W

w.blog.hu

Tóta W. Árpád kommentál, szemtelenkedik, valamint permanens fogadóórát tart.
Régi cikkarchívum



Kommentelés - házirend

Wblog @ Facebook

Engedjétek hozzám

Kis heti hírlap 4-10 éveseknek.


Foglalod a kurvanyádat

A mozdonyhorgony
Úgy remélte, ezzel bekerül a Rekordok Könyvébe. De legalább a Jackassbe.

Elnöki pornó
Nagy baj, ha az elnök ribanc.

Nem jó a nemzetnek egyedül
Szuverén ország is lehet borzalmas hely.

Szent szar
A húsvéti alkotmány: szentséggyalázás.

A pedofilok védőszentje
A deviancia fincsi, de csak ha papok csinálják.

A gólkirály beszéde
Angela, te náci ribanc!

Győz a szittya förgeteg
Kuss, mi így szállunk le a bicikliről.

Együtt sikerülni fog
Bizonyítsuk gyalázkodással, hogy Magyarország szabad!

Kompország vitorlát bont
A finom kritikát meg lehet állítani, a brutálisat nem.

Foglalod a kurvanyádat
Nem ti vagytok a nemzet, sem a nemzeti oldal.

Utolsó kommentek

  • Brown094: Ha pénzt vesztett egy átverés miatt, vagy megadta adatait egy csalónak, akkor is visszakaphatja el... (2021.10.21. 23:05) Tribuszerné visszanéz
  • szódabár: Hát te sem vagy a tolerancia bajnoka. Hehehe. Felőlem mindenki azt csinál amit akar, nálunk a menó... (2020.12.26. 11:50) Isten fasza
  • Tahó Sandokan: Közben elkészült, bitangfinom. (2020.11.09. 15:20) Ajándék erős gyomorhoz
  • Tahó Sandokan: Nem számítottál kommentre, ugye Worluk? Tegnap jutottunk hozzá ehhez a szürke gombához (egy gombá... (2020.11.09. 14:43) Ajándék erős gyomorhoz
  • Reactor: Bírom az ilyen mérhetetlenül idióta hozzáállást...a falu élhetetlen közösség, mert ott nincs TESZK... (2020.06.26. 14:47) Vackor néni busza
  • Utolsó 20

Debilek és gyíkok

2007.10.31. 09:00 Tóta W. Árpád

Nem, a gyűlölettörvény miatt nem szakítom meg az üzemszünetet. Nem is kell, mert szerencsére megírtam már előre, amit valaha akartam. Itt ni.

De kivonatolom ide a vonatkozó lényeget, kedves idióta kormánypártok. Különös tekintettel a végvonaglásában saját buta fejét felfaló SZDSZ-re, a magyar liberális pártra. Most már minden mindegy, mi? Lássuk Uramisten, mire megyünk ketten! Szabadság, itten hordozák... csak aztán elkutyultuk valahova. Utánunk a dömdödöm.

Tiltsuk be a zsidózást? Az antiszemita buta, de mániákus, ezért kitartó. Már most átkapcsol kajmánozásra, kazározásra, kilincsorrúzásra, judeolibsizésre, ha kell. Bibliát, Talmud-hamisítványt, Cion bölcseit, sőt vérvádat ragad, mert neki muszáj közölnie a nagyvilággal, mennyire hülye. Fel fogja találni magát. És akkor? György Péter lesz a bírósági szakértő? Esztéták elemzik, hogy a szövegben hüllőt jelent a kajmán, vagy zsidót?

(...)

Aki zsidózik, az hülye. De nem minden hülye zsidózik. Van olyan, aki épp küzd ellene. Hülyén.


Címkék: lapszemle mszp szdsz hülyemagyar

710 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://w.blog.hu/api/trackback/id/tr34213843

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: GayBears Blog 2007.10.31. 11:41:20

Se Fasiszta, se Buzi, KUSS!Ma olvastam az egyik vezető meleg portálon az "Óvatosan a buzizással" című cikket, mely a Ptk. módosításáról szól, amit nagy örömmel fogadott a cikk írója. (Lehet hogy sokat buzizzák...!?)"A Polgári törvénykönyv g…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kisa ! Hozzáteszem, hogy én sem vagyok gyűlésekre járó, akkor épp az én városomban tartották, elmentem, és nem bántam meg. Annak meg kurvára örülj, hogy nem vagy rászorulva senki segítségére, nyilván megoldod a saját életedet,
gondolom, nem vagy pl. munkanélküli, 50-es csóró / inkább egy 30-as jólmenő jogász ? / épp ezért tán nem kéne pökhendien lenézni azokat, akiknek ma már nincs más esélyük, csak bízni egy másik erőben ! Hozzáteszem, én sem az utóbbi kategória vagyok, mégis megértőn, empathiával közelítek ezen emberek érzéseihez...
"Ezzel az akciós IQ-val egy vidéki tahó gimnáziumból felvételi nélkül vettek fel az ELTÉ-re. Találd ki, hogy miért! "

