W

w.blog.hu

Tóta W. Árpád kommentál, szemtelenkedik, valamint permanens fogadóórát tart.
Régi cikkarchívum



Kommentelés - házirend

Wblog @ Facebook

Engedjétek hozzám

Kis heti hírlap 4-10 éveseknek.


Foglalod a kurvanyádat

A mozdonyhorgony
Úgy remélte, ezzel bekerül a Rekordok Könyvébe. De legalább a Jackassbe.

Elnöki pornó
Nagy baj, ha az elnök ribanc.

Nem jó a nemzetnek egyedül
Szuverén ország is lehet borzalmas hely.

Szent szar
A húsvéti alkotmány: szentséggyalázás.

A pedofilok védőszentje
A deviancia fincsi, de csak ha papok csinálják.

A gólkirály beszéde
Angela, te náci ribanc!

Győz a szittya förgeteg
Kuss, mi így szállunk le a bicikliről.

Együtt sikerülni fog
Bizonyítsuk gyalázkodással, hogy Magyarország szabad!

Kompország vitorlát bont
A finom kritikát meg lehet állítani, a brutálisat nem.

Foglalod a kurvanyádat
Nem ti vagytok a nemzet, sem a nemzeti oldal.

Utolsó kommentek

  • Brown094: Ha pénzt vesztett egy átverés miatt, vagy megadta adatait egy csalónak, akkor is visszakaphatja el... (2021.10.21. 23:05) Tribuszerné visszanéz
  • szódabár: Hát te sem vagy a tolerancia bajnoka. Hehehe. Felőlem mindenki azt csinál amit akar, nálunk a menó... (2020.12.26. 11:50) Isten fasza
  • Tahó Sandokan: Közben elkészült, bitangfinom. (2020.11.09. 15:20) Ajándék erős gyomorhoz
  • Tahó Sandokan: Nem számítottál kommentre, ugye Worluk? Tegnap jutottunk hozzá ehhez a szürke gombához (egy gombá... (2020.11.09. 14:43) Ajándék erős gyomorhoz
  • Reactor: Bírom az ilyen mérhetetlenül idióta hozzáállást...a falu élhetetlen közösség, mert ott nincs TESZK... (2020.06.26. 14:47) Vackor néni busza
  • Utolsó 20

Európai értelemben vett fasizmust!

2009.06.08. 05:00 Tóta W. Árpád

EP-választás, I. rész - Jobbik

Győzött a Jobbik. A harmadik helyhez nekik kellett a legmélyebbről, a legnagyobbat ugrani. A nemlétezésből most végre megszülettek, keserves munkával törték át a kirekesztettség és a megvetés falát. Most már nem úgy fognak megjelenni a médiában, hogy filozófusok és pártszóvivők fitymálják őket a tévében, hanem kénytelen lesz a nagypofájú riporter odajárulni elibük, és megkérdezni annak rendje-módja szerint, mi a fasiszta úr véleménye.

Minden bizonnyal megváltották a jegyüket a magyar országgyűlésbe – az EP-t nyilván leszarják –, a Jobbikra adott szavazat bizonyítottan nem vész el. A tisztelt fasiszta urak beülhetnek a kuratóriumokba és bizottságokba, és ott aztán már nemcsak beszélhetnek és uszíthatnak, hanem cselekedhetnek is. Az EP-eredmény meggyőzi az eddig vacillálókat és szégyenkezőket is: ez a párt bizonyítottan létezik, a témái és szövegei nyíltan vállalhatók. Nem ciki. Hurrá, lehet cigányozni és zsidózni. Ebből az erősödésből aztán lehet még koalíciós kényszer is, amitől Orbánnak az orrában is feláll a szőr. Torgyán visszatért popritmusban, és veszélyesebb, mint valaha. Megint kinéz egy rettenetes házasság. Már megint felcsináltak egy tenyeres-talpas jetilányt.

Azt mondtam volna, fasiszta? Igen, konyhanyelven ez nagyjából leírja a Jobbik jelen pozícióját: nem demokrata, nem liberális, de nem is náci, hanem valahol a kettő között. Fő feladatuk most pontosítani, hol is.

A fasizmus, noha évtizedek óta a nácizmussal szinonim, valaha népszerű irányzat volt; kibontakozását a türelmetlenül kiprovokált háború akadályozta meg. Ezzel a fasizmus partvonalon kívülre került, a kevés megmaradt falangista pedig hiába fejtegette, hogy az emberarcú fasizmus nem irt népet, és egész jó kis rendszer. Megkapták az arcukba, hogy soha többé fasizmust, punktum.

Ahol azonban megérte a békeidőket, ott emlékét éppúgy ápolják, mint nálunk Kádárét. Akkor még rend volt, mondja a francóista nyugdíjas Spanyolországban, ahogy a színesbőrűek bűnözéséről, drogos, graffitiző kisköcsögökről vagy a katalánok pimaszkodásáról hall. Ott a fasizmus volt a diktatúraélmény, a korlátozott szabadság előnyeinek korszaka. Mert vannak előnyei annak is, ha jól csinálják.

A fasizmus mint lelki igény

Fasisztának lenni jogos igény, ugyanúgy, mint megválasztani, hogy mitől akar az ember beállni szombat estére, vagy szocializmust akarni. Hiszen a szocializmus akarása olyannyira elismert követelése a magyar népnek, hogy például az MDF-en kívül, a Jobbikkal együtt, csak baloldal van a választékban. Na most majd lesznek fasiszták is, marxista alapon egyelőre, saját szellemi kapacitás híján. Eddig is voltak, mégpedig a szőnyeg alatt. Ott gyűjtöttük őket, és most kerülgethetjük a huplit.

A Jobbiknak azonban nemcsak arra van esélye, hogy hülyeségeket csaholó bohócpártként tündököljön és bukjon. A fasiszta jelzőt megkapták Európában sokan, de lepergett róluk, és fényes sikert arattak. Sarkozyt éppen egy PC-tabutéma, a bevándorlókérdés beemelése miatt nevezte ki a francia hippivilág fasisztának, de nem jött be a riogatás. És ott van Berlusconi, a Duce, akit nemhogy nem semmisített meg a fasisztázás, de kedvére kúrdoshat tinilányokat, ha arra szottyan kedve, százévesen. Tud valamit, bizonyára.

Ehhez persze be kellene cserélni a borzalmas tagságot, a huligánszcénát értelmes emberekre, háttérintézetekre, akik már a szalonban is védhetően tudják képviselni a modern, európai értelemben vett fasizmust, bemutatni annak árnyalatait, belső vitáit. Meg kellene tanulniuk valamit, ami a nagy testvérnek is csak mostanra sikerült: elhatárolódni a vállalhatatlan szélsőségektől. A konkrét náciktól, a rasszistáktól, a holokauszt-igenlőktől, a kurucinfó söpredékétől, akiknek állati indulatai értelmes cselekvésre nem fordíthatók le. Erre négy évük lesz, és utána újra megmérettetnek. Ha maradnak ilyen primitívek, mint ma, akkor mehetnek a MIÉP és az egykor hasonló méretű FKGP után; és még a semmiből jött Lehet Más a Fasizmus is rájuk ver majd. Ha feltalálják a minőségi magyar fasizmust, akkor megmaradnak. Akik ezt az eredményt elérték, azok cinikusak ugyan, de nem buták, hanem merész vállalkozók. Ez a szabadság, a demokrácia, a szabad piac rendje.

Igény, az volt rá. A nagyvállalatok nem ismerték fel, és megjelent a fröccsöntő kisiparos a bóvlijával. Lehet belőle is nagyvállalat, ha képessé válik a törvényes, minőségbiztosított, kiszámítható működésre, a keretek és a lehetőségek felismerésére. Anélkül a falnak rohan, nagyot koppan ottan, azután elhallgat.

Fasiszták lesznek, ehhez jobb hozzászokni. Ahogy egy szabad országban vannak liberálisok, szocialisták, keresztények és ateisták, hippik és fiskáliskonzervatívok, úgy lesznek fasiszták is, a lelkiismereti és vallásszabadság jegyében. Ha pedig tömegek hiszik el, hogy a fasisztáké a legjobb recept, akkor azért nem ők a felelősek, hanem a többiek, mindösszesen.

Igény, az volna rá
A hosszú csend után



Címkék: jobbik kádár jános cigányság ep választás

441 komment · 15 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://w.blog.hu/api/trackback/id/tr381170657

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Ficere Ödön hírei 2009.06.09. 08:29:06

A tét nélküli választásA Jobbik szavazók egy jelentős csoportja olyasmit érezhet most, mint a réten gyufázó gyerekek, amikor kigyullad a trágyadomb. Ami az előbb még jó szórakozásnak tűnt, az hirtelen nagyon félelmetes lett. Hiába locsolják, semmi nem seg…

Trackback: SZENZOR 2009.06.08. 23:08:04

Kuruc virtus reloaded Mottó: "Aki háborút kezd, először ásson két sírt." "Fiad nem csak a te fiad, hanem a kor gyermeke." (Konfuciusz) Kedvem lenne azzal foglalkozni, miképp lehet az, hogy a 6-8%-ra taksált cigány társadalom mindössze 0,5%-kal bírta meg…

Trackback: Mindenes 2009.06.08. 21:09:18

Az új liberális út?Az, hogy az MSZP legalábbis középpárttá süllyedt, és kiemelkedett egy új középpárt, még nem jelentene különösebb változást 35% körüli részvétel tükrében. Ez van, váltógazdálkodás van, a választók büntettek, a Jobbik támogatói teljes for…

Trackback: Bemondó kimondja 2009.06.08. 14:31:20

bemondo retro - EP09 ( published DRAFT! )Figyelem! Halkan csak, mert a post folyam oda lett, de az események szólásra hívtak, de még mindig csak röviden. Olvasom minden hol, hogy egész Európa jobbra tolódott és nálunk Magyarországon is a legnagyobb nyerte…

Trackback: Ficere Ödön hírei 2009.06.08. 13:23:51

Az SZDSZ csomagolA választást követően komoly mozgások várhatók az SZDSZ berkein belül. A szavazók elég egyértelmű üzenetet küldtek Horn Gábornak, aki néhány hete kijelentette: „ ha nem kellünk, akkor abba kell hagyni „. Horn nem arról híres,…

Trackback: Kötöttségek nélkül 2009.06.08. 13:01:05

Inkább vissza a kómábaHa Toller László a majdnem napra pontosan három évvel ezelőtti balesete után hirtelen magához térne, egy alapos körülnézés után azt hiszem a zártosztályon kötne ki. Felfoghatatlan lenne számára az az eszméletlen változás, ami ez alat…

Trackback: Le Patito Journal 2009.06.08. 12:31:25

Ideje volt!Helyzetértékelés a magyarországi eu parlamenti választás utáni helyzetről. Részvétel, pártok, ilyesmi. ...

