Előkerült a kommentekben, de persze már jóval korábban is az a kérdés, hogy ha az ember újságot ír, és ezt úgy teszi, hogy nem kíméli semelyik oldal idiótáit, akkor az vajon nihilizmus-e.
Először is elismerem, leszögezem, sőt le is csavarozom: nagyon is függ a habitustól, személyes érzékenységtől, előélettől és még egy sor egyébtől, hogy ki milyen fajta idiotizmusra érzékeny. Egyes témákban lejjebb van az ingerküszöb; így például amikor valláserkölcsi alapon technozenéről nyilatkozik egy intelligens molekula, akkor nálam hamarabb lép be a turbó, mint ha mondjuk a bankadóról van szó. Közpénzből önreklámozó kormányok viszont bármilyen színben képesek felfuttani a pepszintermelésemet. És a szuicid liberalizmus is.
Na most akkor: nihilista-e vagy?
Az idén a Szigeten rendeztek egy könnyed traccsot, amelyen Para-Kováccsal, Németh Péterrel (Népszava), valamint Csermely Péterrel, a Magyar Nemzet főszerkesztő-helyettesével vitatkoztunk. A műsorban el is érkeztünk ehhez a témához, vagyis hogy helyénvaló-e bajtársiasság nélkül csépelni fideszest, szocit és libsit egyaránt. Körülbelül így hangzott a beszélgetés:
Én: (kipirosodva a Magyar Vizsla-téma után) ...nem olyan bonyolult ez! Ni, egy tolvaj narancsban: megírom. Ni, egy másik tolvaj pirosban: megírom. Mit érdekel engem a pártállása?
Csermely: (komoran) Ez nem más, mint értéknélküliség. Nihil.
Én: Nem, Péter, ebben benne van az értékrend. Az, hogy lopni nem szabad.
Ennyi, nem bonyolítom tovább. A nihilizmus vádja akkor áll meg, ha összekeverjük a magyar politikai pártokat az eszmékkel, illetve feltételezzük, hogy a személyiség integritása megköveteli a párttagságot. Csak akkor. De ne tegyünk már ilyet. A párt arra való, hogy négyévente egyszer legyen kire szavazni. A maradék ezernégyszázvalahány napban pedig figyeljünk nagyon oda, és óbégassunk hangosan, ha azt látjuk, hogy csalnak, lopnak, hazudnak. Ez nem nihil, ez a jó erkölcs. Cikkcakk? A nagy büdöst. Egyenes az. Csak az nem látja, aki cikkcakkban mozog.
Cikkcakkban egyenesen
2006.12.18. 16:43 Tóta W. Árpád
Címkék: magyar hírlap index inside
412 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://w.blog.hu/api/trackback/id/tr2123182
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nem olvastam bele a kommentekbe, mert le van szarva, hogy ki mit írt :).
Viszont egyetértek TótaW az álláspontoddal, attól még, hogy tele van a töke az embernek sok mindennel, ami körülveszi, és ennek hangot is ad a maga módján, az rohadtul nem jelenti azt, hogy neki nincs véleménye, elgondolása, ne adj' isten jobbító szándéka, stb. (amelyek mind-mind tartalmaznak valamiféle kifejtett vagy burkolt értékrendet, még, ha ez is mindenféle hiányosságoktól szenved(het)).
Tele van a faszom pl. az életünk ilyen fokú átpolitizáltságával, és rohadtul utálom mindkét oldalt emiatt, de ettől még nem vagyok nihilista, legfeljebb pont az olyan emberek szemében, akiknek ez folyamatos politizálás, ellenségkeresés olyan, mint a levegő, vagy egy falat kenyér. Az olyanok szemében, akik minden tettben politikai motívációkat látnak, vagy ha nem látnak, akkor "keresnek" (belemagyaráznak). Igen, az ilyenek szemében nihilista vagyok, de le is szarom őket, ahogy az én értékrendem szerint le is kell.
Volt régebben, hogy itt megkértem valamelyik témánál a kedves kommentezőket, hogy ugyan hagyják már a picsába ezt az egészet, és szarjanak bele mindkét oldal sík érdektelen és értelmetlen hülyeségeibe, a mondvacsinált, "vihar a biliben" kaliberű, szánalmas megmozdulásaikba, és valamelyik mindjárt le is nihilistázott (ha nem is ezekkel a szavakkal), hogy jaj, hová vezetne, ha a "köznép" (ez a szó viszont benne volt, az biztos) minden tagja így gondolkodna. Ezért van a demokrácia válságban Magyarland-ben, és nem azon látszatokok miatt, melyeket egyik vagy másik oldal naponta sorolgat orrvérzésig, természetesesen a másik hibájaként feltüntetve.
Uff.
És off is, ha hozzá is szól valaki a megjegyzésemhez, nem fogok vele vitázni, akkor is, ha elküld a vérvörösbe, mert nem érdekel. :D
Továbi szép napot mindenkinek.
Viszont egyetértek TótaW az álláspontoddal, attól még, hogy tele van a töke az embernek sok mindennel, ami körülveszi, és ennek hangot is ad a maga módján, az rohadtul nem jelenti azt, hogy neki nincs véleménye, elgondolása, ne adj' isten jobbító szándéka, stb. (amelyek mind-mind tartalmaznak valamiféle kifejtett vagy burkolt értékrendet, még, ha ez is mindenféle hiányosságoktól szenved(het)).
Tele van a faszom pl. az életünk ilyen fokú átpolitizáltságával, és rohadtul utálom mindkét oldalt emiatt, de ettől még nem vagyok nihilista, legfeljebb pont az olyan emberek szemében, akiknek ez folyamatos politizálás, ellenségkeresés olyan, mint a levegő, vagy egy falat kenyér. Az olyanok szemében, akik minden tettben politikai motívációkat látnak, vagy ha nem látnak, akkor "keresnek" (belemagyaráznak). Igen, az ilyenek szemében nihilista vagyok, de le is szarom őket, ahogy az én értékrendem szerint le is kell.
Volt régebben, hogy itt megkértem valamelyik témánál a kedves kommentezőket, hogy ugyan hagyják már a picsába ezt az egészet, és szarjanak bele mindkét oldal sík érdektelen és értelmetlen hülyeségeibe, a mondvacsinált, "vihar a biliben" kaliberű, szánalmas megmozdulásaikba, és valamelyik mindjárt le is nihilistázott (ha nem is ezekkel a szavakkal), hogy jaj, hová vezetne, ha a "köznép" (ez a szó viszont benne volt, az biztos) minden tagja így gondolkodna. Ezért van a demokrácia válságban Magyarland-ben, és nem azon látszatokok miatt, melyeket egyik vagy másik oldal naponta sorolgat orrvérzésig, természetesesen a másik hibájaként feltüntetve.
Uff.
És off is, ha hozzá is szól valaki a megjegyzésemhez, nem fogok vele vitázni, akkor is, ha elküld a vérvörösbe, mert nem érdekel. :D
Továbi szép napot mindenkinek.
Egy rövid érdekesség: A család egyik 56-ban melegebb éghajlatra távozott barátja még a 90-es évek legelején (90-91- körül), akkor meglehetősen cinikusnak mondott szemléletével a következőt szólotta volt: "Nektek itt még vagy 10-12 évig nagyon nem lesz jó, és aztán lassan majd csak felküzditek magatok, de talán beletelik még 15 év is. Addig kihalnak a régi emberek, megszokások. Persze ha bekövetkezik valami nagyon rossz, akkor tovább tart."
Hát bekövetkezett. És ráadásul a fene vigye, nem hal ki, csak öröklődik az attitűd is tovább a sajtóban, politikában, közigben, Igaszolgban, és a gazdaság bizonyos részein.
Hát bekövetkezett. És ráadásul a fene vigye, nem hal ki, csak öröklődik az attitűd is tovább a sajtóban, politikában, közigben, Igaszolgban, és a gazdaság bizonyos részein.
tistedur
Churchillnek volt monogramos cipője is (WC). Ő egy külön kategória. Tőle és Woody Allentől származó beszólásokkal vannak tele az idézetes könyvek. Egyenlőre nincs olyan hazai politikus, akitől bármit is lehetne idézni. Kivéve azokat a dolgokat, amikből viccek születnek.
Churchillnek volt monogramos cipője is (WC). Ő egy külön kategória. Tőle és Woody Allentől származó beszólásokkal vannak tele az idézetes könyvek. Egyenlőre nincs olyan hazai politikus, akitől bármit is lehetne idézni. Kivéve azokat a dolgokat, amikből viccek születnek.
Miért? a Mi az hogy! Nagyon is! neked smafu?
Vagy a dübörög a gazdaság, meg a hunhiéna vagy mi már semmi?
Vagy a dübörög a gazdaság, meg a hunhiéna vagy mi már semmi?
Wonderland
vagy barki mas...
ezt magyarazzatok meg nekem. Miert van az, hogy a rendszervaltas ota eltelt idoben mar folnott 1 generacio, akik abszolut nem vagy csak alig emlekeznek a szocko korszakra es megis, a mentalitas el tovabb...
vagy barki mas...
ezt magyarazzatok meg nekem. Miert van az, hogy a rendszervaltas ota eltelt idoben mar folnott 1 generacio, akik abszolut nem vagy csak alig emlekeznek a szocko korszakra es megis, a mentalitas el tovabb...
cozumel!
mert az attitűdök tanulhatóak..
a felnőtt generáció nem emlékszik az átkosra,de a szüleik igen..
mert az attitűdök tanulhatóak..
a felnőtt generáció nem emlékszik az átkosra,de a szüleik igen..
cozumel:
mert a régiek még élnek, maradt a befolyás. Sohasem az emlékek határozzák meg dolgok menetét.
mert a régiek még élnek, maradt a befolyás. Sohasem az emlékek határozzák meg dolgok menetét.
