W

w.blog.hu

Tóta W. Árpád kommentál, szemtelenkedik, valamint permanens fogadóórát tart.
Régi cikkarchívum



Kommentelés - házirend

Wblog @ Facebook

Engedjétek hozzám

Kis heti hírlap 4-10 éveseknek.


Foglalod a kurvanyádat

A mozdonyhorgony
Úgy remélte, ezzel bekerül a Rekordok Könyvébe. De legalább a Jackassbe.

Elnöki pornó
Nagy baj, ha az elnök ribanc.

Nem jó a nemzetnek egyedül
Szuverén ország is lehet borzalmas hely.

Szent szar
A húsvéti alkotmány: szentséggyalázás.

A pedofilok védőszentje
A deviancia fincsi, de csak ha papok csinálják.

A gólkirály beszéde
Angela, te náci ribanc!

Győz a szittya förgeteg
Kuss, mi így szállunk le a bicikliről.

Együtt sikerülni fog
Bizonyítsuk gyalázkodással, hogy Magyarország szabad!

Kompország vitorlát bont
A finom kritikát meg lehet állítani, a brutálisat nem.

Foglalod a kurvanyádat
Nem ti vagytok a nemzet, sem a nemzeti oldal.

Utolsó kommentek

  • Brown094: Ha pénzt vesztett egy átverés miatt, vagy megadta adatait egy csalónak, akkor is visszakaphatja el... (2021.10.21. 23:05) Tribuszerné visszanéz
  • szódabár: Hát te sem vagy a tolerancia bajnoka. Hehehe. Felőlem mindenki azt csinál amit akar, nálunk a menó... (2020.12.26. 11:50) Isten fasza
  • Tahó Sandokan: Közben elkészült, bitangfinom. (2020.11.09. 15:20) Ajándék erős gyomorhoz
  • Tahó Sandokan: Nem számítottál kommentre, ugye Worluk? Tegnap jutottunk hozzá ehhez a szürke gombához (egy gombá... (2020.11.09. 14:43) Ajándék erős gyomorhoz
  • Reactor: Bírom az ilyen mérhetetlenül idióta hozzáállást...a falu élhetetlen közösség, mert ott nincs TESZK... (2020.06.26. 14:47) Vackor néni busza
  • Utolsó 20

A panelprolik lázadása

2009.04.11. 06:00 Tóta W. Árpád

Dr Strangelove or How I Learned How to Stop Worrying and Love the BombJelenlegi ismereteink szerint a magyarországi terrorizmus osztályharcos jellegű. A panellakások háborúja a családi házakkal.

A magyar terrorista alsó vagy elszegényedett osztályhoz tartozik, az egész sejtben nincs senki, akinek volna legalább egy garázsa a bombagyártáshoz. Nincs labor, nincsenek gépek. Méghogy palesztinok saját hazájukban! A fejlett palesztinok rakétaépítő és -kutató üzemeket rendeznek be maguknak, és hamarosan műholdról irányítják a cirkálórakétát. A hülyemagyarok egy panelben, a rezsón főzik össze a pukkanó trutyit, a Molotov-koktélt pedig a szobájukban keverik a paplan alatt, hogy meg ne tudja anyu, akivel negyven éve együtt élnek. Célpontjuk rendezett kerttel, esetleg szolid pancsolóval bíró csinos kőházban retteg, törzskönyvezett harcikutya beszerzését fontolgatja, és nagyon aggódik a közállapotokért.

O tempora

Hogy egyáltalán képesek bombát főzni, az egyébként azt jelzi, hogy ha garázsra nem is telik, de az internet már az alsó és az elszegényedett osztályoknak is magától értetődő. Ott aztán megkeresik a bombareceptet, lefordítják – mert már angolul is gagyognak a lázadó parasztok –, és indulhat a bombagyártás.

Ezért egy picit irigylem őket; a mi időnkben ez nem volt, nem adatott meg. A rendszer egy kezén össze tudta számolni azokat, akik ilyen recepteket ismertek, és össze is számolta. Gondoskodott róla, hogy ne legyen közkincs a bombászat. Pedig mennyire szerettem volna rakétát, űrhajót építeni, vagy legalább egy bombát! Csakhogy az efféle tudás nem volt elérhető egyáltalán, könyvtárban sem, így maradt a gyufafej-kapargatás és később a petárda. Ma meg kettőt kattint az ember, és már csak a gazdaboltba meg a közértbe kell elugrania a hozzávalókért, az Obiba nem is. Még angolul sem muszáj tudni hozzá. Fillérekbe kerül, a terrorizmust már a lecsúszottak is megengedhetik maguknak. Mi ez, ha nem a progresszió győzelme? Yes we can.

Nem kell ehhez világösszeesküvés, ahogy egy betöréshez sem. Mindig lesznek kisfiúk, akiket érdekel a pirózás. Mindig lesznek különféle deviánsok is, a kettő metszetében pedig alkalmi bombagyárosok, akik a rendelkezésükre álló tudásnak megfelelő robbanóeszközöket szerkesztenek. Gyufafejből, puskaporból, műtrágyából. A szabadságnak ára van, az információszabadságnak is, például hogy élnek vele a szabadság ellenségei is. A közkinccsé tett kémia megsokszorozhatja néhány sajnálatosan megkattant, a lassú, minimálcsomagos ADSL-t és az alig dotált távhődíjat nyögő elnyomott proletár erejét. És szabad fegyverviselésről még szó sem esett. Gyerek kezébe nem való.

Fortélyos félelem



Címkék: zavargás haditechnika hülyemagyar

162 komment · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://w.blog.hu/api/trackback/id/tr191058809

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Grundaktív 2009.04.11. 12:43:39

Tengerimalacok Ülnek a tengerimalacok az üveg túloldalán, és nézik a kinti színes valóságot. Elfogták a Júdea Népe Nemzeti Front négy tagját, akik súlyos merényleteket készültek elkövetni. Terrorcselekményeket. Mindenki nyilatkozik, Rezső, a majdnem agyon…

Trackback: fregoli 2009.04.11. 12:10:55

Re: A panelprolik lázadásaMindamellett, hogy elítélem az erőszak minden formáját, mégis van egy pont ahol azt tudom mondani, hogy érthető a teljes bekattanás.Hogy Tóta W. Árpád példából induljunk ki: Aki panelban él nem azért teszi, mert imádja hallgatni…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bezony, ezek vannak. jómagam viszont cinkéül szeretnék megtanulni, de nem találok megfelelő szakirodalmat. le fogok lőni minimum egy cinkét, a fészkit meg fölrobbantom.
Nem nézek mostanában TV-t... miről maradtam le már megint?
Árpi, te még elhiszed amit az NBH-nál mondanak nekünk?
Mi van?

Te is panelben laktál amikor a gyufafejet lekapartad vagy nem?
Ha nem panelben lakik a robbantó, akkor rendben van?

A kérdés az, hogy valóban a Magyarok Nyilait fülelték le? Ha igen, akkor az egy nagy pofon azoknak, akik szentül állították, hogy ez nem más, mint NBH-s elterelő akció...
ügyes nyelvi megoldások, társadalomkritikának azonban gyenge...
Na ezért kellett a lipótot bezárni. Hülyék mindíg voltak, vannak és lesznek. Sajnos a politikában még túl is reprezentáltak.

Másrészről meg el lehet gondolkodni kinek érdeke ez az egész bombázósdi? Főleg, hogy még komolyabb baj nem tőrtént.
Bravo a cikkhez.Nagyon szellemes és igaz.......
A bombagyártás a bombagyártás alapjog. Vegyük át az albán mintát, legyen az az elnök, aki a legbombásabb!
Most akkor én vagyok a hülye vagy van (lesz) más is rajtam kívül aki semmit se értett ebből a bejegyzésből? Mert én se a lényegét nem látom, se a célpontját, se a mondanivalóját (ezutóbbit egy picikét csak: ez nagyjából annyi hogy ne játsz a tűzzel mert megégeted magad, vagy ilyesmi, meg hogy a palesztinok bezzeg és hogy hülyemagyar, meg panelproli) :D

/me szétteszi a kezét és nem érti...
mátrágya helyett műtrágya gondolom
90-ben azért már találtam a városi könyvtárban "Rakétamodellezés mindenkinek" (v.v.i.) c. könyvet. Abban szépen le volt írva a puskapor, s háztájban volt is alapanyag, még a boltba sem kellett elmenni érte. De még azelőtt is apámmal nagy kémia-amatőrök voltunk, volt arról is pár szakkönyv, szikrázó-pukkanó-sistergő dolgok:) Csak arra kellett vigyázni, hogy ezt _csak_ egymást közt beszéljük át, mert sosem lehetett tudni, ki a sppicli...
Ennek ellenére nem lettünk bombagyárosok. Ő keverte a maga vegyszereit a fényképezéshez és én meg beleszerettem a tudományba. Ilyen is van.
Hát Árpád, szerintem félreérted.
"És szabad fegyverviselésről még szó sem esett. Gyerek kezébe nem való."
Ez hülyeség. Az autóvezetéshez is kell vizsgázni, elméletben-gyakorlatban is. Mégis többen halnak meg egy hétvégén az utakon ENGEDÉLLYEL, nyilvántartott eszközökkel, mint 10 év alatt ENGEDÉLYES lőfegyvertől.
Érdekes, hahgyják a rendőrséget dolgozni csak dolgoznak ... ezért kell Draskovicsnak repülnie ne a politika irányítsa őket, mert akkor csak össze-vissza kapkodnak.
Szép jó napot! Nekem ez olyan kisipari, olyan majdnem hogy vicces, hogy abban a panelban, ahol 4vektorra(alatta, felette, jobbra és balra) kiterjedően a 3. szomszéd is tudja ki mit csinál, s ezek ott esküdnek össze??? Szóval ez olyan pancser, hogy egyszerűen nem lehet komolyan venni.

Ha jobboldali összeesküvésre gondolnék, akkor azt feltételezném, hogy I., II. és XII. kerület általában jobboldali, így ott nagyobb a valószínűsége annak, hogy unatkozó, és technikai, helyi felszereltséggel is jobban bíró, hormonszintjüket másképpen levezetni nem tudó tinik és fiatal polgártársak tennének ilyet...

