W

w.blog.hu

Tóta W. Árpád kommentál, szemtelenkedik, valamint permanens fogadóórát tart.
Régi cikkarchívum



Kommentelés - házirend

Wblog @ Facebook

Engedjétek hozzám

Kis heti hírlap 4-10 éveseknek.


Foglalod a kurvanyádat

A mozdonyhorgony
Úgy remélte, ezzel bekerül a Rekordok Könyvébe. De legalább a Jackassbe.

Elnöki pornó
Nagy baj, ha az elnök ribanc.

Nem jó a nemzetnek egyedül
Szuverén ország is lehet borzalmas hely.

Szent szar
A húsvéti alkotmány: szentséggyalázás.

A pedofilok védőszentje
A deviancia fincsi, de csak ha papok csinálják.

A gólkirály beszéde
Angela, te náci ribanc!

Győz a szittya förgeteg
Kuss, mi így szállunk le a bicikliről.

Együtt sikerülni fog
Bizonyítsuk gyalázkodással, hogy Magyarország szabad!

Kompország vitorlát bont
A finom kritikát meg lehet állítani, a brutálisat nem.

Foglalod a kurvanyádat
Nem ti vagytok a nemzet, sem a nemzeti oldal.

Utolsó kommentek

  • Brown094: Ha pénzt vesztett egy átverés miatt, vagy megadta adatait egy csalónak, akkor is visszakaphatja el... (2021.10.21. 23:05) Tribuszerné visszanéz
  • szódabár: Hát te sem vagy a tolerancia bajnoka. Hehehe. Felőlem mindenki azt csinál amit akar, nálunk a menó... (2020.12.26. 11:50) Isten fasza
  • Tahó Sandokan: Közben elkészült, bitangfinom. (2020.11.09. 15:20) Ajándék erős gyomorhoz
  • Tahó Sandokan: Nem számítottál kommentre, ugye Worluk? Tegnap jutottunk hozzá ehhez a szürke gombához (egy gombá... (2020.11.09. 14:43) Ajándék erős gyomorhoz
  • Reactor: Bírom az ilyen mérhetetlenül idióta hozzáállást...a falu élhetetlen közösség, mert ott nincs TESZK... (2020.06.26. 14:47) Vackor néni busza
  • Utolsó 20

A ló elszáll

2007.05.29. 04:00 Tóta W. Árpád

Amikor a kétezres évek elején Gyurcsány Ferenc elhatározta, hogy visszatér a politikába, és valamit csinál ezzel az országgal, nyilván a személyes kötődések miatt magától értetődően választotta ehhez az MSZP-t. Ott volt esélye a csúcsra emelkedni; joggal gondolta magát okosabbnak és szebbnek Kovács Lászlónál, Horn Gyulánál, pláne Medgyessy Péternél. Ha csak az eszme, a vízió vezette volna – már amennyiben elhisszük neki, amit erről mond -, akkor vihette volna azt a Fideszhez, még inkább az SZDSZ-hez. De Orbánt megbuktatni lehetetlen, az SZDSZ nagyokosai közt meg talán feszélyezve érezte volna magát műveletlen gójként proligyerekként. MDF akkor nem is volt, maradt az MSZP. Ahhoz tudta a jelszót. Sikerült neki: miniszterelnök lett, választást nyert, a párt magasba emelte és szívébe zárta.

Egy éve állt elő azzal, hogy mit ért ő valójában politikán, meg országcsináláson. Hogy az egyáltalán nem olyasmi, mint amit az udvarláskor előadott. Hanem egy amolyan polgári, kapitalista tesz-vesz-város lesz itten építve, nem utolsósorban azért, mert a bábszínházra már nincs pénz.

Jöttek-e páran?


Ettől aztán támadt persze némi zúgolódás a pártban. Hiszen egyrészt 2002-ben az ellenség akart polgári Magyarországot, másrészt jó-jó, kapitalista ország vagyunk, de ez mégis a Szocialista Párt, jelentős történelmi hagyományokkal, valamint élősködéshez szokott garnitúrával. Plusz az úgynevezett szocialisták egy jó részének semmiféle elképzelése nincs arról, hogyan kéne kinéznie Magyarországnak, csak annyi, hogy ők egy nagy fekete autóból szeretnének kinézni rá.

Abban nekik nincs biznisz, hogy elveszítsék a pozícióikat, befolyásukat, költségtérítésüket. Persze, Gyurcsány könnyen beszél a milliárdjaival, de a mezei képviselőnek azért nem mindegy, sikerül-e privatizálni az erőművet, vagy közpénzből felújítani, vagy valami. Ideig-óráig elélnek Blair gyakori említésén, de aztán viszketni kezd a markuk. Nekik szólt az őszödi beszéd eredetileg. A demokratikus Magyarország legnagyobb hatású szpícse lett, csak épp nem úgy és nem azok számára, ahogy Gyurcsány tervezte. Tévéfoglaláshoz, randalírhoz remekül bevált. Az úgynevezett szocialisták meggyőzéséhez nem volt elég. Az árulás azonnal bekövetkezett, és kiszámíthatatlan, mikor és milyen erővel támad újra a téeszelnökök titkos páholya. Új és régi balosok, trockisták, lukácsisták, vörösbárók. Kurvaország stricijei. Rájuk férne egy hosszúlépések éjszakája, hogy eltűnnének egy újholdas éjszakán nyomtalanul. De nem tűntek el, és nem jó a kedvük, mert fogy a levegőjük.

Polgári Magyarország: a magára hagyott, elárvult víziót kapta fel és formálta át. Ehhez az úthoz választotta lovául a Magyar Szocialista Pártot: hogy végleg leszámoljon a szocializmussal. Eleve fordítva ült a lóra, és az bizony nehezen navigál rükvercben. Az se biztos, hogy ló az, és az se, hogy jó-e a szamár, ha ló nincs.


Címkék: mszp történelem gyurcsány

539 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://w.blog.hu/api/trackback/id/tr3288552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

"szvsz akkor nem bukni kell - mert az nem teszi jóvá -, hanem jóvátenni."

Tulajdonképpen ez az a pont, ahol kiderül, hogy két teljesen más koordinátarendszerben gondolkozik az ország egyik és másik fele.
(lsd. indexen G. Cs. május 22-ei cikke)

És itt kezdődik az, amikor az egyik oldal azt hajtogatja, hogy de rendbe kell hozni, a másik meg azt, hogy igen, de nem neki, mert hiteltelen, hazudott, stb.
És lehet ezerrel dagonyázni, példálózni, fletózni, zorbánozni, valójában nem lesz soha közös nevező, mert ezen a ponton nincs logikai érv...
(ja és ez nem arról szól, hogy kell-e reform, vagy nem, hanem.)

