W

w.blog.hu

Tóta W. Árpád kommentál, szemtelenkedik, valamint permanens fogadóórát tart.
Régi cikkarchívum



Kommentelés - házirend

Wblog @ Facebook

Engedjétek hozzám

Kis heti hírlap 4-10 éveseknek.


Foglalod a kurvanyádat

A mozdonyhorgony
Úgy remélte, ezzel bekerül a Rekordok Könyvébe. De legalább a Jackassbe.

Elnöki pornó
Nagy baj, ha az elnök ribanc.

Nem jó a nemzetnek egyedül
Szuverén ország is lehet borzalmas hely.

Szent szar
A húsvéti alkotmány: szentséggyalázás.

A pedofilok védőszentje
A deviancia fincsi, de csak ha papok csinálják.

A gólkirály beszéde
Angela, te náci ribanc!

Győz a szittya förgeteg
Kuss, mi így szállunk le a bicikliről.

Együtt sikerülni fog
Bizonyítsuk gyalázkodással, hogy Magyarország szabad!

Kompország vitorlát bont
A finom kritikát meg lehet állítani, a brutálisat nem.

Foglalod a kurvanyádat
Nem ti vagytok a nemzet, sem a nemzeti oldal.

Utolsó kommentek

  • Brown094: Ha pénzt vesztett egy átverés miatt, vagy megadta adatait egy csalónak, akkor is visszakaphatja el... (2021.10.21. 23:05) Tribuszerné visszanéz
  • szódabár: Hát te sem vagy a tolerancia bajnoka. Hehehe. Felőlem mindenki azt csinál amit akar, nálunk a menó... (2020.12.26. 11:50) Isten fasza
  • Tahó Sandokan: Közben elkészült, bitangfinom. (2020.11.09. 15:20) Ajándék erős gyomorhoz
  • Tahó Sandokan: Nem számítottál kommentre, ugye Worluk? Tegnap jutottunk hozzá ehhez a szürke gombához (egy gombá... (2020.11.09. 14:43) Ajándék erős gyomorhoz
  • Reactor: Bírom az ilyen mérhetetlenül idióta hozzáállást...a falu élhetetlen közösség, mert ott nincs TESZK... (2020.06.26. 14:47) Vackor néni busza
  • Utolsó 20

Édes Erdély, itt vagyunk

2007.11.28. 07:00 Tóta W. Árpád

No, akkor háromszoros hip-hip-hurrá az erdélyi magyarságnak, képviselve lészen Brüsszelben. Öröm, bódogság. Benne volt a pakliban, hogy két szék között pad alá. Megúszták.

További eredmény, hogy kemény, távlatos munkával sikeresen exportáltuk hozzájuk hazánk messze földön híres termékét, a pártos schismát. Van most már odaát is mélymagyar és hígmagyar. Hála a kurvaistennek.

De ne álljunk le a fellélegzőgyakorlatnál. El tudunk képzelni egy még ennél is jobb erdélyi politikai helyzetet. Egy ideális Romániát. Abban az álomban nem szerepelne magyar párt. Egy sem.

Ugyanis magyar van egypupú, van kétpupú, sőt több. Bizony, a határon túl is. Mint nálunk: vannak balos magyarok, jobbos magyarok, széljobbos és liberális magyarok. Olyat mondok, kinyílik az agancs a zsebben:

vannak buzi székelyek is.


Halmozott hátrány. Utálják őket a románok a székelységük miatt, és az intoleráns székelyek a buziságuk miatt. Kisebbségi sors a köbön. Nekik speciel nem lesz attól jobb, ha minél erősebbek a magyar pártok. Nekik az a jó, ha minél kevesebb román állampolgár marad meg abban a bárgyú tévhitben, hogy – nemzeti, vallási, vagy szexuális - kisebbséghez tartozni erkölcsi kategória. Nekik az a jó, ha a román politika elfogadja és betartja a liberális minimumot. Sőt nemcsak a buzi paramagyaroknak lesz ez jó, hanem minden paramagyarnak.

Elég sokan vannak ahhoz, hogy a többségi pártok versenyezzenek a kegyeikért. Ni, a román liberális pártnak van magyar nemzetiségű képviselője. Nem abból vezeti le az életét, hogy minek született. Nyilván magyarul nyomja a háziáldást és a bazmeget, de felnőtt ember azért ennél többet is elmondhat magáról és a világhoz való viszonyáról.

Amíg a határon túli magyarokat nemzetiségükben támadja, netalán fenyegeti a többség, addig az lesz számukra a legfontosabb öndefiníció: elnyomott nemzeti kisebbség. De ha a román konzervatív pártban helye van a magyar nemzetiségű konzervatívnak, és a román liberális pártban a liberális székelynek, akkor a nemzeti képviseletre nincs többé szükség. Sőt: akadályává válik annak, hogy az ottani magyarok érdemi politikával, a problémákra adott liberális vagy konzervatív konkrét válaszokkal foglalkozzanak; és hogy a többség küzdelmeiben meggyőzhető, meggyőzendő polgárként vegyenek részt. Súlyosan hibázik, aki természeti adottságnak könyveli el, hogy az erdélyi magyarnak magyar pártra kell szavaznia az idők végezetéig. Civilizált, modern államban a polgár arra szavaz, akitől jobb döntéseket remél. Márpedig a jó döntésekhez édeskevés az, hogy magyarok vagyunk, és lobogtatjuk a tigriscsíkos zászlót. Az nem téma és nem érv. Minden ember színesbőrű.

Téves stratégia, hogy erdélyi magyar pártnak vagy pártoknak lenniük kell – ez csak taktikának elég. A stratégia akkor ér célt, ha feleslegessé válnak.


Címkék: külpol magyarland

1347 komment · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://w.blog.hu/api/trackback/id/tr65245057

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Konzervativizmus 2.0 2007.12.07. 20:00:08

Újabb Worluk-cseszegetésAzért vagyok "rászállva" Worlukra - már a harmadik írás - , mert kedvelem: mert én is a nyolcvanas évek végétől a kilencvenes évek középéig számítógépes játékokon, szerepjátékokon, sci-fin, fantasyn meg a Moby Dick és ...

Trackback: Konzervativizmus 2.0 2007.12.07. 20:00:03

Újabb Árpi-cseszegetésAzért vagyok "rászállva" Worlukra - már a harmadik írás - , mert kedvelem: mert én is a nyolcvanas évek végétől a kilencvenes évek középéig számítógépes játékokon, szerepjátékokon, sci-fin, fantasyn meg a Moby Dick és ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lapi

Én ilyet nem hallottam tőle ,és látatlanban pedig kétlem, valahogy nem illene az eddigi dolgaihoz. Amúgy meg mikor valaki megy ki a mecsekbe hátizsákjával, hogy nézzen ki? Mint Darth Vader v mi?

Egyébként meg nem csinalta azt, közölte amit mindenki érzett. Bocsánat, amit minden értelmes és erkölcsös magyar ember érzett. Amit P. St. Ferencék tettek azt jogállamban a nyugati civilizácóban nem illik, és ilyenkor menni kell. Svédországban csoki miatt ment miniszter...
Itt meg a képünkbe röhög... meg kókaur előadja hogy örüljünk hogy csak 5-10%-ék lehetne rosszabb is. Valamint hozzá tette, hogy eszköze a szenny eltávolításához nincs. Ebben pl a műanyag? :)
Mellékesen igen, az mszp-szdsz uszító politikát folytat pont olyat, amilyennel a fideszt vádolja, és mellette meg félelmekre alapoz.
Ezt kimondani pedig valahol királyság, csak nem úgy ahogy írtad.
Brad Pitt-et miniszterelnöknek.
Simonmondja!

Milyen vak voltam eddig! De belátom hibámat, és ezentúl felelős állampolgárként én is pofára szavazok majd. Kovi "lányai" nem alakítanak pártot?
Kristl.
Ahogy tipeg-topog, ahogy sarkonfordul, az minden, csak nem tekintélyes.
Az ő tekintélye, olyan, mint a

Nagyhatalmú Sündisznócska.

Ha ismered a mesét.
A jogállamok és a nyugati civilizáció pedig távolról sem az

Igazmondó Juhászt

ülteti a bársonyszékbe.
Ha így képzeled, nálad van a defekt.
Kristl,Asmodeth.
Takonypócok és lufilányok?

Hát, ahogy gondoljátok.
Ők legalább nem nyafognak.
Korda Győrgyöt miniszterelnöknek, azt kapnánk amire számítunk és pokerozni is tud nem csak blöffölni.
Három nyugdíjemelést kihagyhatnánk, helyette a nyugdíjastagozatoknak koncertet adna.