Engem ami a sztoriból érdekelne jobban, ki az a képviselő, aki ellen ez irányul? Mit tudhat ez? Milyen erővonalak mentén igazodik vagy igazodnak hozzá? Mert csak úgy bombát kapni nem szokott senki, vagy ezek annyira pancserek, hogy a leggyengébb láncszemet keresik meg és így ijesztenek az MSZP-re? Ha igen, állatkertbe velük, mutogatni...ennél a Pál utcai fiúk csetepatéja is rafináltabb volt.
Árpád lehet hogy politikailag nem vagyok eléggé képzett, de ez most hogy jött ide?
Valamiről lemaradtam?

Azt hiszem itt sem fognak megállni a kommentek 100-nál :D
Nem akartam elhinni, de ez a Tóta W tényleg az aminek mondják!
A radikalizálódás különféle formái ütik fel a fejüket a társadalomban, és ez a tendencia csak erősödni fog. "Tetszettek volna forradalmat csinálni", már volt rá lehetőség legalább kétszer az elmúlt 20 év alatt...
Bocs Árpi!
De feledékeny vagy... felhívnám a figyelmedet, hogy húsvét van, és te idén elfelejtettél katkózni...Jézus már nem is volt kommunista UFÓ?
Hát már az ember nem bízha a hagyományaidban?

És van egy még rosszabb hírem: a panelprolik még szavazni is fognak...
nem csak robbantani...
@geszvat: Szerintem az ilyen emberek agyában alpból ott van ez a gondolat. A politika csak egy ürügy rá, hogy ilyeneket csináljanak
Szerintem Árpád azt akarja mondani hogy az internet mondjon le.Vagy legalábbis cenzúrázzák.Mert milyen már hogy minden prosztó paraszt,két kattintással hozzájut minden infóhoz?Legyen ez a kiválasztott elit előjoga.:)
@fregoli: az előzőt erre akartam írni válaszul
Tóta W. annyira hülye vagy, hogy az már fáj.
@Ne félj!: Egyáltalán nem felejtettem el, nyugi.
Mi is nyúltunk karbidot a hegesztőktől.
Bele a Nescafés üvegbe, víz, és hajrá.
Persze a kommersz Chemotox a tűzbe is játszott.
Ezek a korai szárnybontogatásaink voltak:)
Rövidesen megalapítjuk a "Komcsi tábor az égbe megy" közalapítványt, és annak az Interdunatisza közi hadseregcsoportját. Na mennem kell mert az ápoló szerint, töltött káposzta ma a kaja és nem akarok lekésni.
Tiltsuk be az Internetet!!!

Aszongya a Tóta W., hogy pár hülye mindig lesz, és azt nem mondja, de sejteti, hogy nem köllene ezzel annyit foglalkozni, hiszen ezzel csak figyelemelterelés a komcsik célja. Mit tagadjuk, igaza van. Az, hogy ez a panelprolik lázadása lenne, abban viszont nincs. Ez kizárólag agyműködés kérdése.

Aszongya fregoli blogtulajdonostárs (a Tóta W.-é), hogy a panelproliknak joguk van bekattanni, mert nyomorult életük és a fűtésszámla állandó pofájukba röhögése nem tesz lehetővé más megoldást, míg ugyanakkor ha a Rózsadombon élnének alacsonyabb fűtésszámlával, akkor nem kattannának be. Mivel jelenleg majdnem panelban (zsaluzott beton) élek az ikszedik emeleten, ugyanakkor laktam elég sokat a Rózsadombon is (a váltás zűrös magánéletem jóvoltából következett be), fenti megállapítást a dolgok túlzott, azaz meg nem engedhető leegyszerűsítésének tartom. Tessen más irányban keresgélni.
anyád mit szól hozzá amikor őt is lepanelprolizod kicsi hiénácskám?
Árpi, karakterre fizetnek? Ez kurva gyenge cikk lett, harmatos a stílus, a panelezés fárasztó, a cikk mondanivalója, "üzenete" meg max. annyi, hogy gyorsan csukd be a böngésződ, ha már voltál olyan hülye, hogy megnyitottad. Ezért nem volt érdemes leülnöd a gép elé, az olvasóknak meg pláne nem.
@No_Sol:
Már nem csak az "ilyen emberek" agyában van ott a gondolat.
Végülis miért én menjek el ebből az országból, ha becsületesen akarok boldogulni? Menjenek el ők, még úgyse próbálták ezt a becsületesen boldogulós dolgot.
Most arról megy a polémia hogy valakit majdnem meg merényeltek a magyarok nyulai.
És Bástya elvtársat meg sem akarták gyilkolni?
Én már szart sem érek?

@prometheus_X: Nem csak te nem érted :)
Nem tudom mit használ Árpád, de kegyetlen hatása lehet az agyra.
Az értetlenkedőknek itt a hír, hogy ne maradjanak le semmiről:

"Draskovics Tibor az InfoRádiónak nyilatkozva azt közölte: a rendőrség hosszú munkával felderített egy olyan terrorista sejtet, amelynek tagjai tudatosan, robbantásos és más súlyos bűncselekmények elkövetésére, egy merényletsorozatra készültek."
inforadio.hu/hir/belfold/hir-270289

Namármost ez a hétpróbás bűnözőkből álló "terrorista sejt" is (szerencsére) olyan csak, mint a magyar narancs. Kb. annyi, hogy pár hülyegyerek megmerényelt egy garázsajtót, néhány ablakkeretet, egy kertkaput, meg lövöldözött egy üres ház falára, plusz csinált egy viccesvideót a tecsőre. Drazsé szerint a demokratikus berendezkedés egészét fenyegetik.

Néhány unatkozó panelproliból így lesz terrorista sejt... Persze tevékenységük heccnek kicsit erős volt, de a bűntetési tételeken majd elcsodálkoznak. Mindenesetre jó ürügy lesz, hogy pár százmillerből különleges terrorelhárító munkacsoportot állítsanak fel a Tevében, a további hálózatok felgöngyölítésére.

Olyan ez is, mint a Zuschlag-hülyegyerek esete. Egy szimpla, mindennapos, ezen a szinten kb. kerekítési hibának számító 60 misis kreatív könyvelésért bűnszövetkezeti vád. Az igazi bűnszövetkezetek igazi fejesei meg röhögnek a markukban. Esetleg ha nagyon forró már a talaj, kapnak egy másik vezérigazgatói posztot egy másik állami cégnél a seggük alá. A milliárdos lenyúlások, messziről bűzlő panamák, a sikerdíjasok, a főtanácsadók megfoghatatlanok. Ott vannak szem előtt, nagyjából ismertek is a dolgaik, csak éppen szent tehenek.

A rendőrségnek/igazságszolgáltatásnak viszont kell a siker, így a látómezejükbe kerülő hülyegyerekeken élik ki magukat. Egyszerűbb, olcsóbb és kevéssé problémás, a statisztikában meg jól mutat.

Kezelje mindenki az ügyet kellő óvatossággal.

Ugyanis addig amíg csak szilvási/draskovics nyilatkozik meg állit fel elméleteket...meg az az MSZP-s képviselő phereg...

És eddig még egy gyanúsitotti nyilatkozat sem volt, legalább jogi képviselője szinten, hogy "de kérem, íme a másik változat, a miénk a történtekről"...Mert ilyenkor bezzeg elmaradnak a sajtóval bensőséges viszonyt ápoló "sztárügyvédek".

szóval alapos a gyanú hogy az egész egy -kormányváltásra-*időzitett propagandafogás..

Az a történet például kapásból bűzlik, hogy valaki lakótelepi lakásában, ahol élettársával és apró gyerekével él, focilabdában tárolja a házilag készült, labilis bombákat, majd otthagyja és elmegy sétálni,ezalatt 100 kommandós megrohanja a lakását...:P
Márpedig ez kommunikálták le elsőre a sajtónak...

Csak kérdem: mi van/lett a Nyugati-téren Peugeot cabrióval lerohant "bombagyárossal"?:P
Vagy a barguzini csontokat (is) őrzö hiroshimát idéző Tomcat-féle "bombákkal"?:P
@vakapad: Rózsadombon nem a fűtésszámla alacsonyabb, hanem feltételezhetően nem ugyanannyit keres a "panelproli" mint a "politicus hungaricus", melyek fizetése akkor is vérlázító, ha csak a nyilvános adatokat nézzük, és elegánsan elnézzük a térítéseket, és korrupcióból származó fekete jövedelmeket.
(hozzátenném a sarkításom jellemzően szándékos)
ó, de hát nem is akartam itt levonni a messzemenőket. illetve azokat kihúztam, nem kell mindig spekulálni.

itt kommentben azért azt megjegyzem, hogy ezek a srácok most csúnya nagy kakiban vannak, és azt fognak bevallani, amit a tisztelt kihallgató urak kérnek. ehhez nem kell guantanamo meg CIA-börtön, a magyar bv pont elég.

még az is lehet, hogy a renitens szoci képviselők szervezkedtek a néphatalom megdöntésére!
faszért kell ugatni, ha nem tudjuk miről van szó. először a témával legyünk tisztában, vagyis, hogy miért keletkezett ez a poszt?

index.hu/bulvar/2009/04/09/robbantasra_keszultek_pest_megyeben/

"Több napilap értesülései szerint a merényletet a Magyarok Nyilai néven ismert csoport tervezte végrehajtani. "

az internet hozta el (és bizonyos országokban hozza el) az új világot. Szarok a rendszerváltásra, meg az egyéb demokratikus hülyeségekre. Az igazi demokráciát és az igazi szabadságot az internetnek köszönhetően ismerhetjük meg. Hiszen mit tudna a szélsőjobbos suttyó a rasszizmusról, ha nem olvashatná az egyébként demokrácia és szabadságjog ellenes kurucinfot?