Amúgy már rég túlvagyunk szerintem ezen a monnyonle szakaszon, tulajdonképpen huszadrangú kérdésnek érzem per pillanat, hogy hogy hívják a miniszterelnököt...
hát ez az vazze. nekem sem haverom gyurcsány ferenc. felőlem "már holnap reggel" csinálhatja a viktor. csak tudnám végre, hogy MIT! azt az államcsőd-receptet, amiről pofázik, vagy van vmi titkos Terv, amit csak a bayerzsoca és a többi csókos ismer?

jelen helyzetben viszont 2010-ig a szereplők megvannak, aztán majd akkor egy ideológiailag valamivel képzettebb ország megszavazhatja a folytatást.
Trunks86
:-)
Hát nem így gondoltam! Mondom, nyugdíjasokat, szórakozásból...
Azok közül, akik szem előtt vannak, Gyurcsány (volt) a legjobb. (Kéretik ehhez minden viszonylagosságfogalmat feleleveníteni.) De hogy bárki állna mellette, azt kétlem. (Hogy paradoxonban fogalmazzak, az ellenzéknek GyF MELLÉ kellene állnia.) Így aztán a "reform" elszállt. 100%, hogy véglegesen marad az az ugar, amelyet Ady emlegetett.
Soha semmilyen értelmes politikai vitára nem leszünk képesek mindaddig, amíg el nem jutunk oda, hogy a tények, amikből kiindulunk, legalább hozzávetőlegesen átfedjék egymást. Ha jól látom, Árpi alapvetően a Népszabis tényanyagból indul ki, ami Gy.-t úgy állítja be, hogy a sikeres üzletember, aki karrierje csúcsán újabb kihívásokra vágyott. Ezzel élesen szemben áll a Magyar Nemzetes tényanyag, ami lényegében arról szól, hogy Gy. egy politikai csúszómászó, akik végighazudta-lopta az életet, majd most már még többet akar lopni, meg a haverjait pozícióba segíteni, plusz megalomániáját kiélni, és ezért lett miniszterelnök. Hangsúlyozom, ezek nem eltérő politikai vélemények, nem eltérő értékrendek, hanem szögesen eltérő tények. (Árpi, azt hiszem, azért balosoznak téged folyton, mert jellemzően a Népszabis tényanyagból indulsz ki, és csak másképpen értelmezed.)

Ahhoz, hogy valami minimálisan értelmes vita kialakulhasson, alapvető tényekben meg kellene állapodni valahogy, különben csak masszírozzuk meg hajigáljuk a szart.
Shenpen: ez nem népszabis tényanyag, hanem az Útközben c. saját könyvében meg a Debreczeni-könyvben szereplő önvallomások tartalma. azzal a kitétellel, hogy "ha elhisszük neki", mármint a motivációját.

mellesleg h "milyen ember", az Kókánál se izgat. az igen, hogy van-e értelme a szövegnek.
én nem vagyok az mszp/szdsz kormány ellen. én egy hiszékeny csávó vagyok: elhiszem, hogy lehetnek jó ötleteik, tudhatnak jó megoldásokat a gazdaságunk és az országunk gondjaira - hiszen valahol erről lenne itt szó. mondanak értelmes dolgokat, de aztán valahogy folyton elkúrnak mindent. egyelőre nincs valami jó track record-juk, ettől függetlenül, úgy tűnik, kapnak még 3 v halasztást, hogy bizonyítsanak. bár ez már nekem nincs ínyemre.

ugyanilyen alapon, ha elég meggyőzően mondják, akkor a jobb oldalnak is szívesen elhiszem ugyanezt. mármint, hogy jót is tehetnek velünk. de sajna hiába van a soraikban néhány szimpi arc, ezt ellentételezi a sok barom. ettől függetlenül nyitott vagyok, lehet próbálkozni.

a hiszékenységem mellett naív azonban nem vagyok. az absztrakt ideák és a hitvallás kevesek ahhoz, hogy meggyőzzenek az igazukról. a túloldalon pedig ha egyszer valaki eljátszotta a sanszát, akkor fenntartom magamnak a jogot, hogy összehívjam a testületi ülést és új ügyvezetőt válasszak a vállalat menedzselésére. nekem, mint résztulajdonosnak erre van jogom.

kicsit talán leegyszerűsített a példa, de én ezt gondolom. én nem azt várom a kormánytól és a miniszterelnöktől, hogy erkölcsi iránytű, lélektani vezér, morális értékmutató legyen...ne szóljon a vallásomba, az életvitelembe, a szokásaimba.
menedzselje az ország közügyeit, pénzügyeit, az állami szerveket, a "nagy elosztó rendszereket", szedje be az adókat, ossze el helyesen, és őrizze a rendet.
de legyen tisztában vele, hogy ettől a tulajdonos még én vagyok, ő nem a főnököm, hanem fordítva: én vagyok az övé. ő (a kormány) az én megbízásomból dolgozik, amiért én fizetést adok neki. ha az állásinterjú során hazudik a jelentkező, és ezt én később megtudom, akkor, hogy a nagy donald trump reality show-ját idézzem: YOU'RE FIRED!!!

ENNYI!
Elgondolkodtató dolog a jóvátenni. Valóban. Ha jóvá tudja tenni, jobb mindenki számára, ha marad. Lássuk akkor:

A stekszet nekünk kell összedobni, nem ő fizeti be. És kifogy a tartalék a saját táborból is. A hiány javult de még mindig nagyobb mint 2004 végén - főképp Megyóhoz és hozzá köthető - ezt sem tette még jóvá. És hol vagyunk az érdemi strukturális reformoktól (ami tényleg nemcsak az ő hibájából maradt el eddig).

A csinálunk valami nagyot-ból még nem látszik semmi. Egy év után. Sőt, a narancsszínű demagógiáról szónokol. Lehetne helyette új arc, hitelesebb, a saját pártjából. Bokros akár.

Ha pedig nem tudja jóvátenni - és most épp úgy látszik - sőt az ellenoldal hibáival mentegeti magát, akkor kevéssé érthető, minek marad. A végén még gúnykacajtól kísérve kell majd elsunnyognia, ahelyett, hogy emelt fővel ment volna akkor.

