Nem érne két bejegyzést a személye - bár a Nap-keltében ma is téma lesz; hiába, Orbán és Gyurcsány naftalinban pihen, ebből meg még lehet egy jó kis antiszemitizmus-balhé, mintha súlya lenne. De mivel sokan nem értették, milyen titkos féreg foga rágja Morvai Krisztina agyát, íme az előzmény tömören és szárazon. Na jó, rövid szafttal.
Morvai az ENSZ nőjogi bizottságának, a CEDAW-nak volt a tagja. Gondolom, sokat hallott már mindenki a CEDAW-ról. Engem spec már az ENSZ említésétől is rezgetni kezd az ideg.
Hősnőnk e minőségében jó mélyen beleásta magát a palesztin nők elleni diszkrimináció problematikájába; ami egyébként abszolút jófejség. Palesztin nőként élni ugyanis nyilvánvalóan a világ egyik legszarabb élethelyzete: eleve a muszlim világban nőnek lenni, az többnyire szopás. Olyannyira, hogy a CEDAW illetékességét számos iszlám ország csak fenntartásokkal fogadja el, ugyanis a sariával nehezen egyeztethető össze, hogy a nő kiálljon a tévébe, és visszapofázzon a férfiaknak, mint például Morvai Krisztina.
Plusz még a palesztin nőknek ott van a megszállás is. Az idegen megszállás is olyasmi, ami simán elrontja az ember napját, és bizony rendszeresen előfordul, hogy nem engednek át terhes nőket az útzárakon, és ott kell megszülniük a Merkava tankok árnyékában.
Morvai vélhetően az utóbbi tényezőt látta lényegesnek a palesztin nők dolgában, ezért az izraeli kormányt vonta felelősségre többek közt a palesztin nők közéleti alulreprezentáltságáért.
Tehát hogy nincsenek elegen a Hamász vezetésében se. Szemét izraeliek.
Morvai okosan járt el, amikor a palesztin nők sorsáért Izraelt tette felelőssé; így ugyanis például nem szúrták le, mint a filmrendező Theo van Gogh-ot, aki bezzeg az iszlámra hegyezte ki a női jogokat. Csak annyi történt, hogy Izrael ENSZ-nagykövete tiltakozott egyet, majd a magyar kormány nem hosszabbította meg Morvai delegátusi megbízatását, sőt megpróbáltak kinevezni egy MAGUKFAJTÁT: egy zsidót. Ha úgy tetszik, lecsapott a Zsidó Világösszeesküvés. Bosszút álltak a hajdúsámsoni görögkatolikus pap unokáján - legalábbis Morvai szerint ez is baszta a zsidók csőrszerű orrát. Na, innen szökkent aztán szárba a bolondéria, amit most látunk.
A kérdés csak az, hogy vajon a zavarodottság már korábban kitört rajta, és már az ENSZ-ben is magukfajtázással vágta át a közel-keleti helyzet gubancát, vagy ez új fejlemény. De az utóbbi esetben is hálásak lehetünk a zsidó intrikusoknak, hogy időben léptek, és nem várták ki, amíg ENSZ-tisztviselőként, Magyarországot képviselve őrül meg.
Kórtörténeti függelék
2007.01.11. 06:30 Tóta W. Árpád
Címkék: hülyemagyar külpol
358 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://w.blog.hu/api/trackback/id/tr5127664
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Végül is pontot tehetünk az ügy végére Árpád barátunk nagy bánatára.
Ha beismerjük - magunknak is - hogy vannak ökrök akik zsidóznak és vannak ökrük akik magyaroznak, és vagy mindegyik, vagy egyik sem, akkor szerintem barátságban várhatjuk Árpád barátunk újabb kereszténygyalázó szösszenetét.
És aki hitlert említi meg szálasit, meg mittudomén, az ne felejtese el kun béla nevét sem, meg rosenfeld mátyás nevét sem, és amikor ennek a mentén vitatkozunk a világról, akkor talán nem kéne nekem sem forgólódnom éjszakánként...
Ha beismerjük - magunknak is - hogy vannak ökrök akik zsidóznak és vannak ökrük akik magyaroznak, és vagy mindegyik, vagy egyik sem, akkor szerintem barátságban várhatjuk Árpád barátunk újabb kereszténygyalázó szösszenetét.
És aki hitlert említi meg szálasit, meg mittudomén, az ne felejtese el kun béla nevét sem, meg rosenfeld mátyás nevét sem, és amikor ennek a mentén vitatkozunk a világról, akkor talán nem kéne nekem sem forgólódnom éjszakánként...
TWÁ: már a cigányozás is kezdődik, az első lépés megvolt. Lassan az lesz a vége, hogy csak a magyar, az az igazzy, a kiválasztott, a felsőbbrendű...
Ja, sga kimaradt a szórásból:
piacgazdaság, meg micsoda? Anglia mi Neked? Hiszenm ott csordába verődve szaldgálnak a sir-ek, meg az izék...
Olvassál bazzeg!
Alkotmányos monarchia? Új-Zéland? Az sem számít Neked??????
piacgazdaság, meg micsoda? Anglia mi Neked? Hiszenm ott csordába verődve szaldgálnak a sir-ek, meg az izék...
Olvassál bazzeg!
Alkotmányos monarchia? Új-Zéland? Az sem számít Neked??????
lac1: nem téged provokállak ;)
amúgy ha neked ennyire fontos, hogy a szélsőjobbos férgek mellé minden esetben odaírjuk a szélsőbalos férgeket is, ám legyen. Szerintem egyszerűen csak férgek, függetlenül attól, hogy minek a nevében lettek férgek.
Én így is nyugodtan alszom.
Pascal:
Hm. Ilyenformán természetesen igazad van. De ha jól emlékszem, akkor nem volt téma, hogy "a papok", "az egyház" volt. Ez azért különbség.
Persze amiket ott leírtam, Izraelben biztos igaz az ortodox egyházra is, azt nemtom', nem élek Izraelben. Itthon valahogy ritkábban tiltakozik/tilt a Mazsihisz, mint a Katolikus egyház. De mindegy is, ha csak egyszer is bele akar szólni olyanok életébe, akik nem érzik magukénak egyiket sem, már régen rossz.
A "a motorosok", "a cigányok" és "a zsidók" ezzel szemben nem tesznek ilyet, mert ezek nem szervezetek. Egyének összessége, hatalom nélkül, szóvivő nélkül. Csak egy gyűjtőfogalom.
amúgy ha neked ennyire fontos, hogy a szélsőjobbos férgek mellé minden esetben odaírjuk a szélsőbalos férgeket is, ám legyen. Szerintem egyszerűen csak férgek, függetlenül attól, hogy minek a nevében lettek férgek.
Én így is nyugodtan alszom.
Pascal:
Hm. Ilyenformán természetesen igazad van. De ha jól emlékszem, akkor nem volt téma, hogy "a papok", "az egyház" volt. Ez azért különbség.
Persze amiket ott leírtam, Izraelben biztos igaz az ortodox egyházra is, azt nemtom', nem élek Izraelben. Itthon valahogy ritkábban tiltakozik/tilt a Mazsihisz, mint a Katolikus egyház. De mindegy is, ha csak egyszer is bele akar szólni olyanok életébe, akik nem érzik magukénak egyiket sem, már régen rossz.
A "a motorosok", "a cigányok" és "a zsidók" ezzel szemben nem tesznek ilyet, mert ezek nem szervezetek. Egyének összessége, hatalom nélkül, szóvivő nélkül. Csak egy gyűjtőfogalom.
"A történelmi egyházak képviselői ... pocskondiáznak." ill. "a Mikola az egyház strómanja" kitételnél nem fontos, hogy az egyház szervezet míg a motorosok meg nem. Hanem az a baj, hogy nem igaz, egyik sem.
Pascal:
Már' miért? Ezt most fejtsd ki lécci' logikusan, ha kérhetem.
Mondjuk én az elsőből kiszedném a "történelmi" kitételt, mert egy veretes faszság. Mindegyik egyház csinálja, s amúgy sem történelmiek a történelminek nevezettek. Vannak sokkal történelmiebbek is, ha már itt tartunk. Mindegy, mellékvágány.
Szóval visszatérve. Ezek _szerinted_ nem igazak. Szerintem meg igen. Tiszta sor. De most akkor miről beszélünk? Az előbb még itt még nemzetek és szervezetek megítéléséről volt szó. Most egyszeriben egy "szerintem pedig nem" vita? Ebben nem veszek részt, mert felesleges. Elmondtam az én verziómat, te elmondtad a tiedet. Most akkor mi a probléma?
(Amúgy, ha jól sejtem az első mondatot nem én írtam...)
Már' miért? Ezt most fejtsd ki lécci' logikusan, ha kérhetem.
Mondjuk én az elsőből kiszedném a "történelmi" kitételt, mert egy veretes faszság. Mindegyik egyház csinálja, s amúgy sem történelmiek a történelminek nevezettek. Vannak sokkal történelmiebbek is, ha már itt tartunk. Mindegy, mellékvágány.
Szóval visszatérve. Ezek _szerinted_ nem igazak. Szerintem meg igen. Tiszta sor. De most akkor miről beszélünk? Az előbb még itt még nemzetek és szervezetek megítéléséről volt szó. Most egyszeriben egy "szerintem pedig nem" vita? Ebben nem veszek részt, mert felesleges. Elmondtam az én verziómat, te elmondtad a tiedet. Most akkor mi a probléma?