sajnos mi most kezdjük megérteni, hogy bizony a demokrácia bizonyos devianciák előretörésével is jár. és nem a gyurcsánynak vagy a zorbánnak köszönhetjük ezt, hanem annak, hogy felnő egy olyan generáció, amely már nemcsak képes használni az internetet, de céljai elérése érdekében fel is tudja azt használni... és szépen lassan eljut ide kuba, kína, az arab-muszlim világ, stb, stb.
Tótavének is kimaradt a katonaság.
Árpád! Mit kap aki elsőként találja ki hogy te nem konkrétan bomba készítésről írsz, hanem arról, hogy a panelprolinak csúfolt lecsúszás közelében élő emberek zsarolják a politikát, azok nem mernek érdemi reformokat csinálni ami a középosztálynak jó, mert akkor ezek a csóringerek úgy leszavazzák őket hogy na? Asszem értem mire célzol. Piros pont?
de, a rózsadombon a fűtésszámla is alacsonyabb.
kivi vagyok most ki a Bástya elvtárs akit elfelejtenek megmerényelni:)
@dark future: áááhh, amiről írsz az tökképtelenség!:)
Van egy rossz hírem a panelproliknak: az általuk fizetett távfűtés díja kb. 2,5-szerese a kertes házak lakói által fizetett gázdíjnak.
Tetszettek volna kertes házba költözni!
Kamu az egész ki akarna robbogatni, amikor már borítékolható, hogy ezek hamarosan eltűznek?
Hülyeség, ezt a szocik rendezték.
@Tóta W. Árpád: az utsó mondatod is tökképtelenség!:)
@maxt:

A homo politicus fizetése nekem nem vérlázító, mert a legfelső szinteket kivéve az enyém magasabb, ha már ugye az egyéb juttatásoktól elegánsan eltekintünk (a cégnél semmilyen különleges beosztásom nincs). Sőt, úgy gondolom, hogy Gyurcsány javaslata annó, márminthogy legyen a fizetés a Parlamentben 600.000.- Ft, de ne legyenek bemondásra fizetett összegek), még talán alacsony is a versenyszférához képest. Utóbbiból következően nem a legjobbak állnak politikusnak, ami elég baj nekünk, sokak véleményével ellentétben ugyanis ez is egy szakma.

Javasolnám (bár ezt úgysem lehet meggátolni, hiszen érzelem kérdése), hogy foglalkozzunk mindig a magunk fizetésével.
Már megint egy hülye semmitmondó írás.Társadalomkritikának 0.A honorárium, és oldalkitöltés a lényeg.
Abszolut 0000000000000000.Árpi menj el , és töltődj fel.Akkor írj, ha nagy ritkán mondanivaló is van.
szoval akkor most lebukott a titkos osszeeskuves.
viva la revolucion

@nemsiker_s: például az az idióta, aki bombát képes csinálni, mert ott van a rajz, de funkcionális analfabéta lévén azt nem tudja, hogy ezek hamarosan eltűznek...
@nemsiker_s: itt mindig akkor robbantanak (pl Torgyán, Szájer), amikor éppen valakit gyorsan meg kell sajnálni, hogy lám,lám milyen szemét az ellenoldal, még ölni is képes a hatalomért! Ha tényleg igaziak a robbantósok, ennyire hülyék, hogy mártírt csinálnak abból az oldalból, aki ellen vannak?
@Epikurosz: észak-amerikában (especially Kanadában) tapasztaltam, hogy már sokkal menőbbnek (bede kizárólagos szava mostantól?) tartják azokat, akik nem kertes házban, hanem apartmanokban élnek. persze ott nem 10 emeletes betondzsungelt kell elképzelni, hanem minőségi, már-már luxus szállodákat. európában persze más a helyzet, itt még mindig nagyon divatos a kertvárosi családi ház-feeling.

amikor hitelekről és az ezzel kapcsolatos fogyasztói fogyatékosságokról beszélünk (tótawé is, nem egyszer ugye, és teljesen jogosan), akkor azt ne felejtsük el, hogy a hitel nem az ördögtől való dolog: ki ne szeretne családi házban élni és ehhez a legolcsóbb hitelkonstrukciót felvenni? nyilvánvalóan mindenki, ugyanis egy családi háznál nem lehet megcsinálni azt, mint mondjuk egy autónál vagy egy utazásnál, hogy spórolok rá.

más kérdés, hogy a hülye magyar nem számolja bele a rezsiköltségeket, a hitelkockázatot, az esetleges válságokat, stb, stb.
A szabad fegyverTARTÁS nem ua. mint a szabad fegyverVISELÉS.
Szabad fegyverviselést a vadnyugat óta nem nagyon követel senki.
Ami a fegyvertartást illeti, nos abban lenne ráció.
Túl sok a kaffer odakinn?
Adjon egy biztos módszert magának, hogy ne támadjon kedvük megnézni mi van idebenn.
A biztos módszer neve egyébként shotgun.
Ez olyasmi mint a shogun, csak nem annyira japán.
Csak a szexbomba-gyártásra nincs recept a neten. De!

Hozzávalók:
- 1 db. ronda nő, bomba testtel,
- 1 db. gyönyórűszép arcú nő, csúnya testtel,
- a kettőt rakd egybe, a ronda részeket dobd ki,
- Frank Einstein és neje sokáig élhetnek együtt.
Plusz alsóproli és felsőosztály közt van azért néhány árnyalat.
Én speciel a családiházprolikat jobban rühellem a panelproliknál.
Tán mert azokat nem látom, ezek meg sütik itt a büdös húsokat mint állat a hagyományőrző alapú tuktukra a szomszédban. Ki tudja?
Akárhogy is, remélem mind tudjátok hogy a "KIRALY001" rendszámú bömös és a koloniállal berendezett panel lényegét tekintve ugyanaz - és ezektől, meg a rózsaszín parasztháztól óvjon az I-sten, ne az igazi, tőzsgyökeres linóleumos, kockásterítős, lambériás, hagymáskolbásszagú prolikonyhától a kilencediken.
@Môžeš mi pomôcť?: ez de jó duma volt!Osztom!:)
@balage_81:

balage-balage.... szeretem az önálló énedet;-)), bár sztem most fején találtad a szöget ütött a fejembét:o)
@vakapad: Különleges beosztás nélkül magas fizetés? Hmmm... Vagy programozó, vagy valami pénzügy cég, vagy rokona a tulajnak/igazgatónak.
Ma magyarország lakosságának átlagos jövedelme egy hónapban egy háztartásra számolva 200000Ft alatt van, ha mindkét szülő dolgozik. Nem hamisítok statisztikát, (mert ugye a nettó átlagkereset 145ezer Ft) hanem kihagyom azokat, akik havonta félmillió fölötti fizetést visznek haza. Csak az állami cégek vezetőinek fizetése ezrekkel tolja meg látszólag a magyar átlagkeresetet, és akkor a versenyszféra fizetéseit még tényleg nem említettük.
(És igen, ebben benne vannak a politikusok, akik nem csak a parlamenti hiányzásért kapnak fizetést, hanem bizottsági pogácsázás, frakció cseszegetés címen is százezreket vesznek fel. Lehet, hogy nem így hívják a dolgot, de minek a virágnyelv, ha ezek tények.)

Foglalkozzunk a saját fizetésünkkel?
Ha kiderül egyesek mennyit keresnek még meglátogatja őket valaki és a pénz eredetéről érdeklődik?
Mindenkinek apeh ellenőrzést!
Nekem nincs illegális jövedelmem, ha valakinek van, az fizesse élete végéig a büntetést. Túl sokan lopnak ebben az országban, és a nagyobb baj, hogy ők akarnak engem kioktatni, hogy mit szabad és mit nem!
Panelproli vagyok, próbálok élni, nem megy. Szüleimnek, éretségije sincs, én nehezen elvégeztem egy főiskolát. Hiába. Normális munkát nem találok, csak nagy szemekkel bámulom hogy mások hogyan nyomják be az ismerőseiket a zsíros állásokba vagy indítják a vállalkozásokat a szüleik pénzéből.
Nem gondoltam még bombagyártásra. Egyelőre. Bár most hogy már elmenni sem nagyon érdemes, valamit kéne csinálni...
minimálcsomagos arc biztos eljut egyszer addig hogy a gazdaboltba hajnalkáért a
közértbe meg joghurtért kell menni ha egy kis zsibbadást szeretne nem műtrágyáért bakker
Árpád, elárulod miről szól a poszt? Vagy írjam le én is hogy karakterre fizetnek?:D
"És szabad fegyverviselésről még szó sem esett. Gyerek kezébe nem való." - ez meg azt jelenti, hogy ne a nép döntsön fontos kérdésekben ugye ja? Hejj de nagy formában vagyok ma.........
@Môžeš mi pomôcť?:

Lőfegyvert (egyelőre) legálisan nem tarthatsz otthon, de ún. múzeális elöltöltőst igen. Ebbe a kategóriába sikerült megfizethető áron egy-két olyan szerkezetet is begyömöszölni, amivel esélyes vagy (kerítésen belül, mert viselésit nem adnak rá) megvédeni magad, a családod, javaid (guglizz rá: pl. Omerta gumilövedékes).

Viselésit földi halandó nálunk csak gázfegyverre kap. Nem sok, de ez is több a semminél. Sőt egy jogszabályi hézag folytán némely -- rejtve szabályosan viselhető -- gumilövedékes fegyverek is ide sorolódnak (gugli: RG89s). Ezek több mint játékszerek, viszont legyilkolni nem lehet velük senkit, ezért jogi szempontból is vállalható kockázatúak.

Sikerült árpikának Nagyszombaton egy jóízűt "hülyemagyarok"-ozni. Gratulálok ! A Hajdú-bét hülye magyar károsultjairól is várjuk a cikket.
Ez a külkerületi terrorizmus demokratizmusa.
@szlovi: Szerintem meg tök jó a poszt.
"És szabad fegyverviselésről még szó sem esett. Gyerek kezébe nem való."

Aham,szerintem meg a demokrácia része (lenne) az is, hogy nincsenek az állampolgárok eltiltva a fegyverektől gyakorlatilag 60 éve.

Tudom,tudom, nézzem meg Amerikát, ahol midnenkinek van fegyvere. Én meg azt mondom, hogy meg kell nézni Svájcot, ahol a lakosságra vetítve majdnem annyi a fegyverek száma mint az USA-ban.De említhetném Kanadát ahol szintén nem kevés fegyver van.