Pascal, ne légy naiv. Bokros? Ehhez a pozícióhoz nem elég a számolni tudás. Erről szól ez a post. Ügyelni kell a párt veszett kutyáira, számon tartani, épp milyen hosszú a láncuk. Bokrost felfalná akármelyik megyei fejes, amint keresztbe tenne neki. Márpedig itt elég sok, az alvadt struktúrákban vidáman élő véglénynek keresztbe kell tenni.
Persze. Ez a "spirituális vezető" attitűd, meg a tökéletes programnélküliség engem is bosszant...

Inkább Navracsics féle, kompromisszumra és párbeszédre képes emberekre lenne szükség szerintem ellenzéki oldalon is.

Lehet anyázni TV-közvetítés alatt, meg játszani a politika színpadán a saját közönségnek, de legalább a szünetben két cigi között álljanak szóba egymással, és cseréjenek eszmét, vagy valami hasonlót... :)

Ha Nixon nem tudja jóvátenni a lehallgatást, mennie kell. Ha nem, ott is ugyanolyan tüntetések, ugyanakkora ellenállás az ellenzék részéről, satöbbi.

Gyufe úgy döntött marad. Ezzel persze a tüntetések stb. is együtt járnak (tudta ő ezt, említette is az öszödiben).

A párt láncos kutyáiról: nem hiszem. Persze van ott elég vatta, közepes vagy szintalatti töltőanyag. De ha Gyufe lelép, érdekük az utódja mögé éppoly egyöntetűen felsorakozni. Mert egy előrehozott választás viktornak kedvezett volna.

Bizonyos szempontból az utódjának könnyű helyzete lett volna. Mint Churchilnek Chamberlain után. Bár nagy a baj és sok a dolog, de egységes a támogatás is.
OFF

www.magyarhirlap.hu/cikk.php?cikk=129741

Ezt olvassátok.

"Ezért volt kecsegtető, amikor megláttam a programban, hogy a sajtókávéházban pontosan délben egymással oly ellentétes szellemiségű, stílusú – és "stílustalanú" (érintsünk nehezebb ügyeket is!) – publicisták ülnek le egy asztal köré beszélgetni. Egyikük azonban váratlanul lemondta a részvételt. Pedig jó lett volna, ha ő is ott van, jó volna, ha ölre menés, ha egytagú szavak mondatba helyezése helyett érveléssel, sok-sok beszélgetéssel túljutnánk azon a helyzeten, amelyet K. Havas Géza – dr. K. H. G. – e szavakkal írt le hatvanöt évvel ezelőtt: "És ha így megszabadultál az értelem holt súlyától és az igazság terhétől, akkor megérted, hogy nem a mű a fontos, hanem a »magatartás«, nem a leírt szó igazsága, hanem az, hogy miképpen illegsz-billegsz minden szélre könnyen hajló darázsderekaddal."

Ez most miez?

ON
szombaton volt ez a Sajtófesztivál nevű rendezvény a Csizma téren, ott vitatkoztunk, moderált Stumpf András (HVálasz), részt vett Nagy N. Péter (NSZ), Szentesi Zöldi László (MH), és szerénységem. Bayer Zsolt nem jött el, reggel lemondta, azzal, h ő ezt botrány nélkül nem bírná végigcsinálni.
Indexen olvastam, hogy Bayert csábította a Magyar Hírlap, de nem akart átmenni. Ez lenne a Hírlap bosszúja, vagy mi? :D
OFF

Szilvásynak hány testvére van? Okkult Péter mellett az István is, a friss kórházigazgató?

Szilvásy a veszett kutyák közé tartozik vagy a reformcsapat tagja?
Hát igen. Azért politikáról érdemben, logikusan vitázni nem egy könnyű műfaj.
Szerintem amikor az emberben kialakul (ha kialakul)egy többé kevésbé szilárd politikai nézet (amit vagy magától talál, vagy "hozza" otthonról), akkor egy idő után már csak az adott szemüvegen keresztül tudja látni a valóságot.
Idő közben azonosul az adott oldalla, érzelmileg is, és lehet egy bizonyo pont, ami után már képtelen "kívülállókén", hívös fejjel közelíteni bármilyen politikai témához.
Pedig nem lehetetlen azért legalább a másik oldal részigazságainak elfogadása.
Ezért látnék szívesebben 300 akárhány "doridot" a parlamentben, mert ők nem halmoznak föl egy csomó érzelmi töltetet, ami később meggátolná az érdemi vitát.

Megjegyzem, azért egy újságírónak jobban képesnek kellene lennie arra, hogy legalább néha levegye ezt a szemüveget, és legalább megpróbálja megérteni a másik érveit.

(és amennyire nem érdem "spiriális vezetőnek" lenni, ugyanannyira nem érdem a szenvedélyes beszéd sem, erre nem tudom miért annyira büszke).
Sárközy is végig higgadt volt pl. a tv-s vitán
(apropó, Európa)
Wow! Bayer Zsolt már kijött a gyakorlatból, szokatlan lenne neki egy ellenvéleménnyel vitázni.

Apropó, észrevette rajtam kívül más is, hogy Zorbi új médiamegjelenéssel próbálkozik? Lévai Anikó könyv. Havas Henriknek hagyja, hogy letegezze és a péntek 8-ban is tegeződött végre Bayer Zsoltival. Azért korábban vérciki volt, hogy "miniszterelnök urazták" és még zakót is vettek a tiszteletére.
Meg ez az roadshow a neten.
Tanul az Orbi a Fletótól? Juj.
"mintha olyan apróság már elő se fordulhatna, hogy az illető vállalkozás terméke a kutyának se kell, vagy nem hatékonyan termel, vagy bármi más. "


aztán ugyanvajon ebből melyik illeszthető rá az építőipari körbetartozásokra? amik miatt egyre több építészmérnök és építőipari kisvállalkozó lehetetlenül el?
TwÁ: ne írd meg Zorbi hazugságbeszédét a la Őszöd. Már megírták. Vagy ez is te voltál?
oszodibeszed.com/index2.php?section=10
nem én voltam. és ez szar.

