W

w.blog.hu

Tóta W. Árpád kommentál, szemtelenkedik, valamint permanens fogadóórát tart.
Régi cikkarchívum



Kommentelés - házirend

Wblog @ Facebook

Engedjétek hozzám

Kis heti hírlap 4-10 éveseknek.


Foglalod a kurvanyádat

A mozdonyhorgony
Úgy remélte, ezzel bekerül a Rekordok Könyvébe. De legalább a Jackassbe.

Elnöki pornó
Nagy baj, ha az elnök ribanc.

Nem jó a nemzetnek egyedül
Szuverén ország is lehet borzalmas hely.

Szent szar
A húsvéti alkotmány: szentséggyalázás.

A pedofilok védőszentje
A deviancia fincsi, de csak ha papok csinálják.

A gólkirály beszéde
Angela, te náci ribanc!

Győz a szittya förgeteg
Kuss, mi így szállunk le a bicikliről.

Együtt sikerülni fog
Bizonyítsuk gyalázkodással, hogy Magyarország szabad!

Kompország vitorlát bont
A finom kritikát meg lehet állítani, a brutálisat nem.

Foglalod a kurvanyádat
Nem ti vagytok a nemzet, sem a nemzeti oldal.

Utolsó kommentek

  • Brown094: Ha pénzt vesztett egy átverés miatt, vagy megadta adatait egy csalónak, akkor is visszakaphatja el... (2021.10.21. 23:05) Tribuszerné visszanéz
  • szódabár: Hát te sem vagy a tolerancia bajnoka. Hehehe. Felőlem mindenki azt csinál amit akar, nálunk a menó... (2020.12.26. 11:50) Isten fasza
  • Tahó Sandokan: Közben elkészült, bitangfinom. (2020.11.09. 15:20) Ajándék erős gyomorhoz
  • Tahó Sandokan: Nem számítottál kommentre, ugye Worluk? Tegnap jutottunk hozzá ehhez a szürke gombához (egy gombá... (2020.11.09. 14:43) Ajándék erős gyomorhoz
  • Reactor: Bírom az ilyen mérhetetlenül idióta hozzáállást...a falu élhetetlen közösség, mert ott nincs TESZK... (2020.06.26. 14:47) Vackor néni busza
  • Utolsó 20

Takarodó

2009.03.23. 06:00 Tóta W. Árpád

Eltakarodik hát.

Lemondását négy és fél éve követelik ellenfelei, akik azóta egyre sokasodtak, és sok közülük ellenséggé aljasult. Kezdetben azért, mert úgymond senki nem választotta őt. A választók Medgyessy Péternek adtak felhatalmazást, tehát Gyurcsány Ferenc illegitim. Ennek egyébként jogi alapja nem volt - ahogy a mostani miniszterelnök-csere hasonló elutasításának sincs; miniszterelnököt a parlamenti többség választ, és nem feltétlenül a legnagyobb párt elnökét vagy jelöltjét. Ez nem mutyi, ez a normál ügymenet. De azért jól hangzó követelés volt. Idővel - a szabott idejében - teljesült: Gyurcsány Ferenc megmérettetett, és hoppá, nehezebbnek találtatott Orbán Viktornál. Igaz, alaposan feldoppingolta magát a mérkőzésre, de hát ilyen az élsport.

Ezzel azonban még illegitimebbé vált, érdekes módon. Merthogy akkor meg olyasmiket kezdett csinálni, amiről a kampányban - nem mellesleg kormányzás közben - nem beszélt, vagy egyenesen letagadta. A mechanizmust elfedni igyekvő kommunikáció leple rondán felszakadt az őszödi beszéddel. A tragédia beteljesült: azt a szöveget hagyja maga után. Öröksége ez a tartalmas, friss, a kortárs irodalmi sztenderdnek megfelelő, modern nyelvezetű beszéd lesz, és más nemigen.

Két fő állítása - hazudtunk és elkúrtuk - külön-külön is alkalmas arra, hogy Gyurcsányt rossz színben tüntesse fel. Aki hazudik, az rossz ember. Pártállást választani pedig sokkal könnyebb személyes gyűlölet alapján, mint azon tanakodni, hogy akkor mi is volna a jó az egészségügyben. Nem kell semminek utánanézni, végiggondolni. Csak annyi a kérdés, hogy szerinted jó fej-e a miniszterelnök.

A két állítás együtt széles tömegeket győzött meg arról, hogy Gyurcsány Ferenc egyáltalán nem jó fej. Viszont a kombinációt kezdettől feszítette a belső feszültség, ami megvolt az eredeti beszédben is. Ki hazudott? Gyurcsány hazudott. Mit hazudott? Hogy ugyanúgy fog kormányozni, mint 2006 előtt, csak még olcsóbb lesz a minden. Minek nevezi ugyanő a 2006 előtti kormányzást? Elkúrásnak.

Ennek legfeljebb két megoldása van. Vagy hazudik, amikor az előző ciklust elkúrásnak hívja, és valójában akkor tökjól kormányzott. Vagy pedig tényleg elkúrás volt. És ha ő tudta, hogy az fenntarthatatlan és csődhöz vezet, akkor a szándéka, hogy fordít a dolgokon, dicsérendő és örvendetes.

Na, ez az ellentmondás nem zavart senkit, mert sokkal bonyolultabb, mint kurjongatva követelni egyrészt a takarodását, másrészt az elkúrás folytatását. Harcoltak a földön és a levegőben, a síneken és a kórházakban. Még több elkúrásért tüntettek és sztrájkoltak, teljesen irracionális, védhetetlen cselekedetekbe bonyolódtak, hajmeresztő valótlanságokat skandálva. Mindezt a hirtelen felindulással, a Gyurcsány gazembersége feletti erkölcsi felháborodással igazolták. Ellene mindent szabad. A gonosszal szemben bocsánatos minden bűn. Feszítsd meg, és jöjjön bárki más.

Sziszüphosz vállat von

Kényelmes helyzet ez. A Gyurcsány ellen folyó szent háború megengedi a legigénytelenebb hazudozást, az adócsalást, a gyújtogatást, a lopást, sőt mostantól te nem szarul dolgozol, kolléga, hanem sztrájkolsz, és hős vagy. Nem tapló, köztörvényes garázda, hanem szabadságharcos. Menő lehetsz a grundon, ha kipattan a fejedből annyi, hogy „Gyurcsány a hibás”, és erre kampányt szervezel vaksi lárváknak. Nem értesz egyet a népszavazással? Szigorú költségvetést, szerkezeti reformokat, adócsökkentést szeretnél, és zavar, hogy épp ezek ellen ágálunk? Nos, elvtárs, ez a taktika. Csapásokat adunk és csapásokat kapunk. Nincs idő egyéni sérelmeket dédelgetni! Az a lényeg, hogy ne ő csinálja. A többi ráér.

Már senki sem számolt azzal, hogy Gyurcsány meghajlik a népharag előtt. Megszoktuk, mint a Halászbástyát. Árnyalni igyekezett, de felvállalta a beszédét, és próbálta a celebbotrányról a konkrét teendőkre irányítani a figyelmet. Dacolt a népszavazás eredményével, intézkedéseit visszavonta, de nem adta fel. Lencseként gyűjtötte össze a gyűlöletet, az identitásképzés legfőbb támasza lett. A gyurcsányozás mindig bevethető Word-makró volt minden ihlettelen újságírónak. Annyi elég. Abból baj nem lehetett. Gyurcsányozol? Van barátod. A miniszterelnök anyázása olcsón gyártható, jól eladható termék lett.

És most erre eltakarodik. A hatalmas erejű közösségépítő varázsige, hogy Gyurcsány takarodj, erejét vesztette, hiszen teljesült. A leghülyébbek még kint ordibálják a téren, de a Gyurcsány-gyűlöletre épült ipar haszonélvezői már ijedten néznek össze. Miből fognak most megélni?

Nem a megmaradt támogatóit, az őbelé szerelmes néniket és a párttagságot, a blogközösséget hagyta cserben. Hanem az ellenségeit. Sziszüphosz feltolta a sziklát a hegyre, végül. Küldetése megszűnt, munkahelye veszélybe került. Viszont meg kéne magyaráznia, mi lett jobb attól, ha ott van az a bazinagy szikla. Meg hogy mihez is kezd magával most, hogy sziklát gurítani már nem kell, és hogyan ugrik félre előle, amikor megindul visszafelé.



