W

w.blog.hu

Tóta W. Árpád kommentál, szemtelenkedik, valamint permanens fogadóórát tart.
Régi cikkarchívum



Kommentelés - házirend

Wblog @ Facebook

Engedjétek hozzám

Kis heti hírlap 4-10 éveseknek.


Foglalod a kurvanyádat

A mozdonyhorgony
Úgy remélte, ezzel bekerül a Rekordok Könyvébe. De legalább a Jackassbe.

Elnöki pornó
Nagy baj, ha az elnök ribanc.

Nem jó a nemzetnek egyedül
Szuverén ország is lehet borzalmas hely.

Szent szar
A húsvéti alkotmány: szentséggyalázás.

A pedofilok védőszentje
A deviancia fincsi, de csak ha papok csinálják.

A gólkirály beszéde
Angela, te náci ribanc!

Győz a szittya förgeteg
Kuss, mi így szállunk le a bicikliről.

Együtt sikerülni fog
Bizonyítsuk gyalázkodással, hogy Magyarország szabad!

Kompország vitorlát bont
A finom kritikát meg lehet állítani, a brutálisat nem.

Foglalod a kurvanyádat
Nem ti vagytok a nemzet, sem a nemzeti oldal.

Utolsó kommentek

  • Brown094: Ha pénzt vesztett egy átverés miatt, vagy megadta adatait egy csalónak, akkor is visszakaphatja el... (2021.10.21. 23:05) Tribuszerné visszanéz
  • szódabár: Hát te sem vagy a tolerancia bajnoka. Hehehe. Felőlem mindenki azt csinál amit akar, nálunk a menó... (2020.12.26. 11:50) Isten fasza
  • Tahó Sandokan: Közben elkészült, bitangfinom. (2020.11.09. 15:20) Ajándék erős gyomorhoz
  • Tahó Sandokan: Nem számítottál kommentre, ugye Worluk? Tegnap jutottunk hozzá ehhez a szürke gombához (egy gombá... (2020.11.09. 14:43) Ajándék erős gyomorhoz
  • Reactor: Bírom az ilyen mérhetetlenül idióta hozzáállást...a falu élhetetlen közösség, mert ott nincs TESZK... (2020.06.26. 14:47) Vackor néni busza
  • Utolsó 20

Túl a barátságon

2007.06.15. 06:00 Tóta W. Árpád

Gyurcsány Ferenc egyszer azt mondta, hogy neki a politikában nincsenek barátai. Az egy munka, ahol alkalmasság és teljesítmény dönt, nem pedig a személyes szimpátia. Hűsítő ez a hidegfejűség.

De akkor kicsodája neki Szilvásy György?

Az épp távozó kancelláriaminiszterből - eh, miért nem hívjuk kancellárnak? - az előzetes hírek szerint lehet polgári kémfőnök, kormányzati rendszergazda, avagy nemzeti vagyonkezelő. Esetleg papucs orrán pamutbojt. Még az is felmerült, hogy kitúrja Lamperth Mónikát a helyéről. Olyan sokoldalú, hogy szinte gömb.

Tény, hogy a csúcsvezetőnek nem feltétlenül kell értenie a szakik dolgát. Topmenedzserek hada röpköd cipőgyárból erőműbe, járműiparból médiába, és gyakran kitűnően megállják a helyüket. Szekeres Imre például talán sohasem tudja meg, miért jön ki a golyó a puskából, és mire való, és mégis remek honvédelmi miniszter lett belőle. Nem hallott azóta a honvédelemről senki egy szót se, és ez se semmi manapság, hogy botrány nélkül működik a minisztérium.

Csakhogy Szilvásy tudtommal nem azért távozik a kancellária éléről, mert miniszteri minőségében rosszul tette a dolgát. Hanem mert szemmel láthatóan képtelen arra, hogy ne keltse hónapról hónapra azt a benyomást, hogy amihez köze van, az roppant gyanús.

Sithlord a házban

Szilvásy György egy gyanús figura, ez az én magánvéleményem. Nem ténynek szánom, nincs a kezemben áfátlan számla vagy ujjlenyomatos AK-hüvely. Csak épp azt gondolom magamban, hogy a szeme se áll jól.

Amihez nyúl, az menten titkosodik. Megy a csuklyás varázsköpenyében, és tünteti el a dolgokat. Egy ősi rituálé segítségével képes terroristák megidézésére, de azok is eltitkosodnak pár nap alatt. Ha bármiről kérdezik, hebeg-habog, és nem oszlatja a gyanút, hanem jön a szájából a köd.

Plusz vonzza a balszerencsét, mint akit elátkoztak hetedíziglen. Fordítva tette tán föl a patkót a hűtőrácsra.

Ezen pedig nem segít, hogy átül másik székbe. Pláne titokfelügyelni. Neadjisten nemzeti vagyont kezelni. Az csak őt tehermentesítené, de Gyurcsányt nem.

Biztos rendes ember volna egyébként Szilvásy György, sőt igaz barát és olyan üzlettárs, akivel öröm volt együtt dolgozni mindenhol. De hát a politikában, ugye, nincs barátság. Ha beleszeret az ember a beosztottjába, akkor egyiküknek ki kell lépni a cégtől. És aztán lehetnek megint barátok, és beszélgethetnek a grill mellett az Élet igazán Fontos Dolgairól, ahogy régen.



Címkék: mszp gyurcsány

329 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://w.blog.hu/api/trackback/id/tr2498948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ez a cikk telitalálat! Hetek óta pontosan ezt érzem ezzel a pasival kapcsolatban. Az a fajta ürge, aki biztos túl sokat tud, ezért nem lehet elengedni a kezét. Csak a többiek általában a háttérben maradtak, míg ő mostanában állandóan a frontvonalon csinál valami baklövést. Jellemző volt az Index cikkének a címe, ami kb. arról szólt, hogy Szilvásy a héten távozik, új posztja még nem tudni mi lesz. Miért kell neki feltétlenül új poszt? És főleg: tényleg ennyi szerencsétlen hülye van ebben az országban? Hogy kerülhet a nemzetbiztonság környékére egy ilyen figura. Vagy csak ez a válasza az MSZP-nek Kövér Lászlóra. Nekünk is van hülyénk?
Bombano: most az Estében egymás mellett áll a 8 paraszt (középen Feró). "Megváltozott működésről és megváltozott felelősségről szól a változás"- mondja. Hétfőn még arról beszélt a parlamentben, hogy folytatni kell a reformokat, a kormány dolgozik, jönnek az eredmények, ....
Négy nagy múlva felrakja a sakktáblára azokat a parasztokat, akik közül többet a "becsületes munkája" miatt ismerhettünk, s maga a kormányfő ütötte ki a nyeregből.
Ez már Gyurcsány idétlen taktikai variálgatása. Maga alá gyürte a konkurenseket, hogy átmenetileg időt nyerjen.
travis, lofasz,
remelem olvastatok muslicot.
hogy azt most gyogyszerfelirasi, vizit, vagy dobozdijnak hivjak, nem elvileg, hanem gyakorlatilag mindegy.
a maszop kampanyabol az jott le, hogy lenduletben az orszag, duburgunk, jobban elunk, igy is megyunk, hajra.
ehhez kepest most kurvara nem az van, raadasul sajat bevallasuk szerint sem.
kezdhetjuk tetelesen atnyalazni, hogy az elhangzott adocsokkentes szo esetleg hol ment vegbe (ha vegbe ment egyaltalan) es hogy mely mas teruleteken vont maga utan adoemelest, dekzgathatjuk, hogy ez most letszamleepites vagy racionalizalas, vizitdij vagy csak hozzajarulas stb.
a lenyeg a lenyeg, az elkurtuk beszed, es azt nehezen forditjatok le nekem akarmire.
foleg nem arra: eddig nem tudtunk kormanyozni, de mostmar tudunk.
mert akarni, az keves...
Lófasz Hadnagy,