Szilvásy.... hát lehet, h be kell vezetni a reformkutya kategóriát.

a tesó beprotezsálásával meg asszem megérkeztünk a mikola-öccs kitüntetéséhez. vagy tornóczky anitához. eh, megint írnom kell.
kukacka: Jaja, most éppen kurvára plebejus, ahogy vót mán' kurvára liberális, kurvára pógári is.
Mivel imádom az összeesküvés elméleteket, íme egy lehetséges verzió Bayer Zsolti távolmaradásáról:
Csakis és kizárólag miattad volt az egész. Meg az egész preSS-es fröcsögés is. Ez a bosszú a Zorbi-faszolásért.
Mert például ma is léleknyugodtan ajánlgatta a Csintalan az Index cikkét, szval mégse az Index a sátán, csak már muszáj volt rugni egyet miattad. Egyszerűen a puszta jelenlétedtől is bevadulnak.
Ez hogy tetszik?
:))
Carnivora

Szeretem a barátok közt. Halálra röhögöm magam rajta.
nem nagyon érdemes az ő indítékaikat boncolgatni, vagy túl sokat törődni velük. a múltkori hörrtévés anyag miatt biztos ki voltak akadva, mert azt idézgették, hogy nahát, dögkút, de hát erre csak azt tudom mondani, hogy nem muszáj HAZUDNI. bayer viszont a maga ura, feltételezem, nem a testületi hangulat vezérli. mindegy, nem fontos.
Hát Zorbi-faszoláson én nem egészen a hörrtévés postot értettem.
most még egy pár poldolgot muszáj lesz végigvenni, de jelzem, hogy vissza akarom színesíteni ezt a blogot kicsit, mert unom már ezt a két kakast.

miközben olyanok derülnek ki, hogy sajtból van a Mars.
index.hu/tech/urkutatas/mars070529/
RE: Tóta W. Árpád · www.worluk.hu/ 2007.05.29. 22:57:03

"Szilvásy.... hát lehet, h be kell vezetni a reformkutya kategóriát.
a tesó beprotezsálásával meg asszem megérkeztünk a mikola-öccs kitüntetéséhez."

Addig örüljünk, amíg nem a másik tesót nyomja be vmi fontos pozícióba :-)

hát igen, tulajdonképp közénk is lövethetne, ha sokat mászkálunk a teveutca körül.

"meg a tökéletes programnélküliség engem is bosszant..."

Rég óta olvasom az ilyen hozzászólásokat, és csak úgy
állnaívan megkérdezném: ellenzéki pártoknak szokott
olyanja lenni egy évvel a választások után?
Pl. az szdsz-nek, mszp-nek volt 1999-ben?

Aki most ilyet vár, az valamit nagyon nem ért.
Mondjuk meghírdetik. Van. Mit mondhatnak erre
kormányon? Köszi, van benne pár jó ötlet.
Ilyen jó kis konstruktív ellenzék vagytok?
Maradhattok azok a következő 20 évre.

Ezt a fidesz-program dolgot nyílván azok
igénylik akik egyébként az előrehozott
választásokat is, nem?


"ellenzéki pártoknak szokott olyanja lenni egy évvel a választások után?"

amennyiben "már holnap" át óhajtanák venni a kormányzást, akkor vmi tintaceruzás szkeccset illik bemutatni az útitervről...
Persze ezek a lukak csakis akkor érdekesek, ha élet lehet bennük. Mi másra lenne jó?
Nem lehet, hogy légyszar van az objektívon?
A sajt se rossz asszociáció, de nkább pont úgy néz ki, mintha valaki lőlapnak használta volna a fényképet :)
Meg az is nagyon feldobná a blogot, ha nem kellene 20 percet várni a frissítésre. Így nehéz pörgetni a témát.
Sok a bajom ezzel a "Gyurcsány hazudott" szöveggel. Ugyan volt itt értelmes ember a választások előtt egy héttel, aki nem tudta, hogy Gyurcsányékkal megszorítások lesznek és a gazdaság kakiban van? Emelje fel a kezét, aki nem tudta, aztán cseréljen pelust és inkább maradjon otthon a következő választáson, ha már nem tanult meg a politikus szájáról olvasni. Semmi meglepetés nem volt az őszödi beszédben. Ez ám itt a nagy ellentmondás, hogy akik a legjobban üvöltözik, hogy Gyurcsány hazudott, nem rá szavaztak, ergó legyenek marha büszkék, őket nem tudta megtéveszteni, de ne akarják már lenyomni a többiek torkán, hogy milyen hazug is ez az ember, mert bizony lehet, hogy ők is tudták. Ki volt téve két vödör szemét, és választani kellett. Választottunk egyet, most meg azok, akik a másik vödröt választották volna, vöröslő fejjel a fülembe üvöltözik, hogy de hát ugye megmondtam, hogy szemét van benne. De. Látom. Nyugi.
Had kérdezzek már valamit, itt mindenki olyan okos.

Miért így kampányolt a Fidesz tavaly, még mndig nem tudom (elképzelni sem) ?
lehet vicceskedni, de ez azt jelenti, hogy ennek a lyuknak vagy függőlegesek a falai (magyarán FÚRT), vagy egy bazinagy barlang, amiről levették a kupakot. valami akár lakhat is benne! nem tréfadolog!
"Ugyan volt itt értelmes ember a választások előtt egy héttel, aki nem tudta, hogy Gyurcsányékkal megszorítások lesznek és a gazdaság kakiban van?"


Nem volt. Ahogy értelmes ember azt sem hitte el, hogy Buktor nem, nem fog koalázni a kisgizdákkal.
Vagy valahogy a víz mosta ki. Esetleg a jég. Vagy vulkánkitörés eredménye (erre tippelnék). Vagy valamiféle földrengés-földcsuszamlás következtében zuhant be ott valami. Vagy el van baszva a fotó. Vagy bármi, tényleg lehet fúrt is, de egyelőre ennyiből nem lehet megmondonani. Oda kéne menni és megnézni...
RE: Tóta W. Árpád · www.worluk.hu/ 2007.05.30. 00:07:12

"amennyiben "már holnap" át óhajtanák venni a kormányzást, akkor vmi tintaceruzás szkeccset illik bemutatni az útitervről..."

Nagyon leegyszerűsítve:
Épkézláb programhoz szakértők kellenének (mármint valódi, igazi szakemberek, nem nagyokos megmondóemberek), valódi szakértők alkalmazásához sok pénz kell, pénz meg momentán nincs arrafelé. Hitelbe 2006 előtt dolgozhattak utoljára a narancsosoknak, mostanában nem hinném... Pénzük viszont csak akkor lesz, ha ismét kormányra kerülnek, az meg (pénz nélkül) legközelebb 2010-ben lehet esedékes (ha sikerül szájkosarat szerelni addigra Kövér és Mikola akusztikus interfészére). A kígyó jelenleg tehát a saját farkába harap: marad a blöff, a hergelés és a csodavárás, ezek mind ingyé' vannak. Előre hozott választáshoz ez persze kevés, tudják ezt sztem ők is, de legalább a Nagyvezír addig is úgy csinálhat, minha...