Címkék: mszp történelem gyurcsány

662 komment · 14 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://w.blog.hu/api/trackback/id/tr421019419

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: e-Cafe light 2009.03.24. 19:46:59

Az új pénzügyminiszterrőlMostanában mindenki (én is) az új miniszterelnök személyét találgatja: közgazdász legyen-e vagy jogász, pártonkívüli vagy nem? Holott legalább ilyen fontos az új pénzügyminiszter személye. Ugyanis hiú ábránd, hogy a jelenlegi garn…

Trackback: MALACKA NEWS 2009.03.23. 20:47:15

Átkúrás reloaded A "mi ferink" ismét bizonyította, a történelem ismétli önmagát, pláne ha ismételtetik. Márpedig ő ismételteti. Előbb elmondott egy őszödi remixet (erről majd később), aztán folytatta egy kiadós átkúrással, amihez persze lelkesen tapsik…

Trackback: Republikon BLOG 2009.03.23. 15:24:08

Eltakarodott - kik maradtak?Magyarországon a legundorítóbb dolgokat  Gyurcsányért, illetve Gyurcsány ellen követték el.A politikailag motivált erőszakhullám, a szélsőjobboldal penetráns izmosodása, az egyre rövidebb szavatosságú kormányzati tervek, a…

Trackback: Agitáció és propaganda 2009.03.23. 15:17:31

Gyurcsány lemondott! - két telefonbeszélgetés 2009. március 15-e, vasárnap, reggel 7.30 perc. Viktor lakásán csörög a telefon.  – Feri vagyok – mondja egy izgatott hang. – Szia, Viktor még alszik, hívd később. Megvi…

Trackback: Legal Eagles 2009.03.23. 12:21:55

Benyújthat-e a miniszterelnök konstruktív bizalmatlansági indítványt?Egy kormányválság mindig felvillanyozza a közjogászokat. A mindennapi ügymenet - a parlamenti törvénygyár, a közigazgatás napi ügyeinek intézése, az állam alapjáraton történő működtetése…

Trackback: POLémia 2009.03.23. 11:21:17

Az akadályról (Gyurcsány Ferencről)Történt ugyebár, ami történt. A kép látszólag tiszta: félreáll (hacsak…), egy lépést legalábbis, akit már nagyon-nagyon sokan szerettek volna félreállva látni; ki ezért, ki azért. Azt mondja, megteszi, mert úgy látja, ő…

Trackback: Magyar csoda 2009.03.23. 10:30:20

Szakembert az ország élére!Ne legyenek illúzióink: a politikának elválaszthatatlan része a hatalmi harc és a szavazatokért folyó küzdelem. Hiába kompetens valaki és van meg benne a szándék, hogy a köz javát szolgálja, ha nem tud hatalomra kerülni, akkor c…

Trackback: Mouse Pad 2009.03.23. 10:18:44

Hülyék az emberek? Hol mondott le Gyurcsány???Hétvégi jóféle kerti munka és 0 hír után pörgetem a blogokat, balost (ja, bocs, olyan nincs ma Magyarországon), jobbost, libbantot. Azt mondják, hogy lemondott a Miferink. Már bontanám a pözsgőt, de azért elol…

Trackback: Konzervatórium 2009.03.23. 09:22:00

A baloldal húsz legjobb miniszterelnök-jelöltje, I. rész Az index és a Népszabadság is külön cikket szentelt Gyurcsány lehetséges utódainak, és Tóta W. Árpád is türelmetlen, neveket akar hallani. A Konzervatórium most összegyűjtötte a modern magyar balold…

Trackback: Másik Magyarország 2009.03.23. 09:18:19

Az előrehozott választás nem lehetőségTessék, uraim: megtörtént, amiről annyian beszélnek hónapok óta. A gazdasági válság dobott nekünk egy kiugrási lehetőséget. A töketlenkedő reformer lelép és átadja a helyét: valaminek. Ami most a kérdés: a név. …

Trackback: Sárdobáló 2009.03.23. 09:06:03

Vége, Feri!Mai hírek szerint le fog mondani Gyurcsány Ferenc, az eddig leghosszabb ideig pozíciójában lévő miniszterelnök. Az MSZP-nek két héten belül kellene valakivel kiegyeznie, hogy ne legyen előrehozott választás, és ők adhassanak miniszterelnököt. M…

Trackback: e-Cafe light 2009.03.23. 08:25:20

A lehetséges kormányfőjelöltekről, vol. 3.Újabb napra virradtunk a 1600 nap után önkritikát gyakorló miniszterelnök bejelentése után, de a kérdések száma csak nő. Az előző posztokban már bemutattam, kik lehetnek a lehetséges befutók, akár pártvonalon, aká…

Trackback: Tudtad? 2009.03.23. 08:16:35

Stabil, tőkeerős ország miniszterelnököt keres Azon töprengek, hogy vajon milyen álláshirdetést kellene közzétenni, hogy megtaláljuk az ideális miniszterelnököt, hazánk számára.  Stabil, tőkeerős ország miniszterelnököt keres Feladatok…

Trackback: Reakció - polgári underground 2009.03.23. 08:08:37

Rám többé nem találtok, rosszakSzomorú idők járnak mostanában a Kapcsolat.hu törzsközönségének tagjaira; nincs túl nagy sportértéke gúnyolódni rajtuk, és nem is túl ildomos. Egy videó és a hozzá tartozó komment erejéig azonban mégiscsak hadd idézzük ide ő…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Tóta W. Árpád:
OK, de BL sztem ütemet tévesztett, amikor tulipánba burkolózott. Nem szóltak neki időben, vagy mi?
nem hívták. DI (ill. a PC) hívta. De felveszi a telefonját, lehet hívni még mindig.
@tulok ex betonputtó: Nem tom hogy képzeli a hitel visszafizetését mert még nem tudtuk mennyit vettek fel, mennytit fognak felvenni visszafizetni belőle. Ugy általában a normálisabb közgaszdászok szerint titokban kellen tárgyalni a hosszabbítással meg esetleg némi átütemezéssel kapcsolatban, mert esély sincs a visszafizetésre. Országban nincs ember aki tudná hogy lehet visszafizetni, ha nem áll helyre piac. A nyomorult piac meg nem akar helyreállni. Viszont akik nem látták előre felelőtlen költségvetés készítésük eredményét, talán a lényegesen kifinomultabb helyrehozásához sem értenk. Hitelt felvenni bármilyen barom tud de visszafizetni már nem. A bármilyen barmok ebben már bizonyítottak 7 évig. de ha neked bizonyíték kell nem igéret akkor inkább old spice.
@Tóta W. Árpád:
Ok, de ez a

hínvám én, "de most már késő, most látom, milyen óriás ő"
szindróma, nem?
@malacka69

Nem szívesen párbajoznék veled, biztosan ismered az okokat (mármint szellemi párbajra gondoltam).

Személyeskedni sem szeretnék az igazság bajnokával, aki felül tud emelkedni holmi aljas becsületbegázolásokon. Igazi keresztényként csak odatartja a másik orcáját.

Azért idéznék egy részletet a kifinomult vitastílus bemutatására:
"Már megint idióta vagy az - általad magasnak vélt - intellektusoddal együtt, amivel gyermeteg módon azt képzeled fajankó agyaddal, h nem szarom le nagy ívben a személyeskedésed. Csak azt a következtetést vonom le, az erősödik meg bennem, h igazán gyagya dolgaid, amiket komolyan veszel, erősen veszélyes állapotodra utalnak."

Aztán meg az éles szeme sem utolsó, a gerendától épphogy meglátja a szálkát:

"Mellesleg nemrég volt riportban a két gyurcsánytakaroggyozó a hírtv-ben. Mindkettő egyetemi végzettségű, értelmes ember. Az egyik spec. jogi végzettségű.
Be is árazták már a gyurcsánytakaroggyozást: 50.000 jó ( a lófittyet jó...) magyar forint.
Megismétlem: a "Gyurcsány takarodj!" bekiabálásért 50.000 ft a büntetés." ...

"Ez egy igazi gizda politika, egy utolsó aljas gengszterség. Direkt irritálni, h aztán mártíromkodhatjanak..."

Ezek után már csak az őszinte önmeghatározás lep meg, amit nap mint nap olvashatunk a "Gyurcsánytakroggyozásról", amit ugye a miniszterelnöknek "a legprimkóbb csürhe is figyelmébe ajánlott minden alkalommal...".

Egyébként teljesen egyetértek veled a következőben: "Demokráciában jogában áll az embernek bunkónak/hülyének lennie".

Azért megkérdezném: miért kell ezt neked pont itt, és naponta többször is demonstrálnod?