Nem is volt rendsezreváltás, erről azért ne feledkezzünk meg.
Módszer és fogyasztási minőségváltás az volt, de ennyi.
Módszer és fogyasztási minőségváltás az volt, de ennyi.
Csak egy film jut erről az eszembe, a múlt héten volt a premierje itthon, az a címe, hogy Forradalom (a Román Filmhét keretében már bemutatták Volt vagy sem? címmel). Érdemes megnézni.
Öööö, hát igen, még élnek. 50 es éveik közepén/elején levők akik most főnökök. Ők abban a rendszerben szociálizálódtak. Másrészt ez rossz is nekünk, mert az a korszak amikor kezdtek a kádári technokrata, de már nagyrészt ideológiamentes mutyivilág volt. Akik meg most nőttek/nőnek fel, tőlük látják a viselkedési/ügyintézési modelleket.
Tóta:
mit szóljon mindehhez egy Mózes gyűlölő?
Mit mond minden tudás forrása, a Talmud, a témához?
Nihilizmusról szó sem leshet.
A Talmud világosan megadja az útmutatást.
mit szóljon mindehhez egy Mózes gyűlölő?
Mit mond minden tudás forrása, a Talmud, a témához?
Nihilizmusról szó sem leshet.
A Talmud világosan megadja az útmutatást.
Média-hack breaking news: Veres János lefejelte (?) a HírTV kameráját. A Hír TV szerint direkt csinálta.
Az év politikai vicce kategóriában szerintem esélyes a hír. :))
Az év politikai vicce kategóriában szerintem esélyes a hír. :))
Összefoglalva egy hozzászólást, egy biztos: egy antidemokrata demagóg biztos van ebben az országban.
"Kósa Lajos végül cselként értékelte, hogy a meghívottak, tehát a főpolgármester, a budapesti kerületi polgármesterek, a megyei jogú városok vezetői, a megyei önkormányzatok és a kistérségi társulások elnökei helyett a kormány három tagja jelent meg a tanácskozáson, akiknek a fideszes politikus szerint sikerült megakadályozniuk az érdemi vitát. Az egyeztetésről láthatóan idegesen távozó pénzügyminiszter a hírTV kameráján vezette le feszültségét.
Később Veres János szóban is megerősítette, nem véletlenül fejelte le a hírtelevízió kameráját. Mint mondta, az egyeztetésen volt olyan televíziós társaság, amelyiknek nem szeret nyilatkozni."
Később Veres János szóban is megerősítette, nem véletlenül fejelte le a hírtelevízió kameráját. Mint mondta, az egyeztetésen volt olyan televíziós társaság, amelyiknek nem szeret nyilatkozni."
Császár Attila kaján vigyorral lengetett egy húszezrest a fejelés elött: Jánosom, ezt se neked küldte a Strabag.
Hja, ha valaki elsütötte már, akkor bocsánat: Veres János személyében megszületett a magyar politikai Zidane.
Laurie: Semmi antidemokratát nem írtam, de ami tény az tény. Egyébként demokrácia is kell az antidemokratákhoz.
guga,
Azt írod, „és biztos, hogy nem a Népszabiban vagy a Narkóban olvasol először mondjuk az iksz megyei piros umbuldáról”. Legfeljebb féligazság. A Népszabó valóban nem valószínű, de a MaNcsban igencsak olvashatsz olyan coci vagy szadi szarokról, amiről másutt nem, vagy csak később.
Oké, Orbánt nem szeressék, meg a Nemzet Orvosát se; Semjén pláne inklúdid; de azon túl meglepően hasonló mértékben rugdalnak mindenkit.
Azt írod, „és biztos, hogy nem a Népszabiban vagy a Narkóban olvasol először mondjuk az iksz megyei piros umbuldáról”. Legfeljebb féligazság. A Népszabó valóban nem valószínű, de a MaNcsban igencsak olvashatsz olyan coci vagy szadi szarokról, amiről másutt nem, vagy csak később.
Oké, Orbánt nem szeressék, meg a Nemzet Orvosát se; Semjén pláne inklúdid; de azon túl meglepően hasonló mértékben rugdalnak mindenkit.
vagymi,
„Érdekes, hogy w Gyursánytól elfogadja azt, hogy olyan dolog ellen küzd, amiben ő maga is nyakig benne volt, addig Solyomtól nem fogad el egy ugyanilyen, elvi élű küzdelmet, amiben ő maga legfeljebb ha csak bokáig volt benne.”
Nem tom, erről tótawének mi a valódi, nekem az, hogy Fletó legalább azt mondta, ez így helytelen, másképp kellene csinálni, míg a mi egyetlen drága madarunk két veretes morális válság közt egy szusszanásnyi időre is képtelen azt mondani, hogy jó, elismerem, ez csúnya volt.
„Érdekes, hogy w Gyursánytól elfogadja azt, hogy olyan dolog ellen küzd, amiben ő maga is nyakig benne volt, addig Solyomtól nem fogad el egy ugyanilyen, elvi élű küzdelmet, amiben ő maga legfeljebb ha csak bokáig volt benne.”
Nem tom, erről tótawének mi a valódi, nekem az, hogy Fletó legalább azt mondta, ez így helytelen, másképp kellene csinálni, míg a mi egyetlen drága madarunk két veretes morális válság közt egy szusszanásnyi időre is képtelen azt mondani, hogy jó, elismerem, ez csúnya volt.
cozumel 2006.12.19. 14:57:04
Hogy miért él tovább?:) Rendszerváltás volt? Lemaradtam vmiről?:) Nem inkább csak modellváltás?!
Ezen filózzatok:D
Hogy miért él tovább?:) Rendszerváltás volt? Lemaradtam vmiről?:) Nem inkább csak modellváltás?!
Ezen filózzatok:D
edebácsi,
„Azér' dicséret előtt tessenek valami emlékezetjavítót bevenni, akkor majd feldereng a Narancs szerkesztősége teliszart nadrággal, a Princz rosszallóan föléjük boruló árnyéka alatt!”
Kevered a szezont a faszommal, édes fiam, és akkor még dícsértelek, de nagyon.
A Princz-féle postamaci szinte a teljes médiát tömte gempával, így a MaNcsnak is az egyik fő bevételi forrását jelentették.
Aztán amikor a fiúk átvették a kormányt és a bankot, akkor szépen, szelektíven megszüntettek hirdetési helyeket: 168 óra, Népszabó, MaNcs, stb., plusz a MaNcsot jól be is perelték a nevéért, jó évig nem is használták – megjegyzem, hasonló törvénytisztelő megoldást megnéznék bármely más médiától ...
A MaNcsban ezután hónapokig a kutya se hirdetett, azt hitték, megpusztul, olyan lapba meg nem érdemes hirdetni, ami egyszercsak nem jelenik meg és így a kifizetett hirdetések sem.
Szerencsére az olvasók eltartották addig a lapot, amíg a hirdetők belátták, mégsem fog bedőlni.
„Azér' dicséret előtt tessenek valami emlékezetjavítót bevenni, akkor majd feldereng a Narancs szerkesztősége teliszart nadrággal, a Princz rosszallóan föléjük boruló árnyéka alatt!”
Kevered a szezont a faszommal, édes fiam, és akkor még dícsértelek, de nagyon.
A Princz-féle postamaci szinte a teljes médiát tömte gempával, így a MaNcsnak is az egyik fő bevételi forrását jelentették.
Aztán amikor a fiúk átvették a kormányt és a bankot, akkor szépen, szelektíven megszüntettek hirdetési helyeket: 168 óra, Népszabó, MaNcs, stb., plusz a MaNcsot jól be is perelték a nevéért, jó évig nem is használták – megjegyzem, hasonló törvénytisztelő megoldást megnéznék bármely más médiától ...
A MaNcsban ezután hónapokig a kutya se hirdetett, azt hitték, megpusztul, olyan lapba meg nem érdemes hirdetni, ami egyszercsak nem jelenik meg és így a kifizetett hirdetések sem.
Szerencsére az olvasók eltartották addig a lapot, amíg a hirdetők belátták, mégsem fog bedőlni.
lac1 2006.12.19. 15:05:29
Látod, ha Haidernél nem is értettünk egyet, itt igen, legalábbis ennél a hozzászólásodnál.
Látod, ha Haidernél nem is értettünk egyet, itt igen, legalábbis ennél a hozzászólásodnál.
Az öszödi belső körben hangzott el, és az igazi üzenete az volt, hogy "nézzünk már önmagunkba" ill. "csináljuk már valamit". Sólyom pedig elhatárolódott a nem-kézfogástól. Igazi hamuszórás saját főre egyik oldalon sem volt. Örök téma, Fletó, kúrtuk-e vagy csak ő el, ill. Sólyom. Meg az öszödi beszéd értelmezése. Jó erről beszélni, lehet is sokat, szerintem fogunk is.
De: van itt egy érdekes téma, mikor korrekt egy újságíró, illetve nihil-e amikor nem pártos?
De: van itt egy érdekes téma, mikor korrekt egy újságíró, illetve nihil-e amikor nem pártos?
Pascal,
"Pártos" újságíróink már vannak. Nem is baj - hisz vki(k) elmondják nekünk a saját értékrendjeiket - amennyiben politikai lapokról értekezünk.