Trackback: Havi Fricska 2009.06.08. 11:54:02

Morvai Krisztina hivatalosan is "magukfajta" lettNem örülhet sikerének felhőtlenül a Jobbik listavezetője, ugyanis már az EP-választás másnapján megtámadta saját pártja.Június 8-án, 8:00-kor jelent meg a Magyar Gárda honlapján az a nyílt levél, amely hiva…

Trackback: dolgok 2009.06.08. 11:38:43

JobbikA jobbik európai értelembe munkahejfetisiszták, mer amig mi türelmessen kivárjuk, hogy eggy minőségi álásajállattal keressenek meg benünket a krimóba, addig a jobbik minden munkát válogatás nélkül elválalnak, tekintet nélkül annak minőségtartalmára.…

Trackback: Másik Magyarország 2009.06.08. 11:02:45

Hajnal hasadtával Vége. Illetve most kezdődik. Amit ma hajnalban valamekkora biztonsággal ki lehet jelenteni az, hogy a magyar közélet egyszer s mindenkorra megváltozott. Az állóvizet felkavarták és ez az élmény talán elegendő hajtóerőt biztosít…

Trackback: Csucsu - REFLUX 2009.06.08. 10:17:29

M. Péter György nyílt levele a magyarországi rasszizmusról Los Angelesből "-Ez egy könyv? -Nem, ez a plafon." (egy életcentrikus orosz nyelvkönyvből) Kedves honfitársaim! Roma barátaim! Szomorú vagyok, szomorú, mint a fa…

Trackback: Ficere Ödön hírei 2009.06.08. 09:07:19

A büszke magyar zsidók válaszlevele, Morvai KrisztinánakMint ismeretes, Morvai Krisztina egy rossz pillanatában kifejtette véleményét arról, hogy mit is kellene tenniük, a magukat „büszke magyar zsidóknak” titulálóknak, szabadidejükben. A levé…

Trackback: MALAC NEWS 2009.06.08. 08:41:03

Beszéljük meg! Mottó: "Tiszteld a tisztelhetőt, tiszteld a germánt, rómait, zsidót és mindenkit ki arra érdemes. De vérben ázott ősi nemzeted, s az uralmat szent szelleme fölött ne engedd senkinek, ne engedd

Trackback: MALAC NEWS 2009.06.08. 08:41:01

Beszéljük meg! Mottó: "Tiszteld a tisztelhetőt, tiszteld a germánt, rómait, zsidót és mindenkit ki arra érdemes. De vérben ázott ősi nemzeted, s az uralmat szent szelleme fölött ne engedd senkinek, ne engedd

Trackback: Konzervatórium 2009.06.08. 08:09:31

Újrafogalmazni azt, amit nem lehet Régóta gondoltuk, és fogalmazgattuk magunkban, mi lehet ennek a következménye. Erre még nagyobb meglepetés kopogtat be. A magyar politikai élet ritkán produkál meglepetéseket, de ha igen az általában nagyot szokott…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Pantagruel:
Én meg azt gondolom, hogy akkor nem kellett volna belépni az EU-ba. A kinn is vagyok benn is vagyok az valahol büdös. (Ami jó azt élvezem ami meg nem az ellen tiltakozom.) Ha meg beléptünk akkor tudomásul kell venni, hogy felülről jön az ukáz és itt csak végrehajtják. Nem megideológizálni, hogyhát akkor mégsem EEÁ hanem UEN. csinálják ezt máshol is nem csak Magyarországon ott is büdös. értem én hogy jó pénz meg etetni kell a családot - de ezt azért már mégse ne...
(Holnaptól euroba kérem a fizetésem - én is bomlasztok)
"Meg kellene tanulniuk valamit, ami a nagy testvérnek is csak mostanra sikerült: elhatárolódni a vállalhatatlan szélsőségektől."
Aha, és ugyanolyan hiteltelen, semmitmondó, népet hülyének néző moszatokká válni, mint a többi nagy párt?

Bár igazság szerint, nem kérek belőlük, ugyanúgy, ahogy a baloldalból sem.

Felelős politikusokat akarok látni, nem szélsőségeket, meg nyerészkedőket.
Álom.
Árpád:
Te mit gondolsz erről az LMP formációról? Mit lehet tőlük várni? Az SZDSZ-féle liberalizmus reinkarnációja?

Tudom, hogy kiröhöd "a fasiszták" összeesküvés elméleteit, de nem gyanús ez a 2,6%-os eredmény egy pár hónapos párttól? Miből volt pénzük a kampányra, stb? Kitől vonnak el szavazókat?
Egyetértek azzal, hogy a Jobbik túlnyerte magát, szerintem az EP választás súlytalansága miatt kevesen mentek el szavazni, és a Jobbik tudta mozgósítani leginkább a szavazókat. Azért higgyük már el, hogy ha "tétje" lesz a dolognak, akkor nem 36% húz el szavazni, hanem jóval többen. A Jobbik eddig azon túl, hogy népi cuccban óbégat, programot, komoly szakmai munkát, sőt mi több: hozzáértőket még véletlenül sem mutatott fel - igaz, nem is volt rá szüksége-. Szerintem sokan "befosnak" majd a szélsőséges hülyéktől, és dafke szavazást folytatnának, a kérdés inkább már csak az: erről a szemétdombról ugyan kire???????
@Pantagruel: Meglehetősen gáz, hogy "fasisztáknak" kell ahhoz hatalom-közelbe kerülniük, hogy végre fel legyen fogva a bűnözés elleni harc jópár hiányossága.
@xenuka:
Ezerszer leírták már, de úgy látszik, tőlem kell megtudnod:
A Te keresztény Istened bizony zsidó volt, az apostolok is mind zsidók voltak. Az keresztény egyház alapító hívei is egytől egyig.
Jézust az akkori zsidó Jobbik rumlizására a rómaiak feszítették keresztre.
Most akkor ő mit csináljon?
Azt, amit hitsorsosainak a csodálatos Morvai Krisztina tanácsolt?
Elnézést, de már agyamra megy ez a sok hülye zsidózás.
@Tóta W. Árpád:
jonnek hat
en tobbekkel levelezek otthonrol
es ertelmes emberek
es azt mondjak, igen unjuk a "ciganyokat" nem a bunozoket
a ciganyokat
es jon a felsorolas, hogy miert
hat en nem tudom, de ertem
amugy nem tudom a jobbik miert veszi be ebbe a korbe a zsidokat es palesztinat
ha ezt kihagyja nyer meg 10 szazalekot
ma , ugy latom tokeletesen eleg megigerni hogy helyre tesszuk a ciganyokat es nem adunk el semmit
/nem minden nagytokes zsido/
de en nem akarok tanacsot adni nekik
egyszeruen jelentos tomeg azt mondja, OK SZDSZ en elfogadom a massagot , nem vagyok rasszista de a qrwa eletbe ezek mutogatjak magukat, lopnak, olnek es UNOM
dolgozzanak!
leszek majd en liberalis ha REND lesz, most az nincs
mondjak,
en se vagyok addig rasszista amig az afroamerikaiak nem lovoldoznek le fehereket az utcasarkon
hat en innen igy latom
/es tudom nem arrol van szo hogy a cigany oli a magyart, de megesik es erre lehet utazni, lsd jobbik/
jobbik még csak pofázott eddig, de a szélsőjobbos maszopp már szemeket lövetett ki. Ők az igazi fasiszták.
@pistii:
ezen annyira ne csodalkozz
az emberek varnak valakit aki megoldja a ciganykerdest
mert unjak hogy nagy szazalekuk nem dolgozik es terrorizal
pont hogy azokban a megyekben volt a legerosebb a jobbik ahol sok a cigany
vak aki nem latja
Sziasztok!
Az ismeretségi körömből a Jobbikra a volt MIÉP-es, és a csalódott szocik szavaztak. Teljesen egyértelműen a bűnözéssel kapcsolatos radikális véleményük hozta be őket a szocik szintjére. Talán el kellene gondolkodni azon, hogy a problémák kibeszélése helyett, továbbra is a kínosan probléma kerülő PC maradjon a sajtóban és a politikában követendő gyakorlat. Ha továbbra is csak akkor számít a nemzetiség - és csak a roma - ha éppen áldozat, de lényegtelenné (elhallgatottá) válik akkor, amikor csoportosan és hangoztatottan más nemzetiség elleni elkövetőkről van szó (öld meg a magyart!), tovább erősödik a Jobbik. Minden kiadós fasisztázás újabb szavazót szerez nekik.
Azok, akik most éppen rettegéssel töltik a szabadidejüket, elkezdhetnének a köldökük felé nézegetni (ballib politikusok és sajtójuk). Ők hozták fel a "mumust", pedig csak kis mumust akartak, amit a fidesszel összemosva a saját javukra akartak használni. Nem, - illetve ez jött össze.
jobbiknál jobban csak a milliárdos maffiózók magát baloldalinak hazudó pártját, a szélsőjobbos maszoppot utálom.
@Tóta W. Árpád: Ja, értem. Csak az LMP-t többen vizionálják egyfajta elszállt, gazdaságellenes hippi-pártnak, és a szadesz utolsó napokban megejtett e-mailes lejáratókampánya is effélével rémisztgetett, én meg azt hittem, ez a megfogalmazás erre utalhat.
Igen! Én is pont így gondolkozom!
Szerintem simán le fog kopni a jobbik legérdesebb része, és marad valami selymes fasizmus. Ez egyáltalán nem baj, kell ilyen az országba, hisz tényleg a "multik" sanyargatnak minket (esetleg minket jobban sanyargatnak a többi országnál). Morvai pedig tényleg egy emblematikus figura. Jól beszél, könnyen érthető a mondanivalója (itt nem az beszédtechnikáról szólok). És még ráadásul jól is néz ki, mármint ami a magyar (női)politikai felhozatalt illeti. Így hát nem nehéz egy átlag magyarnak odaszavazni. Kíváncsi vagyok hogyan lesz ezután, és egy cseppet sem félek. Mert olyan galibát biztos nem okoznak majd, amiről a baloldal beszél.

Egy eredménynek örülök igazán, az SZDSZ végének! Itt az idő egy igazi hiteles liberális pártnak, hogy fellépjen a színpadra. Igény arra is volna...
Esetleg Gusztos lehetne a jó megoldás, mindenesetre én őt fogadom el leginkább az szdszből. De inkább jöjjön valaki egészen más, vagy inkább valami más.

Viktorék pedig nem alkottak most nagyot, hiába is a szép eredmény. Ezt a meccset az ellenfél veszítette el nem pedig a Fidesz nyerte meg. Ebből még bármi is lehet jövőre. Bár a legtöbb választói szavazat szinte garantált, no de az arányok?!? Az lesz ám az igazán fontos! Ugyebár "kétharmaddal" mit nem lehet megtenni? Az hogy ehhez kell e házasodni, az az igazán nagy kérdés.

Ó és drága Ibolykáék! Hogy sikerül ezeknek mindig? Vajon milyen arányú a fluktuáció az mdf-es szavazók körében? Van ember, aki 20 éven át mindig rájuk szavazott? Nemigen, hacsak nem személyesen Ibolyka, no meg Károly bácsi. Bokros lett volna a joker? Az ember, aki 5%-ot egymaga meggyőz? Még az is lehet. Tény hogy ő jó szakember. De a politikai érzéke a nullához konvergál az tuti.

Az MSZP tényleg csak ezt várhatta. Szánalmas mikor egy demokráciában ennyire nem bíznak a kormánypártban.
Már réges-rég le kellet volna mondani, és előrehozott választásokat kiírni.
Mert ez a demokrácia lényege! Ha nem megy, akkor jöjjön más! Ennyi! Meg kell adni a lehetőséget másoknak is, még az is lehet, hogy más jobban tudja!

Addig is kitartást mindenkinek! Mindjárt vége ennek a válságnak, és szükség van lelkes, tudással bíró, dolgozni akaró magyarokra! Most kell azokon a terveken gondolkodni, amiket a fellendülés első évében kell véghezvinni! Ez egy lehetőség, használjuk ki minél jobban!
!

Szerintem a választás fő érdekessége az hogy a fidesz 40%-ot vert a második helyezettre.

Tegyük fel a parlamentin nem lesz ekkora fölény mert a szocik is többen elmennek és undorral ugyan de behuzzák. Legyen akkor 40 helyett csak 25-30 % az előny.

Ez akárhogy is nézzük egyenlő azzal hogy a fidesz elviszi az egyéni választókerületek 95 %-át, mivel ekkora pártdominanciát nagyon kevesen tudnak egyénileg megfordítani.
Következmény > csont nélküli fidesz 2/3-ad a parlamentben de lehet akár 3/4 is....
@Roquentin: "Őszintén szólva, ez már nekem kezd egy kicsit túl sok lenni a toleranciából. "

Na ezt most nem részletezném, te csodaliberális:
Menj te a ***** **** *****ba, köszi. Más bőrére lennél toleráns, mi?
Kérdés,hogy mi az az európai értelemben vett fasizmus?Ha megszabadulnak a vállalhatatlan ideológiai vadhajtásoktól,akkor elvesztik a szavazóikat,hiszen éppen emiatt szavaznak rájuk.Ha pedig az ilyen pártok kormányra kerülnek,az paradox módon,legtöbbször a végüket jelenti,hiszen nem tudják végrehajtani a programjukat,kikopnak,korrumpálódnak.
@anarch: "Egy darab pártot nem láttam akinek EU-s céljai / programja lett volna Magyarországon."