(Amúgy, ha jól sejtem az első mondatot nem én írtam...)
Gusstein:
dehogy vagyok "mongól",
az apai papám szerint / ISten nyugosztalja, hallod árpád?) francia vér van bennem.
Az anyukám meg "lelenc" volt, onnét aztán bármi lehetek.
dehogy vagyok "mongól",
az apai papám szerint / ISten nyugosztalja, hallod árpád?) francia vér van bennem.
Az anyukám meg "lelenc" volt, onnét aztán bármi lehetek.
Pingvin:
jaja. Így is van! Most akkor a rokonság nem számít, vagy a bauer húzzon el az apukájához próbababának. :-)
jaja. Így is van! Most akkor a rokonság nem számít, vagy a bauer húzzon el az apukájához próbababának. :-)
ugy latszik nemelyeknel a rokoni szeretet felulmulja a politika iranti rajongast
vagy a ketto osszeegyeztetheto
vagy a jonyavalya tudja
vagy a ketto osszeegyeztetheto
vagy a jonyavalya tudja
Te írtad, ilyen formában: "A történelmi egyházak és a frontvonalra küldött strómanjai engem pocskondiáznak." Rotyogtatós cikk, Csoda-Szarvas-Vadász 2007.01.09. 13:56:04, olyan összefüggésben hogy nem szereted, de hát leszarod.
A "zsidók kapzsik", a "cigányok lopnak", a "motorosok álatkodnak" - "az egyházak képviselői uszítanak". Nem minden zsidó kapzsi, nem minden cigány lop, nem minden motoros állat, nem minden egyházképviselő uszít. Vélelmezheted mindegyiket, több-kevesebb alappal. De szigorúan véve egyik állítás sem igaz.
A "zsidók kapzsik", a "cigányok lopnak", a "motorosok álatkodnak" - "az egyházak képviselői uszítanak". Nem minden zsidó kapzsi, nem minden cigány lop, nem minden motoros állat, nem minden egyházképviselő uszít. Vélelmezheted mindegyiket, több-kevesebb alappal. De szigorúan véve egyik állítás sem igaz.
Pascal:
ha ezektől az emberektől meg akarod magad különböztetni, akkor te se általánosíts egy-két-száz hülye ember után egész népcsoportokat.
Mondhatod nekem a cigányokat, én velük kivételt teszek.
ha ezektől az emberektől meg akarod magad különböztetni, akkor te se általánosíts egy-két-száz hülye ember után egész népcsoportokat.
Mondhatod nekem a cigányokat, én velük kivételt teszek.
Lac, szerintem én nem tettem, mármint nem általánosítottam, vagy legalábbis nem emlékszem - be tudnál hivatkozni tőlem ilyet?
Pascal:
Ez esetben elnézést kérek, egyrészt rosszul emlékszem, másrészt nem pontosan fogalmaztam akkor.
It's turn is yours. :)
Ez esetben elnézést kérek, egyrészt rosszul emlékszem, másrészt nem pontosan fogalmaztam akkor.
It's turn is yours. :)
Vegyük úgy, hogy Rajtad keresztül magáztam meg, aki általánosít.
Így jó?
Valójában tényleg félreérthetően fogalmaztam.
Így jó?
Valójában tényleg félreérthetően fogalmaztam.
Morvai művésznőnek egy szép nagy, álló kékeres hiányzik...ha megkapja, egyből nem fog balfaszságokat beszélni, úgy, hogy a kutya nem kíváncsi a fröcsögésére.
Morvai Krisztinanak azt hiszem csak annyi hianyzik, hogy normalis hangon beszeljenek rola meg akkor is, ha tevedett, rosszul fogalmazott vagy eppen ostobasagot mondott
szteppelopingvin: hjam. a "tévedés"-ében szereplőknek meg annyi, hogy ilyesmit ne "tévedjen" róluk. Hm?
Ha ő nem finomkodik másokkal, másnak miért is kéne vele? Ezt nem értem.
Ha ő nem finomkodik másokkal, másnak miért is kéne vele? Ezt nem értem.
már persze, ha nem a kérkeres cuccra gondolsz, mert az szimplán tahó volt, aki ezt így beírta. Nem kell vele foglalkozni.
Csoda-Szarvas-Vadász 2007.01.11. 11:51:04
"Szerintem ezt mind TWÁ, mind a Heti Hetes megfelelő hibaarányon belül teljesíti. Nem írhatnak/beszélhetnek mindenről, ami történik, de véleményem szerint megfelelő arányban van."
A nagy lófaszt, kedves barátaim.
Vagy akkor ne írja ki Tóta W., hogy "for a better Magyarland". Írja ki azt, hogy "Még több bulvár". Mert amiken itt vitázunk, az tizedrangú bulvár, a felszín felszíne. Nem ettől lesz jobb vagy rosszabb az ország, hülyék mindenhol vannak, fanatikusok is, kár őket baszogatni, ők úgy érzik jól magukat, ahogy.
Jobb attól lenne az ország, ha nem csak folyton pofáznának a kedves döntéshozó elvtársak, hanem időnként csinálnának is valamit. A szocialisták a múlt héten a kórházprogramot fúrták meg, most öt új állmtitkárt nevez ki holnap Sólyom (index.hu/politika/belfold/alltitk7934/), nap mint nap pofán köpik a "reformokat", meg magukat is.
Na b+ erről kéne cikkezni, mert ez a lényeg. Meg arról, hogy mit keresnek Puch- és Leisztinger-féle (eufemizálóan:) kétes figurák az MSZP körül, meg olyan politikai múmiák és túlélőbajnokok, mint Szekeres.
Meg hogy akkor most mi a fasz van, azért csinálják a "reformokat", mert már nem volt mit ellopni, vagy tényleg akarnak valamit? Azt kéne kideríteni, hogy ez a sok erkölcstelen, semmihez nem értő cinikus gennyláda ténylegesen felfogta-e, hogy baj van?
Ehelyett azzal vagyunk elfoglalva, hogy így a katolikusok, úgy az antiszemiták. Terelés ez kérem, a sok birka meg jól beszopja. Klikkelgetős bulvároldalnak jó ez a blog, de ettől egy grammnyit nem lesz jobb Magyarland...
"Szerintem ezt mind TWÁ, mind a Heti Hetes megfelelő hibaarányon belül teljesíti. Nem írhatnak/beszélhetnek mindenről, ami történik, de véleményem szerint megfelelő arányban van."
A nagy lófaszt, kedves barátaim.
Vagy akkor ne írja ki Tóta W., hogy "for a better Magyarland". Írja ki azt, hogy "Még több bulvár". Mert amiken itt vitázunk, az tizedrangú bulvár, a felszín felszíne. Nem ettől lesz jobb vagy rosszabb az ország, hülyék mindenhol vannak, fanatikusok is, kár őket baszogatni, ők úgy érzik jól magukat, ahogy.
Jobb attól lenne az ország, ha nem csak folyton pofáznának a kedves döntéshozó elvtársak, hanem időnként csinálnának is valamit. A szocialisták a múlt héten a kórházprogramot fúrták meg, most öt új állmtitkárt nevez ki holnap Sólyom (index.hu/politika/belfold/alltitk7934/), nap mint nap pofán köpik a "reformokat", meg magukat is.
Na b+ erről kéne cikkezni, mert ez a lényeg. Meg arról, hogy mit keresnek Puch- és Leisztinger-féle (eufemizálóan:) kétes figurák az MSZP körül, meg olyan politikai múmiák és túlélőbajnokok, mint Szekeres.
Meg hogy akkor most mi a fasz van, azért csinálják a "reformokat", mert már nem volt mit ellopni, vagy tényleg akarnak valamit? Azt kéne kideríteni, hogy ez a sok erkölcstelen, semmihez nem értő cinikus gennyláda ténylegesen felfogta-e, hogy baj van?
Ehelyett azzal vagyunk elfoglalva, hogy így a katolikusok, úgy az antiszemiták. Terelés ez kérem, a sok birka meg jól beszopja. Klikkelgetős bulvároldalnak jó ez a blog, de ettől egy grammnyit nem lesz jobb Magyarland...
dark future:
látom nálad is megy az egyet balra... aztán már jobbra nem. Hogy is van ez a kiegyensúlyozottság? Félreértés ne essék, nekem nem hiányzik, csak ugye nem sokkal feljebb te hiányoltad másnál.
Azért a kórházreformot az ellenzék is szétcseszte rendesen. Nem kell őket se félteni. "Csak még ezt emeljük be, meg ezt, meg ezt...".
Egyébirányban igazad van. Csak biztos, hogy TWÁ-nak belpolos blogot kell vezetnie? Szerinted.
látom nálad is megy az egyet balra... aztán már jobbra nem. Hogy is van ez a kiegyensúlyozottság? Félreértés ne essék, nekem nem hiányzik, csak ugye nem sokkal feljebb te hiányoltad másnál.
Azért a kórházreformot az ellenzék is szétcseszte rendesen. Nem kell őket se félteni. "Csak még ezt emeljük be, meg ezt, meg ezt...".
