lib. demokráciára. Egyetlen dolog érdekli őket: Minnél több cuccot megszerezni. A kommunizmus azért bukott meg, mert az alacsony gazdasági hatékonyságával, nem tudta kielégíteni a cuccok utáni növekvő éhséget.....sőt bizonyos helyeken, még az alapvető dolgokat sem tudta biztosítani.
"hogy kb merre gondolják ezek a buta hippik a jó irányt, azt nem nehéz megállapítani a jelképeikből. Castro, Chavez, és természetesen Che Guevara, a buta hippi mindenkori ismertetőjegye. teljesen normális reakció, hogy akkor első lépésben legyenek szívesek lemondani a lib. demokrácia áldásairól, és ne akarjanak a mekiben kajálni, légkondicionált autóban utazni. act locally, köcsögök."
Biztos hogy más is azt látja ezekben az emberekben amit te vagy Vancsa?
Biztos hogy más is azt látja ezekben az emberekben amit te vagy Vancsa?
mit kéne látnom egy önkényuralmi rendszer jelképeit lóbáló emberben?
a) hülye, tájékozatlan fasz
b) önkényuralmista
a) hülye, tájékozatlan fasz
b) önkényuralmista
Che sokaknak nem önkényuralmista, hanem a romantikus lázadó, a motoros, aki beszólt a tőkéseknek.
Chavez szintén más úton indul el és be mer és tud is tartani a nagy mumusnak, akit nem véletlenül utálunk, mint te is leírtad párszor korábban.
Castro szinten hasonló romantikus alak, aki csakazért is dacol, nem kényszeríthetik térdre.
Innen nézve nem olyan rossz a kép. Persze ettől még akik őértük vannak oda lehetnek tájékozatlanok, de hogy önkényuralmisták? Az már kérdésesebb szerintem.
Mondjuk láthatsz olyan megvezetett személyt aki megpróbál "lázadni" és megkapta hozzá a divatos furcsamód globalizációs-termék kapaszkodót.
Viszont valahol hasonlóan vagyunk a Liberális Demokráciával is nem?
Az USA miért az? Mert azt mondja magáról?
Vagy akár a mi szeretett államunk miért az?
Tulajdonképpen mik a határai a Liberális demokráciának? Mi fér még bele?
Egyáltalán min alapul?
Chavez szintén más úton indul el és be mer és tud is tartani a nagy mumusnak, akit nem véletlenül utálunk, mint te is leírtad párszor korábban.
Castro szinten hasonló romantikus alak, aki csakazért is dacol, nem kényszeríthetik térdre.
Innen nézve nem olyan rossz a kép. Persze ettől még akik őértük vannak oda lehetnek tájékozatlanok, de hogy önkényuralmisták? Az már kérdésesebb szerintem.
Mondjuk láthatsz olyan megvezetett személyt aki megpróbál "lázadni" és megkapta hozzá a divatos furcsamód globalizációs-termék kapaszkodót.
Viszont valahol hasonlóan vagyunk a Liberális Demokráciával is nem?
Az USA miért az? Mert azt mondja magáról?
Vagy akár a mi szeretett államunk miért az?
Tulajdonképpen mik a határai a Liberális demokráciának? Mi fér még bele?
Egyáltalán min alapul?
Arpi ez: ""a nem-szavazók (Magyarországon a jogosultak fele!) miért ne választhatná a politikai bittorrentet???"
de nem választja. az anti-/alterglob mozgalmak elérhetők, megismerhetők, ha vkit érdekelnek. "
megint lustasag. Ugye nem kell minden a hazai lofaszjoskaktol behanyt embernek egybol lelkes alterglobalistanak lennie. Aztan ezen az alterglob kifejezesen is lenni mit csamcsogni, talan a vizesnyolcas mellett ezt is kifejthetnetek Vancsaval, lehet, hogy kicsit arnyaltabb kep alakulna ki. De persze ez megint idot emesztene fel hat egyszerubb az agressziv, korlatolt am rettenetesen hangos es latvanyos (TV-ben rulzik milyen fasza vagokepek lesznek...) kissebseg vislekedeset ratolni az egyebkent normalis alterglobokra.