Andal,

"Nem mert belerúgni. Az őszödi beszéd kiszivárgott, május 26 és szeptember 17 között ugyanúgy nyomta tovább a süket dumát (nem fog fájni)"

Valoban, igazad van, nem rugott bele. Adott neki egy pofont. Hitelesebb lett volna az egesz moka, ha Megyo lecserelese utan kiall a nep ele, es elmondja.

Viszont, amit sokszor nem ertek, a masik oldal azt hiszi, hogy ha most azonnal lemondana sokkal jobb lenne minden. Ez szomoru merteku szuklatokorusegre vall szerintem. Nem fogjak eloidezni a nemzethalalt (harom ev talan nem eleg hozza), megcsinalnak egy kapkodva kitalalt programot atgondolatlanul.

Aztan a valasztasok utan johet az uj bohoc-csapat, kezdodik minden elolrol.

Szerintem nem kezdodhet el erdemi parbeszed, mielott nem lesznek tobben a fideszben a kompromisszumkepes, nem zsigerbol mindent elutasito emberek. Pl. nagyon nagyon hianyozna egy onkormi reform, de az ugye ketharmados.

Valaki irta, hogy miert nem ertett egyet eleg ember az oszi balhekkal... hat nem teljesen ertem hogyan erthetett vele barki is egyet. Az egesz egy rossz vicc volt. Forradalom es nepfelkeles. Persze. Tessek mar tukorbe nezni, vazz.
Arról persze nem illik beszélni, hogy a Marsnak egészen mások a légköri, geofizikai (marsofizikai?) és gravitációs viszonyai, tehát a geológiai (marsológiai?) jelenségeknek teljesen természetes magyarázata is lehet ottani viszonyok között.
Monjuk a Mt. Olympos is egy képtelenség lenne földi viszonyok között, ott viszont természetes és kész.

A tintacerkáig eljutottak.
Ja és volt egy jó pénzügyminiszterük, ma is
megvan. Azért magabiztosak egyébként
annyira, mert az az arc tényleg ott van a szeren.

Ja, még a beszédhez. Az mszp kampányt - ha jólrémlik -
Ron weber igazgatta. Csodálkoznék, ha ehhez a dumához
nem ő csúsztatta volna oda a szkeccset.
Nem ertem miert kovetkezne az, hogy furt az a lyuk. Persze erdekes felvetes, de egyaltalan nem kovetkezik belole semmi.

En persze szivesen megneznem ezeket a lyukakat.

Emlekezhetunk, hogy a marsi "csatornak" alapjan is sokan viragzo civilizaciot vizionaltak voros bolygotestverunk felszinere.

Tenyleg, miert buktak a fiuk? Annyira biztos voltam benne, hogy nyernek, meg is lepodtem a sorozatos bakik lattan. Biztos kiotolt mar valaki egyket osszeeskuves-elmeletet :)

Werbernek ehhez semmi köze, mivel belső beszéd volt.

Navracsics irányából jöhet vmi vállalható. A programalkotást ő kezdte el, és meglehetős súlya is lett neki. Meg párbeszédre is hajlandó. Sztem érlelődik már egy cikk a dögkút mélyén "Navracsics Tibor birodalmat épít?" címmel, fiktív szerzővel...

A marson régen csatornák voltak.
Ezek sűlyedtek el a lyukakban.
Vagy azokon keresztűl húzták be őket.

Drága jó TWA, ennek az áthúzott "gójként"-nak a kapcsán erős gyanúm támadt, hogy te egy méretes seggfej vagy.
Több ez, mint gyanú.
ja meg akkor már nem is volt Werber.
RE: Tóta W. Árpád · www.worluk.hu/ 2007.05.30. 00:14:00

"lehet vicceskedni, de ez azt jelenti, hogy ennek a lyuknak vagy függőlegesek a falai (magyarán FÚRT), vagy egy bazinagy barlang,"

Úgy néz ki, mint egy nagy földalatti (marsalatti :-)) üreg, amibe becsapódott egy meteor, és jól kilyukasztotta.

Esetleg a műhold lefényképezte a saját árnyékát :-) (Légkör nélkül elég éles kontúrja van.)

helló,

elég jó beszéd volt ez az öszödi, bár többet lát bele a közvélemény, mint ami valójában benne lehetett. Gondolom arról szólhatott, hogy GyF spontán helyretette a választási eredményeken örömködő szoci képviselőket, - akiket vérmérséklet szerint lehet akár vörös báróknak, vagy téeszelnök maffiának is láttatni, - regényes elemek kellenek a városi folklórba, de akikben akkor vszínűleg irritáló módon nem eshetett még le, hogy viszonylag dúrva dolgok következhetnek. Most már ők is tudják.
Dehát a beszéd "sikere" nyílvánvalóan nem jöhetett volna létre a Fidesz állhatatos rezonőrködése nélkül. Ők ugyan csak bizonyos elemeket erősítettek föl a beszédből, és tettek egy puccskisérlet hívószavaivá, de ezzel az eredeti olvasat is átcsusszant a köztudatba, és így lett ez a rendszerváltás valóban legnagyobb hatású beszéde. (Idáig talán OV "ruszkik haza!" beszéde vitte a pálmát, dehát ez már szakállas lett.)
Szóval végülis az országnak is leesett, hogy egy-két dolgot át kell szabni, mert különben...
Most még úgy látszik, hogy GyF bele fog bukni a dologba, és bár kevesen hiszik, hogy 2010 előtt le fog mondani, azt sokan gondolják, hogy a választásokat szégyenszemre el fogja bukni, (még kétharmados vereséget is összehozhat akár), és a diadalmas OV újra át fogja venni a hatalmat. Sokan valamiféle erkölcsi igazságszolgáltatást látnak ebben a forgatókönyvben.
Azért csendben jegyezzük meg: hosszú az út még addig. Alakulhat máshogy is. Három a magyar igazság, és remélem, hogy közösen meg tudjuk teremteni egy normális magyar jobboldal lehetőségét. Addig is a magam részéről a mostani jobbosok helyében kicsit visszafogottabban randalíroznék.
GyF hazudott? -Igen.
OV hazudik? - ?

