W

w.blog.hu

Tóta W. Árpád kommentál, szemtelenkedik, valamint permanens fogadóórát tart.
Régi cikkarchívum



Kommentelés - házirend

Wblog @ Facebook

Engedjétek hozzám

Kis heti hírlap 4-10 éveseknek.


Foglalod a kurvanyádat

A mozdonyhorgony
Úgy remélte, ezzel bekerül a Rekordok Könyvébe. De legalább a Jackassbe.

Elnöki pornó
Nagy baj, ha az elnök ribanc.

Nem jó a nemzetnek egyedül
Szuverén ország is lehet borzalmas hely.

Szent szar
A húsvéti alkotmány: szentséggyalázás.

A pedofilok védőszentje
A deviancia fincsi, de csak ha papok csinálják.

A gólkirály beszéde
Angela, te náci ribanc!

Győz a szittya förgeteg
Kuss, mi így szállunk le a bicikliről.

Együtt sikerülni fog
Bizonyítsuk gyalázkodással, hogy Magyarország szabad!

Kompország vitorlát bont
A finom kritikát meg lehet állítani, a brutálisat nem.

Foglalod a kurvanyádat
Nem ti vagytok a nemzet, sem a nemzeti oldal.

Utolsó kommentek

  • Brown094: Ha pénzt vesztett egy átverés miatt, vagy megadta adatait egy csalónak, akkor is visszakaphatja el... (2021.10.21. 23:05) Tribuszerné visszanéz
  • szódabár: Hát te sem vagy a tolerancia bajnoka. Hehehe. Felőlem mindenki azt csinál amit akar, nálunk a menó... (2020.12.26. 11:50) Isten fasza
  • Tahó Sandokan: Közben elkészült, bitangfinom. (2020.11.09. 15:20) Ajándék erős gyomorhoz
  • Tahó Sandokan: Nem számítottál kommentre, ugye Worluk? Tegnap jutottunk hozzá ehhez a szürke gombához (egy gombá... (2020.11.09. 14:43) Ajándék erős gyomorhoz
  • Reactor: Bírom az ilyen mérhetetlenül idióta hozzáállást...a falu élhetetlen közösség, mert ott nincs TESZK... (2020.06.26. 14:47) Vackor néni busza
  • Utolsó 20

Hörömpő cirkusz, világszám!

2008.03.19. 06:00 Tóta W. Árpád

Alkotmányos népítélet, ilyet szól. A nemzetközi sajtó hüledezve végzi dolgát, és fordít: constitutional mob law.

A mob law, az egy rosszul csengő kifejezés, tetszik tudni. Ugyanis a mob, az baromállat csürhét jelent. Van rá szép görög szó is: ochlokrácia. Mindkettő azt jelenti Róma óta, hogy a legitim hatalmat a könnyen mozgatható és hülyíthető tömegek megfélemlítik. Jó vége soha nincs.

Tervezzünk buszt, magyarok! Népszavazzuk meg a motort, meg a csapágyakat, aztán népszavazzuk meg a kipufogót és a fékrendszert is. A nép szava Isten szava, Isten meg csak ért a motorokhoz. Végül népszavazzuk meg, hogy legyen ingyen. Világszabadalom lesz. Csodájára fognak járni. Egyben megnézik a pußtát, röhögni a magyaron.

Tényleg világszabadalom: sehol nem tartanak szavazást arról, óhajt-e a kedves polgár fizetni a szolgáltatásokért. Sem buszjegyről, sem ingyensörről nem rendeznek referendumot.

Ehhez ugyanis korrupt és ostoba alkotmánybíróságra volna szükség, és az szerencsére ritka.

Az az alkotmánybíróság, amely nem korrupt és ostoba módon, hanem meggyőződésből enged át ilyen kérdéseket, minden jövendőbeli hatalom rémálma lenne. Csak a korrupt és ostoba alkotmánybíróság teszi lehetővé, hogy egy kormányzásra aspiráló erő számításba se vegye: neki ugyanezzel kell majd szembenéznie, ha odáig jut.

Kétszázezer aláírást röhögve összegyűjt a Tisztelet Társasága, ha kell. Ha elegendő indok, hogy a jövőbeli költségvetés még nincs készen, ezért tételei népszavazásra bocsáthatók, akkor alkotmányos népítélet tárgya lehet a száz százalékos nyugdíjemelés, a Különleges Cigánysegély, meg a babakötvény kamata. Innentől nem érezhetné magát biztonságban semmilyen kormány, a kormányoknak ugyanis időnként az a dolguk, hogy beszedjenek olyan pénzeket, amiket azelőtt nem szedtek be. És hogy ne adjanak ki olyan pénzeket, amiket azelőtt szétszórtak.

Korrupt, kézivezérelhető alkotmánybírósággal lehet csak ilyesmibe belemenni. Olyannal, amiről tudjuk, hogy majd velünk aranyosabb, kedvesebb, udvariasabb lesz, egész egyszerűen azért, mert minket szeret, azokat meg nem szereti. Pusztán magánvélemény - népszavazásra nem szánom - hogy ha ilyesmivel számolni lehetne, onnantól az nem volna bíróság, hanem kurvák gyülekezete.

Ajánlott olvasmány: Hont András: Ezt a sebet nehéz lesz begyógyítani


Címkék: népszavazás hülyemagyar

2529 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://w.blog.hu/api/trackback/id/tr5387187

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Res Publica 2008.03.20. 16:46:07

Népítélet utánKedvenc blogjaimon majd két hete, a népszavazás óta áll a bál: a posztok és kommentek kizárólag vagy nagyrészt a március 9-i eseménnyel és annak lehetséges következményeivel foglalkoznak. Ez a nagy tömegű intellektuális trágya tetszhalott bl…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RE? ez a jobboldal ?! Á, téged átvágnak ! 2008.03.24. 00:54:12

"Kitalálnak egy tök OK poén dolgot"

Lehet, hogy már öreg vagyok hozzá, de nem látom, hogy ebben mi a marha nagy poén. Mondjuk a villamoskisiklatásnál tényleg jobb...

