W

w.blog.hu

Tóta W. Árpád kommentál, szemtelenkedik, valamint permanens fogadóórát tart.
Régi cikkarchívum



Kommentelés - házirend

Wblog @ Facebook

Engedjétek hozzám

Kis heti hírlap 4-10 éveseknek.


Foglalod a kurvanyádat

A mozdonyhorgony
Úgy remélte, ezzel bekerül a Rekordok Könyvébe. De legalább a Jackassbe.

Elnöki pornó
Nagy baj, ha az elnök ribanc.

Nem jó a nemzetnek egyedül
Szuverén ország is lehet borzalmas hely.

Szent szar
A húsvéti alkotmány: szentséggyalázás.

A pedofilok védőszentje
A deviancia fincsi, de csak ha papok csinálják.

A gólkirály beszéde
Angela, te náci ribanc!

Győz a szittya förgeteg
Kuss, mi így szállunk le a bicikliről.

Együtt sikerülni fog
Bizonyítsuk gyalázkodással, hogy Magyarország szabad!

Kompország vitorlát bont
A finom kritikát meg lehet állítani, a brutálisat nem.

Foglalod a kurvanyádat
Nem ti vagytok a nemzet, sem a nemzeti oldal.

Utolsó kommentek

  • Brown094: Ha pénzt vesztett egy átverés miatt, vagy megadta adatait egy csalónak, akkor is visszakaphatja el... (2021.10.21. 23:05) Tribuszerné visszanéz
  • szódabár: Hát te sem vagy a tolerancia bajnoka. Hehehe. Felőlem mindenki azt csinál amit akar, nálunk a menó... (2020.12.26. 11:50) Isten fasza
  • Tahó Sandokan: Közben elkészült, bitangfinom. (2020.11.09. 15:20) Ajándék erős gyomorhoz
  • Tahó Sandokan: Nem számítottál kommentre, ugye Worluk? Tegnap jutottunk hozzá ehhez a szürke gombához (egy gombá... (2020.11.09. 14:43) Ajándék erős gyomorhoz
  • Reactor: Bírom az ilyen mérhetetlenül idióta hozzáállást...a falu élhetetlen közösség, mert ott nincs TESZK... (2020.06.26. 14:47) Vackor néni busza
  • Utolsó 20

Vár állott, most kőhalom

2011.04.03. 07:15 Tóta W. Árpád

Ha most vasárnap lennének a választások, a Fidesznek nem lenne kétharmada. Ettől még technikailag, jogilag megvan az, használata legális, még Brüsszel se szólhat be emiatt. De mint Őszöd óta tudjuk (Orbán Viktor szíves közlése), legális és legitim nem ugyanazt jelenti. 

Eddig megvolt a logikája azoknak a válaszoknak, indoklásoknak, hogy a zemberek felhatalmaztak minket bármire, a nép szava isten szava, Róma szólott, tehát kuss. Akinek még van hosszú távú memóriája, az emlékezhetett arra, hogy az intézkedéseiknek gyakorlatilag egyikét sem ismerhették a zemberek, amikor a felhatalmazódás megesett. De a közvélemény-kutatások nagyjából megtámasztották a médiatörvényt, a válságadókat és a magánnyugdíj-pénztárak kirablását, továbbá az egészpályás letámadást. A mostani adatokból már az látszik, hogy az eredeti sokaság jelentős része megvonta a bizalmát.

Emiatt nem kell lemondani. Sem megtorpanni a kormányzásban; különben nem is lehet, a kötelességek szorítanak. Viszont a kétharmad többé nem a mindent vivő adu. És minél több döntést indokolnak kizárólag ezzel, annál kiáltóbb lesz az ellentét, annál nyilvánvalóbb a hazugság, és annál üresebben hangzik, amikor a nemzet egészének nevében nyilvánulnak meg.

Eddig tartott a szabadrablás.

Érdemes meggondolni, hogy megérte-e egy évig halogatni a megszorítást avagy reformot, és a kegyelmi állapotot arra pazarolni, amit eddig végeztek. Tanulságos visszalapozni a jobbos véleményeket, a népszerű világmagyarázatot, miszerint a határozottan idegenszerű Schmitt Pál, az Alkotmánybíróság szétzavarása, a totális médiakontroll szerencsésen elbukott kísérlete mind-mind ahhoz kellett, hogy aztán roppant hatékonysággal, határozott mozdulatokkal menthessék meg az országot. Hogy mindez a jó kormányzás előfeltétele volt.

De mire kiépült a gépezet, elkopott a támogatás. A Fideszt ma már nem választaná meg teljhatalmat biztosító többség – vagyis a kétharmaddal épített kormányzati struktúra gátlástalan használata ellenszenvet vált ki. Ezért a kétségbeesett, klimaxos társkeresés, hogy alkotmányozzon már velük valaki. Ezért a pánik a népszavazás ötletétől, a szofista csűrcsavar, hogy hatvan oldalról úgyse tudnak dönteni a zemberek. Bezzeg az egészségügy finanszírozását tökéletesen átlátták, mint ahogy az is tök nyilvánvaló, hogy ugyanezek az emberek pontosan ezzel az alkotmányozással a Fideszt egyenesen megbízták, éppen az ő akaratukat hajtják most végre. Hogyne, logikus. 

Innen még mindig lefele fog csúszni az a grafikon, ahogy az elvonások egyre kézzelfoghatóbbá válnak. Azok az elvonások, amelyekről azt hitték, hogy elkerülhetőek, ha a bankokat meg a Tescót csapolják meg. A megszorítás, aminél jobb ötletnek tartották a nyugdíjkasszák államosítását. Rettegtek attól, ami most következik. Pedig a népszerűség elillanásával az eddigi tettek is átértékelődnek. A Schmitt Pállal jelképezhető első év a megszorító csomag fényében már azoknak se fincsi, akik eddig lenyelték. A bankadó is addig tűnt jó ötletnek, amíg a megszorítás helyett volt. Mellette már ugyanolyan keserű.

A vezénylő tábornok a civileknek csak egy ordító őrmester.

Nyugi, alternatíva még nincs. Az egyetlen másik miniszterelnök-jelölt a táblán Gyurcsány Ferenc, de ő is csak azért, mert már volt miniszterelnök egyszer régen. Úgy rémlik homályosan, valami gond volt vele, de hogy pontosan mi is, arra napról napra kevésbé emlékszem. Mindenesetre ha most vasárnap lennének a fent említett választások, aligha győzné le Orbán Viktort.

Pedig nem legyőzhetetlen.

Semmit sem felejtett, amit tanult, az meg nem működik. Stílusa, nyomulása ismerős az első kormányzásából, már akkor pont így viselkedett volna, ha kétharmadot szerez. Akkor is megpróbált ledózerolni mindenkit, aki vitatkozni próbált, bár Schmitt Pált még nem gyurmázhatott magának, egy Polt Pétert azért alkotott. És ni, most is előhúzta, és megcsinálta megint a prosztatamasszőr közmédiát, szóval hozza a formáját. 

Mégis legyőzték. Nem egy hozzá hasonló primadonna, nem egy másik páncélos lovag ütötte ki a nyeregből, hanem egy csökkent beszédkészségű, tutyimutyi kopasz káder, Medgyessy Péter. Nem volna sportszerű az ő győzelméből kivonni a szociális demagógia áldozatait, de bőven benne volt abban pusztán a tény, hogy nem olyan tornatanár-jellegű egoista hitszónok, mint az Orbán. 