Mintha látnék gyenge utalásokat, hogy vezetsz valahol egy látogatatlan blogot. Azért tolod be mindenhová a reklámot, hogy hátha odatéved valaki?
@mrs. white: Az nem olyan nagy baj, ha Te nem tudod, nagyobbik baj, ha azok sem tudják, akik a megfejtést szeretnék beküldeni.

"A nyomorult piac meg nem akar helyreállni"
Az meg a még nagyobbik baj, hogy amit most a helyes megfejtőkről tudhatunk, az az, hogy a piac, mint olyan nem is nagyon kell, hogy létezzen, elleszünk mi nélküle is. Hajrá Fény utca, hajrá Fény utcaiak!
@malacka69 megélhetési dolgozó:
GYURI...es nem Kati!
Nezd meg a Farkas Andreaval keszitett riportjat a youtube-on!
@Tóta W. Árpád:

Beszéltél-e vele személyesen-e, Árpi-e?

Máskülönben, ha már BL, akkor Real-Juventus, esetleg Barca-Milán, de semmi rozmárság...

Nem is tudom, miért hittél benne?
Gondoltad, h a szoci odabasz a nyugdíjasoknak? Pont oda, ahol legerősebbek?
Ott még ígérni is fognak. 95 éves kor fölött mindenki ingyen utazhat repülön!
100 éves kor fölött pedig minden ffit, minden hónapban befizetnek egy körre Vad Katinál
@bazsesztoni sziligan:

Jaaa, ez még tetszik:

"Személyeskedni sem szeretnék az igazság bajnokával,"

Jól érzékelem, h nem vagy ura a tetteidnek?:o)))
Azt mondjátok, Glatz Ferenc lesz a miniszterelnök, és Bokros Úr a pénzügyminiszter?
@bazsesztoni sziligan:
Kobor kutyanak a fulet huzogatod!
Csak nezdmeg,hanyat kapott ma,megsem eszmel,ha lenne benne realitaserzek,legalabb szunetet tartana.
Visszahuzodna a bkog-oljaba.
Ehelyett itt visit egesz nap!...ja,meg tegnap.

abbahagyjátok a személyes hajhúzgálást, vagy szétültesselek?
@fénydublőr:
Nem.Azt mondjuk Suranyi lesz a kiraly,BL a kincstarnok!
Jaksity Gyuri meg a gazd.-i ministrans.:)
@Tóta W. Árpád:
Ennel messzebb mar nem ulhetnek Arpi!

De ok,hozom az uzenofuzetemet. :)
És MDF+SzDSz+MSzP vs Fidesz-KDNP jövőre?
Szarjuk már le a miniszterelnökválasztást, tök egyértelmű egyfelől, hogy Surányi lesz a befutó, és az is, hogy egy év alatt semmit nem fog tudni csinálni, mert legalább fél év, amig feláll a csapata. Az egyetlen dolog, amit megpróbálhatnak, az a 2010-es költségvetés elfogadása.

Árpi, inkább azt mondd meg, ha már annyit fikázod Fodort, hogy szerinted ki lenne jó az szdsz élén? Lehet, hogy gyenge kezű, de kb. ő az utolsó ember, aki tényleg liberális, és nemcsak megélhetési szinten. A kérdés persze csak elméleti jellegű, mert szvsz az szdsz menthetetlen, azok, akikkel le lehetne vezényleni végre az elszakadást az mszp-től és a saját lábra állást, már rég kiléptek. Elszakadás nélkül pedig együtt süllyednek el az mszp-vel, azzal a különbséggel, hogy ők meg is fulladnak, míg az mszp túléli.

Amit én vízionálok, az az, hogy 2010-ig vegetálunk, majd jön egy fidesz-kdnp többségű parlament, kb. 60 %-kal, jobboldali ellenzék a jobbik, 10 %-kal, az mszp-nek marad 30 %, más nem jut be, a fidesz egyedül alakít kormányt.

A Gripen-üggyel kapcsolatos véleményeddel egyébként maximálisan egyetértek. De ezzel a kérdéssel itthon senki nem foglalkozik érdemben (hála a pártfinanszírozási szabályoknak), pedig az én házi számításaim szerint az éves közbeszerzési korrupció kb. 200-300 milliárd forint, amihez jön kb. ugyanennyi egyéb korrupciós költség, összesen kb. 400 milliárd, ami a válságkezeléshez szükséges pénz kb. fele. Ehhez képest röhögnöm kell, amikor ehelyett mindenki arról beszél, hogy kitől még mit kellene elvonni, vagy beszedni. Így az egész komolytalan, az állami bevételek nagy része kifolyik az ablakon, de ezt mindenki leszarja.
Duddly: "Amit én vízionálok, az az, hogy 2010-ig vegetálunk, majd jön egy fidesz-kdnp többségű parlament, kb. 60 %-kal, jobboldali ellenzék a jobbik, 10 %-kal, az mszp-nek marad 30 %, más nem jut be, a fidesz egyedül alakít kormányt."

Én azt gondolom, ennél nagyobb a baj, 2-3 hónap sem kell, és borítják az életünket (közszolgaság, máv, bkv, önkormányzatok, egészségügyi reform, stb.), most szólt utoljára Európa. A parlamenti arányok is mások lesznek valszeg, de ez még nagyon korai, majd jövő március-április végétől beszéljük át, amíg a hitel tart kb.
@Tóta W. Árpád:

Gizda voltál Árpi!
Moderáltál.

Bazsesz összeollózott, és ezáltal meghamisított szarságát benthagytad, az én viszont válaszomat kivágtad.

Hát akkor maradj magadra a tieiddel, építsétek a kapcsolat.hu-t

Fasz blogot csinálsz azzal, h amit megengedsz a tieidnek, azt a politikai ellenlábasnak nem...

Már sokan írták, de egyre silányabb ez az egész, egyre gréczysebb

Itt kell hagyni a francba, és ahogy látom, egyre több jobber arc eltűnt... kezdem érteni őket, miért..

@nina simone:

Kiscica, neked meg ha viszket odalent, keress rá megoldást, mert itt kb. 2 értelmes dolgot nem bírtál beírni, max. személyeskedést.

És most ez is az, úgyhogy Árpád kibassza szokása szerint.

Szaros, elfogultan moderált blog, leírandó...
annyi baj legyen, malacka.
annyit azért vegyél észre, h valamiért mindig pont te vagy az egyik szereplő a rosszalkodásban.
@malacka69 megélhetési dolgozó:
Sajnallak,de remelem betartod a szavad.

Sok sikert a blogodhoz!
@Tóta W. Árpád:

Sokan nehezen viselik, ha eléjük tartanak egy frusztráló tükröt. Attól még elfogultan moderáltál, és ez gizdaság.

Szevasz.
@Duddly: én a Kóka-vonalat támogattam a kettő közül. a vonalat. tehát a gazdasági liberalizmust. Kóka személye nem igazán volt nyerő.
Be kell építeni a munkabérekbe a családi pótlékot,így az a bizonyos lébecolós réteg kieseik a rendszerből már is,vagy megváltozik jó irányba.Más lehetőségük nem lesz.Az eü hozzájárulás önkéntességi fizetése jó ötlet,de nem szabadna hogy kötelező legyen.Aki nem tudja fizetni nem jogosult az ellátásra és ennyi.Ezen nincs mit síránkozni.A nyugdíjakat minimalizálni és maximalizálni kéne de kurva gyorsan.A 13.havi mindenféle bért eltörölni végleg.A parlament létszámát felére csökkenteni az önkormányzatokat megyei szintre összevonni.A szakmunkásképzést gyorsan felfejleszteni.A munkaügyi központokban átképzéseket indítani.A börtönöket önellátásra kényszeríteni, a fogvatartottakat munkára fogni.Menjenek aranyat mosni a Dunára,az oroszoknál is a csóróknak hozzáférést engedtek a bányászathoz.Luxusadó bevezetése minden luxuscikk után(autó 5 millió felett,drága italok,műszaki dolgok,üdülések,lakások,házak,telkek,üzeletek stb)Az áfa azonnali 10%-ra csökkentése(kivéve a luxuscikkek).Hirtelen ennyi.
Milyen programot nem tud és ki?Ezt nem képesek véghezvinni ezek a nyomorékok?