Nem tudom, de eddig sem volt jó véleményem a felvételi rendszerről. Másrészt vehetted is, a mai világban minden elképzelhető. Végül is nem rólad lenne szó, sokkal inkább szerencsétlen tanítványaidról. A magyar jövőröl, hogy próbáljam a problémát interpretálni. Te csak pszichopatológiai szempontból érdekelsz.
Tudod, hölgyválasz, szerintem az, hogy valaki kimegy egy akárhány ezres tömegbe politikusnak csápolni, azt jelenti, hogy az illetőben túlteng a csordaszellem, szervilis, szüksége van valamiféle szellemi vezetőre ahhoz, hogy el tudjon igazodni a világban, szüksége van valakire, aki megmondja neki a tutit. Pláne esőben...
Én többnyire röhögni szoktam a politikusok beszédein, a tarlósén meg aludni - úgyhogy csak a félresikerült viccre kaptam föl a fejem, amiben teljesen fölösleges és értelmetlen volt zsidó neveket emlegetni, megtette volna a Kovács23 béla meg kis146 józsi...
kisa, ez kissé alpári, nívótlan volt...
Kisa
Nézz utána, ki volt 1982-ben a 4. az Irinyi János Kémiaverseny országos döntőjében (Győr), majd 1984-ben nézd végig az OKTV 1-10 helyezettek névsorát (szintén kémia) Megtalálod ki az, akire mindkettő stimmel. Na csak ennyit szerényen IQ bajnok
****
Amúgy meg a jelenleg Gyurcsányt még Kövér László is megelőzi népszerűségi indexben, és te igen gyenge: ha 1% van valahol, az nem azt jelenti, hogy nincs még további 30-40%, aki alig várja, hogy megnézze, meghallgassa a tv-ben a vezért. Én a te vezéredet is meghallgattam.... Hát se füle, se farka, se sava, se borsa... Ő a tied, én meg örülök, hogy ő a vezéretek, mert könnyű lesz legyőzni titeket vele az élen...
Hacsatúrás
Gyerünk, elemezz! Érdeklődve figyellek, én is szeretem a pszichológiát. Hallgatlak. Akarsz rólam beszélni?:)
Hölgyválasz: voltam regisztrált munkanélküli. Elvégeztem egy tanfolyamot, és most nem vagyok munkanélküli - ilyen egyszerű. A központban piedesztálon hordoztak, hogy végre valaki, aki tanulni akar! Merthogy indítják a sok a tanfolyamot, és nem tudják betölteni, mert tanulni, az bizony a többségnek büdös, csak a segély a gyereide!

50-es még nem vagyok, 30-as már nem.
Ha visszaolvasgatsz esetleg régebbi blogoakt, akkor tudni fogod, hogy nem nézem le pökkhendien azokat, akik ... (pl. a "Milyen málác") De igenis büszke vagyok arra, amit elértem!
hacsatúrján
Az én szerencsétlen tanítványaim szájából néha ilyenek csúsznak ki: "tök jó lehet a tanárúr gyerekének", vagy véletelenül letegez, mert annyira közvetlen és jó a viszony, de nem akrom fényezni magam, még a végén elvakítalak. Különben is csak az tart a pályán, hogy rengeteg szeretet kapok a tanítványaimtól, így belefér az, hogy itt meg ömlik a gyűlölet. Az átlag még így is rendben. Kösz, megvagyok
Malacka, látod, látod, ilyen vagy: hol dicsértem én egyszer is a gyurcsányt? Az,hogy nem szeretem a zorbánt, semmiképp nem jelenti azt, hogy a gyurcsányt meg igen. Ezt csak te (vagyis a tendenciát tekintve TI) hiszed/hiszitek! Miért gondolod, hogy KELL szeretni egy politikust, és hogy nélkülük nincs élet?
Kémiát tanítasz: ez jó, ott azért talán kevesebbszer kerülnek elő filozófiai és etikai kérdések.
kisa, könyörgöm ! Mi a fenén csodálkozol ? A létbizonytalanságba sodort emberek pszihéje is labilissá válik, hát ezt olyan nehéz belátni ?! És miért baj, ha támaszt, -nota bene !- vezetőt keresnek reményükhöz? Neked könnyű röhögni, nyilván amire céloztam az előbb, a jó állás, kényelmes otthon fölényéből... Vagy cáfolj meg ! Merd mondani, hogy egy kisfizetésű, albérletben tengődő vagy 2 gyerekkel...És úrinő voltam, mert a többszázezer munkanélkülihez még oda se soroltalak !Épp olyan szenvtelenül gondolkozol emberekről,emberi sorsokról, mint a kúrmány...
Alpári, nívótlan, tényleg, de ezek szerint a tartalmát tekintve igaz...
Az ELTE egy szar egyetem. Ráadásul malacka valószínűleg bölcsész. OKTV-t egy hetes készüléssel meg lehet nyerni. Én már csak tudom.
holgyvalasz:

"A létbizonytalanságba sodort emberek pszihéje is labilissá válik, hát ezt olyan nehéz belátni ?!"

