W

w.blog.hu

Tóta W. Árpád kommentál, szemtelenkedik, valamint permanens fogadóórát tart.
Régi cikkarchívum



Kommentelés - házirend

Wblog @ Facebook

Engedjétek hozzám

Kis heti hírlap 4-10 éveseknek.


Foglalod a kurvanyádat

A mozdonyhorgony
Úgy remélte, ezzel bekerül a Rekordok Könyvébe. De legalább a Jackassbe.

Elnöki pornó
Nagy baj, ha az elnök ribanc.

Nem jó a nemzetnek egyedül
Szuverén ország is lehet borzalmas hely.

Szent szar
A húsvéti alkotmány: szentséggyalázás.

A pedofilok védőszentje
A deviancia fincsi, de csak ha papok csinálják.

A gólkirály beszéde
Angela, te náci ribanc!

Győz a szittya förgeteg
Kuss, mi így szállunk le a bicikliről.

Együtt sikerülni fog
Bizonyítsuk gyalázkodással, hogy Magyarország szabad!

Kompország vitorlát bont
A finom kritikát meg lehet állítani, a brutálisat nem.

Foglalod a kurvanyádat
Nem ti vagytok a nemzet, sem a nemzeti oldal.

Utolsó kommentek

  • Brown094: Ha pénzt vesztett egy átverés miatt, vagy megadta adatait egy csalónak, akkor is visszakaphatja el... (2021.10.21. 23:05) Tribuszerné visszanéz
  • szódabár: Hát te sem vagy a tolerancia bajnoka. Hehehe. Felőlem mindenki azt csinál amit akar, nálunk a menó... (2020.12.26. 11:50) Isten fasza
  • Tahó Sandokan: Közben elkészült, bitangfinom. (2020.11.09. 15:20) Ajándék erős gyomorhoz
  • Tahó Sandokan: Nem számítottál kommentre, ugye Worluk? Tegnap jutottunk hozzá ehhez a szürke gombához (egy gombá... (2020.11.09. 14:43) Ajándék erős gyomorhoz
  • Reactor: Bírom az ilyen mérhetetlenül idióta hozzáállást...a falu élhetetlen közösség, mert ott nincs TESZK... (2020.06.26. 14:47) Vackor néni busza
  • Utolsó 20

Olajfalók

2007.07.02. 05:00 Tóta W. Árpád

Olajban úszik az ország ismét. Nyolcvan évre tervezett titkokról hullik le a lepel – hoppá, a lepel egynegyede azért a helyén marad, mert az igazi titok. Hálózati információk, nyomozati érdekek.

A többi tehát nem volt igazi titok. Amit tudott mindenki, arról most miniszteri igazolás született: a titkosítás nem a bűnüldözés, hanem a bűnözők érdekét szolgálta. Aki titkosított, az tehát a bűnözők érdekében tette. Nevét, rangfokozatát, fegyvernemét kérjük mellékelni. Csoportosan, bűnszövetkezetben elkövetett titkosítás.

Reader's Digest


Az olajügyeket kormánybizottság vizsgálja, tehát ők válogatják ki, hogy mi maradjon titkos. Ez így elég kényelmes felállás, egyikünk se kívánna ennél jobbat magának. Fogjuk a teljes bűnlajstromot, és arról szemezgetünk. Ni, ott egy övék-rabló, lebuktatjuk. Hopp, egy mienk-rabló, őt nem.

Van ebben rabló mindenféle színű, az ugye világos. Ehhöz nekem nem kell pecsét, hátratolom a kalapom, felnézek a józan paraszti eszemmel a csillagos égre, és megmondom. Az elkövetési időszak ugye az Antall-Horn-éra, a vizsgálódás berekesztése meg a Fidesz-FKGP-MDF-ciklusra esik. Aligha szél nem lesz.

Most még csak szóba került a gondolata annak, hogy esetleg feltúrnák kicsit ezt a hangyabolyt. A háttérben nyilván felbolydultak már a herék és dolgozók. Feszült suttogás ereszkedik az új osztályra. Az új patríciusokra. Ki bukik meg és kit ránt magával? Kik döntenek a sorsukról, és hogyan lehet őket befolyásolni?

Adj király katonát


Végig lehetne kergetni ezt a dolgot így is, piros ceruzával. Megbuktatni az összes fideszes és kisgazda érintettet, meg még dísznek azt a tökfejű Bolgár György-imitátort, zsarolással gleichschaltolni az MDF-et, és állítani váltig, hogy a koalíciós pártok ebből az egészből tökéletesen kimaradtak. Az majd nagyon hihető lesz.

Annyira lesz hihető, hogy még az is kérdéses, merre sül el. Ha saját parasztot nem áldoznak be, akkor marad a gyanakvás, és a gyanú súlyosabb lesz, mint a valódi bűn.

Sőt nemcsak parasztot, de futót és Bástya elvtársakat is. Ugyan már, még Antall alatt se lehetett ellopni semmit a téeszelnök-hálózat tudta és részesedése nélkül; Horn idejében meg pláne. Nekem azt ne akarja beadni senki, hogy az olajbűnözésben nem volt szoci szál.
Ja és Horn mellett ott volt a mohó kiskutya. Az a párt, amely a később hősiesen letört autópályaárak apostola, Csillag István leváltása miatt megbuktatta Medgyessyt, és pluszban rábírta arra, hogy ne beszéljen többet a korrupciós ügyekkel teli SZDSZ-ről. Nekimegyünk a bilinek? Kiássuk a családi csontvázat? Oké, de akkor annak ne csak a felét, mint szegény Kádárnak.

Ez az optimista vízió. Esélye szinte semmi. Az összes háttéralkuval együtt, még ha kihúznak egy-két főkolompost a listáról, akkor is úgy fog ez kinézni, hogy Gyurcsány Ferenc hadat visel immár saját pártja ellen is. Kárt okoz a pártnak, nagyon nehéz helyzetbe hozza a Lacit meg a Pistát, régi jó elvtársakat. És azt nem lehet.

Az a nagyon nehéz helyzet egyébként, ugye, maximum háziőrizet lehet, mert aki milliárdos léptékben tolvajlik, annak mégis finomabb eljárás dukál, mint annak, aki autót lop vagy füstbombát kotyvaszt.

Persze, feltárjuk az alig tízéves múltat, és őszintén szembenézünk az élőkkel. Életszerű. Még a halottakkal se tudunk. 1956-tal, Kádárral, Horthyval, a lassan százéves Trianonnal se. Jobb volt talán mégis titkosítva. Lehet, hogy nyolcvan év veszélyesen kevés.


Címkék: korrupció

268 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://w.blog.hu/api/trackback/id/tr17109806

Trackbackek, pingbackek:

Pingback: Fatan » Blog Archive » Birkák 2007.07.03. 14:34:48

[...](Mondjuk az is nehéz feladat lehet, hogy mint kinevezett biztos kinek a neveit hozzuk nyilvánosságra.) Csak aztán senki se lepődjön meg, ha a[...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Asszem ilyenkor kell írni; hogy ELSŐ.:D
na írok értelmeset is.
Az a baj ezzel az üggyel, hogy nem látok rá megfelelő megoldást.
Arról szerintem ne is álmodjunk, hogy minden kiderül, mert a nemzetbiztonság (párt-kassza-biztonság) miatt ez nem is lehetséges:)
Sőt talán a hasonló külföldi ügyek sem végződtek így.
A néha-néha bedobunk egy-egy nevet taktika meg már ismerős az ügynökös dossziéból.
Attól tartok ez folytatódik itt is. Talán valóságsót kellene csinálni, vagy szappanoperát:) Minden részben hallunk egy új nevet, aztán lehet telefonálni, hogy börtönbe menjen-e:)
ja még annyi, hogy ha Árpi tudsz hasonló ügyeket külföldről azt postolhatnád. nekem most csak a samsung botrány (bár az ha jól tudom korrupciós dolog volt:P) jut eszembe, de az nem zajlott le még teljesen.
en azt irtam volna, hogy first, de igy mar nem irom
nekem volt ismerosom a 90-es evekben aki szazmilliokkal kavart es semmi koze nem volt politikahoz
ettol meg vastagon benne lehetett a politika
nameg a karpotlasi jegyekkel szorakozok....
sosem lesz egyeni felelos, szar torvenyek es az azokat gyorsan kihasznalok
ez van
Most készül a leg ujabb izesitésü gummycsont.
Az erkölcs Magyarországon halott.

Ez az egész rendszerváltás legfőbb tanulsága számomra. És nem érdekel, kiknek az elévült bűncselekményeire derítenek fényt az éppen regnáló politikusok.

"Amit ma eltehetsz, ne halaszd holnapra!"

Ezt kövesd, vagy putriba jut a családod. :-(
Hazánkban a rendőrség a bűnözők kiszolgálói. Hangzott el agy BBC riportban évekkel ezelőtt. Nos csak tovább kell gondolni... ügyészség, bíróság, parlamenti képviselők.


Ez teljesen elképesztő. Miért nincs egy, a kormány és a parlament felett álló szerv, aki dönt ezekről a tikosításokról, meg nyomozásokról? Hogy néz az ki, hogy saját szarom után nyomozok, majd amikor megtalálom magam a bokorban szaros seggel, akkor azt mondom, hoppá, ez az információ jobb lesz 80 évig titkosítva? Abszurd ügy, nem tudom, más, nálunk átlátszóbban működő országokban hogy megy ez, de kívácsi vagyok.
a világon három dologban van nagy pénz (békeidőben), sorrendben:
1 olaj
2 ingatlan
3 emberi butaság
örök igazság ez...
"Nevét, rangfokozatát, fegyvernemét kérjük mellékelni."

Meglepődnék, ha a minősítő hivatásos lenne. Szerintem minimum egy államtitkár, de inkább a miniszter.
Megmondanád, hogy ki az a tökfejű Bolgár György-imitátor?
Virag et.: asszem konkretan a miniszter a titokgizda.
Amugy ha ezt a szerencsetlen not nem veretei meg valamelyik igyiot (akinek azota mar nyilvan megmondtak mekkora igyiot) akkor punnyadt volna tovabb szepen az ugy.
Alternativ forgatokonyv: gumicsont az uborkaszezonra. Ez utobbit alatamasztja, hogy senkit nem fognak itt lebuktatni, itt minden letezo oldal es part nyakig barna. Meg lesz rola nyilatkozat, cikk ilyesmi... aztan le van scharva. Megint elemnt par milliard, mi az nekunk, nagyuraknak. Majd jon a zunio es megment minket es alapitunk Brusszelben ad-hov bizottsagot es a vegen mindent ellopunk... Anyjuknak palankot, aztat...
Amnesztiát! Nyilvánosságot! Ezt az ügyet, és a rendszerváltás hasonló vadhajtásait, csak így lehetne normálisan kezelni. Volt, ami volt. Tudjuk meg, hogy kinek miből lett rendszerváltó tehenkéje, és ha még most is akar valamit a közösségtől, akkor mérlegeljünk.

Akkor leoltották a villanyt, most meg ég. Aki még mindig sötétben akar revansot venni az ellopott disznósajtért, az ostoba, bosszúéhes verekedő, és ki kell dobni.

Amnesztiát! Nyilvánosságot! Nyugalmat.
nem kurva mindegy mar? unalmas. olajtszokitettek, sokan, sok penzt kerestek, so what? mar el is evult. jocskan.
Sztrovacsekok!
Milyen ország az, ahol elegendő egy újságíró megverése ahhoz, hogy titkosított aktákat egyszeriben nyilvánosságra hozzanak? Szerintem azért, mert már letelt a büntethetőség. Ha ki is derül néhány név, azok jól a markukba röhögve fogják a seggüket vakarni a bahamákon.
Bocs a témán kívüli hozzászólásért.

A hétvégén utasította el a szerb legfelsőbb bíróság annak az 5 magyar fiatalnak a fellebbezését, akiket egyenként 10-11 év börténre (összesen tehát kb 60 hatvan!!! év) ítéltek, mert - igaz csúnyán - de megvert (nem megölt! kizsigerelt, letömegmészárolt) egy szerb drogdílert.

Malina Hedvig meghurcolása ehhez képest délutáni teázás a lugasban.

Árpád, megér ez egy posztot?
Nahát, hogy-hogy még senki sem írta ide, hogy Az orbánbányákorbánszöllők a vétkes az olajbiznicben is. Csalódnom kell? Nincs egy bolsi hozzászóló sem?
Meg jo, hogy vagy Te Hettorpe...
Viszketett mar ugye, igy a 17. hsz-ba bele kellett venni...
"Virag et.: asszem konkretan a miniszter a titokgizda."

Én is így gondolom. Pintér főnök úr?
paráznabillegető 2007.07.02. 08:00:25
Meg a drog :-). A kokainon asszem olyan 5000%-os (ötezer százalék) haszon van.

Én csak arra vagyok kiváncsi, hogy ha itten tényleg elkezdenek alacsonyan szállni a tsz elnökök, akkor tényleg megbukik-e Ferenc?
Mert ugye a reformokból az lett, hogy nem lesz semmi, mert túl sok tsz elnök (és barátaik és üzletfeleik) veszítette el az ilyen-olyan kht-ben meg az X megyei közgyűlésben a pozícióját, oszt már lázadoztak (előreváltva is, lásd őszödi beszéd).
Na, akkor arra, hogy kontkrétan egyikről-másikról megmondják, hogy köztörvényes, nagy tételben, mi lesz a reakció? Mert ugye ha ő bukik, akkor kinyitja a száját, és elkezd beszélni.
Nagyon izgulok, hogy ez más lesz-e, mint Kulcsár és baráti köre :-).
tessék mondani, most attól félünk, hogy mindenki a kupolás házból benne volt a háztáji olajfinomimításban? és akkor a feldühödött plebs (a.k.a csürhe, netán reakciós csürhe) rájukgyújta az egész kuplereájt a következő hétfői ülésnapon? (amire ugye most a nyáriszünet miatt várni kell egy keveset)

mert a Titkos Jenő és Titkos Kálmán jól beépült ügynökök identitása van most veszélyben, ez a duma. itt zárójelben megjegyezném, hogy bár nem tudom objektíven megítélni a munkájuk eredményét, de az utóbbi jelentős nyomozói melléfogásokból ítélve nem túl hatékonyak a téglák.
bár adott esetben Titkos Jenő és Titkos Kálmán nevét ki lehetne cserélni másra. Mondjuk a fedő neve Dodó. nem tudom elhinni, hogy a régi (pfuj, büdös Kádárkori titkosszolgálatok) rendszerben volt fedőnév 150.000 (százötvenezer!) kollaboráns megnevezésére, és most, 40 év múlva az előző rendszerben edződött gárda ezen csak úgy átlépett.

mert ugye az ügynökdossziékból is sok minden kiderült, nem? és nyilván hihető, hogy fedőnevet használunk, de a biztonság kedvéért az illető beépülő szakember valódi identitását is szerepeltetjük a dokumetnumban. Mert azt nem lehene egy külön papíron becsatolni, ahogy azt szokás. Sőtmitöbb, én biztos vagyok, hogy egy átlagos adatmódosításhoz szükséges összes paraméter ott szerepel minden hivatkozásnál, mint (szülhely, idő, lakcím, anyja neve). hát persze.

szóval, vissza az első bekezdéshez, oda lenne az elit, mert mindenki sáros. illetve olajos. csak a nyeretlen kétévesek maradnának. nos ugye őket se kell félteni, hiszen a pelyhedző állú Zuschlag kolléga azért előrukkolt már a farbával.

