W

w.blog.hu

Tóta W. Árpád kommentál, szemtelenkedik, valamint permanens fogadóórát tart.
Régi cikkarchívum



Kommentelés - házirend

Wblog @ Facebook

Engedjétek hozzám

Kis heti hírlap 4-10 éveseknek.


Foglalod a kurvanyádat

A mozdonyhorgony
Úgy remélte, ezzel bekerül a Rekordok Könyvébe. De legalább a Jackassbe.

Elnöki pornó
Nagy baj, ha az elnök ribanc.

Nem jó a nemzetnek egyedül
Szuverén ország is lehet borzalmas hely.

Szent szar
A húsvéti alkotmány: szentséggyalázás.

A pedofilok védőszentje
A deviancia fincsi, de csak ha papok csinálják.

A gólkirály beszéde
Angela, te náci ribanc!

Győz a szittya förgeteg
Kuss, mi így szállunk le a bicikliről.

Együtt sikerülni fog
Bizonyítsuk gyalázkodással, hogy Magyarország szabad!

Kompország vitorlát bont
A finom kritikát meg lehet állítani, a brutálisat nem.

Foglalod a kurvanyádat
Nem ti vagytok a nemzet, sem a nemzeti oldal.

Utolsó kommentek

  • Brown094: Ha pénzt vesztett egy átverés miatt, vagy megadta adatait egy csalónak, akkor is visszakaphatja el... (2021.10.21. 23:05) Tribuszerné visszanéz
  • szódabár: Hát te sem vagy a tolerancia bajnoka. Hehehe. Felőlem mindenki azt csinál amit akar, nálunk a menó... (2020.12.26. 11:50) Isten fasza
  • Tahó Sandokan: Közben elkészült, bitangfinom. (2020.11.09. 15:20) Ajándék erős gyomorhoz
  • Tahó Sandokan: Nem számítottál kommentre, ugye Worluk? Tegnap jutottunk hozzá ehhez a szürke gombához (egy gombá... (2020.11.09. 14:43) Ajándék erős gyomorhoz
  • Reactor: Bírom az ilyen mérhetetlenül idióta hozzáállást...a falu élhetetlen közösség, mert ott nincs TESZK... (2020.06.26. 14:47) Vackor néni busza
  • Utolsó 20

Egyetért-e Ön?

2008.03.02. 19:42 Tóta W. Árpád

Felhívott a géphang. Osztjónapot kíván, és mondja, hogy ő az Attitűd közvéleménykutató vállalat nevében közvéleményt kutat. Gondoltam, a szokásos yes-no-cancel kérdésre megy rá, de nem. Ilyet szól:

- Sajtóértesülések szerint a kormány 1000 forintra fogja emelni a vizitdíj összegét. Ön egyetért ezzel? Ha igen, nyomja meg...

Itt tettem le. Mivel értek egyet? Hogy a sajtóértesülés jól tudja, és tényleg ezer lesz a vizitdíj? Vagy hogy legyen ezer a vizitdíj? Azt gondolnám, egy közvéleménykutatónál képesek megfogalmazni egy kérdést egyértelműen.

És nem tévedek: ilyen nevű közvéleménykutatót nem ismer a cégadatbázis. Sem a Google.

Pitiáner hülyékkel a nyergében újra ugat a vizsla.

Kedves Olvasó, Ön! Óhajtja véleményét kifejezni, beleszámoltatni? Sok értelme nincs persze, mert a népszavazást nem a WBlog közönsége dönti el, de ha jól esik, akkor itt a jobb hasábban tessék. 


Címkék: kampány hülyemagyar

364 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://w.blog.hu/api/trackback/id/tr37362414

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: SZENZOR 2008.03.03. 16:27:08

Blogger a bloggerhez   Gondoltam egyet, mondhatni ész-révbe tért, hogy hát a mi dicsőséges, reformer miniszterelnökünknek is van blogja, ahol ugyebár komment kizárva, és hát most, hogy - Emberkísérletes Ágit kivonták a forgalomból, tekintettel

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pokesz 2008.03.03. 01:02:38

Látom te már nagyon kapizsgálod na mesélj ...
KurvaOrszag[123236] 2008.03.03. 00:58:51
pokesz:
"Nyilvánvalóan végighazudtuk az utolsó másfél-két évet. Teljesen világos volt, hogy amit mondunk, az nem igaz"
- Most csak egy kérdés van: tényleg minden hülye szembe jön az autópályán?
lubella 2008.03.03. 00:58:54
pokesz igazad van
a semmitnemcsinálást mondta másfél évre! bocsesz.
de most ez jobb? mondjuk azért annyi idő alatt én már unatkoznék.

mondom én: igen nem nem igen nem nem
holnap fletóval kezdek.
Odaszegeztelek megint? :))
Carnivore:
hajnali 1-kor? Nem, nem, a gondolkodást most nem úszod meg :)
Nem lesz itt lófasz változás sem, amíg ez a következmények nélküli ország nem szűnik meg ... marad szar egészségügy, szar rendőrség, szar máv ... KELETEN A HELYZET VÁLTOZATLAN!
holnap azonban szakdogát védek úgyh Mekk mesternek nincs már esélye :)
pokesz 2008.03.03. 01:05:58

Neked nem megy , de becsukhatnád a Feri féle kiadványt ide is bedobták már olvastam sőt elegánsan a kukába helyeztem az Új Magyarországját ...
Carnivora csigavér:)én már ezen túlvagyok. nem tesz jót az idegeskedés. inkább menjetek el sörözni! na jóccakát, ennek már a fele se tréfa
"Na igen. Azaz nem. Mert hogy ebben az országban a nem az igen, az igen meg a nem. A pozitív a negatív, a negatív meg a pozitív. Rossz világ jön a villanyszerelőkre."

:DDDDDDDD
pontosan, ha már a szemantikánál tartunk, éppen fordítva volt: a semmit nem csinálást mondta 4 évre, a hazudást 1,5.2-re...