"aki b*szik betartani a megválasztása előtt tett ígéreteit, az hazug-e"

A szocik esetében ennek a kérdésnek nincs értelme.
Mert nem az a kérdés, hogy betartják-e az igéreteiket, hanem az, hogy van-e olyan ígéretük, aminek nem a homlokegyenest ellentétét csinálják.
Azok kedvéért, akik péntek este Gyurcsányt szeretnek nézni, mindjárt kezdődik a ME közgázos előadása az ATV-n, ami után mindenki mindent megért majd.

Eddig negyed órát késnek, tisztára mint Axel Rose fénykorában...

Kiváncsi vagyok megáll-e annyi csúsztatásnál, mint tavaly. Az akkori kedvencem, hogy Szlovákiában éhséglázadások vannak (válasz arra a kérdésre, hogy nálunk miért nem az adócsökkentés a reform útja, mint odaát)
Majdnem off: (de te hivatkoztál Szekeres honvédelmi főmuftira, nem én)
Szóval aszondod, Árpi, hogy Szekeres et. vezetésével minden ok a HM-ben. Aha, biztos, mert ha nem így lenne, akkor attól lenne hangos a sajtó. Vagy mégsem? Hát meg a retkes köldököm, az - csak azért, mert b@sztok írni róla (v. mert jól zárják a sorokat) attól még nem 1 sikertörténet Szekeres "JÓHARCOS" et. minisztersége, mint ahogy nyilván sok más minisztérium is bűzlik a szartól. Tessenek kissé agresszívabban oknyomozni, írástudókáim! Ja, persze csak ha komolyan veszik a dolgukat...
Izgis ám azért ez a banda, a zenélő székek című játékot játszák évek(évtizedek) óta, ez a Zorbiék bizony nem tudták, vélhetőleg nem ugyanabba a táborba jártak.
... egy té kimaradt...
Még mindig jobb, ha itt engeditek ki a gőzt, mint az utcán. ;)
Nekem is böki a csőrömet ez a tolvaj banda, de a Fidesz sem hiányzik a Viktorral az élén, szóval várok 2010-ig, hátha addigra összeáll egy normális, vállalható emberekből álló új párt, szerintem sokan szavaznának rájuk. Ha igény van erre, előbb utóbb lesz valaki, aki kitölti az űrt. Akár TWÁ-val az élen :)
Addig meg lehet kommentháborúzni, bár nem sok értelme van...
elképesztő ez a szcientológus sztori. minden magyarázat tragikus:

1. nem tudják, miről van szó. annyira hülyék, vagy annyira kevés a kapacitás, hogy nem akadt az OM-ben egyetlen ember, aki kapcsolt volna, hogy hoppá, Hubbard? a huszadik század egyik legnagyobb csalója? a maffia akar oktatni? az a szekta, amit egyébként a mi titkosszolgálatunk figyel és kiszerkeszt minden évben? na akkor ezt nem.

2. űrlordhívő debil barátaink megkenték a megfelelő embereket némi pénzzel.

3. konkrétan bent vannak az államgépezetben.
"2010-ig, hátha addigra összeáll egy normális, vállalható emberekből álló új párt"

Nem fog.
Egy lehetőség van. Egy megtisztult, ájtatosságtól mentes, vállalható Fidesz leváltja a kormányt 3 év múlva.
Vagy maradnak ezek.

Sajnos az a baj, bármelyik nyer, azt hiszi majd, őrá szavaztak, nem a másik ellen. De Gyurcsánymak már megérett egy kiadós pofon, ugyanúgy, ahogy Orbánnak 5 éve.

RE: Zelefánt 2007.06.15. 22:30:45

"Izgis ám azért ez a banda, a zenélő székek című játékot játszák évek(évtizedek) óta"

Egy frászt, még annak is megváltoztatták a játékszabályait. Az eredetiben minden körben egy széket kivesznek és a végére elfogy a csapat, ezek meg egyre többen lesznek...

"Az eredetiben minden körben egy széket kivesznek és a végére elfogy a csapat, ezek meg egyre többen lesznek..."

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
RE: ody42 2007.06.15. 22:33:25

"Nekem is böki a csőrömet ez a tolvaj banda, de a Fidesz sem hiányzik a Viktorral az élén, szóval várok 2010-ig, hátha addigra összeáll egy normális, vállalható emberekből álló új párt"

A francot fog összeállni, ha lenne ilyen próbálkozás, csírájában elfojtanák a nagyok. Viszont ha akkoriban lesz sok időm, majd szervezek valami jó kis civil mozgalmat az érvéytelen voksokra buzdítva, hogy lássa végre ez a sok köcsög, mi róluk a véleményünk. Ha lenne 15-20% érvénytelen szavazat, azt már nem lehetne kimagyarázni.

--- Dark Future:
Rohadtul figyeltem ám, de mégsem tudtam megjegyezni, hogy Draskotits mint miniszter mi a faszra is fog felügyelni...?
Székgyár ám ez a javából.
RE: Tóta W. Árpád · www.worluk.hu/ 2007.06.15. 22:39:53

4. Nem akarnak velük pereskedni. Bármennyire rühelljük a scit, adott esetben nehéz lenne kivédeni a diszkrimináció vádját. Mert ugye az is csak egyfajta tanítási módszer a sok közül...

Egyébként rendes Hillertől, hogy városnézést rendez a sajtómunkásoknak Rómában (közben fitogtatván latinos műveltségét), de időnként igazán az apparátus körmére nézhetne, mert elsősorban azért tartjuk.

Egy biztos,hogy felfelé buknak ezek a bukott (politikusok)De ha már buktak,vagyis szarul végezték a munkájukat,akkor a közügyektö egy életre eltiltani.De miután leülte azt a 10 évet

Már megint ez a sci!
Az a félelmem, hogy a mai - enyhén kaotikus -
állapotok olyan rejtett taposó aknákat hagynak maguk után minden területen, hogy csak úgy pisloghatunk majd.
Engem ez a Szilvásy egyre inkább emlékeztet
a Hubbardra. Nem csak az arc.
A kifejezéstelen hideg tekintet, a simulékony, modoros, sematikus beszédstílusa, minden...

Ezek nem olvassák W-t?

W: szerintem egyértelmű: 3.

