W

w.blog.hu

Tóta W. Árpád kommentál, szemtelenkedik, valamint permanens fogadóórát tart.
Régi cikkarchívum



Kommentelés - házirend

Wblog @ Facebook

Engedjétek hozzám

Kis heti hírlap 4-10 éveseknek.


Foglalod a kurvanyádat

A mozdonyhorgony
Úgy remélte, ezzel bekerül a Rekordok Könyvébe. De legalább a Jackassbe.

Elnöki pornó
Nagy baj, ha az elnök ribanc.

Nem jó a nemzetnek egyedül
Szuverén ország is lehet borzalmas hely.

Szent szar
A húsvéti alkotmány: szentséggyalázás.

A pedofilok védőszentje
A deviancia fincsi, de csak ha papok csinálják.

A gólkirály beszéde
Angela, te náci ribanc!

Győz a szittya förgeteg
Kuss, mi így szállunk le a bicikliről.

Együtt sikerülni fog
Bizonyítsuk gyalázkodással, hogy Magyarország szabad!

Kompország vitorlát bont
A finom kritikát meg lehet állítani, a brutálisat nem.

Foglalod a kurvanyádat
Nem ti vagytok a nemzet, sem a nemzeti oldal.

Utolsó kommentek

  • Brown094: Ha pénzt vesztett egy átverés miatt, vagy megadta adatait egy csalónak, akkor is visszakaphatja el... (2021.10.21. 23:05) Tribuszerné visszanéz
  • szódabár: Hát te sem vagy a tolerancia bajnoka. Hehehe. Felőlem mindenki azt csinál amit akar, nálunk a menó... (2020.12.26. 11:50) Isten fasza
  • Tahó Sandokan: Közben elkészült, bitangfinom. (2020.11.09. 15:20) Ajándék erős gyomorhoz
  • Tahó Sandokan: Nem számítottál kommentre, ugye Worluk? Tegnap jutottunk hozzá ehhez a szürke gombához (egy gombá... (2020.11.09. 14:43) Ajándék erős gyomorhoz
  • Reactor: Bírom az ilyen mérhetetlenül idióta hozzáállást...a falu élhetetlen közösség, mert ott nincs TESZK... (2020.06.26. 14:47) Vackor néni busza
  • Utolsó 20

A pesti vicc

2010.08.24. 10:00 Tóta W. Árpád

Bajban van az én hazám. Budapestet elhagyja vőlegénye, vagy kicsoda is volt ez az ember, Demszky Gábor; legyen mondjuk a Significant Other. Ötször választotta meg a város népe, ebből négyszer újra, ezen belül egyszer egy hónappal az őszödi botrány után. Pedig sohasem volt népszerű, csak nem akadt nála jobb jelölt. Barsiné Pataki Etelka? Schmitt Pál? Gy. Németh Erzsébet? Ezek ugyanmár-kategóriás figurák voltak ide, és ezen nem változtat semmit, hogy később hová sikerült benyalniuk magukat. Sőt inkább megerősíti a gyanút, ami miatt nem lettek főpolgármesterek: hogy igazából nem is szeretik Budapestet. Csak a hozomány kellett volna.

Szerencsére a majdnem tuti befutó a fenti bohócoknál fajsúlyosabb alak. Tarlós Istvánnal különösebb gond nincs. Az utóbbi időben többször is jelét adta annak, hogy felfogta, Budapest nem egy franciakert, sem gémeskutas falu, ahol megszólják a vénkisasszonyokat, de még a buzik is beleférnek egy európai fővárosba. Igen, a szinglihordák bőrtangában, azok. Tarlós Istvánnak az az egy hátránya van, hogy fideszes, és a pártja viszont kifejezetten ott jelöli meg a szellemi forrásvidékét, ahol a nagyvárosok eleve bűnös helynek számítanak. Hoffmann Rózsa és Semjén Zsolt világképe,  az betenné Budapestnek a lompost.

Oké, nehéz gyerekkoruk volt a Fidesz-alapítóknak, sosem sikerült megszokniuk a városi társadalmat, idegenkednek tőle, retorikájukba nem a metró, hanem a szárnyvonal passzol. Tudjuk, vidékről kerültetek fel. De nem volna igazságos, ha emiatt a budapestieknek lenne rosszabb, márpedig el tudják rontani azt is, ami még működik benne. Ha akarják. Reméljük, hátha nem.

Az sem jó jel, hogy Rogán Antal kihátrált Tarlós mögül, és erre sem mentség, ha a személyes ambíciói miatt, taktikából döntött így. Ha már Tarlós jön, akkor nem ártana, ha odafigyelne a kezére egy ilyen sikeresen városiasodott fiatalember, aki jelenleg is egy csudálatos, modern gigaplázán dolgozik egy feddhetetlen vállalkozóval.

De nem Tarlós az egyetlen jelölt, ott van a laza és ökotudatos fiataloknak magától értetődő opcióként az LMP, ami már nevében is egy kólamámor. Bent vannak a parlamentben, komolyan vehetőek, és komolyan is veszik magukat. Hamar eljött a beöltönyösödés pillanata, meg a taktikus hallgatásoké. A Fideszhez hasonló kompatibilitás-problémák itt is sejthetők, hiszen egy true zöldhippinek szintén nem a nagyváros az ideálja. Meg a krisnások sem felhőkarcolót építettek, hanem falvat. Viszont bizonyára meghallják majd a biciklisfutárok hangját, és lesz több bringaút. Szóval az LMP-nek is megvan a helye Budapesten, de velük sem teljes a kép.

Horváth Csabával helyhiány miatt nem foglalkozom.

Csak a kutya volt 

Budapesten a konzervatívokon és a zöldeken kívül még ezerféle kisebb-nagyobb gondolatkör tenyészik. Mint az egyetlen igazi nagyvárosunk, ez mindenféle szubkultúra kút- és vízfeje, még ha ezt mostanra az internet mérsékelte is. A városokban tömegesen él valami, ami sem a nemzeti együttműködéssel nem klappol, sem a szocializmussal, és úgy nevezik, hogy individualizmus. Ezt Magyarországon ostorozni szokás, pedig kétélű kapanyél ez. Igen, ebből ered a mindent kiröhögő cinizmus, abból pedig a jó viccek. Nem az illedelmesek, hanem a jók. Ebből lesznek a rossz egyéni döntések és a tragikus következmények, meg a jók is. Ennek – legalább retorikai és kultúrpolitikai – képviselete tűnt el a liberális párt tönkremenetelével és azzal, hogy nincs másik.

Csak egy kétfarkú kutya. Kicsit sárga, kicsit savanyú, és nem fog választást nyerni, mint a nyilván példaként szolgáló izlandi Legjobb Párt. Ráadásul nem is pesti eredetileg, hanem szegedi. De a miénk. Nincs olyan húzónevük, mint Jón Gnarr, mint ahogy nincs egyáltalán olyan nagyágyúja a magyar humornak, aki kellően ismert lenne és emellett rögtönözni is tudna. A politikai humor nagyrészt playbackről megy. Nincs továbbá olyan felháborodás, amitől a budapestiek egy emberként akarnák elküldeni az összes jelöltet az anyjába. De ha legalább a jelölt felállna, az is megmutatná, hogy itt, Magyarországnak ebben a meghitt szegletében még van igény a felhőtlen hülyéskedésre. Kiröhögni bőven lesz mit.

Budapesten élni alapvetően jó. Ezzel ma egyik párt sem kampányol, pedig pont ez az oka annak, hogy Demszkyt nem zavarta el a város húsz évig. Van egy csomó probléma, zaj és büdös és dugó, de összességében sokkal kellemesebb hely, mint a legtöbb falu. Ezt nem kell bizonyítani: az ingatlanárak precízen megmutatják. Többek között azért ilyen jó hely egy város, mert itt még az is megtörténhet, hogy jelöltet állít a Kétfarkú Kutya Párt.