Onnantól viszont már bibis, hogy takargatnak - azaz mégiscsak értékrend nélküliek.
És végezetül: Ha sikerülne vkinek/vkiknek kitörnie ebből a szellemi béklyóból abból lehetne egy ide-oda mondogató, aminek hatásai lennének - így a "pártkutyák" egy kicsit visszavennének.
Egyetlen gond van. Nincs ilyen - nihil.
"Pártos" újságíróink már vannak. Nem is baj - hisz vki(k) elmondják nekünk a saját értékrendjeiket - amennyiben politikai lapokról értekezünk.
Onnantól viszont már bibis, hogy takargatnak - azaz mégiscsak értékrend nélküliek.
És végezetül: Ha sikerülne vkinek/vkiknek kitörnie ebből a szellemi béklyóból abból lehetne egy ide-oda mondogató, aminek hatásai lennének - így a "pártkutyák" egy kicsit visszavennének.
Egyetlen gond van. Nincs ilyen - nihil.
Akik itt azt kifogásolják, hogy GyF miért nem mondta el az ŐB tartalmát nyilvánosan, azokat emlékeztetném az MTV-ben augusztusban előadott ún. Hatperces Beszédre (6B). Katasztrófa volt, mind az eljárás, mint a megfogalmazás.
A nihilizmus vádja a fent leírt esetben sztem baromság. Ellenben sok újságíró esetében megáll a gátlástalan opportunizmus vádja.
Azt mondjatok, nem is volt rendszervaltas (amivel egyetertek), ezert nem valtozott a szemlelet.
Nem inkabb forditva?
Nem valtozott a hozzaallasunk az alapvetoen fontos temakban, illetve csak olyan mertekben, amig a szemelyes erdekeinket biztonsagban tudtuk. S mivel valojaban nem valtozott a szemlelet, nem is tortent rendszervaltas.
Szal en ezen toprengek...miert olyan nehez valtani, amikor tudjuk, hogy a fennallo rendszer szar?
Nem inkabb forditva?
Nem valtozott a hozzaallasunk az alapvetoen fontos temakban, illetve csak olyan mertekben, amig a szemelyes erdekeinket biztonsagban tudtuk. S mivel valojaban nem valtozott a szemlelet, nem is tortent rendszervaltas.
Szal en ezen toprengek...miert olyan nehez valtani, amikor tudjuk, hogy a fennallo rendszer szar?
"jó, elismerem, ez csúnya volt..."
GyF soha a büdös életbe' el nem ismerte, hogy vagyonát minimum etikátlan úton szerezte, jó reggelt kívánok!
"Mi az hogy! Nagyon is! Csak törvényesen és tisztességesen!"
Nem a politikai hibáiról beszélünk, azt elismerte, persze, az övéinek, majd, miután látta, hogy a beszéd kurva jól sikerült, az olyanok kedvéért, mint a mi Árpádunk, kiszivárogtatta, hogy legalább egy vékony intellektüel rajongótábora legyen neki, akik meg tudnak töltani egy kék, triplamadaras sátrat.
GyF soha a büdös életbe' el nem ismerte, hogy vagyonát minimum etikátlan úton szerezte, jó reggelt kívánok!
"Mi az hogy! Nagyon is! Csak törvényesen és tisztességesen!"
Nem a politikai hibáiról beszélünk, azt elismerte, persze, az övéinek, majd, miután látta, hogy a beszéd kurva jól sikerült, az olyanok kedvéért, mint a mi Árpádunk, kiszivárogtatta, hogy legalább egy vékony intellektüel rajongótábora legyen neki, akik meg tudnak töltani egy kék, triplamadaras sátrat.
A 6perces beszéd és az őszödi beszéd kiszivárogtatása között kapott a rádió egy CD-t, amin fenyegetőzött egy torzhangú csávó, hogy párizsi mintára, lángbaborul Budapest. Ezután Pokorny kivonult Kálmán Olgától, ezt a húzást nem tudtuk hovátenni. Aztán jött az őszödi beszéd első részlete, majd másnap a teljes szöveg mindenhol
Lehet már tudni, hogy Ki/Kik szivárogtatták ki? Vagy van egy jó elmélete bárkinek, hogy kiknek állt ez jobban érdekében. Van köze a lángbaboruló Budapestes fenyegetésnek a kiszivárogtatáshoz? Olyan szépen jöttek sorban...
Lehet már tudni, hogy Ki/Kik szivárogtatták ki? Vagy van egy jó elmélete bárkinek, hogy kiknek állt ez jobban érdekében. Van köze a lángbaboruló Budapestes fenyegetésnek a kiszivárogtatáshoz? Olyan szépen jöttek sorban...
"emlékeztetném az MTV-ben augusztusban előadott..."
Szent hülye vagyok, és nem értem, mit akart mondani Árpád ebben a bejegyzésében?...
GyF nyilvános szereplései úgy, ahogy vannak, katasztrófák, hacsak az ember nem kisnyugdíjas. Az ŐB-hez mérhető virtuozitás sehol, ismételgetett reformlózungok mindenütt; semmi mondanivaló, csak az, hogy az államháztartás egyenlegének nullszaldósnak vagy inkább pozitívnak kell lennie. Na de, hogy mi a ****nak, arról messzi-ködös általánosságokon (noveli_a_versenykepességet_hosszabb_tavon_) túl megintcsak nem tud mit mondani.
GyF "egykötetes író". Eddig.
Szent hülye vagyok, és nem értem, mit akart mondani Árpád ebben a bejegyzésében?...
GyF nyilvános szereplései úgy, ahogy vannak, katasztrófák, hacsak az ember nem kisnyugdíjas. Az ŐB-hez mérhető virtuozitás sehol, ismételgetett reformlózungok mindenütt; semmi mondanivaló, csak az, hogy az államháztartás egyenlegének nullszaldósnak vagy inkább pozitívnak kell lennie. Na de, hogy mi a ****nak, arról messzi-ködös általánosságokon (noveli_a_versenykepességet_hosszabb_tavon_) túl megintcsak nem tud mit mondani.
GyF "egykötetes író". Eddig.
A 6 Perces Beszédnek is az volt a célja, h megmagyarázza, miért történik egész más, mint amit ígértek. De be volt csomagolva vastagon.
index.hu/velemeny/jegyzet/szpics/
Felmerül a gyanú, h GyF ekkor már tudta, hogy az ŐB OV-nál van, ezért próbálta így előkészíteni a terepet. Az egyik ismert verzió szerint egyébként ők küldték ki a beszédet 18-án, megelőzendő, hogy OV a fidesz-megagyűlésen bejátssza hangszórókból a százezer hívőnek.
index.hu/velemeny/jegyzet/szpics/
Felmerül a gyanú, h GyF ekkor már tudta, hogy az ŐB OV-nál van, ezért próbálta így előkészíteni a terepet. Az egyik ismert verzió szerint egyébként ők küldték ki a beszédet 18-án, megelőzendő, hogy OV a fidesz-megagyűlésen bejátssza hangszórókból a százezer hívőnek.
mavo
én nem akartam pofázni Narancs ügyben, halványak az emlékeim, nehogy lyukra fussak.
Arra emlékszem, hogy kétségbeesett előfizető-szerző akció volt akkoriban. Kicsit rá is játszottak, de tényleg a megszűnés fenyegetett, szóval érthető.
A névről: pont azért jelent meg MaNcs-ként egy ideig, mert a Magyar Narancs nevet letiltották. Azóta is sokan mancsként emlegetik őket. Talán most már a mentőkutyus emlékére is :)
Azt nem tudom, hogy milyen alapítvány(ok)tól kapnak pénzt, és mennyit, tudja valaki? :)
én nem akartam pofázni Narancs ügyben, halványak az emlékeim, nehogy lyukra fussak.
Arra emlékszem, hogy kétségbeesett előfizető-szerző akció volt akkoriban. Kicsit rá is játszottak, de tényleg a megszűnés fenyegetett, szóval érthető.
A névről: pont azért jelent meg MaNcs-ként egy ideig, mert a Magyar Narancs nevet letiltották. Azóta is sokan mancsként emlegetik őket. Talán most már a mentőkutyus emlékére is :)
Azt nem tudom, hogy milyen alapítvány(ok)tól kapnak pénzt, és mennyit, tudja valaki? :)
Én arra vagyok büszke, hogy egyes országoknak maximum egy nagy tehetségű, bölcs, jóképű, humoros, laza, szerény, ügyes államférfija van úgy kb. 25 évenként.Mi jelenleg kettővel is rendelkezünk. Éljen a nagykoalíció és újra leigázzuk a Nyugatot, mint anno szélvészgyors lovasaink! ("Halk watan, Türkmenistan! Halk watan, Türkmenbasy!")
Kicsit off:
Ha már így szóbakerült Igazságos Ferenc Királyunk és az ő elkúrása: teljesen agybeteg dolognak tartom a politikai diskurzus azon irányát bármerre továbbvinni, hogy ti. itt egy ember elkúrt valamit, sok mindent, mindent.
Na nemár.
Persze ezt azzal együtt, hogy GYF maszatolása a "16 év elkúrásról" legenyhébben fogalmazva necces. A baj, hogy igaz, csak hát ő a megszólalásaiban nem választja kóülön a két dolgot.
Egyfelől a dzsentri Rokonok-Magyarország átmentődése a kiegyezéstől Horthyékon és kis twisttel Kádárékon át a mába, a kollektív felelőtlenség tobzódása.
Másfelől a 2002-2006 között történő, nem történő dolog, az iránytartó kormányzás hiánya, a víziók hiánya, a sodródás, és ennek letagadása, a "nyílt és szervezett" - először mindenkinek, aztán már csak kaszton kívülre.