De mi ez a nyavajgás?A hozzászólók 80% ezeket akarta.most,meg pityerektek?Hát akkor, hogyis vagyunk?
szóval ez a szcientológia dolog...

ez tipikusan egy olyan ügy, amikor elgondolkozom rajta, hogy kik is ülnek felelős beosztásokban az országban.

számomra furcsa, értelmetlennek tűnő, logikátlan döntések kapcsán hajlamos vagyok úgy állni a kérdésekhez, hogy:
"biztos én vagyok a hülye, ők a szakértők, ők jobban tudják, ennyire nem lehetnek idióták, ez biztos összetettebb, bonyolultabb a látszatnál, nyilván van rá magyarázat" ...stb.

de néha-néha felszínre kerül valami, ami annyira fekete-fehér, annyira nyilvánvaló marhaság, hiba, baklövés, hogy a fenti gondolataimat zárójelbe téve fel kell tennem a nagy kérdést, hogy MI A FASZ VAN ITT?

na nehogy már a szcientológia által fémjelzett oktatási módszer elterjedjen a magyar oktatásban!
vagy nézzünk szét, hátha a sátánistáknak is van egy épkézláb tanítási metódusa. talán az is bejátszhatna. szabad kőművesek? illuminati? ne legyünk már ilyen kirekesztőek!
szilvásy:
na igen, pont az ilyenek miatt utálom a politikusokat. az ilyen sunyi alakok miatt, akikről lesüt, hogy már az sem igaz, amit kérdeznek.
a titkosítások 89274 évre; az, hogy történjen bármi, magyarázni nem kell semmit, csak lapozunk és kész; ha meg valamit látszólag meg akar magyarázni, utána mindig azt érzem: inkább meg se szólalt volna; életszerűtlen családi tragédiák; az "önvizsgálatok", amik után mindig megveregeti a saját vállát...

szóval ez rohadtul nem frankó
a szientologus egyháznak a katolikushoz, vagy az összes többihez képest csak annyi a hátránya, hogy később kezdte. mindegyik csak mesére és hitre épit és elszedi a pénzed. mért kell ezen annyit kattogni?
--
apuska · apuska.freeblog.hu 2007.06.15. 08:27:10
Szakmai pályájában ott ez az izé:
1998 - 2000. Altus Rt., igazgató
Hol is és milyen összefüggésben hallottam ezt a cégnevet? Na ne már!!!
kukacka · www.kukacka.blog.hu 2007.06.15. 08:33:29
Szerintem politikai alku volt a háttérben. Gyurcsány maszopon belüli ellenzéke megerősödött, ezért Kiss Péter kerül erre a posztra.

Szilvásy egy béna kacsa. Szerintem csak túl sokat tud.
--

Látható, hogy GYF tevékenysége már három oldalról kontrollált:
1. FIDESZ
2. MSZP
3. "barátok"

Ja kifelejtettem a Kókáékat, de remélem róluk sem feledkezünk meg, mert ott a számlás téma pending...
T. Travis (18:17:43)
Ha már Kövérről beszélünk, Kövér nem azt mondta, amit Te hiszel, hanem:
"Tehát, hogyha így gondoljuk, akkor menjünk le a pincébe, keressünk egy jó erős kötelet, meg egy viszonyleg erős gerendát és szöget, és kössük fel magunkat (enyhe kuncogás a teremben. Csak én azt szeretném kérni azoktól, akik ezt próbálják önökkel elhitetni, évek óta ezt próbálják súlykolni az önök fejébe, HOGY LEGALÁBB JÁRJANAK ELŐL JÓ PÉLDÁVAL.(10 sec. taps) És ha ők már mind végeztek, akkor mi meg mégiscsak gondolkodjunk el azon, hátha nélkülük többre mennénk."

T. Andal (18:39:22)
Ha valaki sok pénzről beszél, de láthatóan fogalma sincs, hogy az jelenleg hol van, akkor azzal igenigen nehéz vitatkozni.

T. muslic (19:15:52)
Én járok rendszeresen orvoshoz, mindig fel is írja a gyógyszereket (GYÓGYSZERFELÍRÁS), de soha még egy fillér "dobozdíjat" sem fizettem (persze tudom, hogy mi az a dobozdíj), sőt az ismerőseim se. Én elhiszem, hogy nagyon lényeges pont bebizonyítani, hogy GYURCSÁNY HAZUDOTT, de a tényekhez azért ragaszkodjunk.
T. Tóta W.
Az eredeti íráshoz:
Én úgy gondolom, hogy Gyurcsány valóban "alkalmasság" és "teljesítmény" alapján válogatja a kormánytagokat. Namármost, ha én miniszterelnök lennék, és a titkosszolgálatok felügyelete a kancelláriához tartozna, a miniszterelnöki hivatal vezetőjének ALKALMASSÁGI OKBÓL, csak és kizárólag egy abszolút megbízható emberemet választanám. Miniszterelnöki önvédelmi szempontból ugyanis CSAK ő alkalmas. Bárki más, ha a titkosszolgálatok révén olyan információkhoz jutna, amelyek rám nézve dehonesztálóak (pl. éjjel kilopózkodom a spájzba sajtot eszegetni), kb. 10 percen belül juttatná el az összes médiumhoz (lásd Őszöd), és indulhatna a hónapokig tartó csámcsogás, akár van ennek a kormány munkája szempontjából jelentősége, akár nincs. Most, hogy "teljesítmény" szempontból le kellett váltani, abszolút érthető, hogy a titkosszolgálatokat leválasztották a kancelláriáról, és Szilvásy maradt a főnökük. A miniszterelnöki önvédelem továbbra is működik.
A titkosításokat illetően érdemes elolvasni a www.radio.hu/read/202199
cikket. Van benne egy-két információ.
ugy vagyunk kedves momo, hogy van aki a sajat oldalaval is kritikus es nem csak a masikat szapulja.
T. Tóta W.
A szcientológikusokat illetően:
magam nem vagyok nagy híve a vallásoknak, mivel ottan tilos gondolkodni (a vallás jellegzetessége, hogy hinni kell, azért vallás), fenti okból nagyon unatkoznék, ha vallásos lennék, de ismeretanyag nélkül, csak abból kiindulva, hogy a módszert a vallásalapító találta ki, a zsigerből eredetezhető, rögtöni hörgést nem támogatnám. Úgy hallottam valahol, hogy a tízparancsolatot az emberiség a zsidó vallásból vette át, és azóta a római jogtól, a Code Napoleon-on keresztül a BTK-ig egészen jól megvan vele.
Az Index cikket kissé szánalmasnak tartom a szcientológusok nyomulásának és ördög voltának bizonygatásaival együtt. Persze ez szubjektív.
vakapad 2007.06.16. 09:03:34

"Ha valaki sok pénzről beszél, de láthatóan fogalma sincs, hogy az jelenleg hol van, akkor azzal igenigen nehéz vitatkozni."

Na akkor hol is van az a sok pénz? Érvelés helyett elbújsz a vitától? Netán hoznál adatokat, mennyivel _csökkent_ szoclibék alatt az államadósság és az államháztartási hiány? Valóban nehéz vitatkozni érvek nélkül, csupán nagyképűsködéssel meg magadról állítasz ki szegénységi bizonyítványt. :)
Arpi:
"elképesztő ez a szcientológus sztori. minden magyarázat tragikus::

Nem. Az a tragikus, hogy eddig is csak faramuci modon "formai hibara" hivatkozva lehetett oket visszatartani. Ez nyilvanvalo mellebeszeles, meg akkor is ha sokan celravezetonek tartjak.