tehát elmondhatjuk, hogy a magyar politikai elit teljes erőforrását egy M:N mátrix felépítésére és karbantartására fordítja, minek következtében elmondható:
- hogy a mátrix tetszőleges elemének (P) van _legalább_ egy olyan pontja (Q), ami kussolni fog, mert fél, hogy a P kezében lévő információ hatására ő permanensen távozik a mátrixból (Q eleme lesz a Csillagbörtönnek), illetőleg van legalább egy - másik - szomszédja (R), aki P-ről birtokol olyan információt, amely P pozícióját veszélyezteti.

q.e.d

Komplett ökoszisztéma ez itt, amolyan élősködő szimbiózis.

jó lenne találni egy elemet, akinek nincs Q típusú szomszédja, és jól meglökni, mint a pushoverben a kis hangya a kezdő dominót, és várni hogy mo lesz a cog vége.

remélem a portások, teremőrök meg a takarítók megmaradnak a parlamentben. kár lenne érte, mert valakinek csak karban kell tartani azt a szép házat.
ivangorcsev:

a bahamákon nyaraló tolvajokra majd lecsak Jack Bauer.
Egy ideje már annyira nyilvánvaló, hogy azok, akik a Parlamentben elküldik az anyjába a másikat, a Parlamentem kívül nagyon jól együtt tudnak dolgozni, feltéve, ha a saját zsebükről szól a játék. (Teszem azt a Centrum Kft) Lehet pont azért van ez a nagy verbális hirig, hogy a gazdasági stiklikről eltereljék a figyelmet. El kéne küldeni az összeset egy lakatlan szigetre, amolyan túlélő-showra. Az utolsó életben maradt visszajöhet, és kormányt alakíthat.
Jó kis eszköz is lehet akár ez az aktacsomó Ferenc kezében, ami tartalomtól függően akár multifunkcionálissá is válhat:
1. Itt van ez a népszavazás, ahol remekül lehet kampányolni a Fidesz ellenében, hogyaszondja: "Ezek mondják, h. becsület és tisztesség? EZEK??!"
2. A szoc. érintetteket is rá lehet tán beszélni, h. mégiscsak jó így ez a reform, ahogy van...
RE: Erika Zangolna 2007.07.02. 07:55:03

Én alapjaiban érzem felháborítónak az összes titkosítást és a különböző mentességeket.
Végtére is, ha jól tudom, én (mint választó polgár) választom meg azt a politikust, aki képvisel engem, aki "tőlem" kapja a fizetését, és aki hülyére vesz engem. Úgy gondolom, jogosan szereték tudni a viselt dolgairól.
Sztrovacsekok!

Én azért itt sok mindent nem értek, valszeg most mászok le a falvédőről. Mentségemre legyen mondva, hogy nem az anyaországban élek.
1. Ha bűnügyekre derült fény (csalás, korrupció, gyilkosság stb.) akkor hogyan lehetséges, hogy nem indultak bűnvádi eljárások? Államilag fedezett bűnözés?
Csak nem hiszitek azt, hogy a 80.000 oldalnyi anyagban szépen minden le van írva mint a mesében? Csak a törpék meg a mérgezett alma kedves sztrovacsekok. A hófehérke, a banya és a királyfi meg a szomszéd mesében ülnek a terülj-terülj asztalkám mellett. Bizony, bizony drága fijjug.
Steve the Great 2007.07.02. 09:17:23
Bazzz... és tényleg...
Fideszt befeketíteni, sajátokat befenyíteni, azt mehet tovább minden, ahogy eddig, langyosan és büdösen.
Azt se feledjük már, hogy néhány nappal ezelőtt mekkora hevülettel kérte a sajtót Lendvai Ildikó,támogassák a kampány során a ...a reformot. A sajtótájékoztatón pezsgővel a kezében odament a jelenlévőkhöz, mosolygott, mélyen a szemükbe nézett és ivott egy kortyot az egészségükre.Tud ennek valaki ellenállni? Nos,Árpi?
Az államtitokká minősítés nem feltétlen butaság. Nem csak fedett nyomozók, hanem (titkosszolgálati-) eljárások, folyamatok és akár államok közötti üzleti megállapodások is lehetnek azokban a dokumentumokban. Ezt nem szerencsés kiteregetni, mert TV-t nem csak az egyszerű állampolgár néz, hanem az is, aki adott esetben egy másik ország követségén dolgozik és éppen az a dolga, hogy az ilyenekre figyeljen.

Az oknélküli és esztelen titkosítás már más kérdés.
Abban az országban, ahol a HírTV és a Napkelte is hiteles médium tud lenni (tetszés szerint), ahol Orosz Úr vagy Csintalan Úr hallgatja megértően a betelefonálókat, szerintem teljesen mindegy, h titkosak vagy hozzáférhetőek az akták, jegyzőkönyvek stb.
kérdezném, hogy lesz e erről népszavazás: " egyetért e ön azzal, hogy az elmúlt 18 év titkosított korrupciós ügyeiről lekerüljön a titkosítás" címmel? ha már a mi szavunk más fontosban is számít...
Nem mindegy, hogy mi derul ki?

Ebben az orszagban, ahol ilyen fanatikus hivok vannak mindket oldalon, teljesen mindegy, kirol tudjuk meg, hogy o is olajos volt.
A hivo jobbos meg sem hallja majd az o szent politikusanak a nevet a nevsorban, a hivo balos detto alkalmi suket lesz.

Azer' ott lennek azon a 2087-ben zajlo parlamenti ulesen, ahol egymas fejehez vagjak innen is, onnan is: a te nagyapad is benne volt az olajos balheban!
Mert nehogy egy pillanatig azt higyjuk mar, hogy a magyar pol elet valaha megtisztul. A mai garnitura unokai fogjak eppen lopni a lovet majdan....
Azért annyi értelme mégiscsak lenne, hogy itt bcs-ekről van szó és nem ártana az elkövetőket felelősségre vonni. Nemcsak az olajcsempészetre gondolok, hanem a kapcsolódó leszámolásokra is.
Én nem fűzök nagy reményeket ahhoz, hogy most ebből a 60 ezer oldalból kiderüljön bárkiről is direktbe olyan terhelő bizonyíték, hogy XY miniszter, vagy egyéb főkutya volt a megrendelő.

Egyrészt ha volt szó ilyenről, akkor az a "maradék" 20 ezer oldalban található, másrészt ha ilyen népmesei szinten menne a dolog, akkor nem 80 ezer oldal anyag keletkezett volna.

Ez a 60 ezer oldal anyag viszont jó szolgálatot tehet az aktuális kormányok megítéléséhez, ezt miden emberi számítás szerint nem tudták kiszűrni az anyagból.
Itt a következőkre gondolok:

1. Az adott anyagot ki titkosította és miért.
2.Az anyagban leírtakból milyen állami ellenintézkedéseket, vagy azok meghiúsítását lehet kiolvasni?
puyi: Teljesen igazad van, nem költségvetési kérdés... A kérdés az, mért verték meg az újságírót? Úgy értem, mért nem ölték meg? Ha ez csak rémisztés volt, mi jön most, ha nem szart be eléggé? Mert ha semmi, akkor tényleg gumicsont.
"Hogy milyen volt olajossága, én nem tudhatom, de láttam párnák közt meghalni és másféle volt a tekintete"
Háztartási tüzelőolaj.
Szerintem meg, amennyi iszonyat sok zsetonról van szó és az egész országot érintő kérdésről, nyugodtan rá lehetne szánni még néhány milliócskát arra, hogy ezeket a titkos nyomozókat és családjukat szépen biztonságba helyezzék, úgy hogy nekik is "megérje".
Kamu dolog erre hivatkozni. Ráadásul nekik ez a munkájuk, tisztában voltak/vannak a veszélyekkel és ez a leszámolósdi is hülyeség: ezek szerint ennek a Papa nevűnek már rég hullának kellene lennie. Meg a rosszfiúk is tudják, ha kinyiffantanak valakit, attól csak rosszabb lesz: nyílt beismerő vallomás, bosszúszomjas rendőrség, szuperkíváncsi médiahadjárat.
paráznabillegető

"a világon három dologban van nagy pénz (békeidőben), sorrendben:
1 olaj
2 ingatlan
3 emberi butaság
örök igazság ez.."

Nagy iGazság:-) Magam a 3. ügyben végzek mítoszírtást a blogomon.
de azert nyilban yitkositani nem kene. ez a titkositas amugy nyilvan joggal bassza mindenkinek az agyat felfele. (en inkabb igyekszem leszarni) de tenyleg kinek jutott eszebe. es raadasul pont 85 evnyire? akkor mar inkabb legyen 200. kit ki elol minek miert titkositottak? Raadasul tenyleg mindegy, mert ELEVULT. max kiderulne, hogy nepunk bator vezetoi a fejuk bubjaig sarosak. Azert ez baromi vicces, hogy en, aki benne vagyok a buliban gennyre keresem magam, es en eldontom, hogy elmondom e , hogy geci voltam-e vagy sem. Akkor mar inkabb szarjuk le az egeszet. Abban a pillanatban, mikor a "titkositas" elhangzik mar szaladok is. Mi a feszkesjopallottseggukurvaanyja van titkositva? Hat igy is tudja, minden epp ember, hogy sokan benne voltak. Itt megvalosult a nemzeti osszefogas. Forditani a dolgon: hozzuk nyilvanossagra azokat a neveket, akik nem voltak benne, vagy tudomisen. Ki es milyen jogon dontott errol? Akire en szavazok? Azon a jogon, hogy fizetem az adot? Mi a bubanattol duzzado lofasz vanmar? vagy, akkor a titkositas legyen megindokolva kellokeppen: Eg a pofaja mindenkinek, ezert inkabb igy dontottunk.. Mert ugye oka az nyilvan van. De akkor ne allandoan ez az oszodozes menken mar. Mert az igazi hazugsagok ugye, azok ezek. csak most senki nem robbant/gyujt fel semmit, mert mittomenmiert. nyilvan a vezer is benne volt, meg nem annyira izgi. az utcakodobalas romantikajahoz kell valami-valaki akire mindent ra lehet fogni. ezt meg a legnivotlanabb sutyerak is vagja, hogy ugye ez nem olyan egyszeru. mibel a budos eletbe nem derul ki semmi, inkabb hagyni kene a francba.
szerintem
Ez olyan mintha Magyarországon lecsuknának minden adócsalót. Csak be kéne keríteni az országot megint. Újra kéne forgatni a született gyilkosokat politikai szüzsével...
bs395:
ennyi erővel a prostitúció is. meg a pénzhamisítás. meg a betöréses lopás. meg a zsarolás. és a kalózkodás...

viszont én csak a "tiszta" dolgokkal számoltam... :)
Ami most a kormány malmára hajthatja a vizet az éppen az, hogy mindenki felelős az ügyben. Mindenki kivétel nélkül: az is, aki nyakig benne volt, az is, aki a feltételeket megteremtette ehhez a bizniszhez és nem tett semmit ellene és az is, aki hagyta elsunnyadni ezt a pofátlan lenyúlást és titkosítgatott.

És hogy miért jó ez? Az üzenete a dolognak, hogy az egész politikai élet korrupt, nincsenek szentek és lehet, hogy a maszop már elázott, de az ellenlábasok sem jobbak. Eredmény: elfordulás a politikától, a polelittől. Következmény: a népek nem mennek el népszavazni, mert csömörük lesz az egésztől.

A konkrét ügynek meg nem lesznek következményei. Elévült. Na, bumm. Volt már ilyen. Tudjuk, hogyha jogilag nem lehet semmit tenni, akkor az eredmény az, hogy a gyanúsított tökéletesen ártatlan, egy szent, sőt zseniális üzletember. :))
Egyébként ezért nem fog itt senki tanukat gyilkolászni. Fölösleges kockázat.
85 éves titkosítást fedett nyomozókkal magyarázni csak akkor ér, ha megmondják az elixír összetételét is, amivel ezek a felnőtt emberek elélnek legalább 2080-ig.
kukacka · www.kukacka.blog.hu 2007.07.02. 10:07:48

Egy fedett nyomozó felfedéséből az adott ember személyén túl a folyamatokra, a titkosszolgálat működésére is rá lehet tekinteni. Pl. a fedőcégre, illetve hogy milyen csatornákon keresztül zajlik a megfigyelés, a jelentéseket hogyan továbbítják stb. Nem hiszem, hogy azért hogy Kanifaszi Guszti elégedetten bólogasson a TV előtt érdemes kiokosítani a jelenlegi (nem feltétlen olajos) és a leendő bűnözőket a titkosszolgálati megfigyelések nüanszairól. Egy név elég ahhoz, hogy következtetéseket vonjanak le azok, akik rendelkeznek a kirakós többi részével.

Arról nem is beszélve, hogy ez a legaljább, legmocskosabb dolog, amit állam tehet. Ha ti. felfedi a saját ügynökeit. Lásd még a CIA-s nő esete. A saját hazája árulja el az embert.

reparon

Nem minden évült el. Az emberölés pl. nem is évülhet el. Jó pár 90-es évekbeli leszámolásnak köze volt az olajhoz.
Zárt ülés!
OVB/4-23/2000.
OVB/4-23/1998-2000.

KIVONAT

Jegyzőkönyv

az Országgyűlés az olajügyek és a szervezett bűnözés között az esetleges korrupciós ügyek feltárására létrehozott vizsgálóbizottságának 2000. november 7-én, kedden, 9 órakor a Fővárosi Ügyészség Nyomozó Hivatalának, Budapest, Belgrád rakpart 5. számú épületében megtartott zárt üléséről

SÁNDOR ISTVÁN nyugalmazott rendőr alezredes, a Központi Bűnüldözési Igazgatóság volt főnyomozója: Nem emlékszem a dátumra, '96 vagy '97. Siófokon ki van állítva egy szerelvény olaj, ami tíz vagy nem tudom hány vagonból áll. Az ottani vámparancsnok egy új gyerek volt, akit akkor helyeztek oda, tehát nem volt beavatva gyakorlatilag a történetekbe, hogy hogyan működik az olajos történet, mert Siófok jó kis hely volt ilyen szempontból. Lent járunk a kollégámmal Siófokon a kirendeltségen, valamiért kavarogtunk, amikor bejön az újdonsült vámparancsnok a kirendeltségvezetőhöz, és segítséget kér, hogy segítsen már neki, mert úgy érzi, hogy ez a szerelvény balhés, mert állítják, hogy orsóolaj van benne, de ő megnézte, hogy gázolaj. És ő erre visszatartotta a szerelvényt.
Mi történik? Elindul a kavarás, a nagy emberek ott vannak, telefon jobbra-balra, mindenkinek. A parancsnokot másnap fölrendelik a VPOP-központba azzal a történettel, hogy az idő alatt, amíg ő nincs ott, majd megcsinálják a formalitásokat és az orsóolajnak nevezett gázolaj közben elhagyja a pályaudvart, ami akkor 80 millió forintot ért. A vámparancsnok kiadja az utasítást a helyettesének meg mindenkinek, hogy amíg ő vissza nem ér, ez a szerelvény nem mozdulhat és nem vámolhatják le. Pedig mindenféle tábornokok közbenjártak ebben az ügyben. Lényeg az, hogy nem merik elvinni a szerelvényt, és közben elmondja ezt a történetet a vámparancsnok nekünk is, én meg mondom az emberemnek, hogy jó, akkor szerezzünk pár üveget, a vámosok adtak üveget, minden üvegbe mi is a fal kedvéért levettük a mintát. Eltettük, letettük a kirendeltségen.
Két nap múlva a vámhivatal laborja azt jelzi, hogy ebben a szerelvényben orsóolaj van. Tonhauser felhívja az illetékest, hogy de nekünk is van egy mintagarnitúránk, vizsgáltassuk meg ezt is, de ezt nem a vámosokkal fogjuk, hanem Veszprémmel. Két órán belül mindjárt nem orsóolaj volt, hanem gázolaj. És akkor jön az, fültanúja vagyok egy beszélgetésnek, amikor Arnold Mihály felhívja Tonhauser ezredest, ott ülök az irodájában vele szemben, és mondja, hogy te Lacikám, tudod, az a siófoki szerelvény, az a párt olaja, márt szólt ez is, szólt az is, meg hát... Emlékszem. Tonhauser ezt a beszélgetést magnóra vette, tehát így mentek ezek a baráti történetek

DR. FAZEKAS SÁNDOR (Fidesz): Milyen párt olaja volt?