szerintem meg nem ment túl. sőt, pont ott tart. akárhogy.
jó reggelt! :D

yesss...nonest. a tegnapi utolsó hsz-em után családi nyomásra kitéptem a konnektorból a zsinort. most reggel néztem meg a linkedet, kösz. miként neked is basten, erre a gólra nem emléxem, bár a mezből ítélve ezt még ajaxos korában ollózta. ezt is köszönöm.

mindig is nagy holland foci fan voltam. ha varga zolit nem számítjuk, nekem a legnagyobb ász johan cruyff volt. van bastenben láttam az utódját, sajnos basten nagyon sérülékeny volt. akárcsak most messi. egyszer a vasas játszott vmi kupameccset a barcával, ahol cruyff mellett neeskens is játszott. talán iksz lett, már nem is emléxem a meccsre. az maradt meg, hogy izsó náci óriás kötényt faragott be neeskens-nek. a nagy cruyff féle ajaxot, pedig a belgrádi csatornán néztük. titóék nem az intervíziónak, hanem az euroviziónak voltak tagjai. ekként láttam, amikor az ajax a bayern münchennel került össze a bek-ben nyolc között. nem nézek most utána, de biztos, hogy a 70-es évek legelején volt. ajaxban cruyff, neeskens, rep etc, a bayerben sepp maier, beckenbauer, gerd müller etc. amszerdamban cruyffék bevertek egy négyest (4-0), aztán a visszavágón már hátra lehetett dőlni a fotelben. :DDD

...átvágnak:

"Kitalálnak egy tök OK poén dolgot"

ezt nagyon komolyan mondom, hogy az ilyen flash mob cuccok bizonyítják, hogy talán nem szoktam hülyeséget ugatni, amikor régóta mondom: nekünk pont annyira kell tanulnunk a fiataloktól, amennyire elvárjuk, hogy tőlünk tanuljanak. akik pedig ebben is politikát látnak... azok meg is érdemlik.
köszi vakapád a beszámolót! én pont cruyff és neeskens óta vagyok barcás, de mióta ekkora a kínálat, teljesen ráálltam a premiership-re. te fociztál ifi szinten, nekem ehhez nem voltak meg a képességeim. lassú voltam soványságom ellenére, mint a tetű, ráadásul tök egylábas voltam. mindig hátvédet játszattak velem a haverok már 8 éves korom óta, ami sok mindent elárul. kint a grundszerűségen ennél már csak a kapus volt lejjebb. mindig olyan srácot raktunk be, aki az állított labdát sem tudta hanyatesés nélkül elrúgni. bár imádtam focizni, azért gombfociban voltam a nagy király. ebből mentettem át valamit a mai fociszimulátorra. (pro evolution soccer by konami) viszont az igazi inyencek spanyol focit néznek és maradonát, pelét szeretik. nekem viszont az iszonyú hajtás jön be. mostanában fernando torrest figyelem árgus szemekkel.
lapi

Locsolkodnod kellene...
Nekem is persze...
szia ne félj!

kösz, hogy szóltál. a nejemtől máris kaptam egy tojást. azt mondta ezt válasszam, mert marcipános. viszont apró betűkkel pralinés volt ráírva. még időben visszacseréltem. :D
Lapi, malacka és tsai!

Ti itt laktok ezen a blogon?! Mért nem rúg már ki benneteket innen TWÁ? Két hétre legalább? Olvasni szeretné(n)k nem pedig offot válogatni. Aki unatkozik az menjen közmunkára.
csak azért nem pofázok bele skótot megerősítendő, mert az is csak a csetcunamit dagasztaná...
Skót

dömdödöm,hörömpő,dörmögő
dömötör==> hónalj==> Wc
(megkönnyebbülés)
én kussolok, lyla. reggel valóban elvesztettem a józan ítélőképességem és megörültem van basten két góljának, amit basten és nonest belinkelt az éjjel. azóta viszont skót észheztérített. szal miattam ne aggódjatok! :DDDDDD
Skót, -lyla-, az észrevétel teljesen jogos. Én is igyekszem visszafogni magam. :)
További szép napot!
Velem meg az történt a múltkor, hogy találtam egy régi fogkrémes tubust és be volt száradva.
Elnézést TWÁ-tól, a jobbsorsra érdemes témát kissé "szétkommentelték".
-egyetért-e Ön azzal, hogy hetente kéne elköltenünk 4,5 milliárdot népszavazásra?

-egyetért-e Ön azzal, hogy az AB csontig nyaljon be a Fidesznek?
kandabula, így birod még követni a blogot, vagy ez is túl pörgős neked? :D
Lapi

ne engedj a csábításnak, ne aludj, TWA blogja roppant érdekes...
lehetne akár faliújság cikk az Új Generáció napköziotthonában is..
Lehet ezt még fokozni is.
Népszavaztatna az MSZP
Célpont a képviselői költségtérítés.
Jósunyisított népszavazási téma:
mover.blog.hu/2008/03/18/nepszavaztat_az_mszp
Merugye, ha szavazunk elszáll 4,5 milliárd,(jöhet a népszavazáscunami)
ha meg nem szavazunk,most már büszkén,felemelt
fejjel teszik zsebre azt a "piti" 1.118 milliárdot "mélyen alulfizetett" képviselőink.
www.youtube.com/watch?v=16bp7V_0jC0

"you can't smell your own shit on your knees"

marylin manson
www.youtube.com/watch?v=x5dm7AYZ-tg&feature=related

így meg tán twá sem fog kibaszni a blogról. (ez itt a seggnyalás helye, de nem halhatok meg addig, amíg nem jutok el 1 rammstein koncertre :DDD)
lapi
Hálás kösz a videóért.
Malac stílusában:
RAMMSTEIN!!!!!!!!!!
Megyek a lányommal, aki másodéves....
Mármint a koncertre...
lebenyi1:

sohasem hittem, hogy valaha német nyelvű rockzenéért lelkesedem. tudod, hol lesz koncertjük? a site-juk szerint, majd közlik, ha biztos lesz. a mai zenékre föleg a lányom (22) ajánlására szoktam rávetődni, olyan 90%-ban megegyezik az izlésünk, de pont a rammstein a kivétel. ebben viszont a faterjának van igaza. (most vett jegyet parov stelar koncertre, 04.03. a 38 hajó) de hol lép fel a rammstein? amit nagyon szeretnék még látni 'live', az a wu-tang clan. ha meg megakoncert, akkor jöjjön madonna, bár a legújabb munkáit nem ismerem.
stalien:

