W

w.blog.hu

Tóta W. Árpád kommentál, szemtelenkedik, valamint permanens fogadóórát tart.
Régi cikkarchívum



Kommentelés - házirend

Wblog @ Facebook

Engedjétek hozzám

Kis heti hírlap 4-10 éveseknek.


Foglalod a kurvanyádat

A mozdonyhorgony
Úgy remélte, ezzel bekerül a Rekordok Könyvébe. De legalább a Jackassbe.

Elnöki pornó
Nagy baj, ha az elnök ribanc.

Nem jó a nemzetnek egyedül
Szuverén ország is lehet borzalmas hely.

Szent szar
A húsvéti alkotmány: szentséggyalázás.

A pedofilok védőszentje
A deviancia fincsi, de csak ha papok csinálják.

A gólkirály beszéde
Angela, te náci ribanc!

Győz a szittya förgeteg
Kuss, mi így szállunk le a bicikliről.

Együtt sikerülni fog
Bizonyítsuk gyalázkodással, hogy Magyarország szabad!

Kompország vitorlát bont
A finom kritikát meg lehet állítani, a brutálisat nem.

Foglalod a kurvanyádat
Nem ti vagytok a nemzet, sem a nemzeti oldal.

Utolsó kommentek

  • Brown094: Ha pénzt vesztett egy átverés miatt, vagy megadta adatait egy csalónak, akkor is visszakaphatja el... (2021.10.21. 23:05) Tribuszerné visszanéz
  • szódabár: Hát te sem vagy a tolerancia bajnoka. Hehehe. Felőlem mindenki azt csinál amit akar, nálunk a menó... (2020.12.26. 11:50) Isten fasza
  • Tahó Sandokan: Közben elkészült, bitangfinom. (2020.11.09. 15:20) Ajándék erős gyomorhoz
  • Tahó Sandokan: Nem számítottál kommentre, ugye Worluk? Tegnap jutottunk hozzá ehhez a szürke gombához (egy gombá... (2020.11.09. 14:43) Ajándék erős gyomorhoz
  • Reactor: Bírom az ilyen mérhetetlenül idióta hozzáállást...a falu élhetetlen közösség, mert ott nincs TESZK... (2020.06.26. 14:47) Vackor néni busza
  • Utolsó 20

Végjáték előtt

2009.03.20. 06:30 Tóta W. Árpád

Tisztújítás előtt áll az MSZP, ami azért lesz izgalmas, mert nincsenek a táblán tisztek.

Gyurcsány Ferencnek a pártban nincs alternatívája. Ki lehet közületek méltó hozzám? – ezt a kérdést teszi fel nap mint nap a puszta létezésével. Ahogy jön-megy, okoskodik, magyaráz, tarhál Nyugaton és Keleten, tévében nyilatkozik egyre lejjebb sütött szemmel, de fáradhatatlanul. És még mellé blogol és kocog. Élő szövet acélvázon.

A mocsárerőmű

Kár is sorolni a közszájon forgó neveket. Akárki  lépne a helyére, fakó árnyéknak, súlytalan posztkomcsi hivatalnoknak tűnne. A párton kívül akadhatnak még jelentkezők: vannak közgazdászok, expolitikusok, sőt van olyan miniszter is, aki szövegei alapján hajlandó lenne egy keményebb intézkedéssorozatra. Vagy akár Bokros Lajos, az egyetlen főszereplővé építhető reformerjelölt is élhetett volna a lehetőséggel, amiből az MSZP mindenképpen többet tud kínálni, mint az MDF.

De szinte reménytelen, hogy a szocialista párt ebben támogassa – nekik Gyurcsány volt a maximum. Sőt az is sok volt. És neki is évekbe telt, hogy megvesse a lábát ebben a nyúlós közegben. Megpróbálta megépíteni a mocsárerőművet, lecsapolni energiáit, és ebből villamosítani Magyarországot. Csekély sikerrel.

Amikor az Őszödi Beszédben Gyurcsány azt mondta, hogy van a frakcióban több miniszterelnöknek alkalmas ember, akkor is túlzott. Ma már végképp érvényét vesztette: nem maradt senki. Az alternatívák ugyanis egytől egyig mind az MSZP Gyurcsánynál balosabb szárnyát képviselték, vagy legalábbis inkább, mint ő. Márpedig balra nincs út. Elmentünk a falig, és nagyot koppantunk ottan. A jószándékú, gyámoltalan, szánalmat ébresztő szociálérzékeny balfasz figurája most nem léptethető fel. Akkor egy napunk se lenne, hogy kivegyük a bankból a pénzünket.

A két torony

A tisztújító kongresszus úgy ül össze, hogy a királyon kívül csak parasztok maradtak. Lehet a parasztból tiszt ugyan, de nincs már elég idő, hogy besántikáljon a  célvonalba. Az állás pedig tragikusnak néz ki, mattveszélyesnek.

Pont ezért is volna nehéz jelentkezőt találni a szocialista elitben. A feketemosogató szerepe nem túl vonzó. Aki most átvenné a kormányzást, az a Gyurcsány ásta verembe ugrana bele, önként. Márpedig a szoci nem öngyilkos fajta.

Minden bizonnyal Gyurcsánynak marad tehát a szaros szendvics maradéka. És még vele járunk a legjobban ahhoz képest, ha valami igazi balos bumburnyák kezdene ámokfutásba. De a mattot, a megalázó vereséget és az Új Dimenzió megnyílását kivédeni ő sem lesz képes csoda nélkül.

Egyetlen reménye, hogy az ellenfélnek sincsenek tisztjei. Ott is csak egy király terelgeti parasztjait. Az ellenzék – drukkertől a szóvivőig – egyetlen személybe veti bizalmát, és abban reménykedik, hogy aki ennyire cuki, az biztosan tud kormányozni is; dacára annak a hegynyi beteges ostobaságnak, amit eddig konkrét kérdésekről összehordott. Egy erős akarat kell csak, az aztán oda teszi a hegyeket, ahova akarja. Egyetlen ember integritásán, hitelén és ügyességén múlik a győzelem, és ezt tudja a végső összecsapásra készülő MSZP. És legjobban Gyurcsány Ferenc tudja. Orbán Viktor ki sem fog látszani a lézerpöttyökből. Lesznek a mindennapos hazugozáson és hazudozáson túl mélyütések, brutális karaktergyilkos billentyűkombinációk, korábban félretett aduk kijátszása – mindaz a harci trombitálás, ami Gyurcsányra hangolva is fülsértő ricsajt okozott. Most ez következik sztereóban. Epikus csata lesz, bossmonsterek összecsapása. Godzilla vs. Mechagodzilla. Ilyen meccsekben városokat szoktak lerombolni. Aztán kamerán kívül elismerik, hogy nem volt szép dolog.