Persze nem állítom, hogy jó lenne, ha holnaptól mindenki személyire vásárolhatna fegyvert, de ez a balfaszkodás, ami állami szinten megy évtizedek óta, kicsit gáz. Talán még mindig abban a hitben vannak, hogy akinek nincs fegyvere, attól nem kell félni.

Ja, amúgy gyerekként én is kísérletezgettem, csináltam rakétát, ami működött, csináltam 5 petárdából egy nagyot, csavarbombát, de ennél nagyobbakat sose. Ja, de. 8 évesen oltatlan mésszel akartunk a haverokkal felrobbantani egy rókalyukat, kevés sikerrel. Szerencsére.
Azért ez nem annyira magyar proli sajátosság.
A legtöbb nyugati nagyvárosból jövő hirek szerint (valamint a filmekben is ez tapasztalható, bár ez nem tudom mennyire mérvadó) az ottani terroristák is mindig a kis lecsattant, külső kerületi bérleményükben "főzőcskéznek, barkácsolnak".
Egyetlen "terrorszervezet" ismerek a világon, ami üres ingatlanokat robbangat, ezek pedig a töketlen korzikai szeparatisták.

Kis hazánknak sikerült őket is alulmúlni, grat, legalább a nemzetközi sajtóban nem kéne nagy dobra verni, hogy ne égjen annyira a pofánk.

Majd lehet pánikolni, ha egy ilyen Magyarok Nyila robbanóövvel a derakán sétál oda a rendőrsorfalhoz, vagy ha 5-600 kiló műtrágyával megrakott furgont robbant fel a 8ker közepén.

Kis hazánkban egy terrorszervezet létezik: MSZP-nek hívják. És az elmúlt 6 év alatt sikerült is tönkretenniük az országot, jobban mint 100 Oszama Bin Laden.
Jogos a kritika, de azért érdemes megnézni, milyen eredményeket tudnak felmutatni a magyar "terroristák". Volt pár házfalnak csapott molotov-koktél, néhány károkozásra is alkalmas, azonban nem aktivált robbanószerkezet, szökőévenként egy kézigránát, lövések a rendőrpalotán, egy bevert fejű Csintalan. Ez így összességében elég erőtlen, még egy vidéki búcsúban is nagyobb a kár. Ráadásul még a politikusokra sem sikerült ráijeszteni.

Azért az már nagyon durva, ahogy az elkapott "bombagyárosokról" nyilatkozik a rendőrség.
"Terrorista sejt" pl. :)

Azért álljunk már meg.

Egy cipóképű, 94 óta seggelő politikusra, feltehetőleg nem életkioltó szándékkal, házilag barkácsolt pukkancsot dobni akaró szerencsétleneket ne keverjünk már össze hidegvérű fanatikus gyilkos csoportokkal.

De hát mindennek megvan a helye és az ideje gondolja az ember....

Draskovics te meg örülj hogy seggelhetsz tovább.
szemely szerint nem ertem mi a kulonbseg a lakatoskent dolgozo abdull kozott aki delutan bombat gyart a hamasznak, es a lakatosent dolgozo geza kozott aki delutanonkent bombat gyart a magyarok nyulainak.
Az ügy komolyságáról még annyit hogy Draskovics úr mikor nyilatkozott a rendőrség ragyogó akciójáról, azt mondta a végén hogy egy személyt vittek be alapos gyanúval. EGY személyt? A hosszú és alapos nyomozás után?
Ez legalább olyan ,amikor volt a szeptember 11 Amerikában, Három óra múlva az FBI jelentette hogy megtalálták egy parkolóház valamelyik szintjén az egyik terrorista autóját amiben papírok szerint ők követték el a tornyok elleni támadást. Érthető a kérdés? Mert ez is olyan nonszensz.
Panelproli vagyok, mit szaporítsam a szót.
kívételesen malackához csatlakoznék a golgotára való tekintettel. bokros ide, bokros oda, de komoly kihívás lesz számomra az mdf-re júniusban taktikai szavazatot adni. bár támogatom, hogy merengjünk kicsit a húsvét valódi üzenetén.

www.youtube.com/watch?v=o0qA1JThOpw&eurl=http%3A%2F%2Fkepviselofunky.blog.hu%2F&feature=player_embedded

@ParadoxH: Én sem. És jelentem, semmiről sem maradtunk le!
@midnight coder: Nálad a pont.Egyetlen terrorszervezet van Magyarországon,az pedig az mszp.
@sün!malac69 a "gyenge minőségű emberek" ellen:

"Kell egy kis vidámság"

1etértve, azért ne dobjuk ki az ablakon a valóság nevű nagybácsit sem, mielőtt holnap elkiáltjuk magunkat, hogy fel!támadás!

"Minisztereknél robbantottak volna?"

nol.hu/mozaik/elozetesben_a_szerdan_lefulelt_bombagyarosok
@duck and cover:

"Egy cipóképű, 94 óta seggelő politikusra, feltehetőleg nem életkioltó szándékkal, házilag barkácsolt pukkancsot dobni akaró szerencsétleneket ne keverjünk már össze hidegvérű fanatikus gyilkos csoportokkal."

a nyúl támad, a sün véd és az ember esze megáll, hombre.
szerintem major Kong nem jó illusztráció a focistákhoz.

persze ugye van nuclear football is, de az nem feketefehér mintás bőrlaszti.
Új seggelő poszt született seggelni szerető kiválló politikus részére:

"társadalompolitikai koordinációért felelős tárca nélküli miniszter".

És elmondják, és komolyan is gondolják.

Ha ezek így folytatják, egyszer komolyan betelefonálok a Csintalannak.
:)
Tóta W. sokszor naivan és eközben mégis bicskanyitogatóan önhitten osztja az észt. Talán egy nagy csalódás kell neki. Mert a cinikus maszk mögött azért ott vagyon a Nagy Haladó. A didaktikus kormánypropaganda viszont nem fekszik neki, hiába próbálkozott vele kitartóan. Javára írandó, hogy lassan belátja: Ferit és utódcsapatát már nem lehet kimagyarázni. Blogger, maradj a kaptafánál, mert ahhoz értesz!
@lapi: ez a sünci gyerek egy fedőnév a jobb oldaliaknál??? Nem vagyok polgári körös, így nem tudhatom...én egy szólást ismerek a sünről, de az nagyon fájdalmasnak hangzik:D Szóval ezért: no comment. És szegény sünit így hírbe hozni, aki egyébként RÖVIDLÁTÓ, elég oppurtinista védekező módja van, s a vackort szereti igazán, meg az ízeltlábúakat...:)
Szia Árpád!
Lehet, hogy nem tartozik a témához (sőt valószínű), de nálatok újságíróknál nincs feketepénz. Minden cikked után kiállítanak neked egy számlát?
Hogy viseled, hogy a lóvéd 55%-a különböző jogcímeken az állam bácsihoz vándorol.
Ez természetes szerinted? Ezek után azt hallom a csúcsértelmiségiektől, hogy ideje lenne megszokni, hogy Magyarországon, hogy semmi sincs ingyen.
Másik:
Ha láttad a Királyság című filmet Jamie Foxx-al. Mert ha igen, akkor tudhatnád, hogy a profi bombagyártóknak rendszeresen leszakad egy-két ujjuk. Ez szakmai ártalom.
Egyébként nem értem a cikket, azért beszélek én is mellé. Ezt tőled tanultam.

u.i.: emlékszem kb. 10 éve a sajtó vezércikkben hozta, hogy 3-4 fiatal a kocsmában körbeadott egy cigit. A szuperhekusok pedig leleplezték a kábítószercsászárokat. Hurrá!
Azért az érdekes hogy amikor a balosok szarban vannak mindig elő lehet valamit húzni a kalapból.Mert itt vannak közöttünk a lappangó terroristák!
Mondjon már valaki olyan politikust akire érdemes annyi időt vesztegetni hogy össze ekecselj egy szar bombát? Ér annyit valamelyik? DE akármelyik!
Az a borzasztó hogy minden ilyen baromságra rengeteg a vevő. Mondjuk azért is tartunk itt!
@marxcie: A különbség annyi, hogy Abdull visszapillantójában bármikor megejelenhet egy Apache helikopter.

Gézáékat meg a bombalabdáikat akkor kapcsolják le mint "terrorista sejteket"
amikor Draskovicsot éppen nem tudják hova rakni.

Amúgy elítélendő persze Géza is.
Draskovicsnak meg nagy öröm....
@torró: torgyán, szájer is kapott, amikor ők voltak benne, izé abban...szóval nincs új a nap alatt...:)

www.youtube.com/watch?v=Qg44qKSbsdQ
Na! Jóccakát mindenkinek és jó locsolást kívül majd belül!!
@Letícia: Mekkora progresszív, underground, szuperjófej, szabadságvédő lesz majd az, aki, majd pár év múlva egy balos tüntetésen, hasonló attitűddel lép fel.
Beszámol majd róla a Mancs, a Népszabi,a Klubrádió, az Index, a Sajtóklub, a Heti Hetes, valamelyik (vagy mindegyik kereskedelmi csatorna), és a progreszívabb (józanabb, faszagyerkebb, normálisabb, haladóbb modernebb stb.) média. Kielemzi majd valamelyik csúcsfej, hogy a tüntető többet tett le a társadalomtudományok oltárán, mint bármelyik szociológus, politológos stb.
@duck and cover: lehetseges, talan igy van talan nem, en nem tudom es itt az eszt osztok sem tudjak. gondoljak, vagy nem gondoljak, de nem tudjak. azt nem hiszem hogy alhir, annal sokkal tobb idiota el itt, de persze az se lehetetlen hogy mar kisdobobos koruk ota lehallgatja oket a nbh.
viszont engem speciel konkretan nem erdekel hogy valaki azert gyujtogat autokat vagy epit bombat mert vesztett az ute, szar napja volt vagy ezzel o velemenyet szeretne kifejezni, az ilyen egyent a tarsadalombol illik kizarni.
Áldott Húsvétot, Árpi.

Úgy látom, megtérhettél tavaly óta, mert most, a Feltámadás ünnepe alkalmából egyetlen kerkóbasztató szössz sem jelent meg.

Vagy beteg vagy, vagy pörög enélkül is a blog?

Daszvidányja.