de nem választja. az anti-/alterglob mozgalmak elérhetők, megismerhetők, ha vkit érdekelnek. "
megint lustasag. Ugye nem kell minden a hazai lofaszjoskaktol behanyt embernek egybol lelkes alterglobalistanak lennie. Aztan ezen az alterglob kifejezesen is lenni mit csamcsogni, talan a vizesnyolcas mellett ezt is kifejthetnetek Vancsaval, lehet, hogy kicsit arnyaltabb kep alakulna ki. De persze ez megint idot emesztene fel hat egyszerubb az agressziv, korlatolt am rettenetesen hangos es latvanyos (TV-ben rulzik milyen fasza vagokepek lesznek...) kissebseg vislekedeset ratolni az egyebkent normalis alterglobokra.
Mondjuk Tótával ellentétben, én nem gondolom, hogy önkényuralmisták. Annyit gondolok csupán, hogy romantikus álomvilágban élő elkényesztett kis köcsögök, akik valahonnan valami szövegkivonatból olvastak valami Marx nevű figurától valamit, látták leírva a forradalom szót, és most arra verik. Életükben nem olvastak mélyebb dolgokat. Idealista kis hülyék, olyanok, mint az amatőr költők... :D
Ha valóban forradalom lenne, akkor a) ők menekülnének el elsőként b) ők lennének a golyófogók. Nem tudom melyikkel járnánk jobban.
Ha valóban forradalom lenne, akkor a) ők menekülnének el elsőként b) ők lennének a golyófogók. Nem tudom melyikkel járnánk jobban.
Tetra
Tehát amatőr költőnek lenni amatőr kis hülyének lenni? :)
Érdekes gondolat, pláne hogy kicsit úgy érzem az idealista is jelen esetben elitélő jelző.
Tehát amatőr költőnek lenni amatőr kis hülyének lenni? :)
Érdekes gondolat, pláne hogy kicsit úgy érzem az idealista is jelen esetben elitélő jelző.
publius
Nekünk Európában az USA a távolba szakadt nagyfiú, aki meggazdagodott odaát, de ha nagyon kell akkor hazajön és segít (világ- és hidegháború, marshall-segély).
Latin-Amerikában viszont ő a kolesz réme, aki elszedi a kicsik tízóraiát. Ez van ott lassan 200 éve (mit sírt a szánk a török hódoltság 150 évén...) jó, hogy a tökük tele van a gringókkal, és kultusza van mindenkinek, aki be mer nekik szólni.
Nekünk Európában az USA a távolba szakadt nagyfiú, aki meggazdagodott odaát, de ha nagyon kell akkor hazajön és segít (világ- és hidegháború, marshall-segély).
Latin-Amerikában viszont ő a kolesz réme, aki elszedi a kicsik tízóraiát. Ez van ott lassan 200 éve (mit sírt a szánk a török hódoltság 150 évén...) jó, hogy a tökük tele van a gringókkal, és kultusza van mindenkinek, aki be mer nekik szólni.
Az idealista önmagában nem, csak a naív romantikus idealista az. Ők nagyon kedvesek és aranyosak, de jobb, ha a cselekvésük addig terjed, hogy rongyos papírokra verseket írnak. Csak ne akarják megváltoztatni az én világomat, mert azt a politikai rendszert, amiben azért a többség jól érzi magát, csak azért mert nekik épp ezt súgta a nagy Gaia... :)
Tetra
Márpedig a legtöbb társadalmi változás gyanítom, az ilyen "szemétnépből" indult ki. Gyanítom a felvilágosodáshoz is van köze ami végülis erősen formálta a nyugat mai szabad eszméit és individualizmusra berendezkedett társadalmát. Sőt valahol a protestantizmus elindítói közt is volt egy halom idealista. A hülyék nem azt hitték hogy megváltoztathatják a rendszert? Fene beléjük...
Márpedig a legtöbb társadalmi változás gyanítom, az ilyen "szemétnépből" indult ki. Gyanítom a felvilágosodáshoz is van köze ami végülis erősen formálta a nyugat mai szabad eszméit és individualizmusra berendezkedett társadalmát. Sőt valahol a protestantizmus elindítói közt is volt egy halom idealista. A hülyék nem azt hitték hogy megváltoztathatják a rendszert? Fene beléjük...