Vagy legyen szepen tiltott hulyesegeket oktatni fiataloknak es idoseknek egyarant, es akkor tiszta a helyzet, vagy ne, de akkor meg be kell latni, hogy nem lehet pont a szcientologusokat visszatartani (amig nem hirdetik nyiltan valaki mas kiirtasat). Arrol nem is szolva, hogy rohejes az Index, mert most nagyon oda van a szcientologusok hulyesegetol, de par napja a Velveten meg joforman egesz oldalas reklamot hoztatok le, ugye: velvet.hu/onleany/feny060707/.

Nem lehet a fenyeves meg csak-csak, a szcientologia meg total rossz ugyanabban a koordinatarendszerben, mert mindketto egy torol fakad: erosen az emberi ignoranciara es hiszekenysegre epit, elobbi raadasul meg fizikailag is tonkreteszi az emberi eleteket.
"reklamot hoztatok le a fenyevesrol"
T. dolphin, magam úgy hallottam, hogy a szcientológusok szcientológiát nem oktatnának (lett légyen bármi is az a szcientológia), hanem csak egy TANÍTÁSI MÓDSZERT, és azt is tanároknak, továbbképzés során. A maximális kapcsolat a tanítási módszer és a szcientológusok közt annyi, legalábbis az Index cikke alapján, hogy a tanítási módszert (amivel szcientológiát is lehetne tanítani, de erről az Index szerint sincs szó) a szcientológia alapítója találta ki. Ahogy például Hitler építette ki Németország sztrádahálózatát (persze elsősorban katonai célból, könnyű csapatmozgatási okokból), de ez nem jelenti nekem azt, hogy mivel a sztrádaépítés a nemzetiszocialistákhoz kötődik, mostantól fogva ne építsen senki sztrádát. Persze ha valakinek más információja is van, szívesen fogadom.
vakapad,

ha oszinte velemenyemre vagy kivancsi: aki Xenut es a tobbi hulyeseget elhiszi, az talan udvozitobb lenne, ha nem tanit(hat)na senkinek semmit, hanem azzal lenne elfoglalva, hogy bepotolja azt amit a gimiben elmulasztott: a kornyezo vilag alapveto fizikai es biologiai torvenyszerusegeinek elsajatitasaval.
RE: dark future 2007.06.15. 23:05:20

1. Pokornit tudtommal nem perelték, amikor kitette őket a listáról.

2. Hogy egy magánember féljen egy sci-pertől, azt értem. De az állam? Miért, mit veszíthet?

3. Szerintem egyszerűen nincs ereje a kormányzatnak arra, hogy ilyen apróságokra odafigyeljen, miközben ott vannak olyan fontos ügyek, mint a közvéleménykutatási adatok vagy a Fidesz népszavazási kezdeményezésének gáncsolgatása. Meg hát, úgy általában megfelé bukni látszanak a reformok.

RE: vakapad 2007.06.16. 11:14:29

1. Nem olvastad elég figyelmesen a cikket, ott van benne a válasz: sokan kritizálják a módszert, mert egy szöveg szavainak külön-külön való megértése "sem szükségszerű, sem elégséges" feltétele annak, hogy megértsd az egész szöveget; mint azt (remélhetőleg) mindannyian tapasztaljuk a hétköznapi életben.

2. Részlet a cikkből: "A módszer kritikusai szerint a tanulási technológia csupán arra való, hogy a nem szcientológiai szövegek (különösképp a tudományos jellegűek) iránt bizalmatlanságot építsen ki, hogy később akár teljesen blokkolni lehessen azok befogadását, előkészítve a terepet a diákok közt a hubbardi tanoknak és doktrínáknak."
most itt kódolt buzizás megy a viccesnek szánt címmel?
vakapad:
Érdekes nekem utoljára még kellett dobozdíjat fizetnem az eddig ingyenes gyógyszerre (inzulin).
300Ft/doboz, nem nagy összeg, nem vágott földhöz, pláne mert csak 3 havonta kell 1 doboz.
De aki mondjuk táplálékallergiás, és mondjuk havi 20 doboz kaját írat fel, ott kicsit húzosabb lehet.
dolphin: azt hiszem, eltérő fogalmaink vannak a reklámról. Attól, mert valaki nem dogmatikusan tagad, hanem megvizsgál egy kérdést, még nem reklámozza.
Sziasztok, valaki magyarázza el, hogy mi különbség van a zsidózás és a szientologia szidása között? Néha olyan világméretű összeesküvéseket írnak le itt egyesek a szientologiával kapcsolatban, mint milyenek a mélymagyarok szoktak "zsidóországról" írnak.
Átfutottam,még várok,figyelek.A Fiam még nem engedélyezett annyi gépidőt,hogy megfotolt véleményt mondjak.mMajd hajnalban.
Tartsunk népszavazást szcientológia ügyben!
:))

Egyébként ebben a szci dologban az a legaljasabb, hogy úgy csinálják, hogy ne lehessen tudni, hogy szci. Mert a katkókról, protkókról lehet tudni, hogy ők vannak a dologban, de ezek holmi tudományos álca alatt támadnak. Ettől veszélyesek.
A Szilvásy + kormányátalakításhoz visszatérve:

Az egész sztori röhejes. Gyönyörű bizonyítéka annak, hogy itt egy szűk kis csoport osztozkodik a hatalmon. És a lényeg a hatalom, és annak megtartása. A többiek csak amolyan tologatható bábúk, akik, ha nem lennének fel sem tűnne.
Ez a nyílt protekciónizmus pedig erőteljesen aláássa az állítólagos jószándékú, jobbítást irányzó reformok hitelességét.
A kormányátalakítás kapcsán egy egészen egyértelmű képet kaphattunk a hatalmi harcokból, a pártpolitikai helyezkedésekből. Jellemző, hogy Gyurcsányék még csak meg sem próbáltak valami elfogadható, a reformokat elősegítő, ideológiai vagy gyakorlati magyarázatot adni az áthelyezésekre. Na ja, ki nem szarja le? Lényeg, hogy az arcok maradjanak, meg kielégítsék a belső ellenzéket is.
Csak úgy sugárzik a szakmaiság és a hozzáértés az egészből. Muhaha. Hitelesség: zéró a köbön.
T. dolphin (11:22:37)
Ha jól hallottam, a régi egyiptomi orvosok hittek az isteneikben, és közben egy ma már nem ismert, speciális módszerrel gyógyítottak szembetegséget. Ezek szerint, ha valaki hisz olyan marhaságban mint a sakálfejű anubisz, akkor az ne tanítson senkit szembetegség gyógyítására?