P.
keverünk egy kis nitroglicerint, a vizbül kivesszük a hidrogént, elövesszük a jo öreg kis házikonzonzolunkat pl a psp-t , ezt belegyömöszöljük egy kis fémvázba, és hoppálá 1 hét alatt készen van a raketta ,
300 km hatotávolság 10 mm-es célratartás

nem focilabda meg kapargatjuk a gyufa végit ,
de még szerencse hogy csak a iq fighterek kattantak be eddig
@cserenkov:

a zenberek úgy általában nem tüntetgetnek, teszik a mindennapi dolgaikat, a "balosok", ezért aztán nem lesz orbántakaroggy se, amiről nem fog írni a méjnsztrím, lám, még egy "bonbagyár" sem veri ki annyira a biztosítékot függetlenül attól, hogy ilyet nem illik csinálni. nekem is van egy panelproli szomszédom, aki lakásmaffiában utazik, nagyon kedves, halkszavú, intelligens fiú egyébként, csak a beosztottjai olyan rosszarcúak és fogadnék rá, hogy egyik sem tudná szabályosan eltáncolni a kállay-kettőst.

Würfli Egon

Würfli Egon
Kedves Tóta W.! Nem az a baj, hogy szegények vagyunk, hanem az, hogy sokan lakáshitelt vettek fel, és az árfolyamkockázatot választották: CHF alapú hitelt vettek fel. Így pl.Ma másfélszer annyi törlesztő részletet fizetnek havonta, mint tavaly tavasszal. És esetleg nem tudják fizetni, mert még a munkájukat is elveszítették. A lakásárak pedig meredeken zuhantak.

Egyébként korlátoltságra vall, hogy az ember anyagi helyzetét és intelligenciáját, és társadalmi értékét a lakása alapján ítéled meg.

Szerintem ezért is verték magukat sokan autóhitelekbe, mert valaki meg azt találta ki, hogy az ember értékét a társadalomban az határozza meg, hogy van e kocsija, és ha van az új e és drága e stb...

Olyan generációhoz tartozom, aki a "rendszerváltás" előtt alig élt, így a szöveged stílusa pl. számomra alig érthető. A humorát nem értem, csak érzem, hogy ott van vagy azt szeretted volna, hogy ott legyen.

Sokkal inkább megértheted az embereket, ha velük beszélgetsz, a szomszéd nénivel, barátaiddal találkozol, söröztök, és elmesélik, hogy mi van velük, mintha a médiából jövő alkotott igazságokra építesz, amikor kommentálod az egyébként szintén a médiából jövő eseményeket. Hamisítják a híreket, és ezzel gondolkodást formálnak.

Magyarul, ha nem mész ki az utcára, vagy mások nem jönnek el hozzád, akkor csak a sötétben tapogatózol és azt hiszed, amit veled elhitetni akarnak. "Hülyemagyarok"-at meg ne írjál le, mert pl. engem ezzel megsértesz.

A magyar nemzet nem hülye. Több, mint ezer éve él a saját földjén a Kárpát-medencében. Sajnos, a török megszállás kezdete óta szinte mindig megszállt minket egy idegen hadsereg, és többé-kevésbé kiszolgáltatva éltünk egy másik népnek. Talán ez okozott némi önbizalomcsökkenést, amiért e nemzet tagjai ilyeneket leírnak, mint te.
@duck and cover: ez a fedőneve annak,hogy Kiss et. lesz a Párt ökle,szeme-szája-füle a renitenskedni vágyó Bajnai közelében.
Ott fog lihegni (virtuálisan) a virtuális miniszterelnöki nyakba...puke!
Szóval akkor mondhassuk, hogy panelproli, ha TWA használja, ha meg Ovi, akkor az tahóság, ugye?

A jobber síkhülye gyíkarc elitizmus mitől gyökérebb, mint a baller, tessenekmegmondani?

Attól, hogy utóbbi mondja meg, hogy melyik a béna?

Sün!

P.
dark future: nálad a pont.

Nem mellesleg a kommented ezerszer jobb, mint ez a gagyi poszt...
Bár ez mellék szál, de mivel folyamatosan felbukkan, ezért megkérdezem. Egy budapesti ötven négyzetméteres távfűtéses lakás téli távhő díja kb. 40-45 000 forint. Ha a tulaj kap szociális támogatást, akkor valamivel több, mint a fele. Egy modern társasház azonos havi díja kb. 10 000 forint. Tudom jobb a szigetelés (már ahol). Meg leginkább, egyéni a fűtésrendszer. De valóban négyszer több energiát használnak el a (hatékonyabb) távfűtéses lakások melegítésére? Létezik független szervezet az adatok ellenőrzésére? És ebben még támogatás is van? Valóban?
jó reggelt! nem vágom pontosan, ezen a reggelen szabad-e röhögni, vagy mindenki mel gibsont nézzen?

www.youtube.com/watch?v=uBKv1aLSaUs&feature=related

eligazítást kérek, hát tisztelettel! :DDD
@cserenkov: Szia,
Az 55% az csak a látható bérlapon levezetett azonnali sarc. Adjunk hozzá még 20-25%-ot, mely "költekezés" közben, és havi számlákon vándorol az államhoz, és máris kijön a siralmas valóság.

Egyébként a cikket én sem értem, kinek, miért íródott, mi a mondanivalója, egyetlen dolog érezhető ki belőle: a Büdösmagyarozás.
Ez alkalommal: aki ma kis hazánkban egyedüli "Bombagyárosnak" aposztrofálja magát,a Gellért-hegy déli oldalán, a fürdő feletti utca egy impozáns villájában él. Egyébként a szomszédom. Csupán azért, hogy megindítsam a fantáziát. Anno Szabó Albert sem a Havannán lakott, és hova-hova tűnt el emberünk??? Hogy Tomcat sem a blogjából tart fenn egy lakást ezen a környéken az is biztos...
@dark future:

Nem olyan jó irány nevetséges gyerekségnek beállítani a robbantósokat.

Eleinte gyerekség volt a cigányok házára is molotovokat dobigálni, meg légpuskával lövöldözni be ablakokon.

Mert eleinte nem halt bele senki.

Aztán meg igen.

Szerintem ez a vidám népi robbantgatás nem veszélytelen játék és én terrorizmusnak nevezem, ha idegenek ellen alkalmaz valaki erőszakot.

Még akkor is, ha nem sikerül.
A magyar jogban úgy tudom, a gyilkossági kisérlet ugyanazt érdemli, mint a gyilkosság.
Akkor tehát a nem gyilkoló bomba is azt érdemli, mint a gyilkoló.
Hacsak be nem bizonyítja, hogy biztos lehetett abban, hogy aznap a háziak nincsenek otthon.
De ilyen nem sok van a kis furmányos terroristáink között.

Szóval terrorizmus, mert nem ismerte személyesen a célszemélyt.
Pont.
@balage_81: figyelemreméltó absztrakció, de ez a "gondolta a fene" esete.
Félrevezetés, szemfényvesztés, reverse ijesztgetés a kormány részéről - full-on :-)

Árpi részéről ködösítés: full-on :-)

Ha valóban lennének ilyen "panelprolik" - okuk az mondjuk lenne rá - ahhoz okok, valós háttár keresése Árpi részéről... ezt nem tudjuk, majd a következő cikkeiből kiderül :-)

Kormánypropadanda hülyék általi beszopása gondolkodás nélkül: hát erre is van példa, feltehetőleg ilyen Simonmondja (ma 13:56-kor volt a kommentje: hogy itt mi volt, arról kedves Simon, nem kéne még nyilatkoznod, gondolom, nagyon meglepődnél, ha esetleg kiderülne, hogy MÉGSEM árpádsávos fekete dzsipbe öltözött kopasz orbánáltalhergeltszavazók lettek volna a tettesek... )
@hauptrichter:

A kormány által gyártott forradalom és bomba, meg Gárda és egyéb huncutság egy olyan propaganda, amit a hülyék szopnak be csont nélkül.

Az ne zavarjon, kedves Haupt, hogy egy szót sem "nyilatkoztam" a kopaszkás dzsipruhásaidról.

De elismétlem, hogy értsd.
A bombások és molotovosok lehet, hogy jó mókának szánják, bárkik legyenek is,
de nem az.
Mint ahogy nem volt az a kődobálás vonatra, amibe belehalt egy kisgyerek, vagy nem volt az a légpuskával lövöldözés cigányokra, amibe szintén.

És látom a szmájlikat, csak nem szeretem.
Mert az nem vicc, amire ki kell tenni a táblát, hogy vicc.

Na én most megnéztem ezt a videót.
Mint ne mondjak kicsit FAKE -nak tűnt.
index.hu/belfold/2009/04/11/bomba/

A film elején amikor a kommandós felszóltja a bent lévő személyeket hogy jöjjenek ki.
Nem tudom de a fickó hangjában mintha bújkáló nevetést véltem volna felfedezni.
Olyan mint amikor a gyerekek házivideóznak és majdnem elröhögik a szerepet.

A másik érdekes momentum az volt amikor linóleumvágó késsel felvágja a fickó csak úgy a focilabdát amiben ki tudja milyen robbanóanyag van.
Valahogy furának tűnt a dolog.
Nem tudod hogy mi van belül a labdában mármint milyen anyag.
Lehet akármlyen instabil cucc ami ütésre nyomásra is robban, biztos nem állok neki egy bicskával szórakozni.

Szóval fura na.

A kiszabott büntetés mértéke, ha egyáltalán lesz ilyen vagy ha egyáltalán megtudjuk, mindenre választ fog adni.
@Paszternak:

"A jobber síkhülye gyíkarc elitizmus mitől gyökérebb, mint a baller, tessenekmegmondani?"

azt hittem, legalább ma leesik neked is paszti, hogy nem az a kérdés, hogy jobb, vagy ball. hanem mindenki magáért felel, hogy miképpen alázza magát krisztus előtt és miért. aztán lehet menni gyónni és legközelebb már sokkal könnyebb lesz minden. legalábbis ilyesmit állítanak azok a kerkó barátaim, akikre érdemes odafigyelni. szerintem persze és ide tenném a pontot. robbantgatni meg ha lehetne kérni a terrorista honfitársainkat, ott tessenek, amerre azok laknak, akik ezt holmi gyerekcsínynek tartják, ami arra jó, hogy drazsé visszacsomagolja magát a húsvéti tojásba.

