W

w.blog.hu

Tóta W. Árpád kommentál, szemtelenkedik, valamint permanens fogadóórát tart.
Régi cikkarchívum



Kommentelés - házirend

Wblog @ Facebook

Engedjétek hozzám

Kis heti hírlap 4-10 éveseknek.


Foglalod a kurvanyádat

A mozdonyhorgony
Úgy remélte, ezzel bekerül a Rekordok Könyvébe. De legalább a Jackassbe.

Elnöki pornó
Nagy baj, ha az elnök ribanc.

Nem jó a nemzetnek egyedül
Szuverén ország is lehet borzalmas hely.

Szent szar
A húsvéti alkotmány: szentséggyalázás.

A pedofilok védőszentje
A deviancia fincsi, de csak ha papok csinálják.

A gólkirály beszéde
Angela, te náci ribanc!

Győz a szittya förgeteg
Kuss, mi így szállunk le a bicikliről.

Együtt sikerülni fog
Bizonyítsuk gyalázkodással, hogy Magyarország szabad!

Kompország vitorlát bont
A finom kritikát meg lehet állítani, a brutálisat nem.

Foglalod a kurvanyádat
Nem ti vagytok a nemzet, sem a nemzeti oldal.

Utolsó kommentek

  • Brown094: Ha pénzt vesztett egy átverés miatt, vagy megadta adatait egy csalónak, akkor is visszakaphatja el... (2021.10.21. 23:05) Tribuszerné visszanéz
  • szódabár: Hát te sem vagy a tolerancia bajnoka. Hehehe. Felőlem mindenki azt csinál amit akar, nálunk a menó... (2020.12.26. 11:50) Isten fasza
  • Tahó Sandokan: Közben elkészült, bitangfinom. (2020.11.09. 15:20) Ajándék erős gyomorhoz
  • Tahó Sandokan: Nem számítottál kommentre, ugye Worluk? Tegnap jutottunk hozzá ehhez a szürke gombához (egy gombá... (2020.11.09. 14:43) Ajándék erős gyomorhoz
  • Reactor: Bírom az ilyen mérhetetlenül idióta hozzáállást...a falu élhetetlen közösség, mert ott nincs TESZK... (2020.06.26. 14:47) Vackor néni busza
  • Utolsó 20

Beszélgessünk a hüvelygombáról

2007.06.25. 10:00 Tóta W. Árpád

Egyszer majd a tudomány bebizonyítja, hogy mégsem annyira jó üzlet odaszarni tízmillió nappaliba és hálószobába.


Címkék: reklám cikkajánló

344 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://w.blog.hu/api/trackback/id/tr49105326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aki vacsora közben TV-t néz, az szálljon magába egy percre....
mentolosnokedli, teljesen igazad van a vacsora és a tv-nézés kapcsolatában. A családok már oly elhidegültek néha, hogy legalább evés közben ne szarják le egymást:) /azzal, hogy tv-znek/
es az orrodat is tiszticcsa
Árpi,a tegnapi újságíró-pezsgőztetésről is írhatnál, ha felépültél. Te koccintottál már Lendvai Ildikóval? Jobbulást kívánok egyébként.
a helyzet az, hogy mi egyszerűen megoldottuk: nem nézünk tévét kaja közben. általában dvd-ket, videókat nézünk, amikből ügyeskén ki vannak szedve a reklámok. a kakadömpinget mi is utáljuk viszont, és úgy érzem, teljesen etikus tótaw-től a kívánság, hgoy biza, ezeket a megfelelő orgánumokban kéne reklámozni. a reklámkészítők meg ezeknek az orgánumoknak is csinálhatnának reklámot, az is üzlet. legfeljebb a SAAB helyett, csak Mercire fussa szegény kis reklámcég-dolgozóknak... (most tíz percre abbahagyom az írást, és sírok szegényekért...nekem még kocsim sincs)
a reklámosok, tévések ezzel csak azt fogják elérni, hogy be sem fogjuk kapcsolni a tévét. minek? a filmek már úgyis csak kiegészítővé silányultak, a főműsor itt már csak a reklám. és nem érdekel, hgoy a kertévék ebből élnek. marad a dunatévé meg a királytévék, ott úgyis egyre királyabb filmek mennek.
bocs, a mezzot és az rtr-planetát kihagytam(érdekes, az oroszoknak hogy lehet, hogy megy diszkrét reklámblokkok elhelyezése a filmek között, és érdekes módon főműsoridőben ott nemigen folyik semmilyen váladék...)
ja: nem vagyok komcsi, csak mert orosz csatit nézek (mielőtt a fejemhez vágják).
feltolna valaki a youtube-ra a huvelygomba spotot? ugy latszik miota nem tvzek minden jobol kimaradok :D
Az azért nagyjából kiderült az eddigi hozzászólásokból is, hogy a környezetszennyezésnek ezt a mentális formáját nem csak a gombaülő kúp valósítja meg, ráadásul egyénenként változik a toleranciaküszöb. Sorolhatjuk, kit mi zavar, ki mit tart gusztustalannak, és rájövünk, hogy a reklámokon kívül is van még ezer dolog (emberek, hangok, állatos műsorok, politika, stb., nem csak a tévében).

Úgy gondolom, hogy a közösségben élésnek, és az információval túlzottan ellátottságnak van egy olyan következménye, hogy az ember megtanul figyelmen kívül hagyni dolgokat.