Egyébirányban igazad van. Csak biztos, hogy TWÁ-nak belpolos blogot kell vezetnie? Szerinted.
az a "magukfajta" az inkabb egy liberalisokra vonatkozo nem eppen hizelgo velemeny lehetett amit Morvai Krisztina indulatbol mondott es sehol nincs ott az, hogy ez alatt zsidot ertett volna
kulonben hogyhogy annyira eszben tartjak a liberalisok, hogy ki a zsido es ki nem az?
es ha barki is azt kepzeli, hogy egy kekeres fasz megnyugtatoan hat az idegrendszerre, akkor nagyon ajanlanam a seggebe annak, akinek ez az otlet az eszebe jutott..(-:
szteppelopingvin: eszerint nem olvastad a tegnap esti MK postot (ami vagy az övé volt, vagy nem). Cionista mindenki, aki nem ő. Gyakorlatilag. Cionista Magyar Kormány, Cionista SPD, stb...
A liberálisok nem tartják (általában!) észben, hogy ki zsidó, és ki nem. Ugyanis őket kurvára nem érdekli. Némelyek csőrét bassza csak az, hogy most ki zsidó származású és ki nem. Pl. MK-ét.
A liberálisok nem tartják (általában!) észben, hogy ki zsidó, és ki nem. Ugyanis őket kurvára nem érdekli. Némelyek csőrét bassza csak az, hogy most ki zsidó származású és ki nem. Pl. MK-ét.
Ez egyszerűen nevetséges. Abban a levélben semmi "antiszemita" nem volt. Morvai kiállt az elnyomott nőkért, erre az elnyomók ideüzentek, hogy ez nem szép... Én eddig nem hittem a zsidó összeesküvés elméltetekben, de ez már egy kicsit túlzás! Ha vki akármilyen kritikát fogalmaz meg izraellel szemben akkor agyatlan szélsőséges stb. Ha kiderül hogy egyik sem sőt példás családanya, magasan képzett jogász, emberjogi aktivista (liberális férjel),szóval az ideális európai nő mintaképe, akkor már baj van... más már nem is tudnak kitalálni mint hogy megőrült. Az nem lehetséges, hogy van vmi abban amit mond? Hogy esetleg a MAGUKFAJTÁK is tévedhetnek????
"Cs.Sz.Va."-igazad van csak most nem ők kormányoznak,már ha ezt annak lehet nevezni.Molnár ámokfutása egyenesen rémisztő.Szekeres Imre meg azért lett a hon védelmére kinevezett miniszter mert kiskorában nem kapott dugóspuskát.
csoda-szarvas-vadasz
nem olvastam, de ha nem biztos, hogy az ove akkor miert is kellene ot vadolni vele?
hallottam mar nyilatkozni, nekem se hideg, se meleg..valoszinuleg tobbszor rosszul fejezhette ki magat amibe bele lehet kotni
de ki nem zavarodik meg ha egyszerre annyian tamadjak es raadasul a ferje is kotelessegenek erzi ujsagcikkben elfordulni tole?
es nem hiszem el, hogy valaki - egy jogaszprofesszor, emberjogi kepviselo es viszonylag normalis no - a nevtelenseg moge bujva cionistazna..
azt viszont annal inkabb el tudom kepzelni, hogy valaki szorakozik a monogrammal
nem olvastam, de ha nem biztos, hogy az ove akkor miert is kellene ot vadolni vele?
hallottam mar nyilatkozni, nekem se hideg, se meleg..valoszinuleg tobbszor rosszul fejezhette ki magat amibe bele lehet kotni
de ki nem zavarodik meg ha egyszerre annyian tamadjak es raadasul a ferje is kotelessegenek erzi ujsagcikkben elfordulni tole?
es nem hiszem el, hogy valaki - egy jogaszprofesszor, emberjogi kepviselo es viszonylag normalis no - a nevtelenseg moge bujva cionistazna..
azt viszont annal inkabb el tudom kepzelni, hogy valaki szorakozik a monogrammal
molaris: most önkormányoznak. :D (bárcsak úgy lenne!) :D
Amúgy meg nekem nincs ellenemre, csak TWÁ-ra hagynám a kérdést, hogy belpol-blogot akar-e, vagy olyat, amiben mindig arról ír, hogy _Ő_ mit gondol. De ezt már mondtam.
Amúgy meg nekem nincs ellenemre, csak TWÁ-ra hagynám a kérdést, hogy belpol-blogot akar-e, vagy olyat, amiben mindig arról ír, hogy _Ő_ mit gondol. De ezt már mondtam.
lac1, annak alapján mondok véleményt róla, aminek alapján Ő mond véleményt másokról és amilyen véleményeket megfogalmaz. Aki az ország nyilvánossága előtt hülyeségeket beszél, az ne csodálkozzon, hogy megba..khm...megszólják.Ostoba liba.
blondie: a rasszista pasiknak egy rendes munkahely, egy pszichiáter, meg egy jó dugás hiányzik...a rasszizmus amúgy is a puhapöcsök "fegyvere".
blondie: a rasszista pasiknak egy rendes munkahely, egy pszichiáter, meg egy jó dugás hiányzik...a rasszizmus amúgy is a puhapöcsök "fegyvere".
molaris,
na, a szekeresimre, meg a többi szekeresimre valóban borzalom, pláne, hogy a szekeresimre number one vastagon benne volt a maszop 1998-as főbroáf buktájában, de csak visszacsoszogott egy polcra
mostanában elég felidéznem a hozzá hasonlók arcát, és már utálom is a maszopot
na, a szekeresimre, meg a többi szekeresimre valóban borzalom, pláne, hogy a szekeresimre number one vastagon benne volt a maszop 1998-as főbroáf buktájában, de csak visszacsoszogott egy polcra
mostanában elég felidéznem a hozzá hasonlók arcát, és már utálom is a maszopot
Xuf: szia, most már megnyugodtál, lehetünk barátok?
Blazzo:
végül is, de vélemény és vélemény között mekkora különbség lehet...
Blazzo:
végül is, de vélemény és vélemény között mekkora különbség lehet...
Mavo, Szarvas, a postot Various kollégánk írta, hamis volt. Azóta már nincs, lehet nemisvolt soha. Varoius korrekt búcsúját meg a következő dzsentris cikknél találod 2007.01.11. 16:48:17.
lac1: bizony, nagy különbség van vélemény és vélemény közt...én elmondom, hogy mit is gondolok MK-ról, ő meg suta körmondatokban makogja el, hogy mit is tart másokról ( gyk. zsidók vagy MAGUKFAJTÁK ), utána hazamegy és kurvaanyázik meg mocskoszsidózik egyet. Ez pedig igen "érett" és józan személyiségre vall. Szerintem MK-t érvelésben egy kicsit olvasottabb és műveltebb általános iskolás is lazán lealázza.
Ide is bekopizom, amit a dzsentriben válaszoltam Variousnak:
Various, nagyon hasznos volt a kamu hozzászólásod, ne szórj hamut a fejedre. Még örültem is, hogy nem MK írta, így van esély, hogy az egészet nem is olvasta. Nagyon, nagyon sajnáltam őt ezért a kicsiarakás játékért. Kár, hogy nem a másik topikba írtad most ezt, mert így itt off a hozzászólásom, pedig még lett volna mondanivalóm.
Azt azért elmondom, hogy érzékeny ember lehetsz, ha így meg tudtad írni. Van lelked. Köszönöm a hozzászólásod és el ne menj!!!
Balóról és MK-ról meg az a véleményem, hogy vagy elválnak hamarosan, vagy Baló nem is annyira kormánypárti. Így aztán lehet, hogy átigazol inkább egy másik csatornához és a feleségét tartja meg. MK céljaival egyet lehet érteni, viszont az nem csoda, hogy egy érzékeny nő, akit hónapok óta csesztetnek, kiborul ennyi szándékos bántástól. Nem bírja az ilyesmit normális ember.
Various, nagyon hasznos volt a kamu hozzászólásod, ne szórj hamut a fejedre. Még örültem is, hogy nem MK írta, így van esély, hogy az egészet nem is olvasta. Nagyon, nagyon sajnáltam őt ezért a kicsiarakás játékért. Kár, hogy nem a másik topikba írtad most ezt, mert így itt off a hozzászólásom, pedig még lett volna mondanivalóm.
Azt azért elmondom, hogy érzékeny ember lehetsz, ha így meg tudtad írni. Van lelked. Köszönöm a hozzászólásod és el ne menj!!!
Balóról és MK-ról meg az a véleményem, hogy vagy elválnak hamarosan, vagy Baló nem is annyira kormánypárti. Így aztán lehet, hogy átigazol inkább egy másik csatornához és a feleségét tartja meg. MK céljaival egyet lehet érteni, viszont az nem csoda, hogy egy érzékeny nő, akit hónapok óta csesztetnek, kiborul ennyi szándékos bántástól. Nem bírja az ilyesmit normális ember.
Swen,
az lehet hogy Baló nem kormánypárti, de nem is szélsőjobbos.
Morvai meg nagyon szép célokért küzd, ezt én tényleg tisztelem benne, és biztos vagyok benne hogy nagyon frusztráló amit a szélmalomharca során el kell szenvednie, de sajna már 5 éve sem volt teljesen normális (én kb azóta "ismerem")
az lehet hogy Baló nem kormánypárti, de nem is szélsőjobbos.
Morvai meg nagyon szép célokért küzd, ezt én tényleg tisztelem benne, és biztos vagyok benne hogy nagyon frusztráló amit a szélmalomharca során el kell szenvednie, de sajna már 5 éve sem volt teljesen normális (én kb azóta "ismerem")
Nem mondanám egy emberre, hogy nem nomális, ha nem ismerem személyesen. Általánosan az jellemző, hogy könnyen a sárba tipornak valakit. Miért nem lehet a szavak, cselekedetek mögé látni egy picit? Mert nem néz mögé senki, vagy csak kevesen. Először mindig megpróbálom megérteni, hogy ki mit miért tesz.