és szabad a piac, paszti. attól kérheted az áldást, akitől csak neked teccik, s jól van ez így.
Kedves Simon,
hát félreérted. Természetesen minden erőszak (gyilkolászás, kődobálás, ...) elítélendő - eddig ebben teljesen egy hullámhosszon vagyunk.
De erre hivatkozva propagandisztikus céllal az egyik oldal folyamatos áztatása (megvádolása) a médiában bizonyítékok nélkül - na ezt a témát máshogy látjuk.
(Merthogy finom utalások mindig vannak, hogy ezt és azt csak a jobboldal tehette, vagy az általa felhergelt emberek, mszp-s provokátorok pedig nincsenek és nem is voltak, az mszp-szdsz szavazóbázis pedig soha semmiféle bűnt nem követhet el, még a gondolat is abszurd).
Vagy én látom ezt jobban, vagy Te. Gondolom, így ebben is egyetérthetünk.
(meg abban is, hogy a nemszabadkimondanikik által agyonvert magyar ember, Szögi Lajos temetésére nem mentek el a méltóságok, meg valahogy nem is volt téma).
Üdv.
@hauptrichter:

"(Merthogy finom utalások mindig vannak, hogy ezt és azt csak a jobboldal tehette, vagy az általa felhergelt emberek, mszp-s provokátorok pedig nincsenek és nem is voltak, az mszp-szdsz szavazóbázis pedig soha semmiféle bűnt nem követhet el, még a gondolat is abszurd)."

miről beszélsz ember??? talán a szoci pátrt által felhergelt idióták őrjöngenek az utcán már 7. éve???? hol élsz te, hogy ekkora baromságok bírnak belőled kijönni??? kezdődött a d 209-cel, aztán az egri kórházvédőkön át a butaháziékig. közben morvay volt igaz human right harcos, meg aztán volt hibbant nő, aki a szocik szekerét tolja.

ez ott ketdődött bakker, hogy az orbán vezett néppárt nem volt képes 2002 óta elfogadni, hogy a "másik magyarország" lenyomta pket, mint postás a bélyegzőt. és ha ilyen baromságokat delirálgattok, meglesz a 3. zakó is. és ennek semmi köze az államadósághoz, meg a munkanélküliségi rátához, bármennyire is szeretnétek.

most pont én aggódjak, ahogy elássátok magatokat meghint centiről centire ezzel a szánalmas magyarázkodással, amikor embert ölnek, vernek, vagy éppen aláznak???

bizonyos temetéseket meg lehet előzni, bakker!!! akkor nem kell csorgó nyállal vizslatni, hogy ki melyikre megy el.

vágó béla? vagy magyarázzam túl???

@Lodogi Pascal:

"Szóval fura na."

mis is fura pontosan? ha nem érted, akkor olvasd el a nemzetbiztonsági szolgálatok és a rendőrség működését szabályozó nyilvános jogszabályokat. gugli és rögtön megértesz egyet és mást. ha nem megy, nézz meg egy james bond filmet, vagy kapcsolj a sorozat plusz csatornára. ott olyat válassz, ami alá az van írva, hogy krimi.
@hacsaturján: Tüntetések mindenhol vannak. Ezt gyülekezési jognak is hívják. Vannak infantilis tüntetések. Szélsőjobbos arcok, ugyanaz a száz-kétszáz ember mindenhol."Megszakítjuk adásunkat stb."
De volt itt egy Kövér elleni kötéllel nyakban járó tünti is( Kuncze elleni ciántablettás nem volt!).
Meg az a fene nagy félelem sem látszott a nagy beszarirakon. Lesznek balos tüntetések is, ami normális dolog is lehet egyébként.
Én még soha nem voltam semmilyen demonstráción, de nem hinném, hogy a jólnevelt, magukat semmibe bele nem ártó "kisemberség", lenne itt az egyedüli normális dolog.
Tőlem még mindig nem kértek bocsánatot ezek a derék "rendőrök" ...
Lapi Lapi.... 3 éve még én is azt mondtam, mint Te...
Aztán egyszer én is fordítva néztem a látcsőbe :-)

(Ezt még ugye nem meséltem? Óvónéni a kisóvodások kezébe adja a látcsövet, hogy így kell vele nézni a Holdat. Ők nézik, nézik, kicsi a Hold, messze is van, de azért érdekes.
Aztán egyik este az egyik gyerek fordítva veszi a kezébe, s mit lát? gyönyörű nagy a Hold, részletgazdag, hegyek, árkok, szóval ilyet még nem látott. Mondaná a többieknek, de azok lehurrogják: "Te hülye vagy, nem úgy kell fogni a távcsövet, az óvónéni is megmondta...".

Szóval én már "fordítva" nézek a látcsőbe és most már tudom, hogy az általad emlegetett események miért is voltak (anélkül nem nagyon lehet őket értelmezni, anélkül az tűnik a jogos véleménynek, amit Te mondasz).

Hogy a legegyszerűbb példát mondjam, ahol azért mindenkinek kilóg a lóláb: hogy is volt az a TV-székház ostrom? A Fidesz (a jobbik, a Magyar Gárda, Morvay Krisztina, ...) megostromolta a székházat? Aztán az ostromlók kapták meg ugye méltó büntetésüket 2006.10.23-án?

Tehát Téged idézve: "Vágó Béla?" :-)

@hauptrichter:

Milyen lóláb lóg ki vajon?
Szerinted, ha nem a jobboldal szervezte, akkor miért ugatott a HirTV egész éjjel forradalomról?
És mit keresett ott, mikor más ünnepeken még az Oktogonon is a járőkelőktől tudakozik, hogy mellik utca ez ittenség?

A HirTV is kormányszócső?
Talán azért fújta a forradalmi lelkesedést?

És ha kormányszervezés, akkor miért nem nyújtózkodott a Viktor, hogy ez egy átverés drága tezsvéreim, ne menjetek oda.
Mert nem mondta.
Csak azért zagyválják most össze, mert balfaszok voltak és nehéz így bemutatkozniuk.
Könnyebb a kezedben megfordítani a látcsövet.
@Lodogi Pascal:

Ja, elég érdekes klipp. A rendőrök ismét annyira szakszerűek voltak, mint amikor a szekrény alól rámolták ki a móri fegyvereket. Elképzelem miket csinálhatnak, amikor még videóra sem veszik...

A bicskás labdanyitás elég laza volt, előtte még esetleg még focizhattak volna vele egyet :-)

Na az pl. terrorizmus, amit a szomáliai vademberek csinálnak a környező vizeken. Végre jól rá is csesztek: index.hu/bulvar/2009/04/12/kiszabadult_a_kalozok_fogsagabol_a_hajokapitany/

A marhák, azt hitték, hogy élve túlélhetik egy amerikai hajó leattakolását. Már megint az usa-ra várt az impotens világ, hogy menjenek konfliktuskezelni. Mentek...

Nem értem, hogy miért kell az ilyen söpredékkel egyáltalán tárgyalni, csak elpofátlanodnak. Meg kell őket párszor jól sorozni, abból talán értenek. Ha nem, akkor meg lehetne szórni a kalózkikötőket is, preventív jelleggel.

@simonmondja.:

Maradjunk a tényeknél. Amit eddig (bizonyítottan?) elkövettek, az rongálás, közveszélyokozás, robbanóanyaggal és lőfegyverrel való visszaélés. Ezek a cselekedetek természetesen bűntetendők (de gondolom koránt sem akkora tételekkel, mint a terrorizmus). Ha bebizonyosodik (értsd: bíróság előtt is megáll) az emberölési kísérlet vagy a robbantásos merénylet előkészülete, akkor persze kaszálják el majd őket azért is.

Egy friss, éppen vizsgálati szakaszba kerülő ügyet viszont ne prejudikáljon az igazságügyminiszter "a demokratikus berendezkedés egészét veszélyeztető" terrorista cselekedetként, mert egyrészt ez jogi amatőrizmus, másrészt a régi szép kommenista időkre emlékeztető, harmadrészt magukból csinálnak hülyét a túlzott felhajtással, mert nem érzem arányosnak (lásd a lakótelepi konyhában a húsvéti sonka mellett kotyvasztott fehér trutymákot, meg a bevezető képsorokon a kommandós akciót).

A terrorizmust szerintem hegyjuk meg azokra az esetekre, amik ténylegesen azok. Sajnos vannak olyanok is szép számmal a világban.

@dark future:
A közveszélyokozás és a terrorista cselekmény közt nem a pukkanás nagysága a különbség, hanem a célja.

Ha az állam kényszerítése a cél, akkor terror.

Persze, ha nincs politikai célja, akkor közveszélyokozás.
@cserenkov:

totál igaz, hogy majd aballer média mivé fújja fel a majdani baller tüntiket. Ne feledjük, hogy volt itt már Chartás tüntetés 1993-ban, a liberálmédia szépen felnagyította a Zantallboross-konziveszélyt és gyönyörűen terelte a figyelmet a libsi-bolsi összeborulásról.

Vagy a taxisblokád is nm az ellenzék által támogatott kormányellenes megmozdulás volt?

De.

Amúgy ez az ellenzék szokása. Kormánypárti lakosoknak nem szokása tüntetni a kormány ellen. Ők örvndenek, az ellenzék meg elégedetlenkedik és rájátszik.

Ez mitől gázabb, mint az, hogy egy kormány totál impó?

Üdv,

P.
@dark future:

"A terrorizmust szerintem hegyjuk meg azokra az esetekre, amik ténylegesen azok. Sajnos vannak olyanok is szép számmal a világban."

szerintem meg várjuk meg a tényeket és maradjunk annyiban, hogy manu chaot is lehet favorizálni a haza mellett.

www.youtube.com/watch?v=9naTEBhJrww&feature=related

ps: további haszna, hogy nem kell bömbölni hozzá sem az akácos utat, sem a vörös csepel-zúgjon a hangod-at sem.
@Paszternak:

"Vagy a taxisblokád is nm az ellenzék által támogatott kormányellenes megmozdulás volt?"