Ha kutyagumi van a házam előtt, és nem veszek róla tudomást, okozhat betegséget (mondjuk a gyerekemnek, aki hajlamos mindent a szájába venni). De egy figyelmen kívül hagyott reklám elenyésző káros hatással lehet rám - legfeljebb nyerek pár percet, amit mással töltök.

Az meg, hogy ez mennyire biznisz, és hogy mérik a nézettséget, speciel a piacra bíznám.
"A jó ízlés, erkölcs közös ügy, azt egész pontosan leképezi, hogy ki mit hajlandó megnézni. "

érdekes, hogy cikket elolvasván két dolog tűnt fel

1. w, neked is vannak erkölcsi aggályaid a kereskedelmi televíziózással kapcsolatban?

2. miért nem értettél soha azokkal egyet, akik ugyanennek a véleményüknak adtak hangot, csak éppen politikai reklámok terén?
Marha fura. Én tavaly szeptemberig nem tudtam volna elképzelni az életemet tv-zés nélkül. Akkor eladtuk a lakást és három hónapig anyósomnál laktunk; a gyerekkel egy szobában aludtunk, és így nem akartunk tv-t nézni este, nehogy felébredjen. Aztán az új lakásba beköltözvén ölég sokat kellett várni a DigiTV-sekre, és amikor még két hónap elteltével kiderült, hogy rossz felé néznek az ablakaink és így nem is bírják hozzánk a parabolaantenát felszerelni, hát rájöttünk, hogy nem is kell nekünk tv, hónapok óta nem hiányzik.
Persze TV-készülék van, a dvd játékost használjuk, és persze azóta többet torrentezek :), viszont (ha nem is mondom, hogy azóta mindenre van elég időnk, de) azóta sokkal több idő jut mindenre.
Igazábol csak a BL meccsek hiányoznak (ott csak a félidőben van reklám, azt meg elég jól ki lehet kerülni :).

Ami pedig a reklámokat és hatásukat illeti, szerintem az egy nagy népi tévhiedelem, hogy pénzben (érdemben) mérhető hatása lenne. Ugyanúgy, mint az, hogy a magyar ,,focisták'' azért keresenek többet a (mondjuk) kenusoknál vagy úszóknál, mert a szponzorok jobban mennek a fociba, mert ,,a magyarokat a foci jobban érdekli''. Ez régen tényleg így lehetett, ma a 200-as nézőszámok idején ez nehezen alátámasztható. A tv is orrba-szájba nyomja a magyar meccseket, pedig hát kíváncsi lennék a statisztikákra, hogy hányan nézik meg őket...
bolomba, sok. nem kell a huvely, a valaggomba. Ha viszket nem reklamalapon cselekszel. es az egesz hulyeseg. az ilyenek csak basszak fel az ember agyat, nem megmagyarazni kell a megmagyarazhatatlant, hanem velatni, azt ami egyertelmu. nem kell tonn crepto, szatnyasbalhe, gombakrem szuvas fogakkal. eleg colt ebbol. marad 2 reakcio, amit a celcsoport be is tar: azonnali elkapcsolas, es a ban-je a szobanforgo anal/gomba/stn kremnek-kencenek.

Aki viszkető seggel fekszik, az büdös kézzel ébred...

A probléma gyökere nem az, hogy mit reklámoznak, hanem az, hogy a reklámokat olyan agyhalottak írják, akik viccesek próbálnak lenni, hogy olyan emberek próbálnak könnyed szellemességet csempészni mindennapjainkba, akik a nekik kiadott ütemtervtől még sosem tértek el, akik 23 éves korukra kiérdemelték a _megbízható és tehetséges munkatárs_ titulust.
Szal unkreatívok és gyávák, de könyveikből ragyogón megtanulták reklámszakma mesterfogásait.
"Te koccintottál már Lendvai Ildikóval?"

nem nagyon vagyok alkalmas ilyesmikre, még interjúkészítésre se. például ha hiller istvánnal kéne interjúznom, biztos elröhögném már az elejét. lendvait még nem is láttam élőben, asszem, és nem is kerestem a lehetőséget.

mi ez a pezsgőztetés? le vagyok maradva (és nem is rossz érzés!)
kolbász
Épp most írtam erről a jelenségről kissé önirónikusan is. Ha valakit esetleg érdekel a magyar reklámrögvalóság itt: copypasteblog.blogspot.com/2007/06/arany-oroszlnszag.html
holland
Hát ezen nagyot röhögtem!
Arany Oroszlánszag díj a leghosszabb jogi szöveg kategóriában és Geszti Péter Érdemérem a legkínosabb szócsavaró szlogennek? LOL
Ezek az őszinte díjak tényleg jól jönnének nálunk:-)))
Holland

hmm.


Szal, kicsit gondolkodva a dolgon arra jutottam, hogy lehet, hogy nem is reklámírókkal van a baj, hanem azokkal, akik fizetnek érte.
Hogy ott ül a pr szakember, fejében a cél, el kell költeni némi pénzt reklámra, és a reklámkampány eredményeit egy közgizdának kell elmesélni.
Ha újít a pr csávó-csajszi, és nem jön be, akkor a közgizda az ő felelősségét fogja kitökölni (mondván biztos azért nem vesznek kicsi kék gumimacikat, mert nem mondta el a reklámarc, hogy ez sokkal zöldebb, mint a barna fakocka), de ha a reklám "hagyományos", úgymond nem lóg ki a sorból, akkor rá lehet fogni a kudarcot az időjárásra.