pusztuljanak
kisa. Rohadtul lassú a gépem, interferálódnak írásaink, ammán biztos. Igaz, hülye vagyok, be fogom másolni a Tieidet, csak hogy tudd, mire mondok, mit.
B@sszameg, hölgyválasz, éltem a létbizonytalanságban, évekig! Tudom, hogy mit jelent, amikor a kölkeidnek azt kell mondanod, hogy nincs pénz túrórudira! Évekig otthon varrt ruhákban jártak, lepedőből volt a lányom piros szoknyája, meg kilós méterárukból a fiam nadrágja, törzsvevők voltunk egy csomó turkálóban, hát tudom, mit beszélek, a rohadt életbe. Nem kell pszichésen megzavarodni, és nem kell ezt mondani, hogy nem tanulok. VAN munka, de amikor azt mondják, hogy annyiért nem mennek el, inkább ácsingóznak a segélyért, akkor miről beszélünk?Igen, vannak tényleg nagyon nyomorultak, de hoppá: nem ők isszák a vezér szavait! Nem őket látni a 100 ezres tömegben! Gondolom, ez azért felűnt, hogy jól öltözött, jól szituált nénik meg bácsik meg egyetemista kinézetű fiatalok járnak zömmel ilyen dzsemborikra, hát ne mondd, hogy ők pszichésen szétestek! Vagy igen?
Malacka, a marha nagy iq-ddal miért lettél tanár? OTDK-ra már nem futotta belőle?
Tedd azt, felőlem akár emailban is elküldhetet, mert tényleg sz@r a motor, de soha nem voltam érzéketlen, sőt!
Kisa
Vannak történelmi pillanatok, amikor le kell tenni a garast. 2006. szept. 18. ilyen nap volt. Én addig nem aktivizálódtam, de akkor beindultam. Olyan pont az az újkeletű demokráciában, ahová vissza kell még térni, vissza kell még hozni az előtte lévő állapotot. Az nem lehet, hogy legitim dolog legyen választást nyerni úgy, hogy meghamisítom az adatokat, az ellenkezőjét mondom annak, mint amire készülök, törvényt hozok adócsökkentésre, miközben tudom, hogy az ellenkezőjét akarom, a választás előtt két nappal szemébe hazudom a riválisnak, hogy "itt senki nem akar gyógyszerfelírási díjat bevezetni", stb.... Ez egy olyan pillanat, amikor, ha nem is vagyok Orbán fan, de be kellett látnom, hogy igaza volt a két választás között, és jelenleg nincs más, aki eltakarítsa ezt a szemetet, amit Gyurcsány-Kóka-Veres-Molnár-Bajnai milliárdos csoport összekotort ide a mi szeretett hazánkba. Irtóra el lett cseszve már a rendszerváltás is, de 2006-szept 18 óta megszűnt minden, ami még erősíthetné a demokráciába vetett hitet
lynx
(1)Nem bölcsész!
(2)Egy hetes készüléssel egy diliosztályra való beutalást lehet megnyerni legfeljebb
(3) Az ELTE, amikor én jártam (1985-1990) a legjobb volt, a legjobb!
(4) 1984-ben azt hittem, hogy tanárnak lenni szép hivatás.... Ma ezt pont ugyanígy gondolom. Nem csak pénz van a világon...
(5) Nem fontos az IQ, szinte alig, legalábbis egy szint felett. Sokkal fontosabb az EQ. Kérdezz meg bárkit, aki már visszajött a klinikai halálból. Az egész választási kampány sem az IQ-ra épít, hanem mindenkit az EQ-jánál akar magával rántani. Senki nem olvas programokat, szinte senki nem elemez makró és mikro gazdasági mutatókat, csak megy, aztán beikszeli a lapon a legszimpibbet. Ez van
Kisa és Hölgyválasz, érdekes, amiről vitáztok. Új szempontot hoznék, és ez a hagyomány (történelmi). Konkrétan, mindenki belenő valamilyen hagyományba, hogy kik a felelősök, ha rossz az élet, kikre kell haragudni. Vagy átveszi mások ilyen irányú - nagy múltra visszatekintő - vádaskodásait. Aztán kérdés, hogy szembe tud-e fordulni ezekkel a hagyományokkal, vagy bennük ragad, továbbadja. Mindenféle populizmus épít ezekre a harag-hagyományokra, sőt, szítani is képes őket.
Kisa
Mondj már egy olyan intézkedést Gyurcsány elmúlt 3,5 évéből, amivel személyesen a te életedet jobbá tette, és akkor én mindegyikre mondok hármat, amivel az enyémet rosszabbá
Amiről az előbb írtam, olyan mély problémának tartom, hogy a "gyűlöletbeszéd-törvény" csak a felszínét vakargatja.
kisa 2007.11.06. 17:12:47
B@sszameg, hölgyválasz, éltem a létbizonytalanságban, évekig!

Oké, örülök, hogy önerőből sikerült kilábalnod ! Tetted ezt 30egynéhány évesen, mindegy, ez becsülendő ! De próbáld csak elképzelni azt a jelentős tömeget, / a Ratkó-korszak 50-eseit ! / akik mostanság lettek kirugdosva, hova a picsába menjenek el átképezni, vagy továbbképezni magukat ?! S ha netán meg is tehetnék, ugyan hová helyezkednének el utána, tán mki menjen az építőiparba, ami még leginkább felszívhatja ezt a réteget ? Abban igazad van, hogy a gyűléseken a hallgatóság egy részét nem a " tényleg nyomorultak " teszik ki, de tudod, én ezt nevezem a magam részéről szolidaritásnak !
Nem érdekel az EQ, kifejezetten riszt a hatásvadászat. Ha úgy tetszik, érzéketlen vagyok, mert a szegény hajléktalan csöveseket deportálnám.

Szeged Horthy óta mindig is jobb volt. Az ELTE el van kurvulva.
lynx 2007.11.06. 17:11:39
holgyvalasz:

"A létbizonytalanságba sodort emberek pszihéje is labilissá válik, hát ezt olyan nehéz belátni ?!"

pusztuljanak

Gratula ehhez a mélységhez!
Malacka
Az én kémiatanárom szerint az ember két vödör pisi+egy vödör kaki.
Egy helyen végeztetek?
malacka 16:46

miért nem mondok én semmit? Csak az a valami, hogy "éljen XY"? Illetve leginkább csak az "éljen Orbán"?