SÁNDOR ISTVÁN nyugalmazott rendőr alezredes, a Központi Bűnüldözési Igazgatóság volt főnyomozója: Hát az MSZP-é. Nevesítették, sőt, tudom, Csintalan elvtárs is; Csintalan neve gyakran pörgött ebben a történetben.
ÉS ha már minden érvböl kifogytunk, akkor
www.rosszkivansag.hu itt minden felhasználó adata minimum 100 évre titkositva van.
paráznabillegető 2007.07.02. 08:00:25

OLAJ
GYÓGYSZER
FEGYVER

Békeidőben is

Üdv
Nem olyan rossz ez így, a szoci érintetteket meg majd leleplezi a jobboldal, amikor az lesz kormányon. Az egészséges verseny a kapitalista demokrácia alapja.
Virag Et, az emberoles nem, de az olajos bunugyek igen. neked mondjam?
behin 2007.07.02. 08:13:31

Nem kell amnesztia sem.
Elévültek a bűncselekmények (1996-ig volt olajszőkítés)
Utána már csak fiktív ki-be szállításokkal lehetett ügyködni.

A hivatalos közvetítés (Kapolyi) nem bűncselekmény - üzlet.

Üdv
ivangorcsev 2007.07.02. 08:30:40

Vagy a Kossuth téri "szép nagy cifra házban".

Üdv
reparon

Van ami elévült, van ami nem. A csempészeti, a jövedéki bcs-ek, okirathamisítások és csalások elévültek.
A kapcsolódó maffiagyanús leszámolások nem. Már csak ezek miatt is érdemes lehet ezeket elővenni.

De nagy személyi felelősségre vonásokat én sem várok. Elvileg ugye a minősítés ténye nem zárná ki a be. lefolytatását. Tehát azokban az iratokban semmi olyasmi nincs (nem lehet), amitől büntetőjogilag okosabbak lennénk. Legalábbis remélem.
A konkrét eseményektől eltekintve az egész olajügy a rendszerváltás utáni új magyar demokrácia legnagyobb szégyene. Ilyen nyíltan, ilyen magas szinten korrumpálódni eddig csak banánköztársaságokban volt szokás. :(
nahát, megint az olaj, szorulhat most keresztapáéknál az a primkó aki nem bírt magával...
nade figyi, nem az volt a kilencvenesben, hogy a pintér azért lehetett kápó, mert az amcsiknak baszta a csőrét az itt székelő szevabá, ki kellett rakni hát segítettek, a magyar "titkosszolgálatnak" meg annyi jutott, hogy saját kádereire cserélhette az alvilági vezetőket, mert darázott hogy elszabadul a pokol, ha a nagykutyát kitessékelik? Bersze, borultak az érdekek, robbantak az autók, de még mindig jobban jártunk végülis, mintha itt csapott volna össze a különböző színű ajkú alvilág, vagy hogy kell ezt píszin mondani. Ne felejtsük, akkor még 911 előtt voltunk, oszama már akkor is első volt a pentagon wanted-listán, szeva bá második.
Az olajosok meg.. valamiből finanszírozni kellett dolgokat, soxor annyira diszkréten, hogy élő tanu ne maradjon, nemhogy bármi társadalmi kontroll, hát épp így sikerült, akkoriban a maffiózók erre álltak rá, ebbe kellett beépülni. De gondoljatok bele, ha te beépülsz már vagy 10-15-20 éve, akkor vagy konkrétan te is maffiózol életvitelszerűen, vagy már réglebuktál/kinyírtak. Vagy mit értünk másképp védendő fedett tiszteken? Nem pont az NBH által delegált keresztapákat?
Virág et. 2007.07.02. 08:45:31

És mindezt a Nógrádi gyerektől tudod, aki teljesen szavahihető.
Igazmondását a kútba ásott apukájától örökölte.:-)))

Üdv
A szocik csak azért szőkítettek olajat, mert ha ők nem teszik, akkor a gonosz fideszesek még többet szőkítenek. Szóval csak a mi érdekünkben, hogy nekünk jobb legyen. Pont mint a többiztosítós rendszer bevezetésénél.
nade ez is milyen már?? mi a pénisz hegyét akar Irénke, azok után, hogy eindít egy ilyen tényfeltáró oknyomozást, aztán véletlenül, pont az egyik -ezidáig 10 évig külföldön sunnyugó- fővádlottal bújik ágyba???!!
mi vaaan???
mindenki monnyon le!!
Virág et. 2007.07.02. 10:20:46

Te nem érzed itt a paradoxont? Ezek a nyomozók azért dolgoztak, hogy ki legyen nyomozva az ügy, hogy következményei legyenek. Erre most titkosítják az egészet, semmi nem derül ki, nincsenek következmények és mindez pont a nyomozókra hivatkozva? Nehogymá nem gondoltak előre a lehetséges következményekkel. Vagy eleve úgy mentek nyomozni, hogy úgyis titkosítva lesz minden?
Nemá, bammeg.
Ajtony

A Nógrádi gyilkosság is vérzik pár sebből. Pl. kiváncsi lennék annak a részleteire is, egy tisztességes vizsálat ott sem ártana.

A Nógrádi vallomást olvastam. Inkoherens és kapkodó, ráadásul elég kevés kézzelfogható információt közöl. Összességében használhatatlan, eszerint is lett kezelve.
Ezen az alapon az összes rohadt bűncselekményt titkosítani lehetne, amiben egy rendőr tanuként szerepel, még a közlekedési kihágásokat is.
:))
kukacka

Én általánosságban beszéltem. Abban sem vagyok biztos, hogy egyáltalán volt-e a Papán túl más fedett nyomozó érintve az ügyben.
Nem csak személyi okok miatt minősítenek egyes aktákat. Ahol pl. az NBSZ megfigyel, lehallgat, ott már garantált a minősítés. Maga a lehallgatás ténye államtitok. A részletei depláne.

Nem kellene összefüggésnek lennie a titkosítás és a következmények hiánya között. Elvileg egy államtitokká minősített ügyben ugyanúgy kellene felelősöket találni. Ez nem képezheti a be. akadályát.

Kérlek, azt vedd figyelembe, hogy én sem olvastam ezeket a konkrét iratokat, ezért kizárólag általánosságban tudok beszélni.
A Fidesz az olajügyek idején probafingó libsik gyülekezete volt őket a Lezsák féle banda átvétele rántotta bele az olaj ügyesdi titkosításba. A nagy pénzeket ezzel anno az MSZP-SZDSZ-MDF közeli emberek kaszálták ... a Kisgazdák már, akkor is hülyék voltak még lopni is :) , és éppen egymást kergették a székházba karókkal Torgyán doktorék.
Ugye ez a hülye újságírónő miatt jött be ez a téma. Hát ez a nő egy megverés v nem megverés után jól kirakatta magát a címoldalakra és a büdös politikai nézeteit.

Ha olyan hülye, h nem kormányváltásban látja az esélyt a szarból kimászásra, akkor túl hülye lett volna ahhoz is, hogy kiderítse kik voltak a háttérben az olajügyben. Kis publicitással pedig szerez támogatókat és hirnevet a jövőbeli könyveihez...

Index is aljas, mert amikor a "szegény áldozat" a Fideszt fikázta, akkor szépen berakta a legláthatóbb helyre, mikor az Mszpt, akkor a bal alsó sarokba.

Egy bűncselekmény feltárása egy parlamenti vizsgálóbizottság dolga??? Nem, hanem a rendőrségé, meg az ügyészségé.

Gyurcsány takarodjon, mert ő még ebben is benne volt.
Gyurcsány Ferenc hadat visel immár saját pártja ellen is. Kárt okoz a pártnak, nagyon nehéz helyzetbe hozza a Lacit meg a Pistát, régi jó elvtársakat.

-

Tudom nehéz kivenni a nyelvet Feri popijából, de elsősorban az országnak okoz-okozott ez a Ferkó kiheverhetetlen károkat ... ezek a Ferencek nem nagyon jönnek ba a hazának ...
Carnivora

Alábecsülöd a kisgazdákat.
Carnivora

Az általad leírt azért lenne érdekes, mert Lezsákék jóval 2002 után, szerintem 2004-ben tipliztek a Fideszbe.
Rossz felén fogod a gereblyét!
Ugyanis így, hogy a nyele a kezedben, sajna dolgozni kell tovább!
Titkosíts te is: nevezd eredeti tőkefelhalmozásnak - úgy elegánsabb a rablás!
Mé' nem vettünk részt benne, mi barmok: most ránk a gereblye fogdosása marad!
Virág et. 2007.07.02. 10:47:39

Én is csak általánosságokról beszélek. Épp itt van a bibi, hogy már az elvek sem stimmelnek.
Egyébként valószínűleg egy irdatlan nagy, szinte kibogozhatatlan szarkupac az egész, amitől mindenki bűzlik, aki csak a közelébe szagolt.
A baj csak az, hogy a titkosítás ürügyén kedvükre mazsolázgathatnak az illetékesek. Ezért kellene minden titkosítást feloldani, a fedett nyomozókról meg valahogy gondoskodni. Ez az ügy már túl nagy ágyú ahhoz, hogy egy-két nyomozó, vagy a titkosszolgálatok érdeke lenyomja. Meg mi az a kis illegális lehallgatás ahhoz képest, hogy az állam és a titkosszolgálatok gyakorlatilag asszisztáltak ehhez az egészhez?
Itt van a kutyus elásva; nem a titkos nyomozókat, meg az ők titkos módszereiket védik a titkosítással. Ez valahogy nem stimmel. Ez csak duma.
József Ferenc sokáig húzta, de Ferdninánd Ferenc megkapta méltó böntetését.
Bárkit be lehet már áldozni, mert gyakorlatilag szinte minden bűncselekmény elévült. Emiatt max. pár politkai karrier veszhet el; senki nem fog börtönbüntetést kapni.
Irénke már leszerepelt. Olyan könnyedén "lebukott", hogy az ember tényleg már csak arra tud gondolni, hogy egy ügyesen irányított politikai eszköz volt.
A szadesz is szépen megsimogatta a buksiját, amiért őket nagyvonalúan kihagyta a dorgálásból. Mer a szadesznek nyilván köze nem volt.
:))
guszti 2007.07.02. 10:38:47
"... az amcsiknak baszta a csőrét az itt székelő szevabá, ki kellett rakni hát segítettek, a magyar "titkosszolgálatnak" meg annyi jutott, hogy saját kádereire cserélhette az alvilági vezetőket, mert darázott hogy elszabadul a pokol, ha a nagykutyát kitessékelik? ... Ne felejtsük, akkor még 911 előtt voltunk, oszama már akkor is első volt a pentagon wanted-listán, szeva bá második."

Mellékszál, de érdemes eltűnődni, hogy a rendszerváltást megelőzően életét KGB rezidensként tengető Szemjon Mogiljevics vajon mennyit tudhatott a magyar polelitről, hogy a Horn-kormány regnálása idején - a két ország között fennálló jogegyezmény ellenére - nem adták ki az amerikaiaknak. (Bájdövéj, az FBI most wanted listáján volt a második.)
kukacka

Lehet, hogy félreértettelek, de én "minden titkosításon" az összes államtitoknak minősített iratot (nem csak az olajosakat, hanem mindent, az egész minősítési intézményt) értettem.

A konkrét esetben nem tudom, mi volt az oka a minősítésnek. Feltehetően semmi, vagy csak a mutyizás.
hmmm, piszkos dolgok ezek...néhány száz évvel ezelőtt valaki kitalálta a hatalommegosztás-elvét, mint a demokrácia, a törvényesség zálogát.lehet,hogy igaza volt.....amíg a rendőrség, ügyészség stb.egyazon célért(és most nem az igazság kiderítésére gondolok)munkálkodik, semmire sem derül fény.ne tudom eldönteni, hogy egy újságírónő megverése/elhallgattatása napjainkban már a vég vagy még csak a kezdet.
hol a kommenteeeeeeem?
Rangfokozatát? Azt nem rendfokozatnak híjják?
"Rangfokozatát? Azt nem rendfokozatnak híjják?"

De igen. A bűnszövetkezet az meg bűnszövetség vagy bűnszervezet (nem tudom, mire gondolt), de akkor nem lehet csoportosan. Fegyvernem meg tudtommal csak a hadseregnél van. :)

Ettől még az írás lényege szerintem rendben van.
"Nevét, rangfokozatát, fegyvernemét kérjük mellékelni."

Te sem voltál katona! Helyesen: "rendfokozat" (konyhanyelven:"rang")
Mégis, mit vártok? Ez egy következmények nélküli ország...
Virág et. 2007.07.02. 10:44:14

Nem ismerem az általad említett Pintért, csak arra emlékszem, hogy N.Á. beszélt a diplomata-táskás pénzátadásról.

Pintért láttam 2003 őszén, egy tizenéves 190-es fehér Mercedeszt vezetett.

Ismerek néhány "kis-olajost", akik az operatív munkát végezték (ők buktak volna, ha dől a buli). Ma iszonyúan gazdagok, jól menő, legális vállalkozásokat üzemeltetnek. A pénz nagyon kis része maradt náluk.

Hol a sokezer milliárd?

Üdv
Korrekció: rangfokozat nincs. Van helyette _rendfokozat_ (értsd hány csillaga van) és beosztás (hol és mit csinál). Általában van összefüggés, bizonyos beosztásokhoz bizonyos rendfokozat szükséges.

Csak hogy ne báncsa a szömöm ;-)
Carnivora 2007.07.02. 10:49:32

Így igaz!
És még jót is nevettem. Eszembe jutott Torgyán, mint saját maga paródiája.

Üdv
Azért ez a titkosítás nem hülyeség.
Gondoljátok el, hogy szerencsétlen tégla dolgozik, nap mint nap gyűjti az infót, JÓL(!), amit aztán persze fent nem hoznak nyilvánosságra. De ezért a téglát kell kinyírni?
Denever felvetése a fedőnév:
Azt mondom, hogy denever hülye. A jegyzőkönyvbe bekerül, hogy "Béla" ügynök azt mondta, hogy denever hülye. Hát marha bonyolult kisakkozni, hogy ki volt "Béla". És akkor gondoljuk el, hogy "Béla" éppen egy drogdíler bandában tevékenykedik, mint ügynök. Erre a felhívják a drogdílert, hogy te, tudot ki ez a Béla? Hát ez szívatott meg olajügyben, ez tégla. És másnap Bélánkat súlyos baleset éri.
Hasonlóan ehhez: Az aktában szerepel, hogy denever arról beszélt, hogy 230.000.000 Forintot fog keresni az ehavi olajszőkítésen. Ezt denever elolvassa, és máris tudja, hogy vagy lehallgatják a telefonját, mert csak ott és csak egyszer hangzott el, vagy a beszélgetőtársa köpött. Innentől a telefon lehallgatása teljesen értelmetlen, további információt onnan nem lehet beszerezni.

Elvileg ezért titkosítottak az adatok is, nem csak a nevek. Sajnos ezzel sok mocsok is megússza. Erre lenne jó egy politikától mentes NBH, rendőrség, bíróság. Csak ilyenünk meg nincs.
Nem leleplezés lesz, hanem újabb megaláztatás. Kitudódik a nyilvánvaló, aztán mindenki szépen elsomfordál.
Hattory Hanzo 2007.07.02. 10:55:50

1998-ban, és 2002-ben közös listán indultak.

Bocsika

Üdv
fszgear, Virág et, bádogos

Kötekedünk? Kötekedünk? Akkor most szépen ti is adjátok meg a neveteket és a rendfokozatotokat.:-)
kukacka · www.kukacka.blog.hu 2007.07.02. 11:17:49

Az elrettentés nem úgy történik, hogy látszólagos sérülések nélkül vernek össze valakit.

Ez nem maffia, hanem másik testület szokása (telefonkönyv, rongyba csavart kéz - látlelet nincs).

Üdv
Ja és egy kis arányosság.

Annak idején, egy szerelvény gázolajon, ha minden papper rendben volt, lehetett keresni 5 millát. Ha trükköztek, akkor 50-et. Egy qrva szerelvényen. Egy mávos nyilvántartást azért feltúrnék, hány ilyen vonat volt akkoriban, csak hogy tudjuk mekkora pénztömeg, hmm, került be a nem hivatalos "újraelosztásba".
Ne legyünk már ennyire naívak.
Kik tették lehetővé, hogy a fűtő és dízelolaj között anno akkora legyen a különbség?
Az, hogy titkosították felér egy beismerő vallomással.

Ugyanúgy a bonyolult adórendszer is csak arra jó, hogy egyesek a zavarosban tudjanak halászni.

Szóval a fejétől bűzlik a hal.
janila 2007.07.02. 11:21:00
"...valaki kitalálta a hatalommegosztás-elvét....amíg a rendőrség, ügyészség stb.egyazon célért(és most nem az igazság kiderítésére gondolok)munkálkodik, semmire sem derül fény..."

Montesquieu volt. Ez szerencsére nincs titkositva : ) viszont a rendőrség és az ügyészség is a hatalomnak ugyanazon ágához tartozik és nem feltétlenül baj ha egyazon célért dolgoznak. Tegyük hozzá a megosztás a többi esetben sem a külön célt jelenti, hanem a külön dolgozást.
Hattory Hanzo 2007.07.02. 10:55:50

Az mindegy ténylegesen mikor pattantak át már előtte is egy szelet fújtak ... vagy szerinted pl. a KDNP egy ténylegesen független kereszténydemokrata párt? :D

Ne legyél naív ...
Virág et. 2007.07.02. 10:54:38

Szerintem egy cseppet sem ... a kisgazdák voltak az egyetlen bagázs , amelyik gyakorlatilag aprópénzen buktak el :) még lopni sem tudtak :D az összes többi 10x annyit lopott
Ajtony 2007.07.02. 11:39:56

Nem kell félteni Pintér úrat van neki bőven mit a tejbe aprítani az más kérdés, hogy van esze, és nem feltűnőskodik ... szépen meghúzodik a háttérben.
TD223 2007.07.02. 10:50:25

Ez a nőci elejétől fogva bűzlik egy senki ismeretlen "újságírónő" összevereti magát, hogy sztár legyen. Pont a maffija ilyen baromsággal hívná fel magára a figyelmet, hogy egy senki Mariskát gépeltet össze, akinek hangyaf*sznyi esélye sincsen semmiféle dokumentumhoz hozzájutni ...
Nekem úgy rémlik, hogy már a Németh-, sőt a Gósz-kormány alattsem volt rossz hatásfokú üzlet a selejt (festetlen) fűtőolaj értékesítése. A másik érdekes dolog, hogy valahogy rgy qrwa szó sem esik arról az irtózatos mennyiségű stratégiai olajkészletről, amit itt-tartózkodásuk 40 éve alatt felhalmoztak a szovjet megszállók. Ami nem szivárgott a talajba, az valahogy "elpárolgott", mert tartálykocsik nem hordták ki a petrót.
Lehet, hogy az olajszőkítősdi csak azért kellett, hogy fel tudjanak mutatni pár bűnözőt az olajiparban?
Heats33ker 2007.07.02. 11:50:17

Az egész MÁV bagázs is benne volt ismerősöm vasúti szakközépbe járt mesélte, hogy a MÁV-nál egy tetves feladott pogyászra csináltak féltucat papírt az olajügyek idején pedig szerelvények szívódtak fel ...
Kitalátor feljegyzet: 2007.07.02. 12:01:30
"Nekem úgy rémlik, hogy már a Németh-, sőt a Grósz-kormány alattsem volt rossz hatásfokú üzlet a selejt (festetlen) fűtőolaj értékesítése."

Pontosan így van, már a rendszerváltás előtt elkezdődött a dolog. Nemegy tsz-anyagbeszerző üzletelt ezzel akkoriban.
Ajtony 2007.07.02. 11:39:56

Pedig Pintér Sándor is megérne egy misét. Ha nem is olajügyben. Ha jól tudom még mindig a német autókat szereti, de azóta már újabbre cserélte a régi szekeret. :)
Nem lesz ebből (sem) semmi. egymást kéne lebuktatni.
Ez a megveretős akció egyszer már bejött, amikor a PSZÁF vezért tángálták el. Lett belőle egy Kulcsár ügy. Abból meg sok év alatt semmi sem lett.
Ennyi lesz most is.
Kicsit megijesztik egymást. Kicsit helyreraknak egy-két pofázót, és kuss lesz. Az élet megy tovább...

Lollerkid 2007.07.02. 12:21:11

Legközelebb ilyesmit találsz, és késztetést érzel megosztani dugd a billentyűzeted a hatsófeledbe ...
nick formerly known as max_headroom 2007.07.02. 12:20:27

Az a vicc, hogy még Kádár sofőrjéből is milliárdos lett ...
Lollerkid!

Szörnyű hosszú, de hasznos! Köszi!
Lollerkid 2007.07.02. 12:21:11

"...a jobboldal-baloldal fogalmi ellentétpár a XVIII. századi francia parlamenti ülésrendből ered: jobboldalon foglaltak helyet a hagyományos rend, a királyság képviselői, vagyis az első és a második rend, baloldalon a forradalom hívei, a polgárság, vagyis a harmadik rend..."

A cikk szerzője kicsit összezavarta a dolgokat. A polgárság mint a forradalom hivei az abszolutizmus idején legalábbis kicsit bizarr. A dolgot a nemzeti konventre vezetik vissza, ahol a balon a jakobinusok ültek a jobbon a girondisták a kettő között meg az egyikse. Mindez a forradalom után volt amikor a királypártiak már inkább a börtönben ültek mint a parlamentben.
Virág et. 2007.07.02. 12:29:05

Lehet. Mint említettem egyszer láttam. Akkor meglepő volt a pletykák fényében.

Üdv
Carnivora 2007.07.02.
"...Szerintem egy cseppet sem ... a kisgazdák voltak az egyetlen bagázs , amelyik gyakorlatilag aprópénzen buktak el :)..."

Igaz. A nép is elég pitiáner volt, a többiek viszont jól jártak.
Virág et. 2007.07.02. 12:29:05

"...Pedig Pintér Sándor is megérne egy misét. Ha nem is olajügyben. Ha jól tudom még mindig a német autókat szereti, de azóta már újabbre cserélte a régi szekeret. :)..."
Ó, az APEH majd szigorúan ellenőrzi....
"ki az a tökfejű Bolgár György-imitátor?"

Már előkerült a neve időközben itt.
Lollerkid, ilyen többoldalas és egyébként offtopik tanulmányoknak nem itt van a helye. Linkeld, ha mégis ragaszkodsz hozzá.
Státus:kiborul a sz@ros bili,-vagy csak a fele?
Kötelező olvasmány:Nyomorultak,-mármint mi akik kimaradtunk,de most fizetünk.
Ajánlás:költse mind gyógyszerre /teljes áron/ amit lopott.
Rövidebben,kultúráltabban nem tudom előadni.
Ez a hirtelen felmelegítése az olajügynek nekem nagyon gyanús: most kezdődik a népszavazásos buli, amiben most nyert egy menetet a FIDESZ, erre most néhány nevet előrántanak a kalapból a szocik, most ők fognak egy hiteltelenné tevő kampányba fogni.
Nyilvánvalóan nem fog semmi komoly kiderülni, ezernyi ember volt ebben benne olyan mélyen, hogy azért sok-sok évi börtön járt volna, de java részük azért nem lett milliárdos, és még mindig közép-felsővezető vállalatoknál, álami bürokráciában. Nekik nagyon nem jönne jól, ha felgöngyölítenék a dolgokat.
Meg hát ez az ország nem a bűncselekmények felderítéséről híres: lásd csk pl. Mór, K&H Equities, Aranykéz-utca, Fenyő-gyilkosság, stb. Ebből sem fog soha semmi sem ténylegesen kiderülni, az, hogy kik kerestek konkrétan 10-100 milliárdokat, az meg pláne nem.
Azt meg tényleg csak az elmebetegek gondolják, hogy a politika nem volt vastagon benne, hisz ők tették lehetővé az egészet a megfelelő jogi/adó/vám szabályok kialakításával.
Szakemberként meg csak annyit, hogy 2 nap alatt kitalálok valamit, amit ha belekevernek a tüzelőolajba, totál alkalmatlanná teszi a dízelmotorban való felhasználásra, és ki nem szedi olcsó eljárással belőle senki, sőt, egy egy perces tesztcsíkot is tervezek hozzá, amit a leghülyébb vámos is csak beledug, és akármit molyoltak is vele, azonnal megmondja, hogy ez HTO, vagy dízel...
Ennyi lett volna az egész.
"Ó, az APEH majd szigorúan ellenőrzi...."

Persze. :)
Teljesen mindegy, hogy mi derül ki, mert megint egy állítás egy tagadás felállást fogunk látni. A kérdés csak az, hogy kinek jobb a marketingese.
zsir 2007.07.02. 12:48:07

Torgyán 50 milkás vityilóján ment a parádé hetekig Gyurcsi csak felújításra többet csalt el ...
Ahmet: ennyire ez nem tud egyszerű lenni. maga a vitaindító - tehát az iratok átvizsgálása utáni állítás - sem lehet annyi, hogy na, a Sándor, az egy olajos, és kész. illetve ha ennyivel akarják elintézni, azt nem fogja bevenni senki. akkor elkövetik megint a rosszhiszemű titkosítás bűnét, inverzben. nem, asszem sajnos a Laci bácsit be kell áldozni. sőt lehet, hogy több Laci bácsit is.
Ezek a nevek (Sándor, Laci) csak véletlen férfinevek vagy utalsz is valakikre?
ja és ez egy százmilliárdos nagyságrendű ügy. nem képviselői költségtérítés meg zuschlag-milliók, hanem egy izmos kis megszorítócsomagnyi pénz. ezt érdemes észben tartani.
Gondoltam. Néhány (fő)szereplő sajnos már eltávozott az örök olajmezőkre. Kiváncsi vagyok, hogy a fene nagy vizsgálódás rájuk is kiterjed-e majd.
Árpád!
Mert szerinted hogy lesz?
Az más kérdés, hogy a Tibiknek veszni kellene. És nem beáldozni egyet-kettőt, hanem minenkit. Persze mindjárt ébredek. De az egy-két ember beáldozása is nagyon optimista verzió. Én attól tartok, hogy mutogatás lesz csak az egészből, bizonyíték meg semmi, ha mégis akkor a bizonyíték kétségbevonása.
Mondjuk hitelesebb lenne a mutogatás, ha sajátot is a listára vesznek, de ki merné megtenni? Egy ilyen lista pillanatok alatt utólag is bővíthető. A megtépázott támogatásnak nem hiszem, hogy arra lenne szüksége, hogy a maradék is attól fosson, hogy mikor dobja fel a sajátja.
És ezt értem mindkét oldalra. Mert kezdhetné a Fidesz is. Talán jobban is jönne ki belőle. Az Őszödi beszéd hatása is durvább lett volna, ha Fidesz dobja be.
Nem tartom valószínűnek, hogy személyi felelősségre vonás lenne. Egyik parlamenti pártnek sem érdeke az olajos múlt kapargatása.

Ennek ellenére egy komoly vizsgálat nagyon hasznos lenne (elévülés ide vagy oda), csak épp nem lesz.
Ahmet: ez elég bonyolult sakkparti.

az ugye nyilvánvaló, hogy ha kicsit is hiteles akar lenni az az oldal, amely hozzányúl, akkor saját figurákat is áldozni kell. szerintem ezt az mszp valamivel könnyebben teheti meg, mert kevésbé erkölcsi alapról pofázik (ld Aki Még Sohasem Hazudott). tehát kevésbé arcvesztés, ha kiderül, hogy bizony akadtak náluk is kalózok.

ugyanakkor a fidesz mint szervezet alkalmasabb erre is, sőt a reformálásra is alkalmasabb volna, mert ott az van, amit a Sp. Vez. (Aki Még Sohase) mond. az más kérdés, hogy most már belemanőverezték magukat az ellenkező (zsák)utcába.

és hogy legyen a sakkparti még bonyolultabb, ott van a fajlagosan leglopósabb párt is a táblán...
én annyira mérsékelt vok, h csak na. de ide forradalom kell, vazz. nem az a szélsőjobbos árpádsávos bohóckodás képmutató fidesz-assziszttal, hanem olyan, amiben a mai politikusok közül egyik sincs benne, még a szimpatikusok sem, elkergetni mind, nincs más megoldás.

na, most ha már én ilyen lehetetlen baromságokat képes vok leírni, akkor a helyzet télleg reménytelen. de mingyá lehiggadok, és hozzászólok gondolkodva is, de elsőre ehhez nem lehet...
Tóta W. Árpád · www.worluk.hu/ 2007.07.02. 12:54:23
Lollerkid, ilyen többoldalas és egyébként offtopik tanulmányoknak nem itt van a helye. Linkeld, ha mégis ragaszkodsz hozzá.


Bocsesz... akkor hát linkelem is :)


lollerkid.freeweb.hu

A cím: ALAPELVEK A JOBBOLDALISÁG ÉS A BALOLDALISÁG FOGALMAINAK MEGÉRTÉSÉHEZ

Olvassátok el minél többen, mindenesetre elgondolkodtató!
igen, ez a forradalmasdi ilyenkor joggal merül fel. mert hogy gyurcsány váltódjon le, azt a rendszer lehetővé teszi, legkésőbb 2010-ben. de olyan opció nicns benne, hogy ugyan már ezek a milliárdokat lopó tolvajok fáradjanak már be a csillagba. van mondjuk 4 bejutni esélyes párt, és mind érintett. na ilyenkor mi van?

(ügynökügy dettó.)
Carnivora 2007.07.02. 13:12:50
"...Torgyán 50 milkás vityilóján ment a parádé hetekig Gyurcsi csak felújításra többet csalt el ..."

Torgyán mint miniszter csalta, Gyurcsány meg akkor még csak mint vállalkozó. Ennek kapcsán eszembe jutott, hogy érdekes lenne megvizsgálni a magyar lakosság vagyonarányos áfacsalás mutatóját (vagyon/csalás).
hát épp ezaz, árpád
a szaros pármiliiós lenyúlásoknál sem áldoznának be egy huszadrangú pénztárnokocskát se, most meg ugye semmiképp se lehet eljátszani azt, amit mondjuk az augusztus huszadikai "tömegkatasztrófánál", hogy bocsánatkérés helyett, hogy nem volt tájékoztatás és megelőzés, inkább kirúgjuk a csicskát a cégnél

túl nagy itt a tét, túl magas a ló, amiről az érintettek leeshetnek (mert hiába évül el az ilyesmi, azért egy politikusnak és a pártjának semmiképp sincs a hasznára, ha expressis verbis (ex)bűnöző lesz belőlük, erre azért felfigyel az egyszerűbb lelkű szavazó is )

nem érdeke ez senkinek, színjáték az egész
vagy nem fognak érdemben beszélni a dologról, vagy addig ködösítenek és rizsáznak majd, amíg az emberek bele nem zavarodnak a dologba, és el nem veszítik minden érdeklődésüket (ld. káendhá, mór, stb.)
Olvasgatva az index olaj-dossziéját (index.hu/politika/belfold/olajdosszie) világossá válik, miért is alkalmatlan egy bizottság bárminek a kiderítésére (ill. fordítva: miért is kiváló eszköz valaminek az elmaszatolására...)
Mi lenne, az amit eddig is tenni kellett volna, nem szavazni senkire.
Árpád!
Értem én, hogy bonyolult a sakkparti, de a végeredmény szerintem akkor is a jól bevált mutogatás lesz, és mindenki bízik benne, hogy neki hisznek többen.

Egyébként a Fidesz nem hinném, hogy ilyen szempontból zsákutcában lenn. Aki elhiszi, hogy soha nem hazdtak, az azt is el fogja hinni, hogy nem tudták, hogy szeretett Tibijük benne volt, de most aztán kiátkozzák. Aki eddig se hitte el, hogy hamvas szűzlányok, annak mindegy, hogy miből hátrálnak ki, de az látható lesz, hogy az első sajátot áldozó párt melyik volt.
Nem az a hiteles, aki soha nem hibázik, hanem az, aki bevallja, és kijavítja a hibáit.
Monjuk ilyen vonal mentén az MSZP is mozoghatna, csak nagyon a lépcső alján állnak, már nem nagyon van hova visszahátrálni. A Fidesz kockáztathatna némi támogatottságvesztést, mert nem bukhat nagyot, ha nem jön be.
lonely_photon!

Igazad van. Legyen egy "Lófasz a seggükbe" négyzet is a fecnin. : )
Ahmet: reformügyben vannak zsákutcában, ld Navracsics manőverezgetését.

mutogatni meg akkor lehet - szerintem - hatásosan, ha közben nem állítunk magunkról olyan képtelenséget, hogy szűzek vagyunk. ld: "a törvény mindenkire vonatkozik. kommunistákra tízszeresen, százszorosan."
Kedves nézőink a "Hogyan alakítsunk ki csóréseggű léhűtőkből elitet" c. tragikomédia olajos epizódját láthatnák, ha azt az önök orrára kötnénk. Addig viszont lesszívesek kivárni, míg a fentemlítettek megtanulnak halkéssel bánni! Addig is a "Szegény, szimbolista klapecok álomvergődését tekinthetik meg számtalan felvonásban. A legtürelmesebb nézők között jutalomként egy pár gumicsizmát fogunk kisorsolni a követkető ötéves terv során.
a forradlamasdi viccen kívül jó ötlet, lehet hogy be kéne pótolni, ha már '89-90-ben elmaradt (nem vagyunk még lemaradva sem, Kuba pl. még idáig se jutott)

sajnos ez azért lehetetlen, mert a magyar nép sosem szokott hozzá az összefogáshoz - mindig azon basszuk el a dolgokat, hogy nem vagyunk képesek együtt dolgozni, a legalapvetőbb közös érdekek esetében sem
sajnos sokan még mindig ott tartanak, hogy a "aviktorhibája" meg "akomcsikbasztákel", nem képesek fölfogni, hogy mindenki egyformán benne van a hatalmi elitből
ezért nem lesz forrdalom, nem tudni ki az ellenség, lelőnék egymást
"Virág et."08:02:35.-jogászos kukacoskodás.A többi hsz.-ed meg mintha izgalomról tudósítana.Különben meg az a véleményem ilyen dolgokat ne titkosítsák,mert ez a bennfentes,belterjes anyamelegség kissé útálatos.
"reparon"08:28:08.-majd ha kijöttek a Csillagból,akkor.
"Steve the Great"09:17:23.-nem ,nem drága Pisti;-nem öt év,kötél nekik.
"kukacka"10:07:48.-látod ezért szeretlek,Te még azt is elhinnéd,hogy én vagyok a királyfi a fehér lovon.
"TD223"10:50:25.-nem,nem,csak azért,hogy mecsodálhassuk éleslátásod és annak fényében kérhessünk bocsánatot mi földönfutók,hogy jó lenne már tudnunk:KI is itt CÉGÉRES gazember.Mert úgy tűnik van nékünk bőven belőlük.
Na most meg én mentem át naívba.
molaris

Izgalom? Nem, csak a felesleges minősítések kapcsán nem tartom szerencsésnek, ha az államtitok egész intézményét megkérdőjelezzük. Jó dolog az és néha szükséges is. Azért mert egyesek visszaélnek vele, még nem a rendszer a rossz.
"Steve the Great"13:41:04.-tudod ez olyan mint mikor két büdöslábú azon vitatkozik melyiké is büdösebb.Ha ezt jól megvakarnánk lenne itt csodálkozás.Amikor minden kiderült,újabb titkosítás,meg egy-két váratlan sajnálatos haláleset.
Szerintem hazudott, és még papírja is van róla, vagy a megfigyelési ügyre rosszul emlékszem?
Árpád!

Dezsőnek meg kell halnia, de ha jól emlékszem Pelikán elvtársra vonatkozott ott is csak tízszeresen, százszorosan, Bástya elvtársra nem. És sajnos továbbra is ez van. Rendszerváltás volt, de a technológia ugyanaz.
És most senki ne kezdjen komcsizni, mert a Fidesz és az összes többi párt nagy örömmel feküdt bele a dagonyába.
"Virág et."-tudod ezek a jogi kacifántok igen furcsán veszik ki magukat.Mondjuk jöjjön ki az APEH,vizsgálódjon;-utána az eredményt titkosítsa 80 évre.Oszt jó napot.
Mert úgy fest,hogy egy bizonyos szint fölött a köztörvényes,mocskos bűnözőket ez a rendszer védi.
Azzal egyetértek,hogy vannak e tárgyba eső "rendes" ügyek is,de mintha lassan többet tudnánk azokról.
molaris

Ha egy vizsgálat visszaélést talál és azt felelősségre vonás követi, akkor nincs baj a szükséges titkosítással. Ha az államtitokká minősítés valaminek az elfedését, elkenését szolgálja, akkor van baj.

Nem gondolom, hogy minden dolgot a nyilvánosság orrára kellene kötni.
Lollerkid!

Azért pár dologgal én sem értek egyet. Főleg a dolgozat végén lévő minősítésekkel.
Baloldali ellensúlyok nélkül a jobboldal is kibillenne és az ugyanúgy rossz lenne az embereknek, mint bármely más kontrollálhatatlan szélsőség vagy egyoldalúság.
(Magyarán: a királyság se volt jó mindenkinek. De a néhány évig "regnáló" és valódi felelősséget nem vállaló, sőt, attól lényegében mentesülő vezetői rendszer sem jó. Lásd a jelen helyzetet (is).)
Az olajügy is azon meggyőződésemet támasztja alá, hogy mindenkit, aki itt 1990 óta parlamenti képviselő, vagy kormánytag volt szépen föl kéne lógatni a körúti lámpavasakra.(a 90 előttieket 90-ben kellett volna, most már késő) A következők majd talán kicsit jobban odafigyelnek.
zsir 2007.07.02. 13:35:33

Voltak aktív politikusok is a pakliban ...

Arányosan nő a kishalak lebuknak minnél feljebb haladunk a piramis csúcsa felé annál kisebb a lebukás aránya ...
szerintem nem olyan egyszerű a beáldozás, mert nem hiszem, hogy az áldozat szó nélkül tűrné. Amúgy meg kik síboltak az olajból száz, ezer millákat? hát akiknek van...
itt egy örökérvényű idézet a 24-ből:

Karen Hayes: You've got skeletons in your closet, and I will not hesitate to pull them out.
Tom Lennox: We've all got our skeletons, Karen. It's proof we don't all have.

szóval ennyi.
Arra hivatkoztak az olajozós ősapák (politikusok), hogy létre kell hozni az új burzsoáziát. Ezzel szemben létrehoztak egy olajból kistafírozott MDF-t, MSZP-t és később ezek kiegészültek egy zsarolahtó, de fenntartható Fidesszel, valamint futottmég a béka segge alatt egy bólogató Szdsz.
Szerintem egyszerű a megoldás:

1. Amit létrehoztak (jobb, bal plusz két kispárt), az maradjon, hiszen ez a sok lopott közpénz hozta el a 23 párti parlament problémájára a megoldást by Accident.

2. Akik ezt a disznóságot művelték, azok takarodjanak egyszer s mindenkorra a közéletből a bíróságok elé, és a pártokat rá kell venni egy új jelölőkongresszusra, ahol a szerkezetet tisztakezű emberekkel fel lehet tölteni, akik nem ágállnak betartani a kampánytörvényt!

3. A maffiózókat el kell kapni, mint a terroristáknál láttuk, bankszámla letilt, börtönkulcs elfelejt.

A lakosság is olajozott, hiszen a szükséges fűtöolajnál kb. 2,7millió tonával több fogyott ezekben az években, de ez max 80milliárd ft-nyi kár lenne a közpénzből. Mi ez ahhoz a 1500milliárdhoz képest, amit ezek a bűnözők loptak ezalatt, a külföldről HTO-ként behozott, majd dízelként terített olaj közpénz járulékként.
PhilConnors 2007.07.02. 15:31:49

Naja!
A macska meg fel van mászva a fára.
"TWÁ"13:32:14.-na,ja,te kis "kukacka" lelkiviágú!Gondolod van ki elhiszi,hogy a cocik között van olyan élversenyző ali viszi majd a balhét??Mondjuk Kapolyira mindent rá lehet kenni,de az sportszerűtlen lenne.No,Barátom!-mondj egy nevet akit ez a vihartépte brancs be tud áldozni!
Viszont van egy menekülő út!/"Virág et."figyelj a Te szakmád!/-Mi van ha Katona B. azt mondja virít?-mint a törvényesség követője!!- és kiderül mi minden ment a háttérben.Jooóóóó nem lesz nyugdíjas.DE HA EZT MEGHÚZZÁK,A SZOCIK NYERIK 10-ET,EZ BIZTOS.
Van más alternatíva??

Bumm!!Megy a mostani vezérkar,amely amúgy is leszerepelt és jönnek a fiatalok.(Meg a rémálmom,Vadai.)Tudom,hogy kiröhögtök,de majd az IDŐ.Na az igazol.(Az eü. kérdésben is hülyének néztetek,és már bedőlt,csak Ti nem látjátok.)

CSAK:lenne itt egy kérdés ami furkálja az oldalam:MI,mikor tudjuk meg,hogy milyen paktum keretében menekülnek meg a trógerek???Mert,hogy megint megmenekülnek az biztos.
"Virág et."-nics itt baj,egy zsoltárból énekelünk;-csak másik szólamot.
pontosan az fog történni olaj-ügyben, mint ami történt az ügynök-ügyben, csak itt kevesebb lesz az érzelmi, empatikus szál. (valszeg nem lesz olyan, hogy szegényt rákényszerítették, hogy olajozzon, és amúgy sem csinálta komolyan) egy-két közkatonát beáldoznak, de a fejesek a kötbe burkolózva maradnak és semmit sem fogunk megtudni kilétükről. aztán kenegetik erre-arra kicsit az ügyet, míg el nem felejtődik annyira, mint az ügynökügy.

orbán mondta valahol, hogy jelenleg, amikor az emberek jelentős része folyamatosan mindennapi megélhetése miatt aggódik, akkor minden ügy csak egy napos lehet. nos, nem nagy találmány, de ebben kb. igaza van és így is fog történni. meg mint ahogy a farkasházy mondta a rádió átalakítása ellen tiltakozólevelet megfogalmazó értelmiségieknek adott válaszról: megvárják, amíg elül a maximum 2 napos médiafelhajtás, és amikor már csendesen lehet dolgozni, nem figyel több millió szempár, akkor szépen elkenik az egészet és aztán ismét van pár év, amíg nem kell majd vele érdemben foglalkozni.

mindezt pedig lehet egészen addig csinálni, mígnem az utolsó érdekelt is az örök harcmezőkre távozik.
Kovi sztrovacsek!
Na ja, a fejétől bűzlik a hal.
De mindig a farkától kezdik el pucolni!
Jajjj neeee! Nem vagyok én kutya, hogy bevegyem ezt az olajos gumicsontot, ezt az elénk vetett koncot. Elrágicsáljuk, csócsálgatjuk, közben meg suttyomban lenyúlják az OEP-et. Épp olyan szadesz-maszopos gumicsont ez, mint az árpádsávos zászló, meg a fasiszta veszély. Ugyan már! Amíg itt az emberek figyelmét ezekre szegezzük, addig alig esik szó a még most is folyó értelmetlen privatizációkról (Pl. Szerencsejáték RT). Valódi témák és valódi viták kellenének már. OLyanok, amik hatnak is a kormányra. Vagy azok azt képzelik, hogy csak 4 évente kellünk, közben meg kuss, majd ők kitalálják nélkülünk, hogy nekünk mi a jó?!
Well,ugye felmerül a kérdés, hogy akkor kire szavazzon az ember 2010 májusán. Mer akkor lassan arról van szó, Sanyi bácsi és Laci bácsi háttérben összejátszottak(meg ugye a sok here és dolgozó), és ezek csak nekünk hörögnek, a háttérben orális kényeztetés folyik. De akkor nekünk lőttek.+ ez csak az olaj. Göbzik, Bábolna, Postabank...stb. Marad egy benzinkanna,leönteni a bolyt, oszt had égjen? Ha jól emlékszem Árpád, említettél valami "elitváltós" cikket is, hogy firkantanál. hogy tán ki jöhetne helyettük. Tényleg, ki? Senki, persze.
Nehogy úgy járjon a nép, mint mikor az orrgazda rájön, hogy az olcsón vett rádiót az ő kocsijából lopták, aztán igazságot követel.
malacka69 · www.adysokk.freeblog.hu 2007.07.02. 16:00:22
Megmondom én. malacka, hogy nekünk mi a jó.
Az a jó, ha nem kell adót fizetni, se vizitdijat, se tandijat, ha kolbászból van a kerítés és az én komám a király a parlamenti koronával, egyik nagybácsim a megyéspüspök, másik a főrabbi.
Ha a kormány nem így múködik, elzavarjuk, nem négyévente hanem naponta.

Ki az a naív, aki azt hiszi, hogy a titkosított anyagokban le van írva, hogy X, Y és Z az olajszőkítők pártfogója a parlamentben, de mi most ezt majd jól eltitkoljuk?

Vagy, hogy ki ölte meg Kennedyt.
Egyébként rajtunk múlik, hogy ne lehessen szőnyeg alá söpörni. Mi vagyunk a közvélaemény, tízmilliónyian, csak nyissuk ki a szánkat.
Mire való az internet? A mobil? A betelefonálós műsorok?
Ne a lelketeket szellőztessétek az ilyen-olyan Monika-sókban, hanem írjatok olvasóleveleket a mindenható médiába bele.
Fejenként 10 SMS az 100 millió SMS.
Egy ismerősöm három évet kapott rongyos pármilliós olajozásért. Leülte.
Jelenleg ő a nagyon jómódű szülőfalujának leggazdagabb vállalkozója. Jól dolgozik a cége, rendesen fizeti az adót, követi a törvényt, számlát ad. Azt jósolom, 10 éven belül poégármester lesz.
Vam ennek a sztorinak tanulsága?
Én már előre örülök, hogy a bakter meg a mozdonyvezető jól megüti a bokáját!
"Vam ennek a sztorinak tanulsága?"

Vam. A büntetés ezúttal jó útra térítette a latrot.
Minden esetre jó lenne tudni. Tartok tőle, hogy semmi nem lesz az egészből, hiszen ottan fönn egymás tökét szorongatják, és nem szokták kiengedni a kezükből. Lesz néhány áldozat innen is onnan is, gondolom egy-két szerencsétlen akit bedobnak, de szépen addigra elül a vihar és már senkit nem fog érdekelni. Addig is van miről háborogni, Bolgárúrnak szüttyögni, meg a Csintalanbácsinak (kinek szája íze szerint), és a valódi problémák addig is háttérbe szorulnak.
így elsőre ennyi.
Vagy esetleg a börtönben jól kitanították tapasztaltabb elítélt-társai, hogy hogyan kell úgy bűnözni, hogy ne bukjon le és végig a tisztesség látszatát keltse.
"Vam ennek a sztorinak tanulsága?"

Elég sovány falu lehet, ha pár milliós olajozásból még három év börtön után is a leggazdagabb vállalkozó. Vagy jó pár millióval több volt.
off
Apropó söprögetés - esetleg saját házunk elől a szőnyeg alá...
Kedves jó TWÁ, hogy érzi magát Európa Lelke a vörös futó alatt?

(Remélem, meggyógyultál.)

on
malacka69 · www.adysokk.freeblog.hu 2007.07.02. 16:00:22
Ha olyan jól tudták, hogyan kerültek a dutyiba?
Őargon. Nem Malacka, hanem Virág e.t.
Azert eszembe jutott valami erdekes...
Mi van, ha ez az egyetlen disznosag, amiben Feri nem volt benne???
Mert hogy most mar nem csak a Fideszt, hanem a sajat partjat meg a koalicios partneret is sakkban kellene tartania, hogy hatalmon maradjon...
Bocs az ekezetekert
"de olyan opció nicns benne, hogy ugyan már ezek a milliárdokat lopó tolvajok fáradjanak már be a csillagba. van mondjuk 4 bejutni esélyes párt, és mind érintett. na ilyenkor mi van?"

Alkuk. Ezt te is jól tudod Árpád.
Alkuk a háttérben, egy gyors forgatókönyv a veszteségek (és bukta) minimalizálására, a legnagyobb cápák kihagyására, egy gyors és alapos sikálás és ennyi.
(Legföljebb újra halljuk majd egy kis ideig a régi, jól bevált szöveget: "erkölcsileg talán aggályos volt, de jogilag rendben/avagy már úgyis mindegy, mert elévült". A szép jövőre vessük tekintetünket, ne azon rágódjunk, hogy "ki ölt meg kit". - Gyalog-galopp -)
P. Lacit nem valoszinu h bealdoznak, mert nelkule A Partnak nincs koltsegvetese, valasztasrol ne is beszeljunk. Viszont a neve felbukkanna valszeg az elsok kozott, es aztan folyamatosan, mindenhol. (lsd. Kulcsar-vallomas) Na ilyenkor mi van?
Carnivora 2007.07.02. 13:12:50

Eggig Juhász Feri magyarázata viszi a pálmát!

A szabolcsi erdész após adott harminc millát a XII. kerületi kecóhoz.

Tényleg, miért költözik minden simlis ebbe a kerületbe?

Üdv
Most mi van? Összeerdészkedte. Találni kincset is. Agancs jó áron megy. Tüzelőből megspórolja.
Szarvasgomba. Kilója félmilkó.
60 kg szarvasgomba.
Na igen. Plusz a vargányák, trombitagombák és pöfetegek. Tiszta üzlet ez. Még az is kiderülhet, hogy Puch Laci bácsinak is van egy erdész rokona.
Rohadtul meleg van!!!!

Miért nem tudtak ezek a genyák jégkockát lopni? Jobb lenne valami hűsítővel felqurni az agyunkat.
Addig olajoztok, míg vigyázó szemeitek előtt Wekler haza talicskázott 100 milliót az unios fejlesztési pénzekből...

Vigyázó szemeitek előtt most alakul hét egészségügyi biztosító, hét igazgatótanáccsal, 7X7 jogtanácsosi irodával 7X7X7 biztosítási ügynökkel stb, de Kóka attól fél, hogy a kieső vizitdíjakat majd adóemeléssel kell pótolni...

Vigyázó szemeitek előtt vezetik be az ingatlanadót, de úgy, hogy az önkormányzatoknak kell kivetni...,

Az oljaügyek meg jók lesznek sárdobálásra... azzal is tellik az idő.

Tóta W. Árpád · www.worluk.hu/ 2007.07.02. 19:39:24

Agancsot kapok a nejemtől én is,csak nem találok rá vavőt (agancsra se, meg a csajra se). Igazán az a bosszantó, hogy egy rendőr lányát vettem el, nem egy erdészét (vagy kincskeresőét).

Üdv
A rendőr lányában is rejlenek lehetőségek. Ne add fel!
Ne félj! 2007.07.02. 20:13:35

Ez a lényeg! Feri, meg az MSZP elnök köpködik egymást.

Holnapra rájuk szolnak, és kuss lesz. Szabó úr is kap egy talicska lóvét, csak hallgasson.

W. Ferinek meg tutti volt a felmenői között egy piaci légy.

Üdv
Nem kéne ezt hagyni, gyerekek... Hogy marhaságokkal próbáljanak megint etetni minket. Ki a francot érdekel már az olajbotrány??? Egyáltalán mi az, h olajügy?? Mennyiben választható külön bármilyen más ügytől?? Valóban inkább az egészségbiztosítók miatt kellene idegesnek lenni, és nem a törtnelemkönyv fölött görnyedve apró szardarabokat szagolgatni. Vagy ha mást nem, okulni a történelemkönyvből olvasottakból, és lecsapni napjaink ragadozóira, akik a pénzüket - amit lehet, hogy olajból szereztek - most tisztafehér, és hosszú távon jövedelmező üzletbe akarják fektetni - NA DE A MI ZSEBÜNKRE MÁR MEGINT. Vagy hagyjuk a francba az egészet, maj'csak lesz valahogy, ahogyan eddig is... el lopogatunk mi is pár százezret évente, oszt' akkor egál. Figyelem, kislopogatók: a ti tökötöket már elkezdték szorongatni! Ma már a tiszta üzletmenet a divat, illetve a fehérgazdaság AZ ÉRDEK!! Kislopogatók, le vagytok maradva 10 évvel! Többet kellett volna lopnotok, és akkor ti is fehér bizniszekbe akarnátok fektetni... mint ŐK.
Én úgy tudom, hogy Felcsuton a focipálya alatt olajtartályok vannak elrejtve és máig ott tankol Pintér.

Azt is tudom, hogy Apró Piroska Kecskemétre járt szőkíteni és ez direkt nem tünt fel Gergényinek.

Azt is tudom, hogy aki Audival jár az mind bűnöző és ezért a REBISZ elnézi a kikapcsolt biztonsági öveiket.

Sőt! Azt is tudom, hogy az olajügyek felmelegítve annyit érnek mint a tegnapelőtti paprikáskrumpli.

Sőt, azt is hallottam: 2010-ig teljen az idő népszórakoztatással, akkor eladunk a MOL részvényekből 25%-ot és lőn nyugdíjemelés.

Kedves Árpád!
A TV-székház ostromlói közül kb: 100 embert keresnek még a rendőrök, fényképük fent az ORFK oldalain.

Ez a botrány! A "keménymag" nagy része bizony nincs meg ezek szerint. És ez tegnap történt! Hát ez miért van?
Azért az olakügy keresztbe-kasba érinti a mai politikai elitet. Aki finnyás volt az egy ciklus után kifordult a rablóbandából. Egyes becslések szerint 2-3 évi nemzeti jövedelmet szőkítettek- és valóban kölcsönösen zsarolhatók. De volt itt elsummantott egzisztencia hitel, volt itt újraforgalmazott kárpótlási jegy, közös autópálya biznisz. A politikus amikor kérdez is hazudik, mert nem engem és téged kérdez, hanem a cinkosoknak adja a kódot.
A titkosítás pedig azért kell, hogy legyen mivel zsdarolniuk egymást.
Az ügyészség, bíróság, rendőrség szimpla színjáték. (Emlékeznek amikor a bróker diktálta az ügyészségi jegyzőkönyvet?)
Naponta milliárdok mennek ezeknek a tetveknek a bőre alá ma is.
Itt tényleg forradalom kellene, hogy legalább a89-es alkuról lehulljon a lepel.
De nincs ütőképes "váltógárda", csak elfásult választópolgárok szürke tömege. Nincs vezéregyéniség sem tudomáyn, sem művészetek, sem egyéb területen. A sok kelfeljancsi meg tekeri a spanyolcsizmát a bokánkon.
Szvsz amilyen gyorsan előkerült, olyan gyorsan eltűnik az egész dolog.
Az mindenesetre mulatságos, ahogy itt is rögtön megjelentek a droidok azt bizonygatva, hogy a mi kutyánk kölke nem sáros. Pedig bizony:)
arvisura:
Az összegekről semmi információm nincs, de számtant tanultam az iskolában.
Tételezzük fel, hogy a szőkítés 10 évig ment, akkor 2-3 év teljes nemzeti jövedelem azt jelenti, hogy csak a HTO fogy.adója és áfája a GDP 1/3 - 1/5-ét tette volna ki.
Nem sok ez egy kicsit? Próbáljunk meg a földön maradni.
Ne félj!
Célszerű lenne a www.mol.hu/hu/a_molrol/befektetoknek/tulajdonosi_szerkezet/ áttanulmányoznod. Sajnos (vagy nem) MI, mármint az állam nem tud 25%-ot eladni, mivel nincs neki olyan. Úgyhogy ebből nyugdíjemelés sem lesz.
Shore

Kösz, de tudom, hogy 2004-ben eladták, azért írtam, hogy jelezzem, ezt akkor az MSZP megcsinálta! A 13. havi és más kádárista populizmusuk fedezetére kellett. Most meg fenyegetik az OMV-t mint albán paraszt a vadászbombázót. (Liberális piaci elveiket azonnal leköpve)

A nyugdíjemelésnek most teremtik meg az adó hátteret, az önkormányzatokkal kivettetik az ingatlan adót, mossák kezüket. Jó, ha szidja a panellakó a többségében FIDESZ-es képviselőtestületeket. Az önkormányzatoknak járó állami normatívákat csökkenteni fogja. Tessék beszedni adóba, vagy zárd be az iskoládat!
A nyugger panelosnak az áldott jó Feri meg nyugdíjat emel, tudja meg a hálás szerencsétlen hova kell szavazni. Kb ennyi az MSZP 2010-es győzelmének a receptje.
Addig meg szardobálásra teremtenek alkalmak lásd "titkos" olajügyek. Lopják az idődet, ne tudj másra figyelni.

Az olajügy kapcsán a BORS nevű "újság" már
mindent elmondott ami a lényeg.
Aki még nem érti, tanulja be!

Shore 2007.07.02. 22:21:11

A hiteltörlesztések éppen 2010-ben lesznek a legalacsonyabbak. Biztos véletlen. Addig kb. 2000 milliárd az éves teher, akkor viszont 900 körüli lesz. Aztán 2011 ben újra 2000 mrd körül fizetünk. Lesz kánaán 2010 tavaszán!

A forrás mai Indexes cikk, mielőtt lehazudósozna valaki.

Üdv
Ne félj! 2007.07.02. 23:12:17

A liberális piaci elveikről jut eszembe a régi vicc.

A szocializmus lényege:
Ami a tiéd, az az enyém is. Ami az enyém, ahhoz semmi közöd.

Üdv
Carnivora 2007.07.02. 12:41:19
"Az a vicc, hogy még Kádár sofőrjéből is milliárdos lett ..."

Ez most komoly? Nevet kérek.

Egyébként ha ez valóban megtörténhetett, csak azt a meggyőződést erősíti, hogy a rendszerváltozással egy ugyanolyan kontraszelektív szisztémát hoztunk létre, mint amilyen a szocializmus volt.
Ajtony 2007.07.03. 00:57:36
Shore 2007.07.02. 22:21:11

index.hu/gazdasag/magyar/eur070628/

Cikk a magyar adósságról, és a törlesztésről.

Ha az előtte levő években létrejön valami törékeny egyensúly-féle, kb. 1000 milliárdot oszthatnak ki a szavazóbázisnak. Aztán majd megint lesz csomagocska 2011-ben.

Ez nem pesszimizmus, hanem tapasztalat.

Üdv
"Torgyán mint miniszter csalta, Gyurcsány meg akkor még csak mint vállalkozó. Ennek kapcsán eszembe jutott, hogy érdekes lenne megvizsgálni a magyar lakosság vagyonarányos áfacsalás mutatóját (vagyon/csalás)."

ehhez legyen eleg a kovetkezo sztori: nalunk csotores volt az egyik furdoben. nem tragedia, biztositas van, keressunk hat kisiparost. igen am, de a biztositonak termeszetesen szamla kell, kulonben mire fizessen? ne tudd meg, milyen kurva nehez volt szamlara dolgozo vizvezetekszerelot talalni.

szoval oke, hogy a fejetol buzlik a hal, de a lakossagnak is kurvara nem artana tukorbe neznie, mert az olajosok, gyurcsanyok es pinterek miniatur masolatai itt nyuzsognek kozottunk.
RE: amergin 2007.07.03. 09:17:25
A nyolcvanas évek vée felé készült egy kamu "dokumentum" film egy állatról, ami olajat evett. Kedvence a fáradt olaj volt, meg a kátrány és néha elcsemegézett egy-egy gumicsizmát. hetekig vitatkoztak az emberek arról, hogy igazi állatról van-e szó, vagy kitaláció az egész? Csak egy jó idő múlva árulták el a készítők, hogy szopatás esete forgott fenn.
Nos, ezt a lénykét látod a képen.
nick formerly known as max_headroom 2007.07.03. 01:18:06

Bócsi Andrásnak hívták.

www.rtlklub.hu/hirek/hatter/?id=0510209821
Ez ugyan csak érintőleges, de ideírom. MSZP-SZDSZ koalíciós megállapodás.

Az SZDSZ által javasolt csomagok és azok tartalma:

- Növekedési csomag (adórendszer, kis és középvállalkozások, üzleti környezet, kutatás-fejlesztés)
- Igazságosság csomag (közoktatás, felsőoktatás, szakképzés, szociális szolgáltatások és nyugdíjrendszer, természet-, és környezetvédelem)
- Átláthatóság csomag (ügynökkérdés, egyház-finanszírozás, költségvetési rendszer, rendőrség, pártfinanszírozás)
- Egészségügyi csomag (minőségi működés és fejlesztés, egészségbiztosítás)

Aki tud rá időt szánni pillantson bele:
www.szdsz.hu/download.cmt?id=130&PHPSESSID=212ddf8b3c73a475c84eb8a1934d9437
Öreganyátok! A helyzet az, hogy ha csak négyévente egy cédulabedobás a demokrácia, akkor köszönöm szépen, de nem kérek belőle. Másfelől azt tessék észrevenni, hogy itt senki nem akarja, hogy a kerítés kolbászból, meg naponta elzavarni a kormányt, de azt igenis mindenki akarja, hogy tartsák be a pártok a választási igéreteiket, és ne épp az ellenkezőjét tegyék. Ismered?: "Elnök úr! Vonja vissza! Gyógyszerfelírási díj? Ilyet senki sem mondott!"
Ezt mondta a mi drága Ferencünk a pártelnöki vitában. Na ez a baj a vizitdíjjal, és ezért baj, ha gumicsonttémákról folyik a szó, nem érdemi vitáról. Ha érdekelnek az érdemi érvek, nézd csütörtök délután a Hír tv-t. Én végignéztem Ferenc testvér majd kétórás közgázos produktumát az ATV-n... Tudod, gyönyörűen ad elő, kiváló tanár lehetne. Sőt, legyen is! 2 in 1, duplán jó! Lesz egy kiválóan előadó tanár, és megszabadulunk egy zsákutcás miniszterelnöktől. Egyébként nem tudom, észrevetted-e, de 6. éve MSZP-SZDSZ kormány van. 6. ÉVE! 6. ÉVE! 6. ÉVE! Akkó meg mirűűű beszéégetünk öregnyanyám?:)
malacka
Szerintem te nagyon fiatal vagy. Én nagyon jól emlékszem arra, amikor Kádár a 70-es évek végén még úgy magyarázkodott, hogy Rákosi örökséget nem lehet csak pikk-pakk megszüntetni.

Szóval, ha Kádár cirka 25 év után ilyeneket hazudott, akkor te mire számítasz 6 év után? Pedig Rákosinak se voltak évtizedei, kb. 48-55 volt az ő (vonalának) ideje és már abban is volt egy enyhébb periódus 54-ben, Sztálin halála után.
malacka
Nem kérdezek rá, mert még elmagyaráznád, milyen is az a demokrácia, amiből inkább kérnél, de két egyéb kérdés azért akad.
Nagyjából sejted, hol lennénk, ha megint elköveti azt a faszságot a nyertes (á vagy b tökmindegy), hogy betartja azt a sok sületlenséget, amit ígért?
Szerinted miért nincs érdemi vita?
"Ha érdekelnek az érdemi érvek, nézd csütörtök délután a Hír tv-t."

LOL! a nap vicce már meg is van :))
Balito
Ha esetleg nem emlékeznél, akkor felidézem neked. A problémának csak az egyik fele, hogy a Megyó-Fletó kormányok betartottak bizonyos választási ígéreteket.
Közben hazudtak is, éjjel meg nappal. Főleg a választási kampányban.
A demokráciával pedig igenis nem fér össze, hogy az ellenkezőjét csínálják a kampányígéreteknek. Ez egy elvi kérdés.
Az meg gyakorlati, hogy sok MSZP szavazó sem hisz már nekik. Azért van a béka alsó felén a támogatottságuk.
vizipipa
Ne csak fenyegess :)), de emlékeztess is pontosan, melyik volt az a terület, vagy ígéret, ahol a mostani kormányoldal többet ígért, mint a mostani ellenzéke?
Elvi kérdésekben meg nem szándékozlak megingatni, de ha véletlen a gyakorlatban meglátnád a cáfolatot, akkor ne engem hibáztass. Vannak elhíresült cselekedetek az elmúlt 17 évből.
Csak egy rövid megjegyzés: Mi a hergelt lókukkernek van egyáltalán törvényileg lehetőség a 85 éves titkosításra?

Ha ez reális lehetőség volna, akkor körülbelül most kezdenénk karcolgatni az 1922- ben történt titokzatos eseményeket.

Biztos vagyok benne, hogy ez sok ma is élő és aktív titkosügynök inkognítóját veszélyeztetné, továbbá olyan rendkívül modern, és számos csúcstechnikai eszközökkel végrehajtott titkos akcióra derülne fény.

Ha jól gondolom, akkor ebben az esetben talán mondjuk úgy 9 év múlva fény derülhetne Matuska Szilveszter azóta is felderítetlen biatorbágyi merényletének részleteire.

Bravó.

Amúgy olajügy: Ez egy olyan kérdés, amit ennek a rendkívül komolyan veendő asszonynak kellett kirobbantania? Ejh, nem tisztem valakinek a megítélése, és nem is hiszem, hogy bármilyen szakmai érv szólna a színvonalra, de, ha jól emlékszem a könyve tavalyi.

Megkapó még a "mindenki sáros az ügyben" című kijelentés, amelyben fény derül arra, hogy 1990-1998 ig, amikor az igazán nagy jelentőségű ügyletek zajlottak, a mintegy 5-10 % os parlamenti arányokkal rendelkező ellenzéki fidesz volt az, amelyet érdemes volt megkeresni az umbuldákra áhítozóknak.

Aham. Mert persze aki umbuldál, az mindig a kis állami pénzek felett diszponáló ellenzéki pártokat keresi meg, soha se a kormányerőket.
Ne félj! "Én úgy tudom, hogy Felcsuton a focipálya alatt olajtartályok vannak elrejtve és máig ott tankol Pintér.

Azt is tudom, hogy Apró Piroska Kecskemétre járt szőkíteni és ez direkt nem tünt fel Gergényinek.

Azt is tudom, hogy aki Audival jár az mind bűnöző és ezért a REBISZ elnézi a kikapcsolt biztonsági öveiket.

Sőt! Azt is tudom, hogy az olajügyek felmelegítve annyit érnek mint a tegnapelőtti paprikáskrumpli.

Sőt, azt is hallottam: 2010-ig teljen az idő népszórakoztatással, akkor eladunk a MOL részvényekből 25%-ot és lőn nyugdíjemelés."

Ezekre csak a nagy bölcs szavaival lehet válaszolni:
- O.V.: Még egyszer mondom, én meg vagyok lepődve, hogy erről egy ilyen nagy polémia alakult ki, hát több esetben maga az érintett is nyilatozott mindenfajta problémákról, tehát én most, tudja, ..... de maga ez a tényállítás ez nem új, hát ez egy közkeletű, mindenki által, azt hittem, hogy eddig tényként kezelt álláspont.
Ez az olajdolog elég gázos, tényleg olyan, mint az ügynökügy, ahol az sem tiszta, kit kell utálni: a megrendelő és a besúgó egy kalap alá van véve, pedig az előbbiek igénye kényszerítette ki az utóbbiak létét.
Olajdologban azt jutott eszembe, hogy tudni vélek olyanokról, akik szegről-végről (ismerősök által) jutottak kisebb vagyonokhoz úgy, hogy a megszerzett nagyobb nyereségeket mintegy "kihelyezték" magánszemélyekhez, így szétoszlott, nem tűnt fel. Pedig ez sem volt kevés, mai áron akár 100 milliós összegekről van szó. Állítólag egy ismerősöm ismerőse ebből vett lakást magának, a pénzt így kapta rá. Akkor ő most micsoda: elkövető, cinkos, bűntárs? Ja, és az érzelmi szál: mi mit tettünk volna a helyében?

Ed
pu yi

"láttam én már varjút karón meghalni"

"Balito 2007.07.03. 15:05:34
index.hu/politika/belfold/2006/valasztas/igeretek/igeretek/ "

Nézem a költségeket:

"Euró bevezetése 2010-re -nincs költség - 10 millió embert érint

Egészségügyi reform - -nincs költség - 10 millió embert érint"

Az euró bevezetéséhez le kell szorítani az államháztartási hiányt, amit valóban nem az állam fizet, hanem mi mindannyian, a megemelt adókkal, éves szinten többszázezer forinttal.

Az egészségügyi reform se kerül semmibe???


Nem én készítettem az ígéretszámlálót, de hogy válaszoljak is: de igen, pénzbe kerül. Ráadásul nem is könnyű, sőt még ellen is állnak a szereplők. (persze nem a patológusok)
Talán ezért nem is ígért ilyet a megváltó.

Egyébként neked melyik adónemből jön majd össze idén a plusz többszázezer? Kezdelek irigyelni.
Az a jó, hogy kies hazánkban reggeltől estig tombol az ártatlanság vélelme. Ez is egy ilyen írás, csak hátra kell tolni a kalapot, sasztán fel kell nézni a józan paraszti égre, oda vannak hunyorgó csillagok miriádjaival beleírva a bűnösök: MDF-SZDSZ-MSZP-FIDESZ. Bizonyíték? Minek az, hásze mindenki tuggya! Tízezer légy pedig nem tévedhet egyszerre (Hungarian axioma). Aki érdekel, nem csak a bizottságosdit, hanem az EGÉSZ történetet elolvashatja itt: www.fn.hu/index.php?action=nyomtat&id=3&cid=166273&layout=no&id=3.
Akit nem, az ne olvassa el.

Edelweiss 2007.07.03. 08:49:27

Még vársz egy kicsit, és nem is fogsz találni egyáltalán.

A lakosságnak arra van igénye, hogy segédmunkás óradíjért a legjobb szakember dolgozzon neki, lehetőleg több év garanciával.A legtöbb javító szolgáltató szakma a megszűnés határán van. A mesteremberek már nem keresnek nettóban annyit, mint bármelyik gagyi munkahelyen. Mellékesen nincs szabadság, nincs betegállomány (van, de inkább csak kamu). A hiba esetén hajnaltól éjszakáig bármikor telefonálhatnak, kopoghatnak, vagy éppen dudálhatnak a háza előtt.

Ami majd lesz: Kereshetsz egy jó nevű céget, amelyik a legkorszerűbb technikával, és DIN szerinti óradíjjal megoldja a problémádat.
Ha nem tudod kifizetni, nem lesz vized.

Akkor majd lehet álmodozni Pista bácsiról, aki faggyúszagú disznóbőr táskájával beugrott rendbehozni a vizes cuccot. A számlaképtelen disznója!:-))

Vagy, lehet alapfokon megtanulni néhány szakmát.

Érdekes módon, németeknél, olaszoknál a kisebb cégek vezetőinek nem esik le a karikagyűrű az ujjukról, ha valamit meg kell reparálni. (kisebb cég - 10-60 alkalmazottal).

Indulnak OKJ-s képzések, a mendzseri mellé nem árt ha van (vagy legyen sok pénz).

Üdv
Ez az egész olajügy olyan mint az UFO jelenség.Mindenki beszél róla, sőt lehet, hogy páran láttak is, de bizonyíték nyista.
Akkó inkább beszéljünk má'a hüvelygombáró':)

a propos, talált vki már rókagombát?
Jövő héten ufózás lesz. 60 éves Roswell.

Állítólag akad már rókagomba.
"Vagy, lehet alapfokon megtanulni néhány szakmát."

Jó, jó, de van igény néhány olyan dologra, amit hiába tudsz alapfokon.

Pl. hiába tudod alapfokon, hogy az olajozás kicsiben ciki, nagyban milliárdos jutalomban részesül, ha akanál se tudnáé önbíráskodni.
Gázhoz, telefonhálózathoz sem nyúlhatsz. Tévéműsorhoz sem. Li vagy szolgáltatva, kisfiam, már most is.
A helyzet nem uj, csak fokozódik.
Milyen az a rókagomba? Ehető?
"Legfőbb támogatója, a munkásőrparancsnokból MDF-es belügyminiszterré, majd Antall József halála után miniszterelnökké lett Boross Péter, valamint jobb keze, Pintér Sándor, akkor országos rendőr-főkapitány sietett a segítségére. Boross Péter Orbán Viktort bemutatta a Bács-Kiskun Megyei helyi maffiának is. Itt ismerkedett meg Sepsi László dohány-nagykereskedővel, Flaisz Ferenc érsekhalmi bor- és olajvállalkozóval, valamint Stadler Józseffel. A helyi viszonyokat jól ismerők szerint Boross Péter belügyminiszter és Pintér Sándor országos rendőr-főkapitány mellett most már Orbán Viktor is a kiválasztottak közé emelkedett. A helybéli elemzők véleménye szerint Boross Péter és Pintér Sándor azért szorgalmazta, hogy a Bács-Kiskun Megyei maffiózók is ismerjék meg Orbán Viktort, mert az 1990-es választásokon hatalomra került MDF ekkorra már lejáratódott, érezni és tudni lehetett, hogy a következő választásokon már nem lehet meghatározó politikai tényező. A helyi megfigyelők szerint, 1992-től kezdődően, Orbán Viktor magánvagyona is folyamatosan gyarapodott. Egyes beszámolók szerint az AVANTI benzinkúthálózatban, Szajol és Szolnok között legalább 10 benzinkútra tett szert. 9000 hektáros, 40 aranykoronás szántót, legelőt és erdőt szerzett Békés megyében. Nagymaroson, egy kivágott ősgesztenyés helyén pazar kastélyt építtetett. 2000 darabos holstein-fríz szarvasmarha állománnyal rendelkezik és annak ugyanennyi éves szaporulata gazdagítja. Tokaj-Hegyalján szőlőt és feldolgozót szerzett a vissza nem téritendő állami támogatások kijárása révén. A felcsúti földek is Orbán Viktor vagyonát gyarapítják, amit állami juttatásokból szerzett. A gazdasági felemelkedés az egész Orbán-családot érintette. Orbán Viktor ügyvéd foglalkozású felesége, Lévai Anikó is kivette a részét a páratlan vagyongyarapodásból. A gyermekei születése előtt a Nógrád Megyei Földhivatalnál dolgozott. Azt beszélik arra felé, hogy a megye területén lévő ércbányákat az Orbán család, valamint a FIDESZ- holdudvarába tartozó vállalkozók részére juttatta. Orbán Viktor édesapja nem véletlenül lett dúsgazdag bányatulajdonos.
A FIDESZ-hez közeli cégek, a székházból befolyt pénzekből, megvásárolták az addig állami tulajdonban
volt bányákat, amelyeket aztán jelképes összegért eladták Orbán Viktor édesapjának. A bányák jövedelmezőségének biztosításához, a meglévő politikai kapcsolatok révén, zsíros megrendeléseket szereztek a Dunai Vasműtől, valamint az autópálya építkezésekhez. Az Orbán-család vagyonát egyes közírók 500 milliárd forint körülire teszik, amihez hozzátartozik egy Pintér Sándor egykori belügyminiszterrel közösen vásárolt és fenntartott horvátországi sziget az Adrián, valamint egy kb. 600 millió Ft. értékű jacht, ami francia lobogó alatt került nyilvántartásra. A fekete vállalkozói szféra bolsevik gyökereit mi sem példázza jobban, mint Dékány István és Csikós József személye. Az Energol ügyből ismert Dékány István Csikós Józseffel feketézett olajügyben, a ’90-es években. Csikós József 1990-ig a BM III-as ügyosztályán, ezredesi rangban szolgálta a Kádár-rezsimet. Most Dékány István a fő keresztapa Kiskunfélegyházán." ... stb stb...
Mersant 2007.07.03. 20:14:14
Honnan vetted mindezt? Bizonyítható?
Szerinted?

Emeljük ki a Tokaji földeket. Gondolom emlékszel rá mi hercehurca volt belőle, OV még azt is letagadta hogy volt egyáltalán taggyűlése annak a Szász I. Attila által közvetített értékesítős sztorinak..