KORDA GYURIT MINISZTERELNÖKNEK!
Kristl

Nekem ez jön le a fasziról. Vagy közelítsek máshonnan. Nekem nincs szükségem arra, de már 1990-ben sem volt, sőt 1977-ben sem, hogy felülről mondják meg, milyenek legyenek az erkölcseim, meg ilyesmi. Ha ebben a kérdésben vkiben kételyek merülnek fel, mert merülnek azért, ha úgy hozza az élet, hát az menjen templomba, igya ki magából, vagy beszélje meg a zöldségessel. De ne a hatalomtól várja, hogy megmondja, mi a frankó erkölcs.

Látom a gyíkarcúak vs áfész elnök fejüek, hogyan alázkodnak meg nap mint nap állítólagos elveik előtt csak egy kis politikai haszonszerzés céljából. Már 16 éve, hogy a korábbi évzizedekről ne is beszéljünk, de akkor legalább normális ember oda sem figyelt, mit vakkerolnak fönt, kezdte újságot sportrovattal.

Szóval kurvára és kibaszottul nagy herótom van attól, amikor ezek a faszfejek osztják az erkölcsöt. Pitiáner kis költségelszámolásaikkal, meg de-nagy-seggbebaszott-erkölcsi magaslaton állok itten a nép előtt attitúdjeikkel.

Mert én azt gondolom, vagyunk itten elegek elég nagyfiúk, meg nagylányok, hogy vágjuk, mi az erkölcsös, meg mi nem. Ezek ügyintézők vazze, akiket te meg én, meg mi küldünk a saját pénzünkből a hatalomba. nekik NEM az a dólguk, hogy erkölcsi prédikációkat tartsanak a népnek, hanem az, hogy nem hazudozzanak összevissza szánalmas kis állásaikért!!! Vágod???
Korda gyurira én is bírnék voksolni, de mi lesz a korda villa titkával? Az ő villájában vajazták le még 1989-ben antallék, petőék a zsidó pénzeszsákokkal, hogy basszanak ki velünk, hogy lopják el a 70 milliárd USD-t, amit Pelikán keres. :DDDDDD
simonmondja

Egy sündisznócskának vagy egy egérkének is lehet tekintélye. :) (kivéve ha Kókaúr :)
Egyébként meg nem is a bojnyík tolvajt...
lapi

Vágom. Mint ahogy előttem is vágták már. Az erkölcs lerontja a versenyképességet. Nincs piaca, nem trendi, elavult kacat, a múlt szemete amit le kell selejtezni hogy betteredjen a magyarland.
Értelek.

A külföldi megítélésünk azonban ennek megfelelően jön. Van ahol ez erkölcstelen akárhonnan mondják meg, és max lesajnálnak ha nekiall durrogni a magyar diplomata hogy "majd mi kitalaljuk mi az erkölcsös".
Sebaj.
Szóval Kristl, nekem inkább a hiller haver, mint az elnök úr jön be, de elfogadom, sok tekintélyelvű honfitársam igényli ezt a maszlagot. Ahhoz azért továbbra is szerényen ragaszkodnék, nekem se sólyom, se orbán, se gyurcsány, de a szentatya se tartson erkölcsi tanórákat. Mert egyiknek sem vagyok az alattvalója semmilyen értelemben sem. A szentatya tiszta dolog, távkapcs. és jöhet al bundy acoolról. Nekem bassza a csőröm az is, horn gyuszi, mi a faszért kötött paktumot rómában, miért nem a drukkerei tartják el az egyházukat, mint a franciáknál. Tudtad, hogy nálunk a tört. egyház hivatásos tagjainak nem kell tébéz fizetni??? Miért is????
lapi

hát pont ezért, ahol egy titok van, ott van több is...
lehet, hogy Korda Gyuri mást is tud, például miniszterelnökként zenekar nélkül énekelné a himnuszt állami ünnepségeken...
hogy mit, hol kell aláírni azt meg a titkárnője úgy is megmutatja...
(mindig a lap alján a kipontozott részen)
Kristl.
A tipetopa Sólyom inkább nevetséges, mint mókás.
A Kóka pedig nem közönséges egér, hanem Mikiegér.
A nyugat pedig nem lenne Nyugat, ha az Igazmondó Juhász lenne ott a menő.

Az erkölcsről
meg ne prédikáljon senki, mert
nem
megváltásért kilincselünk,
hanem csak egy szimpla demokráciát kéne elnavigálni középszinten.
Kristl

"Vágom. Mint ahogy előttem is vágták már. Az erkölcs lerontja a versenyképességet. Nincs piaca, nem trendi, elavult kacat, a múlt szemete amit le kell selejtezni hogy betteredjen a magyarland.
Értelek. "

Mellévágtál, testvérem. Nem arról beszéltem, hogy az erkölcsöt a szemétdombra kell baszni. Hanem arra, hogy egy szabad társadalomban, egy szabad embernek ne a hatalom mondja meg, mi a jó, meg rossz erkölcs.

Mert akkor jön rossz főnök, csúnya erkölcseivel, mi meg lövünk bele dunába magyarokat. Utána jön megint másik csúnya erkölcsökkel és csinálunk ávh kinzókamrát, ahol megint csak magyarokat öltünk meg. Mert mi az elmult úgy 100 évben olyan erkölcsösek voltunk vezetőileg. Mert a nép akkor télleg le van szarva, ha a hatalom kezd erkölcsről észt osztani.

ha már erkölcsi orákulum lennék, én arra biztatnék: "Kedves nép! Kurva kemény pálya a kapitalizmus, de ha összejön, lehet nyerni, az átlag megél, szegény meg az lesz, aki nagyon lúzer. Muszály, hogy tisztán láss, mi a pálya, mennyit birunk összedobni egészségügyre, oktatásra, nyugdíjra. És így tovább. De kedves nép, igyekezz bátor lenni, melózz keményen, tanulj sokat, mert akkor nőnek az esélyeid a nyerésre, de a versenyben te futsz. Mi legfeljebb orditozunk, vagy szurkolunk neked. Légy megértő a vesztesekkel, hogy veled is megértőek legyenek, ha veszítesz. De senki nem fog helyetted futni. Ez a te meccsed, vazze, Nép."

A Korda Gyuri autokrata személyiség.
Klárika megmondta, hogy mindig vele vasaltatja ki a - zokniját !
Azért még meggondolom.
lapi
1997-ben az állam által elvett egyházi vagyont kb 800 milliárd forintra becsülték, nem adta vissza az állam, és én ezt természetesnek tartom, mert ekkora vagyonnal az egyházamnak hatalmas gazdasági és politikai súlya lenne, sokkal helyesebb volt ez a járadék szerű megoldás,
Franciaországban, ilyen arányú vagyon hasznosításából könnyen tartja el magát az egyház, a hívők befizetéséből ott sem tudná eltartani magát.
Lapi!

Ha a kisember hozzállásával van a gond, ahogy többször kifejtetted, akkor valakinek mégis kellene erkölcsi tanórákat tartani. Első avagy "gyerünk csináljuk meg" Ferenc és Sólyom közül szerintem Sólyomnak több hitele van ehhez.

Megjegyzés: ezt a
mindkettőegyformaegyikrosszabbmintamásik, nemérdemessenkireseszavazni dumát ismerőseim közül azok nyomják, akikről tudom, hogy ha majd ha eljött az idő, reggel hatkor ott toporognak, hogy az MSZP-re szavazhassanak.
Nem bűn, ha valakinek van pártszimpátiája, de akkor hagyja már ezt a jaj de független vagyok, de nekem gyurcsány jobban bejön süketelést.
ne félj

"ekkora vagyonnal az egyházamnak hatalmas gazdasági és politikai súlya lenne"

Egyháznak politikai súlyt?
brrr. a hideg ráz. (A hitgyülitől is, meg xenutól is természetesen)
Korda gyuri fejéről nekem az jön le: tisztában van vele, hogy többnyire szeretik a népek, ő is szereti az embereket, amúgy sikeres, kiegyensúlyozott pali. Emelett még képes aprópénzért a sport1-en ordítani, hogy ólin. Hát vazze, ez a faszi bele tudja magát élni a játokba!!! Nem autokrata! Jó arc...
Asmodeth, soha a kurva életben nem rejtettem a véka alá, itt sem, hogy nekem az ideális politikához gyurcsány áll a legközelebb, ezért is támogatom a faszit. Miről beszélsz?
Kedves Árpád!
Értem én, hogy gőzgép(nekem se tetszik a Markó-RMDSZ harc), de pont te magad írod, hogy a párt érdekképviselet. És a magyar egyetem pártját nem fogják a román pártok támogatni. Mert nekik nem érdekük. A liberálisok elvileg támogathatnák a kissebségi oktatást, de ugye a liberalizmus keleteuropában a buzizásban meg a melegházasságban merül ki, nem az "oktatási reformban".

Szerintem meg minden határon túli magyarnak igen is össze kell fognia, el kell menni szavazni, mert egységesen, nagy szavazati aránnyal igenis kormánypozícióba lehet kerülni. És akkor el lehet érni, hogy Szlovákia, Románia betartsa az EU minimumot kissebségek terén... (hát persze, hogy jobblenne, ha maguktól betartanák, igazad van, de nem fogják, mert egyenlőre nem érdekük)
Ne félj!

"sokkal helyesebb volt ez a járadék szerű megoldás,"

Miért is nem fizetnek a papok, az egyházi egyetemek professzorai, meg fűtői tébét ebben a kurva országban. Mert elvették a komcsik 45 után???? És ezt te kibírod röhögés nélkül???

Hát én meg azt gondolom, hogy nem arra fizetem az adót, hogy abból a nagyseggű, cölibátusban elhülyült és kádár rendszerben súlyosan kompromitálódott (ez nem lengyelország volt, vazze) papság irjon kőrlevel arról, hogy kotonnal nem szabad kúrni, amikor aids meg ilyesmi. Egy normális demokráciában a vallás. a lelkiismeret mindenkinek a magánügye. Abba nemigen pofázhat bele senki. (Ha törvényes keretek között élsz saját erkölcsi szabályaid szerint.)

Nem arra való az adó. Fizessenek a papok, meg a drukkerek bármelyik történelmi egyházról is van szó!!!!
"Most én kire szavazzak, bakker. Hát gyurcsányékra nem, mert ezt a szart ők hozták össze, meg hazudtak"

Nem úgy hangzott, mint a támogatás. Inkább, mint a "nincs kire szavazni" modern népmese. De régebbi kommentjeidet átnézve belátom árnyéra vetődtem, bocs.
Szerintem nem számít, mit egyezkedett Migyulánk a Szentatyával.
Adjuk vissza az egyházi birtokokat.
Aztán ők is visszaadják Szvatopluknak, és mindenki kárpótolva lett.
lapi

Mint írva volt a köztársasági elnök "közjogi méltóság". Tényleges hatalma nincs, max reprezentál. Na a közerkölcs a reprezentáció része.
Tudod nem azért van hogy ha fényképezik mosolyog, hanem ilyenkor néha mond egy két szót, hogy ő hogy érzi. Ez van. Nem hatalom, és nem hatalomban mondja meg. Valamit nagyon kavarsz itt...

Pláne, hogy ezt nem is kellene megmondani felülről, sőt a hatalom lett bírálva.

Én se szeretném ha politikai hatalmat kapna az egyház. :)
Asmodeth.
"árnyékra vetődtem"
Látod-látod. Egy mondat, az még nem a történet. És főleg nem a veleje.
Azt már olvastad Lapitól, mikor az asszony a bűn útjára lépett?
Nincs miért, Asmodeth. Ezért veszélyes kiragadott részletet idézni. nagyon nem mindegy, mit ragadsz ki. :D
Kristl.
A közjogi méltóság beszéljen nyilvánosan az érzéseiről?
Látszik, hogy nem tudod, mi fán terem a reprezentáció.
A protokoll lényege, hogy ne beszélj az érzéseidről.
Inkább jelenítsd meg a pozíciódat.

Sólyom eltévesztette. Az ő pozíciója nem a tánc és illemtanár.

És ne bíztasd, hogy kamingáutoljon, mert még elválnak a försztlédivel.
Kristl,

"Tudod nem azért van hogy ha fényképezik mosolyog, hanem ilyenkor néha mond egy két szót, hogy ő hogy érzi. Ez van. Nem hatalom, és nem hatalomban mondja meg. Valamit nagyon kavarsz itt..."

Miért kavarok? Világos az álláspontom. Azt gondolom, nem azért kapják a fizetésűket (az adónkból, így az enyémből is) a politikusok köztársasági elnőktől polgármesterig, hogy erkölcsi kérdésekben oktassák a népet. Egyszerűen nem arra tartjuk őket, hanem arra, hogy vezessék, ha úgy tetszik manageljék a közös ügyeinket. Mert mi (Te is én is, de a hullarészeg sírásó is) szabad emberek vagyunk, szabad akarattal. Miután választás útján megbíztuk őket közügyeink intézésével külpolitikától egészségügyig, hát azt várom el tőlük, hogy elmondják mire basszák el az adóinkat. Meg azt is, mire tervezik elbaszni. Én, a szabad polgár megértem ezt, szétnézek a politikai piacon és arra szavazok és olyan alapon, ahogy nekem tetszik. Megszámolják, kihirdetik győztest, mehetünk aludni.

Mi a fasz ebben a kavarás???
simonmondj, lapi

tulajdon, az akkor is tulajdon, és ezen alapul a kapitalizmus, ha az egyházi tulajdon volt, tök mindegy hogy nektek mi erről az ideológia véleményetek (praktikus, mint a kommunistáké, ha nem vennétek észre)
tehát ezt tiszteletbe kellett tartani, szerintem helyesen, értéke a Katolikus egyház esetében kb: 800 milliárd,+ a többi egyház,

Így aztán a Ti Gyulátok jó üzletet kötött a Szentszékkel, méltányosak volt az állammal szembe. ( Rákosí pajtást kellene megkérdeznetek hova kurta el ezt a vagyont is). A sok politikai demagógia közül legalább ezt felszámolhatnátok magatokban.
Ha repivatizáció lett volna, akkor a magyar vállalatok listáját nem a MOL és nem az OTP vezetné, hanem a Katolikus Egyház. Akkor bizony joggal retteghetnétek a hatalmától, most meg rágogdhatok a koton-kérdésen. Nem mindegy ugye?
Én mint az egyház tagja örülök, hogy így alakult.
lapi

A közerkölcs közös ügy. Azélrt van benne a köz. Mi lenne szerinted az államfő feladata? Mert a fizetésed elbaszásához annyit tudott szólni, hogy rászólt P. St. Feriékre. Aztan ebben kimerült.
Tehát mi lenne az ő feladata szerinted?

simonmondja...
Attól tartok van némi fogalmam róla.
Gyanítom vezetésről is több fogalmam van, mint mondjuk neked.
Kedves TWÁ, kedves mindenki,
nekem mindenről az jut az eszembe, hogy már unalmas a meddő világmegváltás. Az úristen sem tudja, mik történnek igazából, mindenki észt oszt, oszt nem történik semmi.
Mi lenne, ha a felvetett témáról is esne szó? Mármint,
"hogy erdélyi magyar pártnak vagy pártoknak lenniük kell – ez csak taktikának elég. A stratégia akkor ér célt, ha feleslegessé válnak."

Kedves TWÁ, ennek annyi a realitása IMHO, mint Lenin atyánk kedvenc államelhalásának.

Nos?

Ne félj!
Tulajdon - volt -. De már nem az.

Mert a csúnya történelem így hozta, hogy elvették.

Mielőtt egyházi tulajdon volt, már akkor is volt ott valakinek krumpliföldje, és az se biztos, hogy visszakapná az egyháztól.

Az egyház sokszáz évig egy ugyanolyan erőszakos hatalom volt, mint
a komcsik.

A történelmet visszaforgatni, ez tipitkus jobbos mantra.

Csak az a baj, hogy mindig megáll valahol az a visszaforgó kerék.

Erre említém, hogy visszaadhatnánk az egész Kárpátmedencét is, mert előtte másé volt.

Komcsi az, aki a nép uralmát hirdeti, a nép nevében, a nép élcsapata által, a közös tulajdon győzelmével a
gaz kapitalista tőke ellen.

Asszem ez te vagy kettőnk közül.
Micsoda vérnősző baromságokat beszélsz itten, Ne félj!??? Mi közöm van nekem rákosihoz, amikor 53-ban születtem????
Ha az egyház tagja vagy, az a Te döntésed, soha nem korlátoználak ebben a jogodban. Csak azt mondom, az egyházadat Te tarsd el, meg a többi hívek. Ha nincs pénzük nagy templomokat fűteni, akkor jöjjenek össze kisebben. Én az alkotmányból indulok ki, ami a vallás és lelkiismeret szabadságról beszél. Leszarom a horthy korszakot, mert akkor rögtön foglaljuk vissza erdélyt is, meg fiume is kéne opatijával, csípem az adriát én is.

Dobjátok csak össze a lét, ki mennyit bír, aztán abból gazdálkodjatok, de az én zsebemből vegyétek ki a kezeteket!!!

Kedves Lapi!
Te néha értelmesnek látszol, de amikor egy az egyben bevallod, hogy szereted a fletót akkor, kicsit gyanús leszel. Azt mondod jogi végzettséged van. Ahhoz, ha jól gondolom a te idődben is az irodalmat és a történelmet kellett tudni. Tudom akkoriban mind a kettót hamisították, de azért ennyire talán nem:
"Nincsen sok választás. Azért nincsen, mert elkúrtuk. Nem kicsit, nagyon. Európában ilyen böszmeséget még ország nem csinált, mint amit mi csináltunk. Meg lehet magyarázni. Nyilvánvalóan végighazudtuk az utolsó másfél-két évet. Teljesen világos volt, hogy amit mondunk, az nem igaz. Annyival vagyunk túl az ország lehetőségein, hogy mi azt nem tudtuk korábban elképzelni, hogy ezt a Magyar Szocialista Párt és a liberálisok közös kormányzása valaha is megteszi. És közben egyébként nem csináltunk semmit négy évig. Semmit. Nem tudtok mondani olyan jelentős kormányzati intézkedést, amire büszkék lehetünk, azon túl, hogy a szarból visszahoztuk a kormányzást a végére. Semmit. "
Ezért szerted te a fletót ügyész vagy ez hűzlen kezelés, ha nem politikusról hanem vállalat vezetőről van szó, és a stílus. Lapi, Lapi nem vagy te jogász csak játszod itt.
Üdv Peliká
Kristl.
Ha vezetés alatt Sólymot érted, akkor gond van.
Ő nem kapott felhatalmazást vezetésre.
Kérdezd meg Viktort.
Arra szavaztak , hogy Sólyom vezessen, vagy arra, hogy azt mondja, amit ők a szájába adnak?
Pelikán a falvédőről.
Ezt szeretem legjobban, amikor kórusban mondják, hogy

hazudott, mert ő is megmondta, hogy hazudott.

Ez olyan bájosan együgyű.
Kedves Simon!
Te mondád nem régen, hogy az orbán cigány, már ne haragudj, de szegény Kristl mit kérdezzen egy cigánytól, még ellopják a pénztárcáját míg érdeklődik.
Üdv Pelikán
Dr.Pelikan et!

Bele-bele olvasgattam a Pali gyerek/Lapi/
agyömléseibe,hát egy lókorházi kedvesnővér is jobban ért a politikához.Szerintem.

Jártam a gát felé,látom a sok embert,sorban a kunyhó előtt,jóemberek,mi történt itt,kérdem aggódva?

Jöttünk csodálni a gátőrelvtárs türelmét.

Hát az van néki,nyugtáztam,megkönnyebbűlve,megvakartam a morzsi fületövit,aztán eltüntem a ködös félhomályban,konkrétan,láttam amint vakapád még utánnam nézett,hallottam sóhaját a szebb jövőért.

Hát csak igy tovább,szoritok.
Kedves Simon!
Látom kezdesz belemelegedni, gondolom a fletói úton haladva az együgyűt követi még erősebb címkézés is.
Na kicsim, én nem mondtam, hogy hazudott csak bevágtam egy részletet a beszédéből, amit fogadjunk nem olvastál végig.
Szóval kedves arról, hogy szégyenled a hajlamod és ezt aroganciával próbálod kompenzálni nem én tehetek.
Üdv pártunk, és kormányunk bölcsességében bízva Pelikán az együgyü
UI: igen együgyű mert csak egy ügye van szemben a fletóval akinek több is
Kedves Pelikán.
Nem mondtam ilyet szegény Orbánról.
Azt te csak gondoltad.
De gondolni szabad.
Hát gondoljad.
más
A deficites gazdálkodás még nem hűtlen kezelés.
Ezt is megmutathatnád, hogy honnan olvastad ki.
simonmondja

Először is a vezetést ti kéritek rajta számon. Noha mint irtad, az nem az ő dolga... és én is irtam. Szóval mintha már megint kommunikacios zavar lenne odaát.

Azonfelül sztem nem azt mondja amit a szájába adnak. Ez a fő gond, hogy el se tudja képzelni valaki, hogy nem azt mondja... érted?
Szal mintha nagyon dualista lenne egyesek világképe, akkor is ha "ők választották meg..." mivel onnantol nem kötelező a buli.

Öreganyátok.

TW. Nem reagál arra amit a topicbeli dolgára irtunk. Sőt, igazság szerint 4-5 emberen kívül senkisenem reagál arra.
Ez kb a témáról mindent elárul.

Mindenki tudja, hogy nem jó a megosztottság, mint ahogy azt is hogy az tipikus magyar. De mér baj az ha a megosztottságuk ideologiai alapu ha a nemzetiségi alap alapból baj?
Nekem csak ezzel a logikai bukfencel van bajom Tóta írásában. Azonfelül meg elvileg a magyar a eu hivatalos nyelveinek egyike, ezért olyan helyen ahol nagy szammal élnek, az eu területén belül, és nem élhetnek a nyelvükkel... az gázos.
Ha meg ilyen van, akkor logikus hogy egymast keresik. Azt hogy gyikok az egy dolog, az hogy megvan az anyaországi kvarc az mar nem csak az ő saruk, hanem a mienk. Logikus hogy a "nagyobb tesóhoz" próbálnak idomulni, mert ha ő nincs ki vagy mi marad? Elég ijesztő... az már egy dolog hogy a tesó oylan amilyen egy ideje.

Magor sikere remek, ám kérdés sikerében magyar lesz e vagy hirtelen románná válik majd, és minden marad a régiben...
Bukás esetén nem e lesz a bukás oka hogy magyar?
Aztán Erdélyben miujság?
Van mán hó?
Vagy csak hűhó?De az marha nagy.

A liberálisok meg molesztálják még a kecskéket a zord Kárpátok selymes lejtőin?

Nem erről indult itten a szó?
Kedves Pelikánom.

Már hallgatom is a Fletó-beszéd többi tanulságos részletét.
Igérem, hiány nélkül el fogom olvasni.
Kedves Simon!
Fletó lehet okos is, szép is, de

sarkában egy cigány szaporázza,

aki köpködi, átkozza, és még fütyülője is van.

Nyomukban a szurtos purdék.

És most pont visítoznak.

Akkor itt a győzikére gondoltál, bocsi.
Üdv Pelikán
Pelikán drága!

"Kedves Lapi!
Te néha értelmesnek látszol, de amikor egy az egyben bevallod, hogy szereted a fletót akkor, kicsit gyanús leszel."

Érdekes, én pont fordítva látom! Szerintem Te néha értelmes dolgokat bírsz mondani, el is kell gondolkozni róla, aztán mintegy ördög, beugrik gyurcsány, és beindulsz ezzel a hülye és gyerekes "fóbiával" hazudott, monnyon le, már szinte látom is, hogy előkapod a kolompot és tekernéd százzal, csak mondjon már le.

Persze a blogg-olvasó majd eldönti, kinek van itten igaza kettőnk közül. Fogadjunk, hogy lesz, aki Veled és lesz aki velem, s ez így okay.

Viszont lenne egy konkrét kérdésem Hozzád. Szerinted az gyurcsány gyengeségére, vagy éppen erősségére utal, hogy nem tudtok leszakadni a köpködéséről???
Lenin,

"Bele-bele olvasgattam a Pali gyerek/Lapi/
agyömléseibe,hát egy lókorházi kedvesnővér is jobban ért a politikához.Szerintem."

Így már értem, miért Neked van igazad.
visszajöttem, de minek?
lapi:
" Muszály, hogy tisztán láss, mi a pálya, mennyit birunk összedobni egészségügyre, oktatásra, nyugdíjra"
ez komoly? így beszélnél a néphez???
muszály???
osztod itt a tisztánlátást...?

mindenki veri a magáét, ha meg valami kritikai megjegyzés felmerül a kis országnkban folyó igen sajátságos kapitalizálodás kapcsán, akkor jön a "nehogy má a fityesz"...

vazzeg, mint pavlov kutyája a csengővel, nyáladzotok...
já éjt, kívánom, hogy makulátlan piachozó kritikánfelüli szent ferenc tegyen jót ma is - veletek.
Istenem, nekünk meg add meg, hogy egyszer, egy napon országunk megisztuljon a reárakódott szennytől.
bmen
Kristl.
Én Sólyomtól, mint a többi elnöktől is, nem vártam mást, minthogy tudjon

megjelenni nemzeti ünnepeken - ez gond nála -,

beszélgetni más elnökökkel- erről nincs véleményem,

viselkedni, mikor dolog van - a kézfogással gondjai vannak,

és egyébként, legyen képes némi párbeszédre - mint politikai szereplő - , de ez is gond nála, mert

kijelentette, hogy őt senki véleménye nem érdekli,
és ne is fárassza magát senki azzal, hogy őt kritizálja, mert nem fogja meghallgatni.

Nos, talán így kimondhatom, hogy alkalmatlan elnöknek.

Kedves Simon!
Látom nem csak az öszödi beszédet nem olvasod, de a btk-sem, hiba nagy hiba. Kis izelítő:
" Hűtlen kezelés

Akit idegen vagyon kezelésével bíztak meg és az ebből adódó kötelezettségét megszegi, és ezzel vagyoni hátrányt okoz, megvalósítja a hűtlen kezelés törvényi tényállását . A bűncselekmény elkövetője csak az idegen vagyon kezelésével megbízott személy lehet.

A hűtlen kezelés elkövetési tárgya

A bűncselekmény elkövetési tárgya az idegen vagyon. A vagyon ingó, ingatlan dolgok és egyéb vagyoni jogosultságok összességét jelenti. Idegennek akkor minősül, ha nem az elkövető, hanem rajta kívül álló harmadik személy - a sértett - tulajdonában van."
Ugye az állam tulajdona, ugye nem csinált semmit és ezzel vagyoni hátrányt okozott, ugye ő a megbízott személy a vagyonkezelésre?
Mondtam ugye, ha egy vállalat lenne, mint kóka úr mondá vállalat vezető vagyok vállalatom a Magyarország részvénytársaság. Milye jó, hogy nem így van, már ülnének a sitten.
Szóval kedves Simon én nagyon szertem a fajtádat, hiszen folyamatos szórakozást nyújtotok nekem, tenger szabadidőm közepette. A fletófan a legmulatságosabb emberfajta, főleg az okosabbja, hiszen érzi hajlama nem természetes így próbálja magyarázni, mint Gézuka mikor rajtakapják: tudod mama, az ödönnek olyan jó kemény a feneke és ha tudnád, hogy mit tud az édes kis szájával, ó mama nem lennél ily dühös.
Szóval én hálás vagyok nektek felvidítjátok napjaimat.
Üdv Pelikán
Pelikán , barátom.

Mondom.
Gondolni, azt szabad.

Láttad az -Egészséges erotika- c. filmet?
simonmondja

Amit levágtatok az nem kritika. Jól teszi hogy meg se hallgatja.
Egyébként meg tud jelenni nemzeti ünnepeken szvsz. Kézfogással meg nincs gondja, csak visszatért ahhoz a gondolathoz, hogy nem fog kezet akárkivel.
Lapi!

"Így már értem, miért Neked van igazad."

Köszi.Ez gyorsan ment,igaz nem volt túl bonyolult.
Kedves Pelikán.

A hűtlen kezelést nehéz úgy megvalósítani, hogy azt mondjuk, nem csináltunk semmit.

Erre még a Polt Péter próbaügyész sem tudna vádat alapozni.

A kijelentések legfeljebb akkor okoznak vagyoni hátrányt, ha rosszhírét keltik valakinek.

Nálunk az ország csődhelyzetének hírét -
talán te is tudod, hogy kik keltették.
Kedves Lapi!
Fent már leírtam neked a magyar rendszerváltásról szóló alapvetésemet. Azt érdemben cáfolni sem próbáltad, fletó annak a folyománya, hogy ilyen agyatlan az még plusz. Amikor céloztam politikai hülyeszövegeire azt hiszem te mondtad, ha nem bocs, de akkor csak a sanyi lehetett, hogy politikusi baki. Sok a baki, terroristák, öregecskedő, megváltó a zsinagógában stb. E miatt mondom én neked ez az ember fel sem fogja hol van, neki ez egy játék, csak tudod emberek életével jövőjével , egzisztenciájával játszik.
Te csak szeresd, ha már a szadeszből ennyi maradt, én nem bánom, csak ne hidd, hogy aki nem szereti annak van fóbiája.
Tudod bárkiért rajongani nem vall önálló gondolkodásra a fletóért rajongani még egyéb problémákat is sejtet.
Üdv Pelikán
Kedves Simon!
Nem csinált semmit, hogy működjön a gazdaság, de felvett egy valag hitelt, amit elbokázott a kár szászerűsíthető.
"Nálunk az ország csődhelyzetének hírét -
talán te is tudod, hogy kik keltették." Tudom és azt is tudom kik adtak hamis adatokat az uniónak, ha nagyon akarod előkeresem, hogy az apeh miként értékeli a hamis mérleg fogalmát.
Üdv Pelikán
Kedves Pelikán! Akkor mégegyszer megkérdezem Tőled, mielőtt megyek dévédézni, erre vhogy elfeledkeztél válaszolni:

Szerinted az gyurcsány gyengeségére, vagy éppen erősségére utal, hogy nem tudtok leszakadni a köpködéséről???
Kristl.

Lehet szarni a világra, lehet durcáskodni. Neked.

Neki munkája lenne az ország képviselete.

Ezt ő úgy próbálja ellátni, hogy nem beszél senkivel.

Hát, ez is mond valamit az országról.
simon

"Mert a csúnya történelem így hozta, hogy elvették."

A történelem így hozta, szerintem inkább a Vörös Hadsereg.
Na de ez inkább elvi kérdés, a tulajdon kérdése, ha a Te nézeted szerint csak úgy el lehet venni, arra hivatkozva hogy nem tetszik a pofátok mert ti katolikusok vagytok, én meg liberális... hát akkor, most megint egy új világrend felé haladunk...
Az ősközösség, a kommunizmus, most
kezdődik a..... nevezd meg kérlek, léhy névadó Te...
"Nálunk az ország csődhelyzetének hírét -
talán te is tudod, hogy kik keltették."

Most értettem meg igazán, a fleto gyerek nagyságát.

Voltak itten gaz,meg hazug emberek,akik csak úgy keltettek mindenfélét.
Aztán a fleto azt mondta:
nem hazug a magyarnak az a fele,még ha hazudik is állandóan,aztán megcsinálták,hogy tényleg,majdnem,már csak pár lépés.
Ránk ne mondja senki,pláne rám,én megcsinálom azt is.Miazhogynaná!
Hagyjál már, Ne félj! Én nem akarok elvenni semmit az egyháztól, csak azt akarom ő se vegyen ki adót a zsebemből. Azt a hívek dobják össze. Bonyesz??? Jóéjt...
Kedves Pelikán.

A számszerűsítéssel és mérlegekkel nem próbálkoztam.
Mert esetleg el kellene kezdeni akkor, összeszámolni, hogy mennyi lével vették át a mérlegfőkönyvet, és már ott bajok lennének.
Nem vagyok egy könyvelő, de remélem, te meg tudod nevezni az őket megelőző kormány (Orbán-Torgyán) főkönyvi számait, ahonnan elindulhatnánk.
Remélem nyilvánosak voltak akkor az adatok, annak ellenére, hogy nem is volt abban az évben költségvetés.
Kihagyták a lehetőséget.
Talán nem gondoltak rá, hogy valakinek ez a kis azévi adat fog hiányozni a választásokon a döntéséhez.
Kedves Lapi!
Ugyan ez megvan fordítva, itt már több ízben mikor elfogyott az érv jött ov, mint főmumus.
Tudod, a többes szám nem jó, én nem azonosulok a többiekkel, mert más okból és indokkal nem szeretem.
Egy mert úgy lett az aki, ahogy lett
Kettő mert műveletlen bumburnyák,
Három mert közkincsé tette a dumapolitizálást
Gyurcsány erős abban, amit be is vallott úgy tud hazudni mint senki más ezért veszélyes mert, ha ilyen okos tojások mint te is beveszed a reform dumát, akkor vaj a nálad százszor tájékozatlanabb, butább magyar bunkó hogyne venné be. Négy év semmittevés után dumával nyert, ezt újra megteheti, anélkül, hogy bármilyen érdemi eredményt elérne. A média háttere megvan plusz ott vagytok hozzá ti, számomra talány emberek, akik szintén benyaltátok a reform sódert, plussz az előre megfontolt szándékkal komcsik.
Ha erőnek nevezzük azt, hogy valaki gátlástalanul képes minden nap mást mondani érdekei szerint, akkor igen ő erős, de hogy ti akik mindezért kedvelik kik, vagy mik vagytok azt jó izlésem gátolja konkrétan megfogalmazni.
Üdv Pelikán
simonmondja

Szerintem Sólyommal semmi baj nincsen, csupán ahhoz is ostoba vagy, hogy értelmezd a nyilatkozatait. Ezt meg helyetted senki nem teheti meg.
Nyomod ezt a kézfogásos fasz propaganda szöveget, adhatnál magadra annyit, ha már ilyen fiatal vagy használod az agyad.
És megtisztelhetnél azzal, hogy nem böfögsz ide jópofizva szimpla propagandát.
Ne félj!

Sajnálom az egyházi birtokaidat - komolyan.

Biztos örülnének a pannonhalmiak, ha minden földjüket, házukat visszaadhatnák, mert egyszer, valami ántiidőben az az apátságé volt.

Sajna, nem tudok hirtelen sok egyházi birtokot fölsorolni, de te majd megmondod, hogy melyik falu szedje még a sátorfáját, hogy visszakaphassátok, ami nektek jár.

Akkor lécci soroljad a bitorló területfoglalókat.
Ne félj!

Őszintén.
Szarok a nyilatkozataira.
Így volt ez régen is, de mióta hallottam ezt a kis véleményét arról, hogy ő is szarik mindenki másra, azóta
pláne nem akarom sehogyse értelmezni.

De, kérlek.
Nem szólok egy szót se többet róla.
Nem fog nehezemre esni.
simonmondja

Sokmindenkivel beszél, és sokmindent nyilatkozik, tudtommal sokmindenki beszélhet is hozzá.
Pártmunkások "kritikáját" meg magasról le* és ez így van jól.
Nem durcáskodik hanem kiáll az elvei mellett. Az meg hogy páran ezt nem tudják ésszel felfogni nem az ő hibája.
Kedves Simon!
Újra leírom mert látom nehéz ez neked.
GDP arányos adósság százalékban:
1998 61,5
2001 52,3
2007 70,2 lesz
Ez tudod azért fontos, mert a költségvetés egy jelentős tétele az adósságtörlesztés, az idén csak ez a tétel 300milliárddal magasabb, mint tavaly.
Ha esetleg arra célzol, hogy az orbánék loptak, akkor nagyon ügyesek voltak, mert közben az adósság állomány mértéke 10%-kal csökkent. A fletóék meg nem loptak oszt 19%-kal nőtt. Tudod az érdemi politizáláshoz nem elég néha elővenni a párttag könyvet és elmélázni, hogy milyen jó volt az a kis fekete a kisz táborban. Meg az se elég, ha nem mondjuk, de gondolunk rá, hogy az ov cigány.
Tudod, ha nincs belekényszerítve koalícióba két ügynök párttal, akkor talán még jobb eredmények lettek volna, tudod a szabadi béla kisgazda volt és még az orbánék alatt tartóztatták le.
Szóval nem kellene könyvelőnek lenned, hogy néhány dolgot beláss, elég lenne, ha a fejedet gondolkodásra használnád úgy, hogy feleded amit a pártiskolán belédvertek.
Üdv Pelikán
simon, lapi

sokat tesztek azért, hogy megkedveljem Orbánt, bár semmi erőszak nem lehet úrrá rajtam, legfeljebb a gyurcsány-fanok okozta kilátástalanság...

"Egy dakota közmondás is elhangzott, miszerint nem a disznók szokták maguk után kitakarítani az ólat."

Ezek a dakoták tudtak valamit.
Szájmon!

Majdnem igazat adok neked,én se komelom a prezidentet,tavaly szeptemberben nagyobbat kellett volna az asztalra csapni.

Egy kicsit viszont neki is igaza van.Én se mernék a Fletohoz közel menni,pláne meg fogdosni,pedig gyerekkoromban minden szart kézbevettem,de hátha,talán el lehet kapni valamit.
Máma mán minden lehetséges,én is be lennék tolva egy hangyányit.
simonmondja

Neked gondolom nincs problémád az olvasással, olvasd már el hangosan amit lapi írt:"Én nem akarok elvenni semmit az egyháztól, csak azt akarom ő se vegyen ki adót a zsebemből."

Te is úgy érted, hogy ezek szerint lapi bement vasárnap délután az APEH-ba és befizette az eltitkolt jövedlme után az adóját?
Kedves Pelikán.

Pártiskolai tananyag előttem ismeretlen.

Ha volt benne valami az adósságkezelésről, azt tőlem ne kérd számon.

Bocs kedves Simon!
De éppen úgy nyomod a sódert mint a laci bá itt a tanszéken. Tudod ő 30 évig volt a falu párttitkára. Amikor a fél lábú lajos egyszer azt találta mondani, hogy nem értelmiségi mert nincs diplomája, hazament és behozta a marxista leninista esti egyetemen szerzett oklevelét. A dokival hülyére röhögtük magunkat és a vége az lett, hogy kicsit be is kaptunk.
Szóval mindig ő jut eszembe amikor te nyomod itt a sódert, de ezek szerint te született tehetség vagy csak gratulálni tudok hozzá.
Üdv Pelikán
Ne félj!

Kár , hogy nem sorolod az egyházi birtokokat, amit vissza kéne adni.
Az érintett falvak lakói és földtulajdonosai biztos repesve várják.

Lapi jövedelméhez nincs közöm. Gondolom elég, ha a magaméval törődöm.

Mindenkinek sok sikert az orbánsághoz.
Vekkerórát, sípot ne felejtsétek otthon.

Disznó alatti takarításban elfogadom Orbán szakvéleményét.
Lássátok, kivel van dolgotok.
Kedves Pelikán.

És nem ez az egyetlen, amiben őstehetség vagyok.
De látod, nem török minden téren babérokra.
A ganézást példul kihagyom.
Kedves Simon!
Sajna nagy valószinűséggel az adósság kezelés nem volt tananyag a párt iskolán, mint a fenti számok is mutatják, az pedig, hogy ez téged hidegen hagy mást mutat, ha kitalálod mit, kapsz egy jegyet a jövőévi koncertre amikor a fletó újra együtt lép fel Bangó Margittal.
Üdv Pelikán
simonmondja

Mi van Te is valami rekvirált házban ücsörögsz, mint Fletó?

Nem lenne jobb, így utólag kifizetni az árát? Mert hátha jön valaki és a ti példátokra hivatkozva elveszi a házatokat.

Itt a vitát indító hszm:
"Ne félj! 2007.12.02. 17:40:52
lapi
1997-ben az állam által elvett egyházi vagyont kb 800 milliárd forintra becsülték, nem adta vissza az állam, és én ezt természetesnek tartom, mert ekkora vagyonnal az egyházamnak hatalmas gazdasági és politikai súlya lenne, sokkal helyesebb volt ez a járadék szerű megoldás,
Franciaországban, ilyen arányú vagyon hasznosításából könnyen tartja el magát az egyház, a hívők befizetéséből ott sem tudná eltartani magát."

Maradjunk annyiban, hogy vagy figyelmetlen vagy, rosszabb estben csak szarkeverő,

Kedves Pelikán.

Szó mi szó, nem gerjedek az adósságkezelésre. Kérlek, ne vedd bűnömül.
Nagyon megtisztelsz, ha beavatsz, vajh mi okot sejtesz emögött.
Jegyigényemről ezzel le is mondok.

Bízva mielőbbi válaszodban:

Simon
aki nem az angyal.
Ne félj!

Nem tudom, mi volt a házam helyén 60 éve.
Az is lehet, hogy nagyatyád makkosa.

Rajta leszek, hogy bárkié is volt hatvan éve, annak most rögtön visszaadjam.

Már csak azt kéne megmondanod, hogy pontosan melyik év melyik napjának tulajdonbejegyzését kellene a levéltárban kutatnom.

Nehogy rossz ópapának utaljam a lét.

simonmondja

Ezek szerint a magánosítás elején anno a kárpótlás ellen voltál. :)

"Egy dakota közmondás is elhangzott, miszerint nem a disznók szokták maguk után kitakarítani az ólat."

Volt ovinak másik is: "A hídon akkor kell átmenni, amikor odaérünk."

Mind a kettő nagyon igaz. Elhiszem neki.

Miért is?

Tavaly ősz - permanens tüntetésekkel lemondásra kényszerítjük a kormányt. Ebből annyi maradt, hogy azóta sem mennek be a nap tévébe, amivel valljuk be, nagyon kibasztak gyárfásékkal, de különösen az mdf-fel.

Még mindig tavaly őssz: Faszom tudja már hány napos ultimátum a kormánynak, hogy monnyon le. A visszaszámláló órára fidesz honlapon azért emléxem.

Most meg határozatlan idejű vasúti sztrájk, ami majd átcsap általános sztrájka, kormány meg lemond, mert áll az ország, nép új választásokat akar.

Mindez a karácsonyi vásár kellős közepén!!! Erre a szmájli kevés, kedves Pelikán és álmodozó társai.

BRUHAHA és még nagyobb BRUHAHA!!!

Szóval sztrájkulunk, de előbb még hazavisszük a fa alá a plazmatévét...

:DDDDDDDD

Be vagyok szarva, mindjárt dől a kormány én meg bújtathatom gyurcsányt a pincémeben!!!! Jujjjj.....
Kristl.
A magánosításkor , példul a kárpótláskor nem örvendeztem.
A fiatalok kontójára kaptak az öregek tulajdont.
A téeszek felosztásával a fiatalok maradtak munka nélkül.
A lakások megvételével a fiatalok maradtak lakás nélkül.
A cégek szétlopásával a fiatalok kerültek kényszervállalkozói helyzetbe.

Én fiatal voltam, gyerekes, lakás nélkül és ki lett adva az ukáz, hogy spóroljam össze, ahogy tudom.
Ez itt a szabad világ, ahol lehet szabadon híd alatt aludni.

Szóval szerintem nem jó ötlet a későbbi korok embereivel kifizettetni a régi rendszerek rablásait.

Igazságtalan és padlóra küld mindenkit.
bocs, még korán van. össz=ősz, pincémeben = nagyszekrényemben. Azóta eszembe jutott, nincs is pincém.
Vendéghaj Sanyika,

sajnos nem sok mindenre volt való az a sok sor, amit leírtam épülésedre. Kavarsz keversz, "magasabb szint"-ezel, míg az alapvető elemi dolgokkal sem vagy tisztában.

Komám, neked van "csírke" - höhö, így írta, pedig az i és í messzi van ám egymástól, elütni nem lehet:-) agyad.

A végén azért kezdtél rájönni, hogy árnyaltabbak a dolgok a fekete-fehérnél, ezért picit megdicsérlek, csak azt nem tudom, miért kellett ehhez velem fölöslegesen vitatkoznod, amikor kezdettől fogva ezt mondom.

Nem baj, biztosan jól esett egy kicsit idegeskedned, mostmár rilekszejjé.
Na, csak lezárásként Sanyi ügyben:

Sanyika nagyon szeret ám hazudni, és részleteket kiemelni az egészből.

pl. tőlem ezt idézte: "káros az a hozzáállás, hogy magán=jó"

eredetileg: káros az a hozzáállás, hogy magán = jó, MERT elveszi az érveket az átgondolás elől."

Ezt miért is volt fontos mondanom Sanyi babának?

Sanyika meggyőződése, hogy a kövér amerikai emberek egészségi állapota nem egészségügyi kérdés.
Kérdem én, MIÉRT NEM?????

Érvként azt hozza, hogy ez életmód kérdése, és ezt piaci alapon (pl. egészséges kaját áruló cégek saját termékeinek kampányával) kell megoldani, illetve állami kampányokkal.
És nem veszi észre, hogy ez kurvára nem megy, (már csak azért sem, mert pl. a táplálékkiegészítőket is az egészséges ételek közé sorolják a tudatlanok, pedig legtöbbjük kifejezetten káros hosszútávon) és az amcsik egyre kövérebbek, és majd minden egészségügyi mutatójuk gyenge-közepes, hiába is minden kampány akármilyen szinten.
Viszont messze itt a legdrágább az egészségügyi ráfordítások GDP-ben foglalt százaléka.

Magyarul: az USA ékes bizonyítéka annak, hogy a piaci egészségügy NEM OLDJA MEG az amerikai nemzet egészségügyi makroproblémáit. NEM IS TEKINTI FELADATÁNAK.
Piaci eszközökkel turbózott fogyasztás hajtja a zsírba az (egyébként emergency esetekre kiválóan felszerelt) igazán kiemelkedően drága piaci eü karjaiba a hájas ex-rednekkeket. Így aztán - teljesen jogosan - egy drága, és hosszú távon bizonyítottan szar egészségügy képe rajzolódik ki a tengerentúlon. El kell dönteni, melyik a fontosabb: zsinórban végezni 18 éves gyerekeken elhájasodás miatti szívműtéteket minden megyében egy erre speciálisan szakosodott kórházban, vagy olyan egészségügyi állapotokat próbálni teremteni, ahol erre nincs szükség. Vagy ha van is, századannyira.


Ebből könnyen kikövetkeztethető (lenne másnak, mint Sanyinak), hogy az egészségügyben érdekeltek nem feltétlenül érdekeltek a népegészségügy javulásában.Sőt.

EZÉRT fontos, hogy ami magán, azt ne fetisizáljuk ÁTGONDOLATLANUL, mert benne lehet a pakliban, hogy úgy járunk, mint a csipszzabáló nésön: drága egészségügy, egészségtelen emberek.
Azért nem ártana előbb feltenni a kérdést magunknak, hogy valóban ezt akarjuk-e.

Természetesen vannak jóval olcsóbban és hatékonyabban működő állami egészségügyek is. Meg NAGYON SZARUL működő állami egészségügyek is.
Természetesen ezeket sem kell fetisizálni, hanem ÁTGONDOLNI, tanulni belőlük.

Rajokban kell(ett volna) küldeni tapasztalatszerzésre az ezen a területen irányításra/kontrollálásra kiszemelt embereket az utóbbi években, hogy egy kis hazánkra optimalizált egészségügyet sanszunk legyen összehozni.

Ezeket itt feljebb mind leírtam, és most csak Sanyika okulására foglaltam össze, hátha a szkrollozással (ja, meg az olvasással) gondjai lennének.
Persze, egy ideális világban nem lenne különbség erdélyi magyar és román között.
De a politika tudtommal a javak elosztásáról és érdekek képviseletéről szól, és amíg a kissebbség tagjainak nem azonosak az érdekeik a többségével (és azok még egy irányba is mutatnak, pl. szeretne a saját nyelvét tanulni és imádkozni és nem a nemzetállam nyelvén), addig igenis szükség van olyan erőre, ami ezeket az érdekeket képviseli.
Ha lenne értelmes ottani párt, ami nem az emberek alapvető ösztöneire próbálna hatni, hanem egy kis elfogadással élne (én nem is nevezném liberális minimumnak, csak józan belátásnak), akkor persze más lenne a helyzet, de ez asszem egy demokráciában utópia...
Mi is volt az eredeti felvetés???
Segítek: Édes Erdély, itt vagyunk...
Amúgy szvsz.: Itten már a kezdetektől indulva (kb.:1988) egy nagy "reform" kísérleti játszóház gügye szereplői vagyunk...Heee-Heee-Heee...
Na, Szevasztok!!!
malacka69-ideggyagyastb

Tenmagadtól,hitelesen:

"Visszatérve arra, hogy Árpi mondja, ne cseteljek,"
"De kussolnom kell, m Árpi bá mondta, hogy ne cseteljek."
"Ilyen eccerű vagy te kis csetes, te kis
Egy biztos:
-Tőkés bejutása keserves pirula egyeseknek.Ez legyen az Ő bajuk.
Ami szintén biztos (számomra):
-Orbán olyan politikai kockázatot vállalt,amit Gyurcsány soha a büdös életben nem mert volna megtenni.
Kovács Laci bácsi "merjünk kicsik lenni" halhatatlanja,-néha még a kicsiknek is sikerül,és nem kell pártlistákon lapítva "biztosra menni".