Az pedig, hogy Dávid nem népszerű két dolog miatt nem érdekel:

1. Én nem Ő vagyok, ezzel Ő foglalkozzon.
2. A véleményem akkor is az enyém, ha nem népszerű. Elég sokan vannak, akiknek a véleménye aszerint változik, hoyg népszerű-e az éppen (és még nagy OV-ra is tudnék példát hozni!)

lynx
Az eddig tőled olvasottak elvették a kedvem attól, hogy még egyszer elolvassalak, és reagáljak. Legyen szép napod! Pááá
invisible
A te tanárod tévedett, mert egy vödör pisi+ két vödör kaki! Biztos ő JATE-s volt:)
szucsteri · szelidolajfa.blog.hu/ 2007.11.06. 15:45:54

damaszkuszi út, jelenések?
Szent Pál szabadulása a börtönből?
Szerintem a modern tudomány szorította igazán ki az Istenre "biztosan" utaló jeleket az "anyagi világ"-ból (sejtető jelek maradtak, de az értelmezésük szubjektív kérdés).
Lynx.
Neked egy hét elég egy OKTV-hez.
Ehhez a deportálós megoldáshoz mennyit kellett gondolkodnod?
Ezt egy szobafestő és egy villanyszerelő eszével már rég kitalálták.
Gyere elő valami jobbal.
Az lenne az észmunka.
szucsteri ! Lehet, hogy igazad van, már ami a hagyományokat illeti, én hagyományosan ellenérző vagyok a
a bal o. és azok vezetőivel szemben. Nem akarok lenyúlni most családi gyökerekhez, de jó oka van annak, hogy nem bíztam és bízok máig sem bennük !
totya87
Mondtam én, hogy éljen Orbán? Nem, nem és nem! De végtelenül drukkolok neki és a Fidesznek, mint az egyetlen lehetséges erőnek, hogy eltakarítsa ezt a szemetet, amit fentebb említettem. Aki elfogaja Gyurcsányt legitim miniszterelnöknek (nem legálist írtam!!) az az én szememben nem demokrata, mert az az ember egy olyan határt lépett át, amit azóta sem tud megemészteni ez az ország. Figyelj, majd 3-4 év múlva hogy beszélnek erről az időszakról.
Amikor tavaly okt 23-án figyelted a híreket, a ballib oldal agyba-főbe magasztalta a rendőrséget, csőcselékezett, Révész Mártíriusz, Gergényi kitüntetés, stb... Eltelt egy év, és lám, már Kóka is visszakozik, már szoci főemberek is kiejtik a szájukon, hogy rendőri túlkapások voltak, stbbbb...
Tehát én drukkolok Orbánéknak, hogy söpörjék el ezt a szemétdombot, és ha az megvan, akkor a legnagyobb kritikai éllel fogom miszlikre szedni az összes antidemokratikus lépésüket, vagy más inkorrekt magatartásukat. Érted te ezt? Olyan ez, mintha megkérdezném tőled: kiszúrjam a szemed, vagy csak adjak egy pofont. Hát te is mindent megtennél azért, hogy a pofont kapd
Hahó, R/R!
Pálon én is gondolkodtam - ő Jézussal találkozik az úton, ám ez valamilyen formában minden igazán Jézus-hívő ember tapasztalata kellene hogy legyen.
Egyáltalán nem tartom bajnak, hogy semmiféle jelre nem támaszkodhatunk, és hogy ez kizárólag belső történet! Tul.képpen ezért (is) hálás vagyok a tudományak.
simon
Valamit elcsesztél, mert az előző beírásoddal egy platformra kerültél velem:)
"A te tanárod tévedett, mert egy vödör pisi+ két vödör kaki! Biztos ő JATE-s volt:)"

Ez amúgy pártállás kérdése, mert míg az egyik oldalon húgyagúak vannak a másik oldalt szarevők alkotják. :)
Holgyvalasz, köszi az őszinteséget. Szerintem az tök jó, ha ezt egy ember tudja magáról. Azért jó, mert odafigyelhet rá pl., hogy az a bizalmatlanság, amiről írsz (és ami nyilván csomo baloldali emberben meg a jobboldaliak fele van), ne forduljon át vad előítéletbe meg utálatba. Ilyen alapokon állva sokkal normálisabb lenne a politikai vita.
Malacka.
Demokrácia pedig addig van, amíg a választások győztesét elfogadjuk minelnöknek.
Ha az utcai tüntetések szerint fog eldőlni, hogy ki legyen, az már nem demokrácia lesz.
Egyébként, ha nem tartasz demokratának valakit, mert nem zúgolódik, hanem él békésen, szerintem nem történik semmi.
Annyi mindössze, hogy ő meg nem fog téged kellemes társaságnak tartani, és otthagy.
malacka ! Pláne mindent megtenne, hogy láthassa, kitől kapta azt a pofont !:)
Egyébként tökéletesen egyetértek a fentiekkel! /magam se tudtam volna jobban cizellálni !:)/
Malacka.
Remélem az egy platformra kerülés, rád nézve nem sértő.
malacka,

teljesen egyetértek, normális gondolkodású ember nem akarhatja, hogy Feri és társasága maradjon (ezt már kifejtettem).