UI:gyurcsány zéró tolerancia,iskola és kórházösszevonás,vizitdíj és banki szerződések szigorítása.Ennyi ami eddig pozitívként könyvelhető el,de sajnos még mindig nagyon negatívba billen a mérleg.
@fénydublőr: jövő március-április? neee, úgy már könnyű...:) Egyébként lehet, hogy mások lesznek az arányok, én csak nagyságrendeket akartam írni. Az pedig, hogy ez baj-e, majd kiderül. A remény hal meg utoljára.:)

Ami viszont tényleg baj lehet, hogy egy darabig a fidesz sem fog hozányúlni a pártfinanszírozáshoz, nagyon le lehetnek gatyásodva mostanra, később pedig azért nem, mert ugyanúgy ráéreznek az ízére, mint a mostaniak.

Ezzel együtt azonban, egy esélyt megérdemelnek, mielőtt elkezdjük leszóljuk őket is, nem azért mintha tényleg biztosan jobbak lennének, hanem mert nincs más. Illetve elméletileg van: például megszállhatnának minket az osztrákok és a szlovénok együtt.:)
@nina simone:

Sajnáld magad a primitívséged miatt, amiatt, h kb. 2 értelmes, eredeti gondolatot nem tudtál kinyögni, amióta itt vagy.

gyenge eresztés vagy, de ide ez kell most már, úgy látom

szevasz
@Kis Hableány: ezt családi adózásnak hívják, és a fidesz(kdnp) képviseli. ők azt is meglépték továbbá, hogy iskoláztatáshoz kötötték.

erre az akkori szocik (Megyó) azt mondták, hogy a gyereket nem lehet azért büntetni, mert a szülei munkanélküliek vagy lumpok.

azt felejtették ki a számításból, hogy így viszont nem a gyereket, hanem a lumpot segítik, uis a csp összegéért is adnak szeszt meg cigit.
Meg kicsit szófosó is,de semmiképp nem gonosz.
szerintem is csak szenvedélyes.
de nem szeretnék chatet üzemeltetni, úgyhogy mondtam már a többi malacvitában is, cseréljetek msn-t, levelezzetek, oldjátok meg egymás között, ezek személyes dolgok, nem tartoznak mindenkire.
A szocpolt már megoldották azzal hogy a vételár 70%-ával rendelkezni kell ahhoz hogy megklapja bárki is.
@jaegtoer: Pontatlan voltam, bocs. Természetesen akkor még nem voltak nyilasok, csak radikális jobboldaliak. Érdemes lenne viszont neked olvasgatnod Bethlen életrajzi könyvét. Nem kell feltételezgetésekbe bocsátkoznod, hisz Bethlen maga mondja el, hogy a könnyen radikalizálható tömegeket akarta kizárni a szavazásból. Vagy egy idézet az akkori francia követtől, mit is akart Bethlen: "...Agressziót és felfordulást három irányzat idézhet elő: a magyar fasiszták (irredenta és antiszemit szervezetek), a karlisták és a kommunisták. Bethlen gróf mindeddig féken tartotta őket..." A legitimistákról ugye ma nem beszélhetünk (bár lehet, hogy egy király oldaná meg a helyzetet?:-), így maradt a két csoport. Szóval az egy baromság, hogy a kommunistáktól tartott volna csak. A Szocdemekkel meg ki is egyezett. Gondolatom lényege változatlanul érvényes: Ránk férne egy nagy formátumú politikus, mert jelenleg egyik oldalon sincs és fennáll a veszély, hogy a bénázástól, a megosztottságtól csak a szélsőségesek járnak jól. Abból meg ugye eddig nem igen jött össze egy sikeres ország, sőt...
@Tóta W. Árpád: Igen, csak az a baj a Kóka-féle gazdasági liberalizmussal, hogy kizárólag versenypárti, patriotizmus nélkül, ami miatt a hazai vállalkozásokat egyre gyorsuló ütemben fogják bedarálni. Tudom, persze, hogy a patrióta gazdaságpolitika az EU-n belül nehéz dolog, de ha a nagyoknak megy, mi is próbálkozhatnánk, ha kisebb mozgástérrel is. A gond itt az, hogy ez a kérdés is csak mostanra merült fel, és csak a szokásos szlogen szinten, hogy ja,ja, segítsük a kis- és középvállalkozásokat. A Fodor vonal nekem azért volt szimpatikusabb, mert hangsúlyosabban akarta kezelni az egyéb liberális értékeket is, nemcsak gay pride kirakatfelvonulás-szinten. Sajnálom, hogy nem lett belőle semmi. Ennek persze szvsz az az oka, hogy az szdsz már annyira kötődik az mszp-hez, hogy képtelen önállóan definiálni önmagát, a lépéseit mindig az mszp-hez viszonyítva tudja csak meghatározni. Ez így a lassú halál, és így nincs is rá szükség. Én a helyükben hazardíroznék, és belemennék az előrehozott választásba. Vesztenivaló úgysincs, mert az EU választással egyidejű választásról már lecsúsztunk, kb. januárban lehetne csak előrehozott választás, jövő április helyett. Így sincs sok esély persze, de így legalább lenne valamennyi, a megújhodásra is. De úgysem merik meglépni, és ezért el fognak tűnni.
@Tóta W. Árpád:
OFF
Csak azert fogok ra emlekezni,mert a Takarodo-n ment el.
ON
Fenydublor:
En foldcsuszamlasra szamitok,szdsz,mdf eltunik.
Egyszeruen kiment beloluk a szufla.Az egyik alapitasakor ott voltam,azota minden megvaltozott,nincsen hiteluk,mert nincsenek hiteles szemelyisegeik.A mumia maradt csak,az meg magatol nem mozdul.
Viszont javithatatlan optimistakent varok egy uj partot.
Tudom,hogy uj helyzetek,elvarasok uj formaciokat szulnek.Arpi szerint nincs most senkinek 5-6-7miliardja erre,de en a kapcsolati toke fontossagat elobbre teszem.Meg a szellemet.
Ha van uj szellem,lesz uj formacio,ha nincs,nem mozdul a viz.
Szerintem most van uj gondolat(szellem),ezert meg is fog testesulni.Persze,nem a Jobbikrol beszelek.
@bazsesztoni sziligan:

bazsesz,
személyektől elvonatkoztatva, szal egy általános szinten: sztem a konstruktív, pozitivitásra építő, elemző és logikus gondolkodás az szelídebb (kevesebb benne a nyers érzelem), mint amikor a harcolgatásban (mint akár az övön aluli ütéseket is simán megengedő küzdősport) az adrenalinunk megy az egekig, és az pörget. nem erre épít a nagypolitika is? ennek a pörgésnek sztem nehéz ellenállni, megszólítóként és megszólítottként egyaránt. egyfajta pohárka tömény ez, ami nem biztos, hogy ízlik ugyan, de akkor is hat. kérdés, hogy megéri-e?

annyi, hogy érdekes azt látni, hogy személyes szinteken a kognitív disszonanciára alapozás: mennyire műxik (hozzám kedves, rólam jót mondó ember: az jó, mert én is jó vagyok. ergo a másoknak tett "nem jó" mondatokat sokkal nagyobb megértéssel kezelem.)

persze ugyanakkor meg kérdés az is, hogy mennyire okozza a túlmozgást az, hogy balos helyen jobbos ember szól, vagy fordítva. jár-e ezért "kompenzáció", hogy a másik nem saját vizeken evez?

az élet kényelmetlen realitásait figyelembe véve, nem biztos, hogy van általános válasz ezekre a kérdésekre egy ilyen jellegű "nagyblogban".
őszintén nem tudom, de érdekes megfigyelni.
@Duddly: Nem, sztem nem az az szdsz problémája, h az mszp-vel összenőtt. hanem hogy a gyurcsányi mszp a liberális értékeket a gazd. területet kivéve (részben ott is) átemelte. nincs ma gyurcsány ferencnél nagyobb antifasiszta.

és hát lehetőségei és tehetsége is több, hogy ezt reprezentálja.
en csak azt szeretnem kerdezni, csak ugy mellekesen, hogy nem lehetne valami emberarcu embert talalni miniszterelnoknek
a szakmat majd elvegzik a miniszterek
vagy nem
tudom ez holnap delben jelenik meg
majd csutortokon visszanezek
könyörgöm, emberarcút, csak azt ne. utoljára medgyessy volt emberarcú, máig nyögjük.
baszki, elutazom 5 napra es tessek, mik tortennek...?
@Tóta W. Árpád: Tóta W. Árpád · w.blog.hu 2009.03.25. 00:50:27
" én a Kóka-vonalat támogattam a kettő közül"

nem lehetne, ogy olyasvalakit tamogassal aki produkalt is valamit, nemcsak az allampenzek lenyulasaban jar elen?
Tóta W. Árpád · w.blog.hu 2009.03.25. 04:35:06
"könyörgöm, emberarcút, csak azt ne. utoljára medgyessy volt emberarcú, máig nyögjük."

nem a meggyesyt nyogjuk, hanem azt hogy mindent nyaklo nelkul privatizaltak es kiviszik az eredmenyet.
semmi baj nem lett volna a beremelesekkel, ha pl beszedik az adot.
ina simone 2009.03.25. 01:19:24
"En foldcsuszamlasra szamitok,szdsz,mdf eltunik."
ugyan mitol foldcsuszamlas ez? mar az is csoda volt hogy az elozo valasztason bekerultek.