Weber taktikus, nem csak egy kreatívigazgató.
Az egyész folyamatnak megkerülhetetlen része volt
egyfajta vallomás. Az, hogy nem nyilvános semmit nem
jelent. 200 ember + 200 házastárs + ? az már egy tömeg,
ugyanolyan marketing meló kell a keserű pirulához mint
30 vagy 30 000 000 ember esetén.

Elolvastam az eredeti tanulmanyt, azt irjak a mokusok, hogy biztos ureg. Leginkabb a hotani tulajdonsagai igazoljak a foltok ureg voltat.

Eleg izgalmas :)

Meg persze muszáj lépten-nyomon kis zöld űrlakók kacsóit beleképzelni minden lukba, különben hogyan bírnák az egyszeri adófizetők torkán lenyomni az efféle kutatások irdatlan költségeit.

Vagy azé ne legyek ennyire cinikus?
Szólni kéne a NASA-nak, hogy erről is a Fidesz tehet.
:)
Tényleg, Árpád, mi ez a kis odazsidózás a Szadi felé? Még anno nem te írtad a kommentekbe, hogy zsidózni ezen a blogon csak kreatívan és/vagy viccesen? Mert ez vhogy nekem egyik kategória se....

Persze értem én, hogy Jupiter vs. ökör, de akkor is meglepett.
Werber? Ő Megyóval bukott, nem?
Egyébként meg Gyurcsány sztem az a típus, akinek nem kell tanácsadó, mert ő jobban tudja.
Kristl 2007.05.29. 13:48:58
"Ha nem lenne divat antiszemitizmust keresni, nem lenne annyi antiszemita."

megfordítom...
ha nem lenne annyi antiszemita, nem keresné senki és nem is érdekelne senkit...

új fogalom mára: empatikus társadalom
RE: kukacka · www.kukacka.blog.hu 2007.05.30. 01:10:01

Nem lehet esetleg mégis vmi árnyék? Ha nem is éppen a műholdé, de vmilyen Mars körül keringő (vagy épp arrajáró) egyéb objektumé. Egy légkör nélküli bolygón kb. ilyennek képzelem az árnyékokat.

A Marsnak van légköre. 95% szén-dioxid, nitrogén és csekély víz. Igaz, hogy nagyon vékonyka, de van neki.

Nem néz ki árnyéknak, mert pereme is van.

Persze az is lehet, hogy valami rohadt nagy olajtároló, ami csak arra vár, hogy a földiek kiaknázzák.

De lehet valami orbitális űr-tehénlepény is. Ha már sci-fi kell.
:))

Meg persze lehet egy sima halastó. Ugyi ott a légköri visszaverődés nem kékre festi a víz szinét, hanem feketére, mert olyan vékony.

De persze lehet, hogy a marslakók legújabb IQ-tesztje a földieknek.

És persze az sincs kizárva, hogy a ruszkik voltak még a titkos-hidegháborús időszakban. Próbafúrásokat végeztek, esetleg rakétasilókat telepítettek, most meg röhögnek az amcsikon.
De az is lehet, hogy Photoshop.
:))
Ha az embernek van 3 perce, elolvassa a posztot, azt szevasz.

Ha van egy órája, elolvassa a kommenteket is.

Ha viszont a kettő között, akkor végignyargal a "pascal" találatokon, azaz a vele való vitán. És azt mondja: húbazz, de mennyire megy itten a falazás.


Tota! en is jobban hiszek a jetiben mint ezekben az ufo izekben, meg marslakokban
bar az tuti nem vagyunk egyedul, de a jeti kozelebb van:)

Nekem az tetszett volna ha ott az ülésteremben
fellázadnak. Pax tollakkal bombázzák Gyurcsányt,
majd megtámadják az emelvényt is.
Gyurcsányt lerántják. Páran megkaparintják a
mikrofont is, üvöltés, sikolyok.
A már-már kaotikus felforduláson csak a
rebisz emberei tudnak úrrá lenni.
A (ma már leváltott) rendőrparancsnok többször
megüti Gyurcsányt is.
(Hát mondjuk ezekből a túlkapásokból is látszik
- régi fideszes banda - , hogy hol tartunk).




"Werber? Ő Megyóval bukott, nem?"
Ezé gyanus.
Egyébként a kínaim az mosolyog.



amugy meg egyre erosebb a gyanum, hogy az oszodi beszed Gyurcsany tudtaval, akar kozremukodesevel, kerult ki
hogy O milyen tokos legeny
a jeti csak egy buta majom, lelövöm és kész. egy földönkívüli sokkal misztikusabb, jobb minőségű félelmet generál.

" Ügyfelét úgy hívják, Magyar Szocialista Párt. Bűne, mire ideért, annyi volt, hogy Romániában magyarellenes retorikával kampányolt. Azt sem ő találta ki. Ott ez divat. Régi divat, lehet vele kampányolni. Legfeljebb annyit mondhatott, hogy ne fogják vissza magukat. Ron Werber megvásárolható. Nem azért, mert jellemtelen, hanem mert munkaereje árucikk"

ettől én misztikusan féljek?



malacfül,
ezexerint te vagy az, akinek nem kell vállalkozónak lennie. Meg is értem, mert gond van nálad már a szövegértéssel is.
Talán GyF azt is megmondhatná végre, hogy mibe, vagy hogyan húzzon bele az ország.
Mert ez a kibszott noszogatás már akkor értelmetlen volt, amikor először elhangzott.
Hány mellékállást vállaljon még az átlagmagyar? Mennyire hanyagolja el még jobban az egészségét, a családját?
Mi ez, egy rohadt rabszolgagyár, ahol aki nem teljesít 200%-ot, azt ledarálják???

Akkor pampogjon GyF és TWA a teljesítményről, ha előbb leírják, hogy hány milliárdtól fosztotta meg az államot a 20%-os ÁFA-trükk!
tudom
voltam olyan hulye hogy tegnap pilota radiot hallgattam
jeti vs alien
"TWÁ"05.29. 21:58:33.-na mintha kezdene valami kibontakozni.Előző hsz.-eid a prakticismust idézik.Nincs vele csak egy bajom .Ami praktikusnak tűnik ma;-lehet,hogy holnap már átkozott.Most,ígérem,átolvasom ezen szemüveggel a postjaid.
"dx"05.30. 00:13:25.-na EZ itt a kérdés!??Jómagam mint le nem mosható bűnt róttam fel nékik.Nem lehet igaz ugyanis,hogy ebben nem volt semmi hátsó szándék.Kimondva:dögöljenek bele a szocik a taknyukba.
Mást nem látok.Sajnos azt sem,miként lehetne a szadeszt eltüntetni.
"csinálhatja a viktor. csak tudnám végre, hogy MIT! azt az államcsőd-receptet, amiről pofázik, vagy van vmi titkos Terv, amit csak a bayerzsoca és a többi csókos ismer?"