"Te igen feszült lehetsz belül. Lazíts."

gondolod? ha ez jött le a hsz-eimből, akkor biztos így van. :DDD

ha manson miatt gondolod, a lányom 16 éves volt, amikor egy bécsi koncertet kért karácsonyra. mondtam, ha interneten levajazod a jegyeket, elviszlek. ma is emléxem, mert nagyon szkeptikus voltak, akkoriban ezt a judas priest szerű zúzó-metált nem tartottam sokra. a u2 állt talán legközelebb hozzám, főleg a josua tree album. a koncertre menet bruce springsteent hallgattam. nem a stadhallében, hanem valami pecsa-szerű sátorban volt, négyre kellett menni a jegyekért. már akkor szállingóztak a hívek és igen furcsán éreztem magam a sok fekete ruhás teenager között, akiknek mindenféle tűk álltak ki a bőrükből. feltünően sokan be voltak rugva (nem kicsit, nagyon) a kori időpont ellenére.

azt hiszem a holy-wood koncert volt. (talán 2001-ben talán, de biztos kurva hideg volt azon a februári szombat délután. iszonyú lassan telt az idő, de azt rögtön kiszúrtam, hogy a kb. 2000-3000 fan-ra két rendőr vigyázott. az orruk előtt tekerték a jointot, bár a vezető drog manson koncerten az etil-alkohol volt.

az előzenekar semmi különös, kemény rock, a kopasz kidobóember kinézetű frontember gyakran ordította a mikrofonba: motherfuckers!!! a közönség meg unatkozott, bár engem a hangerő meglepett. lement az egy óra és 9-10 között átszerelték a szinpadot. én még mindig hülyén éreztem magam, de azért kicsit előrehelyezkedtem. a lányomat teljesen megértettem, hogy ő nem velem akart pogózni. :D

a nejem meg behúzódott hátra, ott levegősen lehetett állni. szal valahogy túl akartam lenni az egészen és egyre nyűgősebb lettem, mikor kezdik már. ami furcsa volt, hogy halkan háttérzenét nyomtak és pont azok a régi stones meg u2 cuccok mentek, amit különben nagyon szerettem.

a koncert kezdetét nem tudom leírni. felrobbant a színpad én meg majd hanyatestem twiggy ramirez basszgitárjától. az antichrist superstar ott állt a színpadon és az első szám átírta bennem a rockzenéről alkotott képemet. vezettem, semmi tudatmódosító, de 10 percnek tünt a másfél óra. onnantól hónapokig csak manson bírtam a kocsiban hallgatni. mégpedig iszonyú hangerővel. aztán már én szerveztem a grotesque tour-ra a jegyeket (stadhalle), kétszer voltunk wiesenben, a manson napon. (bossza meg, egyiken rammstein volt, de a másik napon, s akkor még nem ismertem őket.) egyszer a keverőpult szélén álltam. ott már manson polóban voltam, mert egyszerűen leszartam, hogy hány éves vagyok. a végén a legszarabb koncertjén pesten már a lányom nélkül voltam egy haverommal, aki szintén manson fan. mert azért vagyunk néhányan. bármikor meg tudom hallgatni őket, ahogy bármikor meg tudom nézni a pulp fiction-t is. pedig gyilkos sem vagyok. :DDDD
na, végre van bennünk valami közös, kedves lapi:
RAMMSTEIN!!!
ja, schön.
lapi, a Thomas Szasz Szertartásos Kémiája nagyon érdekes, tök jó olvasni, köszi. :-)

Nekem a Rammstein túl dark, Loreena-t meg a barátaim szeretik inkább. Na, de akkor nyomulok a N.1-ommal:
Neil Young: Heart of Gold www.youtube.com/watch?v=c7M1Se-p7uk
Most volt 2 koncertje is, amikről jól lemaradtam, kányába...
Egy barátom, anno még kazettára felvett nekem valamit, már nem emlékszem kit-mit, de az utolsó 15 másodpercre berakott egy kis Neilt, hogy ne legyen ugye lyuk... Szegeden voltam látogatóban amikor először belehallgattam, jöttem este haza az IC-vel, és amikor az első oldal végén meghallottam a Neil Youngot, onnantól hazáig csak azt a 15 mp-t nyomattam végig. Ceruzával mindig visszatekertem a kazit, mert a walkmenek nagyon fogyasztották az elem enerdzsit, ha gyorspörgetett velük az ember.

(na még 3 tőle: Hey hey..., „zúzdásabb” www.youtube.com/watch?v=LYV6PAckr5w&feature=related
Hey hey..., akusztikus www.youtube.com/watch?v=tY5x8pF512k&feature=related
Helpless www.youtube.com/watch?v=FxGcAm0EkTU&feature=related )
Skót:

"Lapi, malacka és tsai!

Ti itt laktok ezen a blogon?! Mért nem rúg már ki benneteket innen TWÁ? Két hétre legalább? Olvasni szeretné(n)k nem pedig offot válogatni. Aki unatkozik az menjen közmunkára. "

tudod, egészen sokáig elgondolkoztatott a reggeli hsz-ed, még azt is fontolgatom, hogy csinálok egy saját blogot. csakhogy én azért vagyok itt, mert twá az a közíró, akivel leginkább tudok azonosulni a mai általam ismert kínálatból. ebben stílus, szemlélet ilyesmi van benne. az teljesen rendben van, ha te egyáltalán nem szólsz hozzá, vagy csak igen ritkán. azt viszont nem pontosan értem, hogy miért nem használod a scroll-t, ha bárki off-ol, vagy egyszerűen utálod a kommentelőt? elvettek a hsz-eim 10 sec-t az életedből, amíg átugrod azokat? vagy azt hiszed 2500 körüli hsz-nél még lehet baromi nagy újdonságot mondani a post-ról? de ha így van, miért nem írod le a saját álláspontodat? minden bizonnyal sokan abból is tanulnánk valamit. mert én nem szeégyellem, hogy pl. vakapádtól megtanulom, milyen fasza, ha valaki precíz és képes higgadtan és tárgyszerűen, sokszor birkatürelemmel érvelni az álláspontja mellett. full8er-től meg sokat tanultam a tőzsdéről, liidiiia pedig otthon lehet a gének számomra rejtelmes világában. egyáltalán. vagy hacsa rövid hsz-einél fel is szoktam röhögni a screen előtt. és lehetne sorolni bőven.

