W

w.blog.hu

Tóta W. Árpád kommentál, szemtelenkedik, valamint permanens fogadóórát tart.
Régi cikkarchívum



Kommentelés - házirend

Wblog @ Facebook

Engedjétek hozzám

Kis heti hírlap 4-10 éveseknek.


Foglalod a kurvanyádat

A mozdonyhorgony
Úgy remélte, ezzel bekerül a Rekordok Könyvébe. De legalább a Jackassbe.

Elnöki pornó
Nagy baj, ha az elnök ribanc.

Nem jó a nemzetnek egyedül
Szuverén ország is lehet borzalmas hely.

Szent szar
A húsvéti alkotmány: szentséggyalázás.

A pedofilok védőszentje
A deviancia fincsi, de csak ha papok csinálják.

A gólkirály beszéde
Angela, te náci ribanc!

Győz a szittya förgeteg
Kuss, mi így szállunk le a bicikliről.

Együtt sikerülni fog
Bizonyítsuk gyalázkodással, hogy Magyarország szabad!

Kompország vitorlát bont
A finom kritikát meg lehet állítani, a brutálisat nem.

Foglalod a kurvanyádat
Nem ti vagytok a nemzet, sem a nemzeti oldal.

Utolsó kommentek

  • Brown094: Ha pénzt vesztett egy átverés miatt, vagy megadta adatait egy csalónak, akkor is visszakaphatja el... (2021.10.21. 23:05) Tribuszerné visszanéz
  • szódabár: Hát te sem vagy a tolerancia bajnoka. Hehehe. Felőlem mindenki azt csinál amit akar, nálunk a menó... (2020.12.26. 11:50) Isten fasza
  • Tahó Sandokan: Közben elkészült, bitangfinom. (2020.11.09. 15:20) Ajándék erős gyomorhoz
  • Tahó Sandokan: Nem számítottál kommentre, ugye Worluk? Tegnap jutottunk hozzá ehhez a szürke gombához (egy gombá... (2020.11.09. 14:43) Ajándék erős gyomorhoz
  • Reactor: Bírom az ilyen mérhetetlenül idióta hozzáállást...a falu élhetetlen közösség, mert ott nincs TESZK... (2020.06.26. 14:47) Vackor néni busza
  • Utolsó 20

Elnöki pornó

2011.01.03. 06:45 Tóta W. Árpád

A köztársasági elnöknek, komolyabb jogosítványok híján, egy feladata van tulajdonképpen: hogy legyen rendes ember. Tudjon viselkedni, látsszon tisztességesnek, és ha van is pártkötődése, legalább úriemberségből ne mutogassa úton-útfélen.
 
Igazán nem kérnek tőle sokat. Egy illemtankönyv, néhány öltöny és némi természetes bölcsesség elég ahhoz, hogy elfogadható elnök legyen bárkiből. Ezért súlyos tehertétel és országos szégyen, ha az államfő közönséges ribanc.
 
Az emberből persze pártok csinálnak elnököt, nem elvárás, hogy szűzen kerüljenek a politikába. De utána megadatik nekik a lehetőség, hogy akkor is eljátszhassák az ország nagypapáját, amikor a pártjuk már rég szopóágra került. Aki ezzel nem él, az vagy buta, vagy elvetemült keretlegény. Köztársasági elnök szájából a pártpropaganda olyan látvány, mintha hányna. 
 
Az elnök, az nem szóvivő. Szóvivő van épp elég, és ha az elnök se tud mást, akkor egy lesz a lakájok közül. Így viszont megkérdőjelezi a státusza értelmét. Ha nem is akar önálló arcnak látszani, ha úgyis mindent aláír, amit a tartótisztje elélök, akkor felmerül a kérdés: minek is fizetjük mi ezt az alkamazottunkat? Hát ember ez? Dehogy ember, gomba! Az azért nem közérdek, hogy egy gomba parádézzon a királyi palotában.
 
A beltenyésztett, süsü királyokat utálni szokták, jó ezt észben tartani.
 
Különösen rosszul veszi ki magát ez a zenebohóckodás, ha elnökünkről különben tudható, hogy a szenvedélye nem is elsősorban az aktuális pártja, hanem általában a seggnyalás. Mert ugyebár nem bátor forradalmárból nőtte ő ki magát, hanem karrierista felszopóból, aki remekül kijött a komcsikkal is, amikor az volt kifizetődő.
 
Szar ügy bizony, ha az elnök ribanc. Nem mintha fontos volna, nélküle is meg lehet lenni, és még az se jelentős kiadás, amit felhabzsol a királykodásban. Csak ízléstelen. Bántja a szemet. Rossz nézni, ahogy nem veszi észre magát, ahogy élő adásban vetkőzik, hogy aztán ott álljon velünk szemben egy csont-bőr jellem, egy önkéntes senki, egy degenerált alsóbbrendű. És ő volna az elnök. Ez így perverzió.
 
Szlovákia leghamarabb 2014-ben szabadulhat meg Ivan Gasparovictól. Addig pedig kénytelenek végignézni a hardcore pornót, amit előad. Súlyosan veszélyezteti a közerkölcsöt és a gyermekek fejlődését – mi lesz, ha olyanok akarnak lenni, mint ő?! -, és egyébként is otromba, ízléstelen, és visszataszító. De nincs az a médiahatóság, ami ezt az ámokfutást megakadályozhatná. 
 
Ezért is szarabb hely Szlovákia Magyarországnál.

 


Ivan Gasparovic újévi köszöntője
Bezzeg a mi saját elnökünk beszéde!
Caligula a lovát ugratja



Címkék: külpol szocializmus kalap ur

665 komment · 5 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://w.blog.hu/api/trackback/id/tr642555694

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Skiccpál tízszer sikeresebb mint Sólyom 2011.01.03. 18:50:21

Schmitt Pali, Szalai Annamária és Hoffman Rózsa még sok örömet fognak okozni idén, a verseny szoros, de ne gondoljuk, hogy az NMHH január 1-i sajtóközleményét nem lehet lekörözni. Kiss Norbert a Köztársasági Elnöki Hivatal Társadalmi Kapcsolatok Hivata...

Trackback: Ispánság vagy tanácsrendszer? 2011.01.03. 18:22:17

Ténytár Kétséges lépések az egységes, olcsóbb és egyszerűbb közigazgatás irányába   A központi államig

Trackback: Egy kicsi mozgás senkinek sem árt... 2011.01.03. 11:07:49

...avagy kergetőzés a Sándor palotában :-) forrás: tumblr

Trackback: Évértékelő Schmittel kicsit másként - with english subtitles 2011.01.03. 09:38:38

Az évértékelő következő angol felirata kapcsán Monthy Python és Borat jutott eszembe. De mondhatjuk úgyis, hogy Schmitt Pál gondolatait feliratozták. (Iróniaméter 10/10:-).   Dehogy az "öncélű szellemeskedés" mellett valami mélyenszántóa...

Trackback: Schmitt Pál fennhatósága 2011.01.03. 09:35:58

Schmitt Pál újévi köszöntőjáben nemcsak a röhejes "üldözöm a kamerát" stílus és a helyesírás volt egyedi, hanem a mondanivalóban is sikerült nagyot alkotni Orbán emberének, bocsánat az emberek emberének. A köszöntőben nemcsak a helyesírással...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@anyátok: De épp írom, hogy végre valaki működteti - mukodj! mondá Uri Geller- a kereskedelmet!!! Kari után. Pénz nem számít alapon, lendül a haza GDP-je.