A jobbik és a legjobb



Címkék: budapest kampány fidesz kdnp lmp

1113 komment · 15 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://w.blog.hu/api/trackback/id/tr862242828

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A zsidópártnak gyűjtöd, te szemét?! 2010.08.30. 12:43:38

Szombaton nagy élményben volt részem, amit eddigi, fiatalnak már nem mondható koromig még nem tapasztaltam.Rákosszentmihály közepén gyűjtöttünk ajánlószelvényeket. Ehhez felállítottunk egy kis standot a János utca sarkán, amely gyülekezési pontkén...

Trackback: ÖV 2010: Mogács nem lép vissza! 2010.08.28. 16:14:45

Mert Mogács élt, él és élni fog! S nem csak egyszerűen él, hanem a nap bármely pillanatában tanúbizonyságot tesz rettenthetetlen emberi nagyságáról. Ennek egyik legszebb példája, hogy a Magyar Kétfarkú Kutya Párt (MKKP, avagy KKKKE) székházát ért nemte...

Trackback: A Kétfarkú Kutya Párt tényleg indul a választáson - interjú az alapítóval 2010.08.25. 01:05:11

A Kétfarkú Kutya Párt tényleg indul a választáson és várja az ajánlószelvényeket. De mielőtt előrerohannánk, elmesélem, hogyan is született meg életem első interjúja. A város telis-tele van a Kétfarkú Kutyáék ígéreteivel. Ingyen sör, örök élet! Elkezde...

Trackback: ÖV 2010: Kétfarkú Kutya Kulturális Közhasznú Egyesület 2010.08.24. 20:13:28

 Az Önkormányzati Választások közeledtével felbuzgott bennem a tettvágy: a "legkisebb rossz" jellegű választási lehetőségek helyett szeretném megmutatni, hogy értelmesen is leadhatjuk a voksunkat.Ímhol az MKKP KKKKE!"Szeretne örökké...

Trackback: A pesti vicc 2010.08.24. 20:12:53

Oké, nehéz gyerekkoruk volt a Fidesz-alapítóknak, sosem sikerült megszokniuk a városi társadalmat, idegenkednek tőle, retorikájukba nem a metró, hanem a szárnyvonal passzol. Tóta W. Árpád

Trackback: A szabad és az alkalmazkodó államalapítás különbsége 2010.08.24. 19:09:49

  Az érték- és érdekközösséget képviselő Magyar Államot a hét rokonsági és területi egységet alkotó 108 nemzetség, a közszabadság elvét érvényesítve a Szabad Magyarok Államalapító Szerén hozta létre, 894 és 898 között. Ezen állították maguk közül ...

Trackback: Politikusok 2010.08.24. 17:18:29

 A politikusok nagy része tolvaj, hiszen mindent ellopnak, ami nincs lebetonozva. Talán a cigányokhoz tudnám hasonlítani őket. Ebből logikus gondolkodás mellett annak kellene következnie, hogy a legjobb politikusok romák. A romákból persze ritkán ...

Trackback: JOBB lesz a motorosoknak? 2010.08.24. 14:46:31

A Jobbik is beáll az ígéret-cunami sorba? Regadó eltörlése + nyolcadliteres motorok segédmotorként…...

Trackback: Az LMP megakadályozná a Fidesz-többséget a fővárosban 2010.08.24. 13:58:06

Az LMP mind a 23 fővárosi kerületben önálló polgármesterjelöltet állít - jelentette be a jelöltekkel közösen tartott hétfői sajtótájékoztatóján Jávor Benedek.A párt főpolgármester-jelöltje a Citadellán rendezett sajtótájékoztatón, ahol az LMP-s pol...

Trackback: A fasznak nincs tétje 2010.08.24. 13:28:15

 A Magyar Kétfarkú Kutya Párt (MKKP) lehetne a 2010-es őszi önkormányzati választások fasza. Ez most lehet, hogy egy kicsit meredeken és talán sértően is hangzik, pedig ha jobban belegondolunk, akkor a párhuzam nem is olyan elvetélt.   A 20...

Trackback: ELHUNYT MOGÁCS DÁNIEL 2010.08.24. 13:26:54

Tegnap váratlanul elhunyt Mogács Dániel (†60, †36, †28 és †20), a Magyar Kétfarkú Kutya Párt 7. kerületi polgármesterjelöltje. Halálának körülményeiről nem ad tájékoztatást a Rendőrség, de kiszivárgott hírek szerint a Politi...

Trackback: A pesti vicc 2010.08.24. 12:10:02

A politikai humor nagyrészt playbackről megy. Nincs továbbá olyan felháborodás, amitől a budapestiek egy emberként akarnák elküldeni az összes jelöltet az anyjába.

Trackback: 2010. tán legszebb új kifejezése 2010.08.24. 11:51:18

Ma az allergiáról akartam írni, mivel az elmúlt néhány hétben, de kiemelten az elmúlt két napban úgy szétcsapott, mint az istennyila...Helyette viszont - miközben vadul kerestem valami Zyrtec-kel egyenértékű allergiagyógyszert, aminek azonos a hatóanya...

Trackback: Tarlós István, és amit ő tud 2010.08.24. 11:39:03

Ha a kormánynak jól megy, van elég pénze és egy Budapest-párti víziója, akkor a leendő főpolgármester szárnyalni fog. (Fotó: tarlosistvan.hu) Tegnap Schiffer András elutasította az MSZP és Horváth Csaba kérését, hogy közösen állítsanak főpolgármeste...

Trackback: Engedélyköteles Internet a vidékieknek? 2010.08.24. 10:39:05

Itt az ideje, hogy mindenféle szemforgatás, képmutatás nélkül kerek perec ki merjük mondani: A vidék, a vidéki emberek 500 évvel le vannak maradva a múltban, egy feudális világban, feudális értékrend szerint élnek, az egyetlen dolog amit egy korhű közé...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@szerénységem:
Én kövér? :-))))) Hát izé... Nem.
@szerénységem:
LOL
legyen neked az egyházak. Így rendben vagyunk?
@riennevaplus:

"az, aki nem olvasott el valamit, nem is tud véleményt mondani róla. nálatok ez máshogy van? mindig is máshogy volt, vagy egyszerre csak így lett?"

Marhaságot fecsegsz.
Amikor egy könyvbe beleolvasok, és nem tetszik, továbbá azt is látom hogy ez a rossz tulajdonsága több mintát kivéve ilyen is marad, akkor arról az lesz a véleményem, hogy "gyenge mű és hülye leszek elolvasni, az anyját etesse a szarával". Vállalva annak kockázatát, hogy a 7. kötet 40-ik oldalán mégsem olyan szar, mint feltételeztem.
Vagy te mindent elolvasol, amit a képedbe tolnak? Tudok linkelni pár oldalt, utána illetheted kritikával, de csak ha az utolsó betűig végigolvastad!
:)

"te pl. arra, hogy 'jöttment' az ürge, mikor jöttél rá, mielőtt nem olvastad el, vagy közvetlen utána?"

Már megint hibásan kattant valami az agyadban.
Az általad felvetett Paszternak lányát megkérő jelölt utáni nyomozásról írtam azt, hogy ha nyomozni is kezdene, nem kell minden jöttment szavának hitelt adnia. Méghozzá azért, mert nagyon sok a rosszindulatú alaptalan pletyka is olyan jöttmentektől(!), akiknek valamiért nem tetszik az a házasság.
Hogy Deschner-t miért tartja egyoldalúnak, azt nem tudom, tőle kérdezd! (Deschner ettől még nem lesz jöttmentnek tartva általam, ennél okosabban csúsztass!)

"de hátha van benned keresztényi empátia, és átállsz egy kicsit az én hullámhosszomra. megköszönném, tisztelettel. "

Mit szeretnél még olyan nagyon közölni a hullámhosszodon?
Már az is az empátiámat dicséri, hogy az igénytelenségedről árulkodó hányadék csupa kisbetűs írásaidra reagálok.
:)
@xsasha: Óh kis naív, azt hiszed válaszolok.

Nézz utánna a 'költői kérdés' fogalomnak!