az viszont nem fair, hogy valaki nem jön be a klubba, csak a nyitott ablakon beszól: denagybaromezazarc! be kéne jönni és vitatkozni, bakker!

mert nekem őszintén szólva nagyon súlyosan tele van a tököm azzal, hogy ovi,fletó,szadi,szoci,fidesz ide vagy oda, de még itt is azon múlik a becsület, ki melyik oldalon áll!!!

nem mintha szégyelni kéne, ha valaki liberális, szoci, konzervatív, hívő keresztény, vagy hitetlen zsidó, vagy bármi. a f***om kivan azzal, hogy ebben a kurva országban lassan már minden erről szól.

pont azért is pofázok annyit, hogy ilyenek is kijöhessenek, mint up hhh-tól.

mert sokkal több közös is lehet bennünk, kedves hhh és kedves skót. csakhogy a csendben ez sohasem fog kiderülni. ökölbe szorított aggyal meg pláne nem!

ps: egyébként nagyon szeretem ezt a blogot és netfüggő vagyok. ha utálnám, minden bizonnyal máshol ugatnék, ha meg mindent utálnék, akkor felkeresném háziorvosomat. na persze csak áprilisban! :DDDD

ps: odáig jutottam, ha blogot csinálok leírásban az lesz, hogy ide csak az jöjjön, aki szeret dumálni, sztorizni, röhögni, aki szereti a közösséget, mégha virtuális is.

jó sorozat volt a cheers. :D
lapi 2008.03.24. 20:51:39
Yesss :-)
liidiiia:

most családi dvd-és kezdődik, mennem kell. de.

amikor előszőr voltam jugóban a 70-es években lemezeket venni (szabadka), nos olyan 5-6 nagylemezre futotta pénzemből (itthon nem lehetett kapni nyugati un beat-lemezt brrrr.... nem tudnám már felsorolni, de kettőre emléxem. let it bleed by rolling stones. és déjá vu by crosby, stills, nash and young. azon meg a kendvencem a helpless volt. mai napig nagyon szeretem. ha egy szerelem véget ért, sokszor hallgattam. a világ egyik legszomorúbb dala. imho. annak meg nagyon örülök, hogy a szász könyv bejön. figyeld, ahogy a szabadságról ír az ember. láttam képen az öreget. pont úgy csillogott, mosolygott a szeme, ahogy stephen hawking-nak, amiről egyszer off-oltam. na ezt a mosolyt próbálnám eltanulni azoktól, akiknek megvan. amíg így ballagok lefelé a hegyről. :DDD

jóéjt mnkinek.
lapi, szólj már perszonál címemre, ha indítanál egy blogot, én nem tudok nethez ragadni, és vannak hosszabb időszakok, amíg elmaradozok, nehogy úgy járjak, mint a Neillel, hogy nem értesülök itt fontos dolgokról. Mondjuk a TWÁ nem tűnik úgy, mintha politikaelméleti phd-hoz kötné a tagságot és a célja a nagydoktorira felkészítés lenne, na de itt ő a ház-igazda, asztán majd dönt ő, hogy mennyire térjenek a kedves vendégek a tárgyra. Mondjuk én is inkább en bloc beszélgetni szeretek, az életről úgy általában, amiben benne a politics is, de messze nemcsak az.
lapi
Te jó fej vagy (ott már manson polóban voltam, mert egyszerűen leszartam, hogy hány éves vagyok.:-)csak hát a manson,fleto,szdsz turmix
kérges szívre utal."Blúzosodjál",puhíts :-)
Nyár==>paks==>gastroblues (gugli)
:-)
kösz, stalien. bebookmarkoltam. márcsak carl palmer miatt is el kéne nézni paksra. mekkora kedvencem volt az allegro barbaro, vagy a tarkus... b+, már megint nosztalgia. :DDD
Szep jo estet!

Paksrol mindig az jut eszembe, amikor meg villanymernok hallgatokent elvittek minket egy napra uzemlatogatasra az eromube. Igazan jo volt, mert persze elore elterveztuk, hogy mar a buszon hogy bebaszunk, aztan hazafele meg megjobban. Akkoriban termeszetesen mar nem nezte a tanar a szokasos ki-kivel-mikor-miert-mennyit osszefoggeseben levo kerdest, porno lapot is vihettunk volna magunkkal, asse vettek volna el. Persze akkor mar az is mindegy volt, hogy akkor loghatunk egy napot a sulibol, elvegre is kit erdekel, ha orara uccse kotelezo bemenni. Mindegy... bazi jo hecc volt, bar a kurva nagy generatorokat mar akkor is el kellett kerulnom jo messzire, nehogy bealljon a nullas szivritmus. :-D
Ingyen kaptunk fuldugot is. Szep zold, valahol meg most is megvan. :-]
Lapi

Rammstein...
Meg Szigeten voltam Rammstein koncerten. Uberbrutal volt. Ugy mentem el, hogy nemet zene, sokat nem varhatok tole, es akkoriban meg nem volt annyira befutva az egyuttes. Csak kb annyit vartam toluk, mint a Guanp Apestol, amit annyira utaltam, hogy legszivesebben nyakon vagtam volna az osszes majmot a csapatbol. De foleg a basszeres gyereket, aki a nyakaban hordta a gitarjat es aszitte igy kurva kemeny tud lenni. Pedig nem... valojaban csak egy ocska pocs volt. Na szoval, a Rammstein ennek elenere csinalt egy akkora piroman brutal musort, hogy majd be szartunk. Talan a legjobb koncert volt abban az evben a nagyszinpadon. Nemtom akkor volt-e Toy Dolls, mert ha igen, akkor az volt a legjobb, de most nincs elottem a musorfuzet, a neten meg lusta vagyok utananezni. :-]
Egy szo mint szaz, ha megteheted, hogy elmenj egyszer egy Rammstein koncertre, ne habozz azonnal jegyet venni ra, mert "osszeszarod magad", annyira jo.
:-D
lapi,
:-)))))))))))
a Helpless sztem úgy szép, hogy benne az a mosoly is, mármint nekem benne van, csak a mosoly szomorú verziója, dehát ugye a tudás az a jó és a rossz tudása, egyik nincs a másik nélk, de mindennek a hogyanjában ott lehet a mosoly maga is, és olyan olyan jó, ha ott van. :-))))))
A történetekről meg az jut eszembe, hogy pl. kevés jobb politikaelméleti könyv van Afrika kolonializációjáról, mint Karen Blixennek (Isak Dinesen az írói álneve, bár a magyar fordítás nem az álnevet használja) a „Volt egy farmom Afrikában”, ami tulajdonképpen „csak” egyszerű, hétköznapi történetek (számomra) nagyon szép elmesélése, imádom ezt a könyvet (Karen Blixennek a "na, elmondok egy valamit csakúgy" műfajból a széphez van érzéke, a humorhoz nem, de ne legyünk telhetetlenek), és ezekből a történetekből olyan jól kirajzolódik a politics is, csak bónusznak ott az élet színe, fénye-árnya, íze is... (a regénynek nem sok köze van a filmhez amúgy, ami e címmel anno a csapból is folyt vala, (már maga a film alaptörténete sem szerepel benne az eredetiben, a könyvben), ezzel senkit nem minősítek, de a film olyan a könyvhöz képest, mintha Tarantino az Iskola a határont olyan jó pörgősre megfilmesítené, de úgy, hogy egy haverja mond el neki egy-egy sztorit belőle, ő maga nem olvassa...)

Paks nekem "csak" a Duna első gyerekkori élménye.
mért kéne kirúgnom őket? egyik se bánt senkit. legalább történik valami, amíg én pihenek/költözködöm/számítógépet instállok.

mindazonáltal javasolt óránként 10-15 perces szünetet tartani. valamint epilepsy warning.
Lapi,

Azért ennyit ne problémázzál ezen, szerintem az ontopic kommentek jó része ennél sokkal nagyobb gáz (nem a tieidre gondoltam). Amúgy én igenis _mindig_ "bejövök a klubba" és elolvasom a posztot (mert TWÁ tanít, nevel és szórakoztat), majd pedig elolvasnám a kommenteket is, na de ezek nagy része nem az, másrészt kurva sokan vannak. Nekem ezek után már csak annyira fussa, hogy Ctrl-F "Tóta W", amit talál elolvasom, oszt jónapot.

Ja most látom megjöttél Tóta W, hát én csak csodálni tudlak, hogy ezt mindet el bírod olvasni.

Na mindegy, további kellemes beszélgetést Nektek
ratingszisztéma lenne a jó, akkor az itteni lakosok olvashatnák az egészet, a normális olvasók pedig az esszéjellegű kommenteket. de hát ez nem az én asztalom.
hat az teny hogy egyre kevesbe erdekel a politika
na ennel kevesbeb mar csak a real madrid meg a cselszi nade ez no problem
nem kell nekem ide jarnom
nameg fiatalon en is szerettem a focit
akko' meg vot, mondjak a nagy oregek:)
Mit jelenteni az epilepsy warning?
igaz akkor meg volt oktatas is
meg korhaz, jo tettuk a zsebbe a szuleszorvosnak, volt mibol,
haztaji vot, abbol vettunk
nem minden hulye ment egyetemre, hanem aki hulye volt az komuves lett meg szobafesto, estleg focista
a jobbak autoszerelok, aztan igy felfele:)
hehe ma mindenki 3diplomas aztan nez ki a fejebol
telleg el lett qrwa minden ami mukodott, es ez nem a szoc real visszasirasa, csak azert kar valtoztani, mert kenyszerem van ra, mivel pozisonbe kerultem
jo van hajra Ajax, maraggyunk ennyiben
számítógépes játékok kézikönyvében szokott szerepelni, hoyg amennyiben ön kontrollálhatatlan rángásokat tapasztal, akkor önnek epilepszásnak tetszik lenni, és játsszon inkább kártyával vagy kuglival.
hamarosan begolyozol, vagy ilyesmi, ha mar nem
Hegyeshalomnal is ki lehetne tenni
Jaja, a Civilizationnél is van ilyesmi a leírásban, hogy végelgyengülés előtt azért érdemes fölkelni a gép mellől.. :)

Amúgy mi a terv, még mindig a népszavazás körül cammogunk körbe-körbe menyétre vadászva, vagy békésebb vízekre evezünk?
á, most már könnyed, felszabadult szórakozás! volt ez az szdsz nevű izé, tudod.
egyébként a Civ aligha okozhat epilepsziás rohamot, de asszem mindegyikhez kötelező az epilepsy warning.
Rammsteinon pár éve voltam utoljára (előtte a szigeten), az Arénában, és kurvajó volt. bár valahogy kicsit visszakívánom a nyers eredeti hangot (a sehnsucht hangját).
"volt ez az szdsz nevű izé, tudod."
Valami ilyesmi:
index.hu/velemeny/eheti/szehh4592/
sőőn
stimmel :)
de engem nem annyira a pártpolitika izgat, mint a liberalizmus lehetséges útjai, meg a fodori zsákutca.
eööö, meg a kókai zsákutca is!
ugyan a szadesz vege Koka megvalasztasaval megkezdodott, bevegeztetett, inkabb
ezek mar az utolso szegek
aztan, hogy fel lehet-e allni??
es mikor?
Fodor nem biztos hogy zsakutca
Koka tuti
na meg igy lefekves elott elolvastam azindexet es beugrott
telleg mar 1 eve Koka?
es micsinalt
es ki az ?
es hogy kerult egyaltalan ide?
mennyetek Ferivel egyutt a turoba
ennel meg napoleon is jobb
mondjuk világhódító háborút azért nem indított, mentségére legyen mondva.
"Ennek a jobboldalnak az indulataival senki sem mérkőzhet ma Magyarországon, se a bizonytalankodó baloldaliak, se a jól nevelt liberálisok. (...) Az utóbbiak túlságosan finnyásak és polgáriak, és mivel van hová visszavonulniuk, legyen az szellemi vagy gazdasági miliő, nem vállalják, hogy politikailag, netán az utcán igazán keményen ütközzenek."
nol.hu/cikk/485035

Beszarás, hogy egyesek (nem tudom, hogy hitből, elkötelezettségből, lojalitásból vagy mi a franc okán) még mindig a húsz évvel ezelőtti bölcsésztarisznyás rendszerváltókat látják a szadeszben. Ilyen finoman eufemizáló módon körülírni a kisgazdásodást és az elkerülhetetlennek látszó bukást...

Erről a mostani csürhéről Kókával az élen sok minden eszembe jut, csak az alábbiak nem:
-- jól nevelt
-- finnyás
-- polgári
-- "szellemi miliő"
A liberális is max. zárójelben.

A grállovagok további politikai csatározások helyett inkább finnyásan visszavonulnak a szellemi-gazdasági miliőjükbe...

Beszarás ez az Ungváry.

ok, de

"Ennek a jobboldalnak az indulataival senki sem mérkőzhet ma Magyarországon (...) netán az utcán igazán keményen ütközzenek."

ennyiben azért stimmel. legalábbis csekély az esélye annak, hogy akár elszánt liberális fiatalok, akár általuk inormálisan elfogadott "anarchisták" molotov-koktélokat dobáljanak képviselők házaira, vagy zavargás keretében feldúljanak egy-egy kerületet.
Ha elolvasod az írást, világosan kiderül, hogy Ungvárynál a jobboldal = Fidesz.
(pl.: "Ennek a jobboldalnak (nem az egésznek, de a többi jobboldali ma még nem számít) az irányítóit egyetlen gond vezérli, az, hogy még mindig nem az ő nem "idegenszívű" fajtájuk szabhatja meg a rendet a demokráciában.")

Így viszont értelmezhetetlen az, amit írtál. Tudtommal nem fideszesek (vagy ha azok, hát a rosseb sem kérte őket meg rá) zavarogtak (garázda módon, tettlegesen) tavaly és idén.

A molotov-koktélozókat (rendőrpalota-perforálókat, fehérpor-küldözgetőket) meg egyelőre inkább hagyjuk: amíg jogerős ítélet nem születik, addig ugyanúgy lehet az elkövető fideszes, mszp-s, magyaroknyámnyilás vagy Moszkvában végzett ex-kgb-s.

Lányos zavarukban egyelőre az mszp/szdsz vezérkar két dolgot bírt kitalálni:
-- féljünk a hatalommániás Orbántól, aki utcára küldi a népeket, aztán 2010 után majd jól leszámol mindenkivel,
-- Orbán most ígérget demagóg módon, aztán majd megszorítja jól a hurkot (tetszettek volna akkor finnyásak lenni, amikor Gyurcsányi csinálta ugyanezt).

A feladat tehát adott, az újságíró meg már mantrázza is: félni Orbántól, félni Orbántól, félni Orbántól.

Ungváry remek megfogalmazásában:
"A Fidesz hatalomátvételét kíméletlen tisztogatás és rágalomhadjárat követi majd, mindenre ráteszik a tenyerüket. Nem lesznek finnyásak. De azért ez mégse lesz már olyan, mint Chilében vagy Franco tábornok idején. Inkább hányingert keltő. Kossuth reinkarnációjának demagógiája árad majd egy ideig minden csatornából, de igazán a gazdasági realitások számítanak. Az egészség- és oktatásügy összeomlását adóemelések akadályozzák majd meg, az orvostársadalom népszavazást igenlő, jelenleg a Fidesz által mozgósított részének korruptsága az egekbe szökik, az oktatás színvonala tovább romlik, tanulatlan herehallgatók árasztják el továbbra is az adófizetők pénzén az egyetemeket, az állam csöcsét egy ideig még inkább szopják. Rossz lesz, de azért rendet fognak tartani, ők biztosan. Szép lesz látni, amint, ha kell nekik, keresik, megtalálják, elveszítik, megint megtalálják és jó esetben lassan mégis elveszítik a szövetséget a nyilasaikkal."

Szépen sikerült is kifuttatni a gondolatmenetet a jolly-jokerre, ahogy a nagykönyvben meg vagyon írva.

Szánalmas és otromba erőlködés ez, még akkor is, ha helyenként van benne igazság. Így múlik el a régi dicsőség, ez a stílus az már nem az egykori szellemi miliőből való...

de a konkrét idézet nem erről szólt. hanem arról, hogy a fasz se akar "vitatkozni", érdemi vitát folytatni olyanokkal, akiknek az érveik kommunistázásban, a szoc. demagógia legaljában, és különféle erőszakban merülnek ki.
ja az orbánfóbia az nyilván hülyeség.
miért kellene félni egy kalaptól?
"keresik, megtalálják, elveszítik, megint megtalálják és jó esetben lassan mégis elveszítik a szövetséget a nyilasaikkal."

szerintem ezt így egymás közt kár letagadni, maga OV is beszélt "a radikálisok integrációjáról". itt természetesen felmerül a multikulti kurrens kérdése, vagyis hogy asszimiláció vagy integráció, és utóbbi lehetséges-e.
"de a konkrét idézet nem erről szólt."

Az általam kiemelt részt eredetileg arra hoztam fel, hogy van, aki az szdsz-ben még mindig a régi szellemi elitpártot látja.

A forrást megjelöltem, íme a teljes bekezdés:

"Ennek a jobboldalnak az indulataival senki sem mérkőzhet ma Magyarországon, se a bizonytalankodó baloldaliak, se a jól nevelt liberálisok. Az előbbiek még nem találták meg saját populizmusukat, fogcsikorgatva várnak arra, hogy miniszterelnöküktől szabaduljanak. Az utóbbiak túlságosan finnyásak és polgáriak, és mivel van hová visszavonulniuk, legyen az szellemi vagy gazdasági miliő, nem vállalják, hogy politikailag, netán az utcán igazán keményen ütközzenek. Nem is jut eszébe se baloldalinak, se liberálisnak igazán ütős válasz az orbáni fundamentalizmus szellemi termékeire. A differenciált válaszaikkal meg nem nyernek majd választást."

Az utolsó mondata ok. A többi ebben a formában egyrészt eufemizálás, másrészt összemosás, túlzás, baromság.

Orbán lépéseire adekvát válasz lehet majd egy ütős szoci min.elnökjelölt (tiszta lapokkal, lehetőleg valami elfogadható arc, mit tudom én, a Vágó Pista vagy ilyesmi), csak ugye az egyelőre még nincs, ha meg lenne se amortizálnák feleslegesen. Elég lesz behozni 2009 végén, addig meg agonizáljon Gyurcsány, neki már úgyis mindegy. Csak ezzel meg ugye egyrészt az a baj, hogy hivatalos politikai irányvonal azért csak nem lehet, másrészt ismét elkúrunk vele néhány évet...

ez vicces, vágót épp mint az szdsz üdvöskéjét akarom megírni. miniszterelnöknek azért nem ajánlanám.
"szerintem ezt így egymás közt kár letagadni, maga OV is beszélt "a radikálisok integrációjáról"."

Persze, valamit kell velük kezdenie, csak éppen majdhogynem tökmindegy, hogy mit, mert nem politikai tényezők. Nagyon úgy néz ki, hogy Orbánnak nem lesz szüksége arra az 1-2%-ra, amit hozhatnának. Ehhez képest a ballib sajtó lépten-nyomon fasisztaveszélyez (lényegében a rendszerváltás óta folyamatosan). Ha nem lennének a skinheadek, újnácik, gárdisták, tul.képpen ki kellene találni őket. Különben ki a fene ellen szerveznének fáklyás tüntetést?

Néhány tízezer (jó, legyen összesen százezer) idióta persze amikor egy helyen összejön, elég félelmetesnek tűnhet. Csak ugye százezer per nyolcmillió az annyi mint... kerekítési hiba.

Én speciel jelen pillanatban jobban tartok a villamoskisiklató hülyegyerekektől (bkvfigyelo.blog.hu/2008/03/23/a_faszse_gondolta_volna_hogy_kisiklik), mint a gárdától.

"miniszterelnöknek azért nem ajánlanám."

Miért? Ő az "okosember", igazi tanáruras figura, ismeri szinte mindenki, elég jó az imázsa (ok, egy pénzéhes zs, de a médiában ki nem az?), van stílusa, tud beszélni, eddig nem koptatta magát a politikában (noha kötődése közismert), talán nem is ügynök, szerintem beválhatna. Hogy mszp vagy szdsz színekben, az szinte mindegy, egykutya.

Ha Szili, KissP, Szekeres, Lendvai vagy Vágó közül kéne választani, a'sszem nem lenne kérdéses...

azért, mert a miniszterelnöknek több politikai skillre van szüksége, mint amennyi Vágónak van. KE-nek már egyszer beajánlottam: index.hu/velemeny/imho/elnok/

a villamossiklató faszkalap baromállatot meg több hónap közmunkára kell ítélni, a kurva anyját neki.
index.hu/velemeny/imho/elnok/

Igen, ebben szépen összeszedted mindazt, amitől Vágó alkalmas lehet a közt.elnöki posztra. Szerintem talán min.elnöknek is, ha áll mögötte egy-két pártbeli erős ember, a többiekkel meg ügyesen kiegyezik. Annál nagyobb ellenszele úgysem lenne mint Gyurcsánynak van/volt.

Tényleg, mit is írtál róla 2004-ben?

"Gyurcsány Ferenc túl fiatal, és még abból is igyekszik letagadni, no meg ő egy Orbán-epigon, akárki meglássa, az igazival szemben, ember ember elleni küzdelemben nem győzhet."

:-)

Hát ilyet:

index.hu/politika/belfold/solyom246/

Milyen igaz, a kérdések, ahogy a szavazólapon meg voltak fogalmazva, valóban nem módosítják a 2007-es évi költségvetés.

Ennyit tompika hadoválásáról.
Az alkotmánybíróság is pontosan ezzel indokolta döntését:

www.mkab.hu/content/hu/hirlevel/hl_57.pdf

4. oldal


"Az Ab megállapította, hogy eredményes népszavazás esetén a kérdésekb;l
nem következik a 2007. évi állami költségvetésről szóló törvény módosítása, és nincs
szó burkolt alkotmánymódosításról sem."
Kazi: Ez miert befojasolna "tompika" allitasainak igazsagtartalmat?

Azt te sem gondolod komolyan, hogy helyes a kovetkezo evi koltsegvetesi tetelekrol nepszavaztatni?
> Azt te sem gondolod komolyan, hogy helyes a kovetkezo evi koltsegvetesi tetelekrol nepszavaztatni?

Bakker, akkor a nato tagságról sem lehetett volna.
Tóta Úr!
Mi is van az Index nyitólapján?" Többet kap az állam a bérünk után mint mi". Klafa. Akkor?
Kazi ?? En nem akarom eroltetetten megkulonboztetni a kettot, de azert csak van nemi nemu jellegi elteres a NATO tagsag, es a vizitdij kozott.
Tehát a nato tagság nem befolyásolja a jövőbeni költségvetéseket? Ezt akarod mondani? Értem.
A másik probléma pedig az, hogy az alkotmánybíróságnak nem feladata a jóslás, nem kell neki előre kitalálni, hogy egy jövőbeni költségvetés milyen tételeket fog tartalmazni.
Kazi: Ilyen alapon MINDEN nepszavazas befolyasolja a koltsegvetest. Persze, de azert van itt egy ertelmes hatar.

Az alkotmanybirosagnak eletszeruen kellene ertelmeznie az alkotmanyt. Semmi joslasrol nincsen szo.