T. Nagy..Cső (11:52:19)
1./ Tegnap du. ezt írtam:
"Hehe, kedves Tóta W., hehe, nyilván holnaptól betiltják az összes más tanítási módszert, hászen innét csak egy lépés az. Különösen az tetszett, hogy: "Az persze könnyen belátható, hogy minden egyes szó értelmi tisztázása se nem szükséges, se nem elégséges egy szöveg megértéséhez." Hát bizony ez könnyen belátható. Mindegy az, hogy egy pofont kapok valakitől vagy egy ajándékot, ugyebár?"
2./ Arra különösen kíváncsi lennék (az Index-től persze, nem Tőled), hogy a módszer hogy építi ki a tudományos szöveg iránti bizalmatlanságot. No majd megírják, ha lesz idejük. Meg kedvük (nem lesz).

T. Ody42 (12:25:33)
A dobozdíjat azokra (és csak azokra) a gyógyszerekre vezették be, amelyeket az állam az adófizetők pénzéből 100 %-ban támogat (nem sok ilyen gyógyszer van), mégpedig azért, mert ha ingyen kapható (100 %-os támogatásnál ingyenes), akkor mindegy, hogy az ismerős orvossal egy dobozzal íratok-e fel belőle, vagy 382 dobozzal. És mint tudjuk, biztos, ami biztos, legfeljebb kidobom, ami már nem kell. Receptfelírási díj nincs.
vakapád,

hagyd már ezt a monomániás makogást...
ezeknél a baromságoknál, amiket itt folyamatosan összehordasz, még a gyurcsány is értelmesebben hablatyol...

T. lyla,
nehéz valami konkrétumot írni, mi? Igaz, többen pedzegették már, hogy az embereknek nem szabad bonyult dolgokat magyarázni, mert akkor összezavarodnak, és idegesek lesznek. A mindenféle magyarázkodás helyett eccerű hívószavak köllenek, amit megérthetnek, mint pl. a "monnyon le".
molaris 2007.06.16. 12:49:56

Bocsi, de nem bírom kihagyni ezt a ziccert:

Szóval ettől vannak mindig ilyen dühödt kirohanásaid, mire végre megkaparintod a billentyűzetet, már habzik a szájad a kölök miatt?

Egyébként megereszthetnél egy kis morális fröccsöt az utódnak is önzetlenség tárgyban, ne csak minket szapujjá. Vagy ő már immunis? Inkább a kommentelőkön töltöd ki a mérged?

:)))))
@T.G

A kérdésedet meg is válaszoltad. Vannak akik a zsidókat szidják, vannak akik a szcientológiát (mint egyházat,'gondolkodásmódot' stb.)

Vakapad

Toljad még, ezerrel. Ahány kommentet írsz
annyival is tisztul a kép. Mármint az ügyben,
hogy legyen valami fogalmunk arról, kik és miért
támogatják teljes erőbedobással ezt a mai káoszt.
Persze a motíváció még homályban maradt, légyszi
irogass még, hátha rájövök.

Ja, és sose olvasd vissza amit írsz, csak úgy
engedd el - had szóljon!




"Már nagyon unom, hogy a legendaszerűen terjedő "Gyurcsány hazugságokat" állandóan cáfolnom kell, de azért még megteszem."

"kezdem azt hinni, hogy idegesítő vagyok."

"Én úgy gondolom, hogy Gyurcsány valóban "alkalmasság" és "teljesítmény" alapján válogatja a kormánytagokat"

"mert akkor összezavarodnak, és idegesek lesznek"

"magam nem vagyok nagy híve a vallásoknak, mivel ottan tilos gondolkodn"

Figyi, ha már te is nagyon unod: nem kötelező...

Na mi van vazze, felébredtél, vagy felnyitották a szemed?
Vakapad

Kis idealista feltevés a részemről.
A titkosszolgálatokat felügyelő tnm. feladata szerintem a nevéből adódóan a "felügyelés", azaz a civil kontroll megvalósítása egy fura módszereket használó elsősorban nemzetbiztonsági feladatot ellátó "állami" szervezet felett.
Nem pedig az olvasatodban szereplő, "miniszterelnöki" önvédelem megvalósítása, azaz nem egy főhatalmat gyakorló személy és érdekeinekt teljes sérthetetlenségének biztosítása.
Wow de kacifántos lett. :)
Remélem átment miről van szó. Elvileg az "úr" a gyanú, legalábbis az őt ért igen komoly vádak szerint visszaél a felügyeleti lehetőséggel sőt, szinte "irányítja" a szervezetet... ami nem egészséges részben pártpolitikai érdeknek megfelelően ami mellesleg alkotmányos aggályokat is felvet egy korábbi komment alkotmányrészlet idézete szerint. Emellett tetten érhető korrupciós ügyei vannak, olyan kormánytagként mely tagjai és tagjainak kapcsolatai, valamint delegáló pártjukat is érintő korrupciós, méghozzá sok esetben országhatáron túlmutató korrupciós ügyekkel bírnak.
Ez is kacifántos lett.
Na ez a baj Sz. úrral. Nem az, hogy hasonlít a sárkányfűárusra, és nem az hogy mongyonle... hanem ilyen jelentéktelen apróság. :)

Nem mellékesen megfejelve az egészet, vannak népek akiket iritál ha hivatalból hülyének nézi őket valaki. Márpedig a magyarországi szuperveszélyes terrorizmus benyögése... melynek látván eredményét /és előállított egy szem igazi ízzig vérig elvetemült terroristát, akit erősen gyanítom részben jogi aggályokat felvető módon tartanak még mindig bent... /
komolyan venni nem lehet. Nem mellesleg kézenfekvő ok volt arra, hogy akár kemény eszközökkel is fellépjenek a hangosabb ellenzékkel szemben, sőt.

( Nem, nem a hírtévén szocializálódtam. :)
Sose szavaztam a FIDESZ-re vagy szövetségesére, mielőtt valami hülye megint levérnarancsosozik. )

Szóval ha meg akarod magyarázni a bizonyítványt, én a magam részéről kíváncsian várom mit tudsz felhozni a demokrácia és köztársaság védelmezője mellett.

kristl,

többet má te se igyá...

ugye belátod, te se tudnád összefoglalni, hogy mi a bánatot akartál itt közölni a jónéppel?

T. Kristl,

1./ A miniszterelnöki önvédelmet illetően azt akartam elmagyarázni, hogy ha például egy hozzá,.. khm,.. nem abszolút módon hű embere irányítaná a titkosszolgálatokat (melyek MINDENFÉLE információt összeszednek titkosszolgálati, más szervezeteknek tiltott módszerekkel, ezek lehetnek aprók is, nagyok is, de főleg az előbbiek), akkor a milliárdnyi egyéb információval összegyűjtött azon információk, melyek rá nézve dehonesztálóak lehetnek (pl. evés előtt nem mos kezet, dear madam-nak szólítja az angol királynőt, nem ad pénzt a koldusoknak - ezeket persze csak kitaláltam), akkor ez másodperceken belül megjelenHET a vele nem szimpatizáló újságokban mérges vagy gúnyos cikk kíséretében. Gyurcsánynak jelenleg se ideje, se ereje ilyesmivel foglalkozni, mert ez jó ideig uralná a médiát, és most más dolga van.
2./ Demokráciában, ha valakinek tetten érhető korrupciós ügye van, akkor fel szokták jelenteni. Eddig nem hallottam ilyesmiről.
3./ A szuperveszélyes terrorizmusról:
"Az Országgyűlés emberi jogi, nemzetbiztonsági és rendészeti bizottságának keddi összevont - kezdetben nyílt, később zárt, aztán ismét nyílt - ülésén tekintették át az október 23-ai rendőri intézkedéseket. A képviselők meghallgatták a Nemzetbiztonsági Hivatalt felügyelő kancelláriaminisztert és a rendészeti minisztert, valamint a rendőri vezetőket. Szilvásy György az ülésen közölte: azért indokolt a zárt ülés, mert azt „külső engedélyköteles eszközök alkalmazásához fűződő nemzetbiztonsági érdekek" támasztják alá.

Az ülés szünetében Kövér László (Fidesz) azt mondta: „Olyan, valóban államtitoknak minősülő információkat tártak elő a bizottságok számára, amelyek azt lettek volna hivatottak bizonyítani, hogy egy olyan hálózat épül szélsőséges szervezetekből, amelyek egészen legális, pártpolitikai szintig elérnek, egészen pontosan a Fidesz egyes képviselőiig".
Nincs molaris. Hüpp, hüpp. Már annyira várom a hozzászólásait. Gloire is nagyon örülne nekik.
Jaj, mekkora sztupid vagyok! Természetesen Molaris itt van és Alkot! Átfutottam a hsz-ein - meg nem bocsátható figyelmetlenség.
RE: gloire 2007.06.16. 15:18:43

Havazze. Ez a vakizé egy (nem is annyira?) új közéleti kategória: gyurcsányista szcientológus. Minek nevezzelek? Szocientológus talán?
T. vakapad:

Nem tudom, hogy van ez az egyéb betegségeknél, de nekem az orvos 3 havi adagnál többet egyszerre fel sem írhatott, szóval ez a 382 dobozos hasonlatod így nem áll meg. Na meg kinek adnám el az inzulint, egy másik cukorbetegnek? :)
Szerintem amire te gondolsz az a közgyógy ig., na azt pl. ellenőrizhetné az OEP, mert a piacon valagszámra lehet venni a Xanaxot... Nem kéne ehhez nagy háttér, csak egy normális informatikai adatbázis, ott könnyen fülön lehet csípni a statisztikákból nagyon kilógó emberkéket, de egyelőre még azt sem bírja megmondani az a kontár banda, hogy ki az aki fizet, és ki az aki nem :(
Örvendetes példa, hogy az Apehnél kezdenek elmozdulni ebbe az irányba, bár ott meg sok esetben a kirívó esetekkel sem lehet mit kezdeni, mert szabályosan csinálják.De ez már egy másik kupac szar, aminek semmi köze a témához :)
kóka számlájával mi van? a szadesz letiltotta a sajtót? távvezérlés?
Vakapad

1. Nem hiszem hogy egy két ilyen apróság megjelenése gondot jelentene az említettnek, hiszen ha azon csámcsogna a média és a jónép hogy szegény miniszterelnökünk szereti a sajtot és a függöny mögött együtt csócsája Kókával egérkéket imitálva max röhögnének egy jót s kevéssé lenne téma olyan ami érdekes pl egy kórházreform.
De egyetértek valami igen érdekfeszítő kérdésben tényleg problémás lenne ha kiderülne pár dolog.

2. Feltételes módot használtam. :)
Nem mellesleg, van ami miatt értelmetlen feljelentést tenni... mint ki is derült már pár dologról e témában.

3. Igen tisztában vagyok vele. Egy gond van... azóta semmi jele, semmi nyoma, semmi eredménye. Tehát vagy nem tudnak eleget, amit az említett szavak miatt joggal kétlek... :)
Vagy nem tudnak semmit, akkor meg vaktában lövöldöztek. :)
Gondolom ha sikerült volna fegyvereket fegyvereseket lefülelni tele lett volna vele a sajtó hogy nolám, és nem kellett volna annyiszor kiröhögtetni magukat.

Kövér László-t hasonló okokból nem tudom komolyan venni. :)


-lyla-
Okay :)





Az előbb lementem boltba, meg kicsit levegőzni.
Hát érdemes volt.
Ugyanis ennek a Szilvásynak lehet, hogy igaza van.
Már megint a nemzetbiztonságot veszélyeztető
csürhe tobzódik a szabadságtéri játszótér sarkán (sic!).
Már megint vannak vagy 60-an.

A válasz persze nem maradhat el.
4. db IFA csapatszállító
2. db még nagyobb (nem látszott a márkájuk)
Kb. 20 db átlagos opel rendőrautó

És az új könnygáz sorozatvetős terepjáró!!!

Nem, nem UAZ, ez egy RANGER!
Metálzöld fényezés, hat üléses, Kingthrideres design!
Hat feketepáncélos dzsíájdzsó vigyázza: láthatóan
nagyon büszkék rá.
De a zászlós nyuggerek is büszkék ám,
végre látszik mekkora is a valós súlyuk.
Igen: ők erősek, most már mégjobban érzik.
A 200 készenlétis se bírna velük szerintem,
ha komolyan megindulnának.

Úgyhogy szerintem lesz itt még dolga a Gyurinak,
főleg, ha kiderül, hogy mik vannak itt a háttérben,
amiről még csak ő tud, de most még nem mondhatja -
gondolom ezt azért ilyen helyzetben mindenki megérti.




gloire · www.saulwilliams.com/ 2007.06.16. 19:29:53
Szerintem divatbemutatót tartottak. Még jó, hogy nem lőttek.
vakapad,

1. Szóval úgy gondolod, az ilyen információk a titokminisztertől szoktak kiszivárogni, lejjebbről soha? És, nocsak, attól félsz, hogy Gyurcsány úgy járhat, mint anno Orbán? (mellesleg neki is hű embere volt a titokminiszter)
2. Persze, pontosan ez volt a válasza a fideszeseknek is annak idején a korrupciós vádakra - tessék feljelentést tenni...
3. Ó hát ez nagyon komoly. De azért nem gondolod, hogy a kormányoldal titkosítaná az olyan információkat, amikkel az ellenzéket eláztathatnák? Napersze... Kövér valszeg ebben igazat mond, de ezt ki is szivárogtatta a kormányoldal gyorsan (hogy egy Kossuth téri "forradalmár" mobilozott egy fideszes képviselővel). Szilvásy, mint a fidesz hős védelmezője :) (a gyűlésük előtt is figyelmeztetett a terrorveszélyre ez a lelkiismeretes köztisztviselő)
rossz hir arpadnak. szilvasi nemhogy bukik, sot!
messze tul a baratsagon.
" Újonnan jön létre viszont a kormány politikai döntéshozatalának színtereként a kormánykabinet, amelyet Gyurcsányon kívül négy politikus - Kiss Péter, Kóka János, Szilvásy György és Veres János - alkot. A grémium átfogó, stratégiai kérdésekben készíti elő a kormány számára a javasolt álláspontot, s minden héten ülésezik. "
nol.hu


ugyanitt mokas stilusu kommenteles:
"A változásokból kiolvasható az is, hogy a két, személy szerint neki alárendelt szervezet (Bajnaié és Draskovicsé) "átformálása" csökkenti a hatalmi koncentrációt, s egyben teljesül az ellenzék régi kívánsága, Bajnai Gordon, mint a kormány tagja, interpellálható a parlamentben.

Az ellenzék viszont egyelőre nem értékeli ezt, mivel nyilatkozataik meglehetősen kritikusak: további kormányzati káoszról, szerkezeti zűrzavarról beszélnek, valamint arról, hogy a sakktáblán ugyanazokat a figurákat mozgatja a miniszterelnök."

szoval feri csak az ellenzeknek akart jot, de hat ezek a csunyak ezt nem ertekelik...
"Az csak őt tehermentesítené, de Gyurcsányt nem."

Azt hiszem W, ratapintottal a lenyegre. Nagyon fontos lenne, hogy tehermentesitsek azt a derek embert, hogy a legjobban tudja tenni a dolgat.
Orulok, hogy a Nepszavan kivul vegre mas is felhivja erre a figyelmet.
"...politikai döntéshozatalának színtereként a kormánykabinet, amelyet Gyurcsányon kívül négy politikus - Kiss Péter, Kóka János, Szilvásy György és Veres János - alkot."

megyünk szépen vissza az időben...

megalakult a Politikai Bizottság...

nemsokára jegyezhetünk Elkúrtuk-kölcsönt...
-lyla- 2007.06.17. 11:21:50

"nemsokára jegyezhetünk Elkúrtuk-kölcsönt... "

Olyanunk már van. Gyalorlatilag az államadósság döntő része.
:))
Salgo2 2007.06.15. 16:00:00

Sárkányfű-árus.

Telitalálat. Nemcsak kinézetre. Körüllengi a misztikum (titokminiszter + okkultista bratyó) és tényleg, még igazat mondani is csak úgy tud, mintha hazudna.

LOL
Kedves Tóta Úr!

Köszönöm, hogy most senkinek az édesanyját nem szidta!
Árpád!

Nem hegyezed a tolladat egy kicsit ismét a szcientológus témára? Ugyanis a minap a tévében láttam és megdöbbentem, hogy innentől kezdve a fent említett "egyház"(hahahahaha és hehehehehe, valamint muhahaha)magyar nyelvű tankönyvet adott ki, hogy a kiskölkek abból tanuljanak és okuljanak. Namármost én eddig úgy tudtam, hogy országunk hivatalosan ezt az irányzatot(szcientológia) dekadens irányzatnak titulálja és tarja...Akkor én itt most vagy félre vagyok tájékozódva(ami meglehet), vagy ha nem akkor minket nagyon átb*sztak és hülyének néznek, és akkor hogyan van ez? Szóval te mint a szcientológia "lelkes támogatója" írhatnál pár sort a hozzám hasonló informálatlan emberkéknek erről a problémáról.

Bocs az off-ért.
T. Pip,

1./ Mint már korábban írtam volt, a titokminisztériumba speciális (hírszerzési) eszközökkel szerzett sokezer információ fut be naponta válogatatlanul, mindenről és mindenkiről, amit aztán értékelnek. A hírszerzés ugyanakkor meglehetősen hierarchikus szervezet, és a miniszter, mint legfőbb irányító, bizony tud gondoskodni arról, hogy mi jusson ki onnan, és mi nem. A kifecsegést nem szeretik arrafelé, mivel a kémszakma nem habostorta (ha jól hallottam).
2./ A feljelentés megtörtént, de mire a Kaya/Tot ügy az ügyészséghez jutott, azok az ügyek ELÉVÜLTEK. Szilvásyé még nem. Várom, hogy itt is megtörténjen a feljelentés.
3./ Úgy gondolom, hogy ha valaki, hát Kövér nem fogta volna be a száját, ha. Persze gyanakodni akkor is lehet, sőt akármeddig lehet, és akármilyen mértékben is lehet. Főleg, ha Szilvásynak a "szeme se áll jól", ami logikailag keményen alátámasztott, különösen erős érv.
vakapad
1. Pont erről beszéltem. Nem ez lenne a feladata. A felügyelet és vezetés két külön fogalom.

vakapad

Összeszedetten, és felkészülten írsz. Elismerésem.
Ez így bizony igen meggyőző. Mivel én, és talán más
olvasók is bizonytalanok vagyunk pár ügy megítélésében, kérlek szentelj néhány mondatot válaszként arra a néhány kérdésre, ami engem is, másokat is, egy ideje nem hagy nyugodni:

1.Mit gondolsz te: a Szlovákiában működő
terrorista szervezetekről?
Otthoni illetve nemzetközi beágyazottságukról,
akcióikról, követeléseikről, céljaikról?

2.Mit gondolsz te: a nemzetbiztonságot, és a fennáló
államrendet veszélyeztető magyarországi, szervezett
fegyveres csoportokról, erejükről, az országgyűlés
ellen tervezett, de lelepleződött akciójukról?

3.Mit gondolsz te: a Teve utcai rendőrszékház
(ún.:"Halálcsillag") elleni fegyveres támadásról,
annak körülményeiről?

4.Mit gondolsz te: a Polgár Tamás titkos
megfigyelésével lebuktatott terrorista sejt
működéséről, társadalmi veszélyességéről?

5.Mit gondolsz te: a szlovén határőrök és a
a szlovén titkosszolgálat együttműködésével
lefülelt és lebuktatott "Egymásért - Egy másért"
alapítványról? A magyar titkosszolgálatok
szerepéről az akcióban?

6.Mit gondolsz te: a szientológia egyház ellen
folytatott európai küzdelemről, és az NBH
itthoni erőfeszítéseiről?

7.Mit gondolsz te: a sajtó szabadságáról, az
újságírói munka határairól?

8.Mit gondolsz te: a magyarországi szélsőjobboldali
neonáci mozgalmak hátteréről, működésükről
politikai súlyukról, financiális hátterükről,
mozgásterükről itthon és külföldön?

9.Mit gondolsz te: az őszi zavargások idején
a tömegbe - bevallottan! - beépített fedett
személyek munkájáról, tevékenységéről,
elért eredményeikről, megfelelő álcázásukról?
Kökényesi Gábor szerepéről, a zsinagógát ért
támadásról, a T34-es harckocsi vezetőjének
szabadlábra helyezéséről?

10.Mit gondolsz te: Az augusztus 20.-ai vihar
okairól, és a csoportos szuggesszióról?

Kimerítő és pontos válaszaidban bízva
baráti üdvözlettel:

Gloire


Gloire

Ez szép volt.
Vakapad, kicsit elkésve linkelem az GYF féle adócsökkentéses megjegyzéseidhez, de azért kukkants bele: index.hu/gazdasag/magyar/dlt070227/
"Gyurcsány: Nem lesz adócsökkentés 2012-ig" címmel...
Talán segít a szelektív memórián.

