W

w.blog.hu

Tóta W. Árpád kommentál, szemtelenkedik, valamint permanens fogadóórát tart.
Régi cikkarchívum



Kommentelés - házirend

Wblog @ Facebook

Engedjétek hozzám

Kis heti hírlap 4-10 éveseknek.


Foglalod a kurvanyádat

A mozdonyhorgony
Úgy remélte, ezzel bekerül a Rekordok Könyvébe. De legalább a Jackassbe.

Elnöki pornó
Nagy baj, ha az elnök ribanc.

Nem jó a nemzetnek egyedül
Szuverén ország is lehet borzalmas hely.

Szent szar
A húsvéti alkotmány: szentséggyalázás.

A pedofilok védőszentje
A deviancia fincsi, de csak ha papok csinálják.

A gólkirály beszéde
Angela, te náci ribanc!

Győz a szittya förgeteg
Kuss, mi így szállunk le a bicikliről.

Együtt sikerülni fog
Bizonyítsuk gyalázkodással, hogy Magyarország szabad!

Kompország vitorlát bont
A finom kritikát meg lehet állítani, a brutálisat nem.

Foglalod a kurvanyádat
Nem ti vagytok a nemzet, sem a nemzeti oldal.

Utolsó kommentek

  • Brown094: Ha pénzt vesztett egy átverés miatt, vagy megadta adatait egy csalónak, akkor is visszakaphatja el... (2021.10.21. 23:05) Tribuszerné visszanéz
  • szódabár: Hát te sem vagy a tolerancia bajnoka. Hehehe. Felőlem mindenki azt csinál amit akar, nálunk a menó... (2020.12.26. 11:50) Isten fasza
  • Tahó Sandokan: Közben elkészült, bitangfinom. (2020.11.09. 15:20) Ajándék erős gyomorhoz
  • Tahó Sandokan: Nem számítottál kommentre, ugye Worluk? Tegnap jutottunk hozzá ehhez a szürke gombához (egy gombá... (2020.11.09. 14:43) Ajándék erős gyomorhoz
  • Reactor: Bírom az ilyen mérhetetlenül idióta hozzáállást...a falu élhetetlen közösség, mert ott nincs TESZK... (2020.06.26. 14:47) Vackor néni busza
  • Utolsó 20

Kergekór

2007.03.19. 04:00 Tóta W. Árpád

Jó cucc ez a forradalomünnep, mindenkinek hatalmas poénok jutnak eszébe, nagyokat röhögünk, még fel is írjuk. Másnap aztán értetlenkedve nézegetjük, silabizáljuk, és nem is értjük, mi volt ezen olyan vicces.

Megvan a kormánybuktatás menetrendje, jelentem örömmel. Elárulta a világ legokosabb embere, aki még sohasem hazudott, szóval szakszerű is, igaz is.

A nép szava

Az úgy lesz, hogy meg kell nyerni a népszavazást, és akkor utána el lehet kergetni a kormányt.

Tehát a várható időjárás a következőképpen alakul. Ha sikerül elérni, hogy a népszavazás eredményes legyen, - eredménytelenül, gondolom, nem számít megnyertnek -, és igennel szavaznak az emberek, akkor a kormány nem tehet mást, mint hogy fut, de gyorsan. Merakkoraztán. Nemulass van.

Nos, a spirituális vezető - buzgó spiritizmusában - megfeledkezni látszik egy ennél ésszerűbb megoldásról. Hogy a kormány megnézi az eredményeket, szomorúan ingatja a fejét, aztán megvonja a vállát, és teljesíti a követeléseket.

Betiltja a szabad gyógyszerárusítást, nem ad el kórházakat, csak bezárja, amit nélkülözhetőnek tart, és felajánlja a magyar gazdának az elővásárlási jogot. Egészségükre, menjenek akkor csődbe kétszer akkora földön. Na bumm, ettől még lemondani nem kell, legfeljebb pörlekedni az EU-val. A tandíj persze bekavarhat a költségvetésbe, de ha muszáj nélkülözni, akkor az egyetemek kasszájából fog hiányozni az a pénz. Sebaj, majd megoldják máshogy, jegyzetbolttal meg egyéb jogcímeken. Az is működik, eddig is működött.

Elkergetni a kormányt akkor lehetne, ha a népszavazásra feltett kérdésekre igent mond a nép, és ők ennek ellenére máshogy cselekszenek. Orbán Viktor azonban azt mondja, a győztes népszavazásból egyenesen következik a kormánykergetés.

A nép ökle


Jaj, hát megint lódít a lelkem. Nem hazudik, olyat nem is tud, csak füllent bájosan. Úgy érti ő, hogy most nem a patikusokról meg a gazdákról szavazunk – ki nem szarja le azokat –, hanem, hát baszod, nem hiszed el, megint őróla magáról. Addig is higgye el a tisztelt kongresszus, és főleg a kedves hitelezők, hogy ő itten egy éven belül hatalomra fog kerülni, mégpedig elkergetés keretében. És ha az jön ki, hogy igen, gyógyszert csakis patikában, az valójában azt jelenti, hogy azonnal új kormányt kell választani, gyorsan-gyorsan, amíg ő van nyeregben.

Dehogyis jelenti azt, kispofa. Tévedsz, és téved, aki hisz neked.

Már csak egy kérdésem maradt, búcsúzóban, az elnök úrhoz. Ha esetleg lesz mégis egy ilyen kergetőzés… egy kedélyes ipiapacs, és ezeknek futni kell, de gyorsan… ennek a kergetésnek az oroszlánrészét, azt melyik rétegre tetszene bízni? Láthattuk őket mostanában valahol? Zászlójuk van? Csak hogy felismerjem majd a demokrácia élcsapatát. Az új többséget. Hogy össze ne keverjem őket a fasisztákkal.


Címkék: orbán zavargás népszavazás hülyemagyar

528 komment · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://w.blog.hu/api/trackback/id/tr3048143

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: polmavo 2007.03.20. 19:22:51

"Én képviselek valamit"Kétezer-hat decemberi interjú, hoszú lesz az idézet, de a lényeg az utolsó mondat.„A politika ott csúszott félre, és megint ideológiai örökségről van szó, hiszen mégiscsak egy utódpárttal állu...