"Azért nincsen, mert elkúrtuk. Nem kicsit, nagyon. Európában ilyen böszmeséget még ország nem csinált, mint amit mi csináltunk. Meg lehet magyarázni. Nyilvánvalóan végighazudtuk az utolsó másfél-két évet. Teljesen világos volt, hogy amit mondunk, az nem igaz. Annyival vagyunk túl az ország lehetőségein, hogy mi azt nem tudtuk korábban elképzelni, hogy ezt a Magyar Szocialista Párt és a liberálisok közös kormányzása valaha is megteszi. És közben egyébként nem csináltunk semmit négy évig. Semmit. "

Nincs 12, nincs Fidesz, nincsenek kisgazdák. az MSZP és a liberálisok közös kormányzása. Azért tartom ezt fontosnak rögzíteni, mert a hócipőm tele van a Virágelvtársakkal, akik lebasznak, hogy annak hiszek, amit a vaksi szememmel látok. ELVTÁRSAK! ÉBRESZTŐ! JOGOM VAN A SAJÁT SZEMEMNEK, FÜLEMNEK HINNI!!! NEM KELL A FORRÁSOKAT MAGYARÁZNI, ez az őszödi beszéd! Nem a Talmud és nem is a Jelenések Könyve.
ne reménykedj Kurvaország,

nincs ezeknek beretvájuk...
KurvaOrszag
köszi! 1,5-2év. akkor pokesztől levontunk egy pontot. lubella meg kapott egyet amiért megszorongattátok.
KurvaOrszag[123236] 2008.03.03. 01:09:59

Jah ez a méltó példája, miért fos minden állami feladat ellátása. Senki nem vállal semmiért felelősséget nincsenek következmények mindenki azt csinál amit akar az állami szférában ... max. átbukik másik minisztériumhoz, vagy tanácsadónak ... -
Szerintetek miben hazudott a gyurcsány kormány az első másfél évben? Vagy az idézet pár mondat (KurvaOrszag: Neked ott egy példány a párnád alatt :)) UTÁN a beszédben elhangzó "társadalmi hazugságokra" gondolt volna? Ja, hogy az egész szöveget kéne érteni?
pokesz 2008.03.03. 01:12:59

Na meg a hozzád hasonló birkák miatt nem lesz változás, ha feri elegánsan a fejedre szarna vigyorogva kenegetnéd szét magadon, hogy jaj , de jó biztos nem leszart csak felkent ...
na ez az a pont, ahol már nekem sincs gyomrom tovább

jóéjt!
jaj. hagy ne kelljen felsorolnom... és nem leszek annyira aljas, hogy a kampányhazugságokra kitérjek, mert az túl egyszerű lenne. Úgyhogy mondjuk csak az 5 éves adócsökkentést, a törvénybe folglalt hazugásgot. Amiről már az elfogadásakor tudták (és az Ő.B. ezt bizonyítja), hogy hazugság. A konvergenciaprogram 1. változatát, amit Brüsszelben muatttak be. Amiről szintén tudták, hogy hazugság. A nem bemutatott makróadatokat. ...
Persze, a fejem alatt... be is linkelem, hátha eltérítem ezt a topicot a gugliban:

blog.amoba.hu/blog-3.php?oid=Tc145d815a1773790c5ebf1a638f1e97

pokesz 2008.03.03. 01:16:25

Jaj, dehogynincs elmész boldogan szavazni Ferire 2010-ben meg lóbálod a táblát HÚZZUNK BELE! Egy civilizált országban ennyi botrány meg visszaélés után már nem lehetne v.ki miniszterelnök miközben az idő folyik a válság pedig mélyül a tv-ben meg az udvari bolond, és a néptribun szórakoztatja egymást a csendet meg néha megtöri egy-egy futóbolond, amelyik molotov koktélokat hajigál meg hunniát , és lovasnemzetet akar 2008-ban a jövőnk meg közben elszalad, és azt vesszük észre, hogy már csak mi meg Albánia várjuk majd az euró bevezetését ...
Annyit azert erdemes hozzatenni, hogy az ertelmesebb emberek nagyobb resze mind udvozolte a Gyurcsany-beszedet.

Valaki ugy gondolta, hogy majd ezutan csinalnak valami ertelmeset is (eddig nem sok jele van), valaki meg ugy, hogy most ezzel jol meglehet otet fogni (ez tobbe-kevesbe be is jott).
A gaz az, hogy a "nem-ertelmesebb" reszhez csak ez a masodik jutott el.
KurvaOrszag[123236] 2008.03.03. 01:21:45

Az amoba komplett komment állományát átlehetne dobni a subba-ra :D:D:D

szaszyanita 2007-11-19 12:11
A balatonöszödi beszéd,egy jól sikerült lelkesítő jellegű beszéd,amely nagyon sok igazságot rejt a múlt és napjaink magyarországi politikájáról.Csak így tovább,kedves
modern balodaliak.A refom tervezet jó,és ha nem sikerül véghez vinni a benne foglaltakat,akkor az egy egész ország hibás gondolkodásmódjának terméke lesz,és
semmiképpen sem a baloldali politikusok bűne,sem Gyurcsány Ferenc miniszterelnöké.

syllogz 2008.03.03. 01:23:24

Akit nem érdekelt a bohóckodás? igazából túllett misztifikálva az egész ... nem is véletlenül dobták be Feriék bejöttek a számításaik a jónép évekig elcsámcsogott rajta a turbórobik biztosították a cirkuszt a híradókba a kuka borogatásokkal stb. miközben szépen csendesen mehetett tövább a sutyimutyi ...
syllogz: nem pontosan értem, amit mondasz, lehet, hogy rám gondoltál?