látod bazmeg, komám, ez a baj. :)
mit írtam neked 5 évvel ezelőtt?
azt, hogy amíg te/ti nem adtok megoldásokat, addig milyen alapon vártok el bármit is.
ráadásul 5 évvel ezelőtt te támogattad az államcsőd-receptet.
lényeg, hogy nem kiesni a nyeregből és a szerepből, az a szar, amit ov mond. nyilván az ő receptje més annál is államcsődebb volt, mint a mostani.
mondd ki, ide az szdsz kell, vagy az mdf.
hahaha...
Az igazságbeszéddel kapcsolatban, ha meghallgattátok, a végén hallható, hogy Feri nagy biztonsággal egy rakat hosszúlépés után ragadtatta el magát ennyire. Ebben az a vicces, hogy egy szalonspicces miniszterelnök blablázásából lett ekkora balhé. Egyébként az vesse rá az első követ, aki nem beszélt még sületlenséget részegen.
Tóta W. Árpád · www.worluk.hu/ 2007.05.30. 00:35:55

"Navracsics irányából jöhet vmi vállalható. A programalkotást ő kezdte el, és meglehetős súlya is lett neki. Meg párbeszédre is hajlandó. Sztem érlelődik már egy cikk a dögkút mélyén "Navracsics Tibor birodalmat épít?" címmel, fiktív szerzővel..."

Ugyanerre számíthat Rogán is. Kósa már meg van véve.
a navracsics-cikket meg is írom MN-stílben. tán még be is tördelem.
Nem sült galamb kell. Ezt sokan tudják. Csak galamb kéne, meg valami, amin megsütjük. Ki ezt, ki azt veszi el tőlünk...

GYF-OV mindegy, két ember hasonló politikusi kvalitással, de a tényeken nem lehet változtatni:

OV: lassan stabilizálódó gazdaság (sok hibával persze), társadalmi nyugalom, amiben megéri dolgozni, tenni valamit azért ami a miénk, és EZ a legfontosabb! Mellesleg komolyan vettek minket. Nem mindenkinek szimpatikus, de meggyőző.

GYF: Gazdasági és társadalmi válság. Az elmúlt egy év hazugságoktól hemzseg, mindent a másik oldalra kennek, akinek nem tetszik menjen az országból, mindenki nacionalista aki nem kussol... A Medgyessy által faintosan zanzásított sz@rkupac tetejére mint a kiskakas feltelepedett, bunkó, tapló tenyérbemászó és cinikus pofával osztja az észt. És közben rombolnak a háttérben, olyan mértékben, hogy el sem hiszem.... ezen kívül SEMMI nem történik. A világ röhög rajtunk, és lesben áll, mikor cincálhat szét. Egy olyan ember kormányoz, aki most, egy év elteltével is szemérmetlenül, somolyogva belehazudik a kamerába.

Egészségügy? Ezer meg ezer oldalt tele lehetne írni a keserűségről, reménytelenségről, a betegek kiszolgáltatottságairól.

Saját bőrömön tapasztaltam és NEM HITTEM EL hogy ilyen Magyarországon megtörténhet. Három és fél órát rostokoltam reménykedve a kórház csont öres várójában, majd közölték: egy héten csak 2 nap van rendelés, de reggel 8-kor kinyitják a várót du 4-kor meg bezárják, "tudja, a látszat".

Az egri kórház többszöri hívásra sem vette fel a telefont, majd a 10-15. próbálkozásra egy elgyötört női hang:
"szerencsére csak háromig vagyunk....."

NO COMMENT

A lényeg: ha a családtagok, a szomszéd, az ismerősök, barátok, munkatársak elkeseredtek, hogy képtelenek megélni, eladósodtak, menekülnek az országból, valami nincs rendben.

Éveken át szocinak vallottam magam. Ismerem személyesen a bagázst Nyakótól Újhelyin át Kiss Péterig, együtt buliztunk Lampherth Mónival, Török Zsolttal, sorolhatnám. És most szégyellem, hogy valaha is a párt közelében jártam....
nehez elhinni, hogy egy ivarerett felnott ferfi igy ir egy mai magyar politikusrol, mint teszi azt a publicista ur...
a) Hazudtunk reggel, délben és este.
b) Trükkök ezrei, ameleykről nektek nem is kell tudni...

Ha kiállna és elmondaná, hogy miért nem úgy kell érteni ezeket a mondatokat, ahogy látszanak, és hogy akkor konkrétan milyen eseményekre utalnak, amelyek kapcsán értelmezendőek, akkor talán sokan megnyugodnának.
OFF
Na, ezt vajon hogy hívják, amikor egy post újrapostolásakor valaki (@Geitenbeffer_) beírja, hogy első? :-)
ON
"a) Hazudtunk reggel, délben és este.
b) Trükkök ezrei, ameleykről nektek nem is kell tudni...

Ha kiállna és elmondaná, hogy miért nem úgy kell érteni ezeket a mondatokat, ahogy látszanak"

Ezek valójában Orbán Viktor öszödi beszédéből valók, csak egy ügyes vágó és egy beszédszintetizátor Ferire kente az egészet.

A beszédszintetizátor monnyon le!
Se malac, se okostojgli, se senki?
Még ilyet?! :)

Most nézem Bokrost a napkeltében, kicsit sértődöttnek tűnik a csóka....
Ami történt most az MSZP-ben, az klasszikus, minősített esete a sok lúd (megyei kisbárók) disznót (GYF) győz esetének. Ezzel nem is lenne gond, csak nagyon nem szeretnék kétharmados FIDESZT!
de ez mégis a Szocialista Párt, jelentős történelmi hagyományokkal, valamint élősködéshez szokott garnitúrával.


Ennél a résznél ugye nem csak a Döbrögikre gondoltál,hanem a többezer nyögdíjasra is és szocisegélyezettre is???
Talán a világháborúk után volt ennyire rossz a helyzet ebben az országban mint most.Fejetlenség zűrzavar.A piac beárazta Gordonblút is,megint leminősítettek.