Szilvásy vállalhatatlan az SZDSZ-nek
index.hu/politika/belfold/koal0617/

Úgy tudni, az SZDSZ-en belül többen radikális álláspontot képviselnek Szilvásy Görgy ügyében, ugyanakkor a liberálisok számára vállalhatatlan tárcavezető miatt nem várható koalíciós szakítópróba. Egyes forrásaink szerint azért lesz ultimátum, mások szerint inkább a megegyezésre törekvés fogja jellemezni a tárgyalásokat.
TótaW.:
>a Tubes nem botrány, hanem sárga anorákos hülyék bábszínháza.
-Azért sok szempontból mégiscsak botrány. Pl. elnökünk, aki a Zengő ellen síkra szállt (tök értelmetlenül), de a Tubes ellen nem.

Aztán néd meg ezt a hatástanulmányt:
www.honvedelem.hu/files/9/6709/tubes_terheles.pdf
Meg nézz meg egy Mecsek turistatérképet, hogy hol is van a Tubes - derék tudósaink úgy végeztek hatásvizsgálatot, hogy északkeletre tolták a hegyet.
Szóval nem csak a sárga anorákosok hülyék, de a fehér köpenyesek meg a terepszín ruhások meg a nyakkendősök is. Kész hülyegyűjtemény ez az ország.
Ezt nem bírom benned Árpi, mindig megtalálod a "megfelelő" személyt : -)
Ez a Szilvássy nagyon lúzer boy kinézetű, rakás szerencsétlenség
A Szilvásy-ügy megoldása: beleül egy szadis mondjuk a külügyminiszteri székbe, megnézi, és azt mondja, hogy innét teljesen vállalhatónak tűnik...és ennyiben maradnak.

Az lehet a gond, hogy nincs igazán kapós tárca (olyat nyilván nem kaphatnak, amibe még bele sem melegedett a frissen kinevezett), a hadügy nem érdekli őket, a mezgaz se ("budapesti középpárt"), a pénzügyet nem kapják meg, a kultusztárcát 8 év szadi után nem ereszti a maszop - persze kérdés Hiller mennyire erős mostanság... Talán nem tárca lesz, hanem vmi más engedmény (sok-sok nullával a végén).
nem én mozgatom az SZDSZ-t! nem én!
gloire

Majdnem jó. Helyesen: D'akujem pekne.
(ejtsd: köszönöm :-D ), azért nem használom az államnyelvet, ha nem muszáj...


GYŐZTÜNK!

A csoportos szuggesszió ismét működött!
Mint féléve az energia viták idején.
Akkor legyőztük a telet!
Most legyőztük Szilvásyt

Egyébként (folyosói pletyka) azt mondják
megüresedett helyét unokaöccse: Ádám
(ismert rádióamatőr) töltheti be,
nem utolsó sorban a komolyabb
családi tragédia elkerülése végett.

Árpi, ezt sohasenem fogod magadról lemosni, vannak itt befirkálók, akik gondoskodnak róla : -)
frudsberg

www.dakujempekne.sk/
Innen vettem - ezt találtam.
Ez valami régies írásmód,
vagy csak szleng?
gloire

A lágyítójelnek két fajtáját használják. A "magas kisbetűknél" (pl.: d,t,l) csak egy kis vesszőt húznak be, nem a "fordított háztetőt". A nyomtatott nagybetűknél viszont inkább ez utóbbit (kézírásban kevésbé). Szóval az általad használt forma a helyes. Bocs, hogy megpróbáltalak megtéveszteni.
Azért érdekes, mert eddig vállalható volt nekik... Árpád meg tényleg gyanús ;)
(na persze annyira senki nem hülye, hogy azt hinné ő mozgatja az SZDSZ-t, fordítva viszont... kituggya:))
Ez valami plebeljusi leegyszerűsítése annak a patricius összeesküvésnek, melyet az orbáni árnyék-kormány ráerőltett II. Gyurcsány-kormányra. Vagy valami félrehallása az őszödi deklarációnak.
40ezer sárga anorákos hülye bábszínháza? Jó (magyar) újságíró szokásként te is sokat tudsz a háttérről, utánajártál a dolgoknak kellően mielőtt kialakítottad a "véleményedet". Kár hogy csak ez jön le a médiában, nem a HM stikliei.
Ahogy az ókínai mondás tartja:
Madarat tolláról, Gyurcsányt barátjáról.
"Szilvásy György egy gyanús figura" ő valóban az, kérdéses, hogy ki áll a hátterben: egy Mo-i maffia, politikai elit, EU, USA, oroszok, vagy ki tudja kicsoda. így hogy a titkokat felügyeli, nem is fog kiderülni, hacsak nem lesz megfigyelve a magyar titkosszolgálat munkája és tevékenysége, nameg főleg ha Szilvásy nem lesz megfigyelve... idővel valószínűleg úgy is kiderül, ki volt az a Szilvásy, és miért nem akart tőle annyira megválni Gyurcsány...
Szilvásy ugyanaz a kategória mint Pintér Sándor volt. Már a sunyi képe alapján se teszem ki az előtérbe...
Na és ne maradjon le, hogy a gyanú szerint küzhivatalnoki minőségében vélhetően ő volt azon állami ingatlanvisszlízing-tranzakciós szerződések másik oldalán, amelyek az államot megkárosítva juttatták a Fletó érdekeltségi körébe magáncégeket luxusprofithoz az előző évtizedben. Azért ez meg tud alapozni egy őszinte barátságot két őszinte ember között.
Gyurcsányról korábban:
"Nagyon fontos lenne, hogy tehermentesitsek azt a derek embert, hogy a legjobban tudja tenni a dolgat."
ISTEN MENTS!!
Az összes hozzászólást nem olvastam lehet off topic, hogy szilvásy állítólag feriék tenisz edzője volt. szép karrier..
"neglizse"-vagy valami más.Mert nagyon szereti Őt a Feri.

Gyurcsány Ferenc "fokozódó ideggyengesége" súlyos veszélyt jelent Magyarország számára, ezért előbb vagy utóbb emiatt is távoznia kell, "de mindannyiunknak jobb, ha ezt előbb teszi", mondta Deutsch-Für Tamás.


Rém kedves diagnózis egy olyan személytől, akit csuklyában kellet kimenekíteni egy drogos orgiáról.
…de egy olyan figurától is jól hangzik, aki nyolc évig járt egyetemre, hogy végül jó pénzért diplomája legyen.

…a leghitelesebb azonban egy olyan ex miniszter szájából szól, aki önérdekből képes szembe vízelni a saját fajtáját.

Aki csak egy nyüansznyit is magára vesz a napi hírek foszlányaiból annak elsőre lejön, hogy Magyarországon nem a magyarok húznak szét, hanem a magyarokat húzzák szét! - holmi, génhibás egyedek, fondorlatos kufárok.
Ez a sunyiképű Kádár-káder küldte kopóit egy ellenzéki napilap munkatársára: a titkosszolgák kimentek a sajtós lakására, mint a régi szép időkben, mert Szilvásy vidéki dácsájáról kellett cikket írnia. Őelvtársurasága addig a "prolis" teniszt gyakorolta a továrisokkal. Hasonló kaliber, mint buggyant, hibbant tesója, aki Kormányzat Tanácsadó Jósdát üzemeltetett. Kretén bürökrata.
süti beállítások módosítása