Mondjuk én úgy voltam vele, hogyha a pártok honlapjára kattintva egyből megtalálom, akkor oké, ha nem, úgy veszem, hogy nincs. Az MSzP-től belpolitikai témájú szórólapot kaptam, másoktól semmit; persze az MDF-nél világos volt, hogy Bokros kicsoda-micsoda, ezt tényleg nem is kell ragozni, nem vártam semmit. A Fidesz - bár nem sietett - a honlapján végül az arcomba tolta a linket, és a Jobbik felülete is a fő menőpontok közt kezeli a témát.

A Fidesz választási programja:
www.valasztas2009.fidesz.hu/data/program_magyar.pdf

A Jobbik választási programja:
www.jobbik.hu/sites/jobbik.hu/down/Jobbik-program2009EP.pdf

Az MDF választási programja:
eu.mdf.hu/index.php?mid=70&parent=39

Megjegyzem, a Fideszé volt a legkomolyabb, egyben a legkevésbé meggyőző, a Jobbiké a leginkább elgondolkodtató, az MDF-é a legszórakoztatóbb:

[ez utóbbi] aszondja: "Abszurdum a XXI. század első évtizedének végén, hogy a nagy nemzetközi pénzügyi szervezetekben, így a Világbankban a gyorsan növekvő, 1.3 milliárd lakosú Kína szavazati joga kisebb, mint az összesen 25 millió lakosú Benelux-országoké. Ezt a helyzetet nyilván meg kell változtatni, de úgy, hogy Európa befolyása ne csökkenjen, hanem növekedjen."

Kíváncsi vagyok, hogy képzelik. Azt hiszem azt MDF túl komolyan veszi magát, hogy ilyen témákkal áll elő egy EP-füzetben; nem semmi, részben talán ezért is megmosolyogtató.
A Jobbik eredménye inkább a tisztelt MSZP-SZDSZ zsidó-cigány védő politikájának köszönhető. Szóval így tovább. szivesen kiegyeznék jövőre egy ugyanilyen választással Orbánnal az élen 3/4-es többséggel:)
időközben leírtam a blogomban, miért szavaztam a Jobbikra.
@grizliewok: mi a modern európai fasizmus? erről a jobbiknak kell töprengenie, én úgy gondolom, hogy ez az irányzat érdekes módon liberális; nemcsak a szélsőjobbnak, hanem a döglődő libsiknek is volna erre keresgélnivalójuk. elsősorban holland példákat tudok mutatni, Fortuynt és Wilderst.
w.blog.hu/2007/02/06/pim_fortuyn

ők az ottani kulturális ütközésből (bevándorlás, iszlám) indultak, és a válaszuk nagyjából az volt, hogy legyen szíves a muszlim jövevény felfogni, hogy itten nem fenyegetőzünk meg ölünk vallási és hasonló okokból, hanem alkalmazkodunk szépen.

Fortuyn mellesleg meleg volt, ebbe az áramlatba annak bele kell férnie. Na de ugye Haider is.
@anyátok:

Bizony, egy kis csipkelődés ehhez:
Magyarország a magyaroké.
Na de Magyarország Mária országa is, nem?
És Mária származása...
Akkor most kié is Magyarország? :D :D

(Jó, ez csak hülyeség, valójában én is egyet értek azzal, hogy Magyarország a magyaroké. Ráadásul ugye van az a nézet, hogy Mária magyar volt...)
@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0:

Na hallod, én is ezt mondtam, amikor hallottam a Lendvai reagálását a Jobbikra.

Aszongya a nő:

"Fú, jön a Jobbik, hát akkor tényleg erősítsük meg a közbiztonságot!"

Mert ha nem rivalizál velünk szélsőjobbos párt, akkor nem kéne az emberek igényeinek megfelelni, vagy mi van??? MEGALOL!!!

Ilyenkor villan ki a foguk fehérje, legszívesebben tennének ezek az emberek óhajaira...
@Naiv Gyermek: ez teljesen rendben van, ilyen a mechanizmus. ha van olyan ügy, amit a nagyok nem képviselnek, vagy nem jól, akkor jön egy új belépő, és témává teszi. ez pont olyan, mint amikor a viasat elindítja a valóságshow-t magyarországon, és némi késéssel rácuppannak az óriástévék.
Tóta te olyan fura vagy. Mint aki nem érti mi történik de azért kommentálja. Fasiszták meg nácik... Hol élsz?
Te szerencsétlen meg nem értett okoska, áruld már el mitől fasiszta párt a jobbik? Ha nem tudod megmagyarázni add vissza a diplomádat, ne foglalkozz többet újságírással.
A 36% szavazóból az 56% az a választásra jogosultak 20%-a kb.
Ugy hogy orbánviktor csak ne vigyorogjon annyira,hogy majd elsül az emelvényen.
Na mentem is,helló!
@RRichy: "Mert ez a demokrácia lényege! Ha nem megy, akkor jöjjön más! Ennyi!"

Parlamenti választás négy évenként. Négy évenként. Vili? Fogod?
@stand.by: Nyugtával dícsérd a papot. Nem kell előre csontra berúgni a medve bőrére.
@Ferenc Testvér: Nem csak Árpi röhögi ki az összeesküvés-elméleteket. Én is.

Szóval: BRUHAHA!
Igen itt a célkeresztben a cigánykérdés van. Ami ugye egyesek szerint nincs.

Meg a cigánybűnözésről, ami szintéln nincs. Ez valami szellem lehet.

De akkor nézzük a gyakorlatot.

Élethelyzet:
Jövök haza melóból kb 11 felé. 6 alak áll az alúljáróban. Kb 12-13 évesek amikor közelmegyek.

- Van cigid kérdi az egyik.
-Hát persze, hogy vam, tessék.

CSak azért adtam neki mert a háta mögött álló egy késsel vakarta a körmeit.

A kissebség prominens képvielői voltak.

Nyilván rasszista vagyok amiért ezen 10 évvel ezelötti élmény óta, ha meglátok egy ilyen kölköt, az jut eszembe, hogy kés van nála....

Nna ez az amite odefent eddíg is leszartak, meg eztán is lefognak. A cigánykérdés, most a populista eszköz, és kész.

Egyik nagyobb pártnak sincs kedve ebbe a szarba esetleg mélyebre sülyedni, hiszen tele vannak cigány szervezetekkel.
Valamint azt feltételezni, hogy a kormánylévőn bármi értelmeset ki tudnak találni, az pedíg az elmúlt 7 év tapasztalatai alpján simán sci-fi.
Mivel BALFASZOK!!!!!
@Tóta W. Árpád:

"ez pont olyan, mint amikor a viasat elindítja a valóságshow-t magyarországon, és némi késéssel rácuppannak az óriástévék. "

No de ebben az esetben nem csupán millió forintok meg műsorok forognak kockán, hanem emberek biztonsága, sok esetben élete. Pont az a téma, amely a legkevésbé halogatandó, és ha van gerincük, akkor saját elhatározásból állnak neki, nem pedig azért, mert a Jobbik 15% mi meg csak 4 mandátumot szereztünk.

Nekem itthonról, a híreket olvasva is föltűnt, hogy komoly méreteket ölt a bűnözés. Ők is észre kellett volna vegyék.
Ha meg (akármelyik párt) tudatosan nem képviseli EZT az ügyet, az több mint mulasztás szerintem. Itt nem a 4-es metró elkészüléséről van szó.
"válaszuk nagyjából az volt, hogy legyen szíves a muszlim jövevény felfogni, hogy itten nem fenyegetőzünk meg ölünk vallási és hasonló okokból, hanem alkalmazkodunk szépen."

Pontosan. Ez szerintem elvárható itthon is a cigányoktól, s én is elvárnám magamtól, ha máshova vándorolnék. Mindenki tartsa meg a kultúrájának azt részét, amely nem fenyegető, összeférhetetlen a többségi kultúrával, de ami nem ilyen azt felejtse el, vagy fel is út, le is út.
Ha az arab bevándorol Franciaországba, ne akarjon hivatalosan négy feleséget és ne árulja véresen csöpögve az út mellett a kecskét, mert a francia ÁNTSZ nem fogja tolerálni, helyesen. Otthon tanítsa meg arabul a gyerekét, forduljon mindennap többször Mekka felé, de franciául is tudjon a gyerek. Ha kis Arábiák, kis Törökországok, kis Kínák lesznek Európában, ahol le se szarják, melyik országban élnek, akkor a többségi társadalom türelmetlenné válik önvédelemből.
Érdekes eset pl. az észteké, ahol az ország fele a szovjet idők után orosz. Nagyon kemény jogkorlátozásokat léptettek velük szemben életbe, igen, nem voltak demokratikusnak nevezhető lépések, de mindez elkeseredettségből való önvédelem volt, mert ezek az oroszok nem nagyon tudtak, akartak észtül tudni, az észt kultúrával foglalkozni, s rövid időn belül úgy eltüntethetik ezt a kis nemzetet mint a sicc. Ide is ha áttelepedne 30 millió kínai, Kína nagyon észre se venné, itt 2100-ra viszont megszűnne a nemzet. Szóval nem könnyű dolog ez, a kis és nem túl szapora európai nemzetek jogosan félnek a bevándorlás ilyen hatásaitól, de lassan már egész Európa együtt félhet a mindenféle szempontból bekövetkező ázsiai dominanciától.
szerintem a Jobbikról egy mondatnál többet (amiben leírják az eredményt) nem kell írni...
a Jobbik eredményéhez a Jobbiknak van a legkevesebb köze...
ez az eredmény a hagyományos pártok tevékenységének a következménye.....
amennyit 1990 óta elloptak, az bosszúért kiállt... sorry, de ez az igazság...
úgyhogy itt fasisztázni --- nevetséges.... főleg úgy hogy a Jobbik ott lett második, a keleti megyékben, ahol korábban az MSZP volt a második s látható, hogy az MSZP-től vették el a szavazókat... egyszer komcsi, egyszer fasiszta....
Nem szemétkedésből kérdezem; de mi ez a nagy hűha?
A választóképes lakosság kicsivel több, mint 1/3-a ment el szavazni. Normális parlamenti választáson ez egy érvénytelen 0. Ez a nagy megállító, pofáncsapó erő arra nem volt képes, hogy Pécsen, az évek óta kómában lévő Toller helyett új képviselőt válasszanak. Ott, ahol nemrégiben a Fidesz - ft. tudja milyen párt és szövetség most a nevük - elkezdte a jövőt. Így szerényen. Kulturális főváros és a jedik.

Persze, lesz következő forduló, ahol 25% elég lesz. Tessék érteni OVB nyelven: jöjjetek már el ennyien, s valakire rátukmáljuk a képviselőséget.

Tessék érteni polgárok nyelvén: "pont lesz*r*m; egy év múlva úgyis megint menni kell".

Itt páran leírták, csak elveszik a hangjuk: ez egy EU választás. Pont tökön van szúrva a jóságos turulmadár. Aki tegnap valamit nyert; az semmivel sem lett távolabb a kötelező melegházasságtól és közelebb a cigányok, mint minden átok és rossz forrásának kiirtásához. NEM ERRŐL SZÓLT. Ahogy nem a kukagyújtogató huligánokról és nem a fosztogató romákról.

Ez a tegnapi választás ugyanis arról szólt, hogy melyik európai uniós parlamenti frakció lesz erősebb, ki fogja milyen irányba fújni a passzátszelet a kontinensen. Nem többről, nem kevesebbről. Mi még nem tartunk ott, hogy valamit fel is fogjunk ebből, s addig ne is csodálkozzunk, hogy annak tartanak minket, amik vagyunk. Nem kapnak többet a magyar az európai közösből? Ilyen választások után csodálkozunk? :)

Namost idehaza fordították úgy, hogy "a szélsőjobb előretör" (szdsz), a baloldali értékek (mszp), hazug-csaló-tolvaj-adóemelők (fidesz), új erő (jobbik), bokros lajos (bokros lajos), meg egyebek.

Pont egyik párt sem érezte szükségét annak, hogy elmagyarázza, hogy ez a választás nem erről kellene szóljon.

Európai Unió, mint olyan. Khm. Nem a cigányok, meg a völgyhíd, meg az árpádsávos zászló, huligánokkal.

Inkább csináltak egy esztrádműsort, közvélemény kutatással megsépkelve. Tét nélküli választási főpróba; aminél lehet örömködni, megmondtamozni, sírdogálni, vizionálni. Mondjuk Ildi néni arca egyre simább, érdekes.