A Fidesz nem sebezhetetlen. Az idő múlásával a stílusa, a nyomulása, a nevetséges médiapolitikája, álszentsége egyre fárasztóbb, ahogy 2002-re is elég volt már a zászlócsattogásból. Az alternatíva olyan figura lesz, aki előre megmondja, és el is lehet neki hinni, hogy nem a földtörténeti léptékű teljhatalmat akarja, hanem csak a miniszterelnöki állást. Annak lehetőségeivel és korlátaival. Olyan miniszterelnök-jelölt, aki nem mindannyiunk apukája akar lenni, csak ügyintéző. Az állandó királydrámába belefáradt idegeknek 2014-ben egy szerény, nyugodt igazgató kell, nem nemzeti hős. Már tapintható az idegesség amiatt, hogy esetleg lesz ilyen jelölt.

De ha mindaz, amit eddig tettek, védhető, akkor nincs miért aggódniuk. Megszavaztak mindent, hogy utat adjanak a feltámadásnak. Amikor nevüket adták a sunyi alkotmánymódosításokhoz, a közröhej köztársasági elnök kinevezéséhez és a többihez, bizonyára azzal nyugtatták magukat, hogy Viktor mindent kitalált jó előre. Úgyhogy nyugi, menni fog ez, kár aggódni azon, befértek-e majd a kétszáz fős parlamentbe. Egész nyugodtan odaírhatjátok a neveteket az alkotmány alá. Nemsokára megint felvirrad, és ti újra büszkék lehettek. Amint beérik Matolcsy György gazdasági zsenije. 

Fotó: darthwalk



Címkék: orbán fidesz gyurcsány program bajnai

846 komment · 17 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://w.blog.hu/api/trackback/id/tr672795244

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Időközi parlamenti választás 1. 2011.04.03. 19:21:27

Az egyéni választókerület: Hajdú-Bihar megye 6. sz. EVK - székhelye: Püspökladány - települései: Báránd, Bihardancsháza, Biharnagybajom, Bihartorda, Földes, Kaba, Nádudvar, Nagyrábé, Sáp, Sárrétudvari, Szerep, Tetétlen A választás IDEJE: 1.ford...

Trackback: Így még sámlit se fabrikálnak 2011.04.03. 14:17:44

Kolláth György szerint tökmag-alkotmány készül: olcsón mérik, a zömét kiköpik, a maradékát a szemétbe dobják. Fanyar humorral szedi ízekre az új alkotmány tervét az Alkotmányoz(z)unk című írásában, az Alkotmányunk jelene és jövője, valamint az Elemzés...

Trackback: Törvényt sértett a Fideszért a hirdetési újság? 2011.04.03. 14:16:59

Legalább három törvény több paragrafusát is semmibe vette a hódmezővásárhelyi Szuperexpress, hogy a Fidesznek segítsen megtorolni egy vírusvideót. Ha egy lerövidített hangfájl felbukkanása miatt törvénysértő hirdetést rendel és személyes adatokkal szó...

Trackback: Már 1,1 millió új állás kellene 2011.04.03. 13:01:11

 A korrigált KSH-adatok szerint csak 3,743 millió embernek volt állása a tavaly december és idén február közötti időszakban, ez az érték rosszabb a kedden közöltnél. Egy hónap alatt 33 ezerrel csökkent a geci foglalkoztatottak száma, de a taval...

Trackback: Brüsszelben csatázik az alkotmányon az geci MSZP és a görény Fidesz 2011.04.03. 13:00:33

A segg nemzeti jelképeket becsmérli külföldön a magyar baloldal, mondta csütörtökön Brüsszelben kifingott közleményében az szopóskurva Európai Parlament magyar néppárti képviselőcsoportja (Fidesz-KDNP); a geciputtony vádat az szarcsimbók MSZP vissza...

Trackback: Az új alkotmány is vitát kavarhat Európában 2011.04.03. 13:00:05

 A fõfasz legfontosabb európai alkotmányjogi testület, a szopósállat Velencei Bizottság keményen kritizálja az picsafüst új alaptörvény-tervezetét. A testület szerint az anyabaszó előzetes alkotmányos normakontroll kiterjesztése alááshatja az c...

Trackback: Mit jelent a 2/3? És mit nem? 2011.04.03. 12:56:53

A többségi szavazat nem konstituál tényt, még csak a jó megoldást sem. A többségi döntés az, ami: a többség azt tartja jobbnak/kevésbé rossznak. Ez a probléma általában a demokráciáé, nem csak a jelenlegi kormányról szól. Eredetileg a demokráci...

Trackback: Mit jelent a 2/3 és mit nem? 2011.04.03. 12:54:01

A többségi szavazat nem konstituál tényt, még csak a jó megoldást sem. A többségi döntés az, ami: a többség azt tartja jobbnak/kevésbé rossznak. Ez a probléma általában a demokráciáé, nem csak a jelenlegi kormányról szól. Eredetileg a demokrácia...

Trackback: Új alkotmány - a szimbólumokon túl 2011.04.03. 11:57:33

Az új alaptörvény nem elsősorban új szimbolikájával, hanem éppen - a viták által nem érintett - technikainak tűnő módosításaival hozhat jelentős változást. Így többek között az új Alkotmány átalakítaná az állam szociális szerepvállalásáról alkotott fel...

Trackback: Választójog határon túl 2011.04.03. 11:57:16

A kormány vezetői az utóbbi nyilatkozataikban természetesnek vették a határon túli magyarok választójogát. Kérdéses azonban, hogy erre milyen módon és formában kerül majd sor. A részletekről keveset tudunk. A kiszivárgott információkra, a nemzetközi pé...

Trackback: Az új alkotmány megsértésének hat módja 2011.04.03. 11:48:48

Orbán Viktor új felalkotmánya  az ötéves terv szerint 2012 január elsején fog életbe lépni. Addig következmények nélkül sértegethetjük, érdemes tehát kihasználni a lehetőséget! Az alábbiakban egypár gondolatébresztő ötletet adok közre ehhez. 2012 ...

Trackback: Rákócza Richárd: A férgese felhullik 2011.04.03. 11:40:55

A kétharmad nem volt elég. Hulljon a férgese. Felfelé....

Trackback: Gulyás Gergely és az alkotmány: 2008-ban még jó volt a jelenlegi 2011.04.03. 11:40:54

Gulyás Gergely hétfőn az index-tudósítás szerint a következőket találta alkotmányozási szükségessége melletti érveknek:"A jelenlegi alaptörvényből hiányoznak a világos értékek, nem derül ki, hogy mit gondol a nemzet a múltjáról és jövőjéről, és ...

Trackback: A kuruc.infó módszerét használja Lázár János? 2011.04.03. 11:39:37

Lázár János igen kínosnak érezheti azt amit a szegényekről mondott. Először a szövegkörnyezetről hazudozva beszéltek hamisításról, noha nem megélhetési politikusokról beszélt ott Lázár, mert a kifejezés sem szerepelt a szövegben. Most azonban bedurvult...

Trackback: Jelentéktelen alkotmányozás 2011.04.03. 11:10:51

p { margin-bottom: 0.21cIgaz és mélységesen demokrata állítás: a választók nem tudnának okosan dönteni egy hatvan oldalas szövegről. A Miniszterelnök Úr valószínűleg nem téved. Megkockáztatom, abban sem tévedne, ha azt állítaná, az emberek nem tudnak d...