én hajós kollégával értek (értettem) egyet: el van baszva az a párt, ahol egy ilyen történelmi feladatra egy ember alkalmas. akkor bizony nagyobb szarban vagyunk, mint azt maga a helyzet indokolja. viszont ha a pártban van még egy-két felelős ember, akkor nem kellene azt elküldeni, aki elbaszta, és nem csak elbaszta, de még büszke is rá, hogy ilyen elegánsan csinálta? már ne haragudj, de GyF mint egyébként kapitalista, RÉSZVÉNYES, melyik menedzserének engedné meg ezt? ha egy ilyen cinikus, arrogáns "igazságbeszédet" kapna az arcába (ami NEM arról szól, hogy rossz volt a piac, aszály volt, a dolgozók sztrájkoltak, hanem arról, hogy ÉN, MENEDSZER hagytam a dolgokat rosszul menni, és TÉGED, tulajdonost folyamatosan félrevezettelek) Ebben az országban a választó a részvényes, a képviselő meg - elvileg - részvényes és menedzser is egyben. Nem ismerek olyan - sikeres - kapitalistát, aki egy ilyen sunnyogás, tulajdonosok átverése stb. után ne tenne feljelentést.

amit a GyF-Veress-KJ tandem csinált, azt a szakirodalom a kreatív könyvelés címmel vette katalógusba. Ehhez kellett az a menedzsment tudás, ami szerintük annyira hiányzott az országnak? Hát ez aztán TÉNYLEG hiányzott. És ne tévedjünk. A teszetoszáskodás, a semmittevés NEM az ország érdeke volt. A szenvedélyben, amit Nádastól Györgypéterig mindenki üdvözölt - lehet, h. még Árpi is - nyomokban sem mutatható ki az országáért felelős politikus. Két tétele van a beszédnek:
1) megmentettem magunknak a hatalmat ez rövidtávon jó
2) ha nem csinálunk valamit, fel fognak koncolni minket, mert a valós helyzet annyira rossz. ha gyorsan csinálunk, esetleg megtarthatjuk a hatalmat 2010-ben (vö. majd hazamennek).

hol van ebben a "csinálnak valami értelmeset"?
KurvaOrszag[123236] 2008.03.03. 01:40:31

Kit érdekel a beszéd ... csak látnám, hogy cisnálnak v.mi értelmeset ... -
Na no para eljöhet még a messiás is akár ...

www.youtube.com/watch?v=4MKtQ--ayDM

Jó ét.
@KurvaOrszag:

Ha az analogia all (nem teljesen), akkor igazad van, es a reszvenyes jelentene fel, un. "due diligence" miatt (lasd wiki). Azonban ennek egyreszt minden helyzetben meg kellene lennie (ha jol ertem ezt keri szamon Carnivora, marmint hogy nem kerunk a bohockodasbol, es kompetens politikat akarunk), masreszt leginkabb jogi viszonyban lehet hasznalni. Vagyis csak feljelentes utjan, peres eljarasban lehet alkalmazni.
Namost en nemtom hogy fel lehet-e jelenteni a min.elnokot, bar mintha remlene, hogy valakik megprobaltak, de nem jott ossze.
@Carnivora:

Uristen, te megbuggyantal!
Ez most az izraeli Bob Marley????
syllogz 2008.03.03. 01:46:23

Nem ártana kompetens politika, mert ez nem vezet sehova legalább annyi kellene, mint nyugaton ...

syllogz 2008.03.03. 01:49:35

Vidám dallamos muzsika mi bajod vele? :)
syllogz 2008.03.03. 01:46:23

Hat igen... azert az igen muris szituacio, amikor valaki a mindenkori miniszterelnokot jelenti fel az orszag elkotyavetyeleseert, hazugsagert.
Valakinek talan magaba kellene szallnia, es ugyanezen hibakat megkeresni a sajat haza tajan is.
ezy ugy hivjak, hogy push-poll es amerikaban nagy divat. 2000-ben az elovalasztast ugy vesztette el McCain Bush-al szemben, hogy a kozvelemenykutato azt kerdezte:
Akkor is McCain-re szavazna, ha kiderulne, jhogy van egy torvenyen kivuli neger gyereke?
hozza kell szokni az ilyenhez. nem torvenytelen. es jo moka:)
en.wikipedia.org/wiki/Push_poll
Carnivora (és Orbán Viktor) szerint, azért fizetjük a TB-járulékot, hogy ellássanak bennünket.
Én is így gondolom: ellátás annak jár, aki fizet. Aki nem tud, az segítségre szorul, aminek a forrását, mértékét, ha ismerem, támogatom. Aki csak nem akar - de miközben kimutatott jövedelme nincs, mégis látható vagyona van - az akkor fizessen amikor igénybe veszi a szolgáltatást. Én már nem szívesen fizetnék még érte is.
Egyetlen okból nem bánnék egy Fidesz-kormányt. hadd lássam, hogy verik a falba a fejüket, akik elhitték az egymásnak totál ellentmondó fedezetlen ígérettömeget...

Kedves TótaBolgár Versenypolgár!

Gratulálok, hogy mostmár okosabb vagy, mint az EU energetikusai és politikusai.
Optimizmusodból még az sem tud kizökkenteni, ha szerdán kiderül, hogy miniszterelnökünk csütörtökön aláír valamit, amiről pénteken már azt is megtudjuk, mi volt.
Ezekszerint a verseny titokban is működik? vagy hogy igérjen a nabucco a déli áramlat alá - ha már kész szerződésünk van?

már várom, ahogy az Ukránok háta mögött a markunkba röhögünk. ugye.

te sem állsz távol a vizsláktól.
hhh:
Szerintem is inkább Iránnal kellene szövetkeznünk. Hamarosan a félkezű ex-tolvajok országává válnánk.

Az EU nagyjai mind külön-külön gondoskodnak saját országuk energiaellátásáról, mi meg legyünk éltanulók. Különben sem értem, hogyan lehet Gyurcsányt egy lélegzettel kérdőre vonni, ha az EU-nak "fekszik le" és ha nem, akkor is.
Ahogy már valaki talán beírta, a közvéleménykutatásnak álcázott hangulatkeltés elég bevett kampányfogás. Hogy nem szép dolog, az lehet. Ízlés kérdése legalábbis. De nincs ugyanabban a súlycsoportban mint a vizslás rágalmazás.

(Nabucco-hoz is hozzászólnánk, t.i. az írás meg sem említi, hogy mi álljuk a költségeket és mennyibe kerül egy vezeték az adófizetőknek).
Hát igen, ezért félek én, hogy mi lesz itt!? Mintha OV és csapata teljesen megbolondult volna. Minden realitásérzéküket elhagyták még valamikor 2002-2006 táján. A szoci/szadesz duótól nem várok semmit, de az fáj, hogy a populista demagóg felütéseiket a Fidesznek mindig sikerül überelni (vagy fordítva, lényegében már mindegy).