Én viszont azért drukkolok, hogy egy NORMÁLIS társaság takarítsa el őket. Mert tudom, hogy ha OV bekerül a székbe, akkor minden cselekedetét azzal fogja igazolni, hogy "bezzeg Gyurcsány". Mert hallottam, amint miniszterelnökként hazaárulózott (sokkal nyugodtabb légkörben), idegenszívűzött és aszerint változtatja a véleményét, ahonnan a szél fúj. Ha beül a székbe, nehéz lesz kiszedni. És legjobban attól rettegek, amit Te írtál: ha tényleg lesz 2/3-a. Nem lesz szégyenlős alkotmányt módosítani. Amit Horn nem tett meg 72%-os többséggel, azt Orbán simán meg fogja tenni 66.1%-al.
simon
Az őszödi beszéd meghallgatása után, fenntartható az az állítás, hogy 2006. ápr-ban demokratikus választás volt. Igen???? Látod ez az a hatalmas fal, ami köztünk és köztetek van. Mi nem egy demokratikus választási eredményt nem fogadunk el, hanem egy nem demokratikust! Érted?
simon
Demokratikus választás volt?
„Amit meg lehetett csinálni az elmúlt egy hónapban, azt megtettük. Amit az azt megelőző hónapokban titokban meg lehetett csinálni úgy, hogy nehogy a választási kampány utolsó heteiben előkerüljenek olyan papírok, hogy mire készülünk, azt megtettük. Úgy őriztük a titkot, hogy miközben tudtuk és ti is tudtátok, hogyha el fog jönni a választási győzelem, utána nagyon neki kell állni, hogy soha ilyen problémánk nem volt.”
szucsteri · szelidolajfa.blog.hu/

Figyuzva itt az r/r és a közted
zajló diskurzust egy másik témakörben,
erről mi a véleményed:
hamvasbela.org/szavak/karneval3.html
szucsteri! Az előítélet tényszerűségeket nélkülöző, érzelmi kérdés, vagy legalábbis nagyjából ezt jelenti számomra. Én valóban "tudom magamról", és ab ovo, ennek mentén gondolkozom. S tényleg nem úgy élem meg, hogy " vakon gyűlölködöm ", hanem úgy, hogy jogosan gondolom azt, amit. Azért szucsteri, aranyos vagy,hogy megdícsérted őszinteségemet, ezért cserébe csak Neked vallom be : van, hogy utálkozom is !:)
malacka,

a "kiszúrjam a szemed vagy csak megpofozzalak" a tipikus demagóg kérdés. Az miért nem kérdés, hogy "hogyan segíthetnék?"

Képzeld el ha én főnök vagyok és azt kérdezem egy beosztottól, hogy "simán kirúgjalak vagy tökönrúgással egybekötve?". Ha csak simán kirúgom akkor már rendes voltam? Menj má...
simon
Demokratikus választás volt?????
"Nincsen sok választás. Azért nincsen, mert elk....k. Nem kicsit, nagyon. Európában ilyen böszmeséget még ország nem csinált, mint amit mi csináltunk. Meg lehet magyarázni... Nyilvánvalóan végighazudtuk az utolsó másfél-két évet. Teljesen világos volt, hogy amit mondunk, az nem igaz...."

MÁS A DEMOKRÁCIA FELFOGÁSUNK, NAGYON MÁS SIMONOM...
malacka,

lehet kérdést úgy feltenni, hogy a cián is jónak tűnjön: vízbe fojtsalak rövid megszakításokkal vagy kérsz inkább ciántablettát (az ugye 1 mp)

"Mondd, Te mit választanál?"
totya
Lehet, hogy demagóg, de passzol a szitura, te is folyamatosan arról beszélsz, hogy egyik is szar és a másik se jobb, de ha azt mondod, h ne Orbán takarítsa el ezt a szemetet, akkor azt mondod, hogy maradjon ez a szemét!!!! Nézz körül, más nem képes erre. Orbánellenesnek lenni ma annyi, mint őrizni ezt az összehordott szemetet, amit majd a történelem ítélőszéke pár év múlva az újkori demokrácia legsötétebb korszakának fog tartani...
totya kérlek ! Kire gondolsz ? Van netán potenciális jelölted ? Csak nem " arra "
a " NORMÁLIS " -ra gondolsz ? Bár Dávid Ibolyka se érdekel túlzottan, ahogy láttam...
totya87
Állíts az irányzékon, félrehord a puskád, rosszak az analógiák...
totya ! Az egyedüli takarító erő, akár akarod, akár nem, mégiscsak a Fidesz.
Malacka.
Demokratikus választás volt.

Több párt indult, mindegyikkel tele volt a média, és tele voltak a terek.
Az ajtómon is mindegyik bekopogott.
Megkaptam mindnek a brossúráit.

Eldönthettem, melyik párt vezetőjét tartom milyennek.
Tudhattam, hogy melyik kettőnek van esélye a kormányalakításra.

És letehettem a voksomat. Szabadon.

Mint mindenki más.

Ez a demokrácia.

És nem az az álom, hogy a vezérnek minden szava csurgatott arany.
simon
Ez kész, nincs mit vitatkoznunk. Neked a Gyurcsányi politizálás a demokrácia, nekem meg az, ami előtte volt, beleértve Hornt, Medgyesyt, Orbánt, Borost, Antallt... Gyurcsánnyal véget érte valami, ami már majdnem demokrácia volt. Nincs közös kiindulási pontunk. Hagyjuk...
simon
Kívánom, hogy olyan országban élj, ahol minden választás ilyen lesz, ahol majd azt mondja a pénzügyminiszter, hogy azért nem mondtuk meg az első forduló előtt az adatokat, mert nem akartuk megzavarni a választókat. Ez a te demokráciád... Én nem iyet akarok, és a többség sem
hát azt nem tudjuk pontosan, hogy zajlott a választás
de ha hazughsággal nyerik meg, eleve nem lehet demokratikus
tudod, ezt nevezik csalásnak...
demokráciában
(olyanban, ahol nem vernek embereket rendőrök és nem is erőszakolnak meg)
"holgyvalasz 2007.11.06. 18:13:30
totya ! Az egyedüli takarító erő, akár akarod, akár nem, mégiscsak a Fidesz."

És amúgy sok háziasszony szavaz ennek reményében a fideszre? Ha igen, el kell ismernem remek húzás volt tőlük! Az a sok mosatlan edény reggelente, az a porcica hadsereg az ágyak alatt!
Simon
Sajnos nem tudom megállni, szavam szegem, még egyet mondok:
A demokrácia az nem pusztán többpártrendszer, és választás. Ráadásul a SZABAD választáshoz IGAZ információk kellenek, mert különben csak választás, mint az Áll az alkuban a táskák között, ki tujda melyikben mi van. Teljesen tévesnek tartom a demokrácia felfogásod. Mentem... Páááá
Tudod, mit Malacka?
Én, és szerintem még rajtam kívül kábé 10 millió magyar, leszarjuk a számokat.
Az Orbán számait is leszartuk anno, meg a többiekét is.
Ha azt kérdezik, melyik legyen, az a szempont, hogy melyik tűnik kevésbé tenyérbemászónak.
Melyik nem lopná el a biciglit, ha rábíznám?
Melyik fenyegetőzik kevésbé?
Ez volt a szempont.
És ez lesz a szempont.
Orbán nagy ruhát kap megint.
Sajna, ebben a három kérdésben kevés rosszabb arc van nála.
wmiki
Én mentem, de lécci magyarázz még egy kicsit simonnak, hátha ráérez az igazi demokrácia ízére, nemcsak erre a nylon utánzatra
Én egy olyan országban szeretnék élni, ami nem csak szellemi értelemben, de valóságosan is 2 részre lenne osztva ! / na jó, hagynék egy kis területet a kis pártok szavazóinak is !:)/ A jobb oldaliak az egyik részén, a balosok meg a másokon. Két különböző elvrendszerrel, gazdaságpolitikával. Aztán majd meglátnánk, ki prosperál jobban !:)
Egyébként van erre példa, NDK-NSZK:)
Hölgyválasz, nem én vagyak az aranyos, hanem az önreflexív ember a ritka sajna.
simonmondja... 2007.11.06. 18:29:02
A TÖKÉLETES ORBÁNFÓBIA LEGPREGNÁNSABB ÍRÁSOS LENYOMATÁT ADTAD. Ilyen szépen még sosem láttam összefoglalni. Gratula! Bye
"malacka69-"a hideg gój" · www.szenzor.freeblog.hu 2007.11.06. 18:27:45"

Le a kicsinyítőképzőkkel!
Malac.
Fentebb taglaltam, sztem ez civil kontroll nélkül lehetetlen. Amíg 100ezren csápolnak zuhogó esőben, igaz információkat várni egy szabad választáshoz elég naív elképzelés.
Olyan mintha azt várnád a főnöködtől, hogy ő majd jól megemeli a béred, csak úgy magától a két szép szemedért. Persze tudom hogy ebben a hitben is sokan tengetik életüket, de van aki rájön, hogy bizony amíg nem áll ki magáért az ember keményen, hidegvérrel, addig nem várhat semmit, csak azt hogy hülyének nézik és kihasználják.
test ! A porcicák is nyávognak a jobb megélhetésért !:)
Pákowffy Lipót! Nagyon kösz a Hamvas-linket, nem ismertem, rengeteg érdekes gondolatot indított be. Valahol jó lenne ezekről dumálni...
Hölgyválasz, a két részre bontott ország komoly? Akkor itt már nincs önreflexió.
holgyvalasz 2007.11.06. 18:36:09

Ezt már nevezem! Akkora gazdasági válságot, ahol még kosz sem jut a porcicáknak hogy hízzanak, még nem láttam! :
Malacka.
A demokráciánk kezdetleges.
Nem sokkal több működik belőle rendesen, mint a választás.

De nektek még ez se kell.

És te mondod, hogy demokrata vagy?
Holnap királlyá koronáznád a csibészt, ha tehetnéd, és nem lenne többet választás, sem számmal, sem szám nélkül.
Rövid összefoglaló a Nagy Párbeszédből és a Falu hete programból: aranyhaj.blogsopt.com
test subject!
Civil kontrollhoz, civil kurázsi kéne ! De nyugi, lassan-lassacskán az is megérik. Csak ne várjuk el mindezt az átlagembertől ! Kellenek vezető egyéniségek, karizmatikus emberek, szakmai kvalitással és elhivatottsággal, akik élére állnak bármilyen ügynek. / Morvai K. pl. ilyen /A szakszervezeti mozgalom is egy vicc. Az ilyenféle öngondoskodásnak / és ezt most a szó nemes értelmében, és nem a Gyucsány féle pökhendi politika részeként említem /, elöregedő társadalmunkból, a kádárizmust gyerekkortól végigélőktől nem jön, mert zsigerileg nem jöhet példa, a maiak meg nagyjából szarnak az egészre, őket még a szülők tángálják, ezzel el is vannak.
Egyébként pedig könyörgöm ! Valami felemelkedés félében csak hinni kell !? Amilyen mélyre süllyedtünk, innen már csak felfelé vezethet ! Csak az nem mindegy, hogy kicsoda !
Na, viszlát, további tartalmasakat !
szucsteri ! Jajj nemáááá !:) Akkora reflexióm van önileg, hogy ne tudd meg !:)
Dehogy volt komoly ! De azért érdekes volt belegondolni egy pill.-ra nem ?:)
test subject
Ezt már nevezem! Akkora gazdasági válságot, ahol még kosz sem jut a porcicáknak hogy hízzanak, még nem láttam! :
A rohadék atkái ! Hát nem zsírosra zabálják magukat !?:)Mostmár tényleg el, pá !
Az igazat megvallva, ezt az országba beleképzelt törésvonalt olyan ijesztő meg hajmeresztő jelenségnek tartom, hogy elhagyott a humorérzékem.
"Civil kontrollhoz, civil kurázsi kéne ! "
Estét mindenkinek! Látom belemelegedtetek, igyekszem követni az érveket.
Civilkurázsi= 2010-ben otthon maradsz a lakás melegében és baszol az egész kuplerájra, vagy elmész és ráírod(rajzolod) a szavazólapra a véleményedet a csürhéről, ami nem lehet X.
Ezért tartunk ott ahol vagyunk, mert mindenki valami ellen szavaz. Magyarország nem Orbán és Gyurcsány, ennek kéne leesni végre. Egy érvénytelen választás helyrebillentené ezt az országot asszem.
Julius Frey 2007.11.06. 19:49:41