Perpillanat semmilyen új erő nem jutott be a parlamentbe; nem söpörték el Bajnai Gordont, Orbán Viktor pont semmivel nincs közelebb ahhoz, hogy újból miniszterelnök legyen. Maximum 1 nappal.
Annyi történt, hogy ezen a hétvégén, akinek nem volt jobb dolga, meg minimális érdeklődést is mutatott ez iránt a mocsadékhalmaz iránt, azoknak az embereknek, hogyan nyilvánult meg a pártszimpátiája. Mintegy 3 millió embernek.

Mindenféle ráció hiányában. Ugyanis, ha utálja az ország a tolvaj zsidóbérenc mszp bandát, és minden szavazat ment volna a Jobbiknak; itt akkor sem változik semmi 1 évig.

Most megmutattuk nekik! Félhetnek!

Ja.

Fegyvermustra.

Bár; megért volna egy misét, amikor küldünk labancot, kurucot, kommunistát, konzervatív demokratát, liberálist Brüsszelbe. :)

Hatalom és rendszerváltást vizionálóknak annyit, hogy az országgyűlési választás keményebb dió.
Ugyanis oda találni kell arcokat is. Eladható arcokat; akik többé-kevésbé el tudják mesélni a párt gazdasági, jogi, társadalmi koncepcióit, nyugdíjasnak, tanárnéninek, anyukának, kőművesnek, zsidónak, cigánynak. Persze ebben az elmúlt években nem voltak túl igényesek a pártok; de tessék megfigyelni: most azok lesznek. Jött néhány betonarc, akik azt gondolják, ők is tudnak. Tudtak is, mert egyszerű fogták a témát.

Ne tessék elfeledni, 1998-ban micsoda hörgés volt a MIÉP-ből, akik 2002-ben kőkeményen benne voltak a jobboldal vereségében. Mint a fagyott bálnasz*r, úgy eltűntek.

S micsoda kemény munkát végeztek a hazáért, megtisztították az utcákat, eltűnt a korrupció. Igen, a másik oldalnak is írom: pont nem érdeklődtek a cigányok, a zsidók dolgai iránt. Gyakorlatilag emléket nem hagytak maguk után és ez így jó, így magyarosch.

Sajnos van 1-2 dolog, amit nem árt tudni.
Amikor ott lesz egy csapat kigyúrt roma a szórakozóhelyen, akkor továbbra sem fogsz látni egy darab gárdistát sem. Sőt, továbbra is arra lesz jó ez a felvonulásosdi, hogy a vidéki, téglalopó szintjén tengődőkbe lehessen félelmet plántálni; azokba, akik kigyúrva ülnek a merci mögött, azokba nem.

Ellenben egyik sem fog Jobbikra szavazni. Majd menni fog a harc értük, ismét értékes és szeretnivaló, MAGYAR lesz a roma ember.

Perpillanat ettől még munkájuk nem lesz, nem fog több igazmagyar sem szülni, hogy javítson valamit az etnikai arányokon, de nem is ez a cél.

Az átlag magyar gazda sem lesz sokkal jobb helyzetben. Ugyanis az EU-ban is látják a jelenlegi támogatós helyzet fonákságait; másrészt ott is, igazán a nagyméretű, hatékony gazdaságok nyernek. S az csak egy gond, hogy idehaza el van aprózva a sok földterület; hogy sok az amatőr, régimódi, elavult, szerény képességű gazdálkodó.
Mert itt vagy aszály van, vagy elrohad a termés a sok esőtől és hidegtől. Vagy az a gond, hogy kevés a termés és rossz minőségű, vagy rohadt sok. S legyünk már őszinték; ez a löszös, agyagos, homokos termőtalaj nekünk pont jó; de szerte Európában jobb adottságokkal rendelkező országok vannak. Nemcsak azért nem tudunk a német tejjel versenyezni, mert agyontámogatják. Hanem mert jobb is.
Jártatok már Lengyelországban, hogy ott micsoda földek vannak? Esetleg Romániában? Milyen legelők? Ráadásul még nagyobb országok is.

S ez csak kettő, a nehéz témákból.

Ezeket nem lehet úgy megoldani, hogy most hatalomra kerül az igazságos Józsi, és huss, elzavarja a tolvaj Mózest és rabló Gáspárt; és akkor hirtelen minden megjavul.
Ezek a dolgok sokkal összetettebbek annál, hogy a jó szándékkal meg lehessen oldani őket.
@ORGASMUSFORSCHER:

"egyszer komcsi, egyszer fasiszta.... "

Mint egy zsák bolha. Hol itt vannak, hol ott.
Árpád, az ilyen cikkekkel remekül hozod azt a szintet, amit a fidesz-szdsz-mfd-mszp az EU kampnyaival lehozott. De most komolyan, ha elvesszük a konstans Jobbik-gyűlölködést tőlük, van bárkinek is valami emléke arról, hogy mi lett volna a programjuk?
Hát kb. ugyanez a baj ezzel az írással is. Elég morbid, hogy egy ilyen cikkel akarsz intelligens igazságkereső lenni.
Ja majd elfelejtettem. Azt tudja valaki, hogy hányan rajzoltak európai értelemben vett faszt a szavazólapra (vö. érvénytelen szavazat). Remélem volt legalább egy pártra való.
@Nahoten: "Remélem azokat akik tényleg háborús pusztítás szintű csapást mértek az országra elsöprik. Nem mellékesen Veled együtt."

Hihetetlenül gyengén képzett vagy. Háborús pusztítást mértek az országra? Félrebeszélsz, öreg. Mit tudsz te a háborúról? Nagyapám két világháborúban harcolt a hazájáért, és minden támogatás nélkül hat gyereket nevelt fel. Nem érte meg a rendszerváltást, de ha ma eljönne közénk, nem örülne annak, hogy újra feltámadtak azok, akik miatt elveszett az ország kétharmada, elestek a bajtársai a Donnál és akik ránk hozták az oroszokat. A háborús pusztítást nem szocialisták, hanem a te fasiszta és nyilas kedvenceid hozták Magyarországra. Azért tarunk ma itt (agyilag). Jó lenne, ha időnként kezedbe vennél egy történelemkönyvet is.
fénydublőr,
Arról beszélj inkább, milyen íze van annak a méretes lószerszámnak, amit mostanában a magadfajta hülye liberálisok szopogatnak?
Halmazelméleti közelítésben: nem minden liberális hülye, nem minden cigány bűnöző, de te sajnos éppen a hülyék között is legdegeneráltabbak közé tartozol.
Hogy miért?
"Tudod, ha azt hallom, hogy gyilkolják a felgyújtott házból kimenekülő kisgyerekeket, én se sokat kérdeznék egy "idegentől"."
Ez esetben bodzaiván és az olaszliszkai majomhorda mellett van a helyed, különösen azért, mert a nyomozás eddigi adatai alapján semmivel nem valószínűbb a rasszista leszámolás, mint egy hétköznapi cigányközi affér. A gyerek valóban rosszkor volt rossz helyen, ő nem tehet róla, hogy az apja egy cigánybűnöző volt. Unalomig ismételt sztori, hogy lányokat futtatott és fát lopott. Előbbi miatt amúgy a legerősebb indítéka egy örkényi cigány keresztapának volt eltenni láb alól.
A másik kommentedről beszélni sem érdemes, a hülyeségnek és a gyűlölködésnek az a fajta esszenciája, amit eddig csak a gonosz törpe, iványigábor okádott a világra, ha rendesen nekifutott, legutóbb épp az emlegetett bűnőző cigány és fia temetésén.
Amúgy felesleges igyekezned a kommenttel, a tegnapiak fényében éppen 2.16% esélyed van rá, hogy a szánalmas fasisztázásod érdekel valakit. Ennyi volt, a szellemi nyomorékoknak a liberális fajtájából pont elég lett mostanra. Hogy jöttek más típusúak, az meg már nem a ti ügyetek, ti írjátok be a google maps-be hogy picsa, aztán hajrá!
@KovA1963: Elnézést, de nem teljesen világos számomra: ezzel a szörnyű "hosszúsétatéri" állapottal az SZDSZ felelősségére utaltál, mint "ál-liberális" eszmésekre, ugye..? Ha igen, úgy maximálisan egyetértek, nincs egyéni igazság, csakis objektív, a bűnös legyen megbüntetve. Amit azonban az eddigi pártok csináltak (beleértve a Fideszt is) az minden volt, csak igazságos (és hatásos) nem.

Megpróbálták, nem jött be, most már jöjjenek a picit keményebb retorikájú fiúk (és lányok), nem kell megvárni még egy Olaszliszkát.
@KolomparVinetu:

"Mondd már meg te gyűlölet- és hangulatkeltő, aljas, hazug féreg Tóta, téged mi jogosít fel, hogy fasisztázz, általánosíts, hazudj, uszíts, mocskolódj, dezinformálj?!!
A te általad annyira gyűlölt nem létező fasisztáknak ez a módszere, te gazember. Remélem te is hamar eltűnsz a süllyesztőben, gyilkos!"

Ha esetleg nem vetted volna észre, akkor most a maga módján dícsérte a Jobbikot...
Nem baj, nehezedre esik a szövegértés...
De hogy hol itt a gyilkosság, az végkeépp nem derült ki.
@SZENZOR: a többi el van tiltva a közügyektől.
Szerencsére a szélsőséges pártoknak megvan az a jó képessége, hogy hamar szétesnek. Főleg demokratikus környezetben. Agresszivitásukból adódóan mindig ellenséget kell keresniük. Ez addig könnyű amég van egy külső csoport akikre fókuszálhatnak. Azonban előbb utóbb mindenkiben ellenséget fognak látni, még a párttársaikban is. A demokráciában nem intézhetik el ezt egy gyors és csendes kivégzéssel, itt hosszú bírósági procedúrával, vagy acsarkodással jár, aminek következtében ketté vagy több résszé szakad a párt. Aztán már elsődleges céljukká fog válni a belső ellenséggel való leszámolás. Lásd Miép - Harmadik Út, vagy Gárda szakadása. Vagy Kuruc - Jobbik - Bombagyár konfliktus. Szerencsére náluk csak a totális győzelem számít, így ha nekiesnek egymásnak tuti lesz politikai halott. Pár év, és magától felszámolódik ez az alakulat. Elég egy a kurucon megjelenő szokásosnál enyhébb hangvételű jobbik ellenes kritika és elindul a lavina.
Különben ez a győzelem ráébreszthette Vonát, hogy erős ő a kuruc és Novák nélkül is. Tipikus két dudás egy csárdában ügy. Biztos vagyok benne, hogy hamarosan egymásnak esnek és egyikük ottmarad a harcmezőn. Szerintem a kuructól kell búcsúznunk.
morvai most már az ep gondja.
@Karlitosz:

:-)))
Hát nem pont erről szól a poszt, de sebaj.
Te tudod egyáltalán, hogy kell odajutni innen? Kattints a http-s címre, de figyelmeztetlek, elég hosszú:-)
@Naiv Gyermek: Nem csak "legszívesebben". Amint hatalomra kerülnek, tesznek is. Mind, színtől függetlenül.

Amúgy, végülis, mindegy mitől, csak javuljon a közbiztonság.
@ha5taa:
Azért azt az emlegetett történelemkönyvet te is kinyithatnád, legelőször is ott, ahol az évszám és a kiadó szerepel. Ha azt látod benne, hogy marxista-leninista esti egyetem, történelemhamisító tanszék, 1953, no akkor bátran kidobhatod.
Ekkora ökörséget rég láttam, minthogy a nyilasok miatt veszítettük el az országunk 2/3 részét. Ha már a számtalan tényezőből mindenképpen ki akarsz emelni egy vagy több hazait, akkor ott van mindjárt Kun Béla és degenerált, ám agresszív csapata, vagy valóságérzékelésben a mai hakapeszi ballib szociológusokkal vetekedő károlyimihály, aki leszerelte a hadsereget akkkor, amikor az elmúlt 500 év során legnagyobb szükség lett volna rá. Amikor a Hazát kellett volna megvédeni a gátlástalan rablóktól (Benes, Bratianu i tak dálse).
Minden tiszteletem nagyapádé, de ha ennyi hülyeséget összehordassz itt, akkor lehet, hogy te lennél az első, aki miatt szégyellné magát.
@Szalahadin: haha, de az több részletben történt. (és amúgy a tanácsköztársaság aztán győzelmes hadjáratot folytatott a kisantant ellen.) de a ma érvényes, második darabolást a nyilasoknak köszönhetjük bizony. pontosabban annak, hogy az utolsóként (sem) ugrottunk ki. románia, szlovákia, horvátország mind ugyanolyan tengelyszövetségesek voltak, de időben léptek. a nyilasok hülyébbek voltak egyszerűen, mint antonescu. illetve hát a kiugrást először is elbaszta horthy.
@Tóta W. Árpád: "és amúgy a tanácsköztársaság aztán győzelmes hadjáratot folytatott a kisantant ellen"

Ez volt az _egyik_ fő oka a csonkolásnak: hogy bolsevik fészeknek tűnt az ország.
A Jobbik eredményéből mindenesetre már most úgy néz ki, bejön a papírforma: Orbán örök vesztes marad.