Trackback: Utcára menni 2011.04.03. 11:10:13

p { margin-bottom: 0.21cm; }Új alkotmány – pardon! Alaptörvény –, új jogok, komoly kötelezettségek. A szociális jogok léha sóhajként, óhaj gyanánt kerülnek majd kodifikálásra, mostantól semmi nem biztosítja majd betarthatóságukat. Az első ...

Trackback: Vár állott, most kőhalom 2011.04.03. 10:48:01

A vezénylő tábornok a civileknek csak egy ordító őrmester. De nyugi, alternatíva még nincs.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@arton88: +
1 Ez megint múltba révedés, a jelennel kellen foglalkozni nem a múlttal, ez nem visz előrébb.
2 Nem kell rájuk szavazni és akkor nem kerülnek be a parlamentbe, így lehet a legnormálisabban "megbosszulni" a sérelmeket. Mivel ennek ellenére kerülnek be parlamentbe szép számban kommunisták ezért szerintem akkora nagy igény nincs erre a boszorkányüldözésre.
@Könnyen elkaptuk, uram!:

48-ban és 56-ban sem volt homogén a forradalmárok összetétele, sokan sokmindenfélét akartak.
Vannak pozitív hőseink is, csak azok sajnos sosem a mainstream irányzatok által favorizáltak voltak.
@nu pagagyí: Olvass már utána a konzervatív liberalizmusnak kérlek. Azért mert egyik ágában hiszel attól még a többit nem kell kizárni a liberalizmusból.
@sárkányfő: Mivel korlátozod alkotmányos és demokratikus jogait, igen büntetés.
@arton88:
ők egy egész nemzet alkotmányos és demokratikus jogait korlátozták, évtizedekig. meg kínoztattak és öltek embereket. szerintem örüljenek hogy börtön nélkül megúszták. ennél finomabb büntetés nincs is.

a múltat meg nem lehet semmibe venni, ez struccpolitika, így csak gyűlik a sok kosz a szőnyeg alatt, és elbukunk benne. ha a múltat nem zárjuk le, itt kísért, és mérgezi a jelent.

az viszont igaz, hogy ez nem sok embert zavar. igénytelen ez a nép, a saját múltjának tisztába rakására sincs igénye. meg gyáva is, fél szembenézni a múlttal.
@arton88: Utána olvastam, talán neokonzervatív lehetsz.
@Bathory:
"Attól hogy a magántulajdon védelme nem az alkotmányban lesz, meg hogy nem lesz benne a megélhetéshez való jog, még nem fog senkinek az élete megváltozni."

Dehogynem fog megváltozni! Akinek van, annak nem lesz, mert ellopja az, akinek a megélhetése nem lesz biztosítva. Szép új világ következik: aki kapja, marja alapon minden azé lesz, aki megszerzi.
Tényleg ezt akarták a választók?
@sárkányfő: Magyarország a ruganyos gerincű emberek népe. Ebből itt túltermelés van. Ők azok akik valójában sem nyilasok, sem kommunisták, sem demokraták nem voltak, de minden rendszerben jól jártak.
@trabant: Én az önvédelem jogának is örülök. Végre a cigányok baltával és vasvillával várhatják majd, a "Semmi Közöm a Magyar Gárdához" polgárőr különítmény túrázóit.
@sárkányfő: Egyetértek büntessük meg aki bűnös, de ezt akkor és ott kellet volna. A bosszú miatt meg nem fogom feladni a jogrendet és precedenst teremteni, hogy bárkit bármikor bármivel meglehet vádolni.
Ha ennyire gyűlölöd őket mért akarsz annyira hozzájuk hasonlítani és a saját alaptomos diktatórikus módszereiket felhasználni.
@nu pagagyí: Inkább klasszikus vagy konzervatív, mert ma a neoliberálisok tűzik a zászlajukra a pozitív diszkriminációt ami enyhén szólva megvetek. Bár elég sok mindenben értek egyet a konzervatívokkal, mondjuk manapság eléggé összemosódott a kettő. Mindenesetre eléggé eléggé középre húzok csak néha ugrok ki szélre :D
@nu pagagyí: Egy értelmes ötlet volt a FIDESZ-től, ne csak azután védhessem már meg magam, hogy lelőttek.
Árpád, komolyan, miért nem állsz neki felépíteni egy tótawé-i értelemben tökéletes politikai csoportosulást? Te lehetnél az 1. sz. tagkönyv tulajdonosa.

2014-re - ha kicsit is komolyan vennéd a dolgot - akár az 5% is befigyelhetne. A Modern Képmesékkel a legitimációs bázist már megfelelően kialakítottad.

Megmutathatnád, hogy nemcsak pofonokat adni, de pofonokat kapni is milyen ügyesen tudsz!

Hm?
@arton88: Hány értelmes ötlet fajult már el? Azzal egyet tudok érteni, hogy a jogos önvédelmet másképp szabályozzák, azzal viszont nem, hogy pusztán a vagyon védelmében le lehessen puffantani valakit.
@nu pagagyí: Persze hülyéknek ne adjunk fegyvert (lásd USA), de ha betörnek hozzám és mondjuk késsel támad rám esetleg valamelyik családtagomra akkor had lőjem már le.
@arton88: Pont ezt mondtam én is. Aki fegyverrel kopogtat az megérdemli. A mondatom másik fele arra vonatkozott, hogy a vagyon védelme viszont nem ér meg egy életet.
@nu pagagyí: Ebben teljesen egyetértek veled, hogyha valaki lekapja rólam az utcán a táskát akkor ne ereszthessek bele mindenki előtt egy tárral.
@sárkányfő: Rückwelz-ben felejtetted a váltódat, vigyázz elgázolsz egy brontoszauruszt
@Bathory: " Az államosítás meg kb. annyira komoly, mint a szokásos hisztériák"

A MANYUP simán államosítás volt egy kis zsarolással fűszerezve. És mivel az elvett pénz kb 2012 végére elfogy addigra ürítsétek ki az egészségpénztári számlátokat. SZVSZ az lesz a következő.

Meg persze egy külföldi bankszámla sem árthat...
Gratulálok. Gyurcsány országellenes merényleteire "egyre kevésbé emlékszel már", de Orbánnak ordítozva hányod a szemére mind a mai napig 1998-2002-t. És még büszke is vagy rá.
Téged is megevett a rozsda, kedves Árpád!
@nu pagagyí:
Okosan és röviden próbálod elmagyarázni, hogy miért rossz az irány. Sajnos ezek a bér kommentelők úgy sem akarják megérteni, mert őket igazán nem is érdekli, hogy mi történik az országgal. Nem hiszik el, hogy ez velük történik.
Egyébként, úgyis az lesz amit ők akarnak, hogy várjuk meg amíg a Fidesz intézkedései beérnek és majd akkor lázadjunk.
A 3 Millió 300 alatt kereső hamarosan rá jön, hogy rosszabbul járt, a 6 Millió eltartott is rá jön, hogy rosszabbul járt.
Akkorra kell egy ütőképes pártalakulat, amely alternatívát tud nyújtani a népnek.
Ennek egyik lehetséges embriója a Gyurcsány Ferenc vetette, Demokratikus Koalíció.
@kvasztics47: én is követelem jöjjön vissza a fleto lopni... a mostani nemzeti szín szalagos lopást nem szeretem. sok utat! völgyhidakkal és alagutakkal!!!
@Bathory: "Az AB visszakapja a hatáskörét, te meg a pénzedet. De próbáld meg a manyupból megszerezni a veszteséget vagy az elmaradt hasznot."