Szóval a gyávaság lehet, hogy nem is az alkotóé, hanem a megrendelőé.
Vicces, hogy egyesek szidják a neo citránt és éltetik a rubophent ( mindkettőnek ua. a hatóanyaga, paracetamol ja és a neo ba több van belőle asszem!!)

Molaris!
a méz meg mióta baktericid ??? Könyörgöm azért ne vaduljunk teljesen meg!!!
A rezisztenciáról meg csak annyit hogy azért IS ( és itt az is fontos) alakul ki a sok rezisztens baci mert sokan nem szedik be a teljes adag antibiotikumot amit az orvos írt nekik! Persze tudom én hogy mindenki össze vissza írja az antibiotikumot a betegeknek de az meg már a beteg felelőssége hogy be is vegye mindet! Ha nem teszi mert miután jobban van pár nap után ugy gondolja hogy felesleges akkor azzal önmagának ugyan nem tesz rosszat de segíti a rezisztens bacik kialakulását vagyis közveteve mindenkinek rosszat tesz. Na ez nagyon magyar!!! Ha meg leöli a normál flórád ( hasmenésed van) akkor tessék valamilyen normál flóra készítményt ( pl protexin) szedni!! Bár ez a veszély Árpádot nem fenyegeti:D a penicilin nem bántja a bélben élő bacikat(elvileg)!
a propolisz, az az, a méz a tényleg nem nagyon.
most keltem.
ma ki lopott?
zsömi

Persze, hiba lenne azt állítani, hogy a magyar kreatívok mind fantáziátlanok.
Sokszor tényleg a megrendelőnél van a hiba, mert ultimate biztonságra törekszik, nem akar hibázni. Inkább kér valami langyosat, ami közepes eredményt hoz, mint valami merészebbet, ami netán visszafelé is elsülhet. A gond ezzel a gondolatmenettel ott van, hogy ha valami öncélúan merész az tényleg hiba, de ha átgondolt kampánystratégián alapszik, nem nagy a rizikó.
A kreatívokkal ott van a probléma, hogy sokan elfogadják ezt a helyzetet. Vagy kényelemből vagy egzisztenciális okokból hagyják, hogy az ügyfél irányítson és nem vállaják a konfrontációt. Már eleve el sem visznek prezentálni olyan anyagot, amiről azt gondolják, hogy az ügyfél túl merésznek találná. Ebben kéne változni.
Holladn

Számomra kényelem és az egzisztenciális okok is elfogadhatóak.

Ha a megrendelő szart akar, akkor a kérdésként azt kell feltenni, hogy mennyire legyen büdös, nem pedig azt, hogy nem venne-e inkább dzsakudzit a dagonyázáshoz.

Magyaránt, azok a vállalatok, amelyeknek a reklámjai a tvben mennek, általában valami multi magyar kirendeltségéhez tartoznak.
Ezeknek a cégeknek van egy arculta, egy üzenete (pl családcentrikus ember választása, a kiforrt, megbízható márka, a rohanó világ egyetlen nyugodt szigete), és a reklámnak is ehhez kell alkalmazkodnia, mert vannak magasabb szempontok egy bizonyos termék eladásán kívül. (pl. egy nesztlé csokit nem lehet úgy reklámozni, hogy nyögdécselve csámcsog egy csajszi, zörög a celofány, majd nyel egyet, aztán kiírják, hogy csokis müzliszelet, a tízcentis boldogság, mert ez az alapkoncepciójába nem fér bele a gyártónak, mondván ez zt sugallja szerintük, hogy a nesztlé termékek szekszista cuccok, amiket csak hedonisták vesznek, szorgos-dolgos kálvinisták pedig nem).
Véleményem szerint a fő gond az, hogy rosszul értelmezik a globális szemléletet a döntéshozók.

De lehet, hogy nincs igazam :D
a kereskedelmi tévé proli műfaj, proliknak sugározza a reklámokat és persze a műsorokat is
ezért is nem értem, hogy egyáltalán mit néztél te ezekben a tévékben
a reklámszpotokat összekötő műsorok már önmagukban büntetnek annyira, hogy véletlenül se kapcsoljak se a tv2-re, se az rtl klubra, se sehová
vagy kibeszélőshow van, vagy sztárpletykák, vagy szar vetélkedők, vagy olyan filmek, amiket legalább 10 éve játszottak a mozik (ha játszották), de nagyrészt megbuktak, ezért olcsón megvették őket (Kommandóbázis 1.-8., Titanic minden évben legalább kétszer, a Mátrix háromszor stb.)
már akkor gond van, ha ilyet kényszerülsz nézni
z

Ha a "szellemi elit" nem nézi meg, hogy a "prolik" mit kapnak, és nem próbálja meg befolyásolni a dolgok alakulását, akkor elköveti az írástudó árulását.