Címkék: kampány mszp orbán gyurcsány

327 komment · 6 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://w.blog.hu/api/trackback/id/tr441013340

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: SZENZOR 2009.03.21. 12:39:30

Trükkök százai, amiket... Most nem nyitnék arról vitát, hogy valóban Széchenyitől ered-e az az idézet, amit alább plagizálni fogok, de tartalmát illetően még kevesen vitatták. Nosza barátaim, vágjunk bele, aktualizáljuk a mai napra, mikor vigyázó szemü…

Trackback: Kötöttségek nélkül 2009.03.21. 11:00:25

Gyurcsány átadja a hatalmat?A tegnap esti Tényekben vezető hír volt, hogy az MSZP hétvégi kongresszusán olyan javaslatokat fognak beterjeszteni, amelyek még a Reformszövetség tervezeténél is keményebb lépéseket tartalmaznak. Hoppá, mondom, végre eszükhöz…

Trackback: Fideszfigyelő 2009.03.20. 17:05:13

Orbán és a szocialista restaurátorok Orbán Viktor március 15-én történelmi ívű beszédet tartott: kiiktatta az elmúlt hét évet a rendszerváltás történetéből. Mondván, ez a "szocialista restauráció" időszaka volt. Vajon mi volt a szocializmus r…

Trackback: RE:blog 2009.03.20. 11:47:48

HiányérzetKörülbelül most van itt az ideje, ha jól számolom, nincs idő halogatni. Tudom, ebben a nehéz helyzetben nem ez a legfontosabb belpolitikai kérdés, de: mikor lesz már?Csak késik vagy nem is lesz? Mert eddig mindig is volt, miért éppen most ne len…

Trackback: e-Cafe light 2009.03.20. 09:16:30

BalszemmelGondolom sokan emlékeznek még arra, mikor az index lecserélte megjelenését. Pár óráig csak egy 90-es éveket idéző animált képekkel tarkított verzió volt elérhető. Sokan örültek, hogy lám, feltörték az oldalt, pedig ők csak egy Kovács Kálmán szem…

Trackback: MALACKA NEWS 2009.03.20. 06:50:14

Meditálok a Mediánon Mindjárt tisztújítanak az MSZP-ben, ámbátor jóllehet, csak a parasztokat tologatják arrébb itt és most, a végjáték megnyitásakor, virtuális megújulást imitálva az immár lefutott, vesztes játszmában. A veszteség még minimalizálható,…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Tóta W. Árpád: Attól, h Szili a KGSTben piacképes arc lehet, a karvalytőke szemében nem lesz az.
@Omnibusz:

Magam úgy hallottam, hogy az államcsőd lehetőségét a világválság idézte elő. Addig a forintnak meg az államkötvényeknek olyan nagy baja mintha nem lett volna.

Utálom a magyarázkodást, mert senkinek sincs rá szüksége, a derék hozzászólók beégetett hitét csak megzavarja, és nekem mindig Karinthy jut eszembe ("Ki kérdezett?"). De most sem bírom megállni:
A strukturális változás azt jelenti, hogy az egészségügyet piaci alapokra állítják (gondolom, ellene szavaztál), megszüntetnek sok iskolát, egyetemet és kórházat, megadóztatják a minimálbért, megvonják a segélyek jó részét, a 13. havi nyugdíjt, a 13. havi bért, bezárnak rengeteg vasútvonalat, kirúgnak kb. 100000 embert a közigazgatásból, és felemelik a nyugdíjkorhatárt 65 évre. Első közelítésben.
Fentiek következménye elsőnek a GDP látványos csökkenése, másodiknak meg a munkanélküliség ugrásszerű megemelkedése.

A kormány azt mondta, hogy világválság idején (amit ugyan nyilván Gyurcsány csinált, de azért kapálózik ellene - ahhülyéje) elsődleges célja nem a strukturális reform következményestül, hanem a munkahelyek megőrzése. Ennek érdekében 800 milliárd forintot csoportosított át. Sajnos Magyarországon tengernyi a devizahitel (az államot ez nem zavarja, a saját visszafizetése biztosítva van), ami elsősorban a lakosságnál meg a vállalatoknál található, ezért a világ brókerei nem bíznak abban, hogy ezt, ha rosszabbodik a helyzet, vissza tudjuk fizetni, így aztán eladnak, és akkor tényleg rosszabbodik a helyzet (önmagát erősítő, beteljesítő folyamat). Nincs más hátra, bizalmat kell erősíteni a világ felé, azaz nem strukturális reformok lesznek, hanem megszorítások (ez azonos a strukturális reformokkal, csak a közgazdászok meg a FIDESZ más kifejezést használ).

Erre kell valaki, aki az MSZP arculatának teljes vesztése nélkül ezt levezényli. Ha Bokros, akkor szövetségben az MDF-fel (legvalószínűbb változat), esetleg az SZDSZ-szel is.
pont azt mondom, hogy ha most két hétig találgatás lesz, hogy jön vmi Bokros-Bajnai-féle economist, vagy a trockista platform ad miniszterelnököt, akkor például a forint elég randán fog kinézni.
@Tóta W. Árpád: Tegyük fel, hogy Bokros lesz az új arc. Akkor az MDF-es buliból nyilván semmi nem lesz.
ÖÖ, vajon az MSZP mondta Ibolynak, hogy dobjátok be Bokrost a köztudatba, és ha nem lesz nagyon nagy a felhördülés, akkor jöhet utódnak hozzánk? Ennyire elkurvult volna az MDF?
@Tóta W. Árpád: Karsai szerint Gráf és Kiss jöhet szóba
@travis: nem egészen értem, miért ne lenne semmi a "buliból"? (nyilván a haza szolgálatát érted ezalatt.)

nem hiszem, h a szocik használnák az MDF-et gyakorlópályának, lenne más, egyszerűbb módja egy ember bedobásának. ez DI ötlete volt, és most aztán mindenki irigykedik a játékára.

az sajnlom csak dramaturgiailag, hogy Horn Gyula nincs jól.
szerintem meg Karsai nem jön szóba :D
@Tóta W. Árpád: Mert eddig úgy volt, hogy ha jön Bokros, és megoldja a dolgokat (mert megoldja), akkor abból az MDF profitálhat, mivel az ő ötletük volt. Most viszont a szocik lenyúlják maguknak. Ha egyáltalán.
Ja ez a Gráf, ez még egy furcsa mém. Hogy ő népszerű, meg jó, és akkor majd ő. De hát mit csinált Gráf? Görget maga előtt egy teljesen elbaszott szektort, pont mint Gyurcsány 2006 előtt. Nincsenek gazdatüntetések? Elég baj az! Őstermelőkhöz hozzá mert nyúlni? Nem mert. Itt most nem olyan figura kell, aki el tudja érni, h ne legyenek tüntetések.
@vakapad:

És ekkor lép a képbe Róna Péter, aki ellenzi a mostani helyzetben a struktúrális reformokat.