"Egyszeruen kiment beloluk a szufla."
es melyik partbol nem?
"minden megvaltozott,nincsen hiteluk,mert nincsenek hiteles szemelyisegeik."
ugy van.
egy problema van, hogy semelyik partnak nincsenek hiteles szemelyisegei....
SEMELYIKNEK!
@Karesz (Charlie): az a durva, hogy körzőnyílásba is vetted a szöveget, be is kopiztad, és nem fogtad fel. Szó szerint odaírtam: az irányzatot, és nem a személyt.

magyarul. betűkkel.
mrs. white 2009.03.24. 21:50:28
"egy minimális matematikai feladvány ha kisebb az áfa többet lehet eladni uram bocsá több marad a vállalkozás kasszájában amit akár beruházásra is fordíthat."
akár... de nem ezt teszi, plane nem a magyar kisvallakozo, aki a magyar allam penzlenyulashoz kotodik tipikusan...
ellenben lesz szafari, szuper terepjaro es svajcba, offshore cegekbe kivitt penz.


"Közgaszdászok szerint jobb gazdaságélíntő mint az alacsony adó nincs."
a kozgazdaszok okoztak ezt a valsagot is, plusz meg elore se lattak, ugyan miert hinnel nekik barmit is?
@Tóta W. Árpád: óta W. Árpád · w.blog.hu 2009.03.25. 06:06:21
" az a durva, hogy körzőnyílásba is vetted a szöveget, be is kopiztad, és nem fogtad fel. Szó szerint odaírtam: az irányzatot, és nem a személyt."

dehogynem fogtam fel, csak a lenyeget emeltem ki!!!

valoban!
el nem tudom kepzelni hogyan lehet tamogatni egy koka iranyzatot koka nelkul!!???
képzeld el, lehet a ember katolikus úgy, hogy semjén zsoltot nem tartja alkalmasnak akármilyen okból.
@tulok ex betonputtó:
tulok ex betonputtó · www.youtube.com/watch?v=-c5X5QtkeHs&feature=related 2009.03.24. 22:20:47
@hölgyválasz:
"Te (és még jó sokan) a Fideszre szavaznának.
Kérdés: Te (és még a jó sok többi) _MIRE ADNA FELHATALMAZÁST_?"

hanyszor kell elmondani hogy egyszer eljusson a tudatotokig:
arra ahogy kormanyoztak!
Nemz jov aranyos hiany, 65% korul nem >74%!
euro a lathataron, csokkeno inflacio nemz jov 4%-os novekedes stb,
nem 10%os adossag, nem megszoritasok es fogcsikorgatas, hanem kevesebb autopalya es nuki metro.
@Tóta W. Árpád:
Tóta W. Árpád · w.blog.hu 2009.03.25. 06:11:53
"képzeld el, lehet a ember katolikus úgy, hogy semjén zsoltot nem tartja alkalmasnak akármilyen okból. "

ELKEPZELTEM, bar elegge valoszinutlen.

no de akkor legyszi mondjal egy hiteles szemelyiseget a koka vonalbol aki nem koka.

nekem ugyanis az allampenzlenyulast testesiti meg! ugyan ki lenne kis orszagunkban vadliberalis, hulljon a fergese, aki nem az allampenzre bukik?
@Karesz (Charlie):
Ökrösfogat és kolbásztöltés.
Hányszor kell még elmondani, hogy nem a monetáris politikájuk lett leszavazva anno, hanem a sáros csizmájuk.
@Tóta W. Árpád:
Tudnál forrást, konkrét számokat erre a szörnyű méretű lakossági eladósodottságra pl. a holland, norvég, portugál, szlovák és görög adatokkal összevetve?
@Karesz (Charlie):
Azért érdemes megnézned.
Vannak politikusok, akik politikán kívül is eléldegéltek - kenyéren és vizen.
És vannak, akiknek életük minden forintja a közpénzből csengett.
@liidiiia.:

Nem gondolod, hogy egy vita állhatna másból is, mit abból, hogy "már megint hazudsz"?

Talán úgy is lehetett volna: én máshogy értettem, amit a szóvivő mondott.
Ez a "már megint", még csúnyább. Előzőleg mikor is hazudtam?

Egyesek szerint a politikusoknak jobban kell tűrniük a beszólásokat. Honnan veszi bárki, hogy én is az lennék?
@encsike 70: amit moncc azt bizony én nagyon vàgom. pont azé' kérdeztem, hogy mi az àbra. a miniszterelnök elsösorben manager és döntéshozo. tanàcsadok nélkül zero-zero. a kérdésre nem vàlaszoltàl: mi lesz a miniszterekkel, a tanàcsadokkal. gy. megy, ök maradnak? hö?
@Karesz (Charlie):

"ugyan mitol foldcsuszamlas ez? mar az is csoda volt hogy az elozo valasztason bekerultek."

Az előző választáson az SZDSZ-nek hét százaléka volt, tehát csodáról azért nincs szó, most viszont valóban csoda kell majd hozzá hogy bekerüljenek, mivel mostmár az alap szavazóbázisuk kezd lemorzsolódni. Ha lekoptatják a Kókát talán, talán van esélyük.

A csoda inkább a KDNP-nél van, mert őket ha jók tudom mérni se tudták az előző választáson, mégis benn vannak.
Ajaj, látom éjszaka fenn voltál W., akkor gondolom bejegyzésem csak kora délután lesz beengedve... mindegy, szép álmokat.
simonmondja. · off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.03.25. 06:22:58
Ugatos kutya legyek ha dekodolni tudom mit irtal, mit akarsz kihozni belole.

"Ökrösfogat és kolbásztöltés."
???

" nem a monetáris politikájuk lett leszavazva anno, hanem a sáros csizmájuk."
kiknek, kokaeknak?
neme rtem.

kerlek nevezz emg egy hiteles liberalis politikust, aki sel-made-man-kent repul hazank egere fol kovetheto mintat kozvetit.
TAW nem tudott...

simonmondja. · off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.03.25. 06:32:47
"Vannak politikusok, akik politikán kívül is eléldegéltek - kenyéren és vizen."
nagy imre 1953-58? Pozsgay most?

"És vannak, akiknek életük minden forintja a közpénzből csengett"
mindenki mas? szili Katalin 24 millio koltsegteritest vett fol adomentesen.
szamla nelkul.
Eszméletlen..
Olvasás közben már-már ezen cikk szerzőjének szerelmét éreztem az alanya iránt.
Szeretlek Feri. Igaz vagy és becsületes.
Lószart mama!

Árpád több dolgot is elfelejtett ezen szerelmes költemény megalkotása közben.

Nevezetesen, hogy a mérföldkőként aposztrofált Öszödi beszéd, nem a népnek szólt, hanem egy szűk frakciónak.
És a bűntársak elött miért ne lehetett volna őszinte !?

A másik gond pedig az, hogy a mérföldkő a beszéd elhangzásán túl, még csak kavicsként se hatott.
Ugyanott folytatták ahol abbahagyták. Mind az elkúrást, mind a hazudozást.

Persze lehet a semmittevésért például a népszavazást okolni, de akkor mindek van kormány ?
Vagy akkor mit várunk a jelenlegi helyzetben ettől a többségtől ?

Mit fognak elfogadni, megszavazni Árpád?

alte trottel 2009.03.25. 06:30:46
Oreg Tortyli!
Arpi nem er ra ilyemire:

"Tudnál forrást, konkrét számokat erre a szörnyű méretű lakossági eladósodottságra pl. a holland, norvég, USA, portugál, szlovák és görög adatokkal összevetve?"
miert pont ezeket bokted ki?
irorszag, anglia, dania jobb peldak,
a gorogok allatira el vannak adosodva a szlovakok alig...
ami Usanak 370% az nekunkk 74% nemz. jov aranyos adossag.

ime a magyar adatok, hogy nem az allam van eladosodva:

" Magyarország teljes, mintegy 114 (az azóta lehívott IMF hitel után 121) milliárd eurónyi külső adósságából „csak egyharmad, vagyis 35 (IMF-fel 42) milliárd euró az államé, a másik kétharmad, 79 milliárd a magánszektor és ezen belül kiemelten a bankrendszer (40 milliiárd euró) külső adóssága"
forras:
index.hu/gazdasag/penzbeszel/2009/03/13/ki_adja_a_bankot_/
Arpi!
mondjuk annyira jo az index keresoje, hogy beirom
jaksity
es nem jon ki amit keresek:
index.hu/gazdasag/penzbeszel/2009/03/13/ki_adja_a_bankot_/

hat hogy van ez? nem jo ha magtalaljuk?
bazsesz,
én teljesen teljesen egyetértek veled személyesen.

sztem ez 2 probléma. és ez egyáltalán nem off, mert sztem ez ugyanaz a problémakör, mint ami a gond volt a gyurcsánytakaroggyal, csak ez a személyes vetülete.

1.
az egyik gond a személyeskedés, amikor is a nem a másik véleményét, hanem a másikat magát tartom hülyének. a személyeskedéssel én szubjektíven nagyon nem értek egyet, de a más blogja az a másé. egész egyszerűen azok a minták, amiket használ egy bloggazda, legyen az itt, vagy máshol, azokat használhatja a többi ember is ott. nekem lehetnek személyes preferenciáim, de más ízlésébe egyáltalán nincs jogom beleszólni a más blogján. és a harc, mint az adrenalin-itóka: ebben a személyeskedés az a tömények felhajtása, míg a jó kis pörgős (de nem személyeskedős) vita az lehet a sokkal szelídebb haveri borozgatás.

2.
+
az egyik, hogy amire ott igény van arra igény van. sztem az érzelmi rablás és a bűnbakképzés hasonlítanak: x embernek úgy adok több megbecsülést, hogy másoktól azt elrablom. ilyenkor felfelé (és a saját csoport felé) rajongást (idealizálást), lefelé (az „idegenek” felé) lenézést (gyűlöletet) ad az ember.

azok felé, akik felénk kedvesek: pozitívabban reagálunk: szükségünk van erre az élményre. ha a kedves emberek ezt a kedvességet felcímkézik valami árukapcsolással: nem biztos, hogy észrevesszük, hogy hoppá... másrészt a kognitív disszonancia ugye: hozzám jó ember: az jó, mert én is jó vagyok. így a másoknak tett "nem jó" mondatokat sokkal nagyobb megértéssel kezelem. és ez fenntart helyzeteket. ergo: mindaddig, amíg valaki(knek) szüksége van ilyen forrásból eredő kedvességre (mert ez az elterjedt, mint az adócsalás, meg mert nincs más lehetőségük, nem ismerik ezt fel, nem ismernek jobbat...etc), addig az ilyen „mások lenézéséből” generált pozitív érzelmekre van vevő, mert igény van erre a termékre, hogy bíztatás, személyes figyelem... etc. persze azok, akiktől rabolva van, azoknak nem tetszik, és ők lázonganak... plusz a „rablók” maguk se jönnek erre rá, ez annyira gyakori séma.

és igazából ez is az adózás (meg a kampányígérgetés) problematikája, csak a kis személyes életkében, kicsiben: az érzelmek területén. ugyanis a pozitív érzelmekben, az odafigyelésben: egy adok kapok van: azaz adni kell ahhoz, hogy kapjak is. és ezt az igazságot sztem kevesen fogadják el. mindenesetre, addig, ameddig valaki rá nem lát erre, és nem vesz fel pozitív mintákat abban, hogy hogy lehet jól érzelmeket CSERÉLNI (azaz a „kedvesség”-adásra is mindig odafigyuzni, nemcsak várni, hogy kapjon): addig szinte képtelenség rossz érzelmi mintákból őt kiszedni, mert az érzelmi (inger-)éhség meg tényleg van.

én azt érzem legtöbbször, hogy amit tehetek annyi, hogy megpróbálok respektábilis módon kommunikálni.
na, ez egy hatványozottan sztem :-)
@bazsesztoni sziligan:
ezt a válasz erre funkciót gyakran elfelejtem, de a fenti komment 2 perce neked ment.
Árpád! Értem én, hogy megremeg a kéz egy ilyen szituációban, van mit veszteni. De azért vagy Sisyphos vagy Sziszüfosz.
Eddig ha a valóság tangensét is, de legalább helyesen írtál. Ne kövesd az index.hu-s trendet, ebben ne.
@Tóta W. Árpád: Nem értek teljesen egyet. Az igaz, hogy Ferencünk lenyúlta a liberális értékek egy részét, de csak azokat, amik a baloldalon értelmezhetők. Ez közel sem a teljes értékrend, sőt. Hogy a te példáddal éljek, nemcsak antifasisztának kell lenni (persze annak is), hanem antikommunistának (ugyanannyira) is, a szélsőbal ugyanolyan veszélyes mint a szélsőjobb, minden szélsőség az. Csak ez mostanában elfelejtődött, mint ahogy az egyenlőség is lassan maga alá gyűri a szabadságot. Most a diszkrimináció fáj csak az szdsz-nek, ami persze fontos, de az már baj, hogy a gyülekezési jog és szólásszabadság korlátozására irányuló folyamatos jogalkotói szándéknak, és a rendőrség emberi méltóságot alázó túlkapásainak már csak a felvetésével is fideszessé válik valaki a szemükben. Bár, ki tudja, lehet, hogy igazuk van. Én is olyan szdsz-t szeretnék újra, amiben Tölgyessy Péter az elnök. Az "csak" liberális volt, nem balliberális.
@Karesz (Charlie): már bocsánat, de van épelméjű ember ebben az országban, aki úgy képzeli, hogy az állami beruházásokból ellopott pénzből nem jut(ott) a fidesz pártkasszába?

hogy amikor az ország nagy részében fideszes önkormányzat van, akkor az önkoris beruházásokat nem fideszcsókosok végzik?

van még ilyen ember?????
@Karesz (Charlie):
Mondom LAKOSSÁGI! LA-KOS-SÁ-GI!
Épp arra bátorkodtam célozni, hogy tudomásom szerint a lakosságunk a sok lakáshitel (sok? úgy tudom nem több mint az európai átlag), plazmatévé és 10 éves törlesztésű suzuki mellett is jelentősen alacsonyabban van eladósodva mint nem is az USA, hanem a fejlett nyEU lakosság.

(Én pl. 0.0000 %-ra vagyok eladósodva, a lányom kb 250e nettó jövedelméből havi 40-50ezret törleszt. Ezt kettőnk átlagában hogy is kell a közgizdaság szabályai szerint számolni?)
@Julianus barát:

Kedves Julianus!

O.K. sajnos velem is megesik, hogy nem vagyok eléggé pontos.

A Te véleményedből raktam össze, amiben egyet tudok érteni veled, nem mintha lenne jelentősége, de mégis:

"__Gondolatom lényege változatlanul érvényes: Ránk férne egy nagy formátumú politikus, (...), fennáll a veszély, hogy a bénázástól, a megosztottságtól csak a szélsőségesek járnak jól. Abból meg ugye eddig nem igen jött össze egy sikeres ország, sőt..."

Szóval ez így pártfüggetlen, valós, és elfogadható nekem is.

Üdv.

j.
@idelle: delle 2009.03.25. 13:56:31
" már bocsánat, de van épelméjű ember ebben az országban, aki úgy képzeli, hogy az állami beruházásokból ellopott pénzből nem jut(ott) a fidesz pártkasszába?"
biztosan. a partok rajongoi nem racionalisak, a te szohasznalatoddal nem epelmejuek.
erzelmeik vezetik oket.
igy van egy csomo fideszes, akik szerint ok a tisztak, a komcsik meg lopnak.

azt meg nem tudom elkepzelni se, miert irod ezt nekem?

@alte trottel: alte trottel 2009.03.25. 15:56:51
"Mondom LAKOSSÁGI! LA-KOS-SÁ-GI!"
ertem en, de nincs adat, plusz, a kisvallalkozas is lakossag.

a lenyeget vedd eszre a bankok vannak eladosodva!!!

" tudomásom szerint a lakosságunk a sok lakáshitel (sok? úgy tudom nem több mint az európai átlag),"
nem hat. csakhogy a jovedelmunk is kevesebb mint az europai atlag.

"plazmatévé és 10 éves törlesztésű suzuki mellett is jelentősen alacsonyabban van eladósodva mint nem is az USA, hanem a fejlett nyEU lakosság."
persze de mire megyunk ezzel? a nemz. jovhoz kepest jobban el vagyunk adosodva,
(irek, tan angolok is kivetelek) de mi nem tudunk fizetni! mert mivel?
jelenleg hitelekbol fizetjuk a kamatokat.

@pirostornacipő: pirostornacipő 2009.03.25. 09:11:06
"Az előző választáson az SZDSZ-nek hét százaléka volt,"
Szabad Demokraták Szövetsége (SZDSZ)
340 746 6,31%
mandatumarany 5.18%
es meg emlekszem kuncze oromere es nyilatkozatara...

"csoda kell majd hozzá, hogy bekerüljenek, mivel mostmár az alap szavazóbázisuk kezd lemorzsolódni. Ha lekoptatják a Kókát talán, talán van esélyük."
szerintem akkor sincs, de egyetertunk.

"A csoda inkább a KDNP-nél van, mert őket ha jók tudom mérni se tudták az előző választáson, mégis benn vannak."
mert kozos listat allitottak a fidesszel, ezt fogjak tenni a szadeszek is jovore csak a szocikkal... hacsak nem elobb.
@pirostornacipő: pirostornacipő 2009.03.25. 09:11:06
"Az előző választáson az SZDSZ-nek hét százaléka volt,"
Szabad Demokraták Szövetsége (SZDSZ)
340 746 6,31%
mandatumarany 5.18%
es meg emlekszem kuncze oromere es nyilatkozatara...

"csoda kell majd hozzá, hogy bekerüljenek, mivel mostmár az alap szavazóbázisuk kezd lemorzsolódni. Ha lekoptatják a Kókát talán, talán van esélyük."
szerintem akkor sincs, de egyetertunk.

"A csoda inkább a KDNP-nél van, mert őket ha jók tudom mérni se tudták az előző választáson, mégis benn vannak."
mert kozos listat allitottak a fidesszel, ezt fogjak tenni a szadeszek is jovore csak a szocikkal... hacsak nem elobb.
TGM:
"az összes polgári párt lényegében az alsó hét-nyolcszázezres réteg szociális kedvezményektol, segélyektol való megfosztását javasolja, és megpróbálja menteni a középosztályt, no meg védeni a toke kiváltságait. " ...
"A hagyományosan szakszervezeti bázisú, magát szociáldemokratának valló párt megteheti, hogy lesöpri az asztalról a szakszervezetek aggályait, és mindent elkövet érte, hogy a munkától a tokéhez, a szegényekol a gazdagokhoz csoportosítsa át az állami eroforrásokat " ...
"a rendszerváltók bune ... majdnem kétmillió munkahely elveszett, errol komoly beszéd a fölszínen nem folyt. Honfitársaink ötödének a társadalmi egzisztenciából való kitaszítása anélkül ment végbe, hogy a politikai osztály akár egy szót is szólt volna."
www.nol.hu/noller/tgm__unnep_helyett_katasztrofa
@mrs. white: "Nem baj nem orbána miniszter."

Teljesen igazad van, ez az orbánfóbia (az enyém is) már beteges... de ha mint kiderült egyetlen ember (értsd ovi) az OKA annak, hogy mindent tönkretesznek az orbánfélők, akkor talán nem a gyurcsánytakarogggggy lenne a legcélravezetőbb jelszó. Pont párttársainak kellene leépíteni ovit, csupán _hazaszeretetből_ !
@tulok ex betonputtó: "a helyes megfejtőkről tudhatunk, az az, hogy a piac, mint olyan nem is nagyon kell, hogy létezzen, elleszünk mi nélküle is."

Mintha erről szólt volna a tervgazdálkodás is :-O
Azért nem kéne mindjárt felajánlani a közgazdasági nobeldíjat is ovinak az 'örökös első ez egyenlők között' díja mellé :(
@Tóta W. Árpád: "lehet a ember katolikus úgy, hogy semjén zsoltot nem tartja alkalmasnak akármilyen okból"

Ezt hogy érted?
Létezhet ember, aki nem kedveli a semjént?

;)
@Karesz (Charlie):

ugye tudod, hogy a 7% szavazat és az 5.18 mandátumarány az kettő?

Vagy nem? akkor nézz utána!

De azt hiszem tudod, az Szdsz pedig mindenképpen átment... nem is 200.000 +1 szavazattal, hanem jóval többel.
@pirostornacipő: Nagyon merem remélni hogy az szdsz a következő parlamentben egyáltalán nem lesz jelen.Elég volt a sok pedofilből már és melegből.Helyettük inkább a keresztényeket látnám szívesen.
Mi a francért nem vonnak eü hozzájárulást a nyugdíjakból?Ők használják a legtöbbet az egész rendszert.Miért szűnik meg minden kötelesség azzal ha valaki nyögdíjas lesz?Miért kell minden alól felmentést kapnia?Oké hogy adót ne fizessen de eü hozzájárulást azért csak kéne,mert pont az a réteg használja a legjobban az egészségügyet.
@Magyarkodó blog:
Nem kell elutasítani azt,ami nincs is ebben az országban.
Kommunista diktatúra és peresztrojka van.Ezek közül lehet választani.
@Kis Hableány:

(vagy kis habfiú?)

"Nagyon merem remélni hogy az szdsz a következő parlamentben egyáltalán nem lesz jelen.Elég volt a sok pedofilből már és melegből.Helyettük inkább a keresztényeket látnám szívesen."

Érdekes, hogy keresztényeket akarsz látni a parlamentben, miközben a hozzállásod elég keresztényietlen (és semmiképpen nincs köze a köztársasághoz és demokráciához.)

Ezenkívül az utóbbi években elég sok per volt a világban pedofil papok ellen, úgyhogy a pedofilia úgy látszik a magukat keresztényeknek tekintők között is jelen van, és az is közismert, hogy vannak meleg papok is) Jézus a tanúm.
Olvasom, ahogy TWÁ oszja a "jobbosokat", hogy most vége a dalnak, és nem tudják, hogy mit csináljanak.

Hát dehogynem. Megmondták: először is jól megvizsgálják, hogy hova tűnt az a sok pénz, és felelősségrevonás lesz a vége. Ha még megvan valami a sok ellopott és MSZP pártkasszába vándorolt léből, az máris enyhíti a válságot.

Aztán el lehet kedzeni spórolni, de nemcsak a tanárokon pl. hanem máshol is lehet ám megszorítani...

Aztán megnézve az MSZP és a SZADI már-már tragikomikus kapkodását mostanság... szóval, ki nem tudja, hogy mihez is kezdjen?
Nekem már tényleg hányingerem van az mszp és szdesz-es csapatból
@peter-s:

a többitől nincs?

jelenleg még az MDF a legszimpatikusabb... ha már választani kell..
@DannyWilde: Nem csak az a kérdés, hogy fél év, vagy másfél év múlva mit csinál a jobb oldal, hanem az, hogy mit csinál holnap meg holnapután?
Nekem az a tippem, hogy megpróbálják átmenteni Gyurcsányt. Mondjuk arra hivatkozva, hogy a háttérből még mindig ő irányít.
Amúgy meg gyönyörű, amikor azt írod, hogy "máshol is lehet ám megszorítani", de nem mondod, hogy hol. Hol? És hogyan kiviteleznéd? Mert ha azt írod, hogy ne lopjanak, akkor azt valahogy be is kell tartatni a T. házzal...
Ez az írás szánalmas.
Mindjárt elsírom magam, olyan megható. A mi fletónk, a nép bálványa, a hős, a problémamegoldó most íme lemond. Le, pedig mennyi jót tett már és még mi mindent tehetett volna értünk, de ez a hálátlan konok nép nem tudta értékelni az ő nagyságát és tetteit.

Árpád, irritál a "Gyurcsány takarodj" ? Kultúrálatlan a gyűlölet? Ez tőlünk nyugatra nem fordulhatna elő? Ezt mondod?
Hát nem, tényleg nem, barátom, mert tőlünk nyugatra idáig sohasem fajulhatnának az események. (és ugye nem fogjuk ellenpéldaként idecitálni a franciaországi arab bevándorlókat...)
Nálunk szerencsésebb országokban az ő elkúróik már jóval azelőtt levonnák a konzekvenciákat és lemondanának mintsem megvárják, hogy vasvillával kergessék ki őket a bársonyszékből.
Ez itt a baj és ezért nem fogok könnyeket hullatni a nagy vezérért.

Ez a mostani lemondás is egy színjáték, időhúzás. Veres Janiék kértek még egy kis időt, hogy el tudják égetni a könyvelést.
A cseheknél most mondott le a kormány egy korrupciós ügy miatt amilyenből nekünk minden hétre jutott egy. Mi mégis mostanáig élvezhettük ennek a bohócnak, ennek a tolvaj táncos komikusnak az idiótaságát.

És végül idézet a Gyurcsánytól a blogjából:

"...a demokratikus értékek védelme, a demokratikus kultúra gyakorlása szempontjából az, amit a Fidesz képvisel, nem egyszerűen elfogadhatatlan, hanem Magyarország számára közveszélyes."

"... a Fidesz hatalomra kerülése a demokratikus működés tudatos sérelmét jelentené. Akinek tehát fontos Magyarország, az a törvényes választási időpontig mindenképpen küzd, hogy egy ilyen politika ne kerüljön hatalomra.

Na, gyerünk, Barátaim, tegyük a dolgunkat!"

Értitek? Aki igazi demokrata az nem ereszti a ki a hatalmat a kezéből és minden erejével megakadályozza a választásokat. Briliáns.
Ez az ember komplett idióta. Maximum arra alkalmas, hogy egy vállalkozást vezessen, de azt is csak akkor, ha Veres Jani hamisítja a könyvelést.

Maradok annál, hogy "Gyurcsány takarodj!" mert legszívesebben a világból kiüldözném, nemhogy a bársonyszékéből!
Szent ég hogy egyesek mennyi baromságot képesek írni. Sebaj. Megszoktam, hogy hülyékkel vagyok körülvéve.
Én csak annyit mondok, hogy tök mindegy, hogy GYF elment vagy nem. Az ország mindig ott tart, hogy Gyurcsány vagy Orbán. Személyek. Két személy. A köpködés egymásra, stb. És ezek számítanak, nem a mögöttük álló csapat/kormányzat, program stb....
ok. tegyük fel: valóban gyurcsány volt a haza számára az egyetlen megoldás, mert ő felismerte a problémát, szándékozott is tenni ellene és vállta is, végül nyilvánosan is. ezek fontos szempontok.

de. nem tudott megbírkózni a problémával, maga alá gyűrte az. legyen bárki, az ellenzék és a kormánypárt hibája. együttvéve.

de. rég baj az, ha egy országban egyetlen embertől függ minden. gyurcsány érdeme a felismerés és a nyilvánosságra hozás. az, hogy mára mindenki tudja, baj van, tenni kell.

miniszterelnökként tudta, hogy baj van, már az első ciklusban, de a hatalom érdekében nem tett semmit. ez a megbocsáthatatlan. piros pötty, hogy szembeszállt a problémákkal végül, fekete, hogy hagyta már korábban elfajulni, és fekete, hogy nem tudta megoldani.

akkor lett volna igazi államférfi, ha belátja, miután tétlen volt, elveszett az alapja arra, hogy ő cselekedjen. felvilágosíthatott volna, irányt szabhatott volna elnökként, és átengedthette volna a miniszterelnökséget egy olyan embernek, aki tiszta lappal indul és megpróbál ugyanúgy szembeszállni a problémákkal, mint ő.

na ebben az esetben azt mondom, igen, ő tett valamit. de így, hogy önmagát állította egyedüli alternatívaként, hiába nézett szembe a dolgokkal, azok maga alá temették.

pesze, ha az első hipotézisunk igaz, és ő tényleg...
Azért az hihetetlen hogy a szocik és az szdsz így kicsontozza magát ... ilyet??!! Hmmm. mindezt úgy, hogy az ellenzék semmit nem is csinált ténylegesen, úgy hogy a média egy jelentős része ennyire részlehajlóan támogatja

Az, hogy 7 év alatt ide tudott szinte önnön szántából az mszp-szdsz kormány és a persze a két párt, mindeképpen elemznedő lehetne. Sajnos az idokok talán soha nem kerülnek a felszínre, de jó lenne tudni a döntéseik háttereiről, s nem csak a feltételezni.
Hali bloggazdi! Hol a mai okosság? Mit és hol szóljunk, pl. ami ma is ment? Hogy látod pl. Don Suchmann felébredését? Fényt Árpi, mutass fényt ebbe a nagy büdös magyar iccakába!:)
Hogy kit utálok, vagy kit szeretek, magánügy. Hogy az ország ne menjen tönkre, és jóléljünk, közügy. Szeretném hogy JÓLÉLJÜNK, és békében. Köszönöm.
@Letícia: nem vagyok én légvédelmi ágyú, hogy ilyen cikázó célra lőjek.
@Tóta W. Árpád: na ja, ebben van valami. Ágyúval verébre valóban nem érdemes!:D
Hűha...lemondott a pártelnökségről is Gyurcsány. Na, azt hallottam, alapít egy új pártot. Lesz szocdem párt tényleg? Na megyek a színházba, remélem addig se maradok le semmiről...
@Letícia:
Ha Suchmann úrról van szó célpont gyanánt, én a veréb helyett inkább a "poloska" kifejezést tartanám helyénvalónak.
@alte trottel: legyen, ahogy akarod!:DDD Na mire végeztem, megoldódott a válság...Gordon átvágta/megoldotta a gordiuszi csomót...:)
Az emberek vedelmeben legyen mondva, hogy mivel gyakorlati szempontbol az egyen csak annyit tud valtoztatni a politika meneten hogy kire szavaz (amely lehetoseget azert meg lehet becsulni), szinte foloslegesnek tunik annal kifinomultabb kepet formalnia hogy az egyik oldalt jonak a masikat pedig rossznak latja. Igy mukodnek az elolenyek. A szlovak miniszterelnoknek, bizonyara Gyurcsany Ferenc sokkal tobb elemzesere lesz szuksege, hogy az erdekeit lehetosegei szerint (!) leghatekonyabban ervenyesitse. Kedves ujsagiro, neked is csak annyira kifinomult es megbizhato kepet kell alkotnod errol az emberrol, ami egy ilyen cikk megirasahoz szukseges.
@Tóta W. Árpád: www.hirszerzo.hu/cikk.ujra_puccsol_gyurcsany_verfurdot_rendez_az_mszp-frakcio_ulesen.102975.html

Hát, Suchmann bocsánatot kért! Hogy nem is poloska ez, de nem is mondom ki, mi ez a cikázós, csak csöndben undorodom...
Árpád!

Nem a további elkúrást követeltük, hanem azt, hogy ha kellenek a megszorítások, a reformok, akkor ne ő csinálja. Ő ugyanis már bizonyította, hogy nem az ország érdekében tesz, hanem képes másfél évig ülni a szarkupac tetején (amiben igen, mi fuldokolunk) csak, hogy ő talpon maradjon. Ennek érdekében hazudott éjjel nappal, vetette be trükkök százait, reménykedett az isteni gondviselésben, meg a nemzetközi piac pénzbőségében, miközben nem csinált semmit, nehogy kiderüljön: ez az öszödi beszéd lényege és nem a hazugság önmagában.
Nem dacolt ő a népszavazás eredményével, miközben intézkedéseit visszavonta, mert nem csak a leszavazott intézkedéseket vonta vissza, hanem visszatáncolt az egésztől, miután megijedt a következő népszavazás árnyékától.
Igen, le kellett volna mondjon azonnal, sőt már előbb. Azért, mert nem csak a vaksi lárvák népszavaztak, hanem minden idők legnagyobb részvételét tudta ez az ügy produkálni. Nem az intézkedései miatt, hanem mert egyetlen más alkotmányos lehetőséget nem hagytak arra, hogy kikérjük magunknak, hogy egy ilyen ember vezesse ezt az országot.
Ha pedig most Bajnai/Bokros/Orbán/Anyámtyúkja bevezeti a vizitdíjat, eszem ágában sem lesz leszavazni.
Bár a tüntetőket is meg fogom érteni, ha Bajnai ellen tüntetnek, mert ezt az embert ugyanaz a párt tolta oda egy kutyakomédia után - csakis egy hasonló megmérettetéstől való félelmükben, hisz tudjuk: nem is szeretik nagyon - amelyik ferit is hosszú évekig összekapaszkodva védte, támogatta. Ünneplése után egy héttel való leváltásával bizonyították ők is, hogy ugyanolyan megfontolásból cselekednek csak, amiért ferire is haragszunk. Remélem, hogy sosem látott törpepárttá zsugorodik ez a exmásodikvonalas kommunista banda.
Csak azért örülök a jelenlegi talpon maradásuknak, mert egyelőre elkerülhető általuk zorbán kétharmados demokratikus diktatúrája, egy év alatt meg talán beerősödik valaki annyira, hogy elegendő ellensúlyt jelentsen.
süti beállítások módosítása