"De miért gondolják a kiváló publicisták, hogy Mr. Corporation kétséget kizáróan igazságtalan & kizsákmányoló & környezetpusztító világuralmának egyetlen alternatívája a kommunizmus?"
kultplay.hu/index.php/2007/06/20/re_die_hippi_die
kultplay.hu/index.php/2007/06/20/re_die_hippi_die
MUNKA! FOGLALKOZTATOTTSAG! JOBS! EMPLOYMENT! ARBEIT! ERWERBSTÄTIGKEIT!
Arra nem kaptam meg soha valaszt egyetlen antiglobostol sem, hogy ha a fogyasztoi tarsadalom bunos es elvetendo, akkor hogy a francba' kepzelik el a vilag nepessegenek foglalkoztatasat? Mert a termelekenysegnek a technologiaval parhuzamos novekedese elkerulhetetlen, igy kevesebb (vagy akar csak szinten tartott) fogyasztas csak folyamatosan csokkeno munkamennyiseggel erheto el.
Van par otletem, de mindet nehez elkepzelni:
1) Az emberek fele munkanelkuli, es ezek az emberek segely nelkul (mert arra nincs penze a masik felenek) tengodnek az utcan, a tengerparton vagy kommunakban
2) Mindenki onkent! (legalabbis a nagy tobbseg) napi 4 orat dolgozik fele! berert.
3) Vissza a geprombolashoz, de ezuttal kokemenyen! Globalis leszereles utan kovetkezhetne a globalis labor- gep- egy gyartosorrombolas!
Szoval melyik? Vagy valamit nem latok?
Vancsa tenyleg a fejen talalta!
Arra nem kaptam meg soha valaszt egyetlen antiglobostol sem, hogy ha a fogyasztoi tarsadalom bunos es elvetendo, akkor hogy a francba' kepzelik el a vilag nepessegenek foglalkoztatasat? Mert a termelekenysegnek a technologiaval parhuzamos novekedese elkerulhetetlen, igy kevesebb (vagy akar csak szinten tartott) fogyasztas csak folyamatosan csokkeno munkamennyiseggel erheto el.
Van par otletem, de mindet nehez elkepzelni:
1) Az emberek fele munkanelkuli, es ezek az emberek segely nelkul (mert arra nincs penze a masik felenek) tengodnek az utcan, a tengerparton vagy kommunakban
2) Mindenki onkent! (legalabbis a nagy tobbseg) napi 4 orat dolgozik fele! berert.
3) Vissza a geprombolashoz, de ezuttal kokemenyen! Globalis leszereles utan kovetkezhetne a globalis labor- gep- egy gyartosorrombolas!
Szoval melyik? Vagy valamit nem latok?
Vancsa tenyleg a fejen talalta!
Fenntarthatosag. Sustainability. Nachhaltigkeit.
soleado!
Ez egy valoban konstruktiv bejegyzes a kultplay-en.
A multik es a kormanyok politikajanak korrekcioja idonkent tenyleg kivanatos. Foleg ami a fenntarthatosagot illeti. Ez egy kulcsszo. A multik, a kormanyok es a demokracia talan legnagyobb gyengeje, hogy ritkan erdekuk a fenntarthatosag.
TWA, errol elmelkedtel mar? Civ 4-bol pl. kihagytak a pollutiont, mert unalmassa teszi a jatekot. Jo, behoztak a health-et. De bevallom, nekem a legritkabb esetben sikerul par folt erdot megsporolni a jatek vegeig, hogy majd lumber mill-lel vagy enviromentalism-mal nagyon hosszu tavon profitaljak.
A nemeteknel komoly tema a fenntarthatosag. De a dilemmara adott valaszok... hat... vegyesek.
Meg mindig ugy van, hogy kiszallnak az atomenergiabol!!!!! Komoly nemet politikusok allitjak, hogy az atomenergia 0-hoz konvergalo szerepet kepes jatszani a CO2-emisszio csokkenteseben! Pl. mert nem lehet vele futeni. lol.