Trackback: polmavo 2007.03.20. 00:32:52

Van egy álmaMármint neki van, aki röpke két napja felszólalt nagyjából kétszázezer ember előtt. Különös álma van neki, van abban minden, mi szem-szájnak ingere, csupa győzelem, új többség, kinek mi kell, tessék, tessék, vigyék, itt az új töb...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

walter melone "Hát igen. Ezeket a dolgokat hajlamos elfelejteni az ember, mint a 80 évre titkosított kormányülés jegyzőkönyveket, meg Khaja Ibrahimot... :) "

meg a választási igéreteket. főleg a /gyf-nek felrótt) "hazugság" fényében....

index.hu/politika/belfold/2006/valasztas/igeretek/igeretek/
árpád egyébként meg ez az morzsa jobban üt, mint bármi hosszú fejtegetés.

örkény sem a regényeivel lopta magát a köztudatbe leginkább:)
Nevetségessé teszi magát a jobb és baloldal is, de tényleg felháborítő, hogy a mi pénzünkből jól szórakoznak.
Csodaszarvas, annakidején vettem a fáradtságot és beirogattam pár dolgot a jobboldali alternatíváról, még a malackásba. Csak mert úgy látom ezt hiányolod.

Feri manipulált a költségvetési adatokkal, ezzel szemben Viktor rosszul kampányolt. A makroadatok lényegesen jobbak voltak az ő ciklusa végén. Ezek tények. Ettől még bárki komálhatja jobban Fletót, ez szubjektívum.
merilinmonro,

próbálj elfogultságod fölé emelkedni és olvasd újra magázva, amit írtam. Nem neked szólt ugyan, hanem a korábban hörgőkhöz. De eltekintve a gyógyszer-ajánlástól, várom a válaszaidat a pontyaimra. És, mint kértem, ne idegbetegeljük egymást, mert abból semmi nem gyün ki.

Kisztihand, kedves Norma Jean Baker
ringwraith 2007.03.19. 12:18:24
Bocs, hogy csak most reagálok, no time.

A gondom z és te elméleteddel az, hogy
1. az, hogy így legyen (mármint úgyis valaki odavizel az ablak alá) nem törvényszerű, lehet egymásra figyelni, és magunk között fenntartani a rendet.
2. a telefonfülke borogatás akkor sem jó, ha tőlünk nyugatabbra vagy keletebbre csinálják, erre hivatkozni baromság. Nem kell ilyet csinálni. Érdekes a fideszes tömeg hazament, és nem borogatott semmit, nem vizeltek az ablakok alá, pedig több tíz (száz) ezren voltak.
Attól, hogy tőlünk nyugatabra történik valami, még nem biztos, h követendő.
OFF

Ez igaz, Nowo,

de muszáj néha megmondani, akár így is, hogy valamit nem jól látnak (mongyuk, így egymás közt: hülyék. bocs, antiorbánista gyurcsányisták). Ezek Népszaván és Nyakópisti nyilatkozatain nevelkednek, és ahelyett, hogy elgondolkodnának, a gyűlöletük vezeti őket. És TWA frappánsan megfogalmazza helyettük a frankót.

Hehe: most képzeld, ezek értelmiségiek. Mennyit gondolkodnak. És erre a következtetésre jutnak...

ON
Andal 2007.03.19. 12:26:44

orbánékkal kapcsolatban igazad van, hogy a szoclib kormánynak megálljt kellett volna parancsolni a költekezésnek. Ha emlékszel még arra hivatkoztak 2002-e választások előtt a szoclibek, hogy hol van az alultervezett infláció miatti 400 milliárd forint? Aztán, mivel ez is hiányzott a választásokra a kasszából, meg ők is pancsolták a pénzt elérték az EU legnagyobb hiányát az ő költekezésükkel.
A kormányzás alapjaiban elismerem, hogy úgy kellene kinéznie, mint Orbánéknál, első két év megszorítás, hogy az utolsó két évben (ésszel) lehessen osztogatni. Na de nem úgy, ahogy ők csinálták, azt hazudva, hogy magyar modell (igen a következők ugyanezt hazudták mielőtt valaki felveti, nem is jobbak náluk) és mi aztán költhetünk bátran, meg 100 napos program mindkét főlúzer által megszavazva...
Basszus, Monró,

most jut eszembe. Ferinek lehetett Öszödön többes/1-ben elkúrásról beszélnie, trágáran, indulatosan? Nekem nem? Hát csak nem azért, mert nem vagyok miniszterelnök? (Ennek örülök, és gondolom, ebben egyet is értünk :o)
Vagy mert nem szidom én is trendi módra a Vitykát?
Csessze meg Ön, már elnézést, Viki nekem qrta el, Önnek megnyerte a választásokat. Akkor hol itt a problema? Menjen haza, és szívjon el a szivarjaiból egyet, poén gyanánt...

Üdv,

P.
Paszternak 2007.03.20. 02:57:57
Igazad van, mindenki fanyalog a viktoron, de a cikk is erről szól. KOMMENTben pedig ehhez kéne szólni. Ha nyitsz egy blogot fletóról, megyek oda is őt anyázni ígérem.
A nemzetközi nagytőkéről meg amit írtál annyit róla, hogy
1. jelenleg hazánk teljesítményének 75 %-át adják, tehát ha lelépnek szívó ágon leszünk.
2. Viktor is a seggüket nyalta, mikor kormányon volt. Audi +5 év adómentesség 2001-ben, a vállalkozói munkahelyteremtő támogatásoknak 75 %-át GE, Nokia stb kapta, a maradékot pedig a több száz magyar vállalkozás. (kb 70 MRD forint volt az összeg amit elosztottak).
Óvatosan a nemzetközi nagytőke kiszolgálásáról alkotott véleményekkel, mert minden politikai erő nálunk kénytelen ezt csinálni, lévén kicsi nyitott gazdaság vagyunk.
eco 2007.03.20. 09:18:04

Hallottal mar az ASZ-rol? Nosza nezz utana annak, hogy a multik evi 200milliardot kapnak az allamtol.

Mennyi is a konvergenciaprogram osszerteke?...

Ami pedig az Audit illeti, 5300 embert foglalkoztat, Mo.-n levo legnagyobb multi. Es tudod hanyan adoznak ebben az orszagban? 3.6 millioan.
Mister eco,

oké, hogy a cikk erről szól, csak jeleztem, hogy nem objektív. És a hozzászólók inkább tartanak itt gyűlöletfélórát, mintsem vitáznának. Ezért moderáltam kicsit a szundikáló TWA helyett.
Amúgy arra nincs időm, hogy én blogoljak, viszont van véleményem arról, amit TWA ír, ergo ide piszkítok. Mint mindenki. De nehogy ez itten csak a zümmögő kórus kiváltsága legyen...

2. bek.: Viktor is a seggüket nyalta, jóhogy. De a többit elosztotta... hazai vállalkozások közt... Legalább beszállítók hazája lehessünk, könyörgöm. Szerinted meddig megy az, hogy a TESCO-ban a magyar vásárló a kaliforniai borokat veszi? A STRABAG osztrák, meg román munkaerővel dolgoztat?
Egyszer összeomlik, mert az állam nem fog tudni fizetni dellát ilyen-olyan címen a pógárnak, hogy az elköltse és ezzel megtermelje a profitot a nagy befektetőknek...
"meddig megy az, hogy a TESCO-ban a magyar vásárló a kaliforniai borokat veszi?"

HAH. Megmondom. Addig megy, amíg az OBI (a borminősítő) nálunk úgy működik, hogy te mint szőlősgazda & borász beküldesz nekik egy palack bort (meg még hatot ajándékba), arra kapsz egy minősítést, és utána viszont azt árulsz, amit nem szégyellsz.

Meg addig megy - ezzel összefüggésben -, amíg én egész biztos lehetek benne, hogy ha a kétezer forintomat spanyol vagy olasz borra költöm, akkor nagyon nem tudok mellényúlni, míg a magyarral igen. Persze megtanulhatnám, lehetnék borbuzi, és akkor nem nyúlnék mellé, csakhogy ehhöz én már öreg vagyok, elég volt a gombahatározót megtanulnom.
azt még elfelejtettem, hogy igazi vér is volt sajna, pedig lehetett volna operettvér is...

és az operettkommenteket is elfelejtettem

ov sux, thx twa
Tegnap amikor elétek tártam a kérdéseim,azt hittem özönével jönnek a hsz.-ek milyen barom is vagyok.Csalatkoztam,mert vitázni itt senki sem akar(kivéve Árpádot,Ő reagált).Ugyan meséljétek már el hol éltek,mit vallotok értéknek és mi az amiért az életetek is adnátok?Mert ez a sárdobálás olyan mint a négerek harca az alagútban.Vállaljátok már föl azt az értékrendet ami vezet Titeket.Akkor meg megkérdezném:mi a jó büdös francnak írkáltok?Jómagam tartom az eredetileg proklamált tézisemhez;miszerint Krisztust követő reformátusként élem az életem,és csak Ő a mérce.Mi az ami elfogyott?Miért nincs válasz a tegnapi kérdésekre?
Nem akarok itt reaggálni mindenre ami a legutolsó hsz.-em óta bekerült,de azt sajnálattal kell megállapítanom,hogy alig-alig van olyan aki gondolkozik is.
"TWÁ"03.19 22:41:31.-Kisbarátom,nagy itt a baj,ha ilyet röffentesz bele az éjszakába.Ennyi erővel írhattad volna magyarul is,le vagytok szaharázva és akinek nem tetszik használja a nyelvét az aranyered fényesítésére.Picinyem!Az a Te szerencséd,hogy a sok agyatlan zombi mindent elfogad amit eléjük okádsz.Azért vannak olyanik is akik kritikusabban szemlélik ténykedésed.A saját oldaladon is!Na most köpted szemen Őket.Gratulálok,így lehet kötéllel a nyakadon kirúgni a sámmlit Magad alól.Már sokan írtak a Te oldaladról is,hogy többet várnak el.Akkor leszel elégedett ha az oldalon csak az olvasod:Árpi,Te vagy az egyetlen és üdvözítő??Mert így hiteltelenné teszed Magad.Aztán meg mi a fene történt 3/4 11-kor,hogy megvilágosultál,hogy mára még egy nullszinvonalúra sem fog telleni?Nincs egy kis "konzerv"gondolat?Siralmas.Tényleg az a legjobb,ha itt szembesítelek önmagaddal.
molaris, megint hülye vagy.

az történt, hogy váratlan vendég érkezett.
az ilyenológus pedig szcientológust jelent, ne vedd magadra, hacsak valahogy össze nem fűzted a reformációval.
úú jöhetne az uj xenu-s blog ami állítólag nagy móka lesz:)
és az
operettpirézeket is kihagytam
észrevettétek, hogy március 15-én egyetlen PIRÉZ sem merte kidugni az orrát az utcára?
Erre mondják azt, hogy gyáva népnek nincs hazája?
hej pirézek, én szívesen részt veszek a hazai beilleszkedéseteket segítő programban!
uff
Vannak igenjó hazai borok. Nem is kell hozzá gombahatározó:).

Árpi figyelj és vigyázz holnap a teológusokkal. Az izéológusokkal, tomcruiseológusokkal, tudod. Mert ez itt nagy nyilvánosság ők meg nem közszereplők. Tudom, csakazértis, őkahülyék, nehagydmagad, szólásszabadság. Másoknak is azt mondtam, fletó mondjon le rendben de megveretni magad emiatt faszság. Szóval csak mértékkel, hiányozna a napi vita.
épp azt csinosítom, most küldtem el a jogászunknak, h ne legyen benne buktató.
avatott és harcedzett egyházbaszogatóként úgy gondolom, annyit el kell viselnük, mint a keresztényeknek. pláne ha ilyen faszságokat hirdetnek.
"a világ legokosabb embere, aki még sohasem hazudott" Hát ez teccik.
Én is csak azt az elcsépelt szöveget tudom mondani, hogy az értelmetlen népszavazásra szánt pénzből miért nem lehet kátyúkat tömködi, korházakat felújítani, iskolákba fűtést szerelni, stb. Vagy, mint ahogy utaltak rá előttem, fizesse ki kedves Viktor a saját pénzéből, és akkor nincs gond. Bár minden ilyen egyszerű lenne...
Kedves Árpád!

Én úgy emlékszem, hogy pont azt mondta OV, hogy ha nem teszi a kormány azt, amit a népszavazás eredményeként tennie kell,(persze ebbe a lemondást is bele értette) akkor ad felhatalmazást arra, hogy elkergethetővé válik. Ez azért nem ugyanaz, hogy népszavazás, megnyerés, elkergetés.
Árpád!! így azért még én is elfogadom korrektnek,bár szőrös szívem rugdalózik.::))
Na most míg pötyögtem,jött a Te hsz.-kéd és meglágyította a követ.Nu,milyen messze is vagyunk?-és mind a ketten a jó bor szeretjük.Akkor,hogy is van ez?Világnézeti alapon megfolytjuk egymást,de mint a jó bor nagykövetei együtt harcolunk,hogy megint méltóképpen kerüljön az asztalunkra??
Tudod mit,egyen meg Téged a fene,mert mikorra rendesen megútálnálak mindig kiderül,hogy érdemes csiszolni Rajtad.!!:)
Táltos, "a népszavazás" és "elkergetés" szavak egy mondatban használata már alap a lovaglásra, sőt (többeknek vonzóan de sokaknak riasztóan) radikális. Viktor tudhatná, kommunikációs alapismeret. Tudja is.
Persze, volt itt dobálózás szavakkal és tojásokkal, meg zavargás és zavargászás, de eközben a nép nagyrésze nyilván a lényegesebb dolgokra koncentrált: március 15. pozitív oldala az, hogy nem kő menni dógozni, a negatív pedig, hogy nincs nyitva még a Tesco se, nemhogy a Spar vagy a DM. Éppen ezért szerda este meg kellett rohamozni az összes bótot, kifosztani őket, és venni fejenként 6 kiló kenyeret meg 3 rúd szalámit, nehogy éhenhaljunk 24 óra alatt.

Az egyébként, hogy március 15-én az üzletek zárva vannak és ennek folyományaként még a pontgyűjtő akciók is szünetelnek, azért valahol az évforduló meggyalázása, hiszen a márciusi ifjak is gyűjtötték a pontokat, lett is nekik tüstént 12 - szóval mi az már, hogy mi meg pont ezen a jeles napon nem gyűjthetünk?

Hol van ehhez képest OV szónoklata?

Ja és annak van jelentősége, hogy hétvégén lemosták az ÁRPÁD hidat, ezért folyamatosan le volt zárva valamelyik SÁV?
hol is kezdjem? szerintem ne féljünk ennyire egy zászlótól. nem vagyunk náci ország. ne féljünk 2000 ostoba embertől sem, ha a rendőrség így is képes végezni a munkáját. szakszerűen. ne féljünk orbán viktortól sem. nem gondolom, hogy ő akar visszaülni (talán naiv vagyok, de tényleg. Hiszen ősszel neki magának kellett ezt úton útfélén ígérgetnie, amikor a szakértői kormány mellett kardoskodott). én is meghallgattam a beszédeket. az mszp arra játszik, hogy a kapkodással (vizitdíj-muhaha, tandíj lesz,nemlesz,mégislesz), nekigyűrkőzős „namostaztán..” reformokkal és persze az ijesztgetéssel (aminek gyakorlati alapja van, viszont így túlozva tálalva nem jó másra csak pánikkeltésre) tereli a figyelmet arról, hogy a választási ezekcsakhazudnakésnemcsinálnaksemmit-fidesz kampány aztán szinte teljes egészében csúfosan bizonyítást nyert (öszöd). Mellesleg ha 7 hónapja nem lehet normálisan létezni az országban, mert már az ember agyára megy ez az egész, és nem tud odafigyelni a lényegi dolgokra sem, akkor el kellene gondolkozni azon, hogy vajon tényleg csak ez az egy ember képes-e a hátán vinni az ország sorsát (azon meg hogy jó irányba-e meg megint más kérdés). Szóval ha a lényegi célja tüntetéseknek hogy gyurcsány „takarodjon”, akkor ne kérdezgessék egyre másra a tv-csatornákon, hogy navajonmivel lehet végetvetni ennek, és ne panaszkodjanak, hogy talán sosem lesz vége.. Mérlegelni kellene hogy mi ér ennyit ebben az emberben. Nekünk. Mert papíron ez az egész rólunk szól.
Árpád!!!-mikor is írtam én egy szót le a sci mellett???Naaa,neee mááá....!!!
lassan ott tartunk, hogy a hozzászólások miatt érdemesebb olvasni ezt a blogot, mint a bejegyzések miatt...
Andrisandris Egyetértek azzal amit írsz. Én is úgy gondolom, hogy hülyeség, hogy már az Árpád híd nevét se lehet kiejteni. Hiszen annak is sávja van. Árpád-sávos híd. De valaki azt írja miért kell Gyurcsányt minden áron hatalmon tartani.
Nem tudom ki hány éves a hozzászólók közül, de észreveszitek hogy mennek az évek és mostmár nemcsak a mai középkorúaknak nincs esélye egy erkölcsileg is és gazdaságilag is jobb életre, hanem már a gyerekeik lába alól is kezdik kihúzni a talajt?
Csoda Szarvas Vadász Nem lehet, hogy az ellenzék is meggondolja mikor tesz ki valamit a közösbe? Miért is tenné. Mindenki akkor tud érdemben politizálni aki kormányon van. Ne az Orbán Viktor politikáját kérjétek számon. Ő most ellenzék. Most a kormány legyen a téma. Végig nézik az emberek hogy tönkre menjen egy ország, csak mindenki mással takarózik.
Sziasztok!

Én leléptem síelni a kritikus időszakban, de azt hiszem nem maradtam le semmiről :o)

Érdekes amit Trézsi ír: Miért nem szabad/illik bizonyos szavakat kimondani? Ha valaki cigányt mond, de lassan már a romát is, ha zsidót mondasz, akkor olyan, mintha körbe kéne nézned előtte, kik vannak ott.
Soha nem tudtam, (fel sem fogtam, hogy ez kérdés lehet) egyetlen barátomról sem, hogy zsidó, vagy nem zsidó, de legtöbbször valaki megsúgja a háta mögött, mint valami titkot.
Érdekes, hogy ugyan ez igaz arra, ha valaki "elszántan" jobbos, vagy balos és nem az a melldöngetős típus. Valaki előbb utóbb a többiek orrára köti, mintha valami kurva nagy titok lenne.
Lehet, hogy off lett, elnézést.

Látjátok ez az "ideális" állapot. Válasz nélkül levelezni. Próbáljátok ki, így nincs ellenvélemény.Önbizalom növelő.
TwÁ: Érdeklődve várom a cikket. Bár kicsit tartok attól, hogy amire a jogászok is rábólintanak, az már egy kissé erőtlen és uncsi lesz.
Különben engem ez az ilyenizmus, mint vallás úgy nem érdekel, ahogy van, azok a sejtetések, misztériumok, hogy hogyan szivárognak be hétköznapjainkba, a munkahelyekre, a médiába, az viszont nagyon is. Gondolom pont ezek a részek a legcikisebbek és jogilag legtámadhatóbbak, de azért ez lenne az igazán ütős.
Na jó mégse vagyok egyedül.
Ez az egész népszavazósdi egy ócska blöff. A fidesz miért nem áll elő egy reális alternatívával, miért nem DOLGOZNAK?
Mennyivel különbek a tehetetlen és balfék - általuk annyira ostorozott - kormánynál? Két szerencsétlen csapat egymásnak feszül, mint két hiénacsorda a dög felett, hogy melyiküké legyen a konc.
Sehol nem látom, hogy bárki is befogná a pofáját, kitűzne egy célt és azt megvalósítaná szívós munkával, erős akarattal, legyőzve minden nehézséget.
Itt csak az járja, hogy basztassuk az ellenfelet - persze van miért, ez nem kétséges -, ugyanakkor MI mégnagyobb faszságokat kövessünk el, de oda se neki.
Az ország sorsa, az emberek élete, a JÖVŐNK - bagatell dolog a politikai játszmában, vannak ennél fontosabb dolgok is.
De ne csodálkozzunk, ilyen vezetőink vannak, mert ilyeneket is érdemlünk.
Egyébként meg: ha eredményeket akarunk elérni, akkor NE a politikusoktól várjuk a mannát, szarni rájuk.
Egyszerű a recept: keményebben és többet dolgozni, kevesebbet költeni, beosztással élni, ne mással foglalkozni, hanem az elérendő célra koncentrálni. Rohadtul egyszerű, miért nem csináljuk?
Figyelünk ám rád Trézsi! (Tudod, mint a Nagy Testvér ;o))
Beren Olyanok vagyunk mintha elakadna a szalag. Úgyhogy nehéz annyi ideig kimaradni, hogy ne tudjál visszatalálni.
Egyébként kösz a figyelmet. Jó étvágyat mindenkinek aki ezután fog ebédelni. Most ez jut eszembe.
kukacka: ha arra gondolsz, hogy melyik miniszter/képviselő ilyenológus, azt nem tudom. azok nem állnak ki, mint orbán, hogy ők milyen vallásúak.

jogászilag meg az van, hogy ezek a nyomorultak mindentől zizegnek, magát a xenu-sztorit sem viselik jól, nem is beszélve a bizonyított bűncselekményeikről világszerte. attól azonban azok még úgy voltak, szóval nem valószínű, hogy megnyerhetnék, ha meg igen, akkor megyünk strasbourgig, biztos jót tesz nekik egy kis médiafigyelem. legalább lehet xenun röhögni sokaknak.
trézsi 2007.03.20. 11:49:01

Ez nem egy levelezős chat. Ide kommentelni illik.
A kérdésedre egyébként kb. ezer válasz érkezett már, csak görgess szépen felfelé, meg nézd meg a korábbi postokat is.
Counters Mi az hogy miért nem dolgoznak? Látod ettől rögtön magamhoz tértem. Mit lehet csinálni ellenzékben? Ahol befogja a fülét akinek beszélsz?
CounterS!
Mi a cél szerinted?
Több évnyi elcseszett, pillanatnyi érdekek és a hatalom megtartása miatt hozott gazdasági döntéseket helyrehozni?
Na ezért nem fogja be senki a pofáját, mert úgy érzik, hogy a kisemberek szívják meg ezt a típusú politizálást. Annak akik bevallottan elcseszték, hajuk szála sem rebben, ott vannak a helyükön még mindíg és újra hintik az igét.
Gyakorlati szempontból igazad van, ezt kell tenni, ez is lesz. De azt senki ne várja el, hogy ezt leszegett fejjel bólogatva fogja elfogadni a jónép: Hát igen, megint átkúrtak, de most majd jól meghúzom magam pár évig, aztán azt mondják jobb lesz.. röhej.
Bocs, hogy beszélni próbáltam, ezután kommentálok,persze csak ha lesz idevaló magasröptű gondolatom.
trézsi. örülök hogy hasonlóan látjuk a dolgokat. a politikához is, mint a valláshoz, (szerintem) hinni kell. na nem nagyon csak amennyire egészséges és muszáj. bízni valakikben, mert a nihil nem életképes, mégha trendi is. egyébkéntmeg kifejezetten idegesít hogy itthon 3-féle ember lehetsz. magyarkodós-rasszistapárti viktorista, szemellenzős-behülyített-komcsibérenc, vagy kiábrándult-úgyismindegyikugyanolyan-szarokbele antiszavazó. képzeljük el, hogy a harmadik csoport visszafordítrhatatlan létszámnövekedésbe kezd. márpedig minden ezt segíti. a rengeteg ezt tápláló humor (humorista), tv-műsor, és úgy általában a közhangulat. ez senkinek sem jó hosszútávon. talán ha fent okosabban működnének a dolgok (lásd: evidens megoldások) akkor lent is lehetne tisztábban látni. és bátrabbnak lenni. mert egy gondolkodó embernek az elkötelezettséghez is bátorság kell.
TwÁ: Oké, látom az elszántságod. Akkor várom a holnapi menüt. Szval remélem szép szaftos kis inyencség lesz, amin lehet jókat csámcsogni.
Zorbitól meg Fletótól már valahogy lebénul az agyam és összezsugorodik.
:))))))))
Én csak szeretném újra megkérdezni, miért kell minden áron Gyurcsányt hatalmon tartani. Én nem tudok érveket.
trézsi 2007.03.20. 11:58:38

Nem akartalak megbántani. Lemaradt a :)))))))))))) a végéről. Bocsi.
De azért ne legyenek túl nagy elvárásaid, főleg amikor a blogmotor vagy valami a rendszerben belassul és 10 perc, amíg felköhögi a kommentet.
Ha megtörténtek is, ezt bizonyítanod neked kell, sőt az is, hogy nem tendenciózusan és szelektíven tálaltad a tényeket. Elvileg nem éri meg téged perelni, molarisna se például, várható költség-haszon iszonyú negatív, de az emeterológusok pont nem foglalkoznak ezzel. Vigyázz, a lipótmezőt is sittysutty bezáratták :-). Mindegy, nemokoskodom, jogászod jobban elmondja.
kukacka

Nehéz ám olyat írni, ami azt elmúlt postokon nem emlegetett fel valaki többször. Maximum más szemszögből lehet felvetni. Ebből a szempontból tényleg el van akadva a lemez. Szerintem a "polelit" minden témáját kimerítettük szinte minden oldalról.
Jót írni valamiről nem láttam senkit. Tényleg váltani kéne, de nem csak úgy, ahogy CounterS mondja, hanem alapjaiban. Csak senki nem tudja, hogy hogyan. Erről lehetne ötletelni, nem arról, hogy most jobbra vagy balra. Gyűjtsük ki ami jó a mostaniból, a többit meg dobjuk ki, vagy találjunk alternatívákat. Minden háború után ezt csinálják az emberek, lehetne egyszer békében is nekikezdeni.
Nem, ha bírósági ítélet mondja ki, hogy a köcsögök bűnöztek, akkor nekem már nem kell bizonyítanom. Mint ahogy azt sem, hogy a Xenu-sztori komoly. Mint ahogy az sem perelhető, hogy szerintem a szceintológia egy ocsmány csalás. Ugyanezt gondolom a többi vallásról, csak erről a köbön. It's free speech.
andrisandris 2007.03.20. 12:02:23

Teccet amit írtál :o)
trézsi 2007.03.20. 12:06:12

Nos, valszeg azért kell a Feri, mert a pénzes és befolyásos klientúra benne látja a "megváltót". Ferike az, aki hatalmát részben Zorbinak köszönheti. Fletó a baloldal válasza volt Zorbira.
Szóval a maszop úgy gondolja, hogy egy lightosabb vezető nem lenne elég erős és gátlástalan, hogy lenyomja a másik oldali pénzes és befolyásos klientúra vezérguruját. :))))
Elolvastam a xenu levelet.. inkább a Viktor meg Gyurcsány.
Hát Gyurcsány elvtárs már egy szar? Már jegyzetet sem ír róla Tóta W.?

Pedig mostani történelmi beszéde igazán méltó lett volna rá.

Gyurcsány egy pillanat alatt kihúzta Orbán beszéde alól a szónyeget, amikor a forradalom évfordulójára tartott gyűlés után náhány órával rámutatott, hogy feleslegesen jöttek össze, hoszen nem is volt forradalom, csak reform.

Most aztán vakarhatja a fejét Orbán, nem szeretnék a helyében lenni.
Érdekes ez a xenu.. Volt az a kísérlet a két vonallal, mikor egy szerencsétlennek addig mondták, hogy a másik a rövidebb, amíg el nem hitte, pedig ő volt a balek. Itt addig rakja bele a jelölt a pénzt, időt, miegymást, amíg már a beleölt energia miatt is elhiszi, mert különben arra kéne gondolnia, hogy ő a hülye.
Szar érzés, hogy így működünk.
"Beren 2007.03.20. 12:17:57
Elolvastam a xenu levelet.. inkább a Viktor meg Gyurcsány."

Én hol tudom elolvasni? Köszi, ha belinkeled.
Agymosás a köbön..
Kéretik a topikot nem legyilkolni, mielőtt a post megjelenne.
A jó kis olimpiás témát teljesen szétcincáltuk offtopik. Már arra sem emlékszem, hogy hol.
Én speciel nem tartom elfogadhatónak, hogy a kormány az ellenzékkel, az meg a kormánnyal van elfoglalva, és ez leköti a kapacitások 110%-át mindkét oldalon.
És azt sem mondom, hogy nekünk, mint birkáknak kell elfogadnunk azt a sok ökörséget, amit ránk erőltetnek "fentről".
Egyszerűen arról van szó, hogy mindannyiunknak a dolgát kellene végezni;
a politikusnak meghatározni az elérendő célokat és a kereteket, biztosítani éa feltételeket, és legfőképpen az ORSZÁG ÉRDEKÉBEN tevékenykedni. És az ország érdeke adott esetben az, ha kevesebbet költünk és több pénzt szedünk be. És ez rohadtul fáj sokaknak, és nagy áldozatokkal és lemondással jár. De érdemes megcsinálni, sőt meg kell csinálni. Gondolkodjunk 10 éves távlatokban, ne csak a ma legyen, meg a holnap, meg a hatalom. LOL.
Nekünk pedig, állampolgároknak, ha igazán szeretjük a hazánkat, igenis tenni kell érte. Ha keményebben dolgozol, ha este a meccsnézés helyet a gyerekkel tanulsz, ha abbohagyod a dohányzást és helyette elmész futni, máris tettél érte. Ilyen kevés kell. Sok apró dologból születnek a nagy eredmények, mindíg csak egy kis lépéssel több.
Azért bőszít, amikor idióta barmok kiáltják ki magukat Magyarország védelmezőinek, csak a pofájuk nagy, a teljesítmény nulla.
Sokkal könnyeb a téren hőbörögni, mint otthon maradni, és vezetni a háztartást, nevelni a gyereket, túlórázni a gyárban, stb...
Erről egy vicces sztori, ami a Népszabadság hétvégi mellékletében jelent meg, és Marosán György jegyezte a cikket, témája a személyes és a társadalmi gazdagodás /a címét nem tudom/:
Mexikó súlyos pénzügyi és gazdasági problémáiról tartott előadást egy fazon, akinek a kimerítő, gazdasági, történelmi adatokkal tűzdelt előadását követően megkérdezték, hogy mégis milyen kiutat lát a problémák megoldására:
Két alternatíva létezik - mondta, - egy reális, és egy csodaszerű.
És mi lenne a reális? - kérdezték tőle. A reális az lenne, ha Szűz Mária leszállna a menyyből, és minden mexikói zsebébe nyomna 100 000 dollárt.
És mi lenne a csodaszerű? - Ha megtanulnák keményen dolgozni és beosztással élni.
kukacka: a robotolimpiát nem felejtettem el, csak közben tudomásomra jutott, hogy kicsiben az osztrákok már ráálltak.
CounterS 2007.03.20. 13:17:23

2 meglatas:

Hogy miert nem csinal az ellenzek semmit? Hmm. Kene nekik, csak az a cink vele hogy suket fulekre talal, es a koltsegvetes elfogadasa elotti 140 inditvany is semmisnek minosult. Azaz feleslegesnek. Sajnos. Pedig biztos vagyok benne, hogy mindket oldalon van annyi agyi kapacitas, hogy egy-egy modosito inditvany elferjen, legyen eppen kormanyrol vagy ellenzekrol szo.

A 10 eves tavlat pedig letezik, de ha jol tudom mar nem sokaig. Ugy hivjak hogy Teleki Intezet.

Udv
CounterS 2007.03.20. 13:17:23
Én azt látom hogy az ország tanulja a demokrácia játékszabályait, ráadásul a különböző társadalmi rétegek más-más készültségi/tanulási fázisban vannak. Nagy a kísértés a demokráciával kapcsolatos tudatlanság kiaknázására, és ezt a helyzetet a pártok ki is használják. Én azt látom hogy a hatalom megszerzése érdekében a legkönnybben meggyőzhető és tartósan megtartható rétegek "demokrácia-tudás" szintjén zajlik a politikai kommunikáció, ami láthatóan/többé-kevésbé hatékony is(23millió román vs. idegenszívűek). Mondd meg mivel lehet a politikusokat rávenni hogy ne a legkisebb befektetéssel legnagyobb hasznot hozó irányba menjenek! Én azt látnám szívesen ha jönne egy "Gandhi" és megtanítaná az egyszerű embereknek hogy mit kell tenniük ha valóra akarják váltani az álmaikat.
Jókat tudunk mi háborogni itt azon hogy milyen szar a világ és közben tanulunk is a vitából (én sokat tanultam), de nem hiszem hogy a jelenlegi vezetők érdemi javulást hozhatnak.
A példa jó, csak a népszabiból az elmúlt évtizedekben elég sokszor jött ez a "vezetöink mindent megtesznek, csak mi nem teszünk meg mindent" fíling, úgyhogy nekem elég hiteltelen. A részleteket most nincs kedvem jobban kifejteni.
TWA: Kösz hogy Magyarland végre kikerült a béka segge alól:)
Xenu!!??-csak annyit a témáról,hogy ehhez képest a "sci" angyalok béketánca.A vezérük,ha jól tudom Ank l-nek hívja magát.Hát (tudom,háttal nem kezdünk mondatot)amit elő lehet adni hablaty címen,ez a társulat megteszi.Ráagásul kormányzati körök is lökik őket.A párt nevét nem írom meg,legyen ez találós kérdés.Mindenáron invesztálni akertak/akarnak de hát egy pénzmosodát nehéz elindítani.A maguk 200.250 hívével akarnak milliárdos látvány/honismereti/"hitfejlesztő" központot építeni.Elérhetőségük ha jól emlékszem:www.ank.hu.,vagy ankh.hu.Lehet csodálkozni.
molaris: te a www.ankh.hu helyett linkelted be az Aba-Novák Kulturális Központot, gondolom.

egyébként az ankhra is rá akarok szállni, csak még megkutatom.
A demokráciát még jó pár évig csak tanulni fogjuk. Túl sok a lemaradásunk. De azt hiszem, hogy fel fog gyorsulni a folyamat mert egyre többen változtatni akarnak. Mostmár a hogyan a kérdés ahogy elnézem.
olyan szépen csücsörít a viktor:) tényleg szívet melengető. nincs esetleg vmije, ami illene ajkai közé? hátha megszeretné és más célokat tűzne ki maga elé..
Wonderland,

ugye arra gondolsz, hogy

„Ha az országos népszavazást el kell rendelni, az eredményes népszavazás alapján hozott döntés az Országgyűlésre kötelező.”

Muhaha. Éppen emiatt hasalt el félig a cucc, de a maradék se túl izmos.

A tandíj simán ütközik azzal, hogy

„(5) Nem lehet országos népszavazást tartani:

a) a költségvetésről, a költségvetés végrehajtásáról, a központi adónemekről és illetékekről, a vámokról, valamint a helyi adók központi feltételeiről szóló törvények tartalmáról,”

A kórházprivatizálás tiltása a megszűnőben levő Schöpf-Mérey dolgozóinak fogja betenni a kiskaput.

Az meg nem tudom, kinek az érdeke, hogy a pógár vasárnap ordenáré fogfájára riadván kénytelen legyen azon fogfájósan elcaplatni a tíz-húsz kilométerre levő legközelebbi ügyeletes patikába, ahol másfélszeres áron kapja meg az X gyógyszert, és ha megkérdi, miért nincs kitéve pohár a vizeskancsó mellé, mormolnak valamit, hogy fúj, a kedves vásárlók a kirakottat.
da2 2007.03.20. 01:03:54,

„mavo, láttad a hirszerzos cikket a cannabisról?”