[Tudnám honnan veszed, hogy a *szándékos* 'megnemértésednek' 101. esetben is bedől valaki ;) ]
@xsasha: Ne viccelj már, egy kommunikációs akció és emberek százainak mozgatása. Van közte némi különbség.
Marad a (hihetetlen, de érdekes) összeesküvés elméleted ;)
@xsasha: "Melyik része volt olyan demagóg"?

Sok szép igéret határidő nélkül - adócsökkentés, munkahelyteremtés, stb. - és a fellemgzős isten-haza-család szövegek, nagymagyarország.
Tudom, hogy más a kampány és más a kormányzás, kampányolni érzelmekkel lehet, kormányozni ésszel - kellene.
Merjünk nagyok lenni alig tízmillió olyan zsenível, mint Schmitt, Kósa, Szijjártó, és társai, Európa közepén, globalizálódó környezetben, ahol a nemzet több, mint 10 %-a - állítólag - funkcionális analfabéta (remélem, ez azért mégsem igaz).
2002-ben ment, hogy "rosszabul élünk, mint 4 éve" - amin a munkanélküliek kivételével mindenki, még a hajléktalanok is röhögtek...
De lehet, hogy tévedek, és Orbán valóban, mindent őszintén gondolt, hiszen ő addigi életében még sohasem hazudott. És egy ilyen naív pasi az uralkodó miniszterelnököm!
(Gyakorló pszichológus barátnőm szerint egy városi dolgozó ember naponta átlag 200 rutinhazugságot mond: jól vagyok, jól nézel ki, igazad van, most nem érek rá, stb.)
@xsasha:
Módosítok.
Amint az első millió általában mocskos, úgy a királyi dinasztiák első trónusa általában véres.
De ha egy átlagos képességű személy, aki legalább készült hivatalára, az aktuális alkotmány jóvoltából örökli a mandátumát, és nem kényszerül kampányban hazudozni, bizony, szimpatikusabb,. Mármint nekem. (Egyébként volt példa másfélére is, pl. Churchill klasszikus választási igérete).
Hol van itt az erkölcsi világrend csődje?
@xsasha: "gerinctelen, féreg kampány"
- rosszabbul élünk, mint 4 éve.
@xsasha: Egyébként, attól félek, minden kampány hivatalból gerinctelen és féreg. Igazsággal nem lehet tömegeket megnyerni. Ez a demokrácia csődje - le vele!

(Neked, de csakis neked szól: a kereszténység akkor lett világvallás, amikor a hivatalból erkölcstelen császárság a hóna alá nyúlt. Mohamed próféte fenemód erkölcsös előéletéről ne beszéljünk... A buddhizmus pártfogóiról nem tudok konkrétumot, de gyanakszom.))
Kedves TWÁ, hogy végre a Te írásodba is belekössek, miket írsz Te itt Rogán óriásplázájáról?
A plázák attól működnek, hogy óriási ingyenes parkolókat tartanak fenn!
A Belváros viszont lassan szellemvárosba megy át, a valaha elegáns utcákban matyóbaba és pengált fakanál, továbbá téglaporral nemesített pirospaprika kapható.
Rogán egyébként jól muzsikál, de én, mint ős-belvárosi, gyászolom a Váci-utcán-Váci-utcán-t.
@riennevaplus: Ezt a mérhetetlen empátiát hogy viseled?
@orica:

szurkolok neki, hogy meg ne pattanjon egy ér az agyában.
@Újdiaszpóra (ex 6:3):

ha megengeded, minden kisbetűs igénytlelenségemmel szeretnék rámutatni, hogy abban, amit paszternak írt:

"De az egyoldalúságtól óvnék minden szerencsétlent, aki egyilyen kis lektűrt átlapozna. Igen, wazze, én intek az egyoldalúság veszélyére." (nalátod, tudok én nagybetűt is:))

nyoma sincs annak, amit te kiolvasol belőle, ti., hogy:

"Ez akkor lenne igaz, ha minden kritikára ezt írná, de ez csak egy mű, amiről azt mondta, hogy egyoldalú elemzés." (megin tuttam:))

az 'egyoldalúság' itt ui. egy eredmény [amitől óv] és nem a mű kritikája. 'kritikának' max. a 'kis lektűrt' lehetne nevezni sok vízzel, és negyven kiló azonnal oldódó eufemizmus-jószándék granuláttal.

nem csoda, hogy amit írtam az 'egyoldalúságról' és viszonyáról a pop-up 'sokoldalúsággal', szintén nem értetted.

"Már megint hibásan kattant valami az agyadban."

nem túl intim kapcsolatotokat analógiával is felül kéne vizsgálnod, mert nem rossz dolog az, csak tudni kell, hogyan működik: a menyasszonyos-esküvős történet ui. egy analóg sztori volt, és ha jössz te, és megváltoztatod azzal, hogy beilleszted a 'jöttmentet'(!:)), akkor az visszahat a kiinduló-anyag alanyára, appedig a deschner volt, ugye. mármint aki fülest ad, érted.

teccett volna rámutatni, hogy elteccene szeretni hagyni a vonatkozást és csapongani kívánna akarni!

ám, hogy vlsz. mégsem ettől dörög a haraszt, csorduljon ide a te sk. analógiád:

"Amikor egy könyvbe beleolvasok, és nem tetszik, továbbá azt is látom hogy ez a rossz tulajdonsága több mintát kivéve ilyen is marad, akkor arról az lesz a véleményem, hogy "gyenge mű és hülye leszek elolvasni, az anyját etesse a szarával"

most attól eltekintve, hogy vlsz. csak te tudod, hogy ha neked valami 'nem tetszik', akkor az miért lesz mindjárt 'rossz tulajdonság', meg attól, hogy az egész gyanúsan temperamentumos, felmerül az a probléma is, hogy ez a szöveg:

a.) kind of laci bácsi farában a sörét, ami egy rosszul elsült vadászaton valahogy odakeveredett, tehát egy idegen test (ma az analógiák napja van:)

b.) csak-csak vonatkozik a témára, és akkor sajnos megint deschner lesz az alany, aki szegény 'anyját szarával kell etesse'.

ez persze rátesz a 'jöttment'-re, de nem annyira, hogy azonosságuk felismerhetetlen lenne, vagy mégse? jetzt sag's, vagy tippeljek?;)

miért nem tudod egyszerűen azt mondani, hogy nem érdekel, mit lotyog az ürge, megvagy te a magad egyházképével, nem az az igazság? miért kell ezt a hiteltelen megnéztem-és-elvetettem katyvaszt köréje keríteni? minek akarsz tetszeni? mit gondolsz, ki az, aki beveszi?
@orica:

ja, és persze lezuhanyozok.
@anyátok: Nemcsak a barátnőd szerint, én azt olvastam,ez tény, tényleg ennyi jön ki átlagbéla és béláné +béluska száján.

Szép saláta lektűrtől az antik görögig hazugság témában www.netorian.hu/kategoria/47 :-DD.

Azért az, hogy "Szia, de jól nézel ki!" - az nálam, aki szoktam mondani szinte mindenkinek, akivel összefutok - olyan vidámító, önbeteljesítő dolognak számít. Ennyi örömet miért ne adjak másoknak, pénzbe nem kerül. Ilyesmi az amcsik keep smiling-ja is valahol, nem? Felszínes, de kevéssé roncsol, mint a búvalbaszottság folyton.
@riennevaplus:

"szurkolok neki, hogy meg ne pattanjon egy ér az agyában. "

Miről ismerem fel, ha pattan?
Neked már pattant?
@riennevaplus:

"ha megengeded, minden kisbetűs igénytlelenségemmel szeretnék rámutatni"

Befogom az orrom. Mutasd!

"az 'egyoldalúság' itt ui. egy eredmény [amitől óv] és nem a mű kritikája. "

Én kritikának is látom. Talán kérdezzük meg tőle! Ne mi döntsük el helyette.
Paszternak hogy értetted azt hogy egyoldalú? (Tudom hülye kérdés, de ez a szerencsétlen annyira nem érti a sztorit, hogy már megsajnáltam.)