Mire akar bazírozni Matolcsay? A fellendülő belső piaci keresletre. Na, az most ma fellendült. :-)) Spec én is lendítettem egy netes eladón, csak szerényen jelzem... Marha jót lőttem, mindketten jól jártunk! Sőt a vaterán osztályozni is kell egymást, így elve nincs árverészet, mert a szemetet azonnal kigolyózza a közösség. Ill. tudod, hogy egy sok negatív minősítést kapottal nem fogsz üzletelni. Ha igen, akkor ne sírjon a szád, "szólva volt", hogy ő egy szenya átdobós.

Na ez lehetne a politikában is.
@Non est volentis:

Uppsz, erre én is fölfigyeltem. Iszonyú jó érvnek tűnik:
megszüntetjük vagy megváltoztatjuk bármelyik paragrafust, ha ezt teszi az a másik EU-s állam, ahol ugyanez érvényes, különben diszkrimináció, ezért leszarjuk.
@Tóta W. Árpád:

"paranoid-pszichopata söpredékben, ami a fidesz"

Ne használd el az összes dehonesztáló jelzőt, mert nem tudsz majd fokozni azokban az időkben, amikor Novák Előd lesz az elnök.
@anyátok:
"Mi volna, ha nyitnál egy saját, külön blogot?"

Azt a döntést hoztam, talán sokak örömére most, és előtérbe helyezve távlati céljaimat, hogy ráérős időmben helyette brit lapokat fogok olvasni, ahogyan tettem eddig.

És természetesen olvasom tovább az Indexet, ahogyan eddig! Az egyetlen lap, melyet szeretek, ami magyar lap megmaradt - nekem.

@Tóta W. Árpád:
Örülnék, ha lenne Magyar Gyermek, azt továbbra is nyomtatnám és annyi időm mindig lesz, hogy átvigyem a blogba, melyet nyitottam, ha erre igény mutatkozik.

A médiatörvény, őszintén remélem, hogy változik, ezt erősen szorgalmazzák külföldön, látom a Fidesz bizonytalanságát, és talán mégsem volt igazam a szamizdatos lap ügyében.

Ha a nézettség növekedett, ami itt kialakult, és többen olvasták a cikkeket, már megérte a jelenlétem.
Szerintem, de lehet, hogy nem voltam világos ezzel a törekvésemmel sem.
@knausz: Engem érdekeltél. :-))

Az is érdekes, - most hogy innen valakit sikerrel kipiszkáltak -, hogy emlékszem még lapira, aki nem tudom hová tűnt jóideje már. Vállaltan szadeszos - bár a végefelé a töke tele lett velük, le is mondott - kecsekméti ügyvéd volt, aki részt vett egy darabig a Zusi-perben is. Aztán lemondott.

Na ő főleg malaczkával csörtézett ugye érthetően - nagy fidesz-szadesz meccsek -, de nagyon sokszor írt Marilyn Manson iránti szenvedélyéről, mikor mit hallgat tőle, milyen koncertjén volt, bekopizott tőle számokat, stb. Írt a pereiről, a családjáról hogy s mint - engem az is elszórakoztatott, meg persze legtöbbször egyet is értettem vele, naná libsibolsi öszezár. Akkor még csak olvastam itt, nem mertem bepofátlankodni a szent elit közé... :-D

Ő is indított blogot, azt nem néztem, de aztán nagyon eltűnte magát, sajnálom is. De rá se szólt senki, hogy öreg (kb. annyi lehet, mint én, 53-as, 54-es), unjuk Mansont, húzz a vérbe a családoddal, kit érdekel a foglalkozásod, stb.!

Valaki mondja már meg, mi az, hogy érdemben hozzászólni? Asszociációk ne legyenek soha? Kiba röhej, mennyire őrülnek meg pasik három mondaton egy nyomorú vásárlásról. Öten felemlegetik ezt totál kiakadva, hogy troll, le vele...

De ahogy már kérdeztem előbb, nem ezt akarja szent Matolcsay? Költs, költs, vegye-vigye - ahogy a Hetvenkedő katonában mondják - pörögjön a biznic házon-országon belül, attól fellendülünk egykettőre??? Amíg vasárnap rád nem zárjuk a multi ajtaját, mert csak áhítatoskodni szabad. Egyházat kibéleljük zsével, multiknál dolgozó menjen árokpartra közmunkázni, ha elbocsátják emiatt. Ez nem aktuális? Pörögtünk rajta ősszel, megint elő fogják venni.

Minden mindennel összefügg. Igen, legyen irodalom ide idézve, mert egy érettségi tételt csak nem bírságolnak majd - jaja, nem is akarnak persze, csak kicsit riogatnak vele, persze, oké - legyen mindennapokból is ide idézve pár momentum, mert élő emberek kommentelnek ide, hacsak nem a fizetett Szentkirályi utcai kommandó teszi. Akiknek betűre utalnak.

Ugye a wikileaksből is kiderült, hogy amit itt mondogattunk az utcai őszi-tavaszi menetrendszerű koreografáltan legyártott utcai cirkuszok és a pártmegrendelés közti összefüggésről 06-010 között, az nem konteo.
@Guga: Jézusom, de megnyugodtam. Tövig rágtam eddig miattad nem kilakkozott körmeimet - csak hogy le maradj velem kapcsolatban se valamiről. :-)))))))
@a szív fészkei: Elütöttem, mint mindig: eleve nincs ÁTVERÉSZET (árverészet az igen - bár sok a fixáras is.)
Árpi, help!

Ha a médiatörvény csak júli. 1-től büntet de már jan. 1-től hatályos akkor az azt jelenti, hogy a törvénysértést el lehet követni, de nem lesz megbüntetve (mint a kordonbontás).
Kérdés, júli. 1-ig az MNHH tűrni fogja a törvénysértést -ezzel ő maga követve el törvénysértést- vagy hivatalból szóvá teszi bár nem büntet?
@anyátok: Igen, így van. Én egyébként arra utaltam, hogy mindeddig jobbára elméleti jelleggel publikált itthon, és ritkán. Ha nem tévedek, akkor utoljára ilyet, hogy napi szinten belement volna aktuális elemzésbe még Indulatos röpirat a gazdasági átmenet ügyében címmel tett 1989-ben. Ezért furcsállom, illetve persze nem. lezárult egy korszak, meg kellett szólalnia.
www.kornai-janos.hu/val%20publist.html
@a szív fészkei: "Spec én is lendítettem egy netes eladón"

Magyar cég? Különben nem gilt!
@Paladdin: "...a feljelentgetést népszerűsítő erőfeszítésük ..."
Running Man (1987): "October is bonus recruitment month, earn double bonus for reporting a family member"
@a szív fészkei: "Van saját blogja"

hogyan találom meg?
Azt látom rendkivül erős a késztetés minden blogon, hogy feloldják a törvény homályos fogalmazásából adódó bizonytalanságot és minden hozzászóló személyesen tapogassa ki, hol vannak a határok.
Elvégre a kormány is ezt teszi a külföldi hozzászólók esetében, legyen az akár a kancellárasszony.
@malacz69 rettegéselemző: "nem tudsz majd fokozni azokban az időkben, amikor Novák Előd lesz az elnök."