-ami remek lehetőség a népi tagozatoknak.
Lehet boldognak lenni.

Apu, akkor mi most jobban fogunk élni?
Igen gyermekem, mivel a szomszéd rosszabbul.

Amúgy meg tök mindegy kit tol az mszp a parlamentbe, az államcsőd nem fog elmaradni.

Kíváncsi lennék, az elmúlt fél évben mekkora volt a személyes megtakarítások valutára váltása, és hogy a politikusok közül ezt mennyien és kik tették meg. Érdekes lenne ezt tudni.

Kiderülne mennyire bíznak a kib...-ott hazugságaikban.
@vakapad:

"A kormány azt mondta, hogy világválság idején ... elsődleges célja nem a strukturális reform következményestül, hanem a munkahelyek megőrzése."

Én úgy gondolom, hogy a strukt. ref. nélkül a munkahelyek megőrzése sem közép-sem hosszútávon nem jön össze. Úgyhogy inkább vesszen most még százezer munkahely, mint hogy később kétszáz.

"azaz nem strukturális reformok lesznek, hanem megszorítások (ez azonos a strukturális reformokkal"

Itt elvesztettem a fonalat.
Árpi!
Nem biztos, hogy igazad van, de írni azt tudsz...
a feketemosogató szerepe..
..ki sem látszik a lézerpöttyök alól...
Hat off!
csak nehogy kocsis gazember istvánt, minden idők egyik legeredményesebb fehérgalléros bűnözőjét és privatizátorát, ex szerencsejáték rt.-, ex mvm-, ex anyámkínja- és jelenlegi bkv vezérigazgatót tegyék meg miniszternek. mert akkor máris csomagolhat a komplett lakosság.
@vakapad:
1, Köszönöm a személyeskedést: én támogatom a magánbiztosítós rendszert az egészségbiztosításban, a vizitdíj, a kórházi napdíj és a tandíj megtartása mellett szavaztam.
2, Amiket szükséges változtatásokként említettél, annak zömével egyetértek, bár volt benne némi hangulatkeltés. Szerintem kórházakat nem kell bezárni, maguktól mennem majd tönkre, mert nem gazdaságosan működnek. Iskolákat nem kell minden falu önkormányzatának fenntartania, mert nem működhet szívonalasan és gazdaságosan.
Röviden: nagyjából egyetértek.

3, Következmények: ezekkel abszolút nem értek egyet. A pazarlás és a felelőtlenség megszűntetése a legfontosabb hatása egy összehangolt reformintézkedésnek. Annak felismerése, hogy a tetteket következmények követik. Ráadásul te is (talán bevallottan) felesleges munkahelyek megszűntetését említetted(bár a 100.000 mhely szerintem túlzás). Nem látom, hogy miért vetné vissza, főleg drasztikusan a GDPt annak kisebb mértékű és motiválóbb újraosztása?
4, A válságot, nem GYF okozta, ezt ne próbáld a számba adni. Ezen érdemes elidőzni egy picit. Az egész ugye egy bankközi válságból indult ki. USA, mérgező termékek, bizalmatlanság. Minket a bankközi válság önmagában nem fenyegetett, mert a bankjaink kevéssé vásárolták ezeket a termékeket, alapvetően tőkeerősek(belőlünk). Ami minket megcsapott az a fogyasztás visszaesése és a bizalmatlanság. Utóbbit kellett volna megpróbálni visszaállítani a külföldi befektetők szemében. Ez nem sikerült GYFnek.
5, Devizaalapon számolt hitel: Ezt felesleges volt iderángatnod. Árfolyamkockázat része a dealnek, ezzel sem számoltak sokan, az ő butaságuk. Az viszont igaz, hogy a monetáris politika is hibázott mostanában + itt se sokat segít GYF töketlenkedése (ld. fent).

6,struktúraváltás vs. megszorítás: Ezek nem egzakt fogalmak, mindig az aktuális polkomm. tölti meg jelentéssel.
miniszternek? egyelőre kormányfőt keresünk.

M - egy ország keresi a gyilkost
Bárki lesz is az új miniszterelnök, vagy az MDF-nek vagy az SZDSZ-nek mögé kell állnia (a Fidesz támogatása elképzelhetetlen). Így aztán nem fenyeget az a veszély, hogy jön Szili és a Társadalompolitikai Tagozat, ez a lehetőség nem játszik.
@Tóta W. Árpád: természetesen úgy gondoltam, hogy pl. kocsis lenne a szociális miniszter. na, mit szólsz?
@Walter Melone: Ha ügyesek a szocik, biztos! De ahhoz párton kívüli miniszterelnök-jelöltet kell találniuk. És kínosan figyelni, hogy "szakértő kormány" :) alakuljon...
szociális miniszternek ajánlom a mackómat. aranyos, puha, viszont kussol.
@Calwer: de az MSZP-nek is mögé kell állnia ám.
@Tóta W. Árpád: én ennél is tovább mennék, egyenesen a mackó alsómat ajánlanám miniszternek vagy kormányfőnek, egyre megy...
@Cartman (ex Cartman):

így van. ezért turnézott a Kalapos Nő Mr Busher-el.... ;-)
tudod mit sejtek? az, hogy az mszp amúgy is le akarta cserélni, mondjuk az EP bukta után, vmi szociális izébizére, feri meg megnesztelte és elébük ment, és most szarban vannak, mert ők azért akartak volna ME-t cserélni, hogy vmi szociális balfasszal ne lépjenek akkorát, most meg itt a nyomás, hogy még hardlinerebb ember (bokros, bajnai) legyen, így meg talán még nagyobbat buknak...
Volt már hogy kívánták a birkát, amikor látták a megnyúzott kutyát.
Kaptak is kóstolót.
Aztán nem panaszkodni!
Megszorításos gyerkőcök...
Kétségtelenül. Tehát e három párt által támogatható metszetből fog kikerülni az új miniszterelnök. Sziliék nincsenek benne ebben a metszetben. Lehet, hogy senki más se, de akkor marad Gyurcsány.
Mindenki mónikáját követeli a tömeg. A duna jegén fogják királynővé választani mindannyiunk lapertjét. A hideg is csak ezért tért vissza a tavaszba, hogy jég legyen.
Szerintem Bokros nagyon beteg lehet.
Talán agydaganat, nem tudom.
Egyáltalán mit akar (MIT TUD) csinálni?
Lehet azt hiszi, Ő maga a megváltó.
Annyit nyilván tud, hogy kilátástalan az egész, akkor meg?
Kezd ez az egész történet egyre idétlenebb lenni.
Itt meg mindenki csak gügyög gagyog.
azért nagyon kérem, lamperth mónikával ne riogassuk a nemzetközi piacokat.
@Tóta W. Árpád: És mi lenne, ha adnánk Medgyessynek még egy esélyt? Asszem, egy ilyen húzással szétzúzhatnánk végre az imperialista nyugatot... :)
Azért amúgy kiváncsi leszek, hogy a reformerek hogy fogják érezni magukat, amikor a 200-300 ezer leépített állami alkalmazottról kiderül, hogy egy részünk piaci körülmények között is megállja a helyét, és adott esett az ő helyükre pályáz sikerrel, és a munkanélküli segély mellett nosztalgiázhatnak, hogy bezzeg amikor még 60.000 mávos volt, akkor milyen jó világ volt rájuk. Vagy ez így defacto ténynek tekinthető, hogy akit most innen onnan kivágna az soha semmikor sehova? Vagy majd lesznek új állások amik felszívják őket? Így a válság elején?
Cartman, Kína már szétzúzta az imperialista nyugatot. Csak még nem mindenkinek tiszta, hogy mi zajlik éppen és hogy.
@Badbitie:

Nagyberuházásokkal fel lehet szívni a tömeget.
Erre valók például.
Atomerőmű,
autópályák,
országos öntözőrendszer,
meg ami még adódik.
A kölcsönöket így fogják beépíteni és kibekkeljük a recessziót.
@Tóta W. Árpád: "hogy jön vmi Bokros-Bajnai-féle economist, vagy a trockista platform ad miniszterelnököt"
Ez nem kerdes szvsz. most jon az elobbi; 2010-ben meg jelolik az utobbit (Graf, akarki), akik majd hozzak a szolidaritast. a kispartok meg viszik tovabb a reformalokat akar.
Re. 2/3 - nyilvanvalo volt h az mszp nem fog lehajtott fejjel, 18%-on nekimenni a valasztasoknak, mint vmi birka a vagohidnak. most legalabb kiderult h nem kell az EP valasztasokig varni
Na baszki, hát én kurvára örülök!:-)))

A gazembereknek a selejtben a helye. Ütött a MEO órája, az eddig rendszarváltás helyett jöhetne már a rendszerváltás.

Aki ezek után azt mondja, h ne legyen előrehozott, mert válság van, és egyéb bla-bla-bla.... annak azt üzenem, h válság 2010-ben is lesz, így aztán totálisan mindegy, h három hónap múlva, vagy egy év múlva lesz parlamenti voks.

Azaz mégsem mindegy, mert ez a trükközés nem fog erős felhatalmazást adni senkinek, csak időhúzás.

Azért húzzák 2010-ig, h masszívan összenőjön az, ami összetartozik egy magyar olajfa keretében.

Egy a tábor, egy a zászló, már a baloldalon is.

Haladunk a kétpártrendszer felé... Akinek meg nem kell, annak ott a Jobbik
Ácsi az egész! Ki ne felejtsük a szórásból az ország egyetlen működő polihisztorát, a kormány jollyjokerét, Draskovics Tibort! :)
Egyébként igaza volt, mindenkinek, aki osztotta Hajós abbbéli véleményét, miszerint nem fog menni.

Mi itt páran ezt mondtuk évek óta. Aki nem, annak most választ adott maga fletó, aki beismerte, elfogyott bizalom híján nem műxik a dolog.

Csakhogy ez a felismerés több, mint 2 évet késett, és ezért egyszer vállalnia kell a felelősséget. Azért, h képtelen volt időben arra a felismerésre jutni, amire még egy vidéki sertés is képes:
hitelesség és bizalom nélkül meg lehet közösülni!

Kb. ennyi. Szeva feri!

Már csak egy gondom van: mi a faszt fogunk beírni ide a "Gyurcsány takarodj!" helyett?

Üdv.
Borítékolom, hogy az MSZP-SZDSZ-MDF trió (esetleg duó)nem tud megegyezni közös jelöltben. Pedig Bokrosnak nem kell feltétlenül kormányfőnek lennie, elvégre pénzügyminiszterként is megtehet mindent amit kell. Persze csak támogatással...
Beszarok a hirado.hu-n: "Hirado legfrissebb" cimen a tegnapi Este van fonn. :D
@Tóta W. Árpád: A mai Magyar Nemzetben, Azt nyilatkozza Szanyi Tibor, hogy " a kormányfő-pártelnök a kongresszuson valami meghökkentőt fog kezdeményezni". Szanyi ezt ugye tegnap nyilatkozta annak kapcsán, hogy megkérdezték tőle, hogy a Népszabadságban megjelent Gallo Béla-Gábor Péter dolgozat mögött Ő maga áll-e.
Akkor most mi a helyzet Árpád? Szanyi tudott valamit?
@Walter Melone: Én egy ideje figyelem az MDF-et és szerintem paradigmaváltás volt. Elmaradt a kalap. Viszont ez a műsor Bokrossal inkább hakni, mint turné... :)
Tegnap írtam ide:
"Arról azonban kevés szó esik, hogy a mi Fletónk egy kickbox-kártyás, azaz aki magasabb lapot vár tőle, azt tökön rúgja, aki a f@szát védi azt nemis 4, de 5 ásszal terít le."
Tegnap estétől nem kellett sokáig várni.....
Ma már többen két kézzel fogják a sajátjukat, mert sajog, mások két kézzel fogják, mert féltik. Szerintem az öt ász sem várat magára sokáig.
Béláim! Gondolkodjunk!
Komolyan gondoljátok, hogy van valaki potens személyiség Lajosunkon kívűl aki vállalná a min.elnökséget. Na ja alig várják a csődör alkatrészt. Bokros esélyeiről,a magyaros csodavárásról a jelenlegi helyzetben a Tanu egyik jelenetét ajánlom a figyelmetekbe:
-Pelikán elvtárs szereti ön a narancsot? (Bokrost)
-A narancsot?
-Igen a narancsot, úgy általában.
-Igaz, hogy tíz éve nem ettem, de úgy általában igen.
Béláim! Ha olvastátok Bokros téziseit, (nemcsak úgy általában) nos ez egyenes út az egyel ezelőtti lengyel felálláshoz. Vagy nekünk tényleg Mohács kell?
Arra azért nagyon kíváncsi leszek, hogy a tőzsde és a forintárfolyam, hétfőn reggel milyen viszonyt fog ápolni a mai bejelentéssel kapcsolatban.
Árpi: az én tippem Békesi
Mekkora színjáték már ez?

Szerintem pontosan le vannak előre osztva a lapok, és pontosan tudják előre 5-6 lépésre a játék menetét. Naná, hogy Lendvai csípőből nem fogja azt mondani, hogy nincs egy életképes ME-jelöltünk, így inkább támogassuk Bokrost. Naná, hogy az szdsz nem fogja azt mondani, hogy persze, megszavazzuk, mert nekünk is elemi érdekünk. Naná, hogy bedobnak még neveket a köztudatba, a népnek igénye van rá, és a politológusoknak is kell egy kis szolgálati rágógumi. De ebben a szituációban más jó megoldást nem tudok elképzelni, mint a bajszos láncfűrészes darabolós gyilkost, akinek nem kell folyton pöcsölnie a párt erős embereivel, meg azzal, hogy hogyan lesz akkor a k. költségtérítés...

Nagyon nem rajongok ezért a társulatért, de Bokros megválasztása feloldhatná a jelenlegi egy helyben járást és a parlamenti patthelyzetet. Mindhárom pártnak előnyös lenne (lásd fentebb) ez a változás, és talán az országnak is. Hasonló jó megoldás lehetne még az előrehozott választás, de annak nincs politikai realitása.

Nem értettem két hete, hogy Dávid Ibolya miért lövi el idő előtt a muníciót, mert úgy gondoltam, hogy az EP-választás környékére fogják időzíteni a(z elkerülhetetlen) cserét. Valószínűleg addigra a beteg megmurdelne, így nem halogatható tovább az életmentő beavatkozás, eljött a cselekvés ideje.

Nem is annyira az ötlet kifundálása a nagy dolog (függetlenül az unszimpátiámtól, be kell ismernem, Gyurcsányéktól ez igen okos húzás volt), hanem az, hogy ezt keresztül tudta/tudták vinni, mindenkivel le tudták egyeztetni, meg tudták csinálni az ilyenkor elkerülhetetlen háttéralkukat.

Bokrost a szocik egyértelműen elutasítják, Lendvai most mondta. Tehát marad a szocik részéről kb. Gráf, Szekeres, Bajnai. Előbbi kettő túlságosan pártkatona, az SZDSZ és az MDF torkán nem fogják tudni lenyomni.

Maradt Bajnai Gordon, valsz a kis pártok húzzák majd a szájukat, de belemennek, mert a másik alternatíva az előrehozott választás, és ott biza 100%, hogy elvéreznének. Ezzel tudja őket "zsarolni" a maszop.

Vagy van valami titkos 3rd party aduász, akiről nem tudunk, de valahogy kétlem...
@tevez: szerinted én szoktam Szanyival kvaterkázni? kikérem magamnak.

@kicsitian_real: teljesen mindegy, mit mond Lendvai, mert a jelöltnek legalább a SZDSZ szimpátiáját bírnia kell. Egyébként Lendvai anno a Gyurcsány-Kiss Péter deathmatchben Kiss mellett volt.
Na, most Fodor is bejelentette, hogy Bokrost nem támogatják "az MDF-es ámokfutása" miatt. Ennyit erről.

Mondom, hogy Gordon (Freeman) lesz a nyerő. Mert ki jöhet még szóba? Mesterházy d'Artagnan Attila? :P
@tevez:

hektikus lesz.

sztem zuhanunk egy nagyot nap elején, azután majd a politikusi nyilatkozatok függvényében alakul.

Ha pl bejelentenék Bokrost, akkor sztem brutális emelkedés lenne.
@kicsitian_real: Fodor most már igazán bekaphatna valami faszt, addig se csinál a szájából segget.
Fodor: Bokrosra itthon van szükség, nem Brüsszelben
nol.hu/belfold/fodor__bokrosra_itthon_van_szukseg__nem_brusszelben
@Tóta W. Árpád: Szerintem sem most kellene elkezdeni a durcit Fodornak, hogy nem őket választotta a Lajos.

Pedig ment volna ő, csak a hülyéknek eszébe sem jutott hívni...
@kicsitian_real:

"Mondom, hogy Gordon (Freeman) lesz a nyerő."

Túl fiatal még a halálra...

egy évért föláldozni egy komplett szolgalelkű karriert? Ugyan már!

Hülye azért nem vagyok! Igaz, Gordon?
malacka, de mi lesz így a gyurcsánygyűlöletre alapozott kétharmaddal?
@Tóta W. Árpád:

Te nagyon nem érted, h Fodor véleménye azért változott, mert egy pályán futnak az mdf-el, és túl keskeny kettejüknek.

Fodoréknak az mdf a fő rivális, és amazoknak pedig fordítva.

Az a nyerő, aki nagyobbat bír flörtölni a maszopokkal.

Lesz a szadistáknak is jelöltje, ne félj!
Bajnai Gordon mit tett le eddig az asztalra, amitől ő lehetséges miniszterelnök?
Értem, hogy a Közgázt elvégezte, van szakmai tapasztalata, meg GYFnek nagy barátja, de ez még eddig kevés szerintem. Sem pártpolitikában, sem kormányzásban nem tett eddig semmi érdemlegeset.
A reformok szükségességét már bármelyik hajláktalan tudja hangsúlyozni két szál cigiért.
Mitől lesz ő alkalmas?

Csak nem akar GYF egy Principatust kitalálni magának? Lemond a ME posztról, de első marad az egyenlők között?
de értem, malacka, hogyne érteném. csak hát Fodor akkora egy balfasz, hogy beleakadnak a műholdak. segghülye. mit ugrál, aki ilyen buta?
Ha már lehet választani, akkor én ezt a kis szóvivőcskét választanám. Bugyi Bernadettnek legalább van kiállása. Nem ért semmihez sem, de Fletónak sem lehet mivel dicsekedni.
Szóval nálam Ő a befutó, mert csinos és szerintem sok mindent ki tudna járni a szépségével.
Nálam jó "befektetésnek" tünne.
@Tóta W. Árpád:

Az a kétharmad már elúszott.

Most a sima többségért megy a csata.
Ezért kezdték el szajkózni az előrehozottat.

Minden nappal csökkenhet a Fidesz esélye. Főleg egy Bokros-reform-mindentjólcsinálok-kormány mellett.
@malacka69 megélhetési dolgozó: Ezen én is gondolkodtam, de nekem nem jut eszembe olyan ismertem közgazdász-üzletember, akit felvállalhatnának, aki vállalná.
Egyedül Heim Péterről tudom elképzelni, hogy a politika felé kacsintgat, de ő szerintem kifejezetten fideszközeli.
@Tóta W. Árpád:

"Fodor akkora egy balfasz, hogy beleakadnak a műholdak."

:-))))))bazmeg, eddig ez a nap poénja! Már ezért érdemes volt lemondania fletónak! LOL

"mit ugrál, aki ilyen buta?"

Nem buta a csávó, csak hihetetlenül lassú, és semmi érzéke sincs a politikai píárhoz.
B+, világválság közepén identitás kampánnyal zúzni, maga az eszement anakronizmus...

Üdv.
@kicsitian_real:

Fodor nem jelentett be semmit. A "zindex ugy tudja"-kent jelent meg ez. A NOL-on az van, hogy: "Az esetleges új koalícióra, illetve az előre hozott választásokra vonatkozó kérdésre válaszolva, a párt elnöke úgy fogalmazott: ez ma nincs napirenden. Az új kormányfő személyével, Bokros Lajos esélyeivel kapcsolatos találgatásokról pedig azt mondta: "minden értelmes megoldásra nyitottak vagyunk"."
de malacka, ezt röviden butának nevezzük. Dávid Ibolya kurvára állva hagyta.
@Omnibusz:

Heim nem fideszközeli, csak egy pontban találkozott a fidesszel az, amit mondott:

*** bizalom és hitelesség nélkül nem megy!!! ***

Ezért aztán minden jobbos médiába hívták tolni az igét...

Sztem a fidesznek is vállalhatatlan az, amit kérne, ámdeviszontellenben én szívesen venném, ha lenne befolyása a fidesz gazdasági irányára, illetve igényt tartanának a tanácsaira.
@Tóta W. Árpád:

nem buta, csak máshoz van esze:-)))

- Karak, akkor én most nagyon buta vagyok?
- Nem vagy buta, csak még keveset tudsz.

:-))

"malacka, de mi lesz így a gyurcsánygyűlöletre alapozott kétharmaddal?"

Pártelnök marad, és az lesz a mantra, h a háttérből mindent ez a hétpróbás gazfickó irányít, mint ahogy a köteles beszédet is ő találta ki anno, még mint főtanácsadó.

Szóval, ráhúzzuk fletót bárkire:-))

Bárki jön, az csak báb, a valódi (bot)kormány fletó kezében van!
Szép nap ez egy fidesz droid-drukker kompozitnak:-))
Már gyűlésezik a Fidesz.
Ahogy kinéz, még az is lehet, hogy válságkormányunk is lesz, meg előrehozott is.
Bár nem tudom, hogy ez lehet-e.
De, ha lesz előrehozott, akkor az istenadta népért fog menni megint a licit.
14. havi után lesz 15. havi igéret is.
A forintot meg akár talicskával is tolhatjuk, ha lemegyünk két zsömléért a boltba.
@simonmondja.:

"14. havi után lesz 15. havi igéret is.
A forintot meg akár talicskával is tolhatjuk, ha lemegyünk két zsömléért a boltba."

Simon, az a te bajod, h nagyon hülyének nézed a politikai ellenfelet. Az ilyen lebecsülésekkel kezdődik minden vesszőfutás. Szeretném mondani, h fletó is ezzel kezdte. Azt mondta a népszavazásra, h hadd legyen, megnyerjük, és kész! (Nem szó szerint, de vhogy ekképpen indított a dologgal kapcs.-ban)
Funár György (George Funar), kiről régóta tudjuk hogy ízig vérig magyar, hallgatva a haza hívó szavára felajánlja szolgálatait a nemzetnek.
Így nyilatkozott:
"Van pár dolog a tarsolyomban amit a haza javára fordíthatok, nem hátrálok meg a nagy feladattól, kivezetem a nemzetet a vesztőhelyről."
Ugyancsak egy esetleges felkérés elfogadását fontolgatja Szloták János (Jan Slota) is. Jelenleg lázasan dolgozik egy strukturális reform pogromon, mellyel ígéretei szerint a lágyjába fog döfni a nemzeti satnyaságnak.
Na tessék. Megmondtam már délelőtt. elindult a kapaszkodás:

www.fidesz.hu/index.php?Cikk=130936

@malacka69 megélhetési dolgozó:

Igaz. Malac.
Te a sajátjaidat nézed nagyon hülyének.

"Szóval, ráhúzzuk fletót bárkire:-))

Bárki jön, az csak báb, a valódi (bot)kormány fletó kezében van!
Szép nap ez egy fidesz droid-drukker kompozitnak:-)) "

Na de én sem véletlenül gondolom, hogy licit lesz.
Talán emlékszel még Orbán bátyuska bíztató szavaira arról, hogy ne a néppel fizettessék meg a válság árát és arról, hogy megmenti a 13. havit, ha a testével kell védenie , akkor is.
Lenyomja 6%-ra a kamatot és nem vesz föl hiteleket.
Visszakéri a karvalytőkétől, amit az megvett és csökkenti az adókat.

Hát, most csak ennyi jutott az eszembe, amivel föladta a lécet a többieknek.

Igéretlicit ez a javából.
innen a partvonalon kivulrol/jo sok eve/ ugy latom
nincs egy db normalis alternativa
nincs
vagyis van
Orban Viktor
nem azert mer qrwa jo, hanem a tobbseg hisz benne
ha normalis kormanyt alakit, meg jo is lehet
dehat eloszor is ehhez ugye uj valasztasok kellenenek, ami szerintem jobb lenne Mint Graf , vagy Bajnai, vagy Kiss, nem beszelve a noi tagozatrol

az a video az nagyon utott, hogy miert vagyok baloldali
hat 82-ben Ferenc elvtars normalisabb volt a heves megyei MSZMP-ben
@Tóta W. Árpád: Árpi, azért mostmár örülök, hogy kicsit késve, kis puffogás és nyafi után de sikerült regisztrálni, hogy Gyurcsány a lemondásával megbukott mint miniszterelnök.

Reality striked as they say ;]

itt meg megy a cirkusz mert Obama tomi bankokat penzzel
a legutolso melos is komplenol/ a legutolsot nem ugy ertem, hanem hogy nem politikus/
az az en adopenzem
itt azert verre megy mert itt nem lehet az adoval szorakozni
zajlik az elet
Úgy látszik,müködött a megérzés írás közben:)Az egyetlen,akit megválasztana a párttagság,és a kiscsoportosok is elfogadnák és lenne rá némi halovány esély,hogy csinálna is valamit,az Bajnai Gordon,külsős nem játszik.De hosszútávon őt se fogadná el jobban a párttagság,mint az elődjét,sőt.Az ellenzék sajtócsatlósai néhány hétre letörölnék a vért a szájukról(vagy nem),aztán kezdődne megint a maszatolás.Ezt Gyurok is tudja.Ez az egész szarság csak az EP-választások miatt van,állítsunk egy kézivezérelt miniszterelnököt az élre,hátha nő valamit a népszerűség,mert ennél rosszabb úgyse lehet,eközben az ex-PM,mint pártelnök megtartja(vagy nem) a hatalmát.A választók nagy része,a Fidesz elnöke,az MSZP tagsága és vezetésének jó része,az Alkotmánybíróság tagjainak többsége, mind ugyanazok,akik voltak,jó részben nekik köszönhető,hogy nem történhetett ebben az országban semmi.Amíg a fentiek valamelyikében nem történik változás,addig a hátralévő egy évben nem lehet mozdulni.Az egyedüli tisztességes dolog az előrehozott választás lenne.Gyurcsány megpróbálta,amit lehetett,elbukott.Dávid Ibolya őszintén próbált beszélni,széthullott a frakciója,a pártja be se jut a következő választásokon.Minden népnek olyan kormány jut,amilyet megérdemel.
@Walter Melone:

Megmondtad vagy sem, de nagyjából rendben van amit a linkelt oldalon írnak.
Annyival kiegészítve, hogy a kétszeresen összeszövetkezett idióták szövetsége ugyancsak alkalmatlan gatya kimosására, toltak bele szart ők is rendesen.
Amiatt szurkolok nekik mégis, mert remélem miután "nyernek", ők is kurva gyorsan mennek a pöcegödörbe.
Nem tudom van-e bármilyen jogi lehetőségük átvenni a kezdeményezést.
Vélhetően az utca fog dönteni (vagy sem), hisz a parlamentben semmi esély nincs.
Kíváncsi vagyok mernek-e olyan üzenetet küldeni, amivel az embereket az utcára hívják. Penge élre kerülnek, ha üzennek, aztán kevesen mennek az utcára, azzal a jövőre egyébként holtbiztos győzelmi esélyeiket csökkentik.
Na meg kell egy hét jó időjárás is.
@hagyma:

"nem azert mer qrwa jo, hanem a tobbseg hisz benne
ha normalis kormanyt alakit, meg jo is lehet"

Óóóóóóóóóóóó, hát ebben a blogban a "hit" szót kiejteni nagyobb vétek, mint Kelemen Annával randizni:o)))

@simonmondja.:

Egész biztosan nem lesz ígéretlicit.

Két dologban viszont lehet populista verseny:

a) Ki ígér kevesebb megszorítást;
b) Ki ígér nagyobb adócsökkentést a gazdasági szektornak.
Baszkik, Szily is a fidesz bértollnoka lett!!!!!! LOL

Figyeld a jobbsávot, a blogajánlót!

www.fidesz.hu/index.php?Cikk=130936

Árpi, ideje lenne neked is egy olyat írni, amivel az Új Többség honlapjára felkerülhetsz:-)))
@malacka69 megélhetési dolgozó:

És ezt miért nem nevezed igéretlicitnek?

A bankok felének államosítását már majdnem kihagytam.
Azt is igérte Viktor, mint az Olimpiát anno.
Szóval a be nem szedett adókból majd kifizeti a 13. havit és megveszi a bankok felét.
Ekkor a forint pont annyit fog érni, mint amennyi papírt helyettesít a klozetban.
nem szeretnék, malacka, mert akkor lebértollnokoznának az ilyesmire annyira kényes kommentelők :D

vagy gondolod, a fidesszel smúzolni nem bűn?
@malacka69 megélhetési dolgozó:

A sajtónak az ellenzéki szerep jobban áll.
Persze, ha szabad a sajtó.
Malac!

Mitől "új" az amire a google 2 éves linket ad?
Na meg fiatak, immár 20 éve.
Malac, ők is rosszak!
Tudod mit szeretnének?
Felfüstölni téged. Aztán tormával meg ropogós kenyérsarkával egy jót lakmározni a sonkádból.

@simonmondja.:

a bankok allamositasaban semmi elvetendo nincs
Vakapadnak és Lapinak üzenem, h úgy tűnik, a hit, illetve annak a hiánya, mégis hegyeket mozgat meg. Még az ő szerelmüket is - jó komenyista hagyományhoz híven - önkritika gyakorlásra késztette. LOL

Jaaaaa, és még azt is, h szeretném látni az arcotokra fagyott mosolyt.
Ha átküldenék jpg-n, nagyon hálás lennék. Mondhatni hálámmal és kritikámmal örökké üldözni foglak benneteket:-)

-----------------------------


Egyébként arra jó ez a húzás, h még két-három hétig elvacilláljanak fletó trükkösködésével, miután már végképp esélytelenné válik egy előrehozott az EP-választással egyidőben, hogy aztán majd legyen idő elültetni az olajfát.

csakhogy, kedves barátaim, tisztelt hölgyeim és uraim, ennek az olajfának csupa pudvás gyökere van: mdf, szdsz, mszp.