Vissza lehet vonulni az elefántcsonttoronyba és onnan sajnálkozva nézni a világ züllését, de ha ezt teszed, akkor előbb-utóbb romamulatós fog szólni a tornyod ablaka alatt, és semmit nem tehetsz majd ellene.
kolbász
Ott nincs igazad, amikor azt gondolod, hogy a reklám másképp működik, mint bármi a világon. Ha a tévében nem nézik az emberek az egyik műsort mer szar, akkor azt leveszik és csinálnak helyette mást. A reklámokkal szemben mégsincs ilyen elvárása az embereknek nálunk, pedig nyugatabbra rég rájöttek már, hogy a reklámok szórakoztatniuk kell, mert különben már nézés közben elfelejted. A reklámozók súlyos százmilliókat nyomnak unalmas, az embereket hülyének néző kamányokba, ahelyett hogy egy kicsit frissebb humorosabb érdekesebb dolgot csinálnának, ami fele annyiból is eléri a hatást. nem véletlen, hogy a feltörekvő, kisebb cégek bátrabban nyúlnak a kreatívabb megoldásokhoz. Nekik muszáj nagyot durranniuk, hogy észre vegyék őket, a multinak elég beletolni még plusz 50 milliót a médiabüdzsébe, amivel az unalmas szart is lenyomja a torkodon.
Nekem gyanús az, hogy a reklámok nagy része imprtáru nálunk, oszt mégis szar, pedig, mint mondod, nyugatabbra rájöttek arra, hogy...
Nézd meg pl a rexona reklámokat. Régen mi volt? Szép nők forogtak körbe, szállt a hajuk, mindenki utánuk fordult, packshot. Most az egyik kedvencem volt a rexona for men stunt city, amikor az egész város úgy viselkedik mintha kaszkadőr lenne, mert a rexónával ugyebár megteheti. Vagy itt van ez a malacos-hónaljas is, ami nem világcsúcs, de mégis más. Keleten a helyzet változatlan.
Széttárom a karom és megvonom a vállam!

Én alapvetően nem szeretem az olyan reklámokat, amelyek azt sugallják, hogy ha nem ezt és ezt a szert használod, akkor bűzlesz, kihullanak a fogaid, valamint leesik a jobb heréd...
Nézz a szemembe! Hatnak rád a reklámok, Vásárolni akarsz! Jó fogyasztó vagy!
Na most már tetszik?
Van egy rossz hirem a szornyulkodoknek, illetve szornyulkodok azon resze szamara akik kb 1980 vagy elotte szulettek. Valamikor - ha jol emlexem - a '90-es evek vegen megmertek, hogy az akkori reklamok kozul melyik volt a leghatasosabb. Tessek kapaszkodni: OMO. Ugye emlexunk meg arra az osznepi hanyingerre amit kivaltott? De mivel egyszeru volt, mint egy faek es annyiszor vetittetek, az a markanev ult be legjobban oda, hatra, a kisagyba. Marpedig egy termek eloallitojanak mi sem okoz nagyobb orgazmust mint az ilyen jelentesek olvasasa. Ezert toljak be nekunk az arcunkba a szart, mert primitiv agyunk van es a dolog igy mukodik. Egyszeru uzenet, sok ismetlessel.
"Advertising has these people chasing cars and clothes they don't need. Generations have been working in jobs they hate, just so they can buy what they don't really need." -Chuck Palahniuk, Fight Club, Chapter 19
Basszus. Ez a lényeg. Az OMO reggel-este-délben ölmött a tévéből, hát még jó, hogy mindenki emlékezett rá. Ki sem tudtad kerülni. Ha nem számít a pénz, a mennyiséggel bizonyos mutatókban (ismertség, felidézés) ellensúlyozni lehet a minőséget.
Szrönyű téma. Szerintem nem kötelezö ebben a szakmában dolgozni, van sok becsületes munka. Amúgy csak messziröl ugatok, mert kerek tíz éve ajándékoztam el a tévémet és sok mindenről csak itt értesültem mint problémáról. Meggyőztetek: nem lesz 2. tévém. Maradok tájékozatlan tuskó.
Ahogy olvasgatom a hozzászólásokat, úgy tűnik nekem, ma két dolog trendi:
1./ ha nincs TV-je az embernek,
2./ ha az embernek van ugyan TV-je, de utálja a reklámokat, feltűnően szörnyűlködik rajtuk, és mélyen lenézi a tuskókat, akik nem kapnak hányingert ezektől. A sok hülye.

Én úgy hallottam, hogy azért ingyenesek a műsorok, mert a televíziókat eltartja a reklám, ezen kívül feltűnően sok gomb van a távirányítón(némító, csatornaszám fel/le, stb.).
Vakapad, ez így igaz. bár kubai szivart hiába reklámoznának avval nem érnek célt.
De miért pont ilyen reklámokat kell nyomatni? tudom mert ők fizetik a legtöbbet.
De azért tele lehet már az emberek hócipője, mert nem elég, hogy korpás a haja, szőrös a lába, problémája van a mensessel, összehugyozza magát, de cserébe szorulása van.
Ezért mos, és mosogat egész nap, mert már nincs férfi akinek ezek után felállna rá a fasza!
1. Láttam már mulatságos, szellemes, sőt, hasznosan tájékoztató reklámot is, de nem mostanában.
2. A túlélő késről nem közölték, hol kapható. A varázslétráról sem.
3. Jellemző egy nép szellemi szinvonalára, hogy milyen reklámokkal etetik a szakértő reklámpszichológusok. Na, jól nézünk ki.
Ti még nem éltetek, amikor egész Pest lázban volt, mert nem tudtuk, mi az a "MÜSZI". (Ma sem tudom, de még mindig nevetek.
Ja! És "van már önnek pikekvéje?"
öreganyátok 2007.06.27. 20:02:54

Szerintem nem a nép szellemi szinvonaláról van szó. Korábbi postoknál bekommenteltek bennfentesek, akik szerint a megrendelők ilyen hülyék. Ők gondolják, hogy ezekkel a módszerekkel érnek el jó hatást. Néhány öltönyös seggfej, akinek fogalma sincs.