Erről magyarázok én is már posztokon keresztül de semmi foganatja...
Julius Frey.
Ezt már kipróbálták a franciák.
20 százalékos részvétel után majdnem Le Pen lett a nyerő.
Mert a megszállottak akkor is ott lesznek, ha mindenki más felhúzza az orrát.
Ennyit a nagy ötletedről.
úgy látszik, a simon csak mondja, mondja, de sok értelmeset sajna nem tud összehozni...

malacom, ne add fel, még ha nem is könnyű a sok fél- meg egészen hülye szövegre értelmesen reagálni...

bár végülis nem hinném, hogy reménytelenül mazochista lennél, bár ki tudja...
szucsteri 2007.11.06. 18:36:45

Köszi az invitálást,de időben és
térben nehézkes lenne részemről.
(időbeosztás ill.földrajzilag)
a szelidolajfa.blog.hu/
megfelelő
Üdv !!

simonmondja,

első körben ha nincs 50 %-os részvétel, második forduló, ha ott nincs 25%-os részvétel az is érvénytelen. De még ha érvényes is, és a Jobbik alapíthatna kormányt egy Sólyom kaliberű ember akkor sem adna neki megbízást a kormányalakításra. Figyu simon, te érzed egyébként a különbséget a magyar és a francia rendszer között?

Lipót!
oké! ez így jó lesz. oda írnál egy ütős kommentet a véleményeddel? válaszolni fogunk.
Lipót, ha ajánlhatok részemről is kiindulópontot, akkor az Olajfáról ezt:
szelidolajfa.blog.hu/2007/10/31/milyen_teologia_lenne_jo
Julius Frey.
Ez most nem az elnöki rendszerről szól, hanem arról, amit írtál, hogy , ha mindet elutasítjuk, az lesz a tuti.
Hát ezt próbálták a franciák. Nem mentek szavazni, mert genyának tartották mindet.
20 % és majdnem mind Le Pen. Jött a második forduló, és épphogy megúszták, teljes mozgósítás után.
De lehet, hogy te még gyerek voltál.
Szóval a politikában nincs truccolás.
Aki nem teszi oda a voksát, az ad egyet a legdilisebbeknek. Mert ők ott lesznek, az tuti.
Miért kellene ütősnek lennie egy kommentnek ehhez a Hamvas idézethez?
Malacka és társai (Ovi is) nagyon f.snak Gyurcsánytól, mindenáron el akarják távolítani. Valamit tudnak szerintem. Tipikus lejáratókampány, mert fletó fényévekkel lemosta a vikit anno.
simonmondja... 2007.11.06. 22:10:32

Simon drágám akkor elébb be kell vezetni azt az üres négyzetet amiről W már írt, és el van intézve. Akkor el lehet menni szavazni, élhetsz a jogoddal és akkor az emberek 80%-a tud szavazni a senkire, míg csak 20% Le Penre.

Itt amúgy nem szedne össze 20%ot a jobbik 2010ben, még akkor sem ha Franciaországban ez MAJDNEM megtörtént. Gondolom azért ez a MAJDNEM figyelmeztető jel volt az értelmesebb pártoknak is hogy az emberek nem kérnek a faszságaikból és van egy határ ahol már mindegy hogy Jobbik vagy mszp, szóval ehhez tartsák magukat.

"Aki nem teszi oda a voksát, az ad egyet a legdilisebbeknek. Mert ők ott lesznek, az tuti."

Vicc hogy ilyen fasságnak a mantrázásával embereket rá lehet rákényszeríteni a szavazásra....

"Ez most nem az elnöki rendszerről szól, hanem arról, amit írtál, hogy , ha mindet elutasítjuk, az lesz a tuti."

Azt meg végleg nem értem hogy az elnöki rendszer miért nem érv számodra.
Jó reggelt, jó orbánozást!
El Condor!
Épp az ellenkezője igaz, én kívánom, hogy addig maradjon Feri, ameddig csak lehet, mert ha vele megyünk szembe az előrehozott választáson, akkor meglesz a 2/3-unk!
*****
Más! Gerő a Mokkában, Gerővel az ORTT is foglalkozik. Ti olyanok vagytok álbalosok, mint Gerő. Most megkapjátok a minősítést!
Aranyapám, Test Subjectem.
Azért minden hülyeséget nem fogok elolvasni, amit errefelé csipognak.