"a menyasszonyos-esküvős történet ui. egy analóg sztori volt, és ha jössz te, és megváltoztatod azzal, hogy beilleszted a 'jöttmentet'(!:)), akkor az visszahat a kiinduló-anyag alanyára"

Visszahat. Az analógia torz, így a visszahatás is torz. Ha beveszed ezt az apróságot a gondolatmenetbe, akkor érteni fogod. Ha meg nem, akkor így maradtál.

"most attól eltekintve, hogy vlsz. csak te tudod, hogy ha neked valami 'nem tetszik', akkor az miért lesz mindjárt 'rossz tulajdonság', meg attól, hogy az egész gyanúsan temperamentumos,"

Hogy a nem tetszés számomra miért rossz tulajdonság, azt nem akarnám hosszan indokolni, maradjunk annál hogy "gyanúsan temperamentumos".
(Halkan szólok: Még egy betegségedre utaló jel)

"csak-csak vonatkozik a témára, és akkor sajnos megint deschner lesz az alany, aki szegény 'anyját szarával kell etesse'."

Dehogy, nem kell már idekeverned azt a szegény írót Pöckös. Ez paranoia lenne. Lazíts, temperamentumolj egy kicsit.
(Állj fel, ülj le, mára elég is ennyi.)

"miért nem tudod egyszerűen azt mondani, hogy nem érdekel, mit lotyog az ürge"

Már hogyne érdekelne egy ilyen klassz könyvsorozat. A telefonkönyv is nagy kedvencem. Csak hát az idő, az nagy kincs.
@riennevaplus:

ismeri-e kend aszt a régi vitzet, miszerint az ecceri deák kolozsvárra való menése során fölkéreckedik egy szekérre, oszt elúnván a székely szótlanságát, beszélgetést kezeményezve mekkérdi az embert:
- bátyám, tuggya-e mi a különbség egy kalap szar meg maga között?
- nem én. -pökik az ember a csibuk alul.
- hát a kalap! - kacag föl a svihák.
- ühüm. - dörmögi emberünk - osztán, te fijam tudod-é, mi a különbség a rigó meg te közötted?
- no, lássa kend, eszt meg én nem tudom - válaszola az ifjonc somojogva -mongya csak, bátya!
- hát gyerekem, látod-é ott fönn a nyárfahegyen a rigót? úgye mijen szépen fütyöl?
- szentigaz, de hun van itt a különbség?
- hát csak annyi, hogy neked meg a kuvanyádat!
@anyátok:

"__2002-ben ment, hogy "rosszabul élünk, mint 4 éve" - amin a munkanélküliek kivételével mindenki, még a hajléktalanok is röhögtek...
De lehet, hogy tévedek,...."

Igen. 2002-ben miért mondta volna a Vezérünk, hogy rosszabbul élünk, mint 4 éve, miközben 1998-2002 között ő volt a miniszterelnők?

2006 az a 2002.

2006-ban pedig a holdudvaron belüliek, a tűz-kondér-közeliek, a nemgondolkodó hitelből-élők és a mélyen elkötelezett ferencpártiak röhöghettek. 2008-ban már, 2010-ben pedig végképp látható, hogy min, és mennyire megalapozottan röhincséltek. A közhelyszerű adóssághegyeket hagyjuk is.

"__Gyakorló pszichológus barátnőm szerint egy városi dolgozó ember naponta átlag 200 rutinhazugságot mond: jól vagyok, jól nézel ki, igazad van, most nem érek rá, stb__"

Láccik, hogy cihológus barátnéd kettyós.
200 hazugság 40 másodperccel számolva (a feltett kérdés időtartamát is beleértve)8000 másodperc, ami annyi mint (8000 mp:3600mp=2,22 óra)

Hiányzik a tudományos állításból az a mellékes körülmény, hogy ezt a kétszáz hazugság mennyi érdeklődő között oszlik meg. 20? 40? 60? 80?

De jut eszembe! Kik lehetnek azok, akik 200 füllentést képesek összehozni egyetlen nap alatt? Főként, mi lehet a munkájuk?
@hacsaturján:

nem ismertem, de kutya legyek, ha ez nem egy egyrendbelileg, szekéren elkövetett analógia abortusz:)

csak arra meg ne kérj, hogy elmagyarázzam neki, ti. mexakatt köztünk a kommunikáció, amit többek közt a kollektív monológ fenyegetően megnövekedett veszélye miatt, erre a földi inkarnációra voltam szabad felfüggeszteni.

üdvözlöm a rénvarjakat:)
@jaegtoer: "2006 az a 2002"

Igaz, bakiztam.

Voszont az is igaz, hogy az utca egész népe röhögött.
@jaegtoer: Másképen számolnám.
Találkozol ismerőssel, 10 sec. alatt hármat is lenyomsz. Ugyanennyit főnöködnek, beosztottadnak, feleségednek, férjednek, anyádnak, gyerekednek - és viszont.
@a szív fészkei: "Ilyesmi az amcsik keep smiling-ja is valahol, nem?"

Igen, azt hiszem. De miért ne mosolyogjunk egymásra? Neked van igazad - mindenki jobban néz ki, ha kicsit megcirógatják a hiúságát.
@xsasha: "Csurka fogja tanítani a gyerekedet"

elnézést a késői válaszért. A fenyegetés nem volt teljesen alaptalan, mert Wass Albert nem jobb, sőt. Csurka legalább író - volt.
@eMeL:
Ne haragudj meg az egyenes megfogalmazásért, de ez lófasz esti fénnyel. Nem érdekel a mellébeszélés. Ne szégyenlősködjünk már egy olyan blogon, ahol gyerekbaszó papokról papolnak. Inkább ne szólj semmit, ha csak költői kérdésekig tudsz eljutni.
@eMeL:
Látom megint hülyének nézel. Szerinted a kommunikációs akcióban hány embert kellett megmozgatni? 600 rendőrt egy utasítással be lehetett volna rendelni az MTV székházába, a kommunikációs akcióhoz összehangolt utasítások összessége kellett. Azt kell hogy mondjam, hogy teljesen elveszítetted a realitásérzékedet, ha ezt a válaszodat komolyan gondoltad.
@anyátok:
Kedves anyánk! Neked is a józan eszedre próbálok apellálni. Az adócsökkentés és a munkahelyteremtés nálad egy szinten van demagógiában a jóléti rendszerváltással? Nehezen tudom ezt a véleményedet értékelni.
Az pedig felettébb vicces, hogy szerinted 2002-ben ment a rosszabbul élünk kampány... Gondolom Orbán saját kormányzását szapulta... Én értem, hogy a politikai emlékezet gyakorlatilag nulla az embereknél. De ha te is így állsz, akkor nehéz vitázni.

Merjünk kicsik lenni... Szerinted az EU 27 tagállamából hanyadik helyen áll a 10 milliós Magyarország? 13. MO nagyobb, mint Hollandia vagy Belgium, és alig marad el a 12 milliós Görögországtól. Ezt a szart jól belétek súlykolták, a szocializmus "ne akarj semmi", " ne törekedj", "az van, amit kapsz" primitivizáló szemlélete sikeresen gyökeret vert a langyos virsliosztogatással. De ez a te örökséged, én ebből nem kérek. Igenis merjünk nagyok lenni. A XIX század végén ott voltunk, csak vissza kell találnunk önmagunkhoz.
A politikai kommunikáció alapja, hogy sosem hazudik a politikus. Ezt tanítják, már aki politológiai képzésben részt vesz. Alap elvárás, hogy a politikus képes legyen úgy megfogalmazni mondanivalóját, hogy abban ne legyenek hazugságelemek. Ha mérnök vagy, akkor a feltételes mondatok logikája például számodra nem ismeretlen. Ismét csak Raymond Smullyanra hivatkoznék. Aki azokat a történeteket fel tudja oldani és meg tudja érteni, az meg is tudja fogalmazni a mondanivalóját úgy, hogy ne legyen benne hazugság.