Persze, az alapvető, hogy a politikus mindig hazudik, de kultúrállamban azért ki lehet hámozni a cukormáz alól az elképzelést, a proponált irányt az adott helyzetben. Nálunk ez kizárt. A Fidesz jelenlegi "politikája" csak abból áll, hogy a kormányzat hülyeséget igyekszik túllicitálni. És rendszerint sikerül is...

A legszomorúbb, hogy ez nyilván abból adódik, hogy a választók visszajelzéseit (tudatosan vagy sem, de) durván félreértelmezik. OK, hogy lassan a választók kétharmada rájuk voksolna, de nem azért, mert ők olyan jók, hanem mert a másik oldal még őket is messze alulmúlja. Észre kéne venni azt is a statisztikában, hányan fordulnak el teljesen a politikától, és hányan döntenek csak a szavazófülkében, esetleg épp azért, mert egyik demagóg baromra se akarják a voksukat adni (viszont a jogukkal élni szeretnének).

Mostanában az egyetlen párt, aminek a megnyilvánulásaival azonosulni tudok, az MDF. Az ilyesmire viszont - láthatóan - csak kis számban vevők a választók.
Látom Ápád is felfedezte a Pollhost.com -ot.
Cartmannak - kicsit cinikusan - azt mondanám, az MDF is csak azért beszél értelmesen, mert ott volt a rés, amivel még föl lehet tűnni a hangzavarban. Hogy hatalmon mit tennének? Nem tudom, mert nem látom kivel? Hol a csapat?
Rá Dios 2008.03.03. 08:33:33

Kicsit cinikusan erre azt mondanám: a győztes mögött mindig van csapat! :-))
Rá Dios 2008.03.03. 08:33:33

Igazából az MDF-el kapcsolatban csak pár problémám lenne. Rendszeresen v.miféle harmadik útas irányvonalat próbálnak felmutatni mégis, ha bármiféle összezördülés van, mint a sértett menyecskék inkább az ellenoldalhoz dörgölődznek. A másik érdekes kérdés, hogy kormányzati pozició esetén, hol vannak ott a szakemberek, mert Dávid Ibolya pl. nem ért a focihoz címszóval letudta az auschwitzi vonatozást pedig, ha megnézi bármelyik civilizált ország bajnokságát nem igazán szokás ez a vonatos buzdítás. Mégis onnan ki ért v.mihez az üres szólamok puffogtatásán kívül?
Egyetértek veletek.
Tóta blogolókat a hatalomba! Minket, de azonnal ám! :-)
na végre ide is elért az amerikai kampányokban fel-feltünt geci marketing.
Amikor valami hazugságot kérdésként feltüntetve a nem-hörög-a-paraszt elvet követve sározzák be az ellenfelet.
A "hörög a paraszt" fordulatot - engedelmeddel - ellopom. Copyright ide vagy oda :-)
Carnivora 2008.03.03. 08:51:08

Dávid Ibolya jó igazságügyminiszter volt. Neki köszönhetően megtörtént az, ami azóta elképzelhetetlen. Elítélt bankvezér börtönbe vonult! Pedig próbálkozott rendesen, hogy megússza.

Szerintem Dávid Ibolyából jó miniszterelnök is lehetne. És akkor ő állíthatja össze a kormányt, és a személyiségjegyeit ismerve (nyilván csak annyira, amennyire a médián keresztül meg lehet ítélni) ő lehetne a mi vasladynk.

Itt hívnám fel mindenki figyelmét, hogy az egy tévedés, hogy csak pártpolitikus kerülhet be egy kormányba! Tudom, hogy Antall kormánya sok hibát követett el, de ő még tudott pártján kívülről is kormánytagokat választani! Ez fontosabb kérdés, mint elsőre tűnik. Nem azért elsősorban, mert így szélesebb a paletta, nagyobb a merítés (pártpolitikus is lehet jó szakember), hanem mert így nem elvtelen alku eredménye egy-egy kormánytag. Lamperth-Draskovics! Vajon mit tudnak ezek? Biztos nem azért ülnek ott a sokadik bársonyszékben, mert akkora polihisztorok...
Kruger Papa · kruger.blog.hu 2008.03.03. 09:01:53

Te ezt most vetted észre? :D 2002-ben a választások megnyerésében egy amerikai kampánytanácsadó stáb segített az MSZP-nek :D v.hogy itt Magyarlandban a politikai elit a tengerentúlról mindent ami szar gyorsan áthúz lásd. Mónika, Balázs Show meg Romantic Channel ... minden más ami értelmes éves csúszásokkal vagy soha nem jön el ...
"Tóta blogolókat a hatalomba!"

Ha egy mód van rá, engemet tessék kihagyni, mert diktátorni egyedül szeretek, ráadásul sötét sarkokba bújkálva, hogy ne vegyenek észre. Hogy egyik demokratikus pártunk meg lúzerkedik, aztán lehülyézi a bírót, ahhoz sincs semmi közöm. 2010-ben majd szavazok megint. Aki meg annyira marha, hogy tudja a tutifrankót, az magára vessen!
Cartman 2008.03.03. 09:08:29

Ne mond el snekinek, de nem pártpolitika függvénye az MSZP már több pártonkívüli pénzügyminisztert is elfogyasztott ... Kóka is pártonkívüliként kezdte tudomásom szerint az SZDSZ-nél ... A Fideszben is voltak pártonkívüli arcok. Nem Ibi találná fel ezzel újra a spanyolviaszt. A forróbb poziciókba, mint pl. pénzügyminisztérium szeretnek pártonkívüli arcot betolni, mert szar esetén könnyebb tőle megszabadulni, és rálehet fogni a balhét ...
Ez jó, permanensen provokálják a blog-tulit, beadják neki az ezer forintos kérdést emeltdíjas esmesben, oszt puritánan csak a bebasz jutott el a tudatáig, nemhogy végig hallgatva az összes egyet ért-et, az otthon maradás mellett voksol,oszt az ugyanolyan nem mintha elment volna nemmelni, mert hogy úgy olcsóbb, mi? nem tudom akkor miért is nézi a south parkot, ha nincs belöle tanulság, hogy vannak a nemek, az igenek, meg a hidegek és kanada meg függesze fel kapcsolatait Dél-Jemennel.
Cartman 2008.03.03. 09:08:29
"Dávid Ibolya jó igazságügyminiszter volt."