Ki hiszi el azt,hogy a Gordongyerek jót akar ennek az országnak?
Van ennek gyereke?Mert akkor legalább gondol valamit a jövőre.Talán.
Tudom hogy a gyurcsánygyerkekeknek és az összes politikus fattyúnak meg van a jövője alapozva már,még az ükük unokáiké is.De ki szeretne egy olyan országban élni,ahol mindenki atomcsóró,kivéve őt?Ahol minden le van rohadva,csak az ő háza nem?
Ahol nincs jövő sem jelen csak a mocskos múlt.
Ahol mindenki öreg és beteg.


Biztos fasza lesz majd így élni sok politikusgyereknek.

Az enyémet ki kéne menekíteni a romok alól.És nekem is ki kéne menekülnön ebbőla gázai övezetből.Lassan ott tartunk hogy dobhatják az élelmiszercsomagokat helikopterekről.

Bulgária szintjén vagyunk.Szégyen.(
(áthuzott) gójként proligyerekként --> ezt kihagyhattad volna. Kár.
Kedves kiábrándult ballerek!

Mi szótunk ám előre, hogy itten bazmeg lesz. De le lettünk ugatva.

By the sok okos libber-baller, kik mindég kúrvára tudják, hogy a Mars fingta-e a fekete lukat, avagy fordítva (öszöd előtt, ill. öszöd után...)?

No, a balos modernyizácija megbukott, marad a fityeszes. Lehet aggódni miatta előre, de már csak autszájderként.

Mivelhogy a baloldal felfedte a lapjait és volt egy piros hetese, meg egy fekete kárója. Ők már kiestek a Nemzeti Meghújhodási Vetkőzős Pókerből. Úgyhogy kedves ballerek, welcome - immár nézőként kibicelve - a nemzeti sorskérdések mónikasójában. Részetekről ennyi, a széfben nem volt semmi, csak egy miniatűr tonibler, aki azt suttogja folyton: "Gordon! Gordon!", de ő Brown-ra gondolt, nem a Bajnaira.

(Rejtő Jenő klub: találós kérdés: miben van ez: "Tipoy!", he?)

Csá,

Paszti
Hat ha GyF az mszp-t valasztotta egyeni almai megvalositasara, valoban eleg nagy agyilag zokni.
A ló elszáll
2007.05.29. 04:00 Tóta W. Árpád
kedves arpi!

"Amikor a kétezres évek elején Gyurcsány Ferenc elhatározta, hogy visszatér a politikába,"
biztos vagy abban, hogy o dontotte el es enm a titkosszolgalat???

"az SZDSZ nagyokosai közt meg talán feszélyezve érezte volna magát műveletlen ... proligyerekként."
nagytokes proli ez jo!

"egy amolyan polgári, kapitalista tesz-vesz-város lesz itten építve"
micsoda? te nem olvastad a teszvesz varost?
abban szo nincs penzlenyulasokrol ingatlanuzerkedesrol, autopalyapenzlenyulasokrol, kozigazgatas szetcincalasarol, privatizalasrol, udulougyekrol...

miert nem a tetteibol itelsz, miert a programjabol???

Nahat!
@limbeau: limbeau 2007.05.29. 06:44:16
" Vannak ebben az országban olyanok, akik százmillákat szedtek össze és nagyjából normálisak maradtak. "

dehogy aki szazmillakat szed ossze az nem lehet becsuletes, tuti az adocsalas, gyurcsanynak is volt csak elevult ugye.

eleg baj hogy igy van. az lenne normalis hogy gazdagszunk... de ez a tipikus allampenzlenyulas, ez nem jelent sok menedzseri kvalitast..
@morpho: morpho 2007.05.29. 07:41:57
"A Világ összes politikusa a haverjait,rokonait,üzlettársait állítja a zsetonos posztokra.....Fletó is ezt csinálja,Ovi is ezt csinálta és amíg politikusok élnek a földön,ezt fogják csinálni."

meglehet, de eleg baj.
legalabb titkolniuk kene, vagy minimum szegyelljek magukat...

az a baj, hogy nem tanultak kadartol, sosem fognak nalunk elfogadni egy proccos, ujgazdagot vezetonek, a mi vezetonk, legyen szereny, puritan, aki nem penzert csinalja amit csinal...
@masterblaster: masterblaster 2007.05.29. 08:01:10
eszmeletlen mennyire tuldimenzionaljatok azt az oszodi beszedet,
senkit nem erdekelne, hogy hazudott, ha jol mennenek a dolgok.
de nem mennek jol.

"Az öszödi beszéddel csupán annyi a gond, hogy nem zárt körben kellett volna elmondani, hogy aztán Szili-ék ezzel próbálják megpuccsolni, hanem főműsoridőben a TV-ben, és akkor azt mondanám, ez igen, végre valaki őszintén beszél."
na es? es aztan kethetente mondott mast, leamortizalta seccperc alatt a nagy oszinteseget is.

"A reformokról pedig még bőven korai ítéletet mondani."
??? mirol beszelsz? a barsonyos reformokrol?

en megeletem egy olyan refromot is (1968) ami nem megszoritast hanem eletszinvonalnovekedest, gazdasagi es politikia mozgasszabadsagot eredmenyezett...

"Az igaz, hogy össze-vissza kapkodnak, de legalább végre elindult valami annyi év után."
lagalabb a kapkodast ne vegyuk erenynek, kozben azert még szetb@sznak egy smast.

""Működő rendszer"-nek pedig nem nevezném az egészségügyet, azon már rontani nem sokat lehet."
DE! rengeteget es jelenleg is rontjak tovabb. az a kivett 150 milliard nagyon hianyzik, raadasul europa egyik legrosszabb betegsegi es halalozasi adatainal... ez tobb mint hiba ez bun!

javaslom menj el orvoshoz eszakolaszorszagban, vagy ukrajnaban rogton dicserni kezded ezt a magyar vacakot!
@táltos: táltos 2007.05.29. 08:28:08
"akkor nem zavarta ferencet a mutyizós világ, a posztkádári szenny, amikor "megteremtette" a vagyonát? Csak most?"

EZ SZUPER!!!!
@Andal: Andal 2007.05.29. 08:52:33

"Gyurcsányék egy nagyságrendekkel nagyobb szarkupacot toltak ránk (csak nézd meg az államadósságot, adósságszolgálatot pl.), de erről nem illik sehol sem beszélni."

en igazan nem akarom vedeni gyurcsanyekat de tudod mit jelent egy nagysagrend?

tizszeres kulonbseget! a nagysagrendek pedig minimum 100 joszerevel ezerszeres kulonbseget...
ennyivel se az adossag se inflacio semmi nem nott!

minek hazudni? eleg rossz enelkul is a bizonyitvany!
süti beállítások módosítása