Latod, te is ala tudod tamasztani a velemenyed ervekkel, meg azt is mondhatnam, hogy helyes ervekkel. Meg en is. De vannak kovetkezmenyek.
Szindbad: pontosan, a következmények. Csak megismétlem, hogy az alkotmánybíróságnak egyrészt nem feladata mérlegelni, hogy mi lesz befolyással jövőbeni költségvetésekre, másrészt ha mérlegelné, az igencsak nem kívánt következményekkel járna.
Kazi: Azt mondod, hogy az ab-nak alkotmany szovegertelmezo modon kell biralnia a beerkezo kerdeseket, tekintet nelkul annak kovetkezmenyeire, eletszerusegere? Mar az okori Romaban is vilagos volt, erveltek vele, hogy neha jobb, ha a szigoru szabalyokat rugalmasan kezeljuk. (exceptio probat regulam)

Szindbad: pontosan, az alkotmánybíróságnak nincs módjában felülbírálni az alkotmányt, még rugalmassági alapon sem. Szép is lenne.
Még valamit az életszerűségről. Az alkotmánybíróság nem hivatkozhat egy nem létező törvényre, illetve annak bárminemű ellentmondására, mivel a 2009 évi költségvetési törvényt még csak be sem nyújtották. Szerintem ezt nem nagyon lehet rugalmassági alapon kezelni.
Kazi: De az ugye vilagos, hogy ennek mintajara szamtalan eletszerutlen, karos es alkotmanyos nepszavazast lehet tartani? Meg, hogy itt valami szabalyozas nem artana?
> De az ugye vilagos, hogy ennek mintajara szamtalan eletszerutlen, karos es alkotmanyos nepszavazast lehet tartani?

Miért is?

> Meg, hogy itt valami szabalyozas nem artana?

Mire gondolsz?
Szerinted az rendben van, hogy mivel a jovo evi koltsegvetes nem letezik, ezert a jovore vonatkozo kerdesek semelyike nem fog koltsegvetesi kerdest erinteni?

Egyetert-e on azzal, hogy 2009-tol az AFA legyen 3% ?
> Szerinted az rendben van, hogy mivel a jovo evi koltsegvetes nem letezik, ezert a jovore vonatkozo kerdesek semelyike nem fog koltsegvetesi kerdest erinteni?

Nem, én azt mondom (mint ahogy eddig is), hogy egy népszavazási kérdést nem azon az alapon kell visszautasítani, hogy az érint-e vagy sem egy jövőbeni költségvetést, hisz minden kérdés valahol érinti a jövőbeni költségvetéseket, még az országgyűlési választások is.

> Egyetert-e on azzal, hogy 2009-tol az AFA legyen 3% ?

Nem vagyok alkotmányjogász, de feltételezem, hogy azért dobná vissza az alkotmánybíróság, mert a kormány az alkotmányban előírt kötelességeit nem tudná teljesíteni. Mondom: tippelek.
Kazi: Akkor egy kevesbe erosebb kerdest probalok alkotni.

Adott 'A' kormany, 'B' reformjavaslattal/torvennyel.

Kerdes: Egyet ert-e on azzal, hogy 2009-tol B-t vonja vissza a kormany?

Ugye ez az alapproblema, hogy egy kelloen agressziv, destruktiv, es demagog ellenzek mindig megbenithatja az aktualis kormanyzast.
www.hirado.hu/cikk.php?id=269329

31 milliárd.

hányinger ez a kormány.
"azért dobná vissza az alkotmánybíróság, mert a kormány az alkotmányban előírt kötelességeit nem tudná teljesíteni."

eszerint az AB vmi über-PM, aki megmondja, hogy az önrész nem tétel, az áfa meg már túl nagy? hány százalékos áfacsökkentést engedélyezhet az AB?

"31 milliárd."

juhé! nyugdíjnagyhatalom!
Nézd, ez a példa túl általános, hogy bármi konkrétumot lehessen rá mondani.

Hát nem tudom, ez az utolsó bekezdés azért húzós. Persze, nem védem az ellenzéket, egy másodpercig sem tartanám tűzbe a kezem értük, de azért erős túlzásnak érzem, hogy csak és kizárólag azért tartunk itt, mert az ellenzékünk ilyen. Bár nekem mindegy, ha ez megy a baloldalon, legyen, a bukováré 2010-ben akkor szinte garantált lesz, csak az a probléma, hogy nem fogják érteni, hogy miért. A burzsoá fityesz miatt, akkor is ezt fogják kántálni.
Kazi: En nem mondtam, hogy a FIDESZ lenne agressziv, vagy destruktiv, demagog, a mindenkori ellenzekre gondoltam. De lasd be, hogy a problema altalaban fennal.

Azert, mert az alkotmanyunk ilyen, az AB meg keptelen rugalmassaggal potolni az alkotmanyunk hianyossagait.
> eszerint az AB vmi über-PM, aki megmondja, hogy az önrész nem tétel, az áfa meg már túl nagy? hány százalékos áfacsökkentést engedélyezhet az AB?

szerintem haladjunk tovább ezen a logikán, miért állnánk meg félúton. Nem írjuk ki a választásokat 2010-ben, mert az is jelentős kihatással van a költségvetésre, főleg ha dilettánsok kerülnek majd oda.
Szindbad: én sem a fityeszt védem, csak megjegyeztem, hogy a baloldal visszatérő érvelése ez már évtizedek óta, csak a főneveket kell lecserélni (imperialisták, burzsoázia, nagytőkések, estébé, estébé)
Kazi: Mi az a fityesz?
Szindbad: fityesz = fidesz, maszop = mszp, stb stb
CRL:
www.mno.hu/portal/550827
Soltész Miklós, a Fidesz-KDNP népjóléti kabinetjének vezetője az MTI-nek hangsúlyozta: nem nyugdíjemelésről van szó, a kormány olyan feladatot teljesít, ami törvény szerint kötelessége. Az ellenzéki politikus szerint, ha a kormány valóban segíteni akar a nyugdíjasokon, akkor azt kellene megvizsgálnia, hogy a nyugdíj-infláció hatásait miként lehet kompenzálni, hiszen például tavaly a nyugdíjasoknak az átlagos inflációnál 3,3 százalékkal magasabb áremelkedést kellett elszenvedniük. A politikus egy héttel korábban leszögezte: a kormány újabb blöffje, Gyurcsány újabb hazugsága a minap bejelentett 1,1 százalékos nyugdíjemelés.
Ó-ó!
Hova lettek ma háromnegyed 3-től este 9-ig a kommentek.
Ez durva.
Árpi, ha így folytatod, elpártolok.
nem voltak kommentek. mindig a legfrissebb topik aktív, a többiben sporadikus a forgalom.
ide azért még bepásszítom ezt a linket, ha valakit érdekelne, tán kissé rávilágít arra a tényre, hogy a hülyeség milyen fékezhetetlen bír lenni:

www.168ora.hu/cikk.php?id=9771
Lapinak: alapvetően korlátolt vagyok. Engem így szeretnek.
süti beállítások módosítása