W

w.blog.hu

Tóta W. Árpád kommentál, szemtelenkedik, valamint permanens fogadóórát tart.
Régi cikkarchívum



Kommentelés - házirend

Wblog @ Facebook

Engedjétek hozzám

Kis heti hírlap 4-10 éveseknek.


Foglalod a kurvanyádat

A mozdonyhorgony
Úgy remélte, ezzel bekerül a Rekordok Könyvébe. De legalább a Jackassbe.

Elnöki pornó
Nagy baj, ha az elnök ribanc.

Nem jó a nemzetnek egyedül
Szuverén ország is lehet borzalmas hely.

Szent szar
A húsvéti alkotmány: szentséggyalázás.

A pedofilok védőszentje
A deviancia fincsi, de csak ha papok csinálják.

A gólkirály beszéde
Angela, te náci ribanc!

Győz a szittya förgeteg
Kuss, mi így szállunk le a bicikliről.

Együtt sikerülni fog
Bizonyítsuk gyalázkodással, hogy Magyarország szabad!

Kompország vitorlát bont
A finom kritikát meg lehet állítani, a brutálisat nem.

Foglalod a kurvanyádat
Nem ti vagytok a nemzet, sem a nemzeti oldal.

Utolsó kommentek

  • Brown094: Ha pénzt vesztett egy átverés miatt, vagy megadta adatait egy csalónak, akkor is visszakaphatja el... (2021.10.21. 23:05) Tribuszerné visszanéz
  • szódabár: Hát te sem vagy a tolerancia bajnoka. Hehehe. Felőlem mindenki azt csinál amit akar, nálunk a menó... (2020.12.26. 11:50) Isten fasza
  • Tahó Sandokan: Közben elkészült, bitangfinom. (2020.11.09. 15:20) Ajándék erős gyomorhoz
  • Tahó Sandokan: Nem számítottál kommentre, ugye Worluk? Tegnap jutottunk hozzá ehhez a szürke gombához (egy gombá... (2020.11.09. 14:43) Ajándék erős gyomorhoz
  • Reactor: Bírom az ilyen mérhetetlenül idióta hozzáállást...a falu élhetetlen közösség, mert ott nincs TESZK... (2020.06.26. 14:47) Vackor néni busza
  • Utolsó 20

Látjátok, feleim

2009.07.13. 14:45 Tóta W. Árpád

 

Az SZDSZ-nek kaput. A mérleg segge sem lehet már.

 

Az SZDSZ-ről előreláthatóan nem lesz többé szó. Volt már elég, itt a vége, fuss el véle.

Kóka János köszöntése
Libera nos!
Blues
Hiszterolib
Szövetség a nemzetért
Azt mondták, Gábor, hogy menj a picsába



Címkék: szdsz cikkajánló

324 komment · 5 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://w.blog.hu/api/trackback/id/tr951242830

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Empíriokriticizmusok az EU-tagság körül 2009.07.25. 12:37:07

Öt éve vagyunk tagja az Európai Uniónak. Amolyan kisjubileum ez, amely alkalmat ad arra, hogy megvonjunk egy mérleget, gondolatokat fogalmazzunk meg első benyomásunkról. Egyszersmind feltegyük a kérdést önmagunknak: van-e értelme tovább, s ha igen, mil...

Trackback: Liberális párt wanted 2009.07.22. 16:42:36

Mondjuk ha geci kókáék meg a többi szarrágó nem baszta volna szét a magyar népet, lenne pénz moziba járni a kurva isten megbassza hozzászólás egy szinkronhaglopásokról szóló cikkhez  Hát körülbelül ilyen ma a közhangulat Magyarországon. Az á...

Trackback: A jordán gyarmat 2009.07.19. 16:11:35

Ezt a bejegyzést most azért kell megírnom, mert most tudtam meg, hogy azon a helyen ahol élek felvásárolják a többezer főt foglakoztató multinacionális nagyvállalatot. A felvásárló is az, ugyanazok mindig. Izraeliek. A cikk   Az itt sokszor...

Trackback: MALAC NEWS 2009.07.13. 15:57:16

Te vagy a leggyengébb láncszem, János. Viszlát! Mottó: "A legügyesebb emberek egy életen át úgy tesznek, mintha megvetnék a ravaszkodást, holott amikor alkalom kínálkozik rá és ha fontos érdekükről van szó, akkor alaposan élnek vele." (Francois de…

Trackback: Konzervatórium 2009.07.13. 15:24:06

Az SZDSZ pokla és a tisztítótüzeMea culpa, mea culpa, mea maxima culpa – mégis van olyan, hogy bűn az SZDSZ szerint. A régi őseszdéeszesek kilépésével kezdődött szétesési folyamat, amely az előző hónapokban, illetve az európai parlamenti választások…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@lanyi:
lanyi 2009.07.13. 20:39:28
"Miért szavaztál a jobbikra?

Ezt most komolyan és nagy tisztelettel kérdeztem."

eskuszom nem szavaztam a jobbikra, hanem az LMP-re, csak az LMP eltunt a mediabol, pedig figyelem, es azert jobb eredmenyt ert el mint az szdsz...
Tóta W. Árpád · w.blog.hu 2009.07.13. 16:07:20
"értem én, te élesen megkülönbözteted magadat a zsidózó-cigányozó söpredéktől. ...nem zavar-e, hogy ilyen tökhülye skinekkel vagy egy csapatban."
biztos zavarja, dehat tokhulyek minden partban vannak...

"amúgy az idézett szöveghely csak arról szólt, hogy sem te, se más nem szavazna át a szadira azért, mert megpróbálná megbuktatni a kormányt"
ez igaz.
"(ami amúgy sem sikerülne az mdf, sőt a fidesz miatt)."
ez meg inkabb igaz!!!!

""szerethető párt létrehozása", oh my. olyat én is szeretnék,... "stb

Arpi ha ilyen jol latod akkor hogy tudsz ilyen hulyesegeket irkalni:

""neoliberalizmus helyett az igazságos és méltányos verseny"
ahahaha, már megint az a gonosz neoliberalizmus, akármi is legyen."
arpi ne tettesd magad!!! az a lenyeg hogy a multik is adozzanak annyit mint a KKV-k...nem eleg hogty monopolhelyzetuk van meg kedvezmenyeket is adunk nekik....