Jesszus!
@knausz: jeeeesssz!! Jó olvasást!
Istenem bejött kackia hamarabb, mint gondoltam: Orbán, médiatörvényének elvérzéséért úgy hisztizik, mint az a (geci) gyerek akitől elvették a matchbox-át, ezért mindenki máséra az „egyenlőségtestvériség” nevében jogot formál, hogy akkor „Őtőlük” is vegyék el legalább egy darabját a matchboxnak.(Nem beszélve arról hogy Europa vezetőhatalma Németország, így ránézve ez kimondottan szórakoztató) Nem tudom Merkel asszony jót nevet-e, mindenesetre nekem szórakoztató, amint egy kifordított Chaplin börleszkel előtte.
Igenis, a "Szegény kencellárasszony" kifejezés európai, semmilyen törvény nem tiltja. Abban az esetben, ha valakinek nem tetszene és az javasolná ne használjuk, akkor hivja fel erre a kancellárasszony figyelmét is, mert különben diszkriminációról lenne szó.

A törvény igenis európai, a törvényben található szavak megtalálhatók más országok törvényeiben. Ennek megállapításához felesleges az AB.

A villaelnök is mondta legyen rend, mindenki dolgozzon és ne pofázzon!

"Nem a zsömle kicsi,a pofátok nagy"
@malacz69 rettegéselemző: Árpád képességeinek csak 10%-át használja ki. Rendkívül szerencsés, hogy a hely és az idő is alkalmas, hogy kivirágozzon, mert látom ki fogjátok hozni belőle.
@anyátok: Aki beismerte, hogy övé a kuruc. Előbb még fent volt a kapun, most nem találom.
@anyátok: knausz.blog.hu/ (ha bárki nevére kattintasz egyébként, kiad egy bizonyos infókat.)
@anyátok: Full magyar házaspártól vettem Szombathelyről. (a cucc már olasz) Még a postát mozgatom ezzel. Még mit kéne csinálnom a szent hazámért? Ha pl. Pokorni fenség hagyna nálam kicsit több pénzt és nem mindent beszedne adóba, még jobban bizgatnám a magyar kereskedelmet, ígérem! :-))
Szótagolom, mert annyira szá-nal-mas és rö-he-jes: index.hu/belfold/2011/01/06/darabokra_szedte_a_hirteves_vadakat_az_economist/

Még meddig égetik magukat???????????
@okostojgli: Nem tudom. Annyi látszik biztosnak, h júli 1-ig az NMHH netet és printet nem büntethet pénzbírsággal.

Addig lehet őket öngyilkosságba kergetni, úgyis csak akkor szűnik meg a megbízatásuk.
@a szív fészkei: kurva vicces. azt hiszik tényleg, hogy a világ olyan, mint Magyarország, csak nagyobb.
@malacz69 rettegéselemző:

hogy őszinte legyek, csak hsz-d első felét olvastam el, de megengedem magamnak azt a következtetést, hogy a másik felében hamisan énekelsz.
@AKIsTUDATLAN:

ez a szárnyasmacska-tollas-dellinger-nyelv egy játék. a képek is azok. így próbálom meg leírni azt, ami egyszerű mondatokban durva lenne, mint egy vödör kavics az ágyban. nem az, hogy ne tudnám, mert igen, de olyannyira eltér az, ahogyan én látom a dolgokat attól, ahogyan a többség itt a blogon látja, hogy felhigítom egy képmesével. megpróbálok átfedéseket teremteni, hogy egy képi extrapolációval elérhető legyen egy másik sík, amit én fontosnak tartok. nem magamért tartom fontosnak, nem az egómért, hanem egy közösségért, aminek meg kell születnie, hogy az elkövetkező idők kihívásaival boldogulni tudjon. azokat én ui. rendkívül megpróbáltatónak ítélem.

nem alakult meg ez a közösség akkor, amikor ez a pszichózis, a fidesz, egy még kelet európában is páratlan lejárató hadjárattal - én fikapuccsnak nevezem - átvette a hatalmat. gyurcsány démonizálása, orbán istenítése már-már vallásos-fanatikus eszköztárral hozta létre azt, amit most láthatunk: egy pszichopata clique hatalmi berendezkedésének kezdetét, annak bunkó esetlenségeivel. nem alakult meg ez a közösség, és most meg kell alakulnia. nem azért, hogy potensebben képviseljen egy politikai pólust, nem, mert ebben a kimúló világrendben nem működnek már a klasszikus pólusok. nem. azért, hogy megmentse saját józanságát, majdnem azt mondtam, a lelkét.

azért linkeltem lobaczewski-t, mert _pontosan_ azt írja le, ami mo.-n történt, a 'politikai ponerologizációt'. a politika zakkantá válását egy pszichopata mag által. ne essék kétség afelől, hogy a politika az egész világon vonza a pszichopatákat. a baj mindig akkor kezdődik, mikor túlsúlyba kerülnek. van még jó pár ponerologizált államberendezkedés a világon, de ritka az, hogy geopolitikai jelentőségük is legyen. mo.-t, amerikát, izraelt, é-koreát nyugodtan ezek közé lehet sorolni és talán még pár másikat is. ők lord káosz következő szröccspartijának gyújtópontjai. és itt el is jön a megmagyárazhatóság határa, amit nem lépek át, még azzal sem, hogy lord káosz kilétére a görög mitológiával utaljak. mert még az sem lenne elég.

ps.: malacka blogjára majd akkor írok, ha teremtés piros pöttyösre festett. elkeseredésből, dühből, esetleg bosszúból, ha lesz bennem. akkor. addig nem.
@anyátok: <<"nem tudsz majd fokozni azokban az időkben, amikor Novák Előd lesz az elnök."

Jesszus!>>

Van is mér' ijedezni! ;(

Részemről nem orbánia a nagy probléma.
Túléljük ezt is. [Bár nekem már nincs elegendő időm, hogy bepótoljam a miatta elvesztegetett időt/folgokat.]

Ami a nagy baj, ahogy arra malacka ráérzett, hogy ha a "nép" ennyire hülye, hogy egy ovit hatalomba tesz, akkor legközelebb egy 'elődöt' nyom be.

Na ettől akarom én kimenekíteni a gyerekeimet. A további 20-30-40 elmebeteg év elől!
@eMeL: szerintem nem kell ennyire ijedezni. orbánékkal együtt a nemzeti radikalizmus is bukni fog. ez ilyen ciklikus dolog.

szilveszterkor a hírtv-n jobbostibik beszélgettek (fenn van a neten). vert seregnek néztek ki, nem diadalmasnak. keserűen magyarázták a bizonyítványt, próbálták előadni, hogy Mesterházy Attila mozgatja Merkelt meg a többit, maguk se hitték, kiült az arcukra a rémület, hogy benne vannak az elkúrásban már térdig, és még mindig az a parancs, hogy előre.
@Tóta W. Árpád: "és még mindig az a parancs, hogy előre"

Jó-jó, de mit csináljak egy olyan 'pol.elittel' (!?) amelyiknek a tagjai annyira hülyék, hogy nem jönnek rá, hogy saját maguk alatt fűrészelnek.

Annyira megy az elkúrás, hogy ép ésszel egy év sem adható a rezsimnek!
Bedöntik az országot, jó esetben csak annyira égnek le hogy tarthatatlan lesz a helyzetük.

Mivel ez mégiscsak egy demokratikusan választott bagázs, így 4 évig voksaik vannak.
Vagyis egy csekély értelmű fidesz képviselőnek is meg kellene értenie mára, hogy ha nem hátrál ki a vezír mögül, nem lesz nagy karrierje a pályán (ezt a négy évet még kihúzza, aztán soha többé a pályára sem léphet).