Akkor az volt, de most szerinten nem lenne elegge eroskezu, amennyire kellene.
(Gondolok itt arra, hogy pl meg kellene korbacsoltatnia a tuntetoket..) :-]
Mellesleg a gyengecske MDF nagyon aljatszotta a lapjait, melyet ugyebar elviekben O tart kezben. Hat azok a lozungok, amiket az MDF mostanaban kikopkod magabol, komolyan, konnyet csal a szemembe.
hhh. · huba.blog.hu 2008.03.03. 07:49:06
Az EU egy rossz szót nem szólt a Déli Áramlat miatt, sőt alapvetően támogatja, mivel szüksége van mindkét vezetékre. És tudtommal az EU-tag Olaszország és Oroszország eggyütt kezdeményezte.
A Nabucco vezetéknél pedig még az sincs meg, hogy milyen gázt fog szállítani.
Carnivora 2008.03.03. 09:11:51

Antalláknál nem csak a "forróbb pozíciókba" ültettek párton kívüli arcokat. De nem ez volt a lényege a mondanivalómnak, hanem hogy
1. Nem kell ahhoz az MDF-ben 2millió szakértő, hogy Ibi össze tudjon állítani egy jó kormányt;
2. Nem jó, ha pártpolitikai alkuk eredménye egy-egy tárca betöltése. És ennek nem mond ellent az sem, ha nem párton belülről választják az illetőt.
"Hat azok a lozungok, amiket az MDF mostanaban kikopkod magabol." Például?
Carnivora bocs az indiszkrécióért, de ez te vagy?
www.stop.hu/articles/article.php?id=281685
Érdekes, engem nem hívott fel a géphang. Igaz, ami igaz,én nem is vagyok álliberális provokátor.
Héttörpe 2008.03.03. 09:44:10

Mert ez már MI. Drága játék egy ilyen, ezért csak a célcsoportra kalibrálták. Alapkövetelmény, hogy legalább egy X-et képes legyen majd berajzolni a megcélzott alany. Ezért a 60-as IQ alattiakat kizárták. Te is ezért maradtál ki...
Engem nem hívott föl senki. Ellenben kaptam e-mailt (arra is kértek, hogy olvasás után küldjem tovább az ismerőseimnek), hogy vigyázzak, mert ugyan háromféle színű szavazólap lesz, de közel sem biztos, hogy az azonos színű lapokon a kérdések meg fognak egyezni.
Ekkor kezdtem el röhögni. Ki az a marha, aki megeszi az ilyesmit? Gondolják, hogy bárki elhiszi, hogy annyiféle szavazólapot nyomtatnak, majd kémeik bevetésével és árgus szemekkel figyelik, hová melyiket kell becsempészni? Esküszöm, ez jobb, mint a múltkori láthatatlanná váló tinta. Meg olyanról sem hallott még senki rajtam kívül, hogy a szavazókörzetekben MINDEN PÁRT képviselője ott ül és lesi egymás kezét, de még a lélegzetvételét is?
Aztán rájöttem, ezek nem engem néznek hülyének. Ők maguk az elmebeteg köcsögök.
Na, hát csak nem bírta megállni. Pedig pár napja még az volt a téma, hogy Tóta W.-t nem érdekli a két párt iszapbirkózása, el sem megy szavazni, ő ennél fontosabb dolgokkal foglalkozik. Haza és haladás! A nyugdíjrendszer, az egészségügy reformja, a versenyképességünk, az oktatás jövője! Aztán fölhívja valaki, hogy mi a véleménye az 1000 forintos vizitdíjról, és azonnal megírja a felháborodását.

Na mindegy, legalább tisztán látunk. De - ha már itt vagyunk - miért ne emelnék a vizitdíjat? Hiszen a gáz árát is emelni kell. A vizitdíj egy Tóta W. által elképzelt ideális világban hány forint? 300?

"Pitiáner hülyékkel a nyergében újra ugat a vizsla." - Ezt csak én nem értem? Hogy kerül nyereg a vizslára? A vizslát pórázon vezetik és nem a hátára ülnek.
Tóta W. Árpád · www.worluk.hu/ 2008.03.02. 19:55:52

"tehát "igen" - eltörlés.
ez lehet, h gondot fog okozni a szavazáson is :)"

Fog! Sok a hülye. Ezért jobb, ha az MSZP fanok inkább otthon maradnak, akkor még véletlenül sem tudnak igennel szavazni.

A közvéleménykutató "céget" nem lehet valahogy lenyomozni?
Nyilván a hívó kiderítéséhez kell egy komoly, géppel írott névtelen feljelentés (rémhírterjesztés miatt? vagy hasonló), amit megtehetne pl: Ne félj, hozzátéve, hogy ő bizony az MSZP-re gyanakszik.

Így mindenki megnyugodhatna. (látszólag, mert úgysem tenné)
Ez is egy jelenség, amire a Nép magyarországon még rácsodálkozik.
Legközelebb majd kevésbé teszi.


Ne félj

"kinek az érdeke a botrány"

Mindkét tábornak jó a balhé, de a Fidesznek ez a konkrét eset szerintem többet használ!
Az MSZP ugyanis nem fog tudni sikeresen magyarázkodni az 1000 Ft-os vizitdíj felvetésével kapcsolatban, mert az emberek már nem nagyon hisznek a Pártnak. Hiába feltételezi azt akár _mindenki_ (esetleg ez még ki is derülne!), hogy a Fidesz gecisége volt, a nagyobb összegű vizitdíj alternatívája ennél ijesztőbb, emlékezzünk vissza a GYF-OV nem lesz gyógyszerfelírási díj esetre. Ott a Fidesz biztos forrásból jósolt, csak OV szegény rosszul játszott ki az adut.
Joggal gondolhatja tehát a figyelmes szavazó, hogy a Fidesz már megint elcsent valami bizalmas info-t, amit az MSZP szokása szerint tagad.
A felvetésed akkor lenne (valamennyire) értelmes, ha az MSZP szavahihetősége nem lenne a béka segge alatt.
Most egyértelműen a Fidszet segíti.
Történelem ide vagy oda, érdekes, hogy ezt nem látod...

Ezeknél a cirkuszi mutatványoknál egyébként sajnos rosszabb hír, hogy eléggé megugrottak a magyar állampapírhozamok, de reméljük csak átmeneti pánikhangulat... Néha szokott ilyet.
Héttörpe 2008.03.03. 11:42:02

Nem. Bizonyos IQ fölött is szűr a rendszer. Ilyen primitív propagandát nem lehet ám akárkinek elsütni.

Egyébként sincs telefonom. Telepatikus úton kommunikálok. Kivétel ez a blog. Ezt a hagyományos úton bonyolítom. Blogolás közben fejlesztem a hangfelismerő rendszeremet. Az is MI.
Cartman 2008.03.03. 09:29:27

Budapest levegojenek tisztasaga? kb...
Ennyi? Erre telik manapsag? Mert politozalni nem nagyon latom oket.
index.hu/politika/belfold/rommoney03/

"Megkapták a pénzt, aztán meg kellett esküdniük a gyerek életére, hogy odaszavaznak, ahova mondták nekik. De azért volt, aki mind a két oldaltól elfogadta az ezreseket."

A gyerek életének ilyenkor annyi.
Nincs ebben semmi új. 2006-ban is jött a géphang a választás idején, hogy mennyibe fog kerülni egy vakbélműtét, ha a szocik nyernek. Most meg ez.
Amúgy meg lehet, hogy mindkettő igaznak fog bizonyulni idővel...
"Megkapták a pénzt, aztán meg kellett esküdniük a gyerek életére, hogy odaszavaznak, ahova mondták nekik. De azért volt, aki mind a két oldaltól elfogadta az ezreseket."

Na igen, ezért kellene a cenzus. Persze nincs realitása.
Amíg a síkhülyék döntik el a választásokat, népszavazásokat, addig nem várhatunk más kampányt. Sem azt, hogy nem lesznek akár szó szerint megvásárolt szavazatok is (nem szó szerint meg nyugodtan ideszámítható az MSZP 2002-es 19eFt-os nyugdíjcsekkje is pl.)
Mióta az ingyensört megpuccsolta az AB.,
nem érdekel ez a szavazósdi.
Az örökéletről nem is beszélve.
Karesz

Az árapályból több kisebb project is működik, csak nagyon drága felépíteni, és eleve csak kevés helyszín alkalmas.
7ts

"A felvetésed akkor lenne (valamennyire) értelmes, ha az MSZP szavahihetősége nem lenne a béka segge alatt."

Csak ha Tóta W. és az itt hozzászólókat olvasod, akkor nem úgy tünik, mintha az MSZP szavahihetőség a béke segge alatt lenne.

A felvetésed akkor lenne (valamennyire) értelmes, ha az MSZP a választók 100%-át célozná meg a botránnyal, de számára elég, ha a saját híveit erősíti és mozgósítja. Hisz a vereség nagyságának a csökkentése lehet a reális célja. Erre meg ez a botrány alkalmas.
Szavaztam, és amit láttam részeredményként, az kurvára nem az, ami lenni fog. Innetől kezdve ez a dolog alkalmas arra, hogy a blog hamis függetlenségi mitoszát leleplezze. Öngól volt feltenni Árpi. Nem?

Üdv.
Ne félj

""A felvetésed akkor lenne (valamennyire) értelmes, ha az MSZP szavahihetősége nem lenne a béka segge alatt."

Csak ha Tóta W. és az itt hozzászólókat olvasod, akkor nem úgy tünik, mintha az MSZP szavahihetőség a béke segge alatt lenne."

Én inkább a tágabb mintát használó közvéleménykutatásokat venném alapul, mert népszavazni nem csak mi fogunk. Nyilván ezt a blogot már valamennyire tájékozott emberek olvassák, akik többet adnak az ész érvekre, ezért az MSZP elfogadottsága is nagyobb.

"A felvetésed akkor lenne (valamennyire) értelmes, ha az MSZP a választók 100%-át célozná meg a botránnyal, de számára elég, ha a saját híveit erősíti és mozgósítja."

Egy ilyen 1000 Ft-os rémhír túl nagy riadalmat keltene még a panelproliban is. Ugyanis mi van ha igaz? Gondolja - jogosan. Hiszen hiába bízott az MSZP-ben, mégiscsak lett valahogy gyógyszerfelírási-vizitdíj.
Az MSZP-nek ez a stratégia egyszerűen nem éri meg. Sokat visz, keveset hoz.
7ts

Ha hagyja a Fideszt simán 1000 forintozni, a riadalom akkor teljes lehet.

Ha az 1000 forintott - hamis közvélemény kutatást és a vizsla-ügyet összekapcsolja, tompíthatja híveiben a bizonytalanságot (ha van egyáltalán).

Mszp, legrosszabb lehetősege azt mondani: "Nem lesz vizitdíj-emelés!" A Fidesz ugyanis ezt akarja Gyurcsány szájából hallani.
"Mszp, legrosszabb lehetősege azt mondani: "Nem lesz vizitdíj-emelés!" A Fidesz ugyanis ezt akarja Gyurcsány szájából hallani."

Ja. Tehát sehogy nem fog ebből győztesen kikeveredni, ha azt mondja nem lesz, akkor az a baj, ha meg azt mondja lesz, akkor az a baj, de mégis azt feltételezzük, hogy az MSZP ezt a furfangot találta ki?
Érdekes stratégia, csak nem túl valószínű, hogy épeszű ember ezt játsza.
(Most jöhet az a vonal, hogy GYF nem épeszű.)
7ts

Azért próbálj korrekt módon vitatkozni, az érveimből ne kedved szerint vállogas és kommentálj. Tudod úriember:

Nos hát amit kihagytál:
"Ha az 1000 forintott - hamis közvélemény kutatást és a vizsla-ügyet összekapcsolja, tompíthatja híveiben a bizonytalanságot (ha van egyáltalán)."

Amúgy meg örültem, hogy igyekszel értelmezni a szövegeimet.
Ne félj

"Ha az 1000 forintott - hamis közvélemény kutatást és a vizsla-ügyet összekapcsolja, tompíthatja híveiben a bizonytalanságot (ha van egyáltalán)."

Na ezzel a logikával a Fidesz még akkor sem lehetne bűnös, ha ő volt...
Hogy fog ez kiderülni?
Miután a magyar vizsla-1000Ft összekötés elhangzik a médiában, nem kéne lépnie a Fidesznek hitelrontás miatt?
Ekkor valahogy lenyomoznák a céget, kiderülne, hogy Kovács pistike MSZP-SZDSZ hívő vonaláról jött és a Fidesz ezzel megcsinálhatja végre a szerencséjét.
Ne félj

A vizslát egyébként a szocik csinálták?
7ts

ez az utolsó két hsz részedről fájt...
Ne félj

Kicsit értelmetlen a zagyvaság amiben élsz, így ne csodálkozz, ha néha fájdalmat okoz.
7ts

Hogy én miben élek azt te nem valószínű hogy tudod, az ilyen színvonalú megállapításodat pillanatnyi önértekelési zavarodnak tudom be.
Ne félj

"Hogy én miben élek azt te nem valószínű hogy tudod"

Természetesen nem tudjuk, de a jelek egy totálisan félreértett világról árulkodnak.
7ts


"Természetesen nem tudjuk,"

többen vagy?

És meg szoktátok beszélni magadban, zavaros és logikátlan néhol inkorrekt vita technikával, hogy a jelek miről árulkodnak?
Ne félj

"többen vagy?"

Igen, többen vagyunk. Bár ezt a beszélgetést - amiben például azt fejtegetjük hogy mennyire vagy hibbant, már nem a blog nyilvánosságán keresztül folytatjuk. Ebből sajnos kimaradsz. Szar ügy.
Árpád!

A fidesz abból indul ki, hogy éppeszű ember nem dől be a szíjjártós baromkodásnak, de van annyi hülye ebben az országban, hogy választást lehet velük nyerni, ha tantraként ismételgetik nekik a nnapi adag ökörséget.
Ilyen ez az 1000 forintos vizit-díj.
Mert ugye a 300 forintból nem jön ki a leglepukkantabb kültelki talponállóban sem a sör a denatur vodesszel, míg egy rugóból lehet illuminálódni rendesen.

Hasonlatos a gázáremeléssel történő hazugságmegfizettetés mantra is. Véletlenül sem a ruszkik tették rá a magasabb árcédulát a gázvezetékre.
A Szíjártó meg kiáll a mikrofon elé, azt benyögi, hogy azért drágult a gáz, mert az ÁFA mellett a hazugság árát is beleépítették.
7ts

"Bár ezt a beszélgetést - amiben például azt fejtegetjük hogy mennyire vagy hibbant, már nem a blog nyilvánosságán keresztül folytatjuk."

Őszintén örülök, ha jól érzitek egymásközt magatokat. Biztos hasonlóan gondolkodtok.
Erősítsétek egymást lélekben és gondolatban.
Ne félj

Lélekben és gondolatban hogy kell erősíteni? Ez ilyen szektás tréningre emlékeztet, vagy ilyen bibliai szarságra.
Végül is ugyanaz.
Te egyébként honnan szopod ezt a rengeteg marhaságot? Könyvekből?
7ts


"Te egyébként honnan szopod ezt a rengeteg marhaságot? Könyvekből?"

Igen. Egy korai "szekta" propaganda kiadványából olvastam:
"Gyümölcséről ismerni meg a fát."
7ts

A részvét aranyos dolog tőled, de mint ígérted, nem akarod ezt inkább csak a társaságoddal megbeszélni?

Ne félj

"A részvét aranyos dolog tőled, de mint ígérted, nem akarod ezt inkább csak a társaságoddal megbeszélni?"

Ez már régen megtörtént.
Tegnap, miután elolvastam zseniális felvetetéseidből a legszebbik gyöngyöt (azt, hogy az MSZP magát szivatja az "1000 Ft-os vizitdíjat közvéleménykutató" telefonhívásokkal, mert a vizslával összekötve a balhét így akar szavazatokat szerezni), egy népesebb asztaltársasággal ebédeltem. Ebből 2 db Indiából jött el hozzánk egy multinacionális cserkészprogram keretében. Nehezen, de azért felfogták miről van szó, azt mondják ismerik a jelenséget, de ilyen veszélyes csavarról azért álmodni sem mernek - máris gazdagabban térhetnek haza, hála neked. Egy kollegám szintén olvassa a blogot. Kijelenthetjük: Osztatlan sikert arattál az elmélettel...Megnevettettél minket.
Szóval a részvétet fogadd több embertől, így talán jobban enyhíti mindennapos görcseidet! Ne feledkezz meg a márc 9.-i népszavazásról sem, tiltakozz a demokráciát szétverő csőcselék ellen 'NEM' szavazattal! (NEM, ebből nem kérünk!, jegyezd meg: NEM) Írd is fel a szavazólapra! (mondj NEMet a szocialista politikára!)
ebben a témában egy másik post a rózsaszínszemüveg blogról.

részlet:

Lassan írom, hogy biztos, hogy megértsem: (meg igazából élvezkedni is akarok még kicsit, mert annyira szép)
.
.

"Sajtóértesülések szerint a népszavazást követően a kormány 1000 forintra akarja emelni a vizítdíjat. Ön egyet ért ezzel??? Ha nem ért egyet, akkor nyomja meg a 0-s gombot, ha egyetért, akkor nyomja meg az 1-est..."

Valami noname közvéleménykutató cég nevében kérdezte ezt tőlem egy bársonyos férfihang.

Ennek a kérdésnek őszintén, önfeledten tudok örülni. Annyira jó, hogy megerősítik az önképemet. Útkereső, bizonytalan lépteimet feledve ilyenkor büszkén tudok a tükörbe nézni és elégedetten belemosolyogni a saját képembe, hogyaszondom:

Bazmeg! Nem vagyok hüje! De kibaszott jó nekem! Értem? NEM VAGYOK HÜLYE! Sőt, okos vagyok! Sajtóértesülések szerint tudok állítmányt keresni egy mellékmondatban, amivel aztán tudok egyetérteni, vagy nem, és aztán mögé tudok látni az egésznek és mosolyogni a parasztvakítók leleményén. Nem direkt sms, nem, az még nyílt sisak. Így kell ezt inkább: sunyin hátulról. Hátha beakad.

És, hogy mi erősít meg abban a hitemben, hogy nem vagyok hülyeválasztó polgár? Az, hogy rájöttem:

Ezek már nem is hozzám beszélnek. Tudják, hogy akinek agya van, ahhoz nem tudnak elérni.

Szakmai vita? Pfuj. Hazugokkal nem lehet vitázni. Különben is, mi van ha más véleménye van, mint nekem. Az azért ijjesztő...

Párbeszéd? Ahhoz kéne egy pár. Meg a beszédkészség, mint minimum követelmény - a beszéd és készség szavak külön-külön és együttesen mért összes jelentésével.

Észérvek? Ahhoz kéne ész, meg érvek. Valamint lásd fentebb a párbeszéd címszó alatt.

Szóval maradt a hecc-, bulvár-, ideológiai- kampány.

A hülyéknek. Nekik.

Szerintem mindez tök felesleges, mert ők meg már rég meg vannak. Ott csüggnek a nagy nemzetmentő csecsén. Ha a csecs szó még egyáltalán politikailag korrekt ebben a mai világban. Polgári körökben.

És nekem? Akinek agya is van? Hozzám mikor szólnak?

Kicsi félelmem, hogy soha.

Elég sok hülyeválasztó polgár van, minek a többire pazarolni a lét.

Március 9 számomra egy kérdésre fog választ adni: Hány hülyeválasztó van az országban. És ha most lennének a választások (na nem ez, hanem a másik), akkor a hülyeválasztók tényleg hülyét választanának-e.

ui.:

Vannak az okosok is. Tőlük elnézést. Komolyan. Nem akarok én bántani senkit. Ez a post nem róluk szól. Róluk majd egy másik, óvó jellegű tanítás a korpáról meg a disznóról, meg a búzáról meg az ocsúról. Utóbbi szó összes jelentésével. lásd fentebb.
B+ rózsaszínes, én még ekkora idiotizmust rég nem láttam itt! Báááá

Figyelj! Törvényes a közv. kutatás? Igen, akkor mi a baj? Nem, akkor tégy feljelentést! Viszont Fletó átkúrással került hatalomra, azzal semmi baj? A választó okos, ha Fletotista, és hülye, ha meg keressztbe tesz a te imádottadnak egy törvényes választással. Tisztára baromságokat hordtál itt össze, de ez a csúcs:

"Március 9 számomra egy kérdésre fog választ adni: Hány hülyeválasztó van az országban."

Hát b+ közlöm, h kismillió libsi elmegy nemmel szavazni, és a szadesz is erre bíztat, és minden olyan kötsög, aki egy törvényes választásra elmenő polgárt hülyéz, az egy antidemokrata fasz, egy vérkomcsi köcsög. Hát kapja be az ilyen? Te ilyen vagy? Ha igen, vedd magadra. Foggalmad sincs demokráciáról? Csak osztod itt a farizeusi észt. Támogatsz egy hótt hazug választáson "győztes" seggfejet, ami ugyebár nem zavar. Ugye az sem zavart, h Veres nem akarta megzavarni a választásokat a hiányadatok közlésével, meg hogy nem lesz vizitdíj, meg hogy nem lesz tandíj. B+, aki Fletót megválasztotta az ugye nem hülye, mi?
De még egyszer: te itt öngólt löttél kishaver, mert az elvtársaid közül egy csomóan elmennek, és betolják a NEM-et, és jobb lenne, ha a nyírségi csalásokkal is foglalkoznál, bár tudom, h a komcsiknak nem erőssége a pártatlanság.

Én még ilyen idétlen, hülye hsz-t nem láttam....
Érdekes az is, hogy a kisebbik kormánypárt tolja a legtöbb reklámot - van pééééz bűven - és az is érdekes, hogy még mindig ott járnak, hogy a vizitdij eltörli a hálapénzt! Mindezt egy vagyonból reklámozzák! Gratula.
"A tandíj ráadásul azért is közgazdaságilag megalapozott, mert a felsőoktatásban szerzett diplomával szerzett egyéni jövedelem meghaladja a diploma társadalmi hasznát."

:)
Azt hiszem ez a közgazdaságtanra ugy cakk pakk igaz.
A ráköltött pénz túl sok a társadalmi hasznához képest.
Malacka 69, lécci. figyu mán.
ha leveszed a csövet a szemedről, ami a látómeződet szűkíti, akkor talán megvilágosodsz.
Nem írtam a népszavazásról, mint illegitim cswökevényéről a demokráciának.
Nincsenek elvtársaim.
Nem hülyék a választók, hanem akiket választanak, azok a hülyék. Tudod: hülyeválasztó NEMEGYENLŐ hülye választó.

A kommentem valami olyasmit szeretett volna a saját szerény eszközeivel megfogalmazni, hogy elutasítok mindenféle manipulatív, érzelmekre ható sunyi kampányolást és elvárom, hogy a gondolkodni tudó polgárokhoz is szóljon néha az ellenzéki kommunikáció. Mert ami hozzám elér, az alapján nem fogom őket megszeretni.
Hogy te mégis szereted őket, ez nem baj. Ha te elfogadod ezt a fajta telefonos közvéleménykutatást, az sem baj. És ha te ettől az én szememben a hülyeválasztók közé tartozol az sem baj. Úgyhogy téged se zavarjon.
tisztelettel. rózsaszínes
Mondjuk az miért van, ha az Index publicisztái szerint ez a népszavazás nem erről a három kérdésről szól (valóban nem), akkor mér írják ki a főoldalra kani nagy betűkkel, hogy "Önök nem akarnak vizitdíjat"?
Ez sima pártpreferencia? Az. Akkor aszerint is kéne, nem?
jobban örülnél az "önök nem akarnak orbán-kormányt" főcímnek?

egyébként meg tényműfajban nemigen tehetünk mást, mint h a szó szerinti értelemhez igazodunk. a szimbolikát elmondják az elemzők és a publik.
Nem örülnék jobban, csak a cím hitelesebb lenne. :))

Amúgy meg igazad van.
süti beállítások módosítása