Mondjuk egyszer bedőlhet a vár az egyik hasonló sztorinál és akkor bukta lesz..
"Kiskunfélegyházát nyugodtan említhetjük a hazai olajpancsolás egyik meghatározó helyének, hiszen például 2000-ben egy mini olajfinomító működésére derült fény, amely 2000. áprilisában felrobbant. A helybéliek szerint az olajfinomítót a helyi jobboldali alpolgármester fia üzemeltette, de erre tényszerű bizonyítékot a Gergényi Péter és dr. Kubicsek András vezette rendőrség soha nem tudott feltárni. Visszatérve Dékány Istvánra, érdemes megemlíteni, hogy az Energol–ügy kapcsán több alkalommal is letartóztatták. A helyi viszonyokat jól ismerők szerint 500.000 és 1 millió liter közötti gázolajat hozott Nagykőrösre Romániából és Szlovákiából, a Szlovnaft nevű finomítóból. A gázolajat 6-8 Ft/liter áron hozták be. Számlagyárak által gyártott hamis számlákkal igazolták az olaj eredetét. A vám- és pénzügyőrök elfogadták a valótlan tartalmú minőségi és származási bizonyítványt. A vámosok, a tevékenységükért, 1-5 Ft-ot kértek literenként. Ezért cserébe, azon túl, hogy elfogadták a hamis kísérő okmányokat, még azt is megtették, hogy az üzemanyaghoz nem keverték hozzá a színező anyagot. A keresztapák a könnyen szerzett energia hordozót aztán 53-55 Ft-ért árulták a kutaknak. Literenként 43 Ft haszon maradt. A haszon egy részét az akkori politikai „elit” tagjai kapták és használták fel piszkos kis politikai üzérkedéseik finanszírozására. Az önmagát politikai elitnek nevező piszkos kis társaság köreiben össznépi játék volt az olajpancsolás. Mindenki lehúzta a maga sápját. Ne feledjük, hogy ebben az időszakban az országban 3.000-nél több tartálykocsi rótta az országutakat, a pancsolt energiahordozóval. A bankokban oda-vissza áramlottak az olajpancsolásból származó adózatlan forint-milliárdok."
Mersant jót tenne a köznek, ha forrást is jelőlnéd.

öreganyám
Szeretnéd?
www.lakatospal.hu/article_print.php?id=1139

se nem balos, se nem jobbos írás. hanem nacionalista... de ebben a témában üdvözítő.
Mersant

"Egyes beszámolók szerint az AVANTI benzinkúthálózatban, Szajol és Szolnok között legalább 10 benzinkútra tett szert."

Szerinted Szajol és Szolnok között hány benzinkút van, és hány kilométer?
Ne félj! 2007.07.03. 20:38:20
Szeretném, ha inkább bizonyítható állításokat olvashatnék.
Összevissza locsifecsiből már elege van az embernek az én koromban.
és Karl Imre sem volt az mszp pénztárnoka, ahogy a cikk állítja, hanem energetikai kormánybiztos volt. tárgyi tévedés, de attól még benne volt nyakig..
Szolnok és Szajol között sok kilométer mindenféle út megy Debrecen, Nyiregyháza, stb. felé. Szabolcs, Szatmár, Hajdú, Bereg teli van kutakkal - benzinkutak is akadnak közöttük.
Öreganyám!

Szajol és Szolnok között a 4 számú főut van és kb.: 12 km. 1992-ben Szolnoknál egy MOL kút volt. Az útról egy leágazás vezet, több nem, az is a kb: a 8 km-re lévő Rákóczifalvára.
ezért írtam én is le, amit tudok hogy nem igaz belőle. biztos van még pár. de ha csak 10% is igaz.. doh..
Lakatos Pál gyakorlott újságíró, a szövegben nem téved, csupán rágalmaz.

Na de én azt is tudom, hogy Csíkszereda mellett Hargitafürdőn, Orbán Viktor vadászkastélyt építtetett, de már akkor versengtek Gyurcsánnyal, aki meg megvásárolta a Betléri-kastélyt.
szép. :) plebejusok. :) mondjuk csak az egyik állítja a másikról, apró finomságok. :)
jaj, elrontottam. egyik állítja önmagáról. így a helyes
Mersant 2007.07.03. 21:10:48

Lehet, hogy igazad van, de akkor én hogyan kerültem többször is Nyiregyházára Debrecenből? Úgy emlékszem, Szolnoktól elég sokat autóztam Debrecenig, igaz, Trabanton többnek tünt. Egyébként nemcsak főutakon vannak benzinkutak. Hogy Avantik-e, azt nem tudom. De azt igen hogy Szolnoktól keletre terjedelmes tájegységek vannak.
Ez, persze, részletkérdés. Meg kell néznem a térképet.
ha figyelmesen olvasod, a cikkiró úgy írja, hogy Szolnok és Szajol közötti útvonalon, ami tényleg pöttöm távolság.
Ha igazság van benne valami, akkor az lehet hogy Szolnok körül lévő benzinkutakat érti.
Ne félj! 2007.07.03. 21:20:09

Szóval, ezt a cikket Lakatos Pál írta?
akárki írta, gyógyszert bevenni, ágyat megvetni, mersantot gyámolítani...
öreganyám
Lakatos Páltól származó, a fent idézett szövegből betühíven kimásolva : "Egyes beszámolók szerint az AVANTI benzinkúthálózatban, Szajol és Szolnok között legalább 10 benzinkútra tett szert."

Nincs Debrecen, Nyíregyháza stb..., bántás szándéka nélkül kérlek: vedd elő a térképet.

Amúgy a Lakatos Pál szövegből legalább féltucat hivatkozás hiányzik, ha nem rágalmazni, hanem bizonyítani akarna lábjegyzetekben időpontokat, helyrajzi számot, kül és belterületekét adna meg. Modjuk elárulhatná a horvátországi szigetecske nevét csak tudja nem, ha már leírta, vagy úgy képzeled, hogy tele van az Adria névtelen szigetekkel. Ezek nélkül ez egy lószar.
Pártállástól függetlenül ne hagyjuk magunkat megvezetni.
-lyla- 2007.07.03. 21:43:48
Nem hiszem én sem, hogy Ovi ennyire nagystílű volna. Az sem biztos, hogy olajoott - van vaj a fején elég anélkól is.
Kérdezd meg, majd elmondja - ő még soha, senkinek sem hazudott.
öreganyátok 2007.07.03. 21:38:23

Nem, Pécsi Kálmán írta. Lakatos csak kitette az oldalára.

-lyla- 2007.07.03. 21:43:48

kérem vissza a 1500 milliárd adó rám eső részét reggelre. :)))
Eénézést, ki a fene az a Pécsi Kálmán?
Mersant

Szép dolog a politikai hisztéria. Csak mi lesz, ha a te munkahelyedet közvetlenül, vagy közvetve abból az 1500 milliárdból gründolták. Mert tudod, csak keveset tudtak kaviár gyanánt felzabálni.
Átgondoltam. Ez a Pécsi vagy legjobbszélső provokátor, vagy hülye. A cikk sok helyen gyanús, de jól fölborzolja az ember kedélyét. Aztán kiderül mindenki ártatlansága :)))
Ne félj! 2007.07.03. 22:07:28

hááát, ha lehagyjuk a társadalmi felelősséget, a tisztességes versenyt, a egyenlő viszont leosztást a társadalmi javakból, az esélyegyenlőséget akkor még igaz is lehet. Az biztos hogy azóta a pénz szállodaiparban stb. ágakban mosodott tisztára.
Na de akkor játszunk olyat, hogy holnaptól te fizeted az én adómat is, és meg gründolok magamnak több pénzt. Benne vagy? :)
öreganyátok 2007.07.03. 22:15:08

kinek nem borzolja fel? 1000nél több ember érintett..

a cikk tényleg torz, mert össze van vágva és túl tömör. és a végén kb annyira pesszimista mi te vagy én..
Ne félj!

ja és ígérem, ha sikerült jó sok pénzt összeszednem, akkor felveszlek a céghez. Nehogy már kimaradj a buliból. :) Persze nem fogsz tudni róla hogy az én cégem és hogy miért csak minimálbért kapsz. :)))
Mersant

A pénz dolgozik, éjjel-nappal, mint a Darmol, nincs olyan, hogy a pénz bármi módon jutott hozzá a tulajdonosa, örökké fekete maradjon. A pénzt nem ássák el a föld alá örökre, mert akkor nincs értelme. Előbb-utóbb felszínre kerül, adózik ÁFA, bért fizetnek belőle, jobb esetben járulékokat is. Megjárhatja ciprust is, de többsége visszakerül külföldi befektetésként. Lásd: Gyurcsány-Luxemburg-MOTIM.
Lehet hisztériát kelteni, van rá okunk, gyomrunk is foroghat, rendőrért is kiabálhatunk. Legfeljebb bezárnak itthon néhány boltot és kitalicskázzák a pénzt oda, ahol az olaügyek senkit nem érdekelnek.
Hidd el bármilyen mocskos múltja van egy tőkének előbb utóbb adót fizet valamilyen formába. Csak nem mindegy hogy melyik országban.
Megegyeztünk.
Hát akkor joccakát, megyek vacsorázni.
Mektek is jó étvégyat és jó vacsorát.
Mersant

A legtisztább multú pénzből gründolt vállalkozások nagy részénél is minimálbért fizetnek. Nincs direkt összefüggés.
Ne félj! 2007.07.03. 22:43:54

Nos, teljesen igazad van. Leírtad a banánköztársaságok működési elvét: A pénz dolgozik zavartalan és ki tudja hol áll meg...
A gond akkor van, ha az én pénzem nem értem dolgozik akkor és ott ahol én szeretném. Ha nekem x hónapig/évig gyakorlatilag fél fizut ér a bérem, mert az adóját lelopják és nincs visszaosztva, akkor azért kicsit (vagy inkább nagyon) hisztizhetek nem?

Na de szép álmokat nektek is!
Ne félj! 2007.07.03. 22:58:54

Dehogynem. A tisztesség. ha ez még számít..
Kedves Mersant

Nézd meg a magyarországi bank világ THM-it, akkor be kell látnod az olajosok ahhoz képest, hogy börtönnel is fenyegetik őket, nem is kaszáltak akkorát.
(Ha már demagóg az ember, akkor legyen kövér...)
Mersant

"Dehogynem. A tisztesség. ha ez még számít.."

Légy tiszteséges, kiterítenek úgy is...

Szép álmokat.
Mersant 2007.07.03. 20:14:14

Röviden:
Elmebaj.
Hosszabban:
Egy önérzetében sértett ember kicsinyes (tán még törvényeket is sértő) bosszúja. A szerző kreténségét bizonyítja a rengeteg tárgyi tévedés.
Többek között: A 10 db Avanti 12 km-en. Orbán nógrádi kő, és ércbányái. 1992-ben a Fidesz az SZDSZ szatellitje volt, kizárható a Boros-Orbán együttműködés. A 2000 darab holstein-friz évi 2000 darabos szaporulata pedig az egész hülyeségre az abszurditás bélyegét nyomja.

Ezt az Ufomagazinban kellene közölni, azzal a megjegyzéssel, hogy Orbán kicsi szürke emberke, és az agyhullámaival irányítja a Bács-kiskun maffiát (meg a Nógrádi földhivatalt is).

Lakatos valamikor kiváló újságíró volt. Szomorú látni, hogy az emberi elme mennyire meg tud zavarodni.

Üdv
Köszönet, Rokica.
"Egyébként neked melyik adónemből jön majd össze idén a plusz többszázezer? Kezdelek irigyelni."

Áfa 25-ről 20%-ra csökkent, eva 15-ről 25%-ra nőtt.

"Mersant"-most,hogy Lipót bezárt nem tudom elgönteni,onnan jöttél,vagy oda tartanál?De a pártfüggésed az biztos,sőt lehet Te leszel az aranyszájú Czuschlag örököse.Szép jövő vár még Reád valamelyik koalíciós pártban.Bár normális paraszti kocsmában hörpintsd ki a fröccsöd és tűz,mert ma már ilyenért felkapja a vizet még a politikailag alulművelt is.
Jó futóedzést.
nos, a hozzászólásokat nézve lehet igaza volt azoknak akik lopják a pórnép pénzét, a pénzeteket, mert szartok rá nagy ívben.. védjétek csak a politikai elitet.
molaris 2007.07.04. 14:06:23

hát az egy az ország egy a nemzet jelszón lerészegedett kocsmanép az tuti bepipulna.. egységesen basznák szét a fejem, ha baszogatom a jobbos vezírüket. ennyit a Lipótról.. tényleg kéne.
index.hu/politika/bulvar/karman4098/
Na, jelen állás szerint megvan arra a halvány lehetőség (sztem ma max. ennyit lehet kijelenteni egy rendőrségi nyomozás kapcsán), h. az olajügyet felmelegítő megveretés nem ott, úgy, akkor történt, ahogy mindenhol elhangzott..
Tán az se kizárt, h. olyanok verték meg az újságírónőt, akik éjszakánként rendőrpalotákra lődöznek...
A lehetőség mindenre megvan. Csak ügyesen kell tálalni... Malina Hedvig, Zsanett, Kármán Irén... mindenki hazudik, csak a rendőrség mond MINDIG igazat.
Még szerencse.
"Amugy ha ezt a szerencsetlen not nem veretei meg valamelyik igyiot (akinek azota mar nyilvan megmondtak mekkora igyiot) akkor punnyadt volna tovabb szepen az ugy"

namost akkor ki is verte meg? vagy pontosabban kinek is volt érdeke? vagy pontosabban: mióta élünk egy állandósított sokk terápiában, ami addig tolja az ingerküszöbödet hogy majd már azt is leszard ha a miniszterelnök esetleg belefosik a szádba? egy kibaszott hulla nem fog kiesni a szekrényből! hát majd hülyék lennének beáldozni valakit a fidesz oldaláról is akár!!! értelmetlen lenne... az Irén is a fióknak dolgozik. kideríthet bármit, annak semmi féle következménye nem lesz soha...különben már nem élne.
ez az egész jó arra hogy 2 hétig a téma uralja a médiafelületeket. aztán jön majd egy másik sztori ami kihúzza még 2 hétig és ez így megy egészen a választásokig amikor meg majd jön a butító hadjárat ami ahogy látom majd meggyőzi a sok faszarcút hogy bizony mégiscsak a baloldal a jövő záloga, megnyerik a választásokat és indul megint újra a gépezet tótavéstül, indexestül, tv2stül, zsanettestül! mi lett a terroristákkal akik robbantani akartak, vagy mi lett a rendőrpalotába belegéppisztolyozókkal? ennyi lesz csak az olajügy is! Egy 1500 milliárd értékű biznisz amiről ma már kideríthetetlenek a részletek, a felelősök mibenléte, a pénz sorsa...de jó téma pl. arra hogy elterelje a figyelmet az OEP kiárusításáról (ami szintúgy 1500 M-os üzlet) vagy a 4-es metrónál várható visszaélésekről, a kormányzati negyedről és még lehetne sorolni...és ilyenkor csak az igazán vicces amikor nekem valaki azzal jön hogy a pl. ContiCarnak ki lett utalva egy 60 milliós (LOL) vissza nem térítendő 2001ben vagy hogy happy end meg Zorbán-bánya...ha csak az elmúlt egy év kormányzati visszaéléseit nézzük viszi a prímet a jelen kabinet...ez is tök nyilvánvaló
Érdekes ügy, és valószínűleg ebben sem fogjuk megtudni soha az igazat, mindenesetre azért gratulálnék utólag Árpádnak, mert ez a cikk többé-kevésbé korrekt volt.
Egyébként Olaszországban volt a 90-es években egy részleges pol. elitcsere (Craxi Tunéziába menekült a börtön elől, Andreotti ellen éveken keresztül folyt a per, bár végül felmentették), az addigi pártstruktúra felbomlott stb. Na, ha egyszer nálunk is lesz egy ilyen "tiszta kezek" mozgalom, akkor talán valami ki is derül (politikusok alvilági kapcsolatai és egyebek).
Azért maradt ott is jócskán "tisztakezű" politikus, volt, akiből még min.elnök is lett... :)
süti beállítások módosítása