Miközben a kaszt holdudvara (szakértők, közgazdászok, politológusok) másról sem beszél vagy két éve.
Én így teszem magaman helyre a böszmét. És sem optimista, sem szkeptikus nem vagyok, figyelem mi történik, és aztán majd meglátjuk. Eddig vegyes a kép, de erről talán 80% arányban a szoci és szadesz pártlobbisták és sleppjük tehet, és csak a maradékról a böszme.
A küldetéstudatos, mániákus fellépése veszélyes lehet, de a standard jobbos sajtó ellenében én nem gondolom, hogy elveszett volna a realitásérzéke és/vagy a józan esze. Csak hiperaktív és ideges. Na, ez utóbbit meg tudom érteni. A lot is on stake, babe...
Ha már így szóbakerült Igazságos Ferenc Királyunk és az ő elkúrása: teljesen agybeteg dolognak tartom a politikai diskurzus azon irányát bármerre továbbvinni, hogy ti. itt egy ember elkúrt valamit, sok mindent, mindent.
Na nemár.
Persze ezt azzal együtt, hogy GYF maszatolása a "16 év elkúrásról" legenyhébben fogalmazva necces. A baj, hogy igaz, csak hát ő a megszólalásaiban nem választja kóülön a két dolgot.
Egyfelől a dzsentri Rokonok-Magyarország átmentődése a kiegyezéstől Horthyékon és kis twisttel Kádárékon át a mába, a kollektív felelőtlenség tobzódása.
Másfelől a 2002-2006 között történő, nem történő dolog, az iránytartó kormányzás hiánya, a víziók hiánya, a sodródás, és ennek letagadása, a "nyílt és szervezett" - először mindenkinek, aztán már csak kaszton kívülre.
Miközben a kaszt holdudvara (szakértők, közgazdászok, politológusok) másról sem beszél vagy két éve.
Én így teszem magaman helyre a böszmét. És sem optimista, sem szkeptikus nem vagyok, figyelem mi történik, és aztán majd meglátjuk. Eddig vegyes a kép, de erről talán 80% arányban a szoci és szadesz pártlobbisták és sleppjük tehet, és csak a maradékról a böszme.
A küldetéstudatos, mániákus fellépése veszélyes lehet, de a standard jobbos sajtó ellenében én nem gondolom, hogy elveszett volna a realitásérzéke és/vagy a józan esze. Csak hiperaktív és ideges. Na, ez utóbbit meg tudom érteni. A lot is on stake, babe...
Ilyen párt kell nekünk, elvtársak:
hu.wikipedia.org/wiki/N%C3%A9met_Anarchista_Pogo_P%C3%A1rt#T.C3.B6rt.C3.A9nete
:)
hu.wikipedia.org/wiki/N%C3%A9met_Anarchista_Pogo_P%C3%A1rt#T.C3.B6rt.C3.A9nete
:)
--j(vagymi) 2006.12.19. 17:39:14
A beszéd kikerülésekor magam is hajlottam a kiszivárogtatás gondolatára.
De ezt így ex cathedra kijelenteni, főleg az utána történtek tükrében, szerintem merész.
Én azóta inkább a gyorsreagálású ráduplázás elméletében hiszek. Vagyis hogy Fletó tudta, hogy a Fidesz tudja (hazugozás a választások óta, egyenes vonalú egyenletes kommunikáció), sőt hogy esetleg megvan nek- robbant a dolog, marha gyorsan és a szocikhoz képest egységesen léptek fel.
Az egyetlen dolog, ami nem illik a képbe, az a Fidesz töketlenkedése az első két-három napban. Bár ezt is meg lehetne magyarázni.
A harmadik lehetőség a belső szivárogtató (van bőven ellensége Fletónak), akiről esetleg szintén tudott előre a kormány, ezért tudtak viszonylag flottul kommunikálni.
Akárhogy is, tények híján mindegyik csak elmélet.
A beszéd kikerülésekor magam is hajlottam a kiszivárogtatás gondolatára.
De ezt így ex cathedra kijelenteni, főleg az utána történtek tükrében, szerintem merész.
Én azóta inkább a gyorsreagálású ráduplázás elméletében hiszek. Vagyis hogy Fletó tudta, hogy a Fidesz tudja (hazugozás a választások óta, egyenes vonalú egyenletes kommunikáció), sőt hogy esetleg megvan nek- robbant a dolog, marha gyorsan és a szocikhoz képest egységesen léptek fel.
Az egyetlen dolog, ami nem illik a képbe, az a Fidesz töketlenkedése az első két-három napban. Bár ezt is meg lehetne magyarázni.
A harmadik lehetőség a belső szivárogtató (van bőven ellensége Fletónak), akiről esetleg szintén tudott előre a kormány, ezért tudtak viszonylag flottul kommunikálni.
Akárhogy is, tények híján mindegyik csak elmélet.
--j(vagymi) 2006.12.19. 17:57:32
Ezzel azt mondod, hogy jobb lenne a parlamentben/TVben is valami lightos őszödi stílus? Nem csak Fletótól, hanem a többiektől is?
Hát szerintem jobb lene :) Lásd még Udvari Bolond Wanted! Csak ezt nem emészti meg sem a baljobbdroid, sem az egyszeri pógár. Csak a finnyás értelmiség kevésbé finnyás része.
(Mondjuk Őszöd mínusz káromkodás, nyilvánosan, következetesen, minden témában - hány vevő lenne rá? Most komolyan.)
Ja, mindjárt kihúzom kezem biliből.
Ezzel azt mondod, hogy jobb lenne a parlamentben/TVben is valami lightos őszödi stílus? Nem csak Fletótól, hanem a többiektől is?
Hát szerintem jobb lene :) Lásd még Udvari Bolond Wanted! Csak ezt nem emészti meg sem a baljobbdroid, sem az egyszeri pógár. Csak a finnyás értelmiség kevésbé finnyás része.
(Mondjuk Őszöd mínusz káromkodás, nyilvánosan, következetesen, minden témában - hány vevő lenne rá? Most komolyan.)
Ja, mindjárt kihúzom kezem biliből.
"merész..."
Valóban merész, inkább csak gondolatkísérlet volna, kissé demagóg stílben előadva.
Amúgyként a "hivatalos" verzió, hogy OV-ék már korábban megszerezték a felvételt, logikusabb, ez igaz. Erre a verzióra jobban fel lehet fűzni a május 16. és szeptember 17. között történteket.
Valóban merész, inkább csak gondolatkísérlet volna, kissé demagóg stílben előadva.
Amúgyként a "hivatalos" verzió, hogy OV-ék már korábban megszerezték a felvételt, logikusabb, ez igaz. Erre a verzióra jobban fel lehet fűzni a május 16. és szeptember 17. között történteket.
Amúgy a Fletó fejénél is szívesebben belenéznék Orbánéba. NAGYON kíváncsi vagyok, mennyit gondol komolyan a szövegeiből. Remélem, nagyon keveset, és magában borzalmas tagságról és rettenetes választókról elmélkedik.
Ugyanis részemről inkább egy gátlástalan macchiavellista legyen miniszterelnök, mint egy lökött kádárista Messiás. :)
Ugyanis részemről inkább egy gátlástalan macchiavellista legyen miniszterelnök, mint egy lökött kádárista Messiás. :)
--j(vagymi) 2006.12.19. 18:42:08
Minden jókedvemet félretéve, azért nagyon gáz, hogy egy ilyen horderejű kérdésben csak és kizárólag találgatni tudunk. Az égvilágon semmi nem derült ki.
Pedig eddig szerintem olcsón megúsztuk, lehetett volna ebből sokkal nagyobb balhé is. Mondjuk egy-két halott (rendőr vagy tüntető, mindegy).
Minden jókedvemet félretéve, azért nagyon gáz, hogy egy ilyen horderejű kérdésben csak és kizárólag találgatni tudunk. Az égvilágon semmi nem derült ki.
Pedig eddig szerintem olcsón megúsztuk, lehetett volna ebből sokkal nagyobb balhé is. Mondjuk egy-két halott (rendőr vagy tüntető, mindegy).
Az öszödgéti összeesküvéselméletekből a mindenki-tudta-és-a-szocik-hozták-nyilvánosságra-a-legmegfelelőbb-pillanatban verzió áll (99%). Mint kommunikációs szaki, mondom: ilyen kríziskommunikáció nincs. Pont ahogy OV felszállt a gépre, így ki is lett lőve 3 napra. Aki erre nincs felkészülve az csak hebeg-habog, vagy meg sem szólal. Lásd Fidesz.
Talán emlékeztek még a Pepsi botrányra. Tudjátok a műanyagpalackos. Na olyan a legjobb típus ebből a kommvállfajból. A nemtudósból. Az előretudósból pedig a MaSZoPos (mivel más nem volt eddig). De ezt is elkúrták. Nem kicsit, nagyon.
Talán emlékeztek még a Pepsi botrányra. Tudjátok a műanyagpalackos. Na olyan a legjobb típus ebből a kommvállfajból. A nemtudósból. Az előretudósból pedig a MaSZoPos (mivel más nem volt eddig). De ezt is elkúrták. Nem kicsit, nagyon.
"szívesebben belenéznék Orbánéba..."
Nannnáá, vazzzzeee! Orbán a rendszerváltás történetének legellentmondsosabb, leginkább gyűlölt, legjobban imádott, erősen vitatott teljesítményű, legszélesebb politikai spektrumot bejárt figurája.
Na, ha választhatnánk, kinek a fejébe hadd nézzünk már bele...
Te figyu, találtunk egy olyan politikai témát-kérdést, amiben tényleg teljes nemzeti egyetértés lenne!...
Nannnáá, vazzzzeee! Orbán a rendszerváltás történetének legellentmondsosabb, leginkább gyűlölt, legjobban imádott, erősen vitatott teljesítményű, legszélesebb politikai spektrumot bejárt figurája.
Na, ha választhatnánk, kinek a fejébe hadd nézzünk már bele...
Te figyu, találtunk egy olyan politikai témát-kérdést, amiben tényleg teljes nemzeti egyetértés lenne!...
RoFä,
Nem neked szólt a szeon/faszom ügy ... :-)
Egyébként igen, meglehetősen fenyegette őket a megszűnés, mint én is írtam, furcsa volt hónapokig úgy venni, hogy legfeljebb egy-két hirdetés volt benne; ha jól emlékszem, az első egypár számban ténylegesen szinte nulla. Az előfizetés-szerző akciójuk pedig nekem bejött, bár tény rájátszottak :-), és tisztességgel megírták, öt rugóért zsákbamicsodát vesz, aki megkockáztatja, ami szintén tetszett.
És azt is írtam, hogy igen, pont azért jelentek meg MaNcs néven, és ez speciel abszolút tisztességes megoldás volt, amit ritkán látok, és le merem fogadni, a túlnyomó többség szart volna rá, hogy per alatt van a név: azon az alapon, hogy mire – talán – elveszítik a pert (természetesen megnyerték), már nem lehet visszacsinálni, a megszűnő szerkesztőségen meg nem lesz mit behajtani.
A fiúk meg mindent megtettek, hogy megszűnjön, igen.
Persze két jóízű sajtószabaságozás közt, ahogy illik, mert ők annak ollan, de ollan nagyon hívei.
Nem neked szólt a szeon/faszom ügy ... :-)
Egyébként igen, meglehetősen fenyegette őket a megszűnés, mint én is írtam, furcsa volt hónapokig úgy venni, hogy legfeljebb egy-két hirdetés volt benne; ha jól emlékszem, az első egypár számban ténylegesen szinte nulla. Az előfizetés-szerző akciójuk pedig nekem bejött, bár tény rájátszottak :-), és tisztességgel megírták, öt rugóért zsákbamicsodát vesz, aki megkockáztatja, ami szintén tetszett.
És azt is írtam, hogy igen, pont azért jelentek meg MaNcs néven, és ez speciel abszolút tisztességes megoldás volt, amit ritkán látok, és le merem fogadni, a túlnyomó többség szart volna rá, hogy per alatt van a név: azon az alapon, hogy mire – talán – elveszítik a pert (természetesen megnyerték), már nem lehet visszacsinálni, a megszűnő szerkesztőségen meg nem lesz mit behajtani.
A fiúk meg mindent megtettek, hogy megszűnjön, igen.
Persze két jóízű sajtószabaságozás közt, ahogy illik, mert ők annak ollan, de ollan nagyon hívei.
"horderejű kérdésben csak és kizárólag találgatni..."
Ja, sok ilyen történelmi esemény van...
Reménykedjünk benne, hogy majd OV vagy GyF, nyugdíjas korukban, amikor már minden mindegy lesz, csak megírják már nekünk, egyszerű halandóknak, hogy hogyan is volt mindez valójában...
Ja, sok ilyen történelmi esemény van...
Reménykedjünk benne, hogy majd OV vagy GyF, nyugdíjas korukban, amikor már minden mindegy lesz, csak megírják már nekünk, egyszerű halandóknak, hogy hogyan is volt mindez valójában...
--j(vagymi),
„GyF nyilvános szereplései úgy, ahogy vannak, katasztrófák, hacsak az ember nem kisnyugdíjas. Az ŐB-hez mérhető virtuozitás sehol, ismételgetett reformlózungok mindenütt;”
Azért én láttam egy egyetemen szereplését, tud, ha akar.
Na ja, persze, amikor elkezd ájtatoskodni, az büntet.
„GyF nyilvános szereplései úgy, ahogy vannak, katasztrófák, hacsak az ember nem kisnyugdíjas. Az ŐB-hez mérhető virtuozitás sehol, ismételgetett reformlózungok mindenütt;”
Azért én láttam egy egyetemen szereplését, tud, ha akar.
Na ja, persze, amikor elkezd ájtatoskodni, az büntet.
...aztán az elvtársak még időben zárolják.
egyébként GyF épp az ŐB-ben ígéretet tett, hogy "soha nem fog ártani a baloldalnak".
ja és pont ezért nem szeretném, ha Szaddamot felakasztanák, mielőtt megírja az emlékeit.
egyébként GyF épp az ŐB-ben ígéretet tett, hogy "soha nem fog ártani a baloldalnak".
ja és pont ezért nem szeretném, ha Szaddamot felakasztanák, mielőtt megírja az emlékeit.
"aláírást Orbán..."
Így van, így van! És az "aláírásdemokrata" Orbánnak egyszerűen muszáj lesz meghajolnia úgy nyolc-nyolcésfél millió aláírás előtt, ha a saját egy-két milliója kapcsán ezt követelte az állammaltól...
Így van, így van! És az "aláírásdemokrata" Orbánnak egyszerűen muszáj lesz meghajolnia úgy nyolc-nyolcésfél millió aláírás előtt, ha a saját egy-két milliója kapcsán ezt követelte az állammaltól...
"Szaddamot felakasztanák..."
Vádalkut kell kötni vele. Ha ír egy "kurva jó könyvet" magáról, akkor nem lesz kötél...
Vádalkut kell kötni vele. Ha ír egy "kurva jó könyvet" magáról, akkor nem lesz kötél...
--j(vagymi) 2006.12.19. 19:07:48
"Reménykedjünk benne, hogy majd OV vagy GyF, nyugdíjas korukban, amikor már minden mindegy lesz, csak megírják már nekünk, egyszerű halandóknak, hogy hogyan is volt mindez valójában..."
Fú, vazze, és te elhinnéd, ha megírnák??? Mitől lennének őszinték akkor, csak azt áruld már el...
"Reménykedjünk benne, hogy majd OV vagy GyF, nyugdíjas korukban, amikor már minden mindegy lesz, csak megírják már nekünk, egyszerű halandóknak, hogy hogyan is volt mindez valójában..."
Fú, vazze, és te elhinnéd, ha megírnák??? Mitől lennének őszinték akkor, csak azt áruld már el...
"8,5 milió aláírás nehéz..."
Határon túliak, tinédzserek, kispöcsök, plusz az a, gondolom, jópár száz, tán néhány ezer EU-s polgár, aki érdeklődve figyeli Orbán hazai produkcióját (is).
Határon túliak, tinédzserek, kispöcsök, plusz az a, gondolom, jópár száz, tán néhány ezer EU-s polgár, aki érdeklődve figyeli Orbán hazai produkcióját (is).
Azért kell találgatni itt egyeseknek, mert basznak hazsnálni az agyukat, és ami kettőnél többszereplős az má összeesküvéselmélet és pfuj.
A politika leszoktat a gondolkodásról. Avagy zombikat nevel, kinek hogy tetszik.
A politika leszoktat a gondolkodásról. Avagy zombikat nevel, kinek hogy tetszik.
--j(vagymi) 2006.12.19. 19:23:50
Ehhez kellett volna nagyobb érdeklődés 2004 decemberében azon a bizonyoson... ;-)
Így csak 7,5 a max, amiből 2-3 garantáltan nem ír alá semmit a teljes politikai elit azonnali halálos ítéletén kívül...
Ehhez kellett volna nagyobb érdeklődés 2004 decemberében azon a bizonyoson... ;-)
Így csak 7,5 a max, amiből 2-3 garantáltan nem ír alá semmit a teljes politikai elit azonnali halálos ítéletén kívül...
"kellett volna nagyobb érdeklődés..."
Miért ne írhatnának alá külföldi állampolgárok? Hm? Nem népszavazós aláírásosdira gondolok itt, hanem petíciósra, aminek nincsen semmiféle jogi feltétele és következménye. Az ilyenre is azt mondta OV, hogy ennyi_ember_akarata_elott_meg_kell_hajolni_.
Miért ne írhatnának alá külföldi állampolgárok? Hm? Nem népszavazós aláírásosdira gondolok itt, hanem petíciósra, aminek nincsen semmiféle jogi feltétele és következménye. Az ilyenre is azt mondta OV, hogy ennyi_ember_akarata_elott_meg_kell_hajolni_.
Vince!
ez így ebben a formában nem igaz..(legalábbis a comment első része)
a második felével kapcsolatban:érdekes lenne megnézni hogy milyen eloszlásban szavaznának sz egyik,a másik vagy mindkét oldal likvidálására..
ez így ebben a formában nem igaz..(legalábbis a comment első része)
a második felével kapcsolatban:érdekes lenne megnézni hogy milyen eloszlásban szavaznának sz egyik,a másik vagy mindkét oldal likvidálására..
--j(vagymi)
Aláírhatják, csak nem számít (aka érvénytelen). Magyar népszavazás kiírásához magyar állampolgár aláírása köll. EU-shoz pedig EU-s.
tistedur: nagy arányban :-)
Aláírhatják, csak nem számít (aka érvénytelen). Magyar népszavazás kiírásához magyar állampolgár aláírása köll. EU-shoz pedig EU-s.
tistedur: nagy arányban :-)
"népszavazás kiírásához magyar állampolgár..."
Ugyan már! tessék végigolvasni a kommentemet! Ha nem találná: 19:33:26! Ne kelljen már magamat ismételnem...
Ugyan már! tessék végigolvasni a kommentemet! Ha nem találná: 19:33:26! Ne kelljen már magamat ismételnem...
"2-3 garantáltan nem ír..."
Már hogyne! Ki az a katkó, aki nem lesne be szívesen a Sátán kastélyába, puszta kiváncsiságból? Avagy liberáldemokrata egy diktátor agyába?
Ha nem közéletről, politikai vitákról, egyszóval agytevékenységet igénylő dologról, hanem valami faszságról van szó, mint ez az OV/GyF-agykukkolós dolog, igenis mindenki aláírná. A Napi Ász-olasók ezért, az Index-olvasók amazért...
Már hogyne! Ki az a katkó, aki nem lesne be szívesen a Sátán kastélyába, puszta kiváncsiságból? Avagy liberáldemokrata egy diktátor agyába?
Ha nem közéletről, politikai vitákról, egyszóval agytevékenységet igénylő dologról, hanem valami faszságról van szó, mint ez az OV/GyF-agykukkolós dolog, igenis mindenki aláírná. A Napi Ász-olasók ezért, az Index-olvasók amazért...
Tótawé,
„Gyűjtsünk aláírást Orbán Viktor memory dumpjáért.”
Hm.
Aztán mit csinálunk vele, vagy szinte bármelyik politikuséval, ha a kedves, barátságos dumpchk.exe azt írja ki rá, hogy wattafak?
„Gyűjtsünk aláírást Orbán Viktor memory dumpjáért.”
Hm.
Aztán mit csinálunk vele, vagy szinte bármelyik politikuséval, ha a kedves, barátságos dumpchk.exe azt írja ki rá, hogy wattafak?
--j(vagymi) 2006.12.19. 19:47:06
Hidd el, az emberek legalább felének herótja van egésztől. A legutóbbi szavazás alapján az emberek 46,88%-a legalábbis.
www.valasztas.hu/hu/08/8_0.html
Nyugaton amúgy jó 10-20%-al többen másznak el voksolni, ott a 80% alatti részvétel olyan, mint nálunk a 60% alatti...
Hidd el, az emberek legalább felének herótja van egésztől. A legutóbbi szavazás alapján az emberek 46,88%-a legalábbis.
www.valasztas.hu/hu/08/8_0.html
Nyugaton amúgy jó 10-20%-al többen másznak el voksolni, ott a 80% alatti részvétel olyan, mint nálunk a 60% alatti...
mavo:
OV-ről már egy polcnyi könyv. (és ez nem túlzás) Torgyánra inkább kíváncsi lennék, h mi járhatott a fejében annó, és mi most... :)
OV-ről már egy polcnyi könyv. (és ez nem túlzás) Torgyánra inkább kíváncsi lennék, h mi járhatott a fejében annó, és mi most... :)
nem olvastam el a kommenteket, csak arpad memoarjat, ugyhogy bocs, ha ismetlek.
de bazmeg aki szerint ez a nihil, az az ujsagiro elvtelen, aki minden oldalt oszt, az komplett hulye, es vegye tudomasul, hogy az olyanok miatt, mint o, vesztegel ez az orszag a mutyizas mocsaraban. ha pedig ilyet egy ujsagiro mond ki, az faradjon a tukorhoz, es kopje magat szembe, aztan figyelje, ahogy lecsurog a nyal.
de bazmeg aki szerint ez a nihil, az az ujsagiro elvtelen, aki minden oldalt oszt, az komplett hulye, es vegye tudomasul, hogy az olyanok miatt, mint o, vesztegel ez az orszag a mutyizas mocsaraban. ha pedig ilyet egy ujsagiro mond ki, az faradjon a tukorhoz, es kopje magat szembe, aztan figyelje, ahogy lecsurog a nyal.
Egy cikk-cakk nélküli lap jó lenne az újságosstandokon, mert ugye elég nagy pazarlásnak tartom, hogy mindig kell vegyek egy NOL-t meg egy MNO-t. Durva. Nekem elég lenne egy is, ráadásul nem kellene állandóan a sorokköztöt olvasni. Bár be kell lássam, hogy az a lap sosem fog menni. Egy db reklámja sem lesz ebben a "kurva" országban. Teljesen elbalkanizálódtunk és megszoktuk azt, hogy mindenhol mindenkit kenni kell, és hozzá valakinek a seggét nyalni, mert különben egy darab nagyobb melót sem lehet kiszakítani a közbeszerzésből. A tutiból. Magyarán ezt a lapot normálisan nem lehetne fenntartani sem, nemhogy létrehozni. Marad a dagonya. Megesznek a disznók....?
"el, az emberek legalább felének herótja..."
Hm. Mellébeszélünk. Attól, hogy valaki valakit nagyon utál, még lehet kiváncsi arra, hogy mi jár az illető fejében; ezt mondtam én, nem mást.
"jó 10-20%-al többen másznak el..."
Hm. Én úgy emlékszem, most nem fogok link után nézni, hogy a 2002-es, 72%-os részvételi arány magasnak számított nyugat-európai viszonylatban is.
Hm. Mellébeszélünk. Attól, hogy valaki valakit nagyon utál, még lehet kiváncsi arra, hogy mi jár az illető fejében; ezt mondtam én, nem mást.
"jó 10-20%-al többen másznak el..."
Hm. Én úgy emlékszem, most nem fogok link után nézni, hogy a 2002-es, 72%-os részvételi arány magasnak számított nyugat-európai viszonylatban is.
Én sem olvastam a hozzászólásokat, mert nincs rá időm. De hogy a témánál maradjunk.
Azt hiszem, ezzel az egyenescikkcakkos játékkal visszatértünk oda, hogy elég szeleburdi az időjárás. Erre pedig csak ismételni tudom, hogy ez nekem bűzlik. Eléggé megnehezíti a vitát, hogy polarizáltan érvelünk.
Szerintem a nihilizmus - vagy inkább individualizmust mondanék - vádja akkor is áll, amikor az újságíró tolla leírta vonalban dominánsabb lesz a geometriai szimmetria, mint maga az ábra. (Bocs mindenkitől.) Még jó is a példa: nonfiguratív újságírás. Azokra a művészekre dobálnak ilyen szavakat, akiknek a munkáján - nem ide illő kacifánttal fogalmazva - a valóságtükröztetés és valóságalkotás mérlege átbillen az utóbbi felé.
Hiába mondja nekem a festő/újságíró, hogy ez bizony egy ökör, én abban nem látok mást, mint egy odahányt placsnit, vagy ha neki ökör, akkor nekem szupernóva. Igaz, mindenképpen figyelemfelkeltő, provokatív és fogyasztható szupernóva. Különösen az olyan érdeklődő-kutakodó kívülálló számára, aki épp az ilyen dolgokat vizsgálva élvezettel keresi a választ arra, hogy ténylegesen mi a különbség a placsni és az ökör között; és ezért még hajlamos szeretni is a művészt.
Vissza a polarizáltságra, ezzel nem azt mondom, hogy a jó publicista olyan, mint a kompaktgéppel szelektíven lövöldöző amatőrfotós. (Bár az ilyennek a sora mögé nézni még mindig könnyebb, mint a placsninak.) Itt jön be a képbe a habitus, a stílus meg az ingerküszöb. Meg a terjedelmi eloszlás. Meg még sokminden, csak a jó erkölcsöt hagyjuk békén, mert ilyenkor úgy omlik össze ez a papírvár, hogy csak na.
Azt hiszem, ezzel az egyenescikkcakkos játékkal visszatértünk oda, hogy elég szeleburdi az időjárás. Erre pedig csak ismételni tudom, hogy ez nekem bűzlik. Eléggé megnehezíti a vitát, hogy polarizáltan érvelünk.
Szerintem a nihilizmus - vagy inkább individualizmust mondanék - vádja akkor is áll, amikor az újságíró tolla leírta vonalban dominánsabb lesz a geometriai szimmetria, mint maga az ábra. (Bocs mindenkitől.) Még jó is a példa: nonfiguratív újságírás. Azokra a művészekre dobálnak ilyen szavakat, akiknek a munkáján - nem ide illő kacifánttal fogalmazva - a valóságtükröztetés és valóságalkotás mérlege átbillen az utóbbi felé.
Hiába mondja nekem a festő/újságíró, hogy ez bizony egy ökör, én abban nem látok mást, mint egy odahányt placsnit, vagy ha neki ökör, akkor nekem szupernóva. Igaz, mindenképpen figyelemfelkeltő, provokatív és fogyasztható szupernóva. Különösen az olyan érdeklődő-kutakodó kívülálló számára, aki épp az ilyen dolgokat vizsgálva élvezettel keresi a választ arra, hogy ténylegesen mi a különbség a placsni és az ökör között; és ezért még hajlamos szeretni is a művészt.
Vissza a polarizáltságra, ezzel nem azt mondom, hogy a jó publicista olyan, mint a kompaktgéppel szelektíven lövöldöző amatőrfotós. (Bár az ilyennek a sora mögé nézni még mindig könnyebb, mint a placsninak.) Itt jön be a képbe a habitus, a stílus meg az ingerküszöb. Meg a terjedelmi eloszlás. Meg még sokminden, csak a jó erkölcsöt hagyjuk békén, mert ilyenkor úgy omlik össze ez a papírvár, hogy csak na.
Most kurvára szubjektív leszek, felvállalva az Erkölcs zászlólengetőinek jogos megvetését:
Ha az öcsémet látom lopni az ábécében, adok neki egy kibaszott nagy pofont, visszavitetem a szajrét a kasszához, de nem fogom feljelenteni a sarki őrszobán.
Ha a szomszéd Palikája teszi ugyanezt (aki ráadásul eddig kétszer törte be az ablakunkat, évek óta minden júniusban leszedi a kerti cseresznyefánkról a félig érett gyümölcsöt, ráadásul a múlt hónapban megmérgezte a család kedvenc puliját), nos, akkor valószínű, megkérem Szabó őrmestert, hogy intézkedjen.
Ha az öcsémet látom lopni az ábécében, adok neki egy kibaszott nagy pofont, visszavitetem a szajrét a kasszához, de nem fogom feljelenteni a sarki őrszobán.
Ha a szomszéd Palikája teszi ugyanezt (aki ráadásul eddig kétszer törte be az ablakunkat, évek óta minden júniusban leszedi a kerti cseresznyefánkról a félig érett gyümölcsöt, ráadásul a múlt hónapban megmérgezte a család kedvenc puliját), nos, akkor valószínű, megkérem Szabó őrmestert, hogy intézkedjen.
tiboru, semmi zaszlolengetes. ha jol ertettem az analogiat, tok igazad van palikaval, mivel es amig te nem vagy ujsagiro. de az ujsagiro epp akkor rontja el, ha ennyire szemelyes relacioba kerul a politikaval, es nem kivulrol, ill. fentrol nezi, izlese szerint.
mint a szemkozti hazban lako ismeretlen no, aki a te ocsedet is feldobna.
ui: ne verd azt a gyereket
mint a szemkozti hazban lako ismeretlen no, aki a te ocsedet is feldobna.
ui: ne verd azt a gyereket
Hát tÁrpád, ha eddig azt hitted, hogy lehet cikkcakkban egyenesen menni és jobbra is okosnak lenni, meg balra is, akkor neked üzent Orbán Viktor:
"Azt gyűlölik, attól félnek, amit mi, keresztények hiszünk. Azt gyűlölik és attól félnek, amit mi magyarnak és nemzetinek hiszünk. Függetlenül attól, hogy egyébként az, amit mi kereszténynek hiszünk és magyarnak gondolunk semmilyen gyűlöletre nem ad okot."
Vedd tudomásul, hogy fel vagy írva örök időkre a kereszténygyűlölő, tehát Fidesz-ellenségek listájára. Annyit rugdoshatsz a másik oldalra is, amennyit akarsz, rajtad a zördög kézjegye.
"Azt gyűlölik, attól félnek, amit mi, keresztények hiszünk. Azt gyűlölik és attól félnek, amit mi magyarnak és nemzetinek hiszünk. Függetlenül attól, hogy egyébként az, amit mi kereszténynek hiszünk és magyarnak gondolunk semmilyen gyűlöletre nem ad okot."
Vedd tudomásul, hogy fel vagy írva örök időkre a kereszténygyűlölő, tehát Fidesz-ellenségek listájára. Annyit rugdoshatsz a másik oldalra is, amennyit akarsz, rajtad a zördög kézjegye.
Miért, az újságírók kaptak valamiféle oltást annó, a politika ellen?
Necsináldmá'... Miért lennének az újságírók külön kaszt, egy olyan, amelyik immunis Orbánra, Gyurcsányra, Kunczére, Dávidra, sőt, magára az Elnökre is?!
Én a pártos újságírásban hiszek, ami nem jelent automatikusan bűnpártolást, sőt, bűnsegédi magatartást sem. Akkor hiszek a firkásznak, ha átjön a szenvedély a sorokon.
Objektív tény-újságírók tudósítsanak a tőzsdéről, adjanak tanácsot, hogy milyen óvszert, bútort vagy autót érdemes venni, de a politikai híreket, köszi, nem kérem becsomagolni semmiféle mondvacsinált, kamu objektivitásba.
Én az egyik oldal meggyőződéses szavazójaként el tudom dönteni, hogy a másik oldal sajtójából mikor, mit és mennyit olvasok el, és mennyit hiszek el belőle.
És kurvára őszintén azt is bevallom (látom, nincs nagy nyüzsi erre, szűk körben marad), hogy engem nagyon zavarna, ha a kedvenc politikai hetilapomban egyszer csak feltűnnének orrba-szájba a másik oldal nyüzsgöncei. Ha majd érdekel a véleményük, utánaérdeklődöm és megtudom.
Nem hiszek az árokbetemetéses lózungokban. Akkor sem, ha politikus mondja, és akkor sem, ha zsurnaliszta.
Riszpekt.
Necsináldmá'... Miért lennének az újságírók külön kaszt, egy olyan, amelyik immunis Orbánra, Gyurcsányra, Kunczére, Dávidra, sőt, magára az Elnökre is?!
Én a pártos újságírásban hiszek, ami nem jelent automatikusan bűnpártolást, sőt, bűnsegédi magatartást sem. Akkor hiszek a firkásznak, ha átjön a szenvedély a sorokon.
Objektív tény-újságírók tudósítsanak a tőzsdéről, adjanak tanácsot, hogy milyen óvszert, bútort vagy autót érdemes venni, de a politikai híreket, köszi, nem kérem becsomagolni semmiféle mondvacsinált, kamu objektivitásba.
Én az egyik oldal meggyőződéses szavazójaként el tudom dönteni, hogy a másik oldal sajtójából mikor, mit és mennyit olvasok el, és mennyit hiszek el belőle.
És kurvára őszintén azt is bevallom (látom, nincs nagy nyüzsi erre, szűk körben marad), hogy engem nagyon zavarna, ha a kedvenc politikai hetilapomban egyszer csak feltűnnének orrba-szájba a másik oldal nyüzsgöncei. Ha majd érdekel a véleményük, utánaérdeklődöm és megtudom.
Nem hiszek az árokbetemetéses lózungokban. Akkor sem, ha politikus mondja, és akkor sem, ha zsurnaliszta.
Riszpekt.
tiboru, neked meggyőződéses szavazóként semmi szükséged nincs se igazságra, se pártfüggetlenségre, pláne nem arra, hogy bárki rámutasson, a te egyik oldaladon (is) nyüzsögnek a köztörvényes idióták, akik ráadásul lopnak és hazudnak. Nem való mindenkinek.
Árpád,
frankón tudom, hogy "az én oldalamon is nyüzsögnek a köztörvényes idióták". Tényleg. El nem tudod képzelni, mennyire tudom.
De lévén meggyőződésem, hogy ilyenek nélkül nem létezik nagyobb (mondjuk 100 tagtól vagy 0,02%-os választási eredménytől felfelé) politikai formáció, de SEHOL a világon, nemcsak ezen a nyomorult 93 ezer négyzetkilométeren, ebbe belenyugodtam és úgy vagyok vele, hogy ha már valakinek lopnia kell a közösből, az legalább ugyanolyan kitűzőt viseljen, mint én :-)
És nem gyűlölöm én a másik oldalt, csak max. egy-két vezetőjétől leszek rosszul. Amúgy meg az igazságra szükségem van, csak arra nem, hogy önmagukat függetlennek álmodó újságírók mondják be a hangosba' az aktuális viszonyulási koordinátákat.
Azimut, Árpád, azimut!
frankón tudom, hogy "az én oldalamon is nyüzsögnek a köztörvényes idióták". Tényleg. El nem tudod képzelni, mennyire tudom.
De lévén meggyőződésem, hogy ilyenek nélkül nem létezik nagyobb (mondjuk 100 tagtól vagy 0,02%-os választási eredménytől felfelé) politikai formáció, de SEHOL a világon, nemcsak ezen a nyomorult 93 ezer négyzetkilométeren, ebbe belenyugodtam és úgy vagyok vele, hogy ha már valakinek lopnia kell a közösből, az legalább ugyanolyan kitűzőt viseljen, mint én :-)
És nem gyűlölöm én a másik oldalt, csak max. egy-két vezetőjétől leszek rosszul. Amúgy meg az igazságra szükségem van, csak arra nem, hogy önmagukat függetlennek álmodó újságírók mondják be a hangosba' az aktuális viszonyulási koordinátákat.
Azimut, Árpád, azimut!
Árpád!
Nem nagyon volt időm irkálni, elvileg most sincs:)
Tehát:
„Orbán Viktor meg járhat pátyolgatni a szigetelőket, de ha KÖZBEN ODABENN FOLYIK AZ ÉRDEMI KORMÁNYZÁS, akkor ezzel azt éri el, hogy Dávid Ibolya lesz az ellenzék vezére” -muhaha, vagy talán mégse annyira vicces…
„Hogy ő maga egy anomália, egy digi-dagi-daganat, aminek nem szabad létrejönnie sem egy egészséges rendszerben.” –és akkor megállapítjuk, hogy milyen szupercuki pajkos kis miniszterelnökünk van, aki nagyon igyekszik, NÉHA azért mondunk neki egy ejnyebejnyét, ha rosszalkodik.
Néha meg nem, pl. ld. w.blog.hu/2006/11/13/te_peter_vagy_azaz_koszikla_1 lap alján, 2006.11.17. 14:55:02.
Erről a rablópandúros cikkről most hirtelen „a torgyán szabadsága” jutott eszembe, ha abban végrajtod torgyán->gyurcsány cserét, a hülyeségére nem helyezel hangsúlyt, akkor szintén tök korrektek maradnak a megállapítások. Valahogy azonban mégse akartak megszületni ezek a megállapítások.
„Sej-haj magyar liberális” „Egy Fodor Gábor vezette párt igazán minőségi termék lehet a parlamenten kívüli trutymóban.” –mi ez a szar, uram??