"na erről beszélek, a balraátról. ott nincs már hely!"
baloldalon van a legtobb hely: a jobboldalt balkozeptol foglalja a fidesz, nota bene a jobbik is baloldali...
csak baloldali hely van a palettan!:
a bokros fele MDF,
a milliardoasok partja helyett egy rendes szocdem part,
68-as hippiknek aposztrofalt LMP,
ket munkaspart...

egyetlen hiteles baloldali alternativa sincs... es nem lesz ez rendes orszag, addig amig amig az MSZP utodpart lesz, amig komcsizas es fasisztazas megy...
elnyelte őket a piac mindenhatósága, már a pártot, de ahogy olvasom a pökkhendiség a kivagyiság és rátartiság megmaradt liberális örökségnek, hogy gyülöletem mindig táptalajra hulljon, vagy maradjunk az egypártiság eszményénél, merthát mi maradt 20 év idétlenségéből, hát a fájós térdű Gyurcsány a futó, Bajnai a csodakapus, Orbán a jobbbekk, ja és Vona, akire mindenki rászól, hé srác! ne bravúroskodj, mert holnap is lesz meccs, és ha így folytatod még valaki lerúg, és oda ülhetsz Torgyán gyúró mellé és lehetsz celeb, sőt ha egy mellel többet villantasz, ingyen kerülsz a szopóágra, hüje magyar, hüje liberális!
@sün!malac69 a fegyelmezett renitens: azért a Sas és a Heller Tomi előadásában a Magyar Nemzetet és Népszabadságot olvasó buzik, na azok jópofák.
@zawinul:

"a pénztelen kampányú LMP"

sőt, nem hogy fizettek a reklámért, még ők kaptak érte pénzt, hogyne. Csak ezt ne bazmeg, ha van valami, ami irritált bennük csont ostoba a balos lózungokon kívül, hát ez.

Ingyen süti nincs. És ingyen reklám se.
@14,77 %:
14,77 % 2009.07.13. 17:23:56
" (Én például cigányozni nem szoktam)"
csak zsidozni?
ezisfoglalt: "Az ország szégyene, hogy olyanok mint Ön, publikálhatnak írásokat bármilyen médiában."

Nyugodj meg, kedvesem, ha így folytatódik, nem sokáig lesz így. Sőt, könyveket is kéne égetni, filmeket betiltani, termékeket bojkottálni. Emlékeztet valamire?
Itt van egy interjú Kókával:

www.origo.hu/itthon/20090630-koka-janos-interju-szetszabdalt-szdsz.html

Már értem hogy, Kókának igaza van, hogy nem hagyja magát kitúrni a neoliberálisozó tökfej Retkes által.
@Tóta W. Árpád: Az igazán kifinomult humor az SZDSZ választási kampánya lesz. Ha csak a Lorem Ipsumot nyomtatják a papírokra, az is vidám lesz, ezt nem lehet elrontani.
AZ ÁJTATOS MANÓ LÁZADÁSA

(Rögtön az elején kezdeném azzal, hogy eddig 1990. óta minden egyes választáson az SZDSZ re, és annak jelöltjére szavaztam. Tettem ezt egyrészt szabadelvűségem okán, továbbá azért, mert a ’80-as évek közepe óta „részt vettem mozgalomban”, olvastam hivatalos és szamizdat „szaksajtót”, jártam előadásokra, és túlnyomó részt a későbbi SZDSZ alapítóival és szellemiségével találkoztam... Ezen személyek pl. már akkor fecsegtek bizonyos államháztartási átalakítások szükségességéről, politikai szabadságról, stb.)
---
Az SZDSZ-nek vége. Kimúlt. Pont. Persze nem ma kezdődött a vergődés: Kezdte a ’90-es évek elején, a radikális antikommunista attitűd feladásával, mely a Horn-kormányban való részvétellel és Tölgyessy távozásával vált egyértelművé. Ezt ugyan én teljes mértékben támogattam, de be kell látni, hogy a szimpatizánsog egy jó részét elveszítette, és tömegpártból egyértelműen rétegpárttá alakult. Aztán egy kis kacskaringó Demszky részéről, aki centiméterben akarta mérni a távolságot a Maszop és a Fityesz között – hát, hmmm... Aztán a D-209-es ügy, és ennek kapcsán az értelmiség, az ideológia-adók távozása. Közben persze szegény Solt Ottíliával kimúlt a SZETA-vonal is, ami különösen érdekes a Szadi (pártpolitikai) balratolódásával együtt. Maradt tehát a racionális gazdasági liberalizmus, némi kisebbségvédelmi frazeológiával meghintve, a baloldali liberális szavzók támogatásával. És a pontot az i-re a Gyurcsány-kormányból való kiválás tette fel, no meg a (nyilván nem véletlenül ekkor sűrűsödő) korrupciós ügyek napvilágra kerülése...

A Szadi tehát olyan ívet járt be röpke húsz év alatt, mint egy dodzsem: Mintha más célja nem lenne, mint pillanatnyi szeszélye, játékkedve szerint lökdösné el sorra azokat, akik közelednek hozzá, vagy a közelében akarnának maradni. Ezeket persze lehet kiútkeresésnek, elvi politikának is tekinteni – mindenkinek lelke rajta.

Na de hogy a következetes, komoly SZDSZ-ből egy párzó ájtatos manó legyen a végjátéban?
---
Az ájtatos manó, vagy más nevén imádkozó sáska többek között arról közismert, hogy a nőstény a párzás után megeszi a nála jóval kisebb hímet. Sokszor ezt a nőstény már a párzás közben megkezdi, méghozzá úgy, hogy leharapja a fejét. A hím ezután folytatja a párzást „ész nélkül”, addig él, amíg ki nem elégül – onnan kezdve közvetve utódai táplálékául szolgál kizárólag, nincs visszaút.

Nos, itt van a szemünk előtt egy hím ájtatos manó, amelyik épp egy nála jóval nagyobb entitással, az MSZP-vel közösül. Feje nincs, ki tudja, ki harapta le... Túlélési esélye nulla, azaz 00, lemegy a vécén, mostmár tuti. Létének még egyetlen célja és értelme, hogy a Bajnai-kormányt támogassa, annak politikájához biztosítsa a szavazattöbséget a Parlamentben. Ha addig nem, de a kormány kimúlásával a Szadi is menthetetlenül kimúlik, és párja, valamint utódai fognak csemegézni belőle. Ha a közösülést abbahagyná, azonnal meghalna, és még halála is céltalanná és értelmetlenné válna.