A baloldali politikai elit öröksége a hazugság kultúrája - ez kényszerű adottsága a szocializmusnak. De ez nem politikusi erény.

(Ha a hogy vagy -ra az a válaszom, hogy voltam már rosszabbul is, akkor az nagy valószínűséggel igaz, és ekkor nem hazudtam, ellentétben ha azt mondom, hogy jól vagyok, miközben nem vagyok jól. Ez a politikusi intelligencia, a politikusi kommunikáció.)
@anyátok:
Politikai memória...

"Nézd, én megpróbálom megvilágítani, mi az, ami hasonlóság van, és amit gaztettnek tartok.
Gyurcsányék, mint az utólagos vizsgálatok rámutattak,
- hagyták kipörögni a tűntetést (Nem voltak hangadókat kiemelő egységek, ami még egy focimeccsen is alap)
- nem vetettek be nem messze állomásozó alakulatokat.
- a hátsó kijáraton, ahol távoztak személyek, be is tudtak volna menni rendőrök, és akkor még csak nem is kell előlröl megközelíteni a helyszínt.

Lehetne még sorolni. Gyurcsányék a hangulatkeltésért megverette a védekező rendőröket, és ha a tűntetők nem lettek volna egyébként normálisak, feláldozták volna a székházat is. Csak ugye a székházban már nem történt attrocitás és nem is verték szét. Ami felveti a provokátorok kinti működését.

Összefoglalva: hatalmi érdekekből, előre tudva a következményeket, manipuláltak és feláldoztak ártatlanokat."

Erről beszéltünk. Te meg eljutottál valami erkölcsi világrend csődjéhez. Remek.
@anyátok:
Orbánék kampány arról szólt, hogy ne nekik higgyenek. Vegyék elő a csekkeket és tegyék mellé a fizetési kivonatukat, majd vegyék elő a tavalyi csekkeket és a tavalyi fizetésüket.
Te ezt összehasonlítod a 2002-es ron werberi ámokfutással? Némi objektivitást kérnék.
@anyátok:
Erre én csak azt mondom, hogy sajnállak. Szar időkben szocializálódtál.
Lehet, hogy a zsidóknak a krav maga a mérce, de a magyar párbaj hagyományok némileg más szellemiséget képviselnek.
@anyátok:
Mi a fasz bajod van Wass Alberttel és kinek a fiát tanítja Wass Albert? A probléma Csurka foglalkozása illetve Wass foglalkozása? Mi van?
@anyátok:
Elég szar lehet a környezeted. És ismét csak kiderült, hogy nem tudsz disztingválni.
@anyátok:
Legközelebb, mondjuk holnap, számold meg, aznap mennyit hazudtál. Csak hogy legyen tapasztalati összevetésed.
@xsasha: "Inkább ne szólj semmit, ha csak költői kérdésekig tudsz eljutni."

Arra próbáltam "célozni", hogy nem kívánok megvitatni veled olyan mondatokat, amelyeket az óvodások is képesek lennének megmagyarázni, csak te *nem* *akarod* megérteni, mert csak.
@eMeL:
Mellébeszélsz. Valótlant állítasz, majd költői kérdéssel jössz, végül ezzel az ostoba "óvodások is értik" szöveggel jössz elő. Ez csak mellébeszélés. Egy hamis állítás bebukása.
Itt a következő pesti vicc:

"Hétfőn tartotta újabb összejövetelét a Budai Liberális Klub Alapítvány. A zömében nyugdíjasokból álló rendezvényen feltűnt Csillag István, volt gazdasági és közlekedési miniszter is."

Magyarország nagy találmánya, ahol a nyugdíjasok a liberálisok.
@xsasha: Ja, és olvastál néha Mikszáthot is? (Még Csurkánál is jobb.)
@xsasha: Nem erre válasz, de kikívánkozik: ne félj, a gáláns magyar dzsentri lelkület nem tűri az összeesküvéseket. Kitárt mellel párbajoz. Ik. (Nem kívánt törlendő.)
@xsasha: "Mi a fasz bajod van Wass Alberttel?"
Az, hogy nem szeretném, ha ez a nagyon közepes képességű szómalom kötelező olvasmány lenne közizlés-rombolásként.

Nem tudom, mi a foglalkozása.

Csurka olyan, amilyen, de legalább írni tudott. Kár érte. És a príma Arany János-utcai vendéglője is bezárt (igaz, az a fiáé volt, tudtommal) .
@xsasha: "Elég szar lehet a környezeted".

Kishazánkban élek.
Körülöttem a dolgozó nép. A zemberek. Ha lehetséges, metrón utazom, mert autózni már alig lehet. Mindig, minden jegyellenőrnek jó napot kívánok, s ezt őszintén is gondolom, amióta a "Csoda Milánóban" c. filmet láttam.
Te hányszor kivánsz jó napot egy nap?
Ha legközelebb meg is gondolod, annyival kevesebbet hazudsz. Stb.
@xsasha: "Magyarország nagy találmánya, ahol a nyugdíjasok a liberálisok".

Mert aki meg akarja tartani a munkahelyét, az letagadja - most nem trendi.
@xsasha: "Lehet, hogy a zsidóknak a krav maga a mérce, de a magyar párbaj hagyományok" - na, tudod!

Kár, hogy nem éltél 1944-ben.
@xsasha: "a politikai kommunikáció alapja, hogy sosem hazudik a politikus"
és szerinted a mi politikusaink iskolában tanulták a politikus-mesterséget? Nem úgy néznek ki..
Az adócsökkentés és a munkahelyteremtés szép szó. Ha megtartják, úgy jó.
És O.K., merjünk nagyok lenni. Hogyan is mondta szent Fülöp? Légy jó, ha tudsz.
Légy nagy, ha tudsz.
Ennek az a trükkje, hogy ne Németországgal, Francia- Olasz- Spanyolországgal, Angliával, Lengyelországgal hasonlítsd össze méreteidet, hasonló elv alapján válaszd összehasonlítási alapodat gazdasági, kulturális, stb. területen.
Szerintem hasonlítsuk csak magunkat szépen ahhoz, ami lehetnénk, ha ez egy épelméjű ország volna.
@xsasha: "erkölcsi világrend csődje" - itt valami félreértés van, ezt nemén rémüldöztem, hanem Te.
@xsasha: 1. Utólag én is okos vagyok.
2. Dichtung und Wahrheit.
@xsasha: Tedd a szívedre a kezed!
Ezekre a mondatokra tudsz akár pár tucat oldalas választ írni, ha akarsz?

"Mond csak nincs a franciáknak egy rétegük, ami miatt utálni lehet őket?
Mond csak nincs az angoloknak egy rétegük, ami miatt utálni lehet őket?
Mond csak nincs a németeknek egy rétegük, ami miatt utálni lehet őket?
...
Mond csak nincs a magyaroknak egy rétegük, ami miatt utálni lehet őket?"

Szóval a kérésem, hogy akard megválaszolni a neked feltett 'költői' kérdéseket, mert nem véletlenek. Talán pont az a válasz a te eredeti kérdésedre is. [hiv. "sztereotípia"]
@anyátok: Ha kötelezővé teszik, azzal mg is írták a halálos ítéletét a fiatalok közt. Semmit-senkit nem lehet úgy megutáltatni, mint ha valam/ki muszanyag lesz.
@anyátok: Párbajhagyományok vs Petschauer Attila halála: "Zsidó lévén, 1942-ben munkaszolgálatra hívták be. Az ukrán Davidovka melletti táborban a táborparancsnok Cseh Kálmán, aki lovasként szintén részt vett az 1928-as olimpián, felismerte és rászabadította az őröket. Kárpáti Károly visszaemlékezése szerint az őrök felparancsolták egy fára, és vízzel locsolták. A víztől megfagyva, röviddel ezután meghalt. www.youtube.com/verify_age?next_url=http%3A//www.youtube.com/watch%3Fv%3DK094Dc9klS0

Szabó István róla mintázta A napfény íze című filmje hősét." wiki
Na ez a jóember - le a kalappal, hogy megírta - ugyanazt írja nem hülye libsiként!!, mint én az elején itt. konzervatorium.blog.hu/2010/09/17/eleg_volt_budapest_szidasabol

Próbáljátok neki elhinni. Szombat-vasárnap Kulturális Örökség Napjai: www.oroksegnapok.hu/index.php?oldal=kereses&hol=budapest&pageno=1 Csek ennyi helyre lehet elmenni ebben a szar muhi pusztában.
@a szív fészkei: "Szabó István róla mintázta A napfény íze című filmje hősét." wiki

A film nem egészen hiteles. Olyan tábor nem létezett, ahol apa és fia együtt lehetett. Ehhez hasonló volt még néhány.

Szabó Mefisztója csodálatos volt, sztem az volt a csúcs.
@anyátok:
Kár, hogy nem éltél 1944 előtt. Akkor nem takaróznál vele, mert tudnád, hogy alapvetően nem sok minden változott. 1944 előtt azt mondták, hogy éltél volna az egyiptomi fogságban.

A krav maga arra tanít, hogyha nővel verekszel, üsd a mellét, ha férfivel, akkor első célként tökön kell rúgni. Én értem, hogy ez hatékony. De akkor is elképesztő számomra, és semmiféle 1944 nem ad erre mentséget.
@anyátok:
Dzsentrizheted a magyart, de neked kellene a legnagyobb rálátásod legyen, mik a különbségek a zsidókhoz képest. Vagy éppen hogy nem... de az a te bajod.
@anyátok:
Ki vagy te, hogy megítéld Wass Albertet? Van, mi értékesebb rímeknél, tollpörgetésnél, aranyszájnál. Úgy hívják, hogy hazaszeretet. Persze értem, hogy te nem érted, de ez is legyen a te bajod.
@anyátok:
Bocs, én autóval közlekedek.
@anyátok:
Csakhogy a klubot nem most alapították, drága.

Egyébként meg megjegyezném, hogy amíg elő nem kerülnek racionális gondolkodású, két lábbal a földön járó liberálisok, addig nevetséges is lesz a történet, és újra és újra meg fog bukni.
@eMeL:
eMeL!
De hisz éppen azért kérdeztem, mert nem tudnék. Ezért kértem, hogy tedd meg te. Ne köntörfalazz, ne visszakérdezz, hanem válaszolj az általad feltett kérdésekre. Én minden általam feltett kérdésre válaszoltam, amikor arra kértek. Most én kérlek téged erre.
@anyátok:
Látod, Orbán éppenhogy iskolában tanulta a politikát, többek között Oxfordban.

Szerintem éppen elég, ha Ausztriával hasonlítjuk össze magunkat. De felőlem lehet a kisebb Belgium is. Igen, merjünk nagyok lenni. Mert ez a nagyság benne van történelmünkben, nyelvünkben, egyetemeinkben, alkotóinkban és innovátorainkban. Menedzsmentből tanultam: hogyha egy távoli célt tűzünk ki magunknak, akkor a köztes célokat sokkal könnyebben teljesítjük, minthogyha azok lettek volna eredeti céljaink.
@xsasha: Nincs ezzel semmi baj.
"kezd kicsiben, gondolj nagyra"

A gond ott van ovi gondolatmenetével, hogy nem a nagy cél szem előtt tartásával kell felépíteni a jelent, hanem a jelen felépítésével a nagy célt.
Az ovi féle gondolat garantált bukást kódol a rendszerbe. Ha többet akarsz a lehetőségeidnél, erőn felüli célokat tűzöl ki, az bukta. Ezt meg értelmes emberek értik, csak oviék nem.
Logikai feladvány: értelmes emberek?

Néhány éve (I. orbán alatt) erre azt írtam. Ha sikeres, gazdag országot épít, akkor nem kell izmozni, minden szomszédunk szeretni fog minket és keresik a kegyünket. Ezzel tudna legtöbbet tenni a kinti magyarokért.
Tartom ma is.
@xsasha: "De hisz éppen azért kérdeztem, mert nem tudnék."

Nem fogok bedőlni az ócska módszerednek (már néhányszor bedőltem, de lassan megokosodom).

Ennél 'fogósabb, ravaszabb' kérdések esetén is képes vagy összehozni nagyon hosszú és összetett választ.
Amit nem akarsz, azt elszabotálod: a gondolkodást is a neked nem tetsző kérdésekre. Nem egy pozitív jellemvonás, de élj vele együtt, ha akarsz.
@eMeL: "A gond ott van ovi gondolatmenetével, hogy nem a nagy cél szem előtt tartásával kell felépíteni a jelent, hanem a jelen felépítésével a nagy célt."
Gyönyörű:)) Többször ízlelgettem a gondolatot:)
@xsasha: "Bocs, én autóval közlekedek."

A Belvárosban laksz?

(Éljen Rogán! A Petőfi Sándor utcában, vagy a Károly körúton!)

Negyven éve vettem első használt Trabantomat - a férjem motoron járt. A szomszédba is autón mentem.
Most meggondolom, hogy elővegyem-e aranyos Opelemet. Örülök, ha nem a túlvégen találok neki helyet este.
@xsasha: "Látod, Orbán éppenhogy iskolában tanulta a politikát, többek között Oxfordban."

EZT a politikát?
@xsasha: Pardőz, manszika, nem minden magyar ember dzsentri.
Ami Wass Albert megítélését illeti, azért összehasonlíthatom más, hazájukat szerető szerzőkkel, akik nemcsak írni tudnak úgy-ahogy, hanem a mondanivalójuk is túlnő az ő szép, egyszerű, sőt, középszerű ifjúsági szintjén. Ajánlom szíves figyelmedbe Tamási Áront. Például.
@xsasha: "Szerintem éppen elég, ha Ausztriával hasonlítjuk össze magunkat."
Igen, ennek van értelme.
Szerinted Ausztria nagy? Vagy Belgium?
Persze, jó volna náluk nagyobbra nőni.
Úgy legyen.
@eMeL:
Azt hiszem, nem sikerült átadnom, miért is gondolják úgy a menedzserek, hogy a céloknak mindig prospektíveknek kell lenniük. Ha nagy célokért küzdök, a maximálisat hozom ki magamból, és szinte észre sem veszem, hogy a kisebb célokat közben teljesítettem. Míg ha kisebb célokra fókuszálok, gyakran azokat sem érem el, mert a tervezetbe beleszólnak nem terevzett körülmények.

Azt azért fel kellene fogni, hogy a jelenben tett lépések bekorlátozzák a jövőbeli lehetőségeket. A magyar társadalomban rengeteg potenciál van, amit a szocializmus megnyomorított. Ha sikerül lendületbe hozni a társadalmat, ha túllépünk ezen az önérdekorientált logikán, valami még kialakulhat. Nagyon fontos ilyen szempontból, hogy Budapest marad-e az a hely, ahol sok idegen összezsúfolódott, vagy felépül itt is valamiféle szolidaritás. Ez a jövő titka.
@eMeL:
Ugyan, fogd már vissza magad a technikázással. Leszarom a technikákat. Bedobtál valami hülyeséget, akkor innen fogva most már határozottan állítom, hogy a kérdésed is hülyeség volt. Nem, nem tudok egyik olyan nemzetben sem olyan réteget, amelyik miatt útálni lehetne. És te sem tudsz.
@anyátok:
Tamási Áront? Hmm, akkor műveletlen vagyok. Melyik regényét akarod Wass műveihez hasonlítani?
@anyátok:
Miért, Orbán az USA-nál akart nagyobb lenni? Nem véletlenül a balfasz magyarázók kerekítettek ebből a mondásából is vadbaromságokat? Nem úgy lett szleng a te szótáradban is ez a gondolatkör, hogy fogalmad sincs, mire gondolt Orbán?
@xsasha: "Nem, nem tudok egyik olyan nemzetben sem olyan réteget, amelyik miatt útálni lehetne. És te sem tudsz."

Értem, neked nincsenek sztereotípiáid.
Akkor hogyan is éled az életed?
Megjegyzem kemény sztereotípiákat hallottam gyurcsánytól orbánig, szociktól "libcsikig" tőled.
Vagy csak azok a sztereotípiák érnek, amelyek alátámasztják az érveidet?

Megjegyzem én irónikus, sőt szarkasztikus kérdést tettem fel, nem vártam valódi választ ;) [csak felhívtam a figyelmed egy általad adott kijelentésre más szövegkörnyezetben], de ezt inkább nem is részletezem. Keresd már vissza ugyan, mire fel tettem fel ezeket a "keresztkérdéseket".
@xsasha: Tudod az a nagy baj, hogy megfelelő értelmezéssel a merjünk nagyok lenni és a merjünk kicsik lenni egyaránt, sőt egyszerre is igazak.
A gond (ahogy jelzed) az értelmezéssel van.
De ez ott kezdődik, hogy ovi nem fejti ki igazán, mire is gondol (gondoljon mindenki amit akar), vagyis egyszerűen politizál és ebben az értelemben valóban nagyon támadható a szövege.

Tudod az egyik legnagyobb bajom ovival, hogy mindig magyarázni kell mire is gondolt.
Tudom nem menő manapság, de csatlakozom a "zsíroskenyér legyen zsíroskenyér" gondolatmenethez.
Ha majd politikusok azt mondják, amit gondolnak, azt alátámasztják háttérbeszélgetéseken érvekkel és egyértelmű, egyenes emberek lesznek, akkor jelentkezhetnek a szavazatomért... addig diszkvalifikálva alapból.
@xsasha: pl. Ábel a rengetegben.
@xsasha: "fogalmad sincs, mire gondolt Orbán? "

Ha félreértem, az az ő hibája - tessék egyértelműnek lenni! De ez lehetne elég egyértelmű is: nagy célokra volna szükségünk, hogy nagyobbakat lépjünk.
eMeL kommentjével értek egyet.
(Egyébként: Te gondolatolvasó vagy?:) ).
@eMeL:
A nagy büdös lófaszt, és ezért még elnézést sem kérek. Mikor vetted a fáradtságot, és néztél utána, hogy mit is mondott "ovi" pontosan, mi volt a szövegkörnyezet? Mikor kérdeztél meg egy jobboldalit, hogy akkor ezt most hogy kell érteni? A nagy büdös lófaszt. Te meghallgatod a kínlódó baloldali magyarázókat, és elégedetten hátradőlsz.

Nehezen tudom elképzelni, hogy olyan suttyó légy, hogy ne fogd fel, a merjünk nagyok lenni felhívás minden embernek a saját világában való hozzáállásra vonatkozott. Mert baromira nem nehéz felfogni, hogy a merjünk nagyok lenni mindenkinek mást jelent egyénileg, de összefoglalható úgy, hogy mindenki tűzzön ki célokat, impozáns célokat maga elé, és miközben ezek elérésére törekszünk, az ország egészében is a legjobb, legsikeresebb arcát fogja mutatni.

Kibaszottul fárasztó, amikor azt döngicsélitek, hogy "ovit" magyarázni kell. Nem kell magyarázni, érteni kellene. Akarni kellene érteni, mert nem annyira bonyolult, csak szándék kell hozzá. Igaz, hogy a baloldali faszkalapok kórusa mellett néha nehéz a tartalomra figyelni, mert szánt szándékkal, erővel magyarázzák félre(Gyurcsány vallomása a köteles beszédről), de ha az emberben csak egy minimális objektivitás van, akkor képes értelmezni Orbán szavait azok mondanivalójának megfelelően.

A zsíroskenyér legyen zsíroskenyér annak megfelelő gondolat, aki idióta kétbites, és nem bírja felfogni, hogy súlyos különbségek vannak porból készült teszkós zsíros teszkós fehérkenyér, és szegedi mangalica zsírjából, otthon, lassan kisült zsírral kent csörögi vályogkemencében kisütött, dagasztott parasztkenyérből készült zsíroskenyér között. És ilyen módon semmiféle jelet nem lehet tenni a zsíroskenyér és a vajaskenyér közzé, mert értelmetlen az ilyen primitív szintű összehasonlítás. Te beszoptad ezt a kétbites hülyítést, és "ovi"-n kérsz számon valamit, és milyen liberális vagy. És észre sem vetted, hogy csak lebutítottad magad és fogalmatlan médiazabáló lettél, joystick-kal irányítva. Vegyél mosóport, vazze, ne "ovi"-t hallgasd. Ott a hagyományos zsíroskenyér mindig rosszabb, mint az éppen reklámozott zsíroskenyér. Azt legalább tuti megérted.
@anyátok:
Látod, azt például olvastam. Ne haragudj, de az mióta hazafias mű? Hol, melyik részében van a hazafiasságról szó?
@anyátok:
Nem, nem vagyok gondolatolvasó, hanem igyekszem tájékozódni. Ez nem lehetne elég egyértelmű, ez éppenhogy elég egyértelmű. Még te is pontosan értetted, ahogy olvasom.
Azt meg vedd már észre, hogy nem egyedül élsz ebben az országban. Egy vezetőnek nem csupán számodra kell megfogalmazza szavait, hanem a 10 millió számára. Te meg ha értelmiségnek mondod magad, akkor némileg több értelmezőképességet is el lehetne várni tőled. Persze nincs kétségem, hogyha nem dudáltak volna két oldalról a füledbe balfasz ballib magyarázók, akkor minden gond nélkül, néhány másodperc alatt megértetted volna, mit akart mondani. Ezért sem téged kárhoztatlak igazán, és ezért mondtam, hogy még egy rendszerváltásra szükség van, és ez a média területe.
@eMeL:
Pontosan tudom, mire tetted fel ezeket a kérdéseket. Itt szemérmeskedsz, amikor zsidókról van szó, és ettől én elhányom magam. Elbaszott egy liberalizmus fogalmatok van nektek, gyerekbaszópapozó köcsögöknek. Nézz magadba egy kicsit, és legalább a tükröt köpd le, legalább titokban, amikor senki sem látja.
@xsasha: Ja igen, és hazáját minden normális ember szereti, akkor is ha nem döngeti folyton a kebelét. Közepes irományokat is szabad tömeggyártani, de minek.,
@
@xsasha: "mióta hazafias mű?"

W.A. 13 almafa c. regényében sem hazaffy szövegek vannak. De a kis Ábel nekem élő volt. W.A. nagyon tökéletes székely góbéja - hmmm...
Persze, ehhez sem értek, csak szubjektív benyomásom van, ráadásul Tamási nagyon régen volt a kezemben.
@anyátok:
Vazze, nevetséges vagy. Minden libcsi picsa hazaffyzik? Vagy csak rád ragadt ez?

Szerinted engem kell, hogy érdekeljen, hogy neked nem volt élő? Nekem meg élő volt. Sakkor?

Tanulj egy kis hazaszeretetet Wass Alberttől.
"
1. Tiszteld és szeresd a te Uradat, Istenedet, teljes szívedből, minden erődből, és rajta kívül más istened ne legyen. Bálványt ne imádj! A pénz mindössze eszköz, nem istenség. Érdekimádat, ön-imádat hamis utakra vezet embert és nemzetet egyaránt.

2. Magyar mivoltodat, az Úr legszebb ajándékát, meg ne tagadd soha! Őrizd, ápold, add át fiaidnak, mert csak addig marad rajtatok az Úr szeme, míg e nemzethez hívek maradtok. Ki nemzetét elhagyja: az Urat tagadja meg, s elvész nyom nélkül a népek tengerében.

3. De ne gyűlöld azt, aki más nemzethez tartozik. A gyűlölet méreg, mely megmérgezi az elmét, és gyűlöletet terem. Rokonod minden isten-fia ember, bármely nyelvet beszéljen is.

4. Szeress minden magyart, mert testvéred Ő: nemzeted fia. Segítsd és támogasd, mert közös hazát adott nektek az Úr. Ki testvére ellen fordul, vagy megcsalja azt: önmagát rövidíti meg ezzel, saját nemzetét gyöngíti, s az Úr parancsa ellen vétkezik. Ki széthúzás magját veti el: romlást arat.

5. Ki bántja a magyart: téged is üt. Nemzeted jussát, igazát védeni kötelességed. Csak úgy lesztek erősek, ha megvéditek egymást. Bárki magyar vesztesége a te veszteséged is.

6. Légy becsületes, tisztességes és igaz! Ezek azok az emberi értékek, melyeken nemzeteknek, országoknak épülniök kell. Hamis szó, hamis cselekedet ingoványba vezet. Aki csalásra épít: nyakát töri. A felelőtlen ember homokra épít, amit elfúj a szél, és elmos az eső. A becsületesség olyan, mint a sziklakő: kemény és maradandó. Bár úgy tűnik ma, mintha csak a hamisak, gazok és gonoszok számára gyümölcsözne az élet; ne irigyeld őket! Összeomlik alattuk a csalásra épült világ. A jövendő az igazaké. Haladj csak bátran a becsület és tisztesség útján, a jövendő az igazakkal van.

7. Legyetek bátrak és hűségesek egymáshoz és a magyar nemzethez, mert az Úr szereti a bátrakat és a hűségeseket, s megsegíti azokat, akik az igazság útjain járnak. "
@test subject #28:
És az összes természeti kincse a tömjén...
@anyátok:
A lófaszt szereti minden normális ember a hazáját. Konkrétan leszarja egy nagy többség. Mondhatsz itt ilyen szar liberáliskodó PC szövegeket, de attól még nem lesz igaz. A hazaszeretet nem nő ki magától az ember seggén anyajegyként. A hazaszeretetet nevelni, tanulni kell, és kialakítani a jelentőségét.

Ha írsz közepesnél jobbat a hazaszeretet nevelésére, akkor majd azt fogják nyomtatni. Vannak esetek, amikor nem költői nagyság kell. Amikor egy férfi azt mondja neked, hogy Szeretlek, akkor nem feltétlenül az az elvárásod, hogy Ady-versben mondja el, hanem inkább hogy komolyan és őszintén mondja. A hazaszeretet esetében is megáll ez.
@anyátok:
Ja, és ha már közepes teljesítményekről beszélünk.
A média rendszerváltás egyik eleme, hogy az X-Faktor-ban a totál gagyi, Padödős Falus Mariann helyett Keresztes Ildikó szerepel. Lesz még Magyarország jó hely.
@xsasha:
1. Csúnyán beszélsz!
2. Egyszerűen azért szereti minden normális ember a hazáját, mert az neki az otthona, ott beszélik az ő anyanyelvét, amelynek szavait a legtöbb konnotációjával érti. Nekem ne mondd, hogy bárhol máshol otthon tudod magadat érezni.
3. Az, hogy szereti a hazáját, akkor derül ki leginkább, amikor külföldön jár, vagy amikor idegenek bántják. Ady Endrétől, Petőfitől, stb.-től nem veszi rossznéven a kemény szidást.
4- W.A. revisited: közepes író nekem nem író, hanem túró. Izlés dolga. Degusztáló dolgokról ne vitatkozzunk, mert nem lehet.
5. Ne csak hazádat szeresd, hanem anyanyelvedet is. Ne lájkold! Az nem kúl, hanem nagyszerű. Nem árulják soppingcenterben, sem plázában, hanem anyád adja. Aki szóban és írásban piszkítja, ne beszéljen hazaszeretetről. Ugyanis nyevében él a nemzet. Ámbár ebben mostanában kezdek kételkedni.
@xsasha: "A média rendszerváltás egyik eleme, hogy az X-Faktor-ban a totál gagyi, Padödős Falus Mariann helyett Keresztes Ildikó szerepel."

Ritkán nézem a TV-t, X-faktort tőlem megeheti, aki kitalálta. Tényleg! Miért faktor? Nem lehetne tényező? :)))

A jobbközép konzervatívok példát vehetnének kedvenc OVijuktól, aki legalább magyarul beszél.

Persze, ez most nem "trendi"!

Egyszóval: haragszom a nyelvrongálókra.
@anyátok: Wazze, miért szóltál előre, hogy kőkemény konzervatív vagy? A liberálisok úgy gondolják, hogy úgy fejezik ki magukat, ahogy nekik tetszik, ne mondja meg más.
@anyátok: Ne kételkedj!! Utolsó pillanatig küzdeni kell a nyelv helyességéért, szépségéért. Még akkor is,ha saját gyerekemmel kell küzdeni, mert a magyar tanára szerint az" Olaszba vagyok" kifejezés ma már elfogadott, tehát helyes. A tanár meg hülye.
@anyátok:
1.) Ez mióta zavar téged? Csak az én esetemben zavar? Hány ballibnek szóltál, hogy csúnyán beszél, hányszor szóltál Tótának? Akkor most mennyire vagy liberális?
2.) De az emberek többsége 1 hétnél többet nem tölt az országon kívül, és akkor sem jut eszébe, hogy most neki szeretni kellene hazáját. Éppen hogy kúlnak tartja a külföldi körülményeket, és lesajnálja Magyarországot, hogy az milyen lepukkant.
3.) Ez komplett marhaság. Álomvilágban élsz. Adyval vagy Petőfivel az iskolában találkozik utoljára.
4.) Akkor ezt kellett volna mondanod, nem pedig vitatkozni, hogy szerinted ilyen vagy olyan.
5.) Ha ezen a blogon ennek megfelelően beszélnék, hülyének néznének. Ezt magyarázd el a libcsi elvtársaidnak, ne nekem.
@xsasha:
1. Ha velem beszélne csúnyán, rászólnék. Mégiscsak az anyátok volnék, vagy mi. De eddig még nem fordult elő.
2. Te ki fogsz nevetni engem. 1971-ben jártam először Párizsban, kérdezték, kommunista vagyok-e. Ó, nem - volt a spontán válaszom, de helyesbítettem: Nem, nem igazán... (Mais pas! Ö... pas exactement...) - mert még a rendszert sem tudtam jóízűen szidni külföldön. Ha a mai fiatalok csak lesajnálni tudják a hazájukat, akkor
3. akkor mit csinálnak a tanárok? Mi az, hogy tanítják eleget Adyt, Petőfit?
4. Ühüm.
5. Dehogy néznénak hülyének. És nagyobb súlya lenne, ha néha mégis kiborítanád a bilit.
@orica: A tanár meg hülye - sőt, bűnöző!
ez a "föltépem a keblem ady és petőfi oltárán (rohaggyon meg, akire én mondom!)
ez meg a rögvaló, pesti viccen kívül:
velvet.hu/trend/2010/10/02/katy_perry_nem_koncertet_felvilagosito_orat_tartott/
@anyátok:
1.) A csúnya beszéd csak akkor zavar, ha rád vonatkozik? Szép, nem mondom.

2.)Ez a magyar liberalizmus. Te min csodálkozol? Ennyire nem ismered hazádat?
3.)Mondom, az iskolában találkoznak utoljára Adyval és Petőfivel. Ahol a tanárok tanítják nekik, igen.
4.)Ez az ühüm a lényege az egész hozzászólásnak. Ahhoz képest elég jól elbújt. :-)
5.)Már túl vagyok rajta, pontosan tudom.
@anyátok:
Vazze, itt papoltok a nyelvről, közben meg ezalatt is basszátok a nyelvet.
Nem "A tanár meg hülye", hanem 'Az a tanár meg hülye". Mert hogy az előző egy általánosítás. És vagy azért gáz ez a mondat, mert egy tanárból általánosítottátok mindre a hülyeséget, vagy azért gáz, mert magatok is basszátok a nyelvet, és észre sem veszitek.
@anyátok:
Ezért az egy szóért kénytelen vagyok kalapot emelni előtted. Ez nagyon nem magyar liberális válasz volt tőled.
süti beállítások módosítása