10 évet és teljes vagyonelkobzást a romboló tolvajbandának! Ehhez képest axióma, hogy a KDNP csak a segg szintjén van, Orbán regenerálódjon a Lipótmezőn stb.
És ha már lófaszt adunk az egyik oldalnak, akkor ha a másik oldal se különb, akkor mér csak egy kis huncutkodó banánt adunk nekik?? Azér minimum egy kutyafasza kijárna, ha a pártoskodástól nem tudunk megszabadulni. Persze, én is pártos vagyok, nyilvánvaló, hogy azért szúrja a szemem tótawés kettős mérce. Ami meg teljesen természetes dolog, ha az embörnek van politikai véleménye, az ki-ki buggyan az írásaiból. Nincs ebben semmi rossz, a Bencsikék is elviselhetőbbek lennének, ha legalább néha megeresztenének valami látszatkritikát a kedvenceikről. Csak akkor ne tessék már azt mondani, Árpibácsi, hogy maga aztán a totális kiegyensúlyozottság, az origó, a mérleg nyelve.
Majd ha kijön a Gyurcsány szabadsága c. cikk, majd akkor…
{((mi az hogy elévült???!!!??? Hogy a rézbagolyba avulhat el valami ilyen gyorsan?? Ellopok 4 milliárdot, kimegyek Argentínába, 3 év múlva hazajövök, és utána teljes nyugalomban lubickolhatok a rózsadombi úszómedecémben a kastélyom előtt??? …azért ebbe belegondolva szerintem elég egészséges késztetés egy kövér utcakövet odadobni valahova – már csak a „társadalmi katarzis érdekében”. [a hőbörgést megelőzendő: már valamelyik poszthoz már beírtam, hogy szerintem az ember speciális sajátossága, hogy túl tud lépni az ösztönein]}
És arról se feledkezzünk el, hogy mit NEM MONDTÁL EL.
Pl. idén a választások után rögtön hétfőn, amikor kezdett lelepleződni az elkúrás. Vagy előtte, hogy achtung! ezek elkúrták, a másikaknak meg valami hologram van a kirakatban program helyett! Noha lehet, hogy van, csak nem akartak vele előjönni – én tényleg nem hiszem el azt, amit te állandóan mondogatsz, hogy a hologramot ők komolyan gondolnák.
Igenis fontos lett volna ezt elmondani, hiszen valami ilyesmit csinálsz:
A Tótawének van egy ketrece a zindexben, és amikor valaki épp szarért-hugyért adná eladná az egész országot, akkor annak nekimegy fejjel, felökleli, és ráugrik a szemüvegére. Mikuláskor kap velőscsontot, egyébként elvan moslékon. /index.hu/velemeny/jegyzet/tulok/
Ennek egyébként még később előnye is lehet, amikor kilépsz szabadon a ketrecből, és megpróbálkozol egy anti-pokolgéppel – mint ahogy jól is esett a cipősdobozos post.
Ezennel ennyi adatból (3/4-ét olvastam a cikkeidnek) azt az empirikus modellt illesztem a Worluk kódjelű biorobot viselkedésére, hogy a lopás miatti felöklelésre való hajlandóságot nagyban befolyásolja a célpont máriaországozása és egyéb olyan kódok hangsúlyozása, melyek a biorobot alapprogramjával ütköznek.
Nem nagyon volt időm irkálni, elvileg most sincs:)
Tehát:
„Orbán Viktor meg járhat pátyolgatni a szigetelőket, de ha KÖZBEN ODABENN FOLYIK AZ ÉRDEMI KORMÁNYZÁS, akkor ezzel azt éri el, hogy Dávid Ibolya lesz az ellenzék vezére” -muhaha, vagy talán mégse annyira vicces…
„Hogy ő maga egy anomália, egy digi-dagi-daganat, aminek nem szabad létrejönnie sem egy egészséges rendszerben.” –és akkor megállapítjuk, hogy milyen szupercuki pajkos kis miniszterelnökünk van, aki nagyon igyekszik, NÉHA azért mondunk neki egy ejnyebejnyét, ha rosszalkodik.
Néha meg nem, pl. ld. w.blog.hu/2006/11/13/te_peter_vagy_azaz_koszikla_1 lap alján, 2006.11.17. 14:55:02.
Erről a rablópandúros cikkről most hirtelen „a torgyán szabadsága” jutott eszembe, ha abban végrajtod torgyán->gyurcsány cserét, a hülyeségére nem helyezel hangsúlyt, akkor szintén tök korrektek maradnak a megállapítások. Valahogy azonban mégse akartak megszületni ezek a megállapítások.
„Sej-haj magyar liberális” „Egy Fodor Gábor vezette párt igazán minőségi termék lehet a parlamenten kívüli trutymóban.” –mi ez a szar, uram??
10 évet és teljes vagyonelkobzást a romboló tolvajbandának! Ehhez képest axióma, hogy a KDNP csak a segg szintjén van, Orbán regenerálódjon a Lipótmezőn stb.
És ha már lófaszt adunk az egyik oldalnak, akkor ha a másik oldal se különb, akkor mér csak egy kis huncutkodó banánt adunk nekik?? Azér minimum egy kutyafasza kijárna, ha a pártoskodástól nem tudunk megszabadulni. Persze, én is pártos vagyok, nyilvánvaló, hogy azért szúrja a szemem tótawés kettős mérce. Ami meg teljesen természetes dolog, ha az embörnek van politikai véleménye, az ki-ki buggyan az írásaiból. Nincs ebben semmi rossz, a Bencsikék is elviselhetőbbek lennének, ha legalább néha megeresztenének valami látszatkritikát a kedvenceikről. Csak akkor ne tessék már azt mondani, Árpibácsi, hogy maga aztán a totális kiegyensúlyozottság, az origó, a mérleg nyelve.
Majd ha kijön a Gyurcsány szabadsága c. cikk, majd akkor…
{((mi az hogy elévült???!!!??? Hogy a rézbagolyba avulhat el valami ilyen gyorsan?? Ellopok 4 milliárdot, kimegyek Argentínába, 3 év múlva hazajövök, és utána teljes nyugalomban lubickolhatok a rózsadombi úszómedecémben a kastélyom előtt??? …azért ebbe belegondolva szerintem elég egészséges késztetés egy kövér utcakövet odadobni valahova – már csak a „társadalmi katarzis érdekében”. [a hőbörgést megelőzendő: már valamelyik poszthoz már beírtam, hogy szerintem az ember speciális sajátossága, hogy túl tud lépni az ösztönein]}
És arról se feledkezzünk el, hogy mit NEM MONDTÁL EL.
Pl. idén a választások után rögtön hétfőn, amikor kezdett lelepleződni az elkúrás. Vagy előtte, hogy achtung! ezek elkúrták, a másikaknak meg valami hologram van a kirakatban program helyett! Noha lehet, hogy van, csak nem akartak vele előjönni – én tényleg nem hiszem el azt, amit te állandóan mondogatsz, hogy a hologramot ők komolyan gondolnák.
Igenis fontos lett volna ezt elmondani, hiszen valami ilyesmit csinálsz:
A Tótawének van egy ketrece a zindexben, és amikor valaki épp szarért-hugyért adná eladná az egész országot, akkor annak nekimegy fejjel, felökleli, és ráugrik a szemüvegére. Mikuláskor kap velőscsontot, egyébként elvan moslékon. /index.hu/velemeny/jegyzet/tulok/
Ennek egyébként még később előnye is lehet, amikor kilépsz szabadon a ketrecből, és megpróbálkozol egy anti-pokolgéppel – mint ahogy jól is esett a cipősdobozos post.
Ezennel ennyi adatból (3/4-ét olvastam a cikkeidnek) azt az empirikus modellt illesztem a Worluk kódjelű biorobot viselkedésére, hogy a lopás miatti felöklelésre való hajlandóságot nagyban befolyásolja a célpont máriaországozása és egyéb olyan kódok hangsúlyozása, melyek a biorobot alapprogramjával ütköznek.
Most aztat komolyan teccettek gondolni, hogy az ösződi beszéd történelmi volt??? Naaa!!
Kis naivak! Kis prüntyőkéim! Nem baj, majd felnőttök.
Ugyanezt elmondhatta volna haveri körben bármelyik szoci képviselő. Hasonló dolgokat mondott is már nekem az egyik volt képviselő. És még a stílus is hasonló volt :)
Kis naivak! Kis prüntyőkéim! Nem baj, majd felnőttök.
Ugyanezt elmondhatta volna haveri körben bármelyik szoci képviselő. Hasonló dolgokat mondott is már nekem az egyik volt képviselő. És még a stílus is hasonló volt :)
"Sokaknak valószínűleg nehéz elfogadni, hogy ez a vár végleg elesett: a jelenlegi Magyar Hírlap sem direkt, sem indirekt módon nem szolgálja többé az MSZP és az SZDSZ körüli gazdasági csoportok érdekeit, ráadásul nem nyújt biztos megélhetést azoknak az újságíróknak sem, akik nemegyszer tanújelét adták magyar- és keresztényellenességüknek. "
Tóth Gy. László "politológus", a mai Magyar Hírlapban: www.magyarhirlap.hu/cikk.php?cikk=151757
(egyébként mit kell tudni Stefka Istvánról?)
Tóth Gy. László "politológus", a mai Magyar Hírlapban: www.magyarhirlap.hu/cikk.php?cikk=151757
(egyébként mit kell tudni Stefka Istvánról?)
Az utolsó 100 komment: