W

w.blog.hu

Tóta W. Árpád kommentál, szemtelenkedik, valamint permanens fogadóórát tart.
Régi cikkarchívum



Kommentelés - házirend

Wblog @ Facebook

Engedjétek hozzám

Kis heti hírlap 4-10 éveseknek.


Foglalod a kurvanyádat

A mozdonyhorgony
Úgy remélte, ezzel bekerül a Rekordok Könyvébe. De legalább a Jackassbe.

Elnöki pornó
Nagy baj, ha az elnök ribanc.

Nem jó a nemzetnek egyedül
Szuverén ország is lehet borzalmas hely.

Szent szar
A húsvéti alkotmány: szentséggyalázás.

A pedofilok védőszentje
A deviancia fincsi, de csak ha papok csinálják.

A gólkirály beszéde
Angela, te náci ribanc!

Győz a szittya förgeteg
Kuss, mi így szállunk le a bicikliről.

Együtt sikerülni fog
Bizonyítsuk gyalázkodással, hogy Magyarország szabad!

Kompország vitorlát bont
A finom kritikát meg lehet állítani, a brutálisat nem.

Foglalod a kurvanyádat
Nem ti vagytok a nemzet, sem a nemzeti oldal.

Utolsó kommentek

  • Brown094: Ha pénzt vesztett egy átverés miatt, vagy megadta adatait egy csalónak, akkor is visszakaphatja el... (2021.10.21. 23:05) Tribuszerné visszanéz
  • szódabár: Hát te sem vagy a tolerancia bajnoka. Hehehe. Felőlem mindenki azt csinál amit akar, nálunk a menó... (2020.12.26. 11:50) Isten fasza
  • Tahó Sandokan: Közben elkészült, bitangfinom. (2020.11.09. 15:20) Ajándék erős gyomorhoz
  • Tahó Sandokan: Nem számítottál kommentre, ugye Worluk? Tegnap jutottunk hozzá ehhez a szürke gombához (egy gombá... (2020.11.09. 14:43) Ajándék erős gyomorhoz
  • Reactor: Bírom az ilyen mérhetetlenül idióta hozzáállást...a falu élhetetlen közösség, mert ott nincs TESZK... (2020.06.26. 14:47) Vackor néni busza
  • Utolsó 20

Üresjárat

2007.09.17. 08:30 Tóta W. Árpád

Eddig minden rendben van. Majd 2010-ben valaki elmondja megint: elkúrtuk.


Címkék: történelem gyurcsány reform cikkajánló korrupció

626 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://w.blog.hu/api/trackback/id/tr91167463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lyla

egy bilincs épp most csattant :))
RoFä
De a GDP növ. és a hiány közti olló szinte semmit sem szűkült!! Fideszék azt mondták, hogy ki kell nőni a hiányt egy szigorú költségvetési politika mellett. A mostani adatokból úgy tűnik, hogy nekik volt igazuk: lassú hiánycsökkentés, erőteljes növekedés, kisebb lenne most az olló. Én azt hiszem, meg lehett volna csinálni. Más mást hisz, de nem úgy tűnik, hogy a mostani kifacsarom politika beválna...
nem is értem, Tóta W. miért nem dob gyorsan egy mentő cikket zuschlágról. Megmagyarázhatná, hogy az nem is úgy volt. Egyébként az index kezdi már összemosni a dolgokat, Deutsch nevét is szépen belevették a cikkükbe. Várom, hogy az a halasi nyikhaj vádalku keretében elmondja fletó viselt dolgait is. Álom, álom, édes álom ugye? Pedig de szép is lenne.
Ja, van benne valami.

Akkor lássuk (2006-ról beszélek, azaz a fékezést közvetlenül megelőző állapotról):
- hogyan csinálsz magasabb növekedést? De hirtelen.
- hogyan éred el, hogy a kényelmes növekedési ütem mellett ne érezze kényelmesnek magát az állam, és ne dobja a lovak közé a gyeplőt fiskálisan
- hogyan éred el, hogy mindemellett az állami kiszorítóhatás ne fogja vissza pár év után magát a növekedést, mint már annyiszor
- hogyan éred el, hogy mindemellett adót is kellene csökkenteni, mikor ezer kutatás mutatta ki, hogy az adómorált nálunk rövid távon sajnos csak szigorral és büntetésekkel lehet növelni, ezért az adócsökkentés sajnos bevételkiesést jelent, amit valamelyik mérlegoldalon kompenzálni kell
- hogyan kezelted volna RÖVID TÁVON a felfűtött gazdaság + brutál ikerdeficit következtében valószínűleg előálló, közepes vagy fejvesztett tőkemenekülést, és az ennek nyomán beszakadó forintot és megugró kamatszintet, ami a magyar háztartások elég nagy részét is csúnyán helyrerakná, egyébként.

Tehát ha a forgatókönyved a 2002-es állapotra vonatkozik, akkor teljesen egyetértünk. Ez még a Nagy Szoci Elkúrás előtt, bár a Viktor Kis Eltöcskölése után volt. Akkor lehetett volna egy ilyen forgatókönyv.

(Egy dolgot még beszúrnék, de ne értsd félre: egy ilyen kedvező forgatókönyv mellett ebben az országban nem láttam volna esélyét, hogy az eünek és az állami struktúrának egyáltalán, bármilyen picit nekiessenek. Nem azt mondom, hogy jó szarban lenni, de a mi politikai elitünket csak a szarban levés mozdítja meg. Kicsit, mint egy nagy cég: amíg megy a szekér, addig csendben úsznak az árral, ha nem jönnek a számok, azonnal észbe kapnak és lázasan átszerveznek, racionalizálnak. Lásd Matáv, OTP).

Ps: Az ollóra nézvést neked nagyon kényelmes egy negyedéves adat alapján globális következtetést levonni. Ha az éves (2007) ütemet nézed, valamint főleg ha a jövő évre előirányzott hiányt és GDP pályát, már más a kép. (Tudom, jövőre 0,8% lesz az éves növekedés, a hiánycél meg nem teljesül).

Tehát amit írtál, az a saját érvelésedet alátámasztandó elkövetett iciri piciri csúsztatás.

Amiben egyetértünk,hogy a 2.5% is kurva kevés.
RoFä 2007.09.19. 12:58:55

André Kostolany mondta anno dacumal, hogy egyetemet végzett ember ne menjen a tőzsdére, mert fingja nem lesz hozzá.:)))
Következő két negyedév visszajelezhet egyfajra tendenciát, de éppenséggel a polifaktorialitás miatt a történés (amennyiben valóban történt valami) erdménye hosszabb kifutású (lásd Bokros elátkozott bőröndje)
A megszorítás és/vagy reform időbeli azonossága illetve egyik vagy másik prioritása az alapvető vita tárgya, mely jelen esetben sajnos sokkal inkább politikai kérdés, mint amilyen közgazdasági megoldandó feladat lehetne. Pozitív előjelnek egyelőre a fiskális és monetáris politika közti kváziösszhangot gondolom, bár nem vagyok Malacka, csak tapasztalati gazda. Minden esetre még jelent valamit számomra a Fekete János meg a Chikán Attila név.
VRoFä
Nem értek hozzá, de van néhány tippem:
(1) K..va erőteljesen ellenőrizném az adó- és TB befizetéseket (itt volt egy pozitív lépés, a tb-nél)
(2) 30.000 milliót nem egy 150-200 főt foglalkoztató Hankooknak adnám, hanem 1000db 3-4 embert foglalkoztató kisvállalkozást indítanék be vele pályázati uton, független szakértők elbírálásával
(3) A vállalkozással kapcsolatos adóterhek csökkentése, főleg, ami az induló vállalkozásokat illeti (Visszahozni a Szlovákiába emigráltakat)
(4) Mivel a dolog lélektani kérdés is, ezért a hitelesség miatt visszafognám a politikusi garnitúra költekezését
(5) Több terhet a felső 100.000-re (nem 10.000-re), válságadó:))
Egyelőre ennyit
hacsaturján 2007.09.19. 13:45:13

hacsaturján 2007.09.19. 13:45:13

A polifaktorialitásba (ha jól vélem érteni, a gazdasági mutatók rekurzív természetéről beszélgetünk, lásd még teljes indukció, öhöm) meg ne menjünk bele, mert ki leszünk tiltva innen jól :D
Csak két nagyon picurka böffenés.
1,Zushlag nem hiszem, hogy a 20 év fenyegetés hatására néma marad. Pont ezért tartották benn.
2,A mi gazdasági potenciálunkkal ezt az országot akkor buktatják be, amikor valakinek olyan kedve támad. Soros egymaga megrogyasztotta Angliát és a ruszkikat. És azért azok kissé nagyobb kaliberűek.
malacka69-"retardált"(TWÁ) · www.szenzor.freeblog.hu 2007.09.19. 13:57:35

2. ponthoz: kecskére káposztát?

Volt már rá példa pl. 400 ezer Ft-os támogatás a 90-es években, Széchenyi terv pályázatai (e második nem lett volna rossz, ha a siker érdekében a pályázók nem a papíralapú tervezést választják). Az elsőből nem lett sikertörténet. Nagyon nehéz ám kiválasztani, hogy kik azok akik képesek a fenntartható fejlődésre és nem csak a túlélésre játszanak.

Nem értek hozzá, de van néhány tippem:
(1) K..va erőteljesen ellenőrizném az adó- és TB befizetéseket (itt volt egy pozitív lépés, a tb-nél)

Nem csak a TB-nél. Elvárt adóalap, vagyonosodási vizsgálatok, startkártya, házipénztár adóztatás. Némelyikről kiderült, alkotmányellenes, a hatásuk mértéke vitatható, az irány pozitív, de még lenne mit tenni. (Pld. korrupció leszorítás, mert így könnyen talál ürügyet a polgár, hogy lopják az adóját. Másik probléma, hogy az átlag magyar állampolgári és állampénzügyi ismeretei...hagyjuk).

(2) 30.000 milliót nem egy 150-200 főt foglalkoztató Hankooknak adnám, hanem 1000db 3-4 embert foglalkoztató kisvállalkozást indítanék be vele pályázati uton, független szakértők elbírálásával

Nehéz ügy. (Azt hagyjuk, hogy a Hankook hány embert foglalkoztat, és miért nem csak az számít, hogy hányan dolgoznak ott). A kisvállalkozásnak elsősorban olyan kell, aki megveszi a termékét. Másodsorban önmagában is versenyképesnek kell lennie (ne hozd a multikat, nem közvetlen versenytársak). Egy induló vállalkozást, ha támogatsz, maximum később bukik be, ha egyébként szar. Amúgy meg a tankönyvek alapján: direkt transzfer semmiképp, kamattámogatás és még inkább hitelgarancia esetleg, már jól működő vállalkozásnak. Ennél azonban sokkal fontosabb a kiszámítható keretek megteremtése és a feszes, a sunyizókat kiszelektáló jogrendszer és jogalkalmazás. Utóbbiak nincsenek. (A Hankook-féle megaberuházásokat vegyes szívvel fogadom, mert nyilván nem látok bele a szerződésbe. De van ilyenre pozitív példa is, pld. Audi, meg véleményes végeredményű is (pld Suzuki, IBM). Az összkép inkább pozitív, de pont a Hankook körül elég sok a kérdőjel.

(3) A vállalkozással kapcsolatos adóterhek csökkentése, főleg, ami az induló vállalkozásokat illeti

A kieső pénzt miből pótolod? SZJA és főleg ÁFA növeléssel? (A magyar adómorál mellett bármilyen drasztikus adócsökkentés sajnos 22-es csapdája, bár persze kívánatos lenne.

Amúgy ha a vállalkozó adója csökken, drága, akkor azt a pénzt lenyelné, az egyszeri melós nem járna jobban. Ismerek pár vállalkozót...

Én egyébként értelmesebbnek tartom a beruházási adókedvezményt. Ilyenek vannak is, lehetne növelni az arányukat. (Amortizációs kulcsokkal is lehet játszani itt). Csak sok a kiskapu, be kell őked csukodni.

(Visszahozni a Szlovákiába emigráltakat)

Van adatod, hány cég emigrált? És akik odamentekv helyettünk? Utóbbi szerintem több van, tevékenységük képe vegyes, a szerepük összességében pozitív. A szlovákok jól csinálják.

(4) Mivel a dolog lélektani kérdés is, ezért a hitelesség miatt visszafognám a politikusi garnitúra költekezését

Teljes mértékben egyetértek, bár a költségtérítés csak a jéghegy csúcsa. Nagyobb baj, hogy a kibaszott dzsentriországunk pártállástól és államigazgatási szinttől függetlenül kitermelte mindenhol a rosszféle kapcsolati hálókat, vagy a nettó kenőpénzeket. Plusz még az elbaszott pártfinanszírozás (lásd Zuschlag, Tocsik, székházbotrányok, K&H, és a hírhedt M70-M30as autópályák :)

(5) Több terhet a felső 100.000-re (nem 10.000-re), válságadó:))

Ööö... Megvan. 4% marginális adókulcs, luxusadó, várható progresszív kulcsos, valóshoz közeli értékalapú ingatlanadó... Ja, hogy azokra is gondoltál, akik eltitkolják a jövedelmüket? Hát akkor visszatértünk az I. pontra.

Megjegyzem, évtizedek óta vitatkoznak arról, hogy a marginális adókulcsok emelése jó vagy rossz. (Attól függ, milyen szempontból). Tudjuk pld. Bergman miért lépett le Svédországból, bár ez tényleg demagóg példa :D

Szvsz inkább a meglévő jövedelmek kifehérítése a járható út, de az hosszú és keserves út lesz, sok forgáccsal. Volt egy ötlet az adóamnesztiára egyszeri 10%os kulccsal a külföldről hazahozott, korábban kimenekített pénzekre... Elvetették, mert törvényileg aggályos és nagyon nehéz lenne becsukni a kiskapukat...


Egyelőre ennyit...
Néhány vegyes megjegyzés:
1. Soros és a többi "tőzsdeguru" nem egymaguk borítanak meg országokat, ahhoz ők kevesek. Viszont jó érzékkel ismernek fel _meglévő_ folyamatokat, és azokat erősítve kaszálnak. Tehát az oroszok, ázsiaiak és csekélységünk nem a gonosz sorosgyörgyöktől, hanem a saját hülyeségüktől borulnak, ha borulnak. Ja, hogy Sorosék az eszüknek köszönhetően alkalomadtán keresnek a bolton és nem az általános
szopóágra mennek? Hát igen.

Más: rendszerváltó Bayer Zsolt a Népszabadság igen tehetséges és jó tollú újságírója volt, mielőtt... Másrészt a Fidesz ugyanazon időszakából emlékezni vélek -- többek között -- egy bizonyos Fodor Gáborra is, aki a bayerkedvelők körében mostanság aligha persona grata.
"RoFa"- fennebb ugyanazt fejtegettem.Viszont azt te is beláthatod,/ez az előző hsz.-emben/,hogy ilyen kicsi gazdasági potenciál mellett,mindegy honnan szervezünk egy "szűz" vezérkart, nagyon gyorsan leamortizálódik. Az ember ugyanis gyarló. Mindenki megvehető. Én is eladtam magam, mindegy kinek és mennyiért.Most nagy próba lesz a Zushlag-ügy, mert ha ezt végigviszik, és jól megmázsálják őket /mind/ akkor remény lehet az áttörésre. Amennyiben az ügyészség ezt megcsinálja és a bíróság is példát statuál,-hogy hiába tartozol a kormányzó elitbe- talán észhez térnek. Addig?-reménytelen.
röfa,

csinyájjá magadnak saját közgáz-grafomán blogot, kurva unalmas ez már...

a mi lett volna, ha nem csak a történelemtudományban passzé...

a többi meg bölcs trivialitás, vagy fantáziálgatás...

más

a sváby-orbán meccs ma talán izgalmasabb, mint anno...

köszönet az index ráutalójáért...

Csussz 2007.09.19. 14:53:27

Ajánlott olvasmány a Csak a narancs volt c. könyv. (Jobbosoknak is! Nem egy Viktor-szerű fideszalázó-sarazó könyv. Nagyon érdekes.)

Sváby-t kirúgták a tv2-től, Zuschlag őrizetben...
Ez egy szép nap!
:D
-lyla- 2007.09.19. 15:09:04

Neked trivia. Nekem nem. Kétkedő típus vagyok.

Amúgy akkor szerinted Svábynak azért kellett menni, mert Viktor feltörölte vele a padlót?

Nem offtopic ez egy kicsit a nagy őszödölés közben? Mint a gazdaság :D

csusszámá
"Más: rendszerváltó Bayer Zsolt a Népszabadság igen tehetséges és jó tollú újságírója volt, mielőtt... Másrészt a Fidesz ugyanazon időszakából emlékezni vélek -- többek között -- egy bizonyos Fodor Gáborra is, aki a bayerkedvelők körében mostanság aligha persona grata."
(1) Bayer a Népszab-tól indult, Gyurcsány KISZ-titkárságból...
(2) Csak az ökör csökönyösen következetes. Minden ember változik, nem elvitatni ezt a jogát senkinek, csak ne legyen kacskaringózás. Amúgy a te oldaladon Horn eljutott a pufajkától, a demokratikusan megválasztott miniszterelnökségig (bár volt némi félreérthető visszautalása, ld. Sólyom kitüntés elvonása)
(3) Fodort magam is tisztelem, a Hír-tv is, szinte csak ő hajlandó nyilatkozni nekik, és egyébként az SZDSZ elnök-választás előtt a Hír tv erősen kampányolt egy rendszerváltó fdok. filmmel Fodor mellett. Tehát elfogadott, hiteles személy Fodor nálunk, nem úgy, mint helikopterpilota, pénzzel megvett SZDSZ elnök, pumaidomító Kóka...
már elnézést,

hogy lehet offtop orbán közvetlen őszöd utáni elemzése, amit a zindex volt szíves beépíteni a senkit se különösebben megrázó sváby-valagbarúgásba...

molarisnak meg jobbulást (valami iszonyú sokk érhette, hogy elkezdett - bár olykori visszaesésekkel - központozni...

RoFä 2007.09.19. 14:13:00

Aha, ja télleg nem árt disztingválni, mikor az üresjáratot ilyen komoly tényezők zavarják meg, mint a Cuslág becsukása meg a Sváby kirúgása. Az emelkedett vita kedvéért közlöm, hogy a Cuslágot a Fleto csukta be és megmég a Svábyt is a Fleto rúgta ki a közönség örömére (a Viktor sajna ezt közismert tények miatt nem tehette meg). Mily kis dolgokkal lehet derék népünknek örömet okozni!
malacka69-"retardált"(TWÁ) · www.szenzor.freeblog.hu 2007.09.19. 15:33:20

Drága Malacka.

Fodor alighanem inkább azért érdemelte ki a támogatást, mert kevésbé tartják veszélyesnek, mint a kissé gátlástalan Kókaint. (Közmondásosan vívódó, keményebben fogalmazva töketlen, bár ezt újabban sokan cáfolják, ami még az elnöki kampánya idején kezdődött).

Továbbá néha odamondott a jelenlegi (kolaíciós) szadesznek. Ez pedig a HírTV-nek olyan, mintha az egész Csillag Zuschlagokkal lenne tele. Divide et impera...

Pont, mint mikor a baloldal látványosan elkezd szeretni egy Kósát, Pokornit, Rogánt, sőt horribile dictu Ádert! Boross Pétert!
Csak mert kicsit odamondanak Viktornak.

Így megy ez.

Elnézést előttem szóló 524 - lehet ismételek- de a lényeg a poszton:
Magyarország 2007. szeptemberében
"Lopott pénzből bazsalyog ránk kormány és ellenzék. Pártpénztárosok vicsorognak beruházások, szerkesztőségi cikkek, igenek és nemek mögül. Nyílt titok, hogy ahol száznál több tégla van egymáson, ott valaki valakinek tejelt. Ha mindkét félnek eleget, akkor azt közmegegyezésnek hívjuk."
Nem a szánkat kellene tépni -ha nem vagyunk érintettek-, hanem ezt a tolvaj bagászt elhajtani kínába cipőfelsőrészkészítőnek, vagy csirkefogazónak.
Tévedtem: 584. topik volt az enyém.
malacka, én ebbe nem nagyon akarok beleszólni, mert nem az én dolgom a saját értékelésem, és már sokszor elmondtam, hogy nem zavar, ha egyesek - pl te - ilyesmiket gondolnak, vagy legalábbis maguknak bizonygatnak. de azért két dolgot hadd:

- bayer a fidesz alapító tagja, írásművészetének fókusza pedig az, hogy vegye át a hatalmat a fidesz lehetőleg holnap. minden egyéb ennek van alárendelve, így aztán tolvaj, csaló, hazug mindenki más, de a fidesz egy picit sem.

- én meg pont azért indítottam ezt a blogot, hogy a napi politikán kívül, akár apropó nélkül előhozakodhassak a magam dolgaival, akár olyasmivel, aminek pártpreferenciához semmi köze. ez a fenti jegyzet is arról szól, hogy vannak konkrét ügyek, problémák, és mindenki, aki ezeket annyival próbálája megoldani, hogy OV vagy GyF, az hülye.
Paszternák, hacsaturján,Rofä,

Főzök-sütök bárkinek bármekkora bármit, ha valami nóóórmális pártot alapítana bárki, ahol arról lenne szó, hogy dógozzunkmánvégre. Csak szóljatok, mert ritkán járok errefelé, de azért néha benézek a Tóta Művekhez:-)
akik OV beszédének elemzésére vártak, azokat el kell szomorítanom: ignorálható beszéd volt, elküldeni a kurva anyjába meg nincs most kedvem, ma kedves vagyok.

zuschlag a komoly téma.
MAGYARÁZAT A GYENGÉBB felfogú képességgel rendelkezőknek. BÁRMENNYIRE IS KONZERVATÍV ÉS HÍVŐ VAGYOK, AZ NEM AZT JELENTI, HOGY EGYBEN AGYAMENT HÜLYE IS. Meg kell írnom, hogy sokkal keményebb a kritikám a saját oldalammal szemben, még akkor is , ha ez nem látszik. Amint itt átjöttek a dolgok eddig, hogy mossuk a szoc.-libsi.-k szahaharos pelusát az késztetett eddigi állásfoglalásaimra. LE KELL írnom, hogy TWÁ eddig még soha nem írt olyan kemény objektív kritikát a "jobb" oldalról, mint eme szösszenete. Amint egy ilyen kerül terítékre /mármint objektív kritika/ megírom majd a véleményem. Ne higgye senki, hogy szeretik bárhol is a fejét használót, mert azt nem lehet "vezetni".
Nekem ezidáig nem sikerült találni olyat akiben megbízzak. Volt választási lehetőség a derékig vs. nyakig szaros között. Mint fizikát tanult, úgy döntöttem, hogy a derékig bűzlő hamarabb ki is szárad. Utána még lehet illatos is. A másik oldalról sajnos 40 év alatt semm tudott a bűz elpárologni. Azt, hogy köztörvényes bűnözők vezetik az országot szégyen. Mint azt is szégyennek tartanám, ha egy vakot indítanánk a mesterlövészek VB.-jén.Azok a tirádák amik ma Gy.F. száját elhagyják, a rosszemlékű Grósz Károly Sportcsarnok-beli "szépemlékű" visszhangjai.

Azért, TISZTELET MINDEN KIVÉTELNEK, de kikérem magamnak a bunkó,O.V.-t követő,senkiházi címet.KEDVES "lyla"/15:39:59./! Úgy érzem, hogy eddig még senki, de tényleg senki, nem nézett ilyen hülyének, pedig volt már itt néhány kemény vitám,-Te aztán mire föl?

Na, erről ennyit.
RoFé ! ( bocs, nincs umlaut á - m ! )
Fodorról az átlagember nem sokat tud, nem az a csapbólfolyós médiadalos, szóval lehet töketlen, meg tökös is,( fuldoklik,fuldoklik, de azért elődjénél fickósabban próbál kiúszni a Rábatrutymóból, meg kidugni fejét a bűzös szeméthalmokból )azonban a pártelnöki választás zárómondata bennem megragadt, vitathatatlanul őszintének tünt, és akár hihetőnek is :" ... én nem kalandnak tekintem a pártvezetést, a politikát " Kókával ellenpontozva, ez egy igen találó érvelés volt. Peche volt. Nem jott be. Amúgy meg igazad van, a nyomorult HírTv tényleg újjong, ha odakaegyeskedik vki, aki épp nem bojkottál,mert ezek a szoclibák szarba se veszik,innetől pedig egyenes a következtetés : a közönségét is nagy ívben !
teljesen természetes, hogy bojkottálják, mivel a hörrtévé lényege a hazugság. nulladik kézből tudo.
"TWÁ"16:49:29.-ha megengeded édes Öcsém, majd én.

Mintha az emberben feltörne elemi erővel:igen, ez így igaz, ezt hallom már évtizedek óta. Mit is? Nesze semmi-fogd meg jól. Az, hogy kritizálom más sexuális életét nem jelenti azt, hogy én nem vagyok impotens. Na ezt láttuk/hallottuk tegnap. Pont. Szép és jó jövőről álmodozni?-ugyan, konkrét, lépésről-lépésre lebontott programot. Na, ha az kiállja a kritikát, de csak akkor bízzunk benne. Akkor, ha a hitelminősítők is azt mondják:korrekt. Addig ez is csak mese habbal.
A Kisgyerekről már írtam.
mollaris
travis 2007.09.19. 15:21:53
"Sváby-t kirúgták a tv2-től, Zuschlag őrizetben...
Ez egy szép nap!"

És reméljük nem az utolsó szép nap!
Sváby-t csak marginálisan kritizáltuk, nem akartunk neki ilyen rosszat. Most mihez fog kezdeni szegény?

Zuschlag ügy. Ez bíztató. Pár jó beosztású embert kinyírhat a szociknál is. Nem nagyon értem, hogy miért is nem lett ez elkenve? Megfeledkeztek róla?
Nem lehet már elkenni. Illetve nem célszerű. Nagyon régóta mantrázom, hogy ha az volna a vízió, h legyen vége a simlis-számlás-hálapénzes-strabagos Magyarországnak, akkor nem lehet megúszni, hogy látványos pereket rendezzenek a saját elvtársaikkal.
HE-HE-HEEE..EE!"TWÁ"-kisbarátom!!!-és a Napkelte??? No az a korrekt, Grál-lovagok gyülekezete, miiííí??? Haggyá' má',amíg olyan arcok mint Orosz, Acsádi feltűnhetnek a képernyőn...! Majd még azt is el fogom hinni, hogy az ATV-től tanul a BBC etikát.

"holgyvalasz"- neked nem csak umlautod nics, de még sok-sok dolognak híján vagy.Ezek közül a legfontosabb: a TISZTÁNLÁTÁS.
Megígérem itt mindenki előtt: ha lesz rá egy kis időm, de csak akkor, aggódni fogok "szegény" Sváby-ért /by "sztív"/.
OFF
az "Utolsó kommentek" nevű oldaldoboz miért lett likvidálva? (Tudom, hogy már régóta.) Ha már kérdezte valaki, akkor bocsesz. (Gondolom, véletlenül, hiszen remek dolog, ha valaki pornó helyett (mellett) kerek, magyar, alany-állítmány-tárgy-egyeztetett mondatokat szerkesztget internet-szabadidejében. Megbecsülendő egy oldaldobozzal, nemdebár?)
tényleg. visszarakom.
sváby pedig a vetélkedőműfajban elkövetett rémületért bőven megérdemelte.
Tóta W. Árpád

"Nagyon régóta mantrázom, hogy ha az volna a vízió, h legyen vége a simlis-számlás-hálapénzes-strabagos Magyarországnak, akkor nem lehet megúszni, hogy látványos pereket rendezzenek a saját elvtársaikkal."

Áhá. Akkor talán kirakatügy lesz, hogy LÁM, MI MÉG a saját elvtársainkkal is jól elbánunk!!! Megérte mantrázni. :)
"RP admin"-teljesen jogos a kérdés!!- meg a bőgés Oroszlán!!
"Akkor talán kirakatügy lesz, hogy LÁM, MI MÉG a saját elvtársainkkal is jól elbánunk!!! Megérte mantrázni. :)"

Tehát ha nem ítélik el az a baj, ha elítélik, akkor meg "áá, csak kirakatper!"?
Ez így szellemileg egy karóbahúzott tehénpolip, bocs.
Tóta W ! Igazad van ! A Zuschlag ügy (is) komoly téma ! Pláne, ha manipuláció mentes lesz az ügymenet ! Ha a hosszúkezek enyves markai őt magát már nem akarják kirángatni a nagy statuálásból. Tartok tőle, megpróbálják egyesek, márcsak önös érdekből is. Túl zavaros, túl hosszú a tanuk névsora. És ugye a nagy számok törvénye alapján... A minap még ott zuslágerezett a tévékben, önelégült,kaján vigyorral, épp Lendvaitól távozóban. A riportokban szája ugyan másként mozgott, valójában azt mondta : Tudjátok mit ?!Beeekaphatjátok mind ! - és tovalibbent könnyeden, a legdomesztozottabb lelkiismerettel. Na ehhevalóképest az őrizetbevétel.... ! Szorul a hurok ? Zabszemek, meneküljetek !
Talán Zushlag elvtárs lesz aki a "V.V."-ban Pelikánt alakítja; de!- ki lesz Virág et.??
Bocsánat "Virág et."!!-bár már hiányzol, innen is, meg a "Zugügyvéd"-ről is.
Én is leragadtam a RoFä - Paszternak párbeszéden, tanulságos volt végigolvasni..
molaris ! Oké ! A kritikát ( már ami az umlaut a -val kapcsolatos ) elfogadom, bénaság és számtech.-i felkészületlenség. Ami viszont a tisztánlátást illeti : Pro primo : ez nem érvelés. A sommázó lekutyapicsázást nem tartom annak legalábbis. Pro secundo : napok óta figyelem a hozzászólásokat, s tudod, hályogos szemű itt sokmindenki ! Jobbról is, balról is az a vita folyik, hogy épp ki műtse le a másik szeméről ! Úgyhogy nekem ne beszélj semmilyen látásról, az a Te szemed, ez meg az enyém !
ZEMBEREK!!!
Megvan az új ellenség!! Pontosabban nem Ő, csak az Ő Y-terve.Mint az államellenesség igazi prototípusa. Furcsány már nem süllyed, zuhan. Mondjuk én is megírtam volna a Miniszter Úr helyében, de egyben a lemondásom is mellékeltem volna. Gy.V.-nek sikerült tönkre tennie még egy embert. Ez kb. - 10000 szavazat 2010-ben.
Hajrá Feri! Húzzál bele!
Nem 2/3-ad,4/5-öd!!!
Respekt Dr. Szabó Ferenc Bács-Kiskun megyei főügyész helyettesnek, különösen, hogy a gyanúsítást kibővítette "bűnszervezetben elkövetett" kitétellel.
rosszat sejtek.Zushlag ügyben olyan nevek kerültek felszinre, hogy ebből nem lessz semmi.Kulcsár név mond valamit?
Gyurcsányék igenis tenni akarnak vmit az országért, csak egy sunyi törpe addíg hergelte az elbutult, és szánnivaló tömegeket, amíg zsigerből keresztbe tesz mindenki ennek a kormánynak. Persze az emberek addíg már nem látnak, hogy mi lesz, ha a viki lesz a führer. Kommunizmus vagy fidess mutyi?
El Condor 2007.09.19. 19:09:28

figyejj vazze!!!!!!

a cigányt lehagytad, basszki...

"molaris 2007.09.19. 17:20:03
HE-HE-HEEE..EE!"TWÁ"-kisbarátom!!!-és a Napkelte??? No az a korrekt, Grál-lovagok gyülekezete, miiííí??? Haggyá' má',amíg olyan arcok mint Orosz, Acsádi feltűnhetnek a képernyőn...!"
Ki az az Acsádi? Hm?
El Condor, te tévedésben vagy.

HA v a l ó b a n tenni akarnának az országért, akkor ez a tempó nagyon andante. Az én olvasatomban a "tevés" az azt jelentené, hogy - amíg nem áll helyre a gazdaság - felemelem a picsába az adókat, kirúgok 3 papírnyűvőből kettőt, megszűntetem vagy befékezem a legtöbb ilyen-olyan támogatást, tripla szolidaritási adót baszok rá a kőgazdagokra, hatalmi szóval azonnal helyrevágom a mindenki-tudja-hogy-valakinek-egyszer-meg-kell-csinálni problémákat (oktatás, eü) , leülök beszélni fűvel-fával moratóriumokért, kivételes elbánásért, türelemért a szaxervezetektől a bankokon keresztül az ellenzékig még ha hússzor kibasznak az ablakon, akkor is, és LEszarom, hogy mit csinál a népszerűségem. Aztán ciklus végén odadobok egy kifaszázott országot (ha már benne voltam az elkúrásában) annak, aki (amíg én dolgoztam) jobban meg tudta hülyíteni a népet. Churchill-ek kellenek ide, keselyűkém, akikre évszázadokig emlékezni lehet, nem ilyen felemás figurák. Pedig nyilatkozni mindegyik kurvára tud, Orbán is Gyurcsány is, oszt' dógozni meg szarnak. Cica Jánosok.
A vitainditó cikkhez:
elfogadható helyzetelemzés,ül minden.

A cigánybomba 2-3-év mulva nagyot fog szólni.

Zuschlag ügy,üzentek GY F-nek,ideje lenne aláirni az SZDSZ biztositási mókáját.Sürget az idő.

Az EU-s pénzekről-érdekes módon kevesen szóltak-többet kéne foglalkozni ezzel.Ez a jövő,ha ezt elkurják,kampec hosszú időre.
Akik ebben a kérdésben döntenek igen nagy "szakértők" bizonyos müveletekben.Draskovics,Bajnai,GY F.Van gyakorlatuk.
Figyelni kéne a kezüket,ahogy annak idején Rodolfó mester mondta.
Akik leragadtak a Ov ,GYF szinten,azok tényleg hülyék,ahogy TWA is emlitette volt egy lábjegyzetben.
Van még esély valódi vitára?Ja,ki,kivel?
Most tehetne, és érdekében is állna. Várja meg nyugodtan a büntetőeljárás eredményét, semmi akció, majd vonuljon börtönbe.
És ez miért állna saját érdekében? Mert jobb, mint a diliházba.
Nincs senki a környezetében, aki erre ráébressze? Amennyiben erre még mindig nem jött rá, menthetetlen. Csak idő kérdése.
Én nem kívánom.
TWA, érzed a felelőssédet, ha ez következik be?
"...egy sunyi törpe addíg hergelte az elbutult, és szánnivaló tömegeket, amíg zsigerből keresztbe tesz mindenki ennek a kormánynak."
El Condor (pasa): én nem tudom a párttagkönyvedet félted, vagy a gyógyszered gurult el, mert elfeleded, hogy egy "kibaszott ország" elsőszámú csődöre egy hatökör, aki ciprusi obsorcéggel szervezteti milliókért az október 23-i nemzeti cirkuszt.
Az "elbutult és szánnivaló tömeg" sértő azokra, akik nagy ívben szarnak Gyurcsányra is eg Orbánra is. Ha a Te pénzed Fletónál van (vagy ígért ilyet), akkor megértelek. Mielőbbi gyógyulást!
TWA, sötét egy alak vagy.
Ezt a posztot is megrendelésre írtad.
Különben eszedbe se jutott volna azt írni: „Lopott pénzből bazsalyog ránk kormány és ellenzék.” Ez amit posztodban meg akartál írni, a többi népbutítás. Hadd eressze le a paraszt a gőzt, bevált ez már korábban is.
Ebben a mondatban egyenlőséget teszel a költségtérítéssel visszaélő surmó ellenzéki képviselők, a korrupt ellenzéki önkormányzati képviselők, vagy Orbán, Kövér egy-egy idétlen és tudatosan, beismerten átfogalmazott, átinterpretált mondata között, és az ország tönkretétele, nevetségessé tétele, lakóinak lenullázása között?
volt chris lambert-nek 1 db nézhető filmje is: A szicíliai. van benne 2 idevágó mondat:
-ez itt szicília, itt soha semmi nem változik
-az embereknek nem föld kell, hanem kenyér; don mazinho tudta ezt..
olcsóország: Inkább az lehet a bibi hogy te vagy nagyon buta. Biztos találsz könnyebben érthető szövegeket, ne fáraszd magad.
Nagyon buta vagyok?
A sötétezésért biztosan megérdemlem, egyébként is igazad lehet. Lényeg a lényeg, zavart az idézett mondatod, amikor hallottam a hírekben, hogy tegnapelőtt este a tüntetők valamennyi képviselőt, akár kormánypárti, akár ellenzéki, egyformán köszöntöttek:(
Ez nagyon nagy butaság?
Szerintem te megrendelésre írogatsz ide.
Tóta W. Árpád · www.worluk.hu/ 2007.09.19. 17:18:49

Árpi,

ha a Zsuchlag ügy nemelkenése ennyire föntrül jön...akkor a drága jó miniszterelnök nagyon úgy néz ki, hogy simán a saját farkával is verheti a csalánt mostan.

Lássuk a pört. (Remélem nem 2010 májusára írják ki az első tárgyalást...)
2007.09.20. 06:57:35

Áttelepült a blog.hu Japánba?
nem hülye a minszterelnök úr.

btw persze, ha azt mondjuk, hogy pártpénzelszámoltatás, akkor akár berácsozhatjuk a parlament kapuit, ez egy olyan maffia, amiben mindenki benne van. de ezt mi tudjuk csak. ha a kispöcsöt lecsukják, az a blikkolvasónak is üzeni, hogy nem lehet mindent megúszni, még pártköcsögöknek sem.
olcsóország 2007.09.19. 21:40:38

Mi, parasztok, jól leeresztettük a gőzt. Egész kulturáltan, amíg bele nem folytál.
olcsóország, Most ezen én is elgondolkodtam, mert este 10 körül, politikai vonatkozásoktól függetlenül, mindenkinek, egyformán Jó estét! szoktam kívánni.
Tóta W. Árpád · www.worluk.hu/ 2007.09.20. 07:10:06

Ki tudja.

Taktikailag talán jó húzás. Talán nem tudták elsimfölni.

Amit én egész biztosra veszek: ez is egy olyan ügy (lesz) amiről mindenkinek az jut eszébe, amit amúgy is tapétázni szeret a homlokára. Ha te leírod huszadszor, hogy persze: a kispöcs nagy fasz, meg még ezek szerint hölye és gátlástalan is, és menjen szépen dutyiba, de a lényeg NEM ez, hanem hogy az összes pártunk rá van kényszerítve a hasonló manőverekre a jelenlegi keretek között, akkor meg fogod kapni, hogy szerecsent fürdetsz.

És annyiban sajnos igaza lenne egy ilyen beszólásnak, hogy azért kormányzati pozícióból könnyebb simliskedni, és ezért egyre falsabb a "deőkis" dallam. (Nem feledve persze az önkormányzatokat, onnan is lehet, óh de mennyire).

Szomorú vagyok, különben. Jobb lenne, ha kénytelen lennél náci ufók fitymájáról írni, mert amúgy minden rendben menne Csonkaországban.
Zuschlag egy beáldozható hülye paraszt a sakkjátszmában. Vagy még inkább a rendszer gyermeke. Egy kórtünet. Elbaltázta, mert annyira természetesnek vette, hogy ez a dolgok működésének természetes rendje; hogy ha benne van a "csapatban", akkor már mindent megengedhet magának, még a legelemibb látszatra sem kell ügyelnie, mert úgyis megvédik.

Egy következmények nélküli ország terméke. Erőteljesen selejtes kivitelben.

Ideális dummy törésteszthez: a többiek épségének megőrzése érdekében.

Egyébként úgysem fog 20 évet kapni. Még tizet sem.
A magasabb körökben pedig úgysem lesz semmilyen negatív következménye a dolognak, sőt...
nemcsak pártpénzről van itt szó, nemcsak azért kell feláldozni néhány ilyen alakot, hanem az általános korrupcióról. de ezt majd megírom holnapra.
Jó hosszú téma. :)
Cigány-bomba nem lesz. Nálunk még a cigányok is birkák. Csak ha politikai-taktikai okokból szervezetten fel nem lázítják őket.

Szép csendben szétlopkodnak majd mindent, ami mozdítható, még azt is, amiről nem is gondolnánk, hogy az. Esetleg agyonvernek még néhány tanárt, hogy levezessék a felhalmozott frusztrációt.
Bizonyos helyeken még fényes nappal sem lesz ajánlatos közlkedni, de mi a fenét zavarja ez a luxusnegyedek lakóit?
Túlértékelsz!
Hétfőn regisztráltam, de csak ma este vettem a bátorságot, hogy írjak.
Megtisztel, hogy életem valamennyi (három) hozzászólására reagáltál.
Mivel szerinted megbízásra írok, megyek is.
Üdv.
Most frankón: csak nálam van 8 órával korábban a dátum-idő?

Lehet, ez valami sci-fi téma? A tér-idő egyensúly megbomlása, vagy valami ilyesmi.

:-)
olcsóország 2007.09.20. 07:35:19

Gratulálok! Máris megfejtetted a siker receptjét: minél nagyobb seggfej valaki, annál jobban bassza a többiek csőrét.
Tótawé is valami hasonló filozófiával csalogatja elő a kommentek áradatát, beleértve a tiedét is.

Welcome to the club!
"Most frankón: csak nálam van 8 órával korábban a dátum-idő?"

Nálam is. A zindex feltalálta az időgépet.
RE: 6.Lenin 2007.09.19. 21:03:07

"Zuschlag ügy,üzentek GY F-nek,ideje lenne aláirni az SZDSZ biztositási mókáját.Sürget az idő."

Azt nem tudom hogy ki üzen és mit, de nekem is olyasmi érzésem van, ez egy lófej a bossnak.

Az is mókás, hogy Gy-t még hivatalosan meg sem gyanúsították semmivel, de az indexen már mosdatják: index.hu/politika/belfold/zusestobb09/

Na ja, persze. Sokszoros szűrők meg helyettes államtitkárság. Gy. meg a végén csak rányomta a pecsétet. Az érintettekkel az irodájában meg bizonyára az előző esti sorozatról dumáltak. Hahaha. Meg úgy mellesleg beszólt, hogy ugyan má' gyerekek, ne lopjátok el a kétharmadot, csak a tizedét. Esetleg dícsérjük is meg érte?

Azt ti tudtátok, hogy 60 millerért 20 évet lehet kapni? Én kb. a negyedét-ötödét saccoltam volna. Fel kell újítani a jogi ismereteim...

Remélem precedens értékű per lesz, meg azt is remélem, hogy az érintettek nem lesznek akkora lúzerek, hogy zokszó nélkül leülnek egy évtizedet. Szép móka lenne, ha bedőlne az egész gépezet jobbról-balról. Viktorék majd kivonulhatnak az udvarra, ha Feri épp felolvassa a modern baloldalról szóló írásait a börtönrádióban :-)

Jól elbeszélgetek itt magammal :-)

Ez nem tűnt fel senkinek?

"Inforádió: Ha már a pénznél tartunk, a kormány szemmel láthatóan rendkívüli reményeket fűz az országba beérkező uniós pénzekhez. A Fidesz álláspontja szerint hogyan kell ezt a pénzt elkölteni?

O.V.: A legfontosabb, hogy nem kéne ellopni.

Inforádió: Miből gondolja, hogy el akarják lopni?

O.V.: Ma a Magyarországra érkező pénzek nagy részét ellopják."

Blöffnek ez azért kicsit erős... Tavaly az őszödi történet is úgy kezdődött, hogy Orbán többször jelentőségteljesen megállapította, hogy a kormány hazudik, Gyurcsány hazudik. Most vajon milyen meglepit tartogat? Csodálkoznék, ha csak üres duma lenne.

01:27:44 LOL!

Na de ki üzen? Szdsz? Nekem ez túl agyafúrt.
OV: OV nem forrás, jó reggelt. Erős blöff sem áll tőle távol.

However, az se vmi meglepő, hogy a beömlő rengeteg pénz - már ha nem metró4 szintű baromkodással próbáljuk lehívni - sok-sok kis zuschlagot vonz. Viszont az EU szigorúbb számonkérő, mint a Kossuth tér. Egyébként tegyen a Viktor feljelentést, vagy számoljon be legalább arról, amit biztosan tud, pl. a Strabag-Hírtv együttműködésről.

Ja, ez a 20 év meglepett engem is.
RE: Tóta W. Árpád · www.worluk.hu/ 2007.09.20. 02:32:28

Persze hogy sokszor blöfföl (mint most pl. a vizitdíj-emeléssel), de azért ez a félreérthetetlen, félremagyarázhatatlan, szokatlanul durva kijelentése akkor is erős, ráadásul nagyban emlékeztet a tavalyi nyár végi, ősz eleji hangolásra. Kell lennie mögötte valaminek, amiről még nem tudunk (vagy legalábbis én nem tudok). Nem hiszem, hogy az Inforádió hallgatóinak szórakoztatására egy ilyen tuti támadási felületet nyitna maga ellen. Ha meg nem blöff, az valószínűleg nem egy hatvan millás ügylet lesz...

én egyelőre azzal számolok, hogy összevissza beszél (300 ezer ft egy mandulaműtét stb).

konkrétan ellopni ezeket a pénzeket nemigen lehet. nem mi vagyunk az egyetlen koszos betyárland, amivel az EU-nak bizniszelnie kell, úgyhogy elszámoltatás van és szankciók.

a gáz nem ez. ezek a pénzek fejlesztésre vannak. ehhez képest ugye amikor megjönnek, akkor az mszp még szarban lesz, várhatóan. viszont a fejlesztés általában olyasmi, ami hosszú távon térül meg, rövid távú szavazatszerzésre kevésbé alkalmas. az ellen meg már kevésbé tud védekezni az eu, hogy hülyeségekre, presztízsberuházásokra költsék el. aztán lesz belőle eiffeltorony taljándörögdön.

természetesen nem állítom, hogy nem lehet lecsípni belőlük egy kis ezt-azt. pont ezért kell most keresztre feszíteni zuschlagot.
"Ja, ez a 20 év meglepett engem is."

Olyannyira meglepő, hogy talán nem is igaz:

"Csalás

318. § (1) Aki jogtalan haszonszerzés végett mást tévedésbe ejt, vagy tévedésben tart és ezzel kárt okoz, csalást követ el.

(2) A büntetés vétség miatt két évig terjedő szabadságvesztés, közérdekű munka vagy pénzbüntetés, ha a csalás kisebb kárt okoz, vagy a szabálysértési értékhatárt meg nem haladó kárt okozó csalást

a) bűnszövetségben,

b) közveszély színhelyén,

c) üzletszerűen

d)

követik el.

(...)

(7) A büntetés öt évtől tíz évig terjedő szabadságvesztés, ha

a) a csalás különösen jelentős kárt okoz,

b) a különösen nagy kárt okozó csalást a (2) bekezdés a)-c) pontjában meghatározott módon követik el."
net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=97800004.TV

Tehát ha a jogszabálygyűjtemény tényleg hatályos (azt állítja magáról) a plafon tíz év, különösen nagy kár + bűnszövetség esetén is. Esetleg az lehet még, hogy azóta változott, és az elkövetéskor szigorúbb volt a btk.

Érdekes kérdés az is, hogy minimum hány személy kell a bűnszövetkezethez. Gondolom nem egy, tehát néhányan még várhatják, hogy hajnalban kopogtatnak...

Hét gyanúsított van, egy szökésben. Nem tudom, honnan jött a 20 év, de az meg már csöppet túlzás volna.
Dark:

"Na ja, persze. Sokszoros szűrők meg helyettes államtitkárság. Gy. meg a végén csak rányomta a pecsétet. Az érintettekkel az irodájában meg bizonyára az előző esti sorozatról dumáltak. Hahaha. Meg úgy mellesleg beszólt, hogy ugyan má' gyerekek, ne lopjátok el a kétharmadot, csak a tizedét. "


"Oszt jónapot!" XD
"Meg úgy mellesleg beszólt, hogy ugyan má' gyerekek, ne lopjátok el a kétharmadot, csak a tizedét. "

...ne mi nyerjük a legtöbbet?
"...ne mi nyerjük a legtöbbet?"

Mind egyformák...
A fene. És még az is volt, hogy miután helyreállt a tér-idő egyensúly a hülye szerver közölte, hogy csak "30 másodperc elteltével kommentelhetek". Persze ha közben 8 órányit visszaugrott az óra, akkor az ugye elég cikis. Kb. fél óra elteltével feladtam a próbálkozást és kénytelen voltam beletörődni, hogy kitagadtak és kikergettek a hóba. Brühühűűűűűűűűű.
Tóta W. Árpád · www.worluk.hu/ 2007.09.20. 02:53:29

"konkrétan ellopni ezeket a pénzeket nemigen lehet. nem mi vagyunk az egyetlen koszos betyárland, amivel az EU-nak bizniszelnie kell, úgyhogy elszámoltatás van és szankciók.

a gáz nem ez. ezek a pénzek fejlesztésre vannak. ehhez képest ugye amikor megjönnek, akkor az mszp még szarban lesz, várhatóan. viszont a fejlesztés általában olyasmi, ami hosszú távon térül meg, rövid távú szavazatszerzésre kevésbé alkalmas."

1. Alkalmas szavazatszedésre. A kérdés nem az, hogy mi lesz 2010-ben, hanem az, hogy mi lesz utána. Megjegyzem az átlag szavazópolgár max. a választások előtti öt hónapra képes visszaemlékezni.

2. Az ÚMFT forrásainak jelentős része központilag koordinált. (a la carte Bajnai Gordon)

3. Mutyizásra mindegyik pályázat alkalmas. A kérdés az, hogy egy szervezet (nem politikaira gondoltam) érdekében, vagy magán célra mutyiznak. (Tudom nem lehetne megkülönböztetni, de ....)

4. Bármit fejleszthetek, a végeredményt szórhatom akár a porba is ha fenntartani nem, vagy csak veszteség árán tudom.
TWÁ
Hát persze, hogy igaz, hogy Bayernek egy célja van, a Fidesz hatalomra juttatása, mert HISZ ABBAN, HOGY JOBB A POLITIKÁJA, MINT A SZOCIKÉ.
Analógia: Neked egy célod van, szinte minden írásoddal, hogy Orbán vissza ne jöjjön, mert hiszel abban, hogy árt az országnak. Hidd el, ugyanaz a logikád. Nem értem, miért nem lehet az embernek felvállalnia az elfogultságát? 10 médiaszereplő újságíróból 9-ről tutira meg tudom mondani a munkássága alapján, hogy kormánypárti az urnánál vagy ellenzéki. Bayer legalább nem játssza el az "én k..a független újságíró vagyok" majomparádét. Politikai coming out kéne. Vállalja mindenki a hovatartozását, csak írjon igazat, és ha véleményez, akkor legalább az legyen igaz, amiből kiindul, de mégegyszer mondom a vélemény szabad...
OFF
travis 2007.09.19. 17:43:46

"Tehát ha nem ítélik el az a baj, ha elítélik, akkor meg "áá, csak kirakatper!"?
Ez így szellemileg egy karóbahúzott tehénpolip, bocs. "

Ha nem ítélik el, az NAGYON NAGY BAJ!

HA elítélik, az NAGYON JÓ, de ettől még simán lehet parasztvakítás, esetleg tényleg egy üzenet.


Tóta W. Árpád

"Na de ki üzen? Szdsz? Nekem ez túl agyafúrt. "

Inkább Jó Elvtársak üzengetnek Roszz Elvtársaknak.


3. lehetőség: Most indul a tiszta Magyarország program 1. lépése.


Tóta W. Árpád · www.worluk.hu/ 2007.09.20. 02:53:29

"én egyelőre azzal számolok, hogy összevissza beszél (300 ezer ft egy mandulaműtét stb)."

Pihenéssel, vizsgálatokkal az összeg fele reális ár.
Ha meg azt nézed, hogy a majdan magántulajdonban lévő biztosítóknak ez összesen mennyibe fog kerülni( beleértve a saját költségeiket), akkor még kisebb az eltérés.
dark future:
"318. § (1) Aki jogtalan haszonszerzés végett mást tévedésbe ejt, vagy tévedésben tart és ezzel kárt okoz, csalást követ el."

Ugye e paragrafus alapján Gyurcsány és hű szövetségesei a választási kampánystáb nyugodtan kóterbe kerülhetne hosszabb időre..
A magyar demokráciában a "nélkülözhetetlen pártkatonákat" minden pártnál a listába rejtik. Kihalhatatlanok.
Ami a poénos Zuschlagot illeti: rétestészta lesz belőle, mint Kulcsár Attilából, mert háttéralkuk köttettek. Ne bántsátok az én kutyáimat! Ugatni ugathattok - és vica verse.
"Tomagazda"-Acsádi=Aczél Endre!
Veled sem fogok vitatkozni.
ÉN azért sokmindent megadnék a tökértelmetlen metróért... nah mindegy :)
Beszólt a megbízom, aszondi: nem úgy van az ám, hogy megsértődünk, mert TWA lemegrendelőz, és elhúzzuk a csikót.
Küld be a következő megrendelést, mondta:
„Most, hogy egyikük már bent is van (kabai), gondolja újra. A másikból (zuschlag) még lehet király, na de ebből (kabai)? Gondolja újra, vonuljon börtönbe.”
Mit tehettem?
olcsóország: keresd vissza az első hozzászólásod, és rájössz, miért írtam ezt.
Újraolvastam, nem tudok rájönni.
Kérlek mond meg, tanulságos lenne számomra, gondolom nem off topik.
Sok értelmes, szellemes dolgot olvastam tőled, nem is veled van problémám, hanem a magyar újságírókkal általában. Értelmesek, okosak, műveltek vagytok, azért nem tudom elfogadni, hogy nem vagytok objektívek.
" olcsóország 2007.09.19. 21:40:38
TWA, sötét egy alak vagy.
Ezt a posztot is megrendelésre írtad. "
Köszönöm, hogy válaszoltál.
Nem folytatom, az már nagyon eltérne az eredeti témától.
süti beállítások módosítása