Ha 8O % egy üres négyzetet választ és 20% egy Le Pent, akkor, szerinted, ki lesz a minelnök, a négyzet, vagy a Le Pen?
malac

Te tanítás közben is kommentezgetsz?
fuxosbömis 2007.11.06. 14:25:16

Hali! Most utoljára szólok hozzá, mert ez tényleg nagyon off :-)


"1. Jó a lakosságnak????????" Nem korrektül fogalmaztam, mert nyilván nem lehet kijelenteni, hogy jó, sőt igazából nem jó. A kérdés igazából szerintem az, hogy a hosszútávú egyensúlyi árfolyamhoz viszonyítva az adott árfolyamszint hol helyezkedik el. Nyilván a lakosságnak, és agazdaságnak is az a legjobb, ha viszonylag kis volatilitással. Mindemellett a pénzromlást is a lakossággal fizetteted meg.
"2. Az inflációnak strukturális okai vannak." Egyértelmű, igazad van bár igaz, hogy az árf nem feltétlenül strukturális ok, de az adminsztratív árf-ot akkor is kezelni kellett.
"3. A kelet európai inflációnak van egy olyan oka is, amivel nem lehet mit kezdeni és szerintem az infációt tartósan 3% alá szorítani nem lehet." Gondolom a Balassa-Samuelson hatásra gondoltál itt. Azért az sem egyértelmű, vannak ellenpéldák. A gond azzal az elmélettel, hogy számos tényezőt bnem vesz figyelembe (pl.: árfolyam kérdésével en bloc nem foglalkozik, pedig nem mindegy, hogy vásárlóerőparitáson mért árfolyamhoz képest miként alakul az adott ország árfolyamszintje stb.) ettől függetlenül jogos amit írsz, s szerintem mindeketten örülnénk még annak a 3%-nak is :)

"4. Az exportőrök is szívtak, de nem olyan nagyon. Határidős ügyletek, esetleg nem csak gyártunk hanem kereskedünk is stb. Akit igazán rosszul érintett a forinterősödés az a mezőgazdaság és az exportőröknek beszállító magyar kis és középvállalatok." Feltéve, ha ajróban fizettek nekik, de amúgy igen ők is szívtak
"5. Nem lehet egyszerre meghatározni az árfolyamot is meg az inflációt is. Nem lehet mind a kettőt egyszerre célba venni. Makrogazdasági nonszensz." Nem is azt írtam. Azt írtam, higy a csúszó leértékelés során, ha a leértékelés ütemének kiszámításakor úgymond "előretekintenek", és belekalkulálják a jövőbeni inflációt, akkor az árfolyamváltozásból eredő pénzromlás előre kalkulálható, és csökkenthető lesz...
simonmondja... 2007.11.07. 08:10:17

Demokráciában? A négyzet.
Jelentkezzen az, aki szívesen olvas ilyen Mike féle gazdasági elemzéseket! Ha én ilyeneket akarnék olvasni, akkor bizony a HVG-t, vagy a Napi Világgazdaságot lapozgatnám. Mike, légy rövid, max 10-12 sor, akkor többen olvanak majd, vagy keress egy közgazdasági topicot.
Különben semmi gáz veled, csak szerintem eltévedtél. Üdv.:)
Test Subject.
Jó, hogy látlak.
Most néztem, a Hirszerző főoldalát, hogy sok helyen nyomják most ezt a - kéne valami más párt - szöveget.

Asszem Csányi akar már megint minelnök lenni.

Szeressük mi azt?
:)))))

malacka, hát ez jó, hogy pont te kritizálsz ezen a blogon, bármilyen posztot is.

Félre ne érts, engem nem zavarsz, én a korlátlan szólás- és véleményszabadság híve vagyok (hogy kapcsolódjunk az indító poszthoz). Azaz mindenki mondhasson azt, amit akar. Ha akar hordjon usankáján vörös csillagot, vagy fekete bomberén 40 centis horogkeresztet. Nálam bármi mehet. Ugyanis ez a szólás- és véleményszabadság biztosítja számomra, hogy egy szerencsétlen, szánalmas embernek tartsalak. Mint mindenki olyat, aki képes a mai magyar politikusok közül, akármelyikért rajongani. Gyűlésre járni, zászlót lengetni. Népszavazni. Ennél szánalmasabbat el sem tudok képzelni.
Csányi sztem a büdös életben nem akart miniszterelnök lenni, pláne most.
Legalábbis akinek van egy csöpp esze, tehetsége és erkölcsi tartása (azaz volt gyerekszobája) az előbb megy kukásnak, mint politikusnak.
Amúgy érdekes -véletlen- párhuzam, hogy mind az általánosban, mind a középiskolában a kémia tanáraim voltak a legnagyobb seggfejek. :) De, tényleg!

GGG7
Szánalmas, hogy mennyire úgy írsz, mintha ismernél, és szánalmasan nem tudsz rólam semmit. Viszont a szöveged alapján te csak mondásban vagy demokrata, valójában egy hazug világban élsz, mert lenézed azokat, akik élnek a demokratikus jogaikkal (népszavazás, tüntetés, politikai aktivitás)
GGG7
Az egyik G betűdet biztosan értem, nálam a prosztata termeli, és nagyon passzol rád, viseld egészséggel! (De most mennem kell, kölcsöngép)
Szeretlek
Ps.: Észak-Korea, az a te országod, ott nem kell szavazni, meg gyűlésre se nagyon menni, kivéve ha kötelező
GGG7
Már csak azért is seggfejek voltak, mert nem nitroglicerint a valagadba, pedig tudják a gyártását. Ezért én is haragszom rájuk. Kérlek add át!
Szeretlek:)
Sajnos vannak hülye magyarok, akik folyton zsidóznak, cigányoznak. És sajnos vannak hülye zsidók, cigányok, akik folyton magyaroznak.
Valóban így mászunk ki a szarból, ahová 18 éve folyamatosan csak visszalöknek bennünket, ha egymást szidjuk, egymást köpködjük? Nem hinném. De valaki(k)nek érdekük ez a sárdobálás, hiszen ebből kovácsolnak politikai, gazdasági tőkét. Na, az ilyeneket kell szidni, esetleg ......, nem pedig egymást.
süti beállítások módosítása