Csak tartózkodnia kellene, és kifejteni, hogy ez már mégis csak sok.
Akkor sem vehetik el ezt a négy évét, de lenne esélye továbbiakra. Akár még arra is --ha többen összejönnek--, hogy jól átvegyék a megbukott ovitól a kormányrudat.
@Tóta W. Árpád: A jégkorszakok is jönnek-mennek. Abból a váltásból szívesen végignéznék egy ciklust.
@eMeL: ennél nehezebb a dolguk. ez egy vezérpárt, és bár ilyen hangok hallatszottak legutóbb 2006-ban, mindig felmerül, hogy mi lenne velünk Sztálin nélkül. és nincs erre válasz, mert az meg tök igaz, hogy a mai fideszt, ami a vérgőzös széljobbtól a konzlibig terjed, OV (és köre) tudja összetartani.

a következő lépés az lenne ugye, hogy akkor ne fideszben gondolkodjunk, hanem legyen egy PiS-PO-féle felosztás, mondjuk egy mdf-esebb fidesz és egy jóval nagyobb sutyerák KDNP. vagy akármi, ami OV nélkül is megy. innen viszont a káoszt kellene kiszámítani, és annál azért kényelmesebb lenyelni a büdösbékát, és a koncért belenyökögni a hírtévébe a napi vonalat.
@Tóta W. Árpád: "orbánékkal együtt a nemzeti radikalizmus is bukni fog"

De én pont erről beszélek.
Az emberi butaság végtelen!
A magyar emberek butasága meg végtelenszervégtelen, sőt plusz egy.

Ha ovi bukik, ki jön helyette?

A nagy magyar pol.elit(!?) annyira hülye és cinikus (saját hatalmával elfoglalt), hogy még arra sem jött rá (pl. szoci+lmp), hogy ez most nem a helyezkedések időszaka. Aki nem áll be az ovi elleni koalíciós sorba, nem fog össze minden hasonló célú erővel, az hazaáruló. És igen rövid (a professzionalistáknál különösen!) az a sor!!!

Egy "hazaárulóra" (önfényező megalkuvó senkire) meg hogyis lehetne hitet (és voksokat) pazarolni.

A végén meg az évek óta hajtogatott érvem: ezek a politikusok nem genya alja népség, hű tükreik ők a magyar zembereknek! A választások frontján valódi demokrácia van itt a kezdetektől (hiába égette magát ovi már 2002-ben is)!
Ez kell az embereknek, ezért ezt választották. Ugyanezek az emberek ezután is ugyanilyen 'megfontoltak' lesznek.

Egy-két nemzedék(!) kell hogy kinőjék a magyarok ezt a sz*rt. Nekem nincs ennyi (ez hagyján, várható volt), de a gyerekeim is még keményen bele esnének a terminusba! Frászt!
@Tóta W. Árpád: De ez a hírtévés pofáraesés nem arról szó, hogy tudat alatt hörrék beismerték: ez az ember igenis félelmetes ilyen arckifejezéssel? (mindenkinek vannak rossz fényképpillanatai, de neki már csak azok vannak.)

Azért vakeráltak barikafelhőből vihart photoshopoló szemét genya újságokról? Tehát ez a torz pofa nem is a Vezérüké, csak azt a meleg, kedves mosolyát irigyelte el a mocsok angol média és átrajzolta vicsorrá? (amúgy mindig minden plakáton farkasvicsora volt - elnézést a farkasoktól, ők ab ovo szépek)

Egy Sárközy, egy Merkel, egy Barroso hogy fog ezentúl Orbánra tekinteni és gondolni? (eddig is voltak jelek a "nagyra nem" becsültségének: pl. Sarko ötperces megbeszélése, aztán rohant is el tőle. Ezt a HV-nál Dévényi így látta: hetivalasz.hu/jegyzet/valojaban-orban-viktor-hagyta-fakepnel-sarkozyt-16964/ , ti meg így index.hu/kulfold/sarkozy_orba/ ;-))
@eMeL: "Aki nem áll be az ovi elleni koalíciós sorba, nem fog össze minden hasonló célú erővel, az hazaáruló."

itt kormányzóképességről is szó van, reális alternatíváról. Mesterházy és az ő MSZP-je nem alternatíva, én se nézek ki belőlük jobb kormányzást, legfeljebb kevésbé represszívet. LMP... eh. tehát hova is álljon, aki nem állt eddig?

az ideális szcenárióban Bajnai vagy egy hasonló (pártonkívüli) figura mögé áll be az orbántakarodj kórusa, mivel kb ez a fajta vezetőtípus (éjjeliőr, hehe) lesz majd kívánatos a pusztaputyin után. ilyen figurák elő tudnak kerülni az utolsó pillanatban (Medgyessy efféle volt!), előtte viszont nem szeretnek, mert annál többet kellene birkózniuk szíjjártókkal meg ilyenekkel.

még ennyire nem erős a takarodj egyébként. és tudnék hosszan érvelni egy MSZP-LMP-kormány ellen is.

bár ők viszont ezt természetesnek vennék.
@eMeL: Nem érted, hogy Orbán markában vannak? Mindegyiknek ott a nyilatkozata Alcsút-Felcsútdobozon vagy hol, a nyári elbeszélgetés eredményeként arról, hogy lemond a képviselőségről. Dátum helye kihagyva, de mindtől aláírva.
Erre írta rám lucernaböde, a drága huszonnégy pettyes kártékonyság, hogy embernek se látszó aminoizé vagyok. Tehát a reakcióból ítélve talált, süllyedt...
Most menjen kapálni, aki ma kihátrálna a Fideszből Orbán mögül? (azt se hagynák neki) Ma ki merje megtenni az első lépést szerinted? Tudnának összehangoltan egyszerre cselekedni? Hogyan? Emlékszel Mádi Lászlóra? www.origo.hu/itthon/valasztas2010/kampanynaplo/20100129-madi-laszlo-ingatlando.html Old motorosuk volt.
Na felhúztam magam!
Nem érdemelnek ennyit... csak a politikából kivonulás a jelenlegi alternatíva [bár gyenge jellem vagyok, nem bírom megtenni ;)]

Mert ugyebár: dühöngeni annyi, mint bosszút állni önmagunkon mások hülyesége miatt.
Annyit meg nem érnek!

Szóval megyek az ágyba (persze elő egy jó könyvet még) oszt' alszom rá egyet.
@eMeL: Nem tudom merjem-e ezen a blogon ezt a linket ide tenni, de szerintem tanulságos beszélgetés volt Heller Á. és Ungváry R. között. Talán rímel is a hozzászólásra. nepszava.com/videos
@eMeL: Egyszer volt egy fél évem, hogy sikerült teljesen kiiktatni a politikát.
@Tóta W. Árpád: "tudnék hosszan érvelni egy MSZP-LMP-kormány ellen is"

Négy évig nem a kormányra kerülésük a kérdés. [Ha meg rendkívüli választásokra kerül sor, az régen rossz, mert bedőltünk: félmillió lakást visznek a bankok, fillérekért vesztegetik az emberek egy élet megtakarítását, sorbanállnak a diplomások hólapátolásra, hónapok óta nem kapnak bért a közalkalmazottak és nem megy ki a nyugdíj (vagy ha kimegy milliárd-billiárd-millforintakat adnak).
Ez sem jó.

Szóval: Négy évig nem a kormányra kerülésük a kérdés.
A kérdés, hogy elhiszem-e hogy valóban akarnak egy össztársadalmi ellenállást kovácsolni a viktátorral szemben.
Mert most csak annyit hiszek el, hogy a saját pályájukon simliskednek.
@eMeL: Hányan szavazták meg őket? hu.wikipedia.org/wiki/2010-es_magyarorsz%C3%A1gi_orsz%C3%A1ggy%C5%B1l%C3%A9si_v%C3%A1laszt%C3%A1sok

A többség kiábrándult és el se ment. Ne hülyézz le mindenkit. Nem volt kit választani, az LMP-re befogott orral és szemmel szavaztam, aztán mire mentem velük????
@eMeL:

"...Aki nem áll be az ovi elleni koalíciós sorba, nem fog össze minden hasonló célú erővel, az hazaáruló."

Nem is olyan régen a trollokról értekeztél.

Most meg rábeszélnél, hogy fogjak össze... a kikkel is? például veled? Veled? akiből csak úgy csöpög az elfogultság és a gyűlölet.

Amúgy pont egy ilyen hazaárulós ügy kapcsán moderálódott ki végleg Pelikán et.

Úgy tűnik tehát, hogy 'fingomnincsmilyen oldalról' lehet, ellenben konzervatív oldalról nem. Ezt sem.

Mintha itt is moderáció után jelennének meg a kommentek. Vagy nem? Ez persze egészen más, ugye?
Tehát a moderálás liberális zászló alatt nem csak lehet, hanem egyenesen szükségszerű, ám ha ezt az ellen oldal teszi, már átkos hazaárulás.

És akkor kedves eMel, Te hozod szóba a trollkodást?
@a szív fészkei: "Mindegyiknek ott a nyilatkozata Alcsút-Felcsútdobozon"

Nímand eszközök ellen lehet az embereknek "különbejáratú" erkölcsük.

Ovi előhúzza a nyilatkozatot, a képviselő meg rezzenéstelen arccal kijelenti, hogy ez egy hamisítvány --vagyis érvénytelen--, hiszen az ott szereplő dátummal ő nem írt alá semmit!
Mellesleg nem is hazudik ;)

Ha meg ovi köti az ebet a karóhoz, akkor lehet bíróságra járni. Négy évet!
De ha nagy a nemzetközi botrány, még a végén szegény ovit csukják be okirat hamisításért.
@a szív fészkei: "Nem volt kit választani"

Nekem ne mond, én nagy X-el szavaztam (elmentem és áthúztam a szavazólapot).

Na de miért is nem volt?
A politika is csak piac. Amire van kereslet, arra kialakul a kínálat!
5%-nyi igényes választó sincs? Nem érdemes bazírózni ennyit?

Nézd meg, a választások után akkora vákum támadt, hogy na. Látod jelét, hogy kik akarják ezt betölteni?
Sokba kerül egy párt. OK. De minimál pártot sem látok, kezdeményeket sem, akik internet-demokráciára építkezve akarnának porondra lépni (fajlagosan nagyon olcsón).
Vagy a politikai karrieristákból van kevés (és azok is mind már nyalják pártvezetőik alsó felét), vagy tévedek és nincs VALÓDI kereslet. Annyira kevés lenne az értelmes émbör' ez országban, hogy még tág eszmei választékkal (orbán ellenes retorikával) sem lehet összetákolni egy csapatot?
@Tóta W. Árpád:

"a következő lépés az lenne ugye, hogy akkor ne fideszben gondolkodjunk, hanem legyen egy PiS-PO-féle felosztás, mondjuk egy mdf-esebb fidesz és egy jóval nagyobb sutyerák KDNP."

Értelek. Legyen egy könnyen legyőzhető ellenfél. Mindent a kényelemért. Sőt a fidesz elnökét az mszp javaslatára az szdsz alapítói válasszák.
@knausz:

"_Nézd, tedd ezt akkor, nem sírunk vissza, pont úgy, ahogyan @jaegtoer: blogtársamat sem._"

Kedves Knausz!

Talán zokogás nélkül el fogom viselni én is. Vagyis elég könnyen, sosem élveztem a síró nők látványát.
Fenséged királyi többese e liberális térben pedig egyenesen fenséges.
@riennevaplus:
"és itt el is jön a megmagyárazhatóság határa, amit nem lépek át, még azzal sem, hogy lord káosz kilétére a görög mitológiával utaljak. mert még az sem lenne elég."
Nem kell átlépned, mert mindent megértettem (még én is).Csupáncsak arra utaltam, amire Hacsa is, a maga kedves, vicces módján.
Tudod, mi is értjük, érezzük mindezt, de esetleg nem tudjuk így kimondani. De szeretünk ráismerni. Az a képi nyelv teszi különlegessé, érdekessé, amit használsz. Ám az kérdéses, hogy hányan hajlandók "játszótársaid" lenni ebben. Vagyis, a gyakorlati haszon, amire most égetően szükség van/lenne.
De ha annyira földhözragadtak lennénk, akkor sokkal-sokkal lelki szegényebbek.

Nemcsak kenyérrel él az ember.
@Lex újdiaszpóra:
A tévék nem állithatják át folyton a sávok hangerejét. A reklámkészitőknek kell más sávot használni... De nem használnak sajnos...
@Tóta W. Árpád: Ezt most elképzeltem.

Eljátszottam a gondolattal, hogy el kell magyaráznom Orbánnak és körének, hogy - kezdjük az alapoknál - mi az, hogy valóság meg tény: "Képzeljétek el, hogy ezek tőletek független dolgok..."

:D
@riennevaplus:
Még annyit: azért nem annyira nehéz, ezt a parabolát értelmezni. Miután a dellingerre rákerestem, onnantól minden megvilágosodott.
@a szív fészkei: Hát igen. Thus always with trolls! :-) Előbb-utóbb beleverik az orrát. Ez a gyors és kemény beleverés volt. De persze lesznek, akik ezt is megmagyarázzák. :-D
@eMeL:

"De én pont erről beszélek.
Az emberi butaság végtelen!
A magyar emberek butasága meg végtelenszervégtelen, sőt plusz egy."

Ettől én is tartok. Mármint attól, hogy a fideszből kiábrándulók egy része a jobbik felé fordul.
De bízom abban, hogy bár némelyek hülyesége tényleg végtelen, azért a hülyék száma véges.
@balfék: Teljesen igazuk van a riportban. De ki az, aki ennek ma ellensúlyként neki tud feszülni hitelesen? A baloldal készítette elő a terepet, rég mondom, nem Orbán nyert ennyire, hanem ők buktak meg ekkora zakóval. És a belgák még mindig nem tudják hová álljanak. LMP lepkefing se, sajna. Minek vannak, mit akarnak????? Rejtély.
@eMeL: Na, ehhez gerincet is kéne növeszteni. Menni fog négy év alatt, ha erre az - ebből a lakájságból jól - gyűjtögető életformára tették föl az életüket eddig? (más oldalon is, ebben nincs vita sajnos köztük, hanem sőt! Nenyi)

Valami kurvanagy megvilágosodás kéne ott, és nem tudom, mi váltaná ki ezt ki. Ez a hatalmas, értelmetlenül épp most generált nemzetközi botrány se mozdította a hívők szemhéját egy pici se felfelé, hogy kinyíljék a tekintetük világra és a világosságra...

Látod, itt is magyarázzák a lehetetlent: Árpád saját bejáratú előzetes - és igen kíméletes - moderációját ugyanolyannak írják le, mint szalonnáék en bloc állami fenyegetését, csakhogy a mundért védhessék mindenáron.

Kognitív disszonancia: annyit fektettek már ebbe a szétesett emberbe, hogy nem lehet kihátrálniuk presztízsveszteség nélkül mögüle. Mégha nem is zsarolna, akkor se nagyon.

El kéne ismerniük ui., hogy a vezénylő fejedelmük nagyon is meztelen már mióta: nem véletlen írja Rodeó, hogy be kéne megint mutatni a Pomádé király új ruháját...
@jaegtoer: "Most meg rábeszélnél, hogy fogjak össze... a kikkel is? például veled? "

Nem istenről, világnézetről vagy erkölcsről beszélek. Nem akarom én, hogy bárki is egyet értsen az elveimmel!
Nem akarok hittéríteni vagy ilyesmi. Fogadjon el és ne akarjon korlátozni [különösen furcsa-alpári jelzőkkel illetni].
Igen *alacsony* limit a belépő!

Arról beszélek, hogy van egy határ.
Aki pedig átlép egy határt, az "alja ember" (jelző: igen öreg, de igen bölcs szomszéd-barátom emlékére)

Aki pedig nem lép el az "alja ember" mellől és nem lép át vele szembe a "nem alja emberek" közé, az sem sokkal különb, esetleg csak más.
@a szív fészkei: "De ez a hírtévés pofáraesés nem arról szó, hogy tudat alatt hörrék beismerték: ez az ember igenis félelmetes ilyen arckifejezéssel?"

Szegények tettek egy kisérletet kognitiv disszonanciájuk feloldására. Most kénytelenek szembesülni azzal, hogy a vezér tényleg így néz ki,
@riennevaplus:

Férfiasabb lenne, ha beismernéd, ezúttal tényleg baromi hosszúra és unalmasra sikeredett a "fidesz-pszichózis és droidja" szokásos agymenésed.

Másfelől, meglehetősen szánalmas, h valakitől, aki ennyire büszke szellemi és írói potenciáljára (és magam sem vitatom egyébként), csak arra telik, h kizárólag baráti blogokba kommenteljen, és mindig hálás legyen a kukisának szájjal való kényeztetéséért. (Magyarul: mindig kapnak egy kis verbális simit a felszopók.)

Csak ennyi telik?

És legközelebb, ha ilyen hosszút és uncsit kommentelsz, valóban ne egy újabb szöveget linkelj, hanem mondjuk képet:
m.blog.hu/ex/extremdolgok/image/torpos_nuni.jpg

Ez legalább gdp-termelésre ösztönöz.
OFF

bocs, mert semmi köze a témához, és már két hete adták, de gazdasági (gazdaság politikai) témák iránt érdeklődőknek nagyon ajánlott (már ha nem látták):

atv.hu/cikk/video-20101228_bekesi_laszlo

ON
@Törpemongúz: hát ja, tök ciki, hogy cenzúrázni kell a médiatörvényt, mert a szövegezése, illetve az "általa közöltek alkalmasak valamely - pl. a véleménynyilvánítás szabadságáról másként gondolkodó - közösség megsértésére, kirekesztésére" :o)
@szerénységem:

Na persze, mellőzzelek. Ne ejtsek szót a hazugságaidról, nehogy elvegyen az "értékes" idődből...
Muhaha, debil vagy te, egy csúnya kis pondróval a szerény arcodon.
A nap vicce:
""Az igazán független gondolkodóknak nincs szükségük arra, hogy mások véleményére támaszkodjanak" - mondta Schmitt Pál Széchenyi Istvánt idézve, és hasonló tisztánlátást kívánt a külföldi újságíróknak is."

Ez több, mint ironikus. SP beszél az önálló gondolkodásról, plusz más ember véleménye alapján.
Amellett, hogy tetszik, mert senki se tudta volna elegánsabban mondja azt, hogy leszarjuk mit pampogtok.
@a szív fészkei: "Valaki mondja már meg, mi az, hogy érdemben hozzászólni? Asszociációk ne legyenek soha?"
De!Vannak is, sőt többnyire azok vannak.Helyes, jó, szórakoztató, elgondolkodtató,meghökkentő, felháborító, válaszra, kérdésre,vitára ingerló,etc.,etc. De ha ez kizárólag az aranyketrecre és a szép madár tollászkodására irányul , előbb-utóbb fárasztóvá, majd kínossá válik. Illik észrevenni,hogy az angolszabó nem csinál cipőt. Ha nem, akkor a tulaj udvariasan figyelmeztet, hölgyem/uram ez a bolt, nem az a bolt.
@Lord_Valdez: Már csak az a kérdés számomra, hogy itt 10 millió független gondolkodó él,és akkor nem kell a sajtó, vagy csak a kormány áll független gondolkodókból,,mert akkor valóban kell a satjó az irányitott közvetítéshez.
@Lord_Valdez: eheheh. ez jó volt. de most miért? - talán nincs sajtószabadság? mindent szabad, ami nem Tilos.
@AKIsTUDATLAN: Rokonszenves a nyíltságod, őszinteséged. Hajrá! Mint látod, itt jópáran vannak, akik a kenyéren túlit hozzák ide:))
@Lord_Valdez: Már kikukázta Kossuthot a forrasztékolásában, most eljutott a sorvezetőjével Széchenyiig - Döbling elég jó közös nevező - mikor jön Deák?

Be van osztva a naptárjában, mikor kire kerül a sor idézgetni?
@/tmp: Hát megnézhették volna ahogy Gyurcsány Ferencként pózolt Csányi mellett a svéd-magyaron... Az se volt semmi duzzogi pofi. :-DD

Tanítsák meg - ahogy szépen szótagolva beszélni is sikerült neki a hadariság után - MOSOLYOGNI szívből igazán. Akkor kevésbé vizuális környezetszennyező fotók csattannak el róla.
@szerénységem: Economistet és mindenkit rángatunk! Mi ballibbancsok innen, telefonszámla nem számít. Ill. nekem igen. :-(( Skype működik ezeknél, remélem, mert életem-vérem a nyugatiak ugráltatására, dróton mozgatására, de a zabom is menjen rá??? :-))

Az elő nem került csontvázak - ha Varga Mihályt nem számítjuk - nem erre gyűjtötték dohos pincék mélyén az elkonfiskált javakat, melyek árvák vacsorájából lettek ellopva? Hogy majd a kinti közvéleményt uraló médiákokat fizessük ilyen jó kis folyamatos hazabetámadásért...
@a szív fészkei: Pont arról beszélnek, hogy a "belgák" szervezzék meg magukat és álljanak ellent, és találjanak ki valamit , ami mellé lehet állni. Heller mondta, hogy a NEM az nem elég.
@orica:
Azt hiszem, hogy az elsőt mondják, a másodikat gondolják.

@Pantagruel:
:)

@a szív fészkei:
Nem tudom, de hamar el fognak fogyni az idézhető arcok.
@Lord_Valdez:
Ez tényleg a nap poénja, én csak annyival egészíteném ki, hogy a SZLOVÁK Köztársaság Elnöke remekül függetleníti magát pl. a helyesírási szabályoktól, de mit várunk egy motortól?

Annak a Turing teszten se kell átmennie...
@AKIsTUDATLAN:

esik az eső. a csöppök a kövön, és a csatornák zenélnek. varjak keresik pernyézve éjjeli helyüket a sötétben. a levegő áll, és én is lassú vagyok, és lassan örülök annak, hogy érted amiről beszélek és én, amiről te. olyan lassan, hogy vágni lehetne. vagy egy figurát faragni belőle, amit ha másnap megnéz az ember, emlékszik rá, hogy miből született. játszásiból, mintha erre szükség lenne.
@malacz69 rettegéselemző:

semmit sem értesz. semmit. én a kognitív intelligenciádat valamivel átlagon fölülire taksálom, az érzelmi intelligenciádat viszont nullára. a kettő átlaga olyan alacsony, hogy képtelenné tesz egy emberi interakció megítélésére. mivel a megítélni-tudás kényszere azért benned van, mondanod is kell valamit, és amit mondasz, aztán hűen tükrözi is azt, ami vagy: az egyik törpe a belinkelt képeden. hogy melyik, azon akkor sem gondolkodnék el, ha fizetnél érte.

az empátiát benned egy félrefunkcionáló program helyettesíti, mégpedig destruktivitással. tragikus módon azt kell rombolnod, ami éltetne és segíthetne. pontosan az történik mikróban, mint amit makróban képviselsz, ti. pont így viselkedik pártod is. de hát ő a programod, ugye.
@balfék: Én megyek a tüntetésre 14-én. Voltam a múltkorin is. És aztán? Írkálok ide, na ettől semmi nem rendül meg, tudom.

Most Mesterházyval nem szalagozok hidat. Még milyen lehetőség adott egy ilyen sültcivilnek, mint én?
Bocs, Malacz, nem a személyeskedés vágya íratja velem a hozzászólást, de sok tekintetben Riennevaplus elemzésével értek egyet. Mármint nem (elsősorban) a politikaival, hiszen azt leszarod, hanem azzal, hogy bármennyire értelmes és - konzervatív létedre meglepően - nyitott vagy (hisz a blogodon számos esetben Fidesz-kritikát fogalmazol meg), bizonyos motívumok a földhöz láncolnak és megakadályozzák szellemed felszabadulását.

Nem győzöm nyomatékosítani, hogy távolról sincs arról szó, hogy a libsi megmondóemberek és egyéb kretének szerint egy koherens értékrend, egy gazdasági alapműveltség, igényesen megválasztott információs csatornák, valamint némi (Xsasha után szabadon) rendszerben gondolkodás képessége kötelezően el kell, hogy távolítson minden értelmes embert a Fidesztől; és csak a nyugatmajmoló, gyurcsányista, posztszoci, vadliberális arcok a hardcore értelmiség.
De amíg olyan kifejezésekkel dobálózol, mint a "baráti blog", a "baloldali sajtó" (olyan médiákra utalva, mint a kereskedelmi tévék, az Index vagy az Origó), és amíg félművelt elméleteket gyártasz (szintén © by Xsasha - bár nem a kifejezés megalkotásáért, hanem a módszer notórius használatáért), addig nem - vagy csak alig - jön át az a kép, hogy Te Fidesz-kritikus konzervatív vagy; pedig szerintem valahol ez a valóság. Pedig egy rakás dologban egyet lehet Veled érteni gazdasági témáktól kezdve a Knausszal fennálló konfliktusod bizonyos motívumain keresztül akár politikai kérdésekig is, de valami mindig félrecsúszik.
@Lord_Valdez: "Azt hiszem, hogy az elsőt mondják, a másodikat gondolják."
És egyik sem igaz:))
@riennevaplus: AKIsTUDATLAN -nak írt gondolatod szépséges:)) Reggel lévén, jól kezdődött a napom, köszönöm:))
Majd - hogy a szépség tökéletes pillanata ne tartson soká - rögtön kijózanított a malacnak írt kegyetlenül őszinte látlelet. Azért a szépség győz:))
@riennevaplus:

:-))))
Nah, ez az igazi riennevaplus!
Csípőből nyomja a választékos bla-bla-blát, nagyon odarakja sértett egójának méretes lenyomatát.

Ugye nagyon fáj, h rámutattam fingreszelős unalmasságodra?

Sajnos, rá kell mutatnom arra is, megint annyira mellényúltál, amennyire csak egy botcsinálta önjelölt pszichoizé tud. Az a fajta ember vagy, aki díszdobozba csomagolva adja oda a a jól megformázott szart, de az csak távolról látszik csokis szaloncukornak.
@riennevaplus: Szar lenne, ha ráébredne, egy tál lencséért mit adott el... Hagyd már őket, nem megy a ráébresztés: nekik ez a világ a létező és elképzelhető világok legjobbika. www.citatum.hu/konyv/Candide_vagy_az_optimizmus
@riennevaplus:

Mivel élvezem őméltóságod hánykolódását saját maga fújta szellemi szelének viharában, ezért úgy döntöttem, h segítek neked. Segítek abban, h tisztába kerülj magaddal (nem túl bonyolult eset), ezért lefordítom a kommented.

"semmit sem értesz. semmit."

Mert én olyan magas intellektuális nívón gondolkodok és írok, h abból te egyetlen szeletnyit sem vagy képes felfogni, feldolgozni. Ez tehát a dolog önhitt része. A nép csak simán "nagyképű fasz"-nak mondja az ilyesmit.

"én a kognitív intelligenciádat valamivel átlagon fölülire taksálom"

Nos, ez egy fokozás. Az előző mondanivaló fokozása. Átlag feletti kognitív képességekkel sem ért vki semmit abból, amit írok, akkor az, ahogyan én írok, az überüberüberokosságok igen magas intelligencián megfogalmazott halmaza.

"az érzelmi intelligenciádat viszont nullára."

Mivel ez nyilvánvalóan nem igaz, s ezt pontosan tudod magad is, hát nem másról szól, minthogy sértett/sértődött vagyok, ezért sérteni akarok. A revans óhajtása és vélt végrehajtása.

"a kettő átlaga olyan alacsony, hogy képtelenné tesz egy emberi interakció megítélésére."

Ez meg már egyenesen a vicc kategóriája, az előző szerves folytatása. És még mindig nem elég, még úgy érzed, van mit törlesztened, s egészen belendülsz:

"ami vagy: az egyik törpe a belinkelt képeden"

"az empátiát benned egy félrefunkcionáló program helyettesíti, mégpedig destruktivitással"

Ezen nevettem a legnagyobbat!:-)))
Ebben a mondatban csodálatosan kiütközik, mennyire kókler is vagy te. A pszichologizálás kóklere. Miközben azt hiszed, ez a mondat esetleg mélyen megérint és sért, aközben épp azt a tulajdonságomat fikkantod, amire a legtöbb dicséretet (ha tetszik felszopást) kapok a hétköznapi életben.

Egyszerűen élvezem, mennyire könnyen kizökkenthető vagy. Szinte látom magam előtt azt a kontrollált feszkót, amivel a kommented írod. Élvezem. Még!:o)
@Paladdin:

(Uppsz, ezt a kommentet eddig észre sem vettem! Nem világított sárgán a rohadék:-]] )

"De amíg olyan kifejezésekkel dobálózol, mint a "baráti blog", a "baloldali sajtó" (olyan médiákra utalva, mint a kereskedelmi tévék, az Index vagy az Origó)"

Hát öregem, te nem tudom hol élsz. Én rengeteg hírforrást olvasok, rengeteget, és köztük egyértelműen jobboldali portált alig, szinte semmit. Igyekszem széles mederből tájékozódni, de tökéletesen besorolható az összképe alapján mind. Egytől-egyig.

Vitatod-e, h egy Népszava, vagy stop.hu pont úgy elfogult, mint egy Magyar Hírlap vagy gondola.hu?
Miért lenne különb az impertinens, állandóan közbevágó Kálmán Olga, mint az Echon békésen Szanyit kérdező Szentesi Zöldi.

Nincs egyetlen pártatlan, elfogulatlan hírportál sem, bármennyire fájó.
Igen, az Index valóban ügyes, mert néha beleszarik a baloldal fészkébe is, hála Szilynek, vagy a már távozott Bodokynak, de az összkép mégsem tagadható, pláne ha figyeled a főhíreket, a főbb szerzőket és munkáikat.
Nálam az Index olyasmi balliberális (főleg liberális) oldalon, mint a Heti Válasz vagy a Konzervatórium blog a másikon. Ott is kritikusak időnként, és lesznek is még jobban, ebben biztos vagyok.