Bezzeg a szelkerekek! Az, hogy pl. min. 100 t acel kell egy db-hoz es hogy szelcsendben - legjobb esetben - gazeromuvel kell kivaltani (es hogy futeni ezzel sem eppen gazdasagos) az mellekes.
soleado!
Ez egy valoban konstruktiv bejegyzes a kultplay-en.
A multik es a kormanyok politikajanak korrekcioja idonkent tenyleg kivanatos. Foleg ami a fenntarthatosagot illeti. Ez egy kulcsszo. A multik, a kormanyok es a demokracia talan legnagyobb gyengeje, hogy ritkan erdekuk a fenntarthatosag.
TWA, errol elmelkedtel mar? Civ 4-bol pl. kihagytak a pollutiont, mert unalmassa teszi a jatekot. Jo, behoztak a health-et. De bevallom, nekem a legritkabb esetben sikerul par folt erdot megsporolni a jatek vegeig, hogy majd lumber mill-lel vagy enviromentalism-mal nagyon hosszu tavon profitaljak.
A nemeteknel komoly tema a fenntarthatosag. De a dilemmara adott valaszok... hat... vegyesek.
Meg mindig ugy van, hogy kiszallnak az atomenergiabol!!!!! Komoly nemet politikusok allitjak, hogy az atomenergia 0-hoz konvergalo szerepet kepes jatszani a CO2-emisszio csokkenteseben! Pl. mert nem lehet vele futeni. lol.
Bezzeg a szelkerekek! Az, hogy pl. min. 100 t acel kell egy db-hoz es hogy szelcsendben - legjobb esetben - gazeromuvel kell kivaltani (es hogy futeni ezzel sem eppen gazdasagos) az mellekes.
Kredenc
Apró észrevétel csupán. :)
Az antiglobalisták nem feltétlen a jelenlegi világrendet akarják megőrizni, mikor a jelenlegi világrendet akarják megváltoztatni.
Gondolom most már érzed a logikátlanságot a kérdésedben. :)
Nekem általában elég szép erdőségeim voltak a Civ-4ben.
Apró észrevétel csupán. :)
Az antiglobalisták nem feltétlen a jelenlegi világrendet akarják megőrizni, mikor a jelenlegi világrendet akarják megváltoztatni.
Gondolom most már érzed a logikátlanságot a kérdésedben. :)
Nekem általában elég szép erdőségeim voltak a Civ-4ben.
Bélyegezünk, skatujázunk, de nem gondolkodunk!
OK! Tőkéé a világ! Legutóbb 50 millió ember, azóta nem adták össze!
Ja! Az akkori Friscoi fenegyerekek osztják a Világot!
Messze se menjünk. Szocialista Fetónk a Nagytőkés, Janikával együtt!
Ez nem politika, hanem pénzérdek!
A hasonlat sántít! Portugália, spanyolhon...stb.
Egyik farkas ette meg a másikat.
Soroljak példát, mint 1588, vagy az angol-holland, spanyol-amcsi, I. és II. világháború??
Legitimitás.
Che-t ki a bánat választotta?
Lenint ki?
A labdaházi eskü is totálkurva alkotmányellenes volt!!
Dózsa és Watt Tyler egy részeg greenpeaces vol! Értem én!
Megint, az önként menjünk, mert nincs más út!
Bértollnok!
OK! Tőkéé a világ! Legutóbb 50 millió ember, azóta nem adták össze!
Ja! Az akkori Friscoi fenegyerekek osztják a Világot!
Messze se menjünk. Szocialista Fetónk a Nagytőkés, Janikával együtt!
Ez nem politika, hanem pénzérdek!
A hasonlat sántít! Portugália, spanyolhon...stb.
Egyik farkas ette meg a másikat.
Soroljak példát, mint 1588, vagy az angol-holland, spanyol-amcsi, I. és II. világháború??
Legitimitás.
Che-t ki a bánat választotta?
Lenint ki?
A labdaházi eskü is totálkurva alkotmányellenes volt!!
Dózsa és Watt Tyler egy részeg greenpeaces vol! Értem én!
Megint, az önként menjünk, mert nincs más út!
Bértollnok!
Az utolsó 100 komment: