W

w.blog.hu

Tóta W. Árpád kommentál, szemtelenkedik, valamint permanens fogadóórát tart.
Régi cikkarchívum



Kommentelés - házirend

Wblog @ Facebook

Engedjétek hozzám

Kis heti hírlap 4-10 éveseknek.


Foglalod a kurvanyádat

A mozdonyhorgony
Úgy remélte, ezzel bekerül a Rekordok Könyvébe. De legalább a Jackassbe.

Elnöki pornó
Nagy baj, ha az elnök ribanc.

Nem jó a nemzetnek egyedül
Szuverén ország is lehet borzalmas hely.

Szent szar
A húsvéti alkotmány: szentséggyalázás.

A pedofilok védőszentje
A deviancia fincsi, de csak ha papok csinálják.

A gólkirály beszéde
Angela, te náci ribanc!

Győz a szittya förgeteg
Kuss, mi így szállunk le a bicikliről.

Együtt sikerülni fog
Bizonyítsuk gyalázkodással, hogy Magyarország szabad!

Kompország vitorlát bont
A finom kritikát meg lehet állítani, a brutálisat nem.

Foglalod a kurvanyádat
Nem ti vagytok a nemzet, sem a nemzeti oldal.

Utolsó kommentek

  • Brown094: Ha pénzt vesztett egy átverés miatt, vagy megadta adatait egy csalónak, akkor is visszakaphatja el... (2021.10.21. 23:05) Tribuszerné visszanéz
  • szódabár: Hát te sem vagy a tolerancia bajnoka. Hehehe. Felőlem mindenki azt csinál amit akar, nálunk a menó... (2020.12.26. 11:50) Isten fasza
  • Tahó Sandokan: Közben elkészült, bitangfinom. (2020.11.09. 15:20) Ajándék erős gyomorhoz
  • Tahó Sandokan: Nem számítottál kommentre, ugye Worluk? Tegnap jutottunk hozzá ehhez a szürke gombához (egy gombá... (2020.11.09. 14:43) Ajándék erős gyomorhoz
  • Reactor: Bírom az ilyen mérhetetlenül idióta hozzáállást...a falu élhetetlen közösség, mert ott nincs TESZK... (2020.06.26. 14:47) Vackor néni busza
  • Utolsó 20

Coming out

2007.07.16. 05:30 Tóta W. Árpád

Töröltem a Wiwen az összes ismerősöm. Egyenként. A regisztrációt meghagytam, mert vannak, akik csak ott tudnak belépni az internetre, és levelet is csak ott tudnak írni. Még nem kapták meg a világútlevelet.

A tömeges szakításra elegendő ok lett volna az is, hogy az utóbbi időben – mondjuk két évben - minden negyedik kattintásból szerverhiba születik, de nem ezért tettem. Hanem rájöttem valamire. Elég későn, de sikerült.

Ha ismerek valakit, akkor arról valószínűleg tudok. Nem fogom elfelejteni. Mi több, az a valaki is tud róla, hiszen ez volna az ismeretség lényege. Erről teljesen fölöslegesen írunk papírt, fölöslegesen kattintjuk be egymást. Nincs mit visszaigazolni, és főleg nincs miért. Ha összefutunk valahol, köszönünk. Ha mondanivalónk van, telefonálunk. Vagy megszervezzük, hogy összefussunk. Így ment ez a Wiw előtt. Nem volt talán mindenkinek ezer „ismerőse”, de azokkal kezdett valamit.

Az egyetlen eredménye ennek a rendszernek az, hogy valaki más, egy harmadik, akit egyikünk sem ismer, megnézhesse, hogy mi ismerjük egymást. Nem mintha titkos vagy szégyenletes vagy félreérthető nevek lennének a listában, de akkor sincs értelme. Kókát például visszadobtam, amikor duhaj PR-rohamában bejelölte a fél szerkesztőséget, meg gondolom, más lapokét is. Én viszont látom, hány szcientológus van az ismerősei közt – ennyit nyert a dolgon. Ennyi a Wiw hozadéka.

Ahogy megsemmisítettem a nyilvános listát, találtam több tucat nevet, akiről fogalmam sincs, hogy került oda: sohasem találkoztam velük, ez majnem biztos. És találtam húsz-harminc embert, akivel ez volt az egyetlen kapcsolatom, pedig érdemes volna néha meginni velük egy kávét; viszont ehhez nem kell semmi az e-mailjükön kívül. A Wiw pszeudo-hálózatokat eredményez: be vagy jelölve, oszt ennyi, akkor mi már tudunk egymásról. Közben persze nem tudunk semmit se, szomorúan semmit.

Megsértődni tehát nem kell, Árpád ismer, csak visszavonta a bejelölést. Nem tartozik senki másra rajtunk kívül.

Jut eszembe, tudjátok, kiken szoktunk röhögni mostanában a bloghu levlistáján? Azokon a szerencsétleneken, akik sérelmezik, hogy kiszerkesztették a wiw-profiljukat. A menetrend a következő:

1. Szegény beteg felteszi magát a népszerű kapcsolati hálóra, majd feltölti képeit, amelyek őt hányás vagy maszturbálás közben, esetleg pucér seggel árázolják. Plusz beírja a profiljába, hogy kiket puxikáz és cejet, továbbá XDDDDD, mert emós, magyarán imbecil.

2. Mindez az információ a nevével együtt megjelenik az iwiw-legalja.blog.hu-n, vagy a Subbán.

3. Az alanyban felhorgad az állampolgári öntudat, és felháborodott leveleket kezd írogatni, hogy azonnal tessék leszedni, mélyen meg van ő sértve, még akár perelne is, ha tudná, mi az és hogyan kell. Nem történik semmi.

4. Soha, soha nem esik le neki, hogy ő volt idióta, amikor nyilvánosságra hozta ezeket a kompromittáló adatokat. Világundora fokozódik, haját még feketébbre festi, hülyén hal meg.


249 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://w.blog.hu/api/trackback/id/tr83118662

Trackbackek, pingbackek:

Pingback: disz iz máj csörcs 2007.07.16. 13:56:57

[...]írni, hogy Tóta W. Árpád már megannyiszor tökéletesen leírta, amit gondolok. Ezúttal azt találta el elég jól, hogy miért nem vagyok fent az iwiw-en? Ez pedig[...]

Trackback: Webisztán 2007.07.16. 11:27:48

Otthagyni az iWiW-etWorluk ma hajnali postjában írja, hogy otthagyta az iWiW-et. Érvei számosak. Például, hogy mire is jó neki, hogy ott van? Oké, tisztában van vele, hogy kik az ismerősei, és a rendszer egyetlen haszna, hogy ebből azt is megmutatja neki,…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

"amúgy meg továbbra is az itt a téma,
ami engem épp foglalkoztat"

Tóta! Azért álljunk már meg egy szóra.

Téged nem azért alkalmaznak mert Tóta W Árpád vagy és kiváncsiak mi foglalkoztat.
Fordítva! Az Indexnél azért fizetnek hogy olyan dolgok foglalkoztassanak amiért téged érdemes alkalmazni. Vagyis amiért idetoljuk az arcunkat. Mert ha elmegy a kedvünk az arcidetolástól, lehet hogy neked sem lesz soká helyed az index blogján.

Bár meg kell hagyni jó píárértékkel bírsz, de azért ne legyen már ekkora az arcod!
Na még 1x Az arcod
Ki mondta hogy én nem bírom a Tótát?
Nagyon is Birom! azért olvasom azokat a blogokat amiket érdemes, csak valahogy ma ennél a szar postnál itt ragadtam a hülye szódám miatt
hm, azert latom, hogy sokan lazadnak errefele.

De nem azzal van gond, hogy bejelolnek 100-an es en hulyemod jovahagyom oket, aztan fogom a fejem, hogy "hufasztafulibe" desok ismerosom van akiket nem is ismerek.

Nem!

Egyaltalan egy olyan illeto, aki utcan lat, bejelol? En csak ezt kivanom megerteni, mert ugyan az a ket kattintas, hogy toroljem ugyan nem faraszt de kivancsi vagyok mire gondolnak a kedves ismeretlenjeim, amikor engem bejelolnek. Fasz se nem kivancsi rajuk.
"Össze tetszenek keverni ezt a lapot a Belföld rovattal. Ez egy személyes blog."

Valaki meg úgy definiálta ezt a blogot, hogy "For a better Magyarland".
Meg még az Index is a címlapján hozza. Annyira személyes azért mégsem lehet.
Azt persze továbbra is te döntöd el, hogy milyen témában óhajtasz kommentálni, szemtelenkedni, valamint permanens fogadóórát tartani.

Csak ha már idevonzottál ezer olvasót nagyrészt közéleti témákkal, utána esetlenül hangzik, hogy ez a te legbensőbb ügyed... Mintha valamelyik kormányszóvívő próbálná megmagyarázni a megmagyarázhatatlant.

for a better Uborkaszezon
Inkább azt mondja meg vki hogy h lehet az, hogy Bánfi Vivien 2007.07.14-én regisztrált, 15-én engem is bejelölt ismerősnek (örültem is ki ez a szerethető kislány), mára meg már kétezer felett van az ismerősei száma. Elment aztán a kedvem és visszautasítottam az ismertséget arra gondolva én is csak egy vagyok a sok közül. És hogy nem is akar igazán ismerni. Sőt ami még ennél is rosszabb biztos csak a testem akarja.... :)
RE: lecsózva 2007.07.16. 15:33:04

Ez a Bánfi Vivien nem az a kitalált személyiség volt, akivel megpróbálta valamelyik újságíró pasi tesztelni az iwiweseket, hogy visszaigazolják-e úgy is, ha ő egyáltalán nem is létezik?
Valami ilyesmi dereng nekem erről a névről.
TWÁ, igazad van.
Melékesen megjegyzem, hogy sohasem hagytam magamat berángatni semmilyen wiw-félébe, a csoportoknak írt emiljeinmet is BCC-val küldöm adatbiztonsági meggondolásból.
A Norton szerint évek óta se virus, se kémprogram nem tört be szentséges vinkómba. Nem mintha az érzékeny izéket ott tartanám - CD-re mentem és nyomban törlöm. Különben sem érdekesek rajtam kívöl senkinek.
"Csak ha már idevonzottál ezer olvasót nagyrészt közéleti témákkal, utána esetlenül hangzik, hogy ez a te legbensőbb ügyed... "
Akkor elveszít egy adagot. Piac gazdaság van, nem? :) Majd átmegyünk rokicához :) (Az utóbbi pár írása tetszik "A védőktől ki véd meg?", különösen űtős)
Egyébként, én is vevő lennék a komolyabb témára, jelentkezem.
RE: Lord_Valdez 2007.07.16. 15:41:57
:-)))
Akárki legyen nagyon szomorú vagyok.

Egész este azt vártam csak visszaír mikor hol. Olyan pornósztáros ahogy ott a hintaszékben próbálja eladni magát. Én is szeretem a művészetet! NA!

www.wiw.hu/pages/user/userdata.jsp?userID=10990746

Aztán eljött a ma, és látom hogy 2348 ismerőse van.

Kezd Subbásodni a Tóta blogja
hiuhihii
Árpád csak nehogy elhatalmasodjon rajtad is az iwiw-en keresztül az NBH megfigyel kór :)))
lecsózva

Ez egy nagyon hiteles adatlapnak látszik főleg a SOTE rész :D:D
Én nem a külső alapján ítélkezem :))
Bár meg kell hagyni a SOTE kicsit gyanús volt.
Dehát tudod hirtelen olyan izgatott lettem!
engem nyugodtan megfigyelhetnek, magaviseletem jó, törvénytisztelő állampolgár vagyok.
TWÁ, a "Nemigen" posztod sokkal érdekesebb, mégsem látom, hogy beleszólnál a vitába.
Túlságosan eldorvoltunk volna?
Egyrészt:
Megnéztem Vivient, közben lett újabb 20 ismerőse.
Másrészt:
Sokan hülye dolgokat hoznak nyilvánosságra. Nincs ennek gyakorlata egyelőre. Gondolom ezek az emberek azért nem adnák meg a kulcsmásolónál a címüket.

Még négy Viviennek.
Lúzer vagy TótaWé. :)
Én már fél éve töröltem minden ismerőst.
Ne vegyétek el tőlem VIVI-t

Baszki, ez visszafelé iviv. Ez lehetne Tóta mai postjának zárókommentje
A mai Népszabadságban van egy cikk, ott a szerző az OEP tök felesleges, és mellesleg jogellenes adatgyűjtésén háborog: nol.hu/cikk/453994/
RE: lecsózva 2007.07.16. 16:42:35

Nekem ez tetszik a legjobban:
"Lazulok, partyzok, ismerkedek."

SőT! Eszek, iszok, dínok, dánok...
Kezd a nap végére ez a post kikerekedni, értelmet kapni.

A patikákban folyó adatgyűjtés egyébként sokkal problematikusabb mint ez az egyébként szaros, de szórakoztató iwiw. ez legalább szórakoztat, a patikába pedig nem szórakozásból hanem nagyon is szar ügyben mész és ott cikisebb dolgokat tudnak ám meg rólad.

Pl hogy mikor volt heretetűd, vagy hónaljgombád...
na ezek az adatok szépen bejutnak az OEP adatbázisába. Akkor is ha heretetűdre nem támogatott szert vettél, akkor is.(Receptfeldolgozás!)

Szépen végigkövetik életed során mikor volt hónaljkutyád, lábközsajtod, szívütésed, mikor szorult üres üveg hüvelyedbe (holott te csak meztelenül porszívóztál-hát persze mindenki egyből erre gondolna).

Na ez a baj.
Jön a biztosító, megnézi hogy is állsz te amúgy eddig a betegségekkel, aztán jól nem köt veled biztosítást, vagy csak marha drágán.

Na ez a veszélyes Árpi, nem az hogy ki kit ismer meg hogy jó csöcsös exhib picsákon lehet lógatni a szemünket. Ez a kurva nagy gáz ami ekörül folyik, csak senki nem ír róla. HA érdekel betekintést engedek a rendszerbe, azt írhatsz jó OEP anyázos postot legközelebb.

PS. Patikus vagyok, és mellesleg bennünket törvény kötelez ezen adatok OEP felé továbbítására
hoppá! ha patikus vagy, akkor elsősorban ez a népszavazós téma érdekelne! nektek van a fidesszel valami üzleti kapcsolatotok? fideszesnek ingyen jár az orrcsepp? mi ez az egymásbaborulás?

most away egy darabig, de leszek még.
Na, írtam egy kis kommentet a legalja-subba.hu-ra...vagy mi is a címe? Mindegy, mert vonatkozik cím nélkül mindazokra, amiknek és akiknek inge...gondolom bemásolom kollektív okosodásotokra:

Tudjátok, a középsulis nyelvtan szerint így nem kezdünk mondatot, de igazából én nem tudom, hogy mi a szánalmasabb: az az ember aki a maga életstílusának és szellemiségének szubjektív minőségét felteszi a netre, és ide kerül, bizonyos önmagukat jobbnak/többnek/érdemesebbnek tartó emberek jóvoltából....vagy épp pont "ők", esetleg "ti", akiknek van kedvük, idejük, és szabad energiájuk arra, hogy köztük böngésszenek, és feltegyék ide a netre...én spec leszarom, ha valaki a maga okán fontosnak érzi hogy a neki nem tetsző embereken röhög, mint ahogy magasról nem foglalkozom a nekem nem tetszőkkel sem, de azthiszem, ez sokat elmond az illetőről...talán ő volt a középsulis lúzer aki anno céltáblája volt azoknak akiket ide most feltesz? Talán a neten éli kis világát, és látens emberundorát kompenzálja a mások lenézésének virtuális ál-közösségi élményével? tökmindegy, ha már itt tartunk, fel lehetne vállalni a saját ciki, égő, vagy csak simán elítélhető sztorijainkat is, mert az ugye így vóóóna egyenes...de asszem a gond az, hogy a legalja-subba.hu (vagy mi is a címetek?) készítőinek és látogatóinak ilyen nincs is...jabocs...hát akkor egy a helyzet...amíg Ti magatokban el vagytok foglalva mások fikázásával a gép előtt arctalanul, vagy az utcán sunyiban...addig a "mások" szarnak Rátok nagy ívben és kib@szott jól érzik magukat a bőrükben minden bankos vagy fujj-klubbos szombat éjszakán, és minden trendi kis hétköznapjukon...és van számukra jobb gagyi ilyen és hasonló gagyi oldalak látogatásánál...napá...
Nincs semmi, csak ez a szánalmas banda ezt fogja meg. Nagyon jól írtad múltkorjában. A két kérdés tulképpen ugyanazt takarja ami most folyik. Vagyis recept nélküli szereket lehet patikán kívül árulni most is. És ez nagyon is jól van így. Ami meg receptköteles, továbbra is csak gyógyszertárban. Tehát ha a kérdést úgy fogják feltenni ahogy azt előző postodban volt írtad, akkor arra fog a sok szájbabaszott hülye szavazni ami most is van, pontosabban 2007 január 1-től. De kérdem én.

Kérdés volt valaha az hogy a polgárnak szar hogy több patika van, és hogy a szemcseppet egy jó kis spangli után most már benzinkúton is meg lehet venni?


Persze hogy nincs pénzmozgás. Legalább is kisker szinten. Ozt lehet hogy anno, mikor a kamarának hivatalos jogköre volt volt vmi biznisz.

Az a helyzet, hogy ezt Mikola ugyanúgy nem hiszi el magának sem, csak hát valamivel ellent kell már hergelni a plebst. Hisz nem az övék a hatalom. Ugyanez az eü reform. Nincs az a hülye aki elhinné hogy a fidesz mindent hagyna úgy ahogy van. Jó nekünk a para, az ingyen gyógyszer, a felesleges kórházak és rendelők. Igen. Jó arra, hogy lődörögjünk.
Kritizálni azt lehet, aki csinál is valamit.Persze hibázni is csak az tud. A fotelből könnyű pofázni.
Persze a kondér körül sokan majd csipegetnek ezt-azt, de a végén azért csak látjuk, egyébként már most, hogy drasztikusan csökkent a gyógyszervásárlás.

-10 % nagy szám ám! És nem azért mert egészségesebbek az emberek, hanem mert nehezebb visszaélni a közgyóggyal, most már van dobozdíj, és persze többek közt azért is, mert van vizitdíj, és a mammerok, meg a papperok nem a dokihoz járnak klubbozni. Naponta 2-3 alkalommal elmentek a dokihoz feliratni ezt-azt.

Most majd csinálnak maguknak saját fonó, szövő meg dalárdaklubbot. Ami egyébként nagyon baró, csak mindezt eddig a doki rendelőjében tette, és az volt a létezés 60 év felett, hogy és hogy vagy, Józsikám ezer éve utoljára MKP gyűlésen?
Ne ismond, a szivem, a reumám, a csontjaim.

Kell hogy találjanak vmi jobb szórakozást mint a betegség tudatában elsorvadni. Tessék kérem unokázni, iwiwen csöcsös fiatal nőket nézegetni, sétálgatni, nagyokat böfögni, és röhögni a fiatalokon. De nem bedobni a törülközőt egyből ahogy kicsit megfájdul a fejünk. Azt csak nyomjuk be a dilibogyót marokszámra, mert ez is egy létezési forma. Öregnek, betegnek lenni.

A kedvenc sztorim, mikor megboldogult 74 éves öregapám dokijával konzultál.

-Te Józsikám és hogy van a szived.
-Kösz nagyon jól, jókat hancúrozunk a mamival és még egy kicsit sem panaszkodott.
-Na akkor felírok neked valami szíverősítőt elvégre 70 felett vagy.

Igen, sajnos a dokik is agitálva vannak arra hogy fogyasztói társadalmat bővítsék. Azt hiszitek hogy ez más mint a mobil, csak éppen nem illik ilyen nyíltan beszélni róla.

Méghogy mérgezzük embertársainkat?
Igen, nagyon is!Sokszor, feleslegesen. Nagyapám vidáman elhancúrozott még vagy egy évet nagyival minden szar nélkül. Igaz a doki nem kapott a felírható recept fejében 2000-3000 forintot zsebbe a gyártó képviselőjétől.

A ma folyó intézkedések sokszor sok helyen hibásak, de hozzá mertek kérem nyúlni. És higgyék el.

Tényleg nincs ingyen sör
Vivinek már 2665.
Én ezek után szóba sem állok vele.
Én pont úgy vagyok vele, mint a legelső kommenter – arra nagyon is jó, hogy az ember rég elvesztett kollegákat találjon meg (pl. általános iskolai, de akár középsulis, PC GURU táboros, mittomén milyen haverokat), akikkel még akkor ismerkedett meg, amikor még épp hogy volt vonalas telefonja (ha volt, de nem nagyon adtuk meg egymásnak), de se internettye (magyarhonban használható internet nem is igen vót, anyway), nem hogy gyorsüzije lett volna.

Szóval újrafelfedezésre zsírjó.

Meg amikor két haverról (külön helyről ismert haverról) kiderül, hogy „ezek ismerik egymást vaze”. Muris tud lenni, na.
éjjelivillám te nagyon mellette vagy!
Én vagyok iwiwen, semmi olyat nem adtam meg, amit nem akarom, hogy sokan tudjanak. A kapcsolati rendszer - azaz jelölgetés - nekem arra jó, hogy ha nyolc éve nem találkoztam egy haverral, ne arra menjen el 5K-nyi telefondíj meg két hét, hogy körbekeresek mindenkit, hogy "hé, a Józsi nincs bent a telefonkönyvben, nem tudsz róla, merre van?", hanem átnyálazom az ismerőseimet, be van-e náluk jelölve Józsi. Sőt, ha egy kis mákom van, Józsi rámklikkel és akkor meg tudok neki üzenni és elkérni a telefonszámát.

Egyébiránt mi is így szervezünk osztálytalit. Ugyanis amikor végeztem az oktatás kötelező adagjával, még a Commodore 64 volt a számítástechnika csúcsa. :) Tehát nemigen cserélgethettünk mailcímet az érettségi banketten.

Most meg kicsi gyerekkel vagyok itthon, a hőségriadó miatt gyakorlatilag szobafogságban, és se időm, se energiám nincs régi ismerősöket keresgélni, a társaságra viszont szükségem van. Úgyhogy kattingatok. Az még megy. :D
lecsó, á, ez csak egy benyomás volt, néhány gondolattal párolva, és enyhén fűszerezve...
Azért ez a meleg megteszi hatását.Vannak olyanok akik a sosem volt inteligencijukkal hencegnek,némelyek meg elvesztik a tőlem kivívott tiszteletet.
Most nem megyek bele miképpen is függnek össze Árpád dolgai,de be kell látnom egy ép elme dolgai ezek.Mondjuk nem is állítottam ki róla elhamarkodott elmeszakértői véleményt/mint rólam némely aluliskolázott levelező/,mert nem ISMEREM!
Ismerni bármit/bárkit igen beható tanulmányozás végén lehet.Az elkapkodott dolgok korunk felgyorsult ritmusával és a felületesség elterjedésével lehet magyarázni.Vki.elolvas két cikket vmiről,és már szakértőnek valja magát-ismeri a témát.Reggel meg köszön a tükörnek!
Nekem mag vannak olyan ismerőseim, akiket nem láttam 20-25 éve, és azt is elfeledtem, hogy a földön vannak, noha gyerekként együtt rúgtuk a bőrt, meg indiánosdiztunk. A volt általános iskolám már nem is iskola, oda nem mehetnék érdeklődni, mi lett egykori osztály- és iskolatársaimmal. Ahol felnőttem, egykor családi házas övezet volt, de ledózerolták, és most lakóparkok vannak. Egyetlen régi lakós sincs már ott. Noha nem sokat használom az iwiw-et, eddig hasznosnak bizonyult. Hogy a NBH-n keresztül még a Moszad is tudja, kik a barátaim, mik a szokásaim, hol nyaralok, hová jártam iskolába, azt pont leszarom.
W, miért helyesled a cenzurát a neten?
Kompromitáló, és? Fáj a pornó a neten?
Azért kell a cenzúra a neten, hogy a szellemi topngyok érezhessék, hogy az óvó atya figyel, s majdan jutalmaz és büntet. Kell a rendszer, hogy ne legyenek túlzottan elszontyolodva, de főleg ne kelljen sokat töprengeni a helyes és helytelen voltán. jobb, ha megmondja nekik valaki, mert úgy nincs felelősség. A végén még jutalmat is kaphatnak: egy kibaszott fejfát, amin lesz pár elcsépelt mondat, és egy név, ami senkinek nem mond semmit. Már megérte nekik!
Igazad van, Bio, de én azt kérdezem a Tótától, hogy miért helyesli.
Megélhetésiblogger-e vagy?
Azt se tudom, mi az a blogger. Már az abban az értelemben, ahogyan ti használjátok. Nem írok intenetes naplót. Ez meg itt nem blog, mert nem abból a célból íródott, mint egy napló, hanem inkább a nagy közönségnek, mint egy topic.
Azért helyesli, amit írtam. Azért helyesli, mert egyesek szerint a mostani rajzfilmek erőszakos volta miatt agresszívek a gyerekek. Persze, akik ilyez állítanak, nyilván mit sem tudnak a mese morfológiájáról, viszont szaporodnak, sajnos. A kontroll egyébként belső kellene, hogy legyen, nem pedig külső. Akinek külső kontroll kell, mert úgy véli, hogy egyébként nem lenne képes tűrtőztetni magát, az barom. Akinek meg azért kell a külső kontroll, mert úgy véli, hogy más nem lenne képes kontrollálni magát, azt ki kell végezni, de azonnal.
Na mindegy Bio, azé maradjon a címe: w.blog.hu
És hol van itt a coming out? Hol van a revelation? (a coming out nem azt jelenti, hogy elmondok valamit, ami a szívemet nyomja.)
OFF

Európa lelke.
Több, mint száz nap késés. :)
Megjelenés valamikor 2050 környékén várható.
Addig még formálódik, érlelődik a téma...

ON
erről az iwiwről is az a véleményem, mint sok más technikai újdonságról:

ha csak arra használnánk , amire való, és nem válna mániává, függőséggé, akkor nem volna vele semmi gond, sőt, hasznos lenne.

itt van ez a mobiltelefon. ebben az országban olyan szinten rögeszmévé vált, ahogy azt én más országokban sehol sem láttam. gyakorlatilag, ha nem cseréled legalább fél évente le a mobilodat, nem is vagy ember, hiszen nem tudsz mms-ezni, vagy internetezni vele.

elképesztő, hogy nem tudok elmenni mobiltelefonszaküzlet vagy ügyfélszolgálat előtt, a nap bármely szakában úgy, hogy ne lenne tele, és ne állna hosszú sor.

az is rémes, mennyi pénzt csesznek el emberek mobilszámlára. senki ne mondja nekem, hogy arányban van a fizetésükkel.

bocs, ez kicsit off, de annyiban kapcsolódik az iwiw-hez, hogy ezt is, azt is hasonlóan túlzásba viszik az emberek. ebből a fetisizálásból mindig valami abnormális dolog születik.

a kellemetlen iwiw-es élményeimet reggel leírtam, most nem ismétlem meg, de ezek mind abból fakadnak, hogy a legtöbben túlzottan rákattantak a dologra.

ez a be nem jelölgetős dolog olyan, mint ha nem viszem magammal a mobilt, vagy ne adj isten KINYOMOK valakit. személyes sértésnek veszik, ennél nagyobb gorombaságot talán el sem lehet képzelni.
na az ilyen dolgokra mondom, hogy abnormális, ilyen szempontból húznék párhuzamot a mobil és az iwiw között.
Nos, IWIW, igen lehet itt szarozni, pedig mindahányan vagytok reggelente keresitek, hogy "kapcsolatban" van-e még Ő!

Én pl. minden személyes adatomat (na nem a bankszámla) megadtam, nincs kitől féljek.
Ha valaki "hívatlanul" felkeres, azt keresztül fogom lőni!

Én egyszer eladtam egy meghívőt 1500 Ft-ért :))

Tényleg, most is van egy, akinek kell ugyanennyiért, szóljon :)
"mingyábelehalok"00:20:34.-a pofám leszakad.Ebben az időpontban,ilyen tisztán?
Csak az marad kételyként:mi a fenének is ez?Az Asszon iwiw-es de még egy rohadt sort nem írt.Néha bekalózkodtam a közös ismerősökre,a válasz?-itt olvasható.Ez csak bizonyos szervezetek érdeke,akik adat gyűjtéssel foglalkoznak.

Anno egy Tanárom,aki akkor tanácselnökként kereste kenyerét azt mondotta:"Fiúk,a férfi nem írja föl a nő telefonszámát!Megjegyzi."
No megvan a véleményem arról a kapcsolatról amit az iwiw-en éltetnek.
ez is csak egy adatgyűjtés :)
mingyábehalok 2007.07.17. 00:20:34
Amiről beszél az lényegében konzumidiótizmus. Ellenpéldaként: nekem van egy mobilom, amit 4 éve vettem használtan, mert az előző tönkrement. Ez életemem második mobilja..
Évente egyszer feltöltöm 14000 forinttal, mert szól, hogy még 30 nap és lejár...
Persze lehet, hogy én szociofób állat vagyok :), de az biztos, hogy megrögzött funkcionalista.
Iwiw-et akkor látogatok, amikor valaki üzen, vagy bejelől.

Van olyan hülye aki fizet a meghívóért? Persze, egy olyan világban, ahol a DVD visszatekerőt is el lehet adni...
Én ugyanígy használom a mobilomat. Ráadásul csak telefonálásra. A napokban szólt, hogy ideje lenne feltölteni, mert bizony sok idő eltelt már azóta ... (Pedig még fel sem használtam az előző keretet). Nem fizetek elő, nincs rá szükségem. Nem fényképezek, nem hallgatok zenét és nem státusszimbólumozok vele. A csörgése is a hagyományos telefon csörgés. Fogalmam sincs, miket tudna még, ha hagynám? Nekem tökéletesen elég, ha telefonálni tudok vele. Arra tartom.
A 13 éves kishúgom teljesen pánikba volt esve, hogy nincs fent az iwiwen... azóta fent van... és most de jó is neki.
Természetesen 13 éves pucsítós képet rak ki magáról, és mikor szólok neki, hogy nevetséges az ilyen, akkor meg csak vigyorog, és nem érti, miért mondok neki ilyeneket. Sajnos nehéz az olyan gyerekekkel, akiknek a barátnői mutatják az utat. Meg a VivaTV.
az iwiw-nek számomra van előnye is: így 15 évvel a gimi után visszanézni néhány mára testes matrónává terebélyesedett egykori jó csajt, akikkel annak idején nem sikerült összejönni.

aktuális külalakjuk láttán már nem kínoz az akkori elszalasztott alkalmak emléke :)

különben meg én is gondoltam már az egész törlésére, főként az ismerősgyűjtésből sportot csináló sosem látottak vagy a rendszeresen bejelölő öltönyszalonok stb-k miatt.
molaris
"megvan a véleményem arról a kapcsolatról amit az iwiw-en éltetnek"

Nekem is meg van a véleményem arról a kapcsolatról, amit a telefonkönyvben "éltetnek". Mindenben az értelmet, a használhatót kell meglátni. De miért jó, hogy leszólsz másokat? Majd ők is rájönnek az iwiw lényegére, vagy ha nekik ez tetszik, akkor hadd csinálják így. Fogadd el, hogy nem vagyunk egyformák.

Élni tudni kell.
Molaris,

" A férfi nem jegyzi........" Most kivételesen egyetértek Veled.
"érdekes, de amint ez nem politika, egy csomóan értetlenkedni kezdenek"

Árpád,
Ez valóban egy blog. De ha megnézzük, honnan hová fejlődött az Index az elmúlt egy évben, akkor azt látjuk, hogy míg ezelőtt éveken át a cikkeid az Index hasábjain jelentek meg, és olyan témákat öleltek fel, hogy joggal számíthatott sokak érdeklődésére, addig ma ki vagy tolva egy "személyes" blogba, és az utánad keletkezett űrt az Index hasábjain nem tömte be senki.
Talán ez lehet az oka, hogy továbbra is tőled várják az aktuálpolitikai flekkeket.
Egyébként szerintem tartalmilag abszolút rendben a blog.
Mondjuk az igazsághoz hozzátartozik, hogy azelőtt viszont max egy cikk volt hetente, szóval az aktuálpolitikai ráta most is megvan.
Őszintén szólva, én nagy rajongója vagyok az iwiw-nek, órákat el tudnék tölteni ismerősök keresgélésével - igaz, csak távoli ez a rajongás, mert nem vagyok fenn, így csak ismerősök lapján keresztül tudok eme szenvedélyemnek hódolni.
Szerintem zseniális találmány, valóban fel lehet lelni ezer éves ismerősöket, meg lehet nézni, mi van vele, hogy megy sora...
És hát szerintem az iwiw nem a barátkozásról szól, hanem az "ismerősség"-ről. Egy klikkeléssel konstatálod, hogy "jé, ez még él". És vannak, ugyebár a kategóriák, hogy barátok, családok, ilyesmi, tehát nyilván lehet szelektálni. Nem kell mindenkivel levelezni meg elmenni sörözni, de ez nem is arról szól, szvsz.
Tényleg olyan, mint egy jó telefonkönyv.
Ami sajnálatos, hogy ezt is el fogják sz@rni, ahogy már el is kezdték, mindenféle hülye, virtuális "ismerősök", a kéretlen reklámok, az ismerősvadászok, a magamutogatók, a kivagyiak.
De hát minden (vagy nagyon sok) jónak induló dologgal ez szokott történni.
RE kisa 2007.07.17. 10:51:40

Mint minden más, ez is a felhasználókon és a fenntartókon múlik. Ha nem jelölsz vissza olyanokat, akik nem méltóak rá, akkor előbb-utóbb kikopnak.
Én speckó, épp tegnap küldtem egy udvarias hangú üzenetet az egyik cégnek, akivel rendszeres üzleti kapcsolatban vagok (ráadásul én függök tőlük), hogy ne haragudjanak, de elvi okokból nem igazolok vissza csak olyanokat, akiket valóban ismerek, valamint nem igazolok vissza cégeket és csoportosulásokat.
Sztem fel kell, hogy fogja. Ha nem teszik neki, akkor jobb is, ha megsértődik.
Arpad, en ertem, mire gondolsz. DE! Nekunk itt Angliaban eleg jo szolgalatot tesz, ugyanis kapcsolattartasra igen jo mind az otthoniakkal, mind azokkal, akik itt kint vannak. Sot, hogy kicsit borzoljam kedelyeidet, meg uj ismerettsegek szerzesere is! Arrol nem is szolva, hogy az aprohirdetesek, uzenofal es tarsaik igen hatekony kommunikacios eszkoznek bizonyulnak, ha egy tarsasag tudja hasznalni azokat. Ha jol vettem le, birod az angol nyelvet, igy talan meg fogod erteni: use vs. abuse!
Amugy van egy halvany erzesem, hogy ebben a bejegyzesedben azert volt nemi onfenyezes, hogyaszonggya "olyan nepszeru vagyok, es olyan sokan jelolnek, hogy mar zavar: igazi celeb!" Ah, kezfej a homlokhoz emel, fej enyhen hatrahajt, s felig behunyt szemmel repuloso-varas! :) Azert ne tartsd vissza a lelegzeted, amig valaki tenyleg hasraesik elotted!
RE: kisa 2007.07.17. 10:51:40

Ja, és a fenntartók:
Ha megengedhetőnak tartják, hogy ribancok, deviánsak, szektások, szélsőségesek, szélhámosok és hasonlóan megnyilvánulók teret kapjanak náluk, akkor jobb is, he az egész rendszer záros határidőn belül megsemmisül.
Hát persze, ha mindenki ezt tenné, akkor előbb-utóbb kikopnának. De amíg vannak, akik visszaigazolnak mindent, hogy minél több "ismerősük" legyen, addig bizony lesz mindenféle eszementség.
Mondjuk szerintem a hobbicsoportok pl. nem hülyeség.
szerintem se hülyeség a hobbicsoportok. meg a különféle csoportok. én inkább ezt az őrült módra minden ált. iskolás osztálytársamat visszajelölöm - dolgot nem értem. felesleges múltbéli halott-kapcsolatok ideiglenes felélesztése..

inkább használjuk a közösségi oldalakat arra, amire valók, meg ami előremutatóbb. tehát új embereket találni, akik MOST érdekelnek, és akiket amúgy lehet, h nem is ismernék meg.
ez működik is, a myspace-en meg itt-ott külföldi site-okon, csak az ijesztő nekünk, mert ugye nem magyar.
de elindult egy magyar is, ami olyan kicsit, mint a myspace, meg az új google socialstream.
www.network.hu

minden itt van, ami a wiwen béna, vagy hiányzik, vagy használhatatlan.
meg te tudod beállítani, h lássák-e mások, h kiket ismersz, stb.
kíváncsi vagyok, átvándorol-e ide majd mindenki..
Szerintem ez egy jo cikk. Vegre valami ami nem politika. A politikai jellegu cikkek csak felidegesitenek. Ez viszont szorakoztato.

Abszolute egyetertek mindennel amit irtal. Latszatismerosok, latszatbaratok.
a bánfi vivien nevet viselő (pszeudó?) tagosz az imént 8024 ismerősnél tartott, és engem is visszaigazolt valamikor az éjjel, pedig sajnos bizonyosan nem ismer...

212.40.96.18/!stuff/kismalac/kepek//pic_gg_kismalac_00002854.jpg
212.40.96.18/!stuff/kismalac/kepek//pic_gg_kismalac_00002881.jpg
Régen, az iwiw elött sokkal jobb volt. Kevesebb volt a látszatbarát.
Sokra megyek a 247 ismerösömmel.
Ugy latom, az ismerosjelolgeto-mania mellett felutotte a fejet az antiiwiw-mozgalom is. Ujabb lehetoseg arra, hogy masokat magas lorol kiosszunk, hogy hja, te csak ilyen szorakozast talaltal magadnak, szanalmas, hahaha.
Egy delikvens meg azon problemazott, hogy az iwiw szar, mer' a pasija elfelejtette rogton atallitani magat "kapcsolatban"-ra, es ezen ok akkorat veszekedtek, de akkorat. Agyam eldobom.

Szerintem az iwiwnek arra valo, hogy regi es uj ismeroseinkrol informaciot gyujtsunk vele, es erre tenyleg jo. Nekem is sok olyan ismerosom van, akinek erdekel a sorsa, de valamiert szem elol tevesztettem - namarmost az iwiw ebben az esetben sporol meg nekem egy csomo utanajarast.

Annak meg, aki azon aggodik, hogy jajmileszhamegtudjakhogyaJulitdugom, azt tanacsolom, hogy ne jelolje be Julit ismeroskent :-P
RE: lyla- 2007.07.17. 12:01:38

Akik Vivit visszaigazolták, azok bizony, átverés áldozatai.
Egyetlen létező kapcsolata Kovács Reni [Reni-Dzso-Kata:D], Szentendréről.
(www.iwiw.hu/pages/user/userdata.jsp?userID=8559370)
Ha jobban megnézitek, Vivike sokat ígérő irányítása - mely szerint a személyes weblapján még több fotó található – egy szentendrei oldalra visz. Sajnos, nem beszélek franciául, így a tartalmát nem értem – nem fogom fel veszteségként – de biztos vagyok abban, hogy ez volt a cél: minél többen kattintsanak oda. Nem beszélve arról, hogy mint ismerős, máris több, mint 8000 élő e-mail címhez jutott. Ügyes!
Kovács Reni megérdemelné, hogy mindenki, akit „Vivike” bejelöl ismerőseként, írjon neki egy köszönő levelet. Esetleg fotót is tegyen bele. Úgy több KB-os lesz.
Ol sanchez,
Latszatismerosok, latszatbaratok - mit értesz látszatismerősön és látszatbaráton? Szerintem attól, hogy valakivel nem találkoztál x éve, az illető még ismerősöd marad, nem? És miért gondolod, hogy látszatbarátok és nem igaziak?
Az iwiw szerintem nem arról szól, hogy mindenki barát, aki a listádon van, hanem arról, hogy olyan emberek vannak ott, akiket te ismerősnek vallasz (nem barátnak, ismerősnek) Tehát Bot Béla óvodáskori játszótárs akkor is ismerősöd, ha az óvodai ballagás óta nem láttad. És ha Bot Béla számára fontos, hogy ezt mindenki tudja, akkor bejelöl, te meg eldöntheted, hogy ismered-e vagy sem. Mi ebben a látszatság? Az ismerősség szerintem egy nagyon laza valami.
A mostohafiamnak pl. van 1000 valahányszáz ismerőse - tanár a lelkem, és a diákjai örömmel fedezik fel, hogy ott van, kedvelik őt, hát bejelölik, ő meg visszajelöli őket. Ez miért lenne látszeismerősség? Mindet tanította vagy tanítja, éveket töltöttek el együtt.
Szóval szerintem nem kell prejudikálni.
Depersze biztos rengeteg látszatismerősség is létezik az iwiwen, de ettől még nem kell lefikázni a dolgot - ezt tótawének is szánom.
Mimosoideae 2007.07.17. 12:40:11
"Régen, az iwiw elött sokkal jobb volt. ... Sokra megyek a 247 ismerösömmel."

Bocsi, nem te jelölted meg őket illetve igazoltad vissza az ismeretéget???
Akkormostkiahülye?
Elöször élveztem. :( Már tudom, hogy hamis volt az egész. :( :( A legjobb barátom nincs bejelölve az iwiwen.
kisa
A minap en is informaciot gyujtottem, amikor eszembe jutott, hogy az egyik volt tanarom a temaban nagyon is kompetens (viszonylag specialis dologrol van szo). Megkerestem iwiw-en, es par ora mulva mar jott is a valasz, diohejban az altalam kert informacio lenyege, meg a linkek, hogy hol nezhetnek utana.
Iwiw nelkul is ment volna, csak epp joval tobb utanajarassal.

Arrol meg hadd ne az iwiw maga tehessen, hogy egy rakas idiota olyasmire hasznalja, amire nem valo.
Nem rossz ötlet..Engem az örjít meg, hogy Opera böngészővel még SOHASEM volt teljesen jó, vagy keresni nem lehetett, vagy lapozni, vagy jöttek a szintaktikai hibák...Hihetetlen, hogy ennyi év alatt nem bírnak egy minden böngészővel jól működő oldalt csinálni.Már párszor a blogjukban is elmondtam, de szartak a felyemre...Ha így folytatják, akkor tuti, hogy megkapják a netes aranymálnát( aranymalna.extra.hu/ )
Legszánalmasabb dolog, hogy lassan mindenkinek az első dolga ha géphez jut, hogy rögtön lép be iwiw-be

Valamilyen értékmérővé válik kinek mennyi ismerőse van(természetesen az "ismerősei" 3/4-ével az életében nem váltott 2 mondatnál többet). Nevetséges.

Gyüjteni ész nélkül az ismerősöket, böngészgetni órákig a többieket. Hányinger.
Höhö !
Asszem sokan aztat csinaltak mint en: kihagyingaltam a szabaccsagos kepeket az iwiwröl mert tenyleg szivas... söt megreklamoztam TWA blogjat is es a webisztant is. Tanuljon belöle mindenki ne csak en a marha. ( reggeltöl olvasgattam a kommenteket vizesre kacaraltam magam, a NEMKÖLL iwiw taborhoz csatlakoztam )
kisa 2007.07.17. 12:54:13

A problemam alapvetoen a kapcsolatok sekelyessegen mulik. A kozertes neni is ismeros ezzel az erovel, mert nap mint nap beszelunk es latom.

(off)
volt egy cikk itt valahol a mediabirodalomban arrol, hogy az emberek manapsag "koyossegi" siteokon probalnak becsajozni, kivancsi lennek az iwiw eseteben ez mennyire ul"
(on)
OFF
Jó cikk ni, főként a publicista úrnak ajánlott, a következő hülyefaszozási és kisköcsögözési roham előtt: nol.hu/cikk/454082/
ON
miért is jelentkeztél fel az (i)wiw-re ?
vagy csak most jött meg az eszed, hogy miröl is szól szerinted az egész ?

vagy megváltozott a véleményed?
hogy te mekkora egy köpönyegforgató vagy tota.

egyszer így, másszor úgy. fúj.

az, hogy ez egy személyes blog... az van olyan, mint amikor orbán azt mondta: ő még sohasem hazudott.

legyen már minden végre az, ami. a krumplileves legyen krumplileves. (kádár + hofi)

"Ezt az újságot már csak a MÉH veszi be:
régesrég lejárt a szavatossági ideje!"

1994-ben indult a 900 MhZ mobiltelefonrendszer, ami már nem egy aktatáskányi volt a régi 450 Hhz-hez képest, hanem egy jó villanyborotványi. Akkor még úgy volt, hogy aki gazdag annak volt telefonja, hogy elérjék. Néhány év múlva átváltott a szlogen. - Aki igazán gazdag az megengedheti azt is magának, hogy ne legyen mobiltelefonja és ne érjék el.

Mindent lehet okosan is használni és ezek az érzelmi kilengések Workluknál nem mutatnak túl stabil egyéniséget. No tehát, hogy tovább spanoljam nála a húrt:

1. Bejelöltem ismerősömnek az iwiwen
2. Kóka ott van az ismerőseim között


Tessék kérem barlangba vonulni és patakban mosni. Fujj civilizáció és fujj fejlődés:-)
No, akkor következzék egy tündérmese az iwiwről (tudom, el kéne adni reklámnak, csak én ehhez béna vagyok)
Múlt ősszel, Bp. egyik nagy könyvesboltjában ellopták a pénztárcámat. Benne a bankkártyámmal, meg feladóvevényekkel, névjegyekkel stb.
A bankkártyámat gyakorlatilag azonnal letiltattam. Aztán, pár óra múlva, otthon, amikor már nem remegtem az idegességtől, gép bekapcs:e-mail, index, iwiw - piros boríték: és IGEN!
A BECSÜLETES MEGTALÁLÓ VOLT!!!
Egy főiskolás srác, aki egy buszon találta meg a tárcámat, pénz nélkül persze, viszont a csekkeken ott volt a nevem-címem...

Pár ezer forint veszett el + sajna új kártyát kellett csináltatnom, tehát anyagilag nem sokat jelentett, visszakapni a régi, kopott tárcát érzelmileg számított - de még jobban az, h. vannak ilyen emberek, akik veszik a fáradságot...

Sztem az embereket a kíváncsiság vezérli - én pl. nem hívnám fel régesrég elfeledett csoporttársaimat, de azért jó látni, hogy cseperednek a gyerekeik, meg ilyenek...
És használtam már "nyomozásra": egy felháborítóan pocsék tréningen voltam, és iszonyúan érdekelt, honnan szalajtották a kirívóan inkompetens urat. Meg is döbbentem.
"Ol_Sanchez 2007.07.17. 19:09:49
kisa 2007.07.17. 12:54:13

A problemam alapvetoen a kapcsolatok sekelyessegen mulik. A kozertes neni is ismeros ezzel az erovel, mert nap mint nap beszelunk es latom."

Miért, a közértes néni nem ismerősöd? Miért lenne sekélyes egy fényképes telefonkönyv, amelyik ráadásul magától frissül, ahogy valaki nagyon frappánsan megfogalmazta? ISMERŐS - ennyi, és nem több. Akivel haverkodni akarsz, azzal elmész sörözni, felhívod. Akit meg nem láttál húsz éve, az ott van a listádon, 'oszt jónapot!
Hogy miért zavar ez benneteket, nem értem. Nem kell keresgélni, vadászni az ismerősöket, ha valakit nem akarsz, akkor nem jelölöd be, vagy nem igazolod viszza - szerintem lehet ezt a dolgot tök normálisan is kezelni. Olyan, mint egy névjegykártya-csere. Ha akarod, megtartod, ha nem, hát kuka! Azon is felháborodsz, hogy milyen bunkók vannak, akik minden jöttmentnek, kézfogás után névjegykártyát adnak, és mennyi névjegykártyád van már otthon?
Eh, mondvacsinált dolog az egész.
szerintem semmi gond az iwiw-vel, azon túl, hogy remélem, nem vagyok távoli ismerőse kaja ibrahim közeli rokonának, ami miatt a nemzeti nyomozóiroda látókörébe kerülhetek, s még a végén rájönnek, hogy az esti tévéműsort csak droggal tudom elviselni, aztán mehetek a gyorskocsiba hugyozni regell négykor, amikor meg aludni szoktam. a privi.hu-ra sem kell jelentkezni, ha nem vagy emós, meg ide sem, ha nem érdekel. ez picsogás csak, engem pl. azért nem zavar, hogy a capella tele van buzikkal, mert nem járok oda, és tudod miért? mert zavarna, hogy tele van buzikkal.
"Ha nincsenek ellenségeid és kritikusaid, akkor nem is vagy igazi egyéniség." (iwiw-legalja.blog.hu)

Ezek szerint a wiw egy igazán nagy formátumú egyéniség.
ehhe. szeretem amikor az iwiwet alázzák... :D
Az iwiw legfontosabb eredménye, hogy azokkal az ismerőseinkkel, akikkel az internet és mobil korszak kezdete előtt veszítettük el a kapcsolatot, újra találkozhatunk. Ez is valami. (Nekünk öregeknek.)
Ha ma lennék tizenéves, akkor csak káderezésre tudnám használni, az meg olyan szánalmas, bár kétségtelenül kecsegtet haszonnal is.
Tehát miután az iwiw elvégezte legfontosabb feladatát (lásd 1. bekezdés), marad egy fényképes telefonkönyv, de akkor meg minek, kinek klikkelgessük be a kapcsolatokat? nemde?
Jó ég!Árpád tényleg nem látod az iwiw lényegét, vagy direkt csinálod?"Papíron" lehet, hogy annyi, hogy klikkelgetünk, ki kinek az ismerőse, de tegye fel a kezét aki nem szívesen kutakodik teszem azt rég nem látott osztálytársak adatlapjain, nem nézegette meg a fényképeiket, és nem érdekelte mi újság van velük.
Bár szerintem ezt már többen leírták...
Bérgyilkos Bohóc:

"de tegye fel a kezét aki nem szívesen kutakodik"

Felteszem.
Árpádunk végre rájött hogy mekkora baromság ez az WiW és az ehhez hasonlőösszes többi cucc. Gratulálok! (Kezdene benőni a feje lágya? :-))) )
Egyébként szerintem valamelyik Szolgálat találta ezt ki hogy ne kelljen sokat melóznia a kapcsolati hálók feltérképezésével. Az értelmesebb ismerőseim nincsenek fenn az ilyen kukkoldákon. Én sem.
sztiv:
Ha lett volna lehetőség, hogy fogadjak arra, lesz-e ellenkomment a következő 3 hozzászólásban szívbaj nélkül megtettem volna egy nagyobb összeget.

Ettől függetlenül továbbra is tartom, hogy az iwiw arról szól, legalábbis attól érdekes, hogy rég nem látott ismerőseinkről többet megtudunk.Az, hogy egyesek klikkelgetnek és "kinek van több ismerőse" versenyt játszanak az más tészta. Pl. néhány tini pöcsnél látott 4-5000-es számot már röhejesnek és orbitális baromságnak tartom.
Bérgyilkos Bohóc:

Én is mertem volna fogadni. :)

Volt ismerős, aki jelezte, hogy nem rakok fel elég fényképet, meg azt sem írom be,
hogy hol lakok, és egyáltalán melyik lehet a barátnőm a hölgy ismerősok között, stb.
Ahelyett, hogy ezt a sok izgalmasat megkérdezte volna tőlem.
Így sajnos már nem maradt közös témánk a levelezésre. :)

Na de ennyit az iwiw-ről.. Lépjünk
szia árpád. jók amiket írsz, csak sokszor azzal "védekezel", hogy ez a "te személyes blogod". Ezt te is tudod, hogy baromság, nem? Egyelőre még csak az index bal hasábján vagy ugyan, de ha jön az új webkettes index, akkor már szerves része leszel. meg a homár meg többi is. ez nem blog, hanem véleménycikk az indexen. Nevezheted postnak, teljesen mindegy. Ha UP ír valamit az indexre, akkor az meg "editorial". Az az index álláspontja, ez meg a tiéd. De attól még index.
Hát, nekem nagyon fura ez a cikk, Árpi.

Úgy értem, én megtaláltam a gimnáziumi osztályom felét a wiwen és ezen keresztül sikerült osztálytalálkozót szervezni, megtalált egy általános iskolai tanárom, akinek örültem, és rajta keresztül talán sikerül megtalálni egy másik volt tanárt, akit nagyon kedveltem stb.

Szerintem ez a funkciója a wiwnek, nem a mostani haverokkal kapcsolattartás, hanem a régi ismerősök felkutatása.
Árpáddal, aki nem velem egykora születésű, egyet szoktam gondolni érteni általában. De most nagyon nem.

Ez legalább egy közös pont, ahol mindenki keresheti ismerőseit. Mert másképp esélyem sincsen. Mondjuk be a TV-ben, hogy minden nap mindenki találkozik a Moszkva téren és ott keressük egymást? Elég melós lenne.

És ha nincsenek ismerőseid, sokkal nehezebben találnak meg, hiszen legjobban a közös ismerősökben lehet keresni
Hello,

Eloljaroban mindazoknak, akik hasznaljak az Iwiwet:
egeszsegukre, maganugy.

Tota urnak:

1. Hihetetlen, de igaz: sokan jottek ra erre nalad joval hamarabb (en is, en is!) es ok fel sem iratkoztak ra eleve. Kepzeld rengetegen vannak, es ennyi nalad mar eleve okosabb ember, misztikus, igaz?

2. Ha megis megtettek es kesobb leiratkoztak, mert rajottek arra,hogy baromsagot muveletek eddig - akkor nem reklamoztak be, hogy mekkora zsenik ok ezert.

Nincs annal cikibb, amikor vki a hulyeseget erenykent probalja feltuntetni, mint te.

Nobelre jeloljunk-e?


Hat, mar a multkor is jeleztem, hogy sajna te is csak egy modern, szalagsoron gyartott ertelmisegi vagy, mondjuk ez szepen le is jott az irasaidbol es itt az ujabb bizonyitek :(

(Hidd el, csak azert irok, hatha segit a kritika s 1x eszreveszed magad.
Meg aze, hatha vegre vki mas megmondo ember blogjat is lehet majd itten olvasni, vmi okosabb, erdekesebb emberet.)

Utolso soromat az Indexnek szanom, ne mond, hogy sunyi voltam es a hatad mogott irogattam nekik, uff.

Ja, ujsagirokent neked szakmad mas utan kutakodni. De lehetne annyi eszed, hogy a Koka scientologus ismeroseit vmi stromannak az oldalarol nezegeted es a tieidet nem adod ki barmilyen megveszekedett politikusnak vagy maffiatagnak. Gratulalok.

Drága Siona!

Hát, ha Te nem "csak egy modern, szalagsoron gyartott ertelmisegi" lennél, akkor lenne annyi eszed, h nem veszed a fáradtságot arra, hogy ekkora energiát ölj abba, hogy ezt az amúgy teljesen hasztalan ömlengésedet ideveted.

Na mindegy a szalagsoron gyártott értelmiségiséged "mondjuk .. szepen le is jott az irasaidbol es itt az ujabb bizonyitek"
a keretes részbe írt dologgal teljesen egyetértek. a magukról mű(?)ribancos, meg autónpózolós, a testápolót ondóra hasonlítóan a mellkason szétkenős tinik ne csodálkozzanak ha nyilvános megvetés tárgyai lesznek. mint ahogy azok sem, akik leírják nyolcszor egymás után a képeik alá, hogy "horváthország". vagy akik - még egy újabb - szexpartnert keresnek az adatlapjuk segítségével. satöbbi.

viszont. volt már a subbán abban a bizonyos rovatban olyan kép, meg adatlap is, aminek az odakerülése nyilvánvalóan csak és kizárólag amiatt történt meg, mert az illető szerkesztő szerint xy user előnytelenül, netán hülyén nézett ki a feltöltött képen, rosszul sikerült, de mégis feltöltésre került egy nyaraláson készült fotó (pár hete volt: minden idők legjobb turistafotója címmel asszem), esetleg viccesnek találta a zenekaros pólókban feszítő 10-14 évesek iskolai buliban készült csoportképeit. (kinek nincs ilyen? kissé gyermeteg 2x vagy 3x évesen azon röhögni, hogy de hülyék a 1x évesek. ha előszednénk a magunk általános iskolában készült képeit, azok sem lennének kevésbé viccesek.)

azt gondolom hogy ezek az emberek azért teljesen jogosan sérelmezik, hogy bekerül az adatlapjuk a nevükkel együtt egy ezrek, tízezrek, százezrek által olvasott lap olyan rovatába, ahol általában miniribancok, és valóban szánalmas, megvetésre érdemes adatlapok szoktak szerepelni.

mondjuk képzeld el árpi azt, hogy valaki beszerkesztené egy ilyen rovatba a te kreativ.hu-n található nagyméretű fényképedet két szopós műnő, meg tuningolt merci előtt fesztiő strici, vagy egy wiwen bárénekesi karrierre törő traveszti adatlaja közé és odaírná hozzá, mondjuk hogy "a gonosz manó", esetleg, hogy "elveszett a fésű?", vagy valami ilyesmit, akármit. mondjuk ennél megalázóbbat. sokkal.
nyilván nem tetszene.

na ezzel az egésszel csak azt akartam mondani, hogy szerintem azért a subba említett rovata bizonyos esetekben értelmetlen, öncélú fikázásba, gúnyolódásba, kiröhögésébe megy át és ez gáz, ráaádsul elég izzadtság szagú is.

(mondjuk nem kevésbé az a századik hülye bankos liba tárogatós képe sem, de ez már egy másik téma)
Draga Fanta!

(vagy szolithatlak Totanak? elvegre neki cimeztem a levelet, de magadra ismertel, ugy latom. Esetleg mas, szoros erdekvedelmi szovetseg kotelekeben nyilvanulsz meg, hogy megvedd a pici fijut:)

Mivel az alatalad idezett mondat valtotta ki azt, hogy egy nem neked cimzett kritikara reagalj, ezert feltetelezem : teged ez szemelyesen is bantott, elevenedbe talalt.

Valaszul csak annyit: akinek nem inge, nem veszi magara :)

Mivel az iras egyeb reszeit ertelmezni nem tudtad (akartad), tovabba korabbi hozzaszolasaimrol Tota ur fele(pozitiv vagy negativ) tudomasod nincsen (velelmezem), ezert elarulom ismet: kritikanak szantam a fentieket, az elmult fel ev cikkei es az O hozzaszolasai alapjan.

Nem celtalan vadaskodaskent jeleztem, jo lenne, ha jobb lenne.

Szubjektiv velemeny, melyhez jogom van es fenntartom:

Kedves Index!

Legyen man vki mas is legalabb, lehet tehetseges is!

Koszonom

Kedves Siona,

ó csak azt próbáltam jelezni, megragadva bámulatos, önérzetes stílusodat, hogy ha értenéd, hogy hol vagy - mit olvasol - hova kommentelsz, és egyáltalán miről szól pl. ez blog, akkor már rég nem olvasnád, s így fel sem háborodnál azon ami ide kikerül.

de úgy látszik érintettséged (ti. "szalagsoron gyártott értelmiségiség") okán, nem bírsz elszakadni ettől a blogtól
A iwiw remekül használható

lenne, ha okos főemlősök, akik képesek a 102 gomb + egér kezelésére tele nem csesznék baromságokkal.

Nejem pl egy kivétellel meg találta az összes osztálytársát, és én is sokat találtam, akik azóta az ország másik felében vannak.

Szerintem moderálni kéne az üzemeltetőknek. Szabályzatba kéne foglalni a kitöltés szabályszerűségét. Vagy lehetne egy pontrendszer, mint a kedvmutató, ami a kis adatlapon jelezné, hogy az illető mennyire van elszállva. pl aki nem tudja a saját nemét sem, az -100 pontról indulna:) A rengeteg klubbnak, haveri körnek, városnak, falunak, üzletnek, kuplerájnak stb pl lehetne egy új kategória, ha liberálisok vagyunk. Szerintem a kizárt lenne a legjobb :)

Másik kategória a fénykép. Oké, hogy nem minden csaj olyan mint Claudia SCHiffer, de ha nem én vagyok J.P. Belmondo, akkor nem teszem ki Belmondo képét, mintha én lennék, függetlenül attól, hogy néz ki ő és hogyan én. Az is oké, hogy valaki olyan jól néz ki, és olyan remekül táncol, hogy vállal fellépést, akár lengén is, hogy így is reklámozza magát, de Aki meg más arcával (vagy egyéb testrészével) ékeskedik az meg gondoljon bele, milyen jól esne ha az adott híresség (lehet akár szakmabeli (korhatáros ipar is)) ügyvédje kopogtatna egy sok számjegyű kártérítési összegért, plusz egy bocsánatkérő levélért. Szerintem nem esne neki (mármint akinél kopogtat) jól.
Nyugaton az ilyet dollármillában mérik!
Vannak hírességek is fenn a wiw-en, akik röviden kijelentik, hogy csak tényleg ismerőst jelölnek be, ciki lenne ha viszont látná magát más név alatt pl p-alma vagy m-dori.
és ez csak példa volt.

Megint más: jó hogy lehet utf-ben kínai és arab jeleket írni, de szerintem nem használja ezeket keverve a nevében senki, még ha apja kínai, anyja arab is. Tőzsgyökeres magyar névben pedig egyik sem szerepel, írásjelek között is csak a kötőjel.

Ennyi, megy az IQ
nem birom ki, hogy ne tegyem be, par honapja kaptam mailen es besirtam rajta :))))


IWIW kitöltési segédlet (picit hosszu, de nagyjából igaz):


..annak aki már regisztrált, meg annak is, aki még nem...

"Sok a felhasználó, ki kell tűnni közülük valahogyan. Ennek két útját látja
a hülye ember: vagy minden csicskát bejelöl, aki szembe jön vele, vagy
személyiségének torzságát kivetítve vicceskedni próbál. Miközben kurvára nem
vicces, sőt szánalmas. Ez az írás egyaránt szól azoknak, akik már fenn
vannak és azoknak, akik csak lesznek, hiszen mindnyájuknak hasznos, ha az
adatlapjukra tévedő rendes ízlésű emberek nem kapnak azonnali agyfaszt az
ott tobzódó primitív hülyeségtől.

Most végigvesszük lépésről lépésre az adatlap pontját, hogy minden
fogyatékos cigánynak egyértelmű legyen.

Vezetéknév - Utónév: már ez is sokaknak problémát tud okozni. Segítségként
elmondom. Ebben az országban senkit nem hívnak Michael Knight-nak, tehát azt
a nevet írd oda, ami a személyidben is van. Tudtunkkal a személyikben a név
előtt és után nincsenek mindenféle szimbólumok és ábrák, így logikusan a
wiwen is felesleges. Nem leszel jobb csaj attól, ha a lista elején
szerepelsz. És ha van tangás-pucsitós fotó a képeid között, szimbólum nélkül
is ugyan annyian fogják rádverni a farkukat, tehát még veszteség sem ér.

A becenév olyan rovat, ahova nem a chat-es meg netes faszagyerek nevedet
kell beírni, hanem a tényleges becenevedet, ha van. Ha nincs akkor nem kell.
És szerintem nincs senki, akit a barátai vagy az anyja Deathcode-nak hívna.
Csak
szólok.

Születési név: Ha ugyanazon a néven létezel, amin kiszart anyád, akkor ne
írdd oda ugyanazt. Vicces szövegeket se írj ide, és a fiktív nevek sem
humorosak. Az is szellemi szegénységre vall, ha felhívod a figyelmet arra,
hogy az a rész nem a születési évnek van fenntartva. És aki évszámot ír oda,
nos, no comment, betonkefnit a lábára, és irány a Petőfi-híd.

Titulus: buzikám! Ez is egy olyan rovat, amit nem kell kötelezően
kitöltened. Ez azoknak van fenntartva, akik kurva sokat tanultak, és
elverekedték magukat a doktori címhez, és ezért irdatlan sok faszt szoptak.
Ám a kis tizenhatéves csicskák és a Dokkos kurvák semmit nem tettek azért,
hogy oda bármit írjanak.

Ország - Város: nem leszel laza arc, ha beírod, hogy Jamaica, Kingston, csak
levágós lesz, hogy Biatorbágyon laksz egy panelben, és büszke vagy rá, hogy
néha a játszótéren elszívsz a suhogósnadrágos cigány haverjaiddal egy
spanglit, miközben a telefonodról zenét hallgatsz.

Nem: hál istennek nem beírni kell, csak választani. De csomó downkóros
kültelki paraszt azt hiszi, hogy vicces, ha tévesen adja meg. Nem vicces,
szánalmas.

Anyanyelv - Beszélt nyelvek: Ó istenem! Ez a mekkora humor lehetőség a
homoszexuális embereknek, akik már tizenkét évesen gumicukrot dugdostak a
seggükbe. Nem vicces, hogy mindenki beszél szuahéliül és kirgízül. És nem
kell bekamuzni, hogy beszélsz hollandul, mert megnéztél egy Ajax-meccset.
Meg furcsa, hogy minden tizenhárom éves puttó három nyelven beszél, miközben
normálisan még segget törölni sem tudnak.


A képek egy külön kategória. Sokan úgy gondolják, itt igazán nagy teret
kaphat a humoruk. Kurvajó arcok vagyunk, ezért elmondjuk: nem. A képhez
olyan képeket tegyél fel, amin ha nem is nézel ki úgy, mint Brad Pitt/Sharon
Stone azért fel lehet ismerni. Nem kellenek partifotók, hogy lássa mindenki,
mennyire jó drogos helyeket ismersz.


Családi állapot: Minősíthetetlen dolgokat lehet itt művelni. Például a
tizennégy éves özvegy kiscsitrik és a házas pattanásos szerepjátékozó
tizennyolc éves bátyjuk egyaránt szánalmasak. Annyira nem is kell kitölteni,
de ha mégis akarod, akkor pontosan.

Magamról: ez kemény dió. Erre még nekünk sincs tuti receptünk. Itt
megengedett a humor, de mivel a magyar populáció 99%-ában a jófejség csírája
sincs meg, így nagy valószínűséggel neked sem fog sikerülni. Amit semmi
képen ne írj be
ide:
dalszöveg, angol idézet, angol dalszöveg, ezoterikus blabla, és úgy
általában semmit, amit művészinek, költőinek vagy fifikásnak gondolsz. Légy
tömör, tartalmas és pontos. Nyugodtan zsidózhatsz is.

Ezt csinálom amikor dolgozom - nem dolgozom: a munkához azt írdd, amit
tényleg dolgozol. A tanulás nem dolgozás, az tanulás. A nem dolgozomhoz meg
a hobbidat.
Ha két a mező tartalmát felcseréled, már nem vicces. Ha ugyan az van benne,
és még igaz is, akkor kurva nagy szarban vagy, kérlek ugorj le egy magas ház
tetejéről.

Kisállatok: ha nincs, ne írj be mindenfélét. Aki arra célozgat, hogy "öcsém
van", az szánalmas és nyomorult csótány, aki eleve meg sem érdemli az
életet.

Kapcsolat: nem kötelező kitölteni. Tehát ha valamid nincs, nem akarod
nyilvánosságra hozni, vagy nem tudod mi az, akkor ne írj oda semmit bazdmeg.


Szerencsére az iskolák és a munkahely kevés kretént mozgat meg, főleg olyan
buta és homályos cigányokat, akiknek egyikből sincs túl sok.


És végzetül, ha már az adatlapod rendben. Nem csinálsz olyan kamu
karaktereket, mint Petőfi, Sztálin, Chuck Norris. Mert mindez három-négy éve
egy-kettő még vicces volt. Ma már túlléptünk ezen a szinten. Ami meg a
kocsmák, tetováló szalonok, zenekarok, iskolák jelenlétét illeti wiwen, az
nem más, mint az ocsmány lelkek tiszta kivetülése az internetre. Kurvára nem
kíváncsi senki a szar produkciód ingyenreklámjára. Még akkor se jelöljön egy
huszadrangú álkultúr, külvárosi mocsokban fuldokló gimnazistáknak szánt
pincekávézó ismerősnek, ha Magyarország második számú buzi celebrityje az
üzemeltető."
a mult heten meg egy olyat kaptam, hogy "az igazsag az iwiw-es kepeitekrol" :)))) az is zsenialis, csak sajnos jpg file volt, de ilyenek voltak benne, hogy "South Park-os figura=kover taplo", "elmosodott kep=muveszi akar lenni, de valojaban dagadt, pattanasos", "extrem szog, mellek=dagadt" stb. Nagyon rohogtem rajta ;)))))))
süti beállítások módosítása