Ez az Retkes sáska pedig lázadozni látszik: Nem tanult politikai természetrajzot, és azt hiszi, hogy a Bajnai-kormánnyal való közösülése a halálos betegsége, ha coitus interruptus-t hajt végre, megmenekül. Pedig pont kizárólag emiatt és ezért az üzekedésért él: Ez tartja életben,ez ad értelmet vergődésének.

Persze, ennél rosszabb a helyzet: Ha sikerül a feje helyére kerülő objektumnak fellázadnia, nem csak önmagát múlasztja ki idő előtt, de tönkretesz midnent, aminek még volna értelme.
---
Kedves SZDSZ-nek látszó tárgy!

Annyit kérek a húsz évnyi feltétlen támogatásomért cserébe, hogy ha a természetadta haláltusád miatt használni a továbbiakban már nem tudsz az országnak, legalább ne árts neki!
Egyébként pedig, Retkes úr nagy sietséggel igyekszik leműteni magáról még azokat is, akikre esetleg még számíthatott: a más pártok által megtagadott kisebbségeket (melegek, drogfogyasztk, stb.).

Nos, Retkes úr által vezetett SZDSZ-nek biztos vannak még tartalékai. A következő választáson nagy valószínűséggel számíthat legalább annak a néhányszáz küldöttnek a választópolgári szavazatára, akik most éljenezve pajzsra emelték.

Maradt-e még ezután 200+1 SZDSZ-es szavazó?
@sün!malac69 a fegyelmezett renitens:

Engem ez nem különösebben érdekel, magánügy, hogy valaki szereti-e a Himnuszt. Engem csak az a része érdekel, amit Retkes mondott.

Eddig ugye úgy csengett, hogy aki nemzetioldalazik, nemzetizik, nemzetietlenezik, nedajisten hazaárulózik, akkor azért teszi (ok-okozat!), mert ő fideszes vagy újabban jobbikos. (Arra nem gondol, hogy esetleg pont fordított a folyamat: tehát valaki azért fordul a jobbos pártok felé, mert Gyurcsány szabadidejében a Szent Koronát szidja a német kancellárnak... Nem: a bírálat a fideszességből mint olyanból következik, nyilván.)

És akkor most itt van az SZDSZ vallomása:

"Kitért arra is, hogy a párt nem foglalkozott kellő súllyal a magyarságot érintő sorskérdésekkel, a határon túli magyarok ügyével, s ezzel magára vonta egyfajta nemzetietlen, kozmopolita alakulat képét."

Na de ilyenkor mi van? Ezekszerint mégiscsak van "nemzeti" meg "nem-annyira-nemzeti" oldal? És ha valakit ez még érdekel is?

Hmmm...
@ern0:

Az SZDSZ-nek már a mostani választási kampánya is humor volt, bár azt most így nem tudom, hogy mennyire kifinomult.
Én a minap azon gondolkoztam, hogy ha nincs a Jobbik, mivel kampányol az SZDSZ.
Mit írnak a plakátokra?
"Lesz-e harmadik erő?"
@sün!malac69 a fegyelmezett renitens:
"Szóval várom ezt a két mondatot türelmesen."

Jó, hogy ezt mondod, sün. Én is legalább ennyire várom válaszod ama régi kérdésemre, hogy mi jót adott a "jobboldal" kis hazánknak eddig? Nem felejtettem el. Szóval? ( A két vesztes háború, az ország kétharmadának elvesztése, a 600 ezer zsidó magyar állampolgár deportálása, 200 ezer magyar katona feláldozása a Don-nál, 45 év szovjet megszállás és szocialista rendszer stb. ezeket ne hozd elő, mert ismert tények.) De nem ám maszatolni!
@sün!malac69 a fegyelmezett renitens:
Majd 2010 május elsején az MSZP kinevezi főügyésznek az ifjabb Bárándyt és lesz nagy csodálkozás no meg szakajtóval a lepetés, hogy valahogy EGYETLEN maszop vagy szadesz érdekeltségű panama sem minősül bűncselekménynek.
Ha pedig az ügyészség (bűncselekmény hiányában) nem hajlandó vádat emelni, akkor hogyan is fogja az új kormány megtorolni a milliárdok elsíbolását? Népbíróságokat alakít? Bevezetik a népítéletet? Autodafékat rendez?
@egyittlakó:

Ha ez igaz, akkor az mszp mér esett akkorát? Ők is azért mert megbukott a Feri? De hát előtte is ennyin álltak, pont az volt a szép az egészben hogy érdemi változást a megítélésükben nem jelentett a léte/nemléte.
Szóval miért? :)
@sün!malac69 a fegyelmezett renitens: Életem értelme, sünmalacka, azt a két mondatot, mit gondolok bünetőjogilag, le nem írom, mert Árpádot perbe fogják! Azt meg csak nem akarhatod?:)))

Maradjunk abban, hogy vannak olyan titokbelügyérek, akik a mai napig is abból élnek, kiről mit tudnak..Hogy példa?? ÁÁÁhhh, én nem a gálzolibára gondolok!:;)Hú, khmkhm!:DDD Bocsi, ez a köhögés de elfogott...

(De rá ne kérdezz életem legkedvesebbike, miért köhögök, mert mérges leszek...a bolha kisszívem, az köhög!:DDD)
@generálmutyi: de élete virágjának szólít, na most képzeld!:))) Kis naiv, télleg!:DDD
@Cartman (ex Cartman): már másban is...pl. ott kezdődik: Cartman..a kedvencem!:)))
@Akitlosz: ja, eljátszhatták volna...és akkkor az életben nem lesznek a székükben 2010-ig....Te meg ezzel a gondolattal játsz el. És ne higgy el mindent, amit a mosópor reklámokban mondanak!!:)))
@Naiv Gyermek:

Namostan kiderült, hogy a zemberek miért is szavaztak a Jobbikra. Egyszerű az ügy:

"...mert Gyurcsány szabadidejében a Szent Koronát szidja a német kancellárnak..."

Gyurcsány egyébként úgy szidta a SZENT KORONÁT, hogy azt mondta Merkelnek, ez nem lehet a Magyar Köztársaság jelképe, azaz nem a Parlamentben kellene lennie (néhányan úgy gondoljuk, hogy inkább mentegetőzött, lévén semmilyen császári jelkép sincs a Reichstagban). Persze "szabadidejében" mondta természetesen, valószínűleg Merkel vetette fel, hogy vakációzzanak a Parlamentben. Ha már úgyis erre jár.

Továbbá azt is gondolom, hogy aki a "jobboldali pártokra" szavaz, annak erre a mozzanatra a szavazásához már semmi szüksége nem volt.
@Kristl: mi miért? mit szeretnél tudni?
@gregor gysi: "Egyébként akkor most ki a náci? A kurucinfó? Vagy Bayer , aki állítólag a kurucinfó szerint "egy zsidóbérenc liberális köcsög"?"

Azon lehet a legjobban röhögni, amikor náci zsidózza a mélymagyart. Kíváncsi lennék rá, mi lenne, ha ezeket összezárnák egy stadionba a barom Slota legszlovákabb szlovákjaival és Funar nagyromán híveivel? Szerintem előbb ledarálnák együttesen a magyar majmokat, aztán piálnának egyet. Ugyanis a magyarokat mindenki utálja a környékünkön. Nem lehet, hogy velünk van a baj? Minden esetre, amit Bayer elvtársról mondtak, azt nem akarom vitatni. :-)
@Naiv Gyermek:

Igazad van.Pont.

Üdv.
----------------------
@egyittlakó:

A kérdés már önmagában is toszott nagy idiótaság, dehamár, akkor lássuk:

A fidesz nem_jogutódja_egyetlen_pártnak_sem, semmiféle számonkérni való nincs a mai jobboldalon, míg a maszop vállaltan jogutódja annak a kommunista pártnak, amelyet előbb Rákosi, majd később Kádár és Grósz fémjelez. Itt tökéletesen kimutatható, akár tagság alapján is a folytonosság.
Neked kéne számot adni, nem a Fidesz szerinti jobboldalnak.

Jaaaaa, és gondolom, a Szovjetunió baloldalhoz sorolható volt, hát lehet elszámolni a halottaival.

Ha pedig akarsz, nézz utána annak, h Horthy mennyire utálta a nyilasokat, és annak, mi minden épült az ő 18(?) éve alatt.
-------------------------

@Letícia-Charlotte in SBp:

Arannyal ékesített gyöngyvirág, Letícia-Charlotte in SBp, a dátumokat firtatnám továbbra is, a d-á-t-u-m-o-k-a-t(!!!), mint az alább linkelt megszólalásomban tettem azt:

@sün!malac69 a fegyelmezett renitens:

Üdv.
@sün!malac69 a maszatoló:
"Ha van, és seggbe rúg egy rendőrt, akkor azért te számonkérhető vagy?"

Gyurcsányt lehetett számon kérni Apró Antal miatt?

Az nem zavar, hogy a nagy jobbos alakjaid mind komcsi felmenőkkel rendelkeznek? Az sem, hogy tele van a pártod vén kommunistákkal? Ugyan már, maszatolj inkább a saját pelenkádban. Mikor dobtad el a piros könyvedet, sün elvtárs?
@14,77 %:
Már bocsáss meg, de akárhol cigányozik és zsidózik akárhány ember, az bizony sópredék. Akkor is, ha a Jobbik körül sertepertél. Akkor is, ha esetleg csakugyan 400 ezer van az szemetjéből. (Számoltad?)
@sün!malac69 a fegyelmezett renitens:
Te malac, a Fletó egyik bűne az apósa volt.
@egyittlakó:
Pardon, még nem volt fenn a kommented, amikor én az enyémet elküldtem.
@sün!malac69 a fegyelmezett renitens: egyetlen sünmalackám, olyan szépeket és szépen írsz, hogy lassítok az oknyomozás dokumentálásban, hogy abba ne hagyd!:))

Nálam most havazás van, és ígérem, ahogy befejeztem, jelentkezem a dátumokkal és a forrásokkal...annyit megjegyeznék édes sünmalackám, ha titokügyben lennél otthon picinykét, mennyi nyomot hagynál vagy ha lennének barátait, hagynának rólad a rendszerben?? Na ugye?:) Szóval ügyesnek kell lennem arany malackám, meg alaposnak, ahhoz meg idő kell, ami meg nincs..ám majd jövök, léci, ne nyugtalankodj!:)
@anyátok: meg az előnye is, lássuk be..:DD
@anyátok:

Én sosem emlegettem fletó kapcsán az apósát.

Deviszont, az tökegyértelmű, h az apósa kapcsolati tőkéjét használta fel gátlástalanul, h milliárdos legyen.

Mégdeviszontabban, drágagyöngyöm (Leticia) által linkelt cikk alapján nem Kövér Laci lett megtámadva Kövér Szilárd "üzelmei" által, hanem Orbán. Így viszont kurvincásan rossz analógia ez a fletó és családja cucc. Vagy Kövér Szilárdnak rokona lenne Orbán?

Ha jól értem, az a vád, h miközben Kövér Szilárd cége 18 millát adott Orbánnak a sikerkönyvéért, köztartozásokat halmozott fel 100 milliós nagyságrendben, amit Nyakó úgy aposztrofál, h Orbán 18 millája végülis az államot illetné meg, tehát Orbán (morális értelemben) adócsaló. Kacifántos, az biztos. Csakhogy:

a dátumok nekem nem stimmelnek, ugyanis Orbán könyve 2003-as, a köztartozások keletkezése pedig nem derül ki a cikkből. Ha ezek jóval későbbiek, akkor Viktorkirály még morálisan sem támadható.

De amúgyis eléggé erőltetett a történet. Kb. olyan, mint a köteles beszéd kimódolása.
Árpád, holnap lesz abból poszt, hogy Bárándy betiltaná a jobbikot? Mai hír.
@egyittlakó:

Darálni akarsz?
Magyart akarsz darálni?
Bocsánat! "magyar majmokat"...
A gatyás-csülkös paraszt jelzőt is kihagytad.
Meg azt is kihagytad, hogy anyáitok és apáitok disznóvágáson ismerkedtek össze (mármint a magyarok anyái és apái).
Gondoltam szólok.
Amúgy mindig "ti" kezditek.
És már unjuk.
Tessék megnyugodni, nehogy darálás legyen a vége!
.


A gyakorlat igazolja azt a tézist, miszerint a liberalizmus lett Magyarországon a korrupció legjobb táptalaja.
Nézzük meg ki pusztítja az SZDSZ-t, ki az aki jól megtalálja a hangot akár a Fidesszel is, mert ügyesen takarít!

www.origo.hu/itthon/20080219-demszky-gabor-tanacsadoja-mesterhazy-erno-portreja.html


.
Nem lesz holnap post. És utána is kevésbé aktuál dolgokkal szeretnék foglalkozni egy darabig.
@ugocsanoncoronat: "A részleteket nem ismerte, tehát aligha vehető tőle rossz néven, hogy hirtelenjében azt találta mondani, "nem értek a focihoz"."

... és később igyekezett valamely mikrofonhoz, hogy helyretegye a hirtelenjében mondott szavait?

[vagy esetleg inkább örömmel sunnyogott tovább, hogy sikerült kibújnia az igazmondás kényszere alól]
@eMeL:

Igen, igyekezett, és helyre is tette. Nem csak egy alkalommal. Láttam, hallottam, olvastam.

part.mdf.hu/index.php?akt_menu=879&hir_reszlet=2043

Ajánlom figyeledbe ezt is:

portal.c-press.hu/200803272513/belfold/david-ibolya-level-zsido-es-nem-zsido-barataimnak.html

Egyébként egy dologra rosszul emlékeztem, ugyanis a szóban forgó kijelentés nem 2003-ban, a botránnyal végződő FTC-Debrecen meccset követően hangzott el, hanem 2001-ben, annak kapcsán, hogy Várszegi Gábor 80 százalékos üzletrészt vásárolt az FTC Labdarúgó és Sport Kft-ben. De úgy gondolom, hogy ez a lényeget - Dávid Ibolyának a sunnyogáshoz való viszonyát - nem érinti.
@ZOLDMANO: "Magyart akarsz darálni?"

Szerintem olvasd el még egyszer, amit írtam, mert látom, hogy gondjaid vannak a magyar szövegértéssel. Honnan települtél Abszurdisztánba?
@sün!malac69 a fegyelmezett renitens: Kapcsolati tőkéről nekem a végítéletig a következő mondat fog elsőre beugrani: "Ne mi nyerjük a legtöbbet".
@sün!malac69 a fegyelmezett renitens:
"Én sosem emlegettem fletó kapcsán az apósát" - akkor elnézést. Dehát olyan sokan emlegették...
"Deviszont, az tökegyértelmű, h az apósa kapcsolati tőkéjét használta fel gátlástalanul, h milliárdos legyen."
De viszont akkor még nem volt politikus.

Orbán viszont akármikor kapott is 18 millát a sikerkönyvéért, sohasem volt más, mint politikus (vagy van neki tisztességes foglalkozása is?
És Esterházy, vagy Csányi Vilmos, stb. mikor kapott ennyit? De azok az urak nem perc-emberkék, könyveik viszont - én mondjam meg? (Itt jegyezném meg, hogy TWÁ sem, de még én sem kaptam sok millát, pedig őt is, engem is többen olvastak az elmúlt években, mint Ovit, és több haszonnal, szerintem).
@sün!malac69 a fegyelmezett renitens:
Ja, és attól félek, akármikor keletkeztek a köztartozások, ha az Ovi könyv nincs, talán 18 millel kevesebben lettek volna.
De mi köze ennek az SzDSz csődjéhez? Mert nekünk aróól kéne most halotti beszédeket írnunk.
@Tóta W. Árpád:
Elég baj. Akkor ezután miről tépjük a kis szánkat?
Ne lazsálj, Te!
@egyittlakó: Klikkelj a hivatkozásra és odaugrik az írásodra. :]

@sün!malac69 a fegyelmezett renitens:
Látom megpróbálsz érdemi választ kicsalni Letíciából, hát, sok sikert. :]
@ROBERTO:
Cigánybűnözők támadtak a Hertha szurkolóira

sportgeza.hu/futball/2009/07/15/hajtovadaszat_hertha-szurkolokra_budapesten/

(kissé szelektív a figyelmünk, nemde.)
!malac69 a fegyelmezett renitens · szenzor.freeblog.hu 2009.07.13. 23:36:52
"Na, akkor mi is a Kövér László _bizonyított_ bűne? "

malacka ez nem birosag itt nem kell bizonyitani te is sokszor irtad, hogy loptak a szocik meg demszkyek... igy is van de itelet ellenuk nincs (vagy csak zuschlag fele balekoknal lesz)

az uj szdsz vezeto is sajat partjat STRABAG demokratak szovetsegenek nevezte... mi van ebbol bizonyitva?
aztan megis mindnyajan tudjuk mi volt...
@vakapad:

Nem, nem csak és kizárólag azért, tudod, ez egy PÉLDA volt tőlem, egy SZEMLÉLTETÉS, egy rész-egész viszony. Hiszem, hogy tudod.

A "szabadidőt" is úgy értettem, hogy ha már a kancellárasszonnyal sétálgat, akkor beszélhetne másról is, szélsőséges példa következik: a Korona vagy a parlamenti épület történetéről esetleg. De az túl "nazimessig", lehet a magyar melegfelvonulásokról is, az jó.

Csak nálam gyomorforgató volt, ahogy ott megállt a jelkép előtt, és a kezét dörzsölgette.

De persze nemcsak "erről a mozzanatról" van szó, hanem mindarról a "mozzanatról", amiről Retkes az SZDSZ kapcsán pofázott. Ergo valakit még érdekel az ún. "nemzet".
(Természetesen "natimässig" helyesen a fönti szó, csak elkúrtam.)
anyátok 2009.07.15. 15:49:27
"" ...az apósa kapcsolati tőkéjét használta fel gátlástalanul, h milliárdos legyen."
De viszont akkor még nem volt politikus."
ez igaz, de a milliardossaga alkalmatlanna tette, hogy politikus legyen, hogy megjelenitsen egy hiteles szocdem partot.
+ meg tonkre is tette...

"sohasem volt más, mint politikus (vagy van neki tisztességes foglalkozása is?"
elvben a politikussag is tisztes foglalakozas. Sajnos nalunk csak 'megtestesito' politikusok vannak, olyanok, akik megtestesitik a magyarsagot, a liberalizmust stb.
olyan, aki mondjuk meg tudna szervezni valamit, netan a gyartas profitjabol finanszirozna politikai ambicioit es nem az allami penz lenyulasabol, olyan persze nincs.

" hogy TWÁ sem, de még én sem kaptam sok millát, pedig őt is, engem is többen olvastak az elmúlt években, mint Ovit, és több haszonnal, szerintem)"
hat hogy arpi ne kapott volna milliokat azt nem hiszem. nepszeru blogja van, filmeket csinalt, az meg draga dolog.
az hogy kit forgatnak tobb haszonnal azt nehez megitelni,

de kivancsiva tettel, ki az akit annyian olvasnak, aki raadasul anyank is!???
@Karesz (Charlie):
"milliardossaga alkalmatlanna tette, hogy politikus legyen, hogy megjelenitsen egy hiteles szocdem partot."
Sajnos, nekem nagyon gyanús, ha valaki abból akar megélni, hogy politizál. A milliárdost megveszetegni is nehezebb.