Gondolod, hogy ebben az országban az előrelátható jövőben bármikor lesz olyan pillanat amikor 3000Milliárdot bárki vissza tud adni? Te hol élsz ember??!

Másrészről..

Tegyük fel, hogy az AB (a vicc kedvéért) holnap hoz egy olyan döntést, hogy az einstand nem mehet és vissza kell adni a lét a Zembereknek.

Hála Matolcsynak és a minisztériumának, majdnem 81%-a az éves büdzsének felhasználódott Február végére. Ez azt jelenti, hogy még a legmézesmázosabb optimista eshetőséggel kalkulálva is Április végére elmegy a TELJES 2011-es büdzsé. 8 hónapot miből finanszírozol amikor a kutyaütők a szektroradók után is sikeresen elbaxták a tavalyi hiányt?

Vége.. ennyi!!

Gondolom az megvan mi történik ha nincs miből fizetni a közigazgatást a nyugdíjasokat, segíteni a MÁV-ot és a BKV-t, valamit a külföldi tartozásainkat és kamatkötelezettségeinket teljesíteni.

A MNYP pénzt a szektoradókat azért kell elkölteni, mert a FIDESZ és ezen belül Matolcsy alkalmatlan gazdasági politikája az utóbbi 12 hónapban ennyibe került!!!

Ülj le és gondold át! Aztán gondold át még egyszer! Matolcsy bénázása és kísérletezése miatt 3millió ember 13 éves megtakarítását és a bankadót kell lekölteni, hogy ne legyen államcsőd.

Ezek után merd azt mondani nekem bazdmeg, hogy a tetves bankoktól és a nyugdíjpénztáraktól kell félnem!!! A bankok sem angyalok, de a közelében sincsenek ennek a tróger bandának!

Várom a válaszod!
próbáltam beleolvasgatni a kommentekbe... fárasztó... kihagyom ;)
@a-kis-herceg:
Te nagyon egyszerűen gondolkozol.
Lopás mindenkor, mindenütt volt, van és lesz.
Egyébként a Fidesz kormánynak óriási apparátus áll rendelkezésére, és nem is elfogulatlanok, még sem tudtak Gyurcsányra bizonyítani akár egy fillért is.
Ezzel szemben 10 hónap után sorra derül ki a Fideszes politikusokról, hogy nem lopnak, csak több pénzt vesznek ki a közösből, mint ami jár, a rokonokat, barátokat, híveket, állami fizetéssel látják el még, csak lopniuk sem kell.
Ezért "fogyik" olyan gyorsan az adó forintjaink.
Pusszantalak!
@Squid: Ezekhez kepest a bankok ministrans kisfiuk! :o(
@kvasztics47: ez nem lopás amit a fides csinál.

fides = törvény.

ez most a jog. intézményesült...
@arton88:
Ráadásul az 56% is csak 52,73% volt.
Milyen KÉTHARMAD? Az nálam 66,66%.
@Ringlósztár: nyugi az parlamenti 2/3

a lakosság 27%a volt (2 706 292)

nyugi most az egyfordulós egyéniben elég lesz (küszöb és kompenzáció nélkül)

10% os részvételnél a választók 20-25% (függően hány jelölt van)

azaz az ország lakosságának 2% ával szinte 100% os parlament hozható össze...
@Bathory:
Milyen veszteséget ember?
Még mindig ez a hivatalos irányvonal?
Még a feleségem is 88.000 forint REÁLHOZAM-ot vehet fel, pedig mindössze 600.000 ft volt a MNYP egyenlege.
Ismered a reálhozam fogalmát?
A világtörténet láthatárán belül senki sincs,aki a hatalmat kibirta volna. A legtöbbre még Periklész vitte,aki iparkodott minnél kevesebb ember szeméből könnyet fakasztani.
A hatalom következménye annak a desperát extraverziónak,amely miután az ember saját sorsával nem megy semmire és saját lényének feladataival nem bir,a másikat akarja arra kényszeriteni,amit ő maga nem tudott megtenni.A kifelé való követelésalapja, hogy zátonyra futott.Hatalom ,vagyon,hir a kétségbeesett extraverzió beláthatatlan területe,nem hazugság,nem egyszeri és kényszerű hazugság, hanem súlyosabb elhazudott egzisztencia a hazudozások határtalansága,és szövevénye,a tisztátalan és korrupt élet rendszere,aminél csak egy rosszabb van,ebben a világban élni és másoktól tisztaságot követelni azon az alapon,hogy a követelményt ő már teljesitette.A diktátor nem tud egyensúlyt teremteni az aktivitás és a kontempláció között.Külvilágmohóság,amely benne esemény-mohósággá lesz, az utolsó pillanat izgalmának gyönyörében él, ebben szóródik szét,a mindennap-elméletekben,amelyeknek másnap semmi értelmük többé.Mivel nincs ember, aki a hatalmat kibirta volna, az élet dicsősége éppen a hatalomról való lemondás lett. A hatalom alatt mindenki összetört,nem tragikusan hanem tisztátalanul,nem dráma lett belőle,hanem skandalum,mert a hatalom demoralizál,és minnél inkább kizárolagosabb,annál inkább.

( Hamvas Béla)
@a-kis-herceg:
Valóban nyugtatnom kell magamat, amikor újra kezdik az ócska dumát, miszerint a mnyp megtakarításom azzal, hogy a Szeretett Vezető 2. kudarcos kormányzása 2 év alatt elszórja a MÁV-ra, BKV-re és debreceni stadionra, tulajdonképpen meg lett védve és ne pampogjak.
@Ringlósztár: 13 évre 13%? Gratula, csak az a baj hogy azinfláció a töbszöröse volt.
@Bathory: "13 évre 13%? Gratula, csak az a baj hogy azinfláció a töbszöröse volt"

Ne zavarjon, hogy csak a reálhozamot fizetik ki, azaz csak az infláció fölé eső hozamot aranyapa! Tehát a hozam = Infláció+13%, amiből 13%-ot fizetnek ki.

Ha gondolod lerajzolom zsírkrétával is!
@Squid: Tehát évi 1%ot kaszáltál reálba? Minden hájjal megkent lehet a brókered, a lekötetlen bankbetét többet hoz. Remélem pénztártag maradtál, gondold el, így 100 év alatt duplázod a zsetont!
@Bathory: "Tehát évi 1%ot kaszáltál reálba? Minden hájjal megkent lehet a brókered, a lekötetlen bankbetét többet hoz. Remélem pénztártag maradtál, gondold el, így 100 év alatt duplázod a zsetont!"

Tereljed csak a témát, nagyon vicces ahogy vergődsz!

Egyrészt nem az én hozamom, másrészt mind MINDEN tőzsdei befektető a példában felhozott eset is brutál veszteséget könyvelt el a válság első 1-2 évében.