Holland · copypasteblog.blogspot.com/ 2007.06.27. 17:48:45
Még a büdös életben egyszer sem vettünk OMO mosóport.
:))
Ja, és a reklámokból rettenet módon dőlnek a hülye magyar sztereotípiák, pedig ezeknek lassan közük nincs a valósághoz.
És néha nagyon lekezelő, ahogy egyes marketingesek gondolják, hogy hogyan gondolkoznak a népek, hogy mi az, amire beindulnak.
Ne használjatok AXE desodort, ha nem akarjátok, hogy rátok gerjedjen valami BKV ellenőr, vagy a nyugger nénik a közértben. Bummcsaka.
:))
kukacka · www.kukacka.blog.hu 2007.06.27. 20:18:31
Köszönöm a delfint! (Nekem is van kis Opelem - most megy éves szervizbe. Követelni fogok hozzá egy-két delfint.)
Eénézést, még egy hsz, aztán csöndben maradok. (Egy darabig).
Londonban zseniális szóvicceket láttam reklámokban.
A leghülyébb humort svéd reklámokban, a ledurvábbat németekben láttam.
A francia és az olasz reklámok magy része csak a férfiaknak szól - ott azok járnak a közértbe? Gyönyörú nő hordónyi keblei alig-melltartóban - alatta "Igyál Izé-Mizé tejet". Egyébként jobbak mint itt.
Régen volt néhány kedves magyar is, pl.:
"-Mondja, marha, mért oly bús?-
- Olcsőbb a ponty, mint a hús!"
A Flóra szappan dallamát gyerekkoromban a suszterinasok fütyülték. Manapság már suszterisnasok sincsenek.
Viszont a vécépapir-reklám kisérőzenéját a Carmenből lopták - hadd forogjon Bizet a sírjában.
na erre az offra varrjatok gombot drága elvtikéim:

"Atyaisten, ezt nem akarom elhinni. Az ügy előadója kijelentette, hogy “ne gondoljunk semmi rosszra, de Tamás személyiségégéből fakadó okok miatt van előzetes letartóztatásban […] mert hát mindenki tudja, hogy nem a rendszer barátja […] továbbá az szintén ismert, hogy ellenséges politikai beállítottságú”."

(Athina blogjából)

Tóta W.most tényleg szarrá vagy péppé röhögtem magam,bejegyzéseden...:D:D:D,dehát a reklám az reklám akár milyen válladákon is csúszik az bizony ösztönös reakciót vált ki a női pénztárcákból,ha kell hanem annak a polcon a helye, a tükrös fürdőszoba szekrénykébe...
Ja böngészgetés közbe igen kellemes meglepetés tárult szemeim elé,amibe teljesen igazad van,ha végig visszük "ésszerű" gondolkodással az interjú menetét... www.youtube.com/watch?v=kuOvK69FpY8 és itt...:))) www.youtube.com/watch?v=j04q3Tr7s34
Hüvelygombát mindenkinek! Éljen a nemek közti egyenlőség!
Mennyi lehet kilója a hüvelygombának? A dunakeszi Auchan-ban vajon árulnak?
Jé még ma is hüvelygombászunk!
unom már a gombát...
Állítólag a malacok azt is kiszagolják, nemcsak a szarvasgombát.
RE: Tóta W. Árpád · www.worluk.hu/ 2007.06.26. 20:57:58

Készíttess a patikában pontosan 3%-os hidrogén-peroxid oldatot. Úgy jó fél liternyit. Naponta többször is gargarizálj egy-egy slukknyival. Ne nyeld le, nem úgy van kitalálva. Kiválóan fertőtlenít. Kicsinyt kellemetlen érzés, ahogy a dolog habzik a gyulladt területeken, de így hat. Nem csíp, nem szar ízű, kicsit büdi. Túl lehet élni.
Én másfél hónapnyi gégészhez járás és több kilónyi antibiotikum beszedése után után vettem a kezembe a saját gyógyításomat. Három nap múlva nem fájt a torkom. Később a gyerek manduláját is így kezeltük. Neki is bejött. Ess neki!
De ihatsz egy kupaknyi Domestost is, az a perem alatt is megöli a baktériumokat.
BL: Igen, jó _néha_ kocsmában nézni a haverokkal, de _mindig_ ott nézni túl drága (ha csak 3 sör csúszik le, az több, mint egy ezres). Annyira nem keresek jól (csóró tanár vagyok).
"pirity"-bartelban tanítsd a kocsmárost.
OK, most már eleget beszélgettünk a hüvelygombáról. Új postot!
molaris 2007.06.28. 16:21:44
"pirity"-bartelban tanítsd a kocsmárost.

aki nem bírja az üzleti nyelvet...

Megesett velem is, hogy miközben jóízűen falatoztam az ebédemet a TV előtt, egy hirtelen felbukkanó ocsmonda reklám ügyesen elvette az étvágyam. Pech? Mindenképpen. De leginkább az a pech, hogy akinek a dolga lenne, az nem figyel oda az ilyenekre. Mindamellett, hogy én is fontosnak tartom, hogy beszéljünk gusztustalan dolgokról is, megvan ennek a megfelelő csatornája és ideje. Ezenkívül továbbra is fenntartom, hogy az ilyenfajta problémák gyökere alapvetően a hibás értékrend. Kétlem, hogy a gyilkosság kevésbbé károsítaná a fejlődő gyermeki lelket, mint egy pár cici, vagy a fent említett gusztustalanságok.
Hmmm.