"hogy arpi ne kapott volna milliokat azt nem hiszem" - számold át, hogy 2003 18 milliója mai árfolyamon mennyi?
Egyetlen könyvért? Filmért talán inkább, de az sem valószínű - Árpi nem Torgyán.
@anyátok: sajnos a forgatókönyvírás a filmkészítés legolcsóbb fázisa :(

viszont nem egészen értem, mi a gond, könyvért úgy kap pénzt az ember, hogy megegyezik a kiadóval a jutalékban (6-15% között, ha jól tudom), aztán az eladott példányszám (mínusz lopás/csalás/hazugság a terjesztő részéről) alapján kifizetik. gondolom, egy jó Orbán-könyvből el lehet adni sokat, ez ráadásul egy szép színes album szőlőfürtökkel, tehát eleve nagyobb összegből jön a jutalék. mi nem tiszta ebben?
index.hu/belfold/2009/07/15/besokallt_299_szabad_demokrata/

A liberális magyar csúcsértelmiség immáron szarral dobálja egymást. A fideszes meg csak ül a fotelben, és mozizik.
@Karesz (Charlie):

A blogolásnál/írásnál/forgatókönyvírásnál azért vannak jobb bizniszek is...
@Tóta W. Árpád:
Be kell vallanom, nem láttam az Orbán-könyvet, feltételezem, hogy bestseller volt. Se az Alexandránál, se a Librinél nem láttam - meg kell néznem a bookline-on... Azt sem tudom, hogy a 18 milliót hogyan kapta - fiatalabb éveimben az ember kapott a kiadótól párszázezret, amikor a kéziratát megvették, aztán annyi, 3% már szép volt. Ismerek neves írót, akinek ma is így működik, 3-5% körül (ez nem biztos).
Jellemző módon Csurka helyett Torgyánt írtam - meleg van - ő a teljes filmért vett fel 28 milliót 17-18 évvel ezelőtt, sokan hánytorgatták annak idején. A filmből nem lett semmi, pénz az ablakban.
A forgatókönyv régen sem volt nagy üzlet :((( Persze, nem tudhattam, hogy Te csak a forgatókönyvet írtad-e, vagy részt vettél-e a rendezésben, szerkesztésben, bármiben. A rendezés viszont jobb üzlet volt, de ennek is már több, mint 15 éve.
én csak a szöveget írtam, a többi nem az én asztalom.
ez a kéziratért fizetés tényleg régen lehetett. ma azért 10% fölött lehet kérni. én láttam a könyvet, teljesen rételmetlen, beszédek és vidéki fotók, de ilyen albumot amúgy is polcdísznek vesznek vagy ajándékba, és végül is ha valakiről tudod, hogy nagyon fideszes, akkor ez egy szép ajándék.
tudom gugli a jobaratom, de nem tud vki egy kinket az ss uniformisos koka videora?
elore is kosz.
Létében ez a mai magyar "demokrácia" nem a buzikat, zsidókat és osztálytársaikat fenyegeti , hanem azokat, akik a 70-es évek végén felbukkanó decentralizmus jegyében próbálnak manapság autonóm módon létezni.
Szard össze magad, de pl a Magyar Gárda is ilyesmi
@Letícia-Charlotte in SBp:

Tündérkosárban megbúvó csiszolt gyémánt, Letícia-Charlotte in SBp, ne kárhoztass tudálékos és unalmas olvasmányokra.
Csak azt az egy linket add meg nekem, amelyből egyértelműen kiderül, h egy időre esett az Orbánnak való 18 milliós kifizetés és a köztartozások be nem fizetése.

Ha ugyanis jóval később keletkeztek a köztartozások, akkor itt semmi baj, még morálisan sem, de ezt már mondtam.

Bögyösleg Orbán könyve majd 6000 volt, és baszom sok példányban kelt el, tehát a 18 millka reálisnak tűnik. Ám a lényeg nem ez, hanem az idősíkok egymáshoz való viszonya.

Szóval, melyik az az egyetlen link, amelyik pontot tesz bájosan romantikus eszmecserénkre?
na, hát ha 6000, akkor nem is kell olyan nagy példányszám. mondjuk kap 15%-ot, mégiscsak ő az orbán viktor, 6000 ft-ból az 900, ha elkel 20 ezer, már meg is van. nem sok az, stahl judit simán veri :D
marad a dobozgitár...:) de ki hallgatja?:)
@navera: az a súlyos, hogy ennél vonalasabb lap alig van a baloldalon, és ilyen kérdés van benne: " Arra próbáltam célozni: ugyanilyen akciókat lehetne szervezni az MSZP-székház elé is. Nem lehetne valamilyen átfogó intézkedést tenni a korrupció visszaszorítására?"


ilyen kérdés nemhogy a demokratában, a nemzetben, de a "high-brow" heti válaszban sem tudna lejönni. ez egyébként egy kruciális különbség jobb- és baloldal között. vagy ha nem is kruciális, elég látványos.
Sorry, lemaradt, Mészáros Tamás kimondottan taszít, még akkor is, ha épp' okosokat ír.
@Tóta W. Árpád: na erre jó volt felébredni, köszi! Ez a kedvenc lárpurlárom!:)

@sün!malac69 a fegyelmezett renitens: keresem, de nem találom, úgyhogy miatta fogunk továbbra is romantikázni...:) Te széles látókörű aranytartalékokkal teli bizalombank malackám, ez nem elég bűne neki?:D
@Letícia-Charlotte in SBp:
Letícia-Charlotte in SBp · erolenduletenergia.blog.hu 2009.07.14. 00:22:03
ÁNa üljük itt a tort a retkes szdsz-en, holott hogy fognak majd hiányozni!:) Miről vitatkozunk majd??"
ez igaz, jo gondolat...

es meg hogy fognak hianyozni a szociknak, kire kenik majd az osszes hibat, amit a liberalis gazdsagra lehet fogni...???
@Letícia-Charlotte in SBp: ajjaj, Letícia!
de bizarr ez a románc. ne felejts el védőöltözetet magadhoz venni. a süniknek a tüskéi nem a legsimogatóbbak...
@Tóta W. Árpád:

ápröpő laár pour l'art
egy filozófikus, természetesen ourbánizmussal vegyítve

www.youtube.com/watch?v=wex0DSTnIaA&feature=related
@Letícia-Charlotte in SBp:

ciaíós sárlott !

te mint a malackaellenesliga egyik szószólója
neme lapinée vagye?mer' itten egy a legény vó't aki mmasonért rajongott:
sir lapi
Ha már SZDSZ, az miért van, hogy nem találkoztam az Indexen a Kóka-Nemzet jogerős ítélettel?

www.klubradio.hu/cikk.php?id=16&cid=91593

Vagy én vagyok a béna mert nem csüngök egész nap a neten?
Ma reggeli Napkelte ismétlés:
Hánynom kell, pedig liberálisnak vallom magam:
Lakos Imre: "Milyen SzDSz-es korrupciós ügyek?"
Öööö lesz vki olyan tökös, hogy bebizonyítja: Strabag Demokraták Szövetsége?
Félek tőle, nem.