Azzal értek egyet - hirtelen nem is tudom, ki írta - aki azt mondja, hogy terelnek bennünket. El akarják terelni a figyelmünket a legfontosabb dolgokról, az "elkúrtuk" programról. Mi meg terelődünk, mert birkák vagyunk. Cirkuszt a népnek, ha már kenyeret nem lehet.
Azzal értek egyet - hirtelen nem is tudom, ki írta - aki azt mondja, hogy terelnek bennünket. El akarják terelni a figyelmünket a legfontosabb dolgokról, az "elkúrtuk" programról. Mi meg terelődünk, mert birkák vagyunk. Cirkuszt a népnek, ha már kenyeret nem lehet.
Csoda-Szarvas-Vadász 2007.01.11. 16:52:02
"dark future:
látom nálad is megy az egyet balra... aztán már jobbra nem. Hogy is van ez a kiegyensúlyozottság?"
Szó nincs arról, hogy egyet jobbra, egyet balra. A jobboldalon van egy csomó idióta, ez tény, a Törzsasztalon kaptak is tőlem anno rendesen, amíg kormányon voltak. Most nincsenek, így a felelősség nem (vagy csak kis mértékben) az övék. Ha nem lenne egyáltalán ellenzék, akkor is működnie kellene az országnak. Az ő felelősségük jelenleg annyi, hogy hozzájárultak a sajnálatos hangnem és harcmodor kialakulásához ill. sárosak a kétharmados törvények elmaradásában (pl. a régiók ügyében).
Ezen túlmenően viszont a felelősség a kormányé meg a mögötte álló pártoké, így evidens, hogy őket kell elővenni "better Magyarland" ügyben...
Amikor heti hetes szindrómáról írtam, akkor első sorban arra gondoltam, hogy ez az, ami elmarad. Mert dumálhatunk itt Orbánról meg katkókról meg antiszemitákról, még igaza is van annak, aki bírálja őket, de ez csak elkenés, porhintés, felszín. A nagy bajok a kormánnyal és a kormányzó pártokkal (meg klientúrájukkal) vannak. Tőlem aztán Kóka megdughatná a fél minisztériumot, ha rendesen csinálja a dolgát. Kommunikálni is azt kommunikálhatnának, amit akarnak, ha lenne mit. De nagy szar van a palacsintában, és épp erről nem beszélünk.
Én megértem Worlukot, családja van, gyereke van, nem akar ujjat húzni a hatalommal. Rómának vagy Teheránnak könnyebb és veszélytelenebb beszólni, mint a Köztársaság vagy a Kossuth térnek. Csak éppen attól nem lesz jobb ennek a kurva országnak...
"dark future:
látom nálad is megy az egyet balra... aztán már jobbra nem. Hogy is van ez a kiegyensúlyozottság?"
Szó nincs arról, hogy egyet jobbra, egyet balra. A jobboldalon van egy csomó idióta, ez tény, a Törzsasztalon kaptak is tőlem anno rendesen, amíg kormányon voltak. Most nincsenek, így a felelősség nem (vagy csak kis mértékben) az övék. Ha nem lenne egyáltalán ellenzék, akkor is működnie kellene az országnak. Az ő felelősségük jelenleg annyi, hogy hozzájárultak a sajnálatos hangnem és harcmodor kialakulásához ill. sárosak a kétharmados törvények elmaradásában (pl. a régiók ügyében).
Ezen túlmenően viszont a felelősség a kormányé meg a mögötte álló pártoké, így evidens, hogy őket kell elővenni "better Magyarland" ügyben...
Amikor heti hetes szindrómáról írtam, akkor első sorban arra gondoltam, hogy ez az, ami elmarad. Mert dumálhatunk itt Orbánról meg katkókról meg antiszemitákról, még igaza is van annak, aki bírálja őket, de ez csak elkenés, porhintés, felszín. A nagy bajok a kormánnyal és a kormányzó pártokkal (meg klientúrájukkal) vannak. Tőlem aztán Kóka megdughatná a fél minisztériumot, ha rendesen csinálja a dolgát. Kommunikálni is azt kommunikálhatnának, amit akarnak, ha lenne mit. De nagy szar van a palacsintában, és épp erről nem beszélünk.
Én megértem Worlukot, családja van, gyereke van, nem akar ujjat húzni a hatalommal. Rómának vagy Teheránnak könnyebb és veszélytelenebb beszólni, mint a Köztársaság vagy a Kossuth térnek. Csak éppen attól nem lesz jobb ennek a kurva országnak...
"...de sajna már 5 éve sem volt teljesen normális (én kb azóta "ismerem")"
imádom ezt a tipikus lebegtetést, ilyenkor muszáj mindig elharapni a mondat végét? nem lehetne normálisan elmesélni, hogy pontosan miért nem volt már akkor is normális?
imádom ezt a tipikus lebegtetést, ilyenkor muszáj mindig elharapni a mondat végét? nem lehetne normálisan elmesélni, hogy pontosan miért nem volt már akkor is normális?
Blazzo: egyetértünk. Ha valaki közszereplést vállal, akkor óvatosan, és egyértelműen nyilatkozzon.
Amit meg a rasszistákról írtál az abszolút igaz, szánalmas, ostoba bagázs. Kár is rájuk szót vesztegetni. Meg erre a meggondolatlan hölgyeményre is.
Amit meg a rasszistákról írtál az abszolút igaz, szánalmas, ostoba bagázs. Kár is rájuk szót vesztegetni. Meg erre a meggondolatlan hölgyeményre is.
swen: mindenkit az alapján ítélünk meg, amit nekünk mutat. Mivel kiderült, hogy nem MK írta be az ominózus Cionistás post-ot, a szememben a megítélése semlegesre változott.
Azt azért még mindig erősnek érzem, hogy "magukfajta". Tecciktudni, mintha semmi köze nem lenne a honfitársaihoz.
Engem ez zavar ebben a kurva országban.
Érthető?
Én is mondhatnám mind a balosoknak, mind a jobbosoknak, hogy a te fajtád. De minek? Egy hazánk van, mindannyian azért dolgozunk, azért gürizünk napról-napra, hogy egy picit jobb legyen nekünk is, és feltételezem ennek a közösségnek is, amelyiknek tetszik, vagy sem tagja minden balos, minden jobbos, minden szadeszos, minden volt komcsi (mindegy, hogy most jobbra húz vagy balra húz), és még sorolhatnám. Mi lenne, ha néha össze is tartanánk?
Pátosz off. :D
dark:
rotfl. Ezt te se gondolod komolyan. TWÁ nem akar ujjat húzni a hatalommal. Hehe. Szerinted egy blog számít ennyit?
Hjam. Lovasnak max, aki minden lófaszér' perel. Másnak szinte senkinek se.
Olvass összesítést, nemrég volt az indexen, amikor már nem volt mit kitenni. Egy balos meg egy jobbos blog. Volt szerencsétlenségem végigolvasni. Egyik elcseszettebb, mint a másik. Az egyik kommunista restaurációtól fél, a másik meg a nyilastól. Legalábbis ezt írták bele. Hajrá better magyarland. Ezzel a politikus-gárdával? En-block. Mindet seggbe kéne rúgni, csak nincs, aki helyettesítse őket.
Azt azért még mindig erősnek érzem, hogy "magukfajta". Tecciktudni, mintha semmi köze nem lenne a honfitársaihoz.
Engem ez zavar ebben a kurva országban.
Érthető?
Én is mondhatnám mind a balosoknak, mind a jobbosoknak, hogy a te fajtád. De minek? Egy hazánk van, mindannyian azért dolgozunk, azért gürizünk napról-napra, hogy egy picit jobb legyen nekünk is, és feltételezem ennek a közösségnek is, amelyiknek tetszik, vagy sem tagja minden balos, minden jobbos, minden szadeszos, minden volt komcsi (mindegy, hogy most jobbra húz vagy balra húz), és még sorolhatnám. Mi lenne, ha néha össze is tartanánk?
Pátosz off. :D
dark:
rotfl. Ezt te se gondolod komolyan. TWÁ nem akar ujjat húzni a hatalommal. Hehe. Szerinted egy blog számít ennyit?
Hjam. Lovasnak max, aki minden lófaszér' perel. Másnak szinte senkinek se.
Olvass összesítést, nemrég volt az indexen, amikor már nem volt mit kitenni. Egy balos meg egy jobbos blog. Volt szerencsétlenségem végigolvasni. Egyik elcseszettebb, mint a másik. Az egyik kommunista restaurációtól fél, a másik meg a nyilastól. Legalábbis ezt írták bele. Hajrá better magyarland. Ezzel a politikus-gárdával? En-block. Mindet seggbe kéne rúgni, csak nincs, aki helyettesítse őket.
"Olvass összesítést, nemrég volt az indexen, amikor már nem volt mit kitenni. Egy balos meg egy jobbos blog."
Abban is csak TWA + Szili hülyéskedtek :-).
Éppen az a baj, hogy mind a politika, mind a média ilyennek akarja láttatni az országot, holott nem ilyen. Pár ezer idióta itt is, ott is. Viszont százezreknek van a töke az egésszel, és látná legszívesebben lámpavason az egész garnitúrát Orbántól Gyurcsányig. Nagyjából mindenki gyanítja, hogy hol a döglött kutya elásva, csak senki nem meri kimondani. Zárt körben Gyurcsány tett egy tétova kísérletet ugyan, de neki is csak a dumája nagy. Előre lépni csak úgy lehetne, hogy kiteregetnek rendesen itt is, ott is, de annyira azért nem hülyék. Ülni senki nem szeretne.
Nézd, amíg Szekeres az MSZP második embere Puch meg a pénztárnoka, addig lófasz lesz itt, nem reform. Gyurcsány a fejére állhat és ketyeghet, akkor sem. Nem az ellenzéket kellene legyőzni, hanem először is a sajátjait...
Abban is csak TWA + Szili hülyéskedtek :-).
Éppen az a baj, hogy mind a politika, mind a média ilyennek akarja láttatni az országot, holott nem ilyen. Pár ezer idióta itt is, ott is. Viszont százezreknek van a töke az egésszel, és látná legszívesebben lámpavason az egész garnitúrát Orbántól Gyurcsányig. Nagyjából mindenki gyanítja, hogy hol a döglött kutya elásva, csak senki nem meri kimondani. Zárt körben Gyurcsány tett egy tétova kísérletet ugyan, de neki is csak a dumája nagy. Előre lépni csak úgy lehetne, hogy kiteregetnek rendesen itt is, ott is, de annyira azért nem hülyék. Ülni senki nem szeretne.
Nézd, amíg Szekeres az MSZP második embere Puch meg a pénztárnoka, addig lófasz lesz itt, nem reform. Gyurcsány a fejére állhat és ketyeghet, akkor sem. Nem az ellenzéket kellene legyőzni, hanem először is a sajátjait...
"Ezt te se gondolod komolyan. TWÁ nem akar ujjat húzni a hatalommal. Hehe. Szerinted egy blog számít ennyit?"
Nem, önmagában biztosan nem. De valahol el kéne kezdeni.
Nem, önmagában biztosan nem. De valahol el kéne kezdeni.
„Most nincsenek, így a felelősség nem (vagy csak kis mértékben) az övék. Ha nem lenne egyáltalán ellenzék, akkor is működnie kellene az országnak.”
Már az első mondat se az igazi, de _így, együtt_ konkrétan marhaság.
De majd meggyőzöl, ha nem.
majholnapleszek
Már az első mondat se az igazi, de _így, együtt_ konkrétan marhaság.
De majd meggyőzöl, ha nem.
majholnapleszek
mavo · mavo.blog.hu 2007.01.11. 20:43:12
"De majd meggyőzöl, ha nem."
Mi a gond ezzel? A kocsiban jó, ha ott ül egy navigátor, aki időnként rászól a sofőrre, ha rossz az irány. De navigátor nélkül azért lehet közlekedni, ha nehezebben is. (Persze ha a navigátor folyton csak baszogat, az nem könnyíti meg a sofőr életét.)
Sofőr nélkül viszont max. a szakadékba tud menni az autó. A döntések felelőssége is a sofőré.
Nekem aztán mondhat akármit az utas, akkor is kinézek jobbra, ha én vezetek. Mert az én kezemben a kormány, én vezetek, így az enyém a felelősség.
Vili?
"De majd meggyőzöl, ha nem."
Mi a gond ezzel? A kocsiban jó, ha ott ül egy navigátor, aki időnként rászól a sofőrre, ha rossz az irány. De navigátor nélkül azért lehet közlekedni, ha nehezebben is. (Persze ha a navigátor folyton csak baszogat, az nem könnyíti meg a sofőr életét.)
Sofőr nélkül viszont max. a szakadékba tud menni az autó. A döntések felelőssége is a sofőré.
Nekem aztán mondhat akármit az utas, akkor is kinézek jobbra, ha én vezetek. Mert az én kezemben a kormány, én vezetek, így az enyém a felelősség.
Vili?
Azért képzeljük el a szitut fordítva. Tegyük fel, hogy a fidesz van kormányon, Orbán a miniszterelnök. Pető Andrea ül abban a bizonyos bizottságban, mint az MSZP-SZDSZ kormány kinevezettje. És mondjuk a muzulmán országokban élő nők helyzetébe ássa bele magát, amiért valamelyik muzulmán ország ENSZ-nagykövete tiltakozik. Nem hosszabbítja meg a fidesz a kinevezését. Erre leveleket ír, stb. Szerintetek mi lett volna a reakció? Ki mellé állt volna a média? Mekkora náci lett volna Orbán?(Szerintem a New York Times is foglalkozott volna az üggyel, mint a Magyarországon tomboló antiszemitizmus példájával).
Czene "emlekbeszede" eleg korrekt a NOL-ban.
Erdekesnek tartja o is,hogy amig nem volt "fejlovese" MK-nak,seholse volt a mediaban,bezzeg most,allando meghivott!
Erdekesnek tartja o is,hogy amig nem volt "fejlovese" MK-nak,seholse volt a mediaban,bezzeg most,allando meghivott!
na jó, az agyatlan antiszemitizmusból, meg a "ha ez lett volna, az lenne", és egyébként szemét zsidók mindenütt ott vannak-ból nekem elég volt, én leléptem...
Remélem máskor, máshol még összetalálkozunk.
Remélem máskor, máshol még összetalálkozunk.
Triznyai Döme 2007.01.11. 12:34:01
Ezt írtam:
"És nem azt akarom mondani hogy ez rossz, csak hogy így van. Tisztában vagyok vele hogy ennek vannak részben történelmi okai is de a részletes magyarázatra nem vállalkoznék, csak így látom így tapasztalom."
Aki észreveszi a túlreprezentáltságot de hangsúlyozottan(!) nem ágál ellene csak észreveszi annak is kuss???? Vagy a színmagyarnak(pl félig svábnak) már észrevenni sem szabad? VAgy csak szimplán túlérzékeny vagy a kérdésre és alkalmi hiányosságokat hozzott felszínre az olvasáskészséged terén?
Ezt írtam:
"És nem azt akarom mondani hogy ez rossz, csak hogy így van. Tisztában vagyok vele hogy ennek vannak részben történelmi okai is de a részletes magyarázatra nem vállalkoznék, csak így látom így tapasztalom."
Aki észreveszi a túlreprezentáltságot de hangsúlyozottan(!) nem ágál ellene csak észreveszi annak is kuss???? Vagy a színmagyarnak(pl félig svábnak) már észrevenni sem szabad? VAgy csak szimplán túlérzékeny vagy a kérdésre és alkalmi hiányosságokat hozzott felszínre az olvasáskészséged terén?
dark future,
jó ez a hasonlat, csak sántább, mint én másfél hónapja.
Ha másért nem, hát azért, mert a valamikori emdéefeszdéeszpunktum ugyanis — bár látszatra hűdejó volt — kölcsönös függőséget hozott létre a mindenkori biszbaszok közt. Lehet nyugodtan kárálni arról, hogy dejapízt aztat felessel lehet osztani meg elvonni, de az ennél lényegesen fontosabb kérdésekben eddig egyetlen kormányunknak volt esélye belecsapni a lecsóba — lett belőle például médilyatörvény, aminek eredményeképpen a Csongrádi Üstfoltozók Vasárnap Esti Ultistáinak Demokratikus Szövetsége médiapolitikai tényezővé képes válni. miközben példul a már semmire sem jó magyar megyerendszert képtelenek vagyunk megszüntetni, még örülhetünk, hogy nem választófejedelemségeink vannak.
Az aktuális kontráknak meg még abban is van némi felelőssége, hogy mit ígérget és mit követel négy évente április magasságában, lásd Megyóka esetét a lakásniznisszel meg a tizenharmadik havi nyugdíj esetét, amit sikerült a roggyant államháztartás nyakába varrni, hogy utána az összes létező párt eldicsekedhessen vele, hogy az az ő személyes gyermeke, ő szülte szörnyű kínok közepette, a többi párt csak üket követte ésatöbbi. Aztán utána lehet csődbenvanazországozni meg rosszabbulélünközni, kinek kinek ízlése szerint.
jó ez a hasonlat, csak sántább, mint én másfél hónapja.
Ha másért nem, hát azért, mert a valamikori emdéefeszdéeszpunktum ugyanis — bár látszatra hűdejó volt — kölcsönös függőséget hozott létre a mindenkori biszbaszok közt. Lehet nyugodtan kárálni arról, hogy dejapízt aztat felessel lehet osztani meg elvonni, de az ennél lényegesen fontosabb kérdésekben eddig egyetlen kormányunknak volt esélye belecsapni a lecsóba — lett belőle például médilyatörvény, aminek eredményeképpen a Csongrádi Üstfoltozók Vasárnap Esti Ultistáinak Demokratikus Szövetsége médiapolitikai tényezővé képes válni. miközben példul a már semmire sem jó magyar megyerendszert képtelenek vagyunk megszüntetni, még örülhetünk, hogy nem választófejedelemségeink vannak.
Az aktuális kontráknak meg még abban is van némi felelőssége, hogy mit ígérget és mit követel négy évente április magasságában, lásd Megyóka esetét a lakásniznisszel meg a tizenharmadik havi nyugdíj esetét, amit sikerült a roggyant államháztartás nyakába varrni, hogy utána az összes létező párt eldicsekedhessen vele, hogy az az ő személyes gyermeke, ő szülte szörnyű kínok közepette, a többi párt csak üket követte ésatöbbi. Aztán utána lehet csődbenvanazországozni meg rosszabbulélünközni, kinek kinek ízlése szerint.
Amúgy meg dehogyisnem, jó a hasonlatod, csak nem úgy, ahogy te elővezetted.
Üllyé csak be, oszt vezess úgy, hogy te arra, a mitfárer meg amarra rángatja azt a kurva kormányt.
Aztán az árokban mondd azt, hogy igen, csak az én hibám, senki másé.
Muhaha.
Üllyé csak be, oszt vezess úgy, hogy te arra, a mitfárer meg amarra rángatja azt a kurva kormányt.
Aztán az árokban mondd azt, hogy igen, csak az én hibám, senki másé.
Muhaha.
Én nem így látom a helyzetet.
A kétharmados törvények/alkotmánymódosítások fontosak ugyan, de egyrészt ha nagyon muszáj, részben meg lehet őket kerülni (mint teszik is azt régióügyekben), másrészt politikai alkuk részei lehetnek (azaz megszavazásukért cserébe más területen engedményt kaphat az ellenzék). Idióta dolog ez, de működőképes, volt már rá példa.
A szimpla törvényeket viszont a kormány csak akkor nem tudja elfogadtatni, ha a pártok valamiért berágnak vagy ha nagyon fegyelmezetlen és idióta a társulat, de ez már az ő bajuk.
A reformok (vagy inkáb: "reformok") legnagyobb gátja jelenleg nem az ellenzék, hanem a rengeteg táboron belüli ellenérdekelt keresztben-kasul, a lobbisták, egyszerű párttagok, meg a Szekeres-féle szarkeverők. Persze egyszerűbb azt mondani hogy Óóóórbáááánviktóóóór. Egy nagy fütyit.
Az egész népszavazósdi pl. jelképes, ha mindenre igent mondanának a honpolgárok (amit kétlek), akkor sem lenne semmi, a költségvetést számottevően nem befolyásolná, meg két perc alatt ki lehetne dumálni, végeredményben teljesen veszélytelen, ahogy jelen formájában teljesen veszélytelen a Fidesz is, meg az egész jobboldal (kődobálók, zászlólengetők included). Orbán Viktorból kifogyott a spiritusz, ennyi.
Az igazi veszély maga az MSZP és az SZDSZ, a pozícióját féltő vagy a pozíciójától megfosztott csőcselék, a komcsi beidegződések, a megszokások, a hűbéri rendszer.
A kétharmados törvények/alkotmánymódosítások fontosak ugyan, de egyrészt ha nagyon muszáj, részben meg lehet őket kerülni (mint teszik is azt régióügyekben), másrészt politikai alkuk részei lehetnek (azaz megszavazásukért cserébe más területen engedményt kaphat az ellenzék). Idióta dolog ez, de működőképes, volt már rá példa.
A szimpla törvényeket viszont a kormány csak akkor nem tudja elfogadtatni, ha a pártok valamiért berágnak vagy ha nagyon fegyelmezetlen és idióta a társulat, de ez már az ő bajuk.
A reformok (vagy inkáb: "reformok") legnagyobb gátja jelenleg nem az ellenzék, hanem a rengeteg táboron belüli ellenérdekelt keresztben-kasul, a lobbisták, egyszerű párttagok, meg a Szekeres-féle szarkeverők. Persze egyszerűbb azt mondani hogy Óóóórbáááánviktóóóór. Egy nagy fütyit.
Az egész népszavazósdi pl. jelképes, ha mindenre igent mondanának a honpolgárok (amit kétlek), akkor sem lenne semmi, a költségvetést számottevően nem befolyásolná, meg két perc alatt ki lehetne dumálni, végeredményben teljesen veszélytelen, ahogy jelen formájában teljesen veszélytelen a Fidesz is, meg az egész jobboldal (kődobálók, zászlólengetők included). Orbán Viktorból kifogyott a spiritusz, ennyi.
Az igazi veszély maga az MSZP és az SZDSZ, a pozícióját féltő vagy a pozíciójától megfosztott csőcselék, a komcsi beidegződések, a megszokások, a hűbéri rendszer.
„ahogy jelen formájában teljesen veszélytelen a Fidesz is”
Egyáltalán nem így látom. Jelen helyzetben a Fidesz ismét negatív szerepet játszik azzal ahogyan felvezeti magát. Persze, tudom, a maszop együttműködési ajánlatai sem teljesen őszinték, de a Fidesz reakciói meglehetősen ... hmmm ...
Egyáltalán nem így látom. Jelen helyzetben a Fidesz ismét negatív szerepet játszik azzal ahogyan felvezeti magát. Persze, tudom, a maszop együttműködési ajánlatai sem teljesen őszinték, de a Fidesz reakciói meglehetősen ... hmmm ...
Hát nem biztos hogy most túl népszerű leszek, de nem is ez a cél itten... Lehet Orbán Viktort szidni, fikázni, de azért ő mégis csak megpróbált valamiféle fellendülést kieszközölni, több kevesebb sikerrel. Aki járja az országot, az nagyon jól látja a Széchenyi terv által hozott eredményeket!! Azonkívül spórolásból nem lehet egy országot fellendíteni, csak jó üzleti élettel. Mondok egy példázatot, hogy érthető legyen: Van két család: Az egyiknél hazamegy a férj: Hát asszony, nem kaptam ma sem munkát nincs mit enni adni a gyerekeknek éhezünk, de tudod mit? Adjuk el a varrógépet!! Hazamegy a másik férfi: te asszony, nincs munka, nincs pénz, nem tudok enni adni a gyerekeknek, de tutdod mit? Vegyünk egy varrógépet!! Én pedig úgy látom, hogy itt mindent eladunk és eladunk és eladunk, de az árából soha nem veszünk varrógépet, amivel esetleg pénzt is lehetne keresni!!! Hát ez a legnagyobb baj! Kiváncsi vagyok, a zöldövezeti kórházakat eladják e, és ha igen a pénz hova lesz? Ahova a reptér ára??!!
classic:
Széchenyi-terv: Az az volt, ahol nagyeszűen kitalálták, hogy hogyan is tudnak zsebretenni pár milliárdot a helyi fidesz-szimpatizáns vállalkozások segítségével... Érdekes dolog volt.
(Az mszp is megcsinálja a stikliket, azt mondanom se kell...)
Emlékszik még valaki a hatalmas aszfaltút-építő hagyományokkal rendelkező Vegyépszerre? Rotfl. Megkérem a bútorasztalost, hogy ugyan már csinálja meg nekem a csatornázást meg a vizet a házba...
Persze a másik oldalon ott a Strabag, sz ó se róla.
Aztán ugye mesélhetnénk napestig a Millenáris nevű pénzfaló amőbáról... :D
Szóval classic: a fidesz se jobb az mszp-nél, hiába erőlködsz. Mindkettő egyformán elcseszett párt.
Széchenyi-terv: Az az volt, ahol nagyeszűen kitalálták, hogy hogyan is tudnak zsebretenni pár milliárdot a helyi fidesz-szimpatizáns vállalkozások segítségével... Érdekes dolog volt.
(Az mszp is megcsinálja a stikliket, azt mondanom se kell...)
Emlékszik még valaki a hatalmas aszfaltút-építő hagyományokkal rendelkező Vegyépszerre? Rotfl. Megkérem a bútorasztalost, hogy ugyan már csinálja meg nekem a csatornázást meg a vizet a házba...
Persze a másik oldalon ott a Strabag, sz ó se róla.
Aztán ugye mesélhetnénk napestig a Millenáris nevű pénzfaló amőbáról... :D
Szóval classic: a fidesz se jobb az mszp-nél, hiába erőlködsz. Mindkettő egyformán elcseszett párt.
„a pénz hova lesz? Ahova a reptér ára?”
Na jer barátom, ülj le szépen mellém, és meséld el, hova is lett a reprér ára, mert et szemmel láthatóan nagyon jól tudod.
Persze elébb azt, milyen reptéré.
Na jer barátom, ülj le szépen mellém, és meséld el, hova is lett a reprér ára, mert et szemmel láthatóan nagyon jól tudod.
Persze elébb azt, milyen reptéré.
Csoda-Szarvas-Vadász,
meg mesélhetnénk (az egyébként nekem tetsző) palotáról, ami a kulturális költségvetést bassza hanyatt.
Ha már utak, akkor viszont a korábbi maszopos tendereket is vágjuk a helyükre, azok is érdekesek voltak.
És ha már Vegyépizé, azt tegyük hozzá, hogy amióta nemrég megváltoztak a tenderek, és kis halak is belebrummoghatnak (isteni képzavar) a nagyok dolgába, átlagosan valami 30% körül estek az árak.
Muhaha.
meg mesélhetnénk (az egyébként nekem tetsző) palotáról, ami a kulturális költségvetést bassza hanyatt.
Ha már utak, akkor viszont a korábbi maszopos tendereket is vágjuk a helyükre, azok is érdekesek voltak.
És ha már Vegyépizé, azt tegyük hozzá, hogy amióta nemrég megváltoztak a tenderek, és kis halak is belebrummoghatnak (isteni képzavar) a nagyok dolgába, átlagosan valami 30% körül estek az árak.
Muhaha.
mavo Bocsi, tényleg pontatlan voltam! Nem reptér, Malév. sajnos nem tudom, épp ez a baj. Ha tudnám, sejtésem lenne arról is, hová fog kerülni az eladott kórházak, illetve ami lényegesebb az azt körülvevő telkek ára!
"meg mesélhetnénk (az egyébként nekem tetsző) palotáról, ami a kulturális költségvetést bassza hanyatt."
Abban benne volt nyakig mindenki... Orbánék kezdték, Megyóék folytatták, közben beszállt a IX. kerület is (emlékszik még valaki, hogy egy azaz egy napra leállították az építkezést, amikor kiderült, hogy az épület egy emelettel magasabb a terveknél?). Demján meg szép csendben kaszálja befelé a pénzeket.
Abban benne volt nyakig mindenki... Orbánék kezdték, Megyóék folytatták, közben beszállt a IX. kerület is (emlékszik még valaki, hogy egy azaz egy napra leállították az építkezést, amikor kiderült, hogy az épület egy emelettel magasabb a terveknél?). Demján meg szép csendben kaszálja befelé a pénzeket.
"És ha már Vegyépizé, azt tegyük hozzá, hogy amióta nemrég megváltoztak a tenderek, és kis halak is belebrummoghatnak (isteni képzavar) a nagyok dolgába, átlagosan valami 30% körül estek az árak."
Előtte azért biztos ami biztos, a Strabag megépíthette K-Eu legnagyobb völgyhídját + 14km-t potom 70 valahány milliárdért. Nagy varázslat volt ez a Balaton déli partján, ami azért szemből nézve elég lapos, és nem feltétlen kiált völgyhídért...
Előtte azért biztos ami biztos, a Strabag megépíthette K-Eu legnagyobb völgyhídját + 14km-t potom 70 valahány milliárdért. Nagy varázslat volt ez a Balaton déli partján, ami azért szemből nézve elég lapos, és nem feltétlen kiált völgyhídért...
dark!
a völgyhíd esetében a strabag elött légy szíves vesd fel annak a 3 önkormányzatnak is a felelősségét,akik képtelenek voltak egy nyomvonaltervben megegyezni..:)
a völgyhíd esetében a strabag elött légy szíves vesd fel annak a 3 önkormányzatnak is a felelősségét,akik képtelenek voltak egy nyomvonaltervben megegyezni..:)
Mivel az autópálya országos érdek, csökkenteni kellene az önkormányzatok beleszólását a kérdésbe. Volt már róla szó, csak senki nem meri meglépni. Mert puha pöcsök. Mint most éppen kórház ügyben...
Gondolom a Budapest Airport Rt.-re gondolhatott, nem a Malévre. Nem ártana pontosabban írni, ha meg valaki valamire nem emlékszik, ott a gugli, fél perc alatt (majdnem) minden kideríthető.
"Az államfő pénteken, Budapesten, hivatalában beszélt erről, amikor átadta a kinevezési okmányokat Baja Ferencek, Burány Sándornak, Kolber Istvánnak, Magyar Bálintnak és Németh Imrének, a Miniszterelnöki Hivatal január 1-je óta hivatalban lévő államtitkárainak."
index.hu/politika/belhirek/?main:2007.01.12.&295639
Reformok, leépítések, kisebb állami apparátus. Na ja. Most kúrják el éppen sokadjára is, a szemünk láttára. Mikor lehetne végre megszabadulni ezektől az arcoktól? Dumálós puha pöcs vagy, Feri.
index.hu/politika/belhirek/?main:2007.01.12.&295639
Reformok, leépítések, kisebb állami apparátus. Na ja. Most kúrják el éppen sokadjára is, a szemünk láttára. Mikor lehetne végre megszabadulni ezektől az arcoktól? Dumálós puha pöcs vagy, Feri.
dark future: következő szabad választáson is a fideszre szavazol. :D
Ezt én is sokszor kérdeztem Áderrel kapcsolatban...
Ezt én is sokszor kérdeztem Áderrel kapcsolatban...
Csoda-Szarvas-Vadász jóvan, brilliáns ellenérv volt. "Hányok, megyek, buta antiszemita vagy" - ezek tipikusak ha nincsenek hirtelen észérvek:) (Jó elismerem, van amikor nincs értelme másnak, de azért te is tudod, hogy mi történt volna az általam felvázolt hipotetikus esetben... túl jól tudod ahhoz, hogy tudtál volna reagálni valami "á dehogy nem így lett volna" válasszal... mert te is tudod hogy de igen)
Csoda-Szarvas-Vadász 2007.01.13. 17:54:32
"dark future: következő szabad választáson is a fideszre szavazol. :D
Ezt én is sokszor kérdeztem Áderrel kapcsolatban..."
1. Nem szavaztam/szavazok a Fideszre (ahogy a jelenlegi palettából másra sem).
2. Áder (ellentétben Baja Ferivel) nem államtitkár egy olyan kormányban, akik az államapparátus jelentős leépítését ígérték (kb. három-négy hónappal ezelőtt). Hogy az előbbi mit csinál a Fideszben, az utóbbi meg az MSZP-ben, az a pártok dolga, ahhoz semmi közünk. Ahhoz inkább van, hogy mi szükség ennyi semmihaszna államtitkárra, meg ahhoz is, hogy a párton belüli pozícióharcból kifolyólag miért kell faszkalapokat bársonyszékbe juttatni.
3. Az meg krvára nem érdekel, hogy O.V. is így csinálná. Jelenleg nem ő van kormányon (szerencsére). Jelenleg az érdekel, hogy itt van egy hazudozó, szavahihetetlen miniszterelnök, aki leépítést ígért, aztán lassan többen lesznek magas (=jól fizető, befolyásos) pozíciókban, mint eddig voltak. Ráadásul még csak nem is szakemberek, hanem semmihez nem értő, szarkeverő pártkatonák.
No ez a bajom. Vili?
"dark future: következő szabad választáson is a fideszre szavazol. :D
Ezt én is sokszor kérdeztem Áderrel kapcsolatban..."
1. Nem szavaztam/szavazok a Fideszre (ahogy a jelenlegi palettából másra sem).
2. Áder (ellentétben Baja Ferivel) nem államtitkár egy olyan kormányban, akik az államapparátus jelentős leépítését ígérték (kb. három-négy hónappal ezelőtt). Hogy az előbbi mit csinál a Fideszben, az utóbbi meg az MSZP-ben, az a pártok dolga, ahhoz semmi közünk. Ahhoz inkább van, hogy mi szükség ennyi semmihaszna államtitkárra, meg ahhoz is, hogy a párton belüli pozícióharcból kifolyólag miért kell faszkalapokat bársonyszékbe juttatni.
3. Az meg krvára nem érdekel, hogy O.V. is így csinálná. Jelenleg nem ő van kormányon (szerencsére). Jelenleg az érdekel, hogy itt van egy hazudozó, szavahihetetlen miniszterelnök, aki leépítést ígért, aztán lassan többen lesznek magas (=jól fizető, befolyásos) pozíciókban, mint eddig voltak. Ráadásul még csak nem is szakemberek, hanem semmihez nem értő, szarkeverő pártkatonák.
No ez a bajom. Vili?
Csoda-Szarvas-Vadász 2007.01.13. 17:54:32
A személyeskedésért cserébe: Te meg valószínűleg egy Népszaván kívül mást nem olvasó fanatikus vagy, vagy fizetett pártmunkás. Legalábbis a környezetemben az egyébként balra szavazók is csodálkoznak a kinevezéseken (és erősen fejcsóválnak...).
A személyeskedésért cserébe: Te meg valószínűleg egy Népszaván kívül mást nem olvasó fanatikus vagy, vagy fizetett pártmunkás. Legalábbis a környezetemben az egyébként balra szavazók is csodálkoznak a kinevezéseken (és erősen fejcsóválnak...).
dark future,
eddig nem akartam beszólni, hátha magadtól. A hír így folytatódik:
„Baja, Burány, Kolber és Németh eddig a Fejlesztéspolitikai Irányító Testület (FIT) tagjaként, Magyar a testület alelnökeként tevékenykedett.”
Ergo ez egyetlen új ember, és az nem az gyűlölt Baja (akiről mellesleg kiderült ez-az, mégis rajta maradt Zsurk).
Ennek fényében az államleépítést iderángatni és mutogatni ...
PS: Áder meg házelnök volt bazmeg. Te nem hánytál? Téged nem zavart?
eddig nem akartam beszólni, hátha magadtól. A hír így folytatódik:
„Baja, Burány, Kolber és Németh eddig a Fejlesztéspolitikai Irányító Testület (FIT) tagjaként, Magyar a testület alelnökeként tevékenykedett.”
Ergo ez egyetlen új ember, és az nem az gyűlölt Baja (akiről mellesleg kiderült ez-az, mégis rajta maradt Zsurk).
Ennek fényében az államleépítést iderángatni és mutogatni ...
PS: Áder meg házelnök volt bazmeg. Te nem hánytál? Téged nem zavart?
Egy kreált (= valószínűleg alkotmányjogi szempontból támadható) testület tagjának lenni nem ugyanaz, mint államtitkárnak. Ha megnézed, a minisztériumokat lassan osztályvezetői szinten kell működtetni, mert a közigazgatási államtitkári posztot (akik legalább értettek valamit az adott szakmához) megszüntették, a miniszter és az államtitkára (és az ilyen "csinált" testületek tagsága) meg általában szarhoz sem értő pártpolitikus, akinek be kellett vmivel fogni a száját.
Áder. Továbbra sem érted a különbséget. Házelnököt meg helyetteseket meg egyéb parlamenti funkcikat megegyezés szerinti arányban adnak a pártok, az adott helyre ők delegálnak embert, ez tehát egy párton belüli döntés, olyan hülyét tesznek oda, amilyet akarnak. Más a helyzet a kormányzati pozíciókkal. Azokat a helyeket nem csak leamortizált pártfaszkalapokkal lehetne feltölteni. Olyanok ezek a csávók, mint a dínó a Frédi-Béniben. Ha kibasszák őket végre az ajtón, újra bemásznak az ablakon.
----------
Egyébként azt veszem észre, hogy vakságban, fanatizmusban és "hitbuzgóságban" a balosok is kezdik beérni a jobbosokat. Ha valaki kritizálni merészel, akkor az ellenség.
Ha pl. az őszödi beszédet nem Gyurcsány mondta volna hanem történetesen pl. én, tutira megköveztek érte, hogy állíthatok ilyeneket a drága jó MSZP-ről.
Áder. Továbbra sem érted a különbséget. Házelnököt meg helyetteseket meg egyéb parlamenti funkcikat megegyezés szerinti arányban adnak a pártok, az adott helyre ők delegálnak embert, ez tehát egy párton belüli döntés, olyan hülyét tesznek oda, amilyet akarnak. Más a helyzet a kormányzati pozíciókkal. Azokat a helyeket nem csak leamortizált pártfaszkalapokkal lehetne feltölteni. Olyanok ezek a csávók, mint a dínó a Frédi-Béniben. Ha kibasszák őket végre az ajtón, újra bemásznak az ablakon.
----------
Egyébként azt veszem észre, hogy vakságban, fanatizmusban és "hitbuzgóságban" a balosok is kezdik beérni a jobbosokat. Ha valaki kritizálni merészel, akkor az ellenség.
Ha pl. az őszödi beszédet nem Gyurcsány mondta volna hanem történetesen pl. én, tutira megköveztek érte, hogy állíthatok ilyeneket a drága jó MSZP-ről.
Asszem, télleg elbeszélünk egymás mellett.
Te tök természetesnek veszed, hogy ha a maszop berak egy szerekesimrét, hadügyi lófasznak, az szar (igen, az), de ha a fidesz berak egy áderjánost házelnöknek, az szíve joga és az tök természetes.
Muhahaha.
A kettő tökugyanaz.
Amúgy tulajdonképpen te is ezt írtad, legfeljebb nem vetted észre.
Te tök természetesnek veszed, hogy ha a maszop berak egy szerekesimrét, hadügyi lófasznak, az szar (igen, az), de ha a fidesz berak egy áderjánost házelnöknek, az szíve joga és az tök természetes.
Muhahaha.
A kettő tökugyanaz.
Amúgy tulajdonképpen te is ezt írtad, legfeljebb nem vetted észre.
Éppen amiatt terelték vissza az államaparátusba a testületet, mert nem volt helye az alkotmányos sémában (ebből következően nem tudta volna megfelelően ellenőrizni az országgyűlés):
www.nol.hu/cikk/417775/
Ez önmagában üdvözlendő tény, az viszont kevésbé, hogy egyáltalán mi szükség volt a testületre (ezt a funkciót elláthatta volna vmelyik meglévő minisztérium is), ill. hogy egyeztethető össze a leépítéssel az új miniszter + az öt (5!) új államtitkár, az államtitkárok (idézem a Népszabadságot:) "minden juttatásával, autóval, közvetlen beosztottakkal és reprezentációs kerettel együtt".
Tudom, nem emiatt megy csődbe az ország, de nem kellene folyton segget csinálni a szájukból.
Azt meg továbbra is fenntartom, hogy a minisztériumok nem azért vannak, hogy a lejárt szavatosságú pártaparátcsikokat be lehessen nyomni valahová zsíros fizetésekkel.
www.nol.hu/cikk/417775/
Ez önmagában üdvözlendő tény, az viszont kevésbé, hogy egyáltalán mi szükség volt a testületre (ezt a funkciót elláthatta volna vmelyik meglévő minisztérium is), ill. hogy egyeztethető össze a leépítéssel az új miniszter + az öt (5!) új államtitkár, az államtitkárok (idézem a Népszabadságot:) "minden juttatásával, autóval, közvetlen beosztottakkal és reprezentációs kerettel együtt".
Tudom, nem emiatt megy csődbe az ország, de nem kellene folyton segget csinálni a szájukból.
Azt meg továbbra is fenntartom, hogy a minisztériumok nem azért vannak, hogy a lejárt szavatosságú pártaparátcsikokat be lehessen nyomni valahová zsíros fizetésekkel.
"a maszop berak egy szerekesimrét, hadügyi lófasznak, az szar (igen, az), de ha a fidesz berak egy áderjánost házelnöknek, az szíve joga és az tök természetes"
Mindekettő szar, de míg ez utóbbit a meglévő anyagból KELL megoldani (országgyűlési tisztségviselő csak képviselő lehet), addig minisztert és államtitkárt NEM lenne muszáj pártkatonákból csinálni (ahogy régebben nem is volt divat, hogy a teljes minisztériumi vezetés hozzánemértő pártfaszkalap). Ha még így sem érted a különbséget, akkor hagyjuk, feladom.
Mindekettő szar, de míg ez utóbbit a meglévő anyagból KELL megoldani (országgyűlési tisztségviselő csak képviselő lehet), addig minisztert és államtitkárt NEM lenne muszáj pártkatonákból csinálni (ahogy régebben nem is volt divat, hogy a teljes minisztériumi vezetés hozzánemértő pártfaszkalap). Ha még így sem érted a különbséget, akkor hagyjuk, feladom.
„addig minisztert és államtitkárt NEM lenne muszáj pártkatonákból csinálni”
Muhaha ... az a sok nem pártkatona miniszter eddig is ...
Muhaha ... az a sok nem pártkatona miniszter eddig is ...
Szerintem ő arra céloz, hogy pölö a szekeresimre az egy gonosz pártkatona, a dajcstomi meg még éppen nem volt az
A gyengébbek, főleg Tóta (Weak) Árpád számára még nem világos, hogy Morvai pont az olyan figurák (na és Bánó - Muster és Margarita) miatt akadt ki mint amilyen ő is, úgyhogy Totya, hagyd abba a mindennapos zsidózást mert unalmas.
Morvai nem azzal a témával ment oda, amibe végül belekényszerítették, de az érdemi munkájára nem is voltak kiváncsiak.
Te, meg ti, meg a MAGATOKFAJTÁK csináljátok ezt naponta és már unásig unta minden épeszű ember, fejezzétek be, a magam részéről pedig szarok az ilyen pimaszkodó, izgága kilincsorrúak fejére (ha már ezt a te így előhoztad), mint amilyen te is vagy, a haverjaiddal együtt, mindennap előtuszakodtok a hülye kis sorstalan metéltfaszú frusztrációtokkal, tőlem eztán a fejetek tetejére is állhattok, mert a cinikus mindent-fikázásban odáig mentek, hogy pl. azt is fölrovod a nőnek, hogy a palesztin nők jogaiért küzd, csak azért mert azok palesztinok és nem zsidó nők, ez mindennek a non-plusz ultra nagy csimborasszója, te büszke okos liberális gyöngyszem!
Morvai nem azzal a témával ment oda, amibe végül belekényszerítették, de az érdemi munkájára nem is voltak kiváncsiak.
Te, meg ti, meg a MAGATOKFAJTÁK csináljátok ezt naponta és már unásig unta minden épeszű ember, fejezzétek be, a magam részéről pedig szarok az ilyen pimaszkodó, izgága kilincsorrúak fejére (ha már ezt a te így előhoztad), mint amilyen te is vagy, a haverjaiddal együtt, mindennap előtuszakodtok a hülye kis sorstalan metéltfaszú frusztrációtokkal, tőlem eztán a fejetek tetejére is állhattok, mert a cinikus mindent-fikázásban odáig mentek, hogy pl. azt is fölrovod a nőnek, hogy a palesztin nők jogaiért küzd, csak azért mert azok palesztinok és nem zsidó nők, ez mindennek a non-plusz ultra nagy csimborasszója, te büszke okos liberális gyöngyszem!
Nemértő, neked valszeg fitymaszűkületed van, de legalábbis csőlátásod, ezzel együtt a "sorstalan metéltfaszú frusztráció" kifejezetten gyöngyszem. El is raktározom jobb napokra.
Szekeres Imre hozzaerteset kulonben jelzi, hogy most akarja megkettozni a magyar katonak letszamat Irakban..)-:
„pl. azt is fölrovod a nőnek, hogy a palesztin nők jogaiért küzd, csak azért mert azok palesztinok és nem zsidó nők”
Muhaha ... azzal nem lenne semmi baj, de hogy az összes bajukat a bibsikre keni at áldott jó asszony, az minimum vicces.
Muhaha ... azzal nem lenne semmi baj, de hogy az összes bajukat a bibsikre keni at áldott jó asszony, az minimum vicces.
A legfőbb hadúrra, Szekeresre.
Odament, de a katonáit már nem látogatta meg (még páncélozott autóban sem), mert az veszélyes lett volna... Bezzeg az oldalról nem védő repeszmellény az nem volt veszélyes...
Odament, de a katonáit már nem látogatta meg (még páncélozott autóban sem), mert az veszélyes lett volna... Bezzeg az oldalról nem védő repeszmellény az nem volt veszélyes...
Az utolsó 100 komment: