W

w.blog.hu

Tóta W. Árpád kommentál, szemtelenkedik, valamint permanens fogadóórát tart.
Régi cikkarchívum



Kommentelés - házirend

Wblog @ Facebook

Engedjétek hozzám

Kis heti hírlap 4-10 éveseknek.


Foglalod a kurvanyádat

A mozdonyhorgony
Úgy remélte, ezzel bekerül a Rekordok Könyvébe. De legalább a Jackassbe.

Elnöki pornó
Nagy baj, ha az elnök ribanc.

Nem jó a nemzetnek egyedül
Szuverén ország is lehet borzalmas hely.

Szent szar
A húsvéti alkotmány: szentséggyalázás.

A pedofilok védőszentje
A deviancia fincsi, de csak ha papok csinálják.

A gólkirály beszéde
Angela, te náci ribanc!

Győz a szittya förgeteg
Kuss, mi így szállunk le a bicikliről.

Együtt sikerülni fog
Bizonyítsuk gyalázkodással, hogy Magyarország szabad!

Kompország vitorlát bont
A finom kritikát meg lehet állítani, a brutálisat nem.

Foglalod a kurvanyádat
Nem ti vagytok a nemzet, sem a nemzeti oldal.

Utolsó kommentek

  • Brown094: Ha pénzt vesztett egy átverés miatt, vagy megadta adatait egy csalónak, akkor is visszakaphatja el... (2021.10.21. 23:05) Tribuszerné visszanéz
  • szódabár: Hát te sem vagy a tolerancia bajnoka. Hehehe. Felőlem mindenki azt csinál amit akar, nálunk a menó... (2020.12.26. 11:50) Isten fasza
  • Tahó Sandokan: Közben elkészült, bitangfinom. (2020.11.09. 15:20) Ajándék erős gyomorhoz
  • Tahó Sandokan: Nem számítottál kommentre, ugye Worluk? Tegnap jutottunk hozzá ehhez a szürke gombához (egy gombá... (2020.11.09. 14:43) Ajándék erős gyomorhoz
  • Reactor: Bírom az ilyen mérhetetlenül idióta hozzáállást...a falu élhetetlen közösség, mert ott nincs TESZK... (2020.06.26. 14:47) Vackor néni busza
  • Utolsó 20

Az irodalom visszavág

2010.12.09. 08:15 Tóta W. Árpád

Ha mostanában emberekkel találkozom, vagy akár csak felveszem a telefonomat, nem úszom meg, hogy el ne hangozzon: jaj, szegénykém, mi lesz most veled, hogy médiatörvény?

A kérdés persze jogos. Magyarországon kialakult, és ma még éppen jelentős hadállásokkal bír az a fajta megmondás, amely nem írja körül a tolvajt, sem a kurvát, még akkor se, ha az mondjuk kormánybiztos. Sőt akkor pláne nem; elvileg alkotmánybírósági állásfoglalás mondja ki, hogy a közszereplőknek tűrniük kell a minősítést. Ez egészen triviálisnak tűnt eddig. Miért is kellene óvatoskodni, finomkodni, sasszézni, ha egyszer látszik az excellenciás úron vagy úrhölgyön, hogy földbuta? Szabad országban élünk, lehet véleményünk akár az elnökről is, és azt nyugodtan közzétehetjük. Ezért volt rendszerváltás, és nem azért, hogy most más uraknak gazsuláljunk. Az a rendszer akkor is szar, ha új figurák ülnek Czinege és Aczél székébe.
 
Ennek a szabadságnak most vége, ha a kormánytöbbség tervei valóra válnak. És miért ne válnának valóra, az emberek ugyebár felhatalmazást adtak mindenre, amit tesznek. Matolcsy György nyilván azzal a jóleső érzéssel húzza le a reggeli macit, hogy ezt is az emberek tervezték pont ilyen állagúra. A törvény, és aztán majd Miasszonyunk, Annamária rendeletei bőséges lehetőséget adnak a szoponcok tanácsának, hogy bárkit elmarasztaljanak egy szimpla hülyézésért. A bármilyen csoportot sértő megnyilvánulások tilalma a kommunistáktól a nácikig mindenkit megóv a megsértődéstől, a köztársasági elnök törékeny méltóságát pedig, ha szerencséje lesz, maga az új alkotmány fogja garantálni. (Addig is: hüje Schmitt!)
 
És addig is érdemes előrebocsátani, mert ez a kerete az egésznek: ezek az emberek, akik ennyire fosnak a kritikától, nos, ezek egyszerűen betegek. Súlyos, valószínűleg már gyógyíthatatlan személyiségzavarral küzdenek. Illetve az a baj, hogy nem is küzdenek, mert nincs betegségtudatuk. A közösség, a kontraszelektált társaság reakciói nem tanították meg őket, hogy teljesen normális dolog, ha az ország egy része vidáman gyalázkodik. Számukra ez feldolgozhatatlan. Nem estek túl a személyiségfejlődésnek azon a szakaszán, ami a kritika elfogadását jelenti. Hosszú időn át csak a Szcientológiai Egyház és Tomcat szenvedett ebben a betegségben, az mindenképp jelentős változás, hogy most a kormánypárt is csatlakozott.
 
Meglepetést nem érzek. Csak a strucc nem látta ezt előre. Elég volt megtekinteni a médiának azt a szeletét, amelyre a Fidesznek befolyása volt ezelőtt. Szopógépek mind egy szálig, gleichschaltolt, kritikátlan ribancok. Nem volt nehéz kitalálni, mi történik, ha a média egészére lesznek befolyással.
 
Ennek ellenére engem a médiatörvény különösebben nem izgat.
 

Levelemet megírom

 
Mi a publicisztika? Alkalmazott irodalom. És mennyi eszköze van az irodalomnak? Végtelen. Az irodalomnak valójában csak egy vékony szelete az, amely szóról szóra azt írja le, amit ki akar fejezni. Ez a standard a használati utasításoknál és a szakkönyveknél, de az irodalmi művek többsége épphogy burkoltan üzen. A walesi bárdok piszkosul nem a walesi bárdokról szól, hanem a magyar szabadságharc leveréséről, ezt mindenki megtanulja általános iskolában. Hogy nem jelenhetett meg mégsem, annak az az oka, hogy akkoriban a cenzúra nem utólagos volt, hanem előzetes.
 
Mit tud kezdeni a médiatörvény a fikcióval? Mit csinál egy filmmel, amiben a miniszterelnök orbitális gazember, de nem is magyar neve van? Mit kezd a ki nem mondott, de mindenkinek érthető, brutális ítéletekkel? Mit csinál a médiatanács, ha egy szalonnából gyúrt kisbolygó eseményeiről írok? Hogyan bizonyítja be, hogy egyáltalán érdekel engem a magyar kormány tevékenysége? Mit tehetnek az ódákkal, a megszületésre váró és az aktualizált dicshimnuszokkal? Mihez kezdenek a Flash-rajzfilmekkel, a paródiákkal, az alternatív univerzumokkal? Eszköztelenek lesznek, esetleg idegesek is, de nincs az a törvény, amely meséket szankcionálni tudna.
 
Egyelőre még elpirulok, ha végiggondolom, mi mindent meg lehet írni Orbán Viktorról, Selmeczi Gabrielláról vagy Semjén Zsoltról, ha ez az egész egy mesében játszódik, és máshogy hívják őket. Azt is, amit eddig sem lehetett. Azt is, ami nem igaz, csak jól hangzik. 
 
Én már rá is untam kissé arra a szabadosságra, amely megengedte, hogy egy minisztert vagy szóvivőt egyszerűen csak fasznak nevezzek. Az négy betű. Bárki le tudja írni. Karesz hüje, Gyöngyi hüje, csak én vagyok okos, énnekem a segembe is felyem van. Nincs benne intellektuális kaland, nincs meg a kézműves öröme, aki hosszas pöcsölés után beüti az utolsó szöget, és büszkén veszi kézbe a művét, mert tudja, hogy nem adta magát könnyen. 
 
Eddig is szerkesztettem, húztam, vontam, csiszoltam, most ez még macerásabb munka lesz, új szerszámokkal és anyagokkal, de simán megoldható. Több meló lesz benne, és egy picit több gondolkodást igényel majd az olvasótól. De ez egyáltalán nem baj. A magyar gyerekek szövegértése javult, hála a sok internetezésnek és esemesezésnek (vetted, hüje Schmitt?), meg fogják fejteni, ki az az ocsmány nősténypolip, akinek a nyálkás karjait együtt, kézenfogva kerülgetjük. A szerencsés megfejtőkből közösség lesz. A sajtóba visszatérhetnek az írók, eszközeiket a nemes harcban hasznosíthatják. Az olvasók felfedezhetik újra, milyen gazdag édes anyanyelvünk, és ha nagyon elakadnak, akkor majd mailben megkapják a megoldókulcsot.
 
Ez a publicisztika egérútja. Ami a tényfeltárást, a tolvajok néven nevezését és a tolvajlások leleplezését illeti, arra pedig ott a Wikileaks. II. János Pál intelme ma is érvényes: ne féljetek!


Címkék: fidesz cenzúra másnap szocializmus nemzeti egyuttmukodes rendszere

480 komment · 13 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://w.blog.hu/api/trackback/id/tr322503643

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Fő a lojalitás 2010.12.14. 19:28:16

A legmesszebbmenőkig igazat kell adnom Orbán Viktornak, aki ezúttal is az igazat, a színtiszta igazat mondva állította azt, hogy a magyar médiatörvénynek nincs egy főbb paragrafusa sem, amely ne szerepelne más európai szabályozásokban. Azoknak is van p...

Trackback: Az utolsó médiaháború II. 2010.12.14. 17:05:29

Ráhúzható a Fidemokratikus Centralizmus a magánmédiára? Ha áttekintjük a Fidesz holdudvarába tartozó sajtót és annak híveit, megállapíthatjuk, hogy annak egyetlen elemi alkotórésze: Csak a saját nézőpontját tekinti egyedül legitimnek. Ebből t...

Trackback: Ács József – KISZIVÁROGTATÓK 2010.12.13. 09:55:49

A propaganda nem kardcsörtetés. A nyugati típusú, atomizált társadalomban a sugalmazás hatékonysága nagyobb, mint a parancsolásé. A propaganda, mely kijelöli a problémákat és megoldásukra mindjárt javaslatot is tesz, éppolyan közmű, mint az elektromos ...

Trackback: A Katolicizmus bűne 2010.12.12. 15:54:05

 Részletek az Emberi Jogok Egyetemes Humaista  Világszövetségének tanításainak összefoglalásából amelyek korunk egyik fő problémájára muatatnak rá: A KATOLICIZMUS BŰNE 2123 § Kortársaink közül sokan egyáltalán nem fogják föl a be...

Trackback: A szamizdat újra éled 2010.12.11. 11:09:20

Átrendeződés előtt áll a magyar médiapiac.Az új szabályozás mély árkot ás a kormány szócsövének degradált közszolgálati és az összes többi hírszolgáltató közé.Aki nem elégszik meg a hivatalos propagandával, az ezentúl kénytelen lesz a zavarosban halász...

Trackback: Tíz katolikus kerestetik 2010.12.10. 14:38:23

Van-e egyáltalán hazánkban, nem 10.000, nem 1.000, nem  is 100, hanem mondjuk 10 valóban katolikus magyar ember, aki a katekizmusban  lefektetett katolikus egyház tanításait elfogadja, betartja és aszerint is él? Elém mer-e ezen tíz ember ...

Trackback: Fontos és rossz írások 2010.12.09. 19:07:30

Tóta W. Árpád ma arról ír, hogy a pub­li­cisz­tika vol­ta­kép­pen alkal­ma­zott iro­da­lom. A kódot meg­fejtő olva­sók pedig közös­sé­get alkot­nak, azok közös­sé­gét, akik tud­ják, a király mez­te­len. Vala­hogy én még­sem sze­re­tem azt a saj­tót, am...

Trackback: Egy régi komment apropóján... 2010.12.09. 16:24:36

A Kettős Mérce akciója (amelyhez másfél héttel ezelőtti posztom után talán nem meglepő, hogy csatlakozom) egy régi, nekem címzett kommentet juttat az eszembe. 2009 márciusában Tom Bobb (akinek - természetesen mindmáig működő - blogjában általában két ...

Trackback: Dunamenti Kozákok levele 2010.12.09. 13:44:44

"...a kormánynál Pepita Ofélia áll, és gitározik..."A Dunamenti Kozákok levele a Standard&Poor's, Moody's és a Fitch hitelminősítő cégeknek!Mi, a Dunamenti Kozák Szics kozákjai ezt üzenjük legfelsőbb valagunkból lefingva hozzátok!A london...

Trackback: Kinevetés. A Bölcs és a Biztos eltűri. 2010.12.09. 12:10:03

A nevetés része az egyetemes szókincsnek, az emberi társadalom minden tagja megérti, anélkül hogy tanulta volna. A kisgyerek előbb nevet, mint beszél. Aki többet is meg akar tudni a nevetés lélelktanáról és működéséről, annak ajánlom ezen írás végén l...

Trackback: Az irodalom visszavág 2010.12.09. 10:31:02

Csak a strucc nem látta ezt előre. Elég volt megtekinteni a médiának azt a szeletét, amelyre a Fidesznek befolyása volt ezelőtt. Szopógépek mind egy szálig.

Trackback: Narancs-futam 2010.12.09. 09:59:30

"Eljön majd a sóm'ba, Ica? -De ugye nem peep? -Nem,night..." Milliárdos gondolatébresztő, némi benzingőzzel és média-hatással fűszerezve: éljen a beszavazó-show!...

Trackback: Az irodalom visszavág 2010.12.09. 09:28:34

Ha mostanában emberekkel találkozom, vagy akár csak felveszem a telefonomat, nem úszom meg, hogy el ne hangozzon: jaj, szegénykém, mi lesz most veled, hogy médiatörvény?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Várúr: Nem bírja a hülyebácsi a kritikát, be, be, beee.

Adj hálát istenednek, hogy elhangzott.
@lopimpili:

"simán hazudtok"

Mit is hazudtam?

A 8 leminősítésre azt mondtam, h az egyetlen minősítő cég tette? Azt mondtam, h ez 8 lépcsőt jelent?

Ha van 8 leminősítés, és 5 fel, akkor 3 lépcső le a vége, de a 8 leminősítés akkor is megvolt.
Nem állítottam, h a szocik alatt 8 lépcsővel jöttünk lejjebb. Azt állítom, h 8-szor volt leminősítés, nyafogás pedig egyszer sem, sőt: eme leminősítések lekicsinylése, bagatellizálása nagyon is.

@cassander:

"Védjétek csak tovább, ami védhetetlen."

Mi is védtem? Nem vágom.
Sőt, fentebb egy mondatomban magam is elismertem, van miért aggódni, de arról beszélni, h itt cenzúra van, butaság mindaddig, míg ennek nincsenek tetten érhető esetei. (Betiltás, büntetés, szankció, stb...)
Ne keverjük a félelmet a ténnyel, csak ennyit kértem.
Azt sem állítottam sose, h egyetértek a Fidesz túlzó hatalmi törekvéseivel, sőt.... de hagyjuk.

@Waldi!:

"Hol es mikor lett atkurva az EU es az EU ezt mikor jelezte?"

Menj vissza pár évet az időben, és kövesd nyomon a konvergenciaprogramok sorsát!

@eMeL:

Nekem tök mindegy, h az intézet működik szarul, vagy a leminősítések rendszere?,

mert a tény az, h a Lehman B. esetén nem jeleztek előre semmit, most meg ugyanazok, akik előrejelzéseikkel semmire nem figyelmeztettek időben 2013-as félelmek alapján 2 fokozatot visszaminősítenek egy olyan EU országot, ahol a hiány az egyik legjobb, az utolsó növekedési adat pedig 1,7%.
A 2 fokozatú visszaminősítés simán politizálás: fellepés az újszerű adók ellen (bankadó és tsai), fellépés azért, h a régi módon, megszorításokkal tornásszák le a hiányt. Büntetés a manyup szopatásért. Ez mind politika, nem valós közgazdasági hátterű minősítés.

A 2011-es növési adatokból majd látjuk, h valóban kevés lesz-e, h fennáll-e majd az a veszély, miszerint 2013-ra nem tudjuk kinőni az adócsökkentés okozta hiányt. De ha mégis, akkor bukik az az elmélet, h a manyup pénzek felélése után újra hatalmas hiány lesz.

Ráadásul, amennyire tudom, a visszaáramló pénzek jelentős része államadósság-csökkentésre megy majd.

Az ilyen leminősítés az én szememben nem túl hiteles. Úgy látom mások szemében sem, ezért aztán a piac sem nagyon vette figyelembe.
2-3000 ember tüntetett ma a Hősök terénél. Ahogy férjem most mondja, a 10 évnél régebben bent lévőknek mindenképp tanácsolták a maradást, ha kibírják a procedúrát. Mindenkinek javasolták az ajánlott levélbeni kapcsolatfelvételt a körzeti hivatallal meg a saját biztosítójával is, legyen dokumentum minden mozzanatról, mert lehetséges a perelés. A kimenetel más kérdés, de ne legen már egyszerű nekik az elhappolás legalább. Vagy legyen visszhangja. (A rádió pár száz emberről beszél, de ez nem igaz.)

Alkotmánybírósághoz fordultak már magánszemélyek és a pénztárak, de az tudjuk már mennyit ér. Nem véletlen volt a herélés. Na, ennyi mára erről.
Részletek az Emberi Jogok Egyetemes Humaista Világszövetségének tanításainak összefoglalásából amelyek korunk egyik fő problémájára mutatnak rá:

A KATOLICIZMUS BŰNE

2123 § Kortársaink közül sokan egyáltalán nem fogják föl a bensőséges és éltető kapcsolatot a Józan Ésszel, vagy kifejezetten elutasítják, ezért a katolicizmus korunk legsúlyosabb tényei közé kell sorolni.

2124 § A katolicizmus elnevezés nagyon különböző jelenségeket takar. Gyakori formája a gyakorlati idealizmus, mely az ember szükségleteit és igényeit a katolikus egyház érdekeinek korlátjai közé szorítja. Az katolicista idealizmus hamisan úgy tekinti az embert, mint aki csak a bibliai SánánIsten nevezetű mítoszalak célja és játékszere lenne. A mai katolicizmus másik mai formája az ember fölszabadulását a halottak föltámadásától várja, "és hangoztatja, hogy a humanizmus természeténél fogva állja útját ennek a fölszabadulásnak, mert ezt csak egy bugyuta zombi történetnek tartja"

2125 § A katolicizmus, amennyiben elutasítja vagy tagadja a Józan Ész létét, bűn a logika erénye ellen....

2126 § Az katolicizmus gyakran az emberi autonómia hamis fogalmára épül, s erre hivatkozva eljut a Józan Észtől való függés tagadásáig. Valójában a Józan Ész elismerése soha nem ellenkezik az emberi méltósággal, "mivel e méltóság Józan Észben alapszik és válik tökéletessé"

2140 § A katoliciumus, amennyiben tagadja vagy elutasítja a Józan Ész létét, bűn az első parancsolat ellen. Ami így szól: Uradat, Józan Eszedet imádd, és csak neki szolgálj!

A Humanizmus magatartása az Katolicizmussal szemben

21. § A Humanizmus , hűségesen a Józan Észhez és az emberhez, nem tehet mást, mint hogy fájdalommal, de teljes határozottsággal elítélje, miként korábban is tettexxiii ezeket az ártalmas tanításokat és cselekedeteket, melyek ellentmondanak az értelemnek és az általános emberi tapasztalatnak, az embert pedig megfosztják veleszületett méltóságától.

vilagnezet.blog.hu/2010/12/12/a_katolicizmus
@a szív fészkei: Ajánlom figyelmedbe Szilágyi Ákos A populista c. könyvét és a vele készült interjút.(168 óra, én papíron olvastam ).
@a szív fészkei:
Ez az írásom nem a politikáról szól: nem Torgyán doktorról, nem G. Nagyné Maczó Ágnesról és mégcsak nem is Fodor Gáborról. Ha nem tudom átvinni, hogy az én írásom mindenről szól, csak nem a politikáról, akkor még mindig van mit javítanom vagy ami egyszerűbb, egyáltalán nem írni, mert nincs itt az én időm, nem volt itt, ..és eljön-e? Nagy kérdése az életemnek.

Szeretném elmondani: az én írásom a színes kalapokról szól. Margójára a demokráciának.
Megtiszteltél azzal, hogy elolvastad, de kérlek, ha véleményed lesz, és bár itt hivatkozom, a hozzászólás inkább legyen ott! Köszönöm.

@eMeL:
..egy vitorlással az Óceánnak? Olyasmi ez. Jól látod!
Kedves Árpád!

Már most szólok, hogy nem adok hitelt azoknak a vádaknak, amik arról szólnak, hogy puccéran mutogattad magad az alsóremetei óvoda és a rücskössimai nyugdíjasotthon környékén. Meg azt se hiszem el, hogy 50 liter síkosítót loptál a Pöcsparádé szex-shopból.
A vádak majd csak a harmadik Törpillás mese után válnak aktuálissá, de én már most szólok.
Bréking, ha majd betöltődik: most mondta az uram, hogy a Hősök tere negyedéig megtelt manyup-tüntetőkkel, süt a nap és jó hangulat uralkodik - kivéve, hogy miért is gyűltek össze.
@Húsleves: Olvasmányt ajánlottam, nem előírtam, hogy mit olvass!

Én nem vagyok gyerekbaszó katolikus, hogy előírjam, hogy ki mit csináljon pl. vasárnap.
@knausz:
@jaegtoer

Heltai Jenő: Szabadság

Tudd meg: szabad csak az, akit
Szó nem butít, fény nem vakít,
Se rang, se kincs nem veszteget meg,
Az, aki nyíltan gyűlölhet, szerethet,
A látszatot lenézi, meg nem óvja,
Nincs letagadni, titkolnivalója.

Tudd meg: szabad csak az, kinek
Ajkát hazugság nem fertőzi meg,
Aki üres jelszókat nem visít,
Nem áltat, nem ígér, nem hamisít.
Nem alkuszik meg, hű becsületéhez,
Bátran kimondja, mit gondol, mit érez.
Nem nézi azt, hogy tetszetős-e,
Sem azt, kinek ki volt, és volt-e őse,
Nem bámul görnyedőn a kutyabőrre
S embernek nézi azt is, aki pőre.

Tudd meg: szabad csak az, aki
Ha neve nincs is, mégis valaki,
Vagy forró, vagy hideg, de sose langyos,
Tüzet fölöslegesen nem harangoz,
Van mindene, ha nincs is semmije,
Mert nem szorul rá soha senkire.
Nem áll szemébe húzott vaskalappal,
Mindég kevélyen szembe néz a Nappal,
Vállalja azt, amit jó társa vállal,
És győzi szívvel, győzi vállal.
Helyét megállja mindég, mindenütt,
Többször cirógat, mint ahányszor üt,
De megmutatja olykor, hogy van ökle...
Szabad akar maradni mindörökre.

Szabadság! Ezt a megszentelt nevet
Könnyelműen, ingyen ajkadra ne vedd!
Tudd meg: szabad csak az,
Aki oly áhítattal mondja ki,
Mint istenének szent nevét a jó pap.
Szabad csak az, kit nem rettent a holnap.
Ínség, veszély, kín meg nem tántorít
És lelki béklyó többé nem szorít.
Hiába őrzi porkoláb s lakat,
Az sose rab, ki lélekben szabad.
Az akkor is, ha koldus, nincstelen,
Gazdag, hatalmas, mert bilincstelen.

Ez nem ajándék. Ingyen ezt nem adják,
Hol áldozat nincs, nincs szabadság.
Ott van csupán, ahol szavát megértve
Meghalni tudnak, és élni mernek érte.

De nem azért dúlt érte harc,
Hogy azt csináld, amit akarsz,
S mindazt, miért más robotolt,
Magad javára letarold,
Mert szabadabb akarsz lenni másnál.
A szabadság nem perzsavásár.
Nem a te árud. Milliók kincse az,
Mint a reménység, napsugár, tavasz,
Mint a virág, mely dús kelyhét kitárva
Ráönti illatát a szomjazó világra,
Hogy abból jótestvéri jusson
Minden szegénynek ugyanannyi jusson.
Míg több jut egynek, másnak kevesebb,
Nincs még szabadság, éget még a seb.
Amíg te is csak másnál szabadabb vagy,
Te sem vagy még szabad, te is csak...
Gyáva rab vagy.
@Várúr: "Meg az is, ami utána történt, beleértve a rendőri lovasrohamot, a kordonokat, a torkig eladósodást, stb. "

azt hittem a torkig eladosodasert a magannyugdijpenztarak a felelosek!

vagy tevedek?
@Várúr: "Tökmindegy, mikor szerzett Orbán tudomást a Gyurcsány beszédről."

Csöppet sem mindegy. Ha Orbán olyan félelem és gáncsnélküli lovag, nem őrízgeti az íróasztalában a megfelelő pillanatra várva.
Sunyi egy alak, tudod.
@Waldi!: "Fleto azt mondta, hogy amig nem 100 %, addig nem hozzak" stb,

Nem hiszem, hogy bármelyik gyanúsított párt-celeb lett volna. Kis pasi volt, akire senki sem figyelt, hogy mit csinál és mit hozott be a táskájában.
Új MTI jól söpör, legalábbis a nullákat - az ezres tartományban sem ismeri ki magát, ha ellenzéki tüntetésről van szó: fideszfigyelo.blog.hu/2010/12/12/az_mti_hazudik

A múlt tényleg elkezdődött.
@malacz69 rettegéselemző:

Malacz, malacz ne hazudj. Mikor vertuk at hamis szamokkal az EU-t? (Nem elozetes tevedessel, hanem utolagos hamisitassal?)
@vakapad: Ne viccelj már.

"Úgy fogalmazott: a nagy dilemma, ami az MSZP ellőtt áll, hogy ha folytatják a reformokat, és nem adják fel a nemzeti progressziót, akkor a radikális populizmus markába kerülhet az ország, és ezzel történelmi zsákutcába jut."

Nem folytatták a reformokat, feladták a progressziót, ÉS a Fidesz markába került az ország.

Mi lett volna, ha 2006-tól (de még inkább 2002-től) kurva konzekvensen, egyértelműen és határozottan csinálták volna, amit kellett? Biztos nem 20 százalék...
Megérdemelték a sorsukat mind. Reformblablástul meg reformgőgöstül. Hülyék.
@szerénységem: Kurva konzekvensen hogyan, amikor állandóan hiszterizált a hangulat? Millió hibájuk volt, de 300 szaros forintért ugye népszavazás volt, mindenért tüntetés és annak elfajítása - tényleg úgy látszott egy ország ellen kell vívnia Gyurcsánynak.

Igen szadesz kihátrált mögüle - a Horn szövege nagyon aljas volt a 300-as bukta után - mégis hogy legyen képes ezek után kurva konzekvensen csinálni?Mindenki nyüszített az érdekeiért. Orvoskamara még az oltást is politikai kérdéssé tette tavaly.

Mindent azzá tett az ellenzék. Egyetérteni semmivel nem lehetett. Szerintem jobb helyeken azért, ha szarban a haza, akkor kicsit félreteszik egymás gyötrését és valami minimumban megegyeznek. Itt ez nyolc évig elképzelhetetlen volt. Ugrált/nak az őszödi rizsán, miközben tudják, hogy azt, amiről ott szó volt, valakinek egyszer véghez kell vinni.
@orica: Kösz a neten még nem találom a riportot, már lassan leszokunk a nyomtatott sajtóról. Remélem, felteszik.
@malacz69 rettegéselemző: "Nekem tök mindegy, h az intézet működik szarul, vagy a leminősítések rendszere?"

Nem vitatkozom veled, minek.
Még rám mondják, hogy eszement idealista vagyok?
Így működik a rendszer, oszt' annyi.
Lehet, hogy nem jófelé megy a vonat, de akkor sem állunk a sínekre megállítani azt!
Illetve te meg ovi odaálltok, aztán csodálkoztok, hogy mégsem áll meg.

Hofi: "Uraim a hordó nem áll meg!"

Lehet vitatkozni, hogyan kellene javítani a rendszeren, de ez a rendszer 99%-ban korrekten működik, így a benne szereplők elfogadják, és ami a legfontosabb, ENNEK MEGFELELŐEN CSELEKSZENEK. Akkor is, ha ez nekünk kellemetlen.
Az új média törvényt egyébként üdvözölte a Nemzetközi Ateisták Egyházának a Szövetsége, mert úgy látják ez alapján be lehet tiltani a gyűlöletkeltő és őket megbotránkoztató zsidó-keresztény bibliát és a katolikus katekizmust is.
@anyátok: Érdekes,az fel sem merül láthatóan senkiben, hogy valamilyen - taktikai?,stratégiai?, követhetetlen? - megfontolásból talán maga GYF szivárogtatta ki.Van ebben is ráció, csak baromi rosszul sült el.
@a szív fészkei: Nem 2008 utánról beszélek, sőt, ha konzekvencia, akkor 2002. Te is belátod, hogy nem lehet azt csinálni, hogy osztogatunk nyakra-főre, adóssághegyeket csinálunk, (reformot semmit) aztán amikor a szánkig ér, akkor elkezdünk félszívvel, féltüdővel megszorítani, persze egyre jobban kell, aztán amikor beüt a válság visszavesszük a felét annak, amit korábban adtunk.
A jónép be fog lengetni egy ilyen folyamat végén, ez nyilvánvaló.
Nem tagadva az ellenzékben lévő Fidesz mérhetetlenül káros és saját magára nézve is öngyilkos politikáját, azt kell hogy mondjam, hogy ennek a fő felelőse mégis az MSZP, kisebb részben az SZDSZ volt.
Az ugye elég rossz állítás lenne, hogy egy biztos kormánytöbbség birtokában jaj, nem tudtunk semmit csinálni, mert az ellenzék milyen gazul viselkedett. Tessék kormányozni, keményen, határozottan. Na de nem ez volt.
Utólag a Fideszre kenni meg gyávaság, nem a Fidesz volt kormányon. (Hozzáteszem, hogy a Fidesz is ebben a csávában van nyakig, lehet ma a kommerekre mutogatni, tán még jövőre is, de aztán nem. És mivel kitolták a szopóágat 2012-2013-ra, ezért saját magukat szúrták tökön.)
Ez zavar egyébként mindig - soha nincs olyan kormányunk, amelyik kiáll, és azt mondja: én ezt és ezt vallom, ezt és ezt akarom csinálni, ennek ez és ez lesz a következménye, vállalom a felelősséget. Ha pedig nem csinálom, akkor utólag is vállalni, és nem az ellenzék a hibás, legyen bármekkora sutyerák is, hanem én, mert ott volt a lehetőség, és gyáva/tehetetlen/balfasz voltam.
@Csacsicska:

Köszönöm.

E vers kapcsán azért csak felhorgad bennem a kisördög, azaz a kérdés:
-Ha a szabadság foglya vagy, mennyire vagy szabad?

(nem te személyesen, hanem csak úgy általában...)
@IGe:

Hol székel ez az "Emberi Jogok Egyetemes Humanista Világszövetsége"?
@anyátok:
Hm és még egyszer hm. Úgy látszik, a sunyiságról más fogalmaink vannak. Sunyi az, aki zárt körben mond el egy beszédet. Továbbá sunyiság az, ha a saját eeetársai kiszivárogtatják. Nem mellesleg én is ismerem ezt a városi legendát, hogy Orbán szándékosan jegelte a dolgot - csak épp az égvilágon semmi bizonyíték rá. S amikor kiszivárgott, Orbán n e m szervezett tüntetést (sokan ezért gyűlölték meg a fideszt akkor, mi tagadás, én is fenemód dühös lettem). Nem érdemes ezt a csontot rágni. A beszéd elhangzott, meglettek a következményei, melyek végső soron két párt megsemmisüléséhez és az mszp totális buktájához vezettek. Ezek a tények, a többi duma.
@szerénységem: Igazad van, az utolsó mondatoddal egyetértek teljesen: nincs olyan kormányunk sose volt és nem tudom mikor lesz. Ezért bíztatok minden ivarérett, felelősségteljes egyént a szaporodása, hogy hátha kitermelődik egyszer, tán még életemben. :-DD

Az osztogatós spirálba egymást hergelték bele, agyament kampánnyal. És minden politikusnak adni jó, az hálás szerepe, cár atyuska mindegyik valahol. Gyávák voltak persze, sazrok voltak, de amikor már derékon felül ért a saját jogon is termelt fekália, még bele is gáncsolták őket.

A "ha" történelmietlen. De ha 20002-06 négy kemény éve - nagy megszorításokkal végre véghez reformok - után páros lett volna a Gyurcsány kirúgva - mert csakis - előrébb lennénk? Akkor a Fidesz ment volna a vérverejtékkel feltört ugaron tovább, bevégezve a munkát termőre fordítva azt? A Bokrosét befejezték átalakítással, szerkezetváltással, pénznyelő mamutok racionalizálásval vagy mivel oder felélték a hozadékát?

Nekik dolgozott a Gyurcsány a második négy évben, sajnos, hiába hitte, hogy jót tesz a kapkodó ötleteivel. Mindegyik beszarik a hatalom elvesztésétől. Egy full-milliárdos osztálytársam - utaltam már rá - mondta osztálytalin, hogy a sok pénz ténylg pontencianövelő, ágyékbizsergető, de aztán azt is meg lehet unni,. mert sok ember nagyon gazdag még itthon is. Na, akkor jön a hatalom, mint végső stimuláns. A fő drog.Attól nagyon keveseknek sikerül megválni.
@malacz69 rettegéselemző:

"...Orbán meg egy kiterjedt kapcsolatokkal bíró világpolitikus."

Egyezzünk meg, nem tudod mekkora a Világ.
@a szív fészkei: Igen, és komoly elvonási tüneteket okoz, a teljes leépülésig. :-D
Tota W. optimista, és az ilyesmit öncsalásnak tartom.
Természetesen január 1-től ezért: "ki az az ocsmány nősténypolip..." stb. minimu 25millióra lehet büntetni.
Gyerekek, urak, hölgyek.
Én nagyon rossznak, kártékonynak vélem az optimista öncsalást.
@orica: az fel sem merül láthatóan senkiben, hogy valamilyen - taktikai?,stratégiai?, követhetetlen? - megfontolásból talán maga GYF szivárogtatta ki.
?
Mintha olvastam volna ezt a föltételezést valahol. Igaz, nehéz elképzelni.
@Várúr: "a sunyiságról más fogalmaink vannak. Sunyi az, aki zárt körben mond el egy beszédet."
A kormányülések, persze, teljesen nyilvánosak. Ovi minden szava nyilvános, ugye?
Szerintem csacsiságot beszélsz. Ha minden csodásan jól ment volna az országban, a kutyát se érdekelte volna az öszödi kinyilatkoztatás.
Aszongya TW. a blogismertetőn, h "permanens fogadóórát tart."
Szokott itten reagálni, vagy ez csak szóvirág?
@anyátok: hát igen, az, hogy valaki zárt körben beszédet tart, miért volna sunyi?

a csavar a dologban ott van szerintem, hogy tíz nappal a kiszivárogtatás után GyF blogján megjelent az őszödi bevezető beszéd leirata.

innentől kezdve érdekesebb a szitu, mert már nem lehet azzal jönni, hogy hálószobatitkokat, öltözői beszédet loptak el és szivárogtattak ki.

ha valakinek a hálószobájából kikerül valami disznóság, és ebből mutatnak pár snittet, még mondhatja, hogy ez kérem magánügy, na de ha ez a valaki ezek után felteszi a teljes anyagot a blogjára, az azért magára vessen.

meg azért egyébként is: miféle alakokkal közösködik, akik így kibabrálnak vele? ha pedig kénytelen velük közösködni, talán válogassa meg a szavait, különben - ismét - magára vessen!
@anyátok: Nem, azok a nemzet érdekében nem nyilvánosak. Á, nem sunyiságból,hogy gondolhatsz ilyet. :-D
@Húsleves: A WL a hibás, valóban. Tegyük meg a WL-t bűnbaknak. Az írott sajtó, a média, mely árgus szemekkel lesi és továbbítja az adatokat vétlen, ártatlan. Nem is arról van szó, hogy az USA adatvédelmi protokollja gázos, hogy egy 23 éves, adminisztratív feladatokat ellátó kiskatona töltögetheti a szerverről, amit csak talál, és kedve van, küldözgetheti, akinek akarja... áh, dehogy...
@anyátok: Mindenki tart bizalmas megbeszélést a stábjával, munkatársaival, még egy csavarokkal bizniszelő kisvállalkozó is, nem? Az sem örülne, ha a másik csavaranyás megtudná, ott mi minden hangzott el.
@anyátok: Őszintén én is tippeltem először erre. De annyira jól jött az ellenoldalnak, hogy nagy baki lett volna, ha ő lépi meg. Ha ebbe nem gondolt akkor bele GYF, akkor nagyon rossz stratéga volt.
@anyátok:
A csacsiságról is más fogalmaink vannak. Sehol nem nyilvánosak a kormányülések. Ne is legyenek azok. Ennek ellenkezőjét állítani ostoba demagóg duma, bárki hivatkozik ilyesmire. "Ha a dolgok jól mentek volna" - csakhogy rosszul mentek. Erről is szólt az őszödi beszéd, s főképp arról, hogy éveken át nem csináltak semmit, ezzel szemben "szarból hozták vissza a választást".
www.galamus.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=43019:a-miniszterelnoek-valaszol&catid=71:a-napi-apro&Itemid=109

Beindul az Orbán Facebook-tévé kommandó. Ha találkoztok vele, szépen, épkézláb MAGYAR mondatokkal szabatosan feleljetek, lehetőleg, amit hallani akarnak! Ez a mindenkire nézve sikeres kommunikáció titka. :-)
Amilyen hülye vagyok, ezt is ingyér` adom - sose leszek médiaguru, franc esne belém meg az antikarvaly génjeimbe!
@a szív fészkei: "Ha ebbe nem gondolt akkor bele GYF, akkor nagyon rossz stratéga volt."

Ha így volt, akkor abba a csapdába eset bele, hogy tisztességesnek képzelte az őt körülvevőket (ellenzéke, újságírók, értelmiség) és feltételezett elemi intelligenciát a társadalomtól.

A valóság bebizonyította, hogy ezek feltételezése (legalábbis magyarhonban, de más mértékben ugyan, de szerintem világszinten) nagyon súlyos tévedés.

És itt magamba zuhanok a kilátástalan jövő, a jövőtlen világ miatt és felveszem a tao énemet.
Azon gondolkodtam, hogy mi van akkor, ha valaki a jovoben nem hulyezi le X-et, hanem tesz egy linket egy 2011 elotti URL-re.

Kell egy kis gyujtemeny tulajdonsagokkal. Aztan csak egy link ra a kovetkezo magyarazattal: Parositsuk a szoban forgo szemelyt a jobboldalon levo lehetosegek kozul azzal, amelyet a legmegfelelobbnek gondolunk az adott szituacioban!

Ez a link lehet akar interaktiv is, szamolhatja a web a klikkeket :D Es akkor az olvasok irjak a jelzoket!
Még hogy nem tüntet a magyar! Még hogy közömbös a nép! Na nemáááááá: www.nana.hu/landingpage/janicsak-vecaert-tuntetnek-holnap-a-corvin-setanyon-104823.html

Igaz ügyét mindig síkra szállunk.
@eMeL: És köröket rajzolsz a hóba elmélkedve rajtuk? :-) Azért írd meg légy szíves, hogy mire jutsz!
Az őskomenisták ezt hívták önkritikának. Sunyi egy dolog az ilyen, az már szent.
@eMeL: "tisztességesnek képzelte az őt körülvevőket (ellenzéke, újságírók, értelmiség)"

Valószínűleg. Szegény idióta feje.
@a szív fészkei: "Igaz ügyért mindig síkra szállunk"

No, meg a kellően fontos ügyekért.
@a szív fészkei: "Szavazott a drága Fidesz avagy ott se mindenki"

Ott se. Orbán se. Szerelmem, Kövér ott volt, de nem szavazott.
Lényegtelen dolgok miatt minek törnék magukat?
@Várúr: "Erről is szólt az őszödi beszéd, s főképp arról, hogy éveken át nem csináltak semmit, ezzel"

aztán megmutatták, mi a sunyiság, ugye?
@Pantagruel: "tíz nappal a kiszivárogtatás után GyF blogján megjelent az őszödi bevezető beszéd"

Tiz nappal azután, hogy kontextusból kiemelt részletekkel hülyítették a nemzet arra alkalmas felét.
GyF helyében én is kitettem volna, hogy akiknek szemük van, lássák.
@Várúr: " "szarból hozták vissza a választást". "

nem a valsztast, a kormanyzast. nagy kulonbseg.

csak tiszta forrasbol!
@a szív fészkei: Talán komolyan kellene vennem azt a bölcsességet (állítólag az is kínai), hogy bosszankodni nem más mint bosszút állni magunkon mások hülyesége miatt.

A tao-val arra utaltam, hogy ilyen kilátástalan világban (fidesszel súlyosbítva) talán a legjobb ha visszahúzódik a maga köreibe kicsit az ember, kevéssé küzd a világgal, elfogadja hogy ebben él(het) és megkeresi a (politika független) szépségét a dolgoknak.

[Ami nem zárja ki hogy jól leszavazzam politikusainkat legközelebb is, miközben elővigyázatosságból gyerekeimet kimentem ebből a nihilből -- értsd "száműzzem" nyugati egyetemre őket, hátha megtetszik nekik és ottmaradnak!]
@Várúr: Szokás szerint hazudsz, mint a vízfolyás, és mellé hülyeségeket is beszélsz.

"A TASZ-nak volt egy próbapere, amiben a kormányülések jegyzőkönyveinek nyilvánosságát tesztelte. Született akkoriban egy alkotmánybírósági határozat, ami többek között kimondta, hogy a kormányülésekről jegyzőkönyvet kell vezetni, ám ez nem nyilvános ab ovo, hanem van belőle, ami nyilvános, van, amit államtitoknak vagy szolgálati titoknak lehet minősíteni, vagy döntés megalapozását szolgáló adatnak, ami szintén nem nyilvános. Ez a négy forma keveredik bennük. Ehhez képest, amikor egy kormányülés összefoglalóját meg akarod kapni, akkor azt látod, hogy ötven évre titkosítva van az egész. Ezért indult egy per, hogy kiderüljön, mi miért titkos a kormányüléseken elhangzottakból."

index.hu/belfold/2010/05/19/egysegben_rajong_a_titkokert_a_fidesz_es_az_mszp/

"A közérdekű adatok nyilvánossága az alkotmány 2. § (1) bekezdésében deklarált demokratikus jogállamiság alapvető alkotmányos biztosítéka. Ennek jelentőségét az Európa Tanácsnak az információszabadságról szóló 1982-es Nyilatkozata mondja ki azzal, hogy a tagállamok célja nyílt információpolitika folytatása a közhatalmi szférában, beleértve az információhoz való hozzáférést, hogy a polgárok jobban megértsék a politikai, szociális, gazdasági és kulturális kérdéseket, és hogy fokozódjon képességük e tárgykörök szabad megvitatására [8. II. c) pont]."

abiweb.obh.hu/abi/index.php?dok=144_A_1996&menu=beszamolok/1999/M/1/2

„Az 1867–1945 közötti kormányülések jegyzőkönyveinek mintegy kilencvenöt százaléka stilizáltan, tömörítetten tartalmazza az elhangzott hozzászólásokat” „E jegyzőkönyvek... szabadon kutathatók. Az 1945 utáni kormányülések jegyzőkönyvei – követve a hagyományokat – ...(szintén) tömörítve tartalmazzák az elhangzott hozzászólásokat.”

Vagyis Majtényi szerint két kormányunk volt, amely egyáltalán semmit nem rögzített a kormányülésekből: a két Fidesz-kormány.

Annyit még hozzá, hogy Svédországban, ahol kissé más a hozzáállás ehhez a témához, nemcsak ezek az adatok minősülnek közérdekűnek, hanem például a miniszterelnök e-mail levelezését is bárki követheti, mert nyilvános. Ha hamarabb ébredsz, mint Fredrik Reinfeldt, akkor hamarabb olvashatod a napi mail-áradatot.
Nyilván nem az államtitoknak minősülőket, hanem a többit.
@a szív fészkei: Na na, csak nehogy majd az a dal legyen[*] hogy "minket megvezettek kérem, de mi nem is szavaztunk meg ilyen népnyúzó dolgot".

[*] "Csak 10 év múlva, nehogy ugyanez a dal legyen"
Na itt van az a csodaszép Putyin az állítólagos szeretőjével. index.hu/kulfold/2010/12/15/cimlapra_rakta_az_orosz_vogue_putyin_feltetelezett_szeretojet/

És ha elolvassátok, mit tesz isten, az van benne, hogy amiatt mert - az amúgy kurvajó nő, - hajdani ritmikus sportgimnasztikai olimpiai bajnok szerepel a címlapon és Putyin Putyinovics bácsika ettől ideges lehet, FÉLNIE KELL az orosz Vogue új főszerkesztőnőjének...
De ismerős, nem? Íme a nagy példakép ott lebeg a mi kisdrágánk szeme előtt. (de neki még ilyen nője sincs.)
Még szerénytelenségednek se szokásom hazudni. Sőt senkinek. Te és a hozzád hasonlók lökik a rossz demagóg dumát, erőltetett svéd párhuzamot, stb. Fárasztó. Ha a szavaidat nem tudod megválogatni, legalább a gondolataidban tégy rendet.
@szerénységem: Te is szűröd, mit mesélsz a gyerekednek. Mi mind Orbán atyuska dedei vagyunk, majd ő - és spindoktorai - eldöntik, mit/mennyit értünk meg a kicsi eszünkkel, mit nem. Agyon terheljék mindenfélével a buksinkat és nézzék, ahogy belezavarodunk a sok, számunkra túl magas dolgokba?!

Írtam a vallási posztnál, abban hiszünk, amit nem tudunk. És ma - az ő akkori négy évükben is így volt - hinni kell!
Csak kíméletből teszik ezt velünk, tudhatnád.
@anyátok: TE hajakra buksz? (Esterházy meg ez az ember) :-DD Bár jó Kövérünk feláldozta a maga bozontját mint Sámson (aki mondjuk nem önként és dalolva, de ez más tészta)a választási sikerért meg szent kétharmadért.

Ja hát látszik, mennyire a szívük csücske a nyugdíjasok nyugdíjának megvédése a rettenetes karvalyosoktól. Őszinteség roham, hát van ilyen a jobboldalon. Ilyen finoman cizellált formában.
(Néha Torgyán volt olyan, hogy önkéntelenül elröhögte magát a legnagyobb szájhősködése és viziói közben, mert maga is érezte ösztönösen, mekkora állatságok ömlenek ki patakvérként a libaseggként folyton mozgó lepcses száján.)
@eMeL: Tudod, hogy elég keményen felárazták az angol egyetemeket? Biztos, hiszen ment a balhé ezerrel elég jó sajtóval.
Háromszoros tandíjak lesznek, - aki magyarként kimegy, az nem vállalhat munkát tanulás mellett vagy ilyesmit írt egy kint tanuló/élő nő.

Amúgy, gondolom a politikai elit kölykei is ott lézenghetnek majd egy-két ilyen eldugott kis szar felsőoktatási intézményben, mert jó apukájuk - akárcsak te - őket is kimenekíti innen, a mi kis tejjel-mézzel folyó Káanánunkból, miután lecsapolták maguk felé a tejet-mézet. :-DD
@a szív fészkei: "Kövérünk feláldozta a maga bozontját mint Sámson" -
és más várom, mint egyszer említettem is - hogy magára rántsa a parlamentet.
Vagy a bazilikát.
@anyátok: Mindkettő szép épület, kár lenne értük. Aztán építenének a helyébe egy újabb Nemzeti Salátabárt a szokott magas nívón, ahogy a Duna-parton.

Remélem,jobban vagy! Az jó, hogy mindenesetre a humorodnál :-)))
@a szív fészkei: Igen, már kezd fagyni a Duna!
(40X24 óra fagyra van szüksége, hogy koronázhassunk rajta. 40 napi -1C, vagy 1 napi 40C)
Kérdés, hogy királyunk hajlandó-e a Dunára menni? Vagy talán ez nem is kell? Az én lakásom jobb lenne.
Egyébként egy nálam nem sokkal fiatalabb barátnöm is jön, talán hozza 20 éves unokáját is. Római katolikus a hölgy - remélem, ez nem zavarja E.P.-t.
@a szív fészkei: "Mindkettő szép épület, kár lenne értük. Aztán építenének a helyébe egy újabb Nemzeti Salátabárt"

Nem szokta zavarni őket, hogy szép az épület. L. a belvárosi lufi-terv a Petőfi Sándor utcába bele.
@porquenotecallas: "Csak egy nagyon nagy baj van: a beteges, csőlátó elfogultság és az ebből eredő hatalmas csúsztatások. "Teljesen normális dolog, ha az ország egy része vidáman gyalázkodik", írja Tóta. Ami valóban így van minden demokráciában. Mégis, a szoclib kormányoktól és mamelukjaiktól mást sem hallottunk, mint hogy "minek ez a sok gyűlölködés, árokásás", "miért nem fogunk össze", "Orbán Viktornak és híveinek nincs helye a magyar politikában", stb., stb. Akkor valahogy Tóta ezt nem érezte problémásnak, nem sietett a szólásszabadság jegyében megvédeni a Kossuth téren tüntetőket - annál többet gúnyolta őket"

hogy te milyen kibaszott hülye vagy.
@a szív fészkei: "Tudod, hogy elég keményen felárazták az angol egyetemeket?"

Majd kreatív leszek, még van pár évem.

"miután lecsapolták maguk felé a tejet-mézet"

Hát én(mi) csak "egy élet munkáját" (lakóingatlan) tudjuk bedobni, de nagyon úgy fest megéri, jobb befektetés lesz az ő életük nyugijába beruházni ezt a tőkét.
index.hu/belfold/2010/12/15/orbant_bujtattak_a_nepszabadsag_elol/ Csak a kiválasztottaknak nyilvánul a szentség ezentúl. A Downing Street 10 alatt is. Vagy lehet előfizetni az MTI-re. Az mostantól meg tudjuk mennyit ér.

Cipőt a cipőboltból, Orbánt a Hír tévéből! Honnan máshonnan? Ahoj Poplacsek a cucilizmusban újra!
@anyátok: 1 napi - 40 fok, az azért kicsit nagy áldozat volna a királyságért nekem, bocs.

Bár komoly négy gyerekes családapa és biztos jó a házassága - a neje egyben a könyvei tervezője is, ahogy látom az impresszumokból - azért feltételezem, szereti a csinos és kellemes biolátványelemeket egy ilyen kis ünnepségen. 20 éves angyalka adhatna neki valamit: mit is szoktak ilyenkor, sót, kenyeret - viszonylag kevés királyt koronáztam sajnos, ez a kádáriban élés átka, nem jöhettem bele - szóval ilyesmit.

Szerintem EP is katolikus családilag, ahogy én emlékszem: grófi, tehát apai nagymamája mélyen vallásos volt - a kis tatai cselédházak egyikében lakott kitelepítésként, de nem is akart visszamenni semmi jobba se, amikor megtehette volna. Nagyon keményen dolgozott falusi öregasszonyként és segített, ahol tudott. Nem szerette, ha csúnyán beszéltek az unokái, ilyenkor mindig kimosta a szájukat mosószappannal. Szóval a gyökerei megvannak, ha le is zsidózzák a nagyon nála is keresztényebbek rendszeresen. :-)
@a szív fészkei: Jó, én értem,hogy szörnyű trauma lenne belehallgatni egy Matolcsy-előterjesztésbe, és kevés perverz alak van, aki végig is olvasna ilyesmit... :-D
De pl. a minap Török Gábor a parlamenti jegyzőkönyvekből szemezgetett nagyon tanulságos részleteket a Jobbik és a Fidesz összjátékából nyugdíjügyben. Ez a nyilvánosságnak köszönhető, TG vagy valaki más neki kibányászta, összerakta, kiváló. Nem is kommentálta, úgy volt szép, ahogy.
@Várúr: Mondtam már, hogy imádom a tényszerű, frappáns, adatokkal, egyebekkel megtámogatott válaszaidat? :-D
@a szív fészkei: Miért vagy ebben olyan biztos? :-)
@a szív fészkei: "Cipőt a cipőboltból, Orbánt a Hír tévéből!"

De mivel ovinak sikerült *leküzdenie* magát arra a szintre, hogy *felesleges* meghallgatni bármit(!) amit mond, hiszen csak felidegelné az embert, talán jó is így. Legfeljebb nem látom többet. Nem érzem, hogy sokat veszítenék vele.
@a szív fészkei: "Tudod, hogy elég keményen felárazták az angol egyetemeket?"

Vagy egy fél évvel ezelőtt olvastam egy hosszabb írást hogy az EU akar valami új egyetem minősítést alkotni, mert a jelenlegi erősen túlértékeli az angolszász intézményeket.

Mondjuk nem is árt kiegyensúlyozottabb mércét készíteni, mert nem igazán azok a fontos mutatók, amik most mérnek.
Ritka az az eset, hogy az a fontos, hogy a tanári kar mennyit publikál a neves tudományos lapokban, vagy mennyi nemzetközi tudományos minősítése van.
A kikerülők közül meg hiába sok a multinacionális cégvezető, ha ez csak töredéke az összes végzősnek.

Próbaként mutattak egy összehasonlítást.
Van a németeknek egy nagyhírű műszaki egyeteme (a nevet persze elfelejtettem, én meg ilyen vagyok).
Az innen kikerültek teljesítményét (munkakörök-pozíciók, átlagbérhez viszonyított megbecsülésük, munkaerőpiaci keresettségük/megbecsültségük, sikeres üzleti projectekben résztvételük stb.) hasonlították össze a MIT egyetem azonos adataival [mint azonos kategória: az országa legnagyobb, és legjobbnak tartott műszaki egyeteme].
Nem volt miért szégyenkezniük a németeknek ;)

Az igazán nagy nyugati egyetemeken nem ritka az a párosítás, hogy elfogadott/elismert a diplomája (legalábbis az EU-ban) és pl. angol nyelvű kurzusokat tart szépszámú külföldi diáknak.
@anyátok: Haljon éhen az a szegény vállalkozó, aki szétbombázná a Bécsi utcát? Most épül a kétmilliárdos - nagyon randa - kis sárgunyhója Budán. index.hu/belfold/budapest/2010/12/08/oriasrovarok_tamadasatol_tart_csipak_peter/ Valahogy ez a kettő összefügg, de tudom, essen a fene a demagóg fejembe, hogy nem a legjobbat tételezem fel erről sem...
@eMeL: Nem akarlak lebeszélni, csak egy csaj, aki épp kint él Angliában és ott is tanu, írta meg egy erről érdeklődő mamának, aki a lánya jövőjét latolgatta.

Azt is említette, hogy nincs meló nagyon - meki se annyira pálya már egyetem mellett, meg nem is nagyon hagyják, hogy keressen tanulás mellett.

Ha nagyon profin sportolnak, van esélyük USA-ösztöndíjra - amire az ott élőknek is kevés, ahogy a volt férjemtől tudom, tehát ők a kölykeik egy perces korától gyűjtenek erre - persze nem minden ami egyetem csúcsszuper azért.

Amerikánál maradva barátaim azt mesélték, hogy a tudományos életben, publikációknál, azok értékelésénél számít igazán, hogy hová jártál.
Munkát találni már kicsit más tészta, az említett exem itthoni kandós dipoval futott be nagyon nagy karriert, mert szerinte melóhelyen már leginkább az ott mutatott teljesítményt figyelik, nem azt, honnan van a tudásod.
@szerénységem: És akkor betiltatják majd a parlamenti jegyzőkönyvek vizsgálhatóságát 80 évig? Ha ez rájuk dehonesztáló... Látod Népszabin már kétszer verte le Döbrögi. Minden kritikai hajlamot kényszeresen elfojtanak. Innen tudni, milyen károsak.

Még a látszat se érdekli őket,ahogy ebből a fotóskitiltásból leveszem.
@szerénységem: Mondogatják régóta - még a múlt századról datálva,- hogy valamilyen vidéki ügyvédnő befigyel az idilljébe. De ennél többet nem tudok.

Putyint meg ezzel a szép kis tornásznővel elég nyíltan összehozták lévén a csaj a nagyember pártjában politikusnő. Két éve olvasok róluk nevesítve.
@a szív fészkei: A vidéki ügyvédnő a feleség. :-) De hát beszélnek sok mindent. Mondjuk, mégsem egy Deutsch Tamás.
malacz69 rettegéselemző · 2010.12.11. 20:58:14
@lopimpili:

"Az ország valaha volt legjobb (A1 2002-2006)"

Ez ugye az az időszak, amikor hitelekből fedezték a jólétet
--------
Szerinted most miböl finanszírozzák, Te szerencsétlen? Államkötvények árusitása nem "hitel"? Csak éppen sokkal, de sokkal nagyobb kamat fizetendő mert különben a kutyának sem kellenének pőillanatnyilag.
Hétfőn este 6-kor a Szabadság téren újabb tüntetés a sajtószabadságért. nol.hu/belfold/tuntetes_a_sajtoszabadsagert
@szerénységem: nem vagyok hülye, tudom, hogy Lévai egy szolnoki irodában kezdett. Tehát persze, hogy vidéki ügyvédnő. Nem róla szólt a mese, sz betűs helységnév odáig stimmt, de nem Szolnok. És Lévai ma már nem gyakorló ügyvéd azért, ezt se felejtsük el. Sok mindent beszélnek - de ezeket nem a piacon hallom Mari nénjétől, azontúl elég konzekvensen beszélik azt a sok mindent jó ideje már.

Mindegy. Deutsch az szegény annyira hülye, hogy gumit se bírt húzni titkárnőzés közben, ő tényleg más kategória. :-D
Iskolamegszüntetésekkor nemzethalál volt vizionálva, az egészséges magyar falu komplett elpusztítása, de gimit be lehet zárni a hétkerben. Az cool, az nem a gyerekek és a szülők elleni ocsmány támadás... www.nepszava.hu/articles/article.php?id=376046
A Kínában történtek speciel ezt is seperc alatt lesöprik...:

"Azonban ha a Fidesz tényleg komolyan gondolja, hogy most megpróbálja eltürkmenisztániasítani a magyar médiát, és így egyben a magyar szabadságot is, akkor ez ellen csakis az interneten és csakis sok munkával, viszont nulla anyagi haszonnal lehet majd küzdeni."

"nulla anyagi haszonnal lehet majd küzdeni."

seperc alatt... nulla anyagi haszonnal

S E M

!

"De ne aggódjon senki, nem lesz itt semmi komolyan lerohanva: az rosszat tenne az üzletnek." - INDEX.HU

továbbra sem kell aggódni...(??) mindig csak akkor jajgatni, ha már itt a baj. hát az index folytatja eme attitűdöt...

a népszerűség csökkenő tendenciája eszerint az index szemében nem az úgy nevezett üzlet romboló hatását tükrözi...

nem kell aggódni, nem kell aggódni...
nem kel aggódni...persze, ha a hangszáladat is kitépik, még mindig ott a klavi. ha azt is kitépik, ott a...

vazze, nincs semmi. de " ne aggódjatok"...

ugyan mááár
uggyan-uggggyaaaan...

hiszen itt a NETTtentyű, ami mindent megold, sose ütik le. majd trükközünk. áááá persze... trükk-trükk hátán, már senki sem fog érteni semmit. kajáért meg lejárunk a rétre krumplit kaparni

ha meg lekövetnek, se klavi se krumpli nem marad...

elegem van már ebből az ugyanmárból

legalább ezt a hazugságot ne tolják a képünkbe mindenhol, hogy ugyanmár.

index szavaival élve, izzadságszagú már ez az ugyanmározás...
@a szív fészkei:
"De hogy alakulnak, tűnnek el és változnak pártok, az demokrácia még."

ITT az írásom lényege. Már megérte, ha ki lett ez szűrve belőle.

Békés, szép karácsonyi ünnepeket kívánok Neked, Árpádnak és Blogtársaimnak!

www.youtube.com/watch?v=ND2JuREwl9I&NR=1
@antal.daniel: "Óriási keletje lesz a határontúli magyar sajtónak."

Amíg módunkban áll hallgatni, v. olvasni.
El nem tudom képzelni, hogyan lehet az internetet kizárni Magyarországról, de a technikai fejlődés megoldja eéőbb-utóbb.
Vagy a számítógéphasználat engedélyhez lesz kötve.
@Tóta W. Árpád:

árulja el nekem valaki, hogy a külföldi szerverrőlmindent lehet féle szöveg mit segít azon, akit itthon lekövetnek, vagy azért mert ilyen portálok után kutat, ilyeneket olvas, vagy azért, mert ilyet üzemeltet. noha kintről,de itthoni lakosként... mit segít egy ilyen portál azon, aki egy olyan országban ébred, mint kína, ahola google.com találatai sem egyeznek a nemzetközi találatokéival. mit segíta külföldi szerver azokon, akiktől elveszik a netet, avagy korlátozzák... és mit segít azon, aki azelőtt abból élt, hogy itthon véleményétleírhatta, utána meg tökingyért folytathatja külföldi szerverről... ésmit kezd magával az az ország, amely megfosztatik maradék bátorságától is. egyáltalán nem meglepő körülmények folytán...
@kamill77: annyit segít, hogy közzéteheted a véleményedet. ez mondjuk az amatőr bloggereknek pont elég. üzleti modellt húzni rá mások dolga, megoldható.

ezáltal pedig abban segít, hogy azok a beteg faszokat, akik ennyire rettegnek attól, hogy valaki leírja róluk, hogy buták és gonoszok, talán megüti a guta.
"Minden sztrájkhoz, pénzelvonáshoz, áremeléshez és elbocsátáshoz oda lehet majd rakni a beszédrészletet, ahol Orbán vagy valamelyik untermanja kijelenti, az ilyesmi ab ovo bűncselekmény, szociális katasztrófa, továbbá a globáltőke kiszolgálása, avagy hazaárulás. És ezért a kormányt el lehet kergetni. A Magyar Nemzet kénytelen lesz bezárni az archívumát, mert minden napra jut egy pár éves vezércikkük, amit elég újraközölni Seggszáj címkével, és dőlünk a megvetéssel vegyes röhejtől. Gondolom, ezt még kétharmaddal se tiltanák be."

Árpi, a kurva jóhiszeműséged miatt nem fogsz diplomát szerezni a próféta-könyvtáros szakon.
@Tóta W. Árpád:

ennyi haszna valóban van. üsse meg őket a jóédes guta! de kínában már a bloggereket is gyűjtik..., lekapcsolják...

egyébként miről tehetem közzé a véleményemet? arról biztosan nem, amiről nem tájékoztatnak. merkelék itt üzengetnek mindenfélét. első fázis, szijjártó tagadni kezd, második fázis, orbán megrándítja a vállát, harmadik fázis, megszűnik a csatorna, amelyen értesülhetünk közvetlenül az ilyen nyugati beszólásokról. lásd mti átszervezése. tényleg pletykákból kell ezután kihámoznom a valós képletet? hogy az amcsi népszava ezt meg ezt mondta állítólag, hogy erről meg arról így meg úgy értesült? borzasztó. nyilván olvasni kell a külföldi lapokat. de az a gyanúm, hogy mi is lassan ott fogunk kikötni, ahol irak. a háztetőkön szaladgálva táviratozzuk egymásnak ordibálva a híreket az éjszaka közepén... ez a facebook-forradalom is valahol nevetséges. a lájk hatalma beszippant mindenkit. azt hiszik, ennyi elég is... egy külföldi faszi beszól babarczynak fészen, hogy menjen utcára, míg megteheti, ne a facebookon bohóckodjon, mert egyszer csak azon veszi észre magát, hogy lecsukták...elgondolkodtató. babarczy is az a tipikus ugyanmározgatós ember volt, aki most meg ott szörnyűlködik boldog révületbe esve a gyarapodó tiltakozó tömegtől.

ami az eu-elnökséget illeti, ha orbán így halad, valóban elvehetik. cseheknél elég volt pusztán egy európai értékeket valló kormány koalíciós válsága is ahhoz, hogy abszolút reális lehetőségként belengessék az elnökség elvételét. meg sem lepődött volna rajta senki. most egy európai értékekkel szembe menetelő önjelölt minidiktátor pláne okot ad arra, hogy eme lehetőséget abszolút realitásként kezeljük. nem mintha az apokalipszis következne be vele. max orbánnak.
"Orbán Viktort élve megnyúzni, minden magyarnemzetest torkon rúgni!"

(Igen, azért tettem ki az idézőjeleket, mert félek :S )
A médiafőcenzor múltja sem túl biztató

Szalai Annamária homoerotikus szexlapszerkesztő múltja:

www.pilu.blog.hu/2010/02/06/ime_az_ortt_hivatalos_lapja
Az FMPSZ-KDNP a megjelent választópolgárok 53%-tól, az össz választópolgárok 1/3-ától, a lakosság 1/4-től nem erre kapott felhatalmazást.

Tehát nem arra kaptak felhatalmazást, hogy visszacsinálják a pártállamot.
Kedves Árpád, tisztelem bátorságod, hogy bizonyítani úgysem tudják mikor szalonnából gyúrt kisbolygó politikáját említed... De fogja ez érdekelni a fekete volga éjszaka érkező utasait?
süti beállítások módosítása