Egyszer - nagy nehezen, kínkeserves alkuk és választási ígéretek megszegése árán - kormányra került, akkor is együtt kellett fognia a rudat Torgyánnal meg Dáviddal, plusz Csurka a nyakába lihegett. Utána lenyomta Medgyessy. Utána lenyomta Gyurcsány. Most, amikor a pártja ölébe hull a győzelem, megörököl egy szétbarmolt országot, egy üres államkincstárat, egy rakás adósságot, meg a fejőre nőtt Jobbikot. Gratulálok, elnök úr! :-( Az, hogy ma Magyarországon nincs normális (sokrétű, színes, kooperatív) jobboldal, az személy szerint Orbán Viktor felelőssége, bűne, átka, hagyatéka, és biztos vagyok benne, hogy ezt egy jó pár szavazó a büdös életben nem fogja megbocsátani neki. Még megtehetné, hogy félreáll, de nincs neki esze. Ennyi volt. Látványos bukás lesz. Étá rákétá.
@Lord_Valdez:
Hol is verték el mint jég a határt a maszopot a jobbikék? Az eddigi szoci fellegvárakban. A többi logika kérdése. Eddig azt tapasztaltam, Neked van ilyened.
Árpád!
Ennek semmi értelme.
Értem én hogy a fasisztázást nem is úgy gondolod, hanem valami Európai értelembe vett tekintélyelvűség mentén, de ennek akkor sincs értelme.
Mert itt nem azt jelenti, ezért aztán senki nem hiszi el neked ezt a fasztákozós dumát a maradák 17%-nyi MSZP szavazón, és a 2%-nyi SZDSZ-esen kívül.
És hidd el ez az út mégcsak, nem is felfele viszi a szekeret.

Szóval nem fog senki a fejére csapni, és önkontrolt végezni, hogy vajh fasisztává vált-e mégha csak Európai értelembe vetten is, hanem lehülyéz.

Másrészt egész egyszerűen nehéz, iszonyú nehéz, elképzelni sokak számára, hogy lehet szarabbul, alkalmatlanabbul, nemtörődömebbül, tolvajabbul vezetni az országot, az MSZP-SZDSZ-es irányítgatástól.

Én is csak matematikailag tudom, hogy mindig van rosszabb, de a képzeletem nekem se szárnyal ennyire. Legyen szó igazi nácikról, igazi komcsikról bárkikről.
@molaris:
Teljesen egyértelmű, hogy az MSZP től vett el szavazatokat meg lehet nézni hogy ott volt erős ahol eddig az MSZP! Egy volt MSZP szavazó sose fog a "cigány Orbánra" szavazni! Legalábbis itt Borsodban ezt az elvet követik az emberek. Na most akik kiábrándultak az MSZP ből és új pártot keresnek azoknak jó alternatíva a Jobbik. Kimondja a problémákat meg ugye eleve cigány ellenes és abból is elege van az embereknek hogy az adójukat a cigányokra költik. A másik amit mond a sok elemző hogy a Jobbik maximumon van is baromság mivel eddig a szavazók nagy része azt se tudta hogy létezik viszont most már egy nagy párt lett és a következő választáson jobban is fog szerepelni! Mint ahogy a fosos liberálisokat is összehozhatja ez a Jobbik dolog és lehet az SZDSZ-t bejuttatják..
tiborc2008 2009.06.08. 18:44:35
"jobbik még csak pofázott eddig, de a szélsőjobbos maszopp már szemeket lövetett ki. Ők az igazi fasiszták."

Szép, csak nem igaz. Ott voltam ugyanis a "szemkilövetésnél". Emlékezz meg lécci a kb 2-3000 felfegyverzett újnáciról is, aki végigdúlta a fővárost, és ráhúzta a rendőröket az "ártatlan" Fidesz-táborra!
A jobbikokhoz meg erősen (gyanúsan) köthetőek a cigánysori (faluszéli) Ku klux klán-kivégzések. Olvasd az új rendőr-szakszervezeti honlapot, blogokat, ill. a nyomtatott újságjukat.

Szalahadin: "te sajnos éppen a hülyék között is legdegeneráltabbak közé tartozol."

Lehet, de szerintem Te meg egy rasszista vagy, én meg - ha 50%-ot is nyertek akár - mindig is gyűlölni fogom a nácikat. El fogom viselni a másságot, szeretni fogom más népek kultúráját, minden ismerősömnek és utódomnak el fogom mesélni a nyilasok rémtetteit, az emberi gonoszságot és butaságot (igen, a Gulágot és a vörös Khmer-eket is!). + forrásnak:
daito 2009.06.08. 20:45:32

"Arról beszélj inkább, milyen íze van annak a méretes lószerszámnak, amit mostanában a magadfajta hülye liberálisok szopogatnak?"

Megmondom: rossz az íze! Tudod miért? Mert ha kimegyek az országból, és büdös gyilkos-nácinak néz egy holland/lengyel/orosz/scájci..., nem tudok védekezni. Miattatok szégyellem magam!

Egyébként a napsütésben kicsit jobb, jó látni a turistákat, a sok-sok etnikumot, ahogy békésen mennek dolgukra... de most nincs ideje a nyáladzásnak, amíg ennyi sötét elme tombol.
Nemcsak hogy európai értelemben vett fasizmust - meg persze szalonképes kutyaszart - akarunk, de ha lehet, még több nyegle, felelőtlen, relativizáló szófosást is, kedves "szerző".
Árpád,

1., sajnos azt kell mondjam (pedig egyébként kedvelem az írásaidat), hogy ez most bukó,
2., olvasgass mielõtt írkálsz. Ahogy látszik, rohadtul nem vetted a fáradságot, hogy utánaolvass, mirõl írsz - konkrétan a fasizmusra gondolok. Ha nem így lenne, akkor nem írnál olyan baromságokat, hogy a Jobbik fasiszta, meg hogy európai fasizmus (miért, van másmilyen???),
3., ajánlott olvasmány: en.wikipedia.org/wiki/Fascism
4., Ha még többet szeretnél megtudni, ajánlom Nietzsche egyik utolsó könyvét (A hatalom akarása),
5., ha mindez megvan, akkor lszi keress párhuzamot a Jobbik retorikájában megtaláható ideológiai elemek, és a fasizmus között,
6., fogsz találni, azonban kb. annyit, mint bármely jobboldali pártnál,
7., Szalahadin oldalán vagyok. Történelmi ismereteid roppant hiányosak. Teljesen mindegy volt mit tesznek a nyilasok (egyébként konkrétan Horthy-nak ahhoz elég kevés köze volt). Az 1938-41 között annektált területeket így is, úgy is elvették volna, visszaállítva a trianoni békeszerzõdés által kijelölt határokat.

Tanulság: maradj az aktuálpolitikánál, és ne keverd ide a XX. század egyik legelcsépeltebb szavát (fasizmus), úgy hogy azt sem tudod mirõl beszélsz. A Jobbik nem fasiszta, és nem is lesz az, nincs annyi eszük. Olyanok õk fasisztának, mint a magyar narancs narancsnak. Megszeppentél kicsit, mert egy Jobbik ilyen eredményt ért el, és mindjárt kiesik a tolladból egy leírás, hogyan kellene õket szalonképessé tenni. Sehogy. Nem kell. Már azok. És ezt nem Te, nem elemzõk és politilógusok, hanem az emberek mondták ki. És az emberek nagyjából leszarják az elõzõek (beleértve Téged is) véleményét.
@Tóta W. Árpád: "mi a modern európai fasizmus? erről a jobbiknak kell töprengenie"

a magyar radikális jobboldal derékhada - nem beszélve a kemény magról - iszonyú ásatag nézeteket vall magáénak, legalább 60-70 évvel le vannak maradva

ez olyan kolonc a Jobbikon, amit csak úgy súlytalaníthat, ha a siker érdekében vasfegyelmet és vak bizalmat követel a hívektől; de "a farkasok felfalják egymást", ezért én őszintén csodálkoznék, ha maguktól rájönnének bármire is; valószínűbbnek tartom, hogy mire felfogják, milyen lehetőség kapujában álltak, már el is ment a vonat
"nem fog több igazmagyar sem szülni, hogy javítson valamit az etnikai arányokon, de nem is ez a cél."

nyilván - az a helyzet, hogy ha már elmúltál harminc, egyetlen elszámolt munkaórát sem tudsz felmutatni, és anyuval élsz egy háztartásban, akkor egyszerűbb kurucinfózni, mint gyereket nevelni

"Szóval nem könnyű dolog ez, a kis és nem túl szapora európai nemzetek jogosan félnek a bevándorlás ilyen hatásaitól..."

Bizony. Összehasonlításképpen: Egyiptom - ma a legnépesebb arab ország - lakossága 1900-ban épp a korabeli magyarság lélekszámával vetekszik; ma 60 millió egyiptomi él a Nílus-völgyben, számuk évente 1,2 millióval nő, a Kárpát-medencében ma 13 millió magyar él, lélekszámuk apad. Előbbihez hasonló népesedési ütemmel a magyar már rég kiszülte volna riválisait a Medencéből.
@Tóta W. Árpád:Na,ez az,ami soha nem lesz a Jobbikból.A fasizmus egyébként nem volt fajvédő,ellentétben a nácizmussal,Mussolini nem is értetette Hitler zsidómániáját,meg a Blut und Boden ömlengéseit.Én sem értem,hogy a Jobbiknak mi a fasz baja van tulajdonképpen a zsidókkal,meg mi köze van a palesztin nép szenvedéseihez,nem ezért kaptak ennyi szavazatot.Az antiszemitizmus és az áthallásos jelképhasználat,meg ólomkatonásdi miatt én inkább nyilasoknak tartom a Jobbikot.Egyelőre.
@viks: "Ebben az országban csak egy valaki LOP igazán - és az a FEHÉR EMBER."

Kicsit szélsőséges vagy ;)
Van két fajta bűnözés: az egyik az országot minden jel szerint teljesen tönkretevő fehérgalléros bűnözés, ami nagyban megy (komplett bankok kiürítése, ellopása; autópályák, állami beruházások költségvetésének felének kilopása; közbeszerzések; stb)
Ezt a jónép (buta nép!) kevéssé látja át, és mivel közvetlenül nem érinti, így tolerálja is.
A másik a közbiztonság szintű bűnözés. Itt nagy gond a cigány elkövető jellegű bűnözés. Ez jobban irritálja az embereket.
Egyik sem tolerálható, abban igazad van.
A fehérgalléros bűnözés (amiben semmi akadálya, hogy cigány elkövetők is szerepet vállaljanak) nagyon úgy fest hogy lenullázza az országot, tönkreteszi ha nem sikerül hamarosan megállítani. A közbiztonságot veszélyeztető bűnözés meg élhetetlenné teszi még a fehérgalléros bűnözők által érintetlenül hagyott területeket is. Vagyis az is tönkreteszi az életkilátásokat.

Kevesebb érzelmet és több gondolatot, ha kérhetem ;)
TWÁ 16:11:15
azért nagyon egyszerűek vagytok ti itt néhányan

Most, hogy lejattoltál sikeresen Tibi bácsival, gyorsan át is veszed a stílusát? Testnedvekkel terjed, mint a H1N1?
@Pantagruel:

"A Jobbik eredményéből mindenesetre már most úgy néz ki, bejön a papírforma: Orbán örök vesztes marad."

Hát az lehet, h te ezt nagyon szeretnéd, de nem oda Buda, és nem is Óbuda, hanemám az a helyzet, h a biztos fidesz győzelem birtokában sok fidesznyik átszavazott a Jobbikra, gondolván, ha már lúd, akkor legyen dagadt, veressük meg a Jobbikkal is a maszopot. Én kb. 4-5%-ra taksálom az efféléket, akik - ha majd a kutatók szoros eredményt jósolnak - visszamennek az eredeti, szelídebb nyájba.

Ajánlott (korrekt, nem drukker) olvasmány:

szenzor.freeblog.hu/archives/2009/06/08/Kuruc_virtus_reloaded/
Azert, hogy egesz pontosan miert kellene a fasizmus szalonkepesebbnek tekintenunk, mint a nacizmust kifejthetne valaki. Mert csupan csak azert, mert a latin nepek kevesbe pedansak, mint a latinok, meg nem esek hasra a fasizmus elott. (Mussolininek meg Etiopiaban is sikerult vesztenie.)
Eleg gennyes dolog szarmazasi alapon megkulonboztetni a ember tarsainkat. (Arrol nem is beszelve, hogy maga a nemzet, rassz is csak absztrakcio).
Letezik demokratikus fasizmus? Csak egy eszkoz a tehetsegtelenek diktaturajara.
@Waldi!: a fasizmus nem szükségképpen rasszista.

hogy létezhet-e fasciáldemokrácia, azt nem tudom, de a szocialistáknak is időbe telt, ugye. ha jól emlékszem, willy brandt volt, aki kimondta, hogy nem ragaszkodnak már az osztályharchoz, a forradalomhoz, ezekhez az erőszakos hagyományokhoz.
@sün!malac69 szegfűt helyez az szdsz sírjára: "az a helyzet, h a biztos fidesz győzelem birtokában sok fidesznyik átszavazott a Jobbikra, gondolván, ha már lúd, akkor legyen dagadt, veressük meg a Jobbikkal is a maszopot."

nem kétlem, h ti így szavaztatok

mindenesetre a radik kiemelkedő eredménye már várható volt. sok baj lesz még velük, még akkor is, ha a mérsékelt urak nem kapnak észbe _most_ (én szóltam)

ja, és az LMP-vel is számolni kell

máskülönben teljesen át fog rajzolódni a politikai térkép, ha továbbra is népámítanak a populista urak
Azért a Jobbik programjáért nem kell '44-ig visszamenni:
- rend és cigánybűnözés? - Szabó László, Kék Fény
- szegény palesztinok vs izrael? - Chrudinák Alajos, Panoráma
- Nyugatellenesség, kapitalista-ellenesség, Amerika-ellenesség (Reagan, ugye, főleg) - Hajdú János, A HÉT

Szóval, ismerősek voltak ezek melódiák, még annak is, aki szerint Il Duce egy konyhagépmárka.
Ha az eredeti előadókkal szólt volna a dal, lehet, meg sem állnak 45%-ig...

@Új Nick:

Ráadásul, a szavazók, akikre én gondolok, tartották magukat a robotika első törvényéhez:
- Bárkire, csak ne Orbánra!
beléjükverték, megtanulták, most így sikerült...

@Pantagruel:

Nézd, a közvélemény-kutatók kb. a következőt mondták:

Fidesz 60-64%
Maszop 18-22%
Jobbik 6-8%
Mdf közel az 5%-hoz
Többiek nem jutnak be.

Ehhez képest mindenki hozta a neki jósoltat, csak a Fidesz 6-7%-kal kevesebbet, a Jobbik meg kb. ennyivel többet.

A többit rád bízom.
Nemcsak, h logikus, amit mondok, hanem betelefonálok sora erősítette meg tegnap az Echon.

Én anyukámmal voltam voksolni, ketten mentünk be a fülkébe. Mami rám bízta az x-ét.
Az enyémet rögtön narancsoztam is, de a másodiknál egy pillanatra hezitáltam. Gondoltam, úgyis győz a fidesz, szopassuk a Jobbikkal is a maszopot holnap is.

De aztán mégse, maradtunk két fidesznyik voksnál, ám könnyen elképzelem, h nem egy túlbillent azon, amin én nem.

És akkor azt mondom, h a Jobbiknak reálisan nincs több 10%-nál. Éles helyzetben sztem kb. 8% lesz nekik. A fideszesek is tudták, h ebben a választásban több szimbólum van, mint valódi tét, ezért tettek úgy, mint régente a maszopplebs, mikor listán átszavazott a szadizmusra.
@Tóta W. Árpád:

Aha. Es az antiszemita, ciganygyulo propagandat folytato Jobbiknak mi koze a nem rasszista fasizmushoz? Vagy jon a duma, mint a Fidesz eseten, hogy hat a szivuk melyen nem rasszistak ok, dehat meg kell nyernuk a szelsojobbos szavazokat?

Ha jol sejtem, valami civilizacios alapon mukodo fasizmust latsz elfogadhatonak. A problem csak az, hogy attol mert mi egy lenyegeben egy tolerans, szekularis tarsadalomban elunk, meg nem varhatjuk el, hogy mohamedan barataink ne egy iszlam alapu fasizmust, aztek barataink meg ne egy primisepitesre es veraldozatra alapulo fasizmust epitsenek. Vagy ki kell mondani, hogy csokolom ez itt a 3. evezred, nagy bumm, globalis felmelegedes, a tobbezer eves babonakat tessek a ruhatarban leadni. (Beleertve a USA bibliaovezetenek kreacionista droidjait)
@sün!malac69 szegfűt helyez az szdsz sírjára:

Szerintem meg a Jobbik a hagyományosan MSZP-s területeken (BAZ, Szabolcs, JNSs, Heves) volt a legerősebb és a hgyományosan Fideszes megyékben (Vas, Győr-Sopron, Somogy) lényegesen a saját átlaga alatt volt. Ott tévedsz, hogy azok az MSZP szavazatok, amit a kutatók a Fideszhez láttak vándorolni, a Jobbikhoz vándoroltak - lehet, hogy szegény ex-MSZPs mégsem mondta azt a kérdezőnek, hogy "a Jobbikra szavazok, b+", inkább mondott egy szolid Fideszt. De ezek ilyenformán sosem voltak a Fidesz szavazatai...

@amergin: "Parlamenti választás négy évenként. Négy évenként. Vili? Fogod?"

És ha nem értené a dolog lényegét, még hozzátenném.

Ezt azért találták ki (nem nálunk, hanem kissé fejlettebb országokban), hogy --egy idealizált esetben-- az első évben meghozza a kormány az új szabályokat (értsd törvény és egyebek), a másodikban bevezesse, a harmadikban elviselje a tömegelégedetlenséget, és a negyedikre bejöjjön a siker és learathassa a babérokat (ha jók voltak az elképzelései).

A képviselő visszahívás, népszavazással kormánybuktatás és egyéb divatos bohóckodások csak egy kívánt anarchia technikai megoldása csupán. Az se rossz (az anarchia), de az egy másik politikai rendszer (és kérlek szólj előre a bevezetés előtt, hogy felfegyverkezzek és magas betonkerítést húzzak belevezetett 220-al).
@Új Nick:

Tiszta nosztalgia érzésem van:)
Én is úgy gondolom, hogy sok régebben MSZP szavazó húzta be a Jobbikot most. A prolinak mindegy, csak gyűlölhessen.
(Csak zárójelben: azért a mag valószínűleg ex-MIÉP, ex-FIDESZ)
@sün!malac69 szegfűt helyez az szdsz sírjára: a parlamenti nyilván más lesz, de egy ogy-s 8% ér is annyit, mint 3 EU-s képviselő

amit mondasz, egész meggyőzően hangzik :) olyan vagy - ha a Fideszről vagy Orbánról van szó - mint valami üzenetrögzítő: nyomod az Echós meg Hír-tévés satöbbis infókat

azért el tudok képzelni még olyan szitut is, ami ebből a 2 dologból következhet - akár:

1) "Ehhez képest mindenki hozta a neki jósoltat, csak a Fidesz 6-7%-kal kevesebbet, a Jobbik meg kb. ennyivel többet."

+

2) "A fideszesek is tudták, h ebben a választásban több szimbólum van, mint valódi tét..."

= a Narancsos Kisgömböc bozsevált a radiknak is, akik közül voltak bizonytalanok, de még az ikszelés előtt rájöttek, h itt nincs tét, ugyanakkor lehet ez egy főpróba, hogy elvész-e a Jobbikos szavazat... most már tudja, hogy nem
@Pantagruel: "Ez volt az _egyik_ fő oka a csonkolásnak: hogy bolsevik fészeknek tűnt az ország."

A horthy féle 24 év után ez egy bolsevik fészek?

Tényleg kéne neked egy tankönyv.
Nem csak történelem ;)
@Pantagruel:

"olyan vagy - ha a Fideszről vagy Orbánról van szó - mint valami üzenetrögzítő: nyomod az Echós meg Hír-tévés satöbbis infókat"

Tévedés, az , mtv-s (Napkelte, Este) és atv-s infókat is szoktam nyomni, mikor a szocikat és a szadistákat kell ekézni. Rengeteg közéletet nézek, az biztos, de egyáltalán se csak hírtv és echo, hanem mtv, duna és atv is.

Meg kell mondanom, szeretem látni az arcokat, mikor beszélnek. Látom, h hiteles-e, vagy sem. Ez írva nem mindig jön át. Tudom, mert sokat olvasok is ezt azt a neten. Sztem az az ember, aki a tájékozódásából kihagyja a televíziókat, nem lehet hitelesen képben. Ez régi mániám Árpád tájékozódási szokásaival szemben is.
Atv-t sosem győzi le a net. Itt egy-egy cikkre max. 20-30ezer olvasó jut. Annyi nézője még a Bp tv-nek is van.
-------------

Más:
Valóban, arra a következtetésre is lehet jutni. Lehet, h mindkettő következtetés megáll, és még az eszem-faxom is!:DDD

Üdv.
@Shore:
Hja :)
Amint azt fentebb meg is indokoltam:

@Új Nick:
@Új Nick:

Neked is igazad van, ma ilyen gavalléros napom van.

Én nem is állítottam, h minden szavazó a fidesztől ment át a Jobbikhoz. Én azt állítom, h a Fidesz hiánya (5-6%) a közvélemény-kutatásokhoz képest, a Jobbikhoz ment.

Figyeld, amikor a Miép kiesett volt neki 4,4%, mondjuk odament 5% volt szoci, átszavazott 5-6% fidesznyik, és már meg is van a 15%.

Tehát nincs ellentmondás köztünk. Ez a 15% kb. 1/3, 1/3, 1/3 részekben származott innen-onnan. Majd biztosan lesznek kutatások, és akkor meglátjuk, h azok mit mondanak.

Üdv.
@Shore:

Most látom, h ünnapnap van:
kb. egyetértünk?
Ki fizesse akkor most a pezsgőt?:o))

Bögyösleg megjegyzem, h az a két párt szerepelt relatíve legjobban, ahol a lista élére igazi húzó arcot tettek (MDF, Jobbik), tehát még mindig él és virágzik a személységre épített kampány... na meg a karaktergyilkosságra épített ellenkampány is.... jaaa
@sün!malac69 szegfűt helyez az szdsz sírjára: persze, h ott vannak a szocik is, de a fideszben egész sokáig benne volt a jobbik. polgári körök, a demokrata, ma a magyarhírlap, echo, bayer.
@Tóta W. Árpád:

Ahogy a Jobbik radikalizálódott 2006. őszétől kezdve + Magyar Gárda alakulás, úgy távolodott el a Fidesztől.

Ez nem érv, hiszen látható, h a mai Jobbik már nem a tegnapi, pláne nem a tegnap előtti. A Jobbik a kurocon hirdetett.

Ha pénzért, az a baj, ha ingyen hirdettek neki, akkor meg az. Ha Novák Előd csinálja a kurucot, akkor az igen nagy gáz...

A barikad.hu még elmegy, de már az is necces...

Bayer már kiszállt a gárdázásból, és ezzel a Jobbikból is. Nem az lett valszeg, aminek ő elképzelte. Nekem is csalódás, mivé lett a Gárda és a Jobbik
kepfeltoltes.hu/090609/fidesz-nacik_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Eleg szep az antikorrelacio a Fidesz es a Jobbik kozott, leszamitva Budapestet es Nograd megyet, mig a az MSZP eleg sok helyen viszonylag sikeres volt, ahol a Jobbik is. Tehat feltehetoleg a Fideszbe aramlott arpadsavos, hungarista banda aramlott vissza elvbarataihoz.
Es feltehetoleg a Fidesz, Orban 7 eves szoban radikalis, tettekben puhapocs politikajaval elegedetlen resze is atszavazhatott a Jobbikra.
Még egy adalék: metrókban/utcai hirdetőfelületeken a Jobbik plakátparódiáját láttátok? (Rosszabbik...)

Hol is jelent meg? Ja, a Hetekben. Ki is a Hetek főszerkesztője? Nem valami Németh Sándor? A hitgyüli bizony ilyenekkel is támogatta az MDF-et.
@eMeL: erre most reagálnom kéne? no comment
@eMeL: na jó. ez egy sátáni vers volt. vissza az egész. tényleg kéne egy tankönyv. talán értem, mit akarsz mondani.
"Meg kell mondanom, szeretem látni az arcokat, mikor beszélnek. Látom, h hiteles-e, vagy sem. Ez írva nem mindig jön át."

Bizony-bizony. :) Tudod, Gyürk Andrist (Fidesz, EP képviselő) ovis korom óta ismerem, Szabó Tímea (LMP, EP listavezető) gimis oszitárs, Zsiga "Z. Kárpáti" Dani (Jobbik EP listán 6. jelölt) egy szilveszteri buliból haver satöbbiek... (tiszta iwiw, b+ :)), ja,én is szeretek a szemükbe nézni. :)

Egyébként nem szavaztam. Egyik sem érdemel lófaszt. Majd legközelebb kitalálom.
@tucano:

igazad van, ez nem is aktuális most, arra céloztam, h klasszikus török-arab-paki bevándorlásra nem, legfeljebb fekete-afrikai bevándorlókra számíthat Mo.

no meg azért az EU-s migrációs programoknak is adjunk egy esélyt :D

"Kérdés,hogy mi az az európai értelemben vett fasizmus?Ha megszabadulnak a vállalhatatlan ideológiai vadhajtásoktól,akkor elvesztik a szavazóikat,hiszen éppen emiatt szavaznak rájuk."


Ezzel nagyon nem értek egyet!!! Én is a Jobbikra szavaztam most és családi, munkatársi, baráti körömben is többen. egyiküket se tartom klasszikus értelembe véve szélsőségesnek. Hosszasan nem akarom fejtegetni, de pontosan azért kapott Morvai ennyi szavazatot, mert azt a bizonyos határt meg tudta tartani. Nem kell felülni a nagy pártok és a lakájmédia riogatásának. Azt ugye senki nem gondolja, hogy az országban közel félmillió ember van aki titokban Hitler követője és szabadidejében cigányokra szokott vadászni. Különösebben vállalhattatlan nézetek nincsenek abban amivel Morvai kampányolt. Ha azt mondod, hogy igen akkor te csak a híradásokból tájékozódtál ahová vágottan, átszűrve jutnak el az infók. Én több rendezvényükre elmentem kíváncsiságból meghallgatni. Youtube-on rá lehet keresni néhány beszédére. Persze mindenkinél becsúszik egy-egy félreérthető mondat, de amíg a világ a világ a politikában erre mindig rá fognak csapni minden oldalon. Mindig a lényegi mondanivalót kell nézni.

Amivel kampányolt a Jobbik legtöbb valódi probléma és olyan amit a jelenlegi parlamenti pártok csak kerülgetnek és ha tudnak is nem merik kimondani, holott a legtöbb átlagember egymás között ezt beszéli.

- vidéken van cigánybűnözés ez tény (senki nem azt állította, hogy minden cigány bűnöző, aki erre akar játszani az hazudik)

- a magyar termőföld kérdése és a magyar gazdák unión belüli egyenlő esélyének megteremtése szintén nagyon fontos kérdés

- a privatizáció ésszerű kereteken belüli tartása is az ország érdeke (ne árusítsuk ki az állami tulajdonban lévő értékek lassan 100%-át)

- a nagypolitikában is vonják felelősségre a bűnelkövetőket, akkor is ha az illető miniszter, vagy miniszterelnök, ne lehessen bármit megcsinálni egy politikusnak

Ezek pont hogy nem vállalhatatlanok. Ebből nem tudom neked mi a vállalhatatlan ideológia. És most ne a részletekről vitázzunk, hanem a körülírt téma valósságáról. De ha már az EP-nél maradtunk, az normális hogy Magyarország olvasatlanul írta alá a lisszaboni szerződést? Ezt te vagy én nem tudtuk volna megcsinálni? Ezért vannak ki politikusok nagy összegű fizetésekért és így képviselik hazánkat?

A Jobbik a legtöbb valóban vállalhatatlan nézetektől mindig okosan elhatárolódott és remélem ezt is fogja tenni. Vona, Balczó, Gyüre okosabbak ennél. Utóbbi személyt és családját személyesen is van szerencsém ismerni (bár ő inkább csak a Szabolcsiak előtt ismert név)

Amint soviniszta nézeteket kezdenének el valli (mert most nem ezt teszik) szavazók tömkelegét veszítenék. Engem biztosan, a családi-, baráti-, munkatársi környezetemből rájuk szavazók közül is feltételezem hogy mindenkit.

Úgy tudnám összefoglalni, hogy egy markánsan patriota és radikális nemzeti pártra a jelenlegi Magyarországon a közállapotokat ismerve igen is szükség van, egy soviniszta Slota-féle pártra már kevésbé. Számomra a Jobbik jelenlegi vezetőinek a személye egyenlőre garancia.

A politikában persze sokminden változhat. A Jobbik most úgy érzem jogosan kapta meg az esélyt (az SZDSZ-es méltatlan lejáratókampány után pláne), rajtuk fog múlni, hogy mit csinálnak, hogyan élnek vele! Csinálhatják okosan is és bután is. 2010-ben biztosan ott lesznek a parlamentben, ám hogy utána 2014-től milyen erősségű párt lesznek azt az első ciklusban mutatott teljesítményük fogja eldönteni.

Abba pedignem érdemes belemenni, hogy ki szavazott a jobbikra. Nyilván sok csalódott MSZP szavazó is, de ugyanúgy vannak köztük volt MDF szavazók is (akik Fideszre nem akartak átszavazni, de Bokrost már nem vette be a gyomruk), Fideszből a tutyimutyiságuk miatt kiábrándultak (pl. én) és olyanok is akik legutóbb nem mentek el szavazni. Meg persze a Csurkából kiábrándult ex-miépesek.

De most minden pártnál nagyon nagy a vándorlás:
- Fideszesek szavaztak át Jobbikra
- MSZP-sek szavaztak át Jobbikra, MDF-re és Fideszre is (!), ill. maradtak otthon
- SZDSZ-esek szavaztak át MSZP-re, LMP-re, maradtak otton
- MDF-esek szavaztak át Fideszre, Jobbikra
A jobbik a kurucon hírdetett...veti fel valamelyiktek. Mivel még a HírTV és az ECHO Tv is letíltatta....
@BLovi: "Persze mindenkinél becsúszik egy-egy félreérthető mondat, de amíg a világ a világ a politikában erre mindig rá fognak csapni minden oldalon."

Na, azért azok nem csak félreérthető mondatok, hanem tudatosan és direkt kétértelműen választott mondatok. Olyanok, amelyek egyik értelme mögé mindig el lehet bújni, de a másikat meg érti a megszólítandó szélsőséges közönség.

A Jobbik jelenlegi szavazótáborának igenis részét képzik szélsőséges nézeteket valló szavazók. Ez perszer nem jelenti azt, hogy minden Jobbik-szavazó szélsőséges, vagy hogy – szerinted – a vezetői azok lennének.
@MiKeyRuLeS: nnnna, néhány hete valamely progblémaérzékeltetése céljából egy oskolai osztályt jelöltem meg modellként, ahol -- tanulni vágyók/egyebek -- "együttesét" ismertettem...
Így van, ez az eredmény nem ezt a kretén, szánalmas bandát minősíti, hanem az un. mérsékelt pártok töketlenkedése és mérhetetlen korrupciója vezetett ide.

Mondjuk azt azért ne feledjük, hogy ez a söpredék a Fidesz kebelén nevelkedett...
@GGG77:

Ha ez söpredék, akkor az szdsz nem fér a skálára. Hmm?:-))
@teemur:
"A Jobbik jelenlegi szavazótáborának igenis részét képzik szélsőséges nézeteket valló szavazók. Ez perszer nem jelenti azt, hogy minden Jobbik-szavazó szélsőséges, vagy hogy – szerinted – a vezetői azok lennének."

Így van, az MSZP se kommunista attól, hogy szavazóinak igen nagy hányada bevallottan Kádár-nosztalgiás oldschool kommunista...
Marha érdekes, hogy statisztikailag ki lehet mutatni, hogy pl. ennek a posztnak a kommentelői közül melyik identitás vét több helyesírási hibát a szövegeiben. Naná, hogy a "magyarok". Gondolkodjatok el ezen, ha van mivel!
www.youtube.com/watch?v=6-3X5hIFXYU
barikad.hu/node/9948

Geert Wilders, a Holland Szabadság Párt vezetője 2009. február 23.-án beszédet mondott a New York-i Four Seasons-ben:

„Köszönöm, Köszönöm, hogy meghívtak. És köszönöm, a bevándorlási hivatalnak, hogy beengedtek ebbe a nagyszerű országba. Mindig nagy öröm úgy átkelni egy határon, hogy nem küldenek vissza az első géppel. Napjainkban az egyik legfontosabb szabadságunk veszélyben van egész Európában. A szólásszabadság többé nem egy ajándék. Amit valaha a létezésünk természetes részének tekintettünk, velünk született jognak, azért most ismét harcolnunk kell. Valószínűleg tudják, hogy vádat fognak emelni ellenem a Fitna című filmem, az iszlámmal kapcsolatos megjegyzéseim és az azzal kapcsolatos nézeteim miatt, amit néhányan a „béke vallásának” neveznek. Pár év múlva bűnöző lehetek.

Akár börtönben végzem, akár nem, nem ez a legnyomasztóbb kérdés. Négy évvel ezelőtt már feladtam a szabadságomat. Azóta 24 órás rendőrségi védelem alatt állok. A valódi kérdés a következő: a szólásszabadság csak a bárokra fog-e korlátozódni? A nyugat számára sokkal jelentősebb kérdés: Európa gyermekeinek Róma, Athén és Jeruzsálem vagy Mekka, Teherán és Gáza értékeit fogjuk hátrahagyni? Ez az amiről Pat Condell video blogger az egyik legutóbbi YouTube megjelenésében beszélt. Azt mondja: „Ha úgy beszélnék a muszlimokról, ahogy a szent könyvük beszél rólam, akkor lecsuknának gyűlöletbeszédért.” Mr. Condell egy stand-up komikus, azonban a videón halálosan komoly és a poén rólunk szól. A gyűlöletbeszédet mindig azok ellen fogják használni, akik védik a nyugatot- azért, hogy a muszlimok kedvébe járjanak és megbékítsék őket. Ők azt mondhatnak, amit csak akarnak, kidobhatnak homoszexuálisokat a bérházakból, zsidókat ölhetnek, lemészárolhatják a hitetleneket, lerombolhatják Izraelt, dzsihádot folytathatnak a nyugat ellen. Mindent, amit a könyvük mond nekik.

Ma azért jöttem önök elé, hogy egy nagy veszélyre figyelmeztessek. Ezt iszlámnak nevezik. Vallásnak van beállítva, azonban a célja nagyon is világias: világuralom, szent háború, shária jog, az egyház és az állam szétválasztásának megszűntetése, a nők rabszolgasága, a demokrácia vége. Ez NEM vallás, hanem politikai ideológia. Megköveteli a tiszteletet tőled, de téged nem tisztel.

Talán vannak mérsékelt muszlimok, azonban mérsékelt iszlám nincs. Az iszlám soha nem fog megváltozni, mivel két sziklaszilárd elvre épül, melyek örökérvényűek, megváltoztathatatlanok. Először is ott van a Korán, Allah személyes szavai, nem keletkezett, örökérvényű utasítások, melyeket helytől és időtől függetlenül be kell tartani. Másodsorban ott van az al-insal al-kamil, a tökéletes ember, Mohamed, a példakép, akinek a cselekedeteit minden muszlimnak utánoznia kell. És mivel Mohamed egy hadúr volt és egy hódító, tudjuk mire számíthatunk. Az iszlám szó behódolást jelent, tehát nem lehet kételyünk a célját illetően. Ez adott! Ez tény! Ez Európa 2009-ben. Muszlim bevándorlók az elpusztításunkra hívnak fel és a szólásszabadság megpróbáltatásnak van kitéve. Mindez egy beteges és gonosz ideológiának a következménye, annak az ideológiának, ami gyengévé tesz minket, a kulturális relativizmus megadó ideológiájának. Ez abban hisz, hogy minden kultúra egyforma, és ezért az iszlám egyenrangú helyet érdemel a Nyugaton. A baloldal úgy gondolja, hogy az ő küldetésük segíteni az iszlámot. Így a kulturális relativista paradicsom elérhetővé válik, és mindannyian boldogok leszünk.

Az iszlám erői nem érthetnének jobban egyet. A kormány által támogatott iszlám az ő napirendi pontjuk is. Azonban ők ezt gizjának tekintik, annak a pénznek, amit a dhimmik fizetnek azért, hogy ne öljék vagy erőszakolják meg őket a muszlim uraik. Ezért örömmel elfogadják a segélyeket vagy a mecsetük támogatását vagy azt a pénzt, amit a kormányzatok a szervezeteiknek adományoznak. Ez csak egy példája annak, ahogy a kulturális relativistáknak és a muszlim bevándorlóknak ugyanazok a napirendi pontjaik. Van egy másik is. Az iszlám magát vallásnak tekinti, és ezért nem lehet kritizálni. A baloldal egyetért. Bár évszázadokon keresztül gyűlölte a kereszténységet, most, hogy az iszlám feltűnt a színen, hírtelen irányt váltottak és „tiszteletet” követelnek valami olyannak, amit ők vallásnak neveznek. Ismét láthatjuk, hogy az iszlámnak és a baloldalnak ugyanaz a napirendi pontja: az iszlám vallás, tehát pofa be. Mindez egy harmadik összetalálkozásban csúcsosodik ki: sem a baloldal sem az iszlám nem szereti a kritikát. Valójában ha meglenne a lehetőségük, akkor törvényen kívül helyeznék.

A multikulturalizmus a baloldal dédelgetett projectje. Valójában ez a vallásuk. Annyira szeretik, hogy ha ellenkezel, akkor az csak gyűlölet lehet. És ha ezt kimondod, akkor az gyűlöletbeszéd. Tehát ismét van valami, amivel az iszlám egyetérthet. Ez a lényege a mai rövid bevezetőmnek: ahol a baloldal és az iszlám találkozik, a szabadság szenvedni fog.

Barátaim, véssék az eszükbe, a vádeljárásom egy jól kigondolt támadás a baloldal részéről a szólásszabadság ellen azért, hogy a muszlimok kedvében járjanak. A Holland Munkáspárt egyik tagja kezdte, és az egész jogi eljárást a jómódú liberálisok csinálták, a holland társadalom szélsőséges divatja, a sznob baloldal. Túl sok pénz, túl sok idő. Túl kevés szabadságszeretet. Ha elolvassátok, amit az amszterdami bíróság írt rólam, akkor hasonló szöveget olvashatjátok ahhoz, mint amit a kulturális relativisták alkotnak. Milyen mélyre süllyedhetünk Hollandiában?

A vádeljárásomról a Wall Street Journal megjegyezte: „ez nem kis győzelem az iszlám rezsimeknek, melyek megkísérlik a cenzúra törvényeiket exportálni mindenhova, ahol muszlimok élnek.” A Journal azzal fejezte be, hogy azáltal, hogy Hollandia elfogadja Szaúd-Arábia szólásszabadság nívóját, korrekt maradok a megfigyelésemhez, hogy –idézem- „a muszlim bevándorlás lerombolja a hagyományos holland szabadságokat.” Nos, ha a Wall Street Journalnak megvan az erkölcsi tisztasága ahhoz, hogy lássa, hogy a vádeljárásom a logikus következménye a katasztrofális, önutáló, multikulturalista bevándorlás politikának, akkor az európai liberálisok miért nem látják ugyanezt? Miért nem ijesztik meg őket legalább egy kicsit például azok a hírek az Egyesült Királyságból, melyek arról szólnak, hogy az angol muszlim népesség tízszer olyan gyorsan növekszik, mint a társadalom többi része. Miért nem érdekli őket? A válasz a következő: azért nem érdekli őket, mert elvakítja őket a kulturális relativizmusuk. A nyugat megvetése sokkal nagyobb, mint a számos szabadságunk megbecsülése. És ezért, hajlandóak mindent feláldozni.

A baloldal valaha kiállt a nők jogaiért, a homoszexuálisok jogaiért, az egyenlőségért, a demokráciáért. Most támogatják azt a bevándorlás politikát, mely mindennek véget fog vetni. Sokan még a tisztességüket is elvesztették. Az elit politikusoknak nem okoz gondot részt venni, vagy finanszírozni olyan demonstrációkat, ahol a bevándorlók azt ordítozzák, hogy „halál a zsidókra”. Hetven évvel Auschwitz után nem szégyenlik magukat.

Két héttel korábban megpróbáltam beutazni Angliába, egy EU tagországba. Azért hívtak meg, hogy beszédet mondjak a Parlamentben. Azonban, amikor a Londoni reptérre megérkeztem, nem léphettem be, és az első géppel visszaküldtek Hollandiába. Szerettem volna emlékeztetni a hallgatóságot egy nagy emberre, aki egyszer beszédet mondott az alsóházban. 1982-ben Reagen elnök mondott egy beszédet, mely csak kevés embernek tetszett. Reagen felhívta a nyugatot, hogy utasítsa el a kommunizmust és védje meg a szabadságot. Bevezette azt a kifejezést, hogy a „gonosz birodalom” Reagen beszéde harsonaként szól azért, hogy őrizzük meg a szabadságainkat. Idézem: Ha a történelem bármit is tanít, akkor az az, hogy az önámítás a kellemetlen dolgokkal szemben ostobaság. Amit Reagen ez alatt értett az, hogy nem lehet elfutni a történelem elől, nem lehet elmenekülni azoknak az ideológiáknak a veszélyei elől, melyek el akarnak pusztítani téged. A tagadás nem opció.

Tehát mit kellene tennünk? Megfelelő pillanat ez a szabadságszerető embereknek arra, hogy feladják, vagy, hogy irányt váltsanak? Hírtelen kezdjük el éljenezni az iszlámot, vagy állítsuk azt, hogy van olyan, hogy mérsékelt iszlám? Mostantól elfogadjuk a tömeges muszlim bevándorlást a nyugatra? Megbékülünk a sáriával és a dzsiháddal? Fel kellene adni a homoszexuálisok és a nők jogait? Vagy a demokráciáét? Oda kellene adnunk Izraelt, legjobb szövetségesünket, az iszlám frontvonalában levő országot? Nos, az én szerény véleményem az: Semmi esetre sem!

Azt javaslom, hogy védjük meg a szabadságot általában és különösképpen a szólásszabadságot. Javaslom az összes gyűlöletbeszéd törvény visszavonását Európában. Javaslok egy Európai Első Kiegészítést (European First Amendement). Európában meg kell védenünk a szólásszabadságot, mint ahogy ti amerikaiak ezt teszitek. Európában a szólásszabadságot ki kell terjeszteni, ahelyett hogy korlátoznánk.

Természetesen az erőszakra való felbujtást, vagy azt, ha valaki ok nélkül „tüzet” kiált egy telt színházban, azt meg kell büntetni, azonban az ideológiák és a vallások kritizálásának a joga szükséges feltétel egy élettel teli demokráciához. Mint ahogy azt George Orwell mondta egyszer: „Ha a szabadság szó valamit is jelent, akkor azt biztosan, hogy jogában áll bárkinek megmondani az embereknek azt, amit nem szeretnének hallani.” Védjük meg a szólásszabadságot és kapjunk erőre és dolgozzunk keményen azért, hogy még erősebbek legyünk. Sokan gondolkodnak úgy, mint önök, vagy én. Sok millióan gondolják azt, hogy a szabadság értékes. Hogy a demokrácia jobb, mint a sária. Végül is mitől kellene tartanunk?

A szabadságaink és gazdagságunk évszázadok igyekezetének eredménye. Évszázadok kemény munkája és önfeláldozása. Nem vagyunk egyedül, és óriások vállára támaszkodunk. 1944 végén az amerikai hadsereg hírtelen szembekerült a németek végső erőfeszítésével. Az ardenneki csatában, Hitler és a nemzetszocialistái utoljára harcoltak. És nagyon sikeresek voltak. Az amerikaiaknak vereséggel és halállal kellett szembenézniük. A tél legsötétebb napjain, dermesztő hidegben, kihalt, havas, jeges erdőben, ádázabb ellenséggel szemben, mint amilyen a náci háborús gépezet volt, az amerikai seregnek azt üzenték, hogy adja meg magát. Ez lehetett volna az egyetlen esélyük arra, hogy túléljék. Azonban McAuliffe tábornok másképp gondolta. Küldött a németeknek egy rövid üzenetet. Az üzenet csak négy betűt tartalmazott. Csak négy betűt, azonban a szabadság történelmében a szabadság utáni vágy és a gonosszal szembeni kitartás nem volt elegánsabban kifejtve, mint abban az üzenetben. Így betűzik N-U-T-S. „Nuts- marhaság.”

Barátaim, a nemzetszocialisták megkapták az üzenetet. Mivel nem volt helye a magyarázkodásnak! Az javaslom, hogy kövessük az óriások hagyományát, mint amilyen McAuliffe és az amerikai katonák voltak, akik harcoltak és meghaltak az országom szabadságáért és egy világi, demokratikus Európáért, és mondjuk a szabadság ellenségeinek pontosan ezt: Baromság! Mivel ez minden, amiről szó van. Nincs magyarázkodás. Nincs félrebeszélés. Nincsenek kikötések. Az ellenségünknek tudnia kell: soha nem fogunk magyarázkodni azért, hogy szabad emberek vagyunk, soha nem fogunk meghajolni Mekka és a baloldal egyesült ereje előtt. És soha nem fogjuk megadni magunkat.

Mi óriások vállára támaszkodunk. Nincs nagyobb erő, mint a szabad emberek ereje, akik a szabadság nagy eszméjéért harcolnak. Mivel a szabadság minden ember veleszületett joga. A szabadságnak győzedelmeskednie kell, a szabadság győzedelmeskedi fog.

Nagyon köszönöm.”
azt hiszem aki egy valasztasokon indulo torvenyes partot lefasiztaz az nem demokrata.

persze a jobbik egy csomo szovege vallalhatatlan, se a raszzizmus, se a kirekesztes, se, se, stb nem toleralhato.

de egyedeul a jobbiknak van monopoliumellenes, kisembervedo szovege.
tragedia, hogy csak az udvari bolond mondhatja el az igazat...
ilyenkor a kiraly meg azt csinal amit akar.

azzal, hogy a jobbik radikalis, szelsoseges stb (nem kivANT torlendo)
diszkreditalja azt is amert ra szavazott a tomeg, a baloldalisagot, az orszag felgyarmati preiferialis helyzetenek megszuntetteset...
Javaslom mindenkinek, hogy nézzen utána a wikipedian a "demagógiának", a "Goebbelsi propagandának", az "érvelési hibáknak" és meglepő dolgokat fog felfedezni a Jobbik nyilatkozatait/a Kuruc.info cikkeit olvasva.

A cél nem szentesíti az eszközt, még akkor sem ha bizonyos kérdésekben nyilvánvalóan igazunk van.
Javaslom mindenkinek, hogy nézzen utána a wikipedian a "demagógiának", a "Goebbelsi propagandának", az "érvelési hibáknak" és meglepő dolgokat fog felfedezni a Jobbik nyilatkozatait/a Kuruc.info cikkeit olvasva.

A cél nem szentesíti az eszközt, még akkor sem ha bizonyos kérdésekben nyilvánvalóan igazunk van.
süti beállítások módosítása