1. egy hétvége alatt rendben lement a project.
2. egyetlen komoly pol párt sem követelt új választást, nem kérdőjelezték meg az mdf kormány legitimitását.
3. nem hugyozták, szarták tele a kossuth teret.

ha zongorázni lehetne a különbséget...... valszleg te sem írnál ilyen vicces (vagy naiv) háeszeket, paszti.

@lapi: Ja! Csak éppen szabad mozgásukban korlátozták az embereket. Nem gondolod, hogy ez nagyobb ocsmányság, mint, ha valaki azt üvölti, hogy a Gyurcsány takarodj, vagy követeli, a kormány lemondását(amitől persze a kormánynak nem kell így tennie).
Te totál el vagy tájolva!
A taxisblokád volt messze a legundorítóbb tüntetés( nem is az volt, valójában önkényeskedés), a rendszerváltás óta. Emlékszem, hogy mindenkinek elítélő véleménye volt róla. A jó kis hidegben órákat vártunk arra, hogy a "forradalmárok" átengedjenek a KÖZUTAKON.
A tv meg bemondta, hogy a lakosság a blokádolókkal van. Azt hittem elhányom magam!
Simonmondja és lapi: maradjunk annyiban, hogy minden eseménynek több síkja van. NA ezeken kell(ene) tudni átlátni.

A TV-székházas tüntetés a dobálással nekem sem tetszett, de az indulatot megértettem (de nem dobáltam volna rendőröket). A HÍR TV-t különösebben nem szeretem (az Echo-t inkább), egyébként ők is abból a nézőpontból tudósítottak, hogy a háttér érthető (azaz húzzon a kormány - amivel egyetértek).

De az izgalom nem itt kerzdődik, tudjátok ti ezt nagyon jól, hanem ott, hogy mi volt Gyurcsányék célja az egésszel, a "benemavatkozással" (ha nem is ők fizetik Toroczkait). De ebbe ne menjünk bele, kifejtettük már ezt itt korábban részletesen (ld. Gyurcsány rendőrvért - rendőrhalált akart látni, hogy azzal feketítse be a komplett jobboldalt jó hosszú időre).

Én azt tudom nektek mondani: "fordítva" nézve a távcsőbe sokkal tisztább a kép, jobban összerakhatók a mozaikok, de persze nem kell elhinnetek :-)

A taxisblokád meg egy nagyon undorító dolog volt - szvsz. (kik is álltak mögötte? És most meg ők csinálják az "áremelést"? (a megszorítás is egyfajta "áremelés"). Hitelesebb lenne, ha azt mondanák, hogy "...megbántuk a taxisblokádot és most már megértjük, hogy miről szól a kormányzás..." merthogy egész jó párhuzam van az akkori meg a mostani helyzet között a kormány oldaláról nézve :-)
@lapi:

Egy jogvégzett ember menteget egy törvénytelen taxisblokádot, miközben a jóval kevésbé törvénytelen hugyozáson rugózik?:o)))

De megértem, elvégre akkor még az szdsz aktív tagja voltál, ők pedig igencsak nyíltan kiálltak a taxisok "több pénzt a zembereknek" mozgalma mellett...
jaaaa, h ma a másik oldalon vannak?
Kit zavar!
Régen Farkasházy Teddy is aszonta vala: a humor ellenzéki, azért baszogatják Antallékat.
Ma meg akkor nyilván a fidesz van ellenzékeben, hö?!:o))
@lapi:

Ha elolvasod, éppen azt írtam, hogy várjuk meg a tényeket. Az elfogás után egy nappal pl. ne kiáltsa ki terroristának őket a miniszter úr. A minősítést hagyja inkább a bíróságra.
Lapi
Csupán arra kívántam rávilágítani hogy elég furcsa tevékenység volt ez a labda felvágása, legalábbis akkor ha VALÓBAN robbanóanyag volt a lasztiban.
Gondolkodj csak el józan paraszti ésszel:
Találsz egy ISMERETLEN robbanóeszközt amiben ISMERETLEN robbanószer van.
Nos nem tűnik bölcs dolognak linóleumvágó késsel nekiesni (legalábbis ha tényleg robbanóanyagról beszélünk és gipsztől).
Arról ugye nem is beszélve hogy itt valamilyen házi kotyvasztású trutyi volt állítólag a lasztiban.
Nos az ilyen házilagos dolgokkal csupán az a bibi hogy mindenféle szennyeződések kerülhetnek az anyagba amitől jóval labilisabb mint a normál robbanóanyagok, tehát a fokozottabb körültekinés méginkább indokolt (mármint ha tényleg robbanóanyag volt a labdában).

De mondok neked mégjobbat.
Ezek a "terroristák" felettéb balfaszok voltak.
Gondoljatok bele:
Meg akarják merényelni Bástya elvtársat és nekiállnak a konyhában focilabdába varrt bombát gyártani (miért nem üregbőrben?).
Pedig ha kimennek a kínapi piacra szerintem gond nélkül még aknavetőt is vehetnének maguknak.

Tehát ha igazi terrorista lennék, akkor vennék magamnak a fekete piacon lőfegyvert és azzal merényelném meg Bástya elvtársat. Hót ziher hogy nem állnék neki a panel konyhában kotyvasztani.

Nahát "...aki eztet elhiszi szamarabb egy lónál."

Még hogy terrorizmus, ha valaki fel akarja robbantani fél Budapestet, akkor ma bekeveri az anyagot azt holnap reggel pukkant. A nagy magyar titkosszolgálat egy bögre fülét se találja meg, nemhogy egy profi terrorista sejtet.

Pár mamlasz barmot most lefogtak, ezek a mi kis szabadságharcosaink, örüljünk, most már van ilyen is.

Akkor lesz majd döbbenet, ha bekopogtatnak az igaziak...

@hauptrichter:

"A taxisblokád meg egy nagyon undorító dolog volt - szvsz. (kik is álltak mögötte? És most meg ők csinálják az "áremelést"? (a megszorítás is egyfajta "áremelés"). Hitelesebb lenne, ha azt mondanák, hogy "...megbántuk a taxisblokádot és most már megértjük, hogy miről szól a kormányzás..." merthogy egész jó párhuzam van az akkori meg a mostani helyzet között a kormány oldaláról nézve :-)"

maradjunk annyiban, hogy 1990-ben 37 éves voltam ugyan, ám meglepő módon nem taxisofőr. az meg, hogy mi minősül undorítónak, az erősen egyéni ízlés kérdése. ennél fogva én pl. nem minősítem undorítónak azon háeszelő társaink közléseit, akik ezzel igyekeznek jelentékteleníteni a hazai fasiszta és egyéb radikálisok utcai őrjöngését, ami immár 7. éve állította színpadra a fidesz néven ismert pupulista politikai erő és a vele szövetséges nemzeti körök.

ez kétségkivül közel áll az undorítóhoz, bár én inkább a szánalamas jelzőt választanám. ha viszont eljön az idő, amikor elvesztem a képességemet az önálló véleményalkotásra, - esküszöm hozzád fordulok.

ha te is így járnál előtte, akkor sincs gáz, mert vannak bőven tartalékjátékosok, akik közül nyugodtan választhatok. neveket nem sorolnék, de olyan szépen szoktak sorban megszólalni, amikor mentegetni kell a mentegethetetlent, - hogy nem jövök majd zavarba, ezt garantálhatom.

aki meg nem bírja hová tenni a focilabdát, legalább dávid ibolyától vehetné a példát, aki az indul a vonat auswitzba kezdetű remek kis fradi bökversecske nyomán, azt mondta a házban, hogy nem ért a focihoz. ha már a taxisblokád ilyen régen volt, talán az orbáni aranykorra csak vissza bírtok emlékezni. mert akkoriban ő volt a min. elnök. holnaptól meg bajnai lesz valszleg, hacsak fritz tamás a néppel meg nem akadályozza. nem mintha toborozni akarnék, de ti mentek fiúk, lányok???

@Lodogi Pascal:

"De mondok neked mégjobbat.
Ezek a "terroristák" felettéb balfaszok voltak."

ezen még csodálkozol, bakker? a fidesznek ehhez semmi köze, ők csak a veszett kutyákat hajtották ki tudatosan az utcára. de ez biztos beugrik, mert bayer zsolti akkor még ilyen feliratú pólót is felkapott népszerű műsorához, amit akkoriban még a hittévé nyomatott.

mi van abban rendkívüli, hogy a szélsőjobbnak balfasz terrorista dukál, amikor a mérsékelt jobber közönség sem bírta levágni, hogy két vesztes választás után, le kell cserélni a vezénylőtábornokot, ha már neki magától nem ugrik be? :DDD
@sün!malac69 a "gyenge minőségű emberek" ellen:

"Egy jogvégzett ember menteget egy törvénytelen taxisblokádot, miközben a jóval kevésbé törvénytelen hugyozáson rugózik?:o)))"

másfél éve olvasod és reagálsz rá különféle hangnemben malacka, amit folyamatosan ugatok (rugózok). azaz hogy a pofám szakad le a szégyentől, hogy a jobboldal meghatározó része évek óta járatja le magyarországot, amely country amúgy is éppen eleget szenvedett az elmúlt cca 1100 évben. azért ennél jóval többet vártam el a fidesz stratégáitól, de igazad van, ha azzal vágnál vissza: mi közöm hozzá? valójában télleg semmi. this is not my business, ahogy obamaha mondaná. lefordítom szabadon: semmi közöm hozzájuk.

vágó?
@klacus:

Ja. Nekem is ilyenek jutottak eszembe. Még ha esetleg jogilag áll is a terrorista vád, akkor sem az ilyen szerencsétlen lúzerekre kellene elpuffogtatni.

Olyanok ezek, mint a Police storyban (Jackie Chan) az álbérgyilkos (ha emlékszik még a jelenetre valaki).

@lapi:

Én úgy látom, h a baloldal járatja le folyamatosan az országot!

Sosem felejtem el, h amikor kijött az őszödi, a Comedy Centralban 23 millió néző csodálhatta meg Magyarország miniszterelnökét hitlernek maszkírozva/öltöztetve.

És ne csináld már, Lapi, ha nincs őszödi beszéd, akkor nincs tv-ostrom, nincs Kossuth tér hugyozás, nincs molotovozás, nincs gyurcsány takaroggyozás... nem kéne felcserélni az okot és okozatot...