Még nem, majd igen.
erre a patikás hülyeségre konkrétan rá lehet építeni az ellenkampányt.
Árpád,

Triviális, és pláne a rosszindulatú és ostoba patikus-kampány után ziccer.
... és Árpád, köszönet az UFi blogba betett Orbán-interjús linkedért, aranybánya!
da2,

„Gyurcsány feri naponta ír a blogjára”

Húbazmeg, juttatod eszembe, hetek óta nem olvastam bele, megyek hiányt pótolni.
Kicsit OFF, de a zavargás cimkébe belefér:
Nézem a híradóban: a Kossuth teret újra elfoglalják a tüntetők. Nemzeti színű trikolór zászló, árpád-sávos zászló, a szokásos. Már azon csodálkoznék, ha nem lenne ott a pirosfehérkecsíkos. Az elmúlt félévben annyit vitatkoztak róla, elemezték, számolgatták sávjait, komoly szakemberek és kevésbé hiteles zászlólengetők próbálták nyilastalanítani. Lassan teljesen elfogadottá, vagy legalábbis megtűrtté vált: ha nincs benne fekete nyilaskereszt, akkor okés.
Szóval ideje újítani. A kossuthtériek pirosfehércsíkosán megjelentek a turulmadarak. Nem egy-kettőn, hanem vagy egy tucatnyin. És nem ám valami barna vagy zöld, vagy kékmadár. Nem. Szénfekete. A közepén. A töttyedten lógó zászlón meg csak valami fekete izé.
Ez azért már nehezen értelmezhető "hivatalos történelmi" zászlónak.
Vajon ez most azt jelenti, hogy lehet elölről kezdeni a szimbólumháborút meg az antiszemitázást?
Vagy elmagyarázzák, hogy ez a Nemzetbiztonsági Hivatal "zászlaja"?
Ez már régebben is látható volt. Hát gondolta a jóember, hogy ő még az árpádsávosoknál is magyarabb, mert mi más is lenne, máshoz nem ért, akkor odabasz egy turulot a közepibe. Még a szent előbőr kéne a bal felső sarokba.

Viszont az is jópofa lenne, ha tényleg az NBH-s beépültek jeleznék így a kicsodaságukat.
Én is láttam már korábban. Meg olyat is, amin feketenagymagyarország van. De ez egy csomó volt. Tehát vagy összebeszéltek, vagy kiosztották nekik. Ezért figyeltem fel rá.

Az MBH-s címerre meg annyit hivatkoznak, hogy lassan betiltják azt is. Mer ugye már a nemzetközi sajtó is názinak nyilvánította pirosfehérkét.
Különben én szeretem a turult, de miért nem lehet egy zöld vagy egy kék zászló közepébe nyomni azt a szerencsétlen madarat?
Én különben szeretem az ilyen kereszténység előtti kultúrákat, de azzal, hogy állandóan aktuálpolitikai célokra, meg az "antiság" kifejezésére használják, az ember kénytelen lépten-nyomon meghasonlani. Elegem van már ebből.

Titkosügynökzászló? Fekete zászló napszemüveggel?
„Mer ugye már a nemzetközi sajtó is názinak nyilvánította pirosfehérkét.”

Szegény én, erről eléggé lemaradtam. :-)
"Kuppernek első fokon a Fővárosi Bíróság nem adott igazat, azzal az indokkal, hogy a nyilatkozat aláírói nem mentek túl a véleménynyilvánítás szabadságán, és Kupper amúgy is közszereplő, tehát többet kell elviselnie az átlagembereknél. Másodfokon a Fővárosi Ítélőtábla viszont szóbeli indoklásában azt mondta ki: hogy a nácizmussal vagy más szélsőséges ideológiával összefüggésbe hozni egy politikust - mindenféle ténybeli tartalom nélkül - a legsúlyosabb és legkegyetlenebb vádak közé tartozik. Ezért 800 ezres kártérítést ítélt Kuppernek."

Mi lesz veled kedves Árpád, meg Gyúrcsánnyal ilyen itéletek után, (előtt)? hmmm...
kíváncsian kivárjuk, hogy akkor kommunistázni szabad-e.
Bár ott tartanánk, hogy azt is úgyan csak szégyennek éreznék az urak.
De inkább büszkék rá, lásd Che és Gy.F. közös szinpadi szereplését.

Amúgy mi ez a többes szám, egyeztetsz Gyúrcsánnyal? hmm... azért ezt még sem, visszavonom.

RE: Tóta W. Árpád · www.worluk.hu/ 2007.03.20. 13:20:25
"a robotolimpiát nem felejtettem el, csak közben tudomásomra jutott, hogy kicsiben az osztrákok már ráálltak."

Olvastam, megnéztem a weblapjukat is. Halál gyenge az egész, semmi láncfűrész és lángszóró.

jah, ilyen gyerekes szumózás. semmire se jó ez ma már. we need guns, lots of guns.
RE: Tóta W. Árpád · www.worluk.hu/ 2007.03.20. 18:20:03
"erre a patikás hülyeségre konkrétan rá lehet építeni az ellenkampányt."

Tuti, hogy Mikola ötlete volt. Az MSZP 007-es ügynöke ismét ténykedett :-)).

RE: kukacka · www.kukacka.blog.hu 2007.03.20. 21:11:44

"Lassan teljesen elfogadottá, vagy legalábbis megtűrtté vált: ha nincs benne fekete nyilaskereszt, akkor okés."

A nyilaskereszt a zászlón zöld színű volt. (hu.wikipedia.org/wiki/Nyilaskereszt)


Zászlóügyben nem elfelejteni a Magyar Népjóléti Szövetség jelképeit!!!

www.crwflags.com/fotw/flags/hu%7Dnaz.html

Emlékezzünk régiekről, ...-ből kijöttekről...

dark future · 2007.03.20. 23:45:19

Ciki, de tényleg nem tudtam. Csak fekete-fehér képeket láttam eddig róla. Filmekben meg mindig a piros-fehér-fekete kompozíció szimbolizálja a nácikat. Legalább történelem órán, könyvekben taníthatnák.
A németekét bezzeg "agyonreklámozza" Hollywood.

Köszi Paszternak! Szval erre gondoltam. Ez a náci színcombo. És az árpicsíkos-turulos ezt idézi. Még nekem is, pedig én önmagában a turult, és az árpádcsíkosat is elfogadom. De a trikolór csak újabb árokásásra jó.
Valaki segíccsen plíz! Honnan lehet tudni, hogy Orbán "még sohasem hazudott"?
Hallóóó!!!
Van itt valaki?!
A forradalmi élcsapat... Majd ők kergetőznek...
süti beállítások módosítása