Emellett csak, hogy a témánál maradjunk, én inkább a MNYP-ben tartanám a nyugdíjamat mint a pénzügyi analfabéta Matolcsy kezei közt.
@Squid: "majdnem 81%-a az éves büdzsének felhasználódott február végére"
Szerintem is egyedülállóan magas az a 81%, DE nem az éves büdzsé 81%-a fogyott el (az valóban katasztofális lenne), "csak" a betervezett hiány 81%-át abszolváltuk 2 hónap alatt. Azaz a többi 10 hónapnak gyakorlatilag nullszaldósnak kell(ene) lenni, hogy a hiánycél tartható legyen.
Így is gáz, de nem ugyanaz...
@Ringlósztár: Én is ezt próbáltam bizonygatni, hogy ne a választási eredményből induljon ki a népszavazás sikerével kapcsolatban, mert a 2/3 az egyénivel jött össze ami népszavazáskor nincs.
@Bathory: 4,1 % jelenleg az infláció

OTP látra szóló (nem lekötött) kamat: 0,15% azaz a reál hozam 0,15-4,1=-3,95

átlagos banki lekötések (nem akciós) jelenleg 2-4% tehát a reál kamat=-2,1/-0,1
@Squid: 13 évig válság volt vagy mi a szent szar? Hogy ez az össz. hozamod...
@Bathory: Évi 50%ot nyugodtan lehet csinálni hobbiból, ehhez még nem kell daytradeelni. Aki a nyugdíjára épít, állami v. magán, az éhezni fog és megérdemli.
@Bathory: Különítsd már el a hozamot meg a reálhozamot. ha 5% az infláció és 6% a kamat akkor lehet 6% volt a hozamod, de a reális hozamod csak 1%.
@Bathory: 50%-os hozam? kinél? milyen befektetési forma?
@arton88: részvény természetesen, handpicked, nem alap, bár idén alappal is lehetett kaszálni.
@Bathory: Hogyhogy kinél? Nálam. Nem magyar brókecég, neten mennek a megbízások. De a magyarok sem rosszak, csak a díjak, költségek fajlagosan nagyobbak, mert kevesen tőzsdéznek.
@Bathory: Ja, ennyi erővel Vegasba is mehetnél, vagy bejön vagy nem. Aki tőzsdén akar megélni ő dolga, de a nyugdíjam nem kockáztatnám.
@Bathory: Tőzsdéztem ismerem a rendszert. Mondjuk ott is bróker végzi a dolgot (őt fizeted), mivel sajnos MO-n te nem "mehetsz be" a BET-be csak bróker, ezért elég paraszt módon lehúznak.
@arton88: Hát lehet veszíteni, igaz, aki nem akar kockáztatni, ne kockáztasson.
@arton88: Bét-et érdemes elfelejteni, van vagy 10-12 részvény aminek forgalma is van aztán annyi. Vannak jobb helyek, ma már mindentől csak két kattra vagyunk...:)
@Bathory: pontosabban 4, a Bluechipeken kívül mással nem nagyon érdemes kereskedni. Külföldit is próbáltam, nem az én színvilágom.
@arton88: "50%-os hozam? kinél? milyen befektetési forma?"

Ne idegesítsd! Sok a dolga, mert a milliárdjait még ebben az évben meg fogja duplázni.
Különben is miattad váratja a Wall Street-i befektetők kérelmező csapatát, akik mély hódolattal kérik fel, hogy vállalja el az USA pénzügyminiszteri posztját.
@arton88:

@eMeL:

Pl. árupiaci termékek, a stagfláció nagyon kedvez ezeknek. A recessziót nem tudják elkerülni, mindössze a deflációs recesszióból, stagflációs recessziót csinálnak.

És ez nem újdonság, hanem menetrendszerű történet:
bestamericangold.com/Dow-Gold-Ratio.jpg

Újra írjuk a 70-es éveket…

A quantitative/qualitative easing című bűvészmutatvány garantálta a piaci lufi újrafújását – ez volt a célja…

És nem tudják abbahagyni… semmis sem változott, a rendszer ugyanúgy csődben van mint 2008-ban

Inflate or die! Ez itt a jelszó!

Jól lehet manapság spekulálni…

Pl. a legjobbak egyike

silverprice.org/silver-price-history.html

(potenciális árupénz + hatalmas ipari kereslet)

2004-ben 5 USD, egy évvel ezelőtt pedig 12 USD volt egy uncia ma 38 USD,

Ez már pl. önmagában nagyon szép. Ezüst certifikát pedig a BUX-on is van.

PS: nem vagyok biztos abban, hogy a magán-nyugdíjpénztár olyan nagy durranás lesz. Leginkább állampapírba fektetnek + „biztonságos” részvényekbe – ezek után nem meglepő az alacsony hozam.
@arton88:

CPI mellett RPI-vel (retail price index) is számolhatsz, de valszeg a mindent tartalmazó medián árindex a legreprezentatívabb a monetáris infláció mellett, sokféleképpen lehet reálhozamot számítani.
@valaki76: Csak arra válaszoltam, hogy egy látra szóló betét reálkamata nem egyenlő és nem is több mint 1%. Szerintem akár, hogy számolom akkor se lesz több max AXA-nál.
@arton88:

itt te CPI-val (consumer price index) kiigazított reálkamatról beszélsz,

tehát, az árinfláció tekintetében, az egyik legszűkebb mérőszámhoz viszonyítasz (ezt már csak a maginflációval fokozhatnád).
@kvasztics47: "Akkorra kell egy ütőképes pártalakulat, amely alternatívát tud nyújtani a népnek."

Erről van szó.
@anyátok: Mit tudsz a Gyurcsány által kezdeményezett Demokratikus koalícióról.
Abban megegyezhetünk, hogy Gyurcsány demokrata?
@a-kis-herceg:
Most tapsoljak, hogy a Fidesz intézményesítette a lopást?
Vagy tőlük ne sajnáljuk, hiszen úgyis olyan nagy a balliberális médiafölény.
@Bathory:
Látod, látod ezért kérdezi a medve a vadásztól, hogy miért jár az erdőbe.
Pont arra utaltam a bejegyzésemmel, hogy fogalmad sincs alapvető pénzügyi kifejezések jelentéséről, csak szajkózod a pártközpont agitprop szövegét:
a reálhozam az inflációt MEGHALADÓ hozam, hogy a hozzád hasonlók is megértsék: ha VAN reálhozam, az azt jelenti, hogy a hozam TÖBB, mint az infláció volt.
Érted? Vagy szeretnél telefonos segítséget kérni? Csak ne Matolcsytól, mert őt a közgés szakközépiskolások sem tartják méltó vitapartnernek.
@anyátok:
Valamint, hogy Gyurcsány nem tolvaj.
Miniszterelnöksége alatt nem vette föl a fizetését, hanem jótékonysági célra utalta! Ki tette még ugyanezt?
@Zozi79: Nagyon sablonosan gondolkodsz. Szerintem nem úgy van, hogy az egyik kutya a másik 1 híván húsz (hogy ne éljek képzavarral, mert ez a mantra már annyira uncsi) hanem meg kéne vizsgálni, hogy a Fidesz 1 éve tartó csak veszteséget produkáló politikája, hova vezet.
Egyébként azt mindenki beszopja a zorbántól, hogy 2008.-ban nem is volt világválság, hanem most van. Ezért kell az országot megmenteni a fizetésünk árán is.
@kvasztics47:

Bizony! Csóri szupersztár faszi a körülmények áldozata! Nem is értem hogy nem rendeznek gyertyás hálameneteket neki a pógárok! A hálátlanjai.
subba.blog.hu/2011/04/04/derek_zoolander_alma_vegre_valora_valt

Az alamfoknek mikor csinalnak kozpontot, akik nem tudnak irni jol? :D
atv.hu/videotar/20110403_palfy_g_istvan_1_resz
atv.hu/videotar/20110403_palfy_g_istvan_2_resz

Ha Palfy G. velunk, akkor ki ellenunk?
Amugy a kerdes jogos, honnan tudta az alHirTV, hogy surgosen at kell cuccolnia a Szabadsag terre mert ott folytatodik a babszinhaz? Es miert nem olvastak be Csaszar muvesz ur kamerajaba a proklamaciot?