Szerintem ez a hüvelygomba szimbólikus jelentést is hordoz. Ez jelentené azt, hogy nyári szünet van a blogon, vagy esetleg azt, hogy Árpád barátunk más irányban elfoglalt...

Majd kiderül.
Asokat miniszterelnoknek!
Mi történt Árpáddal?Reméljük nem madárinfluenza.
fugyerekik
pont baratnevel nezzuk a tv-t es jon ez a reklam. kaptam egy egyperces gyorstalpalot a huvelygombarol :)
Árpád a Goldenblog listájában miért nem vagy benne?
"lyla"-na mint rá tetszett tapintani,-igen!!Csont hülye vagyok a bizniszhez.Amikor elqutam a MATÁV privatizációs bótot,magam is beláttam,-nem bízunk emberben,mert nem rossz Ő,csak barom./Ez anno 2,5 millába került,ami most....!/
Hétfőn folytatódunk. Összegyűlt némi olaj például a fülek mögött. De még lehet, hogy más lesz.

lyla szerintem a _barter_ kifejezés írásmódjára gondolt.

goldenblog: megmondta a Legnagyobb Szaktekintély, hogy ez itt nem is blog, én meg nem vagyok blogger. illetve ha jól értem - hivatalos indoklás híján -, akkor a goldenblog amatőr zsírkrétaversenyként működik, és eleve félre volt értve.
Megérne egy misét a Gyurcsány-Kóka paktum is (ha holnap megszavazzák egyáltalán). Egy posttal hátrébb páran már vitáztunk róla egy keveset.

Kedves Bloggertársak!

Mivel úgy néz ki, nem lesz post hétfőig, egy kis kreatív szórakozást kínálok minden bloggal szórakozó kollégának a hétvégére. Persze csak ha úgy érzitek, hogy kedvetekre kigombásztátok már magatokat és ennél mélyebbre már nem akarjátok beleásni magatokat a topikba.

Tehát:
HOGYAN CSERÉLD LE BLOG.HU-s IKONODAT SAJÁTRA.

Ez az erőteljes vágy akkor öntött el, mikor láttam, hogy néhány hete kedvenc bloggerünk is lecserélte a blog.hu narancssárga-fehér, kissé fidesz-gyanús ikonkáját a fentebb látható nemzetiszocialista hangulatú ikonra. (Hogy a politika se maradjon ki. :) )

Sikerült, így megosztom veletek is ezt az egyszerű műveletet, hogy további lehetőségetek legyen színes egyéniségetek kibontakoztatására a világhálón.

A művelet roppant egyszerű, nem kell semmilyen különösebb szakértelem hozzá.

1. LÉPÉS: létre kell hoznod egy 16 x 16 pixelből álló képet. Lehetőleg pontosan ennyi legyen, tehát nem 15 vagy 17! Ez a pici kocka nem túl sok lehetőséget rejt, pl. a Feszty körkép lehet, hogy nem fér bele és anyu portréja is kap némi Picasso-jelleget, de a kubizmus, mint tudjuk, tökéletesen alkalmas művészi önkifejezésre, mélyenszántó gondolatok megjelenítésére. Sok sikert!
A kép lehet .png, .gif vagy .jpg kiterjesztésű. Sőt .bmp is, bár nekem ez nem jött be.
Ha átlátszó részt tartalmaz, akkor .gif, ha az átlátszó rész átmenetes, akkor csak .png lehet. A gif csak 1 bites átlátszóságot támogat, tehát vagy teljesen átlátszó vagy egyáltalán nem. Olyan nem tud, hogy csak félig, a .png igen.
Ha van rendes grafikai programod, mely támogatja az ikon formátumot, akkor a képet mensd el favicon.ico néven, és ugorj a 3. lépésre. Ha nincs ilyen progid, akkor a képnek bármilyen nevet adhatsz az előbb említett kiterjesztésekkel.

Ha végképp nagyon unatkozol, csinálhatsz lekerekített sarkú ikonkát is. Ettől lesz igazán trendi, ettől fog minden látogatód kölnit pisálni a gyönyörűségtől. A lekerekítés miatt az átlátszóságot támogató gif vagy png képet kell csinálnod, a jpg formátum valami hátteret rak mögé, amitől totál randa lesz.

Az alábbi linken találhatsz ingyenes online ikonszerkesztő-generáló programot, mely segítségével meglévő képet is "ikonizálhatsz".
www.rw-designer.com/online_icon_maker.php

itt egy másik csak generátor progi:
tools.dynamicdrive.com/favicon/

és egy harmadik:
www.htmlkit.com/services/favicon/

Az eljárás egyeszerű: a tallózás/search gombbal megkeresed saját gépeden a wannabe ikonképet, majd a generate/create icon gombbal elkészül az egész egy pillanat alatt.

Ezek a progik automatikusan favicon.ico-t csinálnak a megadott képből.

Az elkészült remekművet ezután letöltheted saját gépedre (download icon).
Vigyázz, hogy a célmappában ne szerepeljen másik favicon.ico nevű file!
Az ikon elnevezése csak ez lehet, ugyanis ez az egész azon alapul, hogy az InternetExplorernek és a Mozilla FireFoxnak van egy olyan beépített funkciója, hogy a megjelenített honlap könyvtárában "körülnéz" és ha a megadott helyen talál FAVICON.ICO nevű fájlt, akkor azt kipakolja: a keresőablakba, a tabulátorfülre, a kedvencek menübe. Sirály! Más elnevezésű ikonokkal nem műxik.

3. LÉPÉS: az elkészült ikon feltöltése a blogodba. Ez egyszerű: belépsz az admin-ba/szerkesztés/ ott pedig a file-kezelőbe és a skins nevű mappába a tallózó segítségével feltöltöd a műalkotást. Ezután automatice működnie kell. Nekem legalábbis bejött. Ha több blogod van, egyenként mindegyiknek a skinjébe külön-külön fel kell tölteni, ill. minden bloghoz saját különbejáratú ikont gyárthatsz.
Normál esetben neked kellene megadnod a megfelelő elérési útvonalat a böngészőnek a HTML-ben, de a blog.hu-n automatikusan átíródik az elérési link, így neked nem kell foglalkoznod vele. Puszi érte!


Kész, ennyi. Enjoy!


PS: A fenti módszer csak a böngészők számára készült ikonok gyártására alkalmas. Ha az op.rendszerre akarsz ikont, az egy sokkal bonyolultabb történet.
OFF
most hallottam a híradóban, h a maszop javasolja, h a szülők választhassák meg a második gyerek nemét és így több gyerek fog születni. fogjatok le mert most jött el az idő, h kivándoroljak ebből a böszme kurvaországból. ekkora veretes faszságot! nem, lófaszjóska elvtikéim! akkor születik több kölök, ha egy élhető normális Magyarországot teremtetek és nem azzal foglalkoztok, h honnan mennyit lehet még ellopni, a kurva anyátokat! uff, én megyek aludni:) a kivándorlást elhalasztom legalább holnapig:)
árpádsáv, az olajos post izgi lessz, csak jövő héten balcsin leszek (de szar lesz nekem:), de azé megpróbálok internecchez jutni.
Gyogyulj meg Arpi!
Addig nyaralgatunk...:)
vaffanculo en nemfoglak, menje el ha akarsz
A hüvelygomba nálam is leverte a biztosítékot. Tévét fél évente egyszer-kétszer nézek - max, ha ütésváltás megy a Kossuth-téren :) - de ebbe a spotba belefutottam. Szánalmas, gusztustalan, de vérprofi, hiszen mindenki erről beszél. És visszatértünk a szájhagyományhoz, hisz ezen tépjük a szánkat :)

Mellesleg az Internet nem olyan média, ahol a perem-alá-szarós reklámnak keletje lenne. Tudják "Ők" is, hogy ha netezel, domesztoszra úgyis telik, hüvelygombádat szakorvos kezeli, Ásókáék szabadságon vannak; inkább a "zempénégyes-kamerás-színes-semmiresevaló" hulladék cuccokkal tömik a búrád. És meg is veszed :D
Arra vagyok kiváncsi, hogy mikor demonstrálják a végbélkúpot az öreg nagymamival...
... ugye a nagyi már meszesedik és megkéri a kisunokát, hogy segítsen már neki betolni a kúpot, aztán gyorsan pucsít is egyet, mire az unoka megkérdezi:
Nagyi melyikbe nyomjam... a csokisba, vagy a tépőzárasba?

Azért el tudom képzelni, hogy ezt este 7 órakor lenyomják egy kereskedelmi tvben, mert hogy hozza a pénzt...
RE: vaffanculo 2007.06.30. 00:12:05

Nem értem én ezt az egészet. Arra nincsen pénz, hogy a gyermekre vágyóknek biztosítsák a sikeres végkifejletig a korlátlan "lombikhasználatot", de ugye, emez a dolog meg működne?
Anyám, borogass!
""vaffanculo"-naaa!.ddeeeee,mmméééééégiiiiis!
De azért azt a jó mindenfelé hajladozó érzékeny lelkivilágukat!Erre lenne eszük.Azért ez a sok szoci barom még nem döbbent rá,hogy nem a genetikával,hanem a szociálpolitika kiszámíthatóságával van baj?Persze L.Ildikót elnézve nekem is inkább hányingerem támad,mintsem párzási ösztönöm!Vadai Ágicáról még nem is szóltam!!Té'lleg,az Ő nemük mikéent lehetne megváltoztatni??Mondjuk legyenek Eunuch úgyis keves leledzik hazánkban,és ki van védve a szaporodásuk."majdnem" férfiak.
ha már szóba került a goldenblog, azért elég vicces, hogy például a blog.hu-s továbjutottak között szép számmal akadnak olyan blogok, amelyek szerkesztését pénzért végzik az adott bloggerek. persze meg van a lehetősége a sima lakótelepi hülyegyereknek is, hogy összerakjon és írjon egy jó blogot, de szép lassan el fogunk jutni oda így, hogy az úgymond "amatőrök" kiszorulnak és csak a pénzért, szerkesztőségekben (vagy azok megbízásából) blogot szerkesztgető arcok között megy majd a verseny. nyilván egy meló/suli/akármi mellett blogot szerkesztő arc az életben nem fog tudni olyan blogot írni, mint azok, akik ebből élnek, így nem is lesz esélye az ilyen arcoknak lépést tartani.
kukacka: én fogtam egy 16x16-os képet, feltöltöttem a skin-be, de nem történt semmi sem. tanács? :D
Ha meg valakinek pölö hüvelygombája van, vagy netán Ásóka garázdálkodik a lábán, úgyis utánna jár - a "jóféle" -, hogy hol lehet kapni - nehéz kérdés, patikában, ja meg már az OMV-nél is - a súlyos betegségére valami enyhítő krémet/gyógyszert. Ergo teljesen fölösleges a reklám, és tényleg csak az látszik, hogy mindenki kurvára meg akar gazdagodni mindenből, amiből csak profitot lehet teremteni.
Olajbiznic.
index.hu/politika/belfold/laj489/

Csodálkoztam volna, ha a "válogatóbizottságba" ellenzékieket is bevettek volna. A kimaradó húszezer oldalba sok minen befér. Nagyon sok minden... Őszöddel vége a hazudozásnak. Ja.

Szerintem a tévéreklámok összes problémája onnan származik, hogy egyre inkább csak azok néznek tévét, akiknek igazából mindegy is, mert a közönség igényesebb része már rég az Internet meg a DVD-kölcsönzők kombinációját választotta.
"Csodálkoztam volna, ha a "válogatóbizottságba" ellenzékieket is bevettek volna. "

még jó, hogy nem ma születtél, így nem csodálkozol.

a kimaradtakat majd a következő ciklusban tárgyalják. egyébként kíváncsi vagyok, lehullik-e akár csak egy fej is.
Kedves Árpád, ez a cikked nem jó. A Kreatívban nem tűnik fel, de nekem feltűnik. Tessék többet gondolkodni. Kettes alá.
Ezzel az olajcikivel az a helyzet, hogy én már senkinek semmit nem hiszek el. Akár a kormány, akár az ellenzék vizsgálgatja. Tudják ők nagyon jól, hogy mi a farok volt ott, csak lapítanak, mint kutyagumi a gyepben.
Ez az egész "kivizsgálósdi" csak a napi politikai pofoszkodás része, qrvára nem az olajügyekről szól. Kampány, figyelemelterelés, akármi, csak nem tényfeltárás.
ja, hát valahogy minden figyelemelterelés. ha most tényfeltárás kezdődne, az is az lenne.
De a kérdés már nemcsak az, hogy mik a tények, hanem hogy valamennyi tény birtokába jutunk-e. Szar ügy. Biztos, hogy bele akarsz mászni? A végén még kiderül, hogy az Index is meg te is nyakig benne voltál.
:))
ja, én az olívás vonalat vittem.

nem akarok belemásni, nem foglalkozom tényfeltárással, véleményem van csak, de az mondjuk van másról is, majd még eldöntöm, mi a menetrend.

alapvetően nincs ellenemre az, hogy most a kormány kiborítja a bili egyik felét, aztán a következő a másik felét, ámde nem ez fog történni, ha egyszer meg is lehet egyezni, hogy a bili üres. NINCS KANÁL. Nincs bili.
Meg egyáltalán mitől lett pont most olyan fontos ez az olajügy. Az emberek 99%-a szarik rá nagy ívben, már nem is igen emlékeznek rá. A jobberek a fidesznek hisznek majd, a ballerek a Gyurcsánynak. A tények csak néhány buzgómócsingot, meg hobbipolitikust érdekelnek. Kampányolás van itt, semmi más.
Ja, hallottam már azt a verziót, hogy azért titkosították az egészet, mert nincs semmi konkrét bizonyíték, csak mende-monda. Nem volt elég apparátus, kellő szándék a valódi és alapos nyomozáshoz és bizonyíték-szerzéshez. Inkább titkosították és spongyát rá.
LOL.
Lehet hogy azért mert megszorítócsomag van, és most érzik az emberek a laposabb boríték, a melegben sorbanállós vizitdíjas egsügy, a szép ívű eljövőtlenedés "áldásos" hatását?
És akkor jön egy háromgyerekes csóró dokumentumfilmes azzal, hogy a megszorítócsomag ötszöröse van a Magyar elit számláján, azokén, akik meghúzzák a mi nadrágunkat?
Az a jó, hogy dől a zEU-spénz! Majd ők megtalálják annak is a helyét. Tíz év telt el az olajszőkítések lebukása óta, de valahogy még mindig szalad a szekér. A fejek köszönik szépen nem akarnak hullani.
Most dől el, hogy sikerül-e azeus pénzeket is "jó" helyre befektetni.
ne beszéljünk már a hüvelygombáról. mert mégse olyan jó üzlet odaszarni egy rakás ember küszöbére, és most ebben a blogban pont ez történt.
két hét múlva benézek. hátha addig elmúlik.
RE: PhilConnors 2007.07.01. 12:41:47

Jó sok posttal odébb már javasoltam, hogy foglalkozni kellene azokkal a pénzekkel is, amik a pályázatoknál "technikai költségként" elmennek a legkülönfélébb és legelképesztőbb célokra. Nem kis összegről van szó, az összes elosztandó fejlesztési pénz 4%-áról. Bajnai (és ügynöksége) vitézlése alatt nagyságrendileg 20 milliárd körül költöttek ilyenekre.

Ha nem csal a szimatom, az mszp és az szdsz (ill. a mögöttük álló erők) nagyjából leszarják 2010-et (mert szinte biztos a bukta), így most leginkább a különféle jelentősebb pénzalapok (EU-s, OEP-s) professzionális átszivattyúzásán eszelnek, együttes erővel és közösen kialakított stratégiával.

süti beállítások módosítása