Szeretném,ha itthon is sok egyéni partizán indulna....

test
"jobberek"? Én vér baloldali vagyok, kinek enyja betanított szövőmunkás volt, apja pedig géplakatos, szintén a könnyűiparban
Tulok72
Ha komolyan kérdezted azt, amit, akkor az a baj, ha meg nem komolyan, akkor meg minek? Én bírlak! Én jó tanár vagyok!!! Én önazonos vagyok! Én disztingválok! Itt pedig csak egy nick vagyok, aki össze-vissza mond mindenfélét, és nem kell túl komolyan venni....neked sem...
Stalien
Kedves komcsi hazug!
Keresd már meg azokat az előzményeket, amikre ezek mentek. A stílusom gyenge, unalmas, az IQ-m alacsony, és egy "vidéki tahó tanár" vagyok csak (kopaszmercis). Így viszonyulj hozzám, és akadj már le rólam, mert seggközelben érzem a pöcsöd, és rettegve gondolok rá, h rám meredezik... Unlak bébi... Te nem unod még azt, h másra sincs időd, csak hogy engem bóklász, én utánam kutass? De legalább következetes lennél. Jaaaaaaaa, ezt a szót te kis komcsi nem ismered, azt nem verték bele a fejedbe, mert gondolták 3 sejt vagyon abba: egy a vegetatív funkcikhoz kell, egyet leköt a szexualitás, egy meg tartalék.. Jajjj, de unlak már..... Ráadásul jössz ma itt ezzel, mikor itt tegnap peace és hangulat, világbéke és párbeszéd, és.....hülye vagy na, nem cifrázom...
Nyílt levél a kollégákhoz, egy magával is kritikus, időnként hibákat elkövető (ld. rokica esete) „tahó vidéki tanártól”!
Lapi írta Pelikánnak (Ez a dolgok megértésehez kötelezően ajánlott olvasmány): 18:11, 18:26, 18:37 The Best!!!!
Mikulás napján! 18:
Ami következik, az Spiró György stílusának (Csirkefej) gyenge utánérzése és csakis 18-as karikával, továbbá előzetes bocsánatkéréseimmel, miket a jóízlésű emberek felé teszek, olvasandó…
Nos kedves kormánypárti szavazó kommentezők, kik oly gyakran és kivont karddal rontotok nekem, látszólag elfogulatlan szemlélőként, csak a stílust és a szellemi apportomat bírálva, hát erre mit szóltok? Ez az ember ugye tudja használni a scroll funkciót, át tudja ugorni a Pelikán nickkes kommenteket, ő mégis magát mazochista mód kínozván, hatalmas karakterszámokkal adja itt magát neki elő újra meg újra, egyre vadabb és gátlástalanabb stílusban. Akkorát tol arcból, mint egy Guiness rekorderes buldózer. Nem tudom Zamecsnik úr mit képzel magáról, mikor Orbánt törpézi és ragyásképűzi, mert ez ugyebár nem a politikájának, de mégcsak nem is az ideológiájának támadása, de se baj, ám legyen, hisz ez itt már csak így szokás, megszoktam magam is pár hónap alatt… De mondjátok csak kedves kormánypárti barátaim, kiket tisztelek: Kisa, test, (a maga módján) kopaszmercis, omgwtf, twá, tulok72, Cartman, fuxosbömis és a többiek, ti azonosultok ezzel az emberrel, ezzel a stílussal? Jó nektek az, hogy kb. 12 nap bloggolgatás után ilyen nagyképű, impertinens, gyűlölködő és roppant übermensch figurát alakító személy védi a ti álláspontotokat? Jó nektek ez a Zamecsnik-Lapi? Sosem szerettem az ügyvédeket, 99%-ban rossz tapasztalatom volt velük. Mikor Lapi feltűnt (kb. nov.25-én), azt hittem, lám, itt egy normális…. Hát nem, a vér nem válik vízzé, a kutyából nem lesz szalonna, s végül aki gizda, az is marad…. Lapi-Zamecsnik dr.-nak bármennyi megnyert ügye lehet a Legfelsőbb Bíróságon, bármennyi pénze a bankban, bármekkora arca, bármekkora autója és bármekkora lófasz a seggében, akkor is majd ott fent, mikor kiosztják a végső ítéletet, csak egy szűk kis cellát kap majd Marilin Manson mellett a kénköves pokolban…
Lapi-Zamecsnik úr, ne írj, ne próbálj gyalázni, riposztozni, mert a lehető legcirádásabb, legpéniszszopósabb szavaktól harsogó, ondóejakulátumokban dúskáló, utolsó rothadékos anyázással fogok replikázni, amit igencsak nem szeretnék, mert távol áll az úri modoromtól. Inkább vedd elő a tükröt, nézz magadra (köphetsz is egyet, ha van belátásod), és gondolj arra, hogy te is csak úgy működsz, mint a többi ember: felül bemegy a rántotthús, alul meg kijön a nagy büdös szar. Nálad egy kicsit irányt tévesztett az ürülék, és a szádból szökkent szárba. Jobb lenne, ha visszaszívnád, mert mi itt egy páran nem szeretjük, ha fekálé szagot és azt, ha széklet kenődik mindenfelé…
Végül újfent bocsánatot kérek minden jóérzésű barátomtól és ellenfelemtől, de éppen elgurult gyógyszerom, mikor fent idézett Lapikat olvastam, és immár sokadszorra látva elfajulását, képtelen voltam szó nélkül hagyni. Tudom, nem tisztem nekem itt a rendrakás, de jobb, ha megáll az esküvői menet, ha nyilvánvalóvá vált, hogy a menyasszony méretes faszt hord a tangájában. Mégegyszer: elnézést a jó érzésű emberektől, bocsánat a verbális baltahajigálásért! Csak egy embernek szólt, de remélem sokan olvasták, és sokan értik kirohanásom okát….
És te is bocsáss meg Pelikán komám, mert nem téged védelek itten, megtetted te azt a magad módján, csak egy fasiszta übermensch figurát akartam észhez téríteni, ha egyáltalán van az neki, ahová térítődnie kéne….
Carnivora
A tegnap 16:36 akkor, de akkora volt!!!:))))))
6. Lenin
Rohadtúl máskor vagy, mint én, pedig hinnye, rettenetesen magamévá teszem az igédet, szívemből beszél barátom, ha nem sértő számodra ez a kis elv-társiságot kifejező szó
Daito
Érvek??????
Pelikán et.
Van két ember, akikel szerintem nem érdemes már neked vacakolni, se humoruk, se stílusuk, se semmilyük, csak a nagy és hatalmas arcuk, az übermensch balfasosztiod szövegük. Ménem hagyod má őket a csába? Néha érdemes feladni az ilyenekkel...Minek a háború, elég a lovagias harc, arra meg ők nem jók....
Üdv:)
Hát, Árpád fiam, te reménytelenül hülye idealista liberális vagy, mintha csak magamat látnám.
Tóta W,

Abban igazad van, hogy a dolgoknak így KELLENE mennie, sőt, a nem etnikai alapon szerveződő pártoknak, illetve egyáltalán: a nem etnikai alapon szerveződő életnek már 15 éve is voltak "odaát" is komoly hívei. Nekik 5-6 év kellett ahhoz, hogy rájöjjenek, bármennyire is logikus, bármennyire is korrekt és jövőbemutató a gondolat, sose fog megvalósulni. Pont azért, amilyen szervezetnek az RMDSZ tartja magát, pont azért, amilyennek az RMDSZ ellenzéke (Tőkésestől, mindenkistől) tartja magát: ők az érdekvédők. Védik egy szűk politikai-társadalmi elit érdekeit, akiknek ennélkül nem lenne parlamenti képviselő helye, kormányzati funkciója, szép irodája, nem szerepelne lépten-nyomon a sajtóban, ésígytovább. Mert "normális" politikai viszonyok között szinte senkik lennének, nem hogy képviselők és szenátorok. Az ő legnagyobb tragédiájuk az lenne, ha neadjisten valaki egy varázsütéssel megszüntetné a romániai szélsőjobbot meg egyáltalán a romániai magyarellenes politikusokat, és hirtelen egyeteme meg mindene lenne odaát a magyarságnak. Mert akkor nem lenne miért és mi ellen harcolni, ergo nem volna szükség rájuk, ergo nem lehetnének szenátorok. Az meg katasztrófa lenne nekik, ezért utópia arra gondolni, hogy valaha is megszűnnek az etnikai elven működő pártok, intézmények, újságok stb.
Ezért hagytuk ott azt a helyet szinte mindannyian, azok, akik tizenegynéhány éve erre rádöbbentünk. Szégyen, de elmenekültünk. Mert volt, aki az "ügy" képviselete helyett csak símán a szakmáját akarta végezni (mindenféle etnikai és kisebbségi felhang nélkül), és politikai értelemben élni úgy az életét, ahogy akarja, konzervatívként, liberálisként vagy baloldaliként, mindegy, és végre ez alapján akart szavazni is.
Jaj, de mekkora egy agancsnyitogatóan nagy tulok vagy, te, W.
süti beállítások módosítása