Amugy a mandineres droidoknak is valasz a multkori horgesre. Bar gondolom mar Palfi G. is mocskos kommunista.

mandiner.blog.hu/2011/01/24/juszt_tgm_es_a_szocializmus_szabadsaga_ilyen_orszag_pedig_nincs_ccliii
joember.nolblog.hu/archives/2011/04/01/Koztarsasagpartiak_ide/

Emlékmenet
a köztársaságért
április 6., 18.00 óra

2011. március 9-én a Fidesz-KDNP frakció nyilvánosságra hozta az új alkotmány tervezetét. Ez a tervezet szakít a liberális demokráciák európai hagyományával, s megcsúfolja a köztársaság mindannyiunk számára oly nemes eszményét.

Történeti jogfolytonosságot vállal a két világháború közötti Magyarországgal, amely a holokauszt borzalmaival végződött. A kereszténységet és a... Szent Koronát emlegeti, miközben kísérletet tesz egy egész történeti korszaknak a történelemből és a kollektív emlékezetből való kitörlésére.

Meghaladott, korszerűtlen, és igazságtalan társadalomképet közvetít, amely nem vesz tudomást a társadalmi, kulturális változásokról, a megváltozott családformákról, a nők jogairól és emancipációjáról, a felvilágosult, nyílt és nyitott társadalomról, a civil kezdeményezésekről, a fékek és ellensúlyok rendszeréről.

Helyette a bezárkózást, a kirekesztést, az alkotmánybíróság és népszavazás
intézményének korlátozását választja.

* Emlékeztessük a hatalom birtokosait, ez a mi országunk is.

* Nekünk fontos a köztársaság, a szabadság, a demokrácia, a nyitottság.

* Elutasítjuk a történelemnek, a nemzetnek, az országnak a kereszténység nevében történő kisajátítását.

Hívunk mindenkit – keresztényeket és zsidókat, romákat és magyarokat, liberálisokat, konzervatívokat és szocialistákat −, mindenkit, akinek fontos a köztársaság, a liberális demokrácia, az alkotmányos rend, hogy jöjjön velünk.

Csendes és méltóságteljes sétánkkal fejezzük ki, nem engedjük, hogy bárki is gettóba zárja a köztársaságot, a szabadságot!

Gyülekező: a Dohány utcai zsinagóga előtti téren, 18 órától.

Az emlékmenet útvonala: Dohány utca - Akácfa utca - Dob utca - Klauzál tér - Kazinczy utca - Wesselényi utca - Dohány utcai zsinagóga.

a SZEMA Liberális Párt elnöksége
@kvasztics47: "Abban megegyezhetünk, hogy Gyurcsány demokrata" - és abban is, hogy nem tolvaj.
@Waldi!:

A liberális demokráciáért való aggódás közepette azért mégiscsak sikerült az egyik leginkább megcsontosodott történelmi egyház épületét startként és célként is beválasztani.
@anyátok: mit hoz a Nyuszi a magyaroknak?

Asunciónból hogyan fognak szavazni, persze kérdés marad az,hogyha nem Asunciónban laknak akkor ki fizeti nekik az utiköltséget és tartózkodást Asunciónban addig amíg megtalálják a Magyar Ország Követségét, és ki fogja lefordítani nekik a szavazó dokumentumokat, ha mint Szájer mondja az olyan nehéz a jogi szövegek lefordítása idegen nyelvre? Kapnak e majd ezek ingyenes orvosi ellátást az Óhazából?
@jaegtoer: a tömjén elvtárs kipában fog résztvenni a katolikus egyházi jelképekkel a téren, hogy márpedig nekünk ilyen tákolmányra van szükségünk és a Jézus Krisztus az egy zabigyerek, törvénytelen akit csak sok nemzetközi adakozás után fogadott örökbe a Józsi a Zács ezért azután megácsoltak neki később?
@kvasztics47: Gyurcsány tolvaj.
De, ha elmagyarázod, hogy miért tisztességes az, ahogy a vagyonát szerezte pl MOTIM privatizáció, E-hitel, stb. Kommunista kapcsolatok, titkos információk, egyenlőtlenség, "trükkök százai" stb?
A sukorói telekcsere ügylet is netto lopás. A velence-tavi területet meg kellett volna hirdetni árverésre. Ehelyett:bennfentes információk (hol fog az M4 vonala húzodni), földtörvény megszegése, stb.
Ha lopásnak állítjuk be a magánpénztárak államosítását - de hiszen törvényes!-, akkor simán Gyurcsány is tolvaj.
Mitől jön el a nemzethalál?
Hát nem a fidesz vizionálta okok az elsődlegesek.

A nagyobb gond, hogy a "férgese felhullik":
nepszava.com/2011/04/velemeny/rakocza-richard-a-fergese-felhullik.html
@kvasztics47: Amiről én bátorkodtam írni, az nem mai jelenség (még ha pontatlanul azt is írtam). Kb. 1998 óta így van.
Gyurcsány nem tolvaj. Jogszerűen szerezte a vagyonát. Akkoriban az E-hitel mindenkinek (érted?) mindenkinek(!) rendelkezésére állt. Az, hogy értett is hozzá, az miért baj? Széles Gábor megkapta jóformán ingyen az Ikaruszt, a Videotont és sikeresen tönkretette. Mindkettő jóval nagyobb falat a Motimnál.
Egyébként tele van a hócipőm a kommunistázással. Magyarországon nem volt kommunizmus, még a szocializmust is csak építgettük. Ha viszont a kommunista szót a 89 előtti vezető réteg szinonimájaként használják, akkor a legtöbb ilyen a Fideszben, Fidesz közelében található, nem véletlen, hogy nem sürgős nekik ezzel foglalkozni.
@jaegtoer:

Hat nem sokon mult, hogy a zsidosagot sikerult "kicsontozni" a nemzet testebol.
De nyilvan felmerul, hogy ha a keresztenyseg a nemzetmegtarto ero, es a zsido vallas, az omagyar samanvallas, az iszlam, buddhizmus, hinduizmus, az ateizmus vagy teszem azt a teteles istentagadas micsoda? Csak nem nemzetmegtarto ero vagy egyenesen nemzetronto ero?
Tehat nem nelkuloz mindenfajta logikat, hogy a koztarsasagbol kitagadott tortenelmi egyhaz fotemplomtol indul a menet.
Es hat a Kossuth teret sikerult einstandolnia a kormanynak, bar 17-en az Elet Menete a Kossuth terre fog megerkezni.
@biohouse: Csányi Sándor, Demján Sándor,
Pintér Sándor, hogyan szerezték a sokszorosan nagyobb vagyonukat. Biztos nem Kádártól kapták.
Azt tudjuk, hogy Orbán a képviselői jövedelméből kuporgatta össze a kb. akkora vagyonát, mint amekkora Gyurcsánynak van, de a szemeteket csak a Gyurcsány vagyona szúrja.
A Sukoró meg a többi csak rágalom, mert, még a az Orbán seggéből kihúzott ügyészség sem tudta kifogásolni.
Egyébként, úgy van, hogy akinek volt esze és kockázatvállaló mersze az valóban könnyen hozzá jutott a gazdátlanná vált állami vagyonhoz.
Gyurcsány amióta a politikával foglalkozik nem vett igénybe jogtalan előnyöket, viszont a kormányfői fizetését nem vette föl, hanem jótékonysági alapba fizette be.
@Zozi79:
Egyet értek veled, hogy nem mai jelenség, de ez ebből adódik, hogy megjelent a színem már a kezdet kezdetén Orbán és csapata. Ők nem a nép lehetőségeinek kibontakoztatását tartották szem előtt (persze sóban nagyon is) hanem a saját klikkjük hatalomra jutását. Tudták, hogy a hatalommal bármit lehet kezdeni ezért nem törődnek azzal, hogy mi lesz a néppel.
Játszanak amíg tudnak, tudják, hogy a demokratikus szabályok szerint baj nem érheti őket.
@kvasztics47: ... és jön az MSZP, aki ugyan vét hibákat a kormányzásban, de legalább megmenti az országot a Fidesztől.