Hogy a rákba fog ez kihajtani? Hmmm?
@hagyma:

Csak kell rá a pénz, ami ugye nincs.

Te mit gondolsz, mennyit kóstál az összes bank értékének a fele?

Vagy erővel akarod, mint Rákosi, vagy Fidel?
@Tóta W. Árpád:

A fidesz csecsén csüngve, csettegő nyelvvel lefetyelve, gyorsan fejlődik majd az Ön és kedves nejének, a Magyarország nevűre keresztelt, kedves gyermeke..:-))))

Bértollnok akarok lenni...! Áááááááááá..... Kell egy új autó! Most olcsó..., bértollnoknak lenni kívánatos és jó!:-))

Adjatok egy fix segget, és kifordítom sarkából az Országot!
:-))
@simonmondja.:
akkor haggyuk csodbe menni
segitsuk Csanyit
allamositsunk

nekem utobbi
itt penzt tomnek bele
a fontosokba
ma is 3 csodbe ment
cirkuszol is mindenki, Obama is vesztett 4-5 szazalekot
Orbantol nem all messze az otlet
@malacka69 megélhetési dolgozó: Karorvendes nem bun? Megint hanyaknak kell megvaltaniuk teged? :)
Omnibusz 2009.03.21. 15:56:53
Bajnai Gordon mit tett le eddig az asztalra, amitől ő lehetséges miniszterelnök?

---
Ki volt Gyurcsány, mielőtt...? Egy bukott sportminiszter, nagyon jó rokoni-politikai-gazdasági kapcsolatokkal és rengeteg pénzzel. ( Ezt is csak akkor láttuk belőle, amikor előugrott a cilinderből, és ugyanazzal a lendülettel Megyót tuszkolta a fekete süllyesztőbe.)

Nos, ennyit Bajnai is tud, nyilván az első kivételével. RÁadásul eladhatóbb arc Gyurcsánynál, nem ripacskodik (egyelőre), és a nyugdíjas nénik meg a férjük mellett éhező nők imádnák a cukifiú megjelenéséért. Kell ennél több?
Mondjuk nekem kellene, pl. a múlt rendszerbéli maradványok és csatlósaik teljes kiiktatása a közéletből, de ez persze csak merő idea.
@malacka69 megélhetési dolgozó:

csakhogy, kedves barátaim, tisztelt hölgyeim és uraim, ennek az olajfának csupa pudvás gyökere van: mdf, szdsz, mszp.

Hogy a rákba fog ez kihajtani? Hmmm

-------------
Hát ez az.
Nagyon kellett volna az az elszámoltatás az Antall-kormány idején.
Worluk,

"abban reménykedik, hogy aki ennyire cuki, az biztosan tud kormányozni is; dacára annak a hegynyi beteges ostobaságnak, amit eddig konkrét kérdésekről összehordott"

Az amnézia az orbánfóbia egyik tipikus tünete. (A másik meg az, hogy egy ilyen hozzászólásért orbánfan címkét fogok kapni.)
@eino.:

Gordon is ripacs, de szegényes színészi eszköztárában más gesztusok vannak.

Én szoktam figyelni, de csak az állandóan ijedt nyulat idéző arckifejezés, a tagolt fogalmazás, és a tétova mondatok maradtak meg bennem. Ettől persze lehet, hogy valójában három Simicska bújij meg az öltönyében, de attól nekünk jobb lesz...?
Tóta W. Árpád · w.blog.hu 2009.03.21. 13:23:50
"pont azt mondom, hogy ha most két hétig találgatás lesz, hogy jön vmi Bokros-Bajnai-féle economist, vagy a trockista platform ad miniszterelnököt, akkor például a forint elég randán fog kinézni"

hat igen, de a forint kethetes talalgatas nelkul is eleg rondan nez ki, raadasul egyutt csokkent zlotyival koronaval...ahol azert nincs GYF.

egyszer ezek a karvalytoke-befektetok azt se tudjak hol van budapest meg varsó maskor meg jol tajekozottak a trockista platformrol is, aminek meg a letezeserol se hallottam sose.
travis 2009.03.21. 13:25:10
"ÖÖ, vajon az MSZP mondta Ibolynak, hogy dobjátok be Bokrost a köztudatba, és ha nem lesz nagyon nagy a felhördülés, akkor jöhet utódnak hozzánk? Ennyire elkurvult volna az MDF?"

ennyire, lehet tudni miota a titkosszolgalat adott Ibolykanak adatokat a belso leszamolashoz.
vakapad 2009.03.21. 13:22:10

"Magam úgy hallottam, hogy az államcsőd lehetőségét a világválság idézte elő....[stb.]"

Kedves Vakapad!
eleg oreg vagy ahhoz hogy emlekezz vissza a Kádár kori olaj es hitelvalsagra...

akkor is volt vilgvalsag, meg begyurűzés!

de a reformerőket az kulonboztette meg a dogmatikusoktol, hogy nem a vilagot okoltak a bajainkért, hanem sajat magunkat...
es ez azota se valtozott,

nekunk kell kimaszni a bajbol, ami hitelt kapunk csak azert kapjuk, hogy kesobb mikor már stabil penzunk lesz abbol fizethessuk vissza, szepen és sokaig...
Gyurcsany nem ripacs, o egyszeruen elmebeteg, ezt 3 barmelyik mondatabol dobbenettel hallom. Szegyellem, hogy magyar vagyok egy ilyen torzszulottel az orszag elen, szegyellem, hogy ezt az embert a fel orszag hoskent imadja.
pl. meghallgattam a "lemondo" beszedet, onnan vittem volna pszichiatriara, vegig kiult a beteges hazudozas, szerepjatszas, skizofren es egoista rangas az arcara, en azt hittem Orban megzakkant, es veszelyes, de Gyurcsanyhoz kepest o egy jolelku es kiszamithato csaladapa/vezeto ideal
Nem tudom, mennyire hükye ötlet, de ha én lennék a stratéga, akkor a jelöltem Orbán Viktor lenne (komolayn) és meg is szavaznám. Igazi övön aluli, amiből nem lehet jól kijönni. Azaz egy évig nem az "enyém" lenne a kormány, de garantáltan csak javulhatnak a választási eredményeim egy év múlva...
süti beállítások módosítása