PS: ez most indulatból ment, lehet nem is kéne betenni...
@okostojgli:
Béna vagy! Ám ezért kedvelünk! :)
Malacnak: mit szólsz, megint lesz Pintér művek?!
@Karesz (Charlie): hát már is rájuk lehet fogni, azzal nem lesz gond...OPNI-t is horváthági miatt szüntették meg, ez evidens, azóta is alacsony a kerítés vagy mindenütt az állatkert van?:)

@forgó hangszóró: tudom, már voltunk szétültetve is..asszem ő vele!:))

@stalien: 1) nem, nem én nem vagyok malackaellenes, ligába meg Gaskó óta nem vágyok, úgyhogy marad az együttgondolkodás..:DDD
2) Malacka bájos naivitása rabul ejtett,
nem mondom, hogy nem, de miatta nem változtattam nicket (bár még lehet, hogy kell:D,) Én csak ezen nyomom max. még Let'is nicknéven ismerhetsz...
3) Igazából Tim Burton akit kedvelek, MM a ráadás, most meg ez:

www.youtube.com/watch?v=Wdq2GocJsEE

;)
@navera: Hát...nem sokáig, van olyan érzésem...:))
@dark future:
dark future · www.andocsek.hu 2009.07.15. 19:15:37
"A blogolásnál/írásnál/forgatókönyvírásnál azért vannak jobb bizniszek is..."
ki vitatta!???

nekunk ennyi sincs...
Szerény véleményem szerint a Kóka azt csinálta amire leszerződött, a ferivel. A feri ezt sajnos nem érhette már meg...

Az egész kicsit balul, szó szerint értve, sült el.

Az SZDSZ a maszop szavazógépe volt, Én sosem láttam őket máshogy. Semmiféle eredményt sem tudtak felmutatni, de arra büszkék lehetnnek.
Eleve egy liberális antikomcsinak mondott párt, hogyan tud kokketálni hitelesen egy csomó pártállamos káder majommal?

Szdsz béke poraidra, a legyen más is politika már várja a kádereket, és a pénzesebb tagokat!
.


A kommunista-liberális szárny eddig sem tétlenkedett, ha a szabad piac szembepofozásáról volt szó.
Legfrissebb látleletük az Orbán könyv után kifizetett 18 Millió Ft (munkadíj) sérelmezése.
A kommunista kérés magyarra lefordítva így hangzik:

Az államnál kevésbé transzparens magáncégeknél munkát vállalóktól (esetünkben Orbán Viktortól) elvárjuk, hogy csak olyan cégeknél vállaljanak megbízást, amelynek nincs, és a jövőben sem lesz köztartozása.
Ennek kiderítése a munkavállaló feladata.
A magáncégek transzparenciájának növelése érdekében (hogy a nyomozás terhein könnyítsünk) ezeket a lépéseket tettük:

www.penzcentrum.hu/cikk/1018724/1/docog_a_koztartozasmentes_adatbazis_az_apeh-nal

Érdemes végigolvasni a cikket, nem hosszú.
Ennyit sikerült tenni az elvtársaknak.
Aki nem jár el a fent elképzeltek szerint (példánkban Orbán Viktor), az ha jól értem csaló!
Szép új, kommunista-liberális világ...
Ilyenkor Bauer Tamás nem üt össze gyorsan egy cikket, hogy ezt azért nem kéne?


.
@navera: "Malacnak: mit szólsz, megint lesz Pintér művek?!"

Nem hinném, hogy csak ennyivel megúsznánk. Lesz itt fehér-terror is, aki itt élt a fityesz kormány idején, az sejtheti, hogy mi következik ( Bosszúvágy 6, Victor Bronson). Én is bebiztosítottan magam egy-két orbánista haverral, akik megvédenek majd 2010-ben, ha valaki lámpavasra akarna húzni. Amúgy fogadni merek, hogy Orbán vezér beiktatása (a nép akaratából való felkenése)után 48 órát sem kell várni az első fidesznyik korrupciós botrányig. Na akkor nem lesz annyira lelkes sün malac patrióta... :-)
Árpi, szeretnék egy cikket Tőled a 3 millió magyar birkáról, a haszonhajhászokról. Lehet, hogy már kértem egyszer... :-)
@Tóta W. Árpád:
Most nem tudom, viccelsz-e. 20 000 a Harry Potterből ment el.
@sün!malac69 az uborkaszezon főzöldsége:
"Bögyösleg Orbán könyve majd 6000 volt, és baszom sok példányban kelt el, tehát a 18 millka reálisnak tűnik. Ám a lényeg nem ez, hanem az idősíkok egymáshoz való viszonya."
Elkelésről szó sincs, 20% internetkedvezménnyel árulja egy webbolt.
(Részletesen írtam róla, de kimoderáltatott, teljes joggal, ez nem raklámhely.)
Szóval: ennyiért adta el Ovi a közlés jogát - tehát előre fizették neki - vagy utólagos elszámolással?
@klacus: "Eleve egy liberális antikomcsinak mondott párt, hogyan tud kokketálni hitelesen egy csomó pártállamos káder majommal? "

Úgy, ahogy a fidesz. Sőt, ezek ugyanakkor még jobbikos náci majmokkal is kokettálnak. "Ez politika, öregem...", ahogy A szakasz című filmben is hallani.
Off leszek.

Tegnap hallottam a Radio Q-n Fiala új műsorát, az Itt és mostot. Török Gábor politológussal beszélgetett egy órán keresztül. Mindenféle személyes dolgokon kívül két rendkívül érdekes dolog hallottam. Az egyik, természetesen az Őszödi. Azt állították, hogy Gy.F-nek le kellett volna akkor mondania. Mert ha 2006. őszén lemond, akkor most megtisztulva, megújulva az MSZP üdvöskéje lehetne. Szóval az Őszödi mégsem volt akkora balfaszság mint ahogy komoly(nak látszó), magukat függetlennek mondó elemzők azóta is mondják? A másik, hogy ha Török leül beszélgetni egy mszp-ssel akkor annyira őszintén és megnyílva beszéli el szinte minden titkát, hogy szinte már kínos. Ellenben ha fideszessel beszélget, akkor a delikvens annyira kínosan skizofrén módon semmit nem mond, hogy az meg azért fájdalmas. Jól értem, van olyan dolog amit nem feltétlenül kell a másik orrára kötni? Például az Őszödit? Aztán Fiala meséli, hogy ő is valami ilyesmit tapasztal, bulikon részeg fideszessel őszintén lehet beszélgetni, de amint kijózanodik, simán letagadja. Végül megállapították, hogy egy beszélgetés után simán meg lehet állapítani bárkiről, hogy ki milyen attitűdű ember, hogy ki "fidesz" gondolkodású, ki "mszp"-s. Szóval az MSZP- és a Fidesz-világlátás nem egyebet jelent mint, hogy ki mennyire meri őszintén, nyíltan felvállalni gondolkodását, véleményét?
Az, hogy Fiala milyen, nagyjából tudható. De egy politikai elemző ilyen véleményen tud lenni, elgondolkoztató. Elgondolkoztató, hogy ez miért nem hangsúlyosabb a közbeszédben.
Érdekes, na.
@okostojgli:

"Végül megállapították, hogy egy beszélgetés után simán meg lehet állapítani bárkiről, hogy ki milyen attitűdű ember, hogy ki "fidesz" gondolkodású, ki "mszp"-s."

Hazudtunk,reggel,délben,este, szokták volt mondani a megtisztúltak.
Csak úgy.Oszt hajrá,eccer majd megint bevallom.

Ez olyan,mint a gyónás,hazudtam,megcsaltam az asszonyt stb,OK! 15 miatyánk,oszt holnap mehet minden előről.

Csodálatos az ember,mindent bevesz,de a másik a hülye,csakis a másik.

Érdekes,na.Mi?
@6.Lenin: "Hazudtunk,reggel,délben,este,"

Ja, te meg elhitted, mint orbánimádó egysejtű. Gratulálok. Eddig azt hittem, hogy "jobbos" beállítottságú egyének nem hisznek a komcsiknak, és csak az egy igaz megváltót imádják. Na tessék.
@egyittlakó:

Mi a fene,Mo-on is van fekete lyuk és ráadásúl lakott.
Oszt ilyen ragadós?

Habár a "rabositottak" után már voltak sejtéseim,de ezt azért nem hittem,hogy ennyire.Azért nem válaszoltam,mondok,minek,úgyse.
Hát igazam lett,mint mindig,a fenébe is,már én is kezdem unni.
@6.Lenin:
Hála az égnek, nem vagyunk egyformák, ezért érteni sem kell amit írok.
Reagálni pedig végképp nem kötelező.

Érdekes, ugye, Vlagyimir Iljics?
Az SDSZ már arra sem képes, hogy a Bajnai kormányt megbuktassa. Ugyanis megbuktatni csak a parlamenti frakció tudná, de az Kóka irányítása alatt van, aki nem fog távozni a posztjáról. Ha távozna, akkor sem változna semmi, hisz a frakció tagok Kóka kívánsága szerint szavaznak. Furcsa, van egy frakció a parlamentben, amely mögött nincs párt.Kabaré már ez az egész bal-liberális kormányzás, csak sajnos ennek a kabarénak az árát mi fizetjük és még az unokáink is.
@okostojgli:

Nem vagy Te olyan bonyolult,mint gondolod.
Miért lenne ez érdekes?
@6.Lenin:
Bonyolult vagyok vagy nem, neked mégsem jön le amiről írtam. Tessék érteni ne csak felismerni a betűket. Tanulni, tanulni, tanulni, mondottad volt, hát vonatkozzon ez rád is, Iljics.

Szerinted hazudtak, bevallják, aztán újra hazud(hat)nak. Szerintem meg nem hazudtak, és láss csodát, mások szerint sem hazudtak. Én erről írtam. De értsd és értelmezd ahogy akarod, ehhez, mármint a félreértelmezéshez a kézikönyvet megkaptad már Viktortól, gondolom.

Miért ne lenne ez érdekes?
Olyan ez a post, mintha elolvastál volna egy-két cikket, mondjuk, az indexes tudósítást a küldöttgyűlésről, aztán megírtad volna, mint valami művészi kiáltványt.

Tulajdonképpen el sem kellett volna olvasnom ahhoz, hogy ne értsek egyet vele (úgy az egésszel, ami még nem inspirálna kommentelésre, de hát mégis az SzDSz-ről van szó), mert a tételmondatok itt, a blogban is szerepelnek:

"Az SZDSZ-ről előreláthatóan nem lesz többé szó. Volt már elég, itt a vége, fuss el véle."

"Vajon van-e pártélet a halál után?"

Van. Amint helyreáll a gazdaság, és beindul az ingatlanpiac, az SzDSz újjáéled. Persze lehet, hogy más néven, na és, a parlamenti köszöböt át fogja ugrani.
@okostojgli:

Drága barátom!

"Szerinted hazudtak, bevallják, aztán újra hazud(hat)nak. Szerintem meg nem hazudtak, és láss csodát, mások szerint sem hazudtak."

Ezt nem én állitottam!!!

Ezt a kommunista,szocialista,(ál)sziáldemokrata,meg a fasz tudja mik lesznek még,polgártársain szokták meggyónni.Pl 56-ban 9o-ben,legutóbb 2006-ban az Universum Géniusza vallotta be.Nem én!

azóta is folyamatosan hazudnak.Mi közöm nekem O Viktorhoz?Sose irtam róla és addig,amig nem ő fog kormányozni,nem érdekel.Mindig az érdekel,akik kormányon vannak.Tőlük függ,mi történik Mo-on.
@6.Lenin:

@okostojgli:

mielőtt még belekötnél:
javitás
"Mindig azok érdekelnek,akik kormányon vannak."
Ez a "mérleg segge se" szövegen mindig elfog a röhögés...:DD Leküzdötték magukat addig...:DD
süti beállítások módosítása