És a kör bezárult.
"Az alternatíva olyan figura lesz, aki előre megmondja, és el is lehet neki hinni, hogy nem a földtörténeti léptékű teljhatalmat akarja, hanem csak a miniszterelnöki állást."

Értem, és egyet is értek azzal a véleményeddel, hogy az egomán paprikajancsi után, egy alázatosabb közszolgára vágyik majd a szavazók egy része, 2002-höz hasonlóan.
Játszunk el a gondolattal, hogy lesz egy olyan politikai erő a fidesszel szembe, aki képes egy ilyen miniszterelnököt megszülni, és a mandátumok többségét is megszerzi!

Milyen környezetben kell majd kormányozni?
- tuti, hogy lesz neki két évig Pali bácsi, aki addigra motorból fékké változik
- tuti, hogy lesz neki teljes ciklusban Annamari, aki majd jól megvédi a közszolgálati echo médiát
- tuti, hogy lesz neki teljes ciklusban Polt Pétere, aki majd jól eljár ha felmerül a gyanú (leszámítva persze a 2010-14 közti időszakot)
- tuti, hogy lesz neki teljes ciklusban Domokos László, akit a 12 éves mandátuma okán valszeg az ÁSZ elnöki székéből fognak eltemetni majd
- jó eséllyel lesz neki egy Járaija, aki nem néz túl okosan, de legalább bankszektorhoz sincs sok köze (leszámítva persze az MNB-s ügyködését, ami meg jobb lett volna ha nincs is)

A felsorolt bábokon kívül, lesz még az ellenzéki fidesz, amiről már tudjuk, hogy mennyire nagyon konstruktív...

A majdani miniszterelnök lehet az idilli államférfi maga. Az, aki még Machiavelli elképzeléseit is túlszárnyalja. Maga mellett tudva a legzseniálisabb és legszakértőbb kormányt, amit a világ valaha is látott, tejhatalom nélkül moccanni se tudnak majd.
Persze, nem kell, hogy akarja a tejhatalmat, de biztosan szüksége lesz rá...
@Zozi79:
A kormányzásban csak az vét hibát aki kormányoz. Azaz ember aki még nem dolgozott nem vétett hibát.
@Waldi!:

"_Tehat nem nelkuloz mindenfajta logikat,_"

nem hát, baszod alássan kérlek szépen tisztelettel, már megbocsáss.

Ébredj fel a rémálmodból. Történelmi egyház, és nincs sehonnan kitagadva. Különösen nem a támogatásokból és a pozitív diszkriminációból, tehát némi tárgyilagosságot, hamár... bár oly mindegy. Aki feketét akar látni annak a fehér is fekete, legfeljebb csukott szemmel esküszik.
@jaegtoer: a legjobb történelmi egyház a magyar bányaipar, lásd Fekete Gyémántok, mélyről jön és tövig hat, hidegben melegít melegben hidegít és hinni kell a bányarémben és le is ostyázzák
@Benny sk: ez természetesen jogos. sőt van ennél több is. a mostani zsákmányok visszavételére bizony egy buldózerszerűbb figura lenne alkalmas. és itt most elsősorban a saját portfólióba átzsarolt cégekre, különféle pozíciókba beszuszakolt rokonsrácokra, ilyesmire gondolok. ezt én is inkább egy gyurcsányból nézném ki, mint egy bajnaiból. de hát jolly joker nincs.
"Az egyetlen másik miniszterelnök-jelölt a táblán Gyurcsány Ferenc, de ő is csak azért, mert már volt miniszterelnök egyszer régen. Úgy rémlik homályosan, valami gond volt vele, de hogy pontosan mi is, arra napról napra kevésbé emlékszem."

Gond az van vele, még most is. Pl. az ilyesmik: kepviselofunky.blog.hu/2011/04/05/osszeallt_az_mszp_es_az_echelon_profetaja

Ez azért elég nagy gáz...

Ha már választani lehet a túloldalról, akkor valami bajnaiszerűséget látnék szívesen (rá rá is illik a fentebb vázolt nyugis ügyvezető igazgató imázsa).
@Benny sk: ezeket a bebetonozásokat bárki pillanatok alatt fel kell számolja, vagy ne hívja magát politikusnak, ettől tartok a legkevésbé, másrészt lehet törvényeket alkotni és azokat működtetni ez is szakma

az amiről mindenki hallgat az a gazdaság rendbetétele és szövetségesek meg barátok keresése a világban valós értékekre alapozva

ez a feladat, és nincs is más feladat
@Rodeo36:

Nem mondanám. Ha nem is a legjövedelmezőbb, összességében mégis a semmittevés az, ami a legszerteágazóbb iparággá nőtte ki magát Magyarországon. A járadék és a segély pedig az állam olyan exkluzív szolgáltatása, amire életformát lehet(ett) építeni. De ki gazdagodott meg itt munkából, ha nem társult hozzá egy kis törvényességi mezsgyejárás?
@jaegtoer:

Miert nem azt irjak, hogy a hit (es annak hianyanak) nemzetmegtarto ereje? Miert pont csak a keresztenyseg? Az izraelita egyhaz az egyetlen nagy tortenelmi egyhaz, amelyik nem kereszteny, nem nemzetmegtarto.
"Ha most vasárnap lennének a választások, a Fidesznek nem lenne kétharmada."

Ha Tóta nagymamának pöcse volna, most ő lenne Tóta nagypapa.
@arton88:
Te értetlenkedsz. Az alkotmányozó többség nem 2/3-nyi szavazót jelent, hanem 2/3-nyi mandátumot. Honnan vetted, hogy bármilyen jelentősége is van a 2/3-nyi szavazónak?
@Ringlósztár:
Bocsika, de én ezt nem hiszem. Melyik pénztárról van szó? Könnyen kideríthető, hogy vajon mennyit lódítottál.
@Waldi!:
Pont ezen a blogon kérdezel ilyet? A zsidó hangadók szembehelyezkedtek a nemzetfogalommal. Az integrálódni akaró zsidókat agyonnyomták, eltakarították a józan hangokat, és tűzzel-vassal harcolnak már csak a nemzet szó ellen is. Degradálják a magyar történelmet, ócsárolják a határon túli magyarokat, fikázzák a magyar nemességet. Azok a zsidók váltak hangadóvá, akik a racionális és együttműködő zsidókkal ellentétben akkor érzik jól magukat, ha a nemzet szétforgácsolódik - és a mai, hivatalos zsidó vezetés is ezeket támogatja a józan zsidókkal szemben. A Tóta-blogon is könnyen kiolvasható az arány. Velem együtt van három-négy jobboldali troll, a maradék 90% az baloldali troll, és ezek közül a legvérmesebb trollok zsidók. Olyan bődületes faszságokat írnak, amit elég nehéz nemzetmegtartó erőként aposztrofálni.
De tudod, ebben az országban akkor lesz nemzeti haladás, amikor a zsidó értelmiségi elkergeti a halál náthásabbik végére ezt a troll csőcseléket, Feldmájerrel kezdve.
@xsasha: "Pont ezen a blogon kérdezel ilyet? A zsidó hangadók szembehelyezkedtek a nemzetfogalommal. Az integrálódni akaró zsidókat agyonnyomták, eltakarították a józan hangokat, és tűzzel-vassal harcolnak már csak a nemzet szó ellen is. Degradálják a magyar történelmet, ócsárolják a határon túli magyarokat, fikázzák a magyar nemességet. Azok a zsidók váltak hangadóvá, akik a racionális és együttműködő zsidókkal ellentétben akkor érzik jól magukat, ha a nemzet szétforgácsolódik - és a mai, hivatalos zsidó vezetés is ezeket támogatja a józan zsidókkal szemben. A Tóta-blogon is könnyen kiolvasható az arány. Velem együtt van három-négy jobboldali troll, a maradék 90% az baloldali troll, és ezek közül a legvérmesebb trollok zsidók. Olyan bődületes faszságokat írnak, amit elég nehéz nemzetmegtartó erőként aposztrofálni.
De tudod, ebben az országban akkor lesz nemzeti haladás, amikor a zsidó értelmiségi elkergeti a halál náthásabbik végére ezt a troll csőcseléket, Feldmájerrel kezdve"

Wow!

Eddig azt hittem, hogy egy szimpla jobber megmondóember vagy, de ebből látom, hogy egy szimpla szuperszittya turbómagyar elmeháborodott vagy.

Abban a postban amiben a nemzet szétforgácsolásáról írsz, akarod elkergetni a "trollokat" (read: aki veled nem ért egyet). Ez nem ellentmondás mondd?
@xsasha:
Miért tenném? ING, de természetesen ezt nem hiszed, mert Matolcsy mást mondott, én pedig nem fogom szkennelni a kimutatást, mert:
a) feleségemé
b) nem tudom, hogyan lehetne megtenni.
Amit nem értek, hogy mit rugóztok még az agitprop csoportban a nyugdíjpénztári hozamokon, hiszen a kommunisták államosították a magánnyugdíjpénztári vagyont (nagy részét már el is ígérték a haveroknak) oszt jónapot.

Magán: jó lenne valami kiegészítő állás, mert a Szeretett Vezető úgy döntött, hogy aki nem hajlandó nyalni, az szopni fog, így én - bár fizetem a nyugdíjjárulékot - nem szerzek nyugdíjjogosultságot, ezért külföldi bankbetétet akarok nyitni, hogy a Szeretett Vezető ne férjen hozzá olyan könnyen, ezért kérdezem: téged hozzászólásra vagy leütésre fizet a fidesz?
Ha van felvétel, dobj egy privát mélt, köszi!
@Squid:
LOL!!!

Szuperszittya? :-)) Én igazán azt se tudom, mi is ez a szittya történet, és nem is érdekel igazán.
Turbómagyar? Az mi? Nemzeti liberális vagyok.
Elmeháborodott? Egyenlőre még nem. Az átlagnál összetettebb összefüggéseket is látok, értek. De ez egyenlőre inkább sikerkritériumként szerepel nálam tapasztalataim szerint, mint háborodottság oka lenne. :-)

"(read: aki veled nem ért egyet)"
Ugyan, ugyan. Egy rakás ember postolgat itt, akiket semmilyen mértékben nem minősítenék trollnak, annak ellenére, hogy nem értek egyet velük. Elolvassák a postot, elmondják véleményüket, reagálnak párat és továbbállnak. Sokszor teljesen másképp gondolom, mint ők, de ettől függetlenül ezek nem trollok, és nincs semmi bajom velük. Ez csak a te hazugságod, ami baromi kényelmes, hogy én itt most mindenkit letrolloztam, és persze mindenkit, akivel nem értek egyet. Ez a te primitív olvasatod, de ez engem nem hat meg.
@Ringlósztár:
Az ING információ bőven elég. Lekérdezhető, milyen hozamokkal és milyen reálhozammal dolgoztak.

Engem centiméterre fizetnek. Kinek milyen mélyen tolom fel a csizmát a seggébe. 1000 FT*Troll*cm*alkalom a bér. Dobj egy mailt a kedves.vezeto@fidesz.hu címre - munka van bőven, számolva a trollokat.
@Ringlósztár:

Itt az ING hozamszámlálója. Kérlek, mutasd be, hogyan hozod ki ezt a reálhozamot.

www.ing.hu/public/content/hozamszamolo_nyp
@xsasha:
Tényleg sajnállak, mert nem értem, miért tételezed fel rólam, hogy bármilyen célból nem mondok igazat. Én, aki még soha nem hazudtam. Ketten vagyunk ilyenek ebben a sokat szenvedett Mária országában.
Az biztos, hogy feleségem kapott egy visszaküldendő űrlapot az ING-től, melyben kb. 88.000 jó magyar forintjáról rendelkezhet és az van a papírra írva, hogy a rendelkezhetőség alapja az mnyp számlájának reálhozama és a megállapodás alapján fizetett járulék.
Lehet, hogy a motskosch liberális holland ballibsik a saját pénzükből utalnak a feleségemnek 88 kHUF-ot, akkor ezúttal is köszönöm.

PS: Neked ez a csizmával elkövetett öngyilkosság nem fáj?
@Ringlósztár:

:-)
No látod, erről beszélek.
" a rendelkezhetőség alapja az mnyp számlájának reálhozama és a megállapodás alapján fizetett járulék."
Hát ez baromira nem azt jelenti, hogy a 88e Ft az a reálhozam összege.

"Amennyiben Ön úgy döntött, visszatér a tisztán állami nyugdíjrendszerbe, szeretnénk megköszönni, hogy eddig megtisztelte pénztárunkat bizalmával. Ez esetben javasoljuk, fontolja meg, hogy reálhozamát, illetve a tagdíj-kiegészítés összegét önkéntes nyugdíjpénztárba utaltatja, hiszen az önkéntes pénztári megtakarítást az állam továbbra is ösztönzi. Az átutalt összeg után 20%-os adó-visszatérítésben részesülhet maximum 300 000 forint erejéig, amelyről a 2011. adóévre vonatkozó adóbevallásában rendelkezhet a pénztár igazolása alapján."

Másrészt baromira nem mind1, hogy mennyi idő alatt keletkezett az összeg, stb.
Mint az általam küldött linken ellenőrizheted, az ING bank pénztárjának 3 féle csomagja volt, és mindhárom 5% körüli hozamot garantált.
Szóval nem azt feltételezem, hogy hazudsz, hanem hogy téged vesznek hülyére, és etetnek meg veled minden zöldséget.
süti beállítások módosítása