ámdeviszont, megint ügyesen kisiklottál a lényeg elől: jogászként megbocsáthatónak tartasz még ma is egy teljesen illegális (törvénytelen) lázongást csak azért, mert azt a te kedvenceid csinálták/támogatták.

Azt is jeleztem már, h nálunk semmivel sem rosszabb az átlagos idióta felhozatal, mint pl. a franciáknál, ahol szélsőbalos tüntetők csúzlizták, molotovozták, kőhajigálták a rendőröket.

Szerencsére az, aki kiforgatta az országot nyugalmából, ma már csak a partvonalról integethet.

A gyurcsány vs orbán csatát elvesztette a nagyorrú ( á lá pinokkijó) védenced
@lapi:

"két vesztes választás után, le kell cserélni a vezénylőtábornokot,"

Ez egy kurvára elavult szemlélet.
Miért kellett volna lecserélni? Volt helyette jobb, erősebb? Nem. Na ugye!
S lám, az idő őt igazolta. Ma erősebb a fidesz, mint valaha!
Jó esélyük van a 2/3-ra...

deviszont, ha 2006. őszén belemennek a szocik egy előrehozottba, akkor nemcsak az ország járt volna sokkal jobban, de bizony mondom néked, h a szocik is. Ma már 10%-ot mérnek nekik, és még mindig nem látszik a gödör alja.

Ha 2007. elejére kiírják az előrehozottat, tutira nem lett volna fidesz 2/3, a szoci erős ellenzéket hozhatott volna össze. A barmok, saját hatalommániájuk dugájába dőlnek.

Tökéletes volt a fidesznyik döntése, h Orbánt két vesztes választás után is meghagyta elnöknek, dacára minden ellene folytatott szőlőbánya személyiségrombolásnak, he-he
@lapi:

"a hazai fasiszta és egyéb radikálisok utcai őrjöngését, ami immár 7. éve állította színpadra a fidesz néven ismert pupulista politikai erő"

csak jelzem, h ez a legeslegalja!

Ez a gréczy színvonal....öööö.... izé.... azaz színvonaltalanság...

Lapi, lassan kezd a szöveged télleg szánalmas lenni, és ezt nem sértésként, hanem aggódásból mondom.... komolyan!
@hauptrichter:
"Simonmondja és lapi: maradjunk annyiban, hogy minden eseménynek több síkja van. NA ezeken kell(ene) tudni átlátni."
Maradjunk.
De átlátni, az illúzió.

Szia Lapi!
Hát Te nyertél... legalábbis abban, hogy én csak 25 év körül voltam a taxisblokád idején .. de a véleményemet fenntartom (sőt, hozzáteszem, hoyg ki is kezdett ilyesmi zsarolásba ELŐBB? Merthogy csak más a megítélése egy pofonnak is, ha előbb én kaptam és csak azután adtam (bár nem ment föl persze) :-)

Általában arra jöttem rá, hogy pl. az árokásást sem biztos, hogy a fidesz kezdte (régebben azt hittem), hanem esetleg mégiscsak az mszp, csak sokkal "finomabb" (vagy aljasabb? kinek hogy tetszik) eszközökkel...?

Szóval: TV-székház: ha onnan nézem (ld. távcső), hogy "KINEK AZ ÉRDEKE" az ilyen sokáig elnyúló ostrom, lakosság jóérzésű és még megvezethető részének felhergelése (mint voltam én is még részben), nemzetközi közvetítés, rendőrök beszorítása, utána "szabad besétálgatás lehetőségének megadása az ostromlott székházba"????!!!!???? --- lejárt a rendőrök szolgálati ideje hajnali 2-kor, vagy mi ????), akkor sajnos az mszp-re (kurcsányi-ra) mutat mindig az a fránya "iránytű"...

Szóval nekem erősen duplacsavaros az a TV-ostrom, és .- nem tehetek róla - azóta gyanakvóbb lettem :-)
@hauptrichter:

"Szóval nekem erősen duplacsavaros az a TV-ostrom, és .- nem tehetek róla - azóta gyanakvóbb lettem :-)"

hát én nem voltam ott, bakker. szal ezeket a csavarokat beszéld meg budaházyval, császár attillával, bayer zsolttal, esetleg satu bácsival. :D

@sün!malac69 a "gyenge minőségű emberek" ellen:

"Lapi, lassan kezd a szöveged télleg szánalmas lenni, és ezt nem sértésként, hanem aggódásból mondom.... komolyan!"

akkor aggódjál komolyan malacka, ha neked az segít. nekem tökmind1. ha rám hallgatsz, azt csinálsz, ami jólesik neked. :DDD

Hmmm, igen, Bayer Zsolt verziója tetszik...(a többiekhez még nem volt szerencsém) egyébként nem olyan szörnyű ember ám, mint az a balos médiából átjön... azóta direktben olvaatam pár írását meg megnéztem echo-n.... egészen elfogadható, amit mond...
Atom a kép:):):)
Dr.Strangelove, ugye?
www.youtube.com/watch?v=bzD-zGIJkbY&feature=related
Riding the Bomb :D:D:D:D

a magyar társadalom is olyan, mint a "bomba lovagló" fószer :)
@cserenkov: cserenkov 2009.04.11. 22:20:43
Hello Cserenkov! Te kelted a sugarzast?

" nálatok újságíróknál nincs feketepénz."
mar hogyne lenne, tobb mint a hivatalos.
mondjuk ha valaki valamilyen tisztseget akar, irat magarol egy pozitiv cikket 1.5 milla minimum. TV-be kerules dragabb.
vagy van egy vallalkozo es nem tudja kitenni tulajdonabol a berlot irat egy cikket hogy tehetelen az onkormanyzat vagy ilyesmi, rogton megvan a kilakoltatas.

" Minden cikked után kiállítanak neked egy számlát?"
igen es atalanyt is kap.

"Hogy viseled, hogy a lóvéd 55%-a különböző jogcímeken az állam bácsihoz vándorol."
totawe es a tobbi liberalis is, ezt nehezn turi.
szerintem rendben van, sot legalabb 75%-ot kene elvenni...
legalabbis addig amig 470 ezer olyan honfitarsunk van aki nem tudja fizetni kozuzemi szamlait.

"Ez természetes szerinted?"
igen!
Es az lenne termeszetes hogy az a menő aki a legtobb adot fizeti aki meg elsunnyogja azt lecsukjak.

"azt hallom a csúcsértelmiségiektől, hogy ideje lenne megszokni ... Magyarországon, hogy semmi sincs ingyen"
hat bizony ideje lenne megszokni!!!, de attol még tobbet kene adozni is!
Tóta!

Én nem értettem soha, egy liberálisnak mi baja lehet a szabad fegyverviseléssel, túl azon, hogy lőni jó, és ez a "fejlett tudatú állampolgárok" szemében valóban gyerekes, mert önmagában való élvezet.

A bűnözők a mostani körülmények között is akkor szereznek maguknak, amikor eszükbe jut, és velük szemben az állam nem érvényesíti az állítólagos erőszakmonopóliumot (lásd Enying). Azok számára tehát sem a beszerzés, sem a birtoklás nem okoz problémát, akikre az állam a tilalom fenntartása során hivatkozik. Ez az érv tehát kiesett.

Ugyanakkor a magyar állam nem tartja tiszteletben a magántulajdon szentségét, sőt, nem is kényszeríti ki. Elég legyen a múlt század sorozatos vagyonelkobzásaira (1919, 1944, 1948, hogy jobban ne részletezzem) utalni. Meredek párhuzamnak tűnik, de nem különb a jelenlegi büntető- és különösen a polgári joggyakorlat sem, mivel a tulajdon szentségét ugyanúgy nem követi és nem követeli meg.

Ezzel egyidejűleg nemhivatalos csatornákon folyamatosan zúg a tulajdon alantas voltáról és kívánatos alárendeltségéről szóló álságos kórus, méghozzá a közönség által a hatalmon lévők szellemi holdudvarához sorolt szájakból. Azért álságosak, mert az egyenlőtlenségek megszüntetését - mi mástól - az erőszakos vagyonelkobzástól, a tulajdon megszüntetésétől várják el, ami azonban valaki által megszerzett tulajdont feltételez első lépésben.

A magántulajdon feltétlen tisztelete a kapitalista rendszer (termelési mód) talpköve lenne. Egy liberális nézeteket valló személy szerint klasszikusan kizárólag a magántulajdon adhat esélyt az egyénnek az államhatalomtól való függetlenségre és adott esetben a vele való szembeszállásra.

Államunk jelenleg arra hivatkozik, hogy bizonyos feladatokat átvállalt polgáraitól, és az átvállalt feladatok elvégzését erre a vállalásra hivatkozva megtiltja polgárainak. Ugyanakkor látványosan nem képes eleget tenni e vállalásoknak. Mi marad tehát az önvédelmen kívül, amibe a tulajdon védelmét is beleértem, és ami ugyanakkor egyfelől jogilag tilos, másfelől pedig - szerinted is! - nem kívánatos? A kivándorlás?
most ez mit kíván mondani ez a poszt most? hogy még a magyar terrorizmus is láma? jaja, ugye nem kívánjuk, hogy pengébb legyen -- már csak a pengeséget előidéző súlyos helyzet meg történelmi távlat miatt sem, ugye. mer' hogy azok a fránya palesztinok sem kevésbé panel prolik (szándékosan írtam külön), csak nem ma kezdték.
amúgy nem értem igazán, hogy jön ide a Strangelove-evokáció.
Gyurcsány-képre lőtt célba Rózsa-Flores
Szurdokpüspöki házában fegyvereket és pokolgép-alkatrészeket találtak a rendőrök.

-

Komoly az NBH meg NNI, hogy ez meg otthon géppityuval lődözgetett, és nem tűnt fel senkinek ...
@Carnivora: Lám-lám, ezt jelenti a demokrácia. Mindenkinek joga van akár ehhez is. Bolíviában rögtön feltűnt, hogy balhésak a gyerekek...Bezony-bezony, oppurtunista panelprolikból pancser forradalmárok lesznek. Evvan.
süti beállítások módosítása