És igen, szánalmasnak tartanám a magam részéről, ha csak annyira telne, h jobbklikkre, mandinerre vagy MH-ra kommentelnék. Riennevaplusnek az ő politikai szemléletével ide kommentelni nem feladat, nem megmérettetés. Sokkal inkább a felszín mögött meghúzódó gyávaság és politikai tájékozatlanság az oka. Mert tájékozatlan, ez az egyik legfőbb gyengesége. Elméleteket gyártani, írni, kitűnően tud, de valahol az egész kurvára meddő, és egy idő után unalmas, érdektelen. Nekem.

És miközben destruktivitásról beszél, magából indul ki: semmilyen konstruktivitás nincs abban a hosszú kommentjében, amit kritizáltam, semmi. (Igaz, a második felét nem ismerem, bocs, nem bírtam végig...)

Szimpla szómágia, fingreszelés, vízgereblyézés, stb... tele gyűlölettel és lenézéssel bizonyos csoportok, emberek irányában.

Ezek a kommentek sokkal inkább szólnak róla, önmagáról, mint vmiféle konstruktív "keressük meg az igazságot" mentalitásról.

Üdv.
@Tóta W. Árpád:

"[...]hogy ebben a nyomorult, retardált, paranoid-pszichopata söpredékben, ami a fidesz (hoppá, ez vallásos meggyőződést vagy kisebbségi jogokat sért?)[...]_"

Nincs jelentősége. Mindenképpen köszönöm, bár nem kérték, a többiek helyett is.

J. ( RP-PS)
@malacz69 rettegéselemző:

Empatikusságod megvédésére, azt hoztad fel mentségül, hogy egyébként téged ezért sokan dicsérnek. :-))))))

Ha valakinek (az empatikusságát) külön megemlítik (akár munkahelyén, akár ismerősei) azt épp azért teszik mert meglepő tőle, hogy ezzel a képességgel néha egyáltalán él. Vagyis erősítik őt ebben. Ezért feltűnő számukra, mert mint a fehér holló. Ha mindig élnél vele megszokott lenne.

A kenyér szelést sem dicsérik a mester szakácstól. No akkor hogy is állunk, mesterem?
@malacz69 rettegéselemző:

Empatikusságod megvédésére, azt hoztad fel mentségül, hogy egyébként téged ezért sokan dicsérnek. :-))))))

Ha valakinek (az empatikusságát) külön megemlítik (akár munkahelyén, akár ismerősei) azt épp azért teszik mert meglepő tőle, hogy ezzel a képességgel néha egyáltalán él. Vagyis erősítik őt ebben. Ezért feltűnő számukra, mert mint a fehér holló. Ha mindig élnél vele megszokott lenne.

A kenyér szelést sem dicsérik a mester szakácstól. No akkor hogy is állunk, mesterem?
konzervatorium.blog.hu/2011/01/07/forradalom_utan_orban_beismero_vallomasaig#more2566438

Korrekt elemzes, ha a szurkapiszkat leszamitjuk.
Ha ilyen a velemenye a tamogatoknak, akkor milyen lehet az ellenzoknek? :D
@Törpemongúz:

Ostobaság! Nem is kicsit.
A jó tanárt is dicsérik, h jól tanít; a jó újságírót meg azért, mert jól ír.

Ekkora faszságot írni még tőled is meglepő, pedig....
Pontosabban Ken Robinson előadást akartam neked linkelni. ez a címe:

"Az iskola kiöli a kreativitást"

fenn van a magyar nyelvű fordítása is, igen jelentékeny valami.

www.ingyenvisz.com/index.php?option=com_content&view=article&id=13421:ken-robinson-az-iskola-kioeli-a-kreativitast&catid=2501:szabadegyetem&Itemid=1821
@malacz69 rettegéselemző:

Valóbban igazad van : -) volt némi túlzás ebben a szemléletben amit eléd vetettem. Más kérdés, hogy a megfogalmazásodból (felszopó Stb...) arra következtettem, hogy téged egyfolytában dicsérgetnek, ami viszont mégiscsak röhejes, mert én is igencsak sok pedagógust ezen belül néhány kimondottan jó pedagógust ismerek. Na, mármost azért nem repkednek úgy a dicséretek azért, mint ahogyan te lefested. Mivel a jó pedagógusok emberileg, életformaszerűen jók, alapvető személyiségük is erre adoptálta őket. Így nem extra, amit tesznek. De természetesen nagy ívű, ám magától értetődő a személyiségük révén. Ha ehhez képest valakit folyton folyvást "felszopnak" ahogy te mondanád, az azért már nem tökéletes, kilóg a lóláb. Ott másért megy a muri.

Felhívom kedves figyelmedet, hogy ma, Pl.: a jobboldalon, sosem írói tehetségéért szopnak fel a magas égig, hanem, mert meg mondotta a vezért, kiszólt belőle a szép muzsika szó, az újságírójából.

Tehát azaz összehasonlításod, hogy általában egy dicséret az dicséret, azt nagyon felejtsd el.
Nos, szerinted ezeket a gyerekrajzokat, szerinted érte dicséret? Pedig valami foghatatlan nem is evilági világlátás van ott mindegyikben. Itt egy kis szabadegyetem, ezen minden pedagógus elgondolkodhatna:

www.ingyenvisz.com/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=2501&Itemid=1821

mielőtt ítéletet hoz egy gyermekről.
Én azt hallottam, hogy egy meg nem nevezett köztársaság elnöke, miután kiadott több nyilatkozatot helyesírási hibákkal és hibás idézetekkel tűzdelve, így sikeresen bedobva a köztudatba az oktatás megerősítét célzó intézkedések fontosságát, most ugyanezen elnök apróbb bolti lopásokat fog elkövetni, hogy így hívja fel a figyelmet a közbiztonság megerősítésének fontosságára.
Persze ez csak pletyka.
röfi vs. mongúz:

Ha valaki látta a hitlerről készített dokumentumfilmet, akkor tudja, hogy a volt titkárnője (vagy mifene) a mai napig állítja, hogy a volt főnöke egy csupa-szív ember és gyakorlatilag kenyérre lehet kenni.
Másik hetvenmilliónak azért egész más lenne a véleménye, ha meg tudnánk őket kérdezni.
Bólogató Pál egy ügyes üzletembernek szép hasznot hozhatna, ha a Bödőcs tegnap este a Showderben elmondott poénja alapján csinálna egy autókba (íróasztalra, bárhova) szánt bólogató Schmitt Pál figurát.
Hajrá!
Szerintem lenne rá kereslet. Titokban talán még a Fidesz-frakció elégedetlenebb tagjai is vennének egyet. :-)
@anyátok: itt van direktben egy peldany a konyvbol. a politikusbunozok kulonallo fajnak kepzelik magukat, es ertektelen beszelo allatnak a normalis embereket.
data.hu/get/3497552/Political_Ponerology_-_Andrew_M._Lobaczewski_Laura_Knight-Jadczyk.pdf
Azért a köztársasági elnökökkel másutt is vannak problémák:

www.youtube.com/watch?v=zpe4T0lXZcE

NessieGraf (törölt) 2011.07.02. 04:37:12

Egészen az utolsó bekezdésig szentül meg voltam győződve arról, hogy Schmidt Pálról beszélsz. Ennyi.
Ha ezt megússzuk egy komolyabb szlovák-magyar keresztbe-anyázás nélkül, akkor már jók vagyunk. :o)
Ügyes cikk, nekem tetszik a